نتایج جستجو برای عبارت :

شیوه های کاهش و از بین بردن سختی آب

حذف سختی آب

روش های سختی گیری آب

روش های کاهش سختی آب

جوشاندن آب جهت کاهش سختی آب

جوشاندن
آب جهت کاهش سختی آب تنها می تواند در صورتی که آب مصرفی دارای سختی موقت
باشد مفید واقع گردد ولی برای از بین بردن و یا کاهش سختی دائم نمی توان از
این شیوه بهره برد.
در جوشاندن آب، کربنات های هیدروژنی موجود در آب تبدیل به کلسیم نامحلول می شوند در نتیجه باعث رسوب سخت در کتری و سماور می گردند.
ادامه مطلب
حشرات جاندارانی هستند که با گرم شدن هوا سر و کله یشان در خانه ها پیدا می شود . از بین بردن این جانداران یکی از دغدغه های مهم به حساب می آید. سم های زیادی از برند های مختلف برای از بین بردن این موجودات وجود دارد اما هر کدام عوارض خاص خود را دارند و ممکن است برای از بین بردن اون حشره مناسب نباشند. در ادامه به خواص چند اسید مهم برای از بین بردن این حشرات می پردازیم.
ادامه مطلب
 
انواع مختلف ماساژ قسمت دوم
 
 
 1. ماساژ سوئدی ماساژ سوئدی یک نوع ملایم ماساژ است که تمام بدن ماساژ می گیرد و برای این افراد مناسب است:
برای ماساژ دیدن جدید هستند.
تنش زیادی دارند.
به شدت حساس به لمس هستند.
می تواند کمک کند تا گره های عضلانی را آزاد کند، و خاطره ای خوش را برای کسانی که اولین بار ماساژ را دریافت می کنند، در بر داشته باشد. همچنین انتخاب خوبی برای زمانی است که شما می خواهید به طور کامل در طول ماساژ استراحت کنید در حالی که بر روی می
اعوجاج سبیلی بدترین نوع  است که گاهی  اوقات به آن  موج‌دار
هم گفته می شود. این نوع اعوجاج  مخلوطی از جا سورنی و بشکه ای است. خطوط
مستقیم به سمت داخل مرکز فریم خمیده می‌شوند و بعد در گوشه‌ها به سمت بیرون
خمیده می‌شوند بسیاری به  سبیلی، اعوجاج پیچیده هم گفته می شود چرا که
ظواهر پیچیده ای دارد و به سختی از تصویر ناپدید می شوند.
 کاهش اعوجاج سبیلی
کاهش
این نمونه نا منظمی فناوری های ویژه ای را می طلبد. شما قادر نخواهید بود
تا این نمونه را توسط
بهترین راهکارها برای مقابله با استرس
روشهای زیادی در علم روانشناسی برای مقابله با استرس و اضطراب وجود دارند که بواسطه آنها می توان استرس و اضطراب را از بین برد. اما با توجه به تجربیاتی که در طول سالها فعالیت بدست آورده ایم تکنیک Relaxation یا روش آرامش بخشی بهترین روش برای از بین بردن استرس و اضطراب است. استفاده از این روش و به طبع آن رسیدن به حالت آرامش مزایای بسیاری دارد که بخشی از آنها عبارتند از:
از بین رفتن تپش قلب و برقراری ریتم منظم در تپش ق

20 اشتباه بزرگ که مانع کاهش وزن تان می شود
 
اشتباهاتی که مانع کاهش وزن می شوند
 
راه‌های کاهش وزن زیادی وجود دارد؛ اما بیشتر آنها باعث گرسنگی و عدم رضایت‌تان از خوردن خواهند شد. تصور کنید که هر کاری برای کاهش وزن انجام داده‌اید؛ اما نتیجه برایتان رضایت بخش نبوده است. در این مقاله نکاتی را بیان می‌کنیم که شاید شما هم در روند "کاهش وزن" به آن‌ها نیاز داشته باشید. این‌ها مجموعه‌ای از اشتباهات رایجی است که اکثر افرادی که دنبال کاهش وزن و 
قهوه خواص زیادی برای سلامتی دارد، از جمله:
سلامت کبد
پیشگیری از آلزایمر و زوال عقل
کاهش خطر ابتلا به پارکینسون
کاهش علائم افسردگی و بهبود روحیه
پیشگیری از سرطان
چربی سوزی و کاهش وزن
بهبود عملکرد فیزیکی
افزایش انرژی و هوشیاری
کاهش خطر بروز سکته
کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2
افزایش طول عمر
کودهای ازته  بدلیل تحریک رشد رویشی و افزایش حساسیت به سرما در اوایل پاییز استفاده نشود .
استفاده از کودهای پتاسیمی در اواخر دوره رشد که منجر به خشبی شدن و افزایش تحمل به سرما می شود.
استفاده از ترکیبات با میزان بالای آمینو اسید آزاد بالا قبل از بروز سرما
کنترل باکتری های تشکیل دهنده هسته یخ:  به طور معمول استفاده از قارچ کش های مسی مدت کوتاهی قبل از بروز سرما و یخبندان به منظور از بین بردن و یا کاهش جمعیت باکتری های یخ ساز و در نهایت کاهش آسیب
برای کاهش ترک های روی بدن، علاوه بر این که باید به طور مداوم پوست را آب رسانی کرد، موادی را نیز باید استفاده نمود که باعث احیای پوست و تولید کلاژن می شوند. معمولاً ترک های پوستی روی شکم، سینه، بازو، باسن و ران ایجاد می شوند. این ترک ها زمانی ایجاد می شوند که پوست بیش از حد باز می شود و بافت های عمیق کلاژن می شکنند. این ترک ها بسیار رایج هستند و بیشتر در دوران بارداری اتفاق می افتند. البته کاهش شدید وزن در دوران نوجوانی نیز می تواند عامل بروز ترک
برخلاف آنچه تصور میشه بالا بردن عدد اکتان بنزین بمنظور کاهش احتراق پذیری سوخت صورت میگیره نه بالا بردن کیفیت سوخت.
لازمه همواره به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید : (عدد اکتان رو در شرایط استاندارد آزمایشگاهی درشرایط هم سطح دریا اندازه گیری میکنند)
1-     در سطح تراز دریا عدد اکتان سوخت کمترین حالت و پدیده ناک در کنار دریا با بیشترین مقدار اتفاق میفته و باید در کنار دریا از سوخت با اکتان بالاتر برای حفاظت از موتور خودرو استفاده کرد .
2-
کتاب "ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم..." در رابطه با نحوه نگاه به فرصت ها، بالا بردن روحیه ریسک پذیری، کاهش ترس از شکست، بالا بردن روحی خلاقیت و کارآفرینی، استفاده بهینه از منابع، خارج شدن از چارچوب های مرسوم و ... بحث ها و تجاربی رو نقل می کنه.
ادامه مطلب
کتاب "ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم..." در رابطه با نحوه نگاه به فرصت ها، بالا بردن روحیه ریسک پذیری، کاهش ترس از شکست، بالا بردن روحی خلاقیت و کارآفرینی، استفاده بهینه از منابع، خارج شدن از چارچوب های مرسوم و ... بحث ها و تجاربی رو نقل می کنه.
ادامه مطلب

میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی در مردان و زنان
  
میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار دهد‎
 
میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار دهد. نوسان در میل جنسی در دوره های مختلف زندگی انسان به واسطه دلایلی مانند تغییرات هورمونی، سن، و استرس غیرمعمول نیست.
با این وجود، میل جنسی کم اگر موجب استرس شده، بهزیستی کلی فرد را تحت تاثیر قرار دهد، یا به اضطراب درباره رابطه منجر شود، می
لذت بردن ایرانیان از دریای خزر همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا خبرگزاری فرانسه عکس هایی از ساحل دریای خزر منتشر کرده است.
به گزارش چفچفک، عکس هایی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده مربوط به ساحل ایزدشهر یکی از شهرهای استان مازندران است. در این عکس ها زنان و مردان در ساحل دریای خزر دیده می شوند.
بسیاری از رسانه های خارجی نیز تصاویر خبرگزاری فرانسه را با عنوان لذت بردن ایرانیان از دریای خزر منتشر کرده اند.
کتاب "ای کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم..." در رابطه با نحوه نگاه به فرصت ها، بالا بردن روحیه ریسک پذیری، کاهش ترس از شکست، بالا بردن روحی خلاقیت و کارآفرینی، استفاده بهینه از منابع، خارج شدن از چارچوب های مرسوم و ... بحث ها و تجاربی رو نقل می کنه.
ادامه مطلب
مردم شهر قم و دیگر شهر‌های اطراف در گرمای تابستان و خصوصا در ساعات اولیه و انتهایی روز علاوه بر آب تنی به منظور درمان برخی بیماری‌ها به این مکان سفر می‌کنند. به دلیل غلظت بالای شوری آب در این دریاچه و وجود املاحی، چون منیزیم، سدیم، پتاسیم و کلسیم، خواص درمانی همچون تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش درد و ناراحتی مفاصل، مرطوب کنندگی پوست، کاهش آلرژی، بهبود جریان خون و از بین بردن سموم و باز کردن منافظ پوستی از خواص درمانی آب تنی در این آبگیر بسیا
کتاب ها

بهانه اضافه ممنوع ( یادگیری و حافظه)
حذف خود تخریب گری (یادگیری و حافظه)
تقویت تمرکز
از بین بردن استرس امتحان
دسترسی به مخزن حافظه
اصلاح عادت های مطالعه
تقویت اطمینان به خود
سود بردن از اعتماد بنفس
حل مسئله (یادگیری و حافظه)
رفتن به زندگی های گذشته
ورزش تمرکز
اصلاح ارتباطات
لذت بردن از زندگی
جویدن ناخن
فکر درست
دندان قروچه
شب ادراری 
مکان امن در ذهن
درمان میگرن
خود هیپنوتیزم تنفس
شفا با نور سفید
خوردن سالم
انتخاب کردن سلامتی
بالا برد
هر زنی ممکن است کاهش میل جنسی را در نقطه ای از زندگیش تجربه کند. در این مقاله به چند نکته کاربردی در رابطه با افزایش میل جنسی زنان اشاره می کنیم.
دلایل کاهش میل جنسی زنان
کاهش میل جنسی هر زمان پس از اینکه از لحاظ جنسی فعال شدید، ممکن است. بسیاری از زنان پس از بارداری و در زمان شیردهی، کاهش میل جنسی را تجربه می کنند.
همچنین ممکن است میل جنسیتان بر اثر اضطراب، استرس یا عدم تعادل هورمونی در بندنتان از صفر تا صد تغییر کند. همچنین برخی از اختلالات جن
محققان عنوان می کنند خوردن موز در وعده صبحانه می تواند به کاهش وزن کمک کند.


به گزارش : «هیتوشی واتاناب»، برنامه رژیم غذایی با عنوان «رژیم موز در صبحانه» را برای کاهش وزن معرفی می کند. در ژاپن این رژیم غذایی به «رژیم موز» معروف است که برای کاهش وزن استفاده می شود.
ادامه مطلب
کاهش وزن چه تاثیری بر قاعدگی دارد
کاهش
وزن بالا می تواند باعث شود قاعدگی تان عقب بیفتد. کاهش وزن به دلیل رژیم
گرفتن یا اختلال تغذیه ای می تواند باعث ایجاد نوساناتی در غده تیروئید شود
که به نوبه خود منجر به کاهش این هورمون های تولید مثل شوند.
ادامه مطلب
تاثیر کاهش وزن بر قاعدگی
کاهش
وزن بالا می تواند باعث شود قاعدگی تان عقب بیفتد. کاهش وزن به دلیل رژیم
گرفتن یا اختلال تغذیه ای می تواند باعث ایجاد نوساناتی در غده تیروئید شود
که به نوبه خود منجر به کاهش این هورمون های تولید مثل شوند.

کاهش وزن چگونه می تواند روی قاعدگی تاثیر بگذارد
ادامه مطلب
کاهش بروز ناراحتی قلب و عروقکاهش بروز سرطان و بیماری کبدکاهش بروز سنگ کلیهکمک به داشتن پوستی سالم و از بین بردن بیماریهای پوستیجلوگیری از بوی بد دهان و ناراحتی های دستگاه گوارشتنظیم درجه حرارت بدن و دفع بهتر سمومکمک به حفظ سلامت عضلات و مفاصل بدننمایندگی دستگاه تصفیه آب سلامت  با اتکا به سالها تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش(اعم از نصب، تعویض فیلتر، تعمیرات)  آمادگی خود را جهت خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز اعلام می دارد.این نمای
دلایل کاهش میل جنسی مردان چاقی :چاقی در مردان باعث می شود که ترشح هورمون جنسی یعنی تستوسترون کاهش پیدا کند و در نتیجه میل مرد به رابطه جنسی کم شود . هم چنین چاقی با فشار خون بالا و سخت شدن شریان ها همراه است که این باعث می شود جریان خون در آلت تناسلی مردانه کاهش یافته و نعوظ را مختل شود . 
ادامه مطلب
 دیجیتال مارکتینگ یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کسب‌وکاری است که به سود شرکت‌ها کمک می‌کند. اما آیا دیجیتال مارکتینگ باعث کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود؟
کاهش هزینه‌ها ممکن است برای برخی مناطق ضروری باشد، اما قبل از اینکه شما هر گونه کاهش شدیدی را در منابع تیم خود و یا تعدیل کارکنانتان در نظر بگیرید، سعی کنید از کاهش هزینه‌های سازمانی وحشت نکنید. این احتمال وجود دارد که چند تغییر کوچک موجب صرفه‌جویی قابل‌توجهی شود؛ صرفه‌جویی‌ای بیشتر از
 ازبین بردن کپک به روش خانگی
برای از بین بردن کپک استفاده از محلول سرکه بسیار قوی بوده و سریعا کپک ها را از بین می برد.
به یاد داشته باشید که حتما قبل از این که شروع به تمیزی سرویس های بهداشتی، از دستکش و ماسک
استفاده کنید که این کپک ها وارد پوست و ریه هایان نشود که بعدا برای سلامتی شما مشکل ساز شود.
مهم ترین و کاربردی ترین روش برای از بین بردن کپک استفاده از سرکه می باشد البته می توانید از مواد
قوی دیگر مثل جوش شیرین، بوراکسیک و روغن درخت چای اس
یکی از تصنیف های زیبای مردمان سرزمین باران مازندران است، در مایه شور نواخته می شود و همانند منظومه طالبا دارای تم داستانی است که ریشه در داستانی عاشقانه و مضمونی افسانه ای دارد و بصورت تصنیف اجرا می شود.
 
 
و داستان آن از این قرار است:در یکی از روستا های مازندران جوانی فقیر زندگی می کرد که چوپان قراری (روزمزد) گوسفندان اهالی محل بود. این جوان عموی ثروتمندی داشت که بیشتر گوسفندان نزد او برای عمویش بود.عمو برای اینکه هم برادر زاده فقیر را کمک ک
روش های تنگ کردن واژن: آیا شما هم به دنبال تنگ کننده دائمی واژن هستید؟ این سوال همیشه مطرح می شود که تنگ کننده دائمی واژن چیست ؟ امروزه افراد زیادی برای لذت بردن بیشتر از رابطه زناشویی خود، اقدام به جراحی تنگ کردن واژن می کنند.  یکی از مسائل مهم در رابطه زناشویی، لذت بردن از رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم است. طبیعی است که گشاد بودن واژن نه تنها برای مردها، لذت جنسی را کاهش می دهد بلکه در زنان نیز رسیدن به ارگاسم کامل را به مخاطره و تعویق می اندا
اگر هنگام پخت مرغ برای گرفتن بوی زهم آن پیاز، برگ بو یا نظایر آن را ندارید میتوانید از هویج استفاده کنید. برای از بین بردن بوی گوشت گوسفند یا مرغ هنگام پخت، چند شاخه رزماری به مواد گوشتی اضافه کرده و بعد پخت از دورن ظرف خارج کنید. یکی از روشهای از بین بردن بوی بد مرغ این روش بسیار ساده و ابتدایی در تهیه مرغ می باشد. 
ابتدا مرغ را تکه تکه کرده دو عدد پیاز را رنده کرده با نمک و زغفران آب شده و یک قاشق غذا خوری آبلیمو مخلوط میکنیم. سپس در یک قابلمه
آیا پاشویه کودک برای کاهش تب عوارض دارد؟
مجله زیبا - بیماری تب در بین کودکان طبیعی است.تب علت های مختلفی دارد . خیلی از والدین برای درمان و کاهش تب از پاشویه استفاده می کنند اما آیا پاشویه برای کاهش تب مفید است و عوارضی ندارد؟
به ادامه بروید
ادامه مطلب
بهترین کیت های موم برای از بین بردن مو های بالای لب در خانه
نوار های مومی آماده برای صورت
در قسمت قبلی از این آموزش آرایشگری برای شما در مورد نوار موم صورت Nad توضیح دادیم .
امروز می خواهیم محصول دیگری را به شما معرفی کنیم .
برای استفاده از این موم های صورت ، شما هیچ نیازی به گرم کردن نوار ها یا مالش دادن آن ها ندارید . آن ها برای استفاده در آموزش آرایشگری کاملا آماده ی مصرف هستند . فقط کافی است که جعبه ی آن را باز کنید . این موم به صورت 100% از روغن سب
کاهش وزن چه تاثیری بر قاعدگی دارد
کاهش
وزن بالا می تواند باعث شود قاعدگی تان عقب بیفتد. کاهش وزن به دلیل رژیم
گرفتن یا اختلال تغذیه ای می تواند باعث ایجاد نوساناتی در غده تیروئید شود
که به نوبه خود منجر به کاهش این هورمون های تولید مثل شوند.
ادامه مطلب
توضیحات  تکمیلی مربوط به ژلهای  3 روزه✅✅ ژل فوق سریع صد در صد گیاهی♻️♻️♻️ قویترین و سریعترین محصولی که می تواند کاهش سایزبه صورت موضعی و از بین بردن چربی ها را برای شما به ارمغان بیاورد با عصاره گیاهان چربی سوز با اثر بخشی سریع در کمتر از 2 هفته این ژل به طور معجزه آسایی چربیهای ذخیره شده در پوست را کاهش می دهد و موجب افزایش سوخت و ساز چربی و در نتیجه لاغر شدن می گردد .این محصول دفع مواد مضر متابولیک???? پوست را تسریع می نماید.این ژل با از بین
کاهش وزن با 8 گام صبحگاهی!!$








ترفندهای صبحگاهی برای کاهش وزن‎
 
شما می توانید در هنگام صبح 8 گام بردارید
تا علاوه بر کنترل وزن، شاهد بهبود سلامت روحی و جسمی خود باشید. برای
دانستن این 8 گام در ادامه مطلب با ما همراه شوید
ادامه مطلب
کاهش سریع فشار خون بالا کاهش سریع “فشار خون بالا” برای حفظ جان فرد مبتلا با راه و روش طبیعی ممکن است. درست است که داروها در این زمینه خوب عمل می کنند ولی بدون دارو هم می توان فشار خون را کاهش داد.                                                                                                                                                                     
ادامه مطلب
حذف سختی آب
روش های سختی گیری آب
روش های کاهش سختی آب
جوشاندن آب جهت کاهش سختی آب
جوشاندن
آب جهت کاهش سختی آب تنها می تواند در صورتی که آب مصرفی دارای سختی موقت
باشد مفید واقع گردد ولی برای از بین بردن و یا کاهش سختی دائم نمی توان از
این شیوه بهره برد.
در جوشاندن آب، کربنات های هیدروژنی موجود در آب تبدیل به کلسیم نامحلول می شوند در نتیجه باعث رسوب سخت در کتری و سماور می گردند.
استفاده از روش شیمیایی جهت حذف و یا کاهش سختی آب
شیوه
دیگری که می
4 نکته رژیمی برای کاهش وزن زنان میان سال
کاهش وزن در سنین ۲۰ تا ۳۰ سالگی به راحتی اتفاق می افتد، با این حال این کار در سنین ۴۰ تا ۵۰ سالگی کمی مشکل است. اما این به معنی غیرممکن بودن آن هم نیست. با نگرش های سالم و همچنین تغذیه صحیح کاهش وزن در هر سنی ممکن است. برای افراد میانسال، ترکیب ورزش هایی مثل پیاده روی و در کنار آن حرکات کششی و نرمشی و همچنین برداشتن وزنه بهترین روش برای تناسب اندام و کاهش وزن است. اکنون می خواهیم نکاتی را به شما معرفی کنیم ک
خانم های خانه‌دار از تهیه غذا با ماهی به خاطر بویی که در آشپزخانه راه می‌اندازد، طفره می‌روند، ولی باید گفت از بین بردن بوی ماهی کار زیاد سختی نیست.
– طعم دار کردن ماهی با کمک سبزی‌های معطر و خوشبو یا استفاده از ادویه و پودرهای سوخاری معطر می‌تواند تاثیر زیادی در از بین رفتن بوی ماهی هنگام طبخ داشته باشد و گوشت آن را ترد و لطیف کند.
– در صورتی کــه کــف آشپزخانه‌تان سرامیک است و امکان تمیز کردن آن وجود دارد می‌توانید سرکه را درون افشانه
طب سوزنی برای کاهش وزن
 
بررسی اجمالیطب سوزنی طب سنتی پزشکی چینی برای تحریک نقاط خاص روی بدن است ، در درجه اول با قرار دادن سوزن های بسیار نازک از طریق پوست.
طب سوزنی در تحقیقات بسیاری در مورد توانایی آن در مدیریت درد - بخصوص دردهای سردرد و گردن ، کمر ، زانو و آرتروز مورد توجه قرار گرفته است.
با این حال ، به عنوان بسیاری از مطالعات صورت نگرفته است که طب سوزنی چگونه می تواند در مورد سایر موضوعات بهداشتی مانند کاهش وزن کمک کند.
طب سوزنی برای کاهش
http://WWW.NEGARSKIN.IR
 
درمان میگرن
 
با شناختی که اکثریت ما داریم میگرن بیماری است که شامل نشانه‌هایی چون سردردهای شدید، استفراغ و حالت تهوع می‌باشد، افراد زیادی پس از تزریق بوتاکس برای از میان بردن چین و چروک‌های صورت خود در کمال تعجب دریافتند که بیماری آن‌ها (میگرن) بهبود پیدا کرده است.
 
به بیان ساده تر افرادی که از میگرن رنج می‌بردند پس از انجام تزریق بوتاکس به این پی بردند که میگیرن آنها به طور ناخودآگاه بهبود یافته.
 
پس از پی بردن به اتفاق
دلایل کاهش میل جنسی مردان چاقی :چاقی در مردان باعث می شود که ترشح هورمون جنسی یعنی تستوسترون کاهش پیدا کند و در نتیجه میل مرد به رابطه جنسی کم شود . هم چنین چاقی با فشار خون بالا و سخت شدن شریان ها همراه است که این باعث می شود جریان خون در آلت تناسلی مردانه کاهش یافته و نعوظ را مختل شود . 
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : روش‌های متفاوت وزیادی برای کاهش وزن وجود دارند. راه های کاهش وزن سریع و چگونه سریع لاغر شویم و چطور سریع وزن کم کنیم؟
مطمئنا تبلیغات کاهش وزن بسیاری را مشاهده کرده‌اید که هر کدام ادعا می‌کنند می‌توانند وزن شما را در سریع‌ترین زمان ممکن کاهش دهند. اکثر این رژیم‌های غذایی شما را به گرسنگی بیش از حد برای لاغر شدن تشویق می‌کنند. اما این روش درست نیست و بیشتر به بدن صدمه وارد می‌کنید. در این مطلب
بیماری ها و داروها :
بیماران قبلی به طور کلی از تقلای زیادی منع می شوند که همین مساله باعث ایجاد مشکلات جنسی می گردد . هم چنین افسردگی می تواند به شدت میل جنسی را کاهش داده و مصرف داروهای ضد افسردگی و یا داروهای کاهش فشار خون بر میل جنسی تاثیر منفی دارد .
 
ادامه مطلب
تاثیر فوق العاده فلفل قرمز در کاهش وزن
 
فلفل قرمز به کاهش اشتها و افزایش سرعت کالری کمک بسیاری می کند، همچنین تاثیرات مصرف فلفل قرمز در کاهش وزن بسیار قابل توجه است.تاثیر فلفل قرمز در کاهش وزن
زمانی که در حال خرید مواد غذایی هستید ، قطعا کمتر از هر چیز به فلفل قرمز فکر می کنید اما بهتر است که یک تجدید نظر داشته باشید. محققان به این نتیجه رسیده اند که وجود ماده ای به نام کپسایسین در فلفل قرمز که گرما بخش است ، می تواند به کاهش اشتها و افزا
کاهش چین و چروک
پیری چیزی است که حتی اگر بخواهیم نمی توانیم جلوی آن را بگیریم. با این حال ، ما می توانیم از محصولاتی استفاده کنیم که علائم چین و چروک را در بدن کاهش دهد. استفاده از عسل روی پوست شما ممکن است چین و چروک شما را کاملاً از بین نبرد اما ظاهر آن را کاهش می دهد. عسل خام حاوی طیف وسیعی از جمله آنتی اکسیدان ها، پلی فنول ها و فلاونوئیدها است که به پوست شما کمک می کند تا با آسیب به کلاژن مقابله کند و به نوبه خود علائم قابل رویت شما در پیری را
خواص و فوایدگشنیز برای سلامتی
 
گشنیز گیاهی است که معمولاً برای طعم غذاهای بین المللی استفاده می شود.
این گیاه از گیاه گشنیز Coriandrum تهیه شده و به جعفری ، هویج و کرفس مربوط می شود.
در ایالات متحده به دانه های گیاه گشنیز (Corriandrum sativum) گشنیز گفته می شود ، در حالی که برگهای آن cilantro نامیده می شوند. به سایر مناطق جهان ، آنها را بذر گشنیز و برگ گشنیز می گویند. این گیاه همچنین به عنوان جعفری چینی معروف است.
بسیاری از افراد از گشنیز در ظروف مانند سوپ و سالس
بیماری ها و داروها :
بیماران قبلی به طور کلی از تقلای زیادی منع می شوند که همین مساله باعث ایجاد مشکلات جنسی می گردد . هم چنین افسردگی می تواند به شدت میل جنسی را کاهش داده و مصرف داروهای ضد افسردگی و یا داروهای کاهش فشار خون بر میل جنسی تاثیر منفی دارد .
 
ادامه مطلب
بیماری ها و داروها :
بیماران قبلی به طور کلی از تقلای زیادی منع می شوند که همین مساله باعث ایجاد مشکلات جنسی می گردد . هم چنین افسردگی می تواند به شدت میل جنسی را کاهش داده و مصرف داروهای ضد افسردگی و یا داروهای کاهش فشار خون بر میل جنسی تاثیر منفی دارد .
 
ادامه مطلب
گریپ فروت گریپ فروت از خانواده مرکبات و میوه‌ای سرشار از ویتامین ث و پتاسیم است. این میوه منبع غنی از فولات، آهن، کلسیم و سایر مواد معدنی محسوب می‌شود. لازم بذکر است کارشناسان نسبت به مصرف همزمان آن با برخی دارو‌ها به دلیل ایجاد برخی عوارض هشدار داده اند. طبع گریپ فروت سرد و خشک می باشدومصلحش عسل است. انواع سرخ و صورتی گریپ فروت سرشار از بتاکاروتن است که بدن آن را به ویتامین A تبدیل می‌کند. فیبر گیاهی گریپ فروت، فراوان است اما کالری کمی دارد
هر کسی که بر حسب سن و قد، 15 تا 20 درصد زیر وزن طبیعی باشد، به عنوان لاغر تعریف می شود. به عنوان مثال، اگر یک خانم با سن 25 تا 50 سال هستید و قد شما 1.68 متر است، وزن شما در حالت ایده آل باید 59 کیلوگرم باشد. اگرچه، وقتی وزن بدن به 50 کیلوگرم (15 درصد) و 47 کیلوگرم (20 درصد) افت می کند، به عنوان لاغر بیان می شود. یک زن با وزن 59 کیلوگرم باید شاخص توده بدنی 20.90 کیلوگرم/متر مربع داشته باشد. هرچه وزن کاهش پیدا می کند، BMI تا 18.8 (15- درصد) پایین می آید، که همچنان در محدود
بیشتر اوقات از رشته ی فیزیوتراپی به عنوان رشته ای یاد می شود که بیماری ها را با جریان برق درمان می کند یا مثلا بعضی افراد فکر می کنند فیزیوتراپی با ماساژ درمانی یکسان است، اما در واقعیت اینطور نیست .
الکتروتراپی یا به گفته ی بعضی افراد برق درمانی و انجام تکنیک های ماساژ تنها بخشی از فیزیوتراپی است که فیزیوتراپیست با توجه به شرایط بیمار از آنها بهره می گیرد. افراد مختلفی ممکن است به فیزیوتراپی احتیاج پیدا کنند ممکن است یک شخص ورزشکار یا یک کو
اگر به ایجاد فضای آرامش بخش و سالم در منزل، محیط کار و ادراه خود اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم حتما به لیست گیاهان آپارتمانی نگاهی بیندازید! بهترین گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوا در واقع موثرترین گیاهان در بهبود هوای پیرامون ما محسوب می‌شوند. بعضی از گیاهان آپارتمانی، سلاح های ارزشمندی در مقابله با افزایش آلودگی های هوای داخل و تصفیه محیط آپارتمان به شمار می روند. گیاهان سبز علاوه بر این که جلوه و زیبایی خاص و طبیعی به دکوراسیون منزل می
 کرم فوق تخصصی ضد چروک و لیفت کننده صورت و گردن آموس وان 
دارای تاییده سیب سلامت و تایید سازمان غذا و دارو
پروانه بهداشت به شماره  :  56/20850
حجم : 50 میلی لیتر
مناسب برای آقایان و بانوان در همه سنین
مزیت ها و ویژگی های کرم لیفیتنگ و ضد چروک اموس وان :
* از بین بردن چروکهای در سطح پوست و کمک به کمرنگ شدن و کاهش عمق چروک های صورت
* کمک به سفتی پوست صورت ، کاهش دهنده ضخامت خط لبخندو همچنین خط اخم و نهایتا جلوگیری از افتادگی پوست نواحی صورت و گردن
* از بی
چند قرص و مکمل های کاهش وزن محبوب
 
بسیاری از راه حل های مختلف کاهش وزن در خارج وجود دارد.
این شامل انواع قرص ها ، داروها و مکمل های طبیعی است.
ادعا می شود که به شما در کاهش وزن کمک می کند ، یا لاغری را کاهش می دهد و یا لاغری را در کنار سایر روش ها کاهش می دهید.
آنها تمایل دارند که از طریق یک یا چند مکانیزم کار کنند:
اشتها را کاهش دهید و احساس پر شدن بیشتری داشته باشید تا کالری کمتری مصرف کنیدجذب مواد مغذی مانند چربی را کاهش داده و باعث می شود کالری
بیشتر اوقات از رشته ی فیزیوتراپی به عنوان رشته ای یاد می شود که بیماری ها را با جریان برق درمان می کند یا مثلا بعضی افراد فکر می کنند فیزیوتراپی با ماساژ درمانی یکسان است، اما در واقعیت اینطور نیست .
الکتروتراپی یا به گفته ی بعضی افراد برق درمانی و انجام تکنیک های ماساژ تنها بخشی از فیزیوتراپی است که فیزیوتراپیست با توجه به شرایط بیمار از آنها بهره می گیرد. افراد مختلفی ممکن است به فیزیوتراپی احتیاج پیدا کنند ممکن است یک شخص ورزشکار یا یک کو
ما به اشتباه اینگونه می‌اندیشیم:
- درسم تمام شود راحت شوم- غذایم را بپزم راحت شوم- اتاقم را تمیز کنم راحت شوم- بالاخره رسیدم، راحت شدم- اوه چه پروژه‌ای، تمام شود راحت شوم
تمام شود که چه شود؟مادامی که زنده هستیم و زندگی میکنیم هیچ فعالیتی تمام شدنی نیست بلکه آغاز فعالیتی دیگر است 
پس چه بهتر که در حین انجام دادن هر کاری لذت بردن را فراموش نکنیم نه مانند یک ربات فقط به انجام دادن بپردازیم به تمام شدن و فارغ شدن... لذت باعث قدرتمند شدن میشود و
کاهش میل دام به غذا دلایلی دارد که در زیر به آن ها اشاره می شود :
- طریقه غذا دادن به دام ها باید به گونه ای باشد که علوفه به طور یکنواختی در آخور قرار گیرد تا همه دام ها به یک نسبت از علوفه بتوانند استفاده نمایند .
- باید خوراک دام تازه و سالم باشد . زیرا خوراکی که کپک زده و فاسد است سبب می شود که میل دام کاهش یابد .
- عدم تهویه نامناسب در محل خوراک دهی : وجود گرمای شدید، کوتاه بودن سقف و نبود تهویه کافی سبب استرس گرمایی در دام ها می شود . همین مطلب س
لذت بردن از زندگی فقط با استفاده از  ۲۵ راهکار ساده!
لذت بردن از زندگی و خوشحال بودن این نیست که در روال عادی زندگی، عادت ها و حساب بانکی مان یک تغییر اساسی ایجاد کنیم. اغلب ما همه آن چیزی که برای لذت بردن از زندگی نیاز است، داریم فقط بستگی به اولویت هایمان دارد. اینجا به شما ۲۵ راه ساده پیشنهاد می دهیم که از زندگیتان لذت ببرید.

ادامه مطلب
استفاده از آسپرین، کنسر کبدی و مرگ و میر مرتبط با بیماریهای کبدی را در بیماران هپاتیت ویروسی مزمن، کاهش می دهد.
در یک مطالعه ملی از سوئد که مقاله ی آن امروز در هفته نامه معتبر  NEJM منتشر شده، مشخص شده است که استفاده از آسپرین با دوز کم در بیماران هپاتیت مزمن ویروسی می تواند منجر به کاهش بروز هپاتوسلولار کارسینوما و همچنین کاهش مرگ و میر مرتبط با کبد شود.این در حالی است که استفاده از آسپرین منجر به افزایش قابل توجه خونریزی گوارشی نشده است 
https:/
راههای ساده برای لاغری شکم در 20 روز
بساری از افرادی که تصمیم به کاهش وزن می گیرند زمانی که به سوزاندن چربی شکم و پهلو می رسند نا امیدانه رژیم لاغری را ها کرده و منصرف می شوند. برای این دسته از افراد و آن دسته از افرادی که هدفشان از لاغری و تناسب اندام تنها سوزاندن چربی و لاغری شکم است باید بگوییم که برای رسیدن به لاغری سریع شکم اصول و توصیه های متخصصان تغذیه و رژیم درمانی را رعایت کنید.تنها کافیست ظرف 20 روز این برنامه را انجام دهید تا نتایج اید
ابدومینوپلاستی چیست؟
ابدومینوپلاستی حذف بافت چربی زیر پوست ، سفت کردن پوست افتاده، از بین بردن پوست اضافی و ترمیم و سفت کردن عضلات تغییر شکل یافته است. تفاوت قبل و بعد از عمل جراحی ابدومینوپلاستی فوق العاده واضح است و بیماران از نتیجه عمل بسیار راضی هستند.
کشش و سفت شدن عضلات ضعیف و از بین بردن چربی اضافی و بافت های پوستی باعث ایجاد ظاهری صاف و سفت می شود. وقتی  نظر کسانی که ابدومینوپلاستی انجام دادند خوانده شد ، مشخص شد که علاوه بر داشتن ظا
بعد از دولت لبنان دولت عراق هم اعلام کرد که حقوق مسوولان دولتی را تا پنجاه در صد کاهش می دهد ، این در حالیست که ارزش پول عراق در چند سال گذشته با وجود جنگ با داعش و مشکلات داخلی فراوان ۱۰ برابر ارزش پول ایران شده است. 
 آیا وقت آن نشده است که آقای روحانی هم حقوق مسوولان دولتی را به ویژه بعد از قضایای حقوق های نجومی ، کاهش دهد؟!
http://ziarani1.blog.ir/
بعد از افزایش قیمتی هفته گذشته، امروز اولین روز کاری در بازارهای جهانی شاهد کاهش قیمتی بودیم که دلیل آن به نشانه ها از کاهش سرعت اقتصاد چین ناشی می گردد. این موضوع علیرغم پیشرفت هایی است که اخیرا در زمینه جنگ تجاری بین آمریکا و چین رخ داده است. هر چند سود صنایع چینی این ماه برای دومین ماه متوالی شاهد کاهش بوده اما نشانه هایی از رسیدن یک توافق اولیه میان دو غول بزرگ اقتصادی دنیا به وجود آمده که می تواند شتاب فراوانی به تقاضای نفت در آینده دهد.
انواع روش های لاغری با ورزش و یا کاهش وزن با رژیم های لاغری را برای شما آماده کرده ایم . لطفا توجه داشته باشید که توصیه های موجود در این سایت فقط جهت اطلاع رسانی بوده و جایگزین توصیه های پزشک نیست . پیشنهاد میشود قبل از هر اقدامی ، حتما با پزشک مشورت نمایید .لاغری - از رژیم های لاغری تا کاهش وزن با ورزشلاغری – از رژیم های لاغری تا کاهش وزن با ورزش
اولین چیزی که باید برای لاغری به خاطر داشته باشید این است که کاهش وزن فقط زمانی اتفاق میافتد که کالر
علت کاهش ناگهانی قیمت آهن آلات چیست ؟ 
به گزارش آهن نیک در اخبار بازار آهن، شنیده ها حاکی از کاهش قیمت آهن آلات از ابتدای هفته جاری می باشد . پس از روزها نوسانات قیمتی و همچنین سردرگمی قیمت آهن الات در بازار، از ابتدای هفته جاری شاهد کاهش نرخ محصولات فولادی در بازار اهن الات بوده ایم. روند نزولی قیمت ها در بازار بگونه ای بوده که هر روزه شاهد کاهش 100 تومانی در بسیاری از مبادی بوده ایم.
با توجه به کاهش قیمت ها طی هفته جاری ، شاهد افزایش میزان خ
ماسک صورت برای از بین بردن جوش ها
از بین بردن جوش ها با ماسک ها خانگی قابل انجام است به شرطی که این ماسک ها را در
یک دوره استفاده کنید تا پوستتان هم تغذیه بشود و هم دیگر دوباره جوش نزند. وقتی صورتتان
جوش میزند اصلا نگران نشوید زیرا همین امر موجب بیشتر شدن جوش های صورت می شود
ویکی دیگر از عامل های اصلیجوش زدن خود استرس است. پس سعی کنید استرس نداشته باشید
و برای بهبودی پوستتان از ماسک استفاده کنید.
ماسک صورت، هم اکنون در انواع مختلف تولید شده اس
آیا شما هم مدت‌ها است از یک رژیم غذایی پیروی می‌کنید، ولی عقربه‌ی ترازوی‌تان ذره‌ای تکان نخورده است؟ آیا طبق رژیم غذایی‌تان باید دور کیک، پیتزا، چیزبرگر، و چیپس را خط قرمز بکشید؟ صادقانه باید گفت، بیش‌تر آدم‌ها با این مشکلات مواجه هستند. بسیاری از آدم‌ها حتی بعد از پیروی از یک رژیم غذایی سخت نیز لاغر نمی‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا ۲۵ ادویه و گیاه دارویی برای لاغری و کاهش وزن سریع که اثبات شده اند را بشناسید.
ما دلیل اصلی لا
کلسترول خون : تحقیقات نشان داده که مصرف اسفرزه به دلیل مقادیر بالای فیبر محلول می تواند به کاهش کلسترول خون بالا کمک کند.
یک
مطالعه نشان می دهد که مصرف روزانه اسفرزه به مدت شش هفته یک راه موثر
برای کاهش کلسترول خون بالا در افرادی که چاق و یا دارای اضافه وزن هستند،
می باشد.
فشار خون : مطالعات متعدد نشان داده است
که فیبر موجود در اسفرزه با کاهش فشار خون بالا و تقویت عضلات قلب، خطر
ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.
10 تمرین آسان برای از بین بردن درد پشت
 
   
درد پشت می تواند علل مختلفی داشته باشد، اما اغلب این اتفاق می افتد، زیرا ستون فقرات از عضلات اطراف پشتیبانی کافی نمی کند. عضلات هسته ای، به ویژه مفاصل، به عضلات پشتی متصل می شوند، و این عضلات قوی تر، حمایت بیشتر از ستون فقرات می شود.
 
در این مطلب، ما برخی از تمرینات را که کمک به کاهش سریع درد پشت می کند قرار داده ایم.
 

 
1. دراز نشست
دراز نشست یک تمرین بسیار مؤثر است که عضله شکمی را تحت تاثیر قرار می د
چرا با وجود اینکه روزه می گیریم باز هم چاق می شویم؟ چه راهکارهایی وجود دارد که پس از سحری نخوابیم؟ آیا دوست دارید در ماه رمضان، وزن خود را کاهش دهید؟ آیا می دانید چه نکاتی را باید در افطاری و سحری خوردن رعایت کنید تا دچار اضافه وزن نشوید؟ در این مقاله به بررسی این نکات می پردازیم.
ادامه مطلب
افت 92 درصدی فروش خودروی چین به دلیل کروناویروس !
▪️سازمان خودروهای مسافربری چین از کاهش 92 درصدی فروش خودرو در این کشور و همزمان با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.
▪️بنابر اعلام این نهاد چینی، این کاهش فروش مربوط به دو هفته نخست ماه فوریه است و فروش خودرو حتی در هفته نخست با کاهش 96 درصدی مواجه شد و کار به جایی رسید که در سرتاسر بازار چین، روزانه 811 دستگاه خودرو به فروش رسیده است.
▪️پیش‌بینی می‌شود که در مجموع ماه فوریه، فروش خودرو با کاهش 70
و سکنت الی قدیم ذکرک لی و منک علی...
 
خدایا جهنم بردن من کاری نداره... بهانه برای جهنم بردن من خیلی زیاده....
اگر مردی بهانه برای بهشت بردن م پیدا کن....
 
 
 
+
خدایا روی تک تک اون لحظه هایی که قدرتش رو داشتی آبروم رو ببری و نبردی حساب کردم... روی همه لحظه هایی که می تونستی سیلی بزنی و نزدی ... روی همه آغوش هایی که به هر بهانه ای به رویم باز کردی ...
قارچ گانودرما لوسیدوم  تحت عنوانKing of herbs و به معنای  پادشاه گیاهان دارویی  شناخته می شود و نام علمی آن گانودرما لوسیدوم است. گونه لوسیدوم که دارویی ترین گونه از بین 36 گونه‌ گانودرمای شناخته شده در جهان است از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند. مطالعات روی گیاه دارویی گانودرما لوسیدوم نشان داده که می تواند سرعت رشد تومور را کاهش دهد و از تکثیر و مهاجرت سلول های سرطانی جلوگیری و همچنین بدن را نسبت به سکته مغزی و بیماری های قلبی مقاوم کند، احساس خس
روش طبیعی برای از بین بردن پشه های میوه
گاه
شستن به تنهایی نمی تواند باعث تمیز شدن میوه و سبزیجات شده و حشرات موذی
کوچک را از آنها دور کند. برای از بین بردن پشه های میوه و سبزیجات چند روش
آسان و طبیعی را که به راحتی می توان در منزل انجام داد آموزش خواهیم داد.
ادامه مطلب
از بین بردن قرمزی جای جوش صورت
از بین بردن ورم جوش صورت
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،تا
به حال شده که شب هنگام خواب ناگهان ببینید یک جوش زشت و چرکی روی
صورت‌تان خودنمایی می‌کند، در حالی که فردا به یک مهمانی دعوت هستید یا
می‌خواهید با فردی ملاقات کنید که برایتان اهمیت زیادی دارد. در این زمان
نه‌تنها زشتی جوش آزاردهنده بلکه نگرانی از فردا نیز بیشتر باعث آزارتان
می‌شود اما نگران نباشید.

ادامه مطلب
types of riskانواع ریسک در بورس
♦️تحلیلگران باید دو نوع ریسک را از هم تفکیک دهند:
systematic riskریسک سیستمی
unsystematic riskریسک غیر سیستمی
♦️ریسک غیر سیستمی تنها شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد مانند مشکلات تولید، کاهش در فروش 
♦️برای اینکه ریسک غیر سیستمی را کاهش بدهیم باید پورتفوی سهاممان(سبد دارایی) را متنوع کنیم ینی چند سهم از صنایع مختلف داشته باشیم به این کار diversified portfolio می گویند.
اما ریسک سیستمی با روش فوق کاهش نمی یابد مثلا ریسک بازار با متنوع ساخت
فواید و خواص زغال اخته
درمان آنفولانزاحاوی ویتامین C زیادی است که دارای خواص ضد التهابی ، ضد ویروسی و ضد باکتریایی است که در پیشگیری و درمان سرماخوردگی مؤثر است. علاوه بر موارد فوق ، این میوه یک تب طبیعی است که به درمان تب کمک می کند.کاهش وزن و کاهش وزنذغال سنگ به عنوان تنظیم کننده انسولین ، در نتیجه از افزایش تجمع چربی و کاهش چربی بدن و کاهش وزن با افزایش چربی بدن جلوگیری می کند. فیبر موجود در میوه نه تنها اشتها را در انسان کاهش می دهد بلکه رود
۱- روغن نارگیلروغن نارگیل برای از بین بردن ترک‌های پوستی و کاهش خشکی آن بسیار مفید است. از این روغن برای برطرف کردن پینه‌های دست‌ها، آرنج، کف پا و قوزک بهره بگیرید. خاصیت دیگر این روغن در کاهش اثرات آفتاب سوختگی است. اگر به دنبال یک مرطوب کننده‌ی طبیعی می‌گردید روغن نارگیل بهترین گزینه است. از روغن نارگیل برای درمان وزی و موخوره نیز استفاده می‌شود. بااینکه برای رفع خشکی مو روش‌های بسیاری وجود دارد اما استفاده از روغن نارگیل یکی از بهتری
کاهش وزن در یک هفته با برنامه ای موثر برای لاغری
متاسفانه در زندگی امروزی افراد زیادی با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند و همیشه دنبال راه هایی سریع برای کاهش وزن می گردند که برخی از این روش ها نه تنها موثر نیستند بلکه سبب بیماری های مختلف نیز می شوند.
بهترین راه برای کاهش وزن و رهایی از چاقی گرفتن رژیم کم کالری در کنار یک برنامه ورزشی منظم است اما در برخی از مواقع ما به دنبال یک راه حل برای لاغری سریع می گردیم تا بتوانیم حداکثر وزنمان را
بررسی رژیم غذایی SlimFast
 
 
آیا برای کاهش وزن موثر است؟
چگونه کار می کند
کاهش وزن
سایر مزایا
غذا برای خوردن
مواد غذایی برای جلوگیری از
رژیم SlimFast ده ها سال است که ابزاری محبوب در زمینه کاهش وزن است.
این ترکیب از لرزهای جایگزین غذا و محصولات غذایی طراحی شده برای کاهش وزن است.
برنامه ساده ، راحت و آسان برای دنبال کردن آن موفقیت گسترده ای کسب کرده است.
اما بسیاری تعجب می کنند که آیا این واقعا کار می کند ، و همچنین پایدار است.
این مقاله نگاهی دقیق تر ب
 قسمتی از دعای امام سجاد (ع) در باب پناه بردن به خدای متعال:
بار خدایا بتو پناه می برم از:
حرص و آز
 تندی غضب و خشم
 تسلط حد و رشک
 سستی صبر و شکیبایی
 کمی قناعت و خرسند نبودن بکمی قسمت و بهره خود
 سوء خلق و بدخویی
 افراط (تجاوز از حد) خواهش نفس و غلبه حمیت
منبع: کتاب ترجمه و شرح صحیفه کامله سجادیه بقلم حاج سید علینقی فیض الاسلام
بهترین کربوهیدرات برای کاهش وزن سالم
کربوهیدرات
کاهش وزن ! بله درست است ماده غذایی که اغلب برای لاغری و تناسب اندام سعی
می کنیم در رژیم خود نداشته باشیم در برخی خوراکی ها به صورت لاغرکننده و
چربی سوز وجود دارد.
ادامه مطلب
 
- سطح کلسترول و فشار خون را کاهش میدهد.- جذب ویتامین E را افزایش میدهند و کبد را از آسیب های رادیکال محافظت میکند.- یک ضد التهاب و آنتی اکسیدان قوی است که علائم درد و تورم ناشی از بیماری ها را کاهش میدهد.- سیستم ایمنی را تحریک میکند و به کاهش شدن عفونت کمک میکند.
ادامه مطلب
اپیلاسیون روشی برای از بین بردن موهای زائد بدن است که طرفداران بسیاری در بین خانم ها دارد و موجب کاهش رشد موهای زائد می شود. این روش موثر برای زدودن موهای زائد در صورتی که با رعایت نکردن نکات بهداشتی همراه باشد ، می تواند بسیاری از ما را با مشکلات زیادی روبرو کند.
اپیلاسیون کار سیار - شماره تماس برای خانم ها: 09140848217
ایجاد مزاحمت از طرف آقایان پیگرد قانونی دارد
 
امروز هم نرخ خرید دلار و یورو در بانک‌ها کاهش داشت و هم نرخ خرید و فروش این دو ارز در صرافی‌های مجاز بانکی کاهش قیمت را تجربه کرد.
به گزارش ایسنا، در معاملات ارزی امروز (چهارشنبه) بانک‌ها هر دلار را به نرخ ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان از متقاضیان خریدند که بیش از ۲۵۰ تومان ارزان شده است.
همچنین نرخ خرید هر اسکناس یورو از سوی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۳۷۰ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز نشانگر کاهش ۳۰۰ تومانی است.
در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز هر دلا
خواص گیاه ماریانا برای زنان چیست ؟
گیاه ماریانا علاوه بر تنگ کردن واژن خواص دیگری نیز دارد که در زیر به بخشی از آنان اشاره میکنیم.
سپس برخی از این خواص را شرح نیز میدهیم.

سفت کننده ماهیچه واژن


افزایش لذت جنسی در حین رابطه


رفع عفونت واژن


متعادل نمودن ترشحات واژن


کاهش بی اختیاری ادرار


درمان خارش و بوی بد واژن

سفت کننده ماهیچه واژن و افزایش لذت جنسی :
همانطور که بیان شد ، این گیاه با تنگ کنندگی واژن سبب افزایش اصطکاک در حین رابطه جنسی
میشو
برنامه رژیم کاهش وزن یک ماهه به همراه وعده های غذایی و از همه مهم تر طرز تهیه چند نوشیدنی چربی سوز فوق العاده موثر برای شما عزیزان آماده شده است. رژیم آنلاین ایده آل شو در انتهای مقاله رو از دست ندید.
 فقط با رعایت این رژیم غذایی و ۱۵ دقیقه تمرین صبحگاهی به مدت ۳۰ روز تفاوت را در خود احساس خواهید کرد. برای کاهش وزن ۱۰ کیلوگرمی  در یک ماه، نیاز به انگیزه و کنترل قوی بر عادات غذایی خود دارید.
ادامه مطلب
فوائد متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تایید شده‌ است.
 همچنین افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
 برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
بهبود هضم غذا: مصرف این ترک
5 راه برای از بین بردن چربی های زیر بغل
چربی زیربغل به دلایل مختلف ایجاد می شود اما با رژیم های متناسب و ورزش می توانید آنها را کاهش دهید . نحوه انتخاب لباس بسیار اهمیت دارد شاید به این مشکل هنگام پوشیدن لباس پی برده اید و متوجه چربیهای اضافه زیر بغل شده اید البته صرف نظر از سن و وزن این مشکل در خانم ها رایج تر است.
برای درمان این مشکل چه کار می توانیم انجام دهیم بسیاری از خانمها به عمل های زیبایی روی می آورند ولی شاید احتمال برگشت داشته باشد با
یک از عیوب متداولی که معمولا برای سیستم های سرمایشی از قبیل یخچال ، سردخانه و دستگاه ی تهویه مطبوع نظیر اسپیلت و کولرگازی پیش می اید کاهش سرمای تولید شده توسط این دستگاه ها می باشد.
در اغلب این موارد ذهن مشتری سریعا به این فکر می افتد که گاز دستگاه خالی شده است و باعث کاهش سرما شده ، اما در غالب این موارد می توان با انجام چند عمل این عیب را برطرف کرد.
جهت مطالعه ی ادامه ی مطلب فلش زرد رنگ را کلیک کنید>>>>>>>>>>>>>
ادامه مطلب
 
اگر شما هم از اون دسته از افرادید که موقع درس خوندن عذاب میکشید و طعم لذت بردن از درس خوندن رو هنوز نچشیدید این پست از وبسایت انگیزان برای شماست در این پست توضیح میدیم که چطور با کیف و لذت درس بخونید و مطالعه کنید و خستگی و در موندگی برای شما بی معنی باشه پس با ما تا انتهای پست همراه باشید و یادتون نره نظرتون رو هم با ما به اشتراک بزارید
لذت بردن از درس خوندن
قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال بار دیگر با کاهش روبرو شد و این بار بیت کوین به کانال ۹ هزار دلار وارد شده است. از تاریخ ۱۰ جولای بیت کوین با کاهش قیمت مواجه شد و حدود یک هفته است که این کاهش قیمت ها همچنان ادامه دارد.
ادامه مطلب
آب زرشک برای سم زدایی خون، کبد و کلیه، کاهش فشارخون بالا، درمان دیابت، کاهش چربی و کلسترول خون، درمان جوش صورت، لاغری و کاهش وزن و درمان سنگ کیسه صفرا مفید می باشد.
طرز تهیه آب زرشک:مقداری زرشک را خوب بشویید و ۲۴ ساعت در آب خیس کنید، سپس آن را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. از صافی رد کنید آب زرشک شما آماده است.
از مطالب زیر دیدن فرمایید :
 
همه ی پلاگین های معرفی شده این لیست یک کار را انجام می دهند و آن بهینه سازی تصاویر سایت شما جهت کاهش حجم عکس افزایش سرعت بارگذاری صفحه و در نتیجه بهبود سئوی سایت شماست. پس میتوانید فهمیده باشید که داشتن یکی از پلاگین های این لیست چقدر میتواند حیاتی باشد. در ادامه این … افزونه های کاهش حجم عکس در وردپرس
منبع : وبلاگ ایران سرور
از بین بردن لکه های پوستی با مواد طبیعی
لکه های روی پوست یکی از شایع ترین نگرانی های مربوط به زیبایی شخصی است. آنها می توانند به علت بسیاری از عوامل مانند خورشید، ژنتیک، پیری و اختلالات هورمونی ناشی از عوارض جانبی داروها یا سایر محصولات ایجاد شوند.در این بخش از سلامت نمناک 14 دستورالعمل برای ماسک طبیعی ساده وجود دارد که به کاهش یا حذف هر گونه لکه های پوستی کمک می کند.

ادامه مطلب
یکی از شایعترین نقایص حین تولد کاهش شنوائی یا نا شنوائی (مادرزادی) است که می تواند 3 نفر از هر 1000 کودک متولد شده را درگیر کند. نقص های ژنتیکی به ارث رسیده، نقش مهمی در کاهش شنوائی مادرزادی بازی می کنند ومسئول 60 % کری شیرخواران هستند. اگرچه اطلاعات دقیق در دسترس نیست، محتمل است که ژنتیک نقش مهمی در کاهش شنوائی افراد پیر نیز دارد. نقص های ژنتیک به ارث رسیده تنها یک عامل مسئول کاهش شنوائی و ناشنوائی هستند که هردو می توانند در هر مرحله ای از طول زند
جراحی زیبایی سینه



عمل جراحی کاهش پستان خطرات مشابه دیگری مانند خونریزی , عفونت و واکنش معکوس به بی‌هوشی دارد . سایر خطرات احتمالی عبارتند از : کوفتگی , که معمولا ً حذف یا از دست دادن احساس در نوک پستان‌های و پوست اطراف نوک پستان‌های شما است , که ممکن است منجر به جراحی بیشتر شود . ترتیبی بدهید که کسی شما را بعد از جراحی و یا وقتی که بیمارستان را ترک می‌کنید , به خانه ببرید .
آنچه که شما می‌توانید انتظار داشته باشید , جراحی کاهش پستان معمولا ً ت
نشانه‌های بسیاری حاکی از احیای به نسبت جزیی بازار مسکن در کنار توقف کاهش قیمت‌ها در مهرماه امسال است. مقطعی یا ادامه‌دار بودن این روند به علل متفاوتی همچون بازار ارز، هزینه‌های ساخت و ساز و ...بستگی دارد.
 
افت شدید معاملات مسکن در ماه‌های مرداد و شهریور و رسیدن تعداد معاملات شهر تهران به پایین‌تر از سه هزار مبایعه نامه موجب شد تا برخی مالکان با احتمال کاهش قیمت مسکن به واگذاری ملک خود با قیمتی کمتر از قیمت مورد نظر خود اقدام کنند تا متحم
بیماری ها و داروها :
بیماران قبلی به طور کلی از تقلای زیادی منع می شوند که همین مساله باعث ایجاد مشکلات جنسی می گردد . هم چنین افسردگی می تواند به شدت میل جنسی را کاهش داده و مصرف داروهای ضد افسردگی و یا داروهای کاهش فشار خون بر میل جنسی تاثیر منفی دارد .
 
ادامه مطلب
بیماری ها و داروها :
بیماران قبلی به طور کلی از تقلای زیادی منع می شوند که همین مساله باعث ایجاد مشکلات جنسی می گردد . هم چنین افسردگی می تواند به شدت میل جنسی را کاهش داده و مصرف داروهای ضد افسردگی و یا داروهای کاهش فشار خون بر میل جنسی تاثیر منفی دارد .
 
ادامه مطلب
کاهش استرس شغلی از آن جهت اهمیت دارد که استرس در محیط کار باعث کاهش عملکرد و فرسودگی و در نتیجه تخریب سلامت روانی و جسمی فرد خواهد شد. استرس شغلی با مجموعه‌ای از علائم مانند بی خوابی، حواس‌پرتی، خستگی، ناامیدی، افسردگی و ... همراه است. در صورتی که استرس شما به صورت مزمن ادامه پیدا کند، محیط خانه و خانواده هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد و فضایی پر تنش ایجاد می‌شود که به وخیم‌تر شدن شرایط دامن می‌زند. در این مقاله شما را با راهکارهای موثر برای کاه
در سال های اخیر، رژیم غذایی اتکینز، به یکی از محبوب ترین رژیم ها غذایی تبدیل شده است؛ اما قبل از اینکه شما هم از این رژیم غذایی برای کم کردن وزنتان استفاده کنید، بهتر است که با همه تاثیرات بالقوه آن آشنا شوید.
رژیم غذایی اتکینز چیست؟
این رژیم غذایی، روی افزایش مقدار پروتئین ها و چربی ها و همچنین کاهش محسوس میزان کربوهیدرات مصرفی، تکیه دارد که موجب افزایش میزان متابولیسم، بالا بردن سیستم ایمنی بدن و کاهش وزن می شود.
رژیم غذایی اتکینز، به 4
 
به علت نگرانی‌ها در مورد تقاضای کمتر برای سوخت در نتیجه رشد اقتصادی ضعیف جهان، قیمت نفت به کمتر از 59 دلار در هر بشکه کاهش یافت.
به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از رویترز، به علت نگرانی‌ها در مورد تقاضای کمتر برای سوخت به علت رشد اقتصادی ضعیف و پیش‌بینی افزایش بیشتر ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت به کمتر از 59 دلار در هر بشکه کاهش یافت.
نشانه‌‌های کاهش بیشتر تولید از سوی اوپک در نشست ماه دسامبر و همچنین خوش‌بینی در مورد توافق احتم
عزیزان و کاربران گرامی نازوب در این بخش دستور رژیم شیر با کاهش چشمگیر وزن در دو هفته را برای شما بیان می کنیم. این رژیم کاملا امتحان شده بدون هیچ عارضه و مشکل برای شما
 
رژیم شیر
میزان کاهش: 7 کیلو کاهش وزن در 14 روز)
رژیم شیر تنها برای یک یا دو هفته می باشد. این رژیم مناسب برای افرادی است که می خواهند چند کیلو از وزن خود را برای شرکت در مهمانی و مجالس سریع کم کنند. هم چنین می توان از این رژیم برای پاکسازی بدن قبل از انجام رژیم اصلی استفاده کنید. ال
فواید روغن آویشن برای سلامتی
 
شما احتمالاً با استفاده از آویشن به عنوان گیاه دارویی و چاشنی غذا آشنا هستید. علاوه بر زنده نگه داشتن طعم غذا ، گیاه آویشن (Thymus vulgaris) نیز منبع اسانس آویشن است.
روغن آویشن دارای خاصیت ضد قارچی ، ضد التهابی و ضد باکتریایی است. این ماده معمولاً به عنوان ماده نگهدارنده در مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. همچنین می تواند به عنوان ماده ای در دهانشویه یافت شود.
استفاده و فواید روغن آویشنچندین مطالعه وجود د
درلاغری و سریع ترین راه کاهش وزن 8 کیلویی در یک هفته + برنامه درکاهش وزن با ۳ گام ساده اما معجزه‌آسا در20 توصیه برای کاهش وزن در۵ مرحله ساده برای کاهش وزن ۲۰ کیلویی! درکاهش وزن در20 اشتباه بزرگ که مانع کاهش وزن تان می شود درکاهش وزن در23 روش خانگی برای کاهش وزن سریع در7 روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی! درکاهش وزن در ۳۰ روز درسودمندترین روش کاهش وزن دربهترین روش برای کاهش وزن 30 کیلویی تنها در 8 هفته درVideosدرچاقی و رژیم های کاهش وزن درکاهش وزن با 10 تکنی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها