نتایج جستجو برای عبارت :

مردم شورش کرده اند یا مسئولان؟!

به پیر به پیغمبر اوضاع قم آرام است. یعنی از اول هم آرام بود. اینجا اصلا اتفاقی نیفتاد. نه شورشی نه آشوبی نه تجمعی. همه یک ناچ ناچی زیر لب گفتند و بر مسببین گرانی لعنتی فرستادند و مسئولان را هم حواله دادند به تیر غیب. همین. دیگر خبری نیست.
البته به گفته آقای امیرآبادی نماینده قم، هفته های قبل این شهر شاهد خودسوزی یک فرزند شهید و چهار جانباز مقابل بنیاد شهید قم بود که به نظر با توجه به گرانی قیمت بنزین، این معضل هم خود به خود حل شده است. رییس بنیاد
در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت: قدرشناسی مسئولان از فرصت خدمت به مردم و همکاری و هم افزایی قوای سه گانه ضروری است/ اقتصاد و فرهنگ دو مسئله مهم کشور است. مسئولان به تولید داخلی به عنوان کلید اصلی حل مشکلات موجود توجه کنند/ مسئولان وزارتخانه ها و دستگاه های مرتبط با مقوله فرهنگ، در مقابله جدی با هجوم همه جانبه دشمن به مبانی دینی، انقلابی و اخلاقی حساسیت بیشتر و هوشمندانه تری داشته باشند.
یک بار هم یکی از چینی‌ها که مسیحی شده بود یک شورش و آشوب عظیم در چین به وجود آورد که به نام «شورش تایپینگ» مشهور شده است و در حدود سال ۱۸۵۰ آغاز گردید، ماجرا این بود که یک مرد دیوانه به نام «هونگ مین_چوان»۱
که مسیحی شده بود و یک نوع جنون مذهبی داشت با شعار «بت پرستان را بکشید» دست به کار شد و با موفقیت زیادی مردم را تحریک کرد.
بطوری که عدۂ زیادی کشته شدند، این شورش بیش از نیمی از چین را فرا گرفت و ویران ساخت و در مدت ده دوازده سال لااقل ۲۰،۰۰۰،۰۰
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در درس خارج فقه با اشاره به طرح مدیریت مصرف سوخت فرمودند در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسی نیز متفاوت است اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند از آن حمایت می‌کنم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند سران قوا به پشتوانه کارشناسی یک تصمیمی گرفتند و طبعاً باید اجرا شود یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست کار اشرار است ضد انقلاب و دشمنان ایران
چه کسی باید پاسخگوی مشکلات امروز باشد؟
اول مسئولان امروز،
بعد مسئولان دیروز؛
معمولا اینگونه پاسخ میدهیم.
طبیعتا مسئولان امروز بعنوان کسانی که بر مسائل اشراف کاملی دارند، اولین کسانی اند که باید نسبت به مشکلات و نواقص پاسخگو باشند.
امّا گاهی مسائل و مشکلاتی که ایجاد میشوند نتیجه ی عملکرد و تفکر مسئولان قبلی است. پس کسی که باید به سوال ها پاسخ دهد، آن کسی است که بعنوان مسئول درباره آن موضوع تصمیم گیری کرده است.
بی کفایتی و دنیا طلبی برخی از مسئولان، درد مردم را به اوج رسانده است. نباید وظیفه دولت و مجلس در حل مشکلات به گردن رهبری و نظام انداخته شود. دولت باید از حالت اپوزیسیون خارج شده و پاسخگو باشد.مردم با جان خود پای انقلاب ایستاده اند ولی از مشکلات گله مند هستند، چرا مسئولان به فکر ولی نعمتان انقلاب نیستند؟مردم، شاه پلهوی را بیرون کردند، ولی هنوز تفکر پهلوی در برخی مسئولان وجود دارد.
سیاست های تیم اقتصادی دولت کمر مردم را خم کرده است.چگونه مسئول
  روز ازل عشق تو شد باعث پیدایش من
من خود طوفان و تو هم ساحل آرامش من 
 
هیچ عجب نیست که با دست خودت رام شدم
در بر و آغوش تو جا می شود آسایش من 
 
از دل و جانم زده ام تا که غمت بیش کنم 
چهره ام از گریه پر است این همه پیرایش من
 
لختی امانم بده ای دیده دمی پلک ببند 
سیل محبت به ره افتاده از این بارش من
 
با دل پر مهرت اگر بر سر من دست کشی
تا قد و بالای بلندت برسد دانش من 
 
صحبت خود نیست ولی با تو سخن ها دارم 
با خطر شورش چشمت چه کند سازش من ؟؟
آیت‌الله موحدی‌کرمانی: مسئولان گوش‌های خود را باز کنند/گویا برخی‌ها از یاد برده‌اند چه کسی بوده‌اند.
خطیب نمازجمعه تهران:نباید مثل آن فردی که گفت من شب خوابیدم و صبح بیدار شدم و دیدم بنزین گران شده است، نسبت به مسائل تدبیر صورت گیرد.عجب! شما هم مطلع نبودید و شما از وضع کشور مطلع نبودید که حالا مطلع شده‌اید؟!‍ خدا کند که این حرف که من هم خبر نداشتم دروغ باشد.جان مردم به لب رسیده است و مردم دارو پیدا نمی‌کنند؛ اگر هم دارو پیدا کنند نمی‌توا
چه کسی باید پاسخگوی مشکلات امروز باشد؟
اول مسئولان امروز،
بعد مسئولان دیروز؛
معمولا اینگونه پاسخ میدهیم.
طبیعتا مسئولان امروز بعنوان کسانی که بر مسائل اشراف کاملی دارند، اولین کسانی اند که باید نسبت به مشکلات و نواقص پاسخگو باشند.
امّا گاهی مسائل و مشکلاتی که ایجاد میشوند نتیجه ی عملکرد و تفکر مسئولان قبلی است. پس کسی که باید به سوال ها پاسخ دهد، آن کسی است که بعنوان مسئول درباره آن موضوع تصمیم گیری کرده است. (بماند که شاهد آنیم که مسئولینی
تا به حال متن کامل شعر محتشم کاشانی در باره قیام کربلا ( باز این چه شورش است که در خلق عالم است) را خوانده‌اید؟ فکر نمی‌کردم اینقدر بلند باشد. هر چند وقتی می‌خواندمش احساس می‌کردم اکثر ابیاتش را در مداحی‌ها شنیده بودم. اگر مایل بودید که بخوانیدش به ادامه مطلب رجوع کنید!
 
ادامه مطلب
اعتراض حق مردم است. نه از از آن جنسی که مسئولان می گویند. می گویند و هیچ قدمی در جهت آن بر نمی دارند که هیچ، جلوی آن را هم به هر فوت و فنی می گیرند. اعتراض حق مردم است. چون هم به نفع مردم است هم به نفع مسئولان، هم به نفع نظام. اما درد دیشبم یک چیز بود. مثل روز برایم روشن بود آنها که آمده بودند برای اعتراض، اگر این هواپیما را آمریکا ساقط کرده بود، به میدان نمی آمدند. اگر می آمدند خیلی متمدنانه. فقط شمعی بود، چند جمله تسلیت با یک فونت خوش تراش لاتین، و
 
اگر مراکز حوزوی، مراسم و جلسات خود را در چنین فضاهایی برگزار کنند نشان می دهد دوستانی که باید خدمت گزار طلاب باشند از وضع معیشت قاطبه طلاب بی خبر هستند؛ کما اینکه که بسیاری از مسئولان از وضع زندگی مردم عادی کوچه و بازار بی خبرند و یا خود را به بی خبری می زنند. مبادا همان فاصله ای که مردم با مسئولان می بینند بین خود و حوزویان نیز احساس کنند.
امیدوارم مردم عزیز ما حساب طلاب و بدنه حوزه را از مسئولان آن جدا بدانند.
2404 - «سعید شمیرانی» که پیشتر از مریدان «هخا» بود، پس از آنکه در سالهای اخیر چندین بر تلاش کرد تا عناصر ضدانقلاب را به شورش خیابانی و تخریب اموال عمومی دعوت کند، اما با بی‌توجهی مطلق مردم روبرو شده، با ذلت اعلام شکست کرد و گفت: “مردم با ما نیستند و متاسفانه راهی دیگر را انتخاب کرده‌اند ...”
دانلود فایل اصلی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ در
دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با تأکید بر ضرورت تقوای مسئولان بویژه در
«رسیدگی به امور مردم، رعایت بیت‌المال و اجتناب از اشرافیت» به بیان وظایف
اساسی مسئولان سه قوه برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید پرداختند. ایشان همچنین به مسائل داخلی کشور و شرایط مذاکره با آمریکا هم اشاره کردند.
ادامه مطلب
موزه مردم شناسی و اقامتگاه بوم گردی محتشم آب پخش با حضور مردم و مسئولین افتتاح شد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه یک شنبه،موزه مردم شناسی و اقامتگاه بوم گردی محتشم با حضور مردم و مسئولان در شهر آب پخش افتتاح شد.
دکتر عبدالله رضایی از اساتید برجسته ادبیات عامیانه استان بوشهر در این مراسم با اشاره اهمیت پرداختن به پیشینیان اظهار داشت:توجه به رسومات گذشتگان و برجسته کردن آنها برای آشنایی با آئین ها و فرهنگ پیشینیان سبب آشنایی نسل جوان با تاریخ گذش
 
مردم به امرایشان شبیه ترند تا به پدرانشان.
وقتی مسئولین با هم دعوا می کنند، وقتی مسئولان سراغ اشرافی گری و تجمل می روند، وقتی مسئولان فامیل های خودشان را سر کار می آورند این فرهنگ به مردم هم منتقل می شود.
در ماجرای گرانی غیرمعقول قیمت بنزین تا کنون هیچ از مسئولان ارشد کشور حاضر به پذیرش مسئولیت آن نگردیده و هر یک به نوعی سعی در شانه خالی کردن از این تصمیم و اقدام نمودند. با این وصف نباید از جامعه انتظار داشت که مسئولیت گریزی، ترس و دروغ را مذ
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
چهل سال از رفتن محمدرضا شاه پهلوی گذشت
نسل انقلابی های مسلمان و اهل شهادت قدرت را در دست گرفت
وزیر نظر شورای نگهبان مسئولان و نمایندگان بر کرسی مدیریت تکیه زدند و کارمندان همه و همه گزینش شدند...
سؤال اینجاست
تربیت آقا زاده های مانند ساشا سبحانی
و آنکه در پورشه خود کشته شد 
و آنکه در آمریکا وانگلیس وکانادا و اروپا تحصیل  میکند 
محصول ریاست و تربیت چه افرادی است؟؟؟
مسئولان نظام که هم
باسمه تعالىپیوست نامه: صلواتاى مردم همه ى ما مسئولیمچقدر به فرهنگ سازى ازدواج آسان پرداخته ایم؟یا به رشد جمعیت؟یا به مشکلات بانکدارى موجود و ترغیب مردم به بانکدارى اسلامى؟یا اصلاح آسیب هاى اجتماعى مثل: توهین، فضاى مجازى، حقوق؟
-----
شایعه قوی شهر  برانکو بجای ویلموتس در تیم ملی
صبح امروز خبری مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی در رسانه ها منتشر شد.ساعتی بعد برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با او از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام گرفته است یا نه؟ گفت: تا این لحظه مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام.وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با او تلفنی صحبت کرده‌اند یا خیر اظهار داشت: خیر، هیچ‌گونه تماسی بین من و مسئولان فد
شراب تلخ می‌خواهم که مردافکن بود زورشکه تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش
سماط دهر دون پرور ندارد شهد آسایشمذاق حرص و آز ای دل بشو از تلخ و از شورش
بیاور می که نتوان شد ز مکر آسمان ایمنبه لعب زهره چنگی و مریخ سلحشورش
کمند صید بهرامی بیفکن جام جم بردارکه من پیمودم این صحرا نه بهرام است و نه گورش
بیا تا در می صافیت راز دهر بنمایمبه شرط آن که ننمایی به کج طبعان دل کورش
نظر کردن به درویشان منافی بزرگی نیستسلیمان با چنان حشمت نظرها بود با مورش
کما
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه سند خیانت‌بار 2030 از اذهان مردم پاک نمی‌شود، گفت: مسئولان در قراردادهای محرمانه بر سر فرهنگ این کشور معامله کردند.
تاریخ دیدار در 17 خرداد 96 بوده که به نظرم شاید جزو مطالب مهم باشد.

ادامه مطلب
تماشای تصاویر و فیلم‌ شورش‌های عراق و لبنان جالب توجه است. مداومت و خشم و اعتراض می‌بینی، اما کلام و سخن و هدف و سازمان و رهبری نه.
آنچه می‌بینی از سنخ انقلاب نیست. بر فضای انقلابی این تخیل سیطره دارد که همه چیز را می‌توان از نو بنا کرد و آغازی مجدد را تجربه کرد. بنابراین همبستگی، کلام آرمانی، رهبری و سازماندهی ظهور می‌کند. اما شورش‌هایی از سنخ آنچه در عراق و لبنان جاری است، اتفاقاً از فقدان امید نشات می‌گیرد. این امید که بتوان چیزها را به
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه سند خیانت‌بار 2030 از اذهان مردم پاک نمی‌شود، گفت: مسئولان در قراردادهای محرمانه بر سر فرهنگ این کشور معامله کردند.
تاریخ دیدار در 17 خرداد 96 بوده که به نظرم شاید جزو مطالب مهم باشد.

ادامه مطلب
یکی از تحقیقات مفصلی که درباره علل رخداد انقلاب ها و خشونت های جمعی انجام شده، کتاب "تد رابرت گر" است با عنوان "چرا انسانها شورش می کنند" (why men rebel)که درسال ۱۹۷۰ به نگارش درآمده است.
رابرت گر با رویکردی روانشناسانه و تا حدی فردگرایانه به مبحث خشونت جمعی و سیاسی، سعی می کند علل بروز خشونت ها را تبیین کند.
دراین نظریه، خشونت سیاسی به عنوان تمامی حملات فراگیری که درون یک جامعه سیاسی علیه رژیم سیاسی، بازیگران آن یا سیاست های آن انجام می شود تعریف شد
کشتن وحشیانه و آویزان کردن جنازه یک نوجوان ۱۶ ساله بی گناه در عراق،  برای هشیاری مردم عراق کافیست تا بیش از این با پرپایی تجمعات اعتراضی زمینه را برای اغتشاش و شورش و نا امنی و کشتار مردم بی گناه توسط اراذل و اوباش و نفوذی های مزدوران وهابی آماده نکنند. 
همانطور که در ایران هم مزدوران با ایجاد نا امنی و آتش زدن بانک ها و مراکز تجاری متاسفانه با سوء استفاده از اعتراضات به حق مردم ، باعث ریخته شدن خون افراد بی گناه شدند. 
جا دارد مسوولان عراق و
بخشدار آب پخش گفت:سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شده و همه ما باید در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.
به گزارش سفیر جنوب؛بخشدار آب پخش در نشست شورای اداری بخش،ضمن گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت:امیدوارم همه ما از فیوضات ماه مبارک رمضان و لیالی پر عظمت قدر بهره مند شویم.
مهندس علی تنگ ارمی با اشاره شعار سال جدید که بنام رونق تولید نامگذاری شده ابراز داشت:تولید پایدار از اولویت های نظام اسلامی در برهه کنونی است
از سال ۷۶ که اون خدا لعنت کرده رئیس جمهور شد و شعار آزادی داد تا به جال وضعیت حجاب هرروز بدتر و بدتر شد ولی همه این حرف را قبول داریم که در یکی دوسال اخیرروند سریعتر شده و وضعیت حجاب از خط قرمزها گذشته و به حالت بحرانی در آمده .از کشف حجاب های خودرویی تا کشف حجاب در پارک ها و بدحجابی یا بهتر بگم بی حجابی در معابر عمومی و اماکن اجتماعی .این وضعیت نشان دهنده کم شدن حیا و غیرت در جامعه طی سالهای اخیر  است  . مسئولان و مردم دیگر نباید بگند که باید برا
مسئولان آب پخشی با جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز و به مناسبت روز جانباز،مسئولان آبپخش در منزل حاج حیدر صابری، با این جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه امام جمعه،بخشدار،شهردار،فرمانده انتظامی،رئیس و عضو شورای شهر آب پخش حضور داشتند.
لازم به ذکر است در این دیدار، بخشدار و شهردار آب پخش از این جانباز سرافراز تجلیل کردند

ادامه مطلب
#حدیث_مهدوی 
امام صادق(ع)
«لا بد لنار من آذربیجان لا یقیم لها شی ء، فاذا کان ذلک فکونوا احلااس بیوبکم و البدوا ما لبدنا، فاذا تحرک متحرکنا فاسعوا الیه و لو حبوا، و الله لکأنی انظر الیه بین الرکن و المقام، یبایع الناس علی کتاب جدید، علی العرب شدید. و قال: ویل لطغاة العرب من امر قد اقترب».
- «به ناگزیر آتشی از آذربایجان شعله ور خواهد شد که هیچ قدرتی در برابر آن یارای مقاومت نخواهد داشت. چون این آتش زبانه کشید، گلیم خانه ی خود شوید و تا ما نجنبیده ا
هفتۀ بسیار سختی داشتم و عجیب غریب...این هفته با اغتشاشات شروع شد / من که همش بیرون بودم این چند روز تو خونه لم داده بودم کنار بخاری کتاب میخوندم اصلا هم نمیدونستم شورش شده / تا اینکه مامانم گفت تو خیابون یکی از بانک هارو کاملا آتش زدند و امروز که دیدم پرام ریخت، آخه محله ما معمولا آروم بود...خلاصه این هفته با برادران ضد شورش بسیج و نیروی انتظامی گذشت که واقعا ترسناکن '_' !!این هفته نظرم راجع به آیندم دوباره تغییر کرد و گفتم میتونم از جهات دیگه ای ه
با سلام 
به وبلاگ بیامه خوش آمدید 
 
اینترنت 
یکی از بزرگترین مشکلات جامعه امروزی اینترنت میباشد که با لطف مسئولان گرامی اینترنت روستای بیامه سفلی که مشکل جوانان این روستا بود در تاریخ 15/3/98 این مشکل به صورت کامل برطرف شد و از مسئولان تشکر بسیار داریم خواهشمندم به مشکلات دیگر این روستا رسیدگی شود
در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی:مبارزات همه جانبه سیاسی و نظامی و فرهنگی ملت فلسطین باید ادامه یابد تا غاصبین فلسطین تسلیم رأی ملت فلسطین شوند؛ نظرخواهی بشود از همه مردم فلسطین اعم از مسلمان و مسیحی و یهودیِ فلسطینی و تبعیدشدگان از فلسطین، و همه تسلیم آن باشند. مبارزه تا آن زمان باید ادامه پیدا کند و خواهد کرد. به حول و قوه الهی، کشور فلسطین به مردم آن برخواهد گشت.
 به نقل از ایسنا، پس از شیوع بیماری کرونا در قم و ایجاد شرایط خاص در قم و همچنین توصیه مسئولان بهداشتی و درمانی در خصوص پرهیز از اجتماعات مردمی و فرهنگی، بزرگان حوزه نیز در این خصوص واکنش نشان دادند.
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با تاکید ضرورت توجه به هشدارها و توصیه‌های پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: توصیه پزشکان و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور برای مقابله با کرونا از جمله عدم حضور در اجتماعات برای ما حجت است.
آیت‌الله مکارم
امروز برای شما دوستان عزیز آخرین نسخه بازی شورش در شهر 5 سگا با حجم کم برای کامپیوتر رو آماده دانلود کردم. بازی شورش در شهر Streets Of Rage یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های اکشن و جنگی مشهور سگا بوده است که به دلیل وجود قابلیت دو نفره بازی کردن همواره بین گیمر ها محبوب بوده است.تاریخ انتشار بازی شورش در شهر سال 2011 به صورت رایگان بوده است. شما هم اکنون می توانید بازی شورش در شهر 5 سگا را به صورت رایگان از ادامه مطلب دریافت نمایید.
ادامه مطلب
همه مشکلات و دردامون یک طرف
بیشرفی مسئولانمون یک طرف دیگه
یا هر روز یکی با حرفاش نمک میپاشه به زخم مردم
مثال:
خودتون بمالید
نون خشک و لنگ بپوشید
قانع تر باشید
دو وعده غذا بخورید
کار هست یک عده جوهر کار کردن ندارند
و ....
 
یا مثل شرایط الان که 
همه شون به حول و قوه الهی کرونا گرفتند
و بعد هم شفا گرفتند
والا خون دماغ هم اینقدر زود بند نمیاد که کرونای این آقایون (و خانوم) مسئول
آخه اصلا شما با مردم عادی سر وکار دارید که درد و بلای مردم عادی بیفته به ج
با سلام و عرض ادب محضر انور تمامی مخاطبان فرهیخته ی این وبگاه ، بدینوسیله فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان عالم ، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را خدمتتان تسلیت و تعزیت عرض می کنیم . رجاء واثق و امید شائق داریم که در این ایام از برکات وجودی آن امام همام برخوردار گردیم . ان شاء الله تعالی .
اکنون و الآن شورشی در خلق عالم افتاده و نوحه و گریه و زاری و ماتم در همه ی اقطار عالم امکان به پاست . این شورش مقدمه ای برای پویش راه حسین علیه ال
قضیه پانزده خرداد بزرگترین حادثه‌ای بود که در قرن حاضر در کشور ما، میان مردم و رژیم حاکم اتفاق افتاده بود. در پانزده‌خرداد، سخنرانی امام رضوان‌الله‌علیه در قم و در روز عاشورا، آن‌چنان ولوله‌ای ایجاد کرد که یک شورش عظیم مردمی، بدون هیچ گونه رهبری مشخّصی در تهران، فردا و پس‌فردای آن روز به راه افتاد. اسنادی هم چاپ شده که نشان‌دهنده مذاکرات هیأت دولت برای مقابله با این حادثه در همان روزهاست. شما ببینید، آن سخنرانی و آن حضور مردم، چه زلزل
روح همبستگی و حالت بسیج‌شوندگی مردم در سیل استثنائی است/ ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از مسئولان نظام از پشتیبانی عظیم مردمی در حادثه سیل تقدیر کرده و فرمودند: این ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد.
به گزارش گروه سیاسی سابقات به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری در خجسته سالروز عید مبعث، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ا
روح همبستگی و حالت بسیج‌شوندگی مردم در سیل استثنائی است/ ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از مسئولان نظام از پشتیبانی عظیم مردمی در حادثه سیل تقدیر کرده و فرمودند: این ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد.
به گزارش گروه سیاسی سابقات به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری در خجسته سالروز عید مبعث، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ا
 
گرچه به اذعان مسئولان، آب آبیک کاملا سالم و بهداشتی بوده، اما مردم شهر چند سالی است برای تهیه آب شرب مصرفی خود مجبورند به مناطق و اماکن صنعتی و تولیدی دور و نزدیک آبیک از جمله گاوداری‌ها و روستاهای همسایه بروند.حتی از آب قنات روستای آبیک علیا استفاده می‌کنند که کارشناسان بهداشت نسبت به مصرف آن بارها به مردم منطقه هشدار داده‌اند. به محل قنات رفتیم و با چند خانوار در این باره حرف زدیم.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سال 85 بود که رئیس دو
 
مطابق برنامه ستاد ملی مقابله کرونا از شنبه ۳۰ فروردین ماه اصناف کم خطر در استان تهران شروع به فعالیت می‌کنند که قرار بر این است تا فعالیت این واحد‌ها با ملاحظات، الزامات و ملاحظات خاص خود همراه باشد.  قطعا تا حدودی بازگشایی اصناف برای شهر نگران کننده و شاید تجمع های غیرضرور را به همراه داشته باشد اما کشورهای مختلف دنیا نیز بعد از یک دوره سخت، قرنطینه اقدام به بازگشایی مراکز تجاری و فروش خود کرده اند.
یکی از راه‌های کاهش مواجه و قطع زنجیر
دوباره شهر آمل شورش بوه دعوا خاطر ته سیو چشم بوه راه جاده هراز چهوارش بوه نامرد دلبری دل چه خش بوهموسیقی محلی ای دیگر هم اکنون با عنوان دانلود آهنگ مازندرانی بسیار زیبای دوباره شهر آمل شورش بوه خوانده شده توسط نیما مهدوی و محمد کریمی با بهترین کیفیت و سرعت موجودمحمد کریمی و با همکاری نیما مهدوی پوریا گلردی کلاغ که نتونه ادای عقاب ره در بیاره بزن دکمه رهآهنگساز.. علی اسدی -- میکس و مستر .. پوریا گلردی
منبع...  دانلود آهنگ دوباره شهر آمل شورش بوه
دوباره شهر آمل شورش بوه دعوا خاطر ته سیو چشم بوه راه جاده هراز چهوارش بوه نامرد دلبری دل چه خش بوهموسیقی محلی ای دیگر هم اکنون با عنوان دانلود آهنگ مازندرانی بسیار زیبای دوباره شهر آمل شورش بوه خوانده شده توسط نیما مهدوی و محمد کریمی با بهترین کیفیت و سرعت موجودمحمد کریمی و با همکاری نیما مهدوی پوریا گلردی کلاغ که نتونه ادای عقاب ره در بیاره بزن دکمه رهآهنگساز.. علی اسدی -- میکس و مستر .. پوریا گلردی
منبع...  دانلود آهنگ دوباره شهر آمل شورش بوه
دوباره شهر آمل شورش بوه دعوا خاطر ته سیو چشم بوه راه جاده هراز چهوارش بوه نامرد دلبری دل چه خش بوهموسیقی محلی ای دیگر هم اکنون با عنوان دانلود آهنگ مازندرانی بسیار زیبای دوباره شهر آمل شورش بوه خوانده شده توسط نیما مهدوی و محمد کریمی با بهترین کیفیت و سرعت موجودمحمد کریمی و با همکاری نیما مهدوی پوریا گلردی کلاغ که نتونه ادای عقاب ره در بیاره بزن دکمه رهآهنگساز.. علی اسدی -- میکس و مستر .. پوریا گلردی
منبع...  دانلود آهنگ دوباره شهر آمل شورش بوه
دوباره شهر آمل شورش بوه دعوا خاطر ته سیو چشم بوه راه جاده هراز چهوارش بوه نامرد دلبری دل چه خش بوهموسیقی محلی ای دیگر هم اکنون با عنوان دانلود آهنگ مازندرانی بسیار زیبای دوباره شهر آمل شورش بوه خوانده شده توسط نیما مهدوی و محمد کریمی با بهترین کیفیت و سرعت موجودمحمد کریمی و با همکاری نیما مهدوی پوریا گلردی کلاغ که نتونه ادای عقاب ره در بیاره بزن دکمه رهآهنگساز.. علی اسدی -- میکس و مستر .. پوریا گلردی
منبع...  دانلود آهنگ دوباره شهر آمل شورش بوه
ماجرای جالب انتخابات در زمان حضرت علی (علیه‌السلام)
✅ همونطوری که می‌دونید انتخاب خلیفه سوم در شورایی شش نفره بود و در واقع رأی‌گیری شد و بنابر این گذاشته شده بود که اگر آرا مساوی بود،نقش تعیین‌ کننده بر عهده عبدالرحمان بن عوف باشد. یعنی او حق وتو داشت و به هر کسی رأی میداد اون شخص خلیفه می‌شد.
✅ عبدالرحمن ابتدا نزد امیرالمؤمنین آمد و گفت به شرط عمل به قرآن و سنت پیامبر و سیره‌ی شیخین به تو رأی می‌دهم و تو خلیفه خواهی شد.
امیرالمؤمنین عمل
استاندار زنجان با بیان اینکه همه استان‌های همسایه زنجان در وضعیت بسیار سختی در مقابله با بیماری کرونا قرار دارند تاکید کرد: از مردم می خواهیم بر ترس و اضطراب خود غلبه کرده و فقط توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و به اخبار نادرست منتشر شده در فضای مجازی اعتنا و توجهی نداشته باشند، زیرا تنها منبع اطلاع رسانی صحیح، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هستند که از طریق صداوسیما آخرین اطلاعات و اخبار و توصیه ها را ارائه می کنند.مقام عالی دولت در استان همچ
منبع:  go2tr.com
 
جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد مجلس شورای اسلامی ایران لیستی را منتشر کرده که طی آن ۷۱ نفر از مدیران و مسئولان از جمله حسن روحانی رئیس جمهور وقت ایران را دوتابعیتی دانسته است.
خبر کامل در ادامه مطلب
ادامه مطلب
باز این چه شورش است که در خلق عالم است
باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

باز این چه رستخیز عظیم است کز زمین
بی نفخ صور خاسته تا عرش اعظم است

این صبح تیره باز دمید از کجا کزو
کار جهان و خلق جهان جمله در هم است

گویا طلوع می‌کند از مغرب آفتاب
کاشوب در تمامی ذرات عالم است

گر خوانمش قیامت دنیا بعید نیست
این رستخیز عام که نامش محرم است

در بارگاه قدس که جای ملال نیست
سرهای قدسیان همه بر زانوی غم است

جن و ملک بر آدمیان نوحه می‌کنند
گویا عزای اشرف
"علی یزدان پناه احمدآبادی" مطرح کرد ؛
مسئولان جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند
"علی یزدان پناه احمدآبادی" بازرس مجمع ملی جوانان کشور از مسئولین اجرایی خواست جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند.
عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور با بیان اینکه جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد با داشتن دیدگاه مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: سمن های جوانان در خدمت رسانی به مردم پیشتاز هستند.
وی با اشاره به حضور داوطلبانه و موثر اعضای سازمان های مردم نها
رسانه های مجازی خبر از جریمه پنجاه هزار تومانی! برای هنجارشکنان سد لفور دادند که انتشار تصاویر مربوط به کشف حجابشان، احساسات عموم را جریحه دار نمود.
همزمان یک آزاده پاسدار به اتهام انتشار متنی در انتقاد از بعضی قضات، به زندان، شلاق، کار اجباری و محرومیت از فعالیت رسانه ای محکوم شد!
این روزها گروه های مجازی شهر و استان و گاه بعضی شبکه های غیربومی به پوشش این دو خبر پرداخته و رفتار مسئولان قضایی را دستمایه طنز خود قرار داده اند.
گاهی وقت ها به
مردم کی میخوان خودشون و توانایی و صلاحیت خودشون رو باور کنن و دست از این توهین به خودشون بردارن که میگن: « از همه خانوما میخوام بهم رای بدن» یا «از همه همشهریام میخوام بهم رای بدن»؟
یعنی فکر میکنم اگه نخوایم بگیم بالا اومدن و انتخاب بعضی از این مسئولان کم برخوردار از شعور و انسانیت که به مردم توهین میکنن یا نمک به زخم میپاشن و هیچ خاصیتی هم عملا ندارن، قشنگ حاصل چنین دیدگاه  های فضایی هستن!، قطعاً اینکه هنوز چنین باورهایی در این سطح «وجود» دا
 
من تا این لحظه جزو اون چهل میلیونی که به ادعای دولت یارانه جدید رو دریافت کردن نبودم. از رفقا هم نتونستم کسیو پیدا کنم. شما اگه یکیو سراغ دارین جزو این چهل میلیون نفر بوده و یارانه جدیدو گرفته به منم خبر بدین. آدم دلش مطمئن باشه راحت تره!
دیروز سخنگوی دولت بعد از اینکه گفت زندگی اغلب مسئولان دولتی شبیه مردم عادیه! مدعی شد دولت در زمینه گرانی بنزین اقناع لازم رو از ماه ها قبل انجام داده بود و این مردم بودن که توجه نکردن!!
نمیخوام کلمه اقناع رو
وقتی این روزها اوضاع مملکت را می‌بینم یاد "قلعه" بازی کردن خودم می‌افتم، یاد صدای روی مُخ آن مردک وراج که پشت سر هم می‌گفت:" سرورم آذوقه کم است ؛ سرورم مردم گرسنه هستند ؛ سرورم رعایا دست به شورش زده‌اند؛ سرورم از انبار دزدی شده است، سرورم..." البته چندباری هم به خاطر دارم که گفت "سرورم مردم راضی هستند؛ سرورم مردم بسیار شما را دوست دارند، سرورم..." و از این دست حرف‌های تخیلی که فقط مختص بازی هستند!امشب هر چقدر به مغزم فشار اوردم نتوانستم جملاتی
براساس گزارش های آنلاین کهگیلویه و بویراحمد ، متن نامه رسمی کهگیلویه وبزرگ خطاب به زنگه و تربتی به شرح زیر است:
به نام خدا
خدمت به مردم فضل خدا و هدیه رستگاری و عدالت است.
افتخار می کنم یکی از سهم بسیاری از جمهوری اسلامی ایران به قاضی عالی انقلاب را اعلام کنم:
برادران عزیز ، آقای زنگنه ، وزیر نفت
و مهندس ترباتی ، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
حداکثر سود مردم محترم و جامعه کهگیلویه بوزورگ از نعمت گاز طبیعی در 4 سال گذشته استفاده 46٪ از ابتدای ا
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،در شهر آب پخش حضور یافت و با مردم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه پنج شنبه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهر آب پخش،دفتر امام جمعه بخش و حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) این شهر را افتتاح کرد و سپس در محل حسینیه و در حضور مردم به سخنرانی پرداخت.
ادامه مطلب
موضوعی که امروز در مورد آن بحث خواهیم کرد کتاب و کتاب خوانی است همه ی ما می دانیم که سرانه مطالعه کشورمان در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین است همین امر سبب شده مسئولان تصمیماتی را در جهت بالا بردن سرانه مطالعه اتخاذ کنند . طرحهای فروشگاه کتاب با تخفیفات بالا و راه انداختن مسابقات کتابخوانی در سطح شهرها از جمله این طرح ها می باشددر گذشته علاوه بر عدم رغبت برای کتاب خوانی شرایط فراهم کردن کتاب نیز دشوار بود ولی هم اکنون در شهر ها ده ها کتا
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از پناهندگی و تابعیت بعضی از مسئولان و فرزندانشان.صحبت میکرد
حرفش را قطع کردم و گفتم،این آمار بدون شک غلط است و به هیچ وجه آن را باور نمیکنم.ولی اگر بر فرض محال حرف شما را باور کنم یک نتیجه بیشتر نمی‌گیرم و آن اینکه 
همانطورکه شما دشمنت را به خانه راه نمیدهی،هیچ کشوری دشمن خود را،راه نمی‌دهد،همانطورکه آمریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و فرانسه و... محمدرضا شاه پهلوی را راه
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از پناهندگی و تابعیت بعضی از مسئولان و فرزندانشان.صحبت میکرد
حرفش را قطع کردم و گفتم،این آمار بدون شک غلط است و به هیچ وجه آن را باور نمیکنم.ولی اگر بر فرض محال حرف شما را باور کنم یک نتیجه بیشتر نمی‌گیرم و آن اینکه 
همانطورکه شما دشمنت را به خانه راه نمیدهی،هیچ کشوری دشمن خود را،راه نمی‌دهد،همانطورکه آمریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و فرانسه و... محمدرضا شاه پهلوی را راه
این روزها نام خوزستان همیشه در سرتیتر خبرهاست اما چه خبرهایی ؟روزگاری نام این استان در توسعه و پیشرفت و آبادانی می درخشید اما بی تدبیری مافیای قدرت این روزها نام این استان را در خرابی ،فقر،بیکاری،خشکسالی،گردوغبار،وسیل ونابودی سرتیتر خبرها کرده است.خوزستانی که در سالهای نه چندان دور سهم ۱۷ درصدی تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده بود حالا به کمتر از ۱۱درصد رسیده است.همه میدانند زندگی در ایران به درآمدهای نفت،گاز،پتروشیمی وصنعت این
این روزها نام خوزستان همیشه در سرتیتر خبرهاست اما چه خبرهایی ؟روزگاری نام این استان در توسعه و پیشرفت و آبادانی می درخشید اما بی تدبیری مافیای قدرت این روزها نام این استان را در خرابی ،فقر،بیکاری،خشکسالی،گردوغبار،وسیل ونابودی سرتیتر خبرها کرده است.خوزستانی که در سالهای نه چندان دور سهم ۱۷ درصدی تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده بود حالا به کمتر از ۱۱درصد رسیده است.همه میدانند زندگی در ایران به درآمدهای نفت،گاز،پتروشیمی وصنعت این
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از پناهندگی و تابعیت بعضی از مسئولان و فرزندانشان.صحبت میکرد
حرفش را قطع کردم و گفتم،این آمار بدون شک غلط است و به هیچ وجه آن را باور نمیکنم.ولی اگر بر فرض محال حرف شما را باور کنم یک نتیجه بیشتر نمی‌گیرم و آن اینکه 
همانطورکه شما دشمنت را به خانه راه نمیدهی،هیچ کشوری دشمن خود را،راه نمی‌دهد،همانطورکه آمریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و فرانسه و... محمدرضا شاه پهلوی را راه
اینجا داره بارون میاد، یه بارون تند با رعد و برق هایی که آسمون رو روشن می کنه. دیگه هیچ کسی نمی تونه شلیک کنه، هیچ کسی نمی تونه آتیش روشن کنه، پلیس ها و مردم عصبانی جلوی هم نمی تونن زیر بارون بایستن، نمی تونن اسلحه هاشون رو پر کنن و به طرف هم شلیک کنن. بارون جلوی چشماشون رو گرفته نمی تونن سنگ بندازن یا آدم ها رو تعقیب کنن.
پلیس ضد شورش آسمان کار نداره تو پلیسی یا مردم، روی همه یکسان میباره. کاش روی همه جنگ ها بارون می بارید، روی همه عهدنامه ها و ق
به گزارش بصیرت چوانان:مهمترین وظیفه ما خدمت به مردم و تکریم آنان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان:دبیرانجمن شورایاری و رئیس هیات امنای محله عباس آبادمنطقه20 تهران با بیان جمله ای از مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر:«فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است»گفت: اصولا کلمه«خدمت»در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک کلمه و واژه ارزشمنداست وبه افرادجامعه ارزش و اعتبار می دهد.زیرا ما تابع رهبریم وقتی رهبرعزیزمان،خدمت به مردم را فل
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش با حضور مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولان محلی بخش و شهر آب پخش برگزار شد.
ادامه مطلب
BluRay,Iron Man Rise of Technovore 2013,x265 HEVC,اکشن,انیمیشن مرد آهنی شورش تکنوور,دانلود Iron Man Rise of Technovore 2013 1080p,دانلود انیمیشن Iron Man Rise of Technovore 2013,دانلود انیمیشن مرد آهنی Iron Man: Rise of Technovore 2013,دانلود انیمیشن مرد آهنی شورش تکنوور دوبله فارسی,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Iron Man Rise of Technovore 2013,دوبله فارسی,دوبله فارسی انیمیشن Iron Man Rise of Technovore 2013,
ادامه مطلب
تا حالا دقت کردین...اونموقع بود که وزیرخارجه بی ادب آلمان و نخست وزیر ژاپن طبق پازل آمریکا اومدن ایران و قیمت دلار و سکّه کشید پایین؛  خب؟حالا که اینا تشریفشون رو بردنمجدد قیمت دلار و سکّه طبق پازل آمریکا بازم رفت بالا؛ خب؟حالا دیگه ساده لوح ترین افراد هم متوجه میشن که در داخل ایران و بین برخی مسئولان این مملکت هستن کسانی که خائنانه کاملاً در پازل ترامپ دارن عمل میکنن تا با فشار بر معیشت مردم ایران و شوراندن مردم، کشور رو ببرن به سمت تسلیم د
استاندار مازندران حدود بیست روز بعد از حادثه سیل، مدیران کل ادارات را به مناطق سیل زده برد تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند.
مجمع نمایندگان طلاب بابل از قم پیام صادر کرده و این رفتار استاندار را مورد ستایش قرار داده و از آن تقدیر به عمل آورده است.
با گذشت چهل سال از عمر انقلاب و تجربه مدیرانی چون مهندس مهدی باکری که با پای برهنه به کمک مردم سیل زده شهرش می شتافت؛ حالا از انجام وظیفه ذاتی مدیران هم به وجد می آییم!
کاش مجمع نمایندگان طلاب، پی
مردم علاوه بر کلام‌شان با رفتارهای‌شان نیز با مسئولان سخن می‌گویند. انتخابات دوم اسفندماه 1398 انتخاباتی بود که حرف‌های شنیدنی فراوانی برای مسئولان کشور به همراه داشت. کاهش مشارکت نسبت به انتخابات گذشته رفتار معناداری بود که باید برای فهم آن تلاش نمود. هرچند عواملی بیرونی، چون شیوع بیماری کرونا در کاهش حضور مردم در پای صندوق رأی بی‌تأثیر نبود، اما با نگاهی عمیق‌تر باید از نارضایتی مردم از عملکرد مسئولان اجرایی و تقیننی کشور به عنوان عا
روزنامه ایران نوشت:توئیت یکی از نامزدهای اصولگرای انتخابات مجلس یازدهم درباره حقوق و دارایی‌های خود بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.
امیر سیاح در توئیتی، حقوق و اموال خود بعد از ۲۵ سال کار به عنوان تهیه‌کننده ارشد با PhD را این گونه اعلام کرده: یک آپارتمان ۱۳۳ متری در خیابان دولت تهران، یک خودرو سواری چانگان، کل دریافتی ۱۶ میلیون تومان در ماه شامل ۱۱.۵ میلیون تومان از صدا و سیما و ۴.۵ میلیون تومان از مرکز پژوهش‌های مجلس.
او ال
1/ رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی: ملت عزیز ما بخاطر سیل دچار گرفتاری و خسارات است که امید داریم ان شاءالله مسئولین با پشتیبانی عظیم مردمی بتوانند بار سنگین این حادثه را از مردم ایران بردارند/ تلاش مردمی در این قضیه بسیار خوب بود. این روح همبستگی و حالت بسیج شوندگی استثنائی است/ کارهای اصلی بعد از این است. ویرانی ها و تخریب خانه ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد.
درباره افسردگی مردم یزد به اندازه کافی گفته اند و شنیده ایم. ماجرای ایجاد شائبه درخصوص افسردگی مردمان یزد، تا آنجا پیش رفت که استاندار سابق یزد نیز به آن واکنش نشان داد و سخنانی جنجالی به زبان آورد. با توجه به آنکه رسانه ها به اندازه کافی به این موضوع پرداخته اند، و با یک سرچ ساده می توان خیل اخبار و اطلاعات را در اینباره به دست آورد، از طرح آن می گذریم. اما به تازگی خبر رسیده که قزوین هم مردمانی افسرده دارد! همانها که خبر افسردگی قزوینی ها را
در خانواده برتر پست های غم انگیزی داشتیم در مورد بیکاری، وضع خراب اقتصاد، گرانی و ...، در مورد این که چه کسانی باعث و بانی وضع موجود هستند، عملکرد نادرست مسئولان پای ثابت جواب های کاربران بود.
خب اون مسئولان ناکارآمد از فضا که نیومدند، یه عده از ما با انتخاب غلط مون و یه عده هم با رای ندان شون کمک کردند که چنین مسئولانی بر ما حکومت کنند.
یه عده ای میگن رای دادن فایده نداره، یه عده میگن نمایندگان از قبل انتخاب شدند و ...، اون ها سعی دارن مردم رو از
مردم ایران سالهاست دارن تاوان بی کفایتی مسئولان اقتصادی رو میدن
جنابان نمی توانند ارزش پول ملی رو حفظ کنن و سال به سال که هیچ جدیدا روز به روز پول ملی بی ارزش تر میشه در نتیجه مجبورا کالا و خدمات رو گرانتر کنن تا در اصل متعادل بشه (سیاست تعادل بخشی در اقتصاد)
بابا کاری که شما می کنید همه بلدن دیگه این همه دبدبه و کبکبه و عنوان نمی خواد که
وایسا ارزش پول ملی بیاد پایین تر و تو هم قیمت ها رو بکش بالا
 
در مورد بنزین هم داستان همینه
چند سال دیگه باز
در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 98،مردم نجیب و ولایتمدار و مسئولان  شهر و بخش آب پخش با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن،با آرمانهای ناب انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
بخشدار و امام جمعه آب پخش سخنرانان این مراسم بودند.
اجرای زیبای گروه سرود شهید برونسی محله قلایی شهر آب پخش و رزم آهنگ کونگ فو کاران باشگاه شهدای آب پخش،دکلمه زیبای نوجوان امیرعلی باقری و قرائت قطعنامه از دیگر بخش های این مراسم بود.
احسان طوسی اجرای این برنامه را بر عهداه د
 
استاندار سمنان همدلی و وفاق در بین تمامی مدیران، فرمانداران و ائمه جمعه سراسر این استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این وفاق و همدلی در شاهرود نیز همچون دیگر شهرستان‌ها به نحو مطلوبی وجود دارد و در مجموعه استان باید این امر مهم در مسیر رشد و‌ توسعه همه‌جانبه استان تقویت شود.
 
علیرضا آشناگر ساعاتی پیش در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود اظهار داشت: خدمت به مردم رسالت مهم و خطیری است که مسئولان باید آن
عکس معنادار خبرگزاری دولتی از راهپیمایی مردم اصفهان
 
رئیس قوه قضائیه: مجازات سختی در انتظار اغتشاش گران است/ در رابطه با موضوع بنزین سخن‌ها دارم/ دولت وظیفه مدیریت سوخت را به تاخیر انداخت
 
بپذیریم که در مورد سهمیه بندی بنزین می‌شد بهتر عمل کرد/ باید مردم را اقناع می‌کردند/ به وعده‌هایتان عمل کنید و نگذارید قیمت‌ها بالا برود
 
بنزین علیه سینما، افت ۶۰درصدیِ فروش
 
پیام یک همدانی به مسئولان +عکس
 
❌شورش‌ آبان ۹۸، خودانگیخته یا سازمان‌یافته؟❌
✍️بیست روز از شروع شورش آبان ۹۸ می‌گذرد. اعتراض به موج جدید گرانی‌ها با اعلام سه برابر شدن قیمت بنزین از جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ آغاز شد، از شنبه ۲۵ آبان (با شروع هفته کاری و ورود جمعیت به خیابان‌ها) به آشوب در بسیاری از مناطق کشور انجامید و بطور گسترده تا پایان دوشنبه ۲۷ آبان تداوم یافت.
✍️این یادداشت حاصل تلاش بیست روزه‌ام است برای شناخت شورش آبان ۹۸ بر اساس پیگیری اخبار رسمی و غیررسمی و توئیت
مردم غیور اهواز با حضور پر شور خود در راهپیمایی اقتدار و امنیت؛ اختشاش گران و اشرار و آمریکایی ها را ناامید کردند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امروز مردم غیور اهواز با حضور پرشور خود در راهپیمایی اقتدار و امنیت اغتشاشگران و حامیان استکباری آنان را نا امید کردند.
در روزهای گذشته در برخی شهرها به بهانه برخی اعتراضات و گلایه‌های بر حق مردم گروهی از آشوب گران و اغتشاشگران که هدفشان بر هم زدن امنیت و آرامش کشور بود دست به تحرکاتی زدند که
اگرچه سابقه آشنایی جامعه ایرانی با فضای مجازی به دو دهه قبل بازمی‌گردد؛
اما عملاً از ابتدای دهه ۱۳۹۰ خورشیدی به دلیل ظهور موفق شبکه‌های اجتماعی،
مسئولان کشور به فضای مجازی به عنوان رسانه‌ای قدرتمند توجه کردند و به صورت
پیوسته بر تعداد مسئولان فعال در این فضا افزوده شد و امروز کمتر مسئول سیاسی و
اقتصادی کشور را می‌توان یافت که در این فضا حضور فعالی نداشته باشد.

ریشه این اقبال گسترده مسئولان را باید در ضریب نفوذ بالای فضای
مجازی بین مردم
گزارش یک کشتار دسته جمعی
چندروزی است که اینترنت در کشور ما قطع بود. آیا سرانه مطالعه بالا رفت؟ چندسالی است که وقتی بحث مطالعه کتاب و فقر عجیب جامعه در این باره پیش می آید جماعتی مصر هستند که "اشکالی در کار نیست. مطالعه از کتاب و مجلات و روزنامه های کاغذی به فضای مجازی منتقل شده است و مردم نیازشان را به دانستن در فضای مجازی مرتفع میکنند". پس با این حساب باید در روز های گذشته تیراژ روزنامه ها و مجلات چندین برابر شده باشد و مردم جلوی کتابفروشیها و
همون اولشم آدم موندن نبودی خیلی جا کم آوردم ولی تو پشتم نبودیاز همون اولشم چشات برام فرق میکرد برو اما اگه رفتی سمت من برنگردمعرفت داشتی تنهام نمیذاشتی هی قهر و هی آشتی دیگه شورش در اومدتو دلت چی هست آینمون چی پس یهو بهم زدی از قصد آخه دلت میومد
 
…♫♪♫… تیک موزیک …♫♪♫…
 
اعتمادی که شکست مثل روز اول نمیشه دلی که بشکنه خب دیگه برات دل نمیشهولی باز با این همه دلم برات تنگ میشه تو چجور آدمی هستی دل مگه از سنگ میشهمعرفت داشتی تنهام نمیذاشتی 
زاهدان - ایرنا -جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.
http://www.irna.ir/sb/fa/News/83205170
به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شیعه و سنی اعم از فارس و بلوچ و زن و مرد در آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن خاش با سردادن ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از سران استکبار ابراز داشتند.امامان جمعه شیعه و سنی، فرما
نام گذاری سال ۹۹ به نام سال جهش تولید
رهبر انقلاب در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، ضمن تبریک سال نو و اعلام رضایت نسبی از فعالیت‌های تولیدی در سال ۱۳۹۸، حجم تولیدات را برای اقتصاد ایران ناکافی دانستند و افزودند برای محسوس شدن فعالیت‌ها در زندگی مردم نیاز است، حجم تولیدات تا ۱۰ برابر شرایط سال ۱۳۹۸ افزایش یابد.
بر همین اساس، ایشان ضمن تأکید بر ضرورت توجه مردم و مسئولان بر مسئله تولید، سال جدید را با نام سال جهش تولید نامگذاری کرد
باز نشر از شماره ۳۰ نشریه بانگ سحر
مسلم زنگنه
 
پاسخگویی انسان در قبال عملکرد خود از جایگاه مسئولیتی او نشات می گیرد. پاسخگویی مسئولین در ازای تحقق مطالبات مردمی و نسبت به کارنامه مسئولیتی خود امری مهم است که کمتر مورد توجه شورا و دهیاری زیارت بوده است، پاسخگویی بدین معنی که مسئولان رو در رو با مردم کارنامه فعالیت های خود را ارائه دهند و به سوالات مردم درمورد آنها توجه کنند و خود را در معرض نقد و بررسی قرار دهند.
ادامه مطلب
انقلاب پوچی‌ها
قضیه انقلاب فرق کردهدف گم شده در جایی پَرتمردم نمی‌خواهند این تغییر راعاملانشان میشوند از جامعه طرد
×××
صدای صفوف دعا نیستهمه به دار مجازات آویخته شده‌اندهمه به جرم مشترک آن بالابه مُشتی احمقِ رجز‌خوان تبدیل شده‌اند
×××
گویند: خدااا به داد ما خواهد رسیداو عادل بی بَدیل جهان ما‌ستاگر او عادل است حکم شما میشود اعداماما قبلش نثارِ صورتشان پاست
×××
بمانید و دعا کنید که ناجی برگرددقصد ما اغتشاش و شورش نیستاگر شما داشتید حق
در  نشستی که اواخر آبان در شهر تبریز درنقد عملکرد فرقه های بابیت و بهائیت برگزار شد به عنوان سخنران نکاتی را یادآور شدم:وظیفه اصلی ما بیان صحیح و تبیین درست معارف دین و نشان دادن کارآمد بودن آن است و پاسخ به شبهات باید به عنوان دفاع مطرح باشد و به قدر ضرورت انرژی صرف آن شود.از آنجا که جریان هایی همچون بابیت و بهائیت با فریب و تبلیغات وسیع خلاف واقع، امنیت فکری و انسجام جامعه را تهدید کرده و می کنند باید به شبهات و القاءات آنها پاسخ داده شود. ی
 
 
تنگه بهرام چوبین  :
بهرام چوبین  از فرماندهان شجاع  و نابغه ایرانی بود که  در زمان ساسانیان فرماندهی سپاه ایران را برعهده داشت و چون قد بلندی داشت لقب چوبین را به او میدهند  پس از به تخت نشستن خسرو پرویز بهرام  پادشاهی اورا قبول نمی کند  و علیه خسرو پرویز شورش می کند  و خسرو پرویز به رم پناه می برد و بهرام چوبین وارد پایتخت می شود و به دست خودش تاج بر سر می گذارد و سکه به نام خودش ضرب می کند بعد از یک سال خسرو پرویز با سپاهی که امپراتوری روم
1. اوضاع ایران در آستانه ی حمله اعراب مسلمان چگونه بود؟ 
1- وقتی خسروپرویز به دست پسر خود به قتل رسید، رقابت و دشمنی در درون دربار ساسانی، بیشتر شد
2- شورش های فرماندهان و دخالت های آنها در رقابت سیاسی، روحیه سپاهیان را تضعیف کرده و توان جنگی آنان را کاهش داده بود
3- مردم به دلیل و جود نظام طبقاتی، بی عدالتی و تبعیض های اجتماعی و مالیات های سنگین از حکومت ساسانیان ناراضی بودند
4- بر اثر طغیان رودهای دجله و فرات زمین ها و مزارع حاصلخیز از بین ر
چرا وقتی همچین طرح گرانی بنزین قراره اجرا بشه شب قبلش مسئولین انکار می کنند همچین چیزی وجود داره و درست فرداش مردم اخبار گرانی بنزین رو میشنوند؟!
اگر مردمی اعتراض کردند و در این میان آشوبگران هم ماهی خود را از آب گرفتند ، مسئولان باید بدونند خود ریشه اعتراض مردم هستند! و در این میان مسئولیت کسانی که کشته شدند و یا دچار خسارت شدند خود دولت هست.
کدوم کارشناس و مشاور مملکتی همچین تصمیمی گرفته و اینطور با ضد و نقیض مردم رو دچار شوک می کنه؟ صرفه اق
مردم
شاهین‌شهر خواستار ورود سازمان بازرسی کل کشور و دادستان اصفهان به نحوه
افراز و تفکیک اراضی موسوم به بُرُم در شاهین‌شهر شدند.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، برخی از مردم شهر شاهین‌شهر طی تماس‌هایی تلفنی با این رسانه
خواستار ورود جدی نهادهای امنیتی و نظارتی ازجمله سازمان بازرسی کل کشور  و
دادستان استان اصفهان به نحوه افراز، تفکیک
بسمی تعالی
نویسنده : اشکان ارشادی 
      http://gerdabha.blogfa.com
آغاز داستان 
همه جا جنگ بود ، بدتر از همه قحطی و خشکسالی بود که گریبان همه را گرفته بود . مالیاتها به موقع داده نمی شد. قزلباش ها عصبی بودند ولی می دانستند که نباید حرکتی کنند که دامن همه را بگیرد. محمود آن مردی که پسر میرویس بود چندی قبل سیستان تا کرمان را مسخر کرده بود و می دانست ایندفعه قزلباش توانایی کمتری نسبت به دفعه‌ی قبلی دارد. قزلباش ها در آنسوی بلوچستان جنگی با مغولان کبیر کرده ب
قابل توجه مدیران و مسئولان ؛؛؛⬅️ پنج رفتار مهم که باید در موعد قانونی انجام گردد / برخی موارد در حسابداری وجود دارد که باید در زمان و مهلت معینی که از طرف دولت و یا سازمان ها تعیین شده انجام شود . عدم انجام این امور باعث تعلق جریمه و یا عدم برخورداری از مزایا و معافیت های مقرر در قانون شود. در زیر به مهمترین از این موارد اشاره می کنیم : ۱ . ارسال لیست مالیات حقوق کارکنان / ۲ .ارسال لیست  بیمه حقوق کارکنان / ۳ .ارسال اظهار نامه مالیات بر ارزش افزو
 
از میان اخبار و مطالبی که امروز در سایت ها خواندم تیتر سه مطلب برایم جالب توجه بود.
یک- آمار ازدواج در سال جاری چهل درصد کاهش داشته است.
دو- شناسنامه های لاکچری با قید "تهرانی"!
سه- زندگی اغلب مسئولان دولت شبیه مردم عادی است!
 
الف- نظام ما قرار است اسلام را در جامعه گسترش دهد و اسلام روی مسأله ازدواج تأکید فراوانی دارد. کاهش رویکرد به امر مقدس ازدواج یک نقص بزرگ محسوب می شود.
ب- بعضی از خانواده های شهرستانی موقع زایمان به تهران می آیند تا فرزند
امروز قرار بود یک روز عادی باشد همانند سایر شنبه ها به دانشگاه بروم اما به محض بیرون امدن از ایستگاه مترو متوجه شدم دو طرف ماشین ها خاموش رها شده بودند و  خیابان بسته شده، مردم زیر پل تجمع کرده بودند.دروغ چرا که با مشاهده این صحنه،ترشح آدرنالین را حس کردم.کمی کنار پل ایستاده و به شعارها و چهره ها دقت کردم،شعارها نه از جنسِ مخالفت با نظام بود و نه چهره های غریبه،چهره ها گویای مردم عادی بود،چه زن هایی به سن مادر من مشت ها را گره کرده بودند و فری
مرگ اساسا یک پدیده ی نامیمون و نامبارک است. انسان های معقول و منطقی ، حتی برای دشمنان خود هم آرزوی مرگ نمی کنند. اما در جهان شاید فقط یک گروه یا یک سازمان است که بر طبل مرگ و نابودی کوبیده واز هر شرایطی سعی در آمارسازی برای مرگ و میر کرده و مردم را به سمت مرگ سوق می دهد.ستاد اجتماعی مجاهدین ! یکی از ضدخلقی ترین و ضدبشری ترین ارگان های موجود است. کار این ستاد مرگ! سمت و سو دادن مخاطبینش برای مرگ و نابودی و عدم است.تنها وظیفه ی این ستاد ، ایستادن درخ
بسمی تعالی
نویسنده : اشکان ارشادی 
      http://gerdabha.blogfa.com
آغاز داستان 
همه جا جنگ بود ، بدتر از همه قحطی و خشکسالی بود که گریبان همه را گرفته بود . مالیاتها به موقع داده نمی شد. قزلباش ها عصبی بودند ولی می دانستند که نباید حرکتی کنند که دامن همه را بگیرد. محمود آن مردی که پسر میرویس بود چندی قبل سیستان تا کرمان را مسخر کرده بود و می دانست ایندفعه قزلباش توانایی کمتری نسبت به دفعه‌ی قبلی دارد. قزلباش ها در آنسوی بلوچستان جنگی با مغولان کبیر کرده ب
مردم و مسئولان شجاعانه و عاقلانه
در برابر دشمن بایستند
رئیس دانشکده علوم قرآنی و امام جمعه موقت مراغه با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام ملی در برابر تهدیدها و توطئه های دشمنان گفت: مردم و مسئولان شجاعانه، امیدوارانه و عاقلانه در برابر دشمن بایستند.

حجت الاسلام دکتر حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: ایستادگی و مقاومت آحاد مردم و مسئولان زمینه ساز عقب نشینی و ایجاد تزلزل در بین دشمنان ملت و نظام اسلامی خواهد شد.
ادامه مطلب
روز گذشته رئیس قوه قضائیه فراخوانی منتشر کرد که در آن آمده است: «امروزه با گسترش دسترسی‌های ارتباطاتی، فارغ از چارچوب‌های سنتی خشک و دیوان‌سالارانه، فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی به فرصتی بزرگ برای کم‌کردن فاصله‌های زمانی و مکانی در ارتباطات و به‌اشتراک‌گذاری نظرات تبدیل شده است». این فراخوان اگرچه بر اساس اخبار رسمی درباره مشارکت‌جویی مردم و نخبگان در روند تحولات دستگاه قضائی صادر شده است، در دل خود حکایت از تغییر نگاه و رویکرد
انتقاد تند وزیر کشور از مهران مدیری+ فیلم

سلام
بله، سیل را شما نیاورده اید ولی استاندار بی خیال را شخص شما آورده اید و شخص شما با وجود اطلاع از پیش بینی های هواشناسی برای استان گلستان و احتمال وقوع سیل به ایشان مرخصی خارج از کشور دادید!شخص شما مسئول استاندار فارس هستید که نظارت درستی بر روی مسیرهای سیل در این ایام نداشته است!
چرا در زمانی که مدیریت سیلاب گلستان سردرگم و نامشخص است رئیس جمهور باید در تعطیلات باشد و تنها به چند تماس تلفنی بسند
  هافبک تیم فوتبال سایپا طی یک دو روز اخیر مذاکرات جدی را با مسئولان باشگاه استقلال انجام داده است.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مسئولان باشگاه استقلال مدتی است در انتظار مذاکرات جدی با روزبه چشمی هستند اما تاخیر در زمان حضور این بازیکن در ایران و همچنین اتفاقاتی که بعد از بازگشت وی به تهران رخ داده است باعث شد تا مسئولان باشگاه استقلال با رضا اسدی هافبک سایپا به صورت جدی وارد مذاکره ش
برای حل بخشی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه قصد دارند یکبار دیگر از هواداران خود کمک مالی بگیرند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با نامه سومی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس به مسئولان این باشگاه داده تا مطالباتش پرداخت شود ادامه حضور او در این باشگاه را با ابهام روبه‌رو کرده است و این احتمال وجود دارد که برانکو که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد به دلیل عدم تعه
در دیدار مسئولان نظام: کسی که با صدای بلند تهدید میکند، قوه واقعی اش آنقدر نیست. آمریکاییها احتیاج دارند به اینکه هارت و پورت کنند. میگویند رفتار ما ایران را تغییر داد! بله، تغییرش این بود که نفرت مردم ایران از آمریکا 10 برابر و نزدیک شدن آنها به منافع جمهوری اسلامی برایشان دست نیافتنی تر شده/ رئیس جمهور آمریکا میگوید هر جمعه در تهران علیه نظام راهپیمایی است. اولا جمعه نیست و شنبه است؛ ثانیا تهران نیست و پاریس است!
با وقوع هر انقلاب و تشکیل هر نظام جدید، طبیعی است که یک یا چند جریان اپوزیسیون نیز به وجود آیند. جریان‌هایی که یا وفادار به نظام قبلی هستند و یا با استقرار نظام جدید منافع خود را تامین نشده یا در معرض تهدید یافته‌اند. این جریان‌ها عموما تلاش می‌کنند تا با نفوذ، ایجاد نارضایتی و یا تبلیغات سوء، زمینه‌ی بروز شورش یا کودتا را فراهم کرده و با ساقط کردن حکومت مستقر، نظامی مطابق با اهداف خود روی کار آورند.
انقلاب اسلامی ایران نیز از این چالش، مس
 
امام خمینی(ره):
اگر بنا باشد که شما به جای اینکه اقتصاد مردم را درست کنید، به جای اینکه این کشور را بررسی کنید، ببینید کجاهاست که مخروبه است و مردم از همه چیز ساقط هستند، به جای این اگر بنشینید سر مسند و با حرف و با فحاشی به هم، مسائل را غفلت از آن بکنید، این همان است که قدرت‌های بزرگ می‌خواهند تا این مملکت خرابه بماند و صدای مردم درآید. این همان است. شما هم عمال آمریکایید، منتها ملتفت نیستید!
20 شهریور 59  - صحیفه امام، جلد 13، صفحه 202

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها