نتایج جستجو برای عبارت :

تحولات جدید در گروه صنایع کاغذ پارس

هنوز خبر تغییر مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران در شبکه ها و کانالهای خبری داغ بود که شایعه ایی مبنی بر حضور وی در هیات مدیره کاغذپارس بین فعالین صنایع سلولزی کشور مطرح گردید؛برای تعیین صحت و سقم اخبار منتشره با محمد جواد مقدم ـ رییس هیات مدیره کاغذ پارس ـگفتگویی کوتاه ترتیب دادیم .
 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وی با تایید جذب و حضور دکتر روغنی در صنایع کاغذ پارساعلام کرد یکی از راهبردهای اساسی گروه صنایع کاغذ پارس، اعتقاد
فروش سپر پارس مهرخواه - سپر پارس مهرساز - سپر پارس مهرکام پارس
فروشگاه ثریاکو اولین فروشگاه اینترنتی کشور افتخار دارد که این فروشگاه با توجه به قراردادهای مستقیم با تولید کنندگان سپر پارس این محصول را با ضمانت پایین ترین قیمت سپر پارس ارائه می کند.
همچنین ضمانت 12 ماهه تمامی سپرهای جلو و عقب پارس ویژگی خرید از ثریاکو است.

قیمت سپر جلو پارس: 199000 تومان
قیمت سپر عقب پارس: 205000 تومان
قیمت سپر جلو پارس مهرخواه: 290000 تومان
قیمت سپر عقب پارس مهرخواه : 29
  گروه تولیدی زرین پارس
مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو  یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو    
گروه تولیدی زرین پارس در طول 20 سال سابقه درخشان خود درامر  
تولید ماشین الات کشاورزی و لمس احتیاجات و ملزومات کشاورزان از
نزدیک سعی در یاری آنان درجمع آوری محصولات و برداشت مکانیزه
نموده است.
در این راستا این شرکت با توکل به خدا و با یاری کارکنان و متخصصین
مجرب در طراحی و ساخت ماشین آلات کشاورزی و با جلب رضایت
کشاورزان زحمتکش توانست عنوان واحد نمونه ص
کاغذ
کاغذ a4 , کاغذ a5 , کاغذ a3 , کاغذ تحریر و ... از انواع مختلف کاغذ هستند که همه ی ما کم و بیش در طی دوران تحصیل و یا در محل کار از آن ها استفاده کرده ایم . پیشینه تولید و ساخت کاغذ به زمان های بسیار دور بر میگردد . بشر در قدیم همواره در صدد راهی برای به تصویر کشیدن عقاید و اتفاقات رخ داده در زمان خود بوده است از حکاکی بر روی سنگ و چوب گرفته تا استفاده از پوست حیوانات و پاپیروس در مصر باستان که ایده اصلی اختراع کاغذ را به وجود آورد . چینی ها کاغذ سازی ر
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
به نقل از کتاب فارسنامه ابن بلخی
پیامبر رحمت فرمودند  گروه خداوند دو گروه از مردم را بر تمام مردمان بر گزید
از اعراب قریش را و از غیر عرب پارس را 
و
از پیامبر پرسیدند که چرا عاد و ثمود نابود شدند و ملک پارسیان به درازا کشید
پیامبر فرمودند 
از بهر آنکه آنان باعث آبادانی در جهان و دادگسترند
و جمله معروف پیامبر مبنی بر اینکه اگر علم در ثریا باشد مردمی از پارس به آن دست خواهند یافت هم در ف
فروشگاه پارس خزر نمایندگی کرج (استان البرز)
فروشگاه اینترنتی پارس خزر نمایندگی کرج محل عرضه محصولات لوازم خانگی در گروه محصولات شستشو و نظافت لباس، تهویه، سرمایشی گرمایشی، پخت و پز، آماده سازی غذا، چرخگوشت، نوشیدنی سازها، جاروبرقی و بخارشو و سلامتی و بهداشت با برندهای پارس خزر و سایا ست. جهت اطمینان بیشتر مصرف کنندگان گرامی، این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و نشان برتر معاملات الکترونیکی می
فروشگاه پارس خزر نمایندگی کرج (استان البرز)
فروشگاه اینترنتی پارس خزر نمایندگی کرج محل عرضه محصولات لوازم خانگی در گروه محصولات شستشو و نظافت لباس، تهویه، سرمایشی گرمایشی، پخت و پز، آماده سازی غذا، چرخگوشت، نوشیدنی سازها، جاروبرقی و بخارشو و سلامتی و بهداشت با برندهای پارس خزر و سایا ست. جهت اطمینان بیشتر مصرف کنندگان گرامی، این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و نشان برتر معاملات الکترونیکی می
فروش ویژه واشر سرسیلندر پارس ایران خودرویی اصلی با ضمانت 6 ماهه
واشر سرسیلندر پارس اصلی و فابریکی
ضمانت پایین ترین قیمت واشر سرسیلندر پارس اصلی
واشر سر سیلندر پارس شرکتی  دارای ضمانت 6 ماهه بی قید و شرط می باشد.
سر سیلندر پارس نمونه اصلی ایرانخودرو می باشد
بدون واسط از شرکت ثریاکو خرید کنید و خرید لذت بحش سرسیلندر پارس را تجربه کنید
فروش سر سیلندر پارس اصل
قیمت سرسیلندر پارس: 110000 تومان و ارسال رایگان به تمام نقاط ایران
برای خرید سرسیلندر پا
بر اساس استاندارد جهانی به طور کلی سه سری کاغذ A,B,C  در جهان ارائه می شود . که هر کدام از این سری های کاغذ خود از صفر تا ده نام و شماره گذاری می شوند,…A0, A1, A2, A3, A4, A5 . معروف ترین این سری از کاغذ ها A4 ,A5 هستند که کشور های مختلفی جنس های مرغوبی از آنها ارائه می کنند. ابعاد کاغذ A4 که تقریبا مورد استفاده ی عموم است 210 در 297 میلیمتر می باشد .
خرید کاغذ a4
کاغذ دیواری نوعی ماده اولیه جهت پوشاندن و تزئین کردن دیوارهای داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و سایر ساختمان ها است و یکی از وجوه مهم دکوراسیون داخلی محسوب می شود.تکنیک های چاپش شامل چاپ مسطح (Surface)، کلیشه ‏ای (Gravure)، سیلک اسکرین (Silk Screen) و چاپ دورانی (Rotary) است. کاغذ دیواری ایرانی معمولا به صورت رول فروخته می شود و جهت چسباندن آن به دیوار از چسب مخصوص استفاده می شود.
کاغذ دیواری چیست
طرح های کاغذ دیواریطرح های مورد استفاده در کاغذ دیواری ها به 2
فروش سپر جلو پارس مهرکام پارس ، مهرساز و مهرخواه مستقیما از کارخانه
ضمانت پایین ترین قیمت سپر پارس
ضمانت 12 ماهه بی قید و شرط
رنگ فابریکی و تمام کوره ای
قیمت سپر جلو پارس مهرساز : 209000 تومان
قیمت سپر عقب پارس مهرساز: 214000 تومان
قیمت سپر جلو پارس مهرخواه: 255000 تومان
قیمت سپر عقب پارس مهرخواه: 260000 تومان
قیمت سپر جلو پارس مهرکام پارس: 279000 تومان
قیمت سپر عقب پارس مهزکام پارس: 285000 تومان
فروشگاه اینترنتی ثریا با توجه به قرارداد با تولید کنندگان تمامی قط
مختاری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد واگن های باری در حال سیر تولید واگن پارس هستند گفت: از بین هشت شرکت مذکور تنها شرکتی که صادرات داشته  واگن پارس است که  ۲ هزار دستگاه واگن مسافری و باری را به پنج کشور ارسال کرده است.
 
 
 
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: شرکت واگن پارس اراک نخستین تولیدکننده لوکوموتیو در کشور و منطقه خاورمیانه  است که تولید این محصول بیش از ۲۰ سال در آن متوقف شده بود و به دنبال تلاش های مستمر، قرارداد تولید ۱۰ لوکوموتیو ب
رئیس اتحادیه وارد کنندگان کاغذ گفت: گفت‌وگو با مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می‌دهد ناشران در حال حاضر از سهمیه کاغذ دولتی ۴۲۰۰ تومانی استفاده می‌کنند و این امر کمک می‌کند تا بتوانند کتاب را با قیمت‌های مناسبی تهیه و تولید کنند.
کاغذ باز هم ارزان شد/از ۵۵۰ به ۳۵۰ هزار تومان رسیدیم حسن میرباقری رئیس اتحادیه وارد کنندگان کاغذ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان پیرامون دلیل کاهش قیمت کاغذ گفت: همکاری بخش خصوصی و دول
در ماه های اخیر تحولات بسیار مهم سیاسی در منطقه و جهان به وقوع پیوسته و همچنان ادامه دارد. البته وجه تسمیه این تحولات در لاک پشتی بودن آنها است. به نحوی که علیرغم مهم بودنشان و کفایتشان بصورت کند حرکت کرده اند. در سنوات گذشته(دهه های گذشته) جهان در بعد سیاسی هر وقت چنین حالتی از سرعت و چالشهای سیاسی مطرح بوده، بعد از مدتی تحولات بصورت مثال شعله ور شدن آتش زیر خاکستر پیش رفته است. چنانچه در حال حاضر علامتی هم به نفع این تز وجود دارد، و آن سوگیری
ماشین حساب پارس حساب RB-8420LP، ماشین حسابی پرینتردار است که برای انجام محاسبات مالی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول می توانید به سایت های ایده برتر، دیجی کالا، آوند پرینتر و ماشین حساب شاپ مراجعه کنید.
سایت ایده برتر و دیجی کالا قیمت این ماشین حساب را در سایت درج نکرده اند و شما برای دریافت قیمت باید تماس بگیرید اما سایت آوند پرینتر و ماشین حساب شاپ قیمت این محصول را درج کرده اند.
همچنین سایت ایده برتر به بر
به طور کلی کاغذ A4 در دو مرحله ساخته می شود :
1. فیبر های سلولزی از منابع مختلف استخراج می شوند و به پالپ تبدیل می شوند .2. پالپ با آب ترکیب شده و در ماشین های مخصوص کاغذ سازی قرار میگیرد که در این مرحله کاغذ صاف شده ، خشک شده و در سایز های مختلف برش داده می شود .
خرید کاغذ a4
تیم پارس جنوبی جم از فردا(سه‌شنبه) اردوی تدارکاتی خود را در سرعین اردبیل برگزار می‌کند.




به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی روز
سه‌شنبه جهت برپایی یک اردوی تدارکاتی 10 روزه تهران را به مقصد سرعین
اردبیل ترک می‌کنند.
ادامه مطلب
بخاری برقی پارس خزر | 50 هزار تومان یا کمتربرای اطلاع از قیمت کالا همین الان روی لینک مراجعه بفرمایید.http://bokhariha.com

 
بخاری کانوکتور «پارس خزر» (Pars Khazar) مدل «CH2000TL» محصولی بسیار پر‌کاربرد با طراحی ساده است که در کنار توان بالا، از قیمت ‌به‌صرفه‌ای بهره می‌برد. بدنه فلزی این بخاری با پوشش رنگ مقاوم در برابر حرارت با استفاده از تکنولوژی رنگ الکترواستاتیک ساخته‌ شده است.
قیمت کاغذ دیواری: یکی از مسائل مهم و تاثیر گذار در خرید آن است. خرید کاغذ دیواری با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای افرادی که قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزلشان را دارند تا حد زیادی پر اهمیت است.
قیمت کاغذ دیواری تا حد زیادی، عامل بسیار مهمی در خرید انواع کاغذ دیواری است. در این بخش تصمیم داریم که شما را با انواع آلبوم‌های کاغذ دیواری فروشگاه آنلاین ایوان آشنا کنیم و در ادامه قیمت کاغذ دیواری و مشخصات آنها را شرح بدهیم. در فروشگاه آنلاین شم
معایب انتخاب کاغذ دیواری:
 
♦از جمله معایب کاغذ دیواری ها می توان به پر هزینه بودن تعویض آن اشاره کرد، چراکه اگر پس از مدتی از طرح کاغذ دیواری های تان خسته شوید دیگر راهی جز تغییر کلی آن ها ندارید و همین امر باعث افزایش هزینه تان می شود.
♦کاغذ دیواری ها به دلیل بافت نسبتا حساسی که دارند در مقابل خط و خش های احتمالی مقاوم نیستند و درصورت آسیب امکان رفع آسیب دیدگی آن ها چندان میسر نیست و یا زمان و هزینه ی زیادی را از شما خواهد گرفت.
فروش دستگاه چین کن کاغذ با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش . اگر قصد خرید چین کن کاغذ فیلتر هوا را دارید با ما در تماس باشید.
 
اگر قصد دارید تا برای خود کسب و کار راه اندازی کنید ، اگر سرمایه ای دارید که میتوانید با آن آینده ای برای خود رقم بزنید، دستگاه چین کن کاغذ گزینه ای مناسب برای شما می باشد.
با خرید دستگاه چین کن کاغد میتوانید به راحتی و در کمترین زمان ، برای خود کسب و کاری سوداور راه اندازی کنید و علاوه بر خود ، چندین نفر را نیز در کنار خو
برند های کاغذ دیواری
 
برند های مختلفی در بازار موجود است که قدرت انتخاب را برای خریدار چند برابر می کند. بهترین برند کاغذ دیواری به ترتیب کشور تولید کنندشان به کاغذ دیواری ایرانی (دکوراتیو)، کره ای (آرت دکو، آرت نوا) ، ایتالیایی (نپولیس)، آلمانی (بلو)، چینی (روما، گلوریا)، تایلندی (دیور) از بهترین برند کاغذ دیواری خارجی می توان دسته بندی کرد. همان طور که اشاره شد .
بهترین مارک کاغذ دیواری ایرانی برند دکوراتیو است که نسبت به سایر کاغذ دیواری های
چسباندن کاغذ دیواری دقیقا همون مساله ایی هست که وقتی این متریال دکوراتیو خریده می‌شه ذهن خریداران محترم را به خودش مشغول میکنه! اینکه کاغذ دیواری روی چه سطوحی چسبیده میشه و روی چه سطوحی نه؛ چالشی هست که قبل از خرید کاغذ دیواری باید بهش فکر کنید، اگرم فکر نکردید اصلا بد به دلتون راه ندید؛ این مقاله رو بخونید ما به شما میگیم کاغذ دیواری کجا چسبیده میشه و کجا قلفتی کنده میشه.
ادامه مطلب
سفرنامه‌ی «تا خلیج پارس» را توی این چند روز نوشتم... توی وبلاگ حاج سیاح هم آمدم بگذارم. فقط متن گذاشتم. آپلود کردن عکس و گذاشتن آدرس عکس‌ها در وبلاگ خیلی وقت‌گیر بود. بی‌خیال شدم. به تلگرام بسنده کردم. سفرنامه را تکه‌تکه و تبدیل به 109 تا پست تلگرامی کردم و توی کانال سپهرداد منتشر کردم. اولین پست این سفر توی این آدرس است:
https://t.me/sepehrdad_channel/1176
و آخرین پست هم توی این آدرس:
https://t.me/sepehrdad_channel/1293
با سلام و عرض ادب خدمت دنبال کنندگان وب سابت و صفحه اینستاگرام گروه صنعتی پارس فن ساز ،به استحضار
 
عزیزان میرساند در راستای آشنایی بیشتر آن دسته از عزیزانی که کمتر با مبحث فن و هواکش آگاهی دارند بر آن
 
شدیم تا از امروز در قالب مطالب مختصر و کوتاه مباحث فنی این رشته مهم و تاثیر گزار در صنعت را با زبانی
 
ساده توضیح و منتشر نمائیم....امید است گامی هر چند کوچک در جهت آگاهی عزیزان و دنبال کنندگان گرامی
 
برداشته باشیم...با احترام مجدد...
 
گروه صنعت
 معرفی ماشین
پژو پارس ( پژو پرشیا ) ( ای ال ایکس ) – ( Peugeot Pars ( ELX ) ( Peugeot Persia  فیس لیفتی از پژو 405 محسوب می شود که در سال 1379 توسط ایران خودرو طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. این خودرو ابتدا با نام " سفیر "، سپس با نام " پرشیا " و در آخر با نام " پارس " در سبد محصولات ایران خودرو قرار گرفت. پژو پارس در تیپ های مختلف " ال ایکس "، " ای ال ایکس " و " سال " تولید می شود و از محصولات پر فروش ایران خودرو به شمار می آید.
مدیر روابط عمومی شرکت فرابورس از عرضه اولیه دو شرکت در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: سهام شرکت کلر پارس و گروه توسعه مالی مهر آیندگان در دو، سه هفته آینده در بازار فرابورس برای نخستین بار عرضه خواهد شد.
به گزارش رادیوسهام، مبینا بنی‌اسدی، در گفت‌وگو با خبرنگار بااقتصاد، اظهار کرد: منتظر اعلام آمادگی نهایی مدیران کلر پارس(کلر) برای عرضه اولیه سهام این شرکت در فرابورس هستیم و بر اساس گفت‌وگوهای انجام شده، زمان عرضه اولیه بهمن ماه خواهد
مزایای انتخاب کاغذ دیواری:
 
♦تنوع در طرح و نقش و جنس دست شما را برای طراحی خاص باز می گذارد تا با وسایل منزل تان هماهنگ شود.
♦سهولت در نصب و اجرای کاغذ دیواری نسبت گزینه هایی مانند رنگ آمیزی دیوار ، بلکا و ….
♦با استفاده از کاغذ دیواری می توانید مشکلات ظاهری دیوارها و یا معایب فضا را بپوشانید، برای مثال اگر ارتفاع سقف تان زیاد است با استفاده از کاغذ دیواری با طرح های افقی می توانید سقف تان را کوتاه تر جلوه دهید.
♦برخی از کاغذ دیواری های موجو
کاغذ دیواری یا(wallpaper):
پوشش تزئینی است که برای پوشش دادن سطوح دیوارها در داخل ساختمان است.
یک متریال برای دکوراسیون داخلی است که بیشتر به صورت رول فروخته میشود و با چسب مخصوص روی دیوار نصب میشود.
نکته:روی دیوار روغنی چسب مخصوص با چسب چوب مخلوط میشود.
مواد تشکیل دهنده کاغذ دیواری:
1.کاغذ دیواری منسوج نبافته تشکیل شده از انواع الیاف غیر سلولوزی بلند و الیاف نساجی در دستگاه تولید کاغذ میباشد.کاغذ دیواری به وسیله مواد اکرلیک تقویت شده و به کمک رنگ
باربری تهران
باربری تهران سالهای سال است که در زمینه باربری بین شهری و درون شهری در تهران بزرگ فعالیت می کند. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و کالا و محصول از تهران به پارس آباد و دیگر شهرهای استان اردبیل با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت توسط باربری تهران به انجام می رسد.
بهترین باربری پارس آباد تهران
باربری مشهد
    اسباب کشی و حمل انواع بار و خرده بار و کالا و محصول و اثاثیه از مشهد به پارس آباد و سایر شهرهای کشور توسط باربری مشهد در حالی انجام می شود که این باربری ارزانترین قیمتهای صنعت حمل و نقل کشور را ضمن حفظ بالای کیفیت خدمات خود به انجام می رساند.
ارزانترین اسباب کشی مشهد پارس آباد
یک بازی گروهی هیجان انگیز و مفرح می‌تواند بهترین گزینه برای سپری کردن اوقات در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی باشد. از این رو ما در ادامه 5 بازی گروهی مختلف را که مناسب مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی هستند به شما معرفی کرده‌ایم
 
1. نقاش نابینا
در این بازی افراد به گروه‌های دونفره تقسیم می‌شوند و اعضای هر گروه پشت به هم می‌نشینند. نفر اول یک تصویر و نفر دوم در هر گروه یک کاغذ سفید و یک قلم در اختیار دارند. کسی که تصو
فروش بخاری کنوکتور پارس | بخاری کنوکتور پارس خزر مدل TM2000برای اطلاع کامل و قیمت به روز شده به لینک سایت ما مراجعه بفرمایید
 دارای سوئیچ چند حالتی جهت انتخاب توان گرمایی مورد نظر
- بدنه فلزی با پوشش رنگ مقاوم در برابر حرارت با استفاده از تکنولوژی رنگ الکترواستاتیک
- مجهز به سیستم قطع کن خودکار (فیوز حرارتی) در هنگام سقوط دستگاه و یا پوشیده شدن راه‌های خروجی هوای گرم
- قابلیت نصب و استفاده در دو حالت زمینی و دیواری
- وجود 7 خانه گرمادهی
- ایمنی کا
کاغذ دیواری سه بعدی
کاغذ دیواری به خاطر دارابودن تنوع بسیار زیاد ، سهم به سزایی در اجرای دکوراسیون منزل و محل کار دارد .با پیشرفت دستگاهای چاپ لارج فرمت و امکان چاپ تصاویر دلخواه و با اندازه دلخواه متناسب با محل نصب ، این صنعت سهم خود را در دکوراسیون افزایش داده است . و امروزه یکی از زیباترین لوازم تزیین خانه ها ، استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی می باشد. در این مطلب با مدل های کاغذ دیواری سه بعدی مدرن بیشتر آشنا می شویم.
ادامه مطلب
در کنار دیدارها و گفت و گو های وزیر ارشاد در استان فارس، بازدیدهایی از کارخانه زاگرس کاغذ پارس نیز صورت گرفت که صالحی در این باره گفت: بخش زیادی از پروژه پیشرفته و با حدود ۲۸ میلیون یورو سرمایه گذاری شده و می تواند سالانه ۱۰۰ هزار تن تولید مبتنی بر بازیافت داشته باشد. با تئجه به شرایطی که در زمینه واردات در کشور اتفاق افتاده و کمبود کاغذ در ماه های گذشته  مشکلات پیش آمده در زمینه چاپ سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی 99 شاید تولید داخلی مشکل گشای
بیوگرافی شایع
محمدرضا شایع از اعضای ثابت گروه کاغذ ، متولد 12 مرداد سال 1371 در محله شاه عبدالعظیم و ساکن تهران می باشد.
«شایع» تکست نویسی را در سن 14 سالگی به
صورت جدی آغاز کرد و در سال 89 اولین کار رسمی خود را به نام «یه روز خوب
میاد» منتشر کرد. بعد از ششمین اثر خود مورد تحسین رپر معروف حصین قرار
گرفت و با دعوت او به گروه کاغذ رکورد ملحق شد و محبوبت تر از گذشته به
فعالیت خود ادامه داد.
سبک تکست نویسی «شایع» بر پایه طنز تلخ و بیان مشکلات ، شرایط اجت
بررسى آمارهاى منتشر شده وزارت صمت نشان مى دهد، از سال ٨٩ تا چهار ماهه اول امسال به میزان شش میلیون و ١٢٢هزارتن کاغذ در کشور تولید شده است.
به گزارش اقتصادآنلاین، بالاترین میزان تولید کاغذ در سال ٩٦ بود، در این سال ٩٤١هزارتن کاغذ تولید شده که نسبت به سال قبل از خود، حدود ٦٢درصد رشد داشته است.
همچنین کمترین میزان تولید کاغذ مربوط به سال ٩٤ در این سال تولید کاغذ به میزان ٥٤٤هزارتن است که نسبت به سال قبل خود با افت ٧.٧درصدى همراه بوده است.
به‌رغم
کاغذ کتاب یا کاغذ بالکی، (به انگلیسی: Bulky Book Paper)، که در ایران با نام‌های کاغذ سبک و کاغذ سبک‌بال نیز شناخته می‌شود، نوعی کاغذ می‌باشد که در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد.این نوع کاغذ نسبت به کاغذهای معمولی سبک‌تر اما ضخیم‌تر است.به نسبت قیمت این کاغذ با کاغذ تحریر کمتر است که همین مهم باعث کاهش قیمت سررسید ، کتاب و سایر موارد تولیدی می شود.
درباره کاغذ بالکی
این کاغذ در دو رنگ طبیعی کرمی و طوسی تولید می‌شود. کاغذ بالک دارای رنگ مناسب
پارس 2، آغاز حرکتی برای پریدن به سوی شاهین!
شاید بتوان گفت گوشی هوشمند پارس 2 در بین رقبای هم قیمت خود کمی عقب تر است، اما به نظر من این محصول آغاز رشد سریع برای گوشی های جی ال ایکس خواهد بود. گوشی پارس2 با دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسل در پشت و دو دوربین سلفی و باتری قدرتمده 6350 میلی آمپر و همچنین حسگر اثرانگشت نسبت به قیمت خود ارزشنمد است اما هنوز برای رسیدن به قله ها باید تلاش کرد.
 
 
برای مشاهده مشخصات فنی این محصول روی فلش سمت چپ کلیک کنید.
جهت است
پارس 2،آغاز حرکتی برای پریدن به سوی شاهین!
شاید بتوان گفت گوشی هوشمند پارس 2 در بین رقبای هم قیمت خود کمی عقب تر است، اما به نظر من این محصول آغاز رشد سریع برای گوشی های جی ال ایکس خواهد بود. گوشی پارس2 با دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسل در پشت و دو دوربین سلفی و باتری قدرتمده 6350 میلی آمپر و همچنین حسگر اثرانگشت نسبت به قیمت خود ارزشنمد است اما هنوز برای رسیدن به قله ها باید تلاش کرد.
 
 
برای مشاهده مشخصات فنی این محصول روی فلش سمت چپ کلیک کنید.
جهت استف
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشه که برای نو کردن دیوار اتاقها رنگ روغن بهتره یا کاغذ دیواری؟
از حیث هزینه میشه با هزینه کمتری نسبت به رنگ تنوع بیشتری به رنگ و لعاب دیوارهای خونه داد. 
از حیث زمان هم کاغذ دیواری مناسب تر از رنگه چرا که بدون بو و بهم ریزی زیاد حداکثر ظرف دو روز میشه دیوارهای منزل رو نو نوار کرد، فقط یادتون باشه که:
اولا کاغذ دیواری قابل شست و شو بگیرید که قیمت هر رول اون کمتر از صد هزار تومن نیست. 
ثانیا زیرسازی دیوارها رو بذا
کاغذ
از زمان های دور تا کنون نقش مهمی را در انتقال , ثبت و ذخیره اطلاعات
داشته است و با پیدایش جوهر و مرکبات رنگی  , این نقش به مرور زمان پر رنگ
تر شده است . کاغذ از فشرده شدن و متراکم شدن الیاف سلولزی به وجود می آید و
بسته به کاربرد کاغذ در وزن ها وسایز ها و حتی رنگ های مختلفی تولید و روانه بازار مصرف کننده میشود . برش کاغذ
طبق استاندارد بین المللی انجام میگیرد و نمونه ای از آن برش کاغذ بر اساس
استاندارد A است که در این برش اندازه کاغذ از A0 که بز
پارس 2، آغاز حرکتی برای پریدن به سوی شاهین!
شاید بتوان گفت گوشی هوشمند پارس 2 در بین رقبای هم قیمت خود کمی عقب تر است، اما به نظر من این محصول آغاز رشد سریع برای گوشی های جی ال ایکس خواهد بود. گوشی پارس2 با دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسل در پشت و دو دوربین سلفی و باتری قدرتمده 6350 میلی آمپر و همچنین حسگر اثرانگشت نسبت به قیمت خود ارزشنمد است اما هنوز برای رسیدن به قله ها باید تلاش کرد.
 
 
برای مشاهده مشخصات فنی این محصول روی فلش سمت چپ کلیک کنید.
جهت است
بوسیله گزارش ورزش سه، تیم تراکتورسازی روز شنبه در دیداری احساساتی به میدان جنگ پارس جنوبی جم خواهد رفت‌. باتوجه به وضعیت جدول تراکتوری‌ها برای تصرف سهمیه به سه امتیاز حساس این محک نیاز دارند. از این رو محفل تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که تماشای این مسابقه بخاطر هواداران این تیم رایگان خواهد وجود. پیش از این در طول فصل بلیت زورخانه یادگار امام از ۵۰۰ تومان آغاز شد و به هزار، سه هزار و پنج هزار تومان رسید. باتوجه به این موضوع پیش بینی می‌ش
کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر سه بعدی

تولید کننده کاغذ دیواری سه بعدی
پوستر دیواری سه بعدی
پوستر دیواری
کاغذ دیواری سقف
کاغذ دیواری برای سقف
کاغذ دیواری برای سقف پذیرایی
کاغذ دیواری سقفی
پوستر سقف

پوستر نقاشی

کاغذ دیواری نقاشی

کاغذ دیواری طرح نقاشی

کاغذ دیواری دخترانه

پوستر دیواری دخترانه

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری کودک

پوستر دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری پسرانه

پوستر دیواری پسرانه

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری سه بع
 تمیز کردن کاغذ دیواری به خودی خود چالش‌برانگیزتر از تمیز کردن یک دیوار سفید و رنگ شده است. کاغذ دیواری به دلیل بافت خاصی که دارد قابل شستشو و تمیز کردن با تمامی شوینده‌ها نیست. تمیز کردن کاغذ دیواری قلق های خاص خودشو داره که برای فهمیدنشون فقط باید دستور عملهای این مقاله جذاب و از اول تا آخر خوب بخونید و عمل کنید.
ادامه مطلب
کاغذ
از زمان های دور تا کنون نقش مهمی را در انتقال , ثبت و ذخیره اطلاعات
داشته است و با پیدایش جوهر و مرکبات رنگی  , این نقش به مرور زمان پر رنگ
تر شده است . کاغذ از فشرده شدن و متراکم شدن الیاف سلولزی به وجود می آید و
بسته به کاربرد کاغذ در وزن ها وسایز ها و حتی رنگ های مختلفی تولید و روانه بازار مصرف کننده میشود . برش کاغذ
طبق استاندارد بین المللی انجام میگیرد و نمونه ای از آن برش کاغذ بر اساس
استاندارد A است که در این برش اندازه کاغذ از A0 که بز
به گزارش ورزش سه، آویشن تراکتورسازی روز شنبه تو دیداری احساساتی به رزمگاه پارس جنوبی جم خواهد رفت‌. باتوجه بوسیله وضعیت واحد فشار هوا تراکتوری‌ها برای کسب سهمیه به سه گانه نمره حساس این تمرین حاجت دارند. از این رو کانون تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که تماشای این فتنه بخاطر هواداران این تیم رایگان خواهد حیات. پیش از این تو طول فصل بلیت زورخانه یادگار امام از ۵۰۰ تومان آغاز شد و بوسیله هزار، سه هزار و پنج هزاره تومان رسید. باتوجه به این موض
#1 پارس ادوردز
به دنبال بهترین شکرت تبلیغات در گوگل هستید؟ پارس ادوردز با بهره جویی از تیمی متخصص در زمینه تبلیغات در گوگل توانسته است در مدت زمان کوتاهی مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کند. قیمت پایین شارژ اکانت و کارمزد پایین از مشخصات پارس ادوردز می‌باشد.
#2 جی ادز
جی ادز اولین شرکتی بود که تبلیغات در گوگل را به صورت حرفه ای شروع کرد. قبل از فعالیت جی ادز شرکت های دیگر تبلیغات در گوگل را بدون ارایه دسترسی به کاربران انجام می‌دادند. شفافیت
از زمان اختراع نوشتن ، مردم در تلاش بودند تا چیزی بنویسند که راحت تر از پاپیروس یا کاغذ پوستی، و همچنین ساخت آن ساده تر و ارزان تر باشد.
اما 3000 سال طول کشید تا کاغذ بیاید! کاغذ در حدود 100 سال قبل از میلاد در چین اختراع شد. در سال 105 میلادی ، تحت امپراتور سلسله هان Ho-Ti ، یک مقام دولتی در چین به نام Ts'ai Lun اولین کسی بود که صنعت کاغذ سازی را آغاز کرد.چگونه اولین کاغذ درست شد؟
به نظر می رسد که Tsai Lun کاغذ خود را با مخلوط کردن پوست ریز خرد شده توت و کنف که با
کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر سه بعدی

تولید کننده کاغذ دیواری سه بعدی
پوستر دیواری سه بعدی
پوستر دیواری
کاغذ دیواری سقف
کاغذ دیواری برای سقف
کاغذ دیواری برای سقف پذیرایی
کاغذ دیواری سقفی
پوستر سقف

پوستر نقاشی

کاغذ دیواری نقاشی

کاغذ دیواری طرح نقاشی

کاغذ دیواری دخترانه

پوستر دیواری دخترانه

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری کودک

پوستر دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری پسرانه

پوستر دیواری پسرانه

کاغذ دیواری اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری سه بع
محمد متولی، از واردکنندگان کاغذ، از برداشته شدن سقف واردات کاغذ از سوی وزرات صمت خبر داد و گفت: محدودیت در شرایط فعلی به نفع کاغذ نیست.در شرایط فعلی که بسیاری از چاپخانه دارن دوران رکودی را در زمینه چاپ سررسید ،کتب،نشر تجربه میکنند و باعث تغییر قیمت سررسید و... این محصولات شده اند.
حسین متولی، مدیر انتشارات هوپا و از واردکنندگان کاغذ، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم‌، از برداشتن سقف واردات کاغذ که در یک ماه گذشته موجب مشکلاتی ب
هتل پارس نیک کیش

توضیحات
دسته: هتلهای کیش

هتل پارس نیک کیش
هتل پارس نیک کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده که در میدان امیر کبیر و محیطی آرام واقع شده است. تور ارزان کیش این هتل در زمینی به مساحت 4.230 مترمربع با زیر بناء 2700 مترمربع در سال 80 افتتاح گردید. هتل پارس نیک کیشمتشکل از 355 باب اتاق دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد. 
یکی از مزیت های هتل پارس نیک نزدیکی به دریا و اسکله تفریحی و همچنین به مراکز خرید نظیر: بازارهای مر
بسم الله
وقتی دو روز گوشی داری
ولی نداری!
 اندر احوالات هنگیدن پارس جان!
کارم به جایی رسیده بود هرکسی میتونست جواب تلفنش رو بده بهش غبطه میخوردم!
خلاصه این بازی کثیف با فلش کردن گوشیم تموم شد فعلا!!!
ولی راه همچنان ادامه داره
دکتر گوشی برگشته میگه: اینو از کجا آآوردی؟؟؟
:/
اینقد من سر داشتن پارس فحش خوردم و چشم غره دیدم که نگو!
خلاصه قدر گوشی هاتونو بدونین:)
ادامه مطلب
کاغذ پوستی به نام های کاغذ شیشه ای  مات یا کاغذ شیشه نمای مات هم شناخته می شود.کاغذ پوستی برای طراحی اولیه  مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی این کاغذ قابلیت  عبور نور از آن است به  طوری که می توان تصویر زیر آن را تا اندازه خوبی به راحتی دید. این نوع  کاغذ در انگلیسی Parchment Paper نام دارد.
کاغذ پوستی چیست؟
کاغذ  پوستی یک کاغذ نازک از جنس سلولوز است که از عبور برگه کاغذ نازک شده از  یک محیط اسید سولفوریک یا کلرید روی ساخته می شود. کاغذ پوستی دارای دو
دانلود فیلم جدید کاغذ شطرنجی محصول 1399 اثری از بهروز افخمی, دانلود فیلم جدید کاغذ شطرنجی با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم جدید سینمایی ایرانی کاغذ شطرنجی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود فیلم جدید

ادامه مطلب
کاغذ پوستی به نام های کاغذ شیشه ای مات یا کاغذ شیشه نمای مات هم شناخته می شود.کاغذ پوستی برای طراحی اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی این کاغذ قابلیت  عبور نور از آن است به طوری که می توان تصویر زیر آن را تا اندازه خوبی به راحتی دید. این نوع کاغذ در انگلیسی Parchment Paper نام دارد.
کاغذ پوستی چیست؟
کاغذ پوستی یک کاغذ نازک از جنس سلولوز است که از عبور برگه کاغذ نازک شده از یک محیط اسید سولفوریک یا کلرید روی ساخته می شود. کاغذ پوستی دارای دو نوع برا
کاغذ پوستی به نام های کاغذ شیشه ای مات یا کاغذ شیشه نمای مات هم شناخته می شود.کاغذ پوستی برای طراحی اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی این کاغذ قابلیت  عبور نور از آن است به طوری که می توان تصویر زیر آن را تا اندازه خوبی به راحتی دید. این نوع کاغذ در انگلیسی Parchment Paper نام دارد.
کاغذ پوستی چیست؟
کاغذ پوستی یک کاغذ نازک از جنس سلولوز است که از عبور برگه کاغذ نازک شده از یک محیط اسید سولفوریک یا کلرید روی ساخته می شود. کاغذ پوستی دارای دو نوع برا
نحوه تمیز کردن کاغذ دیواری
تمیز کردن کاغذ دیواری یکی از دغدغه های خانم ها برای تمیز کردن آن است. کاغذ دیواری تنوع خیلی زیادی
دارد و امروزه کاغذ دیواری به عنوان یکی از زیباترین و جذابترین طرح هایی است که برای تزیین منزل
از آن استفاده می شود. این محصول به جز داشتن زیبایی و جذابیت برای خانه، می تواند در نگهداری
از دیوارها نیز کمک زیادی کند.
کاغذهای دیواری به صورت رنگ بندی های خاص تولید می شوند و طرح هایی را ارائه می دهند که
به صورت کلاسیک، ساده و
در مطلب دیزاین سقف با کاغذ سقفی به بررسی نکاتی جهت نصب این نوع کاغذ های دیواری برای پوشش سقف پرداختیم. در این مطلب می خواهیم مکان هایی در خانه که برای نصب کاغذ های سقفی مناسب هستند و مکان هایی که مناسب نیستند را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.
مکان های مناسب برای نصب کاغذ دیواری سقف
 سقف آشپزخانه
دیوار های آشپزخانه به دلیل موانع زیادی از قبیل پریز های زیاد، کابینت ها و کاشی که دارد برای نصب کاغذ دیواری مناسب نیستند. به همین علت می توان از کا
آیا می دانید کاغذ دیواری کلاسیک چیست و چه مزایایی دارد؟
این کاغذ دیواری های کلاسیک با سبک غربی ساخته شده اند و ما را به یاد قرون گذشته اروپا می اندازند.
کاغذ دیواری کلاسیک از نوع قدیمی ترین کاغذ دیواری ها محسوب می شود.
فروشگاه آنلاین 3 خط با گستره ای از کالاهای جدید و متنوع در حوزه دکوراسیون داخلی ساختمان سعی بر این دارد جهت ارائه بهترین محصولات و خدمات از طریق فروشگاه اینترنتی ، نرم افزار موبایل ، کانال تلگرام ، کانال اینستاگرام ، و شبکه آپ
کاغذهای موسوم به «سبکبال» و استفاده از آنها در تولید کتاب این روزها رونق گرفته و این کاغذ به تدریج جای خود را در بازار باز کرده است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،علی واضحی یک فعال نشر با اشاره به اینکه تولید این کاغذهای موسوم به «سبکبال» در ایران به دلیل اقلیم نیمه خشک و بیابانی کشور به‌صرفه نیست، به ویژگی‌ها و مزیت‌های نسبی کاغذ سبکبال نسبت به برخی انواع دیگر کاغذ موجود در بازار پرداخت و به مهر گفت: کاغذ سبکبال حدود ۳۰ سال دیر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع مجوزهای صادر شده برای واردات کاغذ ضمن بیان اینکه افراد شایسته ای تا کنون مجوز گرفته اند، اعلام کرد افراد بیشتری مجوز واردات خواهند گرفت.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سید عباس صالحی، وزیر ارشاد درباره اوضاع نابسامانی که وارد کنندگان غیرحرفه ای کاغذ برای مطبوعاتی ایجاد کردند و التهاب آن دامن رسانه ها را گرفته است این طور گفت: در سال ۹۷ بخصوص شش ماهه نخست در بحث کاغذ مشکل خاصی نبود و روال معمولی ب
دیروز شاخص کل بورس تهران با تحرکات مثبت در گروه خودروسازی، روز مثبتی را پشت سر گذاشت. خبر افزایش سرمایه در نماد خساپا، علت اصلی تحرکات مثبت در این گروه بود. البته عرضه ها در بازار زیاد بود و صف های خرید سنگین در نمادهای این گروه، خیلی زود عرضه شد و شاخص کل، مجددا به همان کانال 305000 واحدی بازگشت. ارزش معاملات، کاهش چشمگیری نسبت به روزهای اوج خود دارد. ارزش معاملات روز گذشته، چیزی حدود 1000 میلیارد تومان بود که حتی نسبت به هفته گذشته نیز، کاهش 7 در
پارس صنعت
 
پارس صنعت با بیش از ۳۰ سال سابقه ی درخشان در زمینه ی ساخت انواع قالب های صنعتی، طراحی وساخت قالب دایکاست ، طراحی وساخت قالب تزریق
پلاستیک، جیک و فیکسچرهای خطوط مونتاژ، اتوماسیون مدارهای هیدرولیک و پنوماتیک .
ساخت سایر قطعات دقیق صنعتی به عنوان یکی از مجموعه های شناخته شده ی
صنعتی به شمار می آید. همکاری با شما عزیزان در خصوص موارد ذکر شده باعث
افتخار تمامی پرسنل این مجموعه می باشد.
 
دقت عمل در اجرا و مشاوره ی حرفه ای به مشتریان
کاغذ دیواری ها که مدتی است به جای رنگ برای پوشش دیوار ها استفاده می شود امروزه از آن ها برای پوشش سقف نیز مورد استفاده قرار می گیرد که اصطلاحا به آن کاغذ سقفی نیز گفته می شود.
کاغذهای سقفی می توانند به سقف هایی که ساده و خام هستند جلوه و جذابیت خاصی اضافه کنند که تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی منزل شما خواهد گذاشت.
کاغذ سقفی چه تاثیری در دکوراسیون داخلی دارد؟
طرح و رنگ کاغذ های سقفی در بزرگ و کوچک جلوه دادن فضای داخلی تاثیر دارد.
کاغذ های سقفی
غلامرضا شجاع دلیل اصلی کاهش قیمت کاغذ را آزاد شدن آن دانست و گفت: وقتی انحصار و محدودیت و امضای طلایی باشد، رانت و فساد ایجاد می کند از زمانی که نرخ کاغذ تومانی4200 نیست، قیمت کاغذ نیز کاهش یافت.برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت و گو با موضوع کاهش 30 درصدی قیمت کاغذ و با تماس تلفنی با غلامرضا شجاع نماینده مصرف کنندگان کاغذ استان های کشور و حسین عابدینی ناشر به روی آنتن رفت.غلامرضا شجاع دلیل اصلی کاهش قیمت کاغذ را آزاد شدن آن دانست و گفت: وقتی انحصار
گراماژ کاغذ چیست

گراماژ کاغذ
گراماژ کاغذ اصطلاحی است که برای اندازه گیری وزن کاغذهای مختلف به کار برده میشود . در هر صنعت و صنفی که باشید و نیاز به استفاده از کاغذ داشته باشید , اطلاع از گراماژ کاغذ میتواند مفید واقع شود . کاغذهای تحریر , کاغذهای الوان , کاغذ گلاسه , کاغذ کرافت و ... همه گی دارای گراماژهای مخصوص به خود هستند و معمولا از گراماژ 38 گرم شروع شده و بالاتر میرود . لازم به ذکر است که هرچه گراماژ کاغذ بالاتر رود کیفیت مرغوی تری را دارا می
فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی و اداری با برند نیک ، مناسب برای ادارات ، سازمان ها ، بانک ها  و مراکز نظامی جهت امحای کاغذ ، سی دی ، زونکن و هارد ، با بهترین قیمت 
 
کاغذ خردکن صنعتی به خردکن هایی گفته می شود که برای خرد و نابود کردن مدارک و اسناد با حجم بسیار بالا استفاده می شوند.
 
مهمترین مشخصه کاغذ خردکن صنعتی به شرح زیر می باشد
کاغذ خردکن صنعتی میتواند تحت بار زیاد کار کند
کاغذ خردکن صنعتی میتواند حجم بالای اسناد را خرد کند.
مشتریان کاغذ خر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود ۳۰ هزار تن در حوزه مطبوعات و نشر تامین ارز شده است.وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلات برخی انتشاراتی‌ها و چاپخانه‌ها در خصوص کمبود کاغذ برای سالنامه و...، گفت: پارسال اتفاقاتی در خصوص قیمت ارز رخ داد که مشکلاتی در این حوزه به وجود آورد و گروهی ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای کاغذ دریافت و آن را در مسیر‌های دیگر هزینه کردند یا با همان قیمت کاغذ وارداتی را در اختیار بازار قرار ندادند.
صالحی افزود: در سا
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
در اینجا یکی از بهترین گروه یاب های لری رو میخام به شما معرفی کنم، این گروه یاب از بزرگترین گروه یاب های لرستان می باشد و لینک گروه های لری زیادی در این کانال به ثبت رسیده است.
شما برای عضویت در لینک یاب لرستان کافی هست که روی عکس زیر کلیک کنید، البته شما اگر گروه تلگرام لری دارید، حتما در این گروه یاب معرفی کنید تا تعداد گروه های لری زیاد بشن.
کاغذ دیواری سقفی که علاوه بر زیباتر کردن سقف ها از آن ها در برابر عوامل مختلف نیز محافظت می کند و دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشدکاغذ دیواری سقفی را می توان گزینه ای استثنایی برای یک دکوراسیون داخلی تمام و کمال و ایده آل دانست. .
کاغذ دیواری سقفی جایگزین بسیار مناسب برای رنگ کردن سقف و یا تزیینات دیگر روی آن است. همچنین محصول مورد نظر با نام های کاغذ و پوستر سقفی نیز شناخته می شود. جنس این محصول مشابه کاغذ های مخصوص دیوار بوده و بسیار به ان ش
ساخت کاغذ
 
 سال پیش، مصری‌ها الیاف گیاهی  به نام پاپیروس را، که شبیه علف بود و کنار رود نیل می‌رویید، کنار یکدیگر می‌چسباندند و با آن نوعی ورقه درست می‌کردند که مانند کاغذهای امروزی، برای نوشتن کاربرد داشت.
در سال 1000 تا 1200 میلادی نیز استفاده  از حروف‌ چوبی، گلی یا فلزی برای چاپ، در چین ابداع شد
اما کاغذی که ما می‌شناسیم، حدود 2000 سال پیش و در چین اختراع شده است. به‌طور معمول، کاغذ را از چوب تنه درختان تهیه می‌کنند. اما به خاطر حفظ جنگل‌ه
کاغذ A3 جلد سفید 80 گرمی بسته 500 عددی
A3 paper without cover
معرفی کلی
کاغذ a3 جلد سفید , به مانند دیگر کاغذ های a3 موجود در بازار نظیر کاغذ a3 گلد و کاغذ a3 کپی مکس , دارای کیفیت و مرغوبیت مثال زدنی است و کیفیت چاپ قابل قبولی را دارد . تنها تفاوت بین کاغذ a3 مدل جلد سفید
با دیگر کاغذ های a3 در طراحی و بسته بندی جلد کاغذ کاغذ میباشد , به طوری
که برای کاهش هزینه ها و پایین آمدن قیمت فروش کاغذ , این نوع از کاغذها
را بدون جلد , بسته بندی و روانه بازار میکنند .
ادامه مطلب
 کجا کاغذ دیواری ارزون داره؟ سوال متدوال و همیشگی برای کسانی هست که میخوان یه بازسازی مختصر اما جذاب و منحصر به فرد برای خونشون داشته باشند. ارزون بودن کاغذ دیواری باید با کیفیت بالا و خوب اون هم همراه باشه و گرنه بایستی به قول قدیمیا گفت: «هیچ ارزونی بی حکمت نیست». این مقاله به شما میگه کاغذ دیواری ارزان و با کیفیت رو از کجا میشه تهیه کرد.
ادامه مطلب
کاغذ A5 جلد سفید 80 گرمی بسته 500 عددی
A5 paper without cover
معرفی کلی
کاغذ a5 جلد سفید , به مانند دیگر کاغذ های a5 موجود در بازار نظیر کاغذ a5 گلد و کاغذ a5 کپی مکس , دارای کیفیت و مرغوبیت مثال زدنی است و کیفیت چاپ قابل قبولی را دارد . تنها تفاوت بین کاغذ a5 مدل جلد سفید
با دیگر کاغذ های a5 در طراحی و بسته بندی جلد کاغذ کاغذ میباشد , به طوری
که برای کاهش هزینه ها و پایین آمدن قیمت فروش کاغذ , این نوع از کاغذها
را بدون جلد , بسته بندی و روانه بازار میکنند .
ادامه مطلب
برخی سخنان واقعا فتنه است؛ آسمان ریسمان دوختن برای اختلاف
افکنی بین نژادها!!
 
مثلا می گویند: پارس که صدای سگ است، توسط عرب ها به ایرانی
ها گفته شده است. چون عرب ها قائلند فارس ها مثل سگ پارس می کنند و صدایشان واضح نیست!!!
 
در حالی که باید دانست فارس در زبان عرب به معنای سوارکار
می باشد و در زبان فارسی، به صورت «پارس» نیز تلفظ شده است؛ مثل فیل و پیل. پس هیچ
رابطه ای در زبان عربی بین فارس و صدای سگ وجود ندارد. علاوه بر آنکه املای درست این
واژه در فا
از همه قمی ها که دوست دارند تا در گروه قم واتساپ شهر خودشون با همشهریای خودشون چت کنند دعوت میکنم که به گروه واتساپ قم بیان و در این گروه فعالیت خودشون رو آغاز کنند.
این گروه برای دورهمی قمی ها ایجاد شده و شما میتونید در این گروه با همشهریا چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید که حتما این چت برا اساس اصول گروه باشه تا کسی اذیت نشه.
ما همچنان این گروه رو توسعه میدیم تا افراد با خیال راحت از امکانات گروه بهره مند شوند و در پایان از دوستانی که این گرو
خیلی لذت بخش است 
وقتی قلمی برمی داری و یک سررسید یا دفتر نو
و سایت مفیدی را از روی لپ تاپ به کاغذ منتقل می کنی
 
انگار نوشته های خشک و بی روحِ روی صفحه لپ تاپ رو زنده می کنی
هر قدر فناوری جلو بره، باز هم لذت قلم و کاغذ چیز دیگری است
 
امتحان کنید
قلم را بردارید و بنویسید
سید عباس حسینی نیک، حقوقدان و مدیر مسئول انتشارات مجد، ضمن اشاره به اخبار مرتبط با امکان تولید کاغذ از پلاستیک، گفت: اخیراً علاوه بر خبر امکان تولید کاغذ از پلاستیک شنیده شده که از مواد آهکی سنگ هم کاغذ تولید می‌کنند؛ ولی تا به امروز این کاغذ‌ها در سطح دنیا به صورت انبوه تولید نشده‌اند و قابل استفاده هم نیستند. این‌ها تکنولوژی‌های جدیدی هستند که می‌توان با آن کاغذ تولید کرد، اما هر کدام از کاغذ‌هایی که از پلاستیک یا سنگ تولید می‌شوند ا
تحولات اخیر عراق اگرچه به ادعای تطاهرکنندگان در اعتراض به سیاست اقتصادی دولت وقت است ولی شعارها و مطالبات لیدرها و فعالان اصلی ورای این را نشان می دهد.
جریان صهیونیسم و آمریکائیها و سعودی ها و بعثی ها با شکست از جبهه مقاومت، اینک در آستانه حماسه پیاده روی اربعین حسینی، با طیف عظیم پیروان اهل البیت علیهم السلام مواجه هستند. 
تشکل عظیم و میلیونی اربعین حسینی، قدرت طرفداران خاندان عصمت را که با محور عزتمندی در همه عرصه ها شکل داده، با اندیشه
کاغذ دیواری نانوون (Non-woven) چیست؟
کاغذ دیواری نانوون (non woven) یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع کاغذ دیواری ست که از الیاف پارچه و کاغذ ساخته و تولید می‌شود. یکی از مهمترین ویژگی  کاغذ دیواری نانوون قابلیت شستشوی آن است و دلیل این امر ترکیب فیبرهای طبیعی و مصنوعی در آن است. کاغذ دیواری نانوون به دلیل قابلیت های ویژه همیشه مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته و برای هر سلیقه ای طرح و نقشی مناسب وجود دارد. تمام کاغذ دیواری های نانوون قابل شستشو
نمایندگی چسب کاغذ دیواریAQUILA
فرمولاسیون بسیار قوی،حلال پذیری سریع در آب،غلظت بالا
مقاومت بالا در برابر رطوبت و تغییرات دما،بدون بو و مواد سمی،سازگار حتی با سطوح سیمانی 
آنتی باکتریال،نانو تکنولوژی،ایجاد سطوح هموار در هنگام اجرای کاغذ دیواری
 قابلیت نصب 120 رول به ازای هر کیلو گرم
مرجع:http://aquilairan.ir
چقدر بده اسیر نداشتن مقداری کاغذ به نام پول باشی....
کاغذی که انسان با تمام منم منم رو به بند میکشه
سریال پایتخت ۶ وضعیت ارسطو گویای موضوع هست
خدایا تو به داد قشر مزد بگیر جامعه برس که با این تعطیلات و خانه نشینی، آبروشون حفظ شه و چرخ اموراتشون بچرخه.
⭕تحولات منطقه و جهان با سرعت بسیار زیاد انشا الله به زودی زود این انقلاب متصل به ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد ⭕امام خامنه‌ای در جمع فرماندهان سپاه: برای مواجهه با حوادث بزرگ آماده باشید... ⭕دشمن خودش میداند که کارش تمام است و نفس های آخر را میکشد ⭕دشمن چاره ای جزاستفاده ازآخرین برگ برنده خود ندارد و مجبوراست ازآن رونمایی کند... ⭕حال می پرسیم برای این بشارت حضرت آقا ⭕آیا آماده ایم ؟؟؟ ⭕آیا برای جهاد آماده ایم؟؟؟؟ ⭕ایا امام حسین زمانت را
خیلی از دغدغه های دوستان تلگرام داشتن لینک گروه تلگرام می باشد.
در کانال گروه تلگرام لینک گروه های تلگرامی به صورت رایگان انتشار پیدا می کند.
شما می توانید با داشتن لینک کانال گروه تلگرام وارد گروه های مختلف تلگرام از جمله گروه چت تلگرام
و گروه گپ تلگرام و ... بشید.
برای پیوستن به گروه های تلگرام فقط کافی هست تا وارد سایت لینکدونی تل بشید.
دنیای اقتصاد :


آینده بازار مسکن و متغیرهای موثر بر
تحولات آن، در «همایش چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال ۹۸» که نهم
اردیبهشت‌ماه سال آینده توسط «دنیای‌اقتصاد» برگزار می‌شود، مورد بررسی
قرار خواهد گرفت. در این همایش، چشم‌انداز بازارهای مختلف داخلی از جمله
مسکن، ارز، طلا و بورس و همچنین تحولات بازارهای جهانی، توسط صاحب‌نظران
تشریح خواهد شد. سمت و سوی اوضاع اقتصادی کشور و متغیرهای کلان و آث
کاغذ مکانیکی  
نوع مرغوب تری از کاغذ روزنامه است که بخش عمده ی آن از چوب تشکیل شده و
درصدی خمیر شیمیایی نیز برای افزایش مقاومت آن به آن افزوده می شود. به
منظور بالا بردن کیفیت این نوع کاغذ خمیر آن را با مواد شیمیایی سفید می
کنند تا رنگ آن روشن تر شود. سطح کاغذ را با استفاده از نوردهای سوپر
کلیندر پرداخت کرده و به این ترتیب با کیفیت بهتری عرضه می شود. یک نوع از
این کاغذWSOP(در قطع چاپ افست و روناتیو) نام دارد و مورد استفاده در چاپ افست تولید می ش
نام خودرو
قیمت بازار (تومان)
قیمت نمایندگی (تومان)

  وانت آریسان
۳۶,۹۳۰,۰۰۰
۴۲,۷۰۰,۰۰۰

  سمند LX
۵۸,۸۷۰,۰۰۰
۴۳,۵۹۷,۰۰۰

  سمند EF7
۶۰,۹۶۰,۰۰۰
۴۴,۶۴۰,۰۰۰

  سمند EF7 . دوگانه سوز - کد ۱۰
۶۲,۸۶۰,۰۰۰
۴۶,۹۰۸,۰۰۰

  سمند EF7 . دوگانه سوز - کد ۱۶
۶۴,۶۴۰,۰۰۰
۴۷,۶۰۳,۰۰۰

  سمند سورن
۷۳,۸۸۰,۰۰۰
---

  سمند سورن توربو
۸۳,۸۹۰,۰۰۰
---

  دنا
۷۹,۷۸۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰

  دنا پلاس/ ۲ ایربگ
۹۸,۷۰۰,۰۰۰
۷۶,۰۰۰,۰۰۰

  دنا پلاس/ ۴ ایربگ
۱۰۱,۶۹۰,۰۰۰
---

  دنا پلاس توربو/ ۲ ایربگ
۱۱۷,۷۱۰,۰۰۰
۸۹
پختن خرده چوب با سولفات از مراحل نهایی تولید مقوا است. خمیر کاغذی که از این مرحله به دست می آید یک فیبر کاملا مناسب است که از چوب گرفته شده است. در این مرحله است که رنگ و کیفیت نهایی مقوا مشخص می‌گردد. در مرحله پخت خمیر کاغذ رنگ نهایی کاغذ شکل می‌گیرد. کرافت از حالت قهوه ای تیره به سفید یا کرم روشن تغییر شکل پیدا می نماید .خرده کاغذ های به دست آمده با ماشین آلات مخصوص پرس و به کاغذ تبدیل می‌گردند. در پایان این مرحله کاغذ به دست می‌آید که در حقیق
خیلی از دغدغه های دوستان تلگرام داشتن لینک گروه تلگرام می باشد.
در کانال گروه تلگرام لینک گروه های تلگرامی به صورت رایگان انتشار پیدا می کند.
شما می توانید با داشتن لینک کانال گروه تلگرام وارد گروه های مختلف تلگرام از جمله گروه چت تلگرام
و گروه گپ تلگرام و ... بشید.
برای پیوستن به گروه های تلگرام فقط کافی هست تا وارد سایت لینکدونی تل بشید.
یکی از محبوب ترین تزئینات ساختمانی در دنیا کاغذ دیواری یا همان والپیپر است که ما در کشور خودمان انواع مختلفی از ان اعم از چینی،سه بعدی،مجازی و... را داراییم که از فواید آن میتوان به موارد مختلفی اشاره کرد مانند این که عایق حرارت است و عایق سرما و زد رطوبت،شما عزیزان می توانید با تماس با ما مشاوره های بیش تری در این زمینه بگیرید 
Tel:09126805512 اسدی 
عمر استفاده و نصب کاغذ دیواری به عنوان یک المان دکوراتیو زیبا مربوط به چند سده گذشته است. در مقاله کاغذ دیواری مخمل می‌توانید با تاریخچه ساخت اولین کاغذ دیواری‌ها در دنیا به خصوص چین باستان بیشتر آشنا شوید. در چند دهه گذشته کاغذ دیواری به عنوان جایگزین رنگ کردن خانه و بین کابینتی مورد استقبال فراوان طراحان دکوراسیون قرار گرفته است.
سهولت استفاده و نصب کاغذ دیواری، مقاومت بالای اکثر آنها در مقابل نور و رطوبت باعث شده که کاغذ دیواری
خرید تی شرت مشکی نخی پارس 
 
قیمت : 36800 تومان
 
 
برند : Miscellaneous
 
 
خرید پستی تی شرت مشکی نخی پارس 
 
 
قیمت تی شرت مشکی نخی پارس 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خرید تی شرت مشکی نخی پارس ارزان , تی شرت مشکی نخی پارس با
 
با سلام
 
گروه دهه هشتادیا - گروه تلگرام دهه هشتادیا - گروه دهه هشتادیا اصفهان - گروه دهه هشتادیا مشهد - گروه دهه هشتادیا کرج - گروه دهه هشتادی تلگرام - گروه دهه هشتاد تهران - گروه دهه هشتاد شیراز - گروه دهه هشتاد مشهد - گروه دهه هفتاد کرمانشاه - گروه دهه هشتاد در تلگرام - گروه مختلط دهه هشتاد - لینک گروه دهه هشتاد - گروه چت دهه هشتاد و ...
 
جهت مشاهده گروه دهه هشتاد تلگرام وارد لینک زیر شوید :
گروه دهه هشتاد
 
حیوانات بهترین دوستان ما هستند . ان ها همراهان فوق العاده ای برای ما هستند . به ما حس خوب و مثبتی می دهند و به صاحبانشان بسیار وفادار هستند .  بر خی حیوانات به طرز باور نکردنی شجاع هستند و زندگی خودشان را برای انسانها به خطر می اندازند 
 
در زیر به داستانی واقعی  می پردازیم . 
جوانی بیست ساله بعلت نزاع خیابانی  با افرادی شرور مواجه می شود . شب بعلت وضعیت نامناسب و سر و صورت خونی به پشت بام  خانه اش می رود و شب را در انجا می خوابد . تا پدر و مادرش
بانک ملتانگلیس برای پیشگیری از ادامه پرونده شکایت ۱.۶ میلیارد دلاری بانک ملت از
دولت این کشور به دلیل اعمال محدودیت های غیرقانونی، با پرداخت غرامت به
این بانک موافقت کرد.
پارس خودرو
پارس خودرو با ارائه صورت های مالی ۱۲ ماهه سال ۹۷ از تحقق ۵۲۲ ریال زیان برای هر سهم خبر داد.
پارسیان
بیمه پارسیان از برنامه افزایش سرمایه 67 درصدی خبر داد.
ادامه مطلب
بنام پروردگار بی همتا و یگانه
با عرض سلام
در میان کاغذها،نوعی کاغذ وجود دارد،که وقتی از دور به انها نگاه کنیم،نور رو انعکاس میدن و به نوعی براق هستن! به این نوع کاغذها گلاسه گفته میشه! و البته با اصطلاح کاغذ روغنی هم معروفه! ..
کاغذ گلاسه،درونش علاوه بر خمیر کاغذ،نشاسته و پلاستیک به کار رفته،و بخاطره همین دو ماده هم قدرت جذب رنگش بالاتر رفته و هم باعث شده حالت برق داشته باشه. 
کاغذ گلاسه به دلیل استفاده از پلاستیک! خاصیت ضد ابی هم نیز دارد!
ادا
موضوعی که برای همه ما در هنگام تصمیم برای خرید ماشین پیش می‌آید این است: با بودجه من کدام ماشین مناسب ترین ماشین برای من است؟ از قدیم یک ضرب المثلی وجود دارد که می‌گویند هرچه پول بدی آش می‌خوری، ولی با پول یکسان شاید یکجا به شما آش خوش مزه‌تر و بهتری بدهد. دقیقا در خودرو نیز این چنین است، باید براساس نیاز خود و بودجه‌ای که دارید ماشین خود را انتخاب کنید و آن را خریداری کنید. دو خودرویی که افراد بسیاری را دچار تردید و دو به شک می‌کنند، تندر
گوکهان پارس یالان دونیا
دانلود آهنگ ترکی یالان دونیا از گوکهان پارس
Gökhan Pars – Yalan Dünya
دانلود آهنگ ترکی گوکهان پارس به نام یالان دونیا
دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸و ۳۲۰
 
متن آهنگ ترکی گوکهان پارس به نام یالان دونیا

.:( دانلود تمامی آهنگ گوکهان پارس ):.

کانال تلگرامی مدیس موزیک
https://t.me/medismusic
دانلود آهنگ جدید فارسی از سایت مدیس موزیک

.:( صفحه اصلی سایت ):.
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
Hi I hope you are okay One of my constant concerns is that shopping receipts are always discarded Or most of the time people put that receipt in their mouths and then throw it away. In my opinion, if these receipts come from the bank and the rest of the papers that do not need to be made of the same material, That one can eat them or use them as gum or at least make one material; so that the rest of the creatures can use that paper. The environment around us is also cleaner and fewer trees are destroyed.
This is just a basic idea
سلامامیدوارم حالتون خوب باشهیکی از دغدغه های همیشگی ام این است که کاغذ های رسید خرید همیشه  دور ریخته میشوندیا بیشتر اوقات مردم این رسیدها را
 
 
بچه های شهر لرستان بعد از این میتوانند با بهره برداری از کانال گروه تلگرام در گروههای چت لری عضو بشوند.
 
گروه دوستیابی لر یک راه برای جستجوی دوست خوب در لرستان هست و البته یک دوست مجازی و نه دوست واقعی.
در کانال گروه تلگرام،در گروه مورد علاقه خود عضو شوید.
  گروه تلگرام لری
@group_60
گروه چت آزاد گروه تلگرامی می باشد. که داخل آن گروه چت آزاد است و همه اعضا بدون محدودیت می توانند 
داخل این گروه چت تلگرامی چت کنند.
و گپ بزنند گروه گپ تلگرام  هم در مطلب قبلی توضیح دادیم شما می توانید لینک گروه چت تلگرام را به راحتی در اختیار داشته باشید.
باید وارد کانال گروه تلگرام بشید برای پیوستن به چت آزاد داخل سایت لینکدونی تل برید.
فرش های ماشینی 1200 شانه پرسان پارس طرح های جدید و پرفروش سال هستند و برای خرید هموطنان در کاشان تولید می شوند. 
فرش های ماشینی 1200 شانه ظریف و زیبا هستند، این تولیدات به علت جدید بودن در کشور مورد توجه خریداران قرار گرفته اند و در حال حاضر قیمت مناسبی هم دارند زیرا حدود یک سال از تولید اولین فرش 1200 شانه در کشور می گذرد و قیمت های آن منطقی تر شده است.
با توجه به اینکه صنعت فرش ماشینی در کشور تحولات زیادی داشته است و مانند گذشته انبار کردن اجناس در

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها