نتایج جستجو برای عبارت :

موفق شدن در رشته های زیرشاخه روانشناسی چطور ممکنه؟

سلام
وقت تون بخیر، سوالی که دارم اینه که موفق شدن در رشته های زیرشاخه روانشناسی  (حالا اینکه کدوم رشته بماند...)، چطور ممکنه؟، و اینکه ادامه تحصیل تو این رشته ها چقدر لازمه و البته سختیش چقدر هستش؟
مورد بعدی، حتما باید بعد گرفتن مدرک، مثلا مراجع که میاد مثل همون کتاب ها باید مشورتش داد؟، مثلا خودم بیشتر دوست دارم به جای حرف های خشک و نظری جور دیگه ای با مراجع صحبت کنم. اینم توضیح بدین ممنون میشم.
مورد آخر این که طرف هر رشته ای بخونه بهش میگن ر
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد..5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
میدونم باورتون نمیشه
ولی تتوی خط چشم داریم!
یعنی چشمو ورمیدارن، دور تا دورشو تتو میکنن.
من هنوز موفق نشدم یه خط چشم ساده رو درست بکشم روی چشمام بعد تتوی خط چشم داریم!
از شماها چه پنهون،
یه چیزو نمیتونم بفهمم
درسته که قدیما به اندازه الان کاندوم شایع نبوده و... 
ولی 
تو چطور میتونی ادعا کنی که ما از ایران فرار کردیم اتحاد جماهیر شوروی
و اونجا بدبختی کشیدیم
و بعد رفتیم برلین شرقی
و ازونجا رفتیم برلین غربی!
و همزمان دو تا بچه رو هم به دنیا بیاری
بع
امسال نیز به مانند سال های گذشته مسابقات مهندس حریری از طرف پژوهش سرای متقین در بین مدارس دشتستان در دو رشته ریاضی و ادبیات برگزار گردید ، دانش آموزان دبیرستان بو علی زیارت در هر دو رشته به رقابت با مدارس دیگر پرداختند که موفق به کسب عنوان های برتر این مسابقات علمی دست پیدا کردند ، دانش آموز علی محمدی از پایه نهم در رشته ریاضی موفق به کسب عنوان سوم این دوره از مسابقات علمی گردید که این مقام برای اولین بار بود که یک دانش آموز روستایی به آن دست
۵ اصل برای اینکه یک حسابدار موفق شویم.


امروزه رشته حسابداری به عنوان یک رشته دانشگاهی پر طرفدار شناخته می شود و دانشجویان و جوانان زیادی به این حرفه روی می آورند. اما متاسفانه برخی از این افراد، زمانی که وارد دنیای کار می شوند، به اصول کاربردی و عملی برای اینکه یک حسابدار موفق باشند؛ آشنا نیستند و به دلیل عدم دانش کافی در این زمینه و شکست های ناشی از یک حسابداری نا موفق، بعد از مدتی از کار خود خارج می شوند و این روند ممکن است چندین و چند سا
یه اقای محترم ایرانی هست،
که همین جا زندگی میکنه
زن و بچه ها داره
ادم خیلی دوست داشتنی سالم و خوبی به نظر میرسه
 
فقط من نمیفهمم چرا دوست نداره من با خانمش اشنا بشم!
 
به نظرم توی رابطه سالم و رابطه ای که ادمها به هم اعتماد دارن مرد تقریبا همه جهان رو به خانمش معرفی میکنه چون خانمش هم جزوی از وجودشه.
برام فقط عجیبه.
 
اختلاف سنی من و خودش و خانمش فکر کنم خیلی کم باشه. 
یعنی چند سال که هیچی نیست.
 
در کل برام عجیبه.
 
یعنی چطور ممکنه خانم یه همچین مر
۵ اصل برای اینکه یک حسابدار موفق شویم.
امروزه رشته حسابداری به عنوان یک رشته دانشگاهی پر طرفدار شناخته می شود و دانشجویان و جوانان زیادی به این حرفه روی می آورند. اما متاسفانه برخی از این افراد، زمانی که وارد دنیای کار می شوند، به اصول کاربردی و عملی برای اینکه یک حسابدار موفق باشند؛ آشنا نیستند و به دلیل عدم دانش کافی در این زمینه و شکست های ناشی از یک حسابداری نا موفق، بعد از مدتی از کار خود خارج می شوند و این روند ممکن است چندین و چند سال
دوستان عزیز،
✅وقتی نتایج کنکور اعلام میشه شما  یک هفته فرصت دارید برای آینده شغلی و تحصیلی خودتون تصمیم گیری و انتخاب رشته کنید،
✅وقتی نتایج میاد معمولا دانش آموزان دچار شوک ذهنی میشن و خیلی خوب نمیتونن فکر یا تصمیم گیری کنند، 
✅پس در فرصت باقی مانده تا اعلام نتایج در مورد رشته ها و شهرهای دانشگاهی تحقیق و،پرس و جو کنید 
✅تا زمان انتخاب رشته هم با وجود تعدد سوالات ما سعی می‌کنیم سوالات شما را جواب بدیم، اما بعد از اعلام نتایج واقعا دیگه
سلام شرلوک. میخواستم بدونم اگه دوباره داشتی می اومدی بیمارستان محض اطلاع، من یه کراوات پیدا کرده ام و فکر میکنم ممکنه مال تو بشه. شبیه اون جور کراواتائیه که ممکنه تو بپوشی بنابراین نمیدونم ممکنه آخرین باری که اومدی اینجا، جاش گذاشته باشی.
دانش آموزان نیشابوری در مسابقات فرهنگی و هنری کشوری افتخار آفرینی کردند .
دانش آموزان پسر نیشابور که در قالب دانش آموزان خراسان رضوی در سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری شرکت کرده بودند موفق شدند 3 مقام کشوری کسب نمایند .
در این دوره از مسابقات 81 دانش آموز نیشابور موفق به کسب رتبه های برتر خراسان رضوی شدند و 3 دانش آموز پسر و 3 دانش آموز دختر به مسابقات کشوری راه پیدا نمودند که در گروه پسران هرسه دانش آموز به شرح زیر موفق به کسب رتبه
دومین روزی هست که اینترنت قطع شده...البته سایتهای دات آی آر دار باز میشن...که خب به درد خودشون میخوره...دارم فکر میکنم عقل داشتن چیز خوبیه که خدا بهمون داده...عقل داده تا فکر کنیم و بعد عمل کنیم...ولی بعضیها قشنگ مشخصه عقل ندارند...وگرنه به این فکر میکردند که ممکنه کسب و کار بعضی ها بدون اینترنت بخوابه...ممکنه اعضای خانواده شون که خارج زندگی میکنن این مدت نگران بشن...ممکنه منتظر یه ایمیل باشند یا بخوان ایمیل مهمی بفرستن...و ممکنه های دیگه...ولی ندارن
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی درمورد انتخاب رشته
اطلاعات مهمی در مورد دانشگاه آزاد
مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته 99
آخرین فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
 در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور
امروز من یه مامان خیلی خوشبختم
اولین روز دانشگاه آقا پسر هستش
برین کنار مامان آقای مهندس وارد میشود
تو مهندس قلب و روح منی پسرم
برات دنیا دنیا آرزوی موفقیت، شادی و سلامتی دارم
علوم و مهندسی صنایع غذایی رو انتخاب کرد و از مدیریت صنعتی دانشگاه تهران و زبان فرهنگیان تهران چشم پوشی کرد
بخاطر اینکه خلاقیت رو درونش از بین نبرم و به استقلال فکری و تصمیمش احترام بگذارم با تبیین تمام موارد پیرامون بازار کار و موقعیت رشته در داخل و خارج از کشور و همی
روزیاتو مقاله ای تحت عنوان «۲۰ توصیه برای انتخاب رشته کنکور» منتشر کرده که در آن نکات بسیاری را یادآور شده.
معمولا یکی از چالش هایی که پس از قبولی در کنکور گریبانگیر دانشجو ها می شود بحث انتخاب رشته است. معیارهای بسیاری را باید در این تصمیم گیری دخیل کرد، با اینکه بسیار تاکید شده تا این موضوع جدی گرفته شود و راهنمایی های بسیاری در وب وجود دارد اما بازهم بسیاری از دانشجو ها از انتخاب رشته خود ناراضی هستند و در نهایت با مشکلات بی شماری روبرو می
سلام دوستان
در پست های قبلی ، یاد گرفتیم که چطور یک دنباله ( رشته ) رو تایپ و تعریف کنیم ؛ همچنین ، با عملگرهای قیاسی و ریاضی آشنا شدیم و تونستیم با توابع شرطی if و else و همچنین تابع print ، برنامه های ساده ای بسازیم .
امروز میخوایم ، کمی بیشتر در مورد دنباله ها بحث کنیم ؛ و اینکه چطور اونهارو از کاربر بگیریم .
ادامه مطلب
انتخاب رشته یکی از مهمترین و شاید سرنوشت ساز ترین انتخاب های زندگی هر دانش آموزی می باشد زیرا تاثیر بسیار زیادی در آینده او دارد. هر چه انتخاب رشته درست تر و با اطلاعات کافی انجام شود، مطمئنا دانش آموز در آینده موفق تر خواهد بود.
شما به عنوان یک دانش آموز رشته علوم انسانی باید هدف خود را مشخص کرده و با نهایت اراده و پشتکار در جهت آن تلاش کنید. برای اینکه بتوانید هدف های درستی را انتخاب کنید، مطمئنا باید بدانید چه گزینه هایی پیش روی شما خواهد ب
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
این روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهایی که بعضاً برای این کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمایید.
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد مقطع دکترا
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
اطلاعاتی در مورد دکتری 99 و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته دکترا
اطلاعاتی در مورد آزاد 99
دانشگاه آزاد و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق ب
سلام دوستان
در پست های قبلی ، یاد گرفتیم که چطور یک دنباله ( رشته ) رو تایپ و تعریف کنیم ؛ همچنین ، با عملگرهای قیاسی و ریاضی آشنا شدیم و تونستیم با توابع شرطی if و else و همچنین تابع print ، برنامه های ساده ای بسازیم .
امروز میخوایم ، کمی بیشتر در مورد دنباله ها بحث کنیم ؛ و اینکه چطور اونهارو از کاربر بگیریم .
ادامه مطلب
سلام دوستان
در پست های قبلی ، یاد گرفتیم که چطور یک دنباله ( رشته ) رو تایپ و تعریف کنیم ؛ همچنین ، با عملگرهای قیاسی و ریاضی آشنا شدیم و تونستیم با توابع شرطی if و else و همچنین تابع print ، برنامه های ساده ای بسازیم .
امروز میخوایم ، کمی بیشتر در مورد دنباله ها بحث کنیم ؛ و اینکه چطور اونهارو از کاربر بگیریم .
ادامه مطلب
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد ارشد 99
اطلاعاتی در مورد ارشو و انتخاب رشته آن
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته ارشد
زمان انتخاب رشته
نحوه انتخاب رشته آزاد
اطلا
در این پست تصمیم گرفتم چند نکته در باب نتیجه کنکور عرض کنم. راهنمایی های دوستانه.
اگرنتیجه کنکور شما طبق انتظارتون شد... همونطور شد که میخواستین، حتما برنامه ریزی خیلی دقیقی درمورد انتخاب رشته بکنین و خیییلیییی تحقیق کنید. و قطعا اینو هرکسی میدونه. به علایقتون خیلی اهمیت ندین چون شما هنوز استعداد هاتون رو کامل نشناختین. به دنشگاه و شهر اهمیت بدین و تموم دانشگاه های تهران رو در صدر جدولتون قرار بدین. البته روی صحبت با دانش آموزای رشته ی ریاضی
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
روزهای هفته رو‌گم کردم،خیلی هم نیازی بهشون نیست، من با تاریخ ها کار میکنم، شیفتها بر اساس تاریخه،روزهای تعطیلم روزهایی که سر کار نمیرم،هرچند برای بقیه مردم وسط یه هفته ی غیرتعطیل و اداری باشه..
علی ایحال،روزهای هفته رو گم کردم..
از اینور هم بعضی چیزها رو هم فراموش کردم،کانه انگار از اول توی وجودم نداشتمشون، نمیدونم چرا اینطور شده،الان چند روزیه درک بعضی چیزا برام سخت شده،میگم چطور میشه آخه؟چطور ممکنه آخه؟!چطور ه
سلام
دختریم با تیپ شخصیتی istj ، و الان در مورد رشته های دانشگاهی مهندسی گیر کردم!، مسئله اول این هست که من با توجه به توضیحات کوتاه در مورد رشته ها، به برق، مکانیک، کامپیوتر، عمران، صنایع و شیمی علاقه دارم. 
میگن مکانیک و صنایع و عمران مناسب خانم ها نیستن، اگر علاقه و تلاش پشت بندش باشه چی؟، و آیا واقعا واقعیت داره؟، کسانی هستن که خانم هایی موفق در این رشته ها دیده باشن؟، یا اگر خودتون این رشته ها رو خوندین میتونین راهنمایی کوتاهی در مورد شون
اینطور نیست که من خیلی خمار اینترنت باشم و استخون‌درد گرفته باشم از نبودنش. فقط نمیدونم با زندگیم چیکار کنم. نمیدونم بعد یه روز طولانی که از دانشگا برمیگردم چطور خستگیمو در کنم. چطور با مامانم اینا تماس تصویری بگیرم. چطور جزوه و ویس دانلود کنم. چطور گوگل کنم که چرا سرامیکای کف اتاقمون بلند شدن و صدا میدن. 
و به طور کلی، بیشتر نگرانم که قراره چی بشه. قراره اینطوری بمونه؟
یکی از مهمترین و ساده ترین مفاهیمی که بنظر حقیر باید در تمام کارها به آن توجه داشته باشیم این است که چطور منابع را به کارها و فعالیت ها تخصیص می دهیم.
اگر ما می خواهیم در کسب و کار موفق شویم، اگر می خواهیم در رشد علمی موفق شویم، اگر می خواهیم در زندگی شخصی موفق شویم، اگر می خواهیم در رشد معنوی و خودسازی موفق شویم، اگر می خواهیم در روابط خانوادگی و فردی و اجتماعی موفق شویم، اگر می خواهیم در میدان مبارزه موفق شویم و خلاصه برای هر موفقیتی باید به
چطور در همسر داری موفق باشیم



زنان در پایدار ماندن یک رابطه زناشویی نقش بسیار مهمی دارند ، بسیاری
از خانم ها دوست دارند که در قلب شوهرشان نفوذ کنند و از او محبت ببینند.
اما گاهی با بروز خشم ، بی احساس ، بی حوصلگی باعث می شوند که شوهرشان نسبت
به آنها کم توجه شود. روانشناسان بر این عقیده اند که دریافت پیام های
دیداری در آقایان و پیام های شنیداری در خانم ها بیشتر است.
ادامه مطلب
 
یکی از کلیشه ای ترین پاسخ هایی که اساتید در مقابل سوال چطور در فلان رشته موفق شوم، تلاش است. کلمه ای کلیشه ای اما مهم که انتهای تمامی فعالیت ها انسان به آن باز میگردد. به هر روی دانشجویان دنبال جوابی غیر از تلاش هستند به همین دلیل خود را مستلزم دانستیم تا فعلا جوابی به دانشجویان رشته آمار و یا دانش اموزانی که قصد ادامه تحصیل در این رشته را دارند، ارائه کنیم.
 
معرفی رشته آماربرای اینکه در این رشته موفق شوید  ابتدا باید به خوبی آن را بشناسید.
تمام زندگی ام را با کسانی گذرانده ام که تحمل دیدن برتری من نسبت به خود را نداشتند، شاید به ظاهر چیزی نمی‌گفتند و موافقت می‌کردند؛ اما رفتار آن‌ها بیانگر چیز دیگری بود. هربار که در کاری موفق شدم، شنیدم: این که چیزی نیست، من هم این کار را انجام داده ام حتی بهتر، فلانی هم... حتی حالا که رشته تحصیلی ام تخصصی است، باز هم از هر فرصتی برای کم و کوچک نشان دادن من و کارهایم، استفاده می‌کنند. بازی حافظه و این بازیگر کیست و... هیچوقت مرا جذب نمی‌کند چون ه
هی روزمه پر و پیمونش رو نگاه میکنم و هی تصویرش تو اتاق معاینه میاد جلو چشمم ... چه طور ممکنه یعنی؟  با اون همه عنوان و کارگاه و سمت و کهنه کاری،  چطور میشه که یه ویزیت رو انقدر مبتدیانه و غیر حرفه ای انجام بدی ؟
انقدر سرد شدم دیگه دستم به خوندن نمیره ...

+کامنتهای پست قبل رو جواب میدم ... فعلا ولی خالی شده ام! 
پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای را باید چه کسانی انتخاب می کنند؟
برخلاف تصورات گذشته که بیشتر داوطلبان و والدین به این باور بودند که دانش آموزان تنبل و ضعیف(نمرات پایین) وارد رشته های فنی حرفه ای و کاردانش می شوند امسال و سال قبل شاهد افزایش رشته های پردرآمد فنی حرفه ای بوده ایم.
امسال بر خلاف سالهای گذشته رشته های فنی حرفه ای از پذیرش بالاتری برخوردار هستند و پذیرش رشته های فنی حرفه ای 97 به 19 تا 20 درصد رسیده است تا داوطلبان بیشتری بتوانند ب
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از این ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولی در این رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته ای دیگر بوده اما قسمتشان این رشته شده است؟چند نفر این رشته را فقط به خاطر رویای استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولی در یک گرایش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولی اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
اولویت یک انتخاب است. اگر بخواهیم دقیقتر بررسی کنیم اولویت شماره بندی دارد.
مثلا 
اولویت اول من کارم است!
اولویت اول من بچه هام هست 
اولویت اول من خانوادم هست 
اولویت های من به ترتیب فلان چیز و فلان چیز است !
پس ما میایم بر اساس اولویت های زندگیمون وقت، زمان، انرژی و عشقمونو پاش میزاریم.
پس به عنوان یک ادم که خود را خردمند می دانیم 
باید اول به اولویت های خود و بعد به اولویت های بقیه احترام بزاریم. چون به انتخاب انها احترام گذاشته ایم.
اگر این
دوستان این پست را موقت مینویسم. 
نتیجه های کنکور آمد، طبق حرف مشاور، خداراشکر من دولتی قبول خواهم شد.
رشته مورد نظرم حقوق هست.
مطمئنم در بیان کسانی هستند که حقوق بخوانند و به قول معروف اوستا باشند. ولی من نمیشناسم که مراجعه کنم! اگر کسی دوست داشت و میتواند به من کمک کند. خیلی خیلی نیاز به راهنمایی اصحاب این رشته دارم و کلا کسانی در علوم انسانی صاحب اندیشه اند...
ممنونم. امیدوارم توانم برسد و یک روزی جبران کنم...
 
پی نوشت: خواهش میکنم اگر کسی را ه
انتخاب رشته دکتری هم از آن مسائل پیچیده است! سازمان سنجش میگوید دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ها بر اساس حدنصاب تراز است ولی این حدنصاب هیچ جا اعلام نمی شود! در حقیقت حدنصاب تراز را دانشگاه به سازمان سنجش اعلام میکند و فقط وقتی نتایج انتخاب رشته دکتری اعلام می شود، در کارنامه داوطلبان دعوت به مصاحبه دکتری می شود دید که هر دانشگاه چه حدنصابی تعیین کرده است، اگر چه که آن موقع دیگر دیر است!
به همین علت است که مشاوره انتخاب رشته آزمون دکتری یک راه
سلام
با خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم  .
زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد دکتری 99
مقطع دکترا و انتخاب رشته آن
تاریخ انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دکترا ۹۹
زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دکتری ازاد
تاریخ انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته دکتری
با سلام 
میخواستم از دوستانی که در دانشگاه های علوم پزشکی تحصیل میکنند در مورد بازار کار رشته های دکترا پیوسته (دندان، دارو و پزشکی) و همچنین پیراپزشکی ها (فیزیوتراپی، پرستاری، بینایی سنجی و ...) سوال بپرسم. 
اینکه از آینده ی رشته تون تا چه حد مطمئن هستید،  اون طور که قبل کنکور فکر می کردید اگه قبول بشید قطعا آینده تون تضمین شده است همون طور هست واقعا؟، و از درآمدتون راضی هستین یا نه؟ ، بازار کار رشته ی دندانپزشکی در حال حاضر چطور هست؟، شایعات
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته ارشد 99
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد
اطلاعاتی د رمورد ارشد 99
سایتی در مورد زمان برگذاری انتخاب رشته ارشد
تاریخ انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99
انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
انتخاب رشته ارشد چه زمانی برگزار میشه
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
اطلاعاتی در مورد دانشگاه آزاد 99
زمان انتخاب
تقریبا یه ماه بعد از انتخاب رشته ، جواب انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام میشه که داوطلبا می تونن با توجه به اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org بشن و نتایج انتخاب رشته کنکور رو ببینن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، با اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری مشخص میشه که داوطلب تو چه رشته و دانشگاه و دوره ای قبول شده و یا حتی ممکنه حد نصاب هیچ رشته ای رو نیاورده باشه و تو نتیجه اش مردود نوشته بشه .
 
ب
مهم ترین اصل تو انتخاب علاقست.
.اینو در نظر داشته باشین که خیلی از کار هاش اشباع شده و مهم اینه که شما خودتون زرنگی کنید..کسی که تو دانشگاه های دولتی درس خونده و در طول ترم های دانشگاه هم تلاش کرده قطعا براش کار خواهد بود نه فقط تو رشته زبان بلکه تو هر رشته ای..!
شما اگه واقعا سعی کنید و دانشگاه خوبی قبول بشین و همچنین خوب در طول دانشگاه درس بخونین و مهارتهای لازم رو کسب کنید حتما کار براتون هست..و درباره این ک میگین زبان رو در کنار رشته های دیگه ب
در سال های اخیر، انتخاب رشته تجربی رشد قابل توجهی به نسبت انتخاب رشته ریاضی داشته است؛ دلیل آن هم واضح است: انتظار آینده شغلی بهتر!
در میان رشته‌های تجربی، برخی با استقبال بیشتری مواجه‌اند. از آن جمله می‌توان به رشته‌های زیر اشاره کرد:
رشته پزشکی
رشته دندانپزشکی
رشته داروسازی
رشته مهندسی پزشکی
مهندسی شیلات
در سایت سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (بخش انتخاب رشته) می‌توانید پیرامون هر یک از رشته‌های فوق اطلاعات بسیار ارزشمندی به‌دست آور
سلام
من یه سوال داشتم ازتون، میخواستم بدونم که شماها عمیقا از زندگی تون راضی هستین؟، میخوام بدونم اگه راضی هستین چطور بهش رسیدین و اگه نه چرا؟، یا مثلا چطور به زندگی نگاه میکیند که آسون میگیریدش؟، راستش من خیلی دو دلم که رشته پزشکی رو بخونم برا پولش یا نه؟
از یه طرف میگم حس خوبیه از یه طرف میگم آخه از کجا معلوم من زنده بمونم تا 20 سال دیگه که بتونم به درآمد بالا برسم؟، میگم اگه یه کار دیگه بکنم ممکنه به اون درآمد نرسم، شایدم دیرتر برسم، ولی ا
دارم به این فکر میکنم چقدر همه چی به خودم بستگی داره.انگشت اشاره باید سمت خودم بگیریم ،نباید برای حال خوب و بدم سراغ بازجویی  از آدمهای دنیام باشم .این منم که انتخاب میکنم چطور روزا و زمانم طی بشه.این منم که انتخاب میکنم زمانم را چطور و با چه کسی صرف کنم.من میتونم هر روز کتب تخصصی رشته ام بخونم و اطلاعاتم را افزایش بدم و یه گام جلوتر برم از جایی که هستم.من میتونم کلی کتاب جدید  بخونم و ذهن و نگاهم را باز کنم نسبت به مسائل فراتر از حیطه درس و رشته
اما باید بدونین که  چیزی که خیلی  بیشتر از ریاضیات توی این رشته و خصوصاً بخش برنامه نویسی اون  اهمیت دارد، داشتن یه دید مخصوص هستش. این یعنی اینکه  یک برنامه نویسی موفق باید بتونه به تمام مسائل دید منطقی و الگوریتمی داشته باشد.
در این شرایط بحرانی صدا و سیما قشنگ داره کاسبیش رو می‌کنه. مثلا اعلام می‌کنه که سریال پایتخت ساعت 10 شب شروع میشه و مردم چون سرگرمی ندارن و سریال پایختخت تنها سریالی هست که مردم بهش علاقمندی نشان دادند؛ ساعت 10 شب پای تلوزیون می‌نشینند. ساعت 10 شب میشه و شبکه یک سیما داره تبلیغات پخش می‌کنه و ده تا بیست دقیقه این تبلیغات طول می‌کشه. شب دوم 20 دقیقه تبلیغ پخش شد. و شب‌های دیگه 10 الی 15 دقیقه. وسط سریال هم که 7 الی 10 دقیقه تبلیغ هست. خیلی مجلسی و شیک
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دانشگاه آزاد99
آزاد 99 و انتخاب رشته آن
اطلاعاتی در مورد کنکور
کنکور 99 و سایتی در مورد ان
انتخاب رشته و کنکور99
سایتی در مورد انتخاب رشته ازاد 99
انتخاب رشته ازاد 99
سایتی در موردانتخاب رشته کنکور سراسری 99
سایتی در دانشگاه آزاد
انتخاب رشته و
«تا وقتی تو دام اتفاقی نیفتادی، هر حدسی از واکنشت اشتباهه»هزار بار اینو بهم گفته بود و هزار بار باورش نکرده بودم. پیش‌بینی می‌کردم تصمیماتم رو و فکر می‌کردم تو اون موقعیت یادم می‌مونه انتخاب این لحظه رو. سالها با این باور و این سیستم گدروندم و موقعیت‌های کوچکی که تصمیم‌های متفاوتی از اونچه قبلش فکر کرده بودم گرفتم رو زیر سیبیلی رد می‌کردم. تا اینکه این حرفش چند وقت پیش تو یه تصمیم مهم بهم ثابت شد.قبل از نتایج کنکور، مطمئن بودم اون چیزی ک
اینه که خودم دست به کار بکشم 
و بشم اونی که میخوام 
بسازم اون چیزی رو که میخوام
این مسیر اصلا هموار نیست ممکنه گاهی اتفاقات خوب منو هل بده به سمت جلو یا حتی نقش ایستگاه پرش رو بازی کنه 
و گاها ممکنه موانعی مسیر رو دشوار کنه و یا حتی متوقفم کنه 
ولی خب راه دیگه رو امتحان میکنیم 
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور نشود. روغن داخل آش رشته باید به ا
مگر می شود  ایرانی باشید و آش رشته را دوست نداشته باشید، اکثریت مردم ایران در هر کجای دنیا که زندگی بکنند به آش رشته علاقه ویژه ای دارند.
اکثریت مردم آش رشته را با کشک میل می کنند، اما برخی از افراد از سرکه و ترشی به عنوان چاشنی آش رشته استفاده می کنند.
 
مواد لازم برای تهیه آش رشته:
رشته آشی: یک کیلو و نیم
سبزی آش: ۲ کیلو
کشک ساییده: یک لیوان
حبوبات (نخود، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس): ۷۵۰ گرم
پیاز: ۲ عدد
نمک: به میزان لازم
زردچوبه: به میزان لازم
 
 
 
همانطور که از نام این رشته پیداست، رشته علوم تربیتی به تعلیم و تربیت در دوره های مختلف زندگی مربوط است. رشته علوم تربیتی یکی از رشته های علوم انسانی است ولی با این حال داوطلبان سایر رشته های نظری همچون علوم تجربی نیز می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. این رشته به صورت با کنکور و بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز ارائه می شود. بنابراین در صورتی که دوره تحصیلی و دانشگاه محل قبولی برای داوطلبان مهم است، می بایست در کنکور سراسری
سلام به همه چ خبرا؟؟؟
دلم برای وبلاگ تنگ شده بود گفتم بیام یه سلامی بکنم
این هفته ها خیلی امیدوارم برای رسیدن به آرزو هام، نمیدونم حکمتش چیه اما واقعا حس میکنم آخر داستان رو نوک قله ام
از ریاضیم غافل نشیم که یه حس خوب ساخته برام(البته به کمک استاد منتظری)واقعا کولاک کرده ایشون. مثلا الان تست های مثلثات رو رو هوا میزنم
کلا فقط کافیه چهار ماه از حاشیه ها دور شم تا به دانشگاه تهران برسم.فقط مشکل حاشیه هان
ممکنه این چهار ماه تا روز کنکور اینترنتم
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
انتخاب رشته کنکور سراسری
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد کنکور سراسری
مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
اطلاعاتی در مورد مهلت انتخاب رشته
زمان انتخاب رشته کنکور
اطلاعاتی در مورد مقطع سراسری
تعیین رشته کنکور
سایتی در مورد کنکور 99
زمان مهلت انتخاب رشته سراسری
آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
 
از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود.آش رشته از معروف‌ترین آشهای ایرانی است. این آش را غالباً با کشک و گاهی با سرکه و حتی ترشی می‌خورند. بسته به عادت‌های خانوادگی از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه آش رشته خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم.
 

ادامه مطلب
خب موضوع اینه که من بی مقدمه شروع میکنم بعضی وقتا (شایدم خیلی وقتا) و یه راست میرم سراغ اصل حرفم (اصلا همین خودش شاید مقدمه س! چمیدونم!) و چیزایی که توی ذهنم هست رو خالی میکنم اینجا. حالا هیچوقتم واقعا به اون خوبی که توی ذهنم شکل گرفته، نمیتونم اینجا پیاده کنم ولی به هر شکل سعیمو میکنم. 
میخواستم در مورد این موضوع صحبت کنم که اکثر ما آدما توی رنج و سختی هستیم. حالا درجات و نوع رنج و سختی که توش هستیم متفاوته و به شرایطمون، به خانوادمون، به شخصیتم
ایران مسئولیت منهدم کردن هواپیمای اکراینی را بر عهده گرفت.
 
 
اون دوستانی که فکر میکردن مردم هیچی حالیشون نیست و همش چرت و پرت میگن و توهم زدن و اصلا چطور ممکنه ایران یه هواپیمای مسافربری رو مهندم کرده باشه،دلم میخواد الان قیافه شونو ببینم...
 
از رستم پیروز همین بس که بپرسند
از کشتن سهراب به تهمینه چه گفتی؟
 
اینکه چگونه شغل پیدا کنیم سؤالی است که در بازه سنین نوجوانی و جوانی برای هر فردی پیش می‌آید. همه ما به دنبال این هستیم که شغل مناسب داشته و به واسطه همین شغل زندگی عادی و بدون دغدغه مالی را سپری کنیم. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که هر فرد نمی‌تواند در هر شغلی موفق باشد. از سوی دیگر هر فردی که قصد انتخاب رشته مورد علاقه دانشگاه را دارد، اولویت اصلی وی این است که بتواند وارد شغل مناسب این رشته شود. پس تکلیف کسی که هیچ تجربه‌ای از بازار کا
موفق نشدن در کنکور ته زندگی شما نیست!
قبول نشدن تو ارشد نشون دهنده این نیست که هیچوقت قرار نیست آدم موفقی باشید!
آدمی موفق که از شرایطی که به وجود اومده بتونه نهایت استفاده رو بکنه ، چه اون شرایط قبول شدن تو بهترین رشته و بهترین دانشگاه باشه؛ چه ادامه تحصیل ندادن!
راه موفقیت خودتو پیدا کن ...
نگاه نکن که بقیه موفقیت و خوشحالی رو تو چی می بینن ، خودتو همینجور که هستی دوست داشته باش ... .

رایان جوانمرد 

تقدیم کنکوریای  
خب درابتدا باید بگم چرا اصلا این روش؟چه کاریه اصلا؟وقتی نرم افزارهایی برای اینکار هستن.یا خود ویندوز معمولا ابزاری برای اینکار به ما میده...
تمامی اینها درسته ولی بعضی اوقات ما تازه ویندوز نصب کردیم(ویندوزمون قدیمیه) یا اینکه توی یه بازی هستیم و سیستم آنچنان قوی نداریم که یه نرم افزار اضافه رو اجرا کنیم و فقط یه لحظه و برای یکبار ممکنه نمایش داده بشه و تموم بشه.اونوقت چی؟اگه میخواین بدونین و ممکنه چیز جدیدی یادبگیرین خوشحال میشم بقیشو بخون
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 99
سایتی در مورد اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 99
اطلاعاتی در مورد اعلام نتایج
سایتی در مورد مقطع دکتری
زمان انتخاب رشته دکتری 99
زمان جواب دعوت به مصاحبه دکترا ۹۹
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
مامان و برادر رفتن مشاوره معلوم نیس چی گفتن. مامان هم تعریف نمیکنه که چی شده. فقط گفت مشاور گفته باید خواهر و پدر هم باشن. منم به فاصله صدم ثانیه جبهه گرفتم و گفتم من هیچ قدمی در راستای بهتر شدن این رابطه بر نمی دارم. اگه بگه تخریبش کن چرا ولی درستش نمی کنم. نمیخوام درستش کنم. دیگه ریده دیگه. گندیه که زده. خواهرشو از دست داده. تمام.
حالا دارم فکر میکنم برم مشاور بهش بگم منو زورکی آوردن منم حرف تو رو گوش نمی دم ولی دوس داری خودتو خسته کن. بعد می گه پا
روز دختر مبارک. مبارک دخترهایی که خیلی روزها متهم شدن به نازک نارنجی بودن، ضعف داشتن و ضعیف بودن، اما تو سختی‌ها بزرگ‌ترین و قوی‌ترین همدم خانواده‌شون بودن. مبارک دخترهایی که تو روستا یا خانواده‌ای محروم به دنیا اومدن و حسرت خیلی از آرزوهاشون ممکنه تو دلشون بمونه. مبارک همه‌ی دخترهایی که وقتی به آینه نگاه میکنن، لبخند میزنن. مبارک دخترهایی که رانندگی میکنن تو شهری که مردها فکر میکنن اگه جلوی ماشین خانم‌ها بپیچن قوی‌ترن و درس میخونن ت
باسلام برهمگی:)) من این وبلاگ رو ساختم برای اینکه تلاش کنم به ارزوی خودم برسم که همون معلمی است خیلی ها این سوال براشون پیش میاد که معلمی شغل خوبی نیست و برو تجربی بخون ولی به نظر من باید اون رشته ای رو که دوست داری بخونی و موفق باشی من خیلی از کسایی رو می شناسم که به خاطر اینکه دوستشون گفته رشته تجربی یا ریاضی فیزیک رو بخون اون ها هم به حرف دوستشون گوش دادند ولی اخرش موفق نمی شوند اون رشته ای که مد نظره ادم در ان موفق میشه خوب داشتم می گفتم این س
باسلام برهمگی:)) من این وبلاگ رو ساختم برای اینکه تلاش کنم به ارزوی خودم برسم که همون معلمی است خیلی ها این سوال براشون پیش میاد که معلمی شغل خوبی نیست و برو تجربی بخون ولی به نظر من باید اون رشته ای رو که دوست داری بخونی و موفق باشی من خیلی از کسایی رو می شناسم که به خاطر اینکه دوستشون گفته رشته تجربی یا ریاضی فیزیک رو بخون اون ها هم به حرف دوستشون گوش دادند ولی اخرش موفق نمی شوند اون رشته ای که مد نظره ادم در ان موفق میشه خوب داشتم می گفتم این س
باسلام برهمگی:)) من این وبلاگ رو ساختم برای اینکه تلاش کنم به ارزوی خودم برسم که همون معلمی است خیلی ها این سوال براشون پیش میاد که معلمی شغل خوبی نیست و برو تجربی بخون ولی به نظر من باید اون رشته ای رو که دوست داری بخونی و موفق باشی من خیلی از کسایی رو می شناسم که به خاطر اینکه دوستشون گفته رشته تجربی یا ریاضی فیزیک رو بخون اون ها هم به حرف دوستشون گوش دادند ولی اخرش موفق نمی شوند اون رشته ای که مد نظره ادم در ان موفق میشه خوب داشتم می گفتم این س
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دانلود دفترچه
اطلاعاتی در مورد کارشناسی ارشد
دانشگاه آزاد و انتخاب رشته آن
سایتی در مورد دانود دفترچه انتخاب رشته
دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد
دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد دکتری99
اطلاعاتی در مورد دفترچه ارشد
سایتی در مورد دفترچه انت
سلام دوستان 
میخواستم ببینم امتیاز دکه خوراکی یا کیوسک روزنامه فروشی به چه کسانی تعلق میگیره، گرفتن امتیازش سخته ؟ و اینجا کسی هست که امتیاز داشته باشه یا اطلاع دارید که کجا باید اقدام کرد؟
گرفتن امتیاز دکه خوراکی سخت هست یا نه؟ حتما قید کنید که به کدوم افراد حتما تعلق میگیره یعنی ممکنه به افراد خاصی تعلق بگیره؟
این سوال آخر رو اگر کسی اطلاع دقیق داره لطف کنه بگه ممنون میشم از وقتی که میذارید وسوالم رو جواب میدین
مرتبط :
یه دختر تنها چطور با
سلام  به همگی
یه سوال کلی داشتم، چطور میشه تو شرایطی که بعضی رشته ها اشباع هستند یا بیکار دارند (کم یا زیاد)، ما بتونیم در اون ها موفق باشیم و کسب درآمد کنیم و خودی نشون بدیم؟ امکانش هست یا نه؟
مثلا تو فلان رشته میگن کار نیست و بیکار داره و تو بری نمیتونی کاری کنی و این داستان ها، مثلا یکی میگه باید زرنگ باشی و توضیح میده این زرنگ بودن دقیقا یعنی چی، و چه کارهایی باید کرد. یکی این مثال رو میگه شما مثال خودتون رو بگین، اطلااعات جانبی ای هم داری
هدایت تحصیلی در این روزها خانواده‌ها، دانش‌آموزان، اولیا مدارس و مشاورین را درگیر کرده است.
برای ورد به هر رشته در متوسطه دوره دوم نیاز است حداقل نمراتی کسب شود. در صورتی که دانش‌آموزان در دروس تخصصی که ملاک ورود به هر رشته است، در سه پایه هفتم، هشتم و نهم (هفتم و هشتم با ضریب ۱ و نهم با ضریب ۳) حداقل نمره را دریافت نکنند. دانش آموزان برای ورود به هر کدام از شاخه های نظری و فنی و حرفه ای نیازمند کسب حداقل نمرات دروس تخصصی پایانی نوبت دوم (نمره
 user agent string  به طور خلاصه رشته‌ای است که توسط مرورگر کاربر به کارساز(سرور) ارسال میشود و اطلاعات رایانه‌ی کاربر را مشخص میکند. این اطلاعات شامل سیستم‌عامل و نسخه‌ی آن، مرورگر و نسخه‌ی آن یا برای یک بات تنها نام و نسخه‌ی آن است.البته این رشته در قرارداد(پروتکل) های دیگر نیز استفاده میشود.
ادامه مطلب
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد دانشگاه ازاد
سایتی در مورد دکتری آزاد 99
دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 99
نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته
دانلود دفترچه انتخاب رشته دکترا ازاد ۹۹
سایتی در مورد دکتری ازاد99
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باش
۱. کتاب بچه های عجیب و غریب یتیم خانه خانم پرگرین ۲ رو شروع کردم [آخر کتاب اولش نوشته بود همه اون عکسا که تو کتابه واقعیه و از کلکسیون دارا جمع کردن فق بضیاشو یکم ادیت کردن .. این خیـــــلی جذاب بود برام که واقعا همچی آدمایی ممکنه باشن]
۲. آلبالو یخ زده + پف فیل خونگی + آش رشته داغ و پر کشک
۳. Clash of clans + قفس رامونو پر پشمک کردم رفته خودشو توش غرق کرده
داشتم فکر می‌کردم که چی باعث میشه آدم‌ها بعد از اتمام یک رابطه سریعا بپرن برن توی یک رابطه‌ی دیگه؟ یا چطور ممکنه به فاصله‌ی کوتاهی از دوست داشتن یک نفر، فردی دیگه رو دوست بدارن؟ 
تنها جوابی که براش پیدا کردم که ربطی به اخلاقیات نداشته باشه، اینه که احتمالا این یه مکانیزم دفاعیه برای تحمل نکردن و فرار کردن از رنج‌هایی که از پایان اون روزها به دست اومده. 
 
 
من خودم مشکلم اینه که همیشه فکر میکردم مردها ابرقدرتن :)
فکر میکردم مردها فقط میخوان سکس کنن و فرار کنن.
برعکسه.
مرد ممکنه بخواد بخوابه با همه، چون اون بیچاره مخش تنوع طلبه. حتی دخترا هم ممکنه همینطوری بشن. الان خود من استرس دارم که وقتی اسم یکی بره توی شناسنامه م باید با بزرگترین وحشت زندگیم روبرو شم.
 
یعنی ما هم تنوع طلبی رو دوست داریم. ما هم حداقل استقلال و ازادی رو دوست داریم.
 
ولی قضیه اینه که مرد ممکنه علاقمند بشه. مردها اتفاقا زود علاق
سلام
با خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم  .
زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
سایتی در مورد ارشد 99
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دانشگاه ازاد 99
کارشناسی 99 و اطلاعاتی در مورد آن
تاریخ انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته کارشناسی ارش
۱- آیا استعداد ها و توانمندی­های خود را می شناسید؟
۲- آیا علایق خود را بخوبی می­شناسید؟
۳- آیا رشته ای که انتخاب کرده­ اید، با توانمندی­ها و علایق شما مطابقت دارد؟
۴- آیا تحت تاثیر محیط، وجهه اجتماعی رشته مورد نظر یا پیشنهاد دوست و آشنا رشته خود را انتخاب کرده­ اید؟
۵- آیا به خاطر اینکه رتبه­ تان مطابق میلتان نشده و می خواهید هر طور شده در دانشگاه پذیرفته شوید، این رشته را انتخاب کرده­ اید؟
۶- فکر می­کنید که اگر به رشته­ تان علاقه‌مند نباشید،
باسلام برهمگی:)) من این وبلاگ رو ساختم برای اینکه تلاش کنم به ارزوی خودم برسم که همون معلمی است خیلی ها این سوال براشون پیش میاد که معلمی شغل خوبی نیست و برو تجربی بخون ولی به نظر من باید اون رشته ای رو که دوست داری بخونی و موفق باشی من خیلی از کسایی رو می شناسم که به خاطر اینکه دوستشون گفته رشته تجربی یا ریاضی فیزیک رو بخون اون ها هم به حرف دوستشون گوش دادند ولی اخرش موفق نمی شوند اون رشته ای که مد نظره ادم در ان موفق میشه خوب داشتم می گفتم این س
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) بهمن‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قطعی ا
پستی گذاشته بودم که کمی قبولش داشتم کمی نه ، احساس کردم بودنش نمک پاشیدن رو زخممونه در این شرایط و حذفش کردم.
آقا ما همه ممکن الخطا هستیم فقط گفتم یادمون باشه در این مسائل فعلی از نظر منو شما ممکنه کسی اشتباه کرده باشه ممکنه از نظر خودش و دیگری خیر فقط گوشه ی ذهنمون داشته جز ائمه ی اطهار هیچ کسی معصوم نیست 
 
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد
سایتی در مورد بررسی اولویت بعدی انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98
سایتی در مورد مقطع کارشناسی
اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98
بررسی اشتباه ارشد مقطع کارشناسی
اطاعاتی در مورد انتخاب رشته ارشد
اولویت های انتخاب رشته
سایتی در م
بچه ها زندگی خیلی پیچیده هست
و آدمهایی که حتی فکرش رو هم نمیکنین که ممکنه مشکل داشته باشن، در حقیقت در مشکلات زیادی غرقن. مشکلاتی که شاید برای شما مشکل به نظر نیاد ولی برای اونها فاجعه هست. همونطور که برای ماها مسائلی فاجعه و سخت هکه ممکنه بای بقیه به طرز خنده داری ساده باشه.
آدم ها رو شوخی نگیریم.
حال ادمها رو حتی اگه شده یه بار، بپرسیم.
حتی یه بار.
سه سال بعد ممکنه پشیمون بشیم که چرا یه بار ازون آدم نپرسیدیم حالت خوبه؟
همون طور که سه سال من این
محبتای ما آدما اینجوریه که حجم عظیم محبتی که تو قلبمونه یدفه با دیدن یه کاری، یا فهمیدن یه موضوعی ممکنه همه ی همه‌ش تبدیل بشه به تنفر،
حتی ممکنه حجم تنفره بیشتر از محبت قبلیه باشه .. یعنی "حسنات" می‌شن "سیئات"
چقدر خدا عجیب غریبه که "سیئات" رو به "حسنات" تبدیل می‌کنه.. 
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸  آغاز شد و داوطلبانی که  برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند باید به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
داوطلبان باید از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شما
دیروز به بچه ها گفتم ممکنه نیام 
ممکنه
ناراحت شدن اغلبشون؛ دوتاشون زدن زیر گریه و چند تایی بغض کردن. بی تفاوت هم داشتیم البته...
بعد گفتم بچه ها رفتنم یه شوخی بود. کنارتون هستم.
دوستشون دارم و دلم براشون تنگ میشه اگر نبینمشون. هلیا گفت خانوم وسط سال وسط راه وقت بی وفایی نیست. نباید ما رو تنها بذارید...
دلم مچاله شد. دوست ندارم غمگینشون کنم.
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
به نظر من دانشجوی موفّق کسی است که خوب درس بخواند؛ خوب تهذیب اخلاق کند و خوب به ورزش بپردازد. من برای دانشجوی موفّق، سه شاخص دارم. البته ممکن است یک جوان موفّق در خانه، معیارهای دیگری داشته باشد؛ یک کاسب موفّق، یک اداری موفّق، معیارهای دیگری داشته باشد؛ اما دانشجوی موفّق، به حیث دانشجویی، این است: باید خوب درس بخواند، به اخلاق و تهذیب نفس بپردازد، ورزش هم بکند. ۱۳۷۷/۰۲/۲۲
 
چقد هوا خوبه...منکه فردا نوبت ارائه ی پروژه ای رو ندارم که انجام ندادم تایپش نکردم و تستش هم نکردم...شما چطور؟؟منکه اصلا معدلم وابسته به سه واحد پیشرفته ی فاکی نیست...شما چطور؟منکه نمیخوام شب زلزله بیاد اصلا قیامت شه تا صبح نرسه...شما چطور؟
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت رسمى آن به نشانه اینترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سایت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
آیا رشته ریاضی مناسب انتخاب است
یکی از مطالب بسیار مهم و سوال برانگیز برای تمامی دانش آموزان و والدین این است که آیا رشته ی انتخابی ( رشته ریاضی ) در آینده جایگاه و شغل مناسبی را برای فرد ایجاد میکند یا خیر . در واقع هدف هر دانش آموزی از تحصیل رسیدن به شغلی مناسب در آینده می باشد . در سال های گذشته میزان پذیرش دانشجو در رشته ریاضی بسیار زیاد بوده و همچنین بازار کار این رشته در وضیعت معمولی قرار دارد و نسبت به رشته ی تجربی در رده ی پایین تر قرار می
✅ چند قانون مهم که قبل از انتخاب_رشته باید بدانید ؛
1- انتقال از دروه ی شبانه به روزانه ممنوع میباشد !2- هیچ دانشجویی نمیتواند همزمان در دو رشته یا دو محل ( اعم از دولتی یا غیر دولتی ) تحصیل نماید !3- قبولی در رشته های دوره روزانه باعث محرومیت از پذیرش رشته های این دوره در سال آینده خواهد بود ( یعنی قبول شدی حتما باید بری ، وگرنه از انتخاب رشته ی دوره روزانه سال بعد محروم میشوید ) !4- نقل و انتقال پذیرفته شدگان ظرفیت_مازاد ، فقط بین دانشگاه هایی که دا
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم  .
کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
سایتی در مورد کد دسترسی به انتخاب رشته
اطلاعاتی د رمورد انتخاب رشته دانشگاه آزاد
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد
اطلاعاتی در مورد دکتری آزاد
کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
سایتی در مورد دفترچه دکتری
اطلاعاتی د رمورد دفترچه دکترا
زمان انتشار دفترچه دکترا
دفتر
یک درصد فک کنین من فیلم hidden figures  رو نبینم :)) فیلم زنانی موفق که در ناسا کار میکنند و سعی میکنند که با تبعیض نژادی مبارزه کنند. یه قسمت از فیلم رو با جون و پوست و خونم حس کردم.اونجایی که میگه:
So, yes, they let women do some things at NASA, Mr. Johnson. And it's not because we wear skirts. It's because we wear glasses.
میدونین چند بار بهم گفتن به خاطر دختر بودنته که توی هیچ درسی نیفتادی؟ میدونین من هیچچچ وقت نرفتم واسه اعتراض به نمره؟ برای دیدن نمره هم به ندرت.. هر وقت میرفتم سرم پایین بود کلید رو میدی
سلام وقت تون بخیر
دختری هستم ۱۹ ساله، چندین سال میشه که آقا پسری رو دوست دارم، ولی ایشون نمی‌دونن. من امسال کنکوری بودم. رتبه‌م هم زیر ۲۰۰۰ شد ولی چون رشته‌ای که ایشون می‌خونن رو قبول نمی‌شدم انتخاب رشته نکردم. 
به لحاظ جایگاه اجتماعی، خانواده، چهره و ملاک‌های ظاهری وضعیت مطلوبی دارم. معتقد هستم و به لحاظ درسی، دارم تلاشم رو می‌کنم که حتما همون رشته و همون دانشگاه قبول بشم. توکل به خدا دیگه، اگه قسمت باشه قبول میشم.
مشکلی که من می‌خواستم
بعد از 6 ترم تحصیل رشته پزشکی، یه درس به نام آمار رو با 9 افتادم! آماری که به درد سگ نمیخوره! 
نمیدونم چطور قراره دوباره خوندنش رو تحمل کنم.
Embarrassment 
از نظر بقیه، از نظر شماها، از بیرون، خیلی لوس بازی به نظرمیاد برای یه همچین افتادنی ناراحت باشم. ولی صادقانه ناراحتم. احساس میکنم قلبم رنگ پریده شده
چرا نمیتونیم از حداکثر توانمون بهره ببریم؟!چرا نمیتونیم نهایت تلاشمون رو کنیم؟!
همیشه زمان هایی رو داشتیم که با خودمون بگیم؛بایدبیشتر تلاش میکردم.باید بیشتر سعیمو میکردم.میتونستم بیشتر تلاش کنم.باید وقت بیشتری روش میگذاشتم‌.
حالا من دقیقا در نقطه ی قبل از این جملات قرار دارم.با وجود اینکه میدونم که ممکنه در آینده همچین جملاتی رو استفاده کنم،چرا باز هم طبق همون روال قبلی دارم پیش میرم؟!چطور میتونم واقعا با آگاهی نهایت تلاشم رو بکنم؟
دارم
ریاضی تنها محدود به مهندسی نیست
بله، برای ورود به رشته‌های مهندسی بهتر است که رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کنید و رشته‌های مهندسی بر اساس تصور عموم از شغل ‌های پردرآمد رشته ریاضی به حساب می‌آیند و به نظر برخی افراد هم کارهای رشته ریاضی محدود به همین مهندسی می‌شود.
اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک تنها محدود به رشته‌های مهندسی نیست. همینطور خانم‌هایی که به دنبال فضاهای کاری متفاوت‌تری از آقایان هس
توی اثبات های ریاضی دوتا اشتباه دارم که خیلی تکرار می‌شن.
۱. رابطه ای که باید اثبات بشه رو نقض می‌کنم. این واقعا عجیبه که انقدر این اتفاق تکرار می‌شه. یک جورهایی نشانگر اینه که خیلی زیاد مخالفت می‌کنم و همیشه میخوام دنبال اشکال در هر فرضیه ای باشم و تمام راه های نقضش رو در پیش بگیرم.
۲. توجیه های عجیب! بعنوان تمثیل، ممکنه من ۲+۲ رو به صورت کاملا سهل انگارانه ۵ بنویسم؛ چون ۵، راه حلی که مدنظرم هست رو به نتیجه می‌رسونه. این نشانگر ارورهای وحشتن
سوالاتی که در مصاحبه کاری انگلیسی می پرسند همراه با پاسخ
How would you describe yourself?شما چطور خودت رو شرح میدی؟.What are your strengths / positive traits?نقاط قوت شما چیست؟/ ویژگی مثبت؟.Why should we hire you?چرا ما باید شما رو استخدام کنیم؟.در پاسخ میتونید بگید:I consider myself hardworking / reliable / dependable / helpful / outgoing / organised / honest/ cooperativeمن خودم رو سختکوش/ قابل اطمینان/ قابل اعتماد/ مفید/ فعال/ منظم/ صادق/ همکاری کننده میدانم.I’m a team-player / an experienced team-leader / a seasoned (experienced) professional / a dedicated worker.من یک کارگر
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) اردیبهشت‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قط
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد اعلام نتایج
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
سایتی در مورد دانشگاه آزاد 99
زمان اعلام نتایج انتخاب رشته
اطلاعات مهم تحصیلی
سایتی برای حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
 
این مقدمه « خیلی » مقدمه هست!
 
در برنامه نویسی شما نیاز به داده دارید. اما این داده ها کجا هستند؟ این داده ها ممکنه در
کامپیوتر یه آدم دیگه
یه فایل توی کامپیوتر شما
توی اینترنت 
توی یک سیستم مدیریت پایگاه داده (DBMS)
باشه. حالا میخوایم یاد بگیریم که چطور با داده های درون فایل‌ها در پایتون کار کنیم. 
ادامه مطلب
سلام بچه ها 
میشه لطفا بهترین منابع کمک آموزشی برای درس های زیست، شیمی، ریاضی، فیزیک، عربی و ادبیات رو بهم معرفی کنید.
من بعد چند سال میخوام کنکور بدم و نمیدونم کدوم کتاب ها الان خوبن، اینم بگم احتمالا از شهریور امسال شروع میکنم و زیست رو هم میخوام کلاس برم چون رشته قبلیم ریاضی بوده.
ممنون میشم منو راهنمایی کنید!
بیشتر بخوانید ...
بعد از چند سال می خوام کنکور بدم، چه منابعی رو بخونم؟
در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟
چگونگی خوندن املا در ادبی
انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل
 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  
کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است. 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها