نتایج جستجو برای عبارت :

ارلینگ هالاند ؛ مهاجم سابورگ در سبد خرید دورتموند

به گزارش دورتموند ایران ، ارلینگ هالاند مهاجم 19 ساله تیم فوتبال سالزبورگ در بوندسلیگای اتریش در سد خرید دورتموند قرار گرفته است. ارزش فعلی این بازیکن 30 میلیون یورو تخمین زده شده که البته باید این نکته را در نظر گرفت که هالاند خواهان بسیاری دارد و باشگاه های زیادی به دنبال او هستند، و به همین خاطر به جهت رقابت با سایر باشگاه ها احتمالا از 30 میلیون یورو بیشتر معامله شود.
هالاند در این فصل 13 بازی برای تیمش انجام داده که در این مدت 15 گل و 6 پاس گل
به گزارش دورتموند ایران ، طبق شنیده ها ماریو مانژوکیچ مهاجم 33 ساله یوونتوس ایتالیا در سید خرید دورتموند قرار دارد.
مانژوکیچ کروات که در سال 2015 از اتلتیکو مادرید به یوونتوس پیوست، مد نظر دورتموند قرار گرفته است.
او البته سابقه بازی در بایرن مونیخ را نیز دارد و با جو بوندسلیگا و تیم های آلمانی تا حدودی آشناست.
او البته با وجود گذشت 13 هفته از سری آ در سال 2020-2019 حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده و پیشنهاد این تیم آلمانی می تواند او را وسوسه ب
#غیر_رسمی 
 امره جان از یوونتوس به دورتموند پیوست
انتقال امره جان به دورتموند تکمیل شده است. امره جان، هافبک 26 ساله آلمانی که در این فصل به یک نیمکت‌نشین مطلق در یوونتوس تبدیل شده بود، پس از چندین بار ابراز نارضایتی، به خواسته‌اش رسید و می‌تواند در بوندس‌لیگا به فوتبالش ادامه دهد. طبق توافقات انجام شده، امره جان در انتقالی قرضی به ارزش 2 میلیون یورو همراه با بند خرید اجباری 27 میلیون یورویی از یوونتوس راهی دورتموند می‌شود. امره جان فردا ر
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا به مصادف پادبورن رفت. پیش از این دیدار و با تصمیم باشگاه دورتموند، در یک اقدام فرهنگی از شش نفر از هواداران وفادار و دیرینه این باشگاه تقدیر به عمل آمد.
 
به گزارش دورتموند ایران ، هر ساله حایزه ای به نام گلدن بوی از سوی روزنامه نگاران ورزشی به جوان ترین بازیکن زیر 21 سال که در لیگ های معتبر اروپایی بازی می کنند. داده می شود.
در لیست، 20 بازیکن حضور داشتند که روزنامه نگاران می توانستند به آنها رای بدهند.
از ژوآ فلیکس پرتغالی و جیدون سانچو انگلیسی گرفته تا ارلیگ هالاند تازه اوج گرفته و ماتیاس دلیخت و آنسو فاتی 16 ساله، در کنار چند نام دیگر مشهورترین آنان بودند.
در نهایت پس از رای گیری، ژوآ فلیکس پرت
به گزارش دورتموند ایران ، دو تیم دورتموند و دوسلدورف در ورزشگاه خانگی دورتموند یعنی وستفالن بازی هفته چهاردهم خود در این فصل بوندسلیگا را برگزار خواهند کرد.
در ده مسابقه اخیر این دو تیم، دورتموند 6 بار موفق به شکست حریف خود شده و دو بار هم شکست خورده و تنها دو بازی به تساوی انجامیده است.
در تاریخ این دو تیم، چهل بار به مصاف هم رفته اند که دورتموند 17 بازی را برده و 15 بازی را شکست خورده و 8 بازی هم مساوی شده است.
در این چهل دیدار دورتموند مجموعا 75
به گزارش دورتموند ایران ، تیم بورسیا دورتموند که در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت موفق به صعود از این گروه به مرحله یک هشتم نهایی شد.
گروه F این رقابت های که به گروه مرگ نامیده شد، چهار نماینده از چهار کشور اسپانیا، ایتالیا، آلمان و چک داشت. بارسلونا، اینتر، دورتموند و اسلاویا پراگ تیم هایی بودند که در این گروه حضور داشتند.
دورتموند در اولین بازی خود برابر بارسلونا به تساوی صفر صفر دست یافت.در دومین بازی پراگ را دو بر یک شکست داد.
همیشه قبل از هر حمله مهاجم  ، حمله او را تخریب کنید ، در این عکس ها مهاجم می خواهد مچ دست را بگیرد ، ولی به او اجازه داده نمی شوداگر مهاجم موفق به گرفتن دستان گردید
مچ دستتان را بچرخانید ، به سمت سر شانه ،اگر  مهاجم دست راستان را گرفته به سمت سر شانه چب اگر مهاجم  دست چب را گرفته به سمت راست
در این عکس آرنج بر دفاع و ضربه آماده می شود
و یا می توانید ، با انگشتان  ضربه به پشت دست مهاجم وارد کنید
یا با آرنج به شریان او وارد کنید
و سریع حالت دفاعی بگی
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند از حالا به فکر تقویت خود است و گزینه هایی را نیز در همین راستا در دستور کار قرار داده است که یکی از انها ترروی پاروت است.
پاروت متولد چهارم فوریه سال 2002 و در شهر دوبلین ایرلند است.
این مهاجم یک متر و هشتادوپنجی راست پا است و با تیم فعلی خود یعنی تاتنهام تا سال فوریه 2019 قرارداد دارد.
تروی فوتبال خود را در سال 2017 و در تیم بلوردس ایرلند شروع کرد و از این تیم به جوانان تاتنهام پیوست.
او در این فصل
 پس از مشخص شدن مصدومیت مادیبو مایگا مهاجم مالیایی مدنظر قرمزها این باشگاه حالا به دنبال مهاجم خارجی دیگری می‌گردد.
گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس طی 24 ساعت آینده مهاجم مدنطر و جدید خود را معرفی خواهد کرد و همچنین علا عباس مهاجم 22 ساله و ملی پوش تیم ملی عراق و باشگاه الزورا  گزینه جدی و جدید سرخپوشان است.
این مهاجم  جوان در فصل قبل که با الزورا در لیگ قهرمانان حضور داشت و همگروه ذوب آهن نیز بود موفق شده در 18 بازی خود برای این تیم عراقی 11 گل به
به گزارش دورتموند ایران ، با این که مدیران دورتموند در مصاحبه هایشان همواره تاکید بر حفظ جیدون سانچو دارند اما هیچ کس نمی تواند تضمین دهد که او همچنان در این تیم باقی خواهد ماند. با این وجود حتی خود مدیران هم نسبت به گفته های خود مطمئن نیستند و به دنبال جانشین برای خروج احتمالی سانچو از دورتموند هستند.
در همین رابطه آنتونی وینگر 19 ساله تیم سائوپائو یکی از گزینه های جانشینی سانچو در رسانه ها مطرح شده است.
این بازیکن که متولد 24 فوریه 2000 است 1.72 س
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال دورتموند در هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی هرتابرلین، به مصاف هم می روند.
در تاریخ در 10 تقابل اخیر این دو تیم در بوندسلیگا و دی اف بی پوکال جام حذفی آلمان، دورتموند پنج بار موفق به شکست این تیم شده، چهار دو تیم با تقسیم امتیازات زمین را ترک کرده اند و تنها یک بار هرتابرلین موفق به شکست زنبورها شده است.
آخرین برد هرتابرلین برابر دورتموند به سال 2017 باز می گردد که در این دیدار در هفته 24 بوند
به گزارش دورتموند ایران ، تیم دورتموند در هفته چهاردهم بوندسلیگا از مهمان خود دوسلدورف در ورزشگاه وستفالن میزبانی کرد.
در این بازی دورتموند موفق به زدن 5 گل به این تیم شد و در ورزشگاه خود و در مقابل دید هواداران خود جشنواره گل به پا کرد.
اولین گل دورتموند را کاپیتان رویس در دقیقه 42 به ثمر رساند تا این گل آغازی بر جشنواره گل این تیم در نیمه دوم باشد.
با شروع نیمه دوم، در دقیقه 53 توسط سانچو گل دوم وارد دروازه دوسلدورف شد اما با تصمیم VAR این گل مرد
به گزارش دورتموند ایران ، کمتر از یک ماه تا پایان سال 2019 میلادی و آغاز 2020 باقیمانده است. اروپاییها در تکاپوی کریسمس و آغاز سال نو هستند. در تصویر زیر خلاقیت یک هوادار دورتموند در تهیه نان و کولوچه برای کریسمس را مشاهده می کنید.
به گزارش دورتموند ایران ، دو تیم بارسلونا و دورتموند در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه خانگی بارسلونا، نیوکمپ برگزار خواهد شد.
زردپوشان وستفالن و آبی اناری های بارسلونا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیش از این در تاریخ این دو تیم تنها سه بار به مصاف هم رفته اند.
آخرین مصاف این دو تیم به دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل جاری بر می گردد جایی که این دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل
به گزارش دورتموند ایران ، در پایان بازی های گروه F لیگ قهرمانان اروپا، تیم بورسیا دورتموند در ورزشگاه نیوکمپ از میزبان خود بارسلونا، با سه گل شکست خورد تا صعود او مشروط به نتیجه آخر این تیم برابر اسلاویا پراگ و البته نتیجه دیدار بارسلونا و اینتر باشد.
دورتموند اما در این دیدار یک گل از سه گل خورده را جبران کرد اما این باعث نشد که بتوانند بازی را برگردانند.
در این دیدار ابتدا لوئیس سوارز در دقیقه 29 و لیونل مسی در دقیقه 33 دو گل بارسلونا را زدند
به گزارش دورتموند ایران، مارکو رویس کاپیتان باتجربه و آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند پس از نمایش ضعیف این تیم مقابل پادرپورن تیم ته جدولی بوندسلیگا در مصاحبه با خبرنگار گفت : " دیگر هرگز نباید به این شکل بازی کنیم. عملکرد امشب ما بسیار ضعیف بود و ما شرمنده هواداران شدیم. از هوادران معذرت می خواهم.
تیم فوتبال بورسیا دورتموند در این دیدار با دریافت سه گل در نیمه اول بازی را به تیم قعر جدولی پادربورن واگذار کرد. اما با شروع نیمه دوم آنها یک گ
به گزارش دورتموند ایران ، در هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا، دورتموند در ورزشگاه خانگی هرتابرلین به مصاف این تیم رفت که موفق به شکست دو بر یک این تیم شد.
خلاصه بازی
در این دیدار برای دورتموند ابتدا جیدون سانچو در دقیقه 15 اولین گل دورتموند را به ثمر رساند و سپس هازاد تنها دو دقیقه پس از گل اول، گل دوم دورتموند و گل اول خود را وارد دروازه هرتا کند.
هرتابرلین پس از دریافت دو گل در فاصله بسیار کم سعی در جبران نتیجه داشت تا اینکه در دقیقه34 توسط ول
به گزارش دورتموند ایران  به تازگی اخباری در سانه ها مطرح شده که حکایت از انتقال احتمالی امره جان به دورتموند دارد.
امره جان بازیکن 25 ساله و دو رگه ی آلمانی و ترکیه ای در یوونتوس ایتالیا بازی می کند.
او تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد. البته که او فوتبال خود را از کشور یعنی آلمان و از تیم جوانان فرانکفورت شروع کرده است.
او پس از فرانکفورت به تیم زیر 17 ساله های بایرن پیوست و در ادامه مسیر را در تیم بایرن مونیخ تا رده بزرگسالان طی کرد. او پس از
به گزارش دورتموند ایران ، اشرف حکیمی بازیکن 21 ساله تیم فوتبال دورتموند از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا به عنوان بهترین بازیکن جوان این قاره در سال 2019 انتخاب شد. حکیمی که از رئال به صورت قرضی به دورتموند پیوسته، به واسطه عملکرد خیره کننده اش در ترکیب دورتموند به این عنوان دست یافت.
حکیمی تا به اینجای رقابت های بوندسلیگا در 12 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته که تاکنون دو گل زده و سه پاس گل هم داده است. اما چیزی که به احتمال زیاد موجب دس
به گزارش دورتموند ایران ، بعد از حواشی به وجود آمده خارج از زمین فوتبال برای جیدون سانچو ستاره جوان دورتموند، بار دیگر این بازیکن به بسیاری از تیم ها لینک شد.
در حالیکه همه انتظار خروج سانچو از دورتموند را داشتند، زورک اعلام کرد هیچ برنامه ای برای فروش او نداریم.
زورک در ادامه صحبت هایش تاکید داشت که سانچو عنصری اساسی برای تیم ما است و ما در این باره بارها با سانچو صحبت هایی داشته ایم.
زورک همچنین به نمایش عالی سانچو در بازی مقابل هرتابرلین و
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
ظاهرا مهاجم دیپورتی پرسپولیس راهی ذوب آهن خواهد شد.
جونیور براندائو بازیکنی که نتوانست در تیم جا بیفتد و همچنین نظر کادر فنی نسبت به او منفی بود ظاهرا قرار است به ذوب آهن بپیوندد .
منبع این خبر سایت ایلنا و باشگاه خبرنگاران جوان است . 
به گزارش دورتموند ایران ، طی مراسمی که با حضور اعضای مختلف باشگاه دورتموند برگزار شد، دکتر راینهارد رائوبال مجددا به عنوان رئیس باشگاه معرفی و منصوب گردید.
آقای رائوبال پس از این انتصاب گفت " از اینکه رئیس باشگاه شده ام خوشحالم"
رائوبال از سالهای 1979 تا 1982 و همچنین 1984 تا 1986 نیز ریاست این باشگاه را عهده دار بوده است.
با انتخاب مجدد رائوبال به عنوان ریاست باشگاه او این سمت را از سال 2004 تاکنون حفظ کرده است.
 به استثنای دو رای ممتنع، از تعداد 159,037 ن
به گزارش دورتموند ایران ، در آستانه سال جدیدی میلادی و کریسمس طبق روال هر ساله باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند با حضور هواداران و اعضای این تیم جشنی برگزار کرد. در این جشن برنامه های متنوعی تدارک دیده شده بود و هواداران بسیاری نیز در این جشن حضور داشتند.
از جمله برنامه هایی که در این مراسم انجام شد، امضای پیراهن تیم توسط بازیکنان دورتموند بود. آنها پیراهن های خود را امضا می کردند و به هواداران هدیه می دادند. همچنین در قسمتی از این جشن بازیکنان
به گزارش دورتموند ایران ، آکسل ویتسل بازیکن تیم فوتبال دورتموند چهار بازی آخر تیمش در سال 2019 را به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد از دست داد. اما ویتسل در جریان تمرین تیمش مصدوم نشده است، و مصدومیت او در خانه اش رخ داده است.قضیه از این قرار است که در طبقه بالای منزل ویتسل نرده هایی برای جلوگیری سقوط فرزندانش وجود دارد که این نرده ها قفل نشده بودند. آکسل ویتسل اما بی خبر از همه جا به این نرده ها تکیه می دهد و با صورت از پله ها به پایین سقوط می کند
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته سیزدهم بوندسلیگای آلمان هرتابرلین را در خانه خود دو بر یک شکست داد. در این بازی هازاد و سانچو برای زنبورها گلزنی کردند.
هواداران دورتموند که از پرشورترین هواداران فوتبال در دنیا هستند، بار دیگر این موضوع را ثابت کردند.
در  فیلم زیر آتش بازی هواداران دورتموند را در ورزشگاه خانگی هرتابرلین مشاهده می کنید.
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا
به گزارش دورتموند ایران ، تیم دورتموند در بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اسلاویا پراگ از کشور چک رفت. در این بازی دورتموند با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و با توجه به شکست اینتر مقابل بارسلونا جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرد.
در این بازی اما بیشتر از هر بازی دیگر دورتموند، بورکی نقش بسیار موثری در تیمش ایفا کرد. او با چند سیو دیدنی توانست دورتموند را ضمن نجات دادن از خطر حذف، در راه رسیدن به مرحله یک هش
۲۰. قفل کردن پا برای مقابله با “‌آغوش خرس‌”
وقتی فرد مهاجم شما را از پشت بگیرد و سعی کند به سمت بالا بکشد (آغوش خرس)، بالاترین اولویت این است که باید از حمل شدن یا واژگون شدن توسط دشمن جلوگیری کنید. به محض این‌که توسط دشمن از زمین بلند شوید، باید یک پای‌تان را از سمت خارج، دور پای فرد مهاجم حلقه کنید، و سپس پای‌تان را بین پاهای‌اش قرار دهید و زانوی حریف را قفل کنید. این کار باعث می‌شود دشمن نتواند بیش از این شما را از زمین بلند کند، یا بخواه
به گزارش دورتموند ایران ، هواداران تیم دورتموند در اقدامی زیبا و جالب سرودی را همخوانی کردند. این همخوانی در ورزشگاه وستفالن ورزشگاه خانگی دورتموند انجام شده است. در زیر این فیلم را تماشا می کنید.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آو
پیش از این هم اعلام شده بود که ناپولی برای حضور هر چه قوی‌تر در فصل آینده به دنبال اضافه کردن یک مهاجم به ترکیب خود است. مهاجم سابق ناپولی فابیو کوالیارلا امسال آقای گل لیگ ایتالیا شد تا هواداران ناپولی حسرت از دست دادن او را بخورند. اما دی‌لورنتیس، احتمال بازگشت کوالیارلای 36ساله به ناپولی را رد کرد ولی گفت امروز دوشنبه خبر خیلی خوبی برای باشگاه در پیش خواهد بود و اعلام خواهد شد.
در جهان امروز، در نتیجه استخدام امر دینی توسط قدرت سیاسی و بازار، دو شکل از توسل به دین پدیدار شده است :معنویت گرایی و بنیاد گرایی.معنویت گرایی،بی شکل، فرد گرا، محافظه کار و خود مختار است که در دام سیاست زدایی میافتد.بنیاد گرایی،مهاجم، طلبکار، اراده گرا و هویت طلب است که در دام خشونت میافتد و مدام تکفیر میکند.این دو رویکرد، را نمیتوان دو پدیده دینی یا دو گرایش دینی خواند بلکه دو نوع از توسل به دین توسط قدرت سیاسی و بازار هستند که با استفاده ا
به تازگی لیستی از باارزش ترین بازیکنان رئال به که صورت قرضی به تیم های مختلف پیوسته اند منتشر شده است.
1- در این فهرست دنی سبایوس در رتبه نخست قرار دارد. سبایوس که ارزشی معادل 45 میلیون یورو دارد به صورت قرضی به آرسنال رفته و در انگلیس بازی می کند.
2- رتبه دوم این فهرست اشرف حکیمی بازیکن دورتموند است که تازگی 21 ساله شده است. حکیمی مراکشی با 30میلیون یورو دومین بازیکن برتر این فهرست است. حکیمی که تا به اینجای که عملکرد بسیار درخشانی داشته و ممکن است
به تازگی لیستی از باارزش ترین بازیکنان رئال به که صورت قرضی به تیم های مختلف پیوسته اند منتشر شده است.
1- در این فهرست دنی سبایوس در رتبه نخست قرار دارد. سبایوس که ارزشی معادل 45 میلیون یورو دارد به صورت قرضی به آرسنال رفته و در انگلیس بازی می کند.
2- رتبه دوم این فهرست اشرف حکیمی بازیکن دورتموند است که تازگی 21 ساله شده است. حکیمی مراکشی با 30میلیون یورو دومین بازیکن برتر این فهرست است. حکیمی که تا به اینجای که عملکرد بسیار درخشانی داشته و ممکن است
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فاکس
اسپورت، جام ملت های آسیا 2019 در حال برگزاری در امارات است. روزنامه فاکس
اسپورت از پنج بازیکنی سخن به میان آورد که بعد از درخشش در جام ملت های
آسیا 2019 مورد توجه تیم های اروپایی قرار گرفته‌اند.
 
در بین این پنج بازیکن نام مهدی طارمی، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که در الغرافه بازی می‌کند به چشم می‌آید.
 
المعز علی، مهاجم جوان قطری‌ها و مهندی
علی، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق هم در این فهرست جای دارند. ی
به گزارش دورتموند ایران ، با توجه به نتایج نه چندان مطلوب دورتموند در هفته های گذشته و به خصوص در آخرین دیدار این تیم در بوندسلیگا که با توقف این تیم همراه شد، مسئولان این تیم هشداری جدی به کادر فنی این تیم و در راس آنها لوسیان فاوره سرمربی سوئیسی و 62 ساله دادند.
حساسیت این موضوع زمانی مشخص می شود که فاوره و تیمش باید چند روز دیگر به مصاف یکی از غولهای فوتبال دنیا یعنی بارسلونا بروند، به خصوص آنکه این بازی در نیوکمپ ورزشگاه خانگی بارسلونا برگ
مهاجم ایرلندی باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با شارجه از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از کادر فنی مرخصی گرفت و به تهران برنگشت.
به نقل از ایلنا، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بعد از تساوی ۲ - ۲ مقابل شارجه از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی روز گذشته به تهران بازگشتند که مهاجم ایرلندی این تیم همراه آن‌ها از امارات به تهران بازنگشته است.این مهاجم ایرلندی و سابق باشگاه تراکتور که سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان در نیم فصل به جمع س
رادیو ناپولی که جزییات مربوط به باشگاه ناپولی را منتشر می کند ، در جدیدترین اخبار خود درباره سردار ازمون اعلام کرد که مهاجم ایرانی همچنان در صدر لیست خرید ناپولی قرار دارد.
هیچ مدرکی مبنی بر علاقه ناپولی برای امضای مویز کین (اورتون ایتالیایی) وجود ندارد. اولین هدف ناپولی تست زنیت است.
با این وجود ، این تصمیم بسیار گران است و به نظر می رسد که این مهاجم می خواهد به لیگ برتر انگلیس برود.
روز گذشته ، روزنامه ایتالیایی Gazzetta اعلام کرد از آنجا که سرد
پرسپولیس که مدت طولانی مشغول بررسی گزینه‌های مختلف برای خط حمله خودش بوده تا کنون با چند بازیکن مذاکره داشته ولی هرکدام به دلایلی نهایی نشده‌اند و باشگاه مجبور شده به سراغ سایر نفرات برود و این پروسه تا به امروز طول کشیده است.
در همین راستا جدید‌ترین بازیکنی که نزدیک به خط حمله پرسپولیس معرفی شده، جونیور براندائوی برزیلی است که گفته می‌شود قرار است به زودی برای مذاکرات نهایی وارد ایران شود.
این مهاجم برزیلی با سابقه بازی در لودوگورتس بل
به گزارش دورتموند ایران ، یک هوادار خوش ذوق تیم فوتبال دورتموند سعی در یاددادن اسامی بازیکنان این تیم به فرزندش دارد.
در ویدیو زیر مشاهده می کنید که او اسامی بازیکنان را می خواند و فرزند او نیز آنها را تکرار می کند.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را
گزارش فوتبالی، شیخ دیاباته که بعد از رفع مصدومیتش به عنوان بازیکن جانشین معمولا به زمین مى آمد در اولین حضور ثابت بعد از سپرى کردن مصدومیت قفسه سینه ، کارى کرد کارستان و کیفیت بالایش را به نمایش گذاشت تا خیال استراماچونى را بابت یک مهاجم شش دانگ راحت کند.  شیخ  با اینکه قدبلندى دارد اما از تکنیک 
 
 
خوبى هم برخوردار است و گل سوم او به مظاهرى مؤید این موضوع است. برگشتن شیخ به جریان مسابقات و اعتماد به نفس بازیافته او مهمترین اتفاق برد مهم آبی
حس یه فوتبالیست مدافع رو دارم که خیلی وقته به گل زنی می کنه . اما از اونجایی که مدافعه موقعیتش تقریبا هیچ وقت واسش پیش نمیاد . تا اینکه یه روز جلوی یه تیم خیلی مهم ، به طور شانسی یه موقعیت گلزنی به دست میاره .اما اونقدر تو نقش دفاعیش فرو رفته و که طبق عادت فقط توپ رو پاس میده به مهاجم تیم . مهاجم توپ رو گل می کنه یا نه ؟ اصلا مهم نیست . بعد بازی مدافع تازه متوجه میشه کهخودش می تونسته موقعیت رو گل کنه ولی اینقدر تو نقشش فرو رفته که حتی آرزوش تو مهم تر
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
مهاجم خارجی در راه اصفهان
باشگاه ذوب‌آهن قصد دارد یک مهاجم خارجی برای جانشینی ارسلان مطهری به خدمت بگیرد.
به گزارش "ورزش‌ سه"، چهارشنبه هفته گذشته میودراگ رادوولویچ به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد تا این تیم از بلاتکلیفی حدود یک ماهه در بیاید و حالا به دنبال پوشش نقاط ضعف خود باشد.
 
آن‌ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی ارسلان مطهری را در خط حمله از دست دادند و با توجه به وجود ضعف در این بخش از زمین، عملا مهاجم موثری در ترکیب خود ندارند. ه
مهاجم خارجی در راه اصفهان
باشگاه ذوب‌آهن قصد دارد یک مهاجم خارجی برای جانشینی ارسلان مطهری به خدمت بگیرد.
به گزارش "ورزش‌ سه"، چهارشنبه هفته گذشته میودراگ رادوولویچ به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد تا این تیم از بلاتکلیفی حدود یک ماهه در بیاید و حالا به دنبال پوشش نقاط ضعف خود باشد.
 
آن‌ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی ارسلان مطهری را در خط حمله از دست دادند و با توجه به وجود ضعف در این بخش از زمین، عملا مهاجم موثری در ترکیب خود ندارند. ه
مهاجم تیم ملی سوئد در یک قدمی پیوستن به الاهلی قطر است.

 
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه الرایه قطر خبر داد که مارکوس برگ، مهاجم تیم ملی سوئد و عضو باشگاه العین امارات در چند روز آینده به دوحه می آید تا قراردادش را با الاهلی امضا کند.
توافقات نهایی با این مهاجم سرشناس سوئدی صورت گرفته شده است. امید ابراهیمی، هافبک سابق استقلال در این فصل نیز مثل فصل گذشته برای این تیم قطری توپ می زند.
انتهای پ
مهاجم تازه وارد پرسپولیس به‌زودی یکی از ستاره‌های تاثیرگذار تیم گل‌محمدی می‌شود.
آنتونی استوکس به عنوان خرید جدید سرخ پوشان در نیم فصل دوم به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد تا خط حمله این تیم تقویت شود.
در دو بازی که استوکس برای پرسپولیس به میدان رقته نشان داده علاقه زیادی به بازی در بیرون باکس دارد. نزدیک شدن به هافبک‌ها، گرفتن توپ اول، جاگیری در باکس برای گرفتن پاس بعدی و ضربه نهایی‌. شیوه‌ای که به او فرصت شوت‌زنی از داخل و بیرون
نشریه «le10psort» فرانسه خبر داد که کیلیان امباپه، برای برنده شدن توپ طلا برنامه ریزی کرده تا به رئال مادرید برود.
 
آرزوی مهاجم فرانسوی برنده شدن توپ طلا است و این آرزو با انتقالش به مادرید محقق خواهد شد. قرارداد مهاجم ملی پوش فرانسوی با باشگاه پاریسی تا سال 2022 است.
 
لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن در حال رایزنی است تا ام باپه را برای تمدید قرارداد راضی کند اما خانواده این ستاره جوان در تلاش هستند تا این بازیکن به رئال برود و به آرزویش بر
 
امروز نشریه «رکورد» پرتغال به تمجید از مهاجم ایرانی پرداخت و نوشت: مهدی طارمی این اسمی است که به تازگی وارد رقابت برای آقای گلی لیگ پرتغال و کسب امتیازهای بی نظیر شده است.
کسانی که به دنبال گلزنی ارزن قیمت هستند او می تواند بهترین گزینه باشد. مهاجم ایرانی در اولین بازی خانگی اش به همراه ریوآوه هواداران این تیم را به وجد آورد و در پیروزی 5 بر یک تیمش مقابل آوس مهمترین نقش را داشت.
طارمی در این بازی با کسب 24 امتیاز با فاصله زیاد به عنوان بهترین ب
سینوزیت قارچی
بیماری که به دلیل ورود قارچ به مجاری تنفسی به وجود می آید سینوزیت
قارچی نام دارد .متاسفانه در محیط اطراف ما انواع قارچ ها وجود دارند و با
ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن قارچ ها از راه بینی و دهان به بدن راه پیدا می
کنند .قارچ ها و باکتری زمانی که به بدن وارد می شوند بهتر می توانند در
جاهای تاریک و مرطوب به رشد و تکثیر ادامه دهند همین قارچ ها هستند که به
مرور زمان به سینوزیت قارچی تبدیل می شوند .
سینوزیت قارچی مهاجم چیست ؟
این نوع از عف
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در آستانه 110 سالگی از کیت جدید خود رونمایی کرد.
این رونمایی توسط بازیکن باتجربه و کاپیتان تیم یعنی مارکو رویس انجام شد و ویدیویی زیبا در همین رابطه منتشر شده است که در زیر این ویدیو را خواهیم دید.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط
۱۷. حرکت دفاعی در برابر مشت
در وضعیت دفاع شخصی، همیشه باید خود را برای ضربات و مشت‌های فرد مهاجم آماده کنید؛ به خصوص، وقتی وی روی شما سوار باشد. هرگز سعی نکنید مشت‌های حریف را بگیرید. در عوض، با استفاده از ساعدتان ضربات حریف را دفع کنید و سپس، بازوی‌تان را دور دستی که به سمت‌تان آمده است، حلقه کنید؛ دست حریف را محکم قفل کنید تا نتواند بار دیگر ضربه‌ای به سمت شما روانه کند.وضعیت فعلی‌تان امن‌ترین وضعیت در حالت خوابیده است، ولی قطعا از وضعی
 
آسیب‌پذیری: یک
آسیب‌پذیری در گوگل اندروید یافت شده است. یک مهاجم با استفاده از این
آسیب‌پذیری می‌تواند کارهای متعددی انجام دهد. این مهاجم می تواند کدهای
مورد نظرش را بر روی سیستم قربانی اجرا کند،و حالت انکار سرویس ایجاد نموده
و یا سطح دسترسی‌اش را بالا ببرد. در واقع این آسیب‌پذیری در درایور ماژول
NVIDIA Tegra Gralloc وجود دارد و به دلیل عدم اعتبارسنجی درست ورودی‌هایی
که از طریق registerbuffer API وارد می‌شوند به وجود می‌آید. ( پشتیبانی شبکه ، دکل
دفاع شخصی چیست؟
پیشنهاد ما به شما این است که حتما آموزش های مبارزه سلاح با سلاح را فرا گیرید,زیرا براحتی می توانید مهاجم را کنترل یا خلع سلاح کنید.این دوره بسیار پرفایده است.
 
دفاع شخصی یا دفاع از خود به پادکارهایی گفته می‌شود که شخص برای حراست از سلامتی یا اموال خود یا دیگری به‌کار می‌بندد. در بسیاری از نظام‌های حقوقی، دفاع مشروع به‌عنوان حقی برای استفاده از زور در صورت به رسمیت پذیرفته شده‌است.
دفاع فیزیکی
دفاع فیزیکی به‌معنی استفاد
ه گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس که در چند وقت اخیر برای تقویت خط حمله خودش با چند مهاجم مذاکره کرده بود در نهایت برای جذب مادیبو مایگای مالیایی به توافق رسید.
سرانجام بامداد امروز پنجشنبه 10 مرداد این مهاجم وارد ایران شد تا ابتدا در تست‌‌های پزشکی شرکت کند و سپس برای انجام مذاکرات نهایی  و ثبت قرارداد راهی باشگاه پرسپولیس شود.
ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند
سیگنال ایدونا پارک (وست فالن)، نام استادیوم فوتبالی در شهر دورتموند آلمان است.
نام تاریخی این ورزشگاه «وست فالن» یا «وست فالن اشتادیون» است و نام کنونی، نامی تجاری است که از دسامبر ۲۰۰۵ تا ژوئن ۲۰۱۶ برجای خواهد ماند که بعد از اتمام قرارداد باشگاه با شرکت تجاری، نام آن به وست فالن باز خواهد گشت.
این استادیوم، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال بروسیا دورتموند است و با بیش از هشتاد هزار نفر ظرفیت، بزرگترین ورزشگاه
آسیب پذیری و ضعف پروتکل SSLv3 مدت های زیادی است که در بستر اینترنت وجود دارد، در حملات Poodle ، مهاجم می تواند با سوء استفاده از ضعف موجود در پروتکل SSLv3 به ترافیک رمزنشده ی کاربر دست رسی پیدا کند. برای این کار لازم است مهاجم در ابتدا ارتباط کاربر را به نحوی تغییر دهد که این ارتباط به صورت اجباری برای رمز نگاری از پروتکل قدیمی SSLv3 استفاده کند، این امر نیز با استفاده از این ویژگی که در صورت شکست یک ارتباط رمزنگاری، کارگزار یا سرویس گیرنده (در این جا مر
با گذشت تقریبا دوازده هفته از رقابت های لیگ های اروپایی، چهره مدعیان کسب عناوین مختلف نیز کم کم شناخته می شوند. با این که تا پایان رقابت های لیگ زمان زیادی مانده است اما بازیکنانی که توانسته اند تا قبل از نیم فصل، خود را در سطح بالا نگه دارند قطعا از شانس بیشتری برای کسب جایزه برخوردار هستند. حالا در این مطلب می خواهیم نگاهی به بهترین پاسورهای پنج لیگ معتبر اروپایی نگاهی بیندازیم که در این نام جیدون سانچو در صدر بهترین پاسور بوندسلیگا و در م
با گذشت تقریبا دوازده هفته از رقابت های لیگ های اروپایی، چهره مدعیان کسب عناوین مختلف نیز کم کم شناخته می شوند. با این که تا پایان رقابت های لیگ زمان زیادی مانده است اما بازیکنانی که توانسته اند تا قبل از نیم فصل، خود را در سطح بالا نگه دارند قطعا از شانس بیشتری برای کسب جایزه برخوردار هستند. حالا در این مطلب می خواهیم نگاهی به بهترین پاسورهای پنج لیگ معتبر اروپایی نگاهی بیندازیم که در این نام جیدون سانچو در صدر بهترین پاسور بوندسلیگا و در م
مهاجم کلیدی تیم ملی فوتبال بحرین مصدوم شد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الرایه» قطر خبر داد که اسماعیل عبداللطیف، مهاجم کلیدی تیم ملی بحرین و بهترین گلزن تاریخ تیم ملی این کشور مصدوم شد و مسابقات کشورهای عربی را از دست داد.عبدالطیف در بازی با المحرق بحرین با الاتحاد اسکندری در مسابقات باشگاه های عربی مصدوم شد و نتوانست تیم ملی کشورش را در این مسابقات همراهی کند.بحرین یکی از رقبای ایران در ان
آنتونی استوکس علیرغم وعده قبلی امروز در تمرین پرسپولیس حاضر نشد.
 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهاجم ایرلندی پرسپولیس با وجود داشتن بلیت برگشت به ایران که تاریخ آن صبح جمعه بود، امروز در تمرین تیم حاضر نشد و این با عصبانیت سرمربی تیم همراه بود.
استوکس پیش از بازی با الشارجه از سرمربی تیم خواست که برای دیدن پسرش یک روز بیشتر در دوبی بماند و سپس به تمرینات پرسپولیس ملحق شود و گل‌محمدی هم بخاطر دو بار درخواست استوکس، موافقت کرد که است
باشگاه دفاع شخصی
آموزش دفاع شخصی در شمال تهرانآکادمی تخصصی تکنیکهای کاربردی دفاع شخصی در فرمانیه
آ د ر س :فرمانیه ، پایین تر از چهارراه فرمانیه ، کوهستان نهم (شهید حمید رضا توریان) کوچه خویی ، کوچه بنفشه باشگاه ورزشی شهدای معلم
تلفن های تماس:0912186686609122999140
آموزش دفاع شخصی توسط اساتید برجسته فدراسیونشیهان سیروس لطفی داور و مربی درجه یک فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایرانمدرس دانشگاه،عضو هیئت رئیسه سبک شیندو کیوکوشینرئیس کمیته داوران دفاع شخص
۱۹: قفل شدن سر
 بسیاری از مهاجمان سعی می کنند از پشت حمله کنند .با این‌که قفل شدن غافلگیرانه‌ی سر توسط دشمن می‌تواند بسیار ترسناک باشد، به خصوص اگر دشمن بسیار بزرگ‌تر و قوی‌تر از شما باشد، اگر بدانید چگونه می‌توانید بر وی مسلط شوید، این وضعیت حتی می‌تواند مزایایی نیز برای‌تان داشته باشد. وقتی سرتان در بازوی دشمن قفل شده باشد، باسن‌تان عقب‌تر از فرد مهاجم، و خودتان در وضعیت پایین‌تر از وی قرار می‌گیرید؛ همین مسئله برای حفظ تعادل دشمن
رضا عنایتی از اهالی خراسان که در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر هم به حساب میاد زیاد سابقه ملی خوبی نداره.اون سال های اوجش تو استقلال که طی سه فصل تونسته بود دو بار آقای گل لیگ برتر بشه هم باز به تیم ملی دعوت نمیشد.
سرمربی اون زمان تیم ملی برانکو بود و با وجود مهاجمانی مثل علی دایی و هاشمیان که تو بوندسلیگا بازی میکردن زیاد میلی به دعوت از عنایتی نداشت.
اما یه رضای دیگه هم داریم به اسم قوچان نژاد که اون هم از اهالی خراسانه
زمانی که قوچان نژ
خداحافظی با جونیور براندائو
زمستان از راه می‌رسد و پرسپولیس قصد دارد تا جانشین براندائو جونیور را به خدمت گیرد؛ بازیکنی که از نظر کالدرون باید باکیفیت تر باشد اما باشگاه مسائل مالی را نیز در اولویت قرار خواهد داد.
 

به گزارش "ورزش سه"، خرید یک یا دو مهاجم در دستور کار محمدحسن انصاری فرد و باشگاه پرسپولیس قرار دارد. پس از این که براندائو جونیور در بازی های نخست نمایش ضعیفی از خود نشان داد و علی علیپور نیز ناامیدکننده ظاهر شد، حالا لزوم خرید
بیسبال به زبان سادهاحتمالاً خیلی از شماها بازی بیسبال رو هر از گاهی دیدید و چیزی سر در نیاوردید! اینجا من سعی میکنم بطور خیلی خلاصه قوانین کلی بیسبال رو توضیح بدم. امیدوارم مفید باشه.واحد زمانی بازی بیسبال "اینینگ" Inning هست. هر بازی از 9 اینینگ تشکیل میشه. هر اینینگ هم دو نیمه داره. در نیمه اول هر اینینگ تیم مهمان حمله میکنه و تیم میزبان دفاع میکنه و در نیمه دوم هر اینینگ تیم میزبان حمله میکنه و تیم میزبان دفاع میکنه.بازی به این صورت هست که بازیک
بیسبال به زبان سادهاحتمالاً خیلی از شماها بازی بیسبال رو هر از گاهی دیدید و چیزی سر در نیاوردید! اینجا من سعی میکنم بطور خیلی خلاصه قوانین کلی بیسبال رو توضیح بدم. امیدوارم مفید باشه.واحد زمانی بازی بیسبال "اینینگ" Inning هست. هر بازی از 9 اینینگ تشکیل میشه. هر اینینگ هم دو نیمه داره. در نیمه اول هر اینینگ تیم مهمان حمله میکنه و تیم میزبان دفاع میکنه و در نیمه دوم هر اینینگ تیم میزبان حمله میکنه و تیم میزبان دفاع میکنه.بازی به این صورت هست که بازیک
  باشگاه گل‌گهر قصد دارد برای تقویت خط حمله این تیم مهاجم اسبق سرخابی‌ها را به خدمت بگیرد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کادر فنی گل‌گهر سیرجان قصد دارد برای تقویت حمله این تیم مهاجم اسبق پرسپولیس و استقلال را به عنوان سهمیه آزاد جذب کند.
گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای سابق سرخابی ها که در پنجره زمستانی نقل و انتقالات مذاکراتی را با باشگاه گل‌گهر انجام داده، قرار است امروز وارد تهران شود و
به احتمال خیلی زیاد اگه اخبار یا مطالب امنیت سایبری رو دنبال میکنید نام حملات داس و دیداس به گوش یا چشمتون خورده
حملات داس یا همون فارسی شدش حملات تکذیب سرویس اگه بخوام به طور خلاصخ بگم نوعی از حملات سایبری هستن که در اون مهاجم سعی در از دسترس خارج کردن سرور و سرویسی هدفش داره اما تو بقیه مطلب میخوام یه توضیح مفصلی در موردش بدم....
 
حملات Dos و DDos
dos مخفف Denial of Service و همون طور که گفتم نوعی از حملات سایبری به شمار میاد تو این نوع حملات به طور عمد
 

معادل فارسی
معادل انگلیسی
اختصار

حمله از عمق
Attack In the Middle
AIM

حمله از جناحین
Attack On Wings
AOW

تماما تهاجمی
All Out Attack یا All Offensive
AOA یا AO

بات (بدون صاحب)
bot
Bot

ضد حمله
Counter Attack
CA

مدافع وسط
Central Defender
CD

مدافع وسط تهاجمی
Central Defender Offensive
CDO

مدافع وسط متمایل به کنار
Central Defender Towards Wing
CDTW

تدافعی
Defensive
Def

هافبک وسط اضافی
Extra Inner Midfielder
(ex) eIM

مهاجم متمایل به کنار
Forward Towards Wings
FTW

دروازه بان
Goalkeeper
GK

ارشد بازی
Game Master
GM

هت تریک ارگانایزر
Hattrick Organizer
HO

هت تریک
Hattrick
HT

ضربه
با وجود اینکه درخت کهور آمریکایی یا کنوکارپوس مهاجم‌ترین درخت در اروپا شناخته می‌شود و چند سالی است در کشور‌های حوزه خلیج فارس مانند عمان، امارات همچنین مصر، کمپین ملی مبارزه با کهور آمریکایی توسط حکام آنها صادر شده اما متاسفانه حدود 90 درصد درختانی که برای مبارزه با ریزگردها در خوزستان کاشته می‌شود، کهور آمریکایی و پاکستانی است!
اما به راستی چرا ما با کاشت درختان کهور در ایران مخالفیم؟
1. ریشه‌های درخت کهور آمریکایی تا 80 متر عمودی و 30 م
خلاصه داستان :«زیم» متوجه می‌شود که رهبر قدرتمند او هرگز قصد آمدن به زمین را ندارد و این باعث می‌شود او برای اولین بار در زندگی اعتماد به نفس خود را از دست بدهد و این بزرگ‌ترین چیزی است که دشمن او «دیب» منتظرش بوده است
DOWNLOAD  
رئیس ناپولی در گفتگو با اسکای گفت:" اگر یک مهاجم مناسب پیدا کنیم حاضریم برای جذب او از خود گذشتگی نشان بدهیم. در مورد کوالیارلا، کسانی که خواهان بازگشت او هستند دلیل‌شان علاقه و دلبستگی همیشگی بین اهالی ناپل است ولی خب همه می‌دانند او به خاطر چه مسائلی باشگاه را ترک کرد". دی‌لورنتیس در ادامه گفت:" من روز دوشنبه خبرهای خوبی درباره تابستان امسال به شما خواهم داد".
یک رسانه بلژیکی به تمجید از مهاجم ایرانی شارلروا پرداخت و او را جزو بهترین بازیکنان فصل تیمش معرفی کرد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «voetbalkrant» بلژیک با توجه به پایان رسمی لیگ برتر این فصل با قهرمانی بروژ در گزارشی به معرفی بهترین ها و بدترین ها باشگاه شارلروا رده دومی در این فصل پرداخت.
این رسانه بلژیکی کاوه رضایی، مهاجم ایرانی شارلروا را جزو موفق ترین ها آورد و نوشت: رضایی و نیکلسون دو مهاجم شارلروا
گزینه نهایی خط حمله استقلال مشخص شد
بالاخره بعد از حرف و حدیث‌های فراوان استقلال توانست مهاجم مورد نظر سرمربی این تیم را مشخص کند و به نظر می‌رسد یک مهاجم انگلیسی با این باشگاه به توافق رسیده است.
 
به گزارش "ورزش سه"، گری هوپر مهاجم 31 ساله انگلیسی بازیکنی است که برای پیوستن به استقلال با این باشگاه به توافق نهایی رسیده است. بازیکنی که در این سال‌ها در تیم‌های مهمی بازی کرده و اتفاقا آمار گلزنی خوبی هم به ثبت رسانده است.
 
هوپر از سال 2010 تا
بارسلونا خیال عثمان دمبله را راحت کرد
بارسلونا برنامه ای برای فروش عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی اش ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای عثمان دمبله پیش رفته و این بازیکن جوان تا حدود شش ماه دیگر قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود. عثمان دمبله در دیدار بارسا مقابل دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مصدوم شد و این آسیب دیدگی چند روز قبل تشدید شد تا زمان دوری او از میادین اینگونه به درازا بکشد.
 
 
در روزهای اخیر شای
یک رسانه بلژیکی به تمجید از مهاجم ایرانی شارلروا پرداخت و اعلام کرد که او دوباره شکوفا شده است.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت «nieuwsblad» بلژیک، کاوه رضایی، مهاجم ایرانی برای رسیدن به زمان اوج تنها نیاز به 4 بازی به همراه شارلروا داشت. او در 4 بازی گذشته تمام ناکامی های خود در فصل گذشته به همراه بروژ را به پایان رساند.کاوه در 4 بازی برای شارلروا 5 گل به ثمر رسانده است. او در این چند بازی خودش را احیا
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
 
مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال بعد از توافق با گل گهر اولین تمرینش را با این تیم انجام داد.
 
 
به گزارش «ورزش سه»، گادوین منشا مهاجم سابق تیم های پرسپولیس و استقلال در نیم فصل دوم با تیم گل گهر در لیگ برتر حضور پیدا می کند.
منشا بعد از حضور موفق در پیکان و پرسپولیس با وجود نمایش نسبتا خوبش در استقلال در ابتدای فصل به عجمان پیوست. او هرچند در امارات بازی های زیادی انجام نداد اما حالا با اهداف متفاوتی به ایران بازگشته است.
مأموریت منشا این است ک
  مهاجم ریوآوه از هم تیمی ایرانی اش تمجید کرد و او را مستحق بازی در تیم های بزرگی معرفی کرد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش فارس، به نقل از سایت «hitc» انگلیس، برونو موریرا، مهاجم ریوآوه معتقد است که مهدی طارمی، همبازی ایرانی اش می تواند در تیم بزرگی مثل اسپورتینگ بازی کند.
 طارمی در زمستان گذشته گزینه استون ویلای انگلیس بود. موریرا در مصاحبه خود، گفت: طارمی بازیکن خوبی است و می تواند برای تیمی مثل اسپورتینگ بازی کند.
مهارت دفاع شخصی
مهاجم را بغل نکنید برای دفاع با او کشتی نگیرید زیرا اگر مرد قوی و بزرگ باشد شما را به زیر دست و پا له خواهد کرد زیرا دفاع شخصی کشتی نیست شما باید از مهاجم فاصله بگیرید اگر شما کوچکتر از مهاجم هستید نترسید تمام حواستان را جمع کنید و از تمامی علم خود استفاده کنید.نقاط حساس، ضربات کاربردی سخت،جا به جایی مناسب، همه این ها قدرت شما هستند به یاد داشته باشید دفاع شخصی یک ورزش نیست مهاجم برای امتیاز یا بردن یه شما حمله نمی کند.قصد او م
  یک رسانه انگلیسی خبر داد که برای مهاجم جنجالی و ایرلندی پرسپولیس پرونده جدیدی در دادگاه ایرلند باز شد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «سان» انگلیس در جدیدترین خبر عنوان کرد که پرونده جدیدی از آنتونی استوکس، مهاجم جنجالی پرسپولیس باز کرد. 
استوکس هفته گذشته دوشنبه درر دادگاه همیلتون حاضر شد تا درباره اتهام نقض حریم خصوصی الید اسکات، نامزد سابقش با فرستادن پیامک‌های توهین‌آمیز و سرپیچی از دس
امباپه که در این بازی به دلیل نبود اولیویه ژیرو به عنوان مهاجم نوک به میدان رفته بود خیلی زود در یک درگیری از ناحیه قوزک پا مشکل پیدا کرد و بین دو نیمه جای خود را به وسام بن یدر داد. رسانه‌های فرانسوی بعد از این حادثه اعلام کردند که به این ترتیب حضور امباپه در مسابقه حساس فرانسه مقابل ترکیه در رقابتهای انتخابی یورو 2020 که روز شنبه در ترکیه برگزار می‌شود در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته.
  یک خبرنگار ایتالیایی از مشکل مهاجم ایرانی زنیت برای پیوستن به ناپولی خبر داد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها رسانه های ایتالیا هر روز درباره انتقال احتمالی سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت سن پترزبورگ به ناپولی خبر می دهند.
امروز فرانچسکو مدوگنو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا از مشکل مهاجم ایرانی برای پیوستن به این تیم خبر داد و گفت: آزمون تمایل دارد که به ناپولی
مهارت دفاع شخصی
مهاجم را بغل نکنید برای دفاع با او کشتی نگیرید زیرا اگر مرد قوی و بزرگ باشد شما را به زیر دست و پا له خواهد کرد زیرا دفاع شخصی کشتی نیست شما باید از مهاجم فاصله بگیرید اگر شما کوچکتر از مهاجم هستید نترسید تمام حواستان را جمع کنید و از تمامی علم خود استفاده کنید.نقاط حساس، ضربات کاربردی سخت،جا به جایی مناسب، همه این ها قدرت شما هستند به یاد داشته باشید دفاع شخصی یک ورزش نیست مهاجم برای امتیاز یا بردن یه شما حمله نمی کند.قصد او م
رسانه های ترکیه امروز از انتقال رسمی مهاجم استقلال با قراردادی 5 ساله به فنرباغچه خبر دادند.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، امروز چندین رسانه ترکیه ای از پیوستن رسمی اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان استقلال به تیم فنرباغچه خبر دادند.
تمام این رسانه های ترک زبان اعلام کردند که  قرارداد مهاجم ایرانی  4 ساله به علاوه قابل تمدید برای یک فصل دیگر است. باشگاه استقلال نیز از این انتقال 850 هزار دلار درآمد کسب کرده
تولید را میتوان به سیستم دفاعی بدن تشبیه کرد. این روزها مسئله کرونا هم مطرح است. همین ویروس بلاشک وارد خیلی از بدنها شد لکن مریض نشدند. به خاطر این که یک سیستم دفاعی سالم خوبی داشتند/ اگر اقتصاد را به بدن انسان تشبیه بکنیم، سیستم دفاعی و امنیت بخش اقتصاد عبارت از تولید است. یعنی آن چیزی که میتواند ویروسهای مهاجم به اقتصاد را خنثی بکند و اقتصاد را سالم نگه دارد تولید در کشور است.
تاتنهام تا اینجا برای جذب جیووانی لو کلسو، هافبک رئال بتیس و تانگوی اندومبله، ستاره خط میانی لیون به این دو باشگاه پیشنهاد داده که پیشنهادهایش تا کنون رد شده است. از جمله دیگر مهره‌های مد نظر تاتنهام باید به ماکسی گومز، مهاجم سلتاویگو و رایان سسگنون، وینگر جوان فولام اشاره کرد. پوچتینو چندی پیش از مزیت مالی چهار تیم بزرگ انگلیسی نسبت به تاتنهام و همینطور برتری تیمهای بزرگ اروپایی از نظر بودجه نقل و انتقالاتی گلایه کرده بود.
شایعه‌ای که در خصوص ماریو بودیمیر نیز وجود دارد و هرچند برانکو در آخرین مصاحبه خود نیز اعلام کرده بود مرخصی پنج روزه این مهاجم برای طی درمان در کرواسی بوده است اما شایعات موثق و قوی خبر از نارضایتی او بابت عدم پرداخت مطالبات توافق شده با او می‌دهد.
ادامه مطلب
  پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌شود گفت علیپور مهاجم بی‌اثری بوده اما حضور یک مکمل و یک مهاجم سرزن کنار او لازم است.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر بعد از دو بازی که انجام داده، گفت:پرسپولیس فعلا دو بازی انجام داده و سرمربی این تیم هم عوض شده است. این تیم نیاز به زمان دارد و خیلی زود است که بخواهیم در خصوص این مسئله صحبت کنیم. ا
 یک کارشناس فوتبال بلژیک بعد از احیا شدن دوباره مهاجم ایرانی در شارلروا سبک بازی او را مناسب بروژ ندانست.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت «voetbalbelgie» بلژیک، در تابستان 2018 باشگاه کلوب بروژ برای جذب کاوه رضایی مهاجم شارلروا،  5 میلیون یورو هزینه کرد اما این مهاجم در بروژ نتوانست عملکرد مطلوب را داشته باشد و در نهایت به صورت قرضی به شارلروا برگشت.
مهاجم ایرانی دوباره خودش را در شارلروا احیا کرده ول
قرارداد بودیمیر برای ۶ ماه حضور در پرسپولیس در لیگ هجدهم، ۱۵۰ هزار یورو بوده است ( یعنی رقمی بیش از ۲ میلیارد تومان) و طبق قرارداد این بازیکن برای لیگ نوزدهم ۳۰۰ هزار یورو خواهد گرفت.
نیوزمای:
پرسپولیس در حالی که برای پرداخت پول کادرفنی‌اش با دردسرهای زیادی روبرو است برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی‌اش هم با معضل بزرگی روبرو است که یکی از آنها ماریو بودیمیر است.
مهاجمی که در نیم‌فصل حضور خود یک گل در برابر پاختاکور ازبکستان در بازی رفت ل
  سردار آزمون به دلیل درخشش در لیگ روسیه همچنان با پیشنهادات مختلف مواجه می‌شود اگر چه رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند وی از 3 تیم لیگ برتر انگلستان نیز پیشنهاد دارد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که باشگاه ناپولی ایتالیا در حال رایزنی برای جذب سردار آزمون و جذب این بازیکن از زنیت روسیه است همچنان به مشتریان اروپایی این بازیکن افزوده می‌شود. علاوه بر لسترسیتی و وستهام این بار باشگاه اور
ستاره ایرانی زنیت در دیدار با ینسی جزو برترین ها انتخاب شد.

 
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ روسیه، زنیت میزبان ینسی بود و با نتیجه 4 بر یک پیروز شد. در این بازی سردار آزمون 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و بر روی گل چهارم پاس گل داد.
 
سایت چمپیونات روسیه امروز در ارزیابی فنی از این دیدار به سردار نمره خوب 8 را داد ت
یحیی گل‌محمدی که اعتقاد خاصی به بازی گرفتن از جوانان دارد، در اولین بازی رسمی که روی نیمکت پرسپولیس نشست آریا برزگر را در لیست بازیکنان تیمش قرار داد.
برزگر که با نظر مدیریت جذب شد جایی در تفکرات کالدرون نداشت اما حالا به مرور زمان، این مهاجم خوش تکنیک می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.
 
گفتنی است بی تردید بعد از استوکس و در صورت جواب دادن برزگر در این تیم خط حمله و تیم پرسپولیس کهکشانی‌تر از قبل خواهد شد.
ماهی سیچلاید گورخری 
سیچلاید گورخری (Convict Cichlid, Zebra Cichlid, Albino Convict) یا مجرم با نام علمی Archocentrus nigrofasciatus شناخته می شود. آن ها با این که شخصیت مهاجم گونه ای دارند در مورد نگهداری از تخم های خود شب و روز نمی شناسد،
مشاوره و اموزش درمان بیماری ماهیان زینتی
به طوری که در تاریکی و با کمک حس بویایی به مراقبت از تخم هایشان می پردازند . سطح مراقبت سیچلاید گورخری در حد آسان می باشد و از این جهت این ماهی برای افراد مبتدی که علاقه مند به ماهیان گوشت خوار هستند
همه ی ماجرا زیر سر یک عکس بود. یک عکس پروفایل.
پلیس، تحقیقات جنایی رو روی مظنون اصلی ادامه داده بود اما به نتیجه ای نمیرسید. شاهد گفته بود مطمئنه که مهاجم رو شناسایی کرده. و تقریباً همکاران هم روی کلمه ی "شناسایی" همون حسابی رو کرده بودند که از کلمه ی "شناسایی" انتظار میره! 
ادامه مطلب
 
 
دانلود سریال The Last Kingdom ( آخرین پادشاهی )
 
پایان فصل سوم
 
نام سریال : The Last Kingdom
ژانر : اکشن ، تاریخی ، عاشقانه
امتیاز : 10 / 8.3 | از 60,108 رای
سال : ( 2015 - )
خلاصه داستان : در اواخر قرن نهم ، قبایل بیگانه و مهاجم وایکینگ با حمله ای گسترده به بریتانیا ، موفق به تصرف این سرزمین می گردند. ولی تنها یکی از حاکمان آن دورانِ بریتانیا موفق به محافظت از قلمروی سرزمین خودش در برابر وایکینگ ها می گردد و او کسی نیست جز آلفرد کبیر ، پادشاه سرزمینی در جنوب غربی بریتا
  یک رسانه روس در تحلیلش عنوان کرد که پیشنهادهای رسیده از ایتالیا و انگلیس برای جذب مهاجم ایرانی زنیت منطقی است.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «sportrbc» روسیه در گزارشی عنوان کرد که آمار و ارقام سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ باشگاه های لاتزیو و کریستال پالاس را مجاب کرده تا به دنبال جذب این مهاجم باشند.
این سایت نوشت: مهاجم ایرانی در تاریخ یک فوریه 2019 با زنیت قرارداد امضا کرد. او به صورت می
 
 
دانلود سریال The Last Kingdom ( آخرین پادشاهی )
 
پایان فصل سوم
 
نام سریال : The Last Kingdom
ژانر : اکشن ، تاریخی ، عاشقانه
امتیاز : 10 / 8.3 | از 60,108 رای
سال : ( 2015 - )
خلاصه داستان : در اواخر قرن نهم ، قبایل بیگانه و مهاجم وایکینگ با حمله ای گسترده به بریتانیا ، موفق به تصرف این سرزمین می گردند. ولی تنها یکی از حاکمان آن دورانِ بریتانیا موفق به محافظت از قلمروی سرزمین خودش در برابر وایکینگ ها می گردد و او کسی نیست جز آلفرد کبیر ، پادشاه سرزمینی در جنوب غربی بریتا
  مهاجم ایرانی ریوآوه در هفته هجدهم لیگ برتر پرتغال عملکرد ضعیفی داشت.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، ریوآوه میهمان ویتوریا گیمارش بود و با نتیجه دو بر یک پیروز شد. در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی ریوآوه از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. گل‌های ریوآوه توسط لوپس 38 و ریس 40 زده شد.
در این راستا سایت «گل پوینت» در ارزیابی فنی اش از این دی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها