نتایج جستجو برای عبارت :

برندگان جوایز ملی کتاب سال 2019 اعلام شدند

سلامبرندگان مسابقه دی 13968 مشخص شدنداگر می خواهید برنده مسابقه زمستان 1398 باشید به نشانی زیر مراجعه کنید:http://eaes.ir/2020/02/16/%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%d9%85%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%af-%d8%ad%d8%b6%d8%b1%d8%aa-%d9%81%d8%a7%d8%b7%d9%85%d9%87-%d8%b2%d9%87%d8%b1%d8%a7-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87/
اسامی برندگان چهلمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه از یکم شهریورماه سال 97 آغاز و آخرین مهلت سپرده پذیری جهت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی و بهره مندی از جوایز آن، 31 مردادماه امسال بود.
ادامه مطلب
خب ، باید بگم که شکست سختی بود.نمی دونم چرا با این که پیش پا افتاده است و اهمیت چندانی نداره ، این قدر سر خورده شدم!
قضیه از این قراره که توی یه مسابقه ی کتاب خوانی شرکت کرده بودم و فکر می کردم که حتما برنده می شم و اگه اول نشم حداقل آخر می شم.ولی حالا که اسامی برندگان رو اعلام کردن می بینم که من برنده نشدم.یه شکست به شکست هایی که تا حالا خوردم افزوده شد!
خیلی خوشحال بودم که بعد از مدتی می تونم بگم که توی یه مسابقه برنده شدم ولی خب نشد دیگه.نمی دونم
 
با معرفی برندگان جایزه شعر فوروارد برندگان آن در سه بخش شناخته شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت جایزه، جایزه معتبر شعر فوروارد ۲۰۱۹ برندگان خود را در سه بخش معرفی کرد.
فیونا بنسون ‌شاعری از ‌ویلتشایر به عنوان شاعر برنده بخش بهترین مجموعه شعر جوایز فوروارد ۲۰۱۹ انتخاب شد تا جایزه ۱۰ هزار پوندی این بخش را از آن خود کند.
وی برای مجموعه شعر «سرگیجه و روح» که ششمین مجموعه شعری است که منتشر کرده، این جایزه را از آن خود کرد.
سال ۲۰۱۸ بن
این باشگاه در سال ۱۸۸۲ با نام هاتسپر اف.سی. شروع به فعالیت کرد و قبل از آنکه به لیگ دسته دوم فوتبال راه یابد، تا سال ۱۹۰۸ درلیگ جنوب بازی می‌کرد. قبل از این پیشرفت، آن‌ها جام حذفی انگلستان در سال ۱۹۰۱ به خانه بردند تا اولین باشگاه غیر حرفه‌ای باشند که این جام را صاحب می‌شود.
پس از آن، تاتنهام اف ای کاپ را هفت بار دیگر، لیگ را دو بار، جام اتحادیه را چهار بار، جام یوفا را دوبار و جام برندگان جام را یک بار به دست آورد. با قهرمانی در جام برندگان جا
با سلام و تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
به علت تمدید زمان قرعه کشی در بعضی از شهر ها به زودی اسامی قرعه کشی در سایت و کانال قابل مشاهده است.
 
اسامی برندگان قرعه کشی روزنامه دیواری به تفکیک استان در لینک های زیر قابل مشاهده است.
اسامی برندگان استان هرمزگان
اسامی برندگان استان کردستان (قروه)
.....
.....
.....
اسامی برندگان سی و سومین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک می توانند با مراجعه به شعب و پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir از نتیجه این قرعه کشی مطلع شوند.
ادامه مطلب
به گزارش حوزه سینما و تلویزیون گروه فرهنگی هنری عصرحباد؛ برندگان قسمت های سیزدهم و چهاردهم مسابقه «عصر جدید» ساعت ۲۲:۳۰ امشب از شبکه سه سیما اعلام می شوند.
در قسمت سیزدهم داوران، وحید آقاجری و دختران نینجا را به عنوان برگزیده انتخاب کردند. همچنین در قسمت چهاردهم هم داوران گروه عروسک های غول پیکر و فاطمه عبادی را برگزیدند که حالا باید منتظر نظر نهایی مردم بمانیم.
گفتنی است دور دوم برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روزهای یکشنبه و دوشنبه پخش می‌ش
برندگان جوایز کتاب ملی 2019 اعلام شد! در سخنرانی دلخراش خود برای افتتاح 70مین دوره جوایز کتاب ملی ، مدافع تحسین برانگیز و میزبان لوور برتون اظهار داشت: "این داستان پردازی است که تمدن ما را در کنار هم نگه می دارد." اکثر فینالیست ها اولین بار نامزد شدند ، این یک شب قصه گویی ، داستان های جدید بود - شبی که برندگان داستان های خود را از نحوه رسیدن به آنجا ، مبارزات و الهام بخش ها و مردم در طول مسیر گفتند.
سارا ام بروم ، برنده جایزه جایزه غیرداستانی برای خ
اسامی برندگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی کتابخانه باقرالعلوم(ع) شهر خشکرود به شرح زیر می باشد:
در بخش خانوادگی خانم مریم جانی فاردقی 3،000،000 ریال
در بخش نوجوان مکتوب خانم فاطمه شجاعیان 500،000 ریال
در بخش نوجوان پویش خانم حورا چمن پیرا 750،000 ریال
در بخش بزرگسال خانم آسیه دلیریان 800،000 ریال
 معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن اعلام جزئیاتی از ثبت سفارش کتب درسی، قیمت پشت جلد کتب درسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.
 محمدمهدی کاظمی با حضور در شبکه خبر، نحوه ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید را توضیح داد و گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته ثبت‌نام دانش‌آموزان برای تهیه کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت الکترونیک و اینترنتی انجام می‌شود.
ادامه مطلب
شایان ذکر است که ارزیابی جهانی MIKE: Most Innovative Knowledge Enterprise در 8 محور یکپارچه با پوشش سطوح مختلف سازمان در 3 حوزه ساختار، منابع انسانی و ارتباطات و با تمرکز بر ارزش‌آفرینی سازمان مبتنی بر 3 مؤلفه دانش، نوآوری و سرمایه فکری و در 4 مرحله ارزیابی توسط کمیته بین‌المللی داوران از کشورهای سوئد، آلمان، انگلستان و رومانی انجام گرفته است.
از دیگر برندگان جایزه جهانی MIKE در سال 2019 می‌توان به Cinopec از کشور چین (بزرگ‌ترین شرکت پالایش نفت، گاز و پتروشیمی جهان)
نفرات برتر کنکور اعلام شدند؟ الان وقت این است که این نفرات برتر، از قلم چی پول بگیرند و بگویند آزمون هایش را شرکت می کرده اند. از گزینه دو هم. و بعد بگویند فقط کتاب های گاج را می خوانده اند. و فقط خیلی سبز و کلاغ سفید و پرتقال خونی هم! البته همه ی اینها بعد از این است که به سفارش صدا و سیما گفته اند هیچ آزمونی شرکت نکرده اند و هیچ کتاب کمک درسی نخوانده اند، الا نص اتم و اکمل کتب درسی رسمی!
روز پنج شنبه هفته گذشته،در یک سانحه رانندگی در محور همدان ـ
اسدآباد یک مرد 54 ساله کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
سرهنگ "جمشید باقری" فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اعلام این خبربه سایت پلیس گفت: در پی گزارش یک
فقره تصادف فوتی در محور همدان ـ اسد آباد به مرکز فوریت های پلیسی 110،
بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 17 همدان برای بررسی به محل اعزام شدند.

 در بررسی های مقدماتی مشخص شد، یک سواری پیکان با
یک  سواری پژو 405 برخورد کرده که در نتیجه آن،
این پاورپوینت در 26 اسلاید طراحی واسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از نحوه شکل گیری جایزه صلح نوبل،نوبل و ریاضیات،برندگان جایزه صلح نوبل چگونه مشخصمی شود،قسمت های جایزه نوبل،مطالبی در مورد برندگان جایزه صلح نوبل،حادثه میانمار و جایزه صلح نوبل و سایرمطالب مفید و ارزنده در مورد جایزه صلح نوبل که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
ثبت نام لاتاری گرین کارت ارزان ترین و میشه گفت بهترین روش مهاجرت قانونی به امریکاست به همین دلیل متقاضیان زیادی دارد، لاتاری یار به عنوان تیم تخصصی ثبت نام لاتاری گرین کارت امریکا در این چند سال پاسخگوی تماس ها و پیام های زیادی در شبکه های اجتماعی راجع به مسائل پیرامون لاتاری بوده است و طبیعی هست که دوستان زیادی قبل از اقدام برای ثبت نام سوالاتی مختلفی داشته باشند.
سوالاتی از قبیل ثبت نام رایگان لاتاری ، دلیل تفاوت نرخی که در مراکز مختلف ثب
مدت زیادی است که اعلام شده کسانی که کتابهایشان را برای بررسی به من داده بودند ، آنها را از آقای رمضانی تحویل بگیرند ولی هنوز این افراد کتاب، کتاب کار ، یا دفترشان را از آقای رمضانی نگرفته اند!!
فردا سه شنبه مدرسه باز است و آقای رمضانی مدرسه تشریف دارند.
لطفا به این دوستان خبر بدهید:
آقایان :
رضایی (11- کتاب کار)  -  زنجانی نژاد (10ح کتاب)  -  رهبر (10ح کتاب، کتاب کار، دفتر)  -  میرشجاعی (کتاب کار، دفتر)
و یک کتاب بی نام  و تقریبا خالی! که نفهمیدم اصلا چر
سرانجام بعد از دو سال زحمت و بی خوابی کشیدن، آخرین پاک نویس رمانم هم تمام شد ومن افتادم دنبال این که یک ناشر حسابی گیر بیاورم و کتابم را چاپ کنم .
اولش فکر می کردم مشکل اصلی برای یک نویسنده، نوشتن کتاب است; اما بعد فهمیدم که چاپ کتاب، از نوشتن آن سخت تر است . از کلاس های دانشگاهم زدم و کلی این طرف و آن طرف دویدم . به همه ناشرینی که اسمشان را شنیده بودم رو انداختم; اما مثل این که ناشرها اهل رمان چاپ کردن نبودند . بعضی ها هم تا می فهمیدند که این رمان ا
فهم توسعه و کاهش فقر 
(از منظر نوبلیست‌های سال ۲۰۱۹)
 
 
مهمترین یافته برندگان نوبل اقتصاد سال ۲۰۱۹ این بود که یک تئوری خوب ممکن است برای کشف مکانیسم‌های احتمالی فقر و راه‌های موثر مبارزه با آن بسیار مهم باشد. اما برای هدایت سیاست کافی نیست. 
 
در حالی که تئوری می‌تواند انگیزه‌های خاصی را مشخص کند اما قدرتمند بودن راهکارها در عمل را بیان نمی‌کند. به عبارتی آنها به این یافته رسیدند که در راستای کاهش فقر یک راه کلی وجود ندارد بلکه باید با ا
توزیع رشته‌ای: جایزه نوبل معتبرترین جایزه‌ای است که در شاخه‌هایی از علم به محققان آن شاخه‌ها تعلق می‌گیرد؛ این جایزه برای اولین بار در سال 1901 به محققان 6 شاخه از علم تعلق گرفته است؛ «اقتصاد» یکی از علومی است که هر سال به برترین محققان آن جایزه نوبل تعلق می‌گیرد. در کنار اقتصاد، به 5 شاخه دیگر از جمله «پزشکی»، «فیزیک»، «شیمی»، «ادبیات» و «صلح» جایزه نوبل تعلق می‌گیرد.
پراکندگی جنسی: بیش از 90 درصد از کل برندگان جایزه نوبل تا به امروز مرد و
بنا به اعلام کیانوش جهانپور در حساب توئیتری منتسب به وی اعلام کرد : بیماران مشکوک به ویروس کرو نا در شهر قم به علت کهولت سن و ضعیف بودن سیستم ایمنی مغلوب قاتل این روزهای جهان( کرونا ) شدند . از شما همراهان گرامی خواهشمندم پیشگیری های بهداشتی لازم را رعایت بفرمائید . گروه پزشکی و سلامت اورانوس
ثبت نام لاتاری گرین کارت هر سال از اواسط مهر شروع و تا اواسط آبان به مدت سی روز ادامه می یابد. اگر در این بازه زمانی موفق به ثبت نام لاتاری گرین کارت نشوید، فرصت این دوره را از دست داده اید و باید منتظر سال بعد باشید.
شرایط ثبت نام لاتاری
داشتن تابعیت یکی از کشورهای مجاز شرکت کننده در لاتاری.
داشتن مدرک ۱۲ سال تحصیل کامل (معادل دیپلم) یــا دو سـال سابقه کار در طی ۵ سال گذشته که این شغل نیاز به حداقل دو سال آموزش داشته باشد.
برنده شدن در لاتاری
در
ثبت نام لاتاری گرین کارت هر سال از اواسط مهر شروع و تا اواسط آبان به مدت سی روز ادامه می یابد. اگر در این بازه زمانی موفق به ثبت نام لاتاری گرین کارت نشوید، فرصت این دوره را از دست داده اید و باید منتظر سال بعد باشید.
شرایط ثبت نام لاتاری
داشتن تابعیت یکی از کشورهای مجاز شرکت کننده در لاتاری.
داشتن مدرک ۱۲ سال تحصیل کامل (معادل دیپلم) یــا دو سـال سابقه کار در طی ۵ سال گذشته که این شغل نیاز به حداقل دو سال آموزش داشته باشد.
برنده شدن در لاتاری
در
پرونده ویژه جشنواره ۳۸ ام فجر؛
با به پایان رسیدن جشنواره فیلم فجر و اعلام برندگان سیمرغ‌ها، حالا دوباره سال جدید سینمای ایران با اکران چند فیلم تازه شروع شده و کارشناسان می‌توانند تصویر بهتری از وضعیت یک سال آینده سینماهای کشور را در ذهن مجسم کنند. از آن‌جایی که جشنواره فجر آیینه‌ای از سینمای جریان اصلی ایران محسوب می‌گردد، حدس زدن ویژگی‌های مهم سینمای ایران در یک سال آتی کار چندان دشواری نخواهد بود.
البته فراموش نکنیم که تاریخ نشان د
بنابر خبرهای
اعلام شده از سوی اپراتور همراه اول،بعد از اجرا کردن طرح سیم کارت
های  1000 و قرعه کشی موتور هزار به ارزش
1000 میلیون ریال توسط این شرکت،اسامی برندگان را اعلام شد.برندگان هفته های اول و
دوم این قرعه کشی به ترتیب از استان خوزستان و فارس غلام عباس دورقی نژاد و احمد
طاهری می باشند.


همراه اول مصادف
با اولین شنبه مرداد ماه 1396 مشترکانی را که در طول هفته دارای بسته آلفا پلاس
باشند درقرعه کشی شرکت می‌دهد. باید بدانید که این قرعه‌کشی به مدت
♦️اعلام وضعیت کاری ادارات تا ۲۰ فروردین
جهانپور درباره تعطیلی ادارات تا ۲۰ فروردین:۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کارمند قطعی داریم که ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار معادل ۵۰ درصد در همان ابتدای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند.  ۵۰۰ هزار نفر کارکنان نظام سلامت هستند که امکان تعطیلی آن‌ها وجود ندارد، بلکه به طور مضاعف هم کار می‌کنند. ۲۰۰ هزار نفر در شهرداری‌ها و نیروهای نظامی و امنیتی در حال خدمت به مردم هستند  و تعطیل نخواهند شد.بیش از ۲ میلیون نفر از ک
کتاب های طرح کتاب‌خوان آذر ماه ۱۳۹۷ معرفی شد










کتاب‌های
«ادب نبوی»، «سرزمین آرزوها»، «ماهک و غول سرزمین پارچه‌ها» و «قصه های شب
چله» به عنوان آثار ارائه شده در طرح کتاب‌خوان آذر ماه، معرفی شدند.

به گزارش
پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان آذر ماه
با ارائه کتا
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب الزکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
واکسیناسیون و  مدیکال برندگان لاتاری:
سفارت برای تمامی افراد حاضر در سفارت جهت انجام مصاحبه، نیاز به تایید مدارک پزشکی توسط پزشک معتمد سفارت (Panel Physician) دارد. مدارک پزشکی یا مدیکال لاتاری طبق شرایط زیر برای هر فرد بایستی تهیه گردد:
ابتدا به واحد واکسیناسیون انستیتو پاستور ایران در تهران و یا مراکز هلال احمر در شهرستان ها مراجعه کرده و اقدام به تزریق واکسنهای مربوط به هر فرد نمایید. در زمان مراجعه به انستیتو پاستور به مسئول واکسیناسیون بگوی
به اطلاع میرساند:اعلام نتایج اولین دوره مسابقه کتابخوانی مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان هم اکنون در قسمت اعلام نتایج قابل مشاهده می باشد.مراحل دریافت کارنامه:اعلام نتایج/دکمه اعلام نتایج/تکمیل فرم/دریافت کارنامهوبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
موسسه Counterpoint Research در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرده که آیفون XR
پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ در تمام دنیا بوده و سه درصد
از فروش موبایل‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. درواقع به به جز
ماه سپتامبر ۲۰۱۸ که آیفون‌های جدید معرفی و عرضه شدند، آیفون XR از سه
ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ لقب پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در هر ماه را به خود
اختصاص داده است.
ادامه مطلب
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ۹۹
سایتی در مورد اعلام نتایج
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشت 99
نحوه بررسی نتایج انتخاب رشته
سایتی در مورد کنکور 99
اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دانشگاه آزاد
اطلاعاتی در مورد ازاد 99
اطلاعاتی در مورد اعلام نتایج
جواب دانشگاه آزاد ۹۹
زمان نتایج دانشگاه آزاد
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شم
افراد مشهوری که از اینستاگرام حذف شدند | از سلنا گومز تا امیر تتلو
در این بخش با افراد مشهوری آشنا میشویم کـه یا از اینستاگرام حذف شدند و یا صفحات باارزش و چند میلیونی خودرا حذف کردند، آمار بالای دنبال کننده ها در اینستاگرام یک منبع خوب برای کسب درآمد اسـت، حتی سلبریتی هایی هم چون جی جی حدید ستاره مولتی میلیونر دنیای مدلینگ هم از صفحه خود درآمدهای بالایی کسب می‌کنند، اما برخی بـه کلی حذف شدند و از نو شروع کردند، با پارس ناز همراه باشید.

ادا
عناوین اصلی کتاب : اشاره؛ دیباچه؛ پیش گفتار؛ بخش اول: مسائل اساسی و پیش نیازها؛ بخش دوم: تحریم ربا در اسلام؛ بخش سوم: تاریخ و انواع پول؛ بخش چهارم: حیله های شرعی گریز از ربا؛ بخش پنجم: کیفر رباخوار؛ بخش ششم: بانک و تسهیلات بانکی؛ بخش هفتم: همراه با برنامه سازان؛ سخن پایانی؛ کتاب نام […]
نوشته کتاب ربا و راه های گریز از آن اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره کن ۲۰۱۹ با رقابت چهره‌های مطرحی چون «پدرو آلمادوار»، «برادران داردن»، «کن لوچ» و «ترنس مالیک» برای کسب نخل طلای بهترین فیلم اعلام شد.
«تیری فرمو» دبیر باسابقه جشنواره فیلم کن در یک نشست خبری در پاریس به همراه «پیر لسکیور» رئیس این رویداد سینمایی، فهرست فیلم‌های حاضر در بخش‌های رقابتی (نامزدهای نخل طلا)، غیررقابتی، نوعی نگاه، نمایش‌های ویژه و نمایش نیمه شب را اعلام کردند.
ادامه مطلب
فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره کن ۲۰۱۹ با رقابت چهره‌های مطرحی چون «پدرو آلمادوار»، «برادران داردن»، «کن لوچ» و «ترنس مالیک» برای کسب نخل طلای بهترین فیلم اعلام شد.
«تیری فرمو» دبیر باسابقه جشنواره فیلم کن در یک نشست خبری در پاریس به همراه «پیر لسکیور» رئیس این رویداد سینمایی، فهرست فیلم‌های حاضر در بخش‌های رقابتی (نامزدهای نخل طلا)، غیررقابتی، نوعی نگاه، نمایش‌های ویژه و نمایش نیمه شب را اعلام کردند.
ادامه مطلب
با سلام...مرحله دوم مسابقه کتاب خوانی(طرح باقرالعلوم)به اطلاع تمامی شهروندان عزیز میرساند،شرایط مسابقه به شرح ذیل می باشد :کتاب مربوط:کتاب رساله (احکام)مرجع تقلید(انتخابی خود)توجه داشته باشیدخواندن موضوعی از کتاب رساله مربوطه (انتخابی خود) ، بعدا(بعد از ثبت نام) به شما اعلام میشود.❗برای شرکت مرحله دوم مسابقه کتاب خوانی به کتاب خانه مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان مراجعه کنید.❗ساعات کاری:از ساعت۱۵تااذان مغرب و عشاءروزهای مراجعه:همه ر
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد اعلام نتایج
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
سایتی در مورد دانشگاه آزاد 99
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته
اطلاعات مهم تحصیلی
سایتی برای حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
 
اولین نشست کتابخوان مدرسه ای در سال جدید مورخه 1398/01/28 ساعت 9 صبح روز چهارشنبه  با همکاری دبیرستان متوسطه نوروز برگزار گردید در این نشست کتابهای جالب و علمی و داستانی توسط دانش آموزان فعال و کتاب دوست معرفی گردید که اسامی ارائه دهندگان به شرح ذیل اعلام می گردد: کتاب حفاظت محیط زیست نوشته رزی هارلو توسط ابراهیم زنگی زهی ، کتاب شهید صیاد شیرازی تالیف داود بختیاری دانش ور توسط سینا میربلوچ، کتاب عطار نوشته مسعود علیا توسط الیاس بلوچ زهی، کتاب د
بر اساس گزارش رسمی هند، ۲۳ نفر از یک گروه گردشگر ایتالیایی که ماه گذشته میلادی وارد این کشور شده‌ بودند، مورد آزمایش قرار گرفته و ۱۷ نفر آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند.
آلمان نیز چهارشنبه اعلام کرد با افزایش ۴۴ مورد قطعی، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۲۴۰ نفر رسید.
تاکنون حداقل بیش از ۹۴ هزار نفر در جهان مبتلا به کرونا شده و سه هزار و ۲۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
عراق نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که اولین مورد فوتی از کرونا ر
فرصتی بسیار مناسب  جهت تدریس قرآن با استفاده ازاین  کتاب  ارزنده
کتاب روخوانی (سطح یک) 
چاپ سوم با تیراژ ۲۰۰۰ جلد
با هدف بهره مندی بیشتر از کتب موسسه قرآنی شیفتگان وحی ،با تخفیف ویژه به فروش می رسد،.
برای تهیه کتاب  فوق  که ویژه افراد کم سواد می باشد با این شماره  تماس بگیرید
۰۲۵۳۷۲۳۳۳۹۰/۹۲
09391878310
راهنمای برندگان گرین کارت آمریکا 2020
ضمن عرض تبریک به شما برندگان خوش شانس لاتاری سال ۲۰۲۰، لازم به ذکر است مراحل زیر را به دقت مطالعه بفرمائید. قبل از هر اقدامی باید اطلاعات لازم و کافی پس از برنده شدن گرین کارت را کسب کنید. به همین دلیل در این مقاله تمامی مراحلی که باید پس از اعلام نتایج لاتاری انجام دهید، شرح داده شده است. با ما همراه باشید.
پس از وارد کردن اطلاعات خود در سایت http://www.dvlottery.state.gov/ESC نامه قبولی خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
زبان
تدریس تا صفحه 25
نوشتن 20 کلمه برای سه حرف g و s و u ، حل lesson 4 ورک بوک ، حل صفحه 26 و 27 کتاب text

دوم
فارسی
تدریس کتای تکمیلی تا صفحه 51 و امتحان از 4 درس اول
حل سوال 1 صفحه 49 ، کتاب انشا بیاورید

سوم
زیست
تدریس درس 13 و اعلام نمرات
امادگی برای جلسه بعد

چهارم
قران
حل صفحه 66 و 69 ، اعلام نمرات
حل صفحات 67 و 70 (انس با قران) ، پرسش از قرائت
این مراسم که در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۰ معادل با ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ راس ساعت ۰۳:۰۰ بامداد (به وقت تهران) برگزار خواهد شد، بستری مهم برای رقابت آثاری مثل «جوکر»، «The Irishman»، «روزی روزگاری در هالیوود» و «Parasite» خواهد بود تا بهتر از همیشه خودشان را بسنجند. نکته جالب این لیست هم شباهت بسیار زیادش با گلدن گلوب است، هرچند معلوم نیست برندگان هم یکی باشند.
در ادامه می‌توانید لیست کامل نامزدهای اسکار 2020 را به تفکیک دسته‌بندی‌ها مشاهده کنید:
بهترین فیلم سینمایی
سلام
باز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . 
امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
اطلاعات مهم در مورد اعلام نتایج
اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 98
سایتی در مورد آزمون دکتری
اطلاعاتی در مورد 
وزارت بهداشت 98
چگونگی مشاهده اعلام نتایج
سایتی در مورد زمان اعلام نتایج 98
اطلاعات مفید تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
گروه تروریستی القاعده در بلاد مغرب اسلامی با انتشار قطعه فیلمی اعلام کرد که یک سرکرده تونسی این گروه به نام «سیف‌الله بن حسین» ملقب به «ابو عیاض» در حمله هوایی فرانسه در مالی کشته شد.
ابومصعب عبدالودود سرکرده این گروه در فیلم مذکور ضمن تمجید از بن حسین، مرگ او در حمله هوایی فرانسه در مالی را اعلام می‌کند.
طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، عبدالودود همچنین گفت که بن حسین و چند نفر دیگر از عناصر القاعده اخیرا در حمله هوایی فرانسه کشته شدند.
پیشتر ر
«٢٣»أَ لَمْ‌ تَرَ إِلَى الَّذِینَ‌ أُوتُوا نَصِیباً مِنَ‌ الْکِتابِ‌ یُدْعَوْنَ‌ إِلى‌ کِتابِ‌ اللّهِ‌ لِیَحْکُمَ‌ بَیْنَهُمْ‌ ثُمَّ‌ یَتَوَلّى فَرِیقٌ‌ مِنْهُمْ‌ وَ هُمْ‌ مُعْرِضُونَ‌ آیا ندیدى کسانى را که از کتاب آسمانى(تورات و انجیل)بهره‌اى داده شدند،چون به کتاب الهى دعوت مى‌شوند تا میانشان حکم کند،(و به اختلافات پایان دهد) گروهى از آنان(با علم و آگاهى)از روى اعراض روى بر مى‌گردانند؟ نکته‌ها: در تفاسیر آمده است که زن و
در رتبه‌بندی سالیانه نوآورترین شهرهای دنیا که از طرف شرکت "2thinknow" اعلام شده است، ۵۰۰ شهر دنیا مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا بهترین آن‌ها از نظر وجود استارتاپ‌ها را معرفی کند.
به گزارش بیزینس اینسایدر، مشاغل و شرکت‌های نوپا در سراسر دنیا، ایده‌ها و مدل‌های تجاری خلاقانه‌ای را ایجاد کرده‌اند. اما کدام یک از شهرهای دنیا در پیشرفت نوآوری‌ها از رقبای خود پیشی گرفته‌اند و نسبت به باقی شهرها در سال ۲۰۱۹ میلادی عملکرد بهتری داشته‌اند؟
امسا
کتاب این مرد یک مثلث بی ضلعمجید معارف وند

از آن شبی که نگاهی به باغ ها کردیبه شوق خون شده دل های آلبالوهاو سمت دیگری از باغ، محو چشم تو بودکه از نگاه تو شیرین شدند لیموهاو لا به لای نفس های تو شب شمیم تو استکه عطر می وزد از گیسوان شب بوها
‌برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:@nashreshani1
همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 
http://www.nashreshani.com
کتاب فوق از تالیفات موسسه  قرآنی شیفتگان وحی  می باشد 
کتاب روخوانی (سطح  ۲) 
چاپ بیست و پنجم  با تیراژ ۵۰۰۰ جلد
برای بهره مندی بیشتر شما ، کتب موسسه ما با تخفیف ویژه به فروش می رسد،.
برای تهیه کتاب  فوق که از کتابهای پر فروش در سطح کشور می باشد  با ما تماس بگیرید
۰۲۵۳۷۲۳۳۳۹۰/۹۲
۰۹۳۹۱۸۷۸۳۱۰
 
ضمن عرض تبریک به شما برندگان خوش شانس لاتاری سال ۲۰۲۰، لازم به ذکر است مراحل زیر را به دقت مطالعه بفرمائید. قبل از هر اقدامی باید اطلاعات لازم و کافی پس از برنده شدن گرین کارت را کسب کنید. به همین دلیل در این مقاله تمامی مراحلی که باید پس از اعلام نتایج لاتاری انجام دهید، شرح داده شده است. با ما همراه باشید.
پس از وارد کردن اطلاعات خود در سایت http://www.dvlottery.state.gov/ESC نامه قبولی خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین از کیس نامبر (Case Number) و محل مصاحبه خو
پس از برگزاری مرحله اول مسابقه خطبه متقین و برگزیده شدن چهارنفر از خواهران و یک نفر از برادران
نهاد رهبری دانشگاه میبد اقدام به برگزاری امتحان تشریحی از این خطبه در میان برگزیدگان کرد.
نتایج: آقای محمدحسین کاظمی و خانم فرزانه عرفانی نفرات اول این مسابقه شدند.
و خانم ها: بهاره کرمی و وحیده دهقانی نرگس فتاحی به ترتیب دوم و سوم و چهارم شدند.
جوایز در روز یکشنبه (98/9/3) ما بین نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه،اهدا خواهد شد.
پس از برگزاری مرحله اول مسابقه خطبه متقین و برگزیده شدن چهارنفر از خواهران و یک نفر از برادران
نهاد رهبری دانشگاه میبد اقدام به برگزاری امتحان تشریحی از این خطبه در میان برگزیدگان کرد.
نتایج: آقای محمدحسن کاظمی و خانم فرزانه عرفانی نفرات اول این مسابقه شدند.
و خانم ها: بهاره کرمی و وحیده دهقانی نرگس فتاحی به ترتیب دوم و سوم و چهارم شدند.
جوایز در روز یکشنبه (98/9/3) ما بین نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه،اهدا خواهد شد.
عناوین اصلی کتاب : چرا دروغ می گوییم؟؛ آثار دروغ ؛ دروغ های مجاز؛ راه نجات از دروغ ؛ سخن پایانی ؛ فهرست کتاب های انتشارات مسجد مقدّس جمکران ؛ پی نوشت ها مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور : دروغ/ مولف عزیزالله حیدری. مشخصات نشر : قم: مسجد مقدس جمکران ۱۳۸۹.‬ مشخصات ظاهری : […]
نوشته دانلود کتاب دروغ اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
عناوین اصلی کتاب شامل: پیش گفتار؛ پیش درآمد؛ زیربنای روابط؛ ارتباط، چرا و چگونه؟؛ روابط، از منظر دین و اخلاق؛ آثار ارتباط و پیامدهای آن؛ احکام روابط؛ کتاب نامه مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور : جوانان و روابط/ ابوالقاسم مقیمی حاجی مشخصات نشر : قم حوزه علمیه قم مرکز مطالعات و پژوهش های فرهنگی […]
نوشته دانلود کتاب جوانان و روابط اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
در این بخش هم نمونه لینک های ساخته شده برای وب سایت سئو هاب را میتوانید مشاهده فرمایید:
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
کتاب هایی در حوزه سئو
خب جشنواره فجر امسال هم تمام شد و مثل هر سال پر از حاشیه بود. امسال اختتامیه اسکار را هم تیکه ای دیدم.قبل از معرفی برنده ها مجری اسکار از پشت میکروفون جهانی گفت:
لطفا وقتی اسامیتان را اعلام کردیم،بیاین بالا و بعد از گرفتن این جایزه کوچیک یک تشکر کنید و بروید.لطفا پشت میکروفون از سیاست و مشکلات جهانی حرف نزنید ،چون شما هیچ علمی درباره سیاست و جهان ندارید.
ایکاش مجری جشنواره فجر هم همین جملات را قبل از اعلام برندگان می زد تا هر بازیگر و کارگردان
مایکروسافت در ابتدای سال ۲۰۱۹ اعلام کرد ظرف یکسال آینده محصولات Server 2008، Server 2008 R2 و ویندوز ۷ را End of Life خواهد کرد: Prepare now for end of support in 2019 and 2020 (updated April 1, 2019) لذا مطابق انتظار ما، باید از ابتدای سال جدید میلادی که تنها ۲ روز از آغاز …
و این کتاب به پایان رسید:)) عجب کتاب فوق العاده  ای بود...
من که باهاش زندگی کردم...!پراز فرازونشیب های فراوون...
بهتون پیشنهاد میکنم این کتابو بخونین...این کتاب از پروفروش ترینهای نیویورک تایمز و آمازون
در سال2018 بوده و کتاب خوبی هست...
کلا این کتاب میخواد بگه که برای تغییر خود و خودت شدن،دست از باور کردن دروغ هایی که
به خودتون میگید،بردارید تا همونی بشید که باید باشید..
من دیشب اخرین فصل این کتابو تموم کردم و از قسمتی خیلییی خوشم اومد:

...
و الان می
گویا چند روز قبل، یکی از سانسورچی های اداره کتاب ارشاد، در پی بحثی که پیش اومده، مجبور شده خودش رو لو بده، یعنی اعلام بکنه که یکی از سانسورچی های ارشاد هست. از لابلای حرف ها و صحبت ها معلوم شده که یک عده از همین نویسنده ها و شاعرهای حکومتی کار بررسی (اعلام نظر درباره) کتاب ها رو انجام میدهند. یعنی کتابهای نویسنده جماعت تحویل این دوستان نامحترم میشه و اونها کتاب رو می خونن ببینند قابل چاپ هست یا نه.
ناگفته پیداست که با چه شیوه ی کثیفی سر و کار دا
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد
سایتی در مورد اعلام نتایج
اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته ارشد
سایتی در مورد مقطع گارشناسی ارشد
زمان مشاهده جواب انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹
زمان و انتخاب رشته ارشد 99
سایتی در مورد اعلام نتایج
اطلاعاتی در مورد ارشد دانشگاه ازاد
نتایج ارشد آ
کتاب هنر ظریف بی خیالی (The Subtle Art of Not Giving a F*ck) را معمولاً می‌توانید در ردیف کتابهای پرفروش کتابفروشی‌های بزرگ جهان ببینید. این کتاب، دومین اثر منتشر شده از مارک منسون (Mark Manson) است.که توسط ما برای شما عزیزان ترجمه شده است.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ایبنا - کتاب «هنر ظریف بی‌خیالی» نقد می‌شود - خبرگزاری کتاب www.ibna.ir › doc › naghli › کتاب-هنر-ظریف-بی-خیال... Translate this page May 18, 2019 - کتاب «هنر ظریف بی
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
کنکور کارشناسی ارشد
سایتی در مورد کنکور ارشد
اطلاعاتی در مورد مقطع کارشناسی
کنکور کارشناسی ارشد 99
سایتی در مورد کنکور ارشد ۹۹
آزمون کارشناسی ارشد 99
اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99
سایتی در مورد اعلام نتایج
اطلاعاتی در مورد کارشناسی ارشد
سایتی در مورد ارشد 99
نتایج ارشد ۹۹
زمان جواب آزمون ارشد 99
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشک
کتاب دیجیتال یا کتاب چاپی؟مساله ی مهم نوع کتاب نیست ، بلکه نسبت مطالعه ی ما است .
 
سرانه ی مطالعه در ایران ۱۵ دقیقه در روز است ! و فرقی هم میان انسان کم سواد یا استاد دانشگاه وجود ندارد. در نتیجه ما ایرانی ها کم کتاب میخوانیم ! و در سبد اقتصادی خانواده های ایرانی، کتاب جایگاه خاصی ندارد. حال ، چه کتاب 10 تومانی چه کتاب گران تر. تماشای میلیون ها نفری که دست خالی ! از نمایشگاه های کتاب بین المللی تهران و … بیرون می روند، واقعیتی است تلخ ! امروزه ناشر
این روزها کتاب دختر تبریز را دست گرفته ام.کار خوب و شسته و رفته از انتشارات راه یار. به نظرم هرکس که با بچه های مردم و دانش |آموزان مدرسه سر و کار دارد باید نگاهی به این کتاب بیندازد. ان شاالله بتوانم یادداشتی راجع به این کتاب تقدیم تان کنم.
کتاب شهید گمنام: سرنوشت آدم هایی خوب که خوب زندگی می کنند و خوب هم می میرند.
 
کتاب شهید گمنام : گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
معرفی:
تا حالا شنیدی که آدمای خوب خوب زندگِی میکنن و خوب هم میمیرن. آدم های بد هم…راستی آدم های بد چی؟ اصلا” تو خودت آدم خوبی هستی یا بد؟ راه باز است و تو هم صاحب اختیار.. انتخاب با تو.. ولی بد نیست سرنوشت آدم خوبا رو بخونِی، شاید تو هم خواستی آخرش همه چیز خوب تموم بشه!
بریده کتاب:
به ما گفته بودن ایرانی ها مجوس آتش پرست هس
نود و دومین مراسم اهدای جوایز اسکار Oscars 2020، توسط آکادمی علوم و هنرهای سینما و به افتخار بهترین فیلم‌ های سال ۲۰۱۹، در روز دوشنبه ۹ فوریه ۲۰۲۰ میلادی در سالن تئاتر دالبی، هالیوود، لس آنجلس (دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ به وقت ایران) برگزار شد. این مراسم پس از یک‌ دهه برگزاری در اواخر فوریه، امسال اوایل فوریه ۲۰۲۰ برگزار می‌شود. این مراسم در ایالات متحده از شبکه تلویزیونی شرکت پخش رسانه‌ ای آمریکا ABS (ای‌.بی‌.سی) به صورت زنده پخش شد و تهیه‌کنندگی آن
خرید کتاب: نحوه سفارش و درصد تخفیف کتاب ها
 
خبر خبرخبر خبرارسال کتاب های پویش به سراسر کشور
✅شماره سفارش کتاب های پویش نمکتابفقط بصورت پیامکی✉ با شماره09050660225✅ کتاب ها با ۲۰ درصد تخفیف بفروش می رسد.معرفی کتاب به معنای موجود بودن آن نیستکتاب های پویش در مرحله اول در لیست سفارشات قرار می گیرد.
******
نحوه سفارش و خرید کتاب از کانال نمکتاب @namaktab_ir          ┄┄┄┄┄❅✾❅┄┄┄┄┄✉ابتدا نام و تعداد کتابهای درخواستی خود  به شماره09050660225(فقط پیامک)
لپ تاپ های گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion سامسونگ معرفی شدند
 
سامسونگ دو لپ تاپ جدید با نام گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion را معرفی کرد. این دو محصول به ترتیب جانشین لپ تاپ های نوت بوک 9 پن و نوت بوک 9 شده و با طراحی ظاهری جدید و سخت افزار بهبود یافته، اوایل سال 2020 به بازار عرضه می شوند.
گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion اولین لپ تاپ های سامسونگ هستند که به نمایشگر QLED مجهز می شوند. سازنده کره ای از این نمایشگر در تلویزیون های گرانقیمت خود استفاده می کند. ب
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...efileforosh.ir › 2019/12/12 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کن...۲۱ آذر ۱۳۹۸ - کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) ... بعضی افراد به سایت شاهین زند با نام نوین بینش پیام ارسال می کنند و ...
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (...کتاب چ
برگزاری سومین جلسه جام باشگاهای کتابخوانی؛
جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی طرحی پیشرو و پویا  برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان است. این برنامه حاصل مشاهده فعالیت کودکان و نوجوانان و رسیدن به شناختی از روش‌ها و علایق فردی و اجتماعی آنان است.
 
دانلود کتاب صوتی شوهر آهو خانم
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
داستان صوتی شوهر آهو خانم - پایگاه دانلود رایگان کتاب | ...www.takbook.com › book › داستان-صوتی-شوهر-آهو-خانم۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی شوهر آهو خانم. admin; دانلود ... شوهر آهو خانم اثری زیبا و تاثیرگذار از علی‌محمد افغانی است. این کتاب بین ... زبان کتاب : فارسی.
دانلود کتاب صوتی شوهر آهو خانم - پایگاه دانلود رایگان کتابwww.takbook.com › 223865-audio-ebook › دانلود-کت...۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی ش
و این کتاب به پایان رسید:)) عجب کتاب فوق العاده  ای بود...
من که باهاش زندگی کردم...!پراز فرازونشیب های فراوون...
بهتون پیشنهاد میکنم این کتابو بخونین...این کتاب از پروفروش ترینهای نیویورک تایمز و آمازون
در سال2018 بوده و کتاب خوبی هست...
کلا این کتاب میخواد بگه که برای تغییر خود و خودت شدن،دست از باور کردن دروغ هایی که
به خودتون میگید،بردارید تا همونی بشید که باید باشید..
من دیشب اخرین فصل این کتابو تموم کردم و از قسمتی خیلییی خوشم اومد:

:))
کتاب چشمه جاری : اطلاعاتی ارزنده در قالب آیات، روایات و حکایات…مشقی برای زندگی
 
کتاب چشمه جاری : معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف
بریده کتاب(۱):
صاحب سینما دل خوشی از مسجد هدایت نداشت. مشتری های سینما با رونق گرفتن مسجد کم شدند. هر چه برنامه های مسجد بیشتر طرفدار پیدا می کرد، صاحب سینما هم فیلم های مستهجن تری نمایش می داد. بعدها کار به آنجا کشید که صاحب سینما دو هزار تومان به کلانتری رشوه داد تا در مسجد را ببندد؛…. صفحه ۱۳
بریده کتاب(۲):
یک
فیلم ترسناک "زار" که به نویسندگی و کارگردانی نیما فراهی انتخاب شده است توسط Spotlight Horror Awards ، یک مجله مجازی آمریکایی برای فیلم های ترسناک ، به عنوان یکی از برندگان جوایز سال 2017 انتخاب شده است.
فیلم سینمایی نخستین فراهی به عنوان برنده جایزه طلای Spotlight اعلام شد که فیلم های باورنکردنی را با دومین امتیاز برتر از هیئت داوران مسابقه متشکل از متخصصان صنعت تشکیل می دهد: فیلمسازان ، مشاوران مستقل فیلم ، برگزارکنندگان جشنواره فیلم و برنامه نویسان و منت
عناوین اصلی کتاب : اشاره؛ پیش گفتار؛ حقیقت صدق و کذب؛ آیا وجود مخاطب در تحقّق کذب شرط است؟؛ ادلّه ی حرمت کذب؛ تحقیقی پیرامون کبیره بودن کذب؛ خلف وعد؛ هزل؛ توریه؛ مسوّغات کذب؛ قول به غیر علم؛ مقتضای علم اجمالی، لزوم اجتناب از قول به غیر علم به دلیل حرمت کذب؛ کتاب نامه. مشخصات […]
نوشته دانلود کتاب بررسی گسترده ی فقهی کذب (موضوع، احکام و موارد استثناء) اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
شرایط شرکت در آزمون دکتری ۹۹
سایتی در مورد شرایط شرکت در آزمون
اطلاعاتی در مورد آزمون دکتری
سایتی در مورد دکتری 99
شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۹۹
شرایط شرکت در آزمون دکتری
اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری
سایتی در مورد اعلام نتایج اولیه
اطلاعات مهمی در مورد کنکور سراسری
سایتی در مورد کنکور و نتایج آن
زمان اعلام ن
کتاب صوتی مدیر یک دقیقه ای اثر اسپنسر جانسون
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
خلاصه ای از کتاب : مدیر یک دقیقه ای - اثر کنت بلانچارد ...www.parssup.ir › Article-496۲۶ دی ۱۳۹۶ - خلاصه ای از کتاب : مدیر یک دقیقه ای - اثر کنت بلانچارد، اسپنسر جانسون. هر کسی که با مدیر کار می کرد، احساس امنیت داشت. هیچ کسی احساس ...
کتاب صوتی مدیر یک دقیقه ای – اسپنسر جانسون + Pdf - ...panteashop.ir › مدیر-یک-دقیقه-ای-اسپنسر-جانسون۲ اسفند
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از
پابلیشینگ پرسپکتیو، بسیاری از ناشران و کتاب‌فروشان از شرکت در نمایشگاه
کتاب لندن انصراف دادند. ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای اروپایی موجب
تعطیلی رویدادهای فرهنگی مثل نمایشگاه‌های کتاب شده است. مقامات ایتالیایی
پیش از این نمایشگاه کتاب بولونیا را به تعویق انداختند.
مسئولان انتشارات سیمون اند شوستر و دیگر ناشران مشهوری مثل انتشارات
اینگرام اعلام کردند امسال در نمایشگاه کتاب لندن شرکت
در تاریخ 1397/12/02  نقد و بررسی کتاب در طلوع آزادی نوشته محمدرضا شاه آبادی با حضور دانش آموزانی که این کتاب را مطالعه کرده و همچنین جناب آقای یونس عارفی نسب فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی و دبیر ادبیات (نقاد) شهرستان خاش در کتابخانه عمومی شهید بهشتی برگزار شد در ابتدا جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و ذکر فاتحه و ادای احترام به مقام والای شهیدان و امام شهداو بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و تندرستی برای مقام مع
 دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf - مدرسه کلوبwww.madresehclub.com › Topics › د... Translate this page Dec 22, 2019 - دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf جهت دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید. دانلود رایگان کتاب شرح جامع قانون مدنی دکتر بیات :: pdf
معرفی کتاب 1984
کتاب ۱۹۸۴ اثر جورج اورول یکی از شاهکارهای مسلم ادبیات جهان می‌باشد که تأثیر زیادی در فرهنگ عامه و رسانه‌ای جهان گذاشته است.
۱۹۸۴ رمانی است که هیچگاه کهنه نمی‌شود و داستان آن برای ابد تازه جلوه می‌کند و هر کسی گمان می کند که کتاب برای عصر او نوشته شده است. با کتاب ۱۹۸۴، اصطلاحاتی مانند «برادربزرگ» به واژه‌های روزمره مردم و مطبوعات تبدیل شدند.
کتاب 1984 تا به حال به بیش از ۶۵ زبان مختلف برگردان شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فر
معرفی کتاب 1984
کتاب ۱۹۸۴ اثر جورج اورول یکی از شاهکارهای مسلم ادبیات جهان می‌باشد که تأثیر زیادی در فرهنگ عامه و رسانه‌ای جهان گذاشته است.
۱۹۸۴ رمانی است که هیچگاه کهنه نمی‌شود و داستان آن برای ابد تازه جلوه می‌کند و هر کسی گمان می کند که کتاب برای عصر او نوشته شده است. با کتاب ۱۹۸۴، اصطلاحاتی مانند «برادربزرگ» به واژه‌های روزمره مردم و مطبوعات تبدیل شدند.
کتاب 1984 تا به حال به بیش از ۶۵ زبان مختلف برگردان شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فر
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 99
سایتی در مورد اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 99
اطلاعاتی در مورد اعلام نتایج
سایتی در مورد مقطع دکتری
زمان انتخاب رشته دکتری 99
زمان جواب دعوت به مصاحبه دکترا ۹۹
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
دو گزینه نهایی برای هدایت پرسپولیس مشخص شدند.
بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مسوولان این باشگاه در تلاش
هستند تا جانشین او را انتخاب کنند. مدیرعامل و چند عضو هیات مدیره باشگاه
پرسپولیس در روزهای گذشته به استانبول سفر کرده بودند و با گزینه‌ها مختلف
برای هدایت این تیم مذاکراتی داشتند.
ادامه مطلب
کتاب صوتی و پی دی اف مدار صفر درجه سه جلد 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود ...ketabesoti.blogsky.com › post-198۲۱ آبان ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود. فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 56 حجم کل فایل ها: 952 مگابایت مدت زمان پخش: 65 ...
کتاب صوتی مدار صفر درجهforth.vajerooz.ir › forth › htmlدانلود ... کتاب صوتی مدار صفر درجه. عنوان: مدار صفر درجه () موضوع: داستان های فارسی قرن 14 نویسنده : اح
❇️ غفار عباسی در 23 آذرماه 1397 اعلام کرد که دیگر جلسه ای نخواهد داشت. او با تشبیه خودش به امام رضا علیه السلام و وداع ایشان، از شاگردان خودش خواست برای مشاوره‌های اخلاقی به دیگران مراجعه کنند. این مظلوم نمایی در مراسم چهلم مادر همسرش در بهشت معصومه حادث شد. بیست روز پیش از این، یعنی در سوم آذر ماه، او از مسجد رضائیه استعفا داده بود و تمامی جلسات خودش را تعطیل اعلام کرده بود. این استعفا دو روز پس از ضرب و شتم یکی از طلاب منتقد غفار عباسی در مسجد
رنگ سال ۲۰۲۰
از سال ۲۰۰۰ به بعد موسسه رنگ پنتون یا پانتون (Pantone) رنگ سال ۲۰۲۰ را انتخاب و اعلام می کند. این شرکت واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا بوده و به طور غیر رسمی این کار را انجام داده که به مرور زمان با توجه به برندسازی قوی که در این زمینه انجام دادند، این طرح را جهانی کرده و حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن کرد؛ چرا که عموم مردم تمایل به استفاده از آن را دارند.
ادامه مطلب
#معرفی_کتاب ..کسی که این کتاب را میخواند احتمالا به یاد این شعر میفتد که: در اندرون من خسته دل ندانم کیست، که من خموشم و او در فغان و در غوغاست. اتفاقا نویسنده کتاب هم به دنبال یافتن پاسخی برای همین نوع سوالات مهم است. کتاب عنوان گیرایی دارد. تا همین جا جزو کتاب های پرفروش سال ۲۰۱۹ است. کتاب روان و راحتی است. به گفته نویسنده، هدف از انتشار کتاب، کمک به کسانی است که در جستجوی موفقیت هستند._________با ۵ درصد تخفیف اعضا و ارسال رایگان
_____________
سفارش ازطری
خلاصه مدیریت مالی 1و2 ریموند پی نو
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب PDF مدیریت مالی 1 و 2 - نوشته ریموند پی نو- ترجمه ...mae.manstar.ir › mae › htmlTranslate this pageخلاصه کتاب مدیریت مالی 1 و 2 نوشته ریموند پی نو ترجمه علی جهانی و علی پارسیان مربوط به درس حسابداری مدیریت جلد 1 شامل فصلهای 1 -3-4-5-6-7-8-9 و جلد 2 شامل ...
خلاصه کتاب و حل تمرینات مدیریت مالی ریموند پی نو - سن فایلsnfile.com › product › خلاصه-کتاب-و-حل-تمرینات...Translate this pageشما کاربران گرامی می توانید در این بخش خلاصه
عناوین اصلی کتاب : اشاره؛ پیشگفتار؛ بخش اول: آثار و تبعات منفی گناه و معصیت؛ بخش دوم: راهکارهای جبران گناه و معصیت ؛ فهرست منابع و مآخذ؛ فهرست منشورات مسجد مقدّس جمکران مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور : آثار گناه در زندگی و راه جبران علی اکبر صمدی مشخصات نشر : قم : مسجد […]
نوشته دانلود کتاب آثار گناه در زندگی و راه جبران اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
کتاب صوتی مدار صفر درجه 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود ...ketabesoti.blogsky.com › post-198۲۱ آبان ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود. فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 56 حجم کل فایل ها: 952 مگابایت مدت زمان پخش: 65 ...
کتاب صوتی مدار صفر درجهforth.vajerooz.ir › forth › htmlدانلود ... کتاب صوتی مدار صفر درجه. عنوان: مدار صفر درجه () موضوع: داستان های فارسی قرن 14 نویسنده : احمد محمود ناشر
کتاب مدار صفر درجه احمد محمود  
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود ...ketabesoti.blogsky.com › post-198۲۱ آبان ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود. فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 56 حجم کل فایل ها: 952 مگابایت مدت زمان پخش: 65 ...
کتاب صوتی مدار صفر درجهforth.vajerooz.ir › forth › htmlدانلود ... کتاب صوتی مدار صفر درجه. عنوان: مدار صفر درجه () موضوع: داستان های فارسی قرن 14 نویسنده : احمد محمود
توضیحی در مورد کتاب و مطالب آن: نسل جوان به دلیل سن و موقعیت خود در جامعه دارای اهمیت زیادی می باشند، به همین دلیل است باید به آنها توجه ویژه ای نمود. در صورتی که این قشر از جامعه به حال خود رها شوند دچار آسیب هایی خواهند شد که خانواده و جامعه هر […]
نوشته دانلود کتاب جوانان در طوفان غرائز اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
پروژه کتاب آبی (Project Blue Book) یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های رسمی ارتش آمریکا برای تحقیق در مورد اشیا ناشناس پرنده یا همان یوفو (UFO) در اواسط قرن گذشته بود. در ادامه به بررسی این پروژه سری و شگفت‌انگیز خواهیم پرداخت.
پروژه کتاب آبی (Project Blue Book) سومین و معروف‌ترین رشته تحقیقاتی بود که ارتش و دولت ایالات متحده، در مورد بحث اشیا ناشناس پرنده یا همان یوفو (UFO) انجام دادند. این تحقیقات مخفیانه حدودا ۵۰ سال پیش شروع شدند و اطلاعات شگفت‌انگیزی توسط اعضا
عناوین اصلی کتاب گناه شناسی: سخن ناشر؛ پیشگفتار؛ 1- معنای گناه؛ 2- واژه‌های گناه در قرآن؛ 3- واژه‌های گناه در روایات؛ 4- راه دیگر برای شناخت گناه؛ 5- لعنت شدگان در قرآن؛ 6- لعنت شدگان در روایات؛ 7- لشکر عقل و جهل؛ 8- اقسام گناه؛ 9- تقسیم بندی گناهان در روایات؛ 10- معیار شناخت گناهان […]
نوشته کتاب گناه شناسی اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
کتابفروش کیهان که دید دنبال ادبیات مللم، کتاب «کارت‌پستال‌هایی از گور» را بهم معرفی کرد. بی‌اطلاعیم از نسل‌کشی سربرنیتسا و ذوقم از کمک ایرانی‌ها در آن برهه مرا به خریدش سوق داد. نویسنده، امیر سولیاگیچ خود آن زمان 17 ساله بوده و کارت زرد مترجمی سازمان مللش او را از آن مهلکه می‌رهاند تا اکنون روایت‌گر سال‌های محاصره باشد. این کتاب که پایان یافت، خواندن کتاب «ر» را که قبلا رها کرده بودم از سر گرفتم. کتابی که پشت جلدش از رسول حیدری‌ای می‌گ
کتاب صوتی و متنی مدار صفر درجه
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود ...ketabesoti.blogsky.com › post-198۲۱ آبان ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود. فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 56 حجم کل فایل ها: 952 مگابایت مدت زمان پخش: 65 ...
کتاب صوتی مدار صفر درجهforth.vajerooz.ir › forth › htmlدانلود ... کتاب صوتی مدار صفر درجه. عنوان: مدار صفر درجه () موضوع: داستان های فارسی قرن 14 نویسنده : احمد محمود نا
خلاصه مدیریت مالی 1و2 ریموند پی نوpdf
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
خلاصه کتاب PDF مدیریت مالی 1 و 2 - نوشته ریموند پی نو- ترجمه ...mae.manstar.ir › mae › htmlTranslate this pageخلاصه کتاب مدیریت مالی 1 و 2 نوشته ریموند پی نو ترجمه علی جهانی و علی پارسیان مربوط به درس حسابداری مدیریت جلد 1 شامل فصلهای 1 -3-4-5-6-7-8-9 و جلد 2 شامل ...
خلاصه کتاب و حل تمرینات مدیریت مالی ریموند پی نو - سن فایلsnfile.com › product › خلاصه-کتاب-و-حل-تمرینات...Translate this pageشما کاربران گرامی می توانید در این بخش خلاصه ک
سلام خدمت همه عزیزان
برای شرکت در مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت لطفا مطالب زیر را مطالعه فرمایید.
این مسابقه به صورت 25 عدد سوال تستی می باشد
 
 
تهیه منبع سوالات:
روش اول: خریداری اصل کتاب
گروه فرهنگی جهادی فؤاد لارستان
شماره تماس: 09393791484
اینستاگرام: foad.grp
تحویل درب منزل (فقط شهر لار)
 
روش دوم: خریداری فایل PDF
از طریق سایت طاقچه
 
 
سوالات مسابقه:
دانلود از لینک زیر (بر روی کلمه دانلود سوالات زیر کلیک نمایید.)
دانلود سوالات
سوالات بصورت فای
 
 
اولین دوره لیگ کتابخوانی هم اندیشان در دانشگاه
این لیگ شامل 4 مرحله ست... و همه میتونن تو این مسابقه شرکت کنن☺️
حتی فارغ التحصیلان، اساتید و کارکنان دانشگاه....
برندگان هر مرحله به مرحله بعدی راه پیدا میکنن
اما....هیچ کس دست خالی از این مسابقه خارج نمیشه
شرایط شرکت در مرحله اول لیگ : از 3 تا از تاثیرگذارترین کتاب هایی که خوندین عکس بگیرید و علت تاثیرگذاری کتاب ها رو برای ما توضیح بدید
مهلت ارسال آثار : تا 1 فروردین 99
برای ثبت نام و اطلاع از شر
برخی از ویژگی ها این کتاب مفید :
ارائه مطالب مفید و جالبمطالب جدید در کتاب ک توسط نویسند اضافه شده(در پاورقی)ارائه بعضی ترجمه های شعر عربی از خیامبرای قرائت صحیح اشعار عربی همراه با اعراب آورده شده(جهت صحیح خوانی)برای اعراب گذاری هرچه صحیح تر از کتب لغت استفاده شده.
 
دانلود کتاب فن ترجمه در ادبیات عربی
منبع
جزوات پیش رو مربوط به امتحان فقه که یک بخش از امتحان پودمان فقه و اصول است را شامل می شود. جزوه اول کل محدوده کتاب قواعد فقه محقق داماد بر اساس محدوده امتحان اعلام شده از سوی مرکز آموزش است. جزوه دوم و سوم خلاصه ای از این کتاب است.
ادامه مطلب
دانلود کتاب مهندسی محیط زیست دکتر کی نژاد
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsپورتال-دانشکده فنی و مهندسی و فرزندا-گروه عمران/دریافت فایل ...www.pnu.ac.ir › Portal › دریافت-فایل-مربوط-به-کتاب...Translate this pageقابل توجه دانشجویان محترم رشته مهندسی محیط زیست مقطع کارشناسی ارشد و رشته ... فایل مربوط به کتاب مهندسی محیط زیست، ترجمه دکتر محمد علی کی نژاد و دکتر ...دانلود کتاب مهندسی محیط زیست دکتر کی نژاد - میهن ویدئوhttps://mihanvideo.com › دانلود_کتاب_مهندسی_محیط_ز...T
شیلی به جمع 4 تیم برتر کوپاآمریکا اضافه شد.
تیم فوتبال شیلی با برتری در ضربات
پنالتی بازی مرحله یک‌چهارم‌نهایی رقابت‌های کوپاآمریکا مقابل کلمبیا به
نیمه‌نهایی این جام راه یافت.
 تلاش  2
تیم در جریان بازی گلی در پی نداشت و در نهایت شیلی در ضربات پنالتی به
برتری 5- 4 دست یافت. پس از گل شدن هر 4 ضربه اول 2 تیم، پنالتی پنجم
کلمبیا تسیو هدر رفت تا سانچس با گل کردن ضربه آخر، قهرمان 2 دوره اخیر
رقابت‌ها را به نیمه‌نهایی بفرستند و کارلوس کی‌روش

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها