نتایج جستجو برای عبارت :

گپی با دوستان

سلام بر دوستان عزیز 
این سایت جهت اطلاع رسانی قرار های دوستان همیشگی ما بچه های مدرسه مصطفی خمینی و... ایجاد شده لطفاً شماره تلفن خود را در سایت قرار داده تا با هم ارتباط داشته باشیم برای این کار میتوانید از پایین همین مطلب شماره خود را ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد و از این بخش قابل مشاهده باشد
با سلام خدمت دوستان بدلیل تغییر تنظیمات متاسفانه برای مدتی امکان پاسخ گویی  به ارسال نظر و سئوالات دوستان وجود نداشت بنابراین از  عدم پاسخ به دوستان پوزش می طلبم.
 لطفا مطالب خود را در
تلگرام   arsenjani@
 با بنده در میان بگذارید.
دوستان عزیز بیانی و غیر بیانی میشه وبلاگ هایی با موضوعات کتاب و کتاب خوانی،  رمان  حتی دوستان که اهل قلم هستند  میشه زیر این پست کامنت بذارن! یا معرفی کنید ........+ اگر  کسی دوست نداره شناخته بشه می تونه وبلاگ خودش یا دوستانش به صور ناشناس معرفی کنه ......
خواهشا اگر میشناسید معرفی کنید 
دوستان گرگانی میتوانند برای چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، این گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما این امکان را میدهد تا دوستان خوبی برای هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب برای شما عزیزان گرگانی ایجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب برای بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
بلوچی ها ازم درخواست کردن که یک گروه واتساپ بلوچی ایجاد کنم و من هم به این دعوت آنها پاسخ مثبت دادم و برای اولین بار در ایران گروه واتساپ بلوچی رو ایجاد کردم و از همه دوستان بلوچی درخواست میکنم که به این گروه بیان.
گروه بلوچی واتساپ برای دورهمی شما دوستان بلوچی در واتساپ ایجاد شده است و همه بلوچی ها به این گروه دعوت هستند و ما نیز از این موضوع استقبال کرده و آنرا به قال نیک میگیرم.
دوستان بلوچی که دیگر دوستان خود را به گروه دعوت میکنند در پیش خ
دوستان چرا کم پیدا شدید جدیدا ؟ زمان کنکور هر روز  چراغ اعلان وبم حداقل ۳۰ تاش روشن بود و من وقت نداشتم  پست ها تون بخون الان  به زور  ۱۰ تا اخر شب!  که بیشتر هم گروه های  بی تی اس و ارمی ها هستند ؟ 
کجایید ؟ اعلام حضور کنید پلیز !!!!!
۱۸۶- دوستان دوستان دختر رز توبه زمستوری کرد         شد سوی محتسب و کار به دستوری کرد آمد از پرده به مجلی عرقش پاک کنید       تا بگوید به حریفان که چرا دوری کرد جای آن است که در عقد وصالش گیرند   دختری مست چنین کاین همه مستوری کرد … دوستان – دوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد – غزل ۱۴۲ – ۱۸۶
منبع : فالگیر
به نام خداوند جان و خرد
 
با همت والای دوستان و در سایه الطاف الهی ، در روز جمعه ، مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ اهداف برنامه ریزی شده ما ، در قالب شرکت کیهان تجارت شاهین ، عملیاتی گردید .
 
از در ایزد منان ، سلامتی ، خیر و برکت ، بهروزی و عاقبت خیر برای دوستان خواستاریم.
 
آمین
این گروه رو درست کردم تا دوستان قزوینی با دیگر دختر پسرای قزوینی چتی دوستانه داشته باشند و از چت کردن با دوستان خودشون لذت ببرند و همچنین این گروه برای تبلیغات شهر قزوین هم خیلی مناسب است و چت کردن در این محیط لذت بخش است.
جت و گپ در واتساپ برای قزوینی ها جزو بهترین ها می باشد و از همه علاقمندان دعوت میشه که به قوانین گروه واتساپ قزوین احترام بزران و با دوستان خودشون صمیمی باشند.
گروه واتساپ قزوینی ها در تلاش هست تا دوستان قزوینی رو در کنار هم
سلام رفیقمدت هاست که برایت ننوشته ام از یادت غافل شده ام نه تنها تو بلکه از یاد تمام دوستان شهادت غافل شده ام دوستان شهیدی که حالا دوستان من هم هستند. ولی دنیای پر فریب و نیرنگی که شیفته آن شده ام شما را از من جدا کرد و من حتی از خود نیز غافل شده ام  دریای مواج زندگی مرا به اعماق خود برده است روزگار غریبی است.........  حتی همرزمانت تو و دوستان شهید را فراموش کرده‌اند. حتی بچه مذهبی های هی بماند!!!!!!!!   این روزها اگر از شما صحبت کنیم ما را متهم به مرد
یک روز با دوستان خود در خصوص تشکیل گروه واتساپ کرمانشاه صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که بهتر است یک گروه در واتساپ درست کنم و بچه های کرمانشاهی را به گروه دعوت کنم.
دوستان من از این موضوع استقبال کردند و درنتیجه من اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی خودم نصب کردم و گروه را ایجاد کردم و در یک فراخوان از دوستان خودم درخواست کردم که به گروه بیان.
در گروه خیلی از افراد حضور داشتند و بیشتر اعضا هم از دختر پسرای کرمانشاهی بودن که در گروه بودن و خیلی هم خو
خوبید؟
از وبلاگم دیدن کنید:amenhahmadi99.blog.ir
دوستان لطفا ازم حمایت کنید و لینک کانال برای دوستان‌تون بفرستید.@Niloofar_abi99
نکته : پارت‌ها پرش زمانی دارند، با دقت بخونید.
امیدوارم لذت ببربد و اهنگهای مربوط به پارت‌هارو با لذت گوش بدید، عاشقتونم.
❤️
مشاهده مطلب در کانال
دوستان گرگانی میتوانند برای چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، این گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما این امکان را میدهد تا دوستان خوبی برای هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب برای شما عزیزان گرگانی ایجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب برای بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
سلام
سال نو رو به همه دوستان خوبم تبریک میگم
امیدوارم سال جدید ، سالی پر از سلامتی باشه برای همه دوستان ، پر از موفقیت و شادی
 
.
 
.
.
ایشالله این ویروس گور به گوری منحوس ، هر چه سریعتر شرش از مملکت ما کم بشه و دوباره شاد باشیم ، بخندیم دور هم ، با هم باشیم
دور همی بگیریم ، عزیزانمون رو به اغوش بکشیم 
این گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست برای دورهمی و چت و گپ دوستان لر ایجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانهداشته باشند.
از همه بچه های لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههایی هستند که مربوط به همه لرهای کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و این مشارکت
با سلام خدمت دوستان بلاگی!می خواهم بعد این نظرسنجی در صورت موافق بودن بیشتر دوستان دوره ی آموزشی ساخت قالب بلاگ بیان حرفه ای بصورت پروژه محور رو شروع کنم.
لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
لینک نظرسنجی. کلیک کنید
ادامه مطلب
سلام دوستان گلم امیدوارم حالتون خوب باشه
احتمالا این آخرین پستی هست که اینجا میذارم ،چون وبم تا 48 ساعت آینده حذف میشه .
تو مدتی که وب داشتم خیلی خوش گذشت با شما دوستان ، برای همتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم امیدوارم روز و روزگارتون خوش باشه و بر وفق مراد بگذره
اگه از طرف من  بدی دیدین به بزرگی خودتون ببخشین .
بعد از چند سال انتظار امسال قسمت شد با بهترین همسفرهایی که حتی فکر نمی‌کردم یه روز کنار هم قرار بگیریم راهی سفر بشم
دوست داشتم مثل همه سفرهایی که تا الان رفتم و برگشتم بی سروصدای مجازی بدرقه بشم
ولی چون سفر اولی و تبعا زیارت اولی‌ام حقی از دوستان بر گردن خودم می‌بینم که حداقل حلالیت مجازی بطلبم
ان شا الله اگر راهی شدم، دعاگوی دوستان مجازی و حقیقی خواهم بود
اگر پیاده رفتن هم روزی‌مان شد، قدمی به نیت دوستان جا مانده خواهم برداشت
*پیشاپیش عذ
سلام دوستان
فقط خواستم بگویم: مطالب این صفحه صرفاً همه آن چیزی است که در طول روز در مکان ها و حالت های مختلف به ذهن بنده میرسد.
دوستان لطفاً توجه داشته باشید که محتوای این سایت عمومی بوده و برای شخص خاصی تولید نمیشود و بنده هم نیت خاصی از انتشار این محتوا ندارم.
(امید است که این مطلب برخی از دوستان را از اشتباه در آورد) 
از همه دوستان اصفهانی درخواست میکنم که به گروه تلگرام اصفهان بیان و با دوستان دیگر اصفهانی چت کنند، ما این گروه اصفهان رو تقدیم میکنیم به همه دوستان گل اصفهانی و خوشحال میشیم که در کنار ما بمانید.
این گروه یکی از چندین گروه خوب اصفهان هست و در این میان از گروههای خوب محسوب میشود که تا کنون ایجاد شده است. شما برای عضویت در گروه اصفهان میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.
https://t.me/joinchat/KEtMz1UJF6bN2da096pWig
دهه شصتی ها از بهترین و پر خاطره ترین افراد جامعه هستن و اگه بشینید پای خاطارتشون میبینید که چقدر خاطره برای تعریف کردن دارند و امروز هم با معرفی گروه دهه شصت واتساپ این دوستان عزیز در خدمت شما هستیم.
شما برای ورود به این گروه دهه شصت کافی هست تا روی لینک زیر کلیک کنید و به جمع دیگر دوستان خودتون بپیوندین و ما نیز در این راه شما رو همراهی میکنیم.
بچه های دهه شصت به گروه واتساپ دهه شصت بیان و با دیگر دوستان خودتون چت و گپ دوستانه داشته باشید، ای
چند نفر از دوستان خود را دور یک میز بنشانید و چهار سکه هم شکل را در چهار گوشه یک کلاه قرار دهید. سپس به یکی از حضار بگویید
که در غیاب شما یکی از سکه ها را برداشته و تاریخ آن را به خاطر بسپارد. سپس به دست سایر دوستان بدهدتا آنها نیز تاریخ سکه
تماشا کنند و در کلاه بگذارند. پس از چند لحظه سکه مورد نظر را حدس بزنید.
راز:با پشت دست سکه ها را لمس کرده و هرکدام را که گرمتر بود به عنوان سکه انتخابی معرفی کنید.
عضویت در گروه واتساپ مشهد
قبل از هر چیز میخام لینک گروه واتساپ مشهد رو برای عضویت در همینجا قرار بدم تا دوستان مشهدی عضو این گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/IHqagPaS4tU8WzuRSkPGn4
بعد عضویت در گروه واتساب مشهد سعی کنید تا به دوستان خود احترام بگذارید و در گروه به دیگران توهین نکنید تا مشکلی برای شما و دوستان شما پیش نیاید.
از همه شما دوستان مشهدی درخواست داریم تا لینک گروه واتساپ مشهد را برای دیگر مشهدی ها بفرستین تا آنها
در گروه واتساپ زنجان یک دورهمی زنجانی واتساپ ایجاد کریدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت میکنیم که به گروه بیان و با همدیگه چت کنند.
چت واتساپ یک فرصت برای دوستان زنجانی هست که علاقه دارند تا در یک اپلیکشن غیر فیلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همدیگر در خصوص حال و احوال همدیگر رو سوال کنید و اگر دوست داشتید میتوانید دوستان خوبی برای هم
یک روز با دوستان خود در خصوص تشکیل گروه واتساپ کرمانشاه صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که بهتر است یک گروه در واتساپ درست کنم و بچه های کرمانشاهی را به گروه دعوت کنم.
دوستان من از این موضوع استقبال کردند و درنتیجه من اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی خودم نصب کردم و گروه را ایجاد کردم و در یک فراخوان از دوستان خودم درخواست کردم که به گروه بیان.
در گروه خیلی از افراد حضور داشتند و بیشتر اعضا هم از دختر پسرای کرمانشاهی بودن که در گروه بودن و خیلی هم خو
گلستانکوه با لاله های واژگون
و سد دریاچه خوانسار
در پست سفر نشد عکس بزارم .اینجا میزارم تا مقصد بعدی مسافرت دوستان باشه.
درباره بستن کامنتها بگم فعلا وقت جواب دهی به دوستان رو ندارم ممکن شرمنده شون بشم ولی سرم خلوت بشه کامنتها باز خواهند بروی نظرات دوستان
 ادرس اینستاگراممsamane----saba
در اینستاگرام تمام فعالیت من عکسهای پرنده نگری و معرفی جاذبه های ایران هست .
 دوستان عزیز از این به بعد قرار بر این است که فلسفه ی غرب و اصطلاحات مهم و همراه با معرفی کتابات مهم را برای شما عزیزان در دستور کار خود قرار دهم. دوستان عزیز هر جلسه در مورد یک موضوعی مطلبی نگاشته خواهد شد و درموردش کتابی هم معرفی خواهد شد امید است که شما هم با مطالعه این برنامه را همراهی کنید 
به زودی...
هتل آپارتمان دوستان مشهد یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت مکانی مناسبی در مشهد الرضا برخوردار است. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا 5 با فاصله حدود 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و زائران بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) میتوانند در فاصله زمانی کوتاهی به زیارت حضرت نایل شوند. همان طور که گفته شد نزدیکی به حرم مطهر و موقعیت مکانی ایده آل از جمله مهم ترین مزیت های انتخاب هتل آپارتمان دوستان برای اقامت در مشهد
سلام، واقعیتش هر چی سعی میکنم اسم واقعیم رو مخفی کنم نمیشه، به همین خاطر از شما دوستان عزیز، اگر داخل وبلاگتون اسم واقعی من رو به کار بردید، پاک کنید و بجاش بنویسید نویسنده آشنا:)، دست شما درد نکنه، اونهایی که میدونن هم دیگه اسم واقعی من رو به کار نبرن، این دستور نبود، خواهش بود:) دست شما درد نکنه، جبران میکنم
«بسم الله الرّحمن الرّحیم»
سلام و عرض ادب خدمت همه‌ی دوستان عزیز و بزرگوار. عذرخواهم که مدتی کمتر توانستم خدمت دوستان برسم، اگرچه سعی کردم از اکثر مطالب دوستان استفاده کنم و از این بابت از همه بسیار سپاسگزارم.
اعیاد گذشته از جمله میلاد فرخنده‌ی حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت حضرت امام جواد (ع) مبارک! میلاد مسعود حضرت علی (ع)، مولا امیرالمؤمنین را هم خدمت همه‌ی دوستان تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم به برکت اعیاد گذشته و پیش‌رو همه روبه‌رشد باشیم
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه
دوستان عزیزم توجه داشته باشید
تجسس در زندگی مومنی به قصد افشای اسرار او و آبروریزی او
باعث خروج از ولایت خداوند است و ورود به ولایت شیاطین.. ‌درانتخابات دوستان بسیار مواظب باشید با آبروی کسی بازی نکنید
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر والغلبه
عرض سلام و ادب دارم به محضر همه خانم‌ها و آقایان، و خیلی خوشحالم از اینکه در سالی که شهر بسیار سابقه‌دار و عمیقاً فرهنگی کاشان به عنوان پایتخت کتاب شناسانده شده در حضور دوستان اهل کاشانم، و واقعاً حضور در جمع دوستان کاشانی را مغتنم می‌دانم و امیدوارم با مطالبی که خدمتتان خواهم گفت وقت دوستان را ضایع نکنم.
ادامه مطلب
سلام خدمت دوستان من به همراه چند نفر از دوستان یه گروه و کانال بورسی زدیم که خدمات خوبی رو به صورت رایگان ارائه میدیم از جمله :1. آموزش تمام مطالب از مبتدی تا پیشرفته ( به صورت فیلم ، pdf ، ویس و ... )2. پاسخگویی به تمامی سوالات دوستان در این زمینه و تحلیل سهام‌های آنها 3. تحلیل و معرفی سهام ارزنده توسط فیلترهای عالی 4. تحلیل‌هایی از دلار و طلای آبشده ‌5.گذری بر بازارهای جهانی و توضیحاتی در مورد آن برای دوستان علاقمند  ( فارکس )5. رفع اشکال برا تمامی
عضویت در گروه واتساپ اصفهان
قبل از هر چیز میخام لینک گروه واتساپ اصفهان رو برای عضویت در همینجا قرار بدم تا دوستان اصفهانی عضو این گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/C2QjZYJ29CDLulafv3KjBI
بعد عضویت در گروه واتساب اصفهان سعی کنید تا به دوستان خود احترام بگذارید و در گروه به دیگران توهین نکنید تا مشکلی برای شما و دوستان شما پیش نیاید.
از همه شما دوستان اصفهانی درخواست داریم تا لینک گروه واتساپ اصفهان را برای دیگر اصفهانی ها ب
عضویت در گروه واتساپ تهران
قبل از هر چیز میخام لینک گروه واتساپ تهران رو برای عضویت در همینجا قرار بدم تا دوستان تهرانی عضو این گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/ITZDuJ6gvAfHFJ7EwYtYja
بعد عضویت در گروه واتساب تهران سعی کنید تا به دوستان خود احترام بگذارید و در گروه به دیگران توهین نکنید تا مشکلی برای شما و دوستان شما پیش نیاید.
از همه شما دوستان تهرانی درخواست داریم تا لینک گروه واتساپ تهران را برای دیگر تهرانی ها بفرستین
این گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست برای دورهمی و چت و گپ دوستان لر ایجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانه داشته باشند.
از همه بچه های لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههایی هستند که مربوط به همه لرهای کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و این مشارکت
سلام رفیقمدت هاست که برایت ننوشته ام از یادت غافل شده ام نه تنها تو بلکه از یاد تمام دوستان شهادت غافل شده ام دوستان شهیدی که حالا دوستان من هم هستند. ولی دنیای پر فریب و نیرنگی که شیفته آن شده ام شما را از من جدا کرد و من حتی از خود نیز غافل شده ام  دریای مواج زندگی مرا به اعماق خود برده است روزگار غریبی است.........  حتی همرزمانت تو و دوستان شهید را فراموش کرده‌اند. حتی بچه مذهبی های هی بماند!!!!!!!!   این روزها اگر از شما صحبت کنیم ما را متهم به مرد
سلام دوستان عزیز می دانم موضوع عجیب را مطرح کردم اما حتماٌ بسیاری از شما شنیدین که فلان چیز خوب بجای پیشرفت رو به قهقرا یا پسرفت می رود از نظر لغوی کلمه ای است عربی از مصدر قهر با فتحه روی سه حرف به معنی دور شدن نابودی نفی و در بعضی نسخ ادبی بمعنی راندن نیز می دهد دوستان می خواستم مطلب بسیار مهمی را از فعل عربی بشما بگویم ولی فکر می کنم اول باید صبر کنم نظرات شما عزیزان درباره موضوع امشب چیست 
ما در این وبلاگ با استفاده از احکام، روانشناسی و نظرات متعدد شما بازدیدکنندگان گرامی مجرد و متاهلمان سعی در حل برخی از مسائل و مشکلات مربوط به ازدواج در جامعه داریم.
دوستان مسائل و مشکلاتی را که دارند یا میدانند را در قسمت حل مسائل وبلاگ با ما در میان بگذارند، و ما آنها را در وبلاگ قرار میدهیم و دوستان بازدید کنندهای محترم راه حل های خودشان را در نظرات مربوط به آن ارائه دهند تا دیگران از این راه حل ها بهره‌مند شوند.
دوستان ما را در این کار خی
دوستان پسابندری و روستاها و مناطق نزدیک اطراف، میتونید من باب مسایل مختلف و صحبت کردن و معرفی مقاله، فیلم، کتاب و اطلاعات مفید به من ایمیل بزنید! 
خلاصه  برای اختلاط و گفتگو دوستانه، فقط و البته محرمانه که بین خودمون می مونه در خدمت شما دوستان هستم و از دانش و آگاهی و پرسشگری شما بهره می برم. 
 
ejazbaloch66@gmail.com
Ali.e.pasabandari@gmail.com
 
دوستتون دارم، اعجاز پسابندر! 
به نام خداوند جان و خرد
 
با همت والای دوستان و در سایه الطاف الهی ، در روز جمعه ، مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ اهداف برنامه ریزی شده ما ، در قالب شرکت کیهان تجارت شاهین ، عملیاتی گردید .
 
از درگاه پر برکت ایزد منان ، سلامتی ، خیر و برکت ، بهروزی و عاقبت خیر برای دوستان خواستاریم.
 
آمین
سلام به دوستان ماجراجویی در پاریس من بردیا شامحمدی هستم میخواستم بهتون بگم که من رفتم به یکی از روستاهای داراب آقای بابای من اهل داراب هست خونه آقا جونم توی یکی از روستاهای داراب هست که خیلی خوشگله راستی بچه ها ما اونجا باغ انار داریم که من واسش با کمک دایی سعیدم یه سردر باغ درست کردیم که عکساشو واستون میزارم و در آخر تشکر از همه دوستان ماجراجویی در پاریس که منو حمایت میکنن.
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام خدمت مهدی دوستان عزیز ازهمراهی وهمکاری شمادوستان عزیز متشکریم. 
ان شاءالله باحمایت وبازدیدهای مستمر شما خوبان واطلاع رسانی به دوستان ونزدیکان خود کمک کنید تا صفحه تازه تاسیس حضرت ولی عصر(عج) بانیرویی مضاعفترازقبل به کار خودادامه دهد.
(به روایتی:کودک تازه کار صفحه راه رفتن رابلد شود.)
منتظر نظرات وانتقادات شما هستیم.ان شاءالله.
سلام
دوستان عزیز شرکت زغال مرکزی بابیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولیدانواع ذغال لیمو قلیانی مجلسی کبابی کوره جدیدی طراحی کوره که از هر لحاظ رودست تمام کوره های موجوددرایران است دوستان عزیز برای بازدید از کارگاه ازقبل تماس گرفته تشریف بیاورید.09104513233
با عرض سلام و احترام خدمت دوستان عزیز و دنبال کننده های گلم 
همون جور که قبلا گفتم وب مون در چند روز گذشته فیلتر بود و من مجبور شدم آدرس وب تغییر بدم با این شرایط رتبه مون در گوگل اومده پایین. 
برای همین تصمیم گرفتم امروز پست های محبوب گذشته دوباره اپدیت کنیم .
انشالله از فردا دوباره فعالیت گذشته شروع میکنیم 
ممنونم میشم یه مدت بیش تر هوای من نویسنده هام داشته باشید نت رتبه مون بره بالا دوباره. 
تشکر میکنم از همه دوستان قدیم و جدید که باعث شدن
سلام 
دوستان گلم
تو این پست میخوام راجع به آهنگسازان و میکس و مستر کارانی صحبت کنم
که باهم همکاری داشتیم تا به حال
این دوستان اهل رشت کرج تهران و مشهد هستند 
ابتدا کسانی که تعداد همکاریمون کم بوده رو مینویسم
و دوستانی که بیشترکار کردیم رو در پست های بعدی مفصل تر خواهم نوشت
ادامه مطلب
 
ادامه مطلب
دردم از یار است و درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هم
این که می‌گویند آن خوشتر ز حسن
یار ما این دارد و آن نیز هم
یاد باد آن کو به قصد خون ما
عهد را بشکست و پیمان نیز هم
دوستان در پرده می‌گویم سخن
گفته خواهد شد به دستان نیز هم
چون سر آمد دولت شب‌های وصل
بگذرد ایام هجران نیز هم
هر دو عالم یک فروغ روی اوست
گفتمت پیدا و پنهان نیز هم
اعتمادی نیست بر کار جهان
بلکه بر گردون گردان نیز هم
عاشق از قاضی نترسد می بیار
بلکه از یرغوی دیوان نیز هم
محتسب داند
 
 
 
دیدار با دختر 37 ساله .....
 
امشب با تعدادی از دوستان خیر، دیداری با دختر 37 ساله ای داشتیم که مشکل بسیار شدید جسمی دارد و همراه با مادرش در خانه ای بسیار  ابتدایی زندگی می کندکلمات نمی توانند نشان دهنده حالت روحی دوستان عزیزم در دیدار با این همشهری معلول باشند.کاش می شد احساس دوستان عزیزم را که به شدت منقلب شده بودند را بیان کنم. والسلام
سلام دوستان.حالتون چطوره؟ امیدوارم که عالی باشین.
دوست داشتم این وبلاگ رو بزنم تا به کمک اون در مورد مسایل مختلف از جمله خشکسالی صحبت کنیم. لذا سعی می کنیم که یک بعدی نباشیم و در مورد مسایل مهم گوناگون و کاربردی علمی نیز مطالبی را با هم به اشتراک بگذاریم.
از اینکه اینجا هستید خیلی خوشحالم و از شما سپاسگذار.
دوستون دارم.
دوستان بندری و جنوبی هم میتوانند در گروه واتساپ شهر خودشون و با همشهریای خودشون چت دوستانه داشته باشند و از دوزهمی در واتساپ لذت ببرند و ما خیلی خوشحال هستیم که این گروه رو ایجاد کردیم.
گروه واتساپ بندرعباس با تلاش زیاد دوستان ایجاد شده است و هدف آن نیز دورهمی شما بندریها بوده و از همه دختر خانم ها و اقا پسرها که دوست دارند تا در اپلیکیش واتساپ با هم چت کنند دعوت میشه که به گروه بیان.
این گروه چت واتساپ بندری یکی از موفقترین گروههایی بوده که م
سلام و عرض ادب و شب بخیر خدمت همه دوستان عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :

                                                                                  سال نو مبارک

امشب خوشحالم که درخدمت شما دوستان عزیز هستم تا چند ساعت دیگر سال 1398 را شروع میکنیم امیدوارم که در سال 97 به هر هدف و خواسته ای که در زندگی داشتید رسیده باشید چه این خواسته و ارزو مادی و یا معنوی و یا چه هدف بزرگی باشد ، این چنین لحظه های واقعا برای ما ایرانی ها خاص هستند برای ای
دوستان عزیز اگر افرادی پکیج جدید دوره میلیونر بیکار رو خریدن در اینجا اعلام کنند آیا در مورد همون سایتی نیست که در پست اول گفتم؟ یک میلیون هزینه میکنید بخاطر معرفی یک سایت در صورتی که بدون هزینه میتونید تو همون سایت سرمایه گذاری کنید...دوستان ایراد نظر و تبادل اطلاعات فراموش نشود. یا علی
دوستان اگر میشه سوالاتتون رو تا حد ممکن عمومی بپرسید اینجوری میتونم همونجا پاسخ بدم و این بسیار راحت تره . وقتی سوالات خصوصی پرسیده میشه و حتی ایمیل هم نداره من جواب رو به کجا بفرستم ؟
بعضی از دوستان سوال خصوصی میپرسن و هیچ راه ارتباطی قرار نمیدن یا اگر هم ایمیل میذارن خودشون ایمیل خودشون رو چک نمیکنن
عزاداریهاتون قبول، ما رو هم فراموش نکنید.
دوستان عزیزم برای خواهر زاده‌ام بیمارن لطفا براش دعا کنید، یه دنیا ممنونم.
تشکر می‌کنم از دوستانی‌که که با همه‌ی نامنظم بودن پارت‌ها همراهم هستید.
این هم پارت امروز امیدوارم لذت ببرید، ببخشید به دلیل مشغوله زیاد دو روز یه بار پارت گذاری میشه.
❤️❤️❤️
مشاهده مطلب در کانال
سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان و ورزشکاران عزیز در وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :
خیلی خوشحالم که در خدمت شما دوستان عزیز هستم وبسایت رو بصورت ازمایشی راه اندازی کردم و میدونم هنوز خیلی راه داریم ولی همه یک خانواده ایم که یک هدف رو دنبال می کنیم، و میتونید از مطالب استفاده کنید ، هدف اینکه ما در طول مسیر با همیاری و راهنمایی شما دوستان بتوانیم روز به روز بهتر باشیم و به بدن فیت و تناسب اندام خود برسیم و در این مسیر به همدیگر کمک کنیم ،
با عرض سلام خدمت دوستان و بازدیدکنندگان سایت فرامتره
از امروز تصمیم گرفتم که دوباره وبلاگ فرامتره رو بروزرسانی کنم و با مطالب آموزشی و جدید در خدمت دوستان باشم.
با توجه به نیاز شرکت های عمرانی به نیروی دفتر فنی و کمبود آن در جامعه تصمیم گرفتم قرمی هرچند کوچک در راستای آموزش دوستان انجام دهم.در این راستا اقدام به جمع آوری و دسته بندی فایل هایی کردم که در طی این سالها اقدام به ساخت و استفاده نموده ام.
با توجه به این که زمان زیادی را صرف جمع آوری
سلامبا توجه به اهمیت بتن در روند کارهای عمرانی و همینطور دقت نظری که باید دوستان عزیز جهت تهیه بتن در این فصل سرما داشته باشند؛نشریه 327 "دستورالعمل ساخت و اجرای بتن در کارگاه" رو در دسترس دوستان قرار دادم
امیدوارم مثمر ثمر باشه
دریافتعنوان: نشریه 327حجم: 5.54 مگابایت
در گروه واتساپ زنجان یک دورهمی زنجانی واتساپ ایجاد کریدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت میکنیم که به گروه بیان و با همدیگه چت کنند.
چت واتساپ یک فرصت برای دوستان زنجانی هست که علاقه دارند تا در یک اپلیکشن غیر فیلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همدیگر در خصوص حال و احوال همدیگر رو سوال کنید و اگر دوست داشتید میتوانید دوستان خوبی برای هم
گروه واتساپ یزدبا هدف دورهمی یزدیا در واتساپ ایجاد شده است و از همه دوستان یزدی درخواست داریم که به گروه بیان و با دوستان یزدی چت داشته باشند.
چت و دورهمی یزدیا در واتساپ بسیار حالب و شیرین است، چراکه شما با همشهریای خوب یزدی خودتون در گروه چت میکنید و این میتونه بسیار خوب و عالی باشه.
شما یک دورهمی با دوستان یزدی دارید و افرادی که در گروه واتساپ یزد هستند، جزو همشهریای شما هستند و این موضوع باعث میشه تا تا در گروه بسیار خوب باشه.
شما این امکا
با سلام خدمت تمامی شما دوستان عزیز آغاز سال ۱۳۹۸خورشیدی
برتمامی شما دوستان عزیز مبارک باد.
امید وارم سالی پراز برکت و خوشی براتون باشه 
بازی تیم های استقلال رفسنجان و ولی عصر رفسنجان به دلیل ایام عید عقب افتاد   
وعده ما ۱۲ فروردین  خیابان ولی عصر  با امید پیروزی تیم  استقلال رفسنجان.
دویست روزگیم مبارکههههههههه
آقا یکی آهنگ‌ بزاره من قررررر بدمممم
دوستان مبارک باشه ۲۰۰ روز همنشینی تون بامن .... میدونم چقد خوش شانسین که 
همنشینتون من بودم 
خب دوستان منم خوش حالم که تا الان باشماها بودم ....
خو حالا بریم سراغ جشننن میخوام براتون توی هفته در هر روز یکی از اعضا رو بزارم هر کدوم یکی 
 
یعنی من چه آدم خوبیم‌که به جای اینکه شما ها چیزی بدهید من بهتون چیزی میدم 
 
حالا اشکال نداره 
 
خب رای گیری میکنیم هر عضو بیشتر رای آورد در اولو
در سیر پیش تا پس از ازدواجم
حس می‌کنم دعا از زبانم
رفت به لایه‌ای عمیق‌تر
به قلب
به باطن
و بعد عمل
و دوباره زبان
 
من این جوشش از درون را دوست دارم
این جاگیری معنا در محل خودش را عاشقم
من دنبال دعاهایی بودم که نه وهمِ من باشند و نه خیالاتم
من دنبال زندگی کردنِ دعا بودم.
 
پ.ن: این حرف‌ها را در اینستاگرام نمی‌شود زد. در کانال و گروه دوستان هم نمی‌شود. به دوستان که اصلا نمی‌شود گفت. می‌گویند جوگیری. پز می‌دهی. دل ما را آب می‌کنی. نه، خواهرم، عز
وقتی همه خانواده من جمله مادر هوس حلوای محلی میکنن ، اینطور میشه که دقیقا 
در غروب روز پنجشنبه (شب جمعه)  حلوای دوست داشتنی مادر و کل خانواده
با هنرمندی :دی واران درست میشه و فاتحه ی نثار مادر و تمام اسیران خاک میشه ⚘
البته موقع پخت حلوای محلی یاد همه شما دوستان بیانی بودم :))
اینم حلوای محلی مون‌ تقدیم به شما دوستان :)
فاتحه هم خوندم برای بعضی از دوستان که بهشون برسه :دی (دور از جونتون ) 

هرگونه سفارش و ارسال به تمام نقاط کشور :دی پذیرفته می‌ ش
وقتی همه خانواده من جمله مادر هوس حلوای محلی میکنن ، اینطور میشه که دقیقا 
در غروب روز پنجشنبه (شب جمعه)  حلوای دوست داشتنی مادر و کل خانواده
با هنرمندی :دی واران درست میشه و فاتحه ی نثار مادر و تمام اسیران خاک میشه ⚘
البته موقع پخت حلوای محلی یاد همه شما دوستان بیانی بودم :))
اینم حلوای محلی مون‌ تقدیم به شما دوستان :)
فاتحه هم خوندم برای بعضی از دوستان که بهشون برسه :دی (دور از جونتون ) 

هرگونه سفارش و ارسال به تمام نقاط کشور :دی پذیرفته می‌ ش
پست رمز دار رو نوشتم
رمز پست متفاوته
با نهایت شرمندگی هر کس رمز میخواد لطف کنه بگه
به روی چشم ارسال میکنم
 
 
حجم کامنت های درخواست رمز خیلی زیاد بود
دوستانی که خواسته بودن کامنت خصوصی بمونه بخاطر آدرس ایمیل
و بقیه دوستان  که کامنت خصوصی دادن
من برای همه رمز ارسال کردم
اگه رمز به دستتون نرسیده لطفا بگید
مرسی که هستید دوستان
این گروه رشت مخصوص بچه های خوب شهر رشت هست و از همه شما دختر پسرای رشتی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر رشت گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه رشت دارید به لینکدونی رشت بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ رشت بیان
آقا کسی آش ماش بلد نیست اینجا دستورشو برامن بذاره؟؟
نت قطعه ماشای بی زبونم داره خراب میشه، خواهشمندم برای جلوگیری از خرابی ماشها هم که شده از مساعدت خود دریغ نفرمایید!
بعداً نوشت: با تشکر از همه ی دوستان عزیز که مرا در این امر خطیر (جلوگیری از خرابی ماشا) یاری کردند، پستم خودش یه پا اپلیکیشن پخت غذا با ماش شد! بخاطر همین همه دستورا رو تایید کردم که دوستان هم استفاده کنند. بازهم ممنون از وقتی که گذاشتید :)
***
ضمن عرض سلام و درود به دوستان و همراهان قدیمی:
بسیار خوشحالم که پس از قریب یکسال که به علت مشغله فراوان و در جهت رعایت حقوق عمومی تمام زمان خود را صرف خدمت به مردم عزیزنموده بودم  و هیچ مطلب و مقاله ای منتشر نکردم پس از اینکه بنا به خواست پروردگار از تکلیف و مسئولیتی با افتخار خدمت صادقانه به خلق الله رهایی یافته ام و از این به بعد نیز در خدمت دوستان و همراهان عزیز خواهم بود. امیدوارم با نظرات سازنده خودتان در ادای این تکلیف نیز ما را یاری نم
من بردیا شاه محمدی متولد ۱۳۹۲ میخواستم به شما دوستان پیشنهاد کنم تو این روزها که کرونا این بیماری خطرناک اجازه نمیده بریم بیرون و تو خونه هستم کارتون نگاه کنیم و پیشنهاد من کارتون زیبای ماجراجویی در پاریس هست که من خودم خیلی اونو دوس دارم و تقریبا تمامی قسمت های این کارتون دیدم در ضمن این کارتون واسه بزرگترها نیز میتونه یه سرگرمی خوبی باشه و در آخر میخواستم از تمام شما دوستان تشکر کنم در خانه میمانیم و کرونا رو شکست میدیم
سلام.
دوستان عزیز شرکت زغال مرکزی اولین سازنده کوره های گردالقایی مخصوص تولید زغال درایران میباشد،
عزیزان مستحضر هستید که تمام کوره های تولید ذغال درکشوربصورت مکعب می‌باشد،ازاین روبنده
چندویژگیه کوره گردرانسبت به مکعب عرض میکنم
دوستان اگر یکم دقت کنید متوجه خواهید شد تمام ظروفی که برای پخت غذا استفاده میشود گرداست..قابلمه.کتری.قوری.لیوان.ماهیتابه.ومهمتر
کوره های ذوب فلزات نیزگردمیباشد،دلیل این گردبودن فقط انتقال حرارت خوب ومصرف انرژ
سلام
دوستان عزیز شرکت زغال مرکزی اولین سازنده کوره های القایی وگرددرایران میباشدکه باسه شعبه فعال در زمینه تولیدانواع ذغال 
بزرگترین گارگاههای تولیدرادرایران دارامیباشد،
عزیزانی که قصد خرید دستگاه تولید ذغال رادارنداگرکمی دقت کنندمتوجه میشوندکه تنهاشرکتی است که طرح کورهایش درکشورهای کامبوج..ویتنام...افریقاموجودمیباشد.
دوستان عزیز ب ای دریافت اطلاعات بیشتر لطفاً تماس بگیرید
09104513233ت
این واژه به نظرم خیلی مفهوم نیست و باید بیشتر توضیح داده بشه. بنده به خیلی از این دوستان که خودشون رو فعال فضای مجازی می دونند و خیلیاشونم برای هم خوب نوشابه باز می کنند واقعاً انتقاد دارم؛ مخصوصاً به طلبه های بزرگوار که چندتاشون واقعاً شُهره هستند در فضای مجازی.
انتقاد اصلیم هم اینه که برخی از این دوستان کلی وقت می ذارن برای شبکه های اجتماعی به نوعی که بنده ی حقیر وقتی زمانی که این دوستان صرف این موضوعات می کنند و محتواهایی که نشر می دهند رو
دوستان وطلاب محترمی که بدنبال خرید کتاب هستند
انتشارات حوزه علمیه خراسان بمناسبت دهه فجر تخفیف قابل ملاحظه 50 درصدی را برای طلاب عزیز لحاظ کرده است.
آدرس و توضیحات دیگر در پوستر آمده است.
لطفا بدیگر دوستان اطلاع رسانی نمائید.
واحد پژوهش
به نام خداوندی که انسان را بیهوده خلق نکرده است
دوستان و همراهان همیشگی من سلااااام ❤ امیدوارم که آرزوهاتون تبدیل به واقعیت بشه. 
به نظر شما انتظار خوبه یا بد؟ اصلا مگه میشه کسی تو این دنیا باشه و منتظر نباشه؟ تا حالا شده به انتظارات خودتون توجه کنین؟ مهم و غیر مهم رو از بیخودی و اصلی جدا کنین؟
این سوالا الان یهویی اومد تو ذهنم و گفتم با شما به اشتراک بزارم. دوستان عزیزم زندگی آدما رو انتظار می‌چرخه میگی نه نگاه کن...
ادامه مطلب
دوستان خوبم‌
ببیندگان عزیز
همکاران محترم
دوستان اهل قلم
بیان در وضعیت قرمز به سر می برد !! مواظب وسایل و لوازم و نوشته های خودتون از هم اکنون باشین !!
از همین الان بنظرم با نوشته هاتون برین به جاهای امن !!
تا قبل اینکه زلزله چند ریشتری نیومده و اینجا رو مثل سال ۹۳ _۹۴ بلاگفا ویران نکرده به جاهای امن
موقتا نقل مکان فرمایید !!

و این هشدار رو جدی بگیرین !!
چیزی که هست و من امروز شاهد بودم و دوستان دیگر هم همچون من شاهد بودند و هستند
امنیت بیان  و بخ
سلام خدمت دوستان گرانقدر.
چوزش می طلبم که دیر به دیر پیام می گذارم :(
امروز قصد دارم شما رو با یکی دیگه از عجایب این دنیای خاکی آشنا کنم:D
دوستان همونطور که میدونین سود سوزآور یکی از تجهیزات و مواد آزمایشگاهی هست که اهمیت فراوانی در صنعت داره... 
در این مطلب فیلمی رو براتون اماده کردم به همراه دوستانم تا با انجام آزمایش های جالبی، زیبای های علم زیست شناسی رو بیشتر متوجه بشیم
من دیگه پرحرفی نکنم بریم که فیلم رو بینیم:)))
آزمایش های جالب با سود سوز
سلام خدمت دوستان عزیز :)
حقیقتش بخاطر تعهدی که در پایان متن پویش داده بودم، قصد نداشتم دیگه توی این وبلاگ فعالیت کنم و تصمیم به نقل مکان گرفته بودم. مکان جدید هم به دوستان معرفی شد و مطالبی هم ارسال شد امّا توی 3-2 روز اخیر حس نوشتن توی اونجا به کل از بین رفت. یاد حرف رهام افتادم که گفت امیدوارم پشیمون نشی! الان اومدم بگم پشیمون شدم و از همه دوستان هم معذرت می خوام :(
حقیر جزو کسایی هستم که تاکیدم بر اینه که از سر احساسات نباید تصمیم گرفته بشه امّا
سلام دوستان
این اولین مطلب در موضوعات "کمپین انفاق هفتگی به فقرا" هستش
ممنون از اینکه همیشه با نظراتتون از وبلاگ حمایت کردید 
حالا بنده میخوام دوستان و نزدیکانمو و همهء شما مهربون هارو واسه یک عمل خیر به یاری خدا دور هم جمع کنم تا وقتی خدا عمر بده.
 
اولین فاز جمع شدن دوستان هم عقیده
دومین فاز شفاف سازی و آپدیت روزانه تمامی وجوه واریزی (برای اطمینان اعضا)
سومین فاز مشخص کردن افراد نیازمند و کمک کردن به اونها هستش (با ارسال عکس و فاکتور در کانا
دوستان عزیزی که در رابطه با کم شدن فعالیت سایت سوال پرسیده بودند:
چون در ماه محرم ماه شور و عزاداری هستیم برای رسیدگی به سایت و فعالیت های آن به دلایلی نظیر هیئت و..... وقت کم می اوریم.
____________________________________
چرا بیشتر مطالب اصلی سایت قفل شده است؟؟
--دوستان به دلیل شکایت های متعدد که از طرف ایرانسل و همراه اول شده بود مجبور شدیم برخی از مطالب سایت را قفل کنیم
--برخی مطالب از دانش مهندسان کامپیوتر بهره برده شده و برای دسترسی به آن ها باید یکسری شرایط
دوستااان بشتابید به من رااای نهاااانید 
نگا به من کنید دوستان با دقت کاااامل 
دوستان کیا تلگرام دارن ؟؟؟؟
 
خب اونایی که دارن بدویین که یه دقا وقتتونو میگیره 
برید توی این کانال 
@korean_chizs
بعد برید به این عکس رای بدین بعد بیاین خصوصی بگین که رای دادین 
اونجا هم من براتون چیزای خوجل موجل میفرستم ..
 
فقط خواااهشا براییید 
به این براییید  
 
پلیززززز
داخل پرانتز:
شاید خیلی از دوستان مشکل برای ساخت پلی لیست داشته باشند اون هم وقتی که تعداد فولدرها زیاد باشه و از همه مهم تر حوصله درست کردنش رو نداشته باشند. خوب برای این دسته از دوستان روش زیر رو پیشنهاد میکنم (لینک زیر)، شما به راحتی با یک راست کلیک روی فلدر حاوی موزیک هاتون میتونید یک پلی لیست با نام همون فولدر بسازید.
لـــیــــنـــــکـــــــــ
 امیرالمومنین ع فرمود از مجادله و ستیزه بپرهیزیدکه دلها دوستان و برادران را بیمار و نفاق رویانند زیرا سلامتی دل بصفا و صمیمیت است و بیماریش بکینه و اندوه و پریشانی خاطر که از مجادله و ستیزه بر حیزد و دوستان را با یگدیگر دوروکند 2 پیغمبر ص فرمود سه خصلت است که هر کسی خدای عذوجل را با انها ملاقات کند با این سه خصلت بمیرد از هردریکه خواهد داخل بهشت شود وکسیکه خلقش نیکو باشد ودر غیبت  وحضور مردم از خدا بتترسد و مجادله نکند اگرچه حق باو باشد
امروز تولد چهار نفر از بچه‌های تیم بود. تمام تلاشم رو کردم که حتی در حد چند لحظه، خودم رو برسونم و تولدشون رو تبریک بگم و بعد برم جلسه‌ای که داشتمداشتن یک تیم خوب و همدل، بزرگترین سرمایه ست. سخت‌ترین کار هم همینه. یک تیم خوب، بچه هایی داره که به هم اهمیت میدن، احترام میذارن، به هم بی دریغ کمک میکنن، همو بالا میکشن و برای هم فداکاری میکنن. این فرهنگ ماست. این افتخار ماستروزی که شروع کردیم، دو نفر بودیم و یک اتاق، الانم دو نفریم و یک اتاق، پر از
سلام دوستان از تاریخ 1399/2/7کار طراحی شروع میشه و تمامی فرم های ثبت سفارش فعال خواهد شد .
4 روز مونده تا قرعه کشی مهدیاس تموم شه اگه ثبت نام نکردین بکنین این قرعه کشی سالی یک باره .
لینک ثبت نام : https://formafzar.com/form/ebkum لطفا دوستان نام و ایمیل و سن خود را درست وارد کنید وقتی ایمل شما غلط میباشد سیستم شما رو اتوماتیک حذف میکنه در ضمن کد قرعه کشی که وارد میکنید حفظش کنید تشکر .
مشاور پرورش شترمرغ
دوستان زیادی اخیرا تمایل به ورود به صنعت شترمرغ را دارند که به تمامی این بزرگواران تبریک عرض مینمایم و توصیه میگردد در نظر داشته باشند که این صنعت نسبت به بعضی ازصنایع تولیدی دیگر نوپا بوده و دانش تخصصی کمی از آن وجود دارد لذا ضروری است دوستان به منابع اطلاعاتی دقیق و تخصصی این پرنده دسترسی پیدا نمایند.
dr.zamani
Akbarzamani.ir
09132098516
 دکتر زمانی متخصص پرورش شترمرغ دکتری علوم طیور
 
 
 
سلام دوستان
این اولین مطلب در موضوعات "کمپین انفاق هفتگی به فقرا" هستش
ممنون از اینکه همیشه با نظراتتون از وبلاگ حمایت کردید 
حالا بنده میخوام دوستان و نزدیکانمو و همهء شما مهربون هارو واسه یک عمل خیر به یاری خدا دور هم جمع کنم تا وقتی خدا عمر بده.
 
اولین فاز جمع شدن دوستان هم عقیده و با ایمان به خدا و روز قیامت!
دومین فاز شفاف سازی و آپدیت روزانه تمامی وجوه واریزی (برای اطمینان اعضا)
سومین فاز مشخص کردن افراد نیازمند و کمک کردن به اونها هستش (
خدا وقتی من رو آفرید، یک غلط گیر خودکار هم در من نهاد. که هروقت هم اون غلط گیر نتونه غلطشو بگیر، من در درون عصبی بشم و به هم بریزم.
نمی دانم چرا انقدر به غلط های املایی و مخصوصا آن خودخواسته هایشان حساسم!
آن قدر که چند نمونه دعوا هم سر این موضوع با دوستان نزدیک و عزیزم در پرونده ام یافت می شود‌.
از این رو بنا کردم یک پست درباره ی غلط های املایی بنویسم. خیلی وقت بود می خواستم همچه چیزی بنویسم، منتهی دلایل مختلفی باعث ننوشتنش می شد. دوستان عزیز لطف
من کار خاصی برای دوستان انجام نمیدم اما خیلی بهم لطف دارند، غروبی زنگ در رو زدن پسرم رفته پشت اف اف ببینه کیه، میگه مامان یه آقایی اومده فامیلی شمارو میگه، گفتم وایستا بیام، رفتم میبینم یکی از همکاران که با هم همسرویس بودیم هستن خلاصه قسم داد پایین نیاین منم بالا نمیام، عسل از شهرستان آوردم با سیاه دانه میزارم تو اسانسور 
خلاصه کلی شرمنده کردن پسرم میگه مامان کجاییه ایشون لهجه آذری داشتن عسلش مال کجاست، یک لحظه عجیب دلم یادت کرد، گفتم اردب
این روزها بدجوری دهن لق شده ام نه این که حرف های رکیک بزنم اما وقتی دقت می کنم می بینم الفاظی برای آشنایان به کار می برم که مخصوص دوستان است خب آدم با دوستان خودش لحن و دایره لغات صمیمی تری دارد اصلا عشق و صمیمیت یعنی
ادامه مطلب
 همون 30 مرداد به دو علت بزرگ و چندین دلیل کوچیک پایان رسالت بق بقو بود. ولی خب من بودم ... بعضی از دوستان هم در جریانند چون گاهی کامنت میدادم، خلاصه اینجا تموم شد. اما وبلاگ دیگه ای زدم. قصد داشتم بیام یکی یکی بهتون سر بزنم و بگم (برای یک سری از دوستان اینکارو کردم)... اما بنظرم جالب نبود، این شد پست گذاشتم که بگم اگر آدرس جدید خواستید بفرمایید تا بفرستم خدمتتان
ارادتمند :)
 
اضافه نوشت: اینجا پاک نمیشه
بسم الله الرحمن الرحیم
خب سلام دوستان با اموزش اتک دیداس و داس یا همون تکذیب سرور 
در خدمت شما هستم 
این اولین مطلب منه امیدوارم راضی باشین
============================
خب اول cmd یا همون کامند پرامت رو باز کنید و توش بنویسید

ادرس سایتی که میخواین اتک بدین ping
خب حالا به شما یه ادرس(ip) میده مثل این
8.8.8.8
بعد اون ادرسو اینجوری میزنید
ping 8.8.8.8 -t -l 80

خب دوستان من این 8.8.8.8 فرضی زدم
شما ایپی که بهتون دادن رو بزنید
و اینم بگم زیاد دل نبندین بش چون اصلا فایده ای نداره چ
گروه واتساپ یزدبا هدف دورهمی یزدیا در واتساپ ایجاد شده است و از همه دوستان یزدی درخواست داریم که به گروه بیان و با دوستان یزدی چت داشته باشند.
چت و دورهمی یزدیا در واتساپ بسیار حالب و شیرین است، چراکه شما با همشهریای خوب یزدی خودتون در گروه چت میکنید و این میتونه بسیار خوب و عالی باشه.
شما یک دورهمی با دوستان یزدی دارید و افرادی که در گروه واتساپ یزد هستند، جزو همشهریای شما هستند و این موضوع باعث میشه تا تا در گروه بسیار خوب باشه.
شما این امکا
سلام دوستان عزیز بیانی و آبجی های مجازی ^_^
راستش دلم برای همه تون خیلی تنگ شده شرمنده هستم که نمی رسم بهت تون سر بزنم و حالی ازتون بپرسم
راستش اینترنت خونه مون تمام شده و.....
بنابه دلایلی بابام اولش می خواست ما را جریمه کنه و نت نخر ولی بعد خودم بهش گفتم که نخره .......
راستش منم گفتم تو این فرصت باقی مونده به کنکور بشینم درس بخونم و یه مقدار از فضای مجازی دور بشم.
الان همه خانواده اینترنت همرا دارند جز منم . من دیدم گوشی بدون نت به چه ماند مثل زنب
دختر پسرای مذهبی که علاقه دارند تا در گروه مذهبی عضو بشن و پست های مذهبی در گروه ارسال کنند میتونند برای این موضوع به لینکدونی مذهبی برند و با دیگر بچه های مذهبی پست های مذهبی به اشتراک بزارند.
البته بازم هم اشاره میکنم که این گروهها فقط مخصوص دوستان مذهبی هست و دیگر دوستان از دیگر گروههای تلگرام استفاده کنند.
با سلام خدمت دوستان تلفیق هنر
اون هایی که وارد شرکت تلفیق هنر شدند و ثبت نام کرده اند هر گونه سوالی که دارند از لیدر و بالاسری خود بپرسند اگر سوالی دارید و پاسخ آنرا نمیدانید جزوه ای نوشتم در پاسخ به هر آبجکشن که میزنند و این جزوه در تلگرام اینجانب موجود می باشد.گنده ترین لیدرها در سایر نتورک ها جلوی شما زانو میزنند (به قدری این جزوه دقیق نوشته شده)
این گروه سنندج مخصوص بچه های خوب شهر سنندج هست و از همه شما دختر پسرای سنندجی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر سنندج گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه سنندج دارید به لینکدونی سنندج بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ سنندج بیان
این گروه سمنان مخصوص بچه های خوب شهر سمنان هست و از همه شما دختر پسرای سمنانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر سمنان گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه سمنان دارید به لینکدونی سمنان بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ سمنان بیان
این گروه شهرکرد مخصوص بچه های خوب شهر شهرکرد هست و از همه شما دختر پسرای شهرکردی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر شهرکرد گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه شهرکرد دارید به لینکدونی شهرکرد بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ شهرکرد بیان
این گروه ساری مخصوص بچه های خوب شهر ساری هست و از همه شما دختر پسرای ساریی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر ساری گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه ساری دارید به لینکدونی ساری بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ ساری بیان
این گروه تبریز مخصوص بچه های خوب شهر تبریز هست و از همه شما دختر پسرای تبریزی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر تبریز گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه تبریز دارید به لینکدونی تبریز بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ تبریز بیان
این گروه تهران مخصوص بچه های خوب شهر تهران هست و از همه شما دختر پسرای تهرانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر تهران گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه تهران دارید به لینکدونی تهران بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ تهران بیان
این گروه زاهدان مخصوص بچه های خوب شهر زاهدان هست و از همه شما دختر پسرای زاهدانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر زاهدان گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه زاهدان دارید به لینکدونی زاهدان بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ زاهدان بیان
این گروه شیراز مخصوص بچه های خوب شهر شیراز هست و از همه شما دختر پسرای شیرازی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر شیراز گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه شیراز دارید به لینکدونی شیراز بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ شیراز بیان
این گروه خرم آباد مخصوص بچه های خوب شهر خرم آباد هست و از همه شما دختر پسرای خرم آبادی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر خرم آباد گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه خرم آباد دارید به لینکدونی خرم آباد بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ خرم آباد بیان
کاشان هم دارای گروه واتساپ شده و از همه دوستان که در شهر کاشان زندگی میکنند درخواست میکنم که به گروه واتساپ کاشان بیان و با دوستان کاشانی خودشون اشنا بشن.
این گروه و لینکدونی واتساپ کاشان برای معرفی گروهها و کانال های کاشان هست و اگر شما هم گروه و کانال داری میتونی در این لینکدونی تبلیغ کنی.
اما اگر گروه و کانال کاشان رو ندارید ، پس یکی درست کنید و به من بدین تا براتون تبلیغ کنم و به این وسیله ممبر گروهتون رو افزایش بدیم

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها