نتایج جستجو برای عبارت :

مزایای کاهش وزن با مینی بای پس معده

فرادید| با وجود اینکه بیش از ۲۵ میلیون از مردمان آمریکا و همچنین صد‌ها میلیون نفر در سراسر جهان از زخم معده در برخی مواقع از طول عمر خود رنج می‌برند، به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، همچنان لازم نیست که مصرف غذا‌های تند را کاهش دهید. بر خلاف باور عمومی، غذا‌های تند باعث ایجاد زخم معده نمی‌شوند. استرس نیز جز عوامل ایجاد کننده زخم معده محسوب نمی‌شود (با این حال در صورتی که شما زخم معده دارید، هر دو مورد نام برده شده می‌توانند علائ
به گزارش ایلنا، با وجود اینکه بیش از ۲۵ میلیون از مردمان آمریکا و همچنین صد‌ها میلیون نفر در سراسر جهان از زخم معده در برخی مواقع از طول عمر خود رنج می‌برند، به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، همچنان لازم نیست که مصرف غذا‌های تند را کاهش دهید. بر خلاف باور عمومی، غذا‌های تند باعث ایجاد زخم معده نمی‌شوند. استرس نیز جز عوامل ایجاد کننده زخم معده محسوب نمی‌شود (با این حال در صورتی که شما زخم معده دارید، هر دو مورد نام برده شده می‌توا
اسپاسم معده انقباضات عضلات شکمی (ABS) ، معده یا روده است. بسته به اینکه کدام قسمت از بدن دچاراسپاسم باشد ،ممکن است درد درعضله معده یا گرفتگی معده احساس شود. در بیشتر موارد ، اسپاسم معده بی ضرر است ، اما می تواند نشانه ای از یک بیماری زمینه ای باشد. یکی از عاا معمول اسپاسم معده، بارداری است.
ادامه مطلب
بر خلاف شایعات رایج درباره جراحی لاغری، این جراحی امروزه بسیار ایمن و کم خطر انجام می شود. همچنین اکنون جراحی های لاغری بر خلاف گذشته که به دلیل استفاده از روش های باز و تهاجمی بسیار چالش برانگیز تر بود، به روش لاپاراسکوپی که جدیدترین روش جراحی لاغری است. در ادامه به توضیح برخی از کم تهاجم ترین و ایمن ترین جراحی های لاغری می پردازیم:
۱.   اسلیو معده (آستینی کردن معده)
جراحی اسلیو معده عبارت است از برداشتن حدود ۸۰ درصد از معده که شامل قسمت ت
امان از نفخ معده 
امان از درد 
امان از غصه های بی پایانی که آخرش به درد معده ختم میشود 
غصه را دل خورد رو زخم را معده
پ ن: روم به دیوار باید بالا بیارم ولی خواهرم همش تو خونه س و نگران میشه و تا وقتی بالا نیارم معده دردم بهبود پیدا نمی کند.
الانم تو ماشین کرمانشاه نشستم منتظر مسافرم 
علل درد و سوزش معده می تواند فراتر از ریفلاکس و زخم معده باشد
دلایل بسیاری به جز لیست ذکر شده در بالا وجود دارد که می تواند به درد و سوزش معده کمک کند ؛ در اینجا چندین موارد از شایع ترین علل ایجاد حس سوزش معده وجود دارد که به شما کمک می کند تا مشکلتان را حل کنید.
ورم معده:
ورم معده یک نوع سوزش، آسیب و التهاب معده است. علایم رایجش شامل احساس سوزش پس از غذا یا هنگام دراز کشیدن، تهوع، نفخ شکم، درد شکمی، سکسکه و از دست دادن اشتها می باشد.

ادامه مطل
 

 
جراحی مینی بای پس معده نوعی جراحی لاغری است که ترکیبی از عمل اسلیو معده و بای پس معده به شمار می رود. کاهش وزن با مینی بای پس معده به دو صورت انجام می شود. این جراحی بر خلاف بای پس نرمال، روده کوچک و معده را تنها با یک آناستوموز (نقطه اتصال) به یکدیگر متصل می کند. به همین دلیل جراحی مینی بای پس معده با نام بای پس تک آناستوموزی نیز شناخته می شود.
تفاوت مینی بای پس معده با بای پس معده چیست؟
در جراحی مینی پس تنها یک آناستوموز (نقطه اتصال معده
 
 
بای پس معده نوعی جراحی لاغری است که با تغییر معده و بخشی از روده موجب تغییر نحوه گوارش غذا و کاهش وزن می شود. پس از جراحی بای پس معده، غذا وارد برخی بخش های معده و روده کوچک که وظیفه جذب غذا را بر عهده داشتند، نخواهد شد. به همین دلیل بدن تمام کالری های غذا را دریافت نکرده و در نتیجه موجب کاهش وزن می شود
یک روز قبل از جراحی: روز قبل از جراحی تغذیه بیمار به رژیم مایعات رقیق محدود خواهد شد. رژیم مایعات رقیق شامل غذاهای رقیقی است که یا خود مایع ه
یکی از شایع ترین مشکلات افراد در همه سنین درد معده است که به دلایل مختلفی رخ می دهد. طب سنتی و داروهای خوراکی و دمنوش های گیاهی کمک فراوانی به درمان درد معده می کند ، شما می توانید با استفاده از این مواد گیاهی از اثرات تلخ و عوارض استفاده از داروهای شیمیایی خودداری کنید واز روش های درمان درد معده گیاهی بهره ببرید.
شایع ترین علل درد معده و درمان های خانگی آن
زخم معده یکی از علت های درد معده
ادامه مطلب
علت درد معده
مشکلات شکمی خیلی مرسوم هستند پس دل درد شما میتونه ناشی از چند تا دلیل مختلف باشد. اینجا تعدادی از دلایل مرسوم هر نوع دل دردی بیان شده؛ ورم معده، اسید معده، عدم تحمل لاکتوز و استرس.
ورم معده:
که میتونه ناشی از هر چیزی باشه،که شامل مسمومیت های باکتریایی،استفاده از داروهای مشخص،سن و سال،تنباکو و یا استفاده از الکل باشه.ورم معده میتونه باعث ایجاد درد در قسمت های بالایی شکم باشد.و حس پر بودن در شکم.

ادامه مطلب
 
در صورتی که پس از مشاوره، جراح لاغری خوب تشخیص داد که شما یک کاندید خوب برای عمل لاغری هستید، باید به سراغ انتخاب نوع جراحی بروید. هر یک از این جراحی های لاغری مزایا و معایب خاصی دارند که پزشک بر اساس نیاز و ویژگی های بیمار یکی از آنها را برمی گزیند. پس از جراحی معده کوچک شده و زودتر پر می شود که همین امر منجر به کاهش وزن بیمار خواهد شد.
انواع جراحی لاغری
جراحی لاغری یک روش جراحی برای کاهش وزن است که با تغییر نحوه گوارش غذاها به کاهش کالری د
 
 
اسلیو معده نوعی جراحی لاغری است که طی آن اندازه معده به منظور کمک به کاهش وزن، کوچک می شود. حدود ۸۰ درصد از معده به شکل غیر قابل بازگشتی، برداشته می شود و بخش لوله مانند معده باقی می ماند. گنجایش بخش باقی مانده معده تنها ۴ اُنس یا ۱۲۰ میلی لیتر است که بسیار کمتر از گنجایش طبیعی معده است.
نشتی اسلیو معده به چه معناست؟
نشتی معده یکی از عوارض اسلیو معده محسوب می شود و به معنی وجود سوراخ یا درز کوچکی در کیسه ی جدید معده و خروج شیره گوارشی از مع
پلیسه معده کم تهاجمی ترین و جدید ترین روش جراحی لاغری است که به کاهش حدود ۷۰ درصد از حجم معده می پردازد.این روش شامل قرار دادن یک شی خارجی (مانند جراحی حلقه معده) نمی باشد. همچنین برخلاف اسلیو معده ، می تواند برگشت پذیر باشد زیرا قسمتی از معده برداشته نمی شود. علاوه بر این بر خلاف بای پس معده ، روده کوچک هیچگونه تغییری نخواهد کرد.پلیسه معده نوعی جراحی لاغری محدود کننده است. در واقع این جراحی، میزان غذایی که معده می تواند به طور معمول نگه دا
 
این پاورپوینت در 17 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از علل زخم معده در کودکان،آزمایش های تشخیص زخم معده،انواع زخم معده،بررسی روش های درمان زخم معده کودکان و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد زخم معده کودکان از معتبرترین منابع پزشکی روز در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید 
 
 
 
دانلود فایل
 
 
افراد بیش از حد چاق که بی ام آی (BMI) بالای ۳۰ دارند و به دنبال راهی برای کاهش وزن خود هستند، معمولا پیشنهاد استفاده از راهکار بالون معده و انجام جراحی اسلیو معده را بیش از سایر روش ها می شنوند. اما از بین روش های بالون معده و جراحی اسلیو کدام یک بهتر و کم خطرتر است؟
بالون معده چیست؟
بالون معده یک کیسه ی شبیه به بادکنک سیلیکونی پر از محلول نمکین یا سالین است. بالون در داخل معده قرار گرفته و به روش های زیر به کاهش وزن فرد کمک می کند بالون تنها د
بالون معده چیست؟
بالون معده یک کیسه ی شبیه به بادکنک سیلیکونی پر از محلول نمکین یا سالین است. بالون در داخل معده قرار گرفته و به روش های زیر به کاهش وزن فرد کمک می کند:
· کاهش میزان غذایی که بیمار می تواند مصرف کند
· احساس سیری سریع تر
· کندتر کردن پروسه ی خالی شدن معده
· ایجاد تغییر در میزان هورمون کنترل اشتها
چه کسانی می توانند از روش بالون معده استفاده کنند؟
· افرادی که شرایط زیر را دارند، ممکن است بتوانند از روش بالون معده برای لاغری بهر
1.از خواص درمانی عسل می توان به درمان مشکلات پوستی با ماسک عسل اشاره کرد و همچنین در درمان مشکلات معده یکی از بهترین داروهای طبیعی استفاز عسل و زنجبیل است.
2.دردهای معده را از بین میبرد و زخمهای معده را درمان میکند. درصورتی که عسل با سایر غذاها مصرف شود، اسید معده را کاهش میدهد.
3.تنظیم عملکرد روده و درمان کولیت با عسل ممکن می شود و مصرف مرتب و مداوم عسل باعث کار منظم و طبیعی دستگاه گوارش میگردد.
4.عسل برای تقویت و نشاط بدن موثر است، نوشیدن یک لیو
جراحی مینی بای پس معده از جدیدترین روش های جراحی لاغری است که ترکیبی از عمل اسلیو معده و بای پس معده به شمار می رود. کاهش وزن با مینی بای پس معده به دو صورت انجام می شود. این جراحی بر خلاف بای پس نرمال، روده کوچک و معده را تنها با یک آناستوموز (نقطه اتصال) به یکدیگر متصل می کند. به همین دلیل جراحی مینی بای پس معده با نام بای پس تک آناستوموزی نیز شناخته می شود.
با بستن میزان قابل توجهی از حجم معده در جراحی مینی بای پس معده، میزان غذایی که معده می
راه های خلاصی از درده معدهعلت درد معدهمشکلات شکمی خیلی مرسوم هستند پس دل درد شما میتونه ناشی از چند تا دلیل مختلف باشد. اینجا تعدادی از دلایل مرسوم هر نوع دل دردی بیان شده ؛ ورم معده ، اسید معده ، عدم تحمل لاکتوز و استرس.
ورم معده:
که میتونه ناشی از هر چیزی باشه, که شامل مسمومیت های باکتریایی, استفاده از داروهای مشخص, سن و سال, تنباکو و یا استفاده از الکل باشه.ورم معده میتونه باعث ایجاد درد در قسمت های بالایی شکم باشد.و حس پر بودن در شکم .
ادامه م
 
جراحی اسلیو معده روشی آسان برای کاهش وزنی سریع می باشد عمل کوچک کردن معده با لاپاراسکوپ معجزه نمی کند بلکه این جراحی به فرد چاق کمک می کند تا زندگی سالم تری داشته باشد. عمل اسلیو معده ابزار مفیدی برای کاهش وزن می باشد که نیاز به تعهد مادام العمر فرد دارد. خود جراحی به تنهایی نمی تواند موجب کاهش وزن بیمار شود بلکه لازم است عادات غذایی و برنامه ورزشی پس از جراحی لاغری برای همیشه تغییر کند.
آیا جراحی اسلیو معده خطرناک است؟
هر جراحی به طور مشخص
پسر جوانی مریض شد.
اشتهای او کور شد و از خوردن هر چیزی معده‌اش او را معذور داشت.
 
حکیم به او عسل تجویز کرد.
 
جوان می‌ترسید باز از خوردن عسل دچار دل‌پیچه شود لذا نمی‌خورد.
حکیم گفت: بخور و نترس که من کنار تو هستم.
جوان خورد و بدون هیچ دردی معده‌اش عسل را پذیرفت.
حکیم گفت: می‌دانی چرا عسل را  معده تو قبول کرد و پس نزد و زود هضم شد؟
جوان گفت: نمی‌دانم.
 
حکیم گفت: عسل تنها خوراکی در جهان طبیعت است که قبل از هضم کردن تو، یک‌بار در معده زنبور هضم شد
چند روش برای رسیدن به معده مسطح
 
از دست دادن چربی اطراف میانه شما می تواند نبردی باشد.
علاوه بر اینکه یک عامل خطر برای چندین بیماری است ، چربی اضافی شکم ممکن است احساس نفخ و دلسردی کند.
خوشبختانه ، نشان داده شده است که چندین استراتژی به ویژه در کاهش اندازه کمر شما مؤثر است.
اگر آرزوی داشتن معده صاف را دارید ، این مقاله ممکن است فقط آنچه شما نیاز دارید ، باشد.
در اینجا 30 روش علمی پشتیبانی شده برای کمک به شما در رسیدن به هدف خود از معده صاف ارائه
این پاورپوینت در 17 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از علل زخم معده در کودکان،آزمایش های تشخیص زخم معده،انواع زخم معده،بررسی روش های درمان زخم معده کودکان و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد زخم معده کودکان از معتبرترین منابع پزشکی روز در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید 
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
اسلیو معده در حقیقت شایعترین عمل لاغری می باشد
یعنی بیشتر افرادی که چاقی مفرط دارند نیاز به عمل اسلیو پیدا می کنند .
ابتدا بگوییم اسلیو یعنی چی ؟
در این مقاله بصورت کامل شرح داده شده است که اسلیو معده چیست؟
چنانچه به زبان انگلیسی علاقه مند باشید مقاله های دیگری نیز در این زمینه منتشر شده است.
بنا بر این اگر به عکس بالا نگاه شود در این عمل به وسیله منگنه های مخصوص75 الی 80 در صد از معده بریده شده و از شکم خارج می شود.
بهتر است بدانیم که این کار بوسی
برای شروع باید گفت هدف هر دو جراحی، دستیابی به وزنی ایده آل و حفظ آن می باشد. این دو جراحی با کاهش مقدار غذای دریافتی بیمار و دادن احساس سیری به وی موجب کاهش وزن آنها می شود.
بیماران باید تا هفته ها از رژیم غذایی بعد از جراحی لاغری پیروی کنند و سپس رو یه زندگی سابق را برای همیشه کنار بگذارند. هیچ یک از این جراحی ها بازگشت پذیر نیستند. هر دوی آنها می توانند موجب بهبود بیماری های مرتبط با چاقی مانند دیابت، فشار خون بالا و آپنه خواب بشوند.
به طور کل
جراحی لاغری چیست؟
جراحی لاغری روشی است که از طریق اعمال تغییرات بر روی سیستم گوارشی به کاهش وزن کمک می کند. برخی از انواع جراحی های لاغری اندازه معده را کوچک می کنند تا بیمار کمتر غذا خورده و سریع تر احساس سیری کند. دیگر انواع جراحی های لاغری ممکن است با تغییر روده کوچک و در نتیجه دستکاری جذب کالری و مواد غذایی به کاهش وزن بیمار کمک کنند.
در صورتی که مبتلا به چاقی مفرط هستید و از دیگر روش های طبیعی و غیر طبیعی جواب نگرفته اید، جدیدترین متد جرا
اگر برای درمان چاقی مفرط خود انواع رژیم ها و برنامه های ورزشی سخت را امتحان کرده اید و به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اید، جراحی لاغری  تنها راه حل مشکل شماست. امروزه روش های جراحی متنوعی برای کاهش وزن مفرط وجود دارد که دو روش نسبت به سایرین قوی تر و پرطرفدارتر هستند: جراحی اسلیو معده و جراحی بای پس معده. در اینجا ما می خواهیم بدانیم که به طور کلی اسلیو معده بهتر است یا بای پس معده
+   با آنکه هر دو روش بعد از ۲ سال کاهش وزن یکسانی را حاصل خواهند کر
تحقیق آدنوکارسینوم معده
دانلود
تحقیق با موضوع آدنوکارسینوم معده، در قالب word و در 68 صفحه، قابل
ویرایش، شامل فصل اول: مقدمه، نقش ژنتیک در اتیولوژی آدنوکارسینوم معده،
عوامل خطرساز آدنوکارسینوم معده، ضایعات پیش سرطانی آدنوکارسینوم معده،
آدنوکارسینوم معده؛ غربالگری
بر اساس گزارش‌های انجمن متخصصان معده و روده آمریکا تقریباً ۴ میلیون نفر از زخم معده رنج می‌برند و از هر ده نفر یک تن در دوره‌ای از زندگی خود به این عارضه مبتلا خواهد شد. و یکی از پیامدهای آن خونریزی می باشد. بنابراین آگاهی از علایم خونریزی معده بسیار مهم است، در ادامه به علائم خونریزی معده اشاره می‌شود.
ادامه مطلب
درمان ورم معده با تغییرات در سبک زندگی
ایجاد تغییراتی در سبک زندگی واقعا می‌تواند در کاهش نشانه‌های گاستریت موثر باشد. بااین‌حال همچنان باید با پزشک‌تان مشورت کرده و درمان دارویی مناسب را همراه با تغییرات در سبک زندگی و راهکارهای خانگی داشته باشید.
ادامه مطلب
بالاخره روزهای متوالی غصه خوردن معدمون رو باز ناراحت کرد 
و وقتی معده درد می گیرم دیگه همه چی فراموش میشه و فقط معده 
خیلی حالم بده ,من مستحق این درد کوفتی نیستم
باید برم پیش پزشک .
وبنیامین حالش خیلی بده,  خیلی دلتنگه خیلی داغونه 
نمی دونم چکار کنم بهتر بشه ....
کلا روز تعطیلی هاشو با گریه سپری می کنه...
من اینور دنیا غصه افزایش نرخ همه چی و بیکاری خودم و تنش محیط کار و و این اواخر درد معده  نمیزاره به عشق فکر کنم ...نمیزاره دلتنگ شم فقط ته قلبم یک
زعفران چاشنی و رنگ دهنده غذا می باشد زعفران موجب کاهش چربی و کلسترول خون می گردد. زعفران آرام بخش، اشتها آور، ضد اسپاسم، پیشگیری کننده از بیماریهای قلبی و سرطان، تقویت کننده حافظه و کاهش دهنده فشار خون است. از گیاه زعفران در درمان بیماری آسم، بیماریهای پوستی، بیماری های چشم، عفونت ادراری، یرقان، پیش انداختن قاعدگی، رفع نفخ شکم، درمان معده درد و درمان کم خونی استفاده می شود.
زعفران به هضم غذا کمک می کند و تقویت کننده معده می باشد و به عنوان م
 انواع دمنوش های خانگی
نوشیدنی لیمو: یک عدد لیمو را در یک لیوان آب ولرم بفشارید. بهتر است کمی عسل نیز به آن اضافه کنید تا تاثیر آن بیشتر باشد.
نوشیدنی زنجبیل: برای درمان درد معده ناشی از سوء هاضمه بهترین گزینه است. زنجبیل را می توان به صورت مربای آن، یا میوه خشک نیز مصرف کرد. اگر از زخم معده رنج می برید بهتر است یک رژیم حاوی زنجبیل در شکل دمنوش یا مربا داشته باشید.
نوشیدنی بابونه: بابونه ضد اسپاسم و ضد التهاب است. دمنوش بابونه به آرام شدن دردهای
یک ضرب المثل چینی می گوید: «اگر بیماری در معده نباشد بیمار نمی میرد». این ضرب المثل ساده اهمیت و ارزش ارگانی به نام معده را نشان می دهد.
 متأسفانه همه ما عادت هایی داریم که به بدن آسیب می زند و معده نیز از این آسیب ها در امان نیست. این عادت ها باعث بالا آمدن اسید معده، دل درد، زخم معده، سرطان و غیره می شود. اما می شود با تغییر عادت های بد از بسیاری از این مشکلات در امان بود.پرهیز از زیاده روی در مصرف قهوه و شکلات سیاه و زیاده روی نکردن در مصرف غذاه
بیدار شدن از خواب با معده درد موضوع خوشایندی نیست و موجب می شود تا روز بدی را آغاز کنید. معده درد ممکن است مانند نفخ یا احساس سوزش به نظر برسد و گاهی اوقات با حالت تهوع همراهی می شود. دلایل بسیاری می توانند موجب معده درد در صبح شوند. گاهی اوقات باید برای بررسی دقیق و شناسایی عامل مشکل آفرین به پزشک مراجعه کنید.


به گزارش :
ادامه مطلب
 
 
طی انجام برخی از اعمال جراحی لاغری مثل اسلیو معده یا بای پس آن، بخش های زیادی از معده برداشته میشود و طبیعی است که تولید و ترشح موارد بالا کاهش پیدا کند که همگی میتواند روی کاهش وزن اثر بگذارد.
نقش معده در گوارش غذا : عملکرد و وظایف معده
معده خالی است و بدن نیاز به غذا دارد، بنابراین هورمون گرلین یا همان هورمون گرسنگی توسط معده ترشح میشود تا شما را وادار به خوردن غذا کند.
شما غذا میخورید و غذا وارد مری میشود
غذا از دروازه معده (کاردیا) وارد
یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: روزه گرفتن موجب بروز بیماری و زخم معده نمی‌شود.
به گزارش ایسنا، ‌سیدحسن عابدی اظهار کرد: روزه‌داری صحیح که با کاهش مصرف غذا همراه است، نتایجی مانند کم شدن چربی‌های ذخیره، کم شدن میزان چربی خون و کلسترول و فعال شدن سیستم ایمنی بدن را به دنبال دارد.
ادامه مطلب
جراحی مینی بای پس معده کاملا بازگشت پذیر است. اگر فرد پس از جراحی مینی بای پس دچار مشکل خاصی شود و یا به درستی به تغییرات ناشی از آن پاسخ ندهد، می توان تغییرات را به حالت اول بازگرداند. جراحی بازگشت مینی بای پس معده می تواند در طول دوره نقاهت جراحی اول و یا در هر زمان پس از جراحی که بیمار مشکل خاصی داشته باشد، انجام گیرد. سایر مزایای جراحی مینی بای پس معده شامل موارد زیر است:
از آنجایی که جراحی مینی بای پس معده از پیچیدگی و دشواری کمتری برخوردار
راه های جلوگیری و درمان میکروب معده
عفونت هلیکوباکتر پیلوری یا میکروب معده هنگامی رخ می دهد که نوعی باکتری به نام هلیکوباکتر پیلوری معده شما را آلوده کند. این معمولاً در دوران کودکی اتفاق می افتد. یک علت شایع زخم معده ، میکروب معده ممکن است در بیش از نیمی از افراد جهان وجود داشته باشد.
 
اکثر مردم نمی دانند که آنها میکروب معده دارند، زیرا هیچگاه از این میکروب بیمار نمی شوند. اگر علائمی از زخم معده ایجاد کنید ، پزشک احتمالاً شما را از نظر میکر
درمان سوزش معده و رفلاکس
آیا از سوزش معده رنج میبرید؟ آیادر معده احساسی مانند آتش می کنید؟! خوب شما تنها نیستید.بسیاری از مردم هستند که این احساس ناخوشایند را تجربه می کنند ، به غیر از احساس سوزش، ممکن است از احساس ناراحتی در بالای شکم یا زیر قفسه سینه ،نفخ و احساس سیری در هنگام غذا خوردن و تهوع نیز رنج ببرید. درمان سوزش معده و رفلاکس که حالاتی به واقع ناخوشایند هستند به دسته های مختلفی تقسیم می شود که علاوه بر آنها راهی بسیار ساده برای رفع
معده زنبور عسل
 
این حشره با تمام کوچکی اش دو معده دارد ، شهد گلهای مکیده شده وارد معده اول می شود که بوسیله دریچه ای به معده دوم مربوط است . معده دوم عملیات گوارشی را انجام می دهد .معده اول را کیسه عسلی یا چینه دان می گویند کلیه مراحل تبدیل شهد به عسل در این معده انجام گرفته و عسل رسیده و آماده شده از طریق خرطوم زنبور به سلولهای مومی شکل ریخته می شود . کیسه عسلی به وسیله دریچه ای به معده دوم ( معده اصلی ) منتهی می شود زنبور عسل در صورت لزوم جهت تغذ
حس سیر شدگی زودرس، وجود خون در استفراغ، سوء هاضمه و ترش کردن، کاهش اشتها، کاهش وزن، خستگی و ضعف طولانی مدت از علائم بروز سرطان معده است.
متاسفانه سرطان معده در کشور ما بسیار شایع است و میزان ابتلای ایرانیان به این نوع سرطان بیشتر از اکثر کشورهای جهان است.در بعضی بررسی‌های انجام شده سرطان معده به عنوان شایع‌ترین سرطان در مردان و یکی از سه سرطان شایع در زنان ایرانی شناخته شده است. علت این امر به خوبی مشخص نیست ولی عادات غذایی به احتمال فراوان
 
 
جراحی اسلیو معده که با نام معده برداری آستینی نیز شناخته می شود، یکی از انواع جراحی های لاغری است که برای درمان  جراحی چاقی مفرط استفاده می شود.
مرحله اول: ارزیابی اولیه
اولین قدم قبل از تصمیم گرفتن و شروع مراحل جراحی اسلیو معده این است که مطمئن شوید آیا کاندید مناسبی برای جراحی لاغری هستید یا خیر؟ سازمان جهانی سلامت چندین معیار برای انتخاب این کاندید تعیین کرده است که جراح لاغری و موسسه بیمه با توجه با این معیار ها فرد را ارزیابی می
عمل اسلیو معده یک عمل لاغری بسیار موثر برای کاهش وزن دائمی در افرادی است که با چاقی مفرط مواجه هستند. کسانی که زیر تیغ این جراحی می‌روند خیلی سریع تر از سایر عمل های لاغری دیگر اضافه وزن خود را از دست می‌دهند
 
جوانب مثب و مزایای عمل اسلیو معده
 
دوره نقاهت و بهبودی سریع (یکی از بزرگترین مزایای عمل اسلیو معده )
این عمل با شیوه لاپاراسکوپی انجام می‌شود (با افتخار). از مزایای انجام عمل لاغری با این شیوه می‌توان به کاهش اندازه برش جراحی، کاهش
 
بازگشت اسید به مرس با ریفلاکس که در میان مردم به نام ترش کردن شناخته می شود به معنی آسیب های موکوزی و نشانه های مزمن در اثر بازگشت غیر عادی و محتویات و اسید معده به مری است. یک پنجم ایرانی ها مبتلا به ریفلاکس معده هستند ،یعنی حداقل هفته ای یک یا دوبار ترش می کنند .
ادامه مطلب
مصرف برخی از قرص ها و داروها با معده خالی میتواند عوارض جبران ناپذیری به بدن وارد کنند.همچنین اگر معده پر باشد میتواند اثر و عملکرد بهتری داشته باشد.
افرادی بر طبق عادت خود قرص ها را ناشتا و یا طبق دستور پزشک خود با معده خالی مصرف می کنند. اما برخی داروها هستند که اگر با معده خالی مصرف شوند خطراتی را به همراه دارند.
داروهایی وجود دارند که روی دفترچه راهنمای خود نوشته شده است که با غذا مصرف شود که به این معنی است که اگر آن را با معده خالی مصرف کر
زخم معده چیست؟
زخم های معده، زخم های دردناکی در دیواره معده هستند. زخم معده نوعی زخم گوارشی است. زخم معده زمانی به وجود می آید که لایه ضخیم مخاط که از معده در برابر اسیدهای گوارشی محافظت میکند، نازک شود. این امر به اسیدهای گوارشی امکان تجزیه بافت های پوشاننده معده را داده و ایجاد زخم میکند. زخم معده به آسانی قابل درمان است، اما در صورتی که درمان مناسب برای آن صورت نگیرد، وخیم خواهد شد. زخم معده به‌خصوص اگر براثر مصرف مسکن‌ ایجاد نشده باشد،
به نام خدا
 
معده و بیماری معده یکی از شایع ترین بیماری ها در بین بیماران هستش
هر روزه خیلی عظیمی از مردم به این بیماری های گوارشی دچار می شوند
از بد خوری و عدم حفظ صحه معده از جمله عوامل آن می باشد .
 
از درمان های ساده و خانگی در درمان زخم معده که از تجربیات نویسنده و مجربات بزرگان از جمله اقای دکتر احمدیه در کتاب راز درمان به ان اشاره کرده است .
استفاده از روغن بادام شیرین خوراکی بعد از غذا هستش که باعث تقویت جداره معده می شود و زخم معده را پا
رفلاکس اسید معده زمانی اتفاق می‌افتد که اسید معده‌ی شما به داخل مری برگردد. زمانی که این اتفاق می‌افتد، امکان دارد که شما مزه‌ی ترش مایعی را در انتهای گلوی خود احساس کنید. این موج از اسید معده می‌تواند پوشش مری شما را تحریک و اذیت کرده و باعث بروز سوزش معده، معده درد یا به اصطلاح ترش کردن معده شود.اگر شما به‌ندرت به این مشکل دچار می‌شوید، نیازی نیست برای درمان معده درد تغییراتی اساسی در نحوه‌ی زندگی خود ایجاد کنید. استفاده از داروهای بد
 

 
جواد خیابانی گزارشگر محبوب و سرشناس که گزارش او در بازی ایران و استرالیا فراموش نشدنی است به تازگی بیش از ۳۰ کیلو وزن کم کرده
جراحی اسلیو معده روشی آسان برای کاهش وزن سریع 
عمل اسلیو معده با لاپاراسکوپ معجزه نمی کند بلکه این جراحی به فرد چاق کمک می کند تا زندگی سالم تری داشته باشد.  خود جراحی به تنهایی نمی تواند موجب کاهش وزن بیمار شود بلکه لازم است عادات غذایی و برنامه ورزشی پس از جراحی لاغری برای همیشه تغییر کند. 
جراحی اسلیو معده خطر
این روز ها می شنویم که برای کاهش وزن یا سلامتی بیشتر، بهتر است شب ها شام نخوریم. 
اما به دلایل زیر این رویه غلط است:
خالی نگه داشتن معده به مدت طولانی سبب تجمع مایعات مضر در آن می گردد.وقتی که شام نخورید در نوبت بعدی یعنی صبحانه یا نهار به دلیل گرسنگی زیاد سلول ها ولع شما به غذا بیشتر شده چه بسا چاق تر شوید.خالی بودن معده در خواب باعث می شود که طبیعت به تحلیل رطوبات اصلی بدن که برای تغذیه سلول ها لازم است بپردازد که منجر به ضعف عمومی می گردد.
@salama
نشتی معده یکی از عوارض اسلیو معده محسوب می شود و به معنی وجود سوراخ یا درز کوچکی در کیسه ی جدید معده و خروج شیره گوارشی از معده به درون شکم می باشد.
علائم نشتی اسلیو معده کدامند؟
برخی از شایع ترین علائم و نشانه های نشتی اسلیو معده عبارت است از:
 
·         افزایش ضربان قلب
·         تنگی نفس
·         درد در ناحیه شکم
·         درد در قفسه سینه
·         شانه درد
·         سرگیجه
·         تب
·         احساس بیماری و نگرانی
در صورتی ک
جراحی های لاغری به روش لاپاراسکوپی نوعی روش مدرن و موثر هستند که تاکنون به میلیون ها نفر کمک کرده تا وزن اضافی خود را کم و زندگی سالم تری را تجربه کنند. انواع عمل معده برای لاغری مثل اسلیو معده  ، حلقه معده و یا بای پس معده  این امکان را برای بیمار فراهم می کنند تا عادات غذایی غلط را تغییر دهند و به طور موفقیت آمیزی وزن کم کرده و آن را حفظ کنند. همچنین بسیاری از بیماری هایی که فرد در زمان چاقی به آنها مبتلا بوده، پس از جراحی لاغری بهبود خو
مرحله اول: ارزیابی اولیه
اولین قدم قبل از تصمیم گرفتن و شروع مراحل جراحی اسلیو معده این است که مطمئن شوید آیا کاندید مناسبی برای جراحی لاغری هستید یا خیر؟ سازمان جهانی سلامت چندین معیار برای انتخاب این کاندید تعیین کرده است که جراح لاغری و موسسه بیمه با توجه با این معیار ها فرد را ارزیابی می کنند.
مرحله دوم: پیدا کردن جراح لاغری
پس از کاندید شدن برای جراحی اسلیو معده باید از جراح لاغری مورد نظر خود وقت مشاوره اولیه دریافت کنید. همچنین می تو
درمان معده درد, علل معده درد و تسکین آن
معده درد به دلایل مختلفی ایجاد می شود. تغذیه نقش بسیار مهمی در پیشگیری و تسکین و درمان دردهای معده دارد. بیماری های مختلفی موجود است که از علایم آن ها معده درد می باشد.
معده درد جزء آن دسته دردهایی است که اغلب افراد آن را تجربه کرده اند. درد معده ناشی از عوامل مختلفی است. یکی از عواملی که به سرعت بر معده تاثیرگذار است، استرس و اضطراب می باشد. در این مطلب علت های معده درد و چگونگی درمان آن را بیان خواهیم کرد.
تقویت و پاکسازی معده با داروهای گیاهی
 
 
 
بسیاری از افراد هستند که از تلخی دهان یا حالت تهوع شکایت دارند، همه این علائم از دیدگاه طب سنتی نشانه وجود مشکلی در معده است که به کمک تدابیر پاکسازی معده می‌توان به‌راحتی آن را برطرف کرد.

مصرف رب انار  و رب سیب به تقویت و پاکسازی معده از مواد زائد کمک می‌کند
* رب انار و رب سیب راهی برای تقویت و پاکسازی معدهوجود تلخی دهان یا احساس تهوع از دیدگاه طب سنتی به دلیل وجود صفرای متعفن در معده است. صفرای عف
آبمیوه‌های حاوی شکر: مصرف این نوشیدنی‌ها با معده خالی از آنجا که با شکر تصفیه شده پر شده‌اند، میل شما را به پرخوری در طول روز افزایش داده و باعث ایجاد التهاب در بدن میشوند.
گوجه فرنگی: اگر از ریفلاکس معده یا زخم معده رنج می‌برید، قطعا نباید گوجه فرنگی را به وعده صبحانه خود اضافه کنید. گوجه فرنگی حاوی اسید تانیک است که میزان اسیدیته معده شما را افزایش داده و علائم تان را وخیم تر می کند.
چای و قهوه: مصرف این دو نوشیدنی در وعده‌ای که هنوز معده
درمان سوزش معده و رفلاکس
آیا از سوزش معده رنج میبرید؟ آیادر معده احساسی مانند آتش می کنید؟! خوب شما تنها نیستید.بسیاری از مردم هستند که این احساس ناخوشایند را تجربه می کنند ، به غیر از احساس سوزش، ممکن است از احساس ناراحتی در بالای شکم یا زیر قفسه سینه ،نفخ و احساس سیری در هنگام غذا خوردن و تهوع نیز رنج ببرید. درمان سوزش معده و رفلاکس که حالاتی به واقع ناخوشایند هستند به دسته های مختلفی تقسیم می شود که علاوه بر آنها راهی بسیار ساده برای رفع ای
طی جراحی اسلیو معده بخشی از معده برای همیشه جدا می شود و بقیه آن با استفاده از منگنه جراحی بسته خواهد شد. اندازه معده پس از جراحی تا 75 درصد کاهش پیدا می کند.
جراحی اسلیو معده، هم به تنهایی می تواند به عنوان یک روش درمان چاقی استفاده شود و هم ممکن است پیش نیازی برای انجام سایر جراحی های لاغری مانند بای پس معده باشد.
 
روند جراحی اسلیو معده چگونه است؟
قبل از شروع جراحی اسلیو معده، بیمار توسط تیم بیهوشی بیهوش خواهد شد. اسلیو معده معمولا به کمک دور
بی شک چاقی عامل بسیاری از بیماری های جدی و خطرناک مانند دیابت نوع دو، بیماری های قلبی، سکته مغزی و برخی سرطان ها مانند سرطان سینه و کولون می باشد  فهمیدن اینکه چرا افراد چاق به دنبال راهی برای کاهش وزن موثر هستند، اصلا سخت نیست. به همین دلیل جراحی لاغری امروزه یکی از پرطرفدارترین روش های کاهش وزن برای افراد چاق محسوب می شود.
جراحی لاغری به افرادی که دچار چاقی مفرط هستند، کمک می کند تا وزن کم کنند. در صورتی که فرد نتواند با ورزش و رژیم غذایی و
سرطان معده پنجمین سرطان شایع در جهان است. اگرچه این سرطان در ایالات متحده شایع نیست، ولی دارای شیوع بیشتری در میان مهاجران (به خصوص از کشورهای شرق آسیا) می باشد. سرطان معده در مجموع یکی از کشنده ترین سرطان ها در جهان است، زیرا متوسط طول عمر افرادی که این بیماری در آنها تشخیص داده می شود، تنها ۲۴ ماه است و شانس زنده ماندن فرد بیمار به مدت پنج سال پس از تشخیص و درمان نیز تنها حدود ۱۰ درصد است. با فرا رسیدن ماه نوامبر، ماه اطلاع رسانی در مورد سرطان
جراحی لاغری چیست؟
جراحی لاغری روشی است که از طریق اعمال تغییرات بر روی سیستم گوارشی به کاهش وزن کمک می کند. برخی از انواع جراحی های لاغری اندازه معده را کوچک می کنند تا بیمار کمتر غذا خورده و سریع تر احساس سیری کند. دیگر انواع جراحی های لاغری ممکن است با تغییر روده کوچک و در نتیجه دستکاری جذب کالری و مواد غذایی به کاهش وزن بیمار کمک کنند.
در صورتی که مبتلا به چاقی مفرط هستید و از دیگر روش های طبیعی و غیر طبیعی جواب نگرفته اید، جدیدترین متد جرا
به دلیل اثرات آرام بخش و تسکین دهنده ی نعناع، میتوان از آن برای کاهش نفخ و سایر مشکلات گوارشی استفاده کرد. نعناع با آرامش عضلات صاف موجود در معده، کار می کند و باعث خارج شدن گاز معده می شود.
هنگامی که نعناع با سایر گیاهان آرامش بخش مانند رازیانه، بابونه، شیرین بیان و گیاه شاه پسند به عنوان یک چای گیاهی ترکیب شود، ممکن است در کاهش علائم کولیک موثر باشد. اگر تصمیم دارید مخلوط گیاهی را که حاوی نعناع است به کودک خود بدهید، سعی کنید از مقادیر کم م
رابطه مستقیم مصرف خودسرانه "ژلوفن" و "سرطان معده" !
▫️استفاده خودسرانه از داروهایی همچون ژلوفن موجب ایجاد زخم در دستگاه گوارش می شود که به مرور زمان سرطان معده را به همراه دارد
+ محققان دریافتند کسانی که طی جوانی به دلیل اعتیاد آور بودن استامینوفن کدئین، ژلوفن را انتخاب کرده اند در بزرگسالی دچار مشکلات فشارخون بالا و درد‌های کلیوی شده اند
 دانلود پاورپوینت زخم معده
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
http://thesis2014.alborz-api.ir/thesis2014.alborz-api.ir › thesis2014_2019-12-31 › htmlپاورپوینت زخم معده و اثنی عشر | 3698۵ روز پیش - دانلود پاورپوینت زخم معده و اثنی عشر -. دانلود پاورپوینت در مورد زخم معده و اثنی عشر، در قالب ppt و در 10 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: زخم معده و اثنی ...http://key.emdadin.ir/key.emdadin.ir › htmlلینک فایل پاورپوینت بررسی زخم معده و اثنی عشرزخم معده و اثنی عشر, اثنی عشر,زخم معده ,پاورپوینت زخم معده و اثنی عشر,تحقیق زخم معده
نشانه های سردی معده چیست؟ دردهای معده به دلیل برخی ناپرهیزی‌ها بسیار شایع است، برای پیشگیری از ابتلا به این عارضه باید از حال معده خود آگاه باشید.
ترش کردن، نفخ معده، سوءهاضمه، بزرگی شکم و حالت تهوع همه
ازنشانه‌های سردی معده است، این بیماری پنهان که اکثر افراد جامعه به آن
مبتلا هستند ممکن است به دلایل متفاوتی از جمله خوردن آب سرد یا پوشیدن
پیش‌بند خیس در زمان ظرف شستن اتفاق افتد.طب سنتی فارغ از توصیه‌هایی که برای پیش
درمان سوزش معده و رفلاکس
آیا از سوزش معده رنج میبرید؟ آیادر معده احساسی مانند آتش می کنید؟! خوب شما تنها نیستید.بسیاری از مردم هستند که این احساس ناخوشایند را تجربه می کنند ، به غیر از احساس سوزش، ممکن است از احساس ناراحتی در بالای شکم یا زیر قفسه سینه ،نفخ و احساس سیری در هنگام غذا خوردن و تهوع نیز رنج ببرید. درمان سوزش معده و رفلاکس که حالاتی به واقع ناخوشایند هستند به دسته های مختلفی تقسیم می شود که علاوه بر آنها راهی بسیار ساده برای رفع
افراد چاق: 20 دقیقه قبل از غذا بخورید چون اولاً به پر شدن معده و کاهش غذای دریافتی کمک می کند. ثانیاًبا آغاز خوردن سالاد، دستور سیر شدن در زمان مناسب از مغز به معده می رسد.(مغز افراد چاق، دستور سیر شدن را کمی دیرتر از معمول صادر می کند.)
افراد لاغر: بعد از غذا بخورید؛ توصیه می شود با اندکی سس و روغن زیتون.
افراد با اندام متناسب: قبل، حین یا بعد از غذا تفاوت چندانی نمی کند
 اگر عفونت خفیف معده دارید، احتمالا بیماریتان در خانه قابل درمان است. موارد زیر را امتحان کنید:
مصرف مایعات در طول روز، به ویژه پس از اسهال و برای مقابله با آنبه طور منظم غذاهای حاوی نمک اما کم، مصرف کنید.خوردن غذاها و نوشیدنیهایی حاوی پتاسیم، مانند موز و آبمیوه بدون مشاوره با پزشک، دارو مصرف نکنیددر صورتی که نمیتوانید مایعات بدنتان را حفظ کنید، به بیمارستان برویدظروف را با مایع دتول ضدعفونی کنیدزنجبیل میتواند به درمان عفونت کمک کند و درد
 
سوزش و سنگینی معده، ترش کردن غذا و به طور کلی احساس ناراحتی در معده جزو مشکلاتی است که بسیاری از افراد را درگیر می کند. اما این ناراحتی و دردمعده از کجا ناشی می شود؟ عوامل متعددی در بروز این مشکل دخالت دارند که گاه بسیار عجیب هستند. در این مطلب شما را با مجموعه ای از عوامل باورنکردنی درد معده آشنا می کنیم.مصرف دارومعده درد می تواند عامل شیمیایی داشته باشد و به دلیل مصرف برخی داروها بروز کند. بهتر است بدانید داروهایی که بیشترین تاثیر را روی م
گزینه های بسیاری پیش روی افرادی است که قصد انجام جراحی لاغری را دارند. آنها می توانند یکی از انواع جراحی های لاغری اعم از بای پس معده،  عمل اسلیو معده، حلقه قابل تنظیم معده و غیره را انتخاب کنند. هر کدام از این جراحی ها دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود هستند که بیمار پس از شنیدن مشاوره های  متخصص جراحی لاغری، بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب می کند.
پس از انتخاب نوع جراحی لاغری، لازم است به مقایسه گزینه های پیش رو بپردازید. باید تفاوت ها و ش
 
اگر معده شما صداهای شرم آور ایجاد می کند ، احتمالاً به این دلیل است که شما غذای خود را به خوبی جویده نکردید. گازهای تولید شده توسط مواد غذایی نیمه جویده را می توان با یک چای طبیعی کاهش داد. چیزی بیش از درد گرسنگی در پشت آن وجود دارد. ممکن است فکر کنید این روش بدن شما برای گفتن غذا است. هنوز هم ممکن است فراتر از آن فراتر رود. دریابید که چه کاری می توانید هنگام بزرگ شدن معده انجام دهید .
ادامه مطلب
با نام خدا غذا را آغاز و با شکر نعمت های الهی آن را به پایان می بریم.توصیه شده با یک پر نمک غذا را شروع کنیم ( نمک باعث ضد عفونی شدن محیط دهان و ترشح بزاق می شود).در انتها نیز توصیه به خوردن نمک یا کمی شیرینی های طبیعی مانند عسل و خرما و ... شده است.
غذاهای جامد و مایعات را همراه هم میل نکنید (زمان توقف آنها در معده با هم متفاوت است؛ مایعات همراه غذا باعث کاهش حرارت معده و در نتیجه هضم نشدن غذا می شود).
مواد غذایی خام و پخته را همراه هم میل نکنید؛ مانن
در ورودی معده شما، یک دریچه عضله ای حلقه ای شکل، وجود دارد، که اسفنکتر مری پایین (LES) نامیده می شود به طور معمول، LES بعد از عبور مواد غذایی بسته میشود اگر LES به طور کامل بسته نشود، اسید تولید شده توسط معده، می تواند به مری نفوذ کند این، می تواند سوزش سر دل را ایجاد کند ؛ اگر علائم رفلاکس اسید معده ،بیش از دو بار در هفته اتفاق افتد، شما بیماری رفلاکس اسید دارید، همچنین به عنوان بیماری ریفلاکس معده (GERD) شناخته می شود ، این بخش از سلامت نمناک به توضی
جدا از درمان های دارویی، برخی درمان های خانگی موثر و آسان نیز برای بهبودی ناراحتی معده وجود دارند. این روش های درمانی تسکین سریع ناراحتی، حالت تهوع، نفخ و درد ناشی از ناراحتی معده را موجب می شوند.ناراحتی معده یکی از مشکلات بسیار شایع دستگاه گوارش محسوب می شود. این شرایط شامل مجموعه ای از علائم ناخوشایند می شود و به طور معمول موقتی بوده و طی چند روز بهبود می یابد. ناراحتی معده به طور معمول قسمت بالایی دستگاه گوارش را تحت تاثیر قرار می دهد و مم
مشکلات معده شایع هستند، بنابراین دل دردها ممکن است منشاء متفاوتی داشته باشند. شایعترین دلایل درد معده در اینجا ذکر شده است:
گاستریت. گاستریت نام دیگر التهاب معده است که با مواردی، از جمله عفونتهای باکتریایی، استفاده از داروهای خاص، سن، تنباکو یا مصرف الکل ایجاد میشود. گاستریت میتواند درد معده، تهوع و احساس خستگی در معده را افزایش دهد.رفلکس اسید. رفلکس اسید که به عنوان بیماری رفلاکس گوارشی نیز شناخته میشود، زمانی رخ میدهد که اسید معده به م
فوائد متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تایید شده‌ است.
 همچنین افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
 برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
بهبود هضم غذا: مصرف این ترک
راه و رمز تقویت معده با روش های طبیعی
معده عضوی چند لایه و عضلانی می باشد، که به عنوان مرحله دوم سیستم دستگاه گوارش نقش موثری در هضم و جذب غذا دارد، بنابراین برای تقویت معده می توان از دمنوش ها، داروهای گیاهی و درمان های طبیعی استفاده کرد.
با تقویت و پاکسازی معده می توان از بروز بسیاری از مشکلات معده همچون رفلاکس معده، خونریزی معده، معده درد عصبی، سو هاضمه، ضعیف شدن معده، سرطان معده و …. پیشگیری کرد. از این رو در این نوشتار می توانید، با روش ه
زخم معده یا بیماری که به اصطلاح پزشکی اولسر پپتیک (Peptic ulcers) شناخته می‌شود، بیماری شایع در میان انسان‌ها است که به جنسیت بستگی ندارد و می‌تواند موجب بروز آسیب‌های جدی‌تر شود. دلیل به وجود آمدن زخم معده در انسان را می‌توان آسیب خوش‌خیم به مخاط و زیر مخاط دستگاه گوارشی دانست. در گذشته زخم معده را مشکلی گوارشی در اثر ازدیاد اسید معده تلقی می‌کردند اما امروزه این بیماری دلیل علمی‌تر با عنوان رشد و تکثیر بی‌رویه باکتری‌های هلیکوباکتر پیلو
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.
 
 
جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اس
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.
 
 
جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اس
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.
 
 
جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اس
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.
 
 
جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اس
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.
 
 
جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اس
با رشد تعداد جراحی های لاغری (اسلیو معده بای پس و یا ساسی بای پس معده و ...) که همه روزه در دنیا انجام می شوند، زنان بیشتری در سنین باروری زیر تیغ چنین جراحی هایی می روند. آیا پس از جراحی اسلیو معده یا دیگر جراحی های لاغری، امکان بارداری وجود دارد؟ بارداری پس از عمل اسلیو معده چگونه خواهد بود؟ در این صورت چه مدت پس از جراحی لاغری می توان باردار شد؟ چه اقداماتی باید در راستای بارداری سالم و زایمانی مطمئن پس از جراحی لاغری انجام گیرد؟
اگر باردار
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.
 
 
جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اس
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.
 
 
جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اس
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.
 
 
جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اس
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.
 
 
جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اس
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.
 
 
جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اس
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.
 
 
جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اس
 
 
جراحی مینی بای پس معده نوعی جراحی چاقی است که با محدود کردن اندازه معده و تغییر مسیر گوارشی، موجب کاهش وزن بیمار می شود. مینی بای پس معده جزء جدیدترین متد جراحی لاغری محسوب می شود و تغذیه بعد از جراحی مینی بای پس برای بهبودی بیمار بسیار مهم است
با این حال هر کسی نمی تواند کاندید این جراحی باشد و باید شرایط خاصی اعم از BMI بالای ۴۰ و ابتلا به بیماری های مرتبط با چاقی را داشته باشد.
علاوه بر این، برای داشتن صلاحیت کافی برای کاندید شدن، بیما
کاهش وزن می تواند به طور قابل ملاحظه ای چالش برانگیز باشد. ما در دنیایی زندگی می کنیم که با سرعت زیادی رو به حرکت است و مراقبت از خودمان هر روز دشوارتر از دیروز می شود. همه ی ما می دانیم که سلامتی مان در اولویت قرار دارد اما آیا آنچنان که لایقش هست از آن مراقبت می کنیم؟
به کاهش 80 درصد از وزن اضافی خود فکر کنید. چه احساسی با آن بدن جدید خواهید داشت؟ اعتماد به نفستان زیاد نمی شود؟ آیا نسخه ی با اعتماد به نفستان را بیشر دوست ندارید؟ در این حالت می تو
جراحی مینی بای پس معده نوعی جراحی لاغری است که در آن متخصص جراحی لاغری با محدود کردن اندازه معده و تغییر مسیر گوارشی، موجب کاهش وزن بیمار می شود.  عمل جراحی ساسی  جزء جدیدترین متد جراحی لاغری محسوب می شود و تغذیه بعد از جراحی ساسی بای پس برای بهبودی بیمار بسیار مهم است . با این حال هر کسی نمی تواند کاندید این جراحی باشد و باید شرایط خاصی اعم از BMI بالای ۴۰ و ابتلا به بیماری های مرتبط با چاقی را داشته باشد.
علاوه بر این، برای داشتن صلاحیت کاف
گروهی از پزشکان ژاپنی تایید کرده اند که مصرف آب گرم ناشتا، 100٪ در حل برخی از مشکلات  موثر است مانند:   1 میگرن 2 فشار خون بالا 3 فشار خون پایین 4 درد مفاصل 5 افزایش ضربان قلب و کاهش ضربان قلب 6 صرع 7 افزایش کلسترول 8 سرفه 9 ناراحتی های بدن 10 درد گلو 11 آسم 12 سرفه
13 انسداد رگها 14 بیماری مربوط به رحم و ادرار 15 مشکلات معده 16 اشتها نادرست 17 همچنین تمام بیماری های مربوط به چشم، گوش و گلو.
18 سردرد
 
* نحوه استفاده از آب گرم صبح زود بیدار شوید و حدود 2 ل
درمان عفونت معده با روش های طبیعی و خانگی
یکی از بیماری های  و مشکلاتی که معده را درگیر خود می کند عفونت معده (گاستروانتریت) است، عفونت معده می تواند یک بیماری خطرناک باشد و مشکلات زیادی را برای فرد به وجود آورد از این رو شما می توانید قبل از استفاده از دارو های شیمیایی برای درمان عفونت معده از روش های اثر بخش خانگی و طبیعی استفاده کنید.
معده یکی از پیچیده ترین و مهم ترین قسمت دستگاه گوارش است زمانی که معده به یک نوع باکتری ذره بینی به نام هلیک
گزینه های بسیاری پیش روی افرادی است که قصد انجام جراحی لاغری را دارند. آنها می توانند یکی از جدیدترین روش های جراحی لاغری اعم از بای پس معده، اسلیو معده، حلقه معده و غیره را انتخاب کنند. هر کدام از این جراحی ها دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود هستند که بیمار پس از شنیدن مشاوره های جراح لاغری، بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب می کند.
پس از انتخاب نوع جراحی لاغری، لازم است به مقایسه گزینه های پیش رو بپردازید. باید تفاوت ها و شباهات دو نوع جر
آیا تلاش می‌کنید تا لباس‌های سال گذشته‌تان اندازه‌ی شما شوند؟ آیا چربی شکم خواب راحت را از شما گرفته است؟ اگر پاسخ شما بله باشد، ممکن است بخواهید برای حل این مشکلات، برخی تغییرات را در شیوه‌ی زندگی خود، انجام دهید. چربی معده، در صورتی که در زمان مناسب مورد توجه قرار نگیرد، می‌تواند منجر به اثرات منفی بر سلامت شما شود. مطمئنا چربی شکم زیبا به نظر نمی‌رسد. اما دلیل مهم برای مقابله با آن، اثر آن در طولانی مدت بر سلامت شما است.

مسلما به
با رشد تعداد جراحی های لاغری که همه روزه در دنیا انجام می شوند، زنان بیشتری در سنین باروری زیر تیغ چنین جراحی هایی می روند. آیا پس از جراحی اسلیو معده یا دیگر جراحی های لاغری(بای پس معده، عمل ساسی معده و...) ، امکان بارداری وجود دارد؟ بارداری پس از عمل اسلیو معده چگونه خواهد بود؟ در این صورت چه مدت پس از جراحی لاغری می توان باردار شد؟ چه اقداماتی باید در راستای بارداری سالم و زایمانی مطمئن پس از جراحی لاغری انجام گیرد؟
۱۸ ماه پس از جراحی لاغر
درمان سوزش معده با نسخه طب سنتی
پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف مایعات داغ و مواد غذایی محرک مانند ترشی‌ها سبب بروز معده درد در افراد می‌شود.
مصرف مایعات داغ عامل بروز معده درد
وی ادامه داد: درد معده بر اثر عواملی مانند زخم معده، التهاب بافتی، خشکی یا کاهش سطح مایعات معده و وارد شدن ضربه به سطح شکم و معده ایجاد می‌شود. داوود حاج‌محمدخانی پژوهشگر طب سنتی اظهار کرد: درد معده بر اثر مشکلات سیستم گوارشی یا اختلالی در عملکرد معده بروز پیدا می‌کند و
زخم اثنی عشر چیست
 
زخم اثنی عشر از نمونه زخم‌های معده است این زخم‌ها به علت اسید معده ایجاد می‌شوند.معده به طور طبیعی برای آسان شدن هضم غذا و از بین بردن باکتری‌ها اسید تولید می‌کند. چون این اسید خاصیت خورندگی دارد، بعضی از سلول‌های دیواره داخلی معده و نخستین بخش روده کوچک (اثنی‌عشر) برای حفاظت از لایه پوشش دهنده معده و اثنی‌عشر، مانع مخاطی طبیعی ترشح می‌کنند. بین میزان اسید تولید شده و مانع دفاعی مخاطی در حالت عادی تعادل وجود دارد،
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.

جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اسلی
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.

جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اسلی
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.

جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اسلی
جراحی اسلیو معده یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. که با کوچکتر شدن معده مقدار غذای شما را کاهش می دهد.

جراحی اسلیو معده ، بخش بزرگی از معده شما برداشته می شود و یک شکم جدید و کوچکتر در حد و اندازه یک موز ایجاد می کند. اندازه معده جدید شما میزان غذای مصرفی شما را کاهش می بخشد. شما می توانید یک وعده غذا بخورید و به مدت طولانی احساس سیری خواهید داشت. غذا به صورت عادی جذب می شود، زیرا روده های شما از طریق گذر از معده عبور نمی کنند.
 جراحی اسلی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها