نتایج جستجو برای عبارت :

آزمون استخدامی شرکت های خصوصی

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مهر ماه ۱۳۹۸ می‌رساند، با توجه به درخواست متقاضیان شرکت در آزمون‌های موصوف، مهلت ثبت‌نام آزمون‌ها تا روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۴ تمدید گردید و کلیه داوطلبان محترم می‌توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه با مراجعه به سامانه آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
قبولی شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی، مشروط به کسب 50% نمره کل و یا بالاتر در آزمون می باشد.( آزمون نظام مهندسی دارای نمرۀ منفی می باشد)، که با قبولی در این آزمون پروانه اشتغال دریافت می کنند و می توانند با این سازمان همکاری نمایند.
آزمون نظام مهندسی سالی دو بار توسط سازمان نظام مهندسی کشور، معمولاً در شهریور و اسفندماه هر سال برگزار می‌شود. فارغ التحصیلان رشته های مربوطه با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در آزمون نظام مهندسی
قبولی شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی، مشروط به کسب 50% نمره کل و یا بالاتر در آزمون می باشد.( آزمون نظام مهندسی دارای نمرۀ منفی می باشد)، که با قبولی در این آزمون پروانه اشتغال دریافت می کنند و می توانند با این سازمان همکاری نمایند.
آزمون نظام مهندسی سالی دو بار توسط سازمان نظام مهندسی کشور، معمولاً در شهریور و اسفندماه هر سال برگزار می‌شود. فارغ التحصیلان رشته های مربوطه با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در آزمون نظام مهندسی
آزمون آنلاین
همکاران محترم علاقمند به شرکت در آزمون آنلاین استانی  طرح درس ملی ، درتاریخ 23 دی ماه 98(دوشنبه) ازساعت 8 لغایت 12از طریق سامانه آزمون آنلاین اقدام فرمایید 
 
جهت شرکت درآزمون  چند روز مانده به تاریخ فوق لطفا به سایت azmoon.isfedu.irمراجعه و ثبت نام فرمایید. 
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) بهمن‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قطعی ا
دانلود آزمون 1 آذر 98 قلمچی
آزمون 1 اذر قلم چی 98 سوال و کلید
 
 
 همانطور که میدانید در روز جمعه آزمون 1 آذر 98 دو آزمون پر طرفدار با هم برگزار میشود که تنها شما میتوانید یکی از این آزمون ها شرکت کنید و به آزمون دیگری نخواهید رسید. در سایت نمره برتر شما میتوانید دو آزمون قلمچی و سنجش را به صورت کامل دریافت کنید و حداکثر استفاده را از انها ببرید.
 
 با توجه به وضعیت فعلی اینترنت دسترسی به سوالات بسیار مشکل شده و امیدوارم که فایل های آین آزمون هم مثل
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) اردیبهشت‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قط
شرایط شرکت در آزمون یوس
آزمون یوس فقط برای کسانی است که مقطع دبیرستان یا پیش ­دانشگاهی خود را خارج از خاک ترکیه گذرانده­ اند و مردم ترکیه اجازه­ شرکت در این آزمون را ندارند.
افرادی که می­توانند در این آزمون شرکت کنند، باید شرایط ذیل را داشته باشند تا موفق به گذراندن این مرحله گردند:
متغاضیانی می توانند در این آزمون شرکت داشته باشند که در حال گذراندن سال آخر دبیرستان بوده و یا فارغ ­التحصیل شده باشند.
تنها اتباع خارجی می­توانند در این آزمون
اطلاعیه درباره تاریخ ثبت ‌نام آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز Ph.D) سال 1399 :
بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری سال 1399 می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز چهار‌شنبه مورخ 98/09/06 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 98/09/12 پایان می‌پذیرد. 
ضمناً آزمون مذکور در روز جمعه مورخ 98/12/09 برگزار می گردد.
محل ثبت نام : کافی نت فرزاد
آزمون ارشاد که مهمترین آزمون قرآنی کشور می باشد در بهمن ماه سال 98 در رشته های زیر برگزار خواهد شد:
 
#رشته_های_آزمون_ملی_ارشاد
⭐️ قرآن آموزان عزیز با کمک والدین محترم می توانند با مراجعه به سایت آزمون http://www.quranedu.ir و با مطالعه راهنمای ثبت نام در آزمون ها شرکت نمایند. شرکت در آزمون برای همه مردم قرآن دوست با نام «جامعه القرآن واحد برادران همدان» مقدور می باشد.⭐️نکته مهم : به منظور پیگیری نتایج و گواهینامه ها حتما در انتخاب موسسه «جامعه القرآن
به ‌اطلاع‌ کلیه‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ١٣٩٨ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که‌ ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ مذکور از ام
دانلود سوالات آزمون 25 بهمن 98 قلم چی با پاسخنامه
دانلود آزمون 25 بهمن قلمچی
دانلود از سرور های نمره پلاس
هر دو هفته یک بار قلمچی آزمون های آزمایشی خود را برای دانش آموزان و داوطبلان برگزار میکند . همچنین سایت نمره پلاس مثل همیشه این آزمون های قلم چی را برای دانش آموزانی که نمیتوانند در آزمون شرکت کنند آماده میکنم . امروز هم برای شما آزمون 25 بهمن قلم چی را آماده و تهیه کرده ایم . جهت دانلود آزمون 25 11 همراه با پاسخنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
آزمون استخدامی آموزش و پرورش که سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری آن است، یکی از پرمتقاضی ترین آزمون های کشور است. پذیرش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش علاوه بر آزمون کتبی منوط بر شرکت و کسب نمره قبولی در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش است. از آن جا که اکثر داوطلبان تجربه شرکت در مصاحبه مخصوصا مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش را ندارند، در تماس با مرکز تهران مشاورهسوالاتی را در رابطه با زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98، میز
بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسی مهر ماه ۱۳۹۸ می رساند. این عزیزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ها از تاریخ ۹۸/۰۷/۱۳ به سامانه آزمون های ورود به حرفه، قسمت دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.
وقتی بیکاری قدر فرصتی که داری رو نمیدونی و وقتی میری سر کار حسرت یک ساعت بیکاری رو میخوری...
الان به خودم میگم که اگه وقت داشتم واقعا می‌تونستم بخونم و یه آزمون رو قبول بشم.ایشالله یکی دو سال دیگه که این پروژه که تموم شد و پتروشیمی ساخته شد ، میرم سفت میچسبم هم ارشدمو میگیرم و هم به صورت بسیار جدی واسه آزمون های استخدامی میخونم.
آزمون های استخدامی زیادی شرکت کردم ولی خوب جز یه مورد ، هیچ کدوم به مصاحبه دعوت نشدم.آخرین آزمونی که شرکت کردم نیروگ
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هرساله یک الی دو بار اقدام به برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی می کند و تنها کسانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که از جانب یک سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند . ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی روند منظم و از پیش تعیین شده ای ندارد اما در سال گذشته ثبت نام این آزمون در اسفند ماه انجام گرفت . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید
ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ثبت نام آزمـــون های آزمایشی سنجش
شرکت تعاونی کارها آموزشی سنجش برگزار کننده آزمون های آزمایشی مرحله ای تمدید مهلت ثبت‌ عنوان آزمون آزمایشی تاریخ ۳۰ فروردین ۹۸ سنجش دهم. امتحان ‌های مهلت درج ‌نام تاریخ برگزاری دانا دوره مهلت درج نام با پایان روز جمعه تاریخ .
ادامه مطلب
معلمی یکی ازمشاغلی است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است و هر
ساله شاهد ثبت نام داوطلبان جهت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و
ورود به عرصه معلمی هستیم.بنابراین متقاضیان می بایست برای ورود به عرصه
معلمی بتوانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مصاحبه نمره مطلوب را کسب
نمایند.در این مقاله به تمامی جزئیاتثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 ، زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 ، شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرو
سلام به عزیزانبه نکات زیر دفت بفرمایید:- نمره این آزمون 10 نمره از نمره مستمر ترم دوم را شامل می شود.- شرکت در این آزمون برای همه الزامی است.
- برای شرکت در آزمون داشتن یک ایمیل معتبر الزامی است.- آزمون در روز و ساعت خاصی برگزار می شود.حتما مسایل مختلف ماننددسترسی به اینترنت را برای شرکت در آزمون در نظر بگیرید. چرا که به هیچ عنوانآزمون تکرار نمی شود.- لینک های آزمون  5 دقیقه قبل از آزمون در همین مطلب قرار می گیرد.- زمان آزمون 30 دقیقه خواهد بود.- توصی
سلام به عزیزانبه نکات زیر دفت بفرمایید:- نمره این آزمون 10 نمره از نمره مستمر ترم دوم را شامل می شود.- شرکت در این آزمون برای همه الزامی است.
- برای شرکت در آزمون داشتن یک ایمیل معتبر الزامی است.- آزمون در روز و ساعت خاصی برگزار می شود.حتما مسایل مختلف ماننددسترسی به اینترنت را برای شرکت در آزمون در نظر بگیرید. چرا که به هیچ عنوانآزمون تکرار نمی شود.- لینک های آزمون  5 دقیقه قبل از آزمون در همین مطلب قرار می گیرد.- زمان آزمون 30 دقیقه خواهد بود.- توصی
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا ثبت نام آزمون دفتریاری از طریق سایت موسسه معین انجام شده و چند روز قبل از شروع فرآیند ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون قبل از هر اقدامی باید این دفترچه را مطالعه کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1987/دفترچه-ثب
زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد
12/خرداد/98 -
آزمون‌ ورودی دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1398 و همچنین‌ بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور در روزهای 23 و 24 خردادماه برگزار می‌شود.
کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه 20 خردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه به کافی نت فرزاد مراجعه
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا برای گزینش کارشناسان رسمی قوه قضائیه هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسان رسمی برگزار می شود . آزمون کارشناسان دارای 17 زیرشاخه تخصصی است . متقاضیان شرکت در آزمون باید دارای حداقل مدرک لیسانس مطابق با زیر گروه انتخابی و 5 سال سابقه کار مرتبط با رشته خود باشند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1877/ثبت-نام-آز
شبیه ساز واقعی تافل-1
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 2
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 3
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 4
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 5
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 6
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 7
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 8
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 9
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 10
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 11
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 12
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 13
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 14
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 15
شبیه سازی آزمون
ایرنا:رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از برگزاری آزمون وکالت در 29 آذر ماه به صورت ملی خبر داد. 
علی بهادری جهرمی روز یکشنبه در نشست خبری آزمون وکالت با اشاره به انتشار آگهی آزمون وکالت در پایگاه اطلاع رسانی مرکز وکلا گفت:ثبت نام داوطلبان از اول آبان آغاز می شود ولی تفاوت هایی در آزمون امسال لحاظ شده است. 
وی افزود:این آزمون مطابق آیین نامه مرکز وکلا برگزار می شود و آزمون های کارشناس رسمی و مشاور خانواده نیز تا پا
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا برای گزینش کارشناسان رسمی دادگستری هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسان رسمی برگزار می شود . آزمون کارشناسان دارای چندین زیرشاخه تخصصی است . متقاضیان شرکت در آزمون باید دارای حداقل مدرک لیسانس مطابق با زیر گروه انتخابی و 5 سال سابقه کار مرتبط با رشته خود باشند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1881/ثبت-نام-
آزمون‌های سراسری قرآن و عترت ارشاد هر ساله برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به قرآن و حافظان قرآن کریم در این آزمون شرکت می‌کنند. موسسه قرآنی علیین نمونه سوالات آزمون قران و عترت را که از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۷ برگزار شده را برای شما عزیزان آماده کرده که می توانید آنها را دانلود کنید.
 
وبسایت رسمی موسسه
ادامه مطلب
بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی بهمن ماه ۱۳۹۷ می رساند. این عزیزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ها از تاریخ ۹۷/۱۱/۰۶ به سامانه آزمون های ورود به حرفه، قسمت دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.
دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان
هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته افزایش نیافته است.
، علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر در ۲ رشته امتحانی متقاضی ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ شوند و نسبت به پرداخت مبلغ ۴۵ هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کد رشته امتحانی اقدام کنند.
داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دومهستند، ضرورت‌ دارد کد رشته‌ امتحانی دوم را د
آزمون آنلاین کشوری کتاب "دانش فنی پایه" درتاریخ  هفتم بهمن ماه(یکشنبه)از  ساعت  18تا  21 توسط گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای و کاردانش استان آذربایجان غربی با هماهنگی دبیرخانه کشوری  برگزارمی شود: ثبت نام درهمان روز و ساعت آزمون در لینک  زیر
http://computerdbr.ir/azmoon/ امکان پذیراست .در هنگام شروع آزمون بعد از آنکه به لینک  مراجعه کردیددکمه ی ثبت نام را بزنید نام و نام خانوادگی و نام پدر را وارد و نام کاربری را کد پرسنلی وارد کرده و رمز عبور را  72 بزنیدکلیه
آزمون زبان انگلیسی GRE به دو نوع Subject و General تقسیم می‌شود:
آزمون GRE Subject – این آزمون شامل دروس تخصصی رشته های خاص مانند زیست شناسی، شیمی، ادبیات انگلیسی، ریاضی، فیزیک و روان شناسی بوده و به داوطلبان کمک می‌کند تا بیش از پیش خود را نسبت به دیگران متمایز کنند. اگر قصد ادامه تحصیل در یکی از این رشته ها را دارید، باید وب سایت دانشگاه موردنظر را بررسی کنید تا از لزوم شرکت در این آزمون با خبر شوید. در حال حاضر این آزمون تنها سه بار در سال توسط سازمان س
پیرو برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن ۱۳۹۷، بدینوسیله اعلام می‌دارد دفترچه و کلید سوال‌های تستی آزمون‌های مذکور در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها درج شده است. داوطلبان می‌توانند درصورت اعتراض به سوال‌ها و پاسخنامه‌های آن، درخواست‌های خود را با فرمت مندرج در فایل زیر حداکثر تا تاریخ ۹۷/۱۲/۱۵ به آدرس ایمیل azmoon@inbr.ir ارسال نمایند.
شرکت‌کنندگان محترم توجه داشته باشند که از ارسال درخواست‌های تکراری جداً اجتناب نمایند. طبق روال معم
با سلام و روز بخیر
طبق صحبت‌های انجام شده با خانم دکتر نصرآبادی در مورد نحوه برگزاری آزمون های پری کلینیک و کلینیک پیش رو، لازم به تشریح چند نکته می‌باشم.

۱. طبق هماهنگی های انجام شده با بخش پروتز دانشکده، افرادی که آزمون پری کلینیک پروتز را با موفقیت گذرانده‌اند، باید در یک آزمون جداگانه (هزینه آزمون رایگان است) شرکت کرده و نمره قبولی را کسب نمایند تا مجوز شرکت در امتحانات کلینیک بخش پروتز برای آنها صادر گردد. 

۲. شرکت کنندگان در آزمون لط
برای قبولی در آزمون محاسبات چه باید کرد؟ برای قبولی در آزمون محاسبات باید قطعا کارهای زیادی انجام دهیم . مثلا باید بدانید که مدیریت زمان را باید در جلسه آزمون جدی بگیرید یا اینکه مثلا باید پاسخ های تشریحی سال های گذشته را بررسی کنید.
 
تکنیک های سر جلسه آزمون محاسبات
خیلی از تکنیک های مهم هستند که شما می توانید به کمک آنها به موفقیت برسید حتما آنها را قبل از آزمون برررسی کنید و به صورت کامل  انجام دهید. بار ها و بار ها آزمون را شبیه سازی کنید ت
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
شرایط شرکت در آزمون دکتری ۹۹
سایتی در مورد شرایط شرکت در آزمون
اطلاعاتی در مورد آزمون دکتری
سایتی در مورد دکتری 99
شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۹۹
شرایط شرکت در آزمون دکتری
اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری
سایتی در مورد اعلام نتایج اولیه
اطلاعات مهمی در مورد کنکور سراسری
سایتی در مورد کنکور و نتایج آن
زمان اعلام ن
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره : تاریخ ثبت ‌نام آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز Ph.D) سال 1399
1398/09/03
نسخه چاپی
بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال 1399 می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز چهار‌شنبه مورخ 98/09/06 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 98/09/12 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق د
احتمال برگزاری آزمون استعدادهای درخشان بعد از ۱۵ خرداد
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان:
برای اعلام زمان آزمون باید منتظر بمانیم تا ببینیم ستاد کرونا چه زمانی اجازه برگزاری آزمون را می‌دهد. پیش فرض ما این است که آزمون در خرداد ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم تا آن زمان مشکل برطرف شود.
احتمالا آزمون مدارس استعدادهای درخشان بعد از ماه مبارک رمضان و تقریبا بعد از ۱۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.
آزمون نتاج در گاوهای شیری
              مقاله با عنوان آزمون نتاج در گاوهای شیری در فرمت ورد در 42 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: فصل اول: «آزمون نتاج در گاوهای شیری»مقدمهانتخاب بر اساس آزمون نتاجآزمون نتاج در گاوهای شیریبرنامه های آزمون نتاجروشهای بیان تست نتاجمراحل آزمون نتاجب) فصل دوم: «آزمون نتاج و ارزیابی والد»معیارهایی برای انتخابآزمون نتاجروشهای آزمونموارد لازم برای آزمون نتاج در مرحلة آزمایشدر مرحلة تجزیه و تحلیلنقایص تست نتاجروشه
برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی
              مقاله با عنوان برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی در فرمت ورد در 30 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: * ساخنار کنتر ل داخلی * انواح حسابها * حقیقی * شخصی * اسمی * وابسته * آزمون های حسابرسی   * الف) آزمون رعایت روش ها * ب) آزمون محتوی * انواع آزمون های حسابرسی براساس مانده اقلام صورت های مالی * آزمون جزئیات * آزمون تحلیلی * حساب ها و اسناد دریافتنی * طبقه بندی ح و اسناد دریافتنی * در خصوص رسیدگی اقلام صورت های ما
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هر سال لینک ورود به سایت ثبت نام آزمون EPT را از طریق سامانه english.iau.ac.ir/ept در اختیار داوطلبان شرکت در این آزمون قرار می دهد . به نقل از سایت مشاوره آزمون های زبان هیوا ، متقاضیان شرکت در آزمون EPT می توانند در زمان مقرر شده به سایت ثبت نام آزمون ای پی تی رفته و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام کنند . امکان پرداخت هزینه این آزمون از طریق سایت ثبت نام آزمون زبان دانشگاه آزاد برای داوطلبان فراهم می شود .
 
برای مطالعه متن
با سلام خدمت همکاران محترم
اصل موضوع ترمیم نمره می باشد نه ترمیم معدل و روال آن بدین صورت می باشد که کلیه فارغ التحصیلان دوره متوسطه نظری می توانند برای فقط و فقط یک بار در طول عمر در این آزمون شرکت نمایند در این بار می توانند از بین دروس نهایی همه یه تعدادی را انتخاب کرده و امتحان دهند و تاثیر این آزمون مثبت می باشد مثلا اگر نمره جدید از نمره قبلی بالاتر باشد در سوابق به حساب می آید ولی اگر از نمره قبلی کمتر باشد نمره جدید به حساب نخواهد آمد
ب
با سلام خدمت همکاران محترم
اصل موضوع ترمیم نمره می باشد نه ترمیم معدل و روال آن بدین صورت می باشد که کلیه فارغ التحصیلان دوره متوسطه نظری می توانند برای فقط و فقط یک بار در طول عمر در این آزمون شرکت نمایند در این بار می توانند از بین دروس نهایی همه یه تعدادی را انتخاب کرده و امتحان دهند و تاثیر این آزمون مثبت می باشد مثلا اگر نمره جدید از نمره قبلی بالاتر باشد در سوابق به حساب می آید ولی اگر از نمره قبلی کمتر باشد نمره جدید به حساب نخواهد آمد
ب
خرید ماک PTE
سایت PTE Practice شامل 5 پکیج تست و نمونه سوال آزمون PTE می‌باشد(خرید ماک PTE) که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم:
1. نمونه سوالات آنلاین + نمونه سوال و جواباین بسته، سوالات تمرینی و پاسخ‌های صحیح آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما را با 20 نوع سوال و نکات مهم آزمون اصلی و هر تیپ سوال آشنا می‌سازد.
2. آزمون‌های تمرینی با محاسبه نمره شما + آزمون تمرینی 3 ساعته با محاسبه نمره شمابا استفاده از این بسته، امکان شرکت در یک آزمون آ
تحلیل اطلاعات علمیاین مهم ترین دلیلی است که تو رو مجاب به شرکت در آزمون های آزمایشی میکنه. فرض کن که تو در طول یک ماه مبحث هایی رو طبق برنامه ریزی‌ خودت، مطالعه کردی و بعد سراغ مباحث بعدی برای مطالعه میری. اما واقعا خیالت از بابت مباحثی که مطالعه کردی راحت میشه؟ مسلما خیر.آزمون آزمایشی تحلیل نسبتا دقیقی از وضعیت علمی تو در تمامی دروس خواهد بود.
تجربه شرایط حضور در آزمون (کسب تجربه)کم نبودن و کم نیستن داوطلب‌هایی که اطلاعات علمی خوبی داشتن  و
برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی
              مقاله با عنوان برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی در فرمت ورد در 30 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: * ساخنار کنتر ل داخلی * انواح حسابها * حقیقی * شخصی * اسمی * وابسته * آزمون های حسابرسی   * آزمون رعایت روش ها * آزمون محتوی * انواع آزمون های حسابرسی براساس مانده اقلام صورت های مالی * آزمون جزئیات * آزمون تحلیلی * حساب ها و اسناد دریافتنی * طبقه بندی ح و اسناد دریافتنی * در خصوص رسیدگی اقلام صورت های مالی سه س
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اطلاعاتی در مورد  شرایط ثبت نام آزمون دکتری 99
 ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 99
 شرایط ثبت نام آزمون دکتری 99
شرایط ثبت نام آزمون دکتری
سایتی در مورد اطلاعات لازم ثبت نام دکتری
اطلاعاتی در مورد ثبت نام دکتری 99
شرایط عمومی ثبت نام آزمون دکتری 99
اطلاعاتی در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری ۹۹
شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون دک
پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان، بهمن ۱۳۹۷ بدینوسیله به اطلاع می رساند:
نتایج آزمون های موصوف استخراج گردیده و از روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۲۶ بر روی سامانه آزمون های ورود به حرفه قابل مشاهده می باشد. لذا این عزیزان می توانند از همین طریق نسبت به دریافت کارنامه اقدام نمایند.
شرکت‌کنندگانی که موفق به حدنصاب قبولی در آزمون‌ها نشده اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتیجه آزمون داشته باشند می‌توانند درخواس
دانلود آزمون 15 آذر 98 قلمچی – سوالات و پاسخنامه تشریحی
سوال و کلید آزمون قلم چی 15 اذر ماه
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : تمام درس ها | موضوع : آزمون های آزمایشی | نویسنده : کانون قلم چی
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : دهم – یازدهم – دوازدهم
ادامه مطلب
برگه ورود به جلسه آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی مورخ ۱۷ آبان ماه ۹۸ بر روی سامانه قرار گرفت
تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در یکی از این آزمون ها می باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی ۹ رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند. این آزمون جهت ارزیابی داوطلبان به منظور ورود به سطوح مختلف کلاس های آمادگی زبان انگلیسی ویژه دانشجویان دوره دکتری تخصصی دانش
چقدر به نحوه پیمایش دفترچه آزمون فکر کرده‌اید؟ پس از دردست‌گرفتن دفترچه سؤال‌ها چه کار می‌کنید؟ از کدام درس شروع می‌کنید؟ کدام درس را برای آخر می‌گذارید؟ نحوه پیمایش دفترچه آزمون نقشی مهم در رتبه‌ی کنکور شما دارد. شما باید برای آزمون‌دادن استراتژی داشته باشید. باید از همین حالا بدانید با چه رویکردی خودتان را برای آزمون آماده کنید. در این مطلب ما نحوه پیمایش دفترچه آزمون و درواقع استراتژی آزمون‌دادن را برای شما شرح خواهیم داد. به شما
آزمون PTE چیست ؟
آزمون PTE که همان Pearson Test of English Academic است توسط سازمان PEARSON ساختار یافته است .گواهینامه PTE برای ادامه تحصیل در کشورهایی مثل استرالیا ، امریکا و کانادا و بسیاری از کشورهای دیگرمورد پذیرش می باشد که در حال حاضر ایران این آزمون را برگزار نمی کند و جهت شرکت در این آزمون باید به کشورهای همسایه ترکیه، آذربایجان، امارات سفر کرد. محبوبیت و درخواست های این آزمون به طور چشمگیری رو به افزایش است.
ثبت نام آزمون PTE هم مثل IELTS از سه نوع آکادمیک و
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا آزمون قضاوت هر ساله توسط قوه قضاییه برای گزینش داوطلبان تصدی منسب قضا برگزار می شود . ثبت نام برای آزمون جذب عمومی قضاوت از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود . بعد از قبولی در آزمون کتبی چند مرحله مصاحبه علمی ، روانشناسی و تحقیقات محلی هم برای پذیرش قطعی وجود دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون قضاوت بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1884/ثبت-نام-آزمون-قضاوت.html
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا تمام سردفتران اسناد رسمی نیاز به یک دفتریار دارند تا در انجام امور دفتر اسناد رسمی و در مواقعی که آن ها در دفتر حضور ندارند به کارها رسیدگی کند . این سردفتران می توانند با معرفی شخصی برای شرکت در آزمون دفتریاران و در صورتی که این شخص حد نصاب نمره را کسب کند او را به عنوان دفتریار استخدام کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com
آزمون MBTI پرسشنامه ای است که اگر به آن در سایت مربوطه پاسخ دهید، ابعاد شخصیت شما مشخص می شود. این آزمون شخصیت انسان را در چهار فاکتور ارائه می دهد که هر فاکتور یک دوقطبی است. در نهایت 16 حالت مجزا قابل تصور است. هر حالت یک تیپ شخصیتی است. 16 تیپ شخصیتی متصور هستند که هر کدام شغل مربوطه را دارند. با این آزمون می توانید خودتان را بشناسید. این آزمون را در سایت باید پاسخ دهید. یکی از این سایت ها
https://www.16personalities.com/fa
است.
پس از کش و قوس های فراوان بالاخره ویروس کرونا آزمون نظام مهندسی را لغو کرد!
http://inbr.ir/?p=4537
البته معاونت مسکن و ساختمان هنوز تاریخ بعدی آزمون را مشخص نکرده است. آزمون دکترا به 28 بهمن منتقل شد و از 6 اردیبهشت نیز ماه مبارک رمضان شروع می شود. آزمون کارشناس رسمی دادگستری نیز که قرار بود در خرداد ماه برگزار شود در پیش است و تحربه نشان داده این آزمون نسبت به آزمون نظام مهندسی معمولاً با فاصله زمانی برگزار می شود. باید دید نهایتا چه تاریخی برای آزمون ان
سلام میخوایم یه آزمون آزمایشی توی Gym سایت codeforces برگزار کنیم که به زودی اطلاعاتش به دستتون میرسه فایل سوالات جداست و فارسیه از این بابت خیالتون راحت باشه. آزمون 180 دقیقه است و شامل 9تا سابتسکه که 8تاش 11 نمره اس و یکیش هم 12 نمره ای. (دقیقا مث آزمون های مرحله 3 سال های اخیر) اطلاعات دقیق تر رو در اختیارتون میزاریم آزمون رو که بزاریم 2 یا 3 روز بعدش راه سوالات تو همینجا گذاشته میشه احتمالا باید آزمون رو به صورت virtual بدید و بعدش بیاید و جوابارو ببینید و
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا کسانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه وکالت هستند باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . مرکز وکلا قوه قضائیه یکی از مراجع متولی برگزاری این آزمون است و آزمون وکالت قوه قضاییه 99 قرار است زودتر از سال گذشته برگزار شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1974/زمان-برگزاری-آزمون-وکالت-قوه-قضاییه.html
 
آزمون گوته آلمان
آزمون گوته آلمان یکی از آزمون هایی است که برای سنجش زبان آلمانی به صورت بین المللی برگزار می شود. این آزمون که در کشورمان ایران نیز توسط موسسه گوته آلمان برگزار می گردد دارای سطوح مختلفی بوده که از A1 تا C2 خواهند بود. لازم است بدانید که شرکت در این آزمون برای تمامی افراد آزاد بوده و صرفا نیاز به حضور در کلاس های آموزشی دوره های زبان آلمانی در موسسه گوته نخواهد بود. بر اساس سطحی که فرد در آن شرکت می کند، در صورت دریافت نمره مور
آزمون LSAT و معرفی کامل این آزمون ، ساختار آزمون LSAT ، هزینه شرکت در آزمون LSAT و نحوه ثبت نام در آزمون LSAT
آزمون اجرایی حقوق یا همان آزمون LSAT یک آزمون طراحی شده استاندارد به منظور بررسی استعداد فرد برای تحصیل در رشته حقوق است. این آزمون خود یک بخش کامل از فرآیند پذیرش در این رشته در آمریکا و کانادا و امتیازی جهت دریافت بورسیه تحصیلی از سایر کشورها است. به واقع گذراندن این آزمون برای دانشکده های حقوق که در آمریکا و  کانادا واقع شده اند، الزامی م
پیرو اطلاعیه مورخه ۹۸/۱۰/۰۴ پیرامون ثبت نام آزمون های ورود به حرفه نوبت دوم سال جاری، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی اسفند ماه ۹۸ می رساند:
با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون های موصوف، عدم موفقیت برخی از داوطلبان در تکمیل مراحل ثبت نام و درخواست های بعضی از استان ها، مهلت ثبت نام این آزمون‌ها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ تمدید می‌شود.
 
دفتر مقرر
زمان برگزاری آزمون اصلی: 26 و 27 خرداد ماه
زمان برگزاری آزمون جبرانی: 9 و 10 تیر ماه
منابع آزمون: کتاب اصلی و کتاب ویژه اساتید متوسطه
جهت شرکت در آزمون به ادامه مطلب مراجعه نمایید: 



متقاضیان محترم

حتماً قبل از ورود به آزمون راهنمای شرکت در آزمون اینترنتی را مطالعه بفرمایید:

جهت مطالعه راهنما اینجا کلیک نمایید
جهت شرکت در آزمون اینجا کلیک کنید
کنکور 98 با همه ی فراز و نشیب ها خود تمام شد. حال این تورنمنت بزرگ به نقطه ی پایانی خود رسید. بزرگترین آزمون در نظام آموزشی کشور به نام آزمون کنکور هم برگزار شد. شما عزیزان دل که بعد از این راه سخت در مسیر کنکور ، در جلسه ی آزمون شرکت کردید ، می توانید دفترچه سوالات کنکور 98 را از وبلاگ ما دانلود کنید. دفترچه ای که برای هر 5 رشته ی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان آماده ی دانلود رایگان به صورت فایل pdf می باشد. نکته ی قابل توجه اینجاست که دانش آموزان
 
بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌رساند، این سازمان به‌ منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز به صورت استخدام قرارداد انجام کار معین از محل مجوز شماره 411395 مورخ 1398/07/24 سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می‌نماید.
ثبت‌نام این آزمون از روز شنبه 30 فروردین‌ماه 1399 و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی  آغاز خواهد شد و در پای
برنامه ی من برای جبران تایم از دست رفته اینه :
قصد ندارم توی باقی ازمون های تابستون قلمچی شرکت کنم.
اولین آزمون مهرماه قلمچی در تاریخ 5 مهر برگذار میشه که یک آزمون تعیین سطحه.
برنامه ی من ، کسب آمادگی برای این آزمون تا 37 روز آینده س .
از این 37 روز اگر یک روز آخر که پنجشنبه قبل از آزمونه فاکتور بگیریم .. 36 روز باقی می مونه.
من قصد دارم مطابق برنامه راهبردی قلمچی در تابستون ، توی این 36 روز درس بخونم و برای آزمون تعیین سطح آماده بشم.
قلمچی در طی تابستو
زمان برگزاری آزمون اصلی: 26 و 27 خرداد ماه
زمان برگزاری آزمون جبرانی: 9 و 10 تیر ماه
منابع آزمون: کتاب اصلی و کتاب ویژه اساتید متوسطه
جهت شرکت در آزمون به ادامه مطلب مراجعه نمایید: 



متقاضیان محترم

حتماً قبل از ورود به آزمون راهنمای شرکت در آزمون اینترنتی را مطالعه بفرمایید:

جهت مطالعه راهنما اینجا کلیک نمایید
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردان ها و معماران تجربی می رساند در حال حاضر هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر اعلام تاریخ آزمون نوبت دوم سال ۱۳۹۷ از سوی این دفتر منتشر نگردیده است.
بدیهی است در صورت برنامه ریزی برای برگزاری این آزمون ها در سال جاری از طریق سامانه رسمی ثبت نام آزمون به آدرس inbr.ir به اطلاع عزیزان خواهد رسید.
ضمنا خواهشمند است برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده، موضوع دریافت اطلاعات و یا ثبت نا
 
 
 
 
 
⭕امکان شرکت دوباره در آزمون مدارس تیزهوشان
دانش آموزانی که پارسال در آزمون ورودی دبیرستان‌های دور اول تیزهوشان پذیرفته نشده اند؛ امسال دوباره می‌توانند آزمون دهند
فاطمه مهاجرانى، رئیس مرکز ملى پرورش استعدادهاى درخشان، در مصاحبه با خبرگزارى صدا و سیما اعلام کرد: 
"آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس استعداد‌های درخشان" در روز ۱۸ مرداد برگزار خواهد شد. 
این آزمون شامل مواد درسی ریاضی، ادبیات فارسی، علوم تجربی، قرآن و پیام‌های آ
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا کسانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه وکالت هستند باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . مرکز وکلا قوه قضائیه یکی از مراجع متولی برگزاری این آزمون است . ثبت نام این آزمون از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش دانشگاه پیام نور انجام می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1876/ثبت-نام-آزمون-وکالت-مرکز-وکلا-قوه-قضا
با سلام 
ابتدا پرسشنامه زیرا کامل کرده و سپس مراحل زیرا انجام دهید 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc1ee_aRWrWFHWXV72qlMPd8UbucDR1M41BimtpTo4ZdZ2WSA/viewform
شما می توانید در سایت آزمون انلاین ما ثبت نام کنید ودر آزمون ها شرکت کنید و خود را بسنحید. 
 
حتما برای احراز هویت در آزمون ها باید ثبت نام کنید. 
 
                                                                                                                                                                                      http://matha.eazm.ir/     
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
دوره مشترک آزمون دکتری
سایتی در مورد دوره مشترک آزمون
اطلاعاتی د رمورد دوره آزمون
دوره مشترک آزمون چگونه است
سایتی در مورد مقطع دکتری
شهریه دوره مشترک آزمون دکتری
راهنمای ثبت نام آزمون دکتری
مراحل ثبت نام کنکور دکتری
سایتی در مورد کنکور دکتری
نحوه ثبت نام آزمون دکترا
شرکت در کنکور دکترا سراسری و آزاد
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیل
با عرض سلام و خدا قوت خدمت همکاران محترم نظر به اجرای برنامه عملیاتی کشوری و لزوم انتخاب و معرفی شش همکار به دبیرخانه کشوری به عنوان همکاران برتر در محور رایانه، گروه آموزشی کاروفناوری استان در نظر دارد مسابقات آنلاین با موضوع نرم افزارهای pawer point ،movie maker  و brics cad بین همکاران استان برگزار نماید. همکاران آزمون دهنده باید با توجه به توانایی در کار با نرم افزارهای کتاب سه پایه و فعالیت های انجام داده شده در کلاس ضمن خدمت معرفی شوند ، بنابراین س
SAT  مخفف Scholastic Assessment Test و به معنی آزمون استعداد تحصیلی یک آزمون وردی به دانشگاه در امریکا یکی از مهمترین آزمون های دانشگاهی برای این کشور محسوب می شود در این آزمون در سه زمینه درسی که عبارت است از انشاء ریاضی و درک مطلب می باشد.
 
مراحل آزمونSAT
 
ابتدا ریاضی را به دو بخش 25 دقیقه و 20 دقیقه تقسیم می کنند در قسمت ابتدایی دانش اموزان بایستی به سوالات تستی خود پاسخ دهند و در بخش بعدی که نوبت به سوالات تشریحی می رسد داوطلبان 20 دقیقه وقت پاسخگویی به س
زمان برگزاری آزمون اصلی: 14 و 15 اردیبهشت ماه
زمان برگزاری آزمون جبرانی: 25 و 26 اردیبهشت ماه
منابع آزمون: کتاب اصلی و کتاب ویژه اساتید متوسطه
جهت شرکت در آزمون به ادامه مطلب مراجعه نمایید: 



متقاضیان محترم

حتماً قبل از ورود به آزمون راهنمای شرکت در آزمون اینترنتی را مطالعه بفرمایید:

جهت مطالعه راهنما اینجا کلیک نمایید
جهت شرکت در آزمون اصلی اینجا کلیک کنید
زمان برگزاری آزمون اصلی: 14 و 15 اردیبهشت ماه
زمان برگزاری آزمون جبرانی: 25 و 26 اردیبهشت ماه
منابع آزمون: کتاب اصلی و کتاب ویژه اساتید متوسطه
جهت شرکت در آزمون به ادامه مطلب مراجعه نمایید: 



متقاضیان محترم

حتماً قبل از ورود به آزمون راهنمای شرکت در آزمون اینترنتی را مطالعه بفرمایید:

جهت مطالعه راهنما اینجا کلیک نمایید
زمان برگزاری آزمون اصلی: 14 و 15 اردیبهشت ماه
زمان برگزاری آزمون جبرانی: 25 و 26 اردیبهشت ماه
منابع آزمون: کتاب اصلی و کتاب ویژه اساتید متوسطه
جهت شرکت در آزمون به ادامه مطلب مراجعه نمایید: 



متقاضیان محترم

حتماً قبل از ورود به آزمون راهنمای شرکت در آزمون اینترنتی را مطالعه بفرمایید:

جهت مطالعه راهنما اینجا کلیک نمایید
پاورپوینت آزمون هوش وکسلر
پاورپوینت جامع و کامل آزمون هوش وکسلر کودکان http://bit.ly/2U105aY · perow ... پاورپوینت آشنایی، اجرا، تفسیر و کاربرد آزمون هوش وکسلر · احسان آزادبخت.
 
پاورپوینت آزمون وکسلر کودکان
دنبال کردن. http://yon.ir/LN7Io برای دریافت فایل لطفا لینک موجود در متن را در مرورگر خود سرچ نمایید. ۱ سال پیش. آموزشی · پاورپوینت. # آزمون هوش وکسلر کودکا.
 
پاورپوینت آزمون هوش وکسلر کودکان 
آزمون هوش وکسلر کودکان. آزمون هوش وکسلر در سال ۱۹۳۹ زیر عنو
آزمون EPT دانشگاه آزاد شامل 100 سوال بوده که از این تعداد ، 35 سوال به درک مطلب ، 25 سوال به لغات و 40 سوال به گرامر اختصاص دارد . لازم به ذکر است که این دسته بندی با توجه به هر آزمون کمی متغیر می باشد ، یعنی ممکن است در آزمون ای پی تی تعداد سوالات گرامر 30 و تعداد سوالات واژگان 40 عدد باشد . به نقل از سایت مشاوره آزمون های زبان هیوا ، داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد را دارند می بایست از طریق سایت ثبت نام آزمون EPT به نشانی english.iau.ac.i
نحوه اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 98 - 99 بصورت اینترنتی و از طریق سایت استعدادهای درخشان می باشد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا شرکت کنندگان آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 98 - 99 برای دیدن نتایج خود باید وارد سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان 98 - 99 به نشانی hoosh.medu.ir شوند . نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 98 - 99 احتمالا هفته سوم مرداد ماه اعلام می شود . برای اطلاع از جزئیات سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم
مدیریت خود؛ در ارزیابی‌ها نمره عالی بگیرید
کارفرمایان
زیادی از آزمون به‌عنوان بخشی از فرآیند استخدام استفاده می‌کنند. در
اینجا نحوه آمادگی برای این آزمون‌ها شرح داده می‌شود.
نوشته توماس چامورو پرموزیک
اگر فکر می‌کنید روزهای آزمون‌دادن خود را با فارغ‌التحصیل شدن پشت سر
گذاشته‌اید، اشتباه می‌کنید. تحقیقات جدید نشان می‌دهد حدود ۷۶درصد
سازمان‌هایی که بیش از صد کارمند دارند، برای استخدام‌های شرکت خود از
ابزارهای سنجشی مانند آزم
زمان برگزاری آزمون اصلی: 14 و 15 اردیبهشت ماه
زمان برگزاری آزمون جبرانی: 25 و 26 اردیبهشت ماه
منابع آزمون: کتاب اصلی و کتاب ویژه اساتید متوسطه
جهت شرکت در آزمون جبرانی ویژه اساتید به ادامه مطلب مراجعه نمایید: 



متقاضیان محترم

حتماً قبل از ورود به آزمون راهنمای شرکت در آزمون اینترنتی را مطالعه بفرمایید:

جهت مطالعه راهنما اینجا کلیک نمایید
جهت شرکت در آزمون اینجا کلیک نمایید
آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم به عنوان معتبرترین آزمون قرآنی کشور توسط وزارت ارشاد اسلامی و سازمان های همکار در اسفند ماه 97 در رشته های زیر برگزار می گردد.
قرآن آموزان عزیز می توانند از طریق زیر در این آزمون شرکت نمایند:
 ورود به سایت quranedu.ir و ثبت نام ، در انتخاب موسسه ، نام «جامعه القرآن برادران همدان» را انتخاب نمایید.

توضیحات کامل در اینجا
ادامه مطلب
آزمون تافل یک آزمون تخصصی برای ورود به بسیاری از کالج ها و دانشگاه های معتبر جهان است . البته بسیاری از شاغلین در کشورهای اروپایی برای ادامه فعالیت های حرفه ایشان در آمریکا و کانادا مرتبا به یک رتبه تافل نیاز دارند . در بین سال های 1968 تا 1998 آزمون تافل به صورت کتبی برگزار شد.در این آزمون شرکت کنندگان پاسخ هایشان را با یک مداد بر روی برگه علامت می زدند . در سال 1998 این آزمون به صورت کامپیوتری ارائه شد .این آزمون از دو بخش کتبی و کامپیوتری تشکیل شده
 
با توجه به تغییرات اساسی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی آزمون این دو گروه ادغام شده و بصورت یک آزمون هماهنگ در سراسر کشور برگزار می گردد . در این بخش نمونه سوالات امتحانی تیزهوشان و نمونه دولتی همراه با پاسخ قرار گرفته است.
 
سوالات آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم سال98 همراه پاسخ
 
سوالات آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم سال97
پاسخ آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم سال97
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای پایه نهم به دهم از طریق آزمون ورودی دانش آموز می پذیرد. سال های گذشته مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به طور جداگانه اقدام به برگزاری آزمون می نمودند ولی طی دو سال گذشته، آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نهم
 
آزمون ACT چیست ؟ هرچیزی که لازم است درباره ACT بدانید ...
https://tabrizvisa.ir › آزمون ACT
 Rating: 5 - ‎Review by مهدی موسی زادهOct 21, 2018 - در اینجا، شما باید همه چیزهایی را که باید در مورد آزمون ACT بدانید، پیدا می کنید و پیوندهای بیشتری و منابع ... بیشتر بخوانید : آزمون SAT چیست ؟مدت زمان‎: ‎دو ساعت و 55 دقیقه بدون مقلههزینه‎: ‎46 دلار (بدون نوشتن)
آزمون SAT چیست ؟ کاملترین توضیح درباره این آزمون | تبریزویزا
https://tabrizvisa.ir › آزمون SAT
 Rating: 5 - ‎Review by مهدی موسی زادهOct 20, 2018 -
دانش آموزان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم باید از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم آگاه باشند تا طبق آن برنامه درسی خود را تنظیم نمایند . به گفته سایت هیوا به دلیل شیوع بیماری کرونا زمان برگزاری این آزمون به تعویق افتاده است و احتمالا در خرداد ماه برگزار می شود .
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6962/زمان-برگزاری-آزمون-تیزهوشان-نهم-به-دهم.html
پیرو اطلاعیه‌ مورخ 98/11/16، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری سال 1399 «به شرح ذیل این اطلاعیه»، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشت
ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1398 بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون مذکور می‌رساند که نتیجه اولیه آزمون در روز چهار‌شنبه مورخ 98/05/16 به صورت کارنامه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس: www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. 
ادامه مطلب
برنامه ی من برای جبران تایم از دست رفته اینه :
قصد ندارم توی باقی ازمون های تابستون قلمچی شرکت کنم.
اولین آزمون مهرماه قلمچی در تاریخ 5 مهر برگذار میشه که یک آزمون تعیین سطحه.
برنامه ی من ، کسب آمادگی برای این آزمون تا 30 روز آینده س .
من قصد دارم مطابق برنامه راهبردی قلمچی در تابستون ، توی این 30 روز درس بخونم و برای آزمون تعیین سطح آماده بشم.
قلمچی در طی تابستون 5 آزمون برگذار کرد ( و می کنه ) که برای رسیدن به مباحث هر آزمون ، 2 هفته فرجه دارن دانش آم
نحوه ی نمره دهی در آزمون آیلتس چگونه است؟
بعد از اینکه آزمون می دهید شما یک نمره ی کلی دریافت می کنید. این نمره ، یک میانگین از ۴ مهارت شماست. پس برای ۴ مهارت هم یک نمره به شما داده می شود. گاهی به جای نمره به آن ها بند گفته می شود. نمره این ازمون بین ۱تا ۹ است. که ۱ کمترین نمره ی آن و ۹ بالاترین نمره ی آیلتس ایت. نمره ی قبولی در این آزمون وجود ندارد. امابه طور معمول نمره ی ۵ نمره متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی می شود. هرکدام از این نمرات لول های مختلف زبان
هفت مهارت icdl  شامل دوره مقدماتی تا پیشرفته کامپیوتر در کاربری اداری:
ICDL مخفف عبارت International Computer Driving Licence به معنی گواهینامه
بین المللی کاربری کامپیوتر است. این دوره و مهارتهای آن مخصوصاً icdl
درجه دو (ویندوز و اینترنت) برای همه مفید و مورد نیاز است. مدرک هفت مهارت
icdl پس از شرکت در آزمون های سراسری توسط سازمان فنی و حرفه ای صادر شده و
قابلیت ترجمه را داراست، همچنین این دوره در بعضی از دانشگاهها بعنوان
واحد درسی دانشگاهی نیز مورد قبول میباشد.
شرایط ثبت نام آزمون دکتری 99 تو دفترچه ثبت نام نوشته شده و داوطلبایی که قصد دارن تو کنکور دکتری شرکت کنن ، باید شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام رو داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو ، دفترچه ثبت نام دکتری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر میشه که تو اون شرایط شرکت در آزمون دکتری 99 نوشته شده و داوطلبا حتما باید قبل از ثبت نام آزمون این دفترچه رو با دقت مطالعه کنن تا از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون دکتری 99 مطلع بشن .
آغاز ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 98
امروز مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 98 آغاز می‌شود و شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته اعلام شده است.

به گزارش ندای زرند، ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 98 از امروز 10 اردیبهشت آغاز می‌شود و روز دوشنبه 16 اردیبهشت 98 به پایان می‌رسد.

علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته باید با اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت
آیلتس (به انگلیسی: IELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است، یکی از باارزش‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در برابر تافل، آزمون آمریکایی، قرار می‌گیرد. داوطلبان آزمون آیلتس در کنار تفاوت ساختاری آزمون آیلتس به تافل باید هنگام انتخاب کشور مقصد در مهاجرت نیز بین این دو آزمون اولویت بندی داشته ب
 
دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی
 دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی: برای دانلود سوالات آزمون اصلی و ... طرح نظام رتبه بندی معلمان در این پست محتوا و سوالات آزمون رتبه بندی ...
 
کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان دانلود
دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم.دانلود سواالت .و محتوای آزمون رتبه بندی | پایه مقدماتی ارشد خبره ...
 
سوالات ضمن خدمت جهت رتبه ب
همانطور که میدانید آزمون تافل از جمله آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است و بسیار معتبر است . هر کسی میتواند در آزمون تافل شرکت کند و محدویت خاصی ندارد.
آزمون تافل با اهداف مختلفی برگزار میشود از جمله این اهداف میتوانیم به مهاجرت و یا ادامه تحصیل در خارج از کشور اشاره کنیم.
برای موفقیت در آزمون تافل شما باید برنامه ریزی دقیق و گام به گام داشته باشید.شما میتوانید در کلاس تدریس خصوصی تافل شرکت کنید و یک معلم خصوصی تافل انتخاب کنید.
معمولا در
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
فارغ التحصیلان رشته های مهندسی معماری، عمران، نقشه برداری، شهرسازی و … جهت کسب پروانه اشتغال می بایست در آزمونی تحت عنوان آزمون نظام مهندسی ثبت نام و شرکت نمایند. این آزمون در سال 1398 برای رشته های معماری، عمران، نقشه برداری، شهرسازی، ترافیک، تاسیسات مکا
بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه مورخ 99/02/17 آغاز و تا روز ‌سه‌شنبه مورخ 99/02/23 ادامه خواهد یافت. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به ن
♦️زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۸ مشخص شد♦️
 
طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه زمان و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ روز دوشنبه سوم تیرماه همراه با سایر شرایط و ضوابط شرکت در آزمون منتشر خواهد شد. 
  منبع سایت سنجش
 
آزمون TestAS
آزمون TestAS  آزمونی است برای تشخیص صلاحیت علمی داوطلبان خارجی که قصد تحصیل در کشور آلمان را دارند. از ابتدای ترم زمستانی 2010/2009 ارائه کارنامه آزمون TestAS جهت اخذ پذیرش از بسیاری از دانشگاههای آلمان الزامی است و یا به عنوان یک امتیاز مثبت تلقی میشود.مخاطبین این آزمون می توانند افراد زیر باشند:
ادامه مطلب
آزمون آنلاین پیام های آسمان هشتم
تاریخ آزمون : 15 اردیبهشت 99
ساعت برگزاری آزمون : 18 تا 19
میزان ارزشیابی : درس 1 تا 13
نوع سوالات : تستی
تعداد سوالات : 20
اعلام نتیجه : بلافاصله بعد از اتمام آزمون
آزمون در ساعت 18 فعال و در ساعت 19 غیرفعال خواهد شد.
 
 
 
ورود به جسله آزمون
دانلود سوالات درس بودجه و حسابداری آزمون های استخدامی به همراه پاسخنامه تشریحی(شامل تمامی سوالات طرح شده در آزمون های استخدامی)
 
 
سوالات آزمون های استخدامی درس بودجه و حسابداری به همراه پاسخنامه تشریحی  مجموعه حاضر تمامی سوالات طرح شده درس بودجه و حسابداری در آزمون های استخدامی را شامل می شود دسترسی به سوالات استخدامی و پاسخنامه دقیق و تشریحی برای سوالات، همواره یکی از دغدغه های شرکت کنندگان آزمون های استخدامی بوده است. درس بودجه و حسا
مقایسه و بررسی بهترین آزمون آزمایشی
شما با شرکت در یک آزمون آزمایشی هم روند مطالعاتی بهتر و منسجم تری پیدا خواهید کرد، هم با سایر رقبای خود از سراسر کشور مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهید گرفت. مطمئن باشید شرکت در آزمون آزمایشی دست آوردهای بسیار خوبی برای شما در ادامه مسیر مطالعاتی‌تان به همراه خواهد داشت. در این مقاله سایت محصل ایرانی سعی کردیم با بررسی آزمون های آزمایشی به نام و مشهور شما را در انتخاب بهترین موسسه که آزمون‌های متناسب با
* اطلاعیه مهم * برگزاری آزمون دانشگاه انتظار فرج دانشگاه انتظار فرج بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان دانشجو می پذیرد با ابراز تأسف ، این دانشگاه هنوز ۳۱۳ فارغ‌التحصیل نداشته و برای تکمیل ظرفیت در تمام مدت شبانه روز ، از علاقمندان آزمون به عمل می آورد
ادامه مطلب
داوطلبین گرامی می‌توانند از طریق لینک زیر به آرشیو سوالات MSRT که از مهمترین منابع آزمون MSRT می‌باشد، بصورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند. تمامی دوره‌های برگزار شده به همراه پاسخ تشریحی جامع و رایگان در اختیار داوطلبین گرامی قرار گرفته است.
 
نمره قبولی آزمون MSRT
طبق آخرین تغییرات بخشنامه دانشگاه‌های معتبر کشور، حداقل نمره قبولی در آزمون MSRT و سایر آزمون‌ها معتبر در جدول زیر آورده شده است. در حال حاضر به دلیل هزینه‌بر و سخت‌تر بودن آزمو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها