نتایج جستجو برای عبارت :

آمار بازی دورتموند و بارسلونا ؛ بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2019

به گزارش دورتموند ایران ، دو تیم بارسلونا و دورتموند در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه خانگی بارسلونا، نیوکمپ برگزار خواهد شد.
زردپوشان وستفالن و آبی اناری های بارسلونا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیش از این در تاریخ این دو تیم تنها سه بار به مصاف هم رفته اند.
آخرین مصاف این دو تیم به دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل جاری بر می گردد جایی که این دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل
به گزارش دورتموند ایران ، در پایان بازی های گروه F لیگ قهرمانان اروپا، تیم بورسیا دورتموند در ورزشگاه نیوکمپ از میزبان خود بارسلونا، با سه گل شکست خورد تا صعود او مشروط به نتیجه آخر این تیم برابر اسلاویا پراگ و البته نتیجه دیدار بارسلونا و اینتر باشد.
دورتموند اما در این دیدار یک گل از سه گل خورده را جبران کرد اما این باعث نشد که بتوانند بازی را برگردانند.
در این دیدار ابتدا لوئیس سوارز در دقیقه 29 و لیونل مسی در دقیقه 33 دو گل بارسلونا را زدند
به گزارش دورتموند ایران ، تیم بورسیا دورتموند که در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت موفق به صعود از این گروه به مرحله یک هشتم نهایی شد.
گروه F این رقابت های که به گروه مرگ نامیده شد، چهار نماینده از چهار کشور اسپانیا، ایتالیا، آلمان و چک داشت. بارسلونا، اینتر، دورتموند و اسلاویا پراگ تیم هایی بودند که در این گروه حضور داشتند.
دورتموند در اولین بازی خود برابر بارسلونا به تساوی صفر صفر دست یافت.در دومین بازی پراگ را دو بر یک شکست داد.
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس برگزار شد و ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حریفان خود را   شناختند.
تیم‌های راه یافته به این مرحله نمی‌توانند برابر تیم‌های هم‌وطنشان قرار بگیرند. همچنین تیم‌های یک گروه مقدماتی در مرحله بعد برابر هم بازی نخواهند کرد.
برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا همه تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی از پنج لیگ معتبر اروپایی یعنی لالیگا، بوندسلیگا، لیگ جز
به گزارش دورتموند ایران ، اشرف حکیمی بازیکن 21 ساله تیم فوتبال دورتموند از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا به عنوان بهترین بازیکن جوان این قاره در سال 2019 انتخاب شد. حکیمی که از رئال به صورت قرضی به دورتموند پیوسته، به واسطه عملکرد خیره کننده اش در ترکیب دورتموند به این عنوان دست یافت.
حکیمی تا به اینجای رقابت های بوندسلیگا در 12 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته که تاکنون دو گل زده و سه پاس گل هم داده است. اما چیزی که به احتمال زیاد موجب دس
بارسلونا خیال عثمان دمبله را راحت کرد
بارسلونا برنامه ای برای فروش عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی اش ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای عثمان دمبله پیش رفته و این بازیکن جوان تا حدود شش ماه دیگر قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود. عثمان دمبله در دیدار بارسا مقابل دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مصدوم شد و این آسیب دیدگی چند روز قبل تشدید شد تا زمان دوری او از میادین اینگونه به درازا بکشد.
 
 
در روزهای اخیر شای
به گزارش دورتموند ایران ، تیم دورتموند در بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اسلاویا پراگ از کشور چک رفت. در این بازی دورتموند با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و با توجه به شکست اینتر مقابل بارسلونا جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرد.
در این بازی اما بیشتر از هر بازی دیگر دورتموند، بورکی نقش بسیار موثری در تیمش ایفا کرد. او با چند سیو دیدنی توانست دورتموند را ضمن نجات دادن از خطر حذف، در راه رسیدن به مرحله یک هش
باشگاه فوتبال بارسلونا 
ورزشگاه باشگاه بارسلونا، نیوکمپ که با حمایت‌های مالی هواداران در سال ۱۹۵۷ ساخته شد.
بارسلونا با مربیگری هلنیو هررا و لوییز سوارز جوان (بازیکن سال فوتبال اروپا در ۱۹۶۰) و دو بازیکن مجارستانی به توصیه کوبالا با نام‌های ساندور کوچیس و زولتان زیبور توانست دو عنوان ملی دیگر در سال ۱۹۵۹ و لا لیگا و جام بین شهری را در ۱۹۶۰ کسب کند. در ۱۹۶۱ بارسلونا اولین باشگاهی بود که توانست رئال مادرید را در رقابت‌های لیگ قهرم
گل زیبای کریس رونالدو در لباس یوونتوس به
منچستریونایتد در هفته چهارم مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به
عنوان بهترین گل فصل قبل این رقابت‌ها شناخته شد.
با
وجود گل دیدنی و تک ضرب کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، یوونتوس در
خانه برابر شیاطین سرخ شکست خورد. تک گل یووه را در این دیدار، کریستیانو
رونالدو با یک ضربه والی روی پاس بونوچی به ثمر رساند. حالا به انتخاب
یوفا، این گل کریستیانو رونالدو به عنوان برترین گل فصل 19-2018 لیگ
قه
نتیجه ی بازی لیورپول و پورتو از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
ورزش سه
کلیپی از خلاصه بازی رده های پورتو و لیورپول در بازی های لیگ قهرمانان اروپا برگشت مرحله یک چهارم آخرین لیگ قهرمانان اروپا پیش پورتو پرتغال با نتیجه. خودم موندم این تیمای انگلیسی چکار دارن میکنند اون از تاتنهام و منچستر سیتی دوش امشبم لیورپول جدید منچستر یونایتد و چلسی هم هستند خودم مطمئنم که یک پای.
ادامه مطلب
به گزارش دورتموند ایران ، ارلینگ هالاند مهاجم 19 ساله تیم فوتبال سالزبورگ در بوندسلیگای اتریش در سد خرید دورتموند قرار گرفته است. ارزش فعلی این بازیکن 30 میلیون یورو تخمین زده شده که البته باید این نکته را در نظر گرفت که هالاند خواهان بسیاری دارد و باشگاه های زیادی به دنبال او هستند، و به همین خاطر به جهت رقابت با سایر باشگاه ها احتمالا از 30 میلیون یورو بیشتر معامله شود.
هالاند در این فصل 13 بازی برای تیمش انجام داده که در این مدت 15 گل و 6 پاس گل
به گزارش دورتموند ایران ، تیم دورتموند در هفته چهاردهم بوندسلیگا از مهمان خود دوسلدورف در ورزشگاه وستفالن میزبانی کرد.
در این بازی دورتموند موفق به زدن 5 گل به این تیم شد و در ورزشگاه خود و در مقابل دید هواداران خود جشنواره گل به پا کرد.
اولین گل دورتموند را کاپیتان رویس در دقیقه 42 به ثمر رساند تا این گل آغازی بر جشنواره گل این تیم در نیمه دوم باشد.
با شروع نیمه دوم، در دقیقه 53 توسط سانچو گل دوم وارد دروازه دوسلدورف شد اما با تصمیم VAR این گل مرد
به گزارش دورتموند ایران ، با توجه به نتایج نه چندان مطلوب دورتموند در هفته های گذشته و به خصوص در آخرین دیدار این تیم در بوندسلیگا که با توقف این تیم همراه شد، مسئولان این تیم هشداری جدی به کادر فنی این تیم و در راس آنها لوسیان فاوره سرمربی سوئیسی و 62 ساله دادند.
حساسیت این موضوع زمانی مشخص می شود که فاوره و تیمش باید چند روز دیگر به مصاف یکی از غولهای فوتبال دنیا یعنی بارسلونا بروند، به خصوص آنکه این بازی در نیوکمپ ورزشگاه خانگی بارسلونا برگ
#غیر_رسمی 
 امره جان از یوونتوس به دورتموند پیوست
انتقال امره جان به دورتموند تکمیل شده است. امره جان، هافبک 26 ساله آلمانی که در این فصل به یک نیمکت‌نشین مطلق در یوونتوس تبدیل شده بود، پس از چندین بار ابراز نارضایتی، به خواسته‌اش رسید و می‌تواند در بوندس‌لیگا به فوتبالش ادامه دهد. طبق توافقات انجام شده، امره جان در انتقالی قرضی به ارزش 2 میلیون یورو همراه با بند خرید اجباری 27 میلیون یورویی از یوونتوس راهی دورتموند می‌شود. امره جان فردا ر
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا به مصادف پادبورن رفت. پیش از این دیدار و با تصمیم باشگاه دورتموند، در یک اقدام فرهنگی از شش نفر از هواداران وفادار و دیرینه این باشگاه تقدیر به عمل آمد.
 
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال دورتموند در هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی هرتابرلین، به مصاف هم می روند.
در تاریخ در 10 تقابل اخیر این دو تیم در بوندسلیگا و دی اف بی پوکال جام حذفی آلمان، دورتموند پنج بار موفق به شکست این تیم شده، چهار دو تیم با تقسیم امتیازات زمین را ترک کرده اند و تنها یک بار هرتابرلین موفق به شکست زنبورها شده است.
آخرین برد هرتابرلین برابر دورتموند به سال 2017 باز می گردد که در این دیدار در هفته 24 بوند
به گزارش دورتموند ایران ، با این که مدیران دورتموند در مصاحبه هایشان همواره تاکید بر حفظ جیدون سانچو دارند اما هیچ کس نمی تواند تضمین دهد که او همچنان در این تیم باقی خواهد ماند. با این وجود حتی خود مدیران هم نسبت به گفته های خود مطمئن نیستند و به دنبال جانشین برای خروج احتمالی سانچو از دورتموند هستند.
در همین رابطه آنتونی وینگر 19 ساله تیم سائوپائو یکی از گزینه های جانشینی سانچو در رسانه ها مطرح شده است.
این بازیکن که متولد 24 فوریه 2000 است 1.72 س
به گزارش دورتموند ایران ، در هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا، دورتموند در ورزشگاه خانگی هرتابرلین به مصاف این تیم رفت که موفق به شکست دو بر یک این تیم شد.
خلاصه بازی
در این دیدار برای دورتموند ابتدا جیدون سانچو در دقیقه 15 اولین گل دورتموند را به ثمر رساند و سپس هازاد تنها دو دقیقه پس از گل اول، گل دوم دورتموند و گل اول خود را وارد دروازه هرتا کند.
هرتابرلین پس از دریافت دو گل در فاصله بسیار کم سعی در جبران نتیجه داشت تا اینکه در دقیقه34 توسط ول
به گزارش دورتموند ایران ، دو تیم دورتموند و دوسلدورف در ورزشگاه خانگی دورتموند یعنی وستفالن بازی هفته چهاردهم خود در این فصل بوندسلیگا را برگزار خواهند کرد.
در ده مسابقه اخیر این دو تیم، دورتموند 6 بار موفق به شکست حریف خود شده و دو بار هم شکست خورده و تنها دو بازی به تساوی انجامیده است.
در تاریخ این دو تیم، چهل بار به مصاف هم رفته اند که دورتموند 17 بازی را برده و 15 بازی را شکست خورده و 8 بازی هم مساوی شده است.
در این چهل دیدار دورتموند مجموعا 75
به گزارش دورتموند ایران ، بعد از حواشی به وجود آمده خارج از زمین فوتبال برای جیدون سانچو ستاره جوان دورتموند، بار دیگر این بازیکن به بسیاری از تیم ها لینک شد.
در حالیکه همه انتظار خروج سانچو از دورتموند را داشتند، زورک اعلام کرد هیچ برنامه ای برای فروش او نداریم.
زورک در ادامه صحبت هایش تاکید داشت که سانچو عنصری اساسی برای تیم ما است و ما در این باره بارها با سانچو صحبت هایی داشته ایم.
زورک همچنین به نمایش عالی سانچو در بازی مقابل هرتابرلین و
به گزارش دورتموند ایران ، کمتر از یک ماه تا پایان سال 2019 میلادی و آغاز 2020 باقیمانده است. اروپاییها در تکاپوی کریسمس و آغاز سال نو هستند. در تصویر زیر خلاقیت یک هوادار دورتموند در تهیه نان و کولوچه برای کریسمس را مشاهده می کنید.
بازگشت هایی دراماتیک، یک فینال تمام انگلیسی، آژاکسی فوق العاده و برخی قهرمانان غیرمنتظره. تورنمنتی که در یادها می ماند.
فصل
گذشته لیگ قهرمانان همچون همیشه پر بود از لحظات تلخ و شیرین. پر بود از
گل ها، حسرت ها، خاطرات و دستاوردها. اما اتفاقات فوق العاده زیادی در فصل
گذشته رقم خورد که می تواند فصل 2018-2019 را ملقب به بهترین تورنمنت تاریخ
لیگ قهرمانان کند. اما چرا؟
ادامه مطلب
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند از حالا به فکر تقویت خود است و گزینه هایی را نیز در همین راستا در دستور کار قرار داده است که یکی از انها ترروی پاروت است.
پاروت متولد چهارم فوریه سال 2002 و در شهر دوبلین ایرلند است.
این مهاجم یک متر و هشتادوپنجی راست پا است و با تیم فعلی خود یعنی تاتنهام تا سال فوریه 2019 قرارداد دارد.
تروی فوتبال خود را در سال 2017 و در تیم بلوردس ایرلند شروع کرد و از این تیم به جوانان تاتنهام پیوست.
او در این فصل
و در سال ۲۰۰۹ به تیم اصلی مونشن گلادباخ راه یافت و پس از چهار فصل و انجام ۱۰۸ بازی در بروسیا مونشن‌گلادباخ در بوندسلیگای آلمان با قراردادی ۱۲ میلیون یورویی به بارسلونا پیوست. وی همچنین اولین جام باشگاهی خود را در اروپا همراه بارسلونا در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا که به عنوان دروازه‌بان ثابت در این لیگ حضور داشت به دست آورد. تراشتگن در فصل 2018-2019 توسط فرانس به عنوان بهترین دوازه بان آلمانی و بهترین دروازه بان شاغل در
کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در شهر توکیو پایتخت ژاپن تشکیل جلسه داد. محل جلسه به این دلیل ژاپن بوده که فردا قاره آسیا بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان را در پیش خواهد داشت.
در جلسه امروز یکی از مصوبات مهمی که به ثبت رسید، خبر خوش برای قهرمان لیگ قهرمانان بود. بنا بر این تصمیم، هر تیمی که در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی برسد، سهمیه قطعی حضور در مسابقات آسیایی فصل بعدی را خواهد داشت و حتی اگر در رقابت های داخلی لیگ کشور خود هم موفق
به گزارش دورتموند ایران ، طبق شنیده ها ماریو مانژوکیچ مهاجم 33 ساله یوونتوس ایتالیا در سید خرید دورتموند قرار دارد.
مانژوکیچ کروات که در سال 2015 از اتلتیکو مادرید به یوونتوس پیوست، مد نظر دورتموند قرار گرفته است.
او البته سابقه بازی در بایرن مونیخ را نیز دارد و با جو بوندسلیگا و تیم های آلمانی تا حدودی آشناست.
او البته با وجود گذشت 13 هفته از سری آ در سال 2020-2019 حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده و پیشنهاد این تیم آلمانی می تواند او را وسوسه ب
ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند
سیگنال ایدونا پارک (وست فالن)، نام استادیوم فوتبالی در شهر دورتموند آلمان است.
نام تاریخی این ورزشگاه «وست فالن» یا «وست فالن اشتادیون» است و نام کنونی، نامی تجاری است که از دسامبر ۲۰۰۵ تا ژوئن ۲۰۱۶ برجای خواهد ماند که بعد از اتمام قرارداد باشگاه با شرکت تجاری، نام آن به وست فالن باز خواهد گشت.
این استادیوم، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال بروسیا دورتموند است و با بیش از هشتاد هزار نفر ظرفیت، بزرگترین ورزشگاه
چلسی و آرسنال با برتری مقابل رقبا به فینال لیگ اروپا راه یافتند تا جمع
انگلیسی های حاضر در فینال رقابت های اروپایی تکمیل شود. به این ترتیب نه
تنها در فینال لیگ قهرمانان و فینال لیگ اروپا، یک جدال تمام انگلیسی
خواهیم دید، که در سوپر جام اروپا نیز این چنین خواهد بود.
حس هواداران تاتنهام بعد از به صدا در
آمدن سوت پایان بازی شنبه‌ شب مقابل لیورپول قابل درک بود. آن‌ها  با آواز
خواندن از بازیکنانشان تقدیر کردند اما این موضوع، چیزی از درد اولیه کم
نمی‌کند؛ تاتنهام بهترین فرصت برای به دست آوردن بزرگ‌ترین افتخار تاریخش
را از دست داد.
تاتنهام در فینال
مادرید تقریبا دوبرابر لیورپول پاس سالم داشت. آمار شوت‌های داخل و خارج
باکس اسپرز هم بیشتر از لیورپول بود و  الیسون بکر برای بسته نگاه داشتن
دروازه‌اش م
باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۳ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۰ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۴ سوپرکاپ اروپا و ۴ ق
با گذشت تقریبا دوازده هفته از رقابت های لیگ های اروپایی، چهره مدعیان کسب عناوین مختلف نیز کم کم شناخته می شوند. با این که تا پایان رقابت های لیگ زمان زیادی مانده است اما بازیکنانی که توانسته اند تا قبل از نیم فصل، خود را در سطح بالا نگه دارند قطعا از شانس بیشتری برای کسب جایزه برخوردار هستند. حالا در این مطلب می خواهیم نگاهی به بهترین پاسورهای پنج لیگ معتبر اروپایی نگاهی بیندازیم که در این نام جیدون سانچو در صدر بهترین پاسور بوندسلیگا و در م
با گذشت تقریبا دوازده هفته از رقابت های لیگ های اروپایی، چهره مدعیان کسب عناوین مختلف نیز کم کم شناخته می شوند. با این که تا پایان رقابت های لیگ زمان زیادی مانده است اما بازیکنانی که توانسته اند تا قبل از نیم فصل، خود را در سطح بالا نگه دارند قطعا از شانس بیشتری برای کسب جایزه برخوردار هستند. حالا در این مطلب می خواهیم نگاهی به بهترین پاسورهای پنج لیگ معتبر اروپایی نگاهی بیندازیم که در این نام جیدون سانچو در صدر بهترین پاسور بوندسلیگا و در م
مشکلاتی که کرونا برای اروپا ایجاد کرده است. در حالی که کشور ایتالیا و اسپانیا بالاترین آمار مبتلا به کرونا را دارند و به شدت از لحاظ امکانات پزشکی ، نیازمند کمک از اتحادیه اروپا (که عضو آن هستند) می باشند، به جای اتحادیه اروپا، مصر اقلام پزشکی به این کشور ها می فرستند! فیلم را ببینید.
سیو بارسلونا برای دریم لیگا ۲۰۱۹ مشخصات : دارای بازیکنان جدید مانند مالکوم - ارتور ویدال و ...  داشتن سکه بی نهایت دارای بهترین ورزشگاه دریم لیگا.باز بودن تمام بازیکنان برای خریدو ...ترکیب بارسلونا برای این سیو : ترشتگن - آلبا - ورماالن - سمدو - پیکه - یومتیتی - بوسکتس - راکیتیچ - ویدال - ارتور - کوتینیو - دمبله - سوارز - مسی - مالکوم - بواتنگ - لینک دانلود :  https://8pic.ir/uploads/FC-Barcelona-Save.zip
باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۳ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۰ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۴ سوپرکاپ اروپا و ۴ قهرمانی در جام
جدیدترین آمار فروش وسایل‌نقلیه برقی نشان می‌دهد که فروش این محصولات در
پنج بازار بزرگ اروپا شامل آلمان، فرانسه، بریتانیا، ایتالیا و اسپانیا
توانسته با ثبت تقاضای ۷۹ هزار و ۳۰۰ دستگاهی از چین با آمار تقاضای ۷۷
هزار و ۲۰۰ دستگاهی، سبقت بگیرد.
ادامه مطلب
جواب مرحله 1 بازی صیقل کلاسیک
جواب بازی صیقل
جواب مراحل بازی صیقل
۱ ==> ایران
جواب مرحله 2 بازی صیقل کلاسیک
۲ ==> تلگرام
جواب مرحله 3 بازی صیقل کلاسیک
۳ ==> شبکه سه
جواب مرحله 4 بازی صقیل کلاسیک
۴ ==> لایک
جواب مرحله 5 بازی صقیل کلاسیک
۵ ==> علی صادقی
جواب مرحله 6 بازی صقیل کلاسیک
۶ ==> کلاه قرمزی
جواب مرحله 7 بازی صقیل کلاسیک
۷ ==> گوگل
جواب مرحله 8 بازی صقیل کلاسیک
۸ ==> سیبیل
جواب مرحله 9 بازی صقیل کلاسیک
۹ ==> اینستاگرام
جواب مرحله 10 بازی صقیل
امشب یعنی اول مهر ماه 98 جایزه بهترین بازیکن فیفا 2019 داده میشود
و نامزدها عبارت اند از:لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و ویرجیل فندایک
لیونل مسی که سال نسبتا خوبی داشت و گل هایی  به ثمر رساند اما در نهایت فقط توانست لالیگا را فتح کند و در فتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان ناکام بود او حتی با ارژانتین دوباره در فتح کوپا امریکا ناکام ماند. 
کریستیانو رونالدو سال خوبی را سپری کرد شاید به اندازه مسی گل نزده باشد اما توانست لیگ ایتالیا و جام حذفی را برنده
به گزارش دورتموند ایران، مارکو رویس کاپیتان باتجربه و آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند پس از نمایش ضعیف این تیم مقابل پادرپورن تیم ته جدولی بوندسلیگا در مصاحبه با خبرنگار گفت : " دیگر هرگز نباید به این شکل بازی کنیم. عملکرد امشب ما بسیار ضعیف بود و ما شرمنده هواداران شدیم. از هوادران معذرت می خواهم.
تیم فوتبال بورسیا دورتموند در این دیدار با دریافت سه گل در نیمه اول بازی را به تیم قعر جدولی پادربورن واگذار کرد. اما با شروع نیمه دوم آنها یک گ
فیلیپه لوییس، مدافع برزیلی اتلتیکومادرید ناامید است نیمار در زمستان راهی بارسلونا شود.
به گزارش "ورزش سه"، گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال در تلاش برای جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا است. فیلیپه لوییس معتقد است انتقال نیمار به نوکمپ به سود فوتبال برزیل خواهد بود و به همین دلیل امیدوار است این انتقال دشوار در تابستان رخ دهد. در تابستان پارسال اخباری در مورد انتقال خود فیلیپه لوییس به بارسا نیز وجود داشت که به نظر می رسد منتفی
لیورپول۲-۰تاتنهام
در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا تیم های فوتبال لیورپول و تاتنهام در شهر مادرید اسپانیا در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید 
به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی بانتیجه ی ۲بر صفر باگل های محمد صلاح از روی نقطه ی پنالتی و اوریگی  به پایان رسید و لیورپول برای ششمین بار  قهرمان لیگ قهرمانان شد.
 
لئو مثل یک عاشق بارسلونا حرف هایش را زد. او یک تیم برنده می خواهد و ما هم معتقدیم که چنین تیمی در اختیار داریم. این از جاه طلبی مسی است که پس از این همه افتخاری که با پیراهن بارسا کسب کرده، بازهم افتخارات بیشتر می خواهد. همه ما در بارسلونا همین اندازه جاه طلب هستیم و اهداف بزرگی داریم.»
لئو مثل یک عاشق بارسلونا حرف هایش را زد. او یک تیم برنده می خواهد و ما هم معتقدیم که چنین تیمی در اختیار داریم. این از جاه طلبی مسی است که پس از این همه افتخاری که با پیراهن بارسا کسب کرده، بازهم افتخارات بیشتر می خواهد. همه ما در بارسلونا همین اندازه جاه طلب هستیم و اهداف بزرگی داریم.»
در فوتبال نقل و انتقالات زیادی انجام شده که بعضیها بسیار ارزان اما با کیفیت و بعضی ها بسیار گرانقیمت اما نچندان با کیفیت بوده اند
اما گرانقیمت ترین بازیکنان فوتبال چه کسانی بوده اند و قیمت خریدشان چه مقدار بوده است؟
تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید
نام بازیکن                     ملیت                         قیمت(یورو)                    از باشگاه                      به باشگاه                                 نتیجه و کیفیت خرید
1-نیمار                       
رسمی:گریزمان به بارسلونا پیوست

سایت فوتبال روز : خبری که چند ماهی می شد همگان منتظر شنیدنش بودند سرانجام رسمی شد
انتقال گریزمان به بارسلونا به صورت رسمی  سرانجام جمعه نهایی شد و این بازیکن با فعال شدن بند فسخ قراردادش
رسما به عضویت بارسلونا درآمد . گریزمان که چند سال فوق العاده در اتلتیکومادرید رو سپری کرده بود فصل گذشته هم درآستانه پیوستن
به بارسلونا قرار داشت که این انتقال در نهایت عملی نشد .
اما امسال بارسلونا با استفاده از بند فسخ قرار
تیم فوتبال شهر خودرو در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان با نتیجه سه بر صفر مغلوب پاختاکور ازبکستان شد.
شهر خودرو که اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند امروز در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت. این دیدار در ورزشگاه مرکزی پاختاکور برگزار شد.
شهر خودرو که در اولین بازی خود مقابل تیم الهلال عربستان شکست خورده بود به دنبال پیروزی در این جدال ب
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی امروز فیفا لیست برترین‌های فوتبال جهان در سال 2019 را اعلام کرد و بهترین های فوتبال مردان و زنان دنیا در سال جاری، برای کسب عنوان بهترین سال با هم رقابت می کنند.
نکته جالب توجه این است که لیورپول با چهار نماینده در دو بخش، بیشترین سهم را در لیست اعلام شده دارد. ویرژیل فن دایک، محمد صلاح و سادیو مانه سه بازیکن این تیم هستند که با دیگر فوق ستاره هایی مثل مسی و رونالدو رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان و ت
به گزارش دورتموند ایران  به تازگی اخباری در سانه ها مطرح شده که حکایت از انتقال احتمالی امره جان به دورتموند دارد.
امره جان بازیکن 25 ساله و دو رگه ی آلمانی و ترکیه ای در یوونتوس ایتالیا بازی می کند.
او تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد. البته که او فوتبال خود را از کشور یعنی آلمان و از تیم جوانان فرانکفورت شروع کرده است.
او پس از فرانکفورت به تیم زیر 17 ساله های بایرن پیوست و در ادامه مسیر را در تیم بایرن مونیخ تا رده بزرگسالان طی کرد. او پس از
به گزارش دورتموند ایران ، آکسل ویتسل بازیکن تیم فوتبال دورتموند چهار بازی آخر تیمش در سال 2019 را به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد از دست داد. اما ویتسل در جریان تمرین تیمش مصدوم نشده است، و مصدومیت او در خانه اش رخ داده است.قضیه از این قرار است که در طبقه بالای منزل ویتسل نرده هایی برای جلوگیری سقوط فرزندانش وجود دارد که این نرده ها قفل نشده بودند. آکسل ویتسل اما بی خبر از همه جا به این نرده ها تکیه می دهد و با صورت از پله ها به پایین سقوط می کند
بارسلونا دارای سابقه ی بسیار غنی است و میخواهیم نگاهی به جزئیات لوگوی این باشگاه داشته باشیم . بارسلونا در سال 1899 تاسیس شد اما تا سال 1910 لوگوی این باشگاه هیچ شباهتی با لوگوی امروز نداشت . در لوگوی اولیه " تاج الماس نشانی به شکل پادشاهی آراگون و خفاش شاه جیمز " وجود داشت . اولین لوگو با تاج !در سال 1910 یک مسابقه برای طراحی آرم جدید باشگاه بارسلونا برگزار شد . در این رقابت کارلوس کومامالا که یک بازیکن در آن زمان بود برنده ی رقابت طراحی شد . متولد ما
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
به گزارش دورتموند ایران ، طی مراسمی که با حضور اعضای مختلف باشگاه دورتموند برگزار شد، دکتر راینهارد رائوبال مجددا به عنوان رئیس باشگاه معرفی و منصوب گردید.
آقای رائوبال پس از این انتصاب گفت " از اینکه رئیس باشگاه شده ام خوشحالم"
رائوبال از سالهای 1979 تا 1982 و همچنین 1984 تا 1986 نیز ریاست این باشگاه را عهده دار بوده است.
با انتخاب مجدد رائوبال به عنوان ریاست باشگاه او این سمت را از سال 2004 تاکنون حفظ کرده است.
 به استثنای دو رای ممتنع، از تعداد 159,037 ن
بوسیله گزارش "ورزش سه"، با اخبار رسمیباشگاه السد قطر ژاوی هرناندز بوسیله عنوان سرمربی متاخر این تیم انتخاب شد و رسما بوسیله نشانی خلیفه اوسوالدو فریرا پرتغالی کار خود را در اولین تجربه مربیگری آغاز می نرم. قرار است سرجیو اوریل، ایوان توریس، اسکار هرناندز، ژوزه مانوئل سرجیو گارسیا و آنتونی ترامولاس قصه سابق بارسلونا را در این امر مدد دهند و به نشانی دستیاران ژاوی برگزینی شده اند. طبق برنامه قرار است السد همراه با ژاوی از ۱۴ تا ۲۹ جولای ارد
خلاصه بازی دیشب منچستر سیتی و تاتنهام از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
خلاصـه بازی منچسترسیتی 4
طرفداری سر مشاهده بازگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی و تاتنهام به مصاف آهنگ رفتند که سر یک مشاهده پرگل.
ادامه مطلب
اریک آبیدال از بازگشت نیمار به تیم فوتبال بارسلونا استقبال کرد و مدعی شد که سرمربی تیم نیز از چنین اتفاقی خوشحال خواهد شد.
نیمار تابستان سال 2017 از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و تابستان امسال با همه تلاش‌هایی که برای بازگشت به نوکمپ انجام داد، مجبور شد در پارک دو پرنس بماند. با این حال گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت احتمالی این مهاجم برزیلی به بارسلونا
ادامه مطلب
جواب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم شهریور 98
سوالات و پاسخنامه امتحان ریاضی و آمار
لینک دانلود دو ساعت پس از برگزاری آزمون قرار میگیرد.
امروز هم امتحان ریاضی و آمار برای دانش آموزان شهریور ماه برگزار شد . درس ریاضی و آمار در پایه دوازدهم یکی از دروس اختصاصی رشته انسانی میباشد. امتحان ریاضی و آمار در خرداد ماه بسیار دشوار بود .
جواب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم شهریور 98
با افزایش سهمیه ایران در مرحله گروهی و حضور هر چهار نماینده در این فصل از رقابت ها جایگاه ایران در رده بندی کلی ACL یک پگله ارتقا پیدا کرد.
 
به گزارش "ورزش سه"، جدیدترین رنگینگ کشورهای آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا در حالی بعد از اتمام پلی آف و مشخص شدن چهره 32 تیم حاضر در مرحله گروهی مشخص شد که فوتبال باشگاهی ایران با داشتن هر چهارسهمیه در مرحله گروهی یک پله به نسبت آخرین رنکینگ ارتقا پیدا کرد.
درخشش تیم های استقلال و شهرخودرو در پلی آف ACL2020 و برت
جواب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم شهریور 98
سوالات و پاسخنامه امتحان ریاضی و آمار
لینک دانلود دو ساعت پس از برگزاری آزمون قرار میگیرد.
امروز هم امتحان ریاضی و آمار برای دانش آموزان شهریور ماه برگزار شد . درس ریاضی و آمار در پایه دوازدهم یکی از دروس اختصاصی رشته انسانی میباشد. امتحان ریاضی و آمار در خرداد ماه بسیار دشوار بود .
جواب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم شهریور 98
مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ در ترکیب احتمالی تیمش مقابل لیون فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال زنیت روسیه فردا(چهارشنبه) در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 21:30 به مصاف تیم لیون فرانسه می رود.در این راستا سایت انگلیسی «thestatszone»، ترکیب احتمالی این دیدار را اعلام کرد که سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب زنیت قرار دارد.

انتهای پیام
د
خلاصه بازی دیشب تاتنهام منچستر سیتی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تاتنهام 3 گزارش انگلیسی
۱۳۹۵ ۰۹ ۱۳ ۱۹ ۲۷ لینک کوتاه به به هر حال دو منچسترسیتی 1 3 Error loading player No playable sources ستاندن Like ۰ نگران . طرفداری سر مشاهده بازگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی و تاتنهام به مصاف آهنگ رفتند که سر یک مشاهده پرگل.
ادامه مطلب
به گزارش hootsuite در سال ۲۰۱۹ حدود ۸۹درصد مردم ایران به اینترنت دسترسی دارند و این آمار نسبت به سال قبل ۲۹درصد رشد داشته است. این روند رشد نشان می‌دهد که کاربران ایرانی علاقه بسیار زیادی به حضور در فضای وب دارند. همچنین در سال ۲۰۱۹ کاربران فعال ایران در شبکه های اجتماعی به ۴۷ میلیون نفر رسیده که در مقایسه با سال قبل این آمار ۱۸درصد رشد داشته است.
 
ادامه مطلب
بارسلونا امشب موفق شد در دیداری یک طرفه لگانس را با نتیجه ۵-۰ شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت های کوپا دل ری صعود کند.
 
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از شکست ابتدای هفته در رقابت‌های لالیگا مقابل والنسیا، امشب در چارچوب جام حذفی اسپانیا به مصاف لگانس رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۵-۰ حریف خود را شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند.
 
تنها چهار دقیقه از زمان بازی گذشته بود که لیونل مسی با یک پاس در عمق عالی نلسون سمدو را از سمت راست صاح
به گزارش وبلاگ کاشمر به نقل از ورزش سه: در اهمیت پست گلری، اشاره به یکی از آخرین دیدارهایی که در سطح فوتبال دنیا برگزار شد، کفایت می کند؛ جایی که اتلتیکومادرید طی دو بازی رفت و برگشت موفق به حذف لیورپول مدافع عنوان قهرمانی مسابقات شد و این اتفاق تلخ برای قرمزهای آنفیلدی در شرایطی رخ داد که  آدرین در غیاب گلر مطمئن لیورپولی ها آلیسون بکر بازی می کرد و نمایش بهتری از کاریوس در فینال سال 2018 لیگ قهرمانان اروپا نداشت تا دو جام به راحتی از دست شاگ
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این پیراهن که 120 سال پیش طراحی شد به هیچ عنوان استانداردهای پیراهن‎های امروزی را ندارد. پیراهنِ 120 سال پیش بارسلونا همانند پیراهن مردانه است و دگمه دارد! تصویری از این پیراهن را اینجا می بینید: منبع: جام جم انتهای پیام/
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان | " جذاب ترین " نقشی در تولید محتوای این مطلب ندارد، مطلب منتشر شده با ذکر منبع می باشد.
به گزارش دورتموند ایران ، در آستانه سال جدیدی میلادی و کریسمس طبق روال هر ساله باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند با حضور هواداران و اعضای این تیم جشنی برگزار کرد. در این جشن برنامه های متنوعی تدارک دیده شده بود و هواداران بسیاری نیز در این جشن حضور داشتند.
از جمله برنامه هایی که در این مراسم انجام شد، امضای پیراهن تیم توسط بازیکنان دورتموند بود. آنها پیراهن های خود را امضا می کردند و به هواداران هدیه می دادند. همچنین در قسمتی از این جشن بازیکنان
پایتخت پر جنب و جوش کاتالونیا ، بارسلونا یک شهر ساحلی خیره کننده است. مناظر زیبا ، معماری نفس گیر و جاذبه های فرهنگی فوق العاده آن را یک مقصد عالی برای گردشگری کرده است . البته آب و هوای مطبوع مدیترانه ای بر جذابیت می افزاید.. آنتونی گائودی با ساختمانهای آوانگارد سورئالیستی خود ، بارسلونا را ماندگار کرد.. آنتونی گائودی با ساختمانهای آوانگارد سورئالیستی خود ، بارسلونا را ماندگار کرده است . در خیابان لارامبلا میتوانید نوازندگان و طراحان خیاب
به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، بازیکن اهل کره‌جنوبی باشگاه تاتنهام دیشب در جریان دیدار این تیم با منچسترسیتی در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان 10 دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.
 سون به این ترتیب تعداد گلهای خود در لیگ قهرمانان را به عدد 12 رساند تا رکورد گلزن‌ترین بازیکن آسیایی تاریخ چمپیونزلیگ را به خود اختصاص دهد. این رکورد پیش از این در اختیار ماکسیم شاتسکی
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته سیزدهم بوندسلیگای آلمان هرتابرلین را در خانه خود دو بر یک شکست داد. در این بازی هازاد و سانچو برای زنبورها گلزنی کردند.
هواداران دورتموند که از پرشورترین هواداران فوتبال در دنیا هستند، بار دیگر این موضوع را ثابت کردند.
در  فیلم زیر آتش بازی هواداران دورتموند را در ورزشگاه خانگی هرتابرلین مشاهده می کنید.
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا
فارس بوسیله نقل از نشریه «سان» انگلیس نوشت: زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سابق بارسلونا با پاشیدن ویدئویی کوتاه در صفحه اینستاگرامش اشاره واضح کرد که می خواهد به لالیگا برگردد. هنرپیشه سوئدی که ۳۹ میلیون تعاقب کننده در ورقه اینستاگرامی خود دارد درون ویدئوی کوتاهش بوسیله وضوح اطلاع دادن کرد که بعد از ۸ سال می خواهد دوباره به یک تیم اسپانیایی برود. ایبرا تو سال ۲۰۱۱ از بارسلونا بوسیله پندار مشکلاتی که با پپ گواردیولا محسوس کرد جدا شد و لالیگ
نان چاودار دانمارکی یک نان بسیار مغذی است که به راحتی درست می‌شود و مزه‌ای شگفت انگیز دارد. ضمن اینکه بخاطر ظاهر تیره واقعا به شما این حس را می‌دهد که از یک غله کامل استفاده کرده‌اید.
نان چاودار نانی تهیه شده با درصدهای مختلفی از آرد بدست آمده از غله چاودار است. این نان می‌تواند روشن یا تیره باشد که این بستگی به نوع آرد استفاده شده، درصد آرد چاودار در مقابل آرد گندم و افزودن مواد رنگی به آن است. این نان متراکمتر از نان گندم است و از لحاظ فیب
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی بالاخره انتقال ستاره فرانسوی و 28 ساله اتلتیکومادرید به نوکمپ با پرداخت بند آزادسازی 120 میلیون یورو از سوی کاتالان ها نهایی شد و ساعتی قبل مراسم معارفه آنتوان گریزمان برگزار گردید. قرار است گریزمان در تیم جدید خود شماره 17 را بر تن کند. جالب اینجاست با توجه به حواشی اخیر، مراسم معارفه آنتوان گریزمان در ورزشگاه خالی از تماشاگر نوکمپ برگزار شد.
 
آنتوان گریزمان در مراسم معارفه خود گفت: "من بسیار خوشحال و هیجان زده بود
به گزارش دورتموند ایران ، هواداران تیم دورتموند در اقدامی زیبا و جالب سرودی را همخوانی کردند. این همخوانی در ورزشگاه وستفالن ورزشگاه خانگی دورتموند انجام شده است. در زیر این فیلم را تماشا می کنید.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آو
آمار ارائه شده رسمی کرونا خیلی واضحه و از طریق مجاری رسمی ارائه می شود. ولی یکی میگه آمار صعودیه و یکی میگه آمار نزولیه
به نظرم یکی دست به قلم بشه و این آمار را به چهار تا نمودار ساده تبدیل کنه و بفرسته برای همه و جلوی این همه دعوا را بگیره 
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
چیه این فوتبال؟ (این جمله رو به نظرم مثل شعر معروف سعدی که میگن سردر سازمان ملل‌ه – که البته میگن سردر یه بخش کوچیکی‌ه - باید به نقل از فردوسی‌پور سردر فیفا بنویسن!
بعد از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا، واقعا نیاز بود که دنیا قشنگی‌هاشو بهمون نشون بده. و چه زیبایی بالاتر از دیدن بازی لیورپول – بارسلونا اون هم توی آنفیلد و اون هم با این پایانِ رویایی.
من وقتی عقلم رسید استقلالی شدم. همون پنج و شش سالگی. توی فوتبال اروپا هم برزیل رو به شکل کلا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، موندو دپورتیوو نوشت: آلباسته اولین تیمی بود کهلیونل مسیتوانست پشه اش را باز کند. این پیوستگی درون یکم می سال ۲۰۰۵ در لالیگا صورت داد. ۱۵ سال از این گل می گذرد. بازی بی اهمیتی برایبارسلونا نبود. آبی اناری ها به پیروزی نیاز داشتند تا فاصله شش امتیازی خود را با رئال مادرید حفظ کنند. مادرید توانسته بود رئال سوسیداد را تو آنتوئتا شکست دهد و اختلاف را به سه امتیاز برساند. با وجود این که آلباسته تیم قدرتمندی نب
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی نمایش دور از انتظار فیلیپ کوتینیو در یک سال و نیم اخیر باعث شده برچسب ناکامی روی نام گران ترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا زده شود. اخبار زیادی در مورد تمایل بارسا به فروش این هافبک برزیلی و احتمال انتقال او به پاری سن ژرمن منتشر شده اما کیا جورابچیان اعلام کرد موضع آبی اناری ها حفظ موکل وی برای فصل بعد خواهد بود.
کیا جورابچیان گفت: "به من گفته شد که بارسلونا قصد فروش کوتینیو را ندارند و این تیم با هیچ تیمی در این مور
دانلود جزوه خلاصه کتاب آمار توصیفی در روان شناسی.. 
دانلود جزوه خلاصه کتاب آمار توصیفی در روان شناسی و علوم تربیتی همراه فلش کارت و 20 دوره نمونه سوال ب | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت ...
 
دانلود PDF کتاب آمار توصیفی در روان‌شناسی و علوم تربیتی 
«آمار توصیفی در روان‌شناسی و علوم تربیتی» از حسن امین‌پور کتابی تخصصی است که روش تحقیق و کار با آمار توصیفی را برای دانشجویان رشته روان شناسی و علوم ...
 
جزوه درسی آمار توصی
جواب بازی آفتابه ۲ رو امروز براتون آماده کردیم ، نسخه سابق این بازی بسیار پر محبوب بود به طوری که بازی آفتابه یکی از اولین بازی های حدس کلمات به شمار میامد.
جواب کامل بازی آفتابه ۲الف) آفتابه جدید (آفلاین)
مرحله ۱ : خرابیمرحله ۲ : توربینمرحله ۳ : بارزمرحله ۴ : شموشکمرحله ۵ : آجرپارهمرحله ۶ : اینجا آخر خطمرحله ۷ : ماشین آشغالیمرحله ۸ : آقازادهمرحله ۹ : پاچه خوارمرحله ۱۰ : پیچ پلیسیمرحله ۱۱ : شاسیمرحله ۱۲ : دولت روحانیمرحله ۱۳ : شلیکمرحله ۱۴ : قوطیمرح
جواب بازی آفتابه ۲ رو امروز براتون آماده کردیم ، نسخه سابق این بازی بسیار پر محبوب بود به طوری که بازی آفتابه یکی از اولین بازی های حدس کلمات به شمار میامد.
جواب کامل بازی آفتابه ۲
الف) آفتابه جدید (آفلاین)
مرحله ۱ : خرابی
مرحله ۲ : توربین
مرحله ۳ : بارز
مرحله ۴ : شموشک
مرحله ۵ : آجرپاره
مرحله ۶ : اینجا آخر خط
مرحله ۷ : ماشین آشغالی
مرحله ۸ : آقازاده
مرحله ۹ : پاچه خوار
مرحله ۱۰ : پیچ پلیسی
مرحله ۱۱ : شاسی
مرحله ۱۲ : دولت روحانی
مرحله ۱۳ : شلیک
مرحله ۱۴ :
لیورپول شنبه شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید با فتح جام لیگ قهرمانان اروپا تعداد جامهای قهرمانی مهم خود را به عدد 42 رساند و از این نظر به رکورد رقیب بزرگش در انگلیس، منچستریونایتد رسید. لیورپول و منچستریونایتد حالا از حیث تعداد جامهای مهم، پرافتخارترین تیمهای فوتبال انگلیس هستند.
 کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت ۲ عادل آذر
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت عادل آذر جلد اول و ... - karenfilekarenfile.ir › دسته‌بندی نشده- Translate this page Mar 8, 2019 - دانلود کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت عادل آذر جلد اول و دوم شامل: کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت 1 عادل آذر کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 عادل آذر ... دانلود کتاب آمار و کاربرد آن
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، هم گذاری پیاده روی اروپا، کانون منچسترسیتی را بوسیله فکر پوشیدن پیراهنی که داخل ابتدای بازی برابر رئال مادرید از آن استفاده کرد و لوگوی سرپرست مالی این تیم در آن بزرگ تیز از حد معمول بود، جزا کرد. بر بنیان قوانین یوفا، لوگوی سرپرست مالی کمیسیون ها در پایین لوگوی جماعت باید کوچک خیس از ۲۰ سانتی متر باشد، اما لوگوی روی پیراهن سیتی ارشد تر از این کمیت بود که باعث جریمه ۳ هزار یورویی این باشگاه شد. ا
جواب بازی آمیرزا
جواب بازی آمیرزا رو در تمامی مراحل برای شما عزیزان آماده کرده ایم ، در ضمن این پست مدام در حال آپدیت شدن است و با هر آپدیت بازی آمیرزا و سوالات جدید ، جواب های جدید نیز در این صفحه قرار میگیرد.
دانلود بازی آمیرزا
 
جواب مرحله 1 بازی آمیرزا
۱- کلمات این مرحله : سگ/ سنگ
جواب مرحله 2 بازی آمیرزا
۲- کلمات این مرحله : زن/ گز/ زنگ
جواب مرحله 3 بازی آمیرزا
۳- کلمات این مرحله : آش/ آتش
جواب مرحله 4 بازی آمیرزا
۴- کلمات این مرحله : کاخ/ خاک
جواب
وی عضو تیم ملی بزرگسالا ن آرژانتین و تیم بارسلونا اسپانیا است. بسیاری از مطبوعات به وی لقب مارادونای جدید داده‌اند. لقب وی که توسط خودش انتخاب شده «جانشین» است.
لیونل در سن ۵سالگی بازی را در تیم گراندولی آغاز کرد. تیمی که پدرش به عنوان مربی در آن جا مشغول به کار بود. در سال ۱۹۹۵ مسی به تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین پیوست. وی ۱۱ سال  داشت که پزشکان تشخیص دادند دچار کمبود هورمون رشد است.
باشگاه ریور پلاته علاقه خود را برای به خدمت گرفتن مسی نش
به تازگی لیستی از باارزش ترین بازیکنان رئال به که صورت قرضی به تیم های مختلف پیوسته اند منتشر شده است.
1- در این فهرست دنی سبایوس در رتبه نخست قرار دارد. سبایوس که ارزشی معادل 45 میلیون یورو دارد به صورت قرضی به آرسنال رفته و در انگلیس بازی می کند.
2- رتبه دوم این فهرست اشرف حکیمی بازیکن دورتموند است که تازگی 21 ساله شده است. حکیمی مراکشی با 30میلیون یورو دومین بازیکن برتر این فهرست است. حکیمی که تا به اینجای که عملکرد بسیار درخشانی داشته و ممکن است
به تازگی لیستی از باارزش ترین بازیکنان رئال به که صورت قرضی به تیم های مختلف پیوسته اند منتشر شده است.
1- در این فهرست دنی سبایوس در رتبه نخست قرار دارد. سبایوس که ارزشی معادل 45 میلیون یورو دارد به صورت قرضی به آرسنال رفته و در انگلیس بازی می کند.
2- رتبه دوم این فهرست اشرف حکیمی بازیکن دورتموند است که تازگی 21 ساله شده است. حکیمی مراکشی با 30میلیون یورو دومین بازیکن برتر این فهرست است. حکیمی که تا به اینجای که عملکرد بسیار درخشانی داشته و ممکن است
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
جزوه آمار و احتمالات کاربردی 
جزوه آمار و احتمالات یکی از دروس بنیادین رشته حسابداری میباشد که شامل 4 واحد درسی میباشد که جزوه این درس را در اختیار دانشجویان قرار میدهیم.
 
آمار و احتمالات کاربردی
... های تجربی است. آمار بر نظریه ی آمار مبتنی است که شاخه ای از ریاضیات کاربردی است. در نظریه ی آمار، اتفاقات تصادفی و عدم قطعیت توسط نظریه احتمال مدل می شوند.
 
دانلود رایگان جزوه آ
نتیجه بازی من سیتی و تاتنهام از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
خلاصه بازی منچسترسیتی 4
سایت عادی نظر نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار امتحانات فوتبال نتایج موجود جدول ها و ویدئوهای امتحانات لیگ ایران اروپا و دیگر نقاط. تاتنهام سر نظر برگشت مرحله یک چهارم آخرین چمپیونزلیگ با بهره 4 3 صورت ویژه دو منچسترسیتی تاتنهام شامل ویدیو ها اخبار و.
ادامه مطلب
بازار دیجیتال ایران در مورد چرایی دیجیتال مارکتینگ چه دیدگاهی دارد؟
به گزارش hootsuite در سال ۲۰۱۹ حدود ۸۹درصد مردم ایران به اینترنت دسترسی دارند و این آمار نسبت به سال قبل ۲۹درصد رشد داشته است. این روند رشد نشان می‌دهد که کاربران ایرانی علاقه بسیار زیادی به حضور در فضای وب دارند. همچنین در سال ۲۰۱۹ کاربران فعال ایران در شبکه های اجتماعی به ۴۷ میلیون نفر رسیده که در مقایسه با سال قبل این آمار ۱۸درصد رشد داشته است.
ادامه مطلب
جوردن هندرسون (به انگلیسی: Jordan Henderson) (زاده ۱۷ ژوئن ۱۹۹۰) بازیکن فوتبال اهل کشور انگلستاناست که پست تخصصی او هافبک (باکس تو باکس) است. وی در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۰ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه انجام داد و تاکنون در ۵۰ بازی ملی حضور داشته است.[۳] او هم‌اکنون عضو لیورپولاست. در سال ۲۰۱۴ او کاپیتان دوم لیورپول بود و بعد از رفتن استیون جرارد به لس آنجلس گلکسی، کاپیتان اول لیورپول شد.جردن هندرسون به همراه لیورپول در فصل
محمد صلاح (به عربی: محمد صلاح حامد محروس غالی) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاهلیورپول می‌باشد. وی در پست‌های هافبک هجومی و حملهو وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌هایالمقاولون العرب،[۳] بازل،[۴][۵] چلسی،[۶][۷] فیورنتینا، رم ولیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.باز
محمد صلاح (به عربی: محمد صلاح حامد محروس غالی) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاهلیورپول می‌باشد. وی در پست‌های هافبک هجومی و حمله و وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌هایالمقاولون العرب،[۳] بازل،[۴][۵] چلسی،[۶][۷] فیورنتینا، رم ولیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.
با
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا، مجتمع منچسترسیتی را به فکر پوشاندن پیراهنی که داخل ابتدای ورزش برابر رئال مادرید از آن استفاده کرد و لوگوی سرپرست مالی این تیم درون آن بزرگ تر از اندازه معمول بود، جریمه کرد. پیاده شدن اساس قوانین یوفا، لوگوی حامی مالی مجلس ها در پایین لوگوی کانون باید کوچک تر از ۲۰ سانتی متر باشد، ولی لوگوی روی پیراهن سیتی بزرگ تر از این اندازه بود که باعث جریمه ۳ هزار یورویی این کانون شد.
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی بعد از کش و قوس های فراوان، بالاخره انتقال گریزمان با پرداخت 120 میلیون یورو از سوی باشگاه بارسلونا به اتلتیکومادرید نهایی شد و این بازیکن بعد از سپری کردن تست های پزشکی راهی نوکمپ شود.
 
با توجه به حواشی فراوان تابستان سال قبل و انصراف لحظه آخری گریزمان از انتقال به بارسلونا، در طول فصل شایعات فراوانی در مورد عدم تمایل بازیکنان بارسا به خرید این بازیکن و انتقال او به نوکمپ به دلیل عصبانیت از رفتار سال قبل شنیده شد
لوییس سوارز

سوارز با اروگوئه در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸

اطلاعات شخصی
نام کامل
لوییس آلبرتو سوارز دیاس

زادروز
۲۴ ژانویهٔ ۱۹۸۷ ‏(۳۲ سال)

زادگاه
سالتو، اروگوئه

قد
۱٫۸۲ متر (۶ فوت ۰ اینچ)

پست
مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی
بارسلونا

شمارهٔ پیراهن
۹
باشگاه‌های جوانان
۲۰۰۳–۲۰۰۵
ناسیونال
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها
باشگاه‌ها
بازی†
(گل)†

۲۰۰۵–۲۰۰۶
ناسیونال
۲۷
(۱۰)

۲۰۰۶–۲۰۰۷
خرونینگن
۲۹
(۱۰)

۲۰۰۷–۲۰۱۱
آژاکس
۱۱۰
(۸۱)

۲۰۱۱–۲۰۱۴
لیور
لوییس سوارز

سوارز با اروگوئه در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸

اطلاعات شخصی
نام کامل
لوییس آلبرتو سوارز دیاس

زادروز
۲۴ ژانویهٔ ۱۹۸۷ ‏(۳۲ سال)

زادگاه
سالتو، اروگوئه

قد
۱٫۸۲ متر (۶ فوت ۰ اینچ)

پست
مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی
بارسلونا

شمارهٔ پیراهن
۹
باشگاه‌های جوانان
۲۰۰۳–۲۰۰۵
ناسیونال
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها
باشگاه‌ها
بازی†
(گل)†

۲۰۰۵–۲۰۰۶
ناسیونال
۲۷
(۱۰)

۲۰۰۶–۲۰۰۷
خرونینگن
۲۹
(۱۰)

۲۰۰۷–۲۰۱۱
آژاکس
۱۱۰
(۸۱)

۲۰۱۱–۲۰۱۴
لیور
دانش آموزان عزیز  پایه یازدهم ریاضی یک جزوه عالی از فصل3 کتاب آمار و احتمال ( یعنی آمار توصیفی ) برای دانلود قرار داده شده است. امید است که با مطالعه آن و تطبیق مطالب جزوه با کتاب درسی درک خوبی از این فصل داشته باشید. ضمنا تمرینات نیز حل شود.
دریافتعنوان: جزوه فصل3 کتاب آمار و احتمال 11ریاضیحجم: 626 کیلوبایتتوضیحات: جزوه و درسنامه فصل3 کتاب آمار و احتمال 11ریاضی - آمار توصیفی 
 
کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ تلفظِ پرتغالی اروپایی:[kɾiʃˈtjɐnu ʁoˈnaɫdu]؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵)،[۳] که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.
او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۵ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکورد
لیگ برتر پرتغال
شاید با ورود بازیکنان ایرانی مانند مهدی طارمی به تیم ریو آوره و یا عابدزاده و مهرداد محمدی به لیگ برتر پرتغال، با این لیگ کمی بیشتر آشنا شده باشیم اما باید در نظر داشته باشید که لیگ برتر پرتغال از لیگ های مشهور اروپا است و در بین ده لیگ برتر اروپا قرار دارد.
سازمان لیگ فوتبال پرتغال زیر نظر یوفا به فعالیت خود ادامه می دهد و قوانین و مقررات این لیگ تحت استاندارد های یوفا قرار دارد و به همین دلیل بازی های لیگ برتر پرتغال هموار
به گزارش دورتموند ایران ، یک هوادار خوش ذوق تیم فوتبال دورتموند سعی در یاددادن اسامی بازیکنان این تیم به فرزندش دارد.
در ویدیو زیر مشاهده می کنید که او اسامی بازیکنان را می خواند و فرزند او نیز آنها را تکرار می کند.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها