نتایج جستجو برای عبارت :

کتاب ترکی خراسان و قواعد آن منتشر شد

نام کتاب : ترکی خراسان و قواعد آنناشر : اختر -تبریزسال نشر : 1398 مشخصات : ۲۹۰ صفحه وزیری شومیزقیمت 50000 تومان
این کتاب دستور زبان ترکی در ایران با تاکید بر گویش ترکی خراسان بزرگ، از جمله کتاب هایی است که در راستای یادگیری، بروز و آشنا کردن ترکان و علاقمندان به زبان ترکی و دستور آن است.در بخش های ابتدایی کتاب، به معرفی موجز تاریخچه زبان ترکی، پیشینه ترکان خراسان همراه با تقسیم بندی ساختاری زبان های ترکی، قواعد نگارش زبان ترکی و قوانین آوایی و فرآ
۱/رهبر انقلاب در سخنان زنده تلویزیونی در پایان محفل انس با قرآن کریم: قرآن کتاب زندگی است. اگر آحاد بشر قواعد زندگی را با قرآن تطبیق کنند، سعادت دنیا و آخرت نصیب آنها خواهد شد. مشکل ما این است که ما زندگی را با قواعد قرآن تطبیق نمیدهیم/ قرآن هم کتاب معلّم و معرفت است؛ یعنی دل را و اندیشه انسانی را سیراب میکند. قرآن برای آن کسانی که اهل معرفت آموزی هستند یک سرچشمه تمام نشدنی است.
 
 
 
از حیله و دسیسه نترس. اگر کسانی دامی برایت بگسترانند تا صدمه‌ای به تو بزنند، خدا هم برای آنان دام می‌گسترد.
چاه کن اول خودش ته چاه است. این نظام بر جزا استوار است.
نه یک ذره خیر بی‌جزا می‌ماند، نه یک ذره شر. تا او نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد. فقط به این ایمان بیاور.
 
قاعده های صوتی و تصویری را اینجا ببینید. کلیک کنید 
 
کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می‌بریم، همچون آینه‌ای است که خود را در آن می‌بینیم.
هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم‌آور به ذهنت بیاید، به این معناست که تو نیز بیشتر مواقع در ترس و شرم به سر می‌بری.
اگر هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
 
بشنوید
 
 
 
کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می‌بریم، همچون آینه‌ای است که خود را در آن می‌بینیم. هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم‌آور به ذهنت بیاید، به این معناست که تو نیز بیشتر مواقع در ترس و شرم به سر می‌بری. اگر هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
 
بشنویم
 
 
 
 
حتی اگر نقطه‌ها مدام عوض شوند، کل همان است. به جای دزدی که از این دنیا می‌رود، دزدی دیگر به دنیا می‌آید.
جای هر انسان درستکاری را انسانی درستکار می‌گیرد.
کل هیچگاه دچار خلل نمی‌شود، همه چیز سرجایش می‌ماند، در مرکزش… هیچ چیز هم از امروز تا فردا به یک شکل نمی‌ماند، تغییر می‌کند.
به جای هر صوفی‌ای که می‌میرد، صوفی‌ای دیگر می‌زاید.
 
قاعده های صوتی و تصویری را اینجا ببینید. کلیک کنید 
اینترنت ثابت در ۱۰ استان وصل می‌شود 
◀️ خبرنگار ایران در تماس با یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از صحت خبر منتشر شده  مبنی بر وصل اینترنت در شش استان پرسید، این منبع آگاه با تایید خبر افزود ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور که به اپراتورها ابلاغ شده است، واصل شده است.
رفع محدودیت اینترنت ثابت در استانهای
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
به اپراتورها ابلا
سلام یک ناشر چینی کتاب آموزشی برای کودکان منتشر کرده و در اختیار ناشر ایرانی قرار داده. طرف ایرانی هم با درک مسئولیت اجتماعی کتاب را ترجمه کرده و رایگان منتشر کرده است (ترجمه‌ی فروغ فرجود).کار بسیار خوبی است چون می شود به جای ترساندن بچه ها و ایجاد رعب و هراس در قلب کودکانه شان، این کتاب را در اختیارشان گذاشت.
جهت دانلود کتاب بصورت pdf  از اینجا اقدام کنید.
اگر در جستجوی یک باربری خوب و مطمئن هستید و قصد دارید در مورد حمل بار و باربری تهران به خراسان اطلاعات کاملی داشته باشید مطلب زیر را مطالعه نمایید روزانه افراد بسیار زیادی هستند که قصد تغییر محل زندگی یا کار خود را دارند و تمایل دارند که به شهر یا استان دیگری نقل […] حمل بار و باربری تهران به خراسان
منبع : سپند بار
با توجه به گسترش روز افزون حجم ترددات در سطح کشور , نیاز مبرمی به ایجاد نظم در بحث ترددات خودرویی و نفر رو احساس می شود . از این رو شرکت حافظان حریم سپاهان با ارایه نمایندگی انحصاری خود به شرکت نوین سازان پاسارگاد این افتخار را به ما داده است تا بتوانیم در خصوص تولید و فروش و نصب و تعمیرات انواع راه بند در بیرجند به هم وطنان عزیز خراسانی مان ارایه خدمت انجام دهیم .
شرکت نوین سازان پاسارگاد در خصوص موارد زیر آماده ارایه خدمت به عزیزان بیرجند ی م
با هدف آشنایی بهتر نوجوانان با کتاب و کتابخانه؛ ششمین جلد از کتاب «هدهد سفید» ویژه نوجوانان که بر اساس نیاز به ترویج و تبلیغ کتاب و کتابخوانی با زبان و ادبیات مناسب این گروه سنّی تهیه شده، به همراه ضمیمه‌ای با موضوع انقلاب اسلامی منتشر و در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور موجود است.
زلزله تایباد را لرزاند 
 
صبح روز پنج شنبه 12 دی ماه 98 حوالی ساعت 8 زلزله تایباد را لرزاند .
 
طبق گزارشات بدست آمده ؛ زمین لزره ای به بزرگی 5.8 ریشتر در مقیاس امواج زمین و در عمق 8 کیلو متری ، سنگان خواف را در استان خراسان رضوی لرزاند .
شدت این زمین لرزه به حدی بود که بیشتر  مردم نواحی خراسان رضوی و نیز بخشی از خراسان جنوبی آن را  احساس کردند .
 
اینترنت من وصل شد(مخابرات)
امشب اول آذر نود وهشت...
بماند یادگار در ارشیو این بلاگ
قطعی نت بعد از شش روز........
لیست استان‌های متصل شده به شرح زیر است:(تا صبح 2 آذر)
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه های کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که در سال 97 بیش از دو هزار عنوان کتاب در استان منتشر شده بود، گفت: حدود 20 درصد کتب منتشر شده در استان به زبان تورکی بوده و مابقی به زبان فارسی و سایر زبان‌ها است.
محمد محمدپور با بیان این‌که ۲۰۲ ناشر در آذربایجان شرقی مجوز فعالیت دارند که عمده این ناشران فعال هستند، اظهار کرد: اما تعداد معدودی از این ناشران به تعداد قابل توجه کتاب منتشر کرده و ناشران فعال نیز حداقل سالانه شش عنوان کتاب
کابل و سیم چیست ؟ فرق کابل با سیم | آیا سیم و کابل خراسان مناسب نیاز ما می‌باشد؟
سلام دوستان قصد دارم تو این مقاله از تجربیات و اطلاعاتی که از بازار برق در مورد سیم و کابل خراسان ( افشار نژاد ) به دست آورده ام را با بیان ساده و قابل درک به شما دوستان همراه بگم. بزارید حرفم را از اینجا شروع کنم که سیم برق خراسان و کابل برق خراسان چه فرقی با هم دارند، این دو اصطلاح پرکاربرد ترین محصولات در صنعت برق هستند که اغلب با هم اشتباه گرفته می‌شوند، اما در
کنکور ۹۹(فقط زیر هزار)!, [۲۴.۰۲.۱۹ ۰۹:۰۵]
معرفی درس - زبان انگلیسی
قسمت 1 - بودجه بندی تست ها
1⃣
☑️ درس زبان در کنکور شامل 25 سوال است که در سالیان اخیر، بودجه بندی آن معمولا به صورت زیر بوده است :
◽️لغت 8 تست
◽️ گرامر 4 تست
◽️کلوز 5 تست
◽️ریدینگ 8 تست(2 تا 4تایی)

چندتا نکته:
▫️زبان دارای ضریب ۲ میباشد.
▫️این درس ۲۵ سوال دارد.
▫️هر تست آن ۴ درصد دارد.
〰️ ادامه دارد.

کنکور ۹۹(فقط زیر هزار)!, [۲۴.۰۲.۱۹ ۰۹:۰۹]
معرفی درس - زبان انگلیسی
قسمت 2 - توضیحات د
فروش ویژه انواع راهبندهای اتوماتیک خودرویی در استانهای خراسان رضوی،خراسان شمالی و خراسان جنوبی و شهرستان های آن:
راهبندمشهد،راهبندامنیتی مشهد،راهبندبجنورد،راهبندبیرجند،راهبندنیشابور،راهبند سرخس،راهبندتربت حیدریه،راهبندطرقبه،راهبندشاندیز و ...
راهبندهای اتوماتیکخودرویی با بالا ترین کیفیت و پایین ترین قیمت و بهترین خدمات تولیدی شرکت هوشمند سازان سپاهان.
راهبندهای بازویی تولید این شرکت همه دارای 4 سال ضمانت تعویض،15 سال خدمات پس از
 
یکهزار و ۲۰۰ اثر تاریخی و طبیعی در خراسان شمالی شناسایی شده که این تعداد اثر، استان را به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور تبدیل کرده است.
 
علی مستوفیان معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: رویشگاه لاله‌های واژگون خمبی، چشمه گاوگول، درختان توت مملجه، درخت ارس سرچشمه و درختان گردو زینکانلو از آثار ثبت شده در فهرست آثار ملی است.
تاکنون ۶۴۲ میراث خراسان شمالی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده که ا
کتاب عربی هدف دار جامع کنکور عمومی پایۀ 10 و11 و12 انتشارات مشاوران آموزش
دربرگیرندۀ مطالب سه پایه عربی عمومی به صورت منسجم، جامع وکنکوری است.
این کتاب دارای بخش هایی با توضیحات مبسوط وکامل می باشد از جمله؛
بخش واژگان+305 تست
بخش قواعد+ 470 تست
بخش ترجمه+ 300 تست
بخش درک مطلب+ 190 تست
بخش آزمون جامع+ 178 تست
بخش مشاورۀ درسی
بخش جمع بندی قواعد وترجمه
ادامه مطلب
کتاب صمدیه در اصل نامه ای بوده که شیخ بهایی به برادر خود داده است که در آن قواعد نحوی را به صورت خلاصه ولی کامل توضیح داده است.این کتاب برای افراد طلبه که همواره با نحو و قواعد آن سر و کار دارند کتابی مناسب می باشد که ما در این بخش سعی در ارائه یک شرح نموداری از صمدیه برای راحتی کار شما داریم.و اما توضیح بیشتر در مورد صمدیه:
کتاب فوائد الصمدیه از تالیفات شیخ بهایی، کتابی است مختصر در آموزش نحو عربی؛ این کتاب از همان آغاز نگارش مورد توجه خاص ادی
نام کتاب : مسلخ عشق
نویسنده: مهناز رئوفی
 
نوبت و تاریخ چاپ: چاپ دوم ۱۳۸۵
ناشر: نشر پیکان
تعداد صفحات: ۳۰۰ صفحه.
اندازه‌ی صفحات: ۲۱/۵×۱۴/۵
عکس: ندارد
شابک: ۹۶۴۳۲۸۱۹۰۶ | ISBN: 964-328-190-6
 
* تاریخ ورود به کتابخانه‌ی شخصی: چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ نمایشگاه کتاب در مجتمع امیرنظام گروسی 
 
* تاریخ مطالعه: مطالعه‌ی اول از دوشنبه ۹۹/۰۱/۱۸ (۱۸:۳۷) تا چهارشنبه ۹۹/۰۱/۲۷ (۰۰:۳۵)
 
* معرفی و بررسی :
بسم الله الرحمن الرحیم
 
این کتاب شامل داستانی جذاب و عاشقانه و حادثه‌ای
خراسان جنوبی سرزمین طلای سرخ
استان خراسان جنوبی (سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومترمربع و با شرایط اقلیمی متنوع در شرق کشور واقع شده است. این استان با مرکزیت بیرجند، از شمال به استان خراسان رضوی و از شرق به طول ۳۳۱ کیلومتر دارای مرز مشترک با کشور افغانستان بوده و از غرب به استانهای یزد، اصفهان و سمنان و از جنوب به استان های کرمان و سیستان و بلوچستان محدود می گردد. خراسان جنوبی بر اساس تقسیمات کشوری، در سال ۱۳۸۳ با مصوبه هیات د
خرید و فروش فیش حج در خراسان جنوبی
 
منصفانه ترین خریدار و فروشنده فیش حج
در خراسان جنوبی (بیرجند) با سالها سابقه خدمتگذاری
خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع واجب بانک ملی و بانک ملت
خرید و فروش طبق قیمت روز و با مناسبترین قیمت
خرید و فروش فیش حج با مجوز انتقال از کارگزاری سازمان حج و زیارت
با ما در ارتباط باشید: ۰۹۱۰۹۰۶۰۶۴۸، ۰۹۱۹۳۸۰۰۰۴۷
آیدی تلگرام جهت مشاوره: telegram.me/t_iranhaj
واتس آپ: wa.me/09109060648
مشاوره رایگان خرید و فروش فیش حج و اطلاعات بیشتر در این
استان خراسان جنوبی (سرزمین طلای سرخ) با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومتر مربع و با آب و هوای متنوع در شرق کشور واقع شده است. این استان با مرکزیت بیرجند، از شمال به خراسان رضوی و از شرق به طول ۳۳۱ کیلومتر دارای مرز مشترک با کشور افغانستان بوده و از غرب به استان یزد، اصفهان و سمنان و از جنوب به استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان محدود میباشد. استان خراسان جنوبی بر اساس تقسیمات کشوری، در سال ۸۳ با مصوبه‌ی هیأت دولت و مجلس شورای اسلامی با حضور ۴ شهرستان منت
در حالیکه ساعتی قبل خبر وصل شدن اینترنت در برخی استان‌های کشور در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور پیشتر به اپراتورها ابلاغ شده بود و هم اکنون اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور وصل شده است.بنا به پیگیری‌ها اینترنت ثابت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام رفع محدودیت شده است.
مقا
دچار سرگشتگی شده‌ام. دستم به رعشه افتاده و نایی برای زندگی ندارم. بنده امروز به یک شوک روحی دچار شده‌ام.
الغرض از چند روز پیش تصمیم گرفته بودیم که برای روز سیزده آبان و در محل تجمع پایانی یک میز کتاب به راه بیندازیم. میز کتاب هم چیزی شبیه نمایشگاه‌های موقت کتاب است با ابعاد خیلی خیلی کوچکتر. این هم نوعی امر خیر بود برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی. خب بنده فعلا در یکی از شهرهای مرزی خراسان رضوی (سرخس) ساکن هستم و با توجه به مسائل فرهنگی این شهر از
نام کتاب : مسلخ عشق
نویسنده: مهناز رئوفی
 
نوبت و تاریخ چاپ: چاپ دوم ۱۳۸۵
ناشر: نشر پیکان
تعداد صفحات: ۳۰۰ صفحه.
اندازه‌ی صفحات: ۲۱/۵×۱۴/۵
عکس: ندارد
شابک: ۹۶۴۳۲۸۱۹۰۶ | ISBN: 964-328-190-6
 
* تاریخ ورود به کتابخانه‌ی شخصی: چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ نمایشگاه کتاب در مجتمع امیرنظام گروسی 
 
* تاریخ مطالعه: مطالعه‌ی اول از دوشنبه ۹۹/۰۱/۱۸ (۱۸:۳۷) تا چهارشنبه ۹۹/۰۱/۲۷ (۰۰:۳۵)
* معرفی و بررسی :
بسم الله الرحمن الرحیم
 
این کتاب شامل داستانی جذاب و عاشقانه و حادثه‌ای و
جزوات پیش رو مربوط به امتحان فقه که یک بخش از امتحان پودمان فقه و اصول است را شامل می شود. جزوه اول کل محدوده کتاب قواعد فقه محقق داماد بر اساس محدوده امتحان اعلام شده از سوی مرکز آموزش است. جزوه دوم و سوم خلاصه ای از این کتاب است.
ادامه مطلب
فصل جدیدی از مدیریت فوتبال خراسان شروع شده است ، خراسان بزرگ با
پتانسیل فراوان در هر مقوله ای ، از قدیم الایام با داشتن نوسانات بسیار به
حق خود نرسیده است در این اثنا ، فوتبال این دیار همیشه مظلوم واقع شده و
در یک حالت یک قدم به جلو و چند قدم به عقب بوده است و میانگین مدیران
کارآمد و فوتبال فهم در این استان در حداقل خود قرار داشته است  ، بهر صورت
هر چه بوده و هست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر برادران
،رئیس سابق هیات فوتبال خراسا
مشهد چت
برای ورود به چت روم مشهدی ها روی تصویر زیر کلیک کنید
 
مشهد گپ , چت روم مشهدی ها , مشهدچت , گروه تلگرام مشهدی ها , چتروم مشهدی ها , مشهد چت خراسان , خراسان چت , چت روم خراسان رضوی , مشتی چت , چت مشتی , روم مشهد , روم مشتی , مشهدچت باران چت
جلد نخست این اثر رساله دکتری نویسنده (بررسی پنجاه قاعده فلسفی در فلسفه اسلامی) بوده که در حال حاضر در قالب دو مجلد و شامل صد و پنجاه قاعده فلسفی چاپ شده است. دکتر دینانی در مقدمه کتاب قواعد کلی فلسفی توضیحات زیبا و خلاصه‌ای درخصوص علم و ادراک، وجود ذهنی، معرفت‌شناسی داده است که اشارات آن درباره تفاوت وجود و ماهیت، مطابقت علم با واقع، اتحاد عالم و معلوم، نظریه تکامل و فرایند پیچیدگی حیات و... می‌تواند برای دانشجوی فلسفه مفید و جذاب باشد.
گفتار چهارم: حضور بزه دیده در جلسه محاکمهمقررات پیش بینی شده در اسناد بین المللی از جمله قواعد بیجینگ و پکن در این خصوص تأکید فراوان دارند بند 4 از ماده 17 قواعد بیجینگ بیان می دارد: «اقدام های مربوط به دادرسی باید به نفع نوجوان صورت گیرد و باید در محیطی از تفاهم اجرا…
ادامه مطلب
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
در سال زراعی جاری تا به این لحظه سبزوار پنجمین شهر پر بارندگی خراسان رضوی در بین 20 ایستگاه سینوپتیک این استان بوده است.
این آمار توسط پورتال اداره هواشناسی خراسان رضوی منتشر شده که از ابتدای مهر 98 تا 30 فروردین 99 را شامل می شود. این سال زراعی هنوز تا پایان شهریورماه 99 ادامه دارد و بنابراین ممکن است تا آن زمان بر اساس بارندگی هایی که خصوصا در فصل بهار احتمال وقوعشان هست، تغییراتی در این آمار به وجود بیاید.
در حال حاضر در بین   20 ایستگاه سینوپتی
رمان چند جلدی «جاده جنگ»، از روز سوم شهریور ۱۳۲۰ و ماجرای هجوم روس‌ها به کشور از شمال شرقی خراسان به ایران و اشغال کشور توسط متفقین آغاز می‌شود و با پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به اتمام می‌رسد؛ این کتاب واقعه ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، فعالیت مبارزاتی گروه‌های اسلامی، تظاهرات مردمی، پیروزی انقلاب اسلامی، خرابکاری گروهک‌های ضد انقلاب در کردستان و جنگ هشت ساله عراق علیه ایران را به تصویر کشیده شده است.
کاراکتر یا شخصیت اصلی این مجموعه یک سرباز
بنا به در خواست سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان از حقیر برای تهیه فایلی جامع و مختصر درباب معرفی زادگاهم، استان خراسان شمالی، فایل مربوطه را در دوران خانه نشینی نسبی ویروس کرونا تهیه کردم. اکنون فایل آن را در اینجا به اشتراک میگذارم.
 
خراسان شمالی را باید دید ...
 
 
 
دانلود مستقیم فایل معرفی استان خراسان شمالی
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب الزکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
 
یکی از مواردی که در باب اجاره رحم بحث برانگیز است، این مسئله است که چون در این کار، منفعت رحم اجاره داده میشود، پس اجاره صحیح است، اما باید این نکته مورد دقت قرار بگیرد که آیا هر منفعتی برای هر کسی قابل استفاده هست یا خیر. در کتاب "مفتاح الکرامه فی شرح قواعد العلامه" در توضیح این نکته که چه مواردی را می توان اجاره داد نوشته شده:< کل عین تصح إعارتها. تصح إجارتها>* یعنی هر چیز که میتوان عاریه داد را می توان اجاره داد، اما در همین کتاب در باب عا
چهل‌وچهارمین همایش دانش‌آموختگی طلاب عین‌العلوم گشت سراوان، صبح امروز چهارشنبه (14 فروردین 1398/ 27 رجب 1440)، با حضور علمای برجسته‌ای از استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و هرمزگان و با شرکت اقشار مختلف مردم اعم از حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان و... در مصلای این شهر برگزار شد.
ادامه مطلب
بررسی های ایسنا نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
گزارش واصله از خبرنگاران ایسنا در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست، ایسنا در تلاش است در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماید.
هانرى رونه دالمنى، دانشمند فرانسوی  در کتاب خود با نام «سفرنامه از خراسان تا بختیارى» می‌نویسد:
اگر به تاریخ مراجعه کنیم، مى‏‌بینیم که این رسم در زمان‌هاى پیشین هم در ایران معمول بوده است. زن زرتشتى با لباس بیرون‏ بوده است و مستورى، پوشیدگی و حجاب زنان علامت شأن، شوکت و احترام محسوب می‌شده است.
منبع:هانرى رونه دالمنى، سفرنامه از خراسان تا بختیارى‏، ترجمه‌ی محمدعلى فره‌وشى‏، انتشارات امیر کبیر، تهران‏، ص ۲۹۵٫
weblog_nevis@
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرتبنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از ترشیز بزرگ به نقل از روابط عمومی کمیته والیبال روستایی و عشایری خراسان رضوی  ، وقفه چندین ساله مسابقات روستایی عشایری که سالهای دور در مقطع سنی بزرگسالان برگزار میشد به همت کمیته والیبال روستایی و عشایری استان در خراسان راه اندازی شد ،

ادامه مطلب
با سلام
سوالاتتون رو میتونید بپیرسید 
برای ارتباط با ما میتوانید با شماره آرش میرشکاری 09031038485 تماس بگیرید. بعد از تماس نحوه آشنایی خود با شرکت را نیز بیان کنید( از طریق اینستاگرام یا سایت یا...)
مطمئن باشید پا به پای هم موفق میشویم. پشتیبان و حمایت گر شما هستیم.
اگر از توابع استان خراسان رضوی شیراز تهران خراسان شمالی خراسان جنوبی و همچنین یاسوج هستید قطعا با تماس بگیرید و این فرصت طلایی رو از دست ندید بخدا حیفه از دست بدید.
آینده شما قطعا بعد ا
در زمان نمایشگاه کتاب بود که مطلبی با عنوان کتاب و کتابخوانی و هنر کتاب نخواندن منتشر کردم که مورد استقبال قرار گرفت و حال تصمیم گرفتم متن کامل‌تری از آن را منتشر کنم. این متن متعلق به کتاب جهان و تأملات یک فیلسوف شوپنهاور است. او در باب مطالعه کتاب و هنر نخواندن کتاب چنین می‌گوید:
به دست گرفتن کتاب برای دور کردن افکار شخصی مثل صرف نظر کردن از طبیعت برای تماشای موزه گیاهان خشکیده یا تماشای منظره‌ای حکاکی شده بر بشقابی مسی است.
هنگامی که مطا
دوستان وطلاب محترمی که بدنبال خرید کتاب هستند
انتشارات حوزه علمیه خراسان بمناسبت دهه فجر تخفیف قابل ملاحظه 50 درصدی را برای طلاب عزیز لحاظ کرده است.
آدرس و توضیحات دیگر در پوستر آمده است.
لطفا بدیگر دوستان اطلاع رسانی نمائید.
واحد پژوهش
حمیدرضا ترقی مسئول هماهنگی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان خراسان رضوی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی شرایط برای وحدت گزینه‌های انقلابی مهیا شده است، گفت: البته تاکنون درباره شاخصه‌ها بحث شده و درباره مصداقی بحثی صورت نگرفته است اما برداشت ما این است که کارها به خوبی شکل‌گرفته است.
 
وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود سعید جلیلی از شهر مشهد کاندیدای انتخابات مجلس خواهد شد، توضیح داد که وی در ابتدا به‌عنوان گزینه مطرح بود ام
حمیدرضا ترقی مسئول هماهنگی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان خراسان رضوی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی شرایط برای وحدت گزینه‌های انقلابی مهیا شده است، گفت: البته تاکنون درباره شاخصه‌ها بحث شده و درباره مصداقی بحثی صورت نگرفته است اما برداشت ما این است که کارها به خوبی شکل‌گرفته است.
 
وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود سعید جلیلی از شهر مشهد کاندیدای انتخابات مجلس خواهد شد، توضیح داد که وی در ابتدا به‌عنوان گزینه مطرح بود ام
موقعیت فرودگاههای خراسان رضوی 
✍️ حمیدرضا جمال آبادی
فرودگاه های فعال:
فرودگاه مشهد (بین المللی) 
فرودگاه سبزوار (مرز مجاز هوایی)
فرودگاه های اختصاصی:
فرودگاه سرخس
(متعلق به منطقه ویژه اقتصادی سرخس و در حال حاضر غیر فعال)
فرودگاه های در دست مطالعه:
فرودگاه گناباد
فرودگاه شهید مدرس
(مشترک بین کاشمر و تربت حیدریه)
عصر سبزوار
گفتنی است همانطور که در این نقشه پیداست در حال حاضر فرودگاه های مشهد و سبزوار به عنوان تنها فرودگاه های فعال خراسان رض
کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود دانلود رایگان کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf|اِی تیatre.omran-files.ir › دانلود-رایگان-کتاب-سی-و-دو-هزار-سال-تاریخ-هنر...یکی از بهترین فایل ها با عنوان معرفی کتاب:(سی و دو هزار سال تاریخ هنر)نقاشی پیکرتراشی معمارینویسنده:فردریک هارتمترجم:هرمز ریاحیتعداد صفحات:1160حجم ...
کتاب سی دو هزار سال تاریخ هنر - کارا کتابwww.karaketab.com › کتاب-نایاب › کتاب-سی-دو-هزار-سال-تاریخ-هنرکتاب
دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-عبور-از-منطقه-60-درجه-زیر-...دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر - پروژه هادانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر. دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفرنسخه پی دی افبهتریت کتاب ترک اعتیاد با جدید ترین روش های کشف شده…mihanvideo.com › aMWD9 › دانلود_کتاب_عبور_از_منطقه__درجه_ز...دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر - میهن ویدیو۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - دان
شرکت نوین سازان پاسارگاد در حیطه کالا ها و خدمات زیر آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان در خراسان شمالی می باشد :
فروش راهبند در استان خراسان شمالی 
فروش راه بند در بجنورد
فروش راه بند امنیتی در بجنورد
فروش بولارد در بجنورد
فروش راه بند ضد انتحاری در بجنورد
فروش راه بند دفنی در بجنورد
فروش جک هیدرولیکی در بجنورد
فروش راهبند ستونی در بجنورد
فروش سیستم بایومتریک در بجنورد
فروش اسکنر اثر انگشت در بجنورد
فروش سیستم تشخیص چهره در بجنور
کمیته فوتسال خراسان رضوی در نظر دارد به منظورمعرفی باشگاه های فعال در رشته فوتسال و تجدید خاطره از هر باشگاه عکس تیمی به همراه اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها را در این گروه بارگذاری نماید.شایان ذکر است به ترتیب رده های سنی و اولویت تیم‌های لیگ برتری اینکار انجام خواهد شد.
کتاب عشق یا انتخاب نوشته استاد علیرضا جنتیان توسط انتشارات لوح سبز منتشر شد. در این کتاب به بررسی دو نوع انتخاب در مساله همسر گزینی، اقدام کرده است و به مقایسه دو دیدگاه پرداخت است.
این کتاب را برای همهگان خصوصا جوانان عزیز که قصد ازدواج دارند پیشنهاد می کنیم.
برای خرید کتاب کلیک کنید. 
بدون شک برای رسیدن به یک مقاله خوب ، حتما باید چند نمونه موفق از آن را ببینیم . دانلود مقاله از سایت های مطرح یکی از راه های مناسب می باشد . سایت ایران پیپر با در اختیار دادن تمامی منابع علمی این امکان را به شما می دهد تا تمامی مقالات مورد نظر خود را با کمترین زمان ممکن بدست آورید . قواعد مقاله نویسی چیست؟پژوهش و تحقیات علمی یک کدام از موادسازنده کلیدی عمل های علمی می‌باشد و می شود به جد اعلام کرد که مبنا و بنیان ترقی علمی همین پژوهش ها و پژوهش ه
در تاریخ هشتم مهرماه نود و هشت (روز بزرگداشت مولانا) منتشر شد.
 
 
کتابم منتشر شد: "عاشقانه‌ای از کوی دانشگاه تهران"این اثر شامل ۴۱ دیالوگ و ۱۰ دلنوشته ست. دیالوگ‌ها طی این دو سال (۹۶ الی ۹۸) بین من و بچه‌ها توو محیط خوابگاه (کوی دانشگاه) رد و بدل شده و هرکدوم به نحوی رنگ و بوی عشق داره و تماما واقعی هستن. دلنوشته‌ها هم گلچین یادداشت‌های من از این دو ساله.__________________________مظاهر.نوشت ۱: ایده نگارش این اثر از کتاب "لطفا یکی مرا از مرگ نجات بدهد" تالیف
فصل پاییز، فصل برداشت زرشک در خراسان جنوبی است. اما زرشک چیست؟‌ 
 
در ایران وقتی صحبت از زرشک می شود اولین چیزی که ذهن می آید، زرشک قرمز یا همان زرشک خشک پلویی است. این در حالیست که زرشک بیش از ۶۶۰ گونه دارد و فقط تعداد محدودی از ان ها در ایران به صورت وحشی یا باغی و پرورشی یافت می شوند. در اینجا تمرکز ما بر روی زرشک قرمز خراسان جنوبی است.  این زرشک یکسری خصوصیات دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر آشاره نمود:
زرشک قرمز خراسان جنوبی از گون
سوالات استخدامی مرکز آموزشی و فرهنگی سما خراسان شمالی ۱۳۹۸








Rate this post




سوالات استخدامی مرکز آموزشی و فرهنگی سما خراسان شمالی (کلیک کنید)
فایل پی دی اف سوالات استخدامی مرکز سما خراسان شمالی ۱۳۹۸
معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی استان
خراسان شمالی جهت تکمیل کادر خدمات و نگهبان، سرایدار مورد نیاز خود در
مدارس سما تعداد
سوالات استخدامی مرکز آموزشی و فرهنگی سما خراسان شمالی ۱۳۹۸








Rate this post




سوالات استخدامی مرکز آموزشی و فرهنگی سما خراسان شمالی (کلیک کنید)
فایل پی دی اف سوالات استخدامی مرکز سما خراسان شمالی ۱۳۹۸
معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی استان
خراسان شمالی جهت تکمیل کادر خدمات و نگهبان، سرایدار مورد نیاز خود در
مدارس سما تعداد
عِمران خنجر را در پارچه می پیچد و می گوید: "تا خراسان چقدر راه است؟" 
پینه دوز به افقی دور نگاه می کند. "به حساب آنکه روزها در راه باشیم و شب ها اتراق کنیم، نزدیک هفت روز." 
"پس راهی نیست." 
پینه دوز لبخندی می زند و نگاهش می کند. "همین راه که در نظر تو اندک و کوتاه می آید، چه آدم ها که سال به سال، در دل، رفتنش را نیّت می کنند و در عَمَل، پاهایِ شان حتی یک قَدَم همراهیِ شان نمی کند. حدیثِ خراسان، حدیثِ شهرهای دیگر نیست جوان! حدیث اقبال است. اگرچه خانه عل
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: از تعداد ۱۹ نفر مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی، ۹ نفر در شهرستان نیشابور، هفت نفر در مشهد و سه نفر هم مربوط به شهرستان سبزوار است/خراسان
✅ کانال خرو آنلاین
@Kharv_Online
مشاهده مطلب در کانال
در فوتبال با کامپیوتر بازیکنی که توپ نزدیکش نباشه نمیتونه شوت بزنه‎ (درسته؟)| در بازی شطرنج خدای میدان شما هستی ولی هر مهره ای را فقط در حدی که آن مهره اقتضا میکند میتوانی حرکت بدهی مثلا نمی‌شود سرباز را بیش از یک خانه حرکت داد یا اسب را جور دیگری غیر از آنچه قواعد شطرنج مشخص کرده است جلو ببری
 
رابطه ما با خدا هم اینگونه است. خدا ما را با اقتضا مختص خودمان آفریده (و همانقدر هم از ما انتظار دارد) و یک قواعدی را هم برای کل جهان آفرینش تعریف کرده
در فوتبال با کامپیوتر بازیکنی که توپ نزدیکش نباشه نمیتونه شوت بزنه‎ (درسته؟)| در بازی شطرنج خدای میدان شما هستی ولی هر مهره ای را فقط در حدی که آن مهره اقتضا میکند میتوانی حرکت بدهی مثلا نمی‌شود سرباز را بیش از یک خانه حرکت داد یا اسب را جور دیگری غیر از آنچه قواعد شطرنج مشخص کرده است جلو ببری
 
رابطه ما با خدا هم اینگونه است. خدا ما را با اقتضا مختص خودمان آفریده (و همانقدر هم از ما انتظار دارد) و یک قواعدی را هم برای کل جهان آفرینش تعریف کرده
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر خراسان رضوی را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان خراسان رضوی اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان خراسان
سلام
این مطلب هم برای کسانی هست که تازه شروع به کار برای برنامه‌نویسی کردن، آموزش الگوریتم و فلوچارت هست. کتاب خوبی هست. ظاهرا هم از چاپش خیلی میگذره و چاپ مجدد نشده، لذا به نظر نمیاد نویسنده کتاب از منتشر شدن کتاب ناراحت بشه:
https://www.sourcebaran.com/algorithms-and-flowcharts.html
زرشک میوه ای با خواص بسیار
 
زرشک میوه‌ای با خصوصیات  فوق‌العاده است که در ایران رشد و نمو می‌کند و بهترین شرایط را در همینجا برای پرورش در اختیار دارد. زرشک به طور وسیع در استان خراسان جنوبی کشت می‌شود و علاوه بر مصارف خوراکی داخلی که حجم بالایی از آن را شامل می‌شود به مناطق دیگر دنیا از جمله اروپا و آمریکا و استرالیا صادر می‌شود. بیشتر از ۹۵ درصد زرشک تولیدی ایران در خراسان جنوبی به عمل می‌آید. زرشک همراه زعفران و عناب از محصولات اصلی و
فروش کتاب رابطه عبد و‌ مولا استاد پناهیان با توجه به استقبال مخاطبین روال خوب و رو به رشد داشته است.
کتاب رابطه عبد و مولا دربردارنده مهم ترین مفاهیم معنوی است که با بیان شیرین و آسان گفته شده است.
پیچیدگی موضوعاتی مانند جبر و اختیار، قضا و قدر و مالکیت معنوی در این کتاب با زبان تحلیلی داستانی  نویسنده کتاب، برای مخاطب راحت شده است.
این کتاب به همت موسسه عصر بیان معنوی منتشر شده است.
شماره تماس جهت خرید  رابطه عبد و‌  در تصویر بالا آورده شده
12 راز زرشک‌ پلو:
زرشک از میوه‌هایی است که در دو نقطه ایران بیش از هر جای دیگری پرورش می‌یابد؛ زرشک قرمز در جنوب خراسان فراوان است و زرشک سیاه در کرمانشاه. به همین دلیل این غذا (زرشک‌پلو) در مناطقی مانند خراسان طبخ و به سایر نقاط کشور معرفی شده است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که روش طبخ این غذا بسیار ساده است در حالی که رعایت نکته‌های ظریفی در آن لازم و نشانه حرفه‌ای بودن آشپز است:

ادامه مطلب
دانلود کتاب آموزش بازی تخته نرد
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultshttps://www.sarzamindownload.com/www.sarzamindownload.com › tags › دانلود_کتاب...
دانلود کتاب آموزش تخته نرد PDFhttps://www.sarzamindownload.com/Translate this pageدر این بازی شما تاس های خود را روی تخته میریزید و مهره های خود را حرکت میدهید تا از صفحه ... در ادامه مطلب میتوانید کتاب آموزش بازی تخته نرد را از سایت سرزمین دانلود ...https://download.ir/download.ir › دانلود-کتاب-آموزش-بازی-تخته-نرد
دانلود کتاب آموزش بازی تخته نرد - Download.irhttps://
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر خراسان شمالی را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان خراسان شمالی اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان خراسا
 دانلود کتاب شرح مکاسب علی محمدی جلد ۴
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results کتاب شرح مکاسب: شرح بیع (جلد 4) [چ3] -شبکه جامع کتاب گیسومwww.gisoom.com › book › کتاب-ش... Translate this page شماره کتابشناسی ملی, 1147412. سرشناسه, محمدی‌، علی‌، 1337. عنوان قراردادی, المکاسب.شرح. عنوان و نام پدیدآور, شرح مکاسب / علی محمدی. مشخصات نشر, قم: انتشارات ... کتاب شرح مکاسب: شرح بیع (جلد 4) [چ5] -شبکه ج
دانلود کتاب بیماری های شغلی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) |سایت دانشجویان ...acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) کار و سلامت بیماری های دستگاه تنفسی بیماری های ریوی ناشی از کار گازهای محرک مواد خفقان اور بیماری های شنوایی ناشی از ...
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد دوم) تالیف دکتر ...ketabiyar.com › کتاب-طب-کار-و-بیماری-های-شغلی-جلد-دوم-تالیف-د..
بهترین یار مهربان برای کودکان کتاب است. و از طریق خواندن کتاب مغز کودک فعال می‌گردد و دایره لغات او گسترده تر می‌شود.بسیاری از قواعد زندگی در داستان ها و با زبان ساده بیان می‌شود که قابل فهم برای کودک هستند.از طریق مطالعه داستان ها، می‌توانیم بسیاری از خطاها و اشتباهات کودک را گوشزد کنیم.منبع: آسمونی
دانلود کتاب بیماری های شغلی    pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) |سایت دانشجویان ...acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) کار و سلامت بیماری های دستگاه تنفسی بیماری های ریوی ناشی از کار گازهای محرک مواد خفقان اور بیماری های شنوایی ناشی از ...
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد دوم) تالیف دکتر ...ketabiyar.com › کتاب-طب-کار-و-بیماری-های-شغلی-جلد-دوم-ت
توضیحات
کتاب سه دقیقه در قیامت به روایت مدافع حرمی است که در جریان عمل جراحی به مدت 3 دقیقه دچار ایست قلبی شده است و روایتی که در نزدیکی مرگ تجربه کرده است بیان می‌کند.
هویت راوی این اتفاقات به صورت ناشناس باقی مانده است. اتفاقات روایت شده در کتاب سه دقیقه در قیامت برای افراد عادی غیر قابل باور است.
این کتاب به همت موسسه ابراهیم هادی تالیف و منتشر شده است.
ادامه مطلب
توضیحات
کتاب سه دقیقه در قیامت به روایت مدافع حرمی است که در جریان عمل جراحی به مدت 3 دقیقه دچار ایست قلبی شده است و روایتی که در نزدیکی مرگ تجربه کرده است بیان می‌کند.
هویت راوی این اتفاقات به صورت ناشناس باقی مانده است. اتفاقات روایت شده در کتاب سه دقیقه در قیامت برای افراد عادی غیر قابل باور است.
این کتاب به همت موسسه ابراهیم هادی تالیف و منتشر شده است.
ادامه مطلب
آخرین اخبار برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 98
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام، بدین طریق گلچینی از اخبار مهم منتشر شده در خصوص جذب و استخدام آموزش و پرورش در سال 98 را خدمت شما اطلاع رسانی میکنیم:– فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریور ماه آغاز خواهد شد.– استخدام 12 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده 28 در آموزش و پرورش– شرایط ثبت نام از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.– امسال شرط بومی بودن برای استخد
به گزارش ایرنا محمدحسین شوشتری  تو این باره گفت: «وزش این زننده نفخ سبب کاهش دمای هوا هنگام روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا ۳ درجه در استان تهرانخواهد شد.» این ممیز سازمان هواشناسی اظهارداشت: «هرچند که فردا و پس فردا دمای محیط در استان تهران کاهش می یابد، اما از اواخر روز پنجشنبه دمای هوا درون استان تهران مجددا روانی افزایشی خواهد داشت.» به پیش بینی موسسه هواشناسی ناحیه طی دو روز آینده، بوسیله ویژه تو ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شاهد رگبار مو
با توجه به این که من خیلی رک و رکیک مطالب موجود را سعی می کنم با شما در میان بگذارم این کتاب را هم به عنوان یک هدیه برای شما تو وبلاگم منتشر می کنم.
تا شاید کسی از این بین بتونه این کتاب را تهیه و بعدش هم ان شاء الله بخوندش. 
یه نکته که برام تو این کتاب قشنگ و زیبا رخ می نمود این بود که این کتاب با یه ترتیب منطقی اومده بود و دسته بندی هایی را از تعلیم و تربیت دینی ارائه داده بود و اون را با نگاهی به مبانی زیر ساختی یا به قول بزرگان نظری اش شرح داده بو
توضیحات
کتاب سه دقیقه در قیامت به روایت مدافع حرمی است که در جریان عمل جراحی به مدت 3 دقیقه دچار ایست قلبی شده است و روایتی که در نزدیکی مرگ تجربه کرده است بیان می‌کند.
هویت راوی این اتفاقات به صورت ناشناس باقی مانده است. اتفاقات روایت شده در کتاب سه دقیقه در قیامت برای افراد عادی غیر قابل باور است.
این کتاب به همت موسسه ابراهیم هادی تالیف و منتشر شده است.
ادامه مطلب
موزه
بزرگ خراسان مشهد در در مجموعه بوستان کوهسنگی قرار گرفته است و یکی از بزرگترین
موزه های شهر مشهد به شمار می رود. ساختمان موزه بزرگ خراسان شامل 12 طبقه می باشد
.طرح کلی ساختمان بنا برگرفته از عمارت خورشید کلات نادری است.  موزه بزرگ خراسان شامل بخش های مختلفی از جمله
بخش قرآن های نفیس ، نگارگری ، سفال ، شیشه ، فلز ، چوب و .... می باشد. بنابه
گفته برخی ازباستان شناسان قدمت بعضی از اشیای موجود در موزه بزرک خراسان به دوران
پیش از تاریخ و بعضی هم به
موزه
بزرگ خراسان مشهد در در مجموعه بوستان کوهسنگی قرار گرفته است و یکی از بزرگترین
موزه های شهر مشهد به شمار می رود. ساختمان موزه بزرگ خراسان شامل 12 طبقه می باشد
.طرح کلی ساختمان بنا برگرفته از عمارت خورشید کلات نادری است.  موزه بزرگ خراسان شامل بخش های مختلفی از جمله
بخش قرآن های نفیس ، نگارگری ، سفال ، شیشه ، فلز ، چوب و .... می باشد. بنابه
گفته برخی ازباستان شناسان قدمت بعضی از اشیای موجود در موزه بزرک خراسان به دوران
پیش از تاریخ و بعضی هم به
دانلود رایگان کتاب بیماری های شغلی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) |سایت دانشجویان ...acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) کار و سلامت بیماری های دستگاه تنفسی بیماری های ریوی ناشی از کار گازهای محرک مواد خفقان اور بیماری های شنوایی ناشی از ...
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد دوم) تالیف دکتر ...ketabiyar.com › کتاب-طب-کار-و-بیماری-های-شغلی-جلد-دوم-ت
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر خراسان جنوبی را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان خراسان جنوبی اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان خراسا
استاندار خراسان رضوی با اشاره به پیگیری موضوع تعیین مکانی برای بیان اعتراض‌های مردمی در کلانشهر مشهد، گفت: این مهم به زودی به تصویب شورای تامین استان خراسان رضوی خواهد رسید/ ایرنا
پنج شنبه ، ۶ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
جعفری بیان می کند: توسعه تجارت و ترانزیت کالا از بندر چابهار به مرز میلک و پایانه مرزی ماهیرود مابین ایران و کشور افغانستان، خدمت رسانی جهت تسهیل در آمد و شد زائران، توسعه تریسم مذهبی و سایر وجوه توریسم از مبدا کشور پاکستان، اشتغالزایی برای مردم محروم منطقه، کاهش حجم ترافیک جاده ای و کاهش تصادفات در محور چابهار_ مشهد، کاهش زمان و هزینه سفر و کاهش مصرف سوخت از دیگر اهداف پروژه است.
 
آرزوی دیرینه مردم و مطالبه بر حق مردم خراسان جنوبی ساخت راه
با سلام
سوالاتتون رو میتونید بپیرسید 
برای ارتباط با ما میتوانید با شماره آرش میرشکاری 09058042795 تماس بگیرید. بعد از تماس نحوه آشنایی خود با شرکت را نیز بیان کنید( از طریق اینستاگرام یا سایت یا...)
مطمئن باشید پا به پای هم موفق میشویم. پشتیبان و حمایت گر شما هستیم.همه ما پای یک سفره نشسته ایم و این را به شما اثبات میکنیم.
اگر از توابع استان خراسان رضوی شیراز تهران خراسان شمالی خراسان جنوبی و همچنین یاسوج هستید قطعا با تماس بگیرید و این فرصت طلایی
تقریظ رهبر انقلاب بر رمان «آن مرد با باران می آید» منتشر شد: بسیار خوب و هنرمندانه و پرجاذبه نوشته شده است. تصویری که از ماههای آخر مبارزات نشان میدهد، درست و روشن و واقعی است. به گمان من همه جوانها و نوجوانهای امروز به خواندن این کتاب و امثال آن نیاز دارند. از نویسنده کتاب باید تقدیر و تشکر شود ان شاءالله.
 
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت فقه تطبیقی - قصاص در 40 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فقه تطبیقی - قصاص ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
بررسی مفاهیم
اجتهاد
شیوه اجتهاد
مذاهب اسلامی
اجتهاد
اجتهاد[ازریشه جهد] ازباب افتعال(به مفهوم مطاوعه و پذیرش) به معنای« بذل مجهود است برای پیدا کردن مقصود از راه استدلال –
12 راز زرشک‌ پلو:
زرشک از میوه‌هایی است که در دو نقطه ایران بیش از هر جای دیگری پرورش می‌یابد؛ زرشک قرمز در جنوب خراسان فراوان است و زرشک سیاه در کرمانشاه. به همین دلیل این غذا (زرشک‌پلو) در مناطقی مانند خراسان طبخ و به سایر نقاط کشور معرفی شده است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که روش طبخ این غذا بسیار ساده است در حالی که رعایت نکته‌های ظریفی در آن لازم و نشانه حرفه‌ای بودن آشپز است:

ادامه مطلب
خرید کتاب رابطه عبد و مولا به دلیل ارزش ریالی بالای آن با استقبال خوبی توسط مخاطبین روبرو شده است.
این کتاب دربردارنده چند مفهوم کاملا ساده است که برای خیلی ها پیچیده به نظر می آید.
مفاهیمی مانند جبر و اختیار، قضا و قدر، مالکیت حقیقی در این کتاب با بیان شیرین مطرح شده است.
برای کسانی که به دنبال معرفت بهتر نسبت به حق تعالی هستند، خواندن کتاب توصیه می شود.
این کتاب به قلم استاد علیرضا پناهیان و همت موسسه عصر بیان معنوی منتشر شده است.
شماره تماس
به گزارش ایرنا محمدحسین شوشتری  در این باره گفت: «وزش این نوک تیز جریان هوا سبب کاهش دمای فضا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا ۳ درجه درون استان تهرانخواهد شد.» این کارشناس سازمان هواشناسی اظهارداشت: «هرچند که فردا و پس فردا دمای محیط در استان تهران کاهش می یابد، ولی از اواخر روز پنجشنبه دمای محیط تو استان تهران مجددا قضیه افزایشی خواهد داشت.» به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور طی دو روز آینده، بوسیله ویژه درون ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شاه
معرفی اجمالی«البهجه المرضیه علی ألفیه ابن مالک» یا «النهجه المرضیه»، تألیف جلال‌الدین عبدالرحمن سیوطی، ادیب و دانشمند بزرگ قرن نهم هجری (متوفای ۹۱۱ ق)، یکی از مشهورترین شرح‌های مزجی بر اشعار الفیه ابن مالک (۶۷۱- ۶۰۰ ق) است. این کتاب معمولا یکی از کتاب‌هایی است که در پایه دوم حوزه تدریس می‌شود. به‌طور کلی این شرح از قدیم تاکنون علی‌رغم وجود کتاب‌های جدیدی که در زمینه ادبیات عرب توسط علما و ادبای عرب و غیر عرب نگاشته شده، هنوز هم به‌عنوا
در فوتبال با کامپیوتر بازیکنی که توپ نزدیکش نباشه نمیتونه شوت بزنه‎ (درسته؟)
 
در بازی شطرنج خدای میدان شما هستی ولی هر مهره ای را فقط در حدی که آن مهره اقتضا میکند میتوانی حرکت بدهی مثلا نمی‌شود سرباز را بیش از یک خانه حرکت داد یا اسب را جور دیگری غیر از آنچه قواعد شطرنج مشخص کرده است جلو ببری
 
رابطه ما با خدا هم اینگونه است. خدا ما را با اقتضا مختص خودمان آفریده (و همانقدر هم از ما انتظار دارد) و یک قواعدی را هم برای کل جهان آفرینش تعریف کرده
در فوتبال با کامپیوتر بازیکنی که توپ نزدیکش نباشه نمیتونه شوت بزنه‎ (درسته؟)
 
در بازی شطرنج خدای میدان شما هستی ولی هر مهره ای را فقط در حدی که آن مهره اقتضا میکند میتوانی حرکت بدهی مثلا نمی‌شود سرباز را بیش از یک خانه حرکت داد یا اسب را جور دیگری غیر از آنچه قواعد شطرنج مشخص کرده است جلو ببری
 
رابطه ما با خدا هم اینگونه است. خدا ما را با اقتضا مختص خودمان آفریده (و همانقدر هم از ما انتظار دارد) و یک قواعدی را هم برای کل جهان آفرینش تعریف کرده
نام مانهوا : کتاب مقدس و عالیجناب ژانر: #فانتزی ، #عاشقانه ، #کمدیمنتشر شده از #webcomicsوضعیت: #در_حال_انتشار
خلاصه: دختر سی ساله ای که به خاطر اهانت به کتاب مقدس وارد دوره باستان میشه به عنوان یک کتاب تا پرنسی که تمایلی به داشتن فرزند را ندارد مجبور به بچه دار شدن کند که در این صورت می‌تواند به دنیای خود بازگردد و...

ادامه مطلب
(سایت رسمی امیرحسین لبنی) 
لینک‌ادامه و‌کامل خبر :    http://pana.ir/news/953281
بیرجند (پانا) _ با امضای تفاهمنامه بین معاون وزیر نیرو و استانداران استانهای شرقی کشور، سهم خراسان جنوبی در طرح انتقال آب از سواحل چابهار، 60 میلیون متر مکعب تعیین شد.
در نشست مشترک استانداران استان های شرق کشور با مدیرانوزارت نیرو که ظهر امروز در سالن همایش‌های شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد ، تفاهم نامه مشترک طرح انتقال آب از سواحل چابهار بین علی‌رضا رزم‌حسینی استاندا
باربری مشهد
باربری مشهد یکی از با تجربه ترین و معتبرترین باربری ها استان خراسان محسوب می شود که علاوه بر حمل بار درون استانهای سه گانه خراسان هر گونه محموله ای را از مشهد به دیگر شهرهای کشور و از جمله شهر زیبای بندر انزلی به ارزانترین قیمت بازار حمل می نماید.
قیمت ارزان حمل بار مشهد بندر انزلی
هفتمین دوره مسابقات طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان به کار خود پایان داد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 200 نفر از روحانیان و طلاب اهل سنت از 24 دی در اردوگاه ثامن الائمه در مشهد آغاز شد.
حجت الاسلام والمسلمین مهربان افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترجمه و مفاهیم در دو بخش برادران و خواهران با هم به رقابت پرداختند و در ن
کتاب دکتر حسن محمدی نویسی با عنوان Methods of Preventing Crimes in Children and Adolescents توسط انتشارات Lambert Academic Publishing آلمان منتشر شد. در مقدمه این کتاب می خوانیم :
The aim of this study is to determine the influence of family, school and other social institutions in the incidence of crime in society. In this book, we try to consider the role of the author causes and then the role of the causative agents. Economic disabilities, discrimination and inequality, war, population density, family, school, mass media, television, news, papers and satellites play a major role in the development of crime. The role of the family in terms of being without order or coherent, the degree of parental education and th
وجود 13 میلیون برگ سند تاریخی دوره صفویه تا عصر حاضر در مرکز اسناد آستان قدس رضوی، شهر مشهد را به قطب اسناد پژوهی و پژوهش های تاریخی تبدیل کرده است. از جمله اسنادی که در این مرکز نگهداری می‌شود، مجموعه‌ای از اسناد تاریخی  با مُهر و دستخط امیرکبیر است که در این مجموعه تعداد چهار برگ سند معتبر با مهر و دستخط وی نیز دیده می‌شود. این اسناد مربوط به سال‌های 1264 و 1268 است؛ یعنی زمانی که امیرکبیر صدراعظمی ایران در زمان ناصرالدین‌شاه را برعهده داشته
کتاب صوتی خدا با توست اثر جی پی واسوانی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 رتبه: ۴ - ‏۵ رأیخرید و دانلود کتاب خدا با توست اثر جی. پی. واسوانی مترجم نوشین حمیدا از کلک آزادگان. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، ...
دانلود کتاب خدا با توست | جی. پی. واسوانی | طاقچهtaaghche.com › داستان و رمان › داستان خارجی › خدا با توست رتبه: ۴٫۸ - ‏۶ رأی«خدا با توست» نوشته جی. پی. واسوانی(-۱۹۱۸)، اندیشمند هندی است. این کتاب در قالب ح
کتاب صوتی خدا با توست اثر جی پی واسوانی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 رتبه: ۴ - ‏۵ رأیخرید و دانلود کتاب خدا با توست اثر جی. پی. واسوانی مترجم نوشین حمیدا از کلک آزادگان. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، ...
دانلود کتاب خدا با توست | جی. پی. واسوانی | طاقچهtaaghche.com › داستان و رمان › داستان خارجی › خدا با توست رتبه: ۴٫۸ - ‏۶ رأی«خدا با توست» نوشته جی. پی. واسوانی(-۱۹۱۸)، اندیشمند هندی است. این کتاب در قالب حکایت‌هایی واقع
کتاب نگرش یعنی همه چیز نوشته ی جف کلر توسط نشر درسا منتشر شده است. کلر شخصا همه راهبردهای موفقیتی را که در این کتاب شرح داده شده است، در زندگی اعمال کرده است، بنابراین از روی تجربیات شخصی خود به خوانندگان این کتاب می گوید که خواندن این نظرات موثرند و می توانند زندگی تان را دگرگون کنند. جف می داند که داشتن نگرش منفی چه حالی را در آدم ایجاد می کند، و تردید نسبت به خود و توانی ها به چه معناست  چون سی سال اول عمر خود را با آن سپری کرده است. همه تغییر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها