نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین مواد غذایی برای باز شدن عروق قلب

 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
علائم گرفتگی رگ قلب چیست ؟
گرفتگی رگ  در اثر اجتماع پلاکت ها در عروق کرونری به وجود می آید. به این مشکل تصلب شرایین می گویند که موجب بسته شدن جریان خون می شود. عروق خونی که در ابتدا نرم و حالت کشسان دارند باریک و سفت می شوند و ورود جریان خون به قلب مسدود می شود. به دنبال آن به قلب اکسیژن و مواد مغذی نمی رسد و نمی تواند به خوبی خون را پمپاژ کند.

ادامه مطلب
روغن ‌های هیدروژنه جامد و روغن ‌های نباتی مایع، سبب افزایش چربی، کلسترول و تری ‌گلیسیرید شده و در عروق بدن و قلب رسوب کرده و پلاک چربی تشکیل می‌دهند. همچنین مواد رنگ بر و مواد نگهدارنده افزوده شده به این روغن ‌ها، ترکیبات مضر و خطرناکی هستند.
 
از مطالب زیر دیدن فرمایید :
 
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
فواید تنیس
به اعتقاد متخصصان، تنیس از پنج نظر روی سلامتی انسان تاثیر زیادی دارد:
1. تاثیر بازی تنیس بر سلامت قلب و عروقبیورن بورگ به درستی تنیس را «ورزشی پر از هزاران مسابقه دو» تعریف کرد. حرکات سریع ناهوازی که ورزش تنیس طلب می کند، چربی را سوزانده، ضربان قلب را افزایش داده و مصرف انرژی را افزایش می‌دهد. یک بازی تنیس معمولی می تواند یک تا دو ساعت به طول بیانجامد که برای بهبود حداکثری سلامت قلب و عروق و کاهش ریسک بیماری‌های قلبی و سکته ضروری ا
قلب انسان در هر دقیقه بین ۶۰ تا ۱۰۰ ضربان دارد که ریزمغذی ها و اکسیژن را از طریق عروق خونی به اندام ها می رساند. حتی چند ثانیه اختلال درعملکرد آن به سرعت در اندام های مختلف تاثیر می گذارد و باعث مرگ سلول و آسیب های جبران ناپذیر می شود.
ادامه مطلب
عروق و رگ های ریوی ریوی وظیفه گردش خون را بر عهده دارند. این بدان معناست که آنها وظیفه حمل خون حاوی اکسیژن را از ریه ها به قلب و حمل خونی که اکسیژن آن دفع شده است را از قلب به ریه ها دارند. گردش خونی که حاوی اکسیژن است با خونی که اکسیژن آن دفع شده است نظر سیستمی متفاوت است. این تفاوت ناشی از این واقعیت است که هر رگ خونی که خون را از ریه به قلب منتقل می کند، رگ است، در حالی که رگی که خون را از قلب به ریه منتقل می کند شریان است. در این مقاله از بخش قلب و
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
مراقبت از ذهن و مغز، چرا و چگونه ؟!
  
مراقب ذهن‌تان باشید، هیچ چیزی نمی‌تواند شما را در باره‌ی حقیقت و واقعیت بیشتر از مغز تنبل، نامطلع، و میان‌بُرزن‌ تان گول بزند. مغزها باید طوری پرورش پیدا کنند که هر چه را که بصورت بدیهی به آگاهی می‌رسانند، خودشان زیر سوال ببرند.
مغز اکثر مواد لازم خودش را از قند و آب و‌ اکسیژن می سازد. باید مراقب تغذیه‌هایی باشید که ممکن است موجب انسداد عروق کوچک و بزرگ‌ش می‌شوند (مانند کلسترول و نمک زیاد) و از مواد
دکتر سارا بلنتاین معتقد است جای دادن آب استخوان در رژیم غذایی از دو جهت برای سلامت ضروری می باشد:
 

آب استخوان سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی، معدنی و آنتی اکسیدانهاست (بخصوص کلسیم، منیزیوم، و فسفر).
آب استخوان حاوی دو آمینو اسید ویژه بنام های پرولین و گلایسین می باشد.
 
گلایسین و پرولین در بافتهای پیوندی بدن (مثل قسمت های غضروفی، ماهیچه ها،عروق،..) وجود دارد.
 
این دو اسید آمینه به بهبود زخم ها، آسیب های میکروبی به عروق و سایر بافت های بدن که
طب سنتی چینی اصلا به شما پیشنهاد نمیکند که برای رهایی از درد، مسکن مصرف کنید، بدون دارو از آنها خلاص شوید
به‌طورکلی سردرد درنتیجه‌ی ترکیبی از سیگنال‌های عصبیِ ارسال‌شده به عروق خونی و ماهیچه‌های سر بروز می‌کند، اما دلیل فعال‌شدن این سیگنال‌ها هنوز مشخص نیست. بااین‌حال رایج‌ترین محرک‌های سردرد عبارتند از:
بیماری‌هایی مانند عفونت‌های سینوسی، سرماخوردگی، تب و عفونت گلو؛
استرس؛
خستگی چشم یا کشیدگی پشت؛
عوامل محرک محیطی مانند دود د
میوه‌ها و سبزی های مفید برای قلب
از دیرباز تا کنون، انواع سبزی و
میوه‏ها ارزش و اهمیت زیادی در پیشگیری و درمان بیماری‏ها داشته و دارند.
در طول تاریخ هیچ‏گاه ارتباط گیاهان چه به عنوان ماده غذایی و چه به عنوان
ماده دارویی با بشر قطع نشده است و شاید بتوان گفت قسمت عمده‏ای از فرهنگ
تغذیه‏ای جوامع را تشکیل داده‏اند.
میوه ها و سبزی هایی که دوستدار قلب هستند عبارتند از:
زغال اخته
زغال اخته در جلوگیری از بیماری‏های قلبی سودمند است.
زغال اخته
قسمت زنده دندان، پالپ یا مغز دندان می باشد که در این ناحیه از دندان عصب و عروق خونی قرار گرفته اند.
ریشه یا عصب دندان می تواند بر اثر عوامل مختلف دچار خرابی شود. وقتی ریشه به اصطلاح پوسیده باشد، درد دندان به سراغ فرد می اید. در گذشته برای تسکین و خاتمه دادن به این درد، معمولا دندان را می کشیدند. اما امروزه با روش های جدید می توان ریشه دندان را درمان نمود و دندان را در دهان حفظ کرد. 
برای تشخصی خرابی ریشه ابتدا از دندان یک عکس رادیوگرافی تهیه می ش
بواسیر یا هموروئید بیماری بسیار شایعی است که به سبب شیوع گسترده، در حال حاضر تعداد زیادی از افراد را درگیر خود نموده است. این بیماری که حاصل افزایش فشار وارده بر عروق خونی در ناحیه مقعد است، موجب تورم و گشاد شدن عروق می گردد و درد و خونریزی بسیاری را به دنبال دارد...
ادامه مطلب
خاصیت مرغ در کم خونی
کم خونی یکی از بیماری هایی است که نباید به راحتی از آن گذشت. شما با مصرف مواد غذایی حاوی آهن می توانید این بیماری را درمان کنید. بیشترین میزان آهن در جگر مرغ وجود دارد. گوشت مرغ حاوی مقادیر زیادی ویتامین از جمله ویتامین آ، ویتامین ای و ویتامین کا می باشد که در تشکیل سلول های قرمز خون مشارکت می کنند و به درمان کم خونی شما کمک می کنند.
مصرف مرغ برای سلامت قلب و عروق شما بسیار مفید است. متخصصان تغذیه معتقدند که مصرف کافی گوشت مر
شایع‌ترین عوامل حمله قلبی
افزایش آمار سکته قلبی برای همه نگران کننده شده است. تقریباً نیمی از حملات قلبی در مردان زیر 50 سال روی می‌دهد.









یک حمله قلبی معمولاً به دلیل بیماری عروق کرونری بروز می‌کند که در آن،
جریان خون اکسیژن‌دار به سمت قسمتی از عضله قلب، مسدود شده و قلب نمی‌ت
درمان واریس پا یا عروق عنکبوتی از جمله درگیری های مردم و به ویژه زنان است. چراکه واریس پا علی رغم اثر منفی بر زیبایی پوست که باعث کاهش اعتماد به نفس مبتلایان می شود.
 
 
1-واریس پا چیست:واریس پا یا عروق عنکبوتی، شایع‌ ترین بیماری عروقی انسان است که اغلب زنان باردار و افراد مسن به آن مبتلا هستند. به سیاهرگ های بزرگی که ورم کرده و به هم پیچیده اند و به رنگ های آبی، قرمز یا به رنگ خود پوست روی سطح پوست ظاهر می شوند رگهای واریسی می گویند. عروق عنکبوت
در ایالات متحده آمریکا گزارش داده که حدود ۶۱۰ هزار نفر، معادل ۲۵ درصد کل مرگ و میرهای آمریکا، در اثر بیماری‌های قلبی – عروقی، فوت می‌شوند. به همین ترتیب CDC خاطر نشان می‌کند که بیماری‌های قلبی-عروقی، عامل اصلی مرگ و میر زنان و مردان است.
این آمار مرگ و میرها بازه‌ی وسیعی از بیماری‌های قلب و عروق از بیماری عروق کرونر و فشار خون بالا تا نارسایی احتقانی قلب، آریتمی‌های قلبی و نقص قلبی را شامل می‌شود.

ادامه مطلب
زمان سنکوپ چکار باید کنیم
یک
متخصص قلب و عروق بر ضرورت وجود دستگاه شوک قلبی در مراکز و معابر عمومی
تاکید کرد و گفت: نتایج برخی تحقیقات نشان می‌دهد در هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت یک
نفر دچار این عارضه می‌شود
به
گزارش سلامت خبرگزار یتسنیم، دکتر مهرداد میرمعصومی در آستانه برگزاری
بیستمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق اظهار کرد: مرگ ناگهانی قلب
یکی از مشکلات قلبی است که به دلیل آریتمی قلبی رخ می‌دهد. متاسفانه آریتمی
قلبی که منجر به مرگ ناگه
غذای لطیف، غذای غلیظ:غذاهای غلیظ غذاهایی هستند که به راحتی هضم نمی شوند و مواد زایدی که از آن ها تولید می شود به راحتی می توانند در کنار هم تجمع کرده و ایجاد انسداد در عروق و مجاری کنند و به شرط تکرار مصرف در طول زمان حتی ایجاد توده در بافت های مختلف بدن نمایند؛ درنتیجه مصرف آن ها برای اکثر افراد ممنوع است، اما افرادی که معده های قوی و یا فعالیت سنگین بدنی دارند، می توانند برخی از این غذاها را هضم کنند در نتیجه
ادامه مطلب
این موسسه دارای 30 سال تجربه در زمینه تامین و تولید مواد شیمیایی مختلف در داخل و خارج از کشور است. حلال ها ، رنگ و رزین ، مواد شیمیایی صنعتی ، کود شیمیایی ، مواد صنایع غذایی ، مواد تصفیه آب و .... نمونه هایی از محصولات این شرکت هستند. در ادامه به معرفی برخی از این مواد می پردازیم :
ادامه مطلب
معجون تقویت عمومی بدن با تاثیر فوق العاده
 
معجون تقویت عمومی بدن با تاثیر فوق العاده بر سیستم عروق و استخوانها:
به روایت طب سنتی و جمع اوری شده بواسطه سایت طب الشفا
جوانه گندمسبوس برنجسبوس جو دو سرسبوس گندمپودر سنجدپودر کنجد سبوس دارزنجبیلجینسینگوانیل
روزانه یک قاشق غ از این معجون در یک لیوان شیر ریخته و با یک ق عسل و یا معجون پنج شیره شیرین و میل شود .محلول شدن مواد در شیر نه تنها مانع یبوست میشود بلکه با تنظیم سیستم دفع مناسب موجب لاغری ن
بیماری عروق کرونر نوعی بیماری قلبی و علت اصلی حمله قلبی است.بیماری قلبی به شرایطی اطلاق می شود که قلب، رگ های آن، ماهیچه ها، دریچه ها یا مسیرهای برقی داخلی را که شامل انقباض عضلانی است، درگیر کند. شایع ترین بیماری های قلبی شامل موارد زیر است:
بیماری عروق کرونر نارسایی قلبی کاردیومیوپاتی بیماری دریچه قلب آریتمی بیماری عروق کرونر عامل اصلی حملات قلبی است. این بیماری شایع ترین نوع بیماری قلبی در ایالات متحده است.حمله قلبی چیست؟
آگاهی از دلایل
تعریف تخصص قلب و عروق
قلب شناسی، مطالعه و درمان درباره اختلالات قلب و عروق خونی است. وظیفه متخصص قلب خوب، تشخیص و درمان بیماری های سیستم قلبی عروقی است. بیماری قلبی به طور خاص به قلب مربوط می شود، در حالی که بیماری قلبی عروقی بر قلب، عروق خونی یا هر دو اثر دارد.

چه زمانی به متخصص قلب و عروق نیاز داریم
اگر یک فرد علائم بیماری قلب داشته باشد، ممکن است پزشک آنها را به یک متخصص قلب ارجاع دهد.
علائمی که نشان دهنده مشکلات قلب است عبارتند از :
1. تنگی ن
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
ابن حمزه طوسی رضوان الله علیه عالم بزرگ شیعه روایت کرده است:
١١٧ / ٦ ـ ویصدق ذلك ما رواه جابر بن عبد الله ، قال : قال رسول الله صلى الله علیه وآله : « ما اعتصى علیّ أهل مملكة قط إلاّ رمیتهم بسهم الله » قلنا : یا رسول الله ، وما سهم الله ؟ قال : « علیّ بن أبی طالب ، ما بعثته فی سریة قط إلاّ رأیت جبریل عن یمینه ، ومیكائیل عن یساره وملك الموت أمامه فی سحابة تظله ، حتّى یعطی الله لحبیبی النصر والظفر ».
رسول خدا صلى ال
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
برتری حضرت امیر المومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما بر همه‌ی مردم (به روایت اهل تسنن)
از جمله فضائل حضرت علی بن ابی طالب سلام الله علیه و حضرت زهرا سلام الله علیها، محبوبیت ایشان نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله می‌باشد چنانچه نسائی از علمای بزرگ اهل تسنن در خصائص چنین روایت کرده است:
۱۱۰- أخبرنی احمد بن شعیب ، قال : اخبرنی زكریا بن یحیى ، قال : اخبرنا ابراهیم بن سعد قال : حدثنا شاذان ، عن جعفر الاحمر ، عن عبد الله ابن عطاء عن ابن بریدة ، قال :
دکتر سارا بلنتاین معتقد است جای دادن آب استخوان در رژیم غذایی از دو جهت برای سلامت ضروری می باشد:
 

آب استخوان سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی، معدنی و آنتی اکسیدانهاست (بخصوص کلسیم، منیزیوم، و فسفر).
آب استخوان حاوی دو آمینو اسید ویژه بنام های پرولین و گلایسین می باشد.
 
گلایسین و پرولین در بافتهای پیوندی بدن (مثل قسمت های غضروفی، ماهیچه ها،عروق،..) وجود دارد.
 
این دو اسید آمینه به بهبود زخم ها، آسیب های میکروبی به عروق و سایر بافت های بدن که
این موسسه دارای 30 سال تجربه در زمینه تامین و تولید مواد شیمیایی مختلف در داخل و خارج از کشور است. حلال ها ، رنگ و رزین ، مواد شیمیایی صنعتی ، کود شیمیایی ، مواد صنایع غذایی ، مواد تصفیه آب و .... نمونه هایی از محصولات این شرکت هستند. در ادامه به معرفی برخی از این مواد می پردازیم :
ادامه مطلب
از مصرف مواد آرایشی چرب خودداری کنید. استفاده از این گونه مواد چرب، منافذ پوست را مسدود می کند و جوش های پوستی و آکنه زیادی را ایجاد می کند. از مواد آرایشی استفاده کنید که حاوی مواد معدنی سبک و پودری شکل هستند که احتمال بروز جوش و آکنه را کمتر می کند.
قبل از استفاده از مواد آرایشی، صورت خود را با آب سرد بشویید و بعد از پاک کردن آرایش نیز حتما صورت خود را شستشو دهید.
اپیلاسیون کار سیار - شماره تماس برای خانم ها: 09140848217
ایجاد مزاحمت از طرف آقایان پی
دکتر سارا بلنتاین معتقد است جای دادن آب استخوان در رژیم غذایی از دو جهت برای سلامت ضروری می باشد:

آب استخوان سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی، معدنی و آنتی اکسیدانهاست (بخصوص کلسیم، منیزیوم، و فسفر).
آب استخوان حاوی دو آمینو اسید ویژه بنام های پرولین و گلایسین می باشد.

گلایسین و پرولین در بافتهای پیوندی بدن (مثل قسمت های غضروفی، ماهیچه ها،عروق،..) وجود دارد.
این دو اسید آمینه به بهبود زخم ها، آسیب های میکروبی به عروق و سایر بافت های بدن که در اث
تأثیرات مخرب مخدر ها بر اندام های حیاتی بدن بر کسی پوشیده نیست اما علاوه بر آن مصرف موادمخدر عوارض عمومی هم دارد که این عوارض هم جسمانی هستند و هم روانی و سبب می شوند که فرد مصرف کننده مقاومت خود را در برابر ابتلا به بیماری های مختلف از دست بدهد.اعتیاد به مواد مخدر امروزه به عنوان یک بیماری در نظر گرفته می‌شود . یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و ترک آن اطلاع‌رسانی در مورد تأثیر و عوارض مصرف آن است.مواد مخدر چیست؟مواد اعتیادآور
دکتر محمد کزازی با بیان اینکه آلودگی هوا در تشدید بیماری قلبی افراد پر ریسک می‌تواند نقش داشته باشد،‌ گفت: در بیمارانی که تنگی عروق قلبی دارند،‌ آلودگی هوا تاثیر بسزایی در تشدید عوامل بیماری‌ خواهد داشت؛ از این رو کسانی که دارای مشکلات زمینه‌ای قلبی_عروقی هستند بهتر است در شرایط آلودگی هوا کمتر از منزل خارج شوند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از شایع‌ترین بیماری‌های قلبی_عروقی در افراد، بیماری‌های عروق کرنر است،‌ اظهار کرد: تنگی
نویسنده: مائده عشقی
رگزایی یا آنژیوژنز به فرایند تشکیل کنترل‌شدۀ عروق خونی جدید از عروق موجود گفته می‌شود. این فرایند در رشد و نمو جنین، تشکیل جفت، سیکل تولید مثلی خانم‌ها و ترمیم زخم اهمیت بسزایی دارد. تحت کنترل بودن این فرایند فیزیولوژیک به معنی تعادل بین فاکتورهای تحریک‌کننده و مهارکنندۀ رگزایی است که عدم این تعادل منجر به ایجاد انواع بیماری‌ها می‌شود.    جنین در مراحل ابتدایی مواد غذایی را از طریق انتشار دریافت می‌کند .سپس طی فرا
تاثیر تمرینات ورزشی در التیام یا عود بیماری بواسیر (هموروئید)
بواسیر بیماری شایعی است که حدود ۵۰ درصد از افراد برای یکبار هم که شده آن را در طول زندگی خود تجربه می کنند. بواسیر اگر در مراحل اولیه درمان شود، بیمار علاوه بر اینکه درد کمتری را تجربه می کند نیازی به استفاده از روش های تهاجمی مانند جراحی نخواهد داشت. یکی از راهکارهای اولیه درمان بواسیر انجام حرکات ورزشی ساده می باشد تا گردش خون در عروق را افزایش دهد و عضلات را مستحکم کند. انجام حر
    
      دخترکی راه راه قسمت اول . 

ادما تو زندگی در برخورد با دیگران رفتار و اخلاقهای متفاوتی از خودشون نشون می دن و به نوعی با محیط اطراف و اتفاقات پیرامونشون ارتباط بر قرار می كنن در واقعه هر كس اخلاق خاص خودشو داره
مثلا بعضیا می تونن خیلی خشك و جدی باشن مثل بابای خدابیامرزم انقدر خشك و جدی كه اگه یه شب با كمربند به جون مادربد بختم نمی یوفتاد شام از گلوش پایین نمی رفت
و یا خیلی شوخ طبع و بذله گو.............. مثل اقای كیهانی دربون شركت
حرافترین
معمولا در صنعت در بخش های زیادی نیاز به انتقال مواد داریم. یکی از روش های جا به جایی مواد مختلف استفاده از هواکش ها می باشد، به این صورت که برای انتقال مواد از هوا بطور مستقیم یا غیر مستقیم استفاده می شود که این هوای فشار بالا به وسیله هواکش تولید می شود.
ادامه مطلب
کشف 151کیلوگرم مواد مخدر در منوجان
مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه چاه شاهی با تعامل سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در یک عملیات مشترک موفق شدند در محور منوجان به هشتبندی خودرو 405 توقیف و مقدار151/500 کیلو گرم مواد مخدرتریاک کشف و دو نفر متهم دستگیر شد
مواد شیمیایی امروزه به عنوان یکی از پایه های اساسی تولید بسیاری از موادی که روزانه مصرف می کنیم به حساب می آید. غذا ، پارچه ، لباس ، مواد و ... تنها نمونه های کوچکی از اقلامی هستند که در ساختار خود و یا در حین تولید آنها از مواد شیمیایی بهره گرفته شده است. 
ادامه مطلب
در عملکردهای مختلف بدن، سلول ها انرژی مصرف می کنند. عملکرد سلول ها مواد زائدی تولید می کند که باید از بدن بیرون روند. وقتی این مواد زائد به اندازه کافی از بدن دفع نشوند، در بدن جمع می شوند. بالا رفتن میزان این مواد زائد در بدن، آزوتمیا نام دارد که با آزمایش خون سنجیده می شود. وقتی مواد زائد در بدن جمع می شوند، حال بدی در بدن ایجاد می شود که اورمی یا اوره خونی نامیده می شود.
 
دستگاه گردش خون (قلب)
وظیفه دستگاه گردش خون رساندن اکسیژن و مواد مغذی به سلولهای بدن و تخلیه مواد زاید این سلولها می باشد دستگاه گردش خون از دو جزء اصلی قلب و عروق خونی تشکیل شده است قلب درون کیسه پریکارد (آبشامة) در قفسه سینه و عروق تا اقصی نقاط بدن گسترش یافته است قلب یک عضو آویزان و عضلانی در مرکز قفسه صدری است که به طور مایل در پشت تنة استرنوم و غضروفهای دنده ای







دسته بندی
پزشکی

فرمت فایل
doc

حجم فایل
4709 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
17
مکانیسم این دارو براساس مکانیسم ترکیبات آن سنجیده میشود در این قسمت ترکیبات اصلی انواع قرص کلداکس توضیح داده شده است:
مکانیسم استامینوفن:
پروستاگلاندین ها موادی هستند که موجب بروز التهاب و تب میشوند استامینوفن با کاهش تولید این ماده در سیستم عصبی مرکزی باعث کاهش درد و تب موثر است.
مکانیسم فنیل افرین هیدروکلراید:
فنیل افرین اثر موضعی و سیستمیک خود را از طریق اثر بر گیرنده های آلفا 1 آدرنرژیک عضلات صاف عروق محیطی ایفا می کند.فنیل افرین یکی ا
فروش مواد شیمیایی یکی از دغدغه های مهم صنعتگران به حساب می آید. کیفیت مواد اولیه می تواند بر روی محصول نهایی تاثیر ویزه ای داشته باشد و کیفیت این محصول را تعیین نماید. در نتیجه تهیه ی مواد اولیه ی با کیفیت از بهترین برند ها و مناسب ترین قیمت همیشه یکی از دغدغه های مهم صنعتگران به حساب می آید.
مواد اولیه ی شیمیایی در همه ی صنایع نظیر ، کشاورزی، شوینده ها، صنایع غذایی، داروسازی و... نقش مهمی دارند.
 شما می توانید برای خرید و فروش مواد شیمیایی با م
معرفی مواد مهم دروس به این معنی نیست که سایر ماده ها مطالعه نشوند بلکه متن تمامی مواد سوال برانگیز و حائز اهمیت است ولی اقتضا دارد با علامتگذاری کنار این مواد به نکات آنها توجه ویژه داشته باشید ✅مواد مهم درس قانون مدنی تاماده 602:
اهم موادداخل(  )قراردارند✍مواد:6،7،10،16،(17)(20)،27،28،30،3233،35،37،40،41،(44)45،47،49،51(53)56،59،61،65،69،70،72،73،7779،90،91،93،105،132،133،140143،146،(183)184،188،(189)(190)(191)193،(194)195،(196)197(198)(199)(200)(201)(202)(203)204،206،209،212،213،215216،217،218،219،220،221،222(223)225،226،227،228،
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
در این مطلب در مورد چگونگی رفع انسداد عروق و پیشگیری از تشکیل پلاک با رژیم غذایی سالم شامل فیبر محلول، آنتی اکسیدانها و چربیهای سالم همراه با حفظ سبک زندگی سالم با ورزش می‌پردازیم
 انسداد عروق مشکلی جدی است، چون تجمع رسوباتی به نام پلاک در رگ‌ها می‌تواند منجر به بیماری‌های خطرناکی، چون بیماری قلبی، سکته مغزی و یا حمله قلبی شود. این گرفتگی‌ها معمولا نتیجه‌ی رژیم‌های غذایی نادرست هستند، بنابراین مهم است که بدانید چطور با تغذیه‌ی سالم
مشاور پرورش شترمرغ
 
 
جداول زیر میزان مصرف مواد غذایی را بر اساس ماده خشک 90٪ به عنوان پایه تغذیه و فرض جیره های تولید بالا نشان می دهد. در صورت کمبود مواد مغذی جیره ، مصرف می تواند تا 30٪ افزایش یابد
آموزش پرورش شترمرغ
 
نرخ وزن به کیلو
1 - 60 روز
25 مصرف مواد غذایی شترمرغ
61 - 140 روز
107مصرف مواد غذایی شترمرغ
جمع با قبل
132مصرف مواد غذایی شترمرغ
141 - 280 روز
291مصرف مواد غذایی شترمرغ
جمع با قبلی ها
423مصرف مواد غذایی شترمرغ
281 - 365 روز
192مصرف مواد غذایی شترمرغ
چند راه برای عضلات و تقویت ران های خود
 
تعییری ایجاد کنشکل دادن ، تقویت و تقویت عضلات ران برای شما مفید است. ران های قوی تر به این معنی است که شما سریع تر خواهید بود ، به سمت بالا می روید و پایداری کلی خود را بهبود می بخشید. به همین دلیل تقویت پاها یک هدف بسیار بهتر از دستیابی به رانهای کوچکتر است.
و به یاد داشته باشید که سلامت کلی قلب و عروق و ماهیچه ها مهم است - نه اندازه شلوار جین شما.
در حالی که شما نمی توانید یک هدف را برای هدف قرار دادن فقط ی
شرکت علمینوگستر واردکننده مواد مرک آلمان و تامین کننده مواد شیمیایی مرک و سیگما اصلی از مهمترین مراکز فروش و واردات این مواد با قیمتی مناسب و در کمترین زمان می باشد.
 واردات انواع محیط های کشت میکروبی مرک
تیترازول های شیمیایی مرک آلمان
مواد شیمیایی در گریدهای دارویی , کروماتوگرافی و فوق خالص
مواد شیمیایی تخصصی مرک و سیگما
 علمینوگستر آمادگی خود را برای واردات انواع مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان و سیگما اعلام می دارد و آماده همکاری و عقد قر
در هنگام اسباب کشی با مواد غذایی خود چه کار کنیم؟ در هنگام اسباب کشی با مواد غذایی خود چه کار کنیم؟ برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی حساس باید چه کاری انجام دهیم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات و سوالات مشابه در ادامه با ما همراه باشید. کمد و یخچال آشپزخانه ها دارای […] در هنگام اسباب کشی با مواد غذایی خود چه کار کنیم؟
منبع : سپند بار
سیاهی دور چشم، از مشکلات شایعی است که بیشتر مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند. معمولا این افراد راه های گوناگونی را انتخاب می کنند و در آخر ناامید می شوند. معمولا تعداد بسیاری از افرادی که به این مشکل دچار هستند، سابقه خانوادگی مثبتی دارند. حساسیت به بوی مرکبات، بوی گل و گردن آویز، حساسیت به پنی سیلین، دود سیگار و هوای آلوده از علل ابتلا به تیرگی زیر چشم هستند. علل دیگر کبودی زیر چشم، کم خوابی است. گاهی با 3 تا 4 ساعت خواب، فکر می کنیم نیازی به خ
مصرف مواد غذایی مفید و مناسب در داشتن خواب راحت شبانه موثر است.محققان دریافتند ساعت کاری زیاد، خوردن مواد غذایی نامناسب، یک جا نشستن و بی‌تحرکی مانع خواب خوب و راحت است.
مطالعات انجام شده نشان داده است عادات غذا خوردن تا حد زیادی در خواب شبانه افراد تاثیرگذار است.خوردن یک موز یا نوشیدن یک لیوان شیر در داشتن خواب راحت شبانه موثر است و این در حالی است که خوردن غذاهای تند و یا مصرف کافئین خواب افراد را مختل می‌کند.
نوشیدن شیرگرم قبل از خواب به
مصرف مواد غذایی مفید و مناسب در داشتن خواب راحت شبانه موثر است.محققان دریافتند ساعت کاری زیاد، خوردن مواد غذایی نامناسب، یک جا نشستن و بی‌تحرکی مانع خواب خوب و راحت است.
مطالعات انجام شده نشان داده است عادات غذا خوردن تا حد زیادی در خواب شبانه افراد تاثیرگذار است.خوردن یک موز یا نوشیدن یک لیوان شیر در داشتن خواب راحت شبانه موثر است و این در حالی است که خوردن غذاهای تند و یا مصرف کافئین خواب افراد را مختل می‌کند.
نوشیدن شیرگرم قبل از خواب به
قیمت لوله پلی اتیلن
قیمت لوله پلی اتیلن نسبت به نوع مواد اولیه (وارداتی و داخلی) گرید مواد و خلوص مواد اولیه تولید لوله پلی اتیلن، متفاوت است. منظور از خلوص مواد میزان ترکیب مواد اولیه تولید لوله پلی‌اتیلن با مواد ضایعاتی است و ناب زیست در تولید لوله‌ پلی اتیلن خود از هیچگونه مواد ضایعاتی استفاده نمی‌کند و به کیفیت عالی و تولید لوله پلی اتیلن بی نظیر متعهد است و افتخار دارد که لوله‌ پلی اتیلن ناب زیست در تمامی آزمایش‌ها مورد تائید بوده و
 ،مواد‌غذایی همیشه پرسود است
از آنجایی که خوراک از نیازهای اولیه هر انسانی است پس در هر شرایطی باید این نیاز برآورده شود. به خاطر همین نیاز ساده، این شغل و کار و هر حرفه‌ای که با مواد‌غذایی در ارتباط است، همیشه بازار خودش را دارد و درآمد و سود بالایی هم دارد. اشتباه نکنید، منظور ما این نیست که بروید و یک کارخانه مواد‌غذایی راه بیندازید، کمی بیشتر فکر کنید. شما می‌توانید به خدمات جانبی که کارخانه‌های مواد‌غذایی نیاز دارند هم فکر کنید و ر
وکیل مواد مخدر
به علت اهمیت موضوع خرید و فروش و حمل مواد مخدر دادگاه ویژه ای به نام دادگاه انقلاب و وکیل مواد مخدر به پرونده‌های مواد مخدر رسیدگی می‌کند.
اختصاص دادگاه ویژه برای مواد مخدر به تنهایی بیانگر اهمیت و حساسیت پرونده‌های مواد مخدر می‌باشد،طبق قانون، مجازات کسانی که به امر خرید، فروش، تولید و حمل مواد مخدر اشتغال دارند.
حبس‌های طولانی مدت و یا اعدام است ،ایران از معدود کشورهایی است که برای مجرمان مواد مخدر مجازات اعدام صادر می
آیامی دانید⁉️دود اسپند سریع جذب مغز می شود و آنرا گرم می‌کند.
آیا می دانید ⁉️عطسه عروق را منبسط می‌کند، عروق ریز مغز را باز می کند.
آیا می دانید ⁉️بی حسی های دندانپزشکی باعث سردی تن میگردد و موهای صورت را سفید میکندبرای رفع این مشکل اگر همان لحظه نمک روی آن قرار دهید سردی رااز بین می برد.
آیا می دانید ⁉️بهترین رقیب حجامت پیاده روی است.
آیا می دانید ⁉️غذاهای سرد پوکی استخوان می آورد ومی توان کلسیم لبنیات را از انجیر وبادام درختی که گرم ه
آیا روغن خراطین اصل در زمان های قدیم هم استفاده می‌شده است؟ شواهدی از دانشمندان قدیمی وجود دارد که نشان می‌دهد آن‌ها نیز با خواص این روغن آشنا بوده‌اند.
مانند حکیم نام آور ایرانی، ابن سینا که در زمان خود از این روغن نام برده است البته حکمای دیگر نیز مانند حکیم ارزانی در کتاب خود در مورد این روغن مطالبی نوشته است.
ولی مرتازان هندی بیشتر از همه از این روغن استفاده می کرده‌اند و برای مشکلات مردانه تجویز آن را می‌کردند.

مواد تشکیل دهنده روغن
سیب و کاهش کلسترول
جریان خون حاوی کلسترول است. هنگامی که مقدار این کلسترول بالا می رود بر جریان خون تاثیر گذاشته و باید کاهش یابد. سیب حاوی مواد مغذی و شیمیایی گیاهی است که به ترتیب فیتونوترینت و فیتوکمیکال نامیده می شوند. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده و کلسترول اضافی خون را کاهش می دهند. مصرف روزانه سیب تجزیه کلسترول را نسبت به حالت عادی ۲۰ درصد افزایش می دهد.
سیب برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی
کاهش کلسترول خون و تسهیل جریا
خود مغز درد را احساس نمی‌کندتا به حال فکر کرده اید که جراحان مغز چطور می‌توانند بیماران را عمل کنند، در حالی که آن‌ها به هوش هستند؟ «بث مک کوئیستون» متخصص اعصاب توضیح می‌دهد که اگرچه مغز چندین لایه پوشش و عروق خونی دارد که گیرنده‌های درد دارند، اما خود مغز ندارد. مثلا وقتی کسی سردرد دارد، فکر می‌کند که این درد از مغزش نشات می‌گیرد، اما در واقع عضلات و پوست اطراف مغز است که درد را احساس می‌کند.


ادامه مطلب
انواع اعتیاد موجود در جامعه
اعتیاد به مواد مخدر:  ممکن است به عنوان یک عمل به ظاهر بی‌ضرر و داوطلبانه استفاده از مواد مخدر آغاز شود، اما در آن زمان می‌تواند تبدیل به یک عادت اضطراری و غیرقابل‌کنترل شود. با ادامه مصرف مواد مخدر، این روند می‌تواند به اعتیاد مواد مخدر تبدیل شود که به شدت بر شیمی مغزی فرد تاثیر می‌گذارد و زندگی آن‌ها را کنترل می‌کند.
اعتیاد به الکل و مواد دیگر یک نوع بیماری است که ممکن است در نهایت منجر به از دست دادن کنترل ب
عطر (وام‌واژه از زبان عربی) ماده‌‌ای خوشبو است که برای خوشبوسازی بدن یا محیط و یا محصول استفاده می‌شود. عطر از مواد صنعتی و یا طبیعی، ترکیب و ساخته می‌شود. مواد اولیه معطر سازنده‌ی عطر از طریق استخراج از منابع گیاهی، حیوانی یا از روش‌های تولید مصنوعی مواد شیمیایی تهیه می‌گردند.
از طریق متن‌ها و حفاری‌های باستان‌شناسی معلوم شده‌است عطرها در بعضی از تمدن‌های اولیه انسانی وجود داشته‌اند. عطرسازی مدرن از اواخر قرن نوزدهم میلادی که تول
خواص آجیل چهار مغز
آجیل چهار مغز بیشترین میزان آنتی اکسیدان را در مقایسه با دیگر مغز های خوراکی دارد و متخصصان توصیه می کنند که هر فرد در طول شبانه روز هفت عدد چهار مغز بخورد.
منبع سرشار از پروتئین است و مصرف منظم آن فرد را از ابتلا به بیماری قلبی، سرطان، کلیه،دیابت، سنگ صفرا و دیگر بیماری ها محافظت می کند.
برای سلامت پوست بسیار مفید است.
آجیل چهار مغز یکی از منابع مهم پروتئین گیاهی و منبع سرشار از چربی های امگا۳ و  اسید آلفا لینولئیک است که
وزیر اطلاعات:
توزیع مواد مخدر قبلا به صورت استفاده از مسیرهای خشکی بود، ولی در حال حاضر توزیع مواد مخدر از طریق آبی و هوایی انجام می‌شود و حتی با پهپادها هم مواد مخدر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جابجا می‌کنند.
در کشور ما به وفور آشپزخانه‌ها افزایش می‌یافت که با ضربه‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان البرز و دیگر استان‌ها، ریشه آنها خشکانده شده است.
نسبت به شناسایی و دیگر اقدامات قانونی در م
پوشش بیماری های خاص بیمه پاسارگاد
این روزها به دلایلی مثل تغییر شیوه معیشت مردم و تکنولوژی‌هایی که ناغافل مثل قارچ سبز می‌شوند مرز بین سلامتی و بیماری باریک‌تر از یک تار مو شده است. همه ما به نحوی درگیر خطرات و تهدیدهایی هستیم که فشارهای کاری، مشکلات خانوادگی، مسائل زیست محیطی و…ما را احاطه کرده‌اند. به هر حال کنترل این بیماری‌های خاصی که بسیاری از اطرافیانمان درگیر آن می‌شوند  صد در صد در اختیار ما قرار ندارد واین احتمال برای همه وجو
اثرات القا شده بر جریان خون قلب برای مردان در مقابل تاریخ زنان متفاوت است : ۲۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ : Wolters Kluwer بهداشت : برخی از بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر ، در طول دوره استرس ذهنی / احساسی ، جریان خون کافی به ماهیچه قلب دارند . این شرایط - - با توجه به مطالعه جدید ، به شدت تجمع پلاک در شریان‌های کرونری در مردان ، اما نه به زنان ، مربوط است .
اشتراک کامل : برخی از بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر ، در طول دوره‌های استرس ذهنی / احساسی ، جریان خون
کلسترول تام خون دارای کلسترول بد ، کلسترول خوب ، لیپوپروتئین ها می باشد.
لیپوپروتئین ها در خود چربی خون را حرکت می دهند .
بخش زیاد چربی خون را LDL  یا کلسترول بد شامل میشود.
LDLبه این دلیل بد نامیده می شود. میزان بسیار این ماده در خون به مسدود شدن رگ های خونی و باعث رسوب در آنها می شود.
به کلسترول HDL کلسترول خوب می گویند.از ایجاد رسوب در چربی خون در عروق جلوگیری می کند.
قابلیت حفاظت از قلب را دارا می باشد.با زیاد بودن این کلسترول در خون  از رسوب چربی
کوفتگی یک شکل رایج است که در آن درد در پاها با ورزش به خاطر کاهش جریان روی می دهد. علتش سختی عروق است. علائم متداول، گرفتگی شبیه به دردی در ماهیچه ساق پا در زمان راه رفتن است. ران و عضلات باسن نیز ممکن است در این کار دخیل باشند.
ادامه مطلب
 
فشارخون بالا ،سیگار کشیدن ،مصرف زیاد الکل ،مصرف داروهای روانگردان
تنگی  شدید یا علامت دار شریان کاروتید ،
بیماریهای عروق محیطی ،فیبریلاسیون دهلیزی
نارسایی قلبی
بیماریهای دریچه ای قلب ،بیماریهای عروق کرونر
دیابت، مصرف قرص های ضد بارداری، کلسترول بالا،چاقی،هورمون
برای مطالعه ادامه مطلب و پرسش و پاسخ از دکتر پشم فروش به لینک زیر مراجعه کنید:
عوامل خطر ایجاد سکته مغزی
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
محمد بن ابراهیم جوینی از علمای اهل سنت عمری روایت کرده است:
۱۷۳- أخبرنی شیخنا الإمام نجم الدین عثمان بن الموفق [الأذكانی] بقراءتی علیه، قلت له: أخبرك والدی شیخ الإسلام سعد الحق و الدین محمد بن المؤیّد الحموئی قدس اللّه روحه إجازة،قال:أنبأنا شیخ الإسلام نجم الدین أبو الجناب أحمد بن عمر الخیّوقی رضی اللّه عنه إجازة قال:أنبأنا محمد بن عمر بن علی الطوسی بقراءتی علیه بنیسابور، أنبأنا أبو العباس أحمد ابن أبی
شرکت نوین سازان پاسارگاد اولین مخترع سیستم تشخیص مواد منفجره با عملکرد 0 و 1 در کل جهان. سیستم تشخیص مواد منفجره مجموعه دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد در 3 مدل طراحی و تولید گردیده است :
سیستم تشخیص مواد منفجره نفر رو
سیستم تشخیص مواد منفجره خودرویی
سیستم تشخیص مواد منفجره کانتینری
سیستم تشخیص مواد منفجره، بر خلاف سیستم های ایکس ری قادر است تمامی انواع مواد احتراق زا و مواد منفجره اعم از انواع باروت، تی ان تی و ... را تشخیص داده و دارای دقت بسی
کبد مثل نیروگاه بدن است و کارهای اساسی زیادی را برعهده دارد. این کارها شامل تولید پروتئین، کلسترول و صفراست که درنهایت به ذخیره‌ی انواع ویتامین ها و مواد معدنی و کربوهیدرات منجر می‌شود. کبد مواد سمی مانند الکل، داروها و موادی را که در طی سوخت‌و‌ساز تولید شده‌اند، تجزیه می‌کند. برای همین سلامتی بدن به سالم نگه داشتن کبد بستگی دارد. این مقاله مواد مفید برای کبد را به شما معرفی می‌کند.
ادامه مطلب
 
اسپاسم قلبی چگونه تشخیص داده میشود؟
اسپاسم عروق کرونری قلب حاکی از نوعی اختلال
قلبی بالقوه است. از این رو پزشک برای تشخیص این عارضه عکس‌برداری از قلب را تجویز
می‌کند تا بتواند به کمک تصاویر دقیقی و روشنی از آن، برای درمان بیمار اقدام نماید.
آزمایش های زیر، نمونه ای از موارد مورد تجویز پزشک است که عبارت‌اند از:

اکوکاردیوگرافی که به‌وسیله امواج صوتی
فراصوت، تصویری از قلب ارائه می‌دهد.

نوار قلب که به منظور سنجش فعالیت الکتریکی
قلب انجام
همه موز را به عنوان یک میوه پرخاصیت استوایی می‌شناسیم. موز در سال‌های گذشته به واسطه کشت اندک و دستیابی سخت به آن، میوه تجملاتی محسوب می‌شد اما اکنون به واسطه تولید زیاد و کشت گلخانه‌ای از جمله میوه‌های در دسترس ما شده است. موز همان‌طور که گفتیم، دارای خواص سلامتی بی‌شماری است که عده از آن‌ها اثبات شده و عده دیگر هنوز کشف و بیان نشده‌اند. موز اغلب به رنگ زرد در بازار وجود دارد و معمولاً کسانی که قرار نیست آن را بعد از خرید بلافاصله مصرف
آنژیوگرافی برای تشخیص و بررسی گرفتگی عروق
قلب به کار می رود. در این روش، یک کاتتر از درون رگ، عبور کرده و به سمت قلب هدایت
می شود. در صورتی که به تشخیص متخصص قلب نیاز به بالن گذاری باشد، از آنژیوپلاستی برای
باز کردن عروق قلب بهره می برند.
مزایای استفاده از آنژیوگرافی
✅ آنژیوگرافی ممکن است نیاز به جراحی را از بین ببرد. و اگر عمل جراحی
همچنان ضروری باشد، می توان آن را دقیق تر انجام داد.
✅ کاتتر آنژیوگرافی یک تصویر بسیار دقیق از عروق خونی را به ما
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
فعالیت در هر زمینه ای ساختار و ماهیت منحصر به فردی دارد. کسانی که در آزمایشگاه ها فعال هستند و با مواد شیمیایی سر و کار دارند ملزم به رعایت اصول ایمنی هستند؛چرا که اغلب مواد شیمیایی موجب تحریک سیستم تنفسی و آسیب های جدی به چشم و پوست میشوند. به همین دلیل کار با مواد شیمیایی رتبه سوم رده بندی حوادث ناشی از کار را به خود اختصاص داده است.در همین راستا قصد داریم در این مقاله نکات ایمنی کار با مواد شیمیایی را مورد بررسی قرار دهیم.
نکات ایمنی در کار
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل : براساس تحقیقاتی که اخیرا در مجله اروپایی قلب و عروق منتشر شده است ، والدین مشتاق برای بچه دار شدن باید هر دو از مصرف الکل قبل از اقدام به بارداری برای محافظت فرزند خود در برابر نقایص قلبی مادرزادی خودداری کنند.
ادامه مطلب
پالپ دندان یه منزله همان مغز یا ریشه دندان است. بنا به هر دلیلی ممکن است پالپ دندان آسیب ببیند معمولا وقتی که پوسیدگی دندان ها بیش از حد می شود این اتفاق می افتد.
در چنین حالتی دندانپزشک برای حفظ کردن دندان شما آن را عصب کشی (درمان ریشه) می کند. برای انجام این درمان دندانپزشک با استفاده از تزریق موضعی، دندان را بی حس کرده و پوسیدگی تاج دندان را بر می دارد. با استفاده از میله های بسیار باریک به نام فایل، اعصاب و عروق خونی ریشه را خارج کرده، دیو
مواد لازم
آرد سفید 225 گرم آرد سبوس دار 80 گرم نمک 1 قاشق چایخوری روغن زیتون 1 قاشق سوپ خوری آب ولرم 180 میلی لیتر روغن زیتون برای مواد میانی نان 1 قاشق سوپ خوری پیاز خرد شده برای مواد میانی نان 150 گرم سیر له شده برای مواد میانی نان 2 حبه زیره سبز برای مواد میانی نان 1 قاشق چایخوری گرام ماسالا برای مواد میانی نان 1 قاشق چایخوری دانه خردل برای مواد میانی نان 2/1 قاشق چایخوری زردچوبه برای مواد میانی نان 2/1 قاشق چایخوری 
ادامه مطلب
مواد شیمیایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد مورد استفاده در محیط های آزمایشگاهی می باشد که عموما جهت تحلیل و تجزیه و آنالیز کردن سایر مواد با کمک انواع تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
این موادشیمیایی بسته به نوع مصرف و کاربرد خود شامل دو نوع موادشیمیایی معدنی و موادشیمیایی آلی با گرید و درجه خلوص متفاوت (چون ACS، HPLC، GR، BioChemistry، Extra pure) می باشد که معمولا بر روی بسته بندی و در کنار نام اصلی مواد مشخص می شود. 
 
ادامه مطلب
مواد شیمیایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد مورد استفاده در محیط های آزمایشگاهی می باشد که عموما جهت تحلیل و تجزیه و آنالیز کردن سایر مواد با کمک انواع تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
این موادشیمیایی بسته به نوع مصرف و کاربرد خود شامل دو نوع موادشیمیایی معدنی و موادشیمیایی آلی با گرید و درجه خلوص متفاوت (چون ACS، HPLC، GR، BioChemistry، Extra pure) می باشد که معمولا بر روی بسته بندی و در کنار نام اصلی مواد مشخص می شود. 
 
ادامه مطلب
چند نکته:۱.مواد مخدر وشراب اگر چه ممکن است منافعی برای شخص داشته باشد،ولی عواقب وضررهای آن بیشتر است.۲.آرامش موقتی برای فرد دارد،وبعد فرد را گرفتار میسازد.۳.برای اینکه وزن تریاک را بالا ببرند وهمینطور رنگ تریاک را طبیعی _زرد زعفرانی_جلوه دهند،ماده اَسِتات سرب که یک ماده سمی است ،به تریاک اضافه میکنند،۴.باید از مواد مخدر جدید بنام،NPS بشدت پرهیز کرد.۵.مصرف مواد مخدر بر عملکرد اجتماعی،خانوادگی،فردی فرد اثر میگذارد.اقسام مصرف مواد مخدر:۱.ت
مزایای بالقوه اسید سیتریک
ممکن است دارای اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی باشد
اسید سیتریک در مطالعات خاص نشان داده شده است که دارای خواص آنتی اکسیدانی است، به این معنی که می تواند به مبارزه با استرس اکسیداتیو (یا آسیب های رادیکال آزاد) کمک کند. در تحقیق سال ۲۰۱۴ منتشر شده در مجله محققان دارویی خوراکی ، ارتباط بین اسید سیتریک و استرس اکسیداتیو ناشی از اندوتوکسین مغز و کبد در موش ها مورد بررسی قرار گرفت. آنها دریافتند که اسید سیتریک باعث کاه
بیماری قلبی در دوران بارداری
زنان باردار در برابر انواع بیماری هایی که می تواند جان آن ها و فرزندانشان را تهدید کند، آسیب پذیر هستند. بارداری می تواند سیستم قلبی و گردش خون مادر را تحت تأثیر قرار دهد و ممکن است خطرات جدی برای زایمان و عوارض طولانی مدت جدی برای مادر ایجاد کند.
قلب یک زن باردار باید دو برابر تلاش کند تا خون را در بدن خود و هم چنین جنین به گردش درآورد. حتی مادران سالم نیز ممکن است  در دوران بارداری مشکلات قلبی را تجربه کنند.
زایما
مشخصات فنی لوله پلی اتیلن سایز 90 میلیمتر
لوله پلی اتیلن سایز 90 میلیمتر ( 3 اینچ ) که به صورت کلاف های 100 متری، و با فشار کاری 4 ، 6 ، 10 ، 16 و 20 اتمسفر و با مواد PE 63 . PE 80 . PE 100 طبق جدول استاندارد Inso14427 می توان تولید نمود. همچنین جهت استفاده از لوله 90 جهت کابل کشی حتما باید با مواد PE63 تولید گردد چون در این نوع گرید ضخامت و مقاومت لوله در مقابل فشار خاک به لوله بیشتر می باشد.
لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر جهت آبرسانی را می توان با دو نوع مواد PE 80 . PE 100 نیز تولید ک
به جرعت می توان گفت سامانه تشخیص مواد منفجره شرکت نوین سازان پاسارگاد سامانه ای بسار هوشمند جهت تشخیص انواع مواد منفجره و مواد مخدر و انواع چاشنی های سلاح های گرم بوده که هیچ گونه نمونه ی داخلی و خارجی ندارد.
سیستم های تشحیص مواد منفجره در ۳ نوع مختلف طراحی و تولید می گردند :
سامانه تشخیص مواد منفجره نفر رو
سامانه تشخیص مواد منفجره خودرویی
سامانه تشخیص مواد منفجره کانتینری
این سیستم بسیار دقیق عمل می کند و توسط پلیس ایمنی و امنیت کشور مورد آ
مواد لازم برای تهیه کشمش پلو با مرغ
۲ پیمانه برنج
۱ عدد سینه مرغ
۱/۲ پیمانه کشمش پلویی
۳ قاشق غذاخوری پیاز داغ
۳۰ گرم کره
زعفران دم کرده به مقدار لازم
نمک، فلفل و زرچوبه به مقدار لازم

مواد لازم برای تهیه کشمش پلو با مرغ
ادامه مطلب
با توجه به وضعیت ناامنی های اخیر در سراسر دنیا، استفاده ازابزاری که به برقراری امنیت در یک جامعه کمک میکند امری حیاتی تلقی می شود. از این رو شرکت دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد با طراحی و تولید انواع سیستم های امنیتی و حفاظتی به این امر کمک حائز اهمیتی نموده است.
طراحی و تولید اولین سیستم تشخیص انواع مواد منفجره اعم از تی ان تی، انواع باروت، انواع اسلحه و ... با عملکرد 0 و 1.
شناسایی مواد منفجره با هر مقداری و ضریب دقت در حد میلی گرم.
این سیستم تش
تاثیر تمرینات ورزشی در التیام یا عود کردن بیماری بواسیر یا هموروئید
بواسیر یا هموروئید بیماری است که در اثر وارد آمدن فشار بیش از اندازه به عروق، تورم آنها را در پی دارد. در واقع این عارضه باعث واریسی شدن این عروق می گردد. بیماری بواسیر همراه با درد روی میدهد و ممکن است بیمار خونریزی از مقعد را نیز تجربه کند. بواسیر را می توان با استفاده از برخی از روش های درمان و درد ناشی از آن را التیام بخشید.
بواسیر بیماری شایعی است که حدود ۵۰ درصد از
تاثیر تمرینات ورزشی در التیام یا عود کردن بیماری بواسیر یا هموروئید
بواسیر یا هموروئید بیماری است که در اثر وارد آمدن فشار بیش از اندازه به عروق، تورم آنها را در پی دارد. در واقع این عارضه باعث واریسی شدن این عروق می گردد. بیماری بواسیر همراه با درد روی میدهد و ممکن است بیمار خونریزی از مقعد را نیز تجربه کند. بواسیر را می توان با استفاده از برخی از روش های درمان و درد ناشی از آن را التیام بخشید.
بواسیر بیماری شایعی است که حدود ۵۰ درصد از
مواد لازم برای سوپ اتم را مواد کاملا طبیعی تشکیل می دهند که از تهیه این سوپ خوشمزه می توانید نهایت لذت را ببرید.مواد لازم برای سوپ اتم
 
* کره : 2 قاشق
* پیاز : 1 عدد
* هویج : 1 عدد
* کدو : 1عدد
* سیب زمینی : 1 عدد
* شیر : نصف لیوان
* نمک و فلفل : به مقدار لازم

ادامه مطلب
اطلاعات اولیه
دستگاه گردش خون و لنف شامل قلب ، شریانها ، وریدها ، مویرگها و رگهای لنفی است. خون پمپ شده از قلب که حاوی مواد غذایی و اکسیژن می‌باشد توسط شریانها در بدن توزیع می‌شوند. شریانها پس از انشعاب به شاخه‌های باریک ، شریانچه‌ها را بوجود می‌آورند و شریانچه‌ها نیز به انشعابات باریکتری به نام مویرگ ختم می‌شوند.مبادله مواد بین خون و سلولهای ارگانهای مختلف در سطح مویرگها انجام می‌گیرد. پس از مبادله مواد ، خون مویرگی به وریدچه‌
لاک ناخن چه بلایی سر شما میاورد؟
مجله زیبا - بیشتر مواد آرایش در بازار با مواد شیمیایی تهیه شدند و بدون شک مواد شیمیایی برای بدن انسان مضر هستند . در این مطلب می خواهیم شما را با عوارض لاک ناخن آشنا کنیم همراه ما باشید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
ایکس شیمی
با اتکا به قدرت لایزال الهی و در راه خدمت به خلق ، ایکس شیمی با ایجاد بستری مناسب  در سراسر ایران  و با به کارگیری افراد مجرب سعی بر تامین و توزیع تخصصی مواد شیمیایی با گرید آزمایشگاهی با کیفیت داشته و در این راه سال ها تجربه و فعالیت خود در این عرصه را به خدمت گرفته تا در خدمت شما هموطنان عزیز باشد و در این راستا رضایت مشتریان را در اولویت اهداف خود قرار داده است .
ایکس شیمی با برخورداری از مجرب ترین متخصصان بازار مواد شیمیایی آزما
ایکس شیمی
با اتکا به قدرت لایزال الهی و در راه خدمت به خلق ، ایکس شیمی با ایجاد بستری مناسب  در سراسر ایران  و با به کارگیری افراد مجرب سعی بر تامین و توزیع تخصصی مواد شیمیایی با گرید آزمایشگاهی با کیفیت داشته و در این راه سال ها تجربه و فعالیت خود در این عرصه را به خدمت گرفته تا در خدمت شما هموطنان عزیز باشد و در این راستا رضایت مشتریان را در اولویت اهداف خود قرار داده است .
ایکس شیمی با برخورداری از مجرب ترین متخصصان بازار مواد شیمیایی آزما
مواد لازم برای تهیه کشمش پلو با مرغ
۲ پیمانه برنج
۱ عدد سینه مرغ
۱/۲ پیمانه کشمش پلویی
۳ قاشق غذاخوری پیاز داغ
۳۰ گرم کره
زعفران دم کرده به مقدار لازم
نمک، فلفل و زرچوبه به مقدار لازم

مواد لازم برای تهیه کشمش پلو با مرغ
ادامه مطلب
روش های درمانی جراحی زخم:
دبریدمان:
فرآیند تمیز کردن بافت های مرده ، کثیف و آلوده به میکروب ها ، دبریدمان نامیده می شود. مهم ترین قسمت درمان زخم ، دبریدمان است. این یک رویا خواهد بود که منتظر بمانید تا زخم بدون دبریدمان کافی بهبود یابد. عمل دبریدمان می تواند با برش پوست بافت های مرده ، شستشو با وسایل کورت یا برس ، تمیز کردن با دستگاه های شستشوی فشار قوی انجام شود.
بخیه، نزدیک کردن:
اگر پایه زخم به تمیزی کافی رسیده باشد ، لبه های زخم را می توان با
مواد افزودنی بتن چیست؟
مواد افزودنی به بتن، مخلوطی از مواد شیمیایی مخصوص است که به صورت محلول یا پودر عرضه می شود. مواد مضاف در هنگام مخلوط کردن بتن افزوده می شود تا بعضی از خصوصیات بتن تازه یا سخت شده را تغییر دهد، چنانچه طرح اختلاط بتن به طور مطلوب انجام شود، در بیشتر موارد نیازی به مواد افزودنی نیست. مواد افزودنی قادرند بعضی از خصوصیات بتن را تغییر دهند. مواد افزودنی به مقدار کم به بتن اضافه می شوند، بنابراین در هنگام مصرف به کنترل بسیار د
دفاع وکیل مواد مخدر از متهم
پرونده‌های مواد مخدر به پرونده‌های مهم و کلان و پرونده‌های خرد تقسیم می‌شود که هر دو نوع آن دارای حساسیت بسیار زیاد است.به جهت انگیزه‌های مالی، معمولاً اکثر وکلا چنین پرونده‌هایی را قبول می‌کنند.
اما تعداد وکلای متخصص در این حوزه در کل کشور، کمتر از صد نفر است! فلذا اکیداً توصیه می‌شودکه در مورد پرونده‌های حساس این چنینی پیگیری امور را به وکیل مواد مخدر متخصص و با تجربه بسپاریدتیم تخصصی وکلای مواد مخدر موس
سیستم تشخیص مواد منفجره مجموعه نوین سازان پاسارگاد تنها نمونه تولید شده در سراسر جهان بوده و هیچ نمونه مشابه داخلی و خارجی ندارد. این سیستم بر اساس صفر و یک کار کرده و میتواند انواع مواد منفجره را تشخیص داده و مشخص میکند که مواد منفجره وجود دارد یا خیر.
این سیستم در ۳ نوع طراحی و تولید شده و دارای دقت بسیار بالایی در تشخیص می باشد :
سیستم تشخیص مواد منفجره نفررو
سیستم تشخیص مواد منفجره خودرویی
سیستم تشخیص مواد منفجره کانتینری
شرکت نوین سازان
نفازولین (به انگلیسی:Naphazoline) به صورت مایع، نام مصطلح 1-نفتیل متیل 2-هیدروکلرید ایمیدازولین است. این دارو در گروه دارویی-درمانی داروهای مقلد سمپاتیک، ضداحتقان و تنگ کننده عروق چشم طبقه بندی می شود و به صورت قطره استریل چشمی تجویز می شود.
 
 

ادامه مطلب
طرز تهیه سالاد سزار
سالاد سزار یکی از سالادهای معروف و بسیار خوشمزه ایتالیایی است که مثل دیگر غذاهای ایتالیایی ( پاستا و پیتزا ) تقریبا در کل جهان شناخته شده است. این سالاد با مواد مختلفی تهیه می شود ، که شما هم می توانید به سلیقه خود برخی مواد را حذف و با مواد دیگری جایگزین کنید.
 

ادامه مطلب
خواص شکلات تلخشکلات حاوی میزان کمی ماده شیمیایی با ساختاری شبیه ماریجواناست که آناندامید نامیده می‌شود؛این ماده مستقیما روی مرکز لذت مغز اثر می‌گذارد
چربی سوزی و کمک به کاهش وزن
کاهش فشار خون
گشاد کننده عروق
افزایش جریان خون به مغز
محافظت پوست
بهبود فعالیت فکری
جلوگیری از فراموشی درسالمندان.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها