نتایج جستجو برای عبارت :

موقع تخفیف گرفتن از چه جملاتی استفاده می کنید؟

دم دم زمستون می خورد بوی نان گرمی به مشام
دل و دیده هر دو کنند یاد مادر بی ادعایم
سالهاست که آغوش پر مهر او را دیگر نمیبینم
آن موقع صبح که بسم الله بسم الله به زبانم میگذاشت
آن موقع که دعا پشت سرم میکرد
آن موقع جواب داد من بر سرش سکوت بود
آن موقع که درد من دوایش درست او بود
آن موقع که خوشحالیش خوشحالی من بود
و آن موقع که...
کاش که یک لحظه دگر برگردم به عقب و ببینم آن چه که او دوست دارد و بکنم آن چه که او میخواهد
کاش...
سلام25 سالمه. دخترم . سعی میکنم حد خودم رو تو دانشگاه، بازار، پیش استاد و مردم نگه دارم. چند روز پیش بازار رفته بودم با دوستان. اون ها خیلی با فروشنده گرم گرفتن تا تخفیف گرفتن. از طرفی من ساکت بودم بدم می اومد با فروشنده حرف بزنم چون آدم جالبی نبود و فکر میکردم با گرم گرفتن به همسر آینده م خیانت کردم. این باعث شد به این پی ببرم که خیلیم بی زبونم و نمیتونم با یه آقا مثل استاد یا فروشنده در حد تعادل رفتار کنم. اتفاقات دیگه هم بوده. من مثلا یا با طرف خی
امروز تو باشگاه ازم اجازه گرفتن که موقع تمرین ازم فیلم بگیرن تا بتونن بگن که این متد حالت درمانیم داره بعد اینو به عنوان لایو گذاشتن اینستاگرام تا اینجاش که مشکلی نیست موقع لایو گرفتن هم کامل توضیح دادن که این شخص فلان و بیسار بعد یه خوشحالی اومده تیکه انداخته که معلومه ایشون سالها در عرصه ورزش فعالیت داشتن که یه حرکت ساده رو نمیتونن انجام بدن د آخه مگه کری خواهر/برادر؟
خدا رو شکر که من یکی حداقل مشکلم مال پاهامه نه درک و شعورم !
اصطلاحات زیادی وجود داره که تو شغل پرستاری استفاده می شه.چند تا از این لغات رو اینجا می نویسم شما هم بدونید خوبه و می تونید پیش فامیل و اقوام یه کم کلاس بذارید

نوار قلبECG                 ای کی جی


نوار مغزEEG                   ای ای جی


گلبول سفید خونWBC     وایت بلاد سل(موقع گرفتن جواب آزمایش حداقل این مورد رو بدونید)


گلبول قرمز خونRBC      رد بلاد سل(موقع گرفتن جواب آزمایش حداقل این مورد رو بدونید)


علائم حیاتیV/S              وایتال ساین(شامل فشار خون
اگر برای خودت ارز قائلی موقع حرف زدن رئیست مطلقا حرف نزن
اگر برای خودت ارز قائلی موقع حرف زدن دوستت مطلقا حرف نزن
اگر برای خودت ارز قائلی موقع حرف زدن دو نفر با هم بین حرفشون نپر و مطلقا حرف نزن چون حرفت کم رنگ میشه
 
 
 
ادامه دارد ....
 
بسیاری از مردم با گرفتن وام های مسکن و ازدواج و... یا معاملات تجاری خود نیاز به وام دارند و با گرفتن وام می باییست در زمان سررسید اقساط بانک به بانک مراجعه کرده و اقساط خود را به موقع پرداخت نمایند. با توجه به شفافیت موضوع که از پیش مشخص است که یک فرد چقدر وام گرفته است و چه زمانی می بایست نسبت به واریز اقساط آن اقدام ورزد، بنابراین می توان گفت که افراد حقیقی و حقوقی که وام های کلان می گیرند پس از استفاده از آن می بایست با فرارسیدن سررسید اقساط ب
فقط خواستم در جریان بذارم تون که نه تنها از کراشم شماره گرفتم و دادم بلکه ای دی اینستاشو  هم گرفتم و همو فالو  کردیم :)) قسمت  همه تون:)) 
مخ یه نفرم تو زبان زده ام تا حالا که المپیاد بده؛))
پ.ن: پارسال این موقع،  روزای  اول دوره بود و هنوز هم اون حجم از ترس و درموندگی  و احساس  گم شده بودن رو حس میکنم، ولی اون نقره گرفتن اگه یه خوبیم داشت همین بود که دیگه چیزی به این حد نمی تونه منو بترسونه. که یه سال گذشته  از اون موقع  و فکر نمی کردم از پسش  بر بیا
ممنون از کسانی که دغدغه ی شرکت در انتخابات دارند. و ممنون تر از کسانی که دغدغه ی انتخاب صحیح دارند و در صدد تحقیق هستند.
اما برادرم! دم انتخابات موقع تحقیق نیست! نماینده ی مورد نظر شما کسی است که در غیر این شرایط تبلیغاتی درباره ی او تصمیم گرفته باشی!
چرا؟
واضح است!
چون موقع انتخابات تبلیغات است که حرف اول را می زند. شاید قورباغه را رنگ کردند و به اسم قناری به ما قالب کردند!
موقع انتخابات چرب زبانی ها شروع می شود؛ محبوبترین افراد آنهایی می شوند ک
نورز ۹۶ موقع تحویل سال مشغول باز کردن لوله با فنربرقی بودم.
نوروز ۹۷ آنتن تلویزیون را درست میکردم.
نوروز ۹۸ را هم به گچ کردن دیوار اتاق مشغول بودم.
بدون در نظر گرفتن ساعت و شرایط و... .
طبق همان قاعده که موقع درس خواندن مشغول شمردن گل های قالی می شویم.
شب های یلدا هم طبق همین منوال بوده.
پارسال شب یلدا نشسته بودم و برای بچه ها خاطره تعریف میکردم. به قدری خنداندم شان که حتی با دیدن خندوانه هم آنقدر نمیخندیدند.خودم فقط برای آب و تاب ماجراها میخندیدم
-
جواب سوال بالا رو میخوای؟
تو ترکی «او واخت کی, او زامان کی»نداریم.
خب پس چه‌جوری باید گفت: (موقعی که, تا زمانیکه, از وقتی که و...)؟؟
....
جوابش ساده‌س فقط کمی دقت کنین:
در ترکی چندتا پسوند «(وقتی که) ساز » داریم که اخر ریشه ی فعل ها میچسبن و معنای «وقتیکه» میارن داخل جمله. این پسوندها شامل ایناس:
✅اینجا(۴).. ınca
گَلینجه gəlincə... در موقع آمدن
باخینجاbaxınca...موقع نگاه کردن
سئچینجهseçincə... موقع برگزیدن
چیخینجاçıxınca...موقع خارج شدن
✅آندا(۲)... anda
گَلَندهg
اول دبیرستان بودم. نه سال پیش! معلم از نوروز و عید و دید و بازدید گفت. نظر خواست. بچه ها از بی‌حوصلگی و تکراری بودن و از این که کاش آدمها در تعطیلات برای خودشان بودند، نه در اسارت تعارف و عرف کلیشه‌ای، گفتن. حرفشون خیلی برام عجیب بود. پر از ذوق و اشتیاق بودم برای بهار. اون موقع ها آرزویی داشتم که الان به نظرم آرزوی سوخته س و الان آرزوهایی دارم که اون موقع ها بهشون میخندیدم.
نظر من الان، نظر همون بچه هاست که من فکر میکردم افسردگی گرفتن. که سعی میک
من واقعا با جان و دل کار خونه رو دوست دارم، ولی وقتی یه مدت فقط تو خونه باشم، حس زنجیر و اینا بهم دست میده. الان که داشتم پست قبل رو ری‌ویو می‌کردم با خودم گفتم اگه یکی برای بار اول بیاد تو این وبلاگ، با خوندن اون پست چی بهش القا میشه؟ من همونم؟ راستش نه، نیستم. چند باری که کارمو ول کردم، سعی کردم باشم، ولی نشدم. یعنی نشد که صددرصد بشم. هنوز بخش بزرگی از ذهن من کشیده میشه به اون بیرون. بیرون.
+ حالا من از وزارت بهداشت باهام تماس گرفتن، این موقع شب
راستش من باور نمیکنم کسی که امروز حواسش هست نوبت رو توی صف رعایت کنه، جنس قدیمی رو با قیمت جدید نفروشه، به موقع بره سرکار و به موقع بزنه بیرون، از بند پ استفاده نکنه و ... فردا صبح از خواب بیدار بشه و تصمیم بگیره خدا تومن اختلاس کنه.
نمیگم هرکسی که تخم مرغ میدزده لزوما کارش به شتر دزدی میرسه. ولی اینم باور نمیکنم که کسی که شتر میدزده یه روزی به تخم مرغ های کسی دست نبرده باشه.
ممکن است شما نیز در گرفتن پستانک از کودک خود دچار مشکل شده باشید. از پستانک گرفتن کودک ، گاهی حتی از شیر گرفتن هم سخت تر می شود. برخی از کودکان از همان دوران نوزادی از پستانک استفاده می کنند و به مرور زمان  وابستگی زیادی به آن پیدا می کنند. اگر فکرمی کنید که دیگر وقت آن رسیده که کودکتان با پستانک خود خداحافظی کند باید بدانید که شیوه‌ای که برای ترک پستانک استفاده می‌کنید اهمیت بسیار زیادی در سازگاری کودک با این مساله دارد. در ادامه ی این مطلب
بعضی چیزها هیچوقت از دل آدمی در نمیرود
هیچ وقت...
روزها که بگذرد،هفته ها،ماه ها،و شایدم سالیان سال هم بگذرد
بازم یادت نمیرود حرف ها و کارهایی که باعث شد همیشه بهش فکرکنی
حالا چه خوب و یا چه بد...
شاید کوچک باشد،شایدم بزرگ،شاید حرف خوب و شایدم حرف بد
توهین،تهمت،یا خوبی و یا نیکی و یا بزرگی
بعضی چیزها واقعا از دل من در نمیرود
موقع خواب به یادشم،موقع غذا به یادش،موقع استراحت،موقع کار،
موقعی ای که تو چهره همون افرادی که این حرف را به من زدند یادش م
دوستان الان فصل لیمو و آب لیمو هست و چون اکثرا بصورت ماشینی و با دستگاه آب گرفته می شود و دیگر خانم ها سنتی اینکار را انجام نمی دهند هسته های، لیمو هم کمی له می شود و باعث تلخی آب لیمو می شود برای رفع این مشکل بعد از گرفتن آب لیمو دو تا سه عدد هویج، بستگی به میزان آبلیمو دارد.
 
برای ۱۵ کیلو لیمو ۴ عدد هویج متوسط پوست کنده درسته بندازید داخل لیمو ۲۴ ساعت بماند بعد صاف کنید، هویج ها تلخی آب لیمو را به خودش می گیرد و بعد از صاف کردن آبلیمو می توانید
گوسپلن (کمیته برنامه‌ریزی دولتی شوروی) در عمل تلاش می‌کرد تا از تصمیم‌گیری اجتناب کند. اگر تصمیمی که می‌گرفتی بد از آب در‌می‌آمد، ممکن بود تیرباران شوی. بهتر بود که هیچ‌گونه مسئولیتی را نپذیری.
من آینده را دیده‌ام: چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟ 
***
مقیاس کوچک: 
فرد به روی زمین افتاده و تقاضای کمک می‌کند، اما از جیب‌ها به جای دستی برای کمک، گوشی‌ای برای فیلم‌ گرفتن خارج می‌شود. 
شاید گرفتن مسئولیت یک مصدوم سخت‌تر از کمک‌نکردن به او باش
ممنون از کسانی که دغدغه ی شرکت در انتخابات دارند. و ممنون تر از کسانی که دغدغه ی انتخاب صحیح دارند و در صدد تحقیق هستند.
اما برادرم! دم انتخابات موقع تحقیق نیست! نماینده ی مورد نظر شما کسی است که در غیر این شرایط تبلیغاتی درباره ی او تصمیم گرفته باشی!
چرا؟
واضح است!
چون موقع انتخابات تبلیغات است که حرف اول را می زند. شاید قورباغه را رنگ کردند و به اسم قناری به ما قالب کردند!
موقع انتخابات چرب زبانی ها شروع می شود؛ محبوبترین افراد آنهایی می شوند ک
۱۰ ماهه شدی و با چشمات همیشه دنبال منی، از جلو چشمت که دور بشم گریه میکنی. با دستای کوچولوت هرچی که داری میخوری میاری طرف دهنمو به منم میدی، عاشق زیر تلویزیونی و همیشه چسبیدی بهش و با آهنگای تلویزیون میرقصی. تو هر حالتی تا صدای آهنگ میشنوی دست میزنی.موقع تعویض پوشک میخندی و فرار میکنی، ت  آینه خودتو میبینی با ذوق میگی ددا یعنی مثلا دلسا.بابا که میاد از ذوق جیغ میزنی. تو صندلی غذات لم میدی و دونه دونه پفیلا برمیداری و میخوری و خیلی حواست هست چی
آموزش از پوشک گرفتن کودک
آموزش از پوشک گرفتن کودک یکی از مهم ترین و سخترین مراحل برای مادر و کودک است و خیلی مهم است که در این راه مادر از چه روش هایی استفاده می کند. شما می توانید با استفاده از مطالب و نکته های زیر به راحتی این آموزش را پشت سر بگذارید. با استفاده از روش های زیر می توانید به آسانی رفتن به دسشویی را به کودک خود آموزش دهید. در این راه ممکن است یک مقدار کودک لجبازی کند اما شما می بایست صبوری کنید تا این دوران هم برای شما و هم برای کو
امروز سخت‌ترین امتحان ترممو دادم و حالا نشسته‌م رو تخت، دارم نفس میکشم. یه جایی می‌خوندم که بعضی از کسایی که سیگار میکشن، اونچیزی که در واقع آرومشون میکنه نیکوتین سیگار نیست، بلکه نفس عمیقیه که موقع دم گرفتن می‌گیرن. حالا هم من نشسته‌م و دارم نفس می‌کشم. تا حالا شده بری یه گوشه بشینی و نفس بکشی؟ 
سلام
من سه چهار جلسه است که میرم کلاس آموزش رانندگی عملی، مشکلم اینه که تقریبا هر وقت میشینم پشت فرمون دست و پام رو گم میکنم. در حین رانندگی هم اصلا نمیتونم به توضیحات مربی گوش کنم مثلا تو سرعت 30 یه چیزی و توضیح میده نمیتونم تمرکز کنم و فقط نگام به آینه هاست که ماشین ها کجان، همه ش میترسم ماشین ها بزنن بهم یا من بزنم به یه ماشین یا یه آدم دیگه، در طول رانندگی هم خیلی سوتی میدم و بعضی اوقات انقدر هول میشم که دست چپ و راستم رو هم یادم میره. 
مثلا خو
سلام
من سه چهار جلسه است که میرم کلاس آموزش رانندگی عملی، مشکلم اینه که تقریبا هر وقت میشینم پشت فرمون دست و پام رو گم میکنم. در حین رانندگی هم اصلا نمیتونم به توضیحات مربی گوش کنم مثلا تو سرعت 30 یه چیزی و توضیح میده نمیتونم تمرکز کنم و فقط نگام به آینه هاست که ماشین ها کجان، همه ش میترسم ماشین ها بزنن بهم یا من بزنم به یه ماشین یا یه آدم دیگه، در طول رانندگی هم خیلی سوتی میدم و بعضی اوقات انقدر هول میشم که دست چپ و راستم رو هم یادم میره. 
مثلا خو
ممنون از کسانی که دغدغه ی شرکت در انتخابات دارند. و ممنون تر از کسانی که دغدغه ی انتخاب صحیح دارند و در صدد تحقیق هستند.
اما برادرم! دم انتخابات موقع تحقیق نیست! نماینده ی مورد نظر شما کسی است که در غیر این شرایط تبلیغاتی درباره ی او تصمیم گرفته باشی!
چرا؟
واضح است!
چون موقع انتخابات تبلیغات است که حرف اول را می زند. شاید قورباغه را رنگ کردند و به اسم قناری به ما قالب کردند!
موقع انتخابات چرب زبانی ها شروع می شود؛ محبوبترین افراد آنهایی می شوند ک
اصطلاحات زیادی وجود داره که تو شغل پرستاری استفاده می شه.
چند تا از این لغات رو اینجا می نویسم شما هم بدونید خوبه و می تونید پیش فامیل و اقوام یه کم کلاس بذارید
 
 
 
نوار قلبECG                 ای کی جی(مثلا ما زمان کاردانشجوییمون بهمون
می گفتن برو ای کی جی بگیر نمی گفتن برو نوار قلب بگیر)
 
 
 
 
نوار مغزEEG                   ای ای جی
 
 
 
 
گلبول سفید خونWBC     وایت بلاد سل(موقع گرفتن جواب آزمایش حداقل این مورد رو بدونید)
 
 
 
 
گلبول قرمز خونRBC      ر
اصطلاحات زیادی وجود داره که تو شغل پرستاری استفاده می شه.
چند تا از این لغات رو اینجا می نویسم شما هم بدونید خوبه و می تونید پیش فامیل و اقوام یه کم کلاس بذارید
 
 
 
نوار قلبECG                 ای کی جی(مثلا ما زمان کاردانشجوییمون بهمون
می گفتن برو ای کی جی بگیر نمی گفتن برو نوار قلب بگیر)
 
 
 
 
نوار مغزEEG                   ای ای جی
 
 
 
 
گلبول سفید خونWBC     وایت بلاد سل(موقع گرفتن جواب آزمایش حداقل این مورد رو بدونید)
 
 
 
 
گلبول قرمز خونRBC      ر
Hi I hope you are okay One of the problems that almost everyone is facing is the end of charging headphones, handhelds, and cell phones. Our current use of batteries is that they charge low when the battery is plugged in, and when the battery is used, the battery drains slowly.  Low charge Battery drained, it would work great ... That's just a basic idea
 
سلامامیدوارم حالتون خوب باشهیکی از مشکلاتی که تقریبا همه با اون مواجه هستند تموم شدن شارژ هدفون ,هنزفری ,تلفن همراه است.در حال حاضر استفاده ما از باتری ها این گونه است که  با اتصال باتری به برق کم کم شارژ میشوند و موقع استفاده از باتری, کم کم
مابین هال و پذیراییمون دو تا
پله خورده که اون دو فضا رو از هم مجزا کرده ... دمپایی پام بود ...
میخواستم پله رو رد کنم قسمت جلوی دمپاییم گیر کرد به پله خوردم زمین ..
انگشت پام ضرب دیده و درد میکنه ... رفتیم بیمارستان عکس گرفتن از پام و
دکتر گفت فقط ضرب دیده 
پام باد کرده و نمیتونم بذارم زمین ... شانسو ببین
حالا از شنبه قرار بود برم سرکار ... خداکنه تا اون موقع خوب بشه 
 
دختر بدشانس روزگار  کاش بغضم بترکه ... داره خفم میکنه
مابین هال و پذیراییمون دو تا
پله خورده که اون دو فضا رو از هم مجزا کرده ... دمپایی پام بود ...
میخواستم پله رو رد کنم قسمت جلوی دمپاییم گیر کرد به پله خوردم زمین ..
انگشت پام ضرب دیده و درد میکنه ... رفتیم بیمارستان عکس گرفتن از پام و
دکتر گفت فقط ضرب دیده 
پام باد کرده و نمیتونم بذارم زمین ... شانسو ببین
حالا از شنبه قرار بود برم سرکار ... خداکنه تا اون موقع خوب بشه 
 
دختر بدشانس روزگار  کاش بغضم بترکه ... داره خفم میکنه
از توی آشپزخونه سر و صداهایی میاد، انگار یخچالم داره  می زنه و می رقصه. یا شایدم داره از ترس به خودش می لرزه. نمی دونم به خاطر تمیز کردن برفک هاشه یا این چهار کیلو گوشتی که اداره داده. آخه بهم می گه من از اول عمرم، چه اون موقع که در خدمت عمه گانت( شما بخونید عمه جان، مثلا من خیلی عمه هام رو دوست دارم...) بودم، چه این یک سال و خورده ای که نگین مطبخ خونت شدم، اینقدر گوشت به خودم ندیدم که بزارن تو جا یخیم. میگه حاجی من بیشتر نگران خودتم، یه موقع نریزن ت
از جمله دوست داشتنی ترین مکالمه هام در حال حاضر اون قسمت از Big Bang Theory هست که Sheldon می گه من داشتم زندگیمو می کردم. شما منو ویروسی کردید با به فکر بودنم، حمایت کردنم، .... ، دچار احساس شدم. حالا وضعم اینه. اون موقع ها خوشحال تر بودم، بعدم می گه البته اون موقع ها احساس نداشتم، پس کی می دونه؟
از جبهه می گفت .. از کشته شدن .. از ترس از مرگ .. از رسوایی انسان که چه دلبسته، و ناآماده برای دیدار اوست .. تنهایی و نبودن راه برگشت .. از روز روشن شدن شب تاریک غرب کشور در جنگ .. از توسل به امامزاده موقع نزدیک شدن تیر دشمن و جواب گرفتن .. از تکه های بدن رزمنده که به دوش می کشید .. از رفاه زده های فراری از جنگ با متجاوز به خاک وطن .. 
 
 
اما امروز مرگ رو خییییلی از خودش دور می دید .. 
شاید من هم جای او بودم امروز بیش از هر کسی دیگه مشتاق عاشقی کردن با دنیا ب
 
Kelly Bonyata مشاور شیردهی میگوید: درد سینه ها بعد از شیر گرفتن در هر جای پستان ، از جمله آرئولا یا نوک پستان رخ می دهد.
درد در یک یا هر دو سینه ایجاد می شود ، که اغلب اوقات چند روز بعد از اتمام دوره ی شیردهی به اوج می رسد و سپس به آرامی کاهش می یابد.
احتمالا سینه ها بعد از شیر گرفتن کودک ، متورم می شود یا در آن ناحیه احساس سفتی دارید و همچنین ممکن است تب کنید.
نشت شیر ​​از نوک سینه ها به خصوص هنگام دوش گرفتن ، شنیدن گریه ی فرزند یا کودک دیگر و همچنین اص
ﺷﺨﺼ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﻦ ﺷﺨﺼ ﺍﺵ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ . 
 
ﻣﻮﻗﻊ ﺍﺫﺍﻥ ﻇﻬﺮ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺟﺎﺩﻩ ﻫﺎ ﺑﺮﻭﻥ ﺷﻬﺮ، ﺭﻭ ﺗﻪ ﺍ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﺮﺩ ﻮﺎﻧ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻮﺳﻔﻨﺪﺍﻥ ﻫﻢ ﻨﺎﺭﺵ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺮﺍ . 
ﺍﺯ ﺩﺪﻥ ﺍﻦ ﺻﺤﻨﻪ ﻟﺬﺕ ﺑﺮﺩ ﻭ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻮﺎﻥ ﺭﺳﺎﻧﺪ. 
 
ﺍﺯ ﺍﻭ ﺮﺳﺪ ﻪ ﺰ ﻣﻮﺟﺐ ﺷﺪﻩ ﺗﺎ ﻧﻤﺎﺯﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺍﺩﺍ ﻨ.
ﻮﺎﻥ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ:
 
ﻭﻗﺘ ﻣﻦ ﺑﺮﺍ ﻮﺳﻔﻨﺪﺍﻧﻢ ﻧ ﻣﺰﻧﻢ ﺁﻧﻬﺎ ﺮﺩ ﻣﻦ ﺟﻤﻊ ﻣﺸﻮﻧﺪ.
 ﺣﺎﻝ ﻭ
در روز زن از مردی که همسر دومش را به قتل رساند  آقای محمد علی نجفی یاد می کنیم.اگر گلوله ها به هدف نخورده بود شاید الان سرلیست لیست رفقاش بود.
خانم ها موقع رای دادن توجهشان فقط به شعارها و حرف ها نیست .
اگر می خواهید سالم و زنده باشید و هوو هم در زندگی تان نیاد موقع انتخابات دقت کنید
 
یاد دعوا های مامان بزرگ خدابیامرزم و بابابزرگ افتادم. موقع دعوا، مامان بزرگم قهر میکرد و می رفت برای خودش یه چیزی درست میکرد تنهایی میخورد:) و به بابابزرگمم تعارف نمیکرد. بابابزرگمم پا میشد میرفت مغازه. شب که برمی گشت، همه چیز عوض می شد. انگار نه انگار که اتفاقی افتاده. مامان بزرگم کتش رو در می آورد، بابابزرگ می رفت وضو می گرفت و شامشون رو میخوردن. کلی هم قربون صدقه من می رفتند.
یادم میاد چند باری هم مامان بزرگ تهدید به طلاق گرفتن کرد:))) . خیلی ه
وقتی به دنیا اومدم خیلی مشکلات داشتم زردی داشتم که خون م رو عوض کردن تا چند وقت باعث شده بود که تا چند سال جوش های عفونی بزنه توی صورتم !!! موقع تولد هم جمجمه ای سرم شبیه قایق بود که توی هشت ماهگی عمل جراحی کرده ام و الان بجز یه خط عمل جراحی روی سرم که موقعی که موهامو کوتاه میکنم مشخص میشه  و یه سری سر درد های بی موقع چیز دیگری ندارم !!! 
آشوان همیشه صداش دوسداشتنیه. و هیچ وقت برام از مد نمیوفته و دوستداشتنیه.
اسم این اهنگش کاش اینجا بودیه. 
اذان شد.
کلا موقع اذان اهنگ گوش ندین. میگن موقع مرگ شهادتین نمیتونید بگید.
کلا امشب شدم ترکیبی از حرفای ضد و نقیض.
چ مرگمه.
وقتی فروشنده ای باید اول بازار بفروشی ولی وقتی خریداری نباید اول بازار بخری، وسط یا آخر بازار بسته به شرایط مناسب هست.
از طرفی وقتی بازار قرمز هست و در اصلاح وقت خوبیه برای خرید سهامی که از قبل زیر نظر داشتین و وقتی بازار مثبت هست و صعودی وقت مناسبی هست برای فروش سهامی که قصد فروش دارید.
وقتی بازار منفی هست، زمان خوبی برای کاهش میانگین قیمت هست و بهترین موقع برای این کار در آستانه حمایت های شاخص هست که بعد از اون شاهد رشد باشیم. پس بهترین موقع
زنگ زدن در مراکز آموزشی برای اعلام ساعات شروع و پایان کلاس ها از دیرباز نماد نظم و انضباط در مدرسه بوده و اعلام به موقع و بدون تأخیر زنگ یکی از دغدغه های مدیران مراکز آموزشی می باشد.با نصب این سیستم به زنگ اخبار موجود در مدرسه دیگر نگران اعلام به موقع زنگ ها نباشید.نحوه استفاده از این دستگاه بسیار ساده است برنامه زمانی زنگ ها را وارد برنامه دستگاه نموده و مدت زمان طول زنگ ها را مشخص می نماییم؛ با وصل کردن خروجی دستگاه به زنگ اخبار موجود در مدر
وقتی به دنیا اومدم خیلی مشکلات داشتم زردی داشتم که خون م رو عوض کردن تا چند وقت باعث شده بود که تا چند سال جوش های عفونی بزنه توی صورتم !!! موقع تولد هم جمجمه ای سرم شبیه قایق بود که توی هشت ماهگی عمل جراحی کرده ام و الان بجز یه خط عمل جراحی روی سرم که موقعی که موهامو کوتاه میکنم مشخص میشه  و یه سری سر درد های بی موقع چیز دیگری ندارم !!! 
 
برای آب مصرفی از یک بطری آب در یخچال استفاده کنید تا هر بار برای آب خوردن شیر آب را باز نگه ندارید.
 
شیر و لوله‌های آب را کنترل کنید که نشتی نداشته باشد. یک چکه کوچک از شیر آب می‌تواند 75 لیتر آب را در یک روز هدر دهد.از سردوشی‌هایی که در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند، برای دوش گرفتن استفاده کنید.مدت زمان حمام کردن را کاهش دهید و در این زمان از بازگذاشتن شیر آب دوری کنید.موقع مسواک زدن شیر آب را ببندید و از یک لیوان آب استفاده کنید.برای آب مصرفی از
چه موقع خیلی نگرانش میشین ؟؟
.
.
موقع هایی که دینگ دینگ خیلی کم آنلاین میشود یعنی یک اتفاقی افتاده است
مثل امروز 
دلم میخواهد به مثبت ترین چیزها فکر کنم 
یعنی باز هم باتری گوشیش خراب شده  و زود خاموش میشود 
#جوجوکو مثل همیشه در انتظار توست 
می خوام بگم چند سال پیش تصوری که از بیست و سه سالکی داشتم با اینی که الان دارم تجربه می کنم خیلی فرق داشت . فکر می کردم احتمالا تو دنیای آدم بزرگا باید کلی دست و پا بزنم که غرق نشم . اما الان به این نتیجه چالش های روانی و شخصیتی ای که باید از پسشون بر بیام خیلی سخت ترن . بعضی موقع ها خودمم نمی دونم چی می خوام ، بعضی موقع ها بدون جنگیدن ، شکست کامل رو حس می کنم و بعضی موقع ها هم خودمو بالای قله ی های بلند می بینم . یه ترکیبی از همه ی اینا می شه من . وقتی
به عنوان مثال اتومبیلی با اتومبیل شما تصادف کرده و خسارت وارد شده است و طرف شما حاضر به پرداخت خسارت نیست . در این موقع می‌خواهید از ماشین تان استفاده کنید  و مجبور به تعمیر آن می باشید اما مکان خسارت دیده برطرف می شود و در حال حاضر می خواهید خسارت وارده برآورد شود تا اگر خواستید بعداً از طریق طرح دعوا ، خسارت را وصول کنید در موقع محاکمه ،خسارت‏ معلوم باشد و یا اینکه مثلاً شما مستاجر ملکی هستید و پس از انقضاء مدت اجاره جهت عدم تعلق خسارت و اج
اتفاقی دستم خورد و اون گوشه ی وبلاگم،"کتابدونی" باز شد...موجی از احساسات به قلبم فشار آورد با دیدن هر کتاب و یادآوری حس و حالی که طی خوندشون داشتم و ذوق و وسواسی که موقع گرفتن عکس ها به خرج میدادم...
حس و حال مادری رو دارم که از جگرگوشه اش دور افتاده و باید برای دیدن دوباره ی فرزندش ده ماه دیگه صبر کنه...
برای ده ماه منتظرم باشین دخترکانم...پسرکانم...
~بُغض
~عنوان: رفته ام گرچه دلم منتظر برگرد است/چقدر صبر از این زاویه اش نامرد است...."محمد عزیزی"!
✨﷽✨
پیامبر اکرم (ص)فرمودند
کسى که نمازهاى پنجگانه را در موقع خود اقامه کند و رکوع و سجود نماز را کامل بجا آورد خداى عزّ و جلّ ۱۵ خصلت به او عطا فرماید
۱. سه خصلت در دنیاعمر او را زیاد کند،مال و اموال او را زیاد کند،اولاد صالح او را زیاد کند.
۲. سه خصلت در موقع مرگاز ترس او را ایمن دارد،از هول مرگ ایمن دارد،او را داخل بهشت گرداند.
۳.سه خصلت در قبرسؤ ال نکیر و منکر را بر او آسان کند،قبر او را وسیع گرداند،درى از درهاى بهشت به روى او گشوده شود.
۴. سه خ
هنگام سرما خوردگی چگونه آرایش کنیم؟
 
 

آرایش در موقع سرما خوردگی
 
مبتلا شدن به سرما خوردگی و انفولانزا طی ماه های سرد سال چیز عجیب و دور از انتظاری نیست، ولی بیمار و بی حال بنظر رسیدن هم خوش آیند نیست. با انجام چند ترفند ساده که یک شخص بیمار هم به آسانی میتواند انجام دهد میتوانید در روزهای بیماری هم خوش چهره باشید.
از پرایمر استفاده کنید
ادامه مطلب
فواید روزه گرفتن که شاید از آنها بی خبرید
بسیاری از ما روزه گرفتن را تعهد مذهبی می دانیم اما تنها تعداد کمی از افراد مزایای سلامتی آن را می دانند روزه گرفتن، پاکسازی سموم از بدن را افزایش می دهد، قند خون و ذخیره چربی را کاهش می دهد و عادات غذایی سالم و ایمنی را افزایش می دهد. در این بخش بسیار مهم از سلامت نمناک فواید روزه گرفتن بر سلامتی آورده شده است.
ادامه مطلب
فشار زندگی فقط اینجاش که لپ‌تاپ‌ای که پارسال همین موقع سه و خورده ای بوده رو الان با قرض گرفتن و فروختن سکه باید بخری نه تومن!:/
نکته جالبش اینه پارسال من واقعا نیاز نداشتم و نگرفتم(که خاک کاهو بر سرم)
الانم واقعا حداقل تا دوماه آینده نیاز ندارم و الان تنها دلیلم برای خرید اینه که مطمئنم دوماه بعد همینم نمیتونم بگیرم:|
به قول مبهم زیبا نیست!
یاد بگیریم آدم های به موقعی باشیم !آدمهایی که سر وقت در برابر احساس ها و رفتارها عکس العمل نشان می دهند به موقع محبت می کنند و به موقع گله و شکایت …یاد بگیریم که در برابر ترس، ناکامی  نگرانی ،خشمو دلخوری … سکوت نکنیمو پنهان کردن احساسات یا به اصطلاح "در خودمان ریختنشان" را دور بریزیم  …


ادامه مطلب
جلوگیری از گاز گرفتن طوطی
برای جلوگیری از گاز گرفتن طوطی و اصلاح این رفتار نامطلوب، باید ابتدا تشخیص دهید چرا طوطی گاز می‌گیرد؟ و تمام مشکلات اساسی مانند بیماری را حل کنید.
مشاوره وآموزش ودرمان بیماری های حیوانات
دقت کنید چه زمان، در کجا و بر روی چه کسی گاز گرفتن انجام شده است؟ همچنین باید بتوانید تعیین کنید طوطی چه نوع “نتیجه مطلوبی” از گاز گرفتن دریافت می‌کند؟ مسئله بعدی که باید تشخیص دهید این است که دوست دارید طوطی چه رفتاری را جایگزی
وقتی توپی به سرعت به سمت شما می آید و فرصت کافی برای گرفتن آن با دست ندارید.
می توانید از پاهایتان استفاده کنید.
به محض نزدیکی توپ تعادلتان را حفظ کنید و پای خود را به سمت بیرون بچرخانید.
حواستان به توپ باشد و سعی کنید با پا مانعی بر سر راه ایجاد کنید.
نکات:
1-سعی کنید گرفتن با پا آخرین راه باشد
2-بعضی افراد در گرفتن توپ به این روش استعداد ندارند
3-روی توپ برگشتی در این روش هیچ تسلطی نخواهید داشت
اگر این متن هم مفید و کاربردی بود برای دوستان خود هم
عادت‌های غلط در مطالعه چیست؟برای کسب یک رتبه‌ی خوب، فقط زیاد بودن ساعت مطالعه کافی نیست بلکه باید خوب درس بخونید.✋قدم اول برای خوب درس خوندن، تمرکز داشتن موقع مطالعه است و بهترین راه برای افزایش تمرکز، پرهیز از کارهاییه که باعث از بین رفتن تمرکز می‌شن. مثل: ‌.درازکشیدن موقع درس خوندن:چون دراز کشیدن باعث کسل شدن و سنگین شدن چشم‌ها و در نهایت خوابیدن می‌شه.راه رفتن موقع درس خوندن:موقع راه رفتن همه کاری میشه کرد به جز تمرکز کردن برای درس خ
چه قدررر کیف می ده این موقع روز پشت کامپیوتر نشستن!
اصلا یه حس عجیب و باحالی داره که کارای مدرسه رو انجام ندی و به جاش تایپ کنی، یا فیلم ببینی و غیره.
پ.ن. بالاخره موفق شدم همه کتابامو وارد گودریدز کنم، بعد از دو سال! اینم حس خوبیه.
یواش یواش باید وارد فاز دوم بشم: اضافه کردن کتابایی که من دارم و گودریدز نداره :)
پ.ن.دو. سحری خواب موندیم همگی. ببینم تا شب دووم میارم یا نه.
دو سال پیش همین موقع آفیشیالی با هم دوست بودیم.
دو سال بعدش که بشه الان رسما شرعا عرفا قانونا سر خونه خودشه با زنش!
و من تنهام...
دو سال دیگه این موقع...
کی میدونه من کجام؟ با کی‌ام؟ در حال انجام چه کاری و کجای دنیام؟ کی تو زندگیمه؟
وقتی توپی به سرعت به سمت شما می آید و فرصت کافی برای گرفتن آن با دست ندارید.
می توانید از پاهایتان استفاده کنید.
به محض نزدیکی توپ تعادلتان را حفظ کنید و پای خود را به سمت بیرون بچرخانید.
حواستان به توپ باشد و سعی کنید با پا مانعی بر سر راه ایجاد کنید.
نکات:
1-سعی کنید گرفتن با پا آخرین راه باشد
2-بعضی افراد در گرفتن توپ به این روش استعداد ندارند
3-روی توپ برگشتی در این روش هیچ تسلطی نخواهید داشت
خیلی ممنون که تا اینجا مطالعه کردید اگر این متن هم مف
شاید الان که دارم به یه موزیک زیبا از بهرام به اسم: "جالبه" رو گوش میدم بهترین موقع باشه که این متنو بنویسم. 6 روز دیگه 19 سالم میشه و کلی آرزو و هدف دارم تقریبا از سال های سختی عبور کردم سال پیش برای من یه سال خیلی مزخرف و سخت بود، تو یه شرایطی بودم که از لحاظ روحی و فکری کاملا بهم ریخته بودم در حال حاظر خیلی بهتر از اون موقع ام چون اون موقع فقط دوست داشتم زمانو سپری کنم و هیچ برنامه یا هدفی نداشتم. تو پست های آیندم به دلایل بهم ریختگیم تو سن 17 و 18 اش
از اصلی­ ترین اقدامات جهت افزایش طول عمر خودرو، تعویض به موقع روغن موتور و فیلتر روغن است. با افزایش آلودگی روغن در اثر کارکرد طولانی، روغن لجن میشود و به­ صورت لخته درمی­آید. در پی ایجاد اختلال در پمپاژ روغن و نرسیدن روغن به اجزای حیاتی موتور، مشکلاتی همچون تماس مستقیم بیشتر قطعات فلزی و تولید آلودگی‌های بیشتر در روغن بروز پیدا میکند. این روند می‌تواند موجب مشکلات بسیار حادی همچون روغن سوزی و یاتاقان زدن موتور خودرو شود که هزینه زیادی ر
خیلی ساده میخوام توضیح بدم تو قدیم پول سکه طلا بود بعد تصمیم گرفتن به جای سکه طلا از پول کاغذی استفاده کنن حالا چه جوری؟
بزارید یه مثال بزنم فرض کنید هر سکه قیمتش هزار تومنه من سکه طلام رو تحویل میدم و هزار تومن میگیرم و هر موقع ک دلم خواست باید بتونم سکم رو پس بگیرم تا اینجا خوبه مشکل از اونجای شروع میشه که اون کسی که سکه و پول رو تبدیل میکنه به مشکل میخوره و زیاد پول چاپ میکنه و اون پول رو میده به یکی دیگه بدون اینکه پشتوانه طلا داشته باشه!   چ
پوست خشک 
مراقبت از پوست و انجام روش‌های صحیح برای حفظ سلامت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این مراقبت در پوست‌های خشک اهمیت ویژه‌تری دارد، زیرا پوست‌های خشک حساس‌تر بوده و شکننده‌تر هستند به همین علت زودتر دچار چین و چروک می‌شوند و تحریک‌پذیرتر هستند.
گاهی اوقات اینطور بنظر می‌آید که هرکاری هم انجام دهیم، باز هم موقع نگاه کردن به آینه پوستمان خشک و پیرتر از چیزی هست که بنظر می‌رسد. توجه کنید که مسئله فقط در مورد ظاهر نیست، بلکه مربوط به
چوپان
شخصی با ماشین شخصی اش به مسافرت رفته بود موقع اذان ظهر در یکی از جاده های بیرون شهر روی تپه ای مشاهده کرد چوپانی مشغول خواندن نماز است و گوسفندانش مشغول چرا. از دیدن این صحنه لذت برد وخودش را به چوپان رساند چه چیز موجب شده تا نمازت را به موقع ادا کنی ؟ چوپان جواب داد : وقتی من برای گوسفندانم نی میزنم آنها گرد من جمع میشوند. وقتی خدا من را صدا میزند اگر به سمتش نروم از گوسفند هم کمترم
در این پست از طریقه گرفتن فال قهوه – وسایل مورد نیاز برای فال قهوه را برای شما عزیزان قرار دادیم . نحوه فال گیری با فال قهوه به چه شکلی است ؟ ایا فال قهوه واقعیت و حقیقت دارد ؟ برای گرفتن فال قهوه به چه وسایلی نیاز است ؟ اشکال به دست آمده در فال قهوه چه معنی و مفهومی دارند ؟ اعداد در فال قهوه و افتادن اسم در فال قهوه چگونه است ؟ در ادامه از دعا سایت همراه ما باشید با طریقه فال گرفتن با قهوه …
تاریخچه فال قهوه
قهوه نوشیدنی ۷۰% مردم دنیاست،و بسیاری
چند روزی می شه که فکرم مشغوله! یعنی دقیقا از روزی که راجع به عادت ها نوشتم. علت اشتغال فکرم هم این بود که دلم می خواست این بار  سعی کنم یکی از عادت های بدِ اخلاقیم رو ترک بکنم. بعد همون موقع یادم افتاد که یه جایی خوندم برای تبدیل یک چیزی به عادت و یا ترک یه عادت، پرداختن بهش کمتر از چهل روز چندان تاثیری نداره و بهترین موقع برای این که چهل روز یه کاری رو انجام بدی یا ترکش بکنی از دهم ذیقعده است. بعد که نگاه کردم دیدم نه از اول ذیقعده بوده و این زمان
فردا سینا بر میگرده خونه ، چقد خوبه که هست و من و بهار سینا رو داریم.
تو این چند روز خونه رفت رو هوا ، بریز و بپاش حسابی 
فردا صبح باید دست به کار شم و قبل رسیدن سینا خونه رو کن فیکون کنم.
ناهار چی درست کنم؟
آها یه قرمه سبزی جاافتاده
زن ها به جنگ نمی‌روندفقط موقع خداحافظیبا نگاه شان به مردها می‌گویندزنده بمانید و برگردیدخانه ای برای آرام گرفتنقلبی برای دوست داشتنو امیدی برای بزرگ شدندر انتظار شماستو همۀ مردها برای برگشتن به خانه استکه می‌جن
میدانی دلم برای روز های اوجم تنگ شده. خدا میداند آخرین باری که احساس آگاپه کردم چندین هزار سال قبل بوده. الان که بهش فکر میکنم واقعا یادم نمیاد آخرین بار کی احساس کردم راهی که میرم درسته؟ اما خب اون جایی یادم میاد که یه پوستر خیلی مزخرف تو یه کنگره ای ارائه دادم و هدفم فقط این بود که یه گواهی ارائه بگیرم ولی داور بهم گفت ؛ ((چقدر خوب انگلیسی حرف میزنی)) و خیلی خوشالم کرد. فکر میکنم امیرحسین هم اونجا بود اون موقع (کراش مشترک اون روز های من و نیکو) و
میدانی دلم برای روز های اوجم تنگ شده. خدا میداند آخرین باری که احساس آگاپه کردم چندین هزار سال قبل بوده. الان که بهش فکر میکنم واقعا یادم نمیاد آخرین بار کی احساس کردم راهی که میرم درسته؟ اما خب اون جایی یادم میاد که یه پوستر خیلی مزخرف تو یه کنگره ای ارائه دادم و هدفم فقط این بود که یه گواهی ارائه بگیرم ولی داور بهم گفت ؛ ((چقدر خوب انگلیسی حرف میزنی)) و خیلی خوشالم کرد. فکر میکنم امیرحسین هم اونجا بود اون موقع (کراش مشترک اون روز های من و نیکو) و
فورمت یا برگرداندن موبایل اپ گیری جامعبه تنظیمات کارخانه بسیاری از اطلاعات را حذف میکند و لازم است موارد زیر را قبل از اقدام بررسی شود:
استفاده از نرم افزارهای بک آپ گیری جامع مخاطبین، عکسها، ویدیو ها، صوتها، فایلها، بوک مارکها ، تماسها

گرفتن پشتیبان از مخاطبین
​​​​​​​از طریق منو تنظیمات مخاطبین/صدور به حافظه sdcart

گرفتن پشتیبان از عکسها و ویدیوها با یکی از روشهای زیر:
اتصال موبایل به رایانه و کپی محتوا در آن است
استفاده از اپلیکیشن ها
بسم او ...
یادمه نیمه شب بعد از عروسی خاله که خسته و کوفته روبه‌روش نشسته بود بهش غبطه خوردم چون مشقاش نمونده بود و فردا صبح قرار نبود بره مدرسه.حدودا دو سال بعدش به آیلین غبطه خوردم چون اون موقع ها یه نوزاد کوچولو بود و باز هم قرار نبود بره مدرسه و حتما اون موقع بازم مشقامو ننوشته بودم :)
ادامه مطلب
گاهی وقتا لازمه فقط کاری و که میدونین درسته رو انجامش بدین حرفای بقیه رو پشت بذاریم و به جلو حرکت کنیم
مبادا که تو مسیر چشممون به دهن یکی بیفته اون بدون در نظر گرفتن همه چی یه حرفی بزنه و اون موقع کاری که نباید بشه میشه...
ما از سرعتمون به سمت موفقیت کم میشه ومدام به دنبال یکی دیگه میگردیم ببینیم اون چی میگه 
نمیگم همه ی آدما بدن و منفی نگر اما عقاید همه آدما با هم فرق میکنه ممکنه کسی که عقایدش کاملا مخالف شماست سر راهتون قرار بگیره
پس لطفا در م
جوانسازی پوست یکی از مهمترین دغدغه های اصلی در جمعیت بانوان بوده و راهکارهای متفاوتی به منظور ایجاد جوانسازی در پوست وجود داشته که از تاثیرات ویژه ای برخوردار می باشند. جوانسازی پوست به روش های متفاوتی می تواند پیری زودرس، چین و چروک، افتادگی، تیرگی و شل شدگی پوست صورت را برطرف نموده، جوانی و شادابی را به پوست شما بازگرداند.
اهمیت پوست سالم
پوست یکی از مهمترین و وسیع ترین ارگان های بدن می باشد که وظایف فیزیولوژیک فراوانی بر عهده داشته و در
مثل وقت هایی که بعد از چند ماه دنبال آهنگی گشتن ، تو تاکسی می شنویش.
مثل وقت هایی که کل خانه را زیر و رو می‌کنی برای پیدا کردن چیزی و شیش ماه بعد زیر تخت پیدایش می کنی...
مثل پوتینی که آخر زمستان حراج می خوره..
مثل لباسی که تازه اندازت شده و دیگر مدلش دلت را نمیلرزاند...
مثل سفری که پنج سال قبل آرزوشو داشتی و حالا سهمت شده...
مثل کفش قرمزی که پنج سال پیش دوستش داشتی و حالا خاک می خورد بالای کمدت...
مثل وقتی که ساعت سه صبح هوای دربند به سرت میزند و شش صب
نحوه گرفتن اسکرین شات در اندروید پای (Android Pie)







 
Android Pie یک ابزار جدید برای گرفتن
اسکرین شات صفحات وب و برنامه های مورد علاقه خود را دارد. در این مطلب به
شما طرز گرفتن اسکرین شات را در دستگاه Android 9 خود آموزش می دهیم.
 
مراحل :
 

گرفتن اسکرین شات در اندروید پای
 
به صفحه ای که میخواهید اسکرین شات بگیرید بروید.
بعضی از برنامه های کاربردی مانند Netflix
به منظور محافظت از محتویات محرمانه و حریم خصوصی، قابلیت ترسیم صفحه را
روی صفحه خاصی مسدود می
درد چشم، یا روی سطح چشم یا قسمت های عمقی تر چشم بروز می کند.


به گزارش : درد سطح چشم به شکل خارش، سوزش و درد ناگهانی و تند دیده می شود. درد سطح چشم معمولاً به دلیل وجود یک ماده خارجی در چشم است، مثل عفونت چشم یا هر چیزی که پرده پوشاننده سطح چشم را اذیت کند.
ادامه مطلب
با خودت بگو؛
"گذشته عزیز
بخاطر همه درس ‌هایی که به من دادی متشکرم
و آینده عزیز من آماده‌ ام.
چون...
یک شروع عالی همیشه در نقطه ‌ای اتفاق می ‌افتد که فکر می ‌کردی پایان همه چیز است...
وقتی در تاریکی هستی، دیگران را به داخل راه بده،
شاید نتوانند تو را از دل تاریکی بیرون بیاورند، اما نوری که موقع ورودشان با خود به داخل می ‌آورند، می ‌تواند نشانت دهد که در کجا قرار داری...
قطعا" انسان با دست گرفتن پیش می رود و زندگی با آرامش حاصل از عشق بی نهایت را ت
 
چرا دوش گرفتن هر روزه ضرر دارد؟
 
عادت استحمام روزانه و دوش گرفتن به صورت مداوم خطراتی جبران ناپذیر برای سلامت و زیبایی بزرگترین عضو بدن خواهد داشت.
دوش گرفتن روزانه وحمام کردن زیاد، چربی طبیعی پوست را از بین می برد، در نتیجه پوست خشک شده و بیشتر در معرض تحریک و التهاب قرار می گیرد . حمام کردنمفرط، یعنی فرسایش زیاد پوست .پوست شما می تواند خودش را تمیز کند و کارهای زیاد وجود دارد که می توانید انجام دهید تا جوری به نظر برسید که انگار همین
عکس گرفتن از نوزاد خطرناک است؟ عکس
گرفتن از نوزاد می تواند یکی از لذت بخش ترین کارهایی باشد که از سوی
اطرافیان انجام می شود، درواقع عکس گرفتن از نوزاد و به اشتراک گذاشتن
تصاویر نوزاد در شبکه های اجتماعی موضوعی عادی شده است.
عکس
گرفتن از نوزاد می‌تواند یکی از لذت بخش‌ترین کار‌هایی باشد که از سوی
اطرافیان انجام می‌شود، درواقع عکس گرفتن از نوزاد و به اشتراک گذاشتن
تصاویر نوزاد در شبکه‌های اجتماعی موضوعی عادی شده
یکی از رایج ترین اشتباهات موقع انتخاب زیورآلات، انتخاب مدل های شلوغ برای لباس های شلوغ است. فرض کنید یک پیراهن زنانه زیبا پوشیده اید که گلدوزی شده یا چین دار است یا روی پارچه اش طرح گل، خال خال یا هر چیز دیگری دارد. چه نوع پارچه شلوغ باشد، چه روی آن کار شده باشد و چه طرح دار باشد، لباس تان شلوغ محسوب می شود و موقع انتخاب زیورآلات ترجیحا نباید سراغ مدل های شلوغ و پر زرق و برق بروید. استفاده از زیورآلات شلوغ و طرح دار در صورتی مجاز است که لباس زنا
عیب یابی پکیج دیواری:
شوفاژ بوتان سیستم گرمایش کار میکند ولی رادیاتورها گرمای مطلوب را ندارند علت آن از جمله :
۱- کوتاه بودن ارتفاع شعله (به علت کم بودن فشار گاز ساختمان و یا تنظیم نبودن شیرگاز)
۲- کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه نسبت به بار گرمایشی ساختمان
۳- وجود هوا در مدار
۴- نیمه باز بودن شیرهای رفت و برگشت دستگاه
۵- ضعیف شدن فنر سوپاپ بای پاس یا رسوب گرفتن دریچه آب 
۶- استفاده از سوپاپ بای پاس نامناسب
۷- کاهش دقت NTC گرمایش
۸- وجود اشکال در پمپ (دو
استاد به امیرحسین که قبلا دانشجوی همین‌جا بود و برای تعطیلات برگشته‌بود ایران اشاره‌کرد و گفت: این یه ایده می‌زد، بعد می‌رفت دیگه یه مدت پیداش نمی‌شد. بعد از یه مدت میومد، می‌گفت «عه، تو این فاصله اینو یکی دیگه نوشت و مقاله کرد!» الکی الکی ایده‌ش از دست می‌رفت. همه‌تون همینید. موقع رفتن‌تون که میشه، دیگه فقط به فکر رفتنید. همه چیو ول می‌کنید.
«...همه‌تون همینید.موقع رفتن‌تون که میشه...» چقدر غم‌انگیز بود.
+بی‌ربط: دوست عزیز با اندروید
برای نگهداری سگ پامرانین اولین موردی که باید بدونین اینه که به‌جا و به‌موقع بصورت صحیح بهش آموزش بدین.
این آموزش‌ها با تنها گذاشتن سگ در خونه شروع میشن و با آموزش‌هایی مثل یاد گرفتن جای دستشویی، آموزش قوانین خونه به سگ، تعیین یه برنامه مشخص، یاد دادن اینکه چطور یه سگ حرف گوش کن داشته باشیم؟ و…. ادامه پیدا میکنن.
ظروف مسی از قدیم الایام  در زندگی سنتی ما ایرانیان، نقش خاصی داشت چون
عامه مردم  معتقد بودند که  باید ظروفشان مس و فرش آنها قالی و گلیم باشد .
این اعتقاد به دو دلیل شکل گرفته بود : به دلیل ثابت بودن قیمت  این دو
کالا از موقع خرید تا هنگام فروش آن‌ها، و دیگر اینکه در زندگی همه رایج
بوده ، و در موقع نیازبه راحتی  به پول تبدیل می‌شد. به همین خاطراستفاده
از ظروف مسی بین همه ی اقشار جامعه رواج داشته است .
سلام . 
خب دلم میخواد با دید خوبی نسبت به این مسافرت نگاه کنم و برم پیش مامان بزرگ و بابابزرگ و ..... حس صف ناشدنی اون لحظات .
جمعه شب یک مراسمی هست و ما هم از اقوام نزدیک هستیم و مجبوریم در این مراسم شرکت کنیم . مراسم خیلی خاصی نیست اما گرفتن باغ تالار برای این مراسم و بزن بکوب دیگه ندیده بودم و چی بپوشم ها خانوما و غذا چی میدنهای آقایون هم شروع میشه . اگه عروسی بود میگفتم اشکالی نداره اما این ....  آخه کی اینجور چیزا رو مد کرده ؟؟؟؟  ://
با خود میگم ول
این دیگر یکی از آن «دلخوشی های کوچک» زندگی نیست که همیشه حرفشان را می زنم. این حقیقتا یکی از بزرگ ترین دلخوشی هایی است که می تواند در زندگی کسی پیش بیایید! مثلا دیدار یک انسان فوق العاده بعد از یک سال دوری... دور هم جمع شدن خانواده ی زیادی کوچکتان بعد از یک سال... و به طَبَعیت لبخندهای گرم و ژرفی که صورت همهههه را زینت داده... شوخی های احمقانه و خنده هایی که برای آن شوخی ها زیادی اند... بوی عطرش که تقریبا داشت فراموشت می شد... و می دانید کجایش از همه ب
 
نشانه های خرابی ترمز
برخی اوقات می بینید که ترمز خودرو به خوبی کار نمی کند و کارآیی گذشته را ندارد،
در این مطلب می خواهیم به برخی از مهم ترین دلایلی که موجب بروز این مشکل و خرابی ترمز می شد، بپردازیم:
 
 
سوت کشیدن
ممکن است که در مواقعی که تزمز می کنید از چرخ ها صدای سوت شنیده شود،
که این مساله به دو دلیل اتفاق می افتد؛ اول اینکه شاید لنت های خود را جدیدا عوض کرده اید
و آن ها از مرغوبیت کافی برخوردار نیستند و یا اینکه عمر لنت های شما به پایان رس
بوی محرم می آید و فضا پاییزی میشود فضا غرق در سکوت میشود...
چه سکوت شگفت انگیزی انگار همه مرد میخواهند گریه کنند در این موقع خنده ها تمام میشود و بغض جای همه ی آن خنده ها را میگیرد
و این موقع محرم است..
خب دوست های عزیز دیگه محرم داره نزدیک میشه و من دیگه به خودم اجازه نمیدم تا آخر محرم پست خنده دار بذارم ولی پست های دیگه ای میذارم که براتون جالب باشه و لطفا همچنان به وبلاگ من سر بزنید
ممنونم 
یاحسین
نظر لطفا یادتون نره
از پنجشنبه تا حالا بی حال هستم !!! فقط عرق میکنم و میلرزم !!! امروز رفتم شرکت یه ساعت بیشتر اونجا نبودم و برگشتم چرا؟ حالم خوب نبود رفتم دکتر !!! بهم گفت سرما نخوردی مشکل صفرا پیدا کردی ؟ نمیدونم شاید بخاطر عادت غذاهایی که دارم صبحونه ناهار نمیخورم !!! بجاش تلافی شو موقع شام حسابی میخورم و موقع غذا هم حسابی مایعات میخورم و یه نوشابه خور قهرا هستم !!!! نمیدونم شاید !!!
به نقل از گروه شهر زعفران، سوالاتی که بیشترین حجم را دارند به این صورت است، ببخشید مهمترین آبیاری که در زمین زعفران وجود دارد چه موقع هست؟
سلام مطمئنا آبیاری درست و اصولی مزرعه زعفران در بازدهی و عملکرد آن تاثیر مستقیم دارد -بصورت خلاصه ۴ مرحله آبیاری اصلی در مزرعه زعفران داریم که مرحله آبیاری زاچ آب که بعد از گلدهی هست مهمترین مرحله آبیاری میباشد
اهمیت این آبیاری بخاطر این هست که پیاز زعفران تمام ذخیره غذایی خود را صرف گلدهی و بیرون امدن و
گرفتن عکس با گوشی های هوشمند سرگرم کننده است زیرا به ما امکان می دهد لحظات زیبا و شیرین مان را با دیگران به اشتراک بگذاریم. اما گاهی اوقات کاربران موقع گرفتن عکس با مشکل سیاه شدن دوربین گوشی اندروید مواجه می شوند. این افراد موقعی که دوربین را برای گرفتن عکس باز می  کنند متوجه می شوند که دوربین سیاه است و هیچ چیزی را نشان نمی دهد ، کاربران بسیاری از این موضوع ابزار ناراحتی کرده اند و به دنبال راه حلی برای حل مشکل سیاه شدن دوربین گوشی اندروید بو
وکیل دیه
در جنایاتی که به صورت عمدی اتفاق می افتند، محکوم علیه وظیفه دارد
تا در طی مدت یک سال همه ی مبلغ دیه و ارش را به فرد زیان دیده باز گرداند.
 
در جنایاتی که به صورت شبه عمد رخ می دهد
این مدت زمان به دو سال و در جنایات خطای محض این مدت زمان سه سال است.
 
با همه ی این اوصاف وکیل دیه می تواند با پیگیری به موقع
موعدهای قانونی پرداخت دیه را به حداقل میزان خود برساند،
به صورتی که گرفتن دیه می تواند در همان ماه اول از فرد محکوم شده گرفته شود.
 
 
در م
آموزش دهن به جوجه سهره با نوار
                                             

اگر این نکات زیر رعایت بشه مطمعنن جوجه سهره شما از نوار یاد میگیرد,,,,
1 ,اول از همه نوار باید خشک و بدون اکو وپیچش صدا باشه صدای دارای اکو معمولا موقع ظبط از سهره، سهره مورد نظر را توی اطاق خالی یا راهرو بزرگ یا اشپز خانه یا حمام و جاهایی که صدا میپیچه و اکو میگیره گذاشته و از سهره صدا برداری شده که این طور صداهای ظبط شده اصلا خوب نیستن و قابل استفاده برای اموزش جوجه سهره نمیبا
بچه های کوچک یک اخلاق خیلی خوب و قشنگ و حتی الهام بخش دارند.
 اینکه قبل از اینکه "بتوانند" یک کاری را انجام بدهند، آن را "انجام می دهند". یا به عبارتی می خواهند و اراده می کنند و تلاش میکنند تا آن را انجام بدهند. 
این را من از تماشا کردن بچه های خودم فهمیدم. 
بچه شش ماهه می تواند بدون کمک بنشیند. البته ممکن است زود بیفتد و حتما باید دور و برش بالش بگذارید که اگر افتاد چیزیش نشود. با این حال بچه های من از دوماهگی دوست نداشتند خوابانده شوند. نرگس اینط
بچه های کوچک یک اخلاق خیلی خوب و قشنگ و حتی الهام بخش دارند.
 اینکه قبل از اینکه "بتوانند" یک کاری را انجام بدهند، آن را "انجام می دهند". یا به عبارتی می خواهند و اراده می کنند و تلاش میکنند تا آن را انجام بدهند. 
این را من از تماشا کردن بچه های خودم فهمیدم. 
بچه شش ماهه می تواند بدون کمک بنشیند. البته ممکن است زود بیفتد و حتما باید دور و برش بالش بگذارید که اگر افتاد چیزیش نشود. با این حال بچه های من از دوماهگی دوست نداشتند خوابانده شوند. نرگس اینط
اولین شب قدر سال98
شب 19 رمضون بعد از افطار ساعت23 رفتیم مسجد محله،موقع نشستن خیلی گشتم تا تونستم یه جا برا نشستن پیدا کنم اونم کنار دیوار،تو هم خیلی خوبو آروم بودی برعکس تصورم،ولی دوست نداشتی زو زمین بزارمت میخواستی همش بغل باشی و 80 درصد تو بغلم بودی،موقع قرآن به سر یه قرآن کوچولو هم بردم و به سرت گذاشتم،خیلی حس خوبی بود و خدایا شکرت،پارسال تو شکمم بودی و امسال تو آغوشمتنها ترسم این بود که موقع رفتن سختم باشه آخه موقع ورود به مسجد زمین خوردم ب
هی خدا 
این نشنیده گرفتن چه چیز مهمیه که اصلا نمی تونیم انجامش بدیم 
نه من 
نه مامان 
هر دو مون هم فقط شترق و شترق ضربه می خوریم 
و اصلا هم آدم نمی شیم که بماند 
ضربه خورتر و حساستر هم میشیم 

دعا می کنید برامون؟ که سعه ی صدر پیدا کنیم؟ 
سلام ساعت 4 پاشدم اب خوردم،همون موقع یاد روزی افتاد که بخاطر اب خوردن بد موقع صورتم باد کرده بود خودم متوجه نشده بودم..اول دبیرستان کلاس اول ریاضی داشتیم،بخوام یا نخوام معلم ریاضی هم دوستم داشت و هوامو خاص داشت،بلافاصله بعد ورود به کلاس گفت،فلانی گفتم بله خانم اتفاقی افتاده،اخه عادت داشت وقتی وارد میشد بلافاصله حضور غیاب میکرد،گفت صورت چرا پف کرده،گفتم واقعا یعنی فکر کنید خانواده نفهمیده بودند،با بچه های با سرویس میومدم نفهمیده بودن،تو
اصرار می‌کنند که سحر هم پیششان باشیم. مادر همسرم می‌گوید یک لقمۀ محبت‌ست همه با هم می‌خوریم و می‌داند من چقدر عاشق این دو کلمه "لقمۀ محبت" هستم. سر ساعتی که تعیین کرده‌اند می‌رسیم. با لبخند و به گرمی استقبال می‌کند و در حالیکه به ساعت نگاه می‌کند چند تا پسته و بادام کف دست من و همسرم می‌گذارد و با لبخند می‌گوید این هم جایزۀ به‌موقع آمدنتان. همانطور که سفره را می‌چینیم با خوشحالی زیر لب زمزمه می‌کند "آدم خستگی از تنش در میره وقتی شماها ب
هدف کلی این بخش آشنایی اجمالی به حسابداری و قواعد کلی حاکم بر آن است که در گفتار نخست پیرامون اهمیت حسابداری، بایستی اهمیت و نقش اطلاعات حسابداری را در واحدهای تجاری و فضای اقتصادی جامعه مدنظر داشت.
تصمیم گیری صحیح و به موقع، رمز موفقیت موسسات است. این مهم دست یافتنی نیست مگر زمانی که اطلاعات صحیح و به موقع در اختیار مدیران موسسات قرار گیرد. از طرف دیگر سرمایه گذاران در صورتی می توانند در بازارهای سرمایه حضور شایسته داشته باشند که اطلاعات ح
سلام...
بالاخره سفر چهار روزه مون به شمال و دید و بازدید اقوام تموم شد...:)
سفر رفتن رو دوست دارم ولی از راه سفر متنفرمممم...:/
موقع رفتن ترافیک نبود ولی موقع برگشتن...اونقدر ترافیک بود ک من دیگه اعصابم ریخته بود به هم...عاخه راه سه ساعته رو 7 ساعته طی کردیم...:/
ولی شمال خییییلییی خوب بود...هوای خوب، خنک، سرسبزی...و دیگر هیچ...:)
محیای چهار ساله مون(خواهرزاده م) هم یاد گرفته موقع قایم موشک بازی آروم را ه بره که متوجه نشم کجاست...:)

+روز و شبتون پر از هوای خوب
من یک عدد ادم ذوق زده شدم. باورت نمیشه نتیجه ی تستم برای خودم عالی به نظر رسید چون دقیقا چیزی بود که هماهنگ با اهدافم هست. همون چیزی که میخوام کلی ذوق دارم براش. خدااا. باورم نمیشه جدا از اون کلی انگیزه گرفتم برای ادامه دادن کار کردن. درس خوندن عشق کردن. دوباره ذوق شروع رو دارم. برای این شش ماه روبرو. از پسش بر میام میدونم. قرصامم سر گرفتم دوباره. حالم خوب میشه. الانم میخوام کتابمو بخونم تمومش کنم بعد کتاب لذت متن رو بخونم دوباره. واقعا نیاز داشتم
بعد جراحی تعویض مفصل لگن چه موقع میتونم ...
 
 

 
نویسنده: دکتر مهرداد منصوری “متخصص ارتوپدی”
 

از سوالات مهم بیماران قبل از انجام جراحی تعویض مفصل ران زمان بندی های قبل و بعد از جراحی است. اینکه چه مدت در بیمارستان بستری میشوند و چه مدت بعد از جراحی میتوانند راه بروند یا از پله استفاده کنند. چه موقع میتوانند به سر کار برگردند و بسیاری سوالات دیگر.
دانستن این نکته مهم است که این زمان ها برای هر فردی متفاوت است و بستگی به شدت بیماری او و نوع جرا
امروزه دانلود مقاله از بهترین راه های کسب دانش سایر کشور ها می باشد . همچنین شما می توانید با استفاده از امکانات سایر سایت ها دانلود مقاله رایگان را در اختیار داشته باشید و استفاده کنید . از این رو با در نظر گرفتن این ها شما می توانید محدودیت های تحریم را بردارید . زیرا سایت ایران پیپر به راحتی امکان دانلود رایگان بسیار از مقالات از اکثر ژورنال ها را برای شما فراهم می آورد . از این رو شما می توانید بدون در نظر گرفتن امکانات واقعی دانلود مقالات
استاد شیخ جعفر ناصری: خاصیت اربعین گرفتن (چهلّه گرفتن) یک بخشش همین است که در طول این اربعین ها کم کم یک حس و حالی به فرد دست می دهد که در تمام عمرش نبوده است. با تکرار اعمال صالح این حس زیاد می شود، زیاد می شود، زیاد می شود تا اینکه حالی به دل دست می دهد که دیگر نمی رود. دیگر اگر اربعین هم وقتش تمام شود این حس و حال از بین نمی رود و دیگر دل مرکز حیات و مرکز توجه می شود و از یک سری معاصی که انسان می ترسید خداوند حفظ می کند و می تواند آرام حرکت بکند.
من کارهای جدیدی را که در محل کار امروز به من تخصیص داده می شود، از فردا شروع می کنم.
امروز را می گذارم برای تغییر برنامه ی زمان بندی کارهایی جاری (البته اینکه می گویم تغییر زمان بندی کارها نه اینکه برای همه کارهای یک زمان مشخص دقیق و وجود داشته باشد نه، یک چیزی در ذهن آدم هست که مثلا این کار را تا این موقع انجام می دهم، این کار را تا ان موقع، و با این تغییر خودبخود جا و مدت این کارها عوض می شود)
(ایده از روز ارجاع پروژه مدیریت عملکرد به من-11 دی 97)
امروز: شنبه
با اینکه از آن دسته معلمانی نیستم که بتوانم ادعا کنم مشکلاتم را پشت در کلاس میگذارم و داخل کلاس می شوم و موقع برگشتن دوباره آنها را زیر بغل میزنم و به خانه می روم (البته در کل به وجود چنین توانایی ای بدبین و مشکوک هستم) اما قبول دارم که گاهی چنان غرق تدریس و لذت از یادگیری دانش آموزانت می شوی که انگار شهد شیرین هر چه علم نافع است در جان خودت ریخته می شود؛ آن موقع است که سبک و شاداب هستی و شاید لحظاتی اندک فارغ شوی از آنچه درونت را به

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها