نتایج جستجو برای عبارت :

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار: استکبار و عوامل مزدور آنها هنوز بسیجی و تفکر آن را نشناخته است

به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در همایش شکوه اقتدار بسیجیان برخوار گفت: چهلمین سالگرد تشکیل بسیج که چهل سال ایستادگی و مقاومت، چهل سال بصیرت و آگاهی عمارگونه، چهل سال دشمن ستیزی و استکبار ستیزی، چهل سال ولایت مداری و دلدادگی در راه ولایت، چهل سال سازش ناپذیری با شیطان بزرگ، چهل سال شجاعت و افتخارآفرینی، چهل سال حماسه آفرینی و حضور در صحنه، چهل سال مجاهدت در عرصه های مختلف می باشد.
وی افزود: روز ب
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان امسال در آستانه سال جدید تحصیلی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان با همکاری حوزه های مقاومت محلی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی نموده است. وی افزود: ارزش ریالی کمک های مردمی بیش از ۴۰ میلیون ریال در قالب بسته های لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی می باشد که توسط حوزه های امام حسن مجتبی(ع)، امام علی(ع) و امام حسین(ع) جمع آوری گ
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار پس از عرض خیر مقدم خدمت حاضرین در مراسم گرامیداشت ۱۱ آبان ، روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار گفت: امروز بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در طول این ۴۰ سال علی رقم‌ همه‌ی تحریم‌ها و تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران، انقلاب با قدرت و اقتدار مقاومت کرده است و در اوج عزت و عظمت قرار گرفته است.
وی افزود: این عزت و این مقاومت، مدیون فداکاری‌های شهدا و جانبازان و ایثار
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه فرزند ۱۸ ساله اش توسط افرادی ربوده شده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان برخوار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یکی از دوستان آدم ربایان به علت اختلافات مالی با پدر فرد گروگان گرفته شده، در زندان است و گروگان گیران فرزند او را در ازای آزادی دوستشان گروگان گرفته بودند. 
براتی افزود: بل
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه فرزند ۱۸ ساله اش توسط افرادی ربوده شده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان برخوار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یکی از دوستان آدم ربایان به علت اختلافات مالی با پدر فرد گروگان گرفته شده، در زندان است و گروگان گیران فرزند او را در ازای آزادی دوستشان گروگان گرفته بودند. 
براتی افزود: بل
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حبیب آباد، فر
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
در زیر نقشه بزرگ راه و آزاد راه های برخوار را آورده ام . خط آبی رنگ مسیر محور پیامبر اعظم برخوار است که به گفته مسئولین ، برخوار را از بن بست در می آورد . این محور حدود ۲۳ کیلومتر مسیر برخوار (از فلکه انقلاب دولت آباد) را به کاشان و نطنز کم می کند . همچنین مسیر خلوت تر و ایمن تر خواهد بود . امکان دسترسی به روستاهای شمالی برخوار به مرکز شهرستان حدود ۲۹ کیلومتر می شود و همچنین دسترسی مسئولین و مردم به اراضی  و معادن و مزارع شمالی شهرستان سهل خواهد شد
معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات به برخوار سفر خواهد کرد + جزئیاتبه گزارش عصرحباد؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات کشور فردا (پنجشنبه ۱۴ آذر) به شهرستان برخوار سفر خواهد کرد.
وی در این سفر در جلسه شورای اداری شهرستان برخوار حضور پیدا خواهد کرد.
گفتنی است امروز (چهارشنبه ۱٣ آذر) حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به اصفهان سفر کرده است.
ان شاء الله در رانندگی کسی دچار سانحه نشه ولی در برخوار اگر کسی در جاده های برون شهری دچار سانحه تصادف بشه دو تا دردسر داره .یکی تصادف وسانحه و یکی هم دردسر آمدن پلیس و رفتن به پلیس راه .بله ..برخوار پلیس راه نداره و این گشت هم که داره از پلیس راه شاهین شهر میاد .یعنی کسی اگر مثلا یک کیلومتری کمشچه تصادف جرحی  کرد باید برای کارهاش به پلیس راه مورچه خورت بره ..یعنی نیروی انتظامی شهرستان توانایی راه اندازی پلیس راه نداره ؟ باوجود اتوبان اردستان و
فیلمی خش ساخت در ژانر تاریخی. فیلم مقاومت جانانه ی یک فرمانده ی گوگوریو را نشان می دهد که با تمام توان و حتی فراتر از توان مهاجمی که همیشه پیروز بوده را متوقف می کند. اینکه آخرسر شکست می خورد یا پیروز می شود را باید خودتان ببینید.
درسی که این فیلم می تواند بدهد این است که اگر مردم یک ناحیه با عشق پشت سر رهبر و فرمانده شان باشند هرکاری ممکن است.
جلوه های ویژه ی خوب فیلم، همچنین روایت روان آن از نقاط قوت آن است. اینکه سینمای کره به این مرحله رسیده و
همایش بسیجیان مراغه
به مناسبت سالروز تاسیس بسیج
اعضاء بسیج کارکنان دانشکده علوم قرآنی مراغه با حضور در همایش بسیجیان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج، با ارزش های اسلام، انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردند. فرمانده تیپ امام زمان(عج) در این همایش با اشاره به نقش فرهنگ بسیج در فراتر از مرزها گفت: تفکر بسیجی زمینه‌ساز شکست توطئه‌های استکبار و گروه‌های تکفیری است. سردار محمدی افزود: الهام گرفتن ملت های منطقه از فرهنگ بسیجی، موجب ایجاد گروه های مق
به گزارش عصرحباد؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، عبداله بنهری فرماندار شهرستان برخوار در پیامی این هفته را به رئیس اداره ورزش و جوانان و کلیه همکاران و ورزشکاران این شهرستان تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است:
((یارب قو علی خدمتک جوارحی))
خدایا اعضایم را در خدمتت توانا کن
یقیناَ توسعه و پیشرفت شهرستان برخوار مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم ودلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء ای
به گزارش عصرحباد؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات کشور فردا (پنجشنبه ۱۴ آذر) به شهرستان برخوار سفر خواهد کرد.
وی در این سفر در جلسه شورای اداری شهرستان برخوار حضور پیدا خواهد کرد.
گفتنی است امروز (چهارشنبه ۱٣ آذر) حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به اصفهان سفر کرده است.
دیدم دم پارک حبیب آباد تابلوی بیمارستان برخوار را زده بودند .. اولا  این بیمارستان حالا حالا ساخته بشو نیست . ثانیا به مردم عزیز بگم ساختن بیمارستان خوشحالی نداره یه ناراحتی بزرگه ..وزارت بهداشت از این طرف به هر آشغالی مجوز میده و خوراک مردم می کنه تا از  طرف  دیگه بتوانه مریض تولید  و بیمارستانها را زیاد کنه و پزشکانش که خون مردم را دارند می مکند را به یک نوایی برسونه .. مردم عزیز فکر خوراکتون باشید تا طعمه همچین جاهایی نشید.
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یکی از عوامل تقوا برخورداری انسان از ملکه صبر دانست و گفت: صبر و مقاومت تنها رمز موفقیت و پیروزی مقابل استکبار جهانی و صهیونیست ها است. 
به گزارش شریعت نیوز مولوی خلیل رسولی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد الزهرا(س) ایرانشهر افزود: آمریکا و ایادی وابسته به آن با تهدید و تحریم سعی می‌کنند مردم را نسبت به انقلاب و کشور دلسرد کنند.
وی افزود: ملت ایران ۴۰ سال است که با توکل به خدا روی پای خود ایستاده و در
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه سه شنبه 29 مرداد 98 مراسم آئینی خطبه خوانی غدیر خم توسط مداح برجسته کشوری حاج حسن نرگس خوانی و دیگر ذاکرین اهل البیت علیهم السلام با حضور پر شور مردم و امام جمعه حبیب آباد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برخوار، بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حبیب آباد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) بخش حبیب آباد و فرماندهی انتظامی بخش حبیب آباد در محل پارک آزادگان شهر حبیب آباد برگزار شد.
گزارش تصو
میگه مبارزه با استکبار؟!آمریکا رو بیرون کردیم که ثروتمون رو نبرند؛ حالام که دارن میبرن!!!میگم الان حکم اون داداش قلدریه که حق خواهر برادراشو داره میخوره...درسته اینم استکباره و باید گوششو تابوند و سر جاش نشوند کاری که هرچند دیر اما بالاخره با جناب رئیسی شروع شده و ان شاءالله ادامه هم پیدا خواهد کرد.اما این کجا و اونجا که کسی خارج از خانواده بیاد و سرمایه خانوادگی اونا رو بخواد تاراج کنه؟!باید بر غیرت و همت همچین خانه و خانواده ای فاتحه خواندب
تصاویر | راهپیمایی انزجار مردم برخوار از آشوبگرانراهپیمایی مردم ولایت مدار شهرستان برخوار در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور و اقدامات اخیر آشوبگران در به آتش کشیدن اماکن عمومی و ضربه به امنیت ملی امروز پنجشنبه 30 آبان 1398 در مرکز شهرستان برخوار (دولت آباد) برگزار شد.
عکاس: محمد مهدی منصوری
ما امروز «دولت مقاومت»ایم. دولت مقاومت خیلی
مهم است. دولت مقاومت با فلان سازمان مقاومت فرق دارد، با فلان جریان
مقاومت در فلان کشور فرق دارد، با فلان شخصیّت مقاومت فرق دارد. [البتّه]
با آنها هم دشمنند؛ استکبار جهانی که اهل زیاده‌طلبی است، اهل تجاوز است،
اهل دست‌اندازی به همه‌ی ثروتهای مادّی و معنوی ملّتهای عالم است، با هر
عنصر مقاومت مخالف است، [لذا] با سازمانهای مقاومت هم مخالف است، با
انسانهای مقاوم هم مخالف است، امّا اینها کجا و دولت
شب گذشته و در سالروز میلاد فرخنده ی کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم تکریم ومعارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج میثم در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر خالد آباد برگزار گردید. در این مراسم از زحمات 8 ساله آقای حسن سعیدی خادم تقدیر و برادر هادی محمودی خالدی به عنوان سرپرست این پایگاه معرفی شد.
امروز خبر رسید که سهمیه‌ی بنزینِ بهداری رو حذف کردن! ظاهرا فرمانده کل از این دزدی باخبر شده (این که چطور باخبر شده یکم مفصله و از طرفی که حس می‌کنم چندتا از سربازهای قرارگاه توی کانال هستن ترجیح می‌دم فعلن نگم. ولی در موردش خواهم نوشت) و یه جلسه با فرمانده بهداری و مسؤول پشتیبانی (که آمبولانس‌ها در اختیارشه) گذاشته و بهشون گفته از قضیه مطلعه و کل سهمیه‌ی بنزین رو حذف کرده! واقعن از شنیدن این خبر خوشحال شدم. امیدوار شدم به اصلاحات. امیدوار شد
اعضای شورای شهر دولت‌آباد برخوار امروز طی نامه‌ای استعفای خود را تقدیم نماینده مجلس، استاندار اصفهان و فرماندار شهرستان برخوار کردند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ اعضای شورای اسلامی شهر دولت‌آباد برخوار(سید جواد حسینی، سید رسول سجادی نسب، محمدرضا حیدریان، ناصر معینی کربکندی و الهام داوری) استعفای دسته‌جمعی خود را به دلیل عدم پایبندی شهرداری اصفهان نسبت به انجام تعهداتی که در  خصوص میدان فرزا
بسم رب شهداء و الصدیقین
شهادت سردار عارف حاج قاسم سلیمانی که یادگار همتها، خرازیها، باقریها،زین الدینها و باکری ها بود را تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.  بدون تردید خون به ناحق ریخته شده آن شهید سرافراز موجب ترزیق انرژی تازه ای به جبهه مقاومت خواهد شد. این ترور که اوج حقارت سردمدار فاسد و متعفن استکبار جهانی بود نشان داد که دشمن حقیر توان مقابله رو در رو با فرزندان مقاومت را ندارد. بی شک خون این شهید خواب را از چشمان سردمداران استکبار جهانی
به گزارش گروه سیاسی عصرحباد؛ در تذکری شفاهی و در صحن علنی امروز مجلس؛
حسینعلی حاجی گفت:
آقای کلانتری! رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، بدانید که در ده روز گذشته ریزگردها نفس مردم اصفهان، شاهین شهر و برخوار را به شماره انداخت.
کویر از سوی شرق و شمال استان اصفهان در حال پیشروی است.
ای ملت عزیز ایران بدانید در شرایطی که روزانه ۲۵۰ میلیون متر مکعب آب شیرین به دریا ریخته شد ، هم اکنون آب شرب در بسیاری از نقاط اصفهان ، شهرستان برخوار و بخش مرکزی شاهین
بسم رب شهداء و الصدیقین
شهادت سردار عارف حاج قاسم سلیمانی که یادگار همتها، خرازیها، باقریها،زین الدینها و باکری ها بود را تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.  بدون تردید خون به ناحق ریخته شده آن شهید سرافراز موجب ترزیق انرژی تازه ای به جبهه مقاومت خواهد شد. این ترور که اوج حقارت سردمدار فاسد و متعفن استکبار جهانی بود نشان داد که دشمن حقیر توان مقابله رو در رو با فرزندان مقاومت را ندارد. بی شک خون این شهید خواب را از چشمان سردمداران استکبار جهانی
رهبر انقلاب:ملت طرفدار ایستادگی، مقاومت و نه گفتن به استکبار استمردم با حضور در مراسم نشان داد که طرفدار مقاومت استکسانی که سعی میکنند چیز دیگری از مردم ما به دنیا نشان دهند با صدق رفتار نمی کننداون چند نفری که به عکس سردار شهید عزیز ما اهانت میکنن، مردم ایرانند!؟ آمریکایی ها می گویند در کنار ملت ایران هستیم، دروغ می گویند، اگر هم می خواهند در کنار ملت باشند در واقع می خواهند خنجر خود را در بدن ملت فرو کنند
به نقشه زیر توجه کنید . به تصاویر ماهواره گوگل ارث نیز توجه کنید . شهرستان برخوار یک دشت پایکوهی است که در صورت بارندگی زیاد در کوهپایه کرکس و کوههای شمالی نجف آباد و تیران مستعد سیل خیزی است . از جنس خاک شهرستان می توان فهمید که این دشت در هزاران سال قبل محل انباشت رسوبات همراه روان آب های شمال شهرستان بوده است . حوزه آبخیز شهرستان از شمال میمه تا کوههای شمالی داران می باشد و از این طرف تا کوههای باقر آباد . پس مسئولین شهرستان به هوش باشند و ضمن
‍ خطبه‌های 17 خرداد ماه 1398
حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه بیان داشت:
➖تواضع و پیروی از دستورات خداوند موجب گسترش رحمت اللهی می شود
➖اندیشه ی ایستادگی و مقاومت امام (ره )باعث شکست استکباروطاغوت شد
➖هزینه ی مقاومت وایستادگی کمتر از تسلیم وسازش است
➖هر سازش جهان اسلام با استکبار خون خوار محکوم به سقوط ونابودی است
➖طرح سند ننگین 20 40 به جای اقتصاد مقاومتی برای نابودی اقتصاد کشور
حجت اسلام ابراهیمی با اشاره به سوره ی مبارک مریم( س)
بسم الله
 
فکر می کرد که کنار آمدند با مسیر زندگی اش
اما نه...
بحث کنار آمدن آنها نیست
بحث خودشه ...خودش هنوز با خودش کنار نیومده
اگه خودش با خودش کنار بیاد همه چی درست میشه
مگر یادت نمی آید آشنایانت را؟
مگر مجید صنعتی کوپایی را یادت نمی آید؟
مگر مرتضی عطایی را یادت نمی اید؟مگر مصطفی کاظم زاده؟ طلایی؟
همه شان سیم خاردار وابستگی و دلبستگی امان شان را بریده بود...وابستگی برایشان شده بود قفس...
 
مگر نشنیده ای که می گویند : اگر خداوند اراده کند بر ان
تفکر و اندیشیدن کار سهل و ممتنعی است. سهل است چرا که ما هر لحظه در حال اندیشیدن هستید و ممتنع است چون تفکر صحیح و سالم کار سخت و طاقت فرسایی است.
برای برخوردار شدن از تفکری صحیح و البته تاثیر گذار و ماندگار، ابتدا باید لوازم آن را جستجو نمود.
چهار کتاب فوق، مناسبت ترین ابزارهایی هستند که  برای تفکر در اختیار ما قرار دارند. من خودم آنها را بارها و بارها مطالعه نموده و از آنها بهره ها گرفته ام.
خواندن این کتاب را نه تنها به افراد مبتدی، بلکه به اف
سوگواری شهید  مقاومت در مدارس قلعه گنج(خبرنگار:ادیب حیدری)آیین سوگواری شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شعار« من قاسم سلیمانی ام » روز شنبه در مدارس قلعه گنج آغاز شد.
این آیین در نوبت صبح مدرسه ی علقمه ی شاهد و با حضور حجت الاسلام نجنو امام جمعه ودکتر مهدی شهسواری فرماندار و سرگرد نسب امیری فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج
ادامه مطلب
به نقشه زیر توجه کنید . به تصاویر ماهواره گوگل ارث نیز توجه کنید . شهرستان برخوار یک دشت پایکوهی است که در صورت بارندگی زیاد در کوهپایه کرکس و کوههای شمالی نجف آباد و تیران مستعد سیل خیزی است . از جنس خاک شهرستان می توان فهمید که این دشت در هزاران سال قبل محل انباشت رسوبات همراه روان آب های شمال شهرستان بوده است . حوزه آبخیز شهرستان از شمال میمه تا کوههای شمالی داران می باشد و از این طرف تا کوههای باقر آباد . پس مسئولین شهرستان به هوش باشند و ضمن
ستوان یکم پاسدار میثم شریفیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) بخش حبیب آباد به مناسبت هفته دفاع مقدس در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته حبیب آباد مورخ 5 مهر 98 اظهار داشت: مقاومت جواب می‌دهد! نزدیک چهل سال از آغاز جنگ می‌گذرد؛ اما دفاع مقدس هیچ‌گاه از حافظه تاریخی این ملت پاک نخواهد شد. این حماسه بزرگ درس‌های فراوانی برای ملت دارد که بازخوانی آن در این ایام می‌تواند راهگشای بخشی از مشکلات زمانه ما باشد:
1ـ درس بزرگ هشت سال مقاومت آن
روش‌های علم عصب‌شناختی، همان‌طور که طی چند دهه گذشته برای مطالعه و
سنجش تفکر خلاق از آنها استفاده شده، می‌توانند ما را در مطالعه تفکر
استراتژیک یاری دهند.روش: پژوهش حاضر با مرور ادبیات موضوع تفکر استراتژیک
و پژوهش‌های انجام‌شده درباره خلاقیت در زمینه EEG، چگونگی طراحی تکالیف
شناختی برای مطالعه تفکر استراتژیک را تشریح می‌کند، سپس به‌عنوان
مطالعه‌ای مقدماتی در یک پژوهش آزمایشگاهی، تفکر استراتژیک را بررسی کرده و
نتایج آن را ارایه
پیکر «فرمانده حیدر» وارد معراج شهدا شد.
پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمد جنتی، معروف به حاج حیدر که فرمانده لشکر زینبیون بود، پس از دو سال وارد معراج شهدا شد
#دعوتید
مراسم وداع با شهید فردا(چهارشنبه) ساعت ۱۶ در حسینیه معراج شهدا
«فرمانده حیدر» در تاریخ ۱۶ فروردین ۹۶ در حماه سوریه منطقه تل ترابی به شهادت رسید و همچون حضرت عباس (ع) سر و دستش را فدا کرد.
سردار سلیمانی درباره این فرمانده شهید گفته بود: حیدر یکی از بهترین‌هایم بود##.شهید مدافع حرم از
اطلاعیه فوری فعالان فضای مجازی احتمالا از امروز عکس و فیلمهایی از مردم : عراق لبنان فلسطین سوریه افغانستان و دیگر کشورهای مقاومت و منطقه منتشر شود که مردم این کشورها از این واقعه خوشحال هستند و یا پایکوبی میکنند و یا کلیپ و عکسهایی بر ضد شهید والا مقام سلیمانی منتشر کنند دقت کنید که برش فیلمها و استفاده از تصاویر ارشیوی در دستور کار ضد انقلاب است بدلیل ضعف رسانه ای در بیشتر کشورهای محور مقاومت احتمالا اخبار منفی زیادی منتشر خواهد شد امریکا
هر چند درحوزه نظری مدیریت استراتژیک، تعاریف متعددی برای بیان مفهوم
تفکر استراتژیک وجود دارد، اما تفکر استراتژیک تدوین هنرمندانه استراتژی بر
مبنای خلاقیت، کشف و فهم عوامل ارزش ساز در کسب و کار است. تفکر استراتژیک
با انعکاس ماهیت عمیق یک عمل و چالش­های اساسی آن آغاز می­شود. این تفکر
با درک،‌ تمرکز و زمان­بندی آغاز می­شود. تمرکز به این معنی است که توجه
خود را به کجا معطوف کنیم. چه چیزی در واقع مهم و اساسی است؟ فراموش کردن
چه چیزی‌ به معنی
 
استکبار از ریشه کبر به معنای بزرگی (فراهیدى، العین، ج 5، ص 361) است، این واژه مفهومی نسبی دارد که در مقایسه با چیز دیگر، بزرگی یا کوچکی درک می‌شود؛ (راغب اصفهانی، مفردات، ص 696) از این رو استکبار در باب استفعال به معنای «تعظم» و بزرگ دانستن (جوهری، الصحاح، ج 2، ص 802) خواهد بود که به امتناع عناد آمیز از قبول حق و بزرگ دانستن خود می‌انجامد (ابن منظور، لسان العرب، ج 5، ص 126؛ طریحی، مجمع البحرین، ج 3، ص 466) البته حرف سین و تا (هیئت باب استفعال) در این‏گون
عصر امروز جمعه 22 شهریور 98، مرد ۳۵ ساله افغانی کارگر در استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در جاده حبیب آباد شهرستان برخوار که چاه آن متعلق به یکی از اهالی شهر دستگرد بود غرق شد و جان باخت.سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این خصوص بیان نمود: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۳۹ دقیقه و در کانال آبرسانی غرب اصفهان رخ داده و تیم امداد و نجات غواصی در محل حاضر شدند اما متاسفانه فرد حادثه دیده پیش از نجات فوت کرده بود. علت غرق شدگی این فرد هنوز
محمد معافى؛ متولد شهرستان نکا در استان مازندران، فرمانده زبده نظامی و مستشار ایرانى  با نام جهادى "صابر" که درسوریه به شهادت رسید
این شهید مدافع حرم در 30 دى ماه 96 در شهر البوکمال واقع در استان دیرالزور سوریه در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به دوستان شهیدش پیوست. شهید معافی متولد سال 61 بود که در 35سالگی به شهادت رسید. یک پسر 10ساله و یک دختر 3ساله از او به‌یادگار مانده است. 
همرزم شهید معافی 
محمد در عملیات‌ها در عراق، سوریه و لبنان حرف ب
خوب که نگاه کنی، لشکر جهانیِ آخر الزمان دارد تکمیل می ‌شود. شاهدش اهتزاز پرچم ‌های زرد رنگ «زینبیون» در کنار آن پرچم سه ‌رنگ همیشه سرافراز است. شاهدش قلب ‌های شرحه ‌شرحه از فراق و خشم ‌های فرو خورده مجاهدان پاکستانی مدافع حرم در مراسم وداع با فرمانده محبوبشان است... و نمی ‌دانی اسم فرمانده که به میان می ‌آید، چه ‌ها که بر دل بچه ‌های دل ‌نازک زینبیون نمی‌ گذرد. از خودشان بپرسی، برایت می‌ گویند که هیچ فرماندهی برایشان عزیزتر از حاج حیدر
 وصیت شهید ابراهیم همت به جوانان :
  مادر جان من متنفر بودم و هستم از انسانهای سازش کار و بی تفاوت و متاسفانه جوانانی که شناخت کافی از اسلام ندارند و نمی دانند برای چه زندگی می کنند و چه هدفی دارند و اصلا چه می گویند بسیارند. ای کاش به خود می آمدند.
 از طرف من به جوانان بگوئید چشم شهیدان و تبلور خونشان به شما دوخته است بپاخیزید و اسلام را و خود را دریابید نظیر انقلاب اسلامی ما در هیچ کجا پیدا نمی شود نه شرقی - نه غربی؛ اسلامی که : اسلامی ... ای کاش م
آموزش زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس
اکنون زمان آن رسیده تا شما را با پسر ارشد خانواده ی C که یکی از فرمانده های با سابقه ی دنیای برنامه نویسی است، آشنا کنم. فرمانده ای که از آن همیشه به عنوان الگویی موفق و الهام بخش برای دیگر زبان های برنامه نویسی یاد می شود و بسیاری از زبان های حال حاضر از آن مشتق گرفته شده اند. اما با این حال همه فکر می کردند به دلیل اینکه تا به ‌حال چند دهه از عمر این زبان برنامه نویسی گذشته است، دیگر زمان بازنشتگی آن فرا رسی
به گزارش عصرحباد؛ سید علی طاووسی، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار در گفت و گو با خبرنگار عصرحباد گفت: طرح ملی کنترل فشار خون در شهرستان برخوار طبق ابلاغ کشوری از تاریخ ۹۸/۰۲/۲۸ آغاز شد و در تاریخ ۹۸/۰۴/۱۵ به اتمام رسید.وی اظهار داشت: با توجه به انجام کارهای آماری و تجزیه و تحلیل های در حال اجراء، آمار دقیق از شرکت کنندگان در این طرح از معاونت بهداشت و درمان استان بزودی به ما ابلاغ خواهد شد.طاووسی افزود: گروه هدف این طرح شامل کلیه افراد
به نام خدای شنهای طبس



چرا امریکا به ما حمله نمیکند؟ چون شاه مهره استکبار بیخ گوش موشک ها و توان نظامی ما ست
رهبر انقلاب:
رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه‌ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به
چشم بیاید. گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم میکنند؛ تهدید
به حمله‌ی نظامی میکنند؛ اما به‌نظرم خودشان هم میدانند، و اگر نمیدانند،
بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را
با خاک یکسان خواهد کرد.
http://farsi.kha
پست حذف شده توسط اینستاگرام
به این عکس ها خیره شو ...
حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام. ۹۷/۴/۹ 
شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
شهید فتحی شقاقی بنیان گذار جهاد اسلامی فلسطین (ترور توسط اسرائیل)
شهید سید عباس موسوی بنیان گذار حزب الله لبنان (ترور توسط اسرائیل)
شهید احمد یاسین بنیان گذار جنبش مقاومت اسلامی غزه (ترور توسط اسرائیل)
شهید عماد مغنیه فرمانده ارشد حزب الله (ترور تو
نتایج پژوهش حاکی از این است که تفکر استراتژیک
بر نوآوری سازمانی تاثیر گذار است و نیز پنج رکن تفکر سیستمی، فرصت طلبی
هوشمندانه، عزم استراتژیک، پیشروی براساس رویکرد علمی، و تفکر در طول زمان
بر نو آوری سازمانی اثر گذار هستند مشکلات سازمان‏‌ها روزبه روز پیچیده‌تر و
حل آنها نیازمند راه حل‏‌‌های موثرتری هستند.این مدل شامل ۵ شاخص اصلی
«نگرش سیستمی»، «عزم استراتژیک»، «پیشروی براساس رویکرد علمی»، «فرصت طلبی
هوشمندانه» و «تفکر در زمان» اس
به گزارش عصرحباد؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای شهر حبیب آباد اظهار کرد: با توجه به فشار هایی که آمریکا بر ایران تحمیل می کند، به درستی گزینه ی مقاومت را انتخاب کردیم و در برابر فشار های سنگین آمریکا مقاومت می کنیم و از باب مقاومت ملت ایران برکات زیادی از بُعد دفاعی و امنیتی برایمان فراهم شد و با انتخاب این گزینه روز به روز شاخص های قدرت آمریکا خصوصا در منطقه،
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
حضور فرمانده حوزه بسیج شهید محلاتی ره و فرمانده پایگاه امام حسین ع سده لنجان و چند نمازگزاران مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان در کنار تکواندوکاران خردسال  و نوجوان مسجد و استاد تکواندو انها(جناب آقای صالحی) و یادی از سردار شهید سلیمانی 
 
آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج ادرات شهرستان زرند برگزار شد
صبح امروز 28 فروردین ماه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و با حضور حبیب الله خنجری فرماندار، سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مدیران ادارات، نهادها، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، آئین تودیع سروان پاسدار محسن یزدانی و معارفه ستوان دوم پاسدار ماشاا... اثنی عشری به عنوان فرمانده حوزه بسیج ادرات شهرستان زرند برگزار شد.
 د
موشن گرافی مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار برای انتخابات مجلس یازدهم کدام نامزد را باید انتخاب کنند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سازمان هنری، رسانه‌ای اوج به مناسبت نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال جهت تنویر افکار عمومی در انتخاب فرد اصلح اقدام به طراحی موشن گرافیک با عنوان «مردم برای انتخابات مجلس کدام نامزد را باید انتخاب کنند» با موضوع شاخصه‌های مختلفی که یک نماینده داشته باشد و
چشمت، گوشت، شامه‌ات، چشایی‌ات، لامسه‌ات و خلاصه تمامی حواست اگر بدون هیچ عیب و نقصی هم کار کنند، یک چیز که نداشته باشی، همه‌ی آن‌ها لنگ خواهند بود!عقل که نداشته باشیم، می‌شویم سیستم بدون پردازنده، می‌شویم مدرسه‌ی بی مدرّس، می‌شویم لشکر بی‌فرمانده!امام یعنی همین!«خدایی که برای حواس ما امامى گذاشته تا ادراک آن‌ها را تصحیح کند، چطور ممکن است همه این خلائق را در شک و سرگردانى و اختلاف وابگذارد و امامى براى آنها معین نکند .
 
تو حتی آستین های تا زده‌ی همیشگی ‌ات هم جزوی از دروس آموزشی‌ات بود،یعنی خواب ممنوع یعنی همیشه آماده باش،یعنی جنگ همچنان باقیست و ایضا دفاع!فتح یک،دو و سه و چهار و ...،کردستان،دریا،خلیج،آسمان همه و همه بیشتر از رشادت ها و تخصصت؛معترف تواضع و مرام ابوالفضلی ات هستند.دوره ی تو هیچ وقت تمام نشد مربی!تو هنوز هم صدای گلوله های آتیشین بر پیکره‌ی استکباری،تو هنوز هم  تکاور آرمان های مقدسی،تو امتداد راه حسینی،تو هنوز هم مبلغ مرام ابوالفضلی،تو گن
 ولیعهد وقتی متوجه سولنان شد برای نجات او به
طرف سولنان رفت اما هنوز نمی دانست او یک دختراست و فکر میکرد سربازیست
عادی!سولنان وقتی ولیعهد را دیدبسیار تعجب کرد و به دلیل زخمی که داشت روی زمین
افتاد و کلاهش از سرش بیرون آمد و ولیعهد او را شناخت؛همان لحظه ولیعهد حواسش پرت
سربازی شد که به طرفش می آمد و سولنان هم از فرصت استفاده کرد و با زخم عمیقی که
داشت خود را به خارج از قلعه رساند.

ولیعهد هر طرف را
نگاه می کرد سولنان را نمی دید و همان لحظه فرماند
«مایکل هور» که یکی از مشهورترین مزدور جهان به شمار آمد در سن ۱۰۰ سالگی درگذشت.
«هور» که با لقب «دیوانه» در جهان معروف بود و فیلم «غاز‌های وحشی» از داستان زندگی او الهام گرفته شده است در سن صد سالگی درگذشت.
وی پس از فرماندهی یگان نیرو‌های «مزدور» برای سرکوب یک قیام در کنگو در دهه ۱۹۶۰ به شهرت رسید.
شهرت اصلی «مایکل هور» به تلاش او در هواپیماربایی در کودتای سیشل آفریقا در سال ۱۹۸۱ برمی گردد. این اقدام منجر به زندانی شدن وی منجر شد.
 


پسر معروف
در دهه هفتاد یک دوره بود که می گفتند هر کی با ننه اش قهر می کنه میره مینی بوس می خره .یک دوره می گفتند نیسان میخره .یک دوره می گفتند سوپری میزنه و یک دوره هم میوه فروشی و.. الان باید بگند هرکی با مامانش قهر می کنه تشریف می بره و میره چای قلیانی  میزنه ..برید در سطح شهرستان یه گشتی بزنید متوجه میشید که بالای۵۰-۶۰ واحد چای قلیانی با عناوین مختلف زده اند .این چه مسخره بازیه ؟ این شهرستان صاحب و سالار نداره ؟ کی به اینا مجوز داده ؟  
سیمای بسیج و فرهنگ بسیجی
بسیجی بانگ بلند بیداری است و باب رهایی، بلای جان استکبار است و برج استوار دیدبانی. بسیجی، بلبل خوشخوان گلزار جبهه هاست و باران معنویت در کویر رفاه گرایی. بسیجی بهار آفرین چهار فصل آزادی است و برق خشم الهی برتارک تاریک فکران مزدور و مدعی روشنفکری. بسیجی برکه غیرت دینی است و برف سپید بامدادی برهر بام و بر زن و شهر و دیار اسلامی. بازوانش بوسه گاه روح خداست و بلندای قامتش بازوی امن بندگان الهی. بهارش جاودان، برق سلاحش درخ
تلاش برای دستیابی به سلاح‌های جدید بی‌وقفه ادامه دارد و جزو معدود فعالیت‌هایی است که هنوز در آن ذهنِ خلاق و نظریه‌پردازِ انسان امکانِ بروز می‌یابد . امروزه در اوشنیا ، دیگر علم به معنای قدیمیِ آن تقریباً وجود ندارد . در زبان نوین کلمه‌ای برای 'علم' وجود ندارد . روشِ تجربیِ تفکر که مبنای تمامِ موفقیت‌های علمیِ گذشته بوده با بنیادی‌ترین اصولِ اینگسوس در تضاد است . و حتی پیشرفت‌های فناوری فقط در صورتی روی می‌دهند که محصولِ آنها در کاهش آز
روز سیزدهم آبان همزمان با ملت قهرمان کشورمان و همگام با سایر مدارس ضمن محکوم نمودن استکبار جهانی ، گرامیداشت روز دانش آموز ، تبریک این روز به دانش آموزان عزیز ،کلاسهای ششم این آموزشگاه با شرکت در راهپیمایی و اعلام انزجار از آمریکا و اجانب خودباخته شرق و غرب با ولی امر مسلمین تجدید پیمان نمودند و سایر کلاس ها با در دست داشتن پرچم ایران عزیز با شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر استکبار در تجمع مدرسه شرکت نمودند و بدین طریق این روز عزیز گرامی داشته ش
از سمت زینبیه که به علی آباد ملاعلی برسیم یک میدان در حال ساخت است که بسیار به جا ساخته شده اولا  ایمنی اهالی روستا را بالا میبره  ثانیا باعث زیبایی و ابهت روستا میشه و موجودیت روستا را نمایان تر می کنه .از طراحان این میدان تشکر می کنیم .
مبانی نظری سبک های تفکر
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری سبک های تفکر
 سبک های تفکر سلامی به ارزش نور در دل شب هم اکنون شما برای خرید محصول با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های تفکر (فصل 2) وارد فروشگاه فایل شده اید ..دانلود فایل وورد مبانی و چارچوب نظری، پیشینه تحقیق داخلی و خارجی در مورد سبک های تفکر.دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری سبک های تفکر از زمان سقراط و ارسطو تا زمان حال دربارة تفکر و ماهیت و
انتقام سخت رویداد نیست؛ روند است
دوستان عزیزی که پاسخ موشکی ایران آنها را راضی نکرده را به مطالعه مجدد و دقیق و عمیق چند منبع مهم دعوت می‌کنم: ١- پیام تسلیت حضرت آقا ٢- سخنرانی یکشنبه سید حسن نصرالله ٣- بیانات دیروز حضرت آقا از این سه منبع که توسط رهبر محور مقاومت و فرمانده ارشد او در منطقه صادر شده، چند نکته مهم به دست می‌آید که نقشه راه انتقام سخت را برای ما ترسیم می‌کند: ١- خون حاج قاسم با خون هیچ شخصیت آمریکایی معادل نیست.
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ مسئول گروه جهادی شهید همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت قمربنی هاشم علیه السلام شهر حبیب آباد در گفت و گو با خبرنگار عصرحباد گفت: گروه جهادی شهید همت این پایگاه بسیج بمدت ۸ روز و شب همراه با دو اکیپ در مکان های عمومی مثل: پارک آزادگان، مسکن مهر، مجتمع طلاب، بهشت زینب(س)، مسجد الزهرا (س) ملاقاسم، پایگاه مقاومت بسیج حضرت قمربنی هاشم (ع) و کانون شهید باهنر شهر حبیب آباد جهت کنترل فشارخون شهروندان محترم در طرح ملی کنترل فشارخون حضور
صبر کردند...صبر کردند...باز هم صبر کردند تا خبر رسمیت پیدا کرد.خواندن از روی کاغذ سخت بود ،جه برسد که توی دوربین ها زل بزنند و بگویند...
گفتند..خبر تلخ را صبح تیتر اول زدند و به مردم گفتند:  سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه به درجه شهادت رسیدبغض ها ترکید..کاغذها را رها کردند..با اشک چشم گفتند:  حاج قاسم مان شهید شد..آره حاج قاسم خودمان..همان مرد میدان های جنگ..از بیست سالگی شد فرمانده..جنگید و گفت فقط برای خدا و امنیت این مردم...با خنده هایش ته دلم
یکی تعریف می کرد :وقتی ازنماز جماعت صبح برمی گشتم، جماعتی را دیدم که به زور قصد سوارکردن گاو نری را در ماشین داشتند.گاو مقاومت می‌کرد و حاضر نبود سوارماشین بشود. من رفتم دستی به پیشانی گاو کشیدم . گاو مطیع و سوار ماشین شد.من مغرور شدم و پیش خودم گفتم: این به خاطر نماز امروزم است!وقتی رسیدم خانه، دیدم مادرم گریه و زاری می‌کند.علت را که جویا شدم ،گفت:گاومان را دزدیدند!
گاو مرا شناخته‌بود، ولی من او را نشناخته‌ بودم!!
علامه طباطبایی:
« من در شبانه روز، شش ساعت را صرف خوردن و خوابیدن و عبادت می کنم و هجده ساعت هم مشغول تفکر هستم. گه گاهی هنگام تفکر خوابم می برد؛ وقتی بیدار می شوم، افکارم را از آن جا که مانده بود، ادامه می دهم حتی در خواب هم فکرم مشغول بود! »
علامه طباطبایی:
« من در شبانه روز، شش ساعت را صرف خوردن و خوابیدن و عبادت می کنم و هجده ساعت هم مشغول تفکر هستم. گه گاهی هنگام تفکر خوابم می برد؛ وقتی بیدار می شوم، افکارم را از آن جا که مانده بود، ادامه می دهم حتی در خواب هم فکرم مشغول بود! »
به گزارش عصرحباد؛ سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری مسوول ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح سخنران مراسم گرامیداشت ۱۱ آبان، روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار گفت: در نزد خداوند متعال هیچ کلمه ای بالاتر از شهید نیست.
وی افزود: خداوند به شهدا نعمت شفاعت داده و شهید موقع شهادتش تازه متولد و در دنیا جاوید می شود.
مسئول ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح بیان نمود: صبر کردن بر فرائض، بر مشکلات برتری پیدا کردن، رابطه خود را با ائمه معصومین قطع نکردن و رعایت تقو
مقاومت فشاری دیوارهای بنایی به عوامل متعددی وابسته است که پیش بینی آن را حتی در حال حاضر به یکی از چالش های پیش روی مهندسین تبدیل کرده است. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مقاومت فشاری آجر (Masonry Unit)
مقاومت فشاری ملات
نسبت ابعادی دیوار
حجم نسبی درزهای افقی (Bed Joints)
حجم نسبی آجر

ادامه مطلب
پس از آزادی سربازان آمریکایی
فرمانده آمریکایی خطاب به سربازانش : رفتار ایرانی ها با شما چگونه بود؟!سرباز آمریکایی : بسیار خوب؛ حتی به ما ناهار و شام دادند! فرمانده: وای! ایرانی ها در غذایشان ماده ای می ریزند که شمارو دنباله رو عقایدشان می کند! 
سرباز: نه به امام هشتم اصلا اینطور نیست!
 
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
 
دانلود پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوازدهم 
دانلود پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوازدهم در 32 اسلاید که قابل ویرایش میباشد و شما عزیزان می توانید به راحتی تغییرات خود ...
 
دانلود پاورپوینت درس 12 کتاب تفکر و سواد رسانه ای 
 از درس دوازدهم وارد فصل چهارم کتاب تفکر و سواد رسانه ای می شویم. فصلی با ... پاورپوینت درس 6 کتاب تفکر و سواد رسانه
        
         
تفکر بسیجی ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی بسیج رهنمون می‌کند و ماهیت و شخصیت واقعی آن را برای ما روشن می‌سازد. این واژه مقدس که اولین بار توسط امام راحل(ره) تجلی یافت، همان اندیشه واعتقادی است که شریف‌ترین فرزندان این کشور آن را پذیرفته و تمام رفتار علمی و عملی خود را با آن، تنظیم کردند تا آنجا که مبدل به انسان‌های نمونه‌ای در تمامی اعصار شدند. به معنای دیگر تفکر بسیجی به تمام و کمال، تعبیری بدیع از مکتب اسلام و آئین الهی
بمناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار،امام جمعه،شهردار و فرمانده انتظامی بخش آب پخش با فرمانده حوزه شهید دستغیب آب پخش دیدار کردند.
امام جمعه آب پخش در این دیدار با محکومیت اقدام امریکا در تروریستی خواند سپاه پاسداران اظهار داشت:این اقدام امریکای جنایتکار، از روی استیصال و درماندگی و عصبانیت فراوان نسبت به سپاه پاسداران است.
وی افزود:این اقدام باعث تاثیرگزاری بیشتر سپاهیان عزیز می شود و عزت آنها افزوده خواهد شد.
شهردار آب پخش نیز در این
قاسم سلیمانی (۱۳۳۵-۱۳۹۸ش) فرمانده سپاه قدس. او در دوران جنگ ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود.
قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۹ش از سوی آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت. او در ۱۳ دی ۱۳۹۸ توسط نیر
عصر امروز همه ستادهای انتخاباتی حاج علی شانظری کاندیدای مجلس یازدهم در سطح دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار فعال شدند.
  حاج علی شانظری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با معرفی کوتاهی از خود اظهار کرد: بنده متولد ۱۳۴۴ متأهل و دارای سه فرزند هستم و همچنین دارای مدرک فوق‌لیسانس جغرافیا و برنامه‌ریزی مدیریت شهری و همچن
بهترین الگوی استکبارستیزی 
 «دشمن را باید ناامید کرد!» به سبک حضرت ابوالفضل العباس. چه شد که شمر با حالت خشم به لشکرش برگشت؟
الگویی برای تحرکات دیپلماتیک «انقلاب در اعتراض به استکبار و عوامل استکبار در ایران به وجود آمده و بر این اساس تشکیل شد، رشد پیدا کرد،‌قوی شد، منطق استکبار را به چالش کشید. (استکبار) نمی‌تواند تحمل کند، مگر وقتی که مأیوس بشود. ملت ایران، جوانان ایران، فعالان ایران، کسانی که به هر دلیلی ولو به دلیل غیر اسلامی به میهن
خاطره از زبان خانم محدثه علیرضایی:
مطهره یه متن برای نشریه نوشته بود و داد به منمن اون موقع سردبیر بودم. وقتی متنو خوندم همه چی عالی بود، محتوا عالی، قلم عالی و... اما چنتا ایراد نگارشی کوچیک داشت از نظرمباهاش که مطرح کردم قبول نکرد و گفت تو حق نداری به متن من دست بزنی و... خلاصه اون متنو بدون تغییر زدیم تو نشریهبرای شماره بعدی نشریه بهش گفتم: مطهره بریم از فرمانده بپرسیم که کار درست چیه و اما سردبیر میتونه متن نویسنده و تغییر بده یا نه؟ قبول ک
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار ظهر امروز با حضور در فرمانداری وارد گود انتخابات مجلس یازدهم شد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده دروه های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار ظهر امروز به همراه برخی از حامیان خود ازجمله؛ علیرضا جهانگیری رئیس شورای شهر شاهین‌شهر، علی فتحی عضو شورای شهر شاهین‌شهر، عباسعلی علی عباسی رئیس اتحادیه ا
مقاومت یا رزیستور نام یکی از قطعات الکترونیکی دوپایه و کنش‌پذیر (مصرف‌کنندهٔ انرژی) است که به عنوان یکی از اجزای منفرد مدارهای الکترونیکی مقاومت الکتریکی مورد نیاز را ایجاد و اعمال می‌کند. در این مدارها از مقاومتبرای کم کردن جریان، تنظیم سطح سیگنال‌ها، تقسیم ولتاژ، یا موارد بسیار دیگری استفاده می‌شود. هنگامی که جریان الکتریکی از یک مقاومت عبور می‌کند اختلاف ولتاژی بر اساس قانون اهم بین پایه‌های آن ایجاد می‌شود. شدت جریانی 
مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) بخش حبیب آباد، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء، در مصلی نماز جمعه شهر حبیب آباد برگزار شد. در این مراسم ستوانیکم پاسدار میثم شریفیان به عنوان فرمانده این حوزه معارفه شد و از برادر بسیجی مهدی آقابابایی، فرمانده اسبق این حوزه تقدیر و تشکر به عمل آمد.
عکاس: محمد نیسانی
 
 
 
 
 
 
 
 
#خورشید_فروزان_شهادت_همه_حجابهای_تحریف_و_فریب_را_خواهد_شکافت. "مقام معظم رهبری" 
یادواره آبروی محله ویژه #شهید والا مقام احمد #خواجه_گودرزی با حضور آقایان #خدامرادصالحی سرپرست فرمانداری، سرهنگ #محمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، #ناظم الرعایا شهردار سده لنجان، اعضای شورای اسلامی شهر سده لنجان، خانواده شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولین و شهروندان لنجان باهمکاری شهرداری و شورای اسلامی سده لنجان، #صدا و سیمای مرکز ا
 
روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.
ادامه مطلب
روزی ابوریحان درس به شاگردان می گفت که خونریز و قاتلی پای به محل درس و بحث نهاد. شاگردان با خشم به او می نگریستند و در دل هزار دشنام به او می دادند که چرا مزاحم آموختن آنها شده است. آن مرد رسوا روی به حکیم نموده چند سئوال ساده نمود و رفت.
فردای آن روز، شاعری مدیحه سرای دربار، پای به محل درس گذارده تا سئوالی از حکیم بپرسد. شاگردان به احترامش برخاستند و او را مشایعت نموده تا به پای صندلی استاد برسد


ادامه مطلب
صبر کردند...صبر کردند...باز هم صبر کردند تا خبر رسمیت پیدا کرد.
خواندن از روی کاغذ سخت بود ،جه برسد که توی دوربین ها زل بزنند و بگویند...
گفتند..خبر تلخ را صبح تیتر اول زدند و به مردم گفتند:  سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه به درجه شهادت رسید
بغض ها ترکید..کاغذها را رها کردند..با اشک چشم گفتند:  حاج قاسم مان شهید شد..آره حاج قاسم خودمان..همان مرد
میدان های جنگ..از بیست سالگی شد فرمانده..جنگید و گفت فقط برای خدا و امنیت این مردم...با خنده هایش ته دل
با سلام
درسته که خدمت سربازی عمر ادم رو تلف میکنه ولی یه مزایایی هم داره. یه مثال بزنم من بی نظم بودم قبل از خدمت ولی بعدش خیلی با نظم شدم. ولی چون حرف زور تو کتم نمیرفت یه چند ماه اضاف خوردم. چیز خاصی هم نبود فرمانده گفت باید رو برجک شیفت بدی من قبول نکردم و من دو هفته پادگان نرفتم و بعدش که رفتم به دلیل سزپیچی و غیبت اضافه خدمت خوردم. من با فرمانده سر این موضوع دعوام شد و منو یه دو روز بازداشت کردن و پست خوب قبلیم رو ازم گرفتن. و...
 
دانلود گام به گام ششم درس تفکر و پژوهش

جواب فعالیت های تفکر و پژوهش ششم ابتدایی : امروز هم برای شما دانش آموزان دوست داشتنی پایه ششم ابتدایی یکی دیگر از گام به گام های ششم را آماده کرده ایم . گام به گام تفکر و پژوهش ششم ابتدایی جواب تمام فعالیت ها و پرسش های این کتاب را داده است .
لینک دانلود گام به گام
ادامه مطلب
فرمانده کل سپاه با اشاره به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی‌ها خطاب به آنان هشدار داد: کسانی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده‌اند اگر زنده بمانند قطعا از این گفته خود پشیمان خواهند شد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گفت و گویی در واکنش به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی ها با بیان اینکه  آنهایی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده اند، اگر زنده بمانند قطعا از ا
"کلنل جیم کالدویل" به عنوان فرمانده هواپیمای B-52 در دوران جنگ سرد منصوب می شود.او به همراه اعضای تیمش باید ماموریتی خسته کننده که فرمانده سابق در آن شکست خورد را انجام دهند.
نام پارسی فیلم : اجتماع عقابها
دانلود دوبله فارسی فیلم A Gathering of Eagles 196
اندوهی که از اعماق تفکر سرچشمه نگیرد، اندوه نیست، عزای باطل و بی اعتباری به خاطر سرکوب شدن امیال فردی است؛ و انسان متفکری که گهگاه گرفتار اندوه نشود، علیل و ناقص است؛ دور از دریا، دور از توفان، دور از پرواز، دور از "شکفتن روح" است....
اما تفکر، همان گونه که اندوه می آفریند، در دوام مثبت خویش، پلی خواهد ساخت میان جزیره و جماعت، میان فرد و خلق، میان امروز و فردا؛ پلی به سوی شادمانی روح....
اندوهی که از اعماق تفکر سرچشمه نگیرد، اندوه نیست، عزای باطل و بی اعتباری به خاطر سرکوب شدن امیال فردی است؛ و انسان متفکری که گهگاه گرفتار اندوه نشود، علیل و ناقص است؛ دور از دریا، دور از توفان، دور از پرواز، دور از "شکفتن روح" است....
اما تفکر، همان گونه که اندوه می آفریند، در دوام مثبت خویش، پلی خواهد ساخت میان جزیره و جماعت، میان فرد و خلق، میان امروز و فردا؛ پلی به سوی شادمانی روح....
فرمانده کل ارتش در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه در صورت هر اقدام از سوی ایران، آمریکا ۵۲ نقطه از ایران را هدف قرار می‌دهد، تاکید کرد در یک درگیری احتمالی در آینده که بعید می‌دانم جرأت انجام این کار را داشته باشند؛ آنجا مشخص خواهد شد این اعداد ۵ و ۲ به کجا تعلق خواهد داشت.
امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید منصور ستاری که صبح امروز به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت وی
گفتگویی ناب با سردار حاج علی فضلی/ حضرت آقا فرمودند: حاج یداللهِ ما چطور است؟
یکشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۵
مصاحبهکمتر پیش می آمد که در دوران دفاع مقدس؛ دو نفر این گونه با هم همکار و هماهنگ از ابتدای کار تا زمان شهادت یکی از آنها به این صورت کنار هم بمانند. 
بیشتر نیروها این دو دوست و فرمانده را «دوقلوهای عملیاتی » نام می بردند
 
. اما این دوستی و مودت هیچ گاه باعث نگردید تا حاج یدالله شان و درجه فرمانده خود را حتی در کی لحظه نگاه ندارد. حاجی که خ
"ای کاش قلبم بی آنکه بشکند مقاومت نماید "
این عنوان کتابیه که تازه باهاش آشنا شدم و هنوز نخوندم .
ولی خوندن عنوانش هم قلبم رو به درد آورد .
چقدر مناسب حال و هوای این روزهای من و شاید بسیاری از انسانهای اطرافمه .
خدایا کمکمون کن و رهامون نکن .
ای کاش این روزها زودتر بگذرند ...
تاریخ شفاهی دانشجویان پیرو خط امام: دانشجویان و گروگان ها که به قلم حسین جودوی  نوشته شده است و توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده اشت.  پیروزی انقلاب اسلامی اگرچه نفوذ آمریکا را در ایران تحلیل برد، ولی منجر به زوال کامل قدرت و دخالت‌های آن نشد و بقایای عوامل آمریکا در درون مملکت مشغول توطئه بودند؛ به ‌خصوص اینکه با روی کار آمدن دولت موقت استکبار به آن امیدوارتر شد. در این شرایط دولت موقت که امور کشور را در دست گرفته بود، متأ
  
راز کانال کمیل: روایت پنج روز مقاومت رزمندگان گردان کمیل در کانال دوم فکه
«راز کانال کمیل» روایت پنج روز مقاومت رزمندگان گردان کمیل، در کانال دوم فکه است که به همت گروه فرهنگی انتشارات شهید ابراهیم هادی تدوین شده است.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
یک ساعت بعد دوباره آتش بعثی‌ها خاموش شد. ما از چندین موقعیت می‌توانستیم خاکریز دشمن را نگاه کنیم.
لحظاتی بعد بچه‌ها دیدند تعدادی بعثی با برانکارد برای انتقال مجروحان خودشان از خاکریزهای ب شکل ج
♦️هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه به آمریکا: مانند یک شاهین دنبالتان می‌کنیم
دریادار "علیرضا تنگسیری" با تاکید بر اینکه راهی جز این که آمریکایی‌ها از منطقه بروند وجود ندارد، گفت:
اگر گفتیم آمریکایی ها از منطقه بروند چون با رفتن آنها، منطقه عاری از مشکلات شده و امنیت در خلیج فارس برقرار خواهد شد.
آمریکایی ها دنبال تنش و آتش افروزی در منطقه هستند و به هر کجا که رفتند نا امنی به ارمغان بردند لذا در خلیج فارس که منطقه آرامی بوده است و سال ها کش
مقاومت جسم هادی دو سری است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت نشان میدهد و ولتاژ دو سر آن متناسب با جریان عبوری از آن میباشد.در واقع هر هادی الکتریکی از خود در مقابل عبور جریان الکتریکی مقاومت نشان میدهد که بسته به میزان این مقاومت جریان عبوری از آن هادی محدود میشود البته پارامترهای دیگری مانند طول هادی و میزان سطح مقطع آن نیز در مقدار عبور جریان موثر میباشد واحد اندازه گیری مقاومت اهم است. در الکترونیک مقاومت را با حرف R (ابتدای ک
مقاومت جسم هادی دو سری است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت نشان میدهد و ولتاژ دو سر آن متناسب با جریان عبوری از آن میباشد.در واقع هر هادی الکتریکی از خود در مقابل عبور جریان الکتریکی مقاومت نشان میدهد که بسته به میزان این مقاومت جریان عبوری از آن هادی محدود میشود البته پارامترهای دیگری مانند طول هادی و میزان سطح مقطع آن نیز در مقدار عبور جریان موثر میباشد واحد اندازه گیری مقاومت اهم است. در الکترونیک مقاومت را با حرف R (ابتدای ک
مقاومت جسم هادی دو سری است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت نشان میدهد و ولتاژ دو سر آن متناسب با جریان عبوری از آن میباشد.در واقع هر هادی الکتریکی از خود در مقابل عبور جریان الکتریکی مقاومت نشان میدهد که بسته به میزان این مقاومت جریان عبوری از آن هادی محدود میشود البته پارامترهای دیگری مانند طول هادی و میزان سطح مقطع آن نیز در مقدار عبور جریان موثر میباشد واحد اندازه گیری مقاومت اهم است. در الکترونیک مقاومت را با حرف R (ابتدای ک
امام علی (علیه السلام)وَ کَمْ مِنْ عَقْلٍ أَسِیرٍ تَحْتَ هَوَى أَمِیرٍو چه بسا عقل که اسیر فرمانروایى هوس است؛
برخی عقل ها و اندیشه ها، به جای آنکه در مسیر ترویج مهر و نور باشند، مزدور شیطان هستند تا ترویج خداستیزی کنند.استدلال اقامه کنیم برای عظمت دین و اخلاق نه اثبات درستی بی دینی و بداخلاقی؛فرمول شیمی بنویسیم برای درمان بیماران سرطانی و پوستی و نه ساختن مواد مخدر شیمیایی و سوختن جوانان؛واقعیت زندگی سیاه جنایت کاران فاشیسم و نژادپرست م
راهپیمایی مردم ولایت مدار شهرستان برخوار در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور و اقدامات اخیر آشوبگران در به آتش کشیدن اماکن عمومی و ضربه به امنیت ملی امروز پنجشنبه 30 آبان 1398 در مرکز شهرستان برخوار (دولت آباد) برگزار شد.
عکاس: محمد مهدی منصوری
مقدمه
بزرگترین صفت شیطان چیست؟ در جواب این پرسش، بی درنگ پاسخ خواهیم داد حیله گری و فریبکاری. اما آیا واقعا سیمای شیطان این گونه است و یا او می خواهد ما با این نقاب او را ببینیم.
می گویند بزرگترین فریب شیطان آن است که "شیطان وجود ندارد" اما از آن فریب بزرگتر که "حقیقت شیطان" در پس آن پنهان شده است منحصر کردن او به "حیله گری است." آن چیزی که ابلیس را از "فرشته ای مقرب" به "مطرود ابدی" تبدیل کرد؛ غرور او بود. همان صفتی که با خزیدنش در زیر "جلد" بشر برای
فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: هیات اجرایی شاهین‌شهر، میمه و برخوار 45 نفر را برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس تائید صلاحیت کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع اهالی رسانه حاضر شد و از تائید صلاحیت داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس داد.
وی بابیان اینکه بر اساس روزشمار اجرایی انتخابات،

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها