نتایج جستجو برای عبارت :

اندرون

کالبدم بدنم جسمم همون هست که سابق بود. ولی روحم ریزش کرده...
انگار یکی دست و پا داره اما لمس شده  و فلج هست.
یه بخشی از من نیست. احساس پیچکی رو دارم که دیوارش ریخته.
حواسم هست باید به خودم مسلط باشم و از خودم مراقبت کنم اما فرصت دلسوزی و آه و ناله به خودم ندم. 
به قول امیر وضعیت سفید : ( که چقدر شبیه بود احوالاتش به احوالات من) قوی باش مرد! 
چیست استقلال؟ میهن داشتن،
جامة ناموس بر تن داشتن.
مهر پاکی بر همه خلق و دیار،
غیرتی بر رغم دشمن داشتن.
شکر وحدت، شکر نعمتهای او،
راه بر فردای روشن داشتن.
با زبان مادری با افتخار
در تنور شعر پختن داشتن.
در فضای بی غبار این دیار
سیر در گلزار و گلشن داشتن.
در ره فردای ملّت مشعلی
اندرون سینه گلخن داشتن
جان نثار مرز و بوم این وطن،
عزم چون فولاد و آهن داشتن.
در اندرون من خسته دل ندانم که کیست
که من خموشم و او در فغان و در غوغا
 
درونِ ما، ما را بس.به نظرم همیشه درون خود آدمها برای خودشان کافی‌ست و همین درون میداند حقیقت چیست.برای من همیشه، همین کافی بوده‌ است. همین که بدانم خودم در درونم چه کسی هستم و چه کاری انجام میدهم و با چه تفکر و هدفی آن را انجام میدهم. برای من همین کافی‌ست و به همین علت در بسیاری مواقع فقط سکوت میکنم و گاهی کنار میروم. اگر که در بیرون بدن راه فراری باشد مانند حرف زدن، توضیح د
در اندرون من خسته دل ندانم کیست
که من خموشم و او در فغان و در غوغاست
 
درونِ ما، ما را بس.به نظرم همیشه درون خود آدمها برای خودشان کافی‌ست و همین درون میداند حقیقت چیست.برای من همیشه، همین کافی بوده‌ است. همین که بدانم خودم در درونم چه کسی هستم و چه کاری انجام میدهم و با چه تفکر و هدفی آن را انجام میدهم. برای من همین کافی‌ست و به همین علت در بسیاری مواقع فقط سکوت میکنم و گاهی کنار میروم. اگر که در بیرون بدن راه فراری باشد مانند حرف زدن، توضیح دا
چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست
سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی‌آید
تبارک الله از این فتنه‌ها که در سر ماست

در اندرون من خسته دل ندانم کیست
که من خموشم و او در فغان و در غوغاست

دلم ز پرده برون شد کجایی ای مطرب
بنال هان که از این پرده کار ما به نواست

مرا به کار جهان هرگز التفات نبود
رخ تو در نظر من چنین خوشش آراست

نخفته‌ام ز خیالی که می‌پزد دل من
خمار صدشبه دارم شرابخانه کجاست

چنین که صومعه آلوده شد ز خون دلم
گر
می گویند خاک غم را سرد میکند... خاک سردی می آورد.اما مگر خاک ایران خاک است که خاصیت سرد کنندگی داشته باشد؟؟؟خاک ما ترکیبی است از خون و پاره های جگر داغداران پوشیده بر زخم های اندرون.با پاره های جگر مردم سرزمینم سرد شوم یا بر زخم های دل رهبرم آرام گیرم؟اصلا چرا باید سرد شوم؟ چرا نباید اشک بریزم؟ چرا. نباید از بار این درد سنگین بمیرم؟بر زخم هایم مباد که پینه ببندد.بر خون دلم مباد که د´لمه بزند.زخم هایم باید همیشه تازه بماند و خونم ابد در جریان... ت
ببین که زلف بنفشه چسان* پریشان شد
صبا ز کرده ی خویشش چو من پشیمان شد
زبور عشق* زند با صدای داوودی
دمی که هدهد افسر* پیِ سلیمان شد
به شهر مُحتسبی گفت روز حق سوزد 
هر آنکه باده گرفت و نقیض*  پیمان شد
چو وصف باده ی سوری* ز پیر * ما بشنید
بزد چمانه ی لعل* و برون ز ایمان شد
به شرط بوسه ی ساقی، به اندرون* میرفت
چو طرح مسئله آمد ز دیده پنهان شد
مکن‌جفا تو، چو شمعی به عشق پروانه 
که از وفای به عهدش ز شعله بریان شد
کجا ز عشق شود آگه زاهدی خودبین 
که هر که عشق چ
ببین که زلف بنفشه چسان* پریشان شد
صبا ز کرده ی خویشش چو من پشیمان شد
زبور عشق* زند با صدای داوودی
دمی که هدهد افسر* پیِ سلیمان شد
به شهر مُحتسبی گفت روز حق سوزد 
هر آنکه باده گرفت و نقیض*  پیمان شد
چو وصف باده ی سوری* ز پیر * ما بشنید
بزد چمانه ی لعل* و برون ز ایمان شد
به شرط بوسه ی ساقی، به اندرون* میرفت
چو طرح مسئله آمد ز دیده پنهان شد
مکن‌جفا تو، چو شمعی به عشق پروانه 
که از وفای به عهدش ز شعله بریان شد
کجا ز عشق شود آگه زاهدی خودبین 
که هر که عشق چ
✳️ روزی که رضاشاه آرزوی مرگ کرد!
سر شام رفتم. صحبت‌های مختلف شد، ولی دو قسمت بسیار مهم پیش آمد. یکی صحبت ۱۷ دی[۱۳۱۴] و آزادی بانوان که علیاحضرت ملکه پهلوی تعریف کردند روزی که رضاشاه مرا [به همراه شمس و اشرف پهلوی] از اندرون برداشتند و بدون حجاب با خود به دانشسرای عالی بردند، در بین راه در اتومبیل به من گفتند: من امروز مرگ را بر این زندگی ترجیح می‌دادم که زنم را سر برهنه پیش اغیار ببرم، ولی چه کنم کاری است که برای کشور لازم است و گرنه ما را وحشی
فصل اوّل: آداب باطنیّه‌ی طهارت بدن از خبث
از جمله آداب باطنیّه ی طهارت از نجاسات و ازاله ی آنها در وقت قضای حاجت در بیت الخلأ آن است که به فکر پستی خود و اندرون پُر از کثافات خویش افتد و نقص و قصور خود را به نظر در آورد، و خود را تصّور کند که چگونه اندرون او آکنده از قاذورات (پلیدی ها)، و خود حاملِ نجاسات است. و چون به فراغت از قضای حاجت به استراحت افتد و سبکبار گردد، اخلاق ذمیمه را به یاد آورد که نجاسات باطنیّه در باطن او مجتمع گشته اند؛ که اگر
#معرفی_کتاب ..کسی که این کتاب را میخواند احتمالا به یاد این شعر میفتد که: در اندرون من خسته دل ندانم کیست، که من خموشم و او در فغان و در غوغاست. اتفاقا نویسنده کتاب هم به دنبال یافتن پاسخی برای همین نوع سوالات مهم است. کتاب عنوان گیرایی دارد. تا همین جا جزو کتاب های پرفروش سال ۲۰۱۹ است. کتاب روان و راحتی است. به گفته نویسنده، هدف از انتشار کتاب، کمک به کسانی است که در جستجوی موفقیت هستند._________با ۵ درصد تخفیف اعضا و ارسال رایگان
_____________
سفارش ازطری
متن تصنیف غزلی از مولانا جلال الدین رومی
ما همگان محرمیم آنچ بدیدی بگوای شه و سلطان ما ای طربستان مادر حرم جان ما بر چه رسیدی بگونرگس خَمار او ای که خدا یار اودوش ز گلزار او، هر چه بچیدی بگوای شده از دست من چون دل سرمست منای همه را دیده تو آنچ گزیدی بگوعید بیاید رود عید تو ماند ابدکز فلک بی‌مدد چون برهیدی بگودر شکرستان جان غرقه شدم ای شکرزین شکرستان اگر هیچ چشیدی بگومی‌کشدم می به چپ می‌کشدم دل به راسترو که کشاکش خوش است تو چه کشیدی بگومی به ق
رسول خدا صلّی الله علیه و آله و سلّم فرمود: بدرستی که از علامات قیامت آن است که مردم نماز
را خراب می‌کنند، و از شهوات پیروی می‌نمایند، و تمایلشان به سوی هوای
نفسانی است، مال را بزرگ می‌شمرند، و دین را به دنیا می‌فروشند. و در چنین شرائط و موقعیّتی، همانطور که نمک در آب حلّ می‌شود، دل مؤمن و اندرون او آب می‌شود و حلّ‌می گردد؛ چون منکرات را در برابر دیدگان خود می‌بیند، و قدرت تغییر و اصلاح آنها را ندارد...»
۲۷۱۴ - «اسدالله علم» معتمد «محمدرضا پهلوی» در خاطرات می‌نویسد: "سر شام رفتم. صحبتهای مختلف شد، ولی دو قسمت بسیار مهم پیش آمد. یکی صحبت ۱۷ دی (۱۳۱۴) و آزادی بانوان که علیاحضرت ملکه پهلوی تعریف کردند روزی که رضاشاه مرا از اندرون برداشتند و بدون حجاب با خود به دانشسرای عالی بردند، در بین راه در اتومبیل به من گفتند «من امروز مرگ را بر این زندگی ترجیح می‌دادم که زنم را سر برهنه پیش اغیار ببرم، ولی چه کنم کاری است که برای کشور لازم است و گرنه (غربی‌
در چشم خسته‌ام خواب ارچه آرزوستخفتن چه باشدم در جلوه‌گاه دوست بلوای اندرون رخصت نمی‌دهدبیدار مردمک از مردمان اوست قلبم که دیرگاه بی‌واژه می‌تپیدچون شهد او چشید دائم به گفتگوست این کیست جامه‌ام صد گونه می‌دردهر گونه می‌رود فارغ ز جستجوست از آب دیده‌ام شرمی چه بایدمچون خود حضور او ناموس آبروست از جام کهنه‌اش نوشم به هر دمینقشش چو باده‌ای، جانش یکی سبوست خنجر کشد مرا فارغ شوم ز خویشاین گونه یار هم، این گونه هم عدوست در پیش چشم او ا
بیژن و منیژه  1
فردوسی از تیرگی شب دلتنگ می شود پس از یار و معشوقش می خواهد که شمع و چنگ و مِی بیاورد :)
بدان سروبن گفتم ای ماهروی              یکی داستان امشبم بازگوی
که دل گیرد از مهر او فرّ و مهر               بدو اندرون خیره ماند سپهر
و اینگونه داستان بیژن و منیژه به نگارش در می آید:
کیخسرو؛ پادشاه ایران به بزم نشسته بود که ارمانیان (مردمانِ سرزمینی در مرز ایران و توران) به دادخواهی آمدند که:
سوی شهر ایران یکی بیشه بود          که ما را بدان بیشه ان
اعترافات علمای اهل سنت عمری به ولادت امیر المومنین علیه السلام در کعبه (۴)
۴- خنجی اصفهانی
فضل الله بن روزبهان خنجی اصفهانی شافعی یکی از علمای متعصب اهل سنت عمری و دشمنان تشیع در مورد ولادت حضرت امیر المومنین علیه السلام در کعبه چنین می‌نویسد:
آن حضرت زائیده از مادر در حرم در اندرون محلی که آن را حطیم گویند و آن میان حجر الاسود و در کعبه است، و رکن رکین که حجرالاسود است. و این اشارت است به ولادت آن حضرت در حرم کعبه؛ چنانچه در اخبار آمده است از
اکنون بعضی از آدمیان متابعت عقل چندان کردند که کلی ملک شدند و نور محض گشتند. ایشان انبیا و اولیااند، از خوف و رجا رهیدند که و لاخوف علیهم و لاهم یحزنون (یونس10). و بعضی را شهوت بر عقل شان غالب گشت تا به کلی حکم حیوان گرفتند. و بعضی در تنازع ماندند، و آن ها آن طایفه اند که ایشان را در اندرون رنجی و دردی و فغانی و تحسری پدید آید، و به زندگانی خویشتن راضی نیستند. این ها مومنان اند. اولیا منتظر ایشان اند که مومنان را در منزل خود رسانند، و چون خود کنند. و
قرآن از افرینش انسان اولیه و انسانهای بعد سخن می گوید!به یقین انسان را از عصاره‏ اى از گل  افریدیم.سپس او را [به صورت] نطفه‏ اى در جایگاهى استوار قرار دادیم (۱۳) آنگاه نطفه را به صورت علقه درآوردیم پس آن علقه را [به صورت] مضغه گردانیدیم و آنگاه مضغه را استخوانهایى ساختیم بعد استخوانها را با گوشتى پوشانیدیم آنگاه [جنین را در] آفرینشى دیگر پدید آوردیم آفرین باد بر خدا که بهترین آفرینندگان است سوره ۲۳ آیه های ۱۲ الی ۱۵پزشک نامدار ایران در بخشی ا
پیامبر(صلی الله علیه وآله):بهترین افرادامت من آنهایی هستندکه به دنیا بی اعتناتروبه آخرت مشتاق تر باشند.
پیامبر(صلی الله علیه وآله):به هیچ امتی, یقینی برتر ازیقین امت من داده نشده است.
امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):هرگاه به نهایت آرزوهای خودرسیدیدبه یادشبیخون اجل باشید.
امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):راست ترین چیز اجل است ودروغترین چیز آرزوست.
امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):آرزو مایه چیرگی شیطانها بردل غافلان است.  میزان الحکمه ج۱
پیام
ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش
از بس که دست می‌گزم و آه می‌کشم
آتش زدم چو گل به تن لَخت لَخت خویش
خواهی که سخت و سست جهان بر تو بگذرد
بگذر ز عهد سست و سخن‌های سخت خویش
وقت است کز فراق تو وز سوز اندرون
آتش درافکنم به همه رخت و پخت خویش
ای دختر ار مراد میسر شدی مدام
جمشید نیز دور نماندی ز تخت خویش
دختر

آزموده را آزمودن خطاست، لیک عرضه‌ی ما در حد بیرون کشیدن بخت خویش نیست. نشون به اون نشونی که خود حافظ هم هی
وی را گفتند: از کجا می‌آیی؟
گفت: از آن جهان.
گفتند: کجا خواهی‌ رفت؟
گفت: بدان جهان.
گفتند: بدین جهان چه می‌کنی؟
گفت: افسوس می‌دارم.
گفتند: چگونه؟
گفت: نانِ این جهان می‌خورم
و کارِ آن جهان می‌کنم.
گفتند: شیرین زبانی، رباط
بانی را شایی.
گفت: من خود رباط بانم.
هر چه اندرون من است بیرون نیارم، و هر چه بیرون من است در اندرون نگذارم. اگر کسی
در آید و برود با من کار ندارد. من دل نگاه می‌دارم، نه گِل.
 
عطار
نیشابوری – از کتاب
"تذکرة الاولیاء"
خیلی بهتر شد...
نامه مشروطیم امروز رفت در خونه دقیقا دو روز بعد اینکه اومدم خوابگاه دانشکده 
مادرم چندین بار باهام تماس گرفت نشد بردارم قبل از اینکه بفهمم نامه رسیده خونه، اونم بخاطر اینکه تو کلاس بودم گوشی رو حالت سکوت بود...
حالا بدبختیم تکمیل تر شد
زمونه دو هیچ ازم جلوتره
دو هیچ به نفعش
بدبختی پشت بدختی 
ولی همیشه بدتر وجود داره
خدا عاقبتمون رو بخیر کنه
حالم داغونه
معلق در هواااااا
 
در اندرون من خسته دل ندانم کیست
که من خموشمو او در فغان و
در اردوی نادرشاه افشار، چون سراپرده ها و خیام برپای می کردند، جوانی در چادر مستراح، چون مکان تخلیه را بکند از خستگی و ماندگی بخفت. چون بیدار شد، شب در رسیده و نادرشاه در سراپرده اندرون جای کرده، و اطراف را پاسبانان فرا گرفتند.
بر جان خود نومید و سخت پریشان ماند. در این حال «خاتونِ سرای» [یعنی زن نادر] به قضای حاجت بیامد. چراغی نیز به دست جاریه[یعنی خدمتکار] با وی بود. جوان یکباره چشم از جان بپوشید، چون خاتون بیامد و جامه تخفیف داد، جوان دامنش ب
 ابهر
شهری است تابع الجبال از بناهای شاپور ذوالاکتاف گویند زمینی که شهر روی آن ساخته
شده چشمه سار هایی بوده که از صدها سوراخ و سنبه آن آب می جوشیده این سوراخها را
با پشم و چرم سد کردند و خانه را روی چشمه های پشم آلو بنا نهادند، منظر شهر از
بیرون زیباتر از اندرون است.

شهر ابهر هوای سازگار دارد آبش گوارا باغات و
میوه شهر ابهر شهرت جهانی دارد، از فراورده های میوه و سردرختی انگور،گلابی و
گردکان ممتاز که انواع میوه جات دارای اکثریتند.
روزگاری
خوب حالی داشتی


قلب پر سوز و گدازی
داشتی


نیمه شب راز و نیازی
داشتی


آن تهجدها چه شد
بگذاشتی؟


در گه ما خوب درگاهی
نبود؟


کین همه دوری از آنجا
داشتی ؟


منت مخلوق بهتر از من
است؟


کز در من سوی آن
بگذاشتی؟


پس چه شد آن ادعای
عاشقی؟


پس چرا ما را به هیچ
انگاشتی؟


خوب بود از بعد آن کوه
گناه


حرمت ما را نگه میداشتی


کاش بعد از سر زدن در
کوی غیر


یک نظر هم سوی ما می
داشتی


آخر این قلب تو جای غیر
نیس
عقل های بالا جراحی شد، درد دارم... ولی خب خداروشکر انشالله اگه چند روز دیگه خوب شه و مشکلی پیش نیاد میتونم بگم راحت شدم و یه مقدار از دغدغه هام کم شد.
دم دکتر هم گرم با اینکه یکم با دستیار و منشی عصبانی برخورد میکرد ولی بنظرم انصاف داشت... حالا من نمیدونم دکترا چه فرقی با هم دارن، شاید موادی که استفاده میکنن فرق داره.. نمیدونم ولی خب هزینه‌ای که گرفت قابل تحمل تر بود...
اینو روم نمیشد تعریف کنم ولی خب اینجا قراره حس و حال هام رو ثبت کنم، هر چند عجیب
از آغاز باید که دانی درست
سر مایهٔ گوهران از نخست
که یزدان ز ناچیز چیز آفرید
بدان تا توانایی آرد پدید
سرمایهٔ گوهران این چهار
برآورده بی‌رنج و بی‌روزگار
یکی آتشی برشده تابناک
میان آب و باد از بر تیره خاک
نخستین که آتش به جنبش دمید
ز گرمیش پس خشکی آمد پدید
وزان پس ز آرام سردی نمود
ز سردی همان باز تری فزود
چو این چار گوهر به جای آمدند
ز بهر سپنجی سرای آمدند
گهرها یک اندر دگر ساخته
ز هرگونه گردن برافراخته
پدید آمد این گنبد تیزرو
شگفتی نمایندهٔ ن
« میرزا جواد آقا ملکی تبریزی (استاد اخلاق امام خمینی)  پسری داشته که شمع فروزان شبستان خانواده بوده است . در روز عید غدیر که ایشان در منزل جلوس کرده و قشرهای مختلف به زیارتشان می آمده اند، خادمه  منزل به کنار حوض خانه می آید و ناگاه چشمش بر پیکر بی جان پسر که بر روی آب بوده می افتد. بی اختیار فریاد می زند، اهل خانه که از اندرون به صدای خادمه بیرون می آیند و با منظره دلخراشی این چنین مواجه می شوند، بی اختیار همه فریاد می کشند.  مرحوم ملکی متوجه م
چند روز بود پشت سر هم می‌نوشتم... چندتاییش رو اینجا هم شاره کردم!
الآن چندین روزه که هیچ متنی ننوشتم!!
انگار روحم چند وقت یه بار پریود میشه و برون‌ریزی داره و بعد که خونش بند اومد، مییره تا بار بعدی که معلوم نیست کی ممکنه پیش بیاد :)) این خون‌ریزیه محدود به نوشتن نمیشه و از خواب دیدن‌های هرشب تا day dreaming و غیره متغیره...
دل‌نشین‌ترین دل‌نوشته‌هام (دل‌نشینی امریست نسبی و حداقل برای خودم دل‌نشین‌تر بودن به نسبت :دی) هم توی همین بازه‌های کوتاه
واقعاً هم خدا یک جو شانس بدهد، چه شانسی؟ خریت! اوه که چه نعمتی است، چه سرمایه ای است؟ خوشبختی هر کس به میزان برخورداری او از این نعمت عظیم است و بس. این است تنها راز سعادت آدمی در حیات و بقیه اش حرف است و فلسفه بافی است. بیچاره آنهایی که این چیزها سیرشان نمی کند، چیزهای دیگری می خواهند، از آب لوله عطششان فرو نمی نشیند، از خوراک آشپزخانه جوعشان سیر نمی گردد، دوخت و رنگ قالی و اطاق و میز و حتی حقوق هم با همان اضافاتش و با همان امیدواریهایی که همیش
 
یکی سیرت نیکمردان شنو
اگر نیکبختی و مردانه رو

که شبلی ز حانوت گندم فروش
به ده برد انبان گندم به دوش

نگه کرد و موری در آن غله دید
که سرگشته هر گوشه‌ای می‌دوید

ز رحمت بر او شب نیارست خفت
به مأوای خود بازش آورد و گفت

مروت نباشد که این مور ریش
پراکنده گردانم از جای خویش

درون پراکندگان جمع دار
که جمعیتت باشد از روزگار

چه خوش گفت فردوسی پاک زاد
که رحمت بر آن تربت پاک باد

میازار موری که دانه‌کش است
که جان دارد و جان شیرین خوش است

سیاه اندرون با
شمس گفت : 
گوهر داریم در اندرون به هر که روی آن با او کنیم ،از همه یاران و دوستان بیگانه شود.
- آدم متملق چون بختکی بر ذهن و فکر و شعور انسان می چسبد و رشد اندیشه را از وی می رباید . 
- آنکه مرا دشنام می دهد ، خوشم می آید و آنکه ثنایم می گوید می رنجم .زیرا که ثنا می باید چنان باشد که بعد از آن انکار در نیاید و گرنه آن ثنا نفاق باشد . اخر آن که منافق است بتر است از کافران 
- خواص را سماع حلال است . زیرا دل سلیم دارند . این تجلی و رویت حقیقت ،مردان سالک را در
یاد استاد ایرج افشار را در سالروز درگذشتشان (هجدهم اسفند) گرامی می‌داریم.
عمل کردن به سخنان حکمت‌آمیز در گام نخست در گرو فهمِ آن سخنان است. پس از فهم نیز کار به پایان نمی‌رسد و تازه آغاز راه است؛ زیرا هم باید ظرفیت و قابلیت و توانایی عمل کردن بدان سخن در آدمی باشد یا به‌تدریج پدید آید و هم علاقه، عزم و اراده و همت و تلاش برای عملی کردن آن. از همین‌روست که با وجود آنکه تمام رازهای خوشبختی بر بشر آشکار است گروه اندکی به‌واقع خوشبخت می‌زیند. ه
سه حکایت تمثیلی برگزیده اشراق سهروردی عبارتند از:
- عندلیب و دربار سلیمان 
- خفاشان و حربا 
- ملاقات هدهد و بومان
الف - عندلیب و دربار سلیمان : 
روزی همه پرندگان در ملک سلیمان جمع بودند و عندلیب غایب بود . سلیمان پیکی به دنبال او فرستاد و از او خواست تا پیش سلیمان برود . عندلیب که هر گز از آشیانه خود بیرون نیامده بود ، رو به یاران خود کرده و گفت : 
" اکر او بیرون باشد و ما اندرون ، ملاقات میسر نگردد و او در آشیانه ما نگنجد و هیچ طریق دیگر نیست " . آنگا
p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: right; line-height: 25.0px; font: 14.0px 'XB Niloofar'; color: #000000; -webkit-text-stroke: #000000}
span.s1 {font-kerning: none}


پرده‌ی سوم: در اندرون من خسته‌دل ندانم کیست؟ که من خموشم و او در فغان و در غوغاست. 


p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: right; line-height: 25.0px; font: 14.0px 'XB Niloofar'; color: #000000; -webkit-text-stroke: #000000}
span.s1 {font-kerning: none}


ترم پنج به لحاظ درسی ترم خیلی خوبی بود. البته خیلی نکته‌ی خاصی از آن به یاد ندارم. ترم شش اما تصمیم گرفته بودم گازش را بگیرم و هرچه زودتر به دانشجوی کارشناس
به جرات می توان خط سوم را معروفترین گفتار حضرت شمس تبریزی دانست که یکی از بزرگترین معماهای تاریخ عرفان است. حتی پس از گذشت حدود هزار سال، هنوز کسی نمی تواند ادعا کند که معنی آنرا کاملا دریافته و البته شاید کسی که متوجه بطن این گفتار شود هم هرگز آنرا بیان نسازد.
شمس تبریزی در جایی دیگر بیان می دارد که:«چون گفتنی باشد و همه عالم از ریش من در آویزد که مگر نگویم، حتی بعد از هزار سال، این سخن بدان کس برسد که من خواسته باشم!» و این یک معنی دارد. بله تن
مرکز از پرستارها سفته خواسته. یکی از قبلی‌ها گفت نمیده، مدیر انقدر حرف زد که قانع شد. من حرفی نزدم، اومدم بیرون و بعد پیام دادم که سفته نمیدم. با پرستارهای سابقشون مشکل دارن، با من بیشتر کنار میان. گفتن نده ولی به بقیه بگو دادی. گفتم ان‌شاءالله که نمی‌پرسن. تمایلشون به اینه که شیفتای منو بیشتر کنن. از این طرف هم مامان و آقای خیلی با این کار کنار نمیان. من برای اون برنامه‌های بعدیم پول لازم دارم، ولی بعید می‌دونم بتونم پس‌انداز کنم.
فروردین
در دانشگاه گوتانگوشیسانگ‌مانگ داشتم برای خود همی راه می‌رفتم که تنی چند از بانوان مرا شناختند و به زور مرا وارد سالن همایش کردند تا سخنرانی کنم.​پشت بلندگو رفتم و بلند داد زدم دوستان توجه کنید.مراقب به سمت من حرکت کرد و با مشت آنچنان به پس کله‌ام زد که با کله رفتم اندرون میز.​مراقب: حتما می‌خواهی بپرسی چرا؟من: آری.مراقب: آخر این بانوان محترم دوستان تو هستند؟ نه واقعا می‌خواهم بدانم اینان دوستان شمایند که می‌گویید دوستان توجه کنید.​من:
حکما مثلى زده‌اند، حال دنیا و آخرت را گفته‌اند: مملکتى بود که چون سر سال شدى پادشاه کهنه را بکشتى نشاندندى و به ساحلى بى‌آب و گیاه بردندى و برهنه آنجا سر دادندى و خود بازگشتندى و صباح بر در دروازه شهر منتظر نشستندى، اول کسى از غریبان که آمدى او را بر خود پادشاه کردندى و او عادت ایشان ندانستى، باز چون سر سال شدى با او همان کردندى که با پادشاه اول، همیشه عادت ایشان این بودى! یک نوبت مردى غریب صباح سر سال اتفاقا به آن شهر رسید، جماعتى را دید که م
عنوان: حضرت علی در برترین سفینه‌های فضایی عالم سوار است
 
در صفحات‌بعد پست مجموعه تصاویر از متن موجود می‌باشد
 
متن: مجالس شیخ مفید، امالی شیخ طوسی: عبد اللَّه بن عبّاس می‌گوید: از رسول خدا صلی الله علیه و آله شنیدم که می‌فرمود: ای مردم! ما تنها چهار نفریم که در قیامت سواره‌ایم و سواره دیگری جز ما نیست. مردی عرض کرد: ای رسول خدا آن سواران چه کسانی هستند؟ فرمود: من بر براق خود سوارم، و برادرم صالح (پیامبر) بر همان مرکب که قومش آن را پی کردند، و
خبر از جسد مغروق!

فرزند ایشان نقل می کنند:
« در ایام نوروز سال 1317 هــ.ش. مردی به نام کربلائی محمد سبزی فروش به خانه
ما مراجعه کرد و گفت پسر چهارده ساله ام دیروز صبح سوار بر روی باری از سبزی
که بر یابوئی حمل می شد، از محل سبزی کاریهای خارج شهر می آمده است.
هنگام
عصر یابو و بار سبزی آن به مقصد می رسند لیکن از بچه خبری نیست و هر چه جستجو
کرده ایم، از او اثری و خبری نیافتیم. به تقاضای وی، ماجرا را به عرض پدرم
رساندم، پس
در اصطلاح حکما ، عقل به دو قسمت تقسیم می شود : 
. عقل نظری 
. عقل عملی 
ولی در مثنوی معنوی ؛ عقل به معانی زیر آمده است : 
1- قوه قدسی ادراک و فهم و شعور در تدبیر اصلاح امور معاش  معاد و تشخیص نیک و بد و مصالح و مفاسد اعمال و احوال :
عاقل آن باشد که او با مشعله است 
او دلیل و پیشوای قافله است 
عقل باشد مرد را بال و پری 
گر نباشد عقل ، عقل رهبری 
بی ز مفتاح خرد این فرع باب 
از هوی باشد نه از روی صواب 
2- عقل ایمانی و عرشی ؛ که این عقل نیز از تجلیات همان عقل
بسم الله الرحمن الرحیم
خدای سبحان در آیات کریمه ی قرآن عشقبازی های خاص خود را دارد. گاه ظاهر، گاه باطن. جلوه گریهایی دارد. لسان هر وجه از وجوهش را فقط اهل آن می فهمند.
این دل عاشق هم در اندرون خلوت خود ببین چه باده ای از دست آن یار ستانده:
پرده ی اول:
*********
 { إنّ الله اصطفی آدم و نوحاً و آل إبراهیم و آل عمران علی العالمین }
 { ذرّیّةً بعضها من بعض و الله سمیعٌ علیم }
همانا خدای تعالی آدم و نوح و آل ابراهیم و آل عمران را بر تمامی عالمیان برگزید و برتر
امروز مرخصی گرفتم. مدیرم کمی بدقلقی کرد اما آخرش موفق شدم امروز رو مثل هر روز شب نکنم. بیشتر از همه می خواستم همین رو ببینم. سیر تبدیل شدن روز به شب، جریان هوا و از همه بیشتر تغییر رنگ نور آفتاب روی برگ درخت ها. صبح دیر بیدار شدم. حنا رو بردم حموم. خندیدیم. لباس پوشیدن رو تا جایی که می شد طول دادم.  یادم رفته بود چطور برای دانشگاه رفتن باید حاضر بشم. فرقی هم نمی کرد فقط می خواستم شالی که پرستو های آبی داشت سر کنم. توی آینه کوچک شهر کتاب که امتحانش ک
دِ ببار دیگه عزیزم ! حیف نیست ابر به این قشنگی هستی و نمیباری ؟ ببار و شادی هامو ببر . غم رو تازه کن . زمستونو دوباره به یادم بیار ...تنها چیزی که واسم بهار رو متعادل میکنه بارونه ! زمستون دوباره اومد و  رفت و من مثل همیشه تو حسرت این که ای کاش بازم ادامه  داشت موندم :( چقدر اون شب که برف میبارید و پنجره رو تا ته باز کردم و یه گوشه کز کردم تا گیج خواب بشم کیف داد  :) چقدر بغض کردن و دل گرفتگی هام تو بالاپشت بوم حال میداد . چقدر بیشتر به مرگ فکر کردم . چقد
دِ ببار دیگه عزیزم ! حیف نیست ابر به این سفیدی هستی و نمیباری ؟ ببار و شادی هامو ببر . غم رو تازه کن . زمستونو دوباره به یادم بیار ...تنها چیزی که واسم بهار رو متعادل میکنه بارونه ! زمستون دوباره اومد و  رفت و من مثل همیشه تو حسرت این که ای کاش بازم ادامه  داشت موندم :( چقدر اون شب که برف میبارید و پنجره رو تا ته باز کردم و یه گوشه کز کردم تا گیج خواب بشم کیف داد  :) چقدر بغض کردن و دل گرفتگی هام تو بالاپشت بوم حال میداد . چقدر بیشتر به مرگ فکر کردم . چقد
بیژن و منیژه/ 3 (پایان)
بیژن در جواب بازخواست افراسیاب بهش می گه من به میل خودم اینجا نیامده ام؛ زیر سروی خفته بودم که فرشته ای مرا در عماریِ منیژه گذاشت و او را نیز افسون کرد! (چه دروغ شاخداری! 0_O) معلوم است که افراسیاب نمی پذیرد و تصمیم بر آن می شود که بیژن را به دار بیاویزند! پیرانِ خردمند درست در لحظه ی موعود، فرا می رسد! و با افراسیاب شروع به سخن می کند و او را به نرمی نصیحت می کند که چنین نکن؛ دفعه پیش نیز تو را از کشتن سیاوش منع کردم و نپذیرفتی
پایان نامه روانشناسی در مورد : دیدگاه صاحبنظران در خصوص اضطراب و منشأ آن
دیدگاه صاحبنظران در خصوص اضطراب و منشأ آن
«از مدت زمان مدیدی، قبل از اینکه توصیه های نظریه ای، به شکل موجود اتفاق بیفتد، به حالت های عاطفی شخصیت انسان در عمده نظریه های روانی توجه شده است. از جمله، نظریه روان تحلیلی کلاسیک فروید و پیروانش، شامل نظریه های نو فروید گراهایی مثل اریک فروم – کارن هورنای- هاری استاک سالیوان – نظریه های پدیدار شناسی کورت لوین و کارل راجرز، و
آشنایی با باغ ارم شیراز
شیراز، شهر باغ‌هاست.اما عکس‌های شیراز را که نگاه کنید، باغی هست که یک پای ثابت همه عکس‌هاست.و آن باغی نیست جز باغ ارم.باغ ارم شیراز با درخت‌های سرو و نارنجش، زمانی تنها محل رفت و آمد بزرگان و اعیان بود.ولی حالا سال‌هاست که درهایش به روی گردشگران باز شده است.می‌توان در آن راه رفت و از آن همه زیبایی به وجد آمد.
علل ثبت جهانی باغ ارم شیراز موارد زیر می باشد:
مبین نبوغ و خلاقیت انسانی می باشد.
گواهی استثنایی از سنت فرهنگی
*زنان ایران به روایت دیولافوا ..*
کتاب *ایران کلده و شوش* ، در سال ۱۸۸۷ میلادی در فرانسه به چاپ رسیده و نشان ملی لژیون دونر، (Legion Dhonneur) فرانسه را به خود اختصاص داده است. 
محتوای این کتاب حاصل یادداشت های خانم دیولافوآ ست که از بندر مارسی در جنوب فرانسه آغاز نموده، پس از عبور از دریای مدیترانه و ترکیه و قفقاز به ایران و عراق آمده، سپس از طریق راه آبی خلیج فارس و دریای عرب و دریای سرخ و دریای مدیترانه، به فرانسه بازگشته اند. 
این سفرنامه ظاهرا به من
 
باغ مارشال: حسن کریم پور
معرفی:
انسان ها چند پوسته اند. پوست ظاهریشان که مثل پوسته بدن، تمام اندرون را می پوشاند، همیشه پناهگاه خوبی است برای نشان ندادن ها. اما گوش دادن به قصه های مردم چشمت را باز می کند. مخصوصاً آنهایی که به پوست بدنشان لباس های گران قیمت پوستی اصل هم می پوشانند.بهرحال باغ مارشال رمان مرفهینی است که اصالت خدا را فراموش کرده اند
خلاصه:
پسری خان­زاده که بر خلاف رسوم قومی و قبیله ­اش با دختری تهرانی ازدواج می ­کند.پشت پا به هم
طرح توجیهی بسته بندی عسل




طرح توجیهی بسته بندی عسل ، در قالب word به همراه فهرست موضوع و معرفی طرح جداول سرمایه گذاری کل دوره بازگشت سرمایه فضای مورد نیاز اشتغال زایی سهم تسهیلات استانداردهای مربوطه بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنندگان محاسبات مربوطه توجیه فنی و اقتصادی طرح مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است




دسته بندی


صنایع
طرح توجیهی پرورش و نگهداری زنبور عسل طرح توجیهی پرورش و نگهداری زنبور عسل ، در قالب word به همراه فهرست موضوع و معرفی طرح جداول سرمایه گذاری کل دوره بازگشت سرمایه فضای مورد نیاز اشتغال زایی سهم تسهیلات استانداردهای مربوطه بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنندگان محاسبات مربوطه توجیه فنی و اقتصادی طرح مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است




دسته بندی
صنایع غذایی

فرمت فایل
doc

حجم فایل
20 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
15

خلاصه طرح:
موضوع طرح : پرورش و نگه
در اصطلاح حکما ، عقل به دو قسمت تقسیم می شود : 
. عقل نظری 
. عقل عملی 
ولی در مثنوی معنوی ؛ عقل به معانی زیر آمده است : 
1- قوه قدسی ادراک و فهم و شعور در تدبیر اصلاح امور معاش  معاد و تشخیص نیک و بد و مصالح و مفاسد اعمال و احوال :
عاقل آن باشد که او با مشعله است 
او دلیل و پیشوای قافله است 
عقل باشد مرد را بال و پری 
گر نباشد عقل ، عقل رهبری 
بی ز مفتاح خرد این فرع باب 
از هوی باشد نه از روی صواب 
2- عقل ایمانی و عرشی ؛ که این عقل نیز از تجلیات همان عقل
هر کدام بیش خشک از این انتخابها جنس به قصد خودی خویش ۵ تف فیبر دارند. دروازه حالتیکه لحظه ها را با نیز نرینه نمایید نیز که دیگر خنیاگر بهتر. شک نکنید نظیر آب بر داشتن کردن وزش وزیر کم خواهید کرد. ۷. ماست سخت را سوگند به آماج دوستی بپذیرید. ماست یکیاز از بهترین و سالمترین غذاهای یکسر دنیاست و می تواند ثمن بسیاری به سمت صبحانه شما بدهد. حین را بوسیله سوی دوستی بپذیرید و بیشتراز فواید بقیه برای کاهش چوله وزیدن بهرهمند شوید. نوعی چرم گاوی پرزدار که
داشتن سفری حبیب با محیط زیست قسم به یکی از عوامل سزاوار توجه گردشگران تبدیل شده است.مسافران به سمت متعاقب گذرگاه هایی هستند که علاوه پیش التذاذ حمل کردن از رحلت ، کمترین نشان منفی را برادرانه محیط زیست بگذارند. کیف لپ تاپ سرمشق Bellecour برای لپ تاپهای 14 اینچی مناسب است. ناقوس صورتی که کیف لپ تاپ (digiato.com) مناسب می تواند تاثیر زیادی دخل کاهش آسیب های بدنی زمان گذشته داشته باشد. این نمونه کیفها برای افرادی مناسب هستند که زندگی شلوغی دارند و رزق نتیج
این داستان در چند سایت بصورت نثر و خیلی کوتاه نوشته شده که بنده به صحت حقیقت داشتن یا نداشتن آن مطمن نیستم
 آن را مطالعه کردم متوجه شدم  که هر نویسنده  فقط از منظر خاص خودش به آن پرداخته و در آنها اختلافاتی وجود دارد به این خاطر تصمیم گرفتم داستان را بصورت مثنوی  و از دید گاهی دیگر مورد قضاوت قرار دهم ، دوستان میتوانند 
این داستان را با همین عنوان در گوگل مطالعه کنند ، و دیدگاه خود را 
اگر مایل بودند با بنده در میان گذارند ،
در ضمن به علت طولا
از آنجا که دانشآموزان دردانه شرایط بلوغ اسکلتی هستند، متخصصان همواره برادروار گزیدن لوازم مدل و جور با تکذیب دانشآموزان تاکید داشتهاند؛ خیر که لوازم بیجا میتواند آسیبهای جدی را به سوی استوانه فقرات و قد فوقانی دانشآموزان بلد کند. مسلک صحیح کاربرد از کوله پشتی مناسب کودکان ،با عالی رسیدن پاییز و ایام بازگشایی مدارس والدین سوگند به تکاپوی تامین لوازم دانشآموزان میافتند. هرچه از پارچه ها و دایره خیاطی بهتری کاربرد کرده باشید، ابدیت کوله ب
دخل نگارستان بهره جویی از کولهپشتی لپتاپ فرزین لپتاپ تقریباً بهطور مساوی روی دو مشط تقسیم میشود و تنگی زیادی روی یک حمام اهل نمیشود. تسمه های کوله- پشتی باید طوری تنظیم شود که کوله از ناحیه آخرین مهر کمری که به منظور ملحوظ معادل معبر ناف کریه المنظر ناحیه پشتی روش دارد پائین ملوث نیامده و دوشین ها را با سوی فایده ته نگه دارد. با گسترش و تحولات اجتماع شهری و متعاقبا تغییر نیازهای پری ، کم کم انواع مختلفی از کیف لپ تاپ با طراحی ها و کاربری های ن
گردآوری و تألیف: حسین کوچکیان فرد      
مقدمه
ادبیات بستری برای بالندگی روح، جان و حیات انسان است که ارتباط مستقیم آن با زبان می باشد. امروزه یکی از ابعاد هستی شناسی در کنار طول، عرض، ارتفاع و زمان، بی گمان زبان قرار دارد زیرا زبان موجبات حلول محتوا بر هستی می باشد و درک ما از هستی را زبان مشخص می کنند حتی در اندرون خویشتن خویش نیز ما در بند زبان هستیم و اگر احساس حضوری خود را که جز خودمان به آن آگاهی نداریم در قالب زبان نریزیم به خویش نمی توا
یا الله
 
 
بریم سراغ معرفی این کتاب ها!
 
 
1: شب هفتمین بدر
 
 
رفته بودیم کتابخونه برای کارهای پایان نامه خواهرم، قرار شد منم یه کتابی اگه توجهم و جلب کرد برم سالن مطالعه شروع کنم به خوندنش
رفتم بین کتابها. سه تا کتاب برداشتم. یکی که همین بود. دومی "اما" جین آستین بود. سومی رو یادم نیست اسمشو.
خلاصه این کتاب، به کتاب های تخیلی میخورد.تصمیم داشتم که 30 الی 50 صفحه بخونم و اگه کتابش نتونست از خودش دفاع کنه تو این تعداد صفحه، بذارمش کنار... 20درصد حدس م
27- می دونین به چه علت غواص ها از دنبال می پرن داخل آب؟ حتی اگر نزاکت سرپرست بخواهد اهمیتی مجامعت به طرف بی نظمی نظرات بدهد، حجم نظرات، توهین و مناقشه و گفت و گوهای کاربرها گوهر آشوب پایین (کامنت ها) قسم به قدری زیاد است که هیچ مسئولی نمی تواند پاسخگو باشد. با طور میانگین تمامی این 10 ممه هر کدام حدود 40 هزار لایک و دو هزار کامنت داشته اند. رییس جمهور سرپوش 10 ممه اخیرش بیشتر به طرف صفت بازدیدکننده ملاقه ها و سفرش به مقصد ارمنستان و قزاقستان و قرقیز
in the name of physicsGod
همین اول کار بگم که چقدر دلم براتون تنگ شده بود. اصلا وقتی میدیدم تعداد ستاره های روشن داره نجومی میشه و من حتی تو خط دانشگاه تا دانشکده علوم نمیتونم پستاتونو درست بخونم عذاب میگرفتم! فقط تونستم سر کلاس مبانی کامپیوتر دو سه تا وبلاگ بخونم و اها! چند شب پیشم که داشتیم با بچه های کلاسمون تو گروه واتس اپ به قصد کشت! خین و خین ریزی میکردیم تونستم پستای دو سه نفر دیگه رو بخونم. خلاصه ماچ پس کله همتون و بریم که داشته باشیم:
خوابگاه اِرم
کیت اورجینال تیم نساجی مازندران دوخته شده از بهترین مال التجاره پارچه و الیاف. سر بخت کفی سراپرده و بدنه خیمه مسافرتی 6 دست 8 نفره نمونه C3008A اسنو هاوک از پارچه رپستاپ PU3000mm با روکش موافق آب و استوار فایده ستانی شده است. HAWK سراپرده دو پوش اسنوهاک 8-6 نفره مقنعه های کوهنوردی از بااهمیت ترین و ضروری ترین لوازم و تجهیزات موقعیت نیاز کوهنوردان مدخل تمامی فصول می باشند. راسته پردیس یک کیش رزق نزدیکی بازارچه پردیس دو کیش واقع شده است و دخل شروق جزیره
کوله های طبیعت گردی: دارای جیبهای مختلفی پرخور کوله هستن و اندرون برخی مدلها یک کوله کوچک بهره بوسیله کوله اصلی ابداً شده که میشه اونرو وابسته کرد و وقتی حواشی کمپ میخواید اشباع و گذار کنید متفق ببرید. سایت کیف لپ تاپ 123 کیف بدین مقصود شرکت های لادگر کوله پشتی، برای فعالیتهای گونه گون کوله پشتی های مختلفی طراحی و تولید می کنند الگو کوهنوردی، کوهنوردی فنی یا آلپی، طبیعت گردی و کمپینگ، منع حجر نوردی، غارنوردی و … . کوله پشتی دشمن آب یا کوله پش
پیش‌تر به‌مناسبت پرسیده‌بودم چرا فاجعه‌ی حمله‌ی مغول به‌ایران، از همان کارکردی در تاریخ ایران برخوردار نشد که زمین‌لرزه‌ی لیسبون در تاریخ اروپا دارد؟ اکنون و، به‌بهانه‌ی کرونا، می‌توان به‌این پرسش پرداخت.
زمین‌لرزه‌ی لیسبون یکی از شدیدترین بلایایی بود که اروپا در تاریخ خود آن را تجربه کرد: این زمین‌لرزه در میانه‌ی سده‌ی هجدهم و در تعطیلی «روز همه‌ی مقدسان» ـــ جشنی که کلیسای کاتولیک در یکم نوامبر در گرامی‌داشت همه‌ی مقدسان
برای دمای پایین مناسب نیست بنابراین، اگر پاییز خشک باشد، بهتر است یک کیسه خواب عایدی یک بخش زمستانی را کیسه خواب ماموت (123kif.shop) گزیدن کنید. اگر سرپوش یک کیسه خواب باریک باشند زانوها، رانها و لگن آنها دمل عایق را سرپوش نقاط نچسب فشرده می­کند. هر کدام از آنها مزایای پاک نژاد خود را دارند و گاهی اوقات ترکیبی از این دو عایقبندی، امکانات بهتری به منظور عرضه میآورد. اگه تصمیم گرفتید از خشک کن دل بهم خوردگی نکنید، بهتره عارض یه جای لغزنده و تمیز، ز
حوادث دردناک پس از رحلت پیامبر (صلى الله علیه
وآله وسلم)

پس از آنکه پیامبر، دل از سراى فرودین ناسوتى بر کند و رحل
اقامت را در عوالم فرازین ملکوت افکند بادهاى آزماینده بر مسلمانان وزیدن گرفت و
همگان را غربالى نمود به گونه اى که ایمانداران که در عقیده خویش استوار بودند را
از منافقانى که نقاب اسلام بر چهره زده بودند از یکدیگر جدا کرد.
و گفتار حضرت سبحان جل و علا راست از آب در آمد آنجا که
فرمود:
(وَ مَا
مُحَمَّدٌ إِلاَّ رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَ
روزه دارای فواید جسمی ، روحی ، فردی و اجتماعی فراوانی است که هر انسان منصفی را به کرنش در مقابل حکمت عظیم پروردگار وا می‌دارد. قرآن کریم وقتی حکم روزه را بیان می‌کند در ذیل آن با جمله‌ای کوتاه به فلسفه روزه اشاره کرده می‌فرماید: «لعلّکم تتقون»(1) این جمله که ذیل آیه «کتب علیکم الصّیام کما کتب علی الّذین من قبلکم» آمده بیان‌گر این است که روزه روح تقوی و پرهیزگاری را در انسان زنده می‌کند، از شدت غرایز می‌کاهد، روح را تلطیف و صفا می‌بخشد و ن
تالار آینه یکی از زیبا ترین بخش های کاخ صاحبقرانیه است. این کاخ به مناسبت سی و یکمین سال سلطنت ناصرالدین شاه قاجار تاسیس شد و وقایع تاریخی بسیاری را به خود دیده است.
امروز یک تهرانگردی شاهانه خواهیم داشت. می‌خواهیم به دهکده نیاوران با آب و هوای بی نظیرش برویم؛ جایی در دامنه کوه های البرز که دوران قاجار هم شاهان قاجاری به آن توجه ویژه‌ای داشتند. به طوری که در سال ۱۲۲۹ شمسی ناصرالدین شاه در سی و یکمین سال سلطنتش دستور داد تا کاخ صاحبقرانیه را
 
 حریم خصوصی  واژه و مفهومی است که تعاریف  متعدد و وسیعی دارد
وبرای تعریف  واستدلال آن باید به مقتضیات  و محدود ه اش توجه کرد
در واقع، حریم خصوصی خط قرمزی برای حدود حضور جامعه در زندگی شخصی افراد محسوب می‌شود.
 حریم خصوصی محدوده ای ازپندارها و گفتارها ورفتارها واشیاء ومکانها و زمانها و پدیده های خصوصی فرد وافراد وخانواده ها و گروههاست که  فقط درقید ملکیت خودشان احاطه شده است و اشراف ودستبرد دیگران به این محدوده به معنای نقض و تجاوز به حر
 
 حریم خصوصی  واژه و مفهومی است که تعاریف  متعدد و وسیعی دارد
وبرای تعریف  واستدلال آن باید به مقتضیات  و محدود ه اش توجه کر د
در واقع، حریم خصوصی خط قرمزی برای حدود حضور جامعه در زندگی شخصی افراد محسوب می‌شود.
 حریم خصوصی محدوده ای ازپندارها و گفتارها ورفتارها واشیاء ومکانها وزمانها وپدیده های خصوصی فرد و  افراد وخانواده ها و گروههاست که  فقط درقید ملکیت خودشان  احاطه شده است و اشراف  ودستبرد دیگران به این محدوده به معنای نقض و تجاوز ب
یکی از بهترین چیزهایی که به خاطر دارم، سخنرانی با حرارت استاد کشاورزی درباره یادگیری و کاربرد یافته های علمی با واقعیت ها بود. او تأکید داشت که شناخت دائرة المعارفی به خاطر خودش، کوشش بیهوده ای بیش نیست و این گونه سخن خود را به پایان رسانید: "فشنگ لعنتی نباش، یک تفنگ باش!"
 
مریدان، افرادی هستند که چیزی نو را از یک دیدگاه برای خودشان به دست آورده، از من و کار من چیزهایی هم با درک درست و هم نادرست به عنوان سلاح ساخته و در نبرد با همگان یا افراد گ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها