نتایج جستجو برای عبارت :

جلسه معارفه پری کلینیک آزمون ملی

با سلام و روز بخیر
- جلسه معارفه برای آزمونهای پری کلینیک آزمون ملی در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۰ در دانشکده دندانپزشکی برگزار میشود.
- حضور در جلسه اجباری می‌باشد.
- تاریخ جلسه معارفه در روز چهارشنبه تعیین شده ولی امکان عقب افتادن هم از طرف بخش ها وجود داره که خبر قطعی رو براتون تا دوشنبه همین هفته میگیرم.
پس لطفاً آمادگی حضور در جلسه را داشته باشید.
با سلام و روز بخیر
- جلسه معارفه برای آزمونهای پری کلینیک آزمون ملی در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۰ در دانشکده دندانپزشکی برگزار میشود.
- حضور در جلسه اجباری می‌باشد.
- تاریخ جلسه معارفه در روز چهارشنبه تعیین شده ولی امکان عقب افتادن هم از طرف بخش ها وجود داره که خبر قطعی رو براتون تا دوشنبه همین هفته میگیرم.
پس لطفاً آمادگی حضور در جلسه را داشته باشید.
جلسه معارفه پره کلینیک آزمون ملی دندانپزشکی، به روزهای دوشنبه ۹۸/۰۹/۲۵ و چهارشنبه ۹۸/۰۹/۲۷ موکول شد.
» روز دوشنبه ساعت ۱۰:۴۵
» روز چهارشنبه ساعت ۸:۴۵
» لطفاً روپوش به همراه داشته باشید.
» تاریخ امتحانات در جلسه معارفه اعلام خواهد شد، پس لطفاً تمام وسایل و دندانهای مورد نیاز برای آزمون هر بخش را تهیه کرده و آماده داشته باشید. ممنون
با سلام و روز بخیر
طبق صحبت‌های انجام شده با خانم دکتر نصرآبادی در مورد نحوه برگزاری آزمون های پری کلینیک و کلینیک پیش رو، لازم به تشریح چند نکته می‌باشم.

۱. طبق هماهنگی های انجام شده با بخش پروتز دانشکده، افرادی که آزمون پری کلینیک پروتز را با موفقیت گذرانده‌اند، باید در یک آزمون جداگانه (هزینه آزمون رایگان است) شرکت کرده و نمره قبولی را کسب نمایند تا مجوز شرکت در امتحانات کلینیک بخش پروتز برای آنها صادر گردد. 

۲. شرکت کنندگان در آزمون لط
بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسی مهر ماه ۱۳۹۸ می رساند. این عزیزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ها از تاریخ ۹۸/۰۷/۱۳ به سامانه آزمون های ورود به حرفه، قسمت دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.
برای قبولی در آزمون محاسبات چه باید کرد؟ برای قبولی در آزمون محاسبات باید قطعا کارهای زیادی انجام دهیم . مثلا باید بدانید که مدیریت زمان را باید در جلسه آزمون جدی بگیرید یا اینکه مثلا باید پاسخ های تشریحی سال های گذشته را بررسی کنید.
 
تکنیک های سر جلسه آزمون محاسبات
خیلی از تکنیک های مهم هستند که شما می توانید به کمک آنها به موفقیت برسید حتما آنها را قبل از آزمون برررسی کنید و به صورت کامل  انجام دهید. بار ها و بار ها آزمون را شبیه سازی کنید ت
چقدر به نحوه پیمایش دفترچه آزمون فکر کرده‌اید؟ پس از دردست‌گرفتن دفترچه سؤال‌ها چه کار می‌کنید؟ از کدام درس شروع می‌کنید؟ کدام درس را برای آخر می‌گذارید؟ نحوه پیمایش دفترچه آزمون نقشی مهم در رتبه‌ی کنکور شما دارد. شما باید برای آزمون‌دادن استراتژی داشته باشید. باید از همین حالا بدانید با چه رویکردی خودتان را برای آزمون آماده کنید. در این مطلب ما نحوه پیمایش دفترچه آزمون و درواقع استراتژی آزمون‌دادن را برای شما شرح خواهیم داد. به شما
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و می خوان سر جلسه آزمون حاضر بشن باید حتما کارت ورود به جلسه آزمون خودشون رو چند روز قبل از برگزاری آزمون از سایت سازمان سنجش دریافت کنن . چون بدون داشتن این کارت اجازه حضور تو جلسه آزمون بهشون داده نمیشه .
 
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/27/کارت-ورود-به-جلسه-کنکور-سراسری.html
بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی بهمن ماه ۱۳۹۷ می رساند. این عزیزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ها از تاریخ ۹۷/۱۱/۰۶ به سامانه آزمون های ورود به حرفه، قسمت دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.
دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش با حضور مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولان محلی بخش و شهر آب پخش برگزار شد.
ادامه مطلب
بسمه تعالی
✅با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همشهریان گرامی در ماه پرفیض رمضان به اطلاع میرساند مراسم تکریم و معارفه فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) فرادنبه 
پنجشنبه مورخه 26/2/1398 راس ساعت 9 صبح در محل مسجد حضرت قمربنی هاشم(ع) برگزار میگردد.
جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی فریدونشهر در فرمانداری فریدونشهر برگذار گردید.در این جلسه از زحمات و تلاشهای مهندس سلمانی فرد تقدیر و مهندس آرش محمدی به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان فریدونشهر معرفی شد.
احمد بهرامی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان فریدونشهر به نمایندگی از دهیاران، شورای بخش و مسئولین فنی و مالی دهیاری ها از خدمات و تعامل سازنده مهندس سلمانی فرد  با شرکت تعاونی، قدردانی و برای مهندس محمدی ضمن تبریک سمت ایشان بر
 مراسم معارفه میودراگ رادولوویچ, سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن هم‌اکنون با حضور مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن اصفهان و مدیران این باشگاه در اصفهان در حال برگزاری است.
نکته جالب توجه در این مراسم حضور علیرضا منصوریان, سرمربی پیشین ذوبی‌هاست. قرار است بعد از مراسم معارفه  رادولوویچ, نخستین جلسه تمرینی ذوب‌آهن با سرمربی جدید برگزار شود.
یک مربی خارجی به‌عنوان دستیار با نظر رادولوویچ به کادر فنی ذوب‌آهن اضافه می‌شود. همچنین قرار است مرب
اختصاصی سایت سپاهان کاشمر 
جلسه معارفه مدیر فنی باشگاه سپاهان کاشمر و نیز سرپرست تیمهای فوتبال
این باشگاه روز یکشنبه 1397/2/15 در محل باشگاه ؛ با حضور آقایان ؛ هادی
کامل، مرتضی قائمی ، کاظم خوشه چین ، علی مزاری ، علی یکتاپرست ، رامین
کاوسی ، مهدی ایزدی و حسن صانعی پور برگزار شد در ابتدا کاووسی سخنگوی
باشگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت : حضور آقای مجید حسابی را در
باشگاه سپاهان کاشمر را به فال نیک میگیریم و این امر از همین ابتدا باعث
ایجاد ج
به گفته سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، داوطلبان آزمون ادارات دولتی در روز برگزاری آزمون باید مدارکی از جمله کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه آزمون استخدام کانون وکلا با خود به همراه داشته باشند تا مجاز به شرکت در جلسه آزمون شوند . لینک دریافت کارت ورود به جلسه ازمون وکالت 98 بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org فعال می شود . داوطلبانی که موفق به ثبت نام در این آزمون شدند جهت دریافت کارت خود می بایست اطلاعاتی مثل شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، شم
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و می خوان سر جلسه آزمون حاضر بشن باید حتما کارت ورود به جلسه کنکور خودشون رو چند روز قبل از برگزاری آزمون از سایت سازمان سنجش دریافت کنن . چون بدون داشتن این کارت اجازه حضور تو جلسه آزمون بهشون داده نمیشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/27/کارت-ورود-به-جلسه-کنکور-سراسری.html
زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد
12/خرداد/98 -
آزمون‌ ورودی دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1398 و همچنین‌ بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور در روزهای 23 و 24 خردادماه برگزار می‌شود.
کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه 20 خردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه به کافی نت فرزاد مراجعه
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
داوطلبانی که در بازه رمانی 12 الی 21 تیر ماه اقدام به ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 نمودند می بایست در تاریخ 98/7/18 و 98/7/19 که زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 98 است شرکت نمایند. یکی از نکات مهم شرکت در آزمون نظام مهندسی همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگز
بنا به گفته سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، کلیه ثبت نام کنندگان می توانند از روز دوشنبه 25 آذر به سایت دانشگاه پیام نور مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون وکلای قوه قضائیه خود را دریافت نمایند . لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 98 در سایت ثبت نام یعنی سایت مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور به آدرس sanjesh.pnu.ac.ir منتشر می شود . هر داوطلب با وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات فردی می تواند کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه
 
کارت ورود به جلسه آزمون EPT دی ماه 98 منتشر شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، ثبت نام آزمون EPT دی ماه 98 دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه شنبه 26 آذر ماه آغاز و تا ساعت 24 روز دوشنبه 2 دی ماه  ادامه داشت . آزمون مربوطه در روز جمعه 13 دی ماه 98 به طور همزمان در شهرهای تهران ، تبریز ، مشهد ، اهواز ، اصفهان ، شیراز ، کرمان ، کرمانشاه ، کرج ، ساری ، رشت و اردبیل برگزار خواهد شد .
 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvagroup.com/shownews2/4208/انتشار
♦️زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۸ مشخص شد♦️
 
طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه زمان و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ روز دوشنبه سوم تیرماه همراه با سایر شرایط و ضوابط شرکت در آزمون منتشر خواهد شد. 
  منبع سایت سنجش
آئین تکریم و معارفه ائمه جمعه شهر باغستان و اندیشه در سالن جلسات فرمانداری شهریار برگزار شد.
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند حجت الاسلام سادات رسول ، حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی به عنوان امام جمعه جدید شهر باغستان معرفی شدند.
گزارش تصویری
مدیریت زمان، به معنای استفاده‌ی صحیح از زمان و تواناییِ ذخیره‌ی زمان اضافه در کارها می‌تواند باشد. مدیریت زمان را هم در مطالعه و هم در آزمون دادن بایستی مدنظر قرار داده و اجرا کرد. البته این دو به هم وابسته هستند. لذا در وهله‌ی اول باید مدیریت زمان در منزل و حین مطالعه اجرا شود و در وهله‌ی دوم با کمک تکنیک‌های ویژه در جلسه‌ی آزمون نیز مدیریت زمان داشت.
برای شروع در منزل موارد زیر در حین مطالعه باید رعایت شود:
    هدف‌گذاری تعداد صفحه قبل ا
آزمون EPT دانشگاه آزاد شامل 100 سوال بوده که از این تعداد ، 35 سوال به درک مطلب ، 25 سوال به لغات و 40 سوال به گرامر اختصاص دارد . لازم به ذکر است که این دسته بندی با توجه به هر آزمون کمی متغیر می باشد ، یعنی ممکن است در آزمون ای پی تی تعداد سوالات گرامر 30 و تعداد سوالات واژگان 40 عدد باشد . به نقل از سایت مشاوره آزمون های زبان هیوا ، داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد را دارند می بایست از طریق سایت ثبت نام آزمون EPT به نشانی english.iau.ac.i
 
کارت ورود به جلسه آزمون EPT آبان ماه 98 منتشر شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، ثبت نام آزمون EPT آبان ماه  98 دانشگاه آزاد اسلامی از سه شنبه 23 مهر ماه آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 مهر ادامه داشت . آزمون EPT در روز جمعه 17 آبان ماه 98 به طور همزمان در شهرهای تهران ، شیراز ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، کرج ، کرمانشاه ، کرمان ، ساری و رشت برگزار خواهد شد . براساس بودجه‌ بندی آزمون EPT ، صد سؤال طرح می‌ شود که ۲۵ سؤال از واژگان ، ۴۰ سؤال از دستور زب
برگه ورود به جلسه آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی مورخ ۱۷ آبان ماه ۹۸ بر روی سامانه قرار گرفت
تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در یکی از این آزمون ها می باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی ۹ رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند. این آزمون جهت ارزیابی داوطلبان به منظور ورود به سطوح مختلف کلاس های آمادگی زبان انگلیسی ویژه دانشجویان دوره دکتری تخصصی دانش
ثبت‌نام آزمون استخدامی آتش‌نشانی
 : تقویم آزمون استخدامی:
.
1. زمان ثبت نام : تا 19 تیرماه 1398
2. زمان کارت ورود به جلسه : از روز دوشنبه 14 مردادماه 1398
3. برگزاری آزمون : ساعت 9 صبح روز جمعه 18 مردادماه 1398
مدارک مورد نیاز:
عکس
کارت ملی
شناسنامه
کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی
گواهینامه رانندگی
مدرک تحصیلی
کد پستی محل سکونت .
__________
. کافی نت فرزاد
کلاسی که گفته بودن با ۶ نفر نهایتا شروع به کار می‌کنه ۸ نفر رو توش ثبت نام کردن و اعتراض زبان آموزها بلند شده که یعنی چی به ما گفتین 6 نفر نهایتا و از همه جالبتر خانم الف ر که حدود ۴۵ سال سن شون هست و از دماغ فیل افتادن و بعد از جلسه معارفه که جلسه اول بوده رفتن گفتن این خانم معلم ما تمام وقت فارسی حرف میزد. امروز آقای ح صدام زدن و گفتن من که به شما اعتماد کامل دارم فقط حواستون باشه به این خانم ظاهراً آدم ناراحتی هستن . خشکم زد اصلا ! نمی‌دونستم حت
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
تدریس کتاب تکمیلی ص 15و16
حل سوال 19 تا 21 کتاب تکمیلی در دفتر

دوم
مطالعات
کنفرانس درس 7
آمادگی جلسه بعد

سوم
ورزش
آموزش طناب زنی و تست دراز و نشست
2 جلسه بعد آزمون طناب زنی

چهارم
معارف
تدریس درس 5
آمادگی جلسه بعد

 
✅ خرداد ماه، آزمون استخدامی در نهاد ریاست جمهوری
ثبت‌نام در آزمون استخدامی در دستگاه‌های وابسته به نهاد ریاست جمهوری از پنجم خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۱ خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ادامه دارد.
هزینه این آزمون ۷۵ هزار تومان اعلام شده که از طریق درگاه اینترنتی بانک‌ها قابل پرداخت است.
کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و آزمون روز جمعه ۳۱ خرداد در شهر تهران برگز
سازمان سنجش پس از بررسی اطلاعات ثبت نامی داوطلبان ارشد فراگیر پیام نور 99 کارت ورود به جلسه آن ها را منتشر کرده و بر روی سایت خود قرار می دهد . کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 حاوی اطلاعات مهمی نظیر زمان و مکان برگزاری آزمون می باشد که در موعد مقرری منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . به نقل از سایت مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هیوا متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 می بایست مندرجات
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
فارغ التحصیلان رشته های مهندسی معماری، عمران، نقشه برداری، شهرسازی و … جهت کسب پروانه اشتغال می بایست در آزمونی تحت عنوان آزمون نظام مهندسی ثبت نام و شرکت نمایند. این آزمون در سال 1398 برای رشته های معماری، عمران، نقشه برداری، شهرسازی، ترافیک، تاسیسات مکا
با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه ها، خانم یوسفی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار آئین معارفه خانم زهرا رضایی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و تکریم آقای علی افسری سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار برگزار شد.
دانلود آزمون 1 آذر 98 قلمچی
آزمون 1 اذر قلم چی 98 سوال و کلید
 
 
 همانطور که میدانید در روز جمعه آزمون 1 آذر 98 دو آزمون پر طرفدار با هم برگزار میشود که تنها شما میتوانید یکی از این آزمون ها شرکت کنید و به آزمون دیگری نخواهید رسید. در سایت نمره برتر شما میتوانید دو آزمون قلمچی و سنجش را به صورت کامل دریافت کنید و حداکثر استفاده را از انها ببرید.
 
 با توجه به وضعیت فعلی اینترنت دسترسی به سوالات بسیار مشکل شده و امیدوارم که فایل های آین آزمون هم مثل
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
فیزیک
چک کردن تکالیف - تدریس قانون پایستگی 
آمادگی برای جلسه بعد

دوم
عربی
پرسش + تدریس بخش دوم درس 3 و پرسش و حل نمونه سوال
جلسه بعد آزمون شفاهی 

سوم
ریاضی تکمیلی
حل تمرینات جدید پلی کپی 
 

چهارم
هنر
 
 
اطلاعیه:
به اطلاع کلیه کار آموزان دوره مقدماتی  (HSE)  ایمنی و بهداشت کار میرساند..
آزمون کتبی در مورخ 98/03/23 روز پنج شنبه برگزار میگردد

   آزمون کتبی گروه اول داوطلبان راس ساعت 7:45 صبح و آزمون گروه دوم  داوطلبان راس ساعت 8:45 صبح برگزار میگردد.  
       2. داوطلبان طبق ساعت درج شده یک ربع قبل از آزمون در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای حضور داشته باشند.

       3. .داوطلبان طبق شماره صندلی درج شده در لیست حوزه بندی شده اند، و پاسخ نامه آن ها بر اساس شماره ص
شبیه ساز واقعی تافل-1
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 2
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 3
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 4
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 5
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 6
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 7
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 8
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 9
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 10
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 11
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 12
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 13
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 14
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 15
شبیه سازی آزمون
ایرنا:رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از برگزاری آزمون وکالت در 29 آذر ماه به صورت ملی خبر داد. 
علی بهادری جهرمی روز یکشنبه در نشست خبری آزمون وکالت با اشاره به انتشار آگهی آزمون وکالت در پایگاه اطلاع رسانی مرکز وکلا گفت:ثبت نام داوطلبان از اول آبان آغاز می شود ولی تفاوت هایی در آزمون امسال لحاظ شده است. 
وی افزود:این آزمون مطابق آیین نامه مرکز وکلا برگزار می شود و آزمون های کارشناس رسمی و مشاور خانواده نیز تا پا
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
فیزیک
چک کردن تکالیف - تدریس قانون پایستگی 
آمادگی برای جلسه بعد

دوم
عربی
پرسش + تدریس بخش دوم درس 3 و پرسش و حل نمونه سوال
جلسه بعد آزمون شفاهی 

سوم
ریاضی تکمیلی
حل تمرینات جدید پلی کپی 
حل پلی کپی در دفتر 

چهارم
هنر
تدریس حرف ح
نوشتن  1 خط از سر مشق 
دانشجویان عزیز می توانند جهت انتخاب محل حوزه آزمون خود از تاریخ  1399/02/07 الی   13999/02/24 در سامانه گلستان از مسیر زیر اقدام نمایند:
منوی اصلی ----> آموزش ----> دانشجو  ----> درخواستها ----> انتخاب محل آزمون
چند نکته مهم:
1- برای تعیین حوزه آزمون باید بدهی شهریه دانشجو پرداخت شده باشد.
2- هیچ الزامی برای انتخاب حوزه آزمون نیست. یعنی عدم انتخاب حوزه آزمون به معنی شرکت دانشجو در جلسه آزمون دانشگاه قبولی خود می باشد.
3- پس از تأیید درخواست تغییر محل حوزه آ
دانشجویان عزیز می توانند جهت انتخاب محل حوزه آزمون خود از تاریخ  1398/08/20 الی   1398/09/11 در سامانه گلستان از مسیر زیر اقدام نمایند:
منوی اصلی ----> آموزش ----> دانشجو  ----> درخواستها ----> انتخاب محل آزمون
چند نکته مهم:
1- برای تعیین حوزه آزمون باید بدهی شهریه دانشجو پرداخت شده باشد.
2- هیچ الزامی برای انتخاب حوزه آزمون نیست. یعنی عدم انتخاب حوزه آزمون به معنی شرکت دانشجو در جلسه آزمون دانشگاه قبولی خود می باشد.
3- پس از تأیید درخواست تغییر محل حوزه آز
دانشجویان عزیز می توانند جهت انتخاب محل حوزه آزمون خود از تاریخ  1398/02/07 الی   1398/02/24 در سامانه گلستان از مسیر زیر اقدام نمایند:
منوی اصلی ----> آموزش ----> دانشجو  ----> درخواستها ----> انتخاب محل آزمون
چند نکته مهم:
1- برای تعیین حوزه آزمون باید بدهی شهریه دانشجو پرداخت شده باشد.
2- هیچ الزامی برای انتخاب حوزه آزمون نیست. یعنی عدم انتخاب حوزه آزمون به معنی شرکت دانشجو در جلسه آزمون دانشگاه قبولی خود می باشد.
3- پس از تأیید درخواست تغییر محل حوزه آز
دانشجویان عزیز در مورد آزمونهای الکترونیکی (آزمون بدون کاغذ یا همان آزمون آهنی) توصیه های زیر را جدی بگیرید:
1- در آزمون الکترونیکی تأخیر دانشجو برای
ورود به سامانه آزمون تا 15 دقیقه از شروع آزمون مجاز است و پس از آن غیبت
ثبت خواهد شد. حتی اگر دانشجو در جلوی کامپیوتر خودکشی کند، راه چاره ای
وجود نخواهد داشت!!2- سوالات آزمون الکترونیکی با آزمون کاغذی مشترک اما چیدمان سوالات آزمون الکترونیکی
مختلف است. این چیدمان سوالات حتی برای دو دانشجویی که
دانلود سوالات آزمون 25 بهمن 98 قلم چی با پاسخنامه
دانلود آزمون 25 بهمن قلمچی
دانلود از سرور های نمره پلاس
هر دو هفته یک بار قلمچی آزمون های آزمایشی خود را برای دانش آموزان و داوطبلان برگزار میکند . همچنین سایت نمره پلاس مثل همیشه این آزمون های قلم چی را برای دانش آموزانی که نمیتوانند در آزمون شرکت کنند آماده میکنم . امروز هم برای شما آزمون 25 بهمن قلم چی را آماده و تهیه کرده ایم . جهت دانلود آزمون 25 11 همراه با پاسخنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
قبولی شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی، مشروط به کسب 50% نمره کل و یا بالاتر در آزمون می باشد.( آزمون نظام مهندسی دارای نمرۀ منفی می باشد)، که با قبولی در این آزمون پروانه اشتغال دریافت می کنند و می توانند با این سازمان همکاری نمایند.
آزمون نظام مهندسی سالی دو بار توسط سازمان نظام مهندسی کشور، معمولاً در شهریور و اسفندماه هر سال برگزار می‌شود. فارغ التحصیلان رشته های مربوطه با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در آزمون نظام مهندسی
آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج ادرات شهرستان زرند برگزار شد
صبح امروز 28 فروردین ماه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و با حضور حبیب الله خنجری فرماندار، سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مدیران ادارات، نهادها، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، آئین تودیع سروان پاسدار محسن یزدانی و معارفه ستوان دوم پاسدار ماشاا... اثنی عشری به عنوان فرمانده حوزه بسیج ادرات شهرستان زرند برگزار شد.
 د
سازمان سنجش حدودا چند روز قبل از برگزاری آزمون دکتری 99 لینک مشاهده و دریافت کارت آزمون دکتری 99 را بر روی سایت خود قرار می دهد و شرکت کنندگان می توانند در موعد مقرر شده نسبت به دریافت آن از طریق سایت sanjesh.org اقدام نمایند .
زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99 ، روز سه‌ شنبه ششم اسفند لغایت روز پنجشنبه هشتم اسفند ماه 98 اعلام شده است.
داوطلبان لازم است در صورتی که کارتشان دارای اشکال است، نسبت به رفع نقص اقدام کنند.
برخی اشکالات کارت آزمون د
کارت ورود به جلسه هم منتشر شد.
بگم نگران نیستم  دروغه،بگم استرس ندارم دروغه،ولی برعکس پارسال انگار یکم پخته تر شدم ،یا شاید بهتر بگم واقع نگر ...
خیلی خستم، امسال من نه تنها سه آزمون ،بهتر بگم بیش از ده آزمون زندگی ازم گرفت.
خیلی خستم  ، ولی  ادامه میدم ،دلم قرصه به خدا که میدونم هوامو داره .
نمیدونم روز جمعه ،۱۲۰ سوال طلایی  منو ردیف چندم میزاره بین رقبا ،نمیدونم من بین هشتادو شش هزار وخورده ای داوطلب جز  چهار درصد قبولی هستم یا ...
فقط اینو می
بر اساس پیشنهاد دانشجویان و نظرسنجی از بین آنها و بر حسب رای اکثریت مقرر گردید دومین جلسه پرزنت به تاریخ 7 اردیبهشت تغییر یابد. همچنین آزمون میان ترم بر پایه موضوعات تدریسی تا قبل از مبحث کلیات ارگونومی در تاریخ 14 اردیبهشت برگزار گردد. بنابراین جلسات اول و دوم کلیات ارگونومی به ترتیب در تاریخ 31 فروردین و 3 اردیبهشت و همچنین جلسه اول طراحی کار در تاریخ 10 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
احتمال برگزاری آزمون استعدادهای درخشان بعد از ۱۵ خرداد
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان:
برای اعلام زمان آزمون باید منتظر بمانیم تا ببینیم ستاد کرونا چه زمانی اجازه برگزاری آزمون را می‌دهد. پیش فرض ما این است که آزمون در خرداد ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم تا آن زمان مشکل برطرف شود.
احتمالا آزمون مدارس استعدادهای درخشان بعد از ماه مبارک رمضان و تقریبا بعد از ۱۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مهر ماه ۱۳۹۸ می‌رساند، با توجه به درخواست متقاضیان شرکت در آزمون‌های موصوف، مهلت ثبت‌نام آزمون‌ها تا روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۴ تمدید گردید و کلیه داوطلبان محترم می‌توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه با مراجعه به سامانه آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
کنکور 98 با همه ی فراز و نشیب ها خود تمام شد. حال این تورنمنت بزرگ به نقطه ی پایانی خود رسید. بزرگترین آزمون در نظام آموزشی کشور به نام آزمون کنکور هم برگزار شد. شما عزیزان دل که بعد از این راه سخت در مسیر کنکور ، در جلسه ی آزمون شرکت کردید ، می توانید دفترچه سوالات کنکور 98 را از وبلاگ ما دانلود کنید. دفترچه ای که برای هر 5 رشته ی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان آماده ی دانلود رایگان به صورت فایل pdf می باشد. نکته ی قابل توجه اینجاست که دانش آموزان
به اطلاع دانشجویان عزیز می رسانم دریافت کارت ورود به جلسه  آزمون (گزارش 428 گلستان) ترم پاییز از مورخ 98/09/23 از مسیر زیر در سیستم گلستان فعال می باشد.شایان ذکر است در صورتیکه نحوه برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی باشد در ستون "نحوه برگزاری" درج شده و در غیر این صورت اطلاعاتی ثبت نشده است (یعنی امتحان بصورت کاغذی خواهد بود).البته جهت دریافت کارت آزمون،‌ لازم است بدهی شهریه متغیر دانشجو پرداخت شده باشد.
آموزش ----> گزارشهای آموزش -----> دانشجو ----->
آزمون نتاج در گاوهای شیری
              مقاله با عنوان آزمون نتاج در گاوهای شیری در فرمت ورد در 42 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: فصل اول: «آزمون نتاج در گاوهای شیری»مقدمهانتخاب بر اساس آزمون نتاجآزمون نتاج در گاوهای شیریبرنامه های آزمون نتاجروشهای بیان تست نتاجمراحل آزمون نتاجب) فصل دوم: «آزمون نتاج و ارزیابی والد»معیارهایی برای انتخابآزمون نتاجروشهای آزمونموارد لازم برای آزمون نتاج در مرحلة آزمایشدر مرحلة تجزیه و تحلیلنقایص تست نتاجروشه
جزوه درس:
دریافت
 
ماشین حساب و دو برگ فرمول برای جلسه آزمون مجاز است.
مثال های مهم:
ص3-ویژگی های بتن آرمه
ص8-افت-خزش
ص11و12-فولاد
ص16-ایمنی و خدمت پذیری
ص37مثال1
ص38مثال2
ص63مثال
ص72مثال
ص86مثال
 
بارم بندی: 14 نمره آزمون پایان ترم+6 نمره فعالیت کلاسی= 20
به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمونهای برگزار شده سال 1398 می رساند، براساس مصوبات بیست و یکمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو و دوازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی در مورخ 98/08/01 مقرر گردید تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو فقط در آزمونهای زیر و برای پذیرش بهمن ماه براساس برنامه زمانی هماهنگ شامل زمان ثبت نام، انتخاب رشته، اعلام نتیجه و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان در هر آزمون صورت پذیرد. لذا برنامه زمانی ثبت نام یا انتخاب رشته و نح
قبولی شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی، مشروط به کسب 50% نمره کل و یا بالاتر در آزمون می باشد.( آزمون نظام مهندسی دارای نمرۀ منفی می باشد)، که با قبولی در این آزمون پروانه اشتغال دریافت می کنند و می توانند با این سازمان همکاری نمایند.
آزمون نظام مهندسی سالی دو بار توسط سازمان نظام مهندسی کشور، معمولاً در شهریور و اسفندماه هر سال برگزار می‌شود. فارغ التحصیلان رشته های مربوطه با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در آزمون نظام مهندسی
برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی
              مقاله با عنوان برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی در فرمت ورد در 30 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: * ساخنار کنتر ل داخلی * انواح حسابها * حقیقی * شخصی * اسمی * وابسته * آزمون های حسابرسی   * الف) آزمون رعایت روش ها * ب) آزمون محتوی * انواع آزمون های حسابرسی براساس مانده اقلام صورت های مالی * آزمون جزئیات * آزمون تحلیلی * حساب ها و اسناد دریافتنی * طبقه بندی ح و اسناد دریافتنی * در خصوص رسیدگی اقلام صورت های ما
برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی
              مقاله با عنوان برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی در فرمت ورد در 30 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: * ساخنار کنتر ل داخلی * انواح حسابها * حقیقی * شخصی * اسمی * وابسته * آزمون های حسابرسی   * آزمون رعایت روش ها * آزمون محتوی * انواع آزمون های حسابرسی براساس مانده اقلام صورت های مالی * آزمون جزئیات * آزمون تحلیلی * حساب ها و اسناد دریافتنی * طبقه بندی ح و اسناد دریافتنی * در خصوص رسیدگی اقلام صورت های مالی سه س
مامانم به خاطر اینکه امروز نرفتم آزمون بدم باهام قهرکرده!حتی صبح همزود بیدارم نکرد و هشت و ربع بلند شدم!
ملالی نیست! الان که بیشتر فکر میکنم میبینم که اگر میرفتم قطعا باهام بیشتر قهر میکرد و قطعا بابام هم باهام قهر میکرد!
نمیدونم شاید هم براش مهم بود که بدونه فارغ از نتیجه بچش  اونقدر اعتماد به نفس داره و از خودش مطمئنه که سر جلسه آزمون بره!
چمیدونم والله!
ذهنم رو بیشتردرگیر نمیکنم !میرم که امروز هر کاری از دستم بر میاد انجام بدم!
شب میام از رو
زنگ
درس
فعالیتهای انجام شده(تدریس)
فعالیتهای خواسته شده (تکلیف)

اول
ورزش
آموزش طناب زنی و دراز نشست
2 جلسه بعد آزمون طناب زنی

دوم
معارف
تدریس درس 5
آمادگی

سوم
مطالعات
تدریس درس 7
آمادگی برای جلسه بعد

چهارم
ریاضی
تدریس ص 15 و16 کتاب تکمیلی
صفحه 17 کتاب تکمیلی سوتا 16 در کتاب و 18و19و20 در دفتر

 
دانلود آزمون 15 آذر 98 قلمچی – سوالات و پاسخنامه تشریحی
سوال و کلید آزمون قلم چی 15 اذر ماه
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : تمام درس ها | موضوع : آزمون های آزمایشی | نویسنده : کانون قلم چی
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : دهم – یازدهم – دوازدهم
ادامه مطلب
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هرساله یک الی دو بار اقدام به برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی می کند و تنها کسانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که از جانب یک سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند . ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی روند منظم و از پیش تعیین شده ای ندارد اما در سال گذشته ثبت نام این آزمون در اسفند ماه انجام گرفت . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید
باسلام وآرزوی سلامتی برای همه دانش آموزان عزیز باتوجه به برنامه هفتگی روزهای سه شنبه درس قرآن وتعطیلی مدارس لطفاً درس راباتوجه به تصمیم مدیریت آموزشگاه ازطریق فضای مجازی پیگرباشید طبق برنامهٔ آموزشی یک جلسه تدریس ودرجلسه دوم آزمون برگزار می شود. 
 
برای دانلود اینجا کلیک کنیدعنوان: قرآن هفتم - صفحات 74 تا 78حجم: 180 کیلوبایت 
 
لطفاًکلیه فعالیت های اول ودوم دردفترتکالیف نوشته شود. انشالله جلسه بعد ازهمین درس هشتم ازصفحات74و75و77و 78 آزمون کتبی
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا آزمون قضاوت هر ساله توسط قوه قضاییه برای گزینش داوطلبان تصدی منسب قضا برگزار می شود . ثبت نام برای آزمون جذب عمومی قضاوت از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود . بعد از قبولی در آزمون کتبی چند مرحله مصاحبه علمی ، روانشناسی و تحقیقات محلی هم برای پذیرش قطعی وجود دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون قضاوت بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1884/ثبت-نام-آزمون-قضاوت.html
آزمون MBTI پرسشنامه ای است که اگر به آن در سایت مربوطه پاسخ دهید، ابعاد شخصیت شما مشخص می شود. این آزمون شخصیت انسان را در چهار فاکتور ارائه می دهد که هر فاکتور یک دوقطبی است. در نهایت 16 حالت مجزا قابل تصور است. هر حالت یک تیپ شخصیتی است. 16 تیپ شخصیتی متصور هستند که هر کدام شغل مربوطه را دارند. با این آزمون می توانید خودتان را بشناسید. این آزمون را در سایت باید پاسخ دهید. یکی از این سایت ها
https://www.16personalities.com/fa
است.
پس از کش و قوس های فراوان بالاخره ویروس کرونا آزمون نظام مهندسی را لغو کرد!
http://inbr.ir/?p=4537
البته معاونت مسکن و ساختمان هنوز تاریخ بعدی آزمون را مشخص نکرده است. آزمون دکترا به 28 بهمن منتقل شد و از 6 اردیبهشت نیز ماه مبارک رمضان شروع می شود. آزمون کارشناس رسمی دادگستری نیز که قرار بود در خرداد ماه برگزار شود در پیش است و تحربه نشان داده این آزمون نسبت به آزمون نظام مهندسی معمولاً با فاصله زمانی برگزار می شود. باید دید نهایتا چه تاریخی برای آزمون ان
سلام میخوایم یه آزمون آزمایشی توی Gym سایت codeforces برگزار کنیم که به زودی اطلاعاتش به دستتون میرسه فایل سوالات جداست و فارسیه از این بابت خیالتون راحت باشه. آزمون 180 دقیقه است و شامل 9تا سابتسکه که 8تاش 11 نمره اس و یکیش هم 12 نمره ای. (دقیقا مث آزمون های مرحله 3 سال های اخیر) اطلاعات دقیق تر رو در اختیارتون میزاریم آزمون رو که بزاریم 2 یا 3 روز بعدش راه سوالات تو همینجا گذاشته میشه احتمالا باید آزمون رو به صورت virtual بدید و بعدش بیاید و جوابارو ببینید و
دوره های ویژه نوروزی
حضوری/ آنلاین
 
کد ۱: دوره تک مهارته اسپیکینگ آیلتس نیمه خصوصی 
(تمرکز بر روی جدیدترین سوالات آزمون و نحوه نمره دهی) 
کد۲: دوره تک مهارته رایتینگ آیلتس نیمه خصوصی 
(تمرکز بر روی تسک ۱ و ۲ بر اساس جدول نمره دهی و اشتباهات رایج فراگیران ایرانی)
کد ۳: کلاسهای EPT
(تمرکز بر روی مهارت تست زنی و سوالات اخیر آزمون)
 
تمامی دوره های فوق در طول ۱۰ جلسه از ۲ فروردین تا ۱۲ فروردین تشکیل خواهد شد‌
ثبت نام تا ۲۵ اسفند 
ظرفیت محدود 09128350891
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا کسانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه وکالت هستند باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . مرکز وکلا قوه قضائیه یکی از مراجع متولی برگزاری این آزمون است و آزمون وکالت قوه قضاییه 99 قرار است زودتر از سال گذشته برگزار شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1974/زمان-برگزاری-آزمون-وکالت-قوه-قضاییه.html
 
ثبت نام آزمون mhle دی 98 وزارت بهداشت از روز شنبه 23 آذر ماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه 18 دی ماه ادامه خواهد داشت . به نقل از سایت آزمون های زبان هیوا ، آبتین حیدرزاده گفت : دانشجویان دوره دکتری تخصصی پزشکی دانشگاه‌ ها اعم از دولتی ، غیردولتی و آزاد اسلامی می‌ توانند در این آزمون شرکت کنند . رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد : آزمون MHLE در روز ۲۶ دی‌ ماه برگزار می‌ شود و کارت ورود به جلسه داوطلبان روز ۲۴ دی‌ ماه در دسترس داوطلبان قرار می‌ گیر
هرچند بنظرم جلسه 5نفره دیروز، بولشت محض بود! و کاملا واضح مهسا منو ایگنور کرد و حتی برای نپیچوندن جلسه بهم گفته بود باید بیام و روش مطالعه و منابعم رو بگم، ولی یه چیز رو بهم یادآوری کرد! مائده! تحت هیچ شرایطی حق فراموش کردن چیزی که پی ش رو مهر گذاشتی، رویایی که پروروندی، قولی که دادی، و شوری که در قلبت جریان داره رو نداری. هیچوقت و تحت هیچ شرایطی. تحت هیچ شرایطی. خب؟
 
+توجلسه یکی ازم پرسید فلان آزمون چجوری فلان درس رو فلان درصد زدی؟ و من واقعا خس
پیرو اطلاعیه مورخه ۹۸/۱۰/۰۴ پیرامون ثبت نام آزمون های ورود به حرفه نوبت دوم سال جاری، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی اسفند ماه ۹۸ می رساند:
با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون های موصوف، عدم موفقیت برخی از داوطلبان در تکمیل مراحل ثبت نام و درخواست های بعضی از استان ها، مهلت ثبت نام این آزمون‌ها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ تمدید می‌شود.
 
دفتر مقرر
پس از اعلام نتیجه اولیه کنکور ۹۸ رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور از تخلف و تقلب در کنکور ۹۸ خبر داد.
دکتر ابراهیم خدایی در خصوص این تخلفات گفت: آنچه که در گزارش‌های رسمی عنوان شده است بیش از ۳۰۰ نفر را شامل می‌شود.
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور بیان کرد: این افراد شناسایی شده و به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری معرفی شده اند
وی درباره صدور کارنامه برای این افراد گفت: برای آن عده که از تخلف و تقلب آنها مطمئن هستیم کارنامه صادر نمی‌
خانه ی زبان اسپانیایی کرج برگزار میکند 
دوره های ویژه نوروزی 
به صورت آنلاین 
کد ۱: دوره نیمه خصوصی  سطح مبتدی (تدریس از الفبا) . 
( دوره ی ۱۰ جلسه ای = برابر با یک ترم کلاس گروهی آموزشگاه) 
کد ۲: دوره فقط مکالمه جهت مهاجرین و مسافرین کشورهای اسپانیایی زبان
(۱۰ جلسه در سطح مبتدی. تمرکز بر روی مکالمات ضروری ) 
 
کد ۳ : دوره نیمه خصوصی آمادگی آزمون دله DELE
( در تمامی سطوح با تعیین سطح قبلی) 
*پیش زمینه کافی جهت شرکت در آزمون و قبولی در آزمون تعیین سطح
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا کسانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه وکالت هستند باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . مرکز وکلا قوه قضائیه یکی از مراجع متولی برگزاری این آزمون است . ثبت نام این آزمون از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش دانشگاه پیام نور انجام می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1876/ثبت-نام-آزمون-وکالت-مرکز-وکلا-قوه-قضا
 
ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد آبان ماه 98 آغاز شد . به نقل از سایت مشاوره آزمون های زبان هیوا ، ثبت نام آزمون EPT آبان ماه  98 دانشگاه آزاد اسلامی از سه شنبه 23 مهر ماه آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 مهر ادامه خواهد داشت . آزمون EPT در روز جمعه 17 آبان ماه 98 به طور همزمان در شهرهای تهران ، شیراز ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، کرج ، کرمانشاه ، کرمان ، ساری و رشت برگزار خواهد شد . زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه  15 آبان ماه می­
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا ثبت نام آزمون دفتریاری از طریق سایت موسسه معین انجام شده و چند روز قبل از شروع فرآیند ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون قبل از هر اقدامی باید این دفترچه را مطالعه کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1987/دفترچه-ثب
آزمون آنلاین
همکاران محترم علاقمند به شرکت در آزمون آنلاین استانی  طرح درس ملی ، درتاریخ 23 دی ماه 98(دوشنبه) ازساعت 8 لغایت 12از طریق سامانه آزمون آنلاین اقدام فرمایید 
 
جهت شرکت درآزمون  چند روز مانده به تاریخ فوق لطفا به سایت azmoon.isfedu.irمراجعه و ثبت نام فرمایید. 
نکاتی راجب نحوه برگزاری جلسات پرزنت :
-به هیچ وجه نباید شما به عنوان معرف دیرتر از مهمان خود به محل جلسه برسید.
-زمانی که به همراه فرد مرعو خود در محل جلسه معارفه حاضر شدید، گوشی موبایل خود را به نحوی سایلنت و یا خاموش نمایید که دوست شما هم متوجه شود که جلسه رسمی است و باید این کار را انجام دهد.
-زمانی که پرزنتور شما وارد جلسه شد، از جای خود برخیزید و با احترام ایشان را به مهمان خود معرفی کنید.
-در طول جلسه معارفه (پرزنت) رفتار و ظاهر شما باید کامل
معلمی یکی ازمشاغلی است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است و هر
ساله شاهد ثبت نام داوطلبان جهت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و
ورود به عرصه معلمی هستیم.بنابراین متقاضیان می بایست برای ورود به عرصه
معلمی بتوانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مصاحبه نمره مطلوب را کسب
نمایند.در این مقاله به تمامی جزئیاتثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 ، زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 ، شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرو
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) بهمن‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قطعی ا
بر اساس مصوبه جلسه پانزدهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو رشته هایی که در کنکور فنی و حرفه ای سال 97 با آزمون پذیرش داشته اند، در سال 1398 هم به همان صورت دانشجو خواهند داشت
الکتروتکنیک
تاسیسات_مکانیکی
تربیت بدنی
حسابداری
شبکه_و_نرمافزار
صنایع_غذایی
گرافیک
مکانیک_خودرو
نقشه_کشی_معماری
بابرگزاری آزمون اقدام به جذب دانشجو در #کنکور #فنی_حرفه ای (کاردانی پیوسته ) خواهند نمود.
ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ثبت نام آزمـــون های آزمایشی سنجش
شرکت تعاونی کارها آموزشی سنجش برگزار کننده آزمون های آزمایشی مرحله ای تمدید مهلت ثبت‌ عنوان آزمون آزمایشی تاریخ ۳۰ فروردین ۹۸ سنجش دهم. امتحان ‌های مهلت درج ‌نام تاریخ برگزاری دانا دوره مهلت درج نام با پایان روز جمعه تاریخ .
ادامه مطلب
آزمون ارشاد که مهمترین آزمون قرآنی کشور می باشد در بهمن ماه سال 98 در رشته های زیر برگزار خواهد شد:
 
#رشته_های_آزمون_ملی_ارشاد
⭐️ قرآن آموزان عزیز با کمک والدین محترم می توانند با مراجعه به سایت آزمون http://www.quranedu.ir و با مطالعه راهنمای ثبت نام در آزمون ها شرکت نمایند. شرکت در آزمون برای همه مردم قرآن دوست با نام «جامعه القرآن واحد برادران همدان» مقدور می باشد.⭐️نکته مهم : به منظور پیگیری نتایج و گواهینامه ها حتما در انتخاب موسسه «جامعه القرآن
پاورپوینت آزمون هوش وکسلر
پاورپوینت جامع و کامل آزمون هوش وکسلر کودکان http://bit.ly/2U105aY · perow ... پاورپوینت آشنایی، اجرا، تفسیر و کاربرد آزمون هوش وکسلر · احسان آزادبخت.
 
پاورپوینت آزمون وکسلر کودکان
دنبال کردن. http://yon.ir/LN7Io برای دریافت فایل لطفا لینک موجود در متن را در مرورگر خود سرچ نمایید. ۱ سال پیش. آموزشی · پاورپوینت. # آزمون هوش وکسلر کودکا.
 
پاورپوینت آزمون هوش وکسلر کودکان 
آزمون هوش وکسلر کودکان. آزمون هوش وکسلر در سال ۱۹۳۹ زیر عنو
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا برای گزینش کارشناسان رسمی قوه قضائیه هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسان رسمی برگزار می شود . آزمون کارشناسان دارای 17 زیرشاخه تخصصی است . متقاضیان شرکت در آزمون باید دارای حداقل مدرک لیسانس مطابق با زیر گروه انتخابی و 5 سال سابقه کار مرتبط با رشته خود باشند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1877/ثبت-نام-آز
دو سال پیش هم رییس دانشگاه وقت، خلاقیت به خرج داده بود و با اعضای گروه ها به صورت جداگانه جلسه تشکیل می داد و نقطه نظراتشون رو شنود می کرد
اونوقت زمان جلسه کی بود؟؟
عد تو ماه رمضون :/
یعنی گذشته از این که؛
 طبق معمول تو جلسه ما گفتیم و رییس هم وانمود کرد که شنیده ولی مثل همیشه، هیچ خبری از جامه عمل پوشیدن هیچکدوم از پیشنهادات ما و قدمی در راستای کاستن ی کدوم از دغدغه های ما نبود
مهم تر از همه اینا این که:
ماه رمضون بود
و ما حتی نتونستیم یک موز برد
 
با توجه به تغییرات اساسی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی آزمون این دو گروه ادغام شده و بصورت یک آزمون هماهنگ در سراسر کشور برگزار می گردد . در این بخش نمونه سوالات امتحانی تیزهوشان و نمونه دولتی همراه با پاسخ قرار گرفته است.
 
سوالات آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم سال98 همراه پاسخ
 
سوالات آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم سال97
پاسخ آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم سال97
دانش آموزان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم باید از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم آگاه باشند تا طبق آن برنامه درسی خود را تنظیم نمایند . به گفته سایت هیوا به دلیل شیوع بیماری کرونا زمان برگزاری این آزمون به تعویق افتاده است و احتمالا در خرداد ماه برگزار می شود .
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6962/زمان-برگزاری-آزمون-تیزهوشان-نهم-به-دهم.html
 
ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد دی ماه 98 آغاز شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، ثبت نام آزمون EPT دی ماه 98 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز سه شنبه 26 آذر ماه آغاز و تا ساعت 24 روز دوشنبه 2 دی ماه  ادامه خواهد داشت . آزمون مربوطه در روز جمعه 13 دی ماه 98 به طور همزمان در شهرهای تهران ، تبریز ، مشهد ، اهواز ، اصفهان ، شیراز ، کرمان ، کرمانشاه ، کرج ، ساری ، رشت و اردبیل برگزار خواهد شد . زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه 10 دی ماه م
نکاتی راجب نحوه برگزاری جلسات پرزنت :
-به هیچ وجه نباید شما به عنوان معرف دیرتر از مهمان خود به محل جلسه برسید.
-زمانی که به همراه فرد مرعو خود در محل جلسه معارفه حاضر شدید، گوشی موبایل خود را به نحوی سایلنت و یا خاموش نمایید که دوست شما هم متوجه شود که جلسه رسمی است و باید این کار را انجام دهد.
-زمانی که پرزنتور شما وارد جلسه شد، از جای خود برخیزید و با احترام ایشان را به مهمان خود معرفی کنید.
-در طول جلسه معارفه (پرزنت) رفتار و ظاهر شما باید کامل
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا برای گزینش کارشناسان رسمی دادگستری هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون کارشناسان رسمی برگزار می شود . آزمون کارشناسان دارای چندین زیرشاخه تخصصی است . متقاضیان شرکت در آزمون باید دارای حداقل مدرک لیسانس مطابق با زیر گروه انتخابی و 5 سال سابقه کار مرتبط با رشته خود باشند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1881/ثبت-نام-
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) اردیبهشت‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قط
آیلتس (به انگلیسی: IELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است، یکی از باارزش‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در برابر تافل، آزمون آمریکایی، قرار می‌گیرد. داوطلبان آزمون آیلتس در کنار تفاوت ساختاری آزمون آیلتس به تافل باید هنگام انتخاب کشور مقصد در مهاجرت نیز بین این دو آزمون اولویت بندی داشته ب
 
دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی
 دانلود سوالات و محتوای آزمون رتبه بندی: برای دانلود سوالات آزمون اصلی و ... طرح نظام رتبه بندی معلمان در این پست محتوا و سوالات آزمون رتبه بندی ...
 
کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان دانلود
دانلود کاملترین و بروزترین نمونه سوال رتبه بندی معلمان و منابع آزمون رتبه بندی فرهنگیان محترم.دانلود سواالت .و محتوای آزمون رتبه بندی | پایه مقدماتی ارشد خبره ...
 
سوالات ضمن خدمت جهت رتبه ب
 زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ادبیات
تدریس درس 7+حکایت دعای مادر   
نوشتن صفحه ی 63 در دفتر + خود ارزیابی  صفحه ی 61 در کتاب + نوشتن متن درس 7 دردفتر با معنی+هفته ی بعد دوشنبه آزمون نوبت اول تا پایان درس 7 و کتاب تکمیلی تا درس6 از همه ی مطالب گفته شده در آزمون می آید

دوم
مطالعات
پرسش +تدریس درس 10+تدزیس درس11+خواندن نمونه سوالات پارسال
جلسه ی بعد 4 درس پرسش می شود

سوم
زبان
تدریس درس 4
هفته ی بعد listening و 40 کلمه یاد
آزمون نظام مهندسی معمولا دو نوبت در سال جهت دریافت پروانه اشتغال در رشته های معماری، عمران، نقشه برداری، شهرسازی، ترافیک، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی برگزار می گردد. ثبت نام آزمون اول سال 1398 در بازه زمانی 12 الی 21 تیر ماه انجام شد و سپس به دللیل تقاضای داوطلبان به مدت چند روز تمدید شد. حال داوطلبان در تماس با مرکز تهران مشاوره پیگیر تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی 98 هستند. در این رابطه لازم به ذکر است که است که طبق اطلاعات مندرج در دفترچه
در ادامه صوتهای آموزش ترکیب به شیوه استاد سیدکاظم شامیری (حفظه الله) تقدیمتون میشه.
این کلاس یا بهتره بگم کارگاه،در شانزده جلسه در بهار 98 برگزار شده بود.
ضمنا جزوه ی آموزش ترکیبی که قبلا فرستاده بودم، تقریر خودم از این صوتها بوده.
 
جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
جلسه نهم
جلسه دهم
جلسه یازدهم
جلسه دوازدهم
جلسه سیزدهم
جلسه چهاردهم
جلسه پانزدهم
جلسه شانزدهم
 
آزمون TestAS
آزمون TestAS  آزمونی است برای تشخیص صلاحیت علمی داوطلبان خارجی که قصد تحصیل در کشور آلمان را دارند. از ابتدای ترم زمستانی 2010/2009 ارائه کارنامه آزمون TestAS جهت اخذ پذیرش از بسیاری از دانشگاههای آلمان الزامی است و یا به عنوان یک امتیاز مثبت تلقی میشود.مخاطبین این آزمون می توانند افراد زیر باشند:
ادامه مطلب
آزمون آنلاین پیام های آسمان هشتم
تاریخ آزمون : 15 اردیبهشت 99
ساعت برگزاری آزمون : 18 تا 19
میزان ارزشیابی : درس 1 تا 13
نوع سوالات : تستی
تعداد سوالات : 20
اعلام نتیجه : بلافاصله بعد از اتمام آزمون
آزمون در ساعت 18 فعال و در ساعت 19 غیرفعال خواهد شد.
 
 
 
ورود به جسله آزمون
به اطلاع تمامی ثبت‌نام شدگان آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی 99-1398 می‌رساند: ویرایش، پرداخت وجه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون  از روز سهشنبه  مورخ 98/3/21  ازطریق سامانه امکان پذیر می باشد.
تمامی
داوطلبانی که در مهلت مقرر، ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده اند
می­توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مذکور مراحل زیر را انجام
دهند:
مرحلة اول: در صورت تمایل، قبل از پرداخت مبلغ ثبت­نا
آزمون استخدامی آموزش و پرورش که سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری آن است، یکی از پرمتقاضی ترین آزمون های کشور است. پذیرش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش علاوه بر آزمون کتبی منوط بر شرکت و کسب نمره قبولی در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش است. از آن جا که اکثر داوطلبان تجربه شرکت در مصاحبه مخصوصا مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش را ندارند، در تماس با مرکز تهران مشاورهسوالاتی را در رابطه با زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98، میز
جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل شعبه استان قم در شهریور ماه 98 باحضور مسئولان و نمایندگان بیمه میهن در محل سرپرستی استان قم برگزار گردید.
 
بنده به سهم خود از زحمات جناب آقای میرزایی که حق استادی به گردن حقیر داشته کمال تشکر را دارم و امیدوارم در استان همدان همچون استان قم موفق باشند.
همچنین عرض تبریک و خوشامد خدمت جناب آقای جمالی دارم ، امیدوارم با یاری همکاران بتوانیم به آنچه ایشان برای شهر قم در نظر دارند دست یابیم.
* اطلاعیه مهم * برگزاری آزمون دانشگاه انتظار فرج دانشگاه انتظار فرج بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان دانشجو می پذیرد با ابراز تأسف ، این دانشگاه هنوز ۳۱۳ فارغ‌التحصیل نداشته و برای تکمیل ظرفیت در تمام مدت شبانه روز ، از علاقمندان آزمون به عمل می آورد
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها