نتایج جستجو برای عبارت :

اینترنت ثابت در ۱۰ استان کشور وصل شد

در حالیکه ساعتی قبل خبر وصل شدن اینترنت در برخی استان‌های کشور در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور پیشتر به اپراتورها ابلاغ شده بود و هم اکنون اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور وصل شده است.بنا به پیگیری‌ها اینترنت ثابت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام رفع محدودیت شده است.
مقا
اینترنت ثابت در ۱۰ استان وصل می‌شود 
◀️ خبرنگار ایران در تماس با یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از صحت خبر منتشر شده  مبنی بر وصل اینترنت در شش استان پرسید، این منبع آگاه با تایید خبر افزود ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور که به اپراتورها ابلاغ شده است، واصل شده است.
رفع محدودیت اینترنت ثابت در استانهای
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
به اپراتورها ابلا
پربارش‌ترین و کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور+جدول
استان سیستان و بلوچستان با 87 میلیمتر بارش کم‌بارش‌ترین استان کشور بوده و تنها استانی است که زیر 100 میلیمتر بارش در سال آبی جاری داشته است.

به گزارش ندای زرند، بررسی آمار رسمی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می دهد که در 206 روز ابتدایی سال آبی جاری (اول مهرماه 97 تا عصر روز بیست‌وهفتم فروردین‌ماه 98) مجموع بارش‌های کشور به 308.2 میلیمتر رسیده است.

در این مدت، برخی است
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اینترنت جهانی در 10 استان کشور « خراسان های جنوبی و شمالی ، ایلام ، یزد ، اردبیل ، همدان ،گلستان ، سمنان ، زنجان و چهارمحال و بختیاری » متصل است و مردم این استان ها می توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند .
همچنین برخی از منابع خبری اعلام کردند که بسیاری از استان ها هم اینترنت شان  تا امشب متصل خواهد شد .
لازم به ذکر است که برخی منابع از  اتصال اینترنت همراه بعد از اتصال اینترنت خانگی و ثابت خبر دادند  
 
منبع :
استان ایلام (Ilam) که به عروس زاگرس معروف است، یکی از استان های ایران پهناور است که تمدنی بسیار غنی دارد. استان ایلام تقریبا جنگلی است. شمال این استان اقلیمی کوهستانی و جنوبش دشت های وسیعی دارد. مرکز این استان شهر ایلام است. این استان از شمال با استان کرمانشاه، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. استان ایلام از نظر نفت و گاز منابع بسیار زیادی دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر
معاون خدمات مشترکین و امور درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ارائه ۲۳ خدمت غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از طریق سامانه ۱۵۲۲ بیش از ۲۳ خدمت را به صورت غیر حضوری به مردم در اقصی نقاط استان اصفهان ارائه می‌دهد که این امر در راستای خدمات بهتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شده است.
 
 
به نقل از شرکت آبفای استان اصفهان، رضا رضایی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور می باشد. 
ارایه خدمت در زمینه ی طراحی ,تولید و فروش و تعمیرات انواع راه بند در سراسر کشور می باشد.
فروش انواه راه بند هیدرولیکی و راه بند الکترومکانیکی در تهران
فروش انواع گیت تردد در سراسر اصفهان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان خوزستان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های
مدیرکل ثبت احوال استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه استان کرمان از نظر جمعیت در کشور رتبه نهم را دارد، گفت: بیشترین جمعیت استان در شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم و کمترین جمعیت در شهرهای کوهبنان، فاریاب، رابر، انار و ارزوئیه است.
ادامه مطلب
کرمانشاه یکی از استان های بزرگ در غرب ایران است . این استان در مرز بین کشور ایران و عراق قرار گرفته است . 
این شهر دارای آب و هوای کوهستانی است . همچنین در دوران قبل از اسلام و همین طور بعد از اسلام دستخوش تغییرات فراوانی بوده است .
این استان به دلیل شاه راه بودن در امر حمل و نقل بین شهری در منطقه غرب ایران بسیار فعال است . وانت بار ایرانکس در امر حمل و نقل در استان کرمانشاه و سایر استان ها فعالیت دارد . 
این شرکت در کنار سرویس مناسب از نظر قیمت و ز
استان خراسان جنوبی (سرزمین طلای سرخ) با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومتر مربع و با آب و هوای متنوع در شرق کشور واقع شده است. این استان با مرکزیت بیرجند، از شمال به خراسان رضوی و از شرق به طول ۳۳۱ کیلومتر دارای مرز مشترک با کشور افغانستان بوده و از غرب به استان یزد، اصفهان و سمنان و از جنوب به استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان محدود میباشد. استان خراسان جنوبی بر اساس تقسیمات کشوری، در سال ۸۳ با مصوبه‌ی هیأت دولت و مجلس شورای اسلامی با حضور ۴ شهرستان منت
اتصال اینترنت که از دو شب پیش و در سطح اینترنت ادارات ، اینترنت شرکت هو و دانشگاه آغاز شده بود  شب گذشته به اینترنت خانگی در ۱۰ استان رسد
مردم استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری به اینترنت جهانی وصل شدند.طی اخبار رسیده از سوی وزارت ارتباطات، بسیاری از استان‌ها نیز تا امشب به اینترنت متصل می‌شوند و این فرآیند ادامه خواهد داشت. این منابع خبری از آغاز اتصال اینترنت همر
موقعیت جغرافیایی استان هرمزگان با مرکزیت بندر عباس، سبب شده است که این منطقه به یک موقعیت استراتژیک برای صادرات و واردات و معاملات بزرگ تبدیل گردد. به همین علت گمرکات مهم کشور اغلب در این استان قرار گرفته اند. این استان در جنوب کشور و در شمال تنگه هرمز واقع شده است و از نظر مساحت هشتمین استان بزرگ کشور به حساب می آید .
می توان گفت تمامی کالاهایی که واردات و صادرات آنها از نظر قانونی ممنوعیتی نداشته باشد، می توان آنها را از طریق گمرک بندر عباس
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
استان خوزستان در جنوب غرب ایران و در مجاورت استان های کهگیلویه و بویراحمد،‌ چهار محال بختیاری، لرستان و ایلام واقع است. از سمت جنوب با خلیج فارس و از سمت غرب با کشور عراق هم مرز است. مردم خوزستان در تاریخ ایران تاثیر به سزایی داشته اند از زمان پادشاهی هخامنشیان گرفته تا ورود اسلام به ایران و یا جنگ تحمیلی و … و را نام برد.
 

ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
تعداد سینما های استان فارسسینما شیراز یک سینما در شهر شیراز , کشور‌ایران است .این سینما که در سال ۱۳۴۳ تأسیس شده هم‌اکنون وابسته به حوزه هنری میباشد و دارنده ۵۴۵ نفر گنجایش هست .استان فارساستان فارس دارنده هشت سینماست .این استان با مساحت ۱۲۲ . ۶۰۸ کیلومتر مربع دارنده هشت سینماست و تمام این سینماها تک تالار می باشند .سینما پرسیا شیراز - ۶۳۰ , ایران شیراز – ۹۰۰ , بهمن شیراز - ۷۰۰ , پیام شیراز - ۵۲۴ , حافظ شیراز - ۷۷۴ , فلسطین شی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سازمان ژئوفیزیک دانشگاه تهران، در برآوردهای اولیه، شدت این زمین نوسان را ۵.۹ درجه داخل مدل ریشتر حوالی "ترک" تو استان آذربایجان شرقی اطلاع دادن کرد. این زمین لرز که در ساعت ۰۲:۱۷:۰۳ بامداد جمعه درون عمق دو کیلومتری زمین به سانحه پیوست، استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، قزوین، البرز و دیگر استان های سرزمین را لرزاند. بنا کنار گزارش های رسیده، این زمین لرزه نیز با همان شدت در کشور جمهوری آ
پاورپوینت استان گلستان : 
در شرایط فعلی که مسافرت بدلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی ممنوع شده است . از فرصت ها استفاده کنیم و مروری بر شهرها و جاهای دیدنی داشته باشیم . پاورپوینت استان گلستان بسیار جذاب و زیباست که شما را با نقاط دیدنی استان گلستان آشنا می کند. 
                                        تهیه پاورپوینت استان گلستان
 
 
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم گفت: فعالیت ایران در گردشگری نسبت به کشورهای همجوار ضعیف بوده و جاذبه های گردشگری استان کرمان به عنوان بخشی از کشور به خوبی معرفی نشده است.
 
به گزارش ایرنا، فریدون فعالی عصر جمعه در نشست رئیس اتاق کرمان و مدیرکل میراث فرهنگی استان با مدیران آژانس های گردشگری کشور افزود: کرمان نقطه عطف گردشگری ایران محسوب می شود و تمامی ظرفیت ها و بخش های گردشگری کشور از جمل
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر http://www.mirasbushehr.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران http://tehran.ichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان http://www.isfahancht.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام http://www.ilamchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی http://www.skchto.com/fa
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی http://www.nkchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی http://razavichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان http://www.miraskhz.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلو
مجموعه آریا ترجمه دارای خدماتی از قبیل ترجمه فوری در تهران ، ترجمه فوری در اصفهان ، تایپ و ترجمه در اصفهان ...تهران
بزرگ‌ترین کلان‌شهر کشور است. جمعیت این شهر در آخرین سرشماری کشور در سال
1395، چیزی بیش از 8 میلیون نفر برآورد شده است. این کلان‌شهر بزرگترین
مرکز اشتغال کشور نیز هست. بزرگترین تجمع صنایع و خدمات نیز در این استان
دیده می‌شود و درآمد این شهر بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.
استان تهران هم‌چنین 20 درصد از کل دانشجویان
مجموعه آریا ترجمه دارای خدماتی از قبیل ترجمه فوری در تهران ، ترجمه فوری در اصفهان ، تایپ و ترجمه در اصفهان ...تهران
بزرگ‌ترین کلان‌شهر کشور است. جمعیت این شهر در آخرین سرشماری کشور در سال
1395، چیزی بیش از 8 میلیون نفر برآورد شده است. این کلان‌شهر بزرگترین
مرکز اشتغال کشور نیز هست. بزرگترین تجمع صنایع و خدمات نیز در این استان
دیده می‌شود و درآمد این شهر بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.
استان تهران هم‌چنین 20 درصد از کل دانشجویان
مدت زمانی بود که هر از چند گاهی با خبر ترور نخبگان کشور شوک بزرگی میهنمان را فرا میگرفت... یک روز صبح اخبار روز کشور خبر از حادثه ی هولناکی می داد... ترور یکی دیگر از نخبگان کشور... ولی اینبار داستان برای استان من فرق داشت... 
ادامه مطلب
موقعیت جغرافیایی،استان،شهرستان و روستااستان فارس از شمال با استان اصفهان و یزد از مغرب با استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر از جنوب با استان هرمزگان و بوشهر و از شرق با استان کرمان و هرمزگان همسایه است.مساحت آن حدود 133000 کیلومتر مربع است و در ارتفاع 1491 متری از سطح دریا قرار دارداین استان بین مدارهای 27 درجه و 2 دقیقه و 31 درجه و 42 دقیقه عرض شمالی و 50 درجه و 42 دقیقه و 55 درجه و 36 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است
ادامه مطلب
اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در استان‌های هرمزگان، کرمانشاه و بخش‌هایی از تهران برقرار شده است.
به گزارش مشرق، موضوع وصل شدن اینترنت این روزها به موضوع داغ کشور تبدیل شده است.
از ابتدای هفته جاری با تصویب شورای امنیت و در راستای ایجاد محدودیت در برابر سوءاستفاده اغتشاشگران، دسترسی به شبکه‌های پیام‌رسان خارجی قطع شده بود اما وب‌سایت‌های داخلی از جمله سایت بانک‌ها و ادارات دولتی، خبرگزاری‌های داخلی و ظاهراً تمامی‌ وب‌سایت‌هایی که از سرور
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل معرفی غذاهای محلی و سنتی استان در قالب جشنواره را اقدامی ارزشمند به منظور ایجاد جاذبه برای گردشگران ورودی به این استان دانست و گفت: این امر موجب ماندگاری بیشتر گردشگران در استان خواهد شد.
 
 
کریم لطفی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، این خوراکی‌ها را شامل کته نان با سبزیجات، پیچاق قیمه، قره حالوا، قیماق، ه
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی اسن
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
در تدوین نقشه راه استان بوشهر 50 جلد کتاب و 30 پایان نامه استفاده شده است. در راستای این اقدان از جوانان و نخبگان خواسته شده تا راهکارهای خود را ارائه نمایند. تشکیل هفت کار گروه یا هفت بخش: " اقتصاد" "عدالت و مبارزه با فساد" "عزت ملی" "روابط خارجی" " مرزبندی با دشمن" " سبک زندگی" " علم و پژوهش" و " معنویت و اخلاق".
 
در واقع بیش از ۲ سال است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمی کشور بر روی این سند کار کرده‌اند. کلیات سند توسعه دانش‌بنیا
 از جمعیت ۱۸۶۸۸۱۹ نفری استان، تعداد روستائیان ۸۷۱۵۴۶ نفر (۴۶/۶درصد) و از جمعیت ۷۹۹۲۶۲۷۰ نفری کشور تعداد روستائیان ۲۰۷۳۰۶۲۵ نفر (۲۵/۹۳ درصد) می‌باشد. بدین ترتیب ۴/۲۰ درصد از جمعیت روستائیان کشور در استان گلستان سکونت دارند. باتوزیع عادلانه امکانات در مناطق شهری و روستایی و ایجاد زیرساخت های عمرانی و رفاهی در روستاها از مهاجرت روستاییان به شهرها و رشد حاشیه‌نشینی جلوگیری کنیم.​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​​​
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان استان قمهستید، بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاقه‌ای ب
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان استان هرمزگان هستید،بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاقه
استان کرمان دارای غذاهای محلی و سنتی بسیار زیادی است که نام و آوازه این غذاها در تمام کشور پخش شده است. غذاهای سنتی کرمان دارای عطر و طعمی بی نظیر می باشند. استان کرمان دارای قدمت بسیار زیادی است و غذاهای آن نیز دارای تاریخچه هستند. در سفر به استان کرمان می توان از بهترین غذاهای سنتی کرمان میل کرد و یک خاطره خوب و بیاد ماندنی از این استان داشت. در غذاهای سنتی کرمان از ادویه های خاصی استفاده می شود که طعم این غذاها را چند برابر می کند.

ادامه مط
استان کرمان دارای غذاهای محلی و سنتی بسیار زیادی است که نام و آوازه این غذاها در تمام کشور پخش شده است. غذاهای سنتی کرمان دارای عطر و طعمی بی نظیر می باشند. استان کرمان دارای قدمت بسیار زیادی است و غذاهای آن نیز دارای تاریخچه هستند. در سفر به استان کرمان می توان از بهترین غذاهای سنتی کرمان میل کرد و یک خاطره خوب و بیاد ماندنی از این استان داشت. در غذاهای سنتی کرمان از ادویه های خاصی استفاده می شود که طعم این غذاها را چند برابر می کند.

ادامه مط
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان استان فارس هستید، بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاقه‌ا
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان استان مازندران هستید،بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاق
باسلام بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، طی سه روز آینده در استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید رخ می دهد. وقوع طوفان شن در مناطقی مانند ریگان و فهرج دور از انتظار نمی باشد. اختلال تردد به جهت کاهش میزان دید افقی در جاده های مواصلاتی استان کرمان به استان های سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. همچنین روز دوشنبه و سه شنبه در نیمه جنوبی استان بارش رخ می دهد. صبح چهار شنبه کاهش محسوس دما در استان خواهیم داشت. خواهشمند اس
پاورپوینت و اسلاید در مورد قم 174 اسلاید
پاورپوینت و اسلاید در مورد قم دارای174 اسلاید و صفحه فرمت فایل :pptx دارای 174 صفحه اکثر موضاعات همراه با عکس آن مطلب آمده است قسمتی از اسلاید : استان قم یکی از ۳۱ استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. از قم، استان قم یکی از ۳۱ استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و
لینک لیست کانالها و گروهای استانی سراسر ایران.      
آدرس بنیاد کشه در ویکی پدیا : https://en.kfwiki.org/wiki/KF_Wiki
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان استان گلستانهستید، بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاقه‌
              1. در نقشه ایران محدوده ی استان ها و مراکز خواسته شده را نشان دهید و بنویسید کدام
                   یک در محدوده آب و هوای خزری و کوهستانی هستند .
           الف) شهر کرد        استان  .......             آب و هوا ........
         
           ب) ساری              استان .......              آب و هوا ........
  
            2. در استان اصفهان شهرستان های نایین و فریدونشهر را نشان دهید و بنویسید کدام یک
                دارای رطوبت بیشت
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان استان زنجان هستید، بهتر است قبل ازتصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاقه‌ا
اعلام جاده‌های برفی و بارانی‌ کشور

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام اینکه برخی محورهای مواصلاتی کشور، برفی و بارانی هستند، بر لزوم رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان تاکید کرد.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌ درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه در اکثر محورهای استان‌ اردبیل و محور اهر-کلیبر در استان آذربایجان‌شرقی بارش برف گزارش شده اس
سخنگوی وزارت بهداشت در به سوال ایسنا درباره تحلیل‌هایی که از آمار جانباختگان کرونا مطرح می‌شود و همچنین رشد ۱۳ درصدی آمار مرگ و میر کرونا در تهران، گفت: آمار رشد ۱۳ درصدی موارد مرگ و میر در تهران درست است و در برخی استان ها کمتر یا بیشتر از این است. تعداد فوتی‌ها در چند روز اخیر سه رقمی شد و امروز هم به طور میانگین هر ۱۰ تا ۱۲ دقیقه یک ایرانی جان خود را در اثر این بیماری از دست می‌دهد و این حرف درستی است. البته همچنان در بسیاری مراکز، میزان مر
گیت های تشخیص کرونا در اختیار گیلان قرار خواهد گرفت؟
با توجه به اینکه استان گیلان دومین استان اصلی درگیر با آلودگی به کروناویروس در ایران می باشد باید مقداری از کیت های شناسایی به ویروس کرونا به این استان نیز تعلق بگیرد 
  نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه فعلاً ۴ مرکز در کشور قادر به شناسایی ویروس کرونا هستند گفت: با تمهیدات اندیشیده شده به زودی گیلان نیز مستقلاً کیت‌های تشخیص کرونا را در اختیار خواهد داشت.
استان گیلان یکی از سه استان شمالی کشور با موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد می باشد. گیلان با دارا بودن آب و هوای خاص ، طبیعت بکر و دست نخورده همچنین سواحلی به طول تقریبی 110 کیلومتر موقعیت خاصی در بین استان های کشور را دارا می باشد. وجود انواع تالاب ها و دریاچه ها ، کوه ها و غار ها و سطح وسیعی از جنگل ها مملو از گونه های بومی و مهاجر هدف قدرتمندی برای گردشگری می باشد. امروزه با توسعه و پیشرفت امکانات خرید زمین در گیلان بسیار حائز اهمیت می باشد. زمین
به گزارش خبرآنلاین از بیست و پنجم ابان ماه تا کنون اینترنت جهانی کشور قطع شده است اما خبرهای رسیده حکایت از آغاز وصل اینترنت در سراسر کشور دارد و اینترنت برخی مراکز همچون دانشگاه ها نیز متصل شده است.
 بر اساس این گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اتصال تدریجی اینترنت در کشور را تایید کرده است.روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اینترنت بین‌الملل به‌زودی وصل خواهد شد، امنیت را مولفه‌ای بسیار مهم دانست و گفت: م
خطیب و امام جماعت مسجدی در مصر به دلیل تفسیر نادرست آیات قرآن و احادیث نبوی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، از سوی اداره کل اوقاف استان «الغربیه» این کشور احضار شد.
به گزارش شریعت نیوز  ؛ به نقل از پایگاه خبری صدی البلد، صبری عباده، معاون وزارت اوقاف مصر در استان «الغربیه» این کشور در این باره گفت: خطیب و امام جماعت مسجدی در شهر «طنطا» مرکز استان الغربیه با نام اختصار «ا.أ»، اقدام به انتشار  کلیپ‌های ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی کرد که
راهور ناجا:
در محورهای محور اسالم – خلخال در استان اردبیل و درگز-قوچان محدوده گردنه تیوان در استان استان خراسان رضوی بارش برف گزارش شده است.
در اکثر محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران را شاهدیم.
در استان اردبیل محورهای اسالم – خلخال و گرمی-بیله سوار، استان قزوین محور قزوین-رشت محدوده گردنه کوهین، محور فیروزکوه محدوده گدوک و استان آذربایجان شرقی محور تبریز-اهر مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است./ایسنا
جمعه ، ۲۴ آ
براساس آمارهای اطلس وضعیت زنان و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان «سیستان و بلوچستان» است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ ۰.۶۹ درصد نسبت به سایر استان‌ها کمترین میزان چندهمسری را تجربه کرده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.
ادامه مطلب
به گزارش خبرگزاری پانا سی و هفتمین مسابقات فرهنگی و هنری کل کشور در حالی در اردوگاه شهید باهنر تهران به پایان رسید که در منطقه محروم کشور در استان سیستان و بلوچستان دو رشته مقام دار این دوره شدند که جناب آقای اقبال نهتانی توانست مقام اول را در رشته نشریه الکتریکی و گروه اجرای سراوان در مقام دوم را بدست آوردند . 
متاسفانه به گفته ی سرپرست استان سیستان و بلوچستان اقبال نهتانی نتوانسته است در اختتامیه مسابقات حضور داشته باشد.
بررسی های ایسنا نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
گزارش واصله از خبرنگاران ایسنا در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست، ایسنا در تلاش است در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماید.
صنعت سنگ استان اصفهان
استان اصفهان در تولید سنگ های تزئینی پیشتاز است و ۱۰ درصد سهم بازار سنگ را در اختیار دارد و این در حالی است موانعی بر سر صادرات سنگ و جود دارد، طبق آمار رئیس انجمن معدن داران، استان اصفهان با داشتن ۲۳۰ معدن سنگ و بیش از هزار و ۸۰۰ کارخانه فراوری را با مشکلاتی مواجه کرده است. استان اصفهان از بزرگ ترین تولید کنندگان سنگ های تزئینی کشور است و سنگ بری هایش بالغ بر نیمی از سنگ های فراوری شده بازار کشور را تامین می کنند.
مشکلات
لیست نیازمندی های خرید و فروش فیش حج
 
 آخرین نیازمندی های خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع و استخدام نیروی کار دفتر ایران حج در کل کشور به شرح ذیل می باشد
در استان مازندران شهرستان ساری تعداد ۲ عدد فیش حج تمتع ثبت نام ۱۳۸۶/۱۱ موجود می باشد
یک عدد تمتع ثبت نام ۸۶/۰۸ در شهر تهران موجود است
تعداد ۲ عدد فیش حج تمتع تاریخ ۱۳۸۶ هر ماهی هم که باشد مشکلی نیست در استان آذربایجان شرقی و مرکزی خریداریم
یک عدد فیش حج تمتع ثبت نامی ۸۶/۰۹ تهران موجود است
۳ عدد
بررسی های خبرنگاران نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش واصله از خبرنگاران ما در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست.همچنین ما در تلاش هستیم در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماییم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 منبع:ایسنا
انتهای پیام/
کلاس استاژ فنی سبک شوتوکانjka در شهرستان اقلیددر تاریخ 97/10/14 برگزار شدکه با مدرسین استاد احمد حاجی زاده رییس سبک شوتوکان کاراتهjka استان فارس و عضو هیات رییسه انجمن شوتوکان کشور و استاد بهنام قاسمی نائب رئیس سبک شوتوکان کاراته jka استان فارس و استاد جلیل شکوهیان نسب دبیر سبک شوتوکانjka استان فارس بودند
یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنه
✅همایش روحانیت و طلاب استان البرز با حضور حجه الاسلام پور محمدی،دبیر عالی شورای روحانیت مبارز کشورو حجه الاسلام موسی پور معاونت جامعه روحانیت مبارز
شنبه ۱۰صبح مصلی امام خمینی (ره)
جامعه روحانیت مبارز استان البرز
سفیر جنوب:با حضور تیم متخصص جداسازی در بوشهر، چهاردهمین اهدای عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد و قلب این جوان با یک فروند جت به تهران ارسال شد.
علی باقری مسئول تیم فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اهدای عضو در استان بوشهر انجام شده است.
ادامه مطلب
انزده استاندار در ایران اعلام کردند با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه های و همچنین نزدیکی تعطیلات نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور از پذیرش مسافران و کلیه افراد غیربومی در استان های خود خودداری خواهند کرد.
شب پنجشنبه 15 اسفند 1398، استان گیلان اولین استانی بود که اعلام کرد هیچ خودرو و مسافر غیربومی را نمی پذیرد.
هم زمان استانداری مازندران نیز اعلام کرد مسیرهای ورودی به این شهر نیز توسط پلیس مسدود است.
استان خراسان رضوی نیز که همه سا
 از جمعیت ۱۸۶۸۸۱۹ نفری استان، تعداد روستائیان ۸۷۱۵۴۶ نفر (۴۶/۶درصد) و از جمعیت ۷۹۹۲۶۲۷۰ نفری کشور تعداد روستائیان ۲۰۷۳۰۶۲۵ نفر (۲۵/۹۳ درصد) می‌باشد. بدین ترتیب ۴/۲۰ درصد از جمعیت روستائیان کشور در استان گلستان سکونت دارند. باتوزیع عادلانه امکانات در مناطق شهری و روستایی و ایجاد زیرساخت های عمرانی و رفاهی در روستاها از مهاجرت روستاییان به شهرها و رشد حاشیه‌نشینی جلوگیری کنیم.
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
3هزار قرص نان خانگی بخش خانوک شهرستان #زرند به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد. 
 
امروز 3هزار قرص نان خانگی بخش خانوک شهرستان #زرند به همراه سایر اقلام جمعیت هلال احمر با بالگرد به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.
رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: در روزهای گذشته 150 بسته غذایی یکماهه، هزار دستگاه چادر مسافرتی، هزار و 400 دستگاه چادر امدادی، 2 هزار و 800 تخته پتو و 2 هزار تخته موکت از طرف جمعیت هلال احمر استان کرمان به استان‌
 
سازمان هواشناسی طی هشداری در سطح زرد از بارش باران، رگبار و تگرگ طی امروز تا یکشنبه آینده برای ۸ استان کشور و سیلابی شدن رودخانه‌ها خبر داد.
 
اطلاعیه سازمان هواشناسی به‌شرح زیر است؛
توصیف: فعالیت سامانه‌های بارشی
نوع مخاطره: رگبارو رعدوبرق و رخداد تگرگ
منطقه اثر:
ادامه مطلب
سیم بکسل در بیرجند و در استان خراسان به سبب مرزی بودن این استان هم برای کاربری های صنعتی و عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و هم به منظور صادرات به افغانستان و دیگر کشورهای مرزی شرقی کشور. بیرجند از شهر های اصلی استان خراسان جنوبی محسوب میشود که بسیاری از کارخانجات صنعتی نیز در آن واقع شده اند و از این رو بدیهی است که سیم بکسل در بیرجند بعنوان یک شهر صنعتی چه از نوع فولادی برای لیفتینگ بار مورد استفاده در سیم بکسل نتاب جرثقیل ها و تاور کرین ها
پس از موفقیتهای بیشمار کانون فرهنگی مسجد جامع ممرآباد در بخش های مختلف فرهنگی، هنری ،ورزشی و.. با کسب چندین عنوان و رتبه استانی و کشوری در سالهای 94 و 95 که باعث شد چهره ماندگاری از اهالی روستا در سطح کشور به جا بماند. 
در ادامه موفقیتهای یاد شده، با کمک و همراهی نوجوانان روستا اقدام به تشکیل تیم هفت سنگ نمودیم.
تعداد 50 نفر از نوجوانان دختر و پسر روستای ممرآباد با گرایش به این رشته جذاب و قدیمی، باشرکت در کلاسهای آموزشی و تمرینات مستمر موفق شدی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که در سال 97 بیش از دو هزار عنوان کتاب در استان منتشر شده بود، گفت: حدود 20 درصد کتب منتشر شده در استان به زبان تورکی بوده و مابقی به زبان فارسی و سایر زبان‌ها است.
محمد محمدپور با بیان این‌که ۲۰۲ ناشر در آذربایجان شرقی مجوز فعالیت دارند که عمده این ناشران فعال هستند، اظهار کرد: اما تعداد معدودی از این ناشران به تعداد قابل توجه کتاب منتشر کرده و ناشران فعال نیز حداقل سالانه شش عنوان کتاب
 
در شرایطی که ظرفیت مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ۲۰۰ هزار نفر​ اعلام شده، فقط ظرف دو روز در پنج استان ۹۲ هزار و ۷۶۳ نفر نام‌نویسی کرده‌اند.
ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در پنج استان البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ساعت ۲۴ روز گذشته به اتمام رسید که طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی ۹۲ هزار و و ۷۶۳ نفر در این پنج استان نام نویسی کرده‌اند.
محمود محمودزاده - معاون وزیر راه و شهرسازی - به ایسنا گفته که ظرفیت
خراسان جنوبی سرزمین طلای سرخ
استان خراسان جنوبی (سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومترمربع و با شرایط اقلیمی متنوع در شرق کشور واقع شده است. این استان با مرکزیت بیرجند، از شمال به استان خراسان رضوی و از شرق به طول ۳۳۱ کیلومتر دارای مرز مشترک با کشور افغانستان بوده و از غرب به استانهای یزد، اصفهان و سمنان و از جنوب به استان های کرمان و سیستان و بلوچستان محدود می گردد. خراسان جنوبی بر اساس تقسیمات کشوری، در سال ۱۳۸۳ با مصوبه هیات د
خبرگزاری ها از دسترسی کامل استان هرمزگان به اینترنت جهانی و برقراری دسترسی به واتس اپ و اینستاگرام خبر داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از «انتخاب»؛ به نظر می رسد روند اتصال مجدد به اینترنت جهانی در کشور به صورت تدریجی آغاز شده است، روندی که سخنگوی دولت پیشتر از آن خبر داده بود.
علی ربیعی سخنگوی دولت دو روز پیش با بیان اینکه شورای امنیت ملی تصمیم قطع اینترنت را گرفته است، گفت: من اطلاع دارم در استان هایی که از اینترنت سوء استفاده صورت نمی گ
به گزارش ایرنا محمدحسین شوشتری  در این باره گفت: «وزش این نوک تیز جریان هوا سبب کاهش دمای فضا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا ۳ درجه درون استان تهرانخواهد شد.» این کارشناس سازمان هواشناسی اظهارداشت: «هرچند که فردا و پس فردا دمای محیط در استان تهران کاهش می یابد، ولی از اواخر روز پنجشنبه دمای محیط تو استان تهران مجددا قضیه افزایشی خواهد داشت.» به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور طی دو روز آینده، بوسیله ویژه درون ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شاه
در گذشته شاهد موفقیتهای بیشمار کانون فرهنگی مسجد جامع ممرآباد در بخش های مختلف فرهنگی، هنری ،ورزشی و.. بودیم که با کسب چندین عنوان و رتبه استانی و کشوری در سالهای 94 و 95 باعث شد چهره ماندگاری از اهالی روستا در سطح کشور به جا بماند. 
در ادامه موفقیتهای یاد شده، با کمک و همراهی نوجوانان روستا اقدام به تشکیل تیم هفت سنگ نمودیم.
تعداد 50 نفر از نوجوانان دختر و پسر روستای ممرآباد با گرایش به این رشته جذاب و قدیمی، باشرکت در کلاسهای آموزشی و تمرینات
در صورتیکه خود را، لایق شغلی با درآمد نامحدود و موقعیت شغلی قابل ارتقاء تا سطوح بالای مدیریتی می دانید ،
شما را به چالش مصاحبه و آزمون حرفه ای دعوت میکنیم:
استان ها و شهرهای  مورد نیاز :
استان تهران
استان سمنان
 استان قم
استان اصفهان
مزایای شغلی
»»بیمه تکمیل درمان
»»ثبت سوابق فروش (پرتفو با نام شما )
»»تمام وقت /  پاره وقت  /  امکان اشتغال کارمندان دولت
»»امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی در سطوح ملی و بین المللی
»»بهره مندی از خدما
#بازار_بزرگ_استانی،دیوارانحصاری مخصوص استان چهارمحال وبختیاری ✅فعال ترین وبزرگترین پایگاه خریدوفروش وتبلیغات در استان خریدوفروش شیرمرغ تاجون ادمیزاد و #کاریابی مردم بازار بزرگ استانی #شعبه دیگری هم ندارد. @ali_6900 مدیر علی خلیلی سامانی 09170998459 @tarefeegoroh
ادامه مطلب
پنل ارسال پیامک









جشنواره فروش رمضان سامانه پیام کوتاه با تخفیفات 50 درصدی
فرصتی ویژه
برای معرفی کالا و خدمات، ارتباط با مشتریان و
توسعه کسب و کار شما
با پنل ای ام اس ️ سامانه پیامکی
ارسال پیامک منطقه ای، از روی نقشه ، بر حسب جنسیت و سن، و...
$ کسب و کار خود را متحول کنید $
بسیار ارزان و موثر ️
امکان ارسال بصورت هدفمند
امکان ارسال تبلیغات به مناطق سراسر کشور
امکان ارسال تبلیغات بر اساس کد پستی
ا
به گزارش ایرنا، محمد محبی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان با پیش روی این خبر، اظهار داشت: بعضی اتوبوس مسافربری، نفتکش و خودروهای سبک و سنگین که در قاچاق سوخت فعالیت داشتند توقیف و روانه پارکینگ شدند. وی اقرار کرد: شبکه بزرگ قاچاق سوخت در حومه زاهدان با این عملیات و رفتار ها متلاشی شد. سخن سنج کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بدبختانه بیشتر بنزین های قاچاق کشف شده تو استان از سایر استا
اجرای طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی
طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی از اول مهرماه توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تعداد کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی را ۸۵۸ هزار مشترک اعلام کرد و گفت:شماره تلفن ۷۶۰ هزار مشترک (حدود ۸۹ درصدکل مشترکین) در ا
 
هفت دی در این خصوص با علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت و گو کرده و وی پاسخ داده است موضوع  احداث این بازارچه غیرقانونی بوده است و  توسط شخصی صورت گرفته است، وی تفاهم نامه ای را برای مجتمع تفریحی سرگرمی با ما امضا کرده بودند که البته تا پایان سال ۹۷ هم به اتمام رسیده است و این احداث دارای رای ماده ۱۰۰ است که بر اساس آن باید تخریب شود. 
 
هفته نامه فروردین امروز نیز در مطلبی به موضوع بحران آب در قزوین پرداخته و
تعمییرات جک پالت در شهر نظر آباد کرج استان البرز تعمییر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پال
استان چهارمحال و بختیاری ، یکی از استان های مرتفع کشور است. این استان ، به لحاظ داشتن منابع طبیعی در منطقه زاگرس میانی یکی از استان های خاص در ایران محسوب می شود.به علت وجود منابع سرشار آب، کوه های مرتفع و برف گرفته ، طبیعت زیبا ، جنگل های طبیعی بلوط ، مراتع و خاک حاصلخیز، لقب هایی چوه همسایه آفتاب، سرزمین طلای جاری ، سرزمین گنج های پنهان ، سرزمین آب و آیینه و آفتاب ، هند کوچک و سوییس ایران را به خود اختصاص داده است.از جمله مزایای ثبت شرکت در چه
تعطیلی مدارس قزوین 28 بهمن 98 در نوبت عصر:
به گزارش خبرینو به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین در رابطه با تعطیلی مدارس قزوین 28 بهمن 98 ، مؤمنی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: علیرغم بارش برف در تمامی نقاط استان قزوین، مدارس نوبت عصر استان همچنان دایر است.
بارش برف از ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه صبح امروز در استان قزوین آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
 
 
 
منبع: سایت خبری خبرینو
 
 
بر اساس بررسی های انجام شده نخستین جایگاه سکونت در ابهر قلعه تپه بوده که این منطقه را می توان جزو اولین زیستگاه های استان و منطقه به شمار آورد که قدمت آن به هزاره های پیش از میلاد می رسد . کشفیات موجود ثابت کرده است که قدمت " قلعه تپه" یا "تل دارا" به دوره کیانیان می رسدؤ همچنین ثابت شده کاخ داراب شاه " پادشاه کیانی در این منطقه قرار داشته و احتمالا در ان دوران این قلعه به عنوان پادگان سربازان استفاده می شده است".منطقه ابهر از نخستین زیستگاه های ا
وقتی میگویند ثابت قدم باشیم..  نه اینکه لجوج و حق به جانب از کرده و ناکرده ی خود دفاع کنیم و همان راه همیشگی را ادامه دهیم..  خیر ثابت قدم بودن به این سادگی ها هم نیست!    باید به مفهومی برسیم، مفهومی که مارا هنرمندانه به انصاف نزدیکتر کند...  و ثابت قدم بودن در اینراه .. مارا به مفهوم و تعریف بهتری سوق خواهد داد..  چون دیگر برایمان مهم نگاه و نظر شخصیمان نیست..  بلکه تجاوز نکردن از حدود حق و حقیقت است! 
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان استان خوزستان هستید، بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و...  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص زنان و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاقه
زالزالک در ایران از جمله در بلندی‌های بالای ۲۵۰۰ متر در استان کهکیلویه و بویراحمد، استان فارس استان و اصفهان به خصوص شهرستان نجف آباد می‌روید. این گیاه در استان آذربایجان شرقی و استان کردستان و شمال استان آذربایجان غربی هم به وفور یافت می شود.

این گیاه را در زبان ترکی « یمی شان» گویند. در زبان کردی به آن بلچ (Belch) و گویژه نیز می گویند. و در نجف آباد به کوج معروف است.

این گیاه دارای دونوع سفید و قرمز (شغالی) می باشد.


ادامه مطلب
به گزارش ایرنا، مرجان شاکری شبانگاه یکشنبه با اشاره به وجود کشتزار های غیرقانونی پرورش ماهی تیلاپیا تو برخی نقاط استان کرمان  افزود: این ماهی مردمان ایران تراشیدن و تحصیل و اضافه آن بوسیله دلیل احتمال تخریب اکوسیستم از دید محیط زیست ممنوع است. وی با بیان این که چهار استان سرزمین مجوز پرورش و تکثیر ماهی تیلاپیا را دریافت کرده اند تصریح کرد: کرمان به دلیل اکوسیستم و وجود رودخانه های دائمی در احصائیه این استان ها فراغت ندارد. مدیرکل حفاظت مح
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر گفت: قبوض کاغذی در ۱۲ استان کشور حذف شده است.


به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، هادی مدقق با اشاره به این‌که تاکنون اطلاعات حدود ۸۴ درصد مشترکان برق کشور به منظور حذف قبوض کاغذی در سامانه ثبت شده است، ادامه داد: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته تاکنون در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، خراسان‌جنوبی، یزد، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌رضوی، اصفهان، کردستان، زنجان و خراسان‌
در فروردین 1395 رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران از طریق خبرگزاری ایرنا اعلام کرد که مازندرانی ها در رتبه دوم مهاجران وارد شده به تهران بعد از آذری زبان ها هستند . مهاجرت بیش از یک و نیم میلیون نفر مازندرانی به تهران چندان خبر خوبی برای استان مازندران نیست .
یکی از دلایل عمده مشکلات مختلف استان مازندران در حوزه های مختلف مدیریتی ، سیاسی و اقتصادی ، مهاجرت نخبگان این استان به تهران است. زیرا این مهاجرت منابع انسانی این استان را با ضعف روبرو کرده
چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه اولین نیروگاه خورشیدی مگاواتی منطقه شمال غرب کشور، در استان اردبیل به ظرفیت ۱ مگاوات با حضور استاندار اردبیل، نماینده مردم شهرستان اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان اردبیل، نمایندگان ساتبا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، نمایندگان شورای شهر اردبیل و جمعی از مدیران دولتی و نمایندگان بخش خصوصی این استان افتتاح گردید.
ادامه مطلب
شما توی کانادا که بمونین،
در بهترین حالت میشین این دخترا و پسرای سفید که خیلی بی هدف زندگیشون رو میگذرونن.
 
وقتی وارد کانادا میشین،
 
اینکه وای امسال کانادا بهترین کشور دنیا انتخاب شد، اینکه همه چقدر مهربونن، اینکه همه ساده ن و... شما رو خواهد گرفت.
 
میگین اوکی من باید خودم رو توی این جامعه ثابت کنم.
 
ولی یادتون نره، اثبات توی کانادا به درد ماها نمیخوره.
 
ما اتوماتیک درگیر خیلی چیزا میشیم.
ما از جامعه پیچیده ای میایم، جامعه ای که از فرهنگها
طرح استعدادیابی از بین خادمین شهدا در سطح استان فارس به منظور سازماندهی خادمین شهدا در دسته های مدیران فرهنگی، خادمین یادمان شهدا و یادواره های شهدا در سطح استان فارس توسط کمیته های خادمین شهدا شهرستان های استان از بین خادمین شهدا مورد عرض یابی و استعدادیابی قرار گرفتند.
پرسپولیس ، ای موشک سرخ وطن ، یاقوت ایران
پرسپولیس، ای سرخی خون رگ پیرو جوانان
متّحد هستید و باهم ، ارتشی جنگنده ، همدل
آتش توپخانه را روشن کنید ای گلعزاران
جای جای کشور از عشق شما دارد سخن ها
تا به قُلّه یک قدم مانده و یک بازی به میدان
می رسد از هرطرف سوی شما احساس مثبت
از تمام خانه ها ، شهر و ده و استان به استان
نامتان رُعب آور است در خانه تنگ  رقیبان
مرد میدانهای سخت هستید و عشق دوستداران
سلطنت بر آسیا در انتظار سینه سرخان
کرده اید السدّ قلدر
24 کاروان از کرمان به حج تمتع اعزام می شود
 مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت : 24 کاروان حدود سه هزار و 500 زائر حج تمتع امسال از این استان به سرزمین وحی اعزام می شود.
24 کاروان از کرمان به حج تمتع اعزام می شود
 محمود عرب نژاد با بیان اینکه زائران سرزمین وحی استان کرمان امسال مدینه قبل هستند افزود: طول مدت اقامت زائران 27 تا 41 روز و میانگین 35 روز است.
وی تاکید کرد: پروازهای کرمان به حج تمتع امسال از 17 تیرماه در کشور آغاز می شود و تا 12 مرداد ادامه دارد.
صعود شیر بچه های تبریز به مسابقات لیگ برتر فوتبال زیر ۱۷ سال کشورراهیان عاشورا تبریز 4⃣ولایت اهواز 2⃣مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر ۱۷ سال کشور که به میزبانی مقاومت تهران برگزار شد و در نهایت تیم های خلیج فارس شیراز و راهیان عاشورا تبریز ضمن صعود به شش تیم برتر ایران جواز حضور در مسابقات کشوری سال آتی را کسب کردند.⭕️تبریک به ریاست محترم هیات فوتبال استان جناب آقای حاج جواد ششگلانی و عوامل اجرایی و جامعه ورزش استان و پیشکسوتان فوتبال و با
امروز درباره وصل شدن اینترنت موبایل در اصفهان، شیراز، کرج و کرمانشاه صحبت کردیم و دیدیم که ۲ استان دیگر باقی مانده است. استان های خوزستان و سیستان‌وبلوچستان هنوز اینترنت ندارند. امشب گفته می شود زمان وصل شدن اینترنت خوزستان احتمالا شنبه ۹ آذر ۹۸ باشد. در ادامه با عبیاتی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم
طبق اخبار غیررسمی به گوش می رسد که زمان وصل شدن اینترنت خوزستان احتمالا شنبه ۹ آذر ۹۸ باشد. این در حالی است که کاربران در این استان پس از
گیلکی بیش از آنکه متعلق به گیلان باشد، متعلق به استان مازندران است! گیلکی «تنها» زبان بومی استان مازندران محسوب می‌شود این درحالی‌ست که در استان گیلان علاوه بر گیلکی، تالشی نیز یکی از دو زبان بومی این استان حساب می‌آید. همچنین گیلکی تنها در دو استان گیلان و مازندران خلاصه نمی‌شود! جوامع کوچکتری از استان‌های همجوار نظیر گلستان، سمنان، تهران، البرز و قزوین نیز به این زبان سخن می‌گویند و اکثریت آنان زبان خود را «گیلکی/گلکی/گیلیکی» می‌نا
خرید قسطی مبل چستر کرج - استان البرز: آیا به دنبال یک بازار مبل برای خرید مبلمان چستر به صورت قسطی هستید؟ آیا می خواهید تنوع زیادی از مبل چستر را در یک مکان ببینید؟ آیا می خواهید خرید راحتی و قسطی داشته باشید؟ بازار مبل چستر در استان البزر با نام مبل آرش یکی از بزرگترین مراکز خرید مبلمان چستر در استان البرز با 2 طبقه مجزا با مساحت بیش از 800 متر در هر طبقه و با بیش از 50 مدل مبل استیل، راحتی، سلطنتی و میز ناهارخوری و سرویس خواب آماده خدمات رسانی به
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پالت و تعمییرات تخصصی بازرگانی جعفری 09223392309
باربری تهران
باربری تهران از جمله شرکتهای باربری در استان است که بهترین خدمات حمل بار را از تهران به دیگر شهرهای کشور همچنین در بین نقاط مختلف شهر و استان تهران به هم میهنان عزیز ارائه می نماید. تخفیف هفتاد درصدی این باربری نیز یکی از این موارد به شمار می رود.
بهترین باربری تهران آمل
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
مقدمه
با توجه به اقلیم خشک و نیمه خشک ایران و کمبود منابع آبی در استان، آب به عنوان یکی از عوامل محدود کننده تولید، نقش مهمی را در تعیین نوع فعالیت های کشاورزی ایفاء می کند.تغییر الگوی کشت یک راهکار اساسی برای اصالح الگوی مصرف آب در بخش کشاورزی است. با تغییر الگوی کشت در استان از محصوالتی که به آب زیاد در طول دوره رشد خود نیازمند هستند به سمت محصوالت با مقاومت باالتر نسبت به کم آبی و محصوالتی که سازگاری بیشتری با شرایط اقلیمی و منطقه ای استان
استان مانیتوبا (Manitoba) یکی از سه استان سرسبز کانادا در قلب این
کشور می باشد. جمعیت این استان ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ نفر است. بزرگترین شهر آن، وی نی
پگ (Winnipeg) با ۷۰۶۹۰۰ نفر جمعیت و Brandon دومین شهر بزرگ استان است.
این استان در سالهای اخیر شمار زیادی مهاجر جذب کرده و در تلاش است تا
سالانه ۱۰۰۰۰ نفر مهاجر جدید جذب کند.
اشتغال و اقتصاد در مانیتوبا
صنایع
اصلی استان مانیتوبا معدن، تولید و کشاورزی می باشند. حرفه سنتی این استان
ماهی‌گیری است. زمین های کشاورزی زیاد
 سردار سلامی: نیروهای سپاه برای امداد رسانی آتش به اختیار هستند/ کمک ۷ استان به سپاه گلستان جانشین فرمانده کل سپاه جمع فرماندهان نظامی و انتظامی در مناطق سیل‌زده:همه فرماندهان سپاه در زمان این‌گونه حوادث آتش به اختیار هستند و در زمینه ۷ استان معین به سپاه نینوای استان گلستان کمک می‌کنند. من در این حادثه با همه فرماندهان سپاه استان‌ها در ارتباط بودم و خوشبختانه همه پای کار هستند.از دو شب پیش دستورات لازم را برای اعزام نیرو و امکانات به من
اگر به این نتیجه رسیده اید که برای موفقیت در تجارت خود حتما بیاد نیمی از کسب و مار خود را بر روی بستر اینترنت بنا کنید برفی نت شما را یاری می‌کند.
تیم طراحی وب سایت برفی نت به پشتوانه سال‌های تجربه در زمینه آی تی این امکان را به شما می‌دهد تا با هزینه بسیار کم اقدام به طراحی وب سایت در استان گیلان نمایید. 
با توجه به این که دفتر مرکزی تیم برفی نت در استان گیلا و شهر رشت واقع شده می توانپ پاسخگوی نیاز همشهریان محترم گردد.
لازم به ذکر است که فعال

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها