نتایج جستجو برای عبارت :

آنفولانزا

به گزارش مجله اینترنتی چفچفک به نقل از روزیاتو : درست است که در ماه های پاییز و زمستان آنفولانزا شیوع بیشتری پیدا می کند، اما این تنها زمانی نیست که ممکن است گرفتار آنفولانزا شوید. در واقع همیشه جایی در دنیا فصل آنفولانزا است.
ادامه مطلب
فرق کرونا با آنفولانزا و سرماخوردگی چیست و از کجا بفهمیم که کرونا ویروس گرفتیم یا دچار سرماخوردگی و آنفولانزا شده ایمبا ما در مجله حرف تازه همراه باشید تا علائم اصلی کرونا ویروس ووهان با بیماری آنفولانزا و سرماخوردگی را بدانید
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : واکسن آنفولانزا هم مانند اغلب محصولات درمانی می تواند عوارض جانبی ای داشته باشد.
این عوارض جدی نیستند و تنها یادآوری می کنند سیستم ایمنی بدن ما واکنش درستی به واکسن دارد. عوارض جانبی واکسن آنفولانزا بسیار خفیف تر از نشانه های عفونت آنفولانزا است.
ادامه مطلب
11 راه حل برای درمان آنفولانزا و سرما خوردگی در منزل
 
آنفولانزا؛ یک بیماری عفونی خطرناک و شبیه به سرماخوردگی است که البته می‌تواند منجر به مرگ شود! علائم و راهکار های درمانی آنفولانزا چیست؟
علائم آنفولانزا را جدی بگیرید! یک بیماری واگیر دار که باعث عفونت دستگاه تنفسی می‌شود و با علائم شدیدی همراه است. قطعا فصل سرما تشدید کننده این بیماری و انواع مختلف آن است؛ بهتر است اینگونه بگوییم که این روز ها تب آنفولانزا (آنفلوانزا) بسیار داغ است حتی
پیشگیری از آنفولانزا با روش های سالم و صحیح
این روزها با شیوع بیماری آنفولانزا در کشور بهترین راه برای جلوگیری از آن پیشگیری هوشمندانه و صحیح از ابتلای به این بیماری و شیوع بیشتر آن است با توجه به این که این ویروس برای هر فرد شکل مجزایی دارد پس در روابط روزمره خود باید دقت بیشتری داشته باشیم.
 
 
 
 
 
فرق آنفولانزا و کرونا چیست؟
علائم ویروس کرونا شبیه به آنفلانزا و سرماخوردگی می باشد. حتی ویروس آنفولانزا بسیار شایع تر و کشنده تر از ویورس کرونا ۲۰۱۹ است. هنگامی که با این علائم مواجه شدید بهتر است هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنید. حدود ۶.۸ درصد از افرادی که مبتلا به آنفولانزا شدند در طول فصل آنفولانزای ۲۰۱۹-۲۰۲۰ درگذشتند! اما در مورد کرونا تنها ۲ درصد از مبتلایان با خطر مرگ روبرو هستند. بنابراین آنفلانزا از کرونا خطرناک تر و کشنده تر می ب
فرق آنفولانزا و کرونا چیست؟
علائم ویروس کرونا شبیه به آنفلانزا و سرماخوردگی می باشد. حتی ویروس آنفولانزا بسیار شایع تر و کشنده تر از ویورس کرونا ۲۰۱۹ است. هنگامی که با این علائم مواجه شدید بهتر است هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنید. حدود ۶.۸ درصد از افرادی که مبتلا به آنفولانزا شدند در طول فصل آنفولانزای ۲۰۱۹-۲۰۲۰ درگذشتند! اما در مورد کرونا تنها ۲ درصد از مبتلایان با خطر مرگ روبرو هستند. بنابراین آنفلانزا از کرونا خطرناک تر و کشنده تر می ب
#فوری۱- ویروس کرونا از ویروس آنفولانزا ضعیف‌تر است؛ یعنی احتمال اینکه افراد به خاطر کرونا فوت شوند، کمتر از احتمال فوت به خاطر آنفولانزا است. مثلا خوب است بدانیم در پاییز امسال ۵۶ نفر در ایران و ۸۵۰۰ نفر در آمریکا به خاطر آنفولانزا درگذشته‌اند.۲ - این بیماری تنها برای افرادی خطرناک است که بیماری زمینه‌ای یا بالای ۵۰ سال داشته باشند. هیچ فوتی در کودکان زیر ۹ سال مشاهده نشده.۳ - حتی در صورت ابتلا به این ویروس، مرگ حتمی نیست! در چین حدود ۱۶ هزار
 
مطالعات علمی به متخصصان این امکان را داده است تا دریابند که چگونه آنفولانزا بر بدن تأثیر می گذارد. بیشتر مردم قبلاً از این وضعیت رنج می بردند و می دانند که خوشایند نیست. در این مقاله خواهید فهمید که علائم شبه آنفلوانزا پدیدار می شود.
آنفلوانزا یک بیماری ویروسی است که همچنین فصلی است . بسیاری از آنها قبلاً از آن رنج برده اند و می دانند که آنفولانزا به دلیل تجربه آنها با آن چه تاثیری در بدن دارد. مکانیسم های خاص بدن در برابر عفونت فعال شده و
علائم ویروس کرونا شبیه به آنفلانزا و سرماخوردگی می باشد. حتی ویروس آنفولانزا بسیار شایع تر و کشنده تر از ویورس کرونا ۲۰۱۹ است. هنگامی که با این علائم مواجه شدید بهتر است هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنید. حدود ۶.۸ درصد از افرادی که مبتلا به آنفولانزا شدند در طول فصل آنفولانزای ۲۰۱۹-۲۰۲۰ درگذشتند! اما در مورد کرونا تنها ۲ درصد از مبتلایان با خطر مرگ روبرو هستند. بنابراین آنفلانزا از کرونا خطرناک تر و کشنده تر می باشد. 
ادامه مطلب
نفلوآنزا یکی از بیماری واگیردار است و عامل آن نوعی ویروس آران ای از خانواده Orthomyxoviridae است . این نوع ویروس ها در پرندگان و پستانداران اثر گذار است و موجب ایجاد عفونت حاد دستگاه تنفسی، سر دردهای ناگهانی، درد ماهیچه، تب و ضعف و بی حالی شدید می شود.
علائم آنفولانزا
بیماری آنفولانزا از خفیف تا شدید متغییر است و حتی می تواند باعث مرگ بیمار نیز بشود . آنفولانزا از سرماخوردگی به وجود می آید و معمولا ناگهانی اتفاق می افتد. این بیماری با علائم زیر هم
ویروسها در طول دوره حیات خود جهش تکاملی پیدا می کنند. طبق این مدل، ویروس آنفولانزا نیز با یک جهش تکاملی زیستی، به "ویروس کرونا" تبدیل می شود.
از همین رو است که علائم و روشهای پیشگیری این دو بیماری شبیه به هم اما ویروس کرونا از ویروس آنفولانزا خطرناک تر است.
 
کرونا نوعی ویروس است که باعث ایجاد عفونت در بینی، سینوس‌ها یا گلو فوقانی می‌شود. نام ویروس کرونا از شکل آن گرفته شده که هنگام تصویربرداری با استفاده از میکروسکوپ الکترونی شبیه به یک تاج
مقایسه کرونا و آنفولانزا
شیوع کروناویروس جدید در هفته های اخیر شدت گرفته اما هنوز تبدیل به یک اپیدمی نشده است. در قیاس با کرونای جدید، نمونه شناخته شده اپیدمی که در ساسر جهان پخش شده باشد ویروس آنفولانزا است. اما این دو مورد چه تفاوتی با هم دارند و آیا اصلا قابل مقایسه هستند؟ این مقاله را بخوانید تا با تفاوت های کرونا و آنفولانزا بیشتر آشنا شوید.
کرونا ویروس از دریچه آمار و ارقام
گفته می شود ، دانشمندان ده ها سال انواع آنفولانزا و ویروس های
⭕️ وزارت بهداشت: آنفلوآنزا به شدت مسری است/ پرخطرها واکسن بزنند
رییس اداره مراقبت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت:
هیچ متخصصی نمی‌تواند بین یک سرماخوردگی و آنفلوآنزای خفیف تفاوت قائل شود.آنتی‌بیوتیک تاثیری بر آنفلوآنزا ندارد.ویروس آنفولانزا شدیدا مسری است و از راه تنفس انتقال می‌یابد.واکسن آنفولانزا کاملا بی‌ضرر است و حتی خانم‌های باردار نیز می‌توانند آن را تزریق کنند.
معاون درمان وزیر بهداشت: تاکنون ۴ هزار نفر در کشور به علت ابتلا ب
#درمان آنفولانزا
آنفولانزا بیماری کشنده نیست و اگر کسی بیماری زمینه ای نداشته باشد هیچ مشکلی بوجود نمی آید.ایجاد رعب و وحشت در مورد خطرات آنفولانزا با هدف فروش و تزریق واکسن های شیمیایی انجام می شود...☠️
درمان حادترین و‌ شدید ترین نوع آنفولانزا:
استراحت
سیب درختی رنده شده یا آب سیب چند مرتبه
چند عدد پیاز آب پز یا دمنوش پیاز با دو قطره آبلیمو و کمی عسل دو یا سه مرتبه در روز
و گذاشتن پیاز کف دست و پا به مدت نیم ساعتموقع گلو درد گذاشتن پیاز پخته
به نظر می‌رسد این روزها ویروس بیماری آنفلوانزا به علت تغییرات آنتی‌ژن ویروس، مقداری قوی‌تر و تهاجمی‌تر شده و معدودی از افراد به خصوص گروه‌های پرخطر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش ایرنا، ویروس آنفلوانزایی که پاییز امسال در کشور شیوع یافته از دو نوع H1N1 و H3N2 است که اغلب جان‌باختگان ایرانی بر اثر ابتلا به نوع اول آن فوت کردند.
داود یادگاری روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار علمی ایرنا افزود: هر ساله مرگ و میر بر اث
اولین کارگاه آموزشی کتابخانه سلامت با موضوع آنفولانزا در محل کتابخانه آیت الله کفعمی با حضور علاقه مندان به موضوع سلامت برگزار شد :
                    
 
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشگی زاهدان رعایت خود مراقبتی و اصول بهداشتی را مهمترین راهکاردر پیشگیری از آنفولانزا عنوان کرد .استفاده از واکسن آنفولانزا را بهترین وسیله برای پیشگیری از آنفولانزا نام بردند .وی در خصوص اقدامات درمانی نیز  استراحت کردن در منزل حداقل به مدت یک هفته نوشیدن ما
مدیریت‌زمان دردیست تو مایه‌های آنفولانزا که هر روز یک مدلی‌اش رسم می‌شود در دنیا.  یک روز از خوک به جان ما می‌افتد، یک روز از مرغ و یک روز از گاو و الانم از نوع خفاشش.  خلاصه حیوانات به نوبت سر صف مباشرت و معاشرت و معاونت با حضرت آنفولانزا ایستاده‌اند، که یک جور نا جوری جان چند انسان را بستانند.
آنفولانزا را چه به مدیریت زمان؟
ادامه مطلب
سلام به همه اهل وبلاگ و بقیه
خیلی وقته که دست به قلم نشدم و چیزی در بلاگ ننگاشتم. امروز صبح قصد داشتم از خاطرات خودم در این چند وقت که تب سیاست بالا گرفته بود رو بنویسم. ولی دیدم انگار تب کرونا خیلی بیشتر بالا گرفته است.
جا داره همینجا به امت همیشه در صحنه و کاسبان بدبختی مردم به صورت جداگانه خدا قوت بگویم........ خدا قوت.......خداقوت
به جان خودم کرونا غولی نیست که ازش بترسیم اگر خودمون کمر همت ببندیم و منتظر دیگران نباشیم می تونیم خیلی راحت از پیچ تا
ظاهراً آنفولانزا در شهر ما بیرجند هم تلفات داده است ، خطر آنفولانزا جدیست من معنی سکوت مسئولین بهداشت و درمان را نمی فهمم چه کنیم که آنفولانزا نگیریم؟
توصیه های عصر ایران برای پیشگیری آنفولانزا:
 
آنفلوآنزا را جدی تر از همیشه بگیرید. هر چند مسؤولان، خبرهای زیادی در این باره نمی دهند اما شنیده های خبرنگاران عصر ایران از برخی نقاط کشور حاکی از آن است که شیوع این بیماری و میزان تلفات آن، احتمالاً بیشتر از آن چیزی است که به طور رسمی اعلام می شود
کلی برنامه داشتم برای این دو ماهه بهداشت و آف.. سفر، کلاس، باشگاه.. 
الان با این افزایش قیمتا... نشد من واسه ی چی برنامه ریزی کنم گند زده نشه وسطش.. 
خلاصه ک بعد 8 ماه بخشای سخت.. بعد 80تا کشیک.. صدای منو از خونمون میشنوین..و خواهید شنید..
خلاصه این زندگی نیس ک ما میکنیم...
تازه سرمام خوردم... 
 
_و اینکه حسااابی حواستون ب آنفولانزا باشه.. تا حالا چندتا کشته داده.. مواظب خودتون باشین. 
قره‌قوروت حاوی ویتامین D بوده لذا سبب جذب کلسیم می‌شود و از ابتلا به سرطان روده بزرگ جلوگیری می‌کند، همچنین دستگاه ایمنی بدن را تقویت کرده و از ابتلا به بیماری‌های عفونی و آنفولانزا جلوگیری می‌کند !
کسانی که دارای مشکل لاغری هستند برای چاق شدن می‌توانند قره‌قروت مصرف کنند و به طور کلی می‌توان گفت کالری آن همچون نان بوده و سبب چاق شدن می‌شود
دقت کنید که قره‌قوروت حتما کم نمک باشه و بهداشتی.
 
اولش فکر کردم سرماخوردگیه، سرفه میکردم بعد بدن درد و سردرد و تب و لرز و هذیون بهش اضافه شد. تمام مدت خوابم میبرد و ننیتونستم پاشم، رفتم دکتر و دوتا آمپول خوردم. حالا حالم بهتره اما دوروزه بخاطر سوزش معده هیچی نتونستم بخورم.مثلا امروز صبحانه یه ذره نون خالی خوردم ناهارم یه آبمیوه!شبم اومدم خونه تا شروع کردم ب سوپ خوردن معدم درد گرفت.وسط این هاگیرواگیر امتحان حذفی 6 نمره ای ام دادم:)
جدا دلم برا غذا خوردن تنگ شده
 
گفتنی‌هایم بسیارند. خسته‌ام. نیاز به نوشتن دارم. ولی بیشتر از نوشتن، نیاز به استراحت کردن و حمام گرم دارم. نیاز دارم خودم و همه‌ی لباس‌هایم را بشویم تا بوی سگ و موهای چسبیده به لباس‌هایم را فراموش کنم. آنفولانزا گرفته‌ام و آمده‌ام خانه‌ی مادرم. مادربزرگم را با اورژانس به بیمارستان بردند و همین کافی بود تا اضطراب بخواهد مرا قیمه قیمه کند. خوشبختانه حالش بهتر است.
علامتها مهم آنفولانزا دربرگیرنده سرفه , آبریزش بینی , عطسه , احتقان بینی و گلودرد است که گاه با درد عضلانی , خستگی , سردرد و حیف کردن اشتها همراه است . گلو درد نزدیک به 40 % موردها و سرفه نزدیک به 50 % موجود هست , در حالی که درد عضلانی نزدیک به نیمی از آن صورت میدهد . در بزرگسالان , تب به طور کلی نیست , البته در نوزادان و کودک ها خردسال شایع است .
ادامه مطلب
رییس جمهور گفته از روز شنبه همه چیز به روال عادی برمیگرده
من خیلی استرس دارم
تا حالا هیچ وقت تو روال عادی زندگی نکردم
همش یا جنگ بوده یا قحطی و ویرانی یا آلودگی هوا یا سیل و زلزله یا موج اول و دوم و چندم آنفولانزا یا موشک زدن به هواپیما یا غارت و اختلاس یا برگشت سفینه قبل از پرتاب یا قیمت پراید و گرانی هرچی که بخوای یا صف قند و شکر یا سختگیری تحقیر آمیز محل کار یا کنترل پوشش دم درب و حجاب اجباری یا توهین به شعور یا سرکوب یا سانسور یا ....
روال عادی
خواص آب قلم گاو و گوسفند
آب قلم دارای مواد معدنی و ویتامین هایی از قبیل کلسیم، پروتئین، منیزیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، آهن، ویتامین A، ویتامین K، ویتامین C و ویتامین های گروه B است.
با توجه به مواد و ویتامین هایی که در بالا ذکر شد، برخی از خواص آب قلم عبارتند از:
درمان سرماخوردگی و آنفولانزا،
ژلاتین موجود در آن هضم را آسان می کند و موجب تقویت دستگاه گوارش می شود.
درمان کم خونی و کمبود ویتامین در کودکان، زنان باردار و شیرده،
سلامت استخوان ها،
کاش میتونستم یه سری تحقیقات انجام بدم ولی حیف که به آزمایشگاه دسترسی ندارم. یه چیزی که فهمیدم اینه که بچه هایی که سال گذشته شپش گرفته بودن تو مدرسه دخترم بسیار بدنشون درمقابل بیماریهای ویروسی مقاوم شده بود یعنی موج آنفولانزا که اومد اون بچه ها بیماری رو نگرفتن همچنین سرماخوردگی تو کل زمستون نداشتن. 
کاش ما ایرانیا تو این زمینه تحقیقات کنیم من فکر میکنم حتی میشه یه روش برای درمان ایدز هم پیدا کرد چون ایدز هم یه نوع ویروسه . باید ببینیم این شپ
داروی امام کاظم ( علیه السلام ): زمستانه
✅ خاصیت درمانی:پیشگیری و درمان بیماری های فصل سرما:_  سرما خوردگی_ آنفولانزا_ تب_  گلودرد  تقویّت سیستم ایمنی بدن
✅ نکته:  مصرف این دارو آخر شب  و موقع خواب  بهتر است    کودکان به هر شکلی که مقدور باشد، بخورند ولو اینکه با آغشته کردن  پستانک .
با اینکه یه چند میلیون سالی گذشته، اما همچنان همون خانواده ای که انسان های عصر حجر رو میکشتن، کمر به قتل آدم های قرن 21 بستن. کرونا اینارو میگم. اول سرماخوردگی و آنفولانزا شون، بعد هم کووید 19شون. به این میگن عزم راسخ خانوادگی! ببین چه کینه ای از آدما دارن که هنوز که هنوزه بعد دو میلیون سال فراموش نکردن!
ما هم همون انسان هایی هستیم که بودیم. گیرم که یه کم دستامون کوتاه تر، کمرمون صاف تر و میزان پشمالو بودنمون کمتر. اما به خدا که مغزهامون (جز مال ان
نشانه های سرفه کودکان و راههای درمان آن
سرفه یکی از بیماری های رایج تنفسی است که معمولاً کودکان 5 سال و کوچکتر را به خصوص در فصل زمستان درگیر می کند ، گاهی شدت سرفه ها تقریباً شبیه علائم آنفولانزا هستند برای همین والدین را دچار نگرانی می کنند تا درجستجوی راهی باشند برای درمان سریع این مشکل.
به گفته ی متخصصان سرفه های شدید در کودکان خردسال می تواند علل دیگری به جز سرماخوردگی داشته باشد عللی شامل :آسم ،تولد زودرس و آلرژی .
سرفه هایی همراه با خس
 
لغات درس چهارم PROSPECT 2
|▪️ Health • • • سلامتی|▫️ headache • • • سردرد|▪️ have • • • داشتن|▫️ sore eyes • • • چشم درد|▪️ rest • • • استراحت|▫️ home • • • خانه|▪️ Don’t worry • • • نگران نباش|▫️ office • • • اداره|▪️ parents • • • والدین|▫️ be quiet • • • ساکت باش|▪️ sore throat • • • گلو درد|▫️ backache • • • کمردرد|▪️ toothache • • • دندان درد|▫️ running nose • • • آبریزش بینی|▪️ flu • • • آنفولانزا|▫️ wrong • • • اشتباه|▪️ problem • • • مسئله|▫️ stomachache • • • دل درد|▪️
(گلاب به روتون)یادمه دبیرستان بودم، بعد از یه سرماخوردگیِ سخت (شایدم آنفولانزا) بیضه‌م درد گرفته بود...رفتیم پیش اورولوژ، معاینه کرد و تست اسپرم نوشت...یکی از عجیب‌ترین صحنه‌هایی که یه نفر تو زندگیش می‌تونه تجربه کنه، این صحنه‌ست که با بابات بری آزمایشگاه، یارو یه ظرف بهت بده بگه برو تو دستشویی اینو پُرش کن. بعد در حالی که خندت گرفته، خودتو بزنی به اون راه و از بابات (که با یه قیافه‌ی پوکر فیس وایساده) بپرسی حالا باید چیکار کنم؟! و باباتم بگ
آب ریزش بینی علل و عوامل مختلفی می تواند داشته باشد. این مشکل متداول می تواند برای بیمار بسیار آزار دهنده باشد. از دلایل آبریزش بینی می توان به مواردی مانند آنفولانزا، سرما خوردگی، اعتیاد، حساسیت، آلرژی و دیگر مسائل اشاره کرد. برای آشنایی با دلایل آبریزش بینی و راهکار های درمان سریع آن با نیک صالحی همراه باشید.
آشنایی با دلایل آبریزش بینی
آبریزش بینی آبریزش بینی می تواند همراه با التهاب و گرفتگی بینی و یا بدون آن بروز کند.
ادامه مطلب
ویروس کرونا
در این مقاله زیر سعی شده است درباره بیماری ویروسی کرونا، علائم بیماری، نحوه گسترش آن، انتقال، راه های پیشگیری، مقایسه آن با ویروس آنفولانزا، درمان و تشخیص آن صحبت شود. تمامی مطالب ذکر شده از سایت WHO و منابع معتبر دیگر جمع آوری شده است.ویروس کرونا چیست؟این ویروس، خانواده بزرگی از...برای ادامه مطلب جامع راجع به ویروس کرونا به لینک زیر مراجعه فرمایید:https://atrmedshop.com/covid-19/
فروش عمده ژل ضد عفونی کننده دست و سطوح
 
 
 
فروش ژل ضد عفونی کننده دست و سطوح جاودانهدارای اثر ضد باکتری،ضدقارچ ،  ضد ویروس ،ضد آنفولانزاسازگاری بالا با پوستدارای مواد نرم کنندهدارای اثر بخشی بالاHand sanitizer Gel------------------------------------------------فروش: 09024368946فروش: 09057071743------------------------------------------------دفتر تهران: 021284203-------------------------------------------------فروش به صورت عمدهکارتن 500 عددی = هرعدد 7000 توماندبه 20 لیتری 2/000/000 توماندرصورت عدم پاسخگویی پیام ارسال فرمایید. کارشن
 
پروفسور مارک لیپسچ/استاد اپیدمیلیوژی/دانشکده بهداشت عمومی هاروارد/ 11 فوریه 2020
    این یک مشکل جهانی است که در طی یک یا دو هفته از بین نخواهد رفت.
    آنچه ممکن است کنترل این ویروس را دشوارتر از ویروس SARS کند این است که امکان انتقال قبل از بیمار شدن وجود دارد.
    من فکر میکنم ما باید برای یک فصل آنفولانزای بسیار بد و یا شاید بدترین شرایط آنفولانزا در دوران مدرن، خود را آماده کنیم.
ادامه مطلب
 داروهای درمان سرفه
سرفه یک انسداد موقتی در راه تنفسی است، که علت های متفاوتی می تواند داشته باشد، اغلب همراه آلرژی، سرماخوردگی یا آنفولانزا است. 
درمان های موثر بسیاری برای سرفه های عمومی وجود دارد، در این مطلب با درمان ها آشنا می شوید.


ادامه مطلب
بعد مدت ها سلام!
هوای پاییزییتون بی آنفولانزا :|
حقیقت اونقدر حرف ها دارم ک نمیدونم از کجا سر ریزشون کنم تو این پست..
از دانشگاه و امتحان ها بگم؟ از گذر  درسِ غولی ترم یک و دو بگم یا برم سراغ شلوغی سرم تو این روزها تو مسئولیت شبه پروژه؟!
خلاصه چی بگم؟
راسی بگید ببینم کسی بوده ک تو انجمن ها مسئولیت داشته باشه یا نه؟
خوبه مسئول شیم یا هیچ منغعتی نداره!؟
سود و زیانش چیه مثلا؟
بهم گفتن در حد اینک یه پیچ اینستا هم بزن براش و مدیریتش کن!
انجمن مسخره ای ن
در کنار سرماخوردگی، آنفولانزا و سایر مشکلات تنفسی به طور معمول سرفه هم ایجاد می شود که شما را در شب بیدار نگه می دارد و توانایی تنفس با سهولت شما را محدود می کند. اگرچه سالانه افراد زیادی از سرفه رنج می برند، اما بسیاری از آنها از داروهای طبیعی که درمان سرفه بسیار موثر هستند آگاهی ندارند. چندین روغن طبیعی برای سرفه وجود دارد که دارای خاصیت ضد اسپاسم، آنتی اکسیدان، ضد ویروسی و ضد باکتری هستند. این روغن ها مانند روغن های اساسی توصیه شده برای سر
 گلوتامین فراوان ترین اسید آمینه بدن است. این امر از نظر اسیدآمینه ی شرطی بسیار اساسی تلقی می شود ، بدین معنی که بدن می تواند آن را در درون خود بسازد ، اما در مواقع استرس (یعنی اگر در ساعات طولانی کار می کنید و یا با سرماخوردگی یا آنفولانزا یا هر بیماری دیگر مبارزه می کنید). بعبارت دیگر بدن در مواقع استرس به گلوتامین بیشتر احتیاج دارد. بیشتر افراد در اکثر مواقع روز ، در این حالت قرار دارند!
گلوتامین همچنین یک سوخت اصلی برای دستگاه گوارش و سیستم
داروی امام کاظم ( علیه السلام ): زمستانه
✅ خاصیت درمانی:پیشگیری و درمان بیماری های فصل سرما:_  سرما خوردگی_ آنفولانزا_ تب_  گلودرد  تقویّت سیستم ایمنی بدن
✅ نکته:  مصرف این دارو آخر شب  و موقع خواب  بهتر است    کودکان به هر شکلی که مقدور باشد، بخورند ولو اینکه با آغشته کردن  پستانک .
 
 لینک کانال محصولات فروشگاه رمان در پیام رسان ایتا :
http://eitaa.com/joinchat/277479424C02bb116a12
علائم و نشانه‌های کروناویروس چیست؟
کروناویروس (COVID-19) باعث تب، سرفه و مشکل در تنفس می‌شود. علائم این ویروس کمی‌شبیه افراد مبتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا است. این ویروس در برخی از افراد می‌تواند جدی تر باشد، به خصوص اگر بیمار یا دارای مشکلات سلامتی باشد.
چگونه کروناویروس پخش می‌شود؟
کارشناسان هنوز در حال بررسی چگونگی شیوع انتشار COVID-19 هستند. بطور کلی کروناویروس‌ها در هنگام سرفه یا عطسه، از طریق قطرات ارسال شده به هوا پخش می‌شوند. برخ
علائم و نشانه‌های کروناویروس چیست؟
کروناویروس (COVID-19) باعث تب، سرفه و مشکل در تنفس می‌شود. علائم این ویروس کمی‌شبیه افراد مبتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا است. این ویروس در برخی از افراد می‌تواند جدی تر باشد، به خصوص اگر بیمار یا دارای مشکلات سلامتی باشد.
چگونه کروناویروس پخش می‌شود؟
کارشناسان هنوز در حال بررسی چگونگی شیوع انتشار COVID-19 هستند. بطور کلی کروناویروس‌ها در هنگام سرفه یا عطسه، از طریق قطرات ارسال شده به هوا پخش می‌شوند. برخ
عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی
برقراری رابطه جنسی و ازدواج فواید بسیاری دارد ، فوایدی که تاثیر ان روی سلامت جسمی و روحی زوجین دیده می شود.رابطه جنسی
همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار سخت می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت  تقریبا   طولانی دچار عوارضی خواهند شد.
1- افزایش استرس با تفریق رابطه جنسی:
داشتن رابطه عشقی با شریک حیات گرد از بهترین روش های خلاصی
 تاثیر شگفت انگیز شربت آلو در درمان یبوست
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، آلو به دلیل وجود ویتامین C و آهن ترکیبی مناسب و بسیار قوی برای درمان سرماخوردگی و
 آنفولانزا است، این میوه سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی است که از پوست در برابر اشعه‌های آفتاب محافظت می‌کند و همانند سپری قوی، آسیب خورشید را به حداقل می‌رساند
 و به رشد سلول‌های جوان در بدن کمک می‌کند؛ منیزیم موجود در آلو برای انقباض ماهیچه
جدیدا وقتی ناراحتم یا به چیزی اعتراض دارم ترجیح می دم حرف نزنم
امروز واقعا روز بدیه. اینقدر بد که همه چی بده. یه جوریه انگار فردا قراره آنفولانزا بگیرم
همه چی خیلی معمولیه ولی نمی دونم چرا اینقدر حالم بده
خیلی وقت بود اینقدر بی دلیل و بی خودی حالم بد نبود
الان واقعا احتیاج دارم به یه دوست که بگه بیا بریم به درک و با هم بریم به درک و فضولی نکنه توی عمیق ترین اعماق وجودم و توی دریایی که تا حالا توش شنا نکرده. (کارهایی که مریم خیلی دیگه داره جدیدا ا
نظر به برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی کتابخانه سلامت، فایل ارائه شده توسط اساتید و کارشناسان مجرب دانشگاه علوم پزشکی در این کارگاه های جهت بهره برداری در این پست قابل دریافت می باشد.
 به امید حضور همه همشهریان عزیز در این کارگاه ها.
 
دریافت فایل آنفولانزا
 
دریافت فایل کارگاه تغذیه
 
دریافت فایل اصول تغذیه
 
دریافت فایل مهارتهای ارتباطی
یک بیماری ویروسی، مثل سرماخوردگی یا آنفولانزاسرفه ای که هفته ها بعد از بیماری ویروسی ادامه دارهبا این حال، سرفه خشک می تونه ناشی از مشکلات دیگه باشه، مثل:
آسمرفلاکس معدهسیگار کشیدنحساسیت آلرژی (تب یونجه) به دلیل استنشاق موادی که بهش حساسیت دارید، از قبیل گرده، گرد و غبار یا حیوانات خانگیترشح پشت بینی (تخلیه مخاط بینی از بینی و یا سینوس های بینی که به عنوان سندروم حاد تنفسی شناخته میشه)التهاب حنجرهسرفه های روزمره (سرفه که فقط در طول روز وجو
بیماری های مشترک بین انسان و طیور
بیماری های مشترک، بیماری هایی هستند که قابل انتقال بین انسان و حیوانات هستند. بچه های جوان و بزرگسالان پیر و افرادی که دچار فقر ایمنی هستند، بیشتر در معرض این گونه بیماری ها هستند. افرادی که فقر ایمنی دارند مانند کسانی که به بیماری های سرکوبگر ایمنی دچار هستند (ایدز) و یا کسانی که از دارو هایی که باعث ایجاد فقر ایمنی می شود (کورتون ها)، بیماری سرطان و یا کسانی که جنین سقط کرده اند، می باشد.
مشاوره و آموزش درمان
 
فروش ژل ضد عفونی کننده دست و سطوح جاودانهدارای اثر ضد باکتری،ضدقارچ ،  ضد ویروس ،ضد آنفولانزاسازگاری بالا با پوستدارای مواد نرم کنندهدارای اثر بخشی بالاHand sanitizer Gel------------------------------------------------فروش: 09024368946فروش: 09057071743------------------------------------------------دفتر تهران: 021284203-------------------------------------------------فروش به صورت عمدهکارتن 500 عددی = هرعدد 7000 توماندبه 20 لیتری 2/000/000 توماندرصورت عدم پاسخگویی پیام ارسال فرمایید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
 
 
شاید ندانید اما تغذیه نقش بسیار مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن ایفا می‌کند.
تغذیه غذا‌های خاص ممکن است به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. اگر به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از سرماخوردگی در زمستان و آنفولانزا هستید، اولین قدم باید مراجعه به فروشگاه مواد غذایی محلی باشد. وعده‌های غذایی خود را طوری برنامه ریزی کنید که شامل این ۱۵ تقویت کننده سیستم ایمنی بدن باشد.
۱. مرکبات
بیشتر افراد بعد از سرما خوردن به ویتامین C. متوسل می‌شوند. از این رو
راههای جلوگیری از آنفولانزا
با شروع فصل سرما، بیشتر مردم با استفاده از واکسن آنفولانزا، سعی می کنند از بروز سرما خوردگی و آنفولانزا جلوگیری کنند. امّا زدن واکسن تنها راه ایمن کردن بدن نیست، جدا از درمان شیمیایی آن ، می توان آن را با مواد غذایی نیز درمان کرد.
آنفلوانزا بیماری ویروسی است که دستگاه تنفس فوقانی و تحتانی را درگیر می کند. این بیماری عفونی در فصول سرد شایع تر است که احتمالاً به دلیل سرمادوست بودن ویروس آن است، هرچند برخی بر این با
تامی فلو چیست ؟
تامی فلو ( tamiflu ) که به آن اوسلتامیویر یا اسلتامیویر ( Oseltamivir ) نیز می گویند داروی ضد ویروس می باشد . این دارو یک مهارکننده نورامینیداز آنفولانزا است که با حمله به ویروس ها از تکثیر آن ها جلوگیری کرده و علائم آنفولانزا از جمله سرفه شدید ، عطسه ، درد ، خستگی ، تب و لرز را کاهش می دهد . در صورتی که قبل از ابتلا به ویروس آنفولانزا تامی فلو را مصرف کنید ، خطر ابتلا به بیماری ها به شدت کاهش می یابد .
 
در ادامه ..
موارد مصرف تامی فلو
مصرف د
کاربرد کش ماسک در ثابت نگه‌داشتن ماسک تنفسی در طول فعالیت‌های روزانه، بر کسی پوشیده نیست. سالانه افراد زیادی برای محافظت از ریه‌های خود در برابر ذرات آلاینده و گرد و غبار موجود در هوا، بیماری‌های تنفسی شایع مانند آنفولانزا و دیگر بیماری‌های عفونی، از ماسک تنفسی استفاده می‌کنند. ماسک‌های تنفسی از لحاظ کاربرد و ویژگی‌ها دارای انواع مختلفی هستند. از رایج‌ترین آنها می‌توان به ماسک صورت یا ماسک کاغذی، ماسک پزشکی یا ماسک سه لایه و ماسک ف
احساس می‌کنم که مدتی طولانی از وبلاگم دور بوده‌ام. تولید محتوا برای اینستا و کانال، کشمکش‌های افسردگی، تنهایی، مهمان‌داری، برف، قطع برق، قطع اینترنت، عکاسی، آشپزی، ناامیدی، استفاده‌ی بیش از حد از گوشی، سردرد، آنفولانزا، کرختی و موارد مشابه از دلالیل نه چندان راضی کننده‌ی من برای دوری از وبلاگ بوده‌اند. از این بابت احساس خوبی ندارم. تو گویی که بخشی از زندگی‌ام را نادیده گرفته باشم! نمی‌دانستم که احساسات و وبلاگم تا این حد در هم تنیده
‍ ‍ ‍ ‍ ‍
‍ نه به بیماری و سلامتی بدون دارو تنها با مصرف پودر ۱۰۰ ٪ گیاهی سوپر فود 
توقف ریزش مو رویش مجدد مو !!!!  خشکی پوست و طراوت پوست برطرف شدن عفونت ها در نقطه از بدندرد های بدنسردرد های میگرنی و درد مفاصلکم خونی لاغریمشکلات گوارشیبهبود دیابت و چربی سوز قوی فشار خونبیماری های قلبیآرتروزافسردگی ، بی حسی ، ضعف و بی حالیرماتیسم !!!!!ام اس !!!!!سایر بیماری های خود ایمنی کولیت روده تشتج مغزی و صرع  آسم و آلرژی بهبود سرطان تنظیم هورمونی بان
سیر وارد شده از کشور چین را نخورید
سیرخواص فراوان وانتی بیوتیک طبیعی دارد و با ویروس ها و باکتری ها مبارزه می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت و رگهارا پاکسازی و فشار خون کلسترول را کنترل می کند و آنفولانزا را کاهش می دهد ؛ اینها که تنها بخش کوچکی از خواص سیر است شما را می تواند مجبا به مصرف آن در برنامه غذایی روزانه تان بکند اما قبل از خرید و مصرف باید به محل کشت و تولید آن توجه کنید .
متاسفانه امروزه لازم است منبع رشد سیر را بدانید در واقع اگ
سرماخوردگی، آنفولانزا و آلرژی باعث ایجاد عفونت گوش می‌شود. تنها راه تشخیص عفونت گوش مراجعه به پزشک است. البته انجام اقداماتی در خانه برای بهبود لازم است.
عفونت گوش یکی از شایع‌ترین نوع عفونت‌ها است که به دو صورت عفونت گوش میانی و التهاب خارجی خود را نشان می‌دهد. عفونت گوش در میان کودکان به مراتب بیشتر از بزرگسالان است و شاید کامل نبودن سیستم ایمنی بدن، دلیل اصلی شایع بودن این عفونت در میان کودکان باشد.
بجز عوامل ویروسی و باکتریایی، علایم
+ خب، ظاهرا بعضیا (آدم معروفا یا خبرنگارای اینترنتی) خییلیی توی جوّ ان ! مراقبت یه بحثه ، اما دیگه توهم جنگ نداشته باشین! طرف نوشته «هر بار میرید بیرون و میاید خونه، همون بیرون بایستید، تمام وسایلتون و  دستاتون و لباساتون رو اسپری ضدعفونی کنید!!! بعد وارد بشید، و مستقیم دستشویی و شستن دستها و صورت ،و بعد وارد زندگی بشید!! »والا این نه مراقبته، نه زندگی ! این خود ِ خود ِ مرگه! ، فک کنم با شرکتهای ضدعفونی قرارداد بستن.+ محلول ضدعفونی فعلا توی بازار
سال ۸۲یا شایدم ۸۳ بود...
من چن ساله؟
۴ ساله یا ۵ ساله...
چی شده بود؟
وبا اومده بود...
من چم شده بود؟
دچار مسمویت غذایی شده بودم...
نصفه شب بود...
من یهو حس کردم دارم بالا میارم...
بدو بدو ... و گلاب به روتون...
حالا مامان دنبال من...بابا و داداش خوابالود پریده بودن تو دستشویی که فاطمه چش شد؟
من ساعت ۳ نصفه شب دااااااد میزدم:...یکی نیییییس به داد من برررسه؟من داااارم میمیرم و شماااااهاااا عین خیالتووون نییییی؟من وباااا گرفتم ...من میمیرم و شما می مونیااااا
مراقبت از یک نوزاد با سرفه؟ برای خنک شدن، هک کردن، یا لرزیدن برای اولین بار گوش کنید، سپس برای پیدا کردن آنچه که طبیعی است و زمانی که زمان نگرانی است بخوانید.
سرفه کودک می تواند به معنای چیزهای بسیار متفاوت باشد و این به آن معنی نیست که شما می توانید از کودک خود سوال کنید که اشتباه است. گاهی اوقات دشوار است بدانید اگر شما باید برای مشاوره با پزشک خود تماس بگیرید، یک قرار ملاقات داشته باشید یا به طور مستقیم به اتاق اورژانس بروید.هاوارد بالبی،
 
بسیاری از آشپزها برای طعم دار کردن غذایشان از قلم گوسفند یا گاو استفاده میکنند، استفاده از قلم میتواند مزایا زیادی داشته باشد و علاوه بر خوش طعم کردن غذا به آن سلامتی ببخشد. 
از گذشته تا امروز اعتقاد بر این بوده است که آب قلم میتواند مزایا فوق العاده ای داشته باشد و پزشکان طب سنتی هم مصرف آن را برای بیماری هایی مانند سرما خوردگی، آنفولانزا،بیماریهای گوارشی استفاده کرد، به این دلیل که آب قلم میتواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. به بهبود ز
مبارزه با ویروس کرونا در جامعهدر ظرف آب آنقدر بتادین بریزید تا شبیه چای کم رنگ شود و با افشره بپاشید، ضد عفونی و ضد میکروب و ویروس قوی برای پشت و روی دست و عورت است.بتادین را با گلاب هم می توانید مخلوط نمائید وقتی چای کم رنگ شود با بوی گلاب ضد عفونی کنید.روش دیگربه نسبت یک به 24 وایتکس با آب یا نیم لیتر وایتکس با 12 لیتر آب،23 لیوان آب و یک لیوان وایتکس مخلوط شود، به نسبت یک بیست و چهارم آب و وایتکس بهترین محلول برای ضدعفونی است.قهوه مواد کوینیک اس
آمریکا شناسی: آشنایی با توانمندی های آمریکا در زمینه بهداشت و درمان در موضوع آنفولانزا
مرگ خاموش آمریکایی‌ها در سایه آنفلوانزای فصلی
بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در آمریکا (CDC)، از آغاز فصل سرما در آمریکا از دسامبر ۲۰۱۹ تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۰، بیش از ۲۹ میلیون نفر در پنجاه ایالت به آنفلوانزا H۱N۱ مبتلا شده‌اند.
۱۳ میلیون نفر به درمانگاه‌ها مراجعه کرده و از این تعداد ۲۸۰ هزار نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.
۱۶ هزار نفر نیز در
ویورس کرونا چیست؟
کروناویروس‌( نام علمی :Coronaviruses) خانواده بزرگی از ویورس ها و زیر مجموعۀ کروناوبریده هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس، کووید19 را شامل می‌شود. کروناویروس‌ها در سال ۱۹۶۵ کشف شدند و مطالعه بر روی آن‌ها به‌طور مداوم تا اواسط دهه ۱۹۸۰ ادامه داشت. این ویروس به طور طبیعی در پستانداران و پرندگان شیوع پیدا می کند، با این حال تاکنون هفت کروناویروس انسانی کشف شده‌است. آخرین نوع
لری بریلیانت Larry Briliant اپیدمیولوژیست مشهور آمریکایی و مغز متفکر ریشه‌کنی آبله در دنیا در خاطرات خود از زمان شیوع رو به گسترش آنفولانزای خوکی بیان می‌کند:
"در یک مطالعه پژوهشی از برجسته‌ترین اپیدمیولوژیست‌های جهان که همگی در حوزه آنفولانزا نیز متخصص بودند سوال کردم:
به نظر شما اگر این بیماری در دنیا پخش شود عمق فاجعه چه خواهد بود؟ 
نود درصد آنها پاسخ دادند که در چنین وضعیتی یک میلیارد نفر بیمار خواهند شد و حدود ۱۶۵ میلیون نفر خواهند مرد."
د
لری بریلیانت Larry Briliant اپیدمیولوژیست مشهور آمریکایی و مغز متفکر ریشه‌کنی آبله در دنیا در خاطرات خود از زمان شیوع رو به گسترش آنفولانزای خوکی بیان می‌کند:
"در یک مطالعه پژوهشی از برجسته‌ترین اپیدمیولوژیست‌های جهان که همگی در حوزه آنفولانزا نیز متخصص بودند سوال کردم:
به نظر شما اگر این بیماری در دنیا پخش شود عمق فاجعه چه خواهد بود؟ 
نود درصد آنها پاسخ دادند که در چنین وضعیتی یک میلیارد نفر بیمار خواهند شد و حدود ۱۶۵ میلیون نفر خواهند مرد."
د
محصولات تمیز کننده موثر برای دفتر شما: فصل آنفولانزا تقریباً در گوشه و کنار و در یک دفتر بسته ، این بیماری می تواند به سرعت فوق العاده شایع شود. فقط یک نفر طول می کشد تا همه افراد در مطب بیمار شوند. همانطور که دومینوها از بین می روند ، شما و کارمندانتان می توانید در برابر موارد وحشتناک بیماری زمان تسلیم شوید. چگونه می توانید از آن جلوگیری کنید؟ کنترل روزمره ارگانیسم های ایجاد کننده بیماری در محل کار شما اولین قدم برای ارتقاء محیط بیماری است. د
دانلود فیلم شیوع دوبله فارسی Contagion 2011
 
منتشر کننده:نت فیلم
نام اثر:شیوعcontagion2011
ژانر : اکشن | درام | علمی تخیلی
محصول : 2011 آمریکا
امتیاز: 10/6.6
زبان: دوبله فارسی
کارگردان : Steven Soderbergh
بازیگران : Matt Damon, Kate Winslet, Jude Law
خلاصه داستان :
 داستان فیلم درباره ی دنیایی است که ویروس کشنده ی آنفولانزا آن را فرا  گرفته و در حال نابودی آن است. مردم در این دنیا درمانده هستند و به هیچکس اعتماد نمی کنند ، چراکه امکان آلوده شدن و سپس مرگ وجود دارد. در این وضعیت پزشکان و
فواید و خواص خرمالو برای سلامتی بدن
 
 
سلامت کبدخرمالو حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است که سموم بدن را کاهش می دهد و سم زدایی می کند و از آسیب سلولی به کبد جلوگیری می کند. برای سلامتی کبد نیز مفید است.درمان کم خونیخرمالو مس زیادی دارد که به بدن کمک می کند آهن را بهتر جذب کند. همچنین باعث افزایش تولید گلبولهای قرمز می شود و در نتیجه باعث کم خونی می شود.فشار خون پایینخرمالو میوه ای است که مقداری سدیم دارد اما از نظر ارزش کم است و افراد با فشار خون
جمعه صبح که از خواب بیدار شدم گلوم میسوخت و یکم متورم شده بود. طبق روال همیشه که با خوردن آب گرم و لیمو خود بخود خوب میشدم، خیلی گلو درد رو جدی نگرفتم . شنبه وقتی از سرکار رفتم خونه‌ی مامانم، خیلی بی حال بودم و علایم سرماخوردگی داشت خودش رو نشون میداد. تا عصر یکم استراحت کردم اما بی فایده بود برای همین به پرویز زنگ زدم که بیاد با هم بریم دکتر. دکتر هم گفت بله آنفولانزا گرفتی و دوتا آمپول نوشت با یه سری داروی سرماخوردگی و یک روز استراحت کامل. برا
اکنون شروع فصل آنفلوانزا است و بسیاری در مورد واکسن آنفلوانزا سوال می
پرسند. وقتی مطب کار می کردم تعدادی باورهای غلط در مورد واکسن آنفلوانزا
هم میدیدم. مثلا یکی می آمد و میگفت میخوام از واکسنهایی به بچه ام بزنم که
وقتی میزنن تا یکسال سرماخوردگی نمی گیرد و از این قبیل حرفها.
حقیقت این است که بیماری آنفلوانزا با سرماخوردگی فرق دارد و دو ویروس
کاملا جداگانه هستند و تصور اینکه با تزریق واکسن جلوی سرماخوردگی را میشود
گرفت، تصور اشتباهی است. م
✅ از #کرونا نترسید درمان آن از #آنفولانزا هم راحت تر است. 
برای #پیشگیری مهمترین کار تقویت #سیستم_ایمنی و دفاعی بدن است. لذا: 
1⃣ از غذاهای با #طبع_گرم در این فصل استفاده کنید: #ارده_شیره،  #نخود_آب،  #عسل، #انجیر، #مویز و... 2⃣ مصرف غذاهای با طبع سرد را کم کنید. مثل: ترشیجات، لبنیات، گوجه، خیار و... 3⃣ #بادکش ملایم روزانه پشت #کتف و کمر (مکش کم و مدت ۷ تا ۱٠ دقیقه)4⃣ #حجامت بسیار سبک (مهم ایجاد خراش است) 5⃣ ترکیب #سیاهدانه (یک سوم) و عسل (روزی دوبار، هرب
1 – آب ( Water )بهترین حلال برای قهوه که باعث می شود عطر و رایحه و همچنین روغن های قهوه در آن حل شوند . بیشترین حجم از قهوه‌ای که می‌نوشید را آب تشکیل می‌دهد. در واقع یک فنجان قهوه‌ی باکیفیت از 98.75 درصد آب و 1.25 درصد مواد قابل حل دیگر تشکیل شده است.
2– اتیل فنول ( Ethylphenol )این ماده رنگ تیره‌ای دارد و عطر و رایحه‎‌ی دارویی آن باعث می‌شود با نوشیدن قهوه صبح‌ها سرحال شوید. همچنین به عنوان یک ماده‌ی شیمیایی هشداردهنده بکار می‌رود و سبب می‌شود حواس ار
 
 
قرصی که در آینده ۱۰ میلیون نفر را می‌کشد!
زمانی که افراد به صورت مکرر و نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می‌کنند، عامل افزایش مقاومت در باکتری‌ها بیشتر و منجر به مرگشان می‌شود.

به گزارش مشرق، مریم سیستانی، متخصص داخلی، مصرف برخی داروها متاسفانه در جامعه امروزی به دلیل مشورت‌های اشتباه برخی افراد با دوستان و اطرافیان افزایش پیدا کرده است، داروهای چرک خشک کن که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور مضر و خاطرآفرین باشد.
بیشتر بخوانید:
 
 
قرصی که در آینده ۱۰ میلیون نفر را می‌کشد!
زمانی که افراد به صورت مکرر و نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می‌کنند، عامل افزایش مقاومت در باکتری‌ها بیشتر و منجر به مرگشان می‌شود.

به گزارش مشرق، مریم سیستانی، متخصص داخلی، مصرف برخی داروها متاسفانه در جامعه امروزی به دلیل مشورت‌های اشتباه برخی افراد با دوستان و اطرافیان افزایش پیدا کرده است، داروهای چرک خشک کن که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور مضر و خاطرآفرین باشد.
بیشتر بخوانید:
 
 
قرصی که در آینده ۱۰ میلیون نفر را می‌کشد!
زمانی که افراد به صورت مکرر و نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می‌کنند، عامل افزایش مقاومت در باکتری‌ها بیشتر و منجر به مرگشان می‌شود.

به گزارش مشرق، مریم سیستانی، متخصص داخلی، مصرف برخی داروها متاسفانه در جامعه امروزی به دلیل مشورت‌های اشتباه برخی افراد با دوستان و اطرافیان افزایش پیدا کرده است، داروهای چرک خشک کن که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور مضر و خاطرآفرین باشد.
بیشتر بخوانید:
 
 
قرصی که در آینده ۱۰ میلیون نفر را می‌کشد!
زمانی که افراد به صورت مکرر و نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می‌کنند، عامل افزایش مقاومت در باکتری‌ها بیشتر و منجر به مرگشان می‌شود.

به گزارش مشرق، مریم سیستانی، متخصص داخلی، مصرف برخی داروها متاسفانه در جامعه امروزی به دلیل مشورت‌های اشتباه برخی افراد با دوستان و اطرافیان افزایش پیدا کرده است، داروهای چرک خشک کن که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور مضر و خاطرآفرین باشد.
بیشتر بخوانید:
 
 
قرصی که در آینده ۱۰ میلیون نفر را می‌کشد!
زمانی که افراد به صورت مکرر و نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می‌کنند، عامل افزایش مقاومت در باکتری‌ها بیشتر و منجر به مرگشان می‌شود.

به گزارش مشرق، مریم سیستانی، متخصص داخلی، مصرف برخی داروها متاسفانه در جامعه امروزی به دلیل مشورت‌های اشتباه برخی افراد با دوستان و اطرافیان افزایش پیدا کرده است، داروهای چرک خشک کن که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور مضر و خاطرآفرین باشد.
بیشتر بخوانید:
 
 
قرصی که در آینده ۱۰ میلیون نفر را می‌کشد!
زمانی که افراد به صورت مکرر و نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می‌کنند، عامل افزایش مقاومت در باکتری‌ها بیشتر و منجر به مرگشان می‌شود.

به گزارش مشرق، مریم سیستانی، متخصص داخلی، مصرف برخی داروها متاسفانه در جامعه امروزی به دلیل مشورت‌های اشتباه برخی افراد با دوستان و اطرافیان افزایش پیدا کرده است، داروهای چرک خشک کن که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور مضر و خاطرآفرین باشد.
بیشتر بخوانید:
 
 
قرصی که در آینده ۱۰ میلیون نفر را می‌کشد!
زمانی که افراد به صورت مکرر و نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می‌کنند، عامل افزایش مقاومت در باکتری‌ها بیشتر و منجر به مرگشان می‌شود.

به گزارش مشرق، مریم سیستانی، متخصص داخلی، مصرف برخی داروها متاسفانه در جامعه امروزی به دلیل مشورت‌های اشتباه برخی افراد با دوستان و اطرافیان افزایش پیدا کرده است، داروهای چرک خشک کن که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور مضر و خاطرآفرین باشد.
بیشتر بخوانید:
 
 
قرصی که در آینده ۱۰ میلیون نفر را می‌کشد!
زمانی که افراد به صورت مکرر و نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می‌کنند، عامل افزایش مقاومت در باکتری‌ها بیشتر و منجر به مرگشان می‌شود.

به گزارش مشرق، مریم سیستانی، متخصص داخلی، مصرف برخی داروها متاسفانه در جامعه امروزی به دلیل مشورت‌های اشتباه برخی افراد با دوستان و اطرافیان افزایش پیدا کرده است، داروهای چرک خشک کن که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور مضر و خاطرآفرین باشد.
بیشتر بخوانید:
 
 
قرصی که در آینده ۱۰ میلیون نفر را می‌کشد!
زمانی که افراد به صورت مکرر و نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می‌کنند، عامل افزایش مقاومت در باکتری‌ها بیشتر و منجر به مرگشان می‌شود.

به گزارش مشرق، مریم سیستانی، متخصص داخلی، مصرف برخی داروها متاسفانه در جامعه امروزی به دلیل مشورت‌های اشتباه برخی افراد با دوستان و اطرافیان افزایش پیدا کرده است، داروهای چرک خشک کن که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور مضر و خاطرآفرین باشد.
بیشتر بخوانید:
 
 
قرصی که در آینده ۱۰ میلیون نفر را می‌کشد!
زمانی که افراد به صورت مکرر و نابجا از آنتی‌بیوتیک‌ها استفاده می‌کنند، عامل افزایش مقاومت در باکتری‌ها بیشتر و منجر به مرگشان می‌شود.

به گزارش مشرق، مریم سیستانی، متخصص داخلی، مصرف برخی داروها متاسفانه در جامعه امروزی به دلیل مشورت‌های اشتباه برخی افراد با دوستان و اطرافیان افزایش پیدا کرده است، داروهای چرک خشک کن که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور مضر و خاطرآفرین باشد.
بیشتر بخوانید:
✅ از #کرونا نترسید درمان آن از #آنفولانزا هم راحت تر است. 
برای #پیشگیری مهمترین کار تقویت #سیستم_ایمنی و دفاعی بدن است. لذا: 
1⃣ از غذاهای با #طبع_گرم در این فصل استفاده کنید: #ارده_شیره،  #نخود_آب،  #عسل، #انجیر، #مویز و... 2⃣ مصرف غذاهای با طبع سرد را کم کنید. مثل: ترشیجات، لبنیات، گوجه، خیار و... 3⃣ #بادکش ملایم روزانه پشت #کتف و کمر (مکش کم و مدت ۷ تا ۱٠ دقیقه)4⃣ #حجامت بسیار سبک (مهم ایجاد خراش است) 5⃣ ترکیب #سیاهدانه (یک سوم) و عسل (روزی دوبار، هرب
زمان‌ شروع‌ علائم‌ آنفلوآنزا از زمان‌ وارد شدن‌ ویروس‌ به‌ بدن‌ 48-24 ساعت‌ است‌
 
آنفلوآنزا چیست؟
آنفلوآنزا یا گریپ (Grippe) شایعترین بیماری ویروسی فصل سرما است که دستگاه‌ تنفسی ‌را درگیـر می‌کند و شدیدا مسری است. ‌مدت‌ زمان‌ شروع‌ علائم‌ آنفلوآنزا از زمان‌ وارد شدن‌ ویروس‌ به‌ بدن‌ 48-24 ساعت‌ است‌. 
ادامه مطلب
امروزه با شبوع بیماری های مختلف از جمله آنفولانزا و بیماری های خطرناکی همچون hashtag#کرونا_ویروس که موجب مرگ میلیون ها انسان در سرتاسر جهان است برای جلوگیری از این بیماری باید در اولین قدم از hashtag#ماسک استفاده کنیم که بهترین روش برای خرید ماسک استفاده از فروشگاه های معتبر در شهرهای مختلف است که فروشگاه اینترنتی hashtag#محیا_پوشش پیشرو از سایر فروشگاه های اینترنتی میتواند در خرید این محصول به شما عزیزان کمک کند تا ماسک مد نطر خودتون را انتخاب کنید
❌سوپر فود اصلی را از ما بخواهید سوپر فود با بارکد تشخیص اصالت کالا خریداری کنیددوستانی که قصد خرید پودر سوپرفود را دارند اکثرا ترس از گرفتن محصول نامرغوب یا تقلبی دارند برای همین منظور جناب آقای دکتر خلخالی اقدام به گذاشتن بارکد روی جلد محصول برای تشخیص سوپر فود اصلی از تقلبی کردنداز این به بعد با خیال راحت سوپر فود اصلی را به شرط داشتن بارکد خرید کنید
در اورجینال با بارکد اصالت کالا
 
www.instagram.com/superfoodnbskhalkhali
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ 
۰۹
دیروز بعد از مدتها که همه دور هم جمع شدیم، خواهری که یه کم از من بزرگتره تا منو دید یهو هجوم آورد سمت منو همونطور که لُپهاش به اینور و اونور پرتاپ میشدن گفت: سلاااااااااااااااام داداااااااااااش! منم همینطوری سرد و یخ گفتم خوب حالا . سلام. نخوری به جایی.
رسید به من و دو تا دستشو آورد بالا که منو در آغوشش بگیره که یهو گارد گرفتم. 
گفت چته؟
 گفتم تو چته؟
گفت دلم تنگ شده میخوام ببوسمت. 
گفتم منو ببوسی دلت باز نمیشه برو اونور. 
دیدم کوتاه بیا نیست به
درمان سرماخوردگی با عسل این بار برای همراهان همیشگی رویال
شروع
فصل سرما همواره بیماری ها نظیر سرماخوردگی،گلودرد ،آنفلونزا و .. را در
پی دارد برای همراهان همیشگی عسل رویال این بار دمنوش های ترکیبی عسل و
سایر گیاهان طبیعی که در حال حاضر به عنوان موثر ترین روش های درمانی برای
بیماری ها استفاده می شوند را توصیه میکنیم.
 
 
معجون درمان سرماخوردگی با عسل
معجون زنجبیل و عسل برای افراد مبتلا به سرماخوردگی و آنفلونزا مفید بوده و به درمان سرفه، گل
علت تب و لرز در دوران بارداری
 
 
 
زنان باردار در خطر بالاتر آنفولانزا و بیماری‌های شدید هستند
 
بیش از ده درصد از زنان باردار در دوره‌ای از دوران بارداری خود عفونت ادراری را تجربه می‌کنند. سیستم ادراری شما عبارت است از مثانه، کلیه‌ها، حالب و مجرای ادرار. عفونت زمانی ایجاد می‌شود که باکتری وارد این سیستم شده و چند برابر شود. بیشتر عفونت‌های ادراری اگر با آنتی‌بیوتیک و مایعات زیاد درمان شوند جدی نخواهند بود. اما اگر عفونت درمان نشود ممک
مبارزه با ویروس کرونا در جامعهالنظافه من الایمان = نظافت جزء ایمان است. فقط کافی است دستانتان را حداقل روزی سه بار با مایع دستشوئی بشوئید و جلوی دهانتان ماسک بگذارید و اگر دستتان را به هرجا میزنید به اندامتان و لوازمتان چه در خانه و بیرون نمالید.درست کردن مواد ضد عفونی و ضد ویروس :۱- درظرف آب آنقدر بتادین بریزید تا شبیه چای کم رنگ شود و با افشره بپاشید، ضد عفونی و ضد میکروب و ویروس قوی برای پشت و روی دست و عورت است.۲-می توانید با مایع دهانشویه ک
 
بهرام دولتی
 
خیلی از متخصصین می‌گویند رسیدن فصل تابستان و ماه‌های گرم ما را امیدوار می‌کند که شیوع ویروس کرونا متوقف شود. این حرف غلط نیست؛ اما جنبه‌های دیگری هم دارد که باید در نظر گرفت. به‌طور خلاصه با آمدن فصل‌های گرم قطعا روند شیوع ویروس کرونا کند می‌شود اما کاملا متوقف نخواهد شد.
مطالعه بیشتر:
از آنجایی هم که در حال حاضر ویروس کرونا در هر دو نیمکره زمین شیوع پیدا کرده، احتمالا تبدیل به یک بیماری فصلی شود که مثل سرماخوردگی و آنفول
اسپیلت ال جی تایتان حاره ای
ویژگی های کولر گازی ال جی مدل TITAN S186TC 
– راندمان بهتر دستگاه به دلیل افزایش تعداد فین ها به ۱۴ فین در هر اینچ
– موتور روتاری دوقلو (Twin Rotary)
– کندانسور ضد گرد و غبار و شن
– ۱۰ متر قدرت پرتاب باد
– فیلتر ضد آلرژی و ضد ویروس آنفولانزا نوع A
– مدلهای ۱۲۰۰۰ و ۱۸۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ مناسب کارکرد در مناطق حاره
– دریچه متحرک و قابل تنظیم خروج هوا (۶ جهت افقی و ۵ جهت عمودی)
جهت برآورد ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت مورد نیاز در شرایط آب و هو
دارم این پست رو باکامپیوتر میزارم احساس آزادی دارم !!
امروز رفتم لیزر صورت جلسه ی اولم بود کلی میترسیدم که درد داشته باشه اما بیشتر میسوخت
یعنی این تبلیغای تو نت که میگن اصلااااا درد نداره همشون چرتن خدایی در بهترین بهترین حالت بازم یکم
سوزش داره. هر وقت که این دستگاهو میزد به پوستم داغیشو که حس میکردم متوجه میشدم دستگاه
خنک کننده چقدر اهمیت داره -_- همش میگفتم خدایا نکنه بسوزم (ترسوام خودتونید )
فردا هم امتحان اصول حسابداری دارم و تصمیم اینه
شربت برون کلد (Broncold) چیست ؟
هیچ شکی نیست که ویروس سرماخوردگی در دمای سرد ثبات بیشتری دارد، بنابراین به علت شرایط خشک و سرد بیشتر باقی می ماند.
تفاوت هایی بین علایم مرتبط با ویروس سرماخوردگی و ویروس آنفولانزا وجود دارد اما یکی از این دلایل این است که بدن انسان در زمستان نسبت به ویروس سرماخوردگی حساس است.
هوای سرد ، رطوبت مجاری بینی را خشک می کند و باعث می شود که سرایت ویروس بیشتر شود.
معرفی شربت برون کلد (Broncold)
یکی از شربت های پیشنهادی ما برای سر
آب ریزش بینی علل و عوامل مختلفی می تواند داشته باشد. این مشکل متداول می تواند برای بیمار بسیار آزار دهنده باشد. از دلایل آبریزش بینی می توان به مواردی مانند آنفولانزا، سرما خوردگی، اعتیاد، حساسیت، آلرژی و دیگر مسائل اشاره کرد. برای آشنایی با دلایل آبریزش بینی و راهکار های درمان سریع آن با نیک صالحی همراه باشید.

ادامه مطلب
خلاصه فیلم: این فیلم درباره دنیایی است که ویروس کشنده آنفولانزا آن را فراگرفته و در حال نابودی آن است. مردم در این دنیا درمانده هستند و به هیچکس هم اعتماد نمی کنند چراکه امکان آلوده شدن و سپس مرگ وجود دارد!. در این وضعیت پزشکان و دانشمندان به دنبال یافتن درمانی برای این ویروس هستند اما بزرگترین مشکل آنها نه یافتن درمان ، بلکه ترسی و جنونی است که برمردم حاکم شده است…
فیلم شیوع
 
درباره منتقد:
دکتر شریل لیثام دکترای خود در رشته روانشناسی بالین
علائم و نشانه‌های کروناویروس چیست؟
کروناویروس (COVID-19) باعث تب، سرفه و مشکل در تنفس می‌شود. علائم این ویروس کمی‌شبیه افراد مبتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا است. این ویروس در برخی از افراد می‌تواند جدی تر باشد، به خصوص اگر بیمار یا دارای مشکلات سلامتی باشد.
چگونه کروناویروس پخش می‌شود؟
کارشناسان هنوز در حال بررسی چگونگی شیوع انتشار COVID-19 هستند. بطور کلی کروناویروس‌ها در هنگام سرفه یا عطسه، از طریق قطرات ارسال شده به هوا پخش می‌شوند. برخی
علائم و نشانه‌های کروناویروس چیست؟
کروناویروس (COVID-19) باعث تب، سرفه و مشکل در تنفس می‌شود. علائم این ویروس کمی‌شبیه افراد مبتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا است. این ویروس در برخی از افراد می‌تواند جدی تر باشد، به خصوص اگر بیمار یا دارای مشکلات سلامتی باشد.
چگونه کروناویروس پخش می‌شود؟
کارشناسان هنوز در حال بررسی چگونگی شیوع انتشار COVID-19 هستند. بطور کلی کروناویروس‌ها در هنگام سرفه یا عطسه، از طریق قطرات ارسال شده به هوا پخش می‌شوند. برخی
فیلم Contagion
خلاصه فیلم: این فیلم درباره دنیایی است که ویروس کشنده آنفولانزا آن را فراگرفته و در حال نابودی آن است. مردم در این دنیا درمانده هستند و به هیچکس هم اعتماد نمی کنند چراکه امکان آلوده شدن و سپس مرگ وجود دارد!. در این وضعیت پزشکان و دانشمندان به دنبال یافتن درمانی برای این ویروس هستند اما بزرگترین مشکل آنها نه یافتن درمان ، بلکه ترسی و جنونی است که برمردم حاکم شده است…
فیلم شیوع
 
درباره منتقد:
دکتر شریل لیثام دکترای خود در رشته روانش
مبارزه با ویروس کرونا در جامعه
النظافه من الایمان = نظافت جزء ایمان است. فقط کافی است دستانتان را حداقل روزی سه بار با مایع دستشوئی بشوئید و جلوی دهانتان ماسک بگذارید زیرا هم منتقل نمی کنید و هم ویروسها از طریق نسیم های مختلف مثل پنجره اتومبیل ها به شما نمی چسبد و اگر دستتان را به هرجا میزنید به صورتتان نزنید وبه اندامتان و لوازمتان چه در خانه و بیرون نمالید.
درست کردن مواد ضد عفونی و ضد ویروس :
۱- درظرف آب آنقدر بتادین بریزید تا شبیه چای کم رن
دراز کشیده بودم روی یونیت دندون‌پزشکی برای جراحی لثه؛ به خودم می‌گفتم هیچی نیست همین هفته پیش برای آنفولانزا دو تا آمپول زدی، همین چند روز پیش برای عصب‌کشی دندونت بی‌حسی زدن بهت. می‌گفتم با استرس کشیدن که چیزی حل نمی‌شه، یا خودم حرف می‌زدم و ظاهرا آروم می‌شدم اما می‌دیدم که پاهام یه ذره می‌لرزن. تو هفته‌ای که گذشت دو تا کیست از لثه‌م درآوردن و نُه تا بخیه بهش زدن، هر روز شیر موز و سوپ مخلوط شده تو میکسر خوردم با نی و بذار بهت بگم که با
ویروس کرونا یکی از بحث برانگیزترین اخبار روز ایران است .
در اوایل سال 2020 ، به دلیل سرعت بی سابقه انتقال نوع جدید از ویروس کرونا، توجه جامعه جهانی به سمت این موضوع جلب شد. ویروسی که منبع آن یک بازار بزرگ مواد غذایی در ووهان  چین شناخته می شود و به سرعت وارد دیگر کشورها شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از هلث لاین، در دسامبر سال 2019 این ویروس به کشورهایی مانند ایالات متحده و فیلیپین وارد و رسماً با نام COVID-19 نامگذاری شده است.
اما به رغم وحشت جهانی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها