نتایج جستجو برای عبارت :

هنرستان زینب کبری منطقه خنداب اراک

مدیریت محترم هنرستان زینب کبری منطقه خنداب اراک نرم افزار کارنامه ماهانه مدرسه شما آماده است.
شما می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 5.69 مگابایتتوضیحات: هنرستان زینب کبری 
مدیریت محترم دبیرستان فضیلت دوره دوم جاورسیان خنداب برنامه کارنامه ماهانه داک، برای مدرسه شما آماده است.
می توانید با رمز ارسالی به موبایل تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.

دریافتعنوان: کارنامه ماهانه داکحجم: 4.51 مگابایتتوضیحات: دبیرستان فضیلت دوره دوم
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزگترین تولیدکننده و وارد کننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر ایران و همچنین استان مرکزی و اراک .
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض روی تمامی محصولات و ۱۰ سال خدمات پس از فروش بی هیچ قید و شرطی .
فروش انواه راه بند در اراک
انواع راه بند در اراک
فروش راهبند در اراک
راهبند هیدرولیکی
راهبند الکترومکانیکی در اراک
راهبند امنیتی در اراک
راه بند اراک
گیت اراک
گیت تردد در اراک
راهبند اراک
راهبند بازویی
گیت ورودی اراک
قیمت گیت
آغاز به کار اولین مرحله ساخت 4 کلاس درس در هنرستان شهید بهشتی توسط جمعی از خیّرین منطقه و مجمع خیّرین کارا .                                                                  
روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده
فروش ویژه راهبند بازویی اتوماتیک در مرکزی.
راهبند بازویی آگسا با بالاترین سطح کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار.
راهبند اتوماتیک آگسا با دوسال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.
راهبند بازویی آگسا با ترمز ابتدا و انتهای حرکت جهت کاهش خسارت به موتور و گیریبکس.
دارای بدنه فولادی با بازوی آلومینیومی تلسکوپی قابل تنظیم از 4 تا 6 متر.
دارای پک کامل راهبند.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید
مدیریت فروش:09130520455
https://hhs
مختاری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد واگن های باری در حال سیر تولید واگن پارس هستند گفت: از بین هشت شرکت مذکور تنها شرکتی که صادرات داشته  واگن پارس است که  ۲ هزار دستگاه واگن مسافری و باری را به پنج کشور ارسال کرده است.
 
 
 
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: شرکت واگن پارس اراک نخستین تولیدکننده لوکوموتیو در کشور و منطقه خاورمیانه  است که تولید این محصول بیش از ۲۰ سال در آن متوقف شده بود و به دنبال تلاش های مستمر، قرارداد تولید ۱۰ لوکوموتیو ب
با سلام و عرض ادب خدمت سروران عزیز ، دومین کارگاه آموزشی گروه حسابداری روز پنجشنبه 12 دی ماه 98 در هنرستان شهیده سهام خیام به آدرس : گرگان ، کوی ویلا ، بعد از هنرستان بعثت ، هنرستان سهام خیام برگزار می گردد . بخشنامه کارگاه پیوست می باشد.
ادامه مطلب
 
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
هنرستان دخترانه ی حرفه ای بعثت در سال 1373 تأسیس شده و تا به امروز به عنوان تنها هنرستان دخترانه ی دولتی شهرستان محمودآباد در رشته های فنی و حرفه ای به تربیت هنرجویان مشغول است.
هم اکنون در این هنرستان چهار رشته وجود دارد:
شبکه و نرم افزار رایانه
حسابداری
معماری داخلی
گرافیک

آدرس هنرستان: محمودآباد، خیابان امام خمینی، نسیم 61 (کوچه ورزش)
شماره تماس:
ایمیل: besat.artschool@gmail.com
 
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
هنرستان دخترانه ی حرفه ای بعثت در سال 1359 تأسیس شده و تا به امروز به عنوان تنها هنرستان دخترانه ی دولتی شهرستان محمودآباد در رشته های فنی و حرفه ای به تربیت هنرجویان مشغول است.
هم اکنون در این هنرستان چهار رشته وجود دارد:
شبکه و نرم افزار رایانه
حسابداری
معماری داخلی
گرافیک

آدرس هنرستان: محمودآباد، خیابان امام خمینی، نسیم 61 (کوچه ورزش)
شماره تماس:
ایمیل: besat.artschool@gmail.com
اسلام فرمان داده و ترغیب نموده است که با چوب اراک مسواک بزنیم چرا که رشته های داخلی چوب اراک بعد از برخورد با آب یا لعاب، یک حالت ملایم و بسیار نرمی برای عمل مسواک پیدا می کند و از این رو حالت نرم و لینی پیدا می کند که شبیه مسواکی است که در این روزها تا حد زیادی استعمال می شود و با چوب اراک دیواره های دندانها و ریشه های لثه هم خراب نمی شود و به هر حالتی که ممکن باشد از آن حالت، ضرری متوجه لثه هاشود، درنمی آید همانطور که چوب زیتون نیز چنین است.
ادا
اولین انتخابات الکترونیکی شورای دانش آموزی در سال تحصیلی 98 بطور نمادین در هنرستان پروین با حضور مسئولین اداره کل و منطقه لاران در هنرستان پروین برگزار گردید به سبب آماده سازی فضا  وتجهیزات مورد تقدیر و قدر دانی قرار گرفت .
 
 
 
دریافتحجم: 225 کیلوبایت 
باربری مشهد
باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار را در بین همه شرکتهای باربری بین شهرهای مشهد و اراک ارائه می دهد. حمل بار ارزان با بالاترین کیفیت بارگیری حمل و تخلیه بار تنها توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان به انجام می رسد.
ارزان ترین حمل بار مشهد اراک
معرفی فرش دستباف ساروق- فراهان 
شهر اراک که در قدیم سلطان آباد خوانده میشده است دارای قدمتی طولانی در تولید فرش های دستباف اعلا و با کیفیت بوه است. در این منطقه با ورود شرکت های امریکایی و انگلیسی به منظور تولید فرش دستباف و صادر کردن آن به اروپا و آمریکا تولید فرش دستباف بسیار رونق گرفت. در منطقه سلطان آباد از زمان صفویه و افشاریه و به احتمال زیاد قبل تر  بافت و تولید فرش دستباف در منطقه فراهان, ساروق, مشک آباد, لیلیان, سلطان آباد, محل رواج دا
با سلام و عرض ادب خدمت همکاران محترم . کارگاه هم اندیشی هنرآموزان حسابداری استان گلستان به تاریخ 23 آبان ماه 1398 در هنرستان شهیده سهام خیام از ساعت 8:30 لغایت 11:30 به آدرس : گرگان ، کوی ویلا ، جنب هنرستان بعثت برگزار می گردد. منتظر حضور سبز شما هستیم . گروه حسابداری
کسب مقامهای درخشان هنرجویان هنرستان حائری در رشته های مختلف مسابقات فرهنگی هنری ناحیه 2 یزد و راه یابی تعداد زیادی از این عزیزان به مرحله استانی این سری از مسابقات را به هنرجویان، خانواده های محترم، هنرآموزان و دبیران و سایر همکاران در هنرستان حائری تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون همگان را در مراحل بعد و نیز سایر عرصه های زندگی آرزومندیم.
مدیریت هنرستان حائری
نتایج مسابقات فرهنگی هنری _ مرحله ناحیه
"هنرستان حائری" درسال تحصیلی 1365 با نام هنرستان "معماری اربابی" تأسیس شد و برای اولین بار در استان یزد رشته معماری در این هنرستان دایر گردید و پس از 4 سال رشته گرافیک نیز به آن افزوده شد. از سال تحصیلی 73-1372 به مکان فعلی، واقع در صفائیه، بلوار دانشگاه، خیابان شهید تندگویان، منتقل شد.
ادامه مطلب
ساخت گریتینگ در کشور شامل مراحل مختلفی همچون برش تسمه گریتینگ، پانچ، مونتاژ گریتینگ روی میزکار، جوشکاری گریتینگ، تمیزکاری و سنگ زنی و در نهایت گالوانیزه گرم گریتینگ می باشد. همچنین بعد از انجام پروسه آبکاری، مجددا گریتینگ ها بازبینی شده و اگر احتیاجی به تمیزکاری پوشش گریتینگ داشته باشد، انجام می گیرد.
در این بین، شهر اراک در بین صنعتگران کشور به عنوان قطب گریتینگ ایران و حتی خاورمیانه شناخته شده است. علت این امر علاوه بر وجود متخصصین و نی
صابر سهرابی در این دیدار با گرامی‌داشت هفته معلم و جایگاه معلم گفت: هنرستان شهید آوینی تنها هنرستان هنری فارس است که زیر مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، به پرورش هنر و هنرمندان آینده این استان می‌پردازد و باید بیش از پیش مورد حمایت همگان قرار گیرند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پویش‌خبر -
ادامه مطلب
فرش دستباف شهرجرد با طرح زیبای ساروق 
فرش دستباف شهرجرد الهام گرفته از طرح های زیبای ساروق با رنگبندی زیبا و طراحی فوق العاده باعث روح بخشیدن به منزل شما میشود. فرش اراک که قبلا به نام های فرش ساروق, فرش سلطان آباد, فرش محل,مشک آباد و... شناخته میشده در دنیا بسیار پرآوازه بوده است که این شهرت به دلیل , پشم باکیفیت بهاره ,رنگ های گیاهی خاص طرح های فوق العاده که مناسب با سلیقه اروپاییان و امریکا بوده, بوده است. یکی از اهداف فرش فراهان بازتولید طرح
دانلود کتاب مبانی برق هنرستان در این پست دانلود کتاب مبانی برق هنرستان به صورت PDF را برای علاقه مندان آماده کرده ایم که امیدواریم مفید واقع گردد. برق یا الکتریسیته از مجموعه‌ پدیده‌ های طبیعت می باشد که وابسته به جریان …
ادامه مطلب
امروز چهلمین روزی است که ایران آغاز تعدیل تعهداتش را در برجام مطابق بند‌های ۳۶ و ۲۶ برجام اعلام کرد. 

سازمان انرژی اتمی برای امروز برنامه‌های خاصی در نظر گرفته و حدود ۷۰ نفر از خبرنگاران و نماینده‌های رسانه‌های جمعی را در مجتمع آب سنگین خنداب اراک دعوت کرده تا عملیاتی شدن این گام و آخرین اقدامات انجام شده را در اختیار آن‌ها قرار دهد. 

عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران، فرصت حضور خانم هلگا اشمید را در تهران غنیمت شمرده تا با یادآوری م
مقوله زیبایی یک کدام از گرفتاری های اشخاص به خصوص خانم ها از روزگار های دور دست بوده و می‌باشد و برای دستیابی به زیبایی به ویژه درباره ی پوست و مو خویش از هیچ هزینه ای دریغ نمی‌کنند . ولی نکته حائض اهمیت و قابل تامل این است که زیبایی را به چه بها و بوسیله چه افرادی می بایست به دست آورد؟
ادامه مطلب
صلیت لمدّة أسبوعین صلاة الظهر والعصر فی مصلى الإمام الخمینی (ره) فی مقام السیدة زینب (س) وكنت ألقی كلمة قصیرة بین الصلاتین. قلت فی أحد الأیام: لقد جرت
سنة أئمة الجماعات على أن یتحفوا المصلین بروایة شریفة أو آیة قرآنیة أو مسألة
شرعیة، ولكن بودّی أن أقص علیكم الیوم قصّة خیالیة لعلّها تحدث لأحدكم لا سامح
الله. وهی أن تُحشر یومَ القیامة وبعد الحساب والكتاب تُفتح لك أبواب الجنان
لتدخلها خالدا فیها. ولا یسع أحدا أن یتصور مدى فرحتك یومذاك. فبینا أ
گروه واتساپ اراک هم راه اندازی شده و شما دوستان اراکی میتونید در گروه با هم دیگه تو گروه چت کنید و از این گفتگو و دورهمی اراکی ها در واتساپ لذت ببرید و ما رو از هم تو گروه اذیت نکیند.
این گروه اراکی ها در واتساپ رو به دیگر دوستان اراکی هم معرفی کنید تا اونها هم به جمع ما بپیوندند و در این گروه به همه خوش بگذره و تبلیغات شهر اراک هم بکنبم.
اما گروه با مدیریت شما میتونه به کارش ادامه بده و برای این موضوع هم نیاز هست تا همه ما مدیریت کنیم و نگزاریم ک
اولین انتخابات الکترونیکی شورای دانش آموزی در سال تحصیلی 98 بطور نمادین در هنرستان پروین با حضور مسئولین اداره کل و منطقه لاران در هنرستان پروین برگزار گردید به سبب آماده سازی فضا  وتجهیزات مورد تقدیر و قدر دانی قرار گرفت .
 
اولین انتخابات الکترونیکی شورای دانش آموزی در سال تحصیلی 98 بطور نمادین در هنرستان پروین با حضور مسئولین اداره کل و منطقه لران در هنرستان پروین برگزار گردید به سبب آماده سازی فضا  وتجهیزات مورد تقدیر و قدر دانی قرار گرفت .
 
 
 
گرامی داشت یاد و خاطره شهدا
آشنائی نسل جوان با اسطوره های دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار فداکاری و میهن پرستی و تقویت هویت اعتقادی در هنرستان نوائی
 
 

برپائی محفل قرآنی توسط هنرجویان هنرستان نوائی
تمسک به قرآن بهترین پناه روح انسان در دنیای پرتلاطم است
که زنگار اضطراب و تشویش را  از قلب و دل ما می شوید
در این راستا  برای قرائت و فهم بهتر قرآن محفل قرآنی را در هنرستان برپا نمودیم
 
زنده نگه داشتن خماسه عاشورا و فرهنگ عاشورا در هنرستان نوا
اراک یکی از کلانشهرهای ایران و یکی از بزرگترین شهرها در مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهر اراک است. جمعیت اراک در سال 1395 برابر با 520.944 نفر بود که هجدهمین شهر پرجمعیت ایران است. از قرن دوم اسلام ، منطقه بین همدان ، ری و اصفهان به نام عراق نامگذاری شده بود که بعدها برای تمایز این کشور از عراق عرب ، عراق عجم نامیده شد.
. اراک در مقایسه با بسیاری از شهرهای دیگر ایران یک شهر جوان است. این شهر در دوره قاجار تأسیس شده و قدمتی کمی بیش از دو قرن دارد. نام
اراک یکی از کلانشهرهای ایران و یکی از بزرگترین شهرها در مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهر اراک است. جمعیت اراک در سال 1395 برابر با 520.944 نفر بود که هجدهمین شهر پرجمعیت ایران است. از قرن دوم اسلام ، منطقه بین همدان ، ری و اصفهان به نام عراق نامگذاری شده بود که بعدها برای تمایز این کشور از عراق عرب ، عراق عجم نامیده شد.
. اراک در مقایسه با بسیاری از شهرهای دیگر ایران یک شهر جوان است. این شهر در دوره قاجار تأسیس شده و قدمتی کمی بیش از دو قرن دارد. نام
#فوریتایید ابتلای ۳ مورد جدید به #کرونا ویروس/ به اماکن زیارتی نرویدرییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت:بر اساس شواهد آزمایشگاهی، ابتلای سه نفر از بیماران بستری در قم و اراک به کرووید ۱۹ تایید شده و بیماران مذکور در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارندهر سه بیمار تابعیت ایرانی داشته و فرد مبتلا در اراک نیز ساکن قم و از همکاران پزشک ما است. /ایسنا
ادامه مطلب
تقدیم به دانش آموزان عزیز هنرستان بشارت
تو را می نگرم، نه آن چنان که دیگران تو
را می بینند. کیست همچون تو که نور خدا در درونش جاریست؟! چشمانت را بسته
ای تا مبادا با ارمغان نور خدا، زشتی ها را ببینی. تو با گام هایت دالان
های طولانی پر از نور امید را می شکافی. تو در درونت قصرهای سر به فلک
کشیده از روشنی ساخته ای که دست بینایی به آن نمی رسد. قصرهایی که خشت خشت
آن را با چشم دل دیده ای و بر هم نهاده ای. با توام! بنشین و ساعتی جهان
نورانی درونت را برایم
 دانلود کتاب مبانی برق هنرستان pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
الکترونیک - مهندسی برقreza3faz.blogfa.com › tag › الکترو... Translate this page مهندسی برق | الکترونیک - قدرت-الکترونیک-کنترل-مخابرات - مهندسی برق. ... لیست چند سایت برای دانلود کتاب به صورت رایگان در قالب Word و PDF ... دانلود رایگان مجوعه کتابهای هنرستان ... همچنین مبانی نظری، تکنیکی و جنبه های کاربردی مباحث پردازش تصویر با بر
به نام نامی حضرت دوست جل جلاله
با نام و یاد خدا ، وبلاگ معاونت آموزشی هنرستان دارالفنون به آدرس m-amozeshi.blog.ir به جهت اطلاع رسانی و ارسال پیام های آموزشی و فرهنگی هنرستان دارالفنون ملارد به هنرآموزان و هنرجویان عزیز در تاریخ ۲۶ فروردین سال۱۳۹۹ شروع به فعالیت می نماید.
با آرزوی توفیق و سعادت برای شما عزیزان
۹۹/۱/۲۶ - معاونت آموزشی هنرستان دارالفنون
جلال سلیمان نژاد
دانلود طرح تعالی هنرستان سال 99-98
کاملترین برنامه سالانه هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش براساس نگارش سال تحصیلی جدید
بروز ترین فایل طرح تعالی هنرستان براساس محور های طرح تعالی مقطع هنرستان و فنی 99-98
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش جهت ثبت اطلاعات مدرسه و مشخاصت پرسنل آموزشگاه
تعداد صفحات برنامه عملیاتی 30 صفحه کاملترین طرح تعالی 99-98
تعداد صفحات تقویم اجرایی 10 صفحه+یک فایل اشانتیون

برنامه تعالی مدیریت مدرسه در حوزه هنرستان و فنی و حرفه ای سعی
در تاریخ 1398/08/29 هنرستان فنی حرفه ای دخترانه عصمت از کتابخانه  بازدید کردند و کلاس گزارش نویسی با موضوع اهداف، منابع و خدمات کتابخانه  توسط مربی هنرستان برگزار شد که با مقررات و خدمات ارائه شده در کتابخانه آشنا شدند و در پایان فرم عضویت بین دانش آموزان توضیع شد.
دانلود کتاب الکترونیک کاربردی هنرستان گسترش علم الکترونیک در صنعت و سایر رشته های تخصصی، فراگیری آن را درحد کاربردی برای هنرجویان رشته الکتروتکنیک ضروری نموده است. در این کتاب سعی شده است مفاهیم و مطالب بر اساس مصوبه …
ادامه مطلب
 
با توجه به شرایط پیش آمده به جهت کرونا
و استقبال دانش آموزان پایه نهم جهت ثبت نام درهنرستانها،فرم زیر به منظور پیش ثبت نام از دانش آموزان پایه نهم طراحی شده است .
 
هنرستان های پسرانه فنی حرفه ای 

نام هنرستان
رشته ها
پیش ثبت نام
بروشور هنرستان

سینا
شبکه و نرم افزار
پیش ثبت نام
دریافتحجم: 513 کیلوبایتتوضیحات: بروشور هنرستان سینا
ساختمان
حسابداری
گرافیک
نقشه کشی معماری
مهدیزاده
الکتروتکنیک
پیش ثبت نام
مشاهده پوستر و بروشور
ماشین ابزار
صنای
 
من وقتی می خواستم وارد برنامه نویسی بشم هیچی از زبان های برنامه نویسی و قابلیت هاشون نمی دونستم .
من کتاب تولید محتوای سال اول هنرستان رو ورق میزدم و وقتی رسیدم به اخراش دیدم اسم درس هست برنامه سازی ، برنامه نویسی یه همچین چیزایی و دیدم داره زبان برنامه نویسی که قراره توی هنرستان بخونیم رو معرفی میکنه و اطلاعاتی دربارش نوشته اما کامل نبود و فقت گفته با چه ای دی ای کار میکنه و از کدوم شرکته . 
بعد از خوندن مطالب صفحات اول اون درس با خودم گفتم
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی شهر اراک در 154 اسلاید
                اراک یکی از کلان‌شهرهای ایران و از بزرگترین شهرهای مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهرستان اراک است. جمعیت اراک در سال ۱۳۹۵ خورشیدی برابر با ۵۲۰٬۹۴۴ نفر بوده که از این نظر قطب جمعیتی استان مرکزی و هجدهمین شهر پرجمعیت ایران به حساب می‌آید. از سده دوم اسلامی ناحیه میان همدان، ری و اصفهان عراق نامیده شد که بعدها برای تمایز با عراق عرب آن را عراق عجم نامی ...دریافت
1) تنوع رشته های مختلف هنرستان ها نسبت به رشته های دبیرستان (۴۵۴ رشته مهارتی و فنی)
۲ ) یاد گیری همزمان آموزه های تئوری و عملی 
۳) امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با شرایط آسان تر 
۴) فرصت ادامه تحصیل برای دانش آموزانی که در بعضی از دروس پایه ای (ریاضی و…)ضعیف می باشند. 
۵) وجود بازار کار مناسب برای دانش آموزان هنرستانی حتی قبل از فارغ التحصیل شدن 
۶) با انجام کارهای عملی، اعتماد به نفس دانش آموزان هنرستانی به مراتب بالاتر از دبیرستانی است.
۷) ا
 
 
نماینده مردم اراک در مجلس در خصوص معرفی مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رئیس جمهوری به مجلس نیز گفت: «اولویت با مونسان است، مدتی در این خصوص کار کردند و تجربیات خوبی در این خصوص دارد. با توجه به این که یکی از مشکلات سازمان میراث فرهنگی در سال های گذشته تغییر مکرر مدیریت آن بوده است،
نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه در 2 سال گذشته مونسان در 3 حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قدم‌های خوبی برداشته است گفت: «باید صداوسیما به کمک
طراحی سایت در اراک
اگر اهل استان مرکزی و شهر اراک هستید میتوانید برای آنلاین کردن کسب و کارتان برای و برای داشتن یک سایت بسیار مناسب ,شکیل, و قدرتمند با پشتیبانی بسیار عالی از خدمات گروه طراحی اراک وب دیزاین استفاده کنید.
تیم اراک دیزاین با سابقه بیش از ۱۰ سال در حوزه های فضای مجازی طراحی مانند طراحی سایت, دیجیتال مارکتینگ و تمام زیر شاخه های آن می توانند شما را به راحتی تا رسیدن به موفقیت همراهی کند.
متخصصان اراک وب دیزاین دارای ۱۰ سال تجر
در حال حاضر هنرستان حائری در رشته های: انیمیشن (پویانمایی)، حسابداری، فتوگرافیک و گرافیک در پایه دهم و رشته معماری به جای گرافیک در پایه های یازدهم و دوازدهم هنرجو داشته و در هر رشته پایه یک کلاس وجود دارد.
در مجموع هنرستان حائری به عنوان یک هنرستان هنری شناخته شده است...
با عرض سلام و وقت بخیر و آرزوی سلامتی برای کلیه خانواده های محترم
در صورتی که تا کنون فرم سلامت خود و اعضای خانواده محترمتان را در سایت زیر تکمیل ننموده اید خواهشمندیم امروز با مراجعه به سایت http://salamat.gov.ir فرم سلامت را برای تمامی اعضای خانواده خود تکمیل نموده و تعداد اعضای خانواده خود را که در سایت مربوطه تکمیل نموده اید را با مشخصات زیر به شماره هنرستان ارسال نمایید.  با تشکر فراوان از همکاری شما 
نام و نام خانوادگی
نام کلاس
تعداد اعضای خان
برپائی آئین ها جشن ها و مراسم مختلف در نوائی 
 
گرامی داشت یاد و خاطره شهدا
آشنائی نسل جوان با اسطوره های دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار فداکاری و میهن پرستی و تقویت هویت اعتقادی در هنرستان نوائی
 

برپائی محفل قرآنی توسط هنرجویان هنرستان نوائی
تمسک به قرآن بهترین پناه روح انسان در دنیای پرتلاطم است
که زنگار اضطراب و تشویش را  از قلب و دل ما می شوید
در این راستا  برای قرائت و فهم بهتر قرآن محفل قرآنی را در هنرستان برپا نمودیم
زنده نگه داشتن خم
طراحی سایت در اراک
اگر اهل استان مرکزی و شهر اراک هستید میتوانید برای آنلاین کردن کسب و کارتان برای و برای داشتن یک سایت بسیار مناسب ,شکیل, و قدرتمند با پشتیبانی بسیار عالی از خدمات گروه طراحی اراک وب دیزاین استفاده کنید.
تیم اراک دیزاین با سابقه بیش از ۱۰ سال در حوزه های فضای مجازی طراحی مانند طراحی سایت, دیجیتال مارکتینگ و تمام زیر شاخه های آن می توانند شما را به راحتی تا رسیدن به موفقیت همراهی کند.
اگر ساکن استان مرکزی هستید در شهرستان ش
روز شنبه مورخ 18 آبان 1398 از ساعت 11 صبح در محل نمازخانه هنرستان طی مراسمی از هنرجویان برتر سال گذشته تقدیر شد. این مراسم با حضور جمعی از مسئولین اداره کل استان و اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد، نماینده انجمن، تعدادی از هنرآموزان و مسئولین هنرستان و نیز جمعی از هنرجویان فارغ التحصیل سال گذشته این هنرستان برگزار شد.
ادامه مطلب
همانطور که گفتم من دانشجوی برق در اراک هستم 
هر بار که از تهران  به سمت  اراک حرکت می کنم با خودم می گویم " آیا ارزش شو داره ؟؟؟؟"
یک حس درونی به من می گوبد این تاوان سستی و درس نخواندن در دبیرستان است 
این افکار تا شهر قم من رو آزار می ده پس از اون به این فکر می کنم که وقت شروع رسیده 
برای تک تک روز هایم برنامه ای در ذهنم می چینم وقتی که به اراک می رسم منتطر فردایی هستم که این برنامه را آغاز کنم
ولی خوب این فردا هرگز ار راه نمی رسد اما چرا ......
این
ده رتبه برتر مدارس استان در ثبت سفارش کتب درسی


رتبه
منطقه
کد مدرسه
نام مدرسه
دوره


1
خمین
17134605
الزهرا
ابتدایی


2
خمین
17147808
شهدای
پانزده خرداد
ابتدایی


3
اراک-ناحیۀ
2
16213306
شهیدحمیدبهرامی
ابتدایی


4
اراک-ناحیۀ
2
96012217
ادیب
ابتدایی


5
خمین
17157201
آتیه
سازان
ابتدایی


6
دلیجان
17300703
17شهریور
ابتدایی


7
اراک-ناحیۀ
1
16114409
فارابی
ابتدایی


8
اراک-ناحیۀ
1
16104000
شهید آیت
الله صدر1
ابتدایی


9
شرط معدل برای ورود به هنرستان
دانش آموزانی که تمایل به گذراندن و بدست آوردن مهارت های فنی هنری هستند میتوانند به هنرستان بروند. همانطور که میدانید پس از پایان هنرستان و بدون نیاز به پیش دانشگاهی میتوانید کنکور کاردانی پیوسته (فوق دیپلم) شرکت کنید.
1) مجموع سه نمره خرداد یا شهریور دروس ریاضی، تجربیو حرفه و فن در سه پایه راهنمایی بدون محاسبه ضریب کمتر از 30 نباشه.
2) نمره درس ریاضی 1 حداقل 10 باشد.
3) مجموع نمرات درس های مرتبط با رشته در دوره راهنما
باربری منطقه 3 سه تهران با داشتن سال‌ها تجربه آماده هرگونه خدمت‌رسانی به ساکنین این منطقه می‌باشد. ارائه با کیفیت‌ترین خدمات با هزینه‌ ای تحت نظر اتحادیه باربری تهران ازجمله خصوصیات باربری منطقه 3 سهمی‌باشد. در ادامه به حمل بار توسط این باربری بیشتر می‌پردازیم. باربری در منطقه 3 سه منطقه 3 تهران واقع در شمال شرقی این شهر می‌باشد. […] باربری منطقه 3 سه
منبع : سپند بار
 
با توجه به شرایط پیش آمده به جهت کرونا
و استقبال دانش آموزان پایه نهم جهت ثبت نام درهنرستانها،فرم زیر به منظور پیش ثبت نام از دانش آموزان پایه نهم طراحی شده است .
 
هنرستان های پسرانه فنی حرفه ای 

نام هنرستان
رشته ها
پیش ثبت نام
بروشور هنرستان

سینا
شبکه و نرم افزار
پیش ثبت نام
مشاهده پوستر و بروشور
ساختمان
حسابداری
گرافیک
نقشه کشی معماری
مهدیزاده
الکتروتکنیک
پیش ثبت نام
مشاهده پوستر و بروشور
ماشین ابزار
صنایع فلزی
مکاترونیک
دوراندیش
شب
1- برگزاری مراسم سیاهپوشان وسوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)درایام محرم بین 5 تا 10 شب متوالی باحضور فرهنگیان عزیر وسایراقشار.
2- برگزاری محافل شبی باقرآن درمدارس اراک .
3- برگزاری مراسم جشن وسرورمیلادپیامبراعظم (ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفرصادق (ع).
4- برگزاری مراسم محفل انس باقرآن دردانشگاه فرهنگیان زینب کبری (س) اراک.
5- نشستهای هماهنگی به تعداد65 جلسه .
6- تهیه ونصب بنر وتراکت درمناسبتهای مختلف درسطح شهر.
شرکت حافظان حریم سپاهان تولید کننده مستقیم گیت های نفر رو ، گیت های میله ای ، گیت های شیشه ای ، گیت های متروئی و تمامی گیت های کنترل تردد در اراک 
تنها شرکت انحصاری گیت های کنترل تردد در زمینه نصب و خدمات پس از فروش در اراک 
دارای 14 سال سابقه کاری درخشان در اراک 
معمولا گیت های نفر رو به دلیل سرعت بالایی که در عبور و مرور افراد دارند بیشتر در وروری مکان های شلوغ و پر رفت و آماده مانند بیمارستان ها ، ورزشگاه ها ، ایستگاه های متروئی و دیگر مکان ها
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
در دیدار امیر قطر: علت وضعیت نامناسب منطقه، فسادانگیزی آمریکا و رفقای او است و تنها راه مقابله با آن هم تکیه بر همکاریهای درون منطقه ای است/ باید همکاریهای ایران و قطر در زمینه های مشترک بیش از پیش گسترش یابد/ شرایط کنونی منطقه بیش از پیش نیازمند تقویت ارتباطات کشورهای منطقه و تأثیر نپذیرفتن از القائات بیگانگان است.
یک
دستگاه خودروی وَن حامل زائران عراقی در جاده ملایر - اراک و نزدیکی شهر
زنگنه واژگون شد که پس از انتقال مصدومان به بیمارستان یکی از آنها جان
باخت.
این خودروی «ون» با 9 سرنشین هنگام بازگشت از مشهد  در جاده ملایر -
اراک تردد می کرد که به علت لغزندگی سطح جاده و تردد با سرعت غیرمطمئنه در
سر پیچ، واژگون شد. هفت تن از سرنشینان این خودرو به صورت سطحی مصدوم شدند اما وضعیت جسمی 2 تن از آنها وخیم بود. یکی از مصدومان دچار شکستگی های متعدد بود و دیگر مصدو
دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-عبور-از-منطقه-60-درجه-زیر-...دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر - پروژه هادانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر. دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفرنسخه پی دی افبهتریت کتاب ترک اعتیاد با جدید ترین روش های کشف شده…mihanvideo.com › aMWD9 › دانلود_کتاب_عبور_از_منطقه__درجه_ز...دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر - میهن ویدیو۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - دان
روز شنبه مورخ 18 آبان 1398 از ساعت 11 صبح در محل نمازخانه هنرستان طی مراسمی از هنرجویان برتر سال گذشته تقدیر شد. این مراسم با حضور جمعی از مسئولین اداره کل استان و اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد، نماینده انجمن، تعدادی از هنرآموزان و مسئولین هنرستان و نیز جمعی از هنرجویان فارغ التحصیل سال گذشته این هنرستان برگزار شد.
ادامه مطلب
تالاب میقان، در 8 کیلومتری شمال شرقی اراک و جنوب غربی داوودآباد در استان مرکزی واقع شده است. در سالهایی که بارندگی خوب است  ، تالاب آب قابل توجهی دارد و در سال های کمبود آب ، سطح تالاب به طور کلی خشک می شود و بیابانی می شود.
ارتفاع تالاب از سطح دریا 1700 متر می باشد و منابع آبرسانی تالاب را بارندگی ، آب سه رودخانه قره کهریز ، فراهان و شهراب و فاضلاب تصفیه شده اراک تشکیل می دهند.
مساحت تالاب حدود 25000 هکتار است که شامل یک دریاچه با سه جزیره در وسط ، ب
مدرسه علمیه سپهداری اراکدر بافت سابق شهر اراک و جنب بازار این شهر , گروه مسجد و مکتب مضاعف زیبایی جای‌دارد که در طول حکومت فتحعلی فرمان روا قاجار هم‌زمان با شهر سلطان‌ آباد ( اراک ) بوسیله یوسف‌ خان سپهدار سازه شده و مرحوم آیت‌ الله حاج‌آقا محسن عراقی در بسط آن نقش مهمی داشته‌ است . این مسجد که از ابتدا به صورت حوزه علمیه اراک درآمده است , راس مهمی برای علم آموزی و درس دادن مشاهیر و علمای استان مرکزی بوده است . در سال ۱۳
⚠️ اطلاعیه ⚠️
قابل توجه تمام هنرجویان عزیز
 
با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مدارس در کشور عزیزمان شده است، هنرآموزان گرامی هنرستان دارالفنون با عنایت به شعار #آموزش_تعطیل_نیست از  رسانه های اجتماعی مختلف از همان روزهای اولیه تعطیلی فیزیکی مدارس، کار تدریس مجازی خود را شروع نمودند.اما در راستای ساماندهی و نظارت بر فرایند آموزشی همکاران، کادر اجرائی هنرستان کاردانش دارالفنون در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۶ در بستر پیام رسان واتس ا
واژه هنرستان. [ هَُ ن َ رِ ] (اِ مرکب ) جای آموختن هنر. مدرسه ٔ متوسطه که در آن به دانش آموزان کارهای هنری می آموزند.                                                                                                                                                                                                        لغت نامه دهخدا
ادامه مطلب
موضوع پایان نامه معماری: طراحی موزه دفاع مقدس
چکیده:
این رساله تحت عنوان « طراحی موزه دفاع مقدس در اراک » ابتدا به بررسی موزه دفاع مقدس و در نهایت طراحی آن در اراک می پردازد . در فصل اول معرفی و تحلیل موزه دفاع مقدس مورد مطالعه قرار می گیرد و ضمن آن تاریخچه موزه در ایران و جهان، مقایسه موزه جنگ و موزه دفاع مقدس آورده می شود. هویت، نحوه بیان، ظرف بیان و انگیزه مراجعه به موزه از جمله دیگر مباحثی است که در این قسمت مطرح می شوند. فصل دوم به بررسی نمو
⚠️ قابل توجه هنرآموزان،دبیران و دانش آموزان عزیز ⚠️
 
به اطلاع همه هنرآموزان ، دبیران و دانش آموزان هنرستان دارالفنون می رساند، تا زمانی که برنامه پیام رسان شاد راه اندازی می شود، آموزش و تدریس مجازی در کانال های درسی هنرستان در واتس اپ همچنان ادامه دارد.لذا همکارانی که منتظر برقراری برنامه پیام رسان شاد هستند ، فرصت تدریس باقی مانده مطالب را از دست ندهند.
از طرف دیگر از دانش آموزان عزیز انتظار می رود ضمن حضور مستمر در هر یک از کانال های
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



دریافتمدت زمان: 6 دقیقه 33 ثانیه
 
در جهت آشنایی بیشتر با 16 هنرستان موجود در ناحیه 3 مشهد مقدس تماشای این کلیپ موثر خواهد بود
 
برای دریافت فیلم با کیفیت های بهتر به لینک زیر بروید
 
آدرس فیلم در
به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، حمید رحمانی معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان درباره آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان برای جذب دانش‌آموز در پایه دهم اظهار کرد: بر خلاف گذشته، پذیرش در این آزمون به صورت بومی است و امسال ظرفیت مدارس استعدادهای درخشان را بومی کردیم، در گذشته وزارت آموزش‌وپرورش تعداد دانش‌آموزان این مدارس را تعیین می‌کرد، اما امسال اختیار به استان‌ها واگذار شده است که براساس اقلیم و ظرف
سئو و بهینه سازی سایت در اراک
تیم اراک وب دیزاین با ده ها نمونه موفق سئو و بهینه سازی سایت در اراک و در کشور آماده همکاری با شما برای بهینه سازی و انجام سئو داخلی و سئو خارجی وبسایت های شما است. 
سئو و بهینه سازی سایت در استان مرکزی
سئو تخصص ماست . تیم ما با ده ها نمونه کار موفق در شهرستان های مختلف استان مرکزی در خدمت هم استانیان عزیز می باشد. سئو سایت در ساوه , سئو سایت در فراهان, سئو سایت در محلات , سئو سایت در خمین , سئو سایت در شازند را به
رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲
ما در این سایت قصد معرفی فایل های به روز رهن و اجاره در منطقه 22 را داریم و میخواهیم فایل های به روز با بهترین قیمت را برای رهن و اجاره در منطقه 22 به شما معرفی کنیم ، لازم به ذکر است ما در این سایت به معرفی برج های منطقه 22 نیز میپردازیم تا شما بهترین گزینه برای رهن و اجاره را انتخاب کنیدو از این که در منطقه 22 زندگی میکنید کمال لذت را ببرید
ابتدا چند نکته ملکی نیز که باید هنگام عقد قرارداد رهن و اجاره در منطقه 22 و یا
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
محمود کجوری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱ تهران از سمت خود برکنار و پاشانژاد جایگزین او شد.
مجید صالحی مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنا به تشخیص موسوی شهردار منطقه یک، شهردار ناحیه ۴ منطقه یک تهران آقای محمود کجوری برکنار و آقای پاشانژاد جایگزین او شد.
مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران ادامه داد: خبر برکناری شهردار ناحیه ۱۰ منطقه یک از سوی شهردار منطقه تکذیب می‌شود.
این در
 
بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور از اواخر وقت امروز به تدریج از شدت آلودگی هوا در تهران، کرج، اراک، قم و اصفهان کاسته می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آخرین نقشه های پیشیابی هواشناسی امروز برای مناطقی از شمال غرب و غرب بارش باران در برخی ساعات همراه با رعد و برق همراه با وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف، برای ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف و در برخ
روش تدریس
 
در سه روز اول مدرسه معلمان به درس ها و مهارت های تخصصی میپردازند  و در دو روز اخر هفته مشغول به تدریس درس های غیر فنی و عمومی میشوند ، بعضی درس ها که فشورده تر هستند ساعات بیشتری وقت میبرند و باید هشت ساعت به انها اختصاص داد شود . 
 
⚠️ قابل توجه هنرآموزان،دبیران و دانش آموزان عزیز ⚠️
 
به اطلاع همه هنرآموزان ، دبیران و دانش آموزان هنرستان دارالفنون می رساند، تا زمانی که برنامه پیام رسان شاد راه اندازی می شود، آموزش و تدریس مجازی در کانال های درسی هنرستان در واتس اپ همچنان ادامه دارد.لذا همکارانی که منتظر برقراری برنامه پیام رسان شاد هستند ، فرصت تدریس باقی مانده مطالب را از دست ندهند.
از طرف دیگر از دانش آموزان عزیز انتظار می رود ضمن حضور مستمر در هر یک از کانال های
این پروژه ۱۵ فرصت شغلی ایجاد کرده است و در فاز اول دارای کافی شاپ و رستوران سنتی است و برای فاز دوم دارای هتل و مراکز اقامتی خواهد شد که عملیات اجرایی فاز دوم آن تا پایان سال آعاز می شود
 
 
مجتمع گردشگری بام لند سی گل با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی در روستای نظم آباد اراک به بهره برداری رسید .
به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مجتمع گردشگری بام لند سی گل با حجم سرمایه گذاری ۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان با ۱۵۰۰ متر زیر بنا توسط مونسان به بهر
محله نارمک در شهر تهران واقع شده است . این منطقه به صد میدان معروف است . میدان نبوت که در این منطقه در گذشته به هفت حوض معروف بوده ، به عنوان یک میدان اصلی و تجاری در این منطقه به حساب می آید .
این منطقه از محله های قدیمی شهر تهران است که در قدیم به آن ده نارمک می گفتند .
شرکت حمل بار ایرانکس فعالیت خود را در این منطقه آغاز نموده است و آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در این منطقه می باشد .
این شرکت به افرادی که در جستجوی یک ماشین مناسب برای حمل و جا
بر اساس بررسی های انجام شده نخستین جایگاه سکونت در ابهر قلعه تپه بوده که این منطقه را می توان جزو اولین زیستگاه های استان و منطقه به شمار آورد که قدمت آن به هزاره های پیش از میلاد می رسد . کشفیات موجود ثابت کرده است که قدمت " قلعه تپه" یا "تل دارا" به دوره کیانیان می رسدؤ همچنین ثابت شده کاخ داراب شاه " پادشاه کیانی در این منطقه قرار داشته و احتمالا در ان دوران این قلعه به عنوان پادگان سربازان استفاده می شده است".منطقه ابهر از نخستین زیستگاه های ا
دور تند که میگن اینه ها!اینگار همین دیروز بود که پست قبلی رو نوشتم و منتشر کردم.
خیلیییی سرعت بالاس :)))
اینطور که معلومه هنرستان تموم شد و پاشو از روی خرخره ما برداشت!
میدونین چیه اگر ازم بپرسن کدوم دوره از تحصیل بیشتر دوست داشتی حتما میگم دوره متوسطه اول(راهنمایی)اونقدر اون سال ها شیطون و رها بودیم که تکرار کردنش غیرممکن،بچه هایی که هیچ دغدغه ای نداشتن جز اینکه چطور کلاس و درس رو بپیچونن و به بهونه درس قرار مدار باهم بذارن و قایمکی برن خرید،ا
زعفرانیه یکی از مناطقی است که در شمال شهر تهران واقع شده است . این منطقه در رشته کوههای البرز واقع شده است .
این منطقه جزء گرانترین مناطق به حساب می آید که تلفیقی از شهرسازی مدرن و سنتی است .
در ابتدا یک منطقه روستایی بوده است که تمام زمین ها آن زراعی بودند . در ابتدا به علت اداره برقی که در این منطقه وجود داشت برق بامداد نامیده می شد .
شرکت حمل بار ایرانکس در این منطقه نیز فعالیت دارد . کالاهایی که توسط این شرکت ارسال می گردند تحت پوشش بیمه آسیا ق
در این مطلب قصد داریم مراحل ثبت شرکت در اراک را برای شما توضیح دهیم.
در این مطلب به 10 اقدام و مرحله برای ثبت شرکت در شهر اراک خواهیم پرداخت.
مراحل ثبت شرکت در اراک چیست
برای اینکه لیست  این شرکت ها بسیار طولانی است.
و برای اینکه متوجه شوید، انجام این کار را اسن تر کرده ایم. به مطالب توجه کنید:
شریک خوب پیدا کنید
همانطور که میدانید برای ثبت شرکت باید شریک مناسبی را انتخاب کنید. مسئولیت هر سرمایه گذار در شرکتی با مسئولیت محدود،متقابل با سرمایه ای
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا «حمید غیاثی» سه شنبه ۹ اردیبهشت افزود: براساس اعلام سازمان هواشناسی، تماشایی بارش بارش با حجم بیشتری در چهارشنبه هفته ساری (۱۰ اردیبهشت ماه) خواهیم حیات. وی اظهار کرد: بنابراین به تمامی فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران و تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شرایط هشدار و آماده باش اخبار شده و آمادگی کامل در بکلی استان وجود دارد. غیاثی اظهار کرد: داده ها اولیه حاکی از ابراز خسارت پس از تگرگ و بارش
هنرستان حائری در حال حاضر با مدیریت آقای "سعید زندی مقدم" و با همکاری آقایان: "مهدی تقی پور" با عنوان معاون آموزشی، آقای "علی عبدی نسب" با عنوان معاون فنی که امسال جایگزین آقای "اکبر غلامی مرزدشتی" شده است. آقای "علیرضا مهدوی نیا" با عنوان معاون پرورشی که دو سال پیش جایگزین آقای "سیدمرتضی حیدری یزدی" شده است و آقای "سیدمرتضی حیدری یزدی" با عنوان معاون اجرائی که دو سال پیش جایگزین آقای "عباس آخوندی اناری" شده است. آقایان "اصغر دره زرشکی"، "حسین ابوا
زعفرانیه یکی از مناطقی است که در شمال شهر تهران قرار گرفته است . این منطقه به دلیل آن که در کوهپایه های رشته کوه البرز واقع شده است بسیار مرتفع است و جز گران ترین مناطق به حساب می آید .
این منطقه از شمال به ارتفاعات توچال ، از جنوب به خیابان ولیعصر ، از رشت به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می شود .
این منطقه در ابتدا یک منطقه روستایی بوده است و تمام زمین های آن زراعی بودند . در ابتدا این منطقه به دلیل ادره برقی که در آن جا وجود داشت برق بام
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران یکی از راه های سرمایه گذاری در این منطقه جدید و آینده دار می‌باشد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپا
اداره مدیریت پسماند منطقه ۱۹ اقدام به جمع آوری درب بطری های پلاستیکی به نفع نیازمندان و خرید ویلچر برای معلولین می کند. طرح مطرح شده تمام ساختمان های شهرداری سطح منطقه و غرف ۲۳ گانه ی پسماند سطح منطقه و ... را پوشش می دهد. از تمامی خیرین و عموم مردم برای مشارکت در این طرح دعوت به عمل می آید. برای اطلاعات بیش تر با اداره ی مدیریت پسماند منطقه تماس حاصل نمایید: ۵۵۸۶۲۴۱۲ #بازیافت#پلاستیک#ظروف_پلاستیکی#درب_بطری#مواد_سمی#تفکیک_زباله#اداره_مدیریت_پسم
هر فرد ایرانی نام «فراهان» را می شنود به یادنام آوران ادبیات و سیاست مداران اسلام شناس و ضد استعماری چون قائم مقام فراهانی و میرزا تقی خان امیرکبیر می افتد. لغت شناسان فراهان را فشرده واژه فراهامون می دانند.
شهرستان فراهان سرزمینی که از یکسر به خورهه و از سویی به تفرش و از سوی دیگر به کمیجان کشیده شده بود فراهان نامیده می شد. فراهان در سده نخستین هجری قمری از متعلقات همدان بوده و مردم بومی آن پیرو آئین زرتشت بودند  آتشکده آذرگشنسب تا سال 282 ه
فروش راهبند در استان مرکزی  
قیمت راهبند در استان مرکزی 
تعمیرات راهبند در استان مرکزی 
نصب راهبند در استان مرکزی 
فروش راهبند  اقساطی در مرکزی 
 
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولید کننده سیستم های کنترل تردد راهبند در استان مرکزی آماده ارائه خدمت بشما همیهنان عزیز اراکی میباشد .
این شرکت با در نظر گرفتن نیاز مبرم مردم جامعه به تنظیم تردد و همچین از بین رفتن بی نظمی در جامعه تولیدات خود را در زمینه راهبند های امنیتی و راهبند های بازوی
هر فرد ایرانی نام «فراهان» را می شنود به یادنام آوران ادبیات و سیاست مداران اسلام شناس و ضد استعماری چون قائم مقام فراهانی و میرزا تقی خان امیرکبیر می افتد. لغت شناسان فراهان را فشرده واژه فراهامون می دانند.

شهرستان فراهان سرزمینی که از یکسر به خورهه و از سویی به تفرش و از سوی دیگر به کمیجان کشیده شده بود فراهان نامیده می شد. 
فراهان در سده نخستین هجری قمری از متعلقات همدان بوده و مردم بومی آن پیرو آئین زرتشت بودند  آتشکده آذرگشنسب تا سال 282
در عقد موقت (صیغه) بر خلاف تصور بسیاری از افراد،«حق طلاق برای زن وجود ندارد»
به عبارتی بانوانی که میخواهند عقد موقت را قبول کنند بدانند که در عقد دائم قانونگذار برای زن مواردی را ذکر نموده که با تحقق آن وکالت در حق طلاق  برای زوجه بوجود می آید مثل عدم پرداخت نفقه یا سو رفتار زوج و....لیکن در عقد موقت اینگونه نیست
علی ایحال تا زمانیکه مدت تعیین شده صیغه پایان یابد یا شوهر مدت باقی مانده را ببخشد یا به علتی فسخ گردد، زن کماکان در‌ علقه زوجیت می ب
مرقد شاهزاده محمد عابد یکی از بناهای مذهبی و مهم شهرستان اراک است که در۱۲ کیلومتری شمال شهر اراک و در مجاورت روستای مشهدمیقان واقع شده‌است. این امامزاده، مرقد شاهزاده محمدعابد فرزند امام موسی کاظم و از بناهای دوره صفویه است.
محمد عابد فرزند امام موسی کاظم، هفتمین امام شیعیان می‌باشد که از مادری به نام ام احمد متولد شده است که بدین ترتیب می‌توان وی را برادر تنی حمزه بن موسی و احمد بن موسی دانست. به نقل از مورخان، در زمان حیات اما
انتخابات شورای دانش آموزی همه ساله در هفته اول آبان ماه برگزار می گردد.و این شورا مصوب شورای عالی آموزش وپرورش می باشد. و همه مدارس مطابق آیین نامه اجرایی مدارس موظف به برگزاری انتخابات هستند . در سال 98-99 انتخابات شورای دانش آموزی هنرستان پروین در چهارم آبان وبرای اولین بار به صورت نمادین در کل منطقه برگزار گردید ومورد بازدید اداره کل بخش داری وشهرداری و کارکنا ن اداره آموزش وپرورش منطقه قرار گرفت .  واز سوی مسئولین مورد عنایت قرار
گرفت .
 
اداره مدیریت پسماند منطقه ۱۹ اقدام به جمع آوری درب بطری های پلاستیکی به نفع نیازمندان و خرید ویلچر برای معلولین می کند.
طرح مطرح شده تمام ساختمان های شهرداری سطح منطقه و غرف ۲۳ گانه ی پسماند سطح منطقه و ... را پوشش می دهد. از تمامی خیرین و عموم مردم برای مشارکت در این طرح دعوت به عمل می آید.
برای اطلاعات بیش تر با اداره ی مدیریت پسماند منطقه تماس حاصل نمایید:
۵۵۸۶۲۴۱۲
#بازیافت#پلاستیک#ظروف_پلاستیکی#درب_بطری#مواد_سمی#تفکیک_زباله#اداره_مدیریت_پسم
♦️هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه به آمریکا: مانند یک شاهین دنبالتان می‌کنیم
دریادار "علیرضا تنگسیری" با تاکید بر اینکه راهی جز این که آمریکایی‌ها از منطقه بروند وجود ندارد، گفت:
اگر گفتیم آمریکایی ها از منطقه بروند چون با رفتن آنها، منطقه عاری از مشکلات شده و امنیت در خلیج فارس برقرار خواهد شد.
آمریکایی ها دنبال تنش و آتش افروزی در منطقه هستند و به هر کجا که رفتند نا امنی به ارمغان بردند لذا در خلیج فارس که منطقه آرامی بوده است و سال ها کش
باربری تهران
باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان سالهای سال است که به عنوان ارزان ترین و مطمئن ترین باربری در منطقه دو شهری شناخته شده است. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و کالا و محصول از این منطقه به دیگ نقاط استان و همچنین سایر شهرهای کشور از جمله وظایف این باربری محسوب می گردد.
ارزان ترین باربری منطقه دو تهران
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپارتمان چیتگر میتوانید با املاک منطقه 22 تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری از قابلیت دسترس
طرح جمع آوری درب بطری های پلاستیکی برای تهیه ویلچر معلولین و کمک به نیازمندان با مشارکت شهروندان در منطقه 19 آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، با تدبیر شهردار منطقه و همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست در راستای تهیه ویلچر برای معلولین وکمک به نیازمندان منطقه طرح جمع آوری درب بطری های پلاستیکی با شعار" بی هزینه خوبی کن" در 23 غرفه بازیافت در نواحی پنجگانه، سراهای محلات 13 گانه، ساختمان های شهرداری ، نواحی و ایستگاه های مترو مستقر د
مرقد شاهزاده محمد عابد یکی از بناهای مذهبی و مهم شهرستان اراک است که در۱۲ کیلومتری شمال شهر اراک و در مجاورت روستای مشهدمیقان واقع شده‌است. این امامزاده، مرقد شاهزاده محمدعابد فرزند امام موسی کاظم و از بناهای دوره صفویه است.
محمد عابد فرزند امام موسی کاظم، هفتمین امام شیعیان می‌باشد که از مادری به نام ام احمد متولد شده است که بدین ترتیب می‌توان وی را برادر تنی حمزه بن موسی و احمد بن موسی دانست. به نقل از مورخان، در زمان حیات اما
بسم الله
 
ترامپ قمارباز، در آستانه‌ی به دست گرفتن ریاست جمهوری گفته بود یک‌شنبه به واشنگتن می‌رویم و سیفون را می‌کشیم! لابد این کار برای باز شدن جای خودش بوده...اما جناب احمق درجه یک! الان وقت کشیدن سیفون منطقه‌ی ماست. جای جدید گوارای وجود نجس و نحست! منطقه‌ی خدایی ما جای شیاطینی چون شما نیست.
#انتقام_سخت
#سپاس_سپاه
میکائیل از پنج سالگی پشت چراغ‌قرمزهای بولوار اشرفی اصفهانی گل و نوارکاست و سی‌دی و آب‌معدنی و چیپس‌وپفک و بادکنک می‌فروخت و گاهی هم اسپند دود می‌کرد. این را خودش بعد از هفت سال برایم تعریف کرد. میکائیل زیباترین کودک کاری بود که در عمرم دیده بودم. آن روز که دیدمش صورتی سفید با چشمانی تیله‌ای و موهای مجعد و خرمایی رنگ داشت. در یک کلام خود یوسف زمان!ماشینم را در کوچه‌ی بعد از چراغ‌قرمز پارک کردم و آن روز در فروش فال‌ها به میکائیل کمک کردم.
«مصطفی حسنی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه در این‌باره گفت: «این نخستین وعده است که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اقدام بوسیله اجرای چنین طرحی می‌کند. » حسنی افزود: «خدمات روان‌شناسی با بهره‌گیری از توان علمی روان‌شناسان مورد تأیید نظام روان‌شناسی با هدف ارتقای سلامت رسا و کیفیت عمر محدودیت و شغلی و توانمندسازی نیروی انسانی درون همه محله‌های منطقه ارائه می‌شود. »این طرح در مراکز فرهنگی و سراهای محله عمل خواهد شد.
برنامه ریزی منطقه ای فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: powerpointتعداد صفحات: 16حجم فایل: 129 کیلوبایت قیمت: 3000 تومانفایل دانلودی حاوی یک فایل به صورت پاورپوینت در 16 اسلاید به بررسی برنامه ریزی منطقه ای پرداخته است.فهرست مطالب فایل دانلودی:تعریف برنامه ریزیعناصر کلیدی برنامه ریزیویژگی‏ های یک برنامه خوبتاریخچه برنامه ریزیمنطقهبرنامه ریزی منطقه ایاهداف برنامه ریزی منطقه ایتفاوت برنامه ریزی منطقه ای با سایر برنامه ریزی ها فرآیند برنامه ر
این منطقه از جنوب به جاده مخصوص کرج، از شمال به دامنه کوه های البرز،
از غرب به رودخانه کن و منطقه ۲۲ و از شرق به بزرگراه محمد علی جناح و
اشرفی اصفهانی محدود می‌شود.

منطقه ۵ که به پهنه توسعه شهر تهران معروف است، پس از انقلاب اسلامی به
دلایل مختلف از جمله سرریز جمعیت تهران از مناطق مرکزی و جنوبی و سیل
مهاجرین به تهران، با افزایش جمعیت و توسعه روبرو بوده است.
رشد سریع جمعیت این منطقه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، نشان دهنده میل مردم به سکون
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اعتبار اله آمره ای بیان کرد: حزن اکنون ظرفیت آب ذخیره شده داخل حوض درست کردن سد الغدیر ساوه ۲۶۰ میلیون متر مکعب معادل ۹۵ درصد حجم کامل سد است. او اظهار کرد: در پی ورود سامانه بارشی به استان مرکزی، دبی ورودی آب به سد الغدیر ساوه به ۳۰ متر مکعب بر ثانیه فصیح است تو حالی که دبی ورودی درون روزهای گذشته کمتر بوده و پیش بینی می شود که این استاندارد با گذشت ۳ روز از اولیه بارندگی و آب شدن برف داخل اتفاعات و تربی
همکاران عزیز  قدردان حضور سبزتان  در دوره ضمن خدمت استاندارد مهارتهای آموزشی هستیم. از همکاران هنرستان شهیده سهام خیام به پاس زحمت میزبانی و تمامی کسانی که متحمل زحمت شدند بالاخص  اقای بنی هاشمی بواسطه قبول زحمت مدرسی تشکر ویژه داریم. گروه حسابداری
سلام و عرض ادب خدمت همکاران محترم
اولین دوره المپیاد شایستگی محور هنرجویان هنرستانهای فنی و حرفه ای ( مرحله استانی ) روز چهارشنبه 98/2/4 ساعت 9 صبح در هنرستان شهید نصیری گرگان برگزار می شود . اطلاعات تکمیلی طبق خبر کارشناس مسئول آموزش فنی و حرفه ای به مدارس بخشنامه شده است . گروه حسابداری

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها