نتایج جستجو برای عبارت :

علاقه نشان آنتونی 19 ساله به دورتموند ؛ او جانشین سانچو می شود؟

به گزارش دورتموند ایران ، با این که مدیران دورتموند در مصاحبه هایشان همواره تاکید بر حفظ جیدون سانچو دارند اما هیچ کس نمی تواند تضمین دهد که او همچنان در این تیم باقی خواهد ماند. با این وجود حتی خود مدیران هم نسبت به گفته های خود مطمئن نیستند و به دنبال جانشین برای خروج احتمالی سانچو از دورتموند هستند.
در همین رابطه آنتونی وینگر 19 ساله تیم سائوپائو یکی از گزینه های جانشینی سانچو در رسانه ها مطرح شده است.
این بازیکن که متولد 24 فوریه 2000 است 1.72 س
به گزارش دورتموند ایران ، بعد از حواشی به وجود آمده خارج از زمین فوتبال برای جیدون سانچو ستاره جوان دورتموند، بار دیگر این بازیکن به بسیاری از تیم ها لینک شد.
در حالیکه همه انتظار خروج سانچو از دورتموند را داشتند، زورک اعلام کرد هیچ برنامه ای برای فروش او نداریم.
زورک در ادامه صحبت هایش تاکید داشت که سانچو عنصری اساسی برای تیم ما است و ما در این باره بارها با سانچو صحبت هایی داشته ایم.
زورک همچنین به نمایش عالی سانچو در بازی مقابل هرتابرلین و
به گزارش دورتموند ایران ، تیم دورتموند در هفته چهاردهم بوندسلیگا از مهمان خود دوسلدورف در ورزشگاه وستفالن میزبانی کرد.
در این بازی دورتموند موفق به زدن 5 گل به این تیم شد و در ورزشگاه خود و در مقابل دید هواداران خود جشنواره گل به پا کرد.
اولین گل دورتموند را کاپیتان رویس در دقیقه 42 به ثمر رساند تا این گل آغازی بر جشنواره گل این تیم در نیمه دوم باشد.
با شروع نیمه دوم، در دقیقه 53 توسط سانچو گل دوم وارد دروازه دوسلدورف شد اما با تصمیم VAR این گل مرد
به گزارش دورتموند ایران ، دو تیم دورتموند و دوسلدورف در ورزشگاه خانگی دورتموند یعنی وستفالن بازی هفته چهاردهم خود در این فصل بوندسلیگا را برگزار خواهند کرد.
در ده مسابقه اخیر این دو تیم، دورتموند 6 بار موفق به شکست حریف خود شده و دو بار هم شکست خورده و تنها دو بازی به تساوی انجامیده است.
در تاریخ این دو تیم، چهل بار به مصاف هم رفته اند که دورتموند 17 بازی را برده و 15 بازی را شکست خورده و 8 بازی هم مساوی شده است.
در این چهل دیدار دورتموند مجموعا 75
به گزارش دورتموند ایران ، در پایان بازی های گروه F لیگ قهرمانان اروپا، تیم بورسیا دورتموند در ورزشگاه نیوکمپ از میزبان خود بارسلونا، با سه گل شکست خورد تا صعود او مشروط به نتیجه آخر این تیم برابر اسلاویا پراگ و البته نتیجه دیدار بارسلونا و اینتر باشد.
دورتموند اما در این دیدار یک گل از سه گل خورده را جبران کرد اما این باعث نشد که بتوانند بازی را برگردانند.
در این دیدار ابتدا لوئیس سوارز در دقیقه 29 و لیونل مسی در دقیقه 33 دو گل بارسلونا را زدند
به گزارش دورتموند ایران ، در هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا، دورتموند در ورزشگاه خانگی هرتابرلین به مصاف این تیم رفت که موفق به شکست دو بر یک این تیم شد.
خلاصه بازی
در این دیدار برای دورتموند ابتدا جیدون سانچو در دقیقه 15 اولین گل دورتموند را به ثمر رساند و سپس هازاد تنها دو دقیقه پس از گل اول، گل دوم دورتموند و گل اول خود را وارد دروازه هرتا کند.
هرتابرلین پس از دریافت دو گل در فاصله بسیار کم سعی در جبران نتیجه داشت تا اینکه در دقیقه34 توسط ول
به گزارش دورتموند ایران ، هر ساله حایزه ای به نام گلدن بوی از سوی روزنامه نگاران ورزشی به جوان ترین بازیکن زیر 21 سال که در لیگ های معتبر اروپایی بازی می کنند. داده می شود.
در لیست، 20 بازیکن حضور داشتند که روزنامه نگاران می توانستند به آنها رای بدهند.
از ژوآ فلیکس پرتغالی و جیدون سانچو انگلیسی گرفته تا ارلیگ هالاند تازه اوج گرفته و ماتیاس دلیخت و آنسو فاتی 16 ساله، در کنار چند نام دیگر مشهورترین آنان بودند.
در نهایت پس از رای گیری، ژوآ فلیکس پرت
#غیر_رسمی 
 امره جان از یوونتوس به دورتموند پیوست
انتقال امره جان به دورتموند تکمیل شده است. امره جان، هافبک 26 ساله آلمانی که در این فصل به یک نیمکت‌نشین مطلق در یوونتوس تبدیل شده بود، پس از چندین بار ابراز نارضایتی، به خواسته‌اش رسید و می‌تواند در بوندس‌لیگا به فوتبالش ادامه دهد. طبق توافقات انجام شده، امره جان در انتقالی قرضی به ارزش 2 میلیون یورو همراه با بند خرید اجباری 27 میلیون یورویی از یوونتوس راهی دورتموند می‌شود. امره جان فردا ر
با گذشت تقریبا دوازده هفته از رقابت های لیگ های اروپایی، چهره مدعیان کسب عناوین مختلف نیز کم کم شناخته می شوند. با این که تا پایان رقابت های لیگ زمان زیادی مانده است اما بازیکنانی که توانسته اند تا قبل از نیم فصل، خود را در سطح بالا نگه دارند قطعا از شانس بیشتری برای کسب جایزه برخوردار هستند. حالا در این مطلب می خواهیم نگاهی به بهترین پاسورهای پنج لیگ معتبر اروپایی نگاهی بیندازیم که در این نام جیدون سانچو در صدر بهترین پاسور بوندسلیگا و در م
با گذشت تقریبا دوازده هفته از رقابت های لیگ های اروپایی، چهره مدعیان کسب عناوین مختلف نیز کم کم شناخته می شوند. با این که تا پایان رقابت های لیگ زمان زیادی مانده است اما بازیکنانی که توانسته اند تا قبل از نیم فصل، خود را در سطح بالا نگه دارند قطعا از شانس بیشتری برای کسب جایزه برخوردار هستند. حالا در این مطلب می خواهیم نگاهی به بهترین پاسورهای پنج لیگ معتبر اروپایی نگاهی بیندازیم که در این نام جیدون سانچو در صدر بهترین پاسور بوندسلیگا و در م
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا به مصادف پادبورن رفت. پیش از این دیدار و با تصمیم باشگاه دورتموند، در یک اقدام فرهنگی از شش نفر از هواداران وفادار و دیرینه این باشگاه تقدیر به عمل آمد.
 
به گزارش دورتموند ایران  به تازگی اخباری در سانه ها مطرح شده که حکایت از انتقال احتمالی امره جان به دورتموند دارد.
امره جان بازیکن 25 ساله و دو رگه ی آلمانی و ترکیه ای در یوونتوس ایتالیا بازی می کند.
او تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد. البته که او فوتبال خود را از کشور یعنی آلمان و از تیم جوانان فرانکفورت شروع کرده است.
او پس از فرانکفورت به تیم زیر 17 ساله های بایرن پیوست و در ادامه مسیر را در تیم بایرن مونیخ تا رده بزرگسالان طی کرد. او پس از
به گزارش دورتموند ایران ، تیم بورسیا دورتموند که در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت موفق به صعود از این گروه به مرحله یک هشتم نهایی شد.
گروه F این رقابت های که به گروه مرگ نامیده شد، چهار نماینده از چهار کشور اسپانیا، ایتالیا، آلمان و چک داشت. بارسلونا، اینتر، دورتموند و اسلاویا پراگ تیم هایی بودند که در این گروه حضور داشتند.
دورتموند در اولین بازی خود برابر بارسلونا به تساوی صفر صفر دست یافت.در دومین بازی پراگ را دو بر یک شکست داد.
به گزارش دورتموند ایران ، دو تیم بارسلونا و دورتموند در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه خانگی بارسلونا، نیوکمپ برگزار خواهد شد.
زردپوشان وستفالن و آبی اناری های بارسلونا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیش از این در تاریخ این دو تیم تنها سه بار به مصاف هم رفته اند.
آخرین مصاف این دو تیم به دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل جاری بر می گردد جایی که این دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته سیزدهم بوندسلیگای آلمان هرتابرلین را در خانه خود دو بر یک شکست داد. در این بازی هازاد و سانچو برای زنبورها گلزنی کردند.
هواداران دورتموند که از پرشورترین هواداران فوتبال در دنیا هستند، بار دیگر این موضوع را ثابت کردند.
در  فیلم زیر آتش بازی هواداران دورتموند را در ورزشگاه خانگی هرتابرلین مشاهده می کنید.
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا
به گزارش دورتموند ایران ، طبق شنیده ها ماریو مانژوکیچ مهاجم 33 ساله یوونتوس ایتالیا در سید خرید دورتموند قرار دارد.
مانژوکیچ کروات که در سال 2015 از اتلتیکو مادرید به یوونتوس پیوست، مد نظر دورتموند قرار گرفته است.
او البته سابقه بازی در بایرن مونیخ را نیز دارد و با جو بوندسلیگا و تیم های آلمانی تا حدودی آشناست.
او البته با وجود گذشت 13 هفته از سری آ در سال 2020-2019 حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده و پیشنهاد این تیم آلمانی می تواند او را وسوسه ب
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند از حالا به فکر تقویت خود است و گزینه هایی را نیز در همین راستا در دستور کار قرار داده است که یکی از انها ترروی پاروت است.
پاروت متولد چهارم فوریه سال 2002 و در شهر دوبلین ایرلند است.
این مهاجم یک متر و هشتادوپنجی راست پا است و با تیم فعلی خود یعنی تاتنهام تا سال فوریه 2019 قرارداد دارد.
تروی فوتبال خود را در سال 2017 و در تیم بلوردس ایرلند شروع کرد و از این تیم به جوانان تاتنهام پیوست.
او در این فصل
به گزارش دورتموند ایران ، ارلینگ هالاند مهاجم 19 ساله تیم فوتبال سالزبورگ در بوندسلیگای اتریش در سد خرید دورتموند قرار گرفته است. ارزش فعلی این بازیکن 30 میلیون یورو تخمین زده شده که البته باید این نکته را در نظر گرفت که هالاند خواهان بسیاری دارد و باشگاه های زیادی به دنبال او هستند، و به همین خاطر به جهت رقابت با سایر باشگاه ها احتمالا از 30 میلیون یورو بیشتر معامله شود.
هالاند در این فصل 13 بازی برای تیمش انجام داده که در این مدت 15 گل و 6 پاس گل
به گزارش دورتموند ایران ، اشرف حکیمی بازیکن 21 ساله تیم فوتبال دورتموند از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا به عنوان بهترین بازیکن جوان این قاره در سال 2019 انتخاب شد. حکیمی که از رئال به صورت قرضی به دورتموند پیوسته، به واسطه عملکرد خیره کننده اش در ترکیب دورتموند به این عنوان دست یافت.
حکیمی تا به اینجای رقابت های بوندسلیگا در 12 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته که تاکنون دو گل زده و سه پاس گل هم داده است. اما چیزی که به احتمال زیاد موجب دس
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال دورتموند در هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی هرتابرلین، به مصاف هم می روند.
در تاریخ در 10 تقابل اخیر این دو تیم در بوندسلیگا و دی اف بی پوکال جام حذفی آلمان، دورتموند پنج بار موفق به شکست این تیم شده، چهار دو تیم با تقسیم امتیازات زمین را ترک کرده اند و تنها یک بار هرتابرلین موفق به شکست زنبورها شده است.
آخرین برد هرتابرلین برابر دورتموند به سال 2017 باز می گردد که در این دیدار در هفته 24 بوند
به گزارش دورتموند ایران ، کمتر از یک ماه تا پایان سال 2019 میلادی و آغاز 2020 باقیمانده است. اروپاییها در تکاپوی کریسمس و آغاز سال نو هستند. در تصویر زیر خلاقیت یک هوادار دورتموند در تهیه نان و کولوچه برای کریسمس را مشاهده می کنید.
به گزارش دورتموند ایران ، با توجه به نتایج نه چندان مطلوب دورتموند در هفته های گذشته و به خصوص در آخرین دیدار این تیم در بوندسلیگا که با توقف این تیم همراه شد، مسئولان این تیم هشداری جدی به کادر فنی این تیم و در راس آنها لوسیان فاوره سرمربی سوئیسی و 62 ساله دادند.
حساسیت این موضوع زمانی مشخص می شود که فاوره و تیمش باید چند روز دیگر به مصاف یکی از غولهای فوتبال دنیا یعنی بارسلونا بروند، به خصوص آنکه این بازی در نیوکمپ ورزشگاه خانگی بارسلونا برگ
به تازگی لیستی از باارزش ترین بازیکنان رئال به که صورت قرضی به تیم های مختلف پیوسته اند منتشر شده است.
1- در این فهرست دنی سبایوس در رتبه نخست قرار دارد. سبایوس که ارزشی معادل 45 میلیون یورو دارد به صورت قرضی به آرسنال رفته و در انگلیس بازی می کند.
2- رتبه دوم این فهرست اشرف حکیمی بازیکن دورتموند است که تازگی 21 ساله شده است. حکیمی مراکشی با 30میلیون یورو دومین بازیکن برتر این فهرست است. حکیمی که تا به اینجای که عملکرد بسیار درخشانی داشته و ممکن است
به تازگی لیستی از باارزش ترین بازیکنان رئال به که صورت قرضی به تیم های مختلف پیوسته اند منتشر شده است.
1- در این فهرست دنی سبایوس در رتبه نخست قرار دارد. سبایوس که ارزشی معادل 45 میلیون یورو دارد به صورت قرضی به آرسنال رفته و در انگلیس بازی می کند.
2- رتبه دوم این فهرست اشرف حکیمی بازیکن دورتموند است که تازگی 21 ساله شده است. حکیمی مراکشی با 30میلیون یورو دومین بازیکن برتر این فهرست است. حکیمی که تا به اینجای که عملکرد بسیار درخشانی داشته و ممکن است
به گزارش دورتموند ایران، مارکو رویس کاپیتان باتجربه و آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند پس از نمایش ضعیف این تیم مقابل پادرپورن تیم ته جدولی بوندسلیگا در مصاحبه با خبرنگار گفت : " دیگر هرگز نباید به این شکل بازی کنیم. عملکرد امشب ما بسیار ضعیف بود و ما شرمنده هواداران شدیم. از هوادران معذرت می خواهم.
تیم فوتبال بورسیا دورتموند در این دیدار با دریافت سه گل در نیمه اول بازی را به تیم قعر جدولی پادربورن واگذار کرد. اما با شروع نیمه دوم آنها یک گ
به گزارش دورتموند ایران ، در آستانه سال جدیدی میلادی و کریسمس طبق روال هر ساله باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند با حضور هواداران و اعضای این تیم جشنی برگزار کرد. در این جشن برنامه های متنوعی تدارک دیده شده بود و هواداران بسیاری نیز در این جشن حضور داشتند.
از جمله برنامه هایی که در این مراسم انجام شد، امضای پیراهن تیم توسط بازیکنان دورتموند بود. آنها پیراهن های خود را امضا می کردند و به هواداران هدیه می دادند. همچنین در قسمتی از این جشن بازیکنان
به گزارش دورتموند ایران ، طی مراسمی که با حضور اعضای مختلف باشگاه دورتموند برگزار شد، دکتر راینهارد رائوبال مجددا به عنوان رئیس باشگاه معرفی و منصوب گردید.
آقای رائوبال پس از این انتصاب گفت " از اینکه رئیس باشگاه شده ام خوشحالم"
رائوبال از سالهای 1979 تا 1982 و همچنین 1984 تا 1986 نیز ریاست این باشگاه را عهده دار بوده است.
با انتخاب مجدد رائوبال به عنوان ریاست باشگاه او این سمت را از سال 2004 تاکنون حفظ کرده است.
 به استثنای دو رای ممتنع، از تعداد 159,037 ن
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
با اتمام بوندسلیگای آلمان و قهرمانی بایرن در این رقابتها، نوبت به ارزیابی و معرفی برترین بازیکنان این فصل لیگ حرفه ای آلمان می رسد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.
1-جیدون سانچو از دورتموند
سانچو 19 ساله که بازیهای درخشانی را از خود به جای گذاشت در صدر این لیست قرار دارد و با ارزش 100 میلیون یورویی با اقتدار بالانشین است.
2-کای هاورتز
رتبه دوم به هاورتز 19 ساله می رسد. او در این فصل بوندسلیگا در 34 بازی که برای بایرلورکوزن انجام داد 17 گل زد. هاو
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
به گزارش دورتموند ایران ، آکسل ویتسل بازیکن تیم فوتبال دورتموند چهار بازی آخر تیمش در سال 2019 را به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد از دست داد. اما ویتسل در جریان تمرین تیمش مصدوم نشده است، و مصدومیت او در خانه اش رخ داده است.قضیه از این قرار است که در طبقه بالای منزل ویتسل نرده هایی برای جلوگیری سقوط فرزندانش وجود دارد که این نرده ها قفل نشده بودند. آکسل ویتسل اما بی خبر از همه جا به این نرده ها تکیه می دهد و با صورت از پله ها به پایین سقوط می کند
با اتمام بوندسلیگای آلمان و قهرمانی بایرن در این
رقابتها، نوبت به ارزیابی و معرفی برترین بازیکنان این فصل لیگ حرفه ای آلمان می
رسد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.
1-جیدون سانچو از دورتموند
سانچو 19 ساله که بازیهای درخشانی را از خود به جای گذاشت در صدر این
لیست قرار دارد و با ارزش 100 میلیون یورویی با اقتدار بالانشین است.
2-کای هاورتز
رتبه دوم به هاورتز 19 ساله می رسد. او در این فصل
بوندسلیگا در 34 بازی که برای بایرلورکوزن انجام داد 17 گل زد. هاو
به گزارش دورتموند ایران ، تیم دورتموند در بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اسلاویا پراگ از کشور چک رفت. در این بازی دورتموند با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و با توجه به شکست اینتر مقابل بارسلونا جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرد.
در این بازی اما بیشتر از هر بازی دیگر دورتموند، بورکی نقش بسیار موثری در تیمش ایفا کرد. او با چند سیو دیدنی توانست دورتموند را ضمن نجات دادن از خطر حذف، در راه رسیدن به مرحله یک هش
به گزارش دورتموند ایران ، هواداران تیم دورتموند در اقدامی زیبا و جالب سرودی را همخوانی کردند. این همخوانی در ورزشگاه وستفالن ورزشگاه خانگی دورتموند انجام شده است. در زیر این فیلم را تماشا می کنید.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آو
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
به گزارش دورتموند ایران ، یک هوادار خوش ذوق تیم فوتبال دورتموند سعی در یاددادن اسامی بازیکنان این تیم به فرزندش دارد.
در ویدیو زیر مشاهده می کنید که او اسامی بازیکنان را می خواند و فرزند او نیز آنها را تکرار می کند.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را
در فوتبال نقل و انتقالات زیادی انجام شده که بعضیها بسیار ارزان اما با کیفیت و بعضی ها بسیار گرانقیمت اما نچندان با کیفیت بوده اند
اما گرانقیمت ترین بازیکنان فوتبال چه کسانی بوده اند و قیمت خریدشان چه مقدار بوده است؟
تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید
نام بازیکن                     ملیت                         قیمت(یورو)                    از باشگاه                      به باشگاه                                 نتیجه و کیفیت خرید
1-نیمار                       
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در آستانه 110 سالگی از کیت جدید خود رونمایی کرد.
این رونمایی توسط بازیکن باتجربه و کاپیتان تیم یعنی مارکو رویس انجام شد و ویدیویی زیبا در همین رابطه منتشر شده است که در زیر این ویدیو را خواهیم دید.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط
 
از کنار کافه‌ی مورد علاقه‌م در خیابون مورد علاقه‌ام،در هوای خنکِ موردعلاقه‌ی پاییزیم میگذرم و از پشت شیشه‌های رنگیش به نور لایت و میزو صندلی‌های لهستانیش نگاه میکنم و حس میکنم چقدر دلم برای روزهای قبل تنگ شده! سه چهارسال پیش!من فقط بیست و سه‌ ساله‌ام و تمام حس‌های گرم و دنج دنیا رو یجوری بیاد میارم انگار سال‌ها پیش اتفاق افتادن ! سال‌های دور گذشته...
 
 
 
من براساس سن بلوغ پسران و دختران و همچنین سن یائسگی در زنان و کمی محاسبه به فرمول زیر برای سنی که طبیعت برای ازدواج مردان و زنان مناسب میدونه رسیدم:
 
سن پسر=1.1*(سن دختر)+4
میخواستم ریز محاسباتم رو اینجا بنویسم که دیدم شاید حوصله خواننده سر بره و فقط فرمول نهایی رو نوشتم.
براساس این فرمول طبیعت برای یک دختر:
18 ساله پسر حدودا 23.8 ساله رو مناسب میدونه
20 ساله پسر حدودا 26 ساله رو مناسب میدونه
25 ساله پسر حدودا 31.5 ساله رو مناسب میدونه
30 ساله پسر حدودا 37
چرا علاقه بسیار شدیدی به بعضی پسرها در خودم حس میکنم؟
 
سلام من پسری 21 ساله هستم. از دوران بلوغ علاقه خیلی کمی نسبت به جنس مخالف دارم.با این که چندین بار موقعیت ارتباط با جنس مخالف (درخواست از طرف مقابل) رو هم داشتم اما هر وقت به ارتباط جنسی فکر می کنم حالت تهوع بهم دست میده. ناگفته نماند که علاقه بسیار شدیدی به بعضی پسرها در خودم حس میکنم که تا الان سرکوبش کردم ولی ادامه این روند برایم ممکن نیست.لطفا راهنمایی کنید
ادامه مطلب
خیلی عجیب است. شخصیتی که همین دیروز داشتی مشتاقانه داستانش را دنبال می کردی که داشت آموزش می دید و 14 ساله بود تنها با گذشت چند ساعت، اکنون 17 ساله شده و جنگجویی است که در تمام قلمرو نظیری برایش پیدا نمی شود. و جالب تر اینکه خودش معلم است و دارد به دخترک 14 ساله ی دیگری آموزش می دهد...
عجیب است و اعصاب خورد کن. من از بزرگ شدن شخصیت ها متنفرررررم. بیشتر از هرچیز دیگری توی این دنیا. متنفرم متنفرم متنفرم. کاش می شد به نویسنده ها فهماند که لزومی ندارد بات
سلام و عرض ادب،
من پسری هفده ساله و سال آخر می باشم و همچنین بسیار هم مذهبی هستم. چند وقتیه که فکر میکنم به یک خانم بزرگتر از خودم علاقه پیدا کردم. این خانم حدودا چهار سال و چهار ماه از من بزرگتر هستند. من مقدار کمی ایشون رو میشناسم ولی ایشون من رو نمیشناسن. این در حالیه که حتی یک بار از نزدیک ندیدم شون و اصلا صورت شون رو ندیدم، حالا میشه برادران راهنماییم کنید از کجا بفهمم که من واقعا به ایشون علاقه دارم؟
ادامه مطلب
فاطیما برازجانی نخبه هشت ساله آبپخشی در مسابقات محاسبات ذهنی ریاضیات در رقابت با ۱۳ ساله‌ها خوش درخشید.
به گزارش سفیر جنوب؛فاطیما برازجانی نخبه هشت ساله آبپخشی در مسابقات محاسبات ذهنی ریاضیات بار دیگر برتری خود را نشان داد و این‌بار برای ورودی به مسابقات کشوری در مرحله استانی در بالاترین سطح با ۱۳ ساله‌ها به میدان رفت و به راحتی و مقتدرانه پیروز شد و به مرحله کشوری صعود کرد.
فاطیمابرازجانی نخبه ۸ساله آبپخشی در رقابت با۱۳ساله هادربالات
دیشب هم اتاقیم حرف هایی زد ک ب شدت منو متعجب کرد!
دختر 31 ساله داره بهم میگه ک با ی پسر 22 ساله اینترنتی آشنا شده و داره میره سر قراار و پسره عاشقش هست!! ینی داریم اصلا؟! پسره ی شهر دیگه س-سال سوم لیسانس. هم اتاقی من دکتری فلسفه داره و داره ارشد مجدد میخونه تو رشته روانشناسی!
انقدر راحت کلمه عاشقم شده رو ب کار می برد ک شاخ هام زده بود بیرون. هر شب ساعت 7 میره پارک لاله. میگفت شب ها اونجا بهتر درس میخونم. ولی دیشب کاشف ب عمل اومد ک اونجا با ی جمع پسرها دو
سلام.دختری 25 ساله هستم.حدود دو ساله به پسری علاقمند شدم و با وجود مخالفت های زیاد خانوادش نامزد شدیم.برای رسیدن بهم خیلی سختی کشیدیم. ولی الان یه مدته وقتی بمن زنگ میزنه ذوقی ندارم وقتی تماسمون از 5 دقیقه بیشتر میشه به هر بهانه ای میخام تماس و قطع کنم.یه زمانی زنگ که میزد خواب بیدار میشدم باهاش حرف میزدم ولی الان نه. پسره خوبیه جدیدا تماسا از طرف اونه و من کمتر زنگ میزنم. مشکل خاصی نداریم فقط ایشون خیلی گرمن و من نه. خیلی از نظر فکری تحت فشارم که
◀تصویری که میبینید مربوط به عقد دختر ۹ ساله با پسر ۲۲ ساله هست.طبق گفته پدر و مادر دختر قرار هست این ها شش سال دیگر با هم اردواج کنند. این دو ساکن منطقه بهمئی استان کهگلویه و بویر احمد هستند. دادستانی قوه قضایه به این پرونده رجوع کرده و در دست بررسی هست.از نظر من این نوع ازدواج ها و عقدها در این سن کم بخصوص برای دختر ۹ ساله مناسب نیست.
ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند
سیگنال ایدونا پارک (وست فالن)، نام استادیوم فوتبالی در شهر دورتموند آلمان است.
نام تاریخی این ورزشگاه «وست فالن» یا «وست فالن اشتادیون» است و نام کنونی، نامی تجاری است که از دسامبر ۲۰۰۵ تا ژوئن ۲۰۱۶ برجای خواهد ماند که بعد از اتمام قرارداد باشگاه با شرکت تجاری، نام آن به وست فالن باز خواهد گشت.
این استادیوم، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال بروسیا دورتموند است و با بیش از هشتاد هزار نفر ظرفیت، بزرگترین ورزشگاه
در اینکه من فقط تا 18 سالگیم زندگی کردم شکی ندارم.19 و 20 و 21 و 22 و 23 رو پای زیست مزخرف سوزوندم و به شدت بابت این 5 سال از خودم شرمنده ام! 
اصلا حساب کتاب عمرم از دستم در رفته، شناسنامه میگه من 23 سالمه و ظاهرم هنوز یه دختر 18 ساله ست روحیه ام  متغیره وقتی حرف زیست و رشته تجربی میشه انقدر داغون و شکسته و بی رمقه که آدم فکر میکنه همسن جنتی هستش ولی وقتی حرف ریاضی فیزیک میشه همون دختر 17 ساله ست که جنگید برای اول شدن توی رشته اش و اول رشته اش که سهله اول مدر
در اینکه من فقط تا 18 سالگیم زندگی کردم شکی ندارم.19 و 20 و 21 و 22 و 23 رو پای زیست مزخرف سوزوندم و به شدت بابت این 5 سال از خودم شرمنده ام! 
اصلا حساب کتاب عمرم از دستم در رفته، شناسنامه میگه من 23 سالمه و ظاهرم هنوز یه دختر 18 ساله ست روحیه ام  متغیره وقتی حرف زیست و رشته تجربی میشه انقدر داغون و شکسته و بی رمقه که آدم فکر میکنه همسن جنتی هستش ولی وقتی حرف ریاضی فیزیک میشه همون دختر 17 ساله ست که جنگید برای اول شدن توی رشته اش و اول رشته اش که سهله اول مدر
پسری بیست و هشت ساله هستم که در چند موردی که به دختران در یک سال گذشته ابراز علاقه کرده ام با فواصل تقریبا چهار ماه، یعنی سه مورد بودن هر چهار ما تقریبا که به کسی علاقه مند شدم، اما با توجه به جواب نه که شنیدم خواستم بپرسم که زمان صحیح ابراز علاقه به دختران کی است؟، چه زمانی می‌توانیم احتمال بیشتری بدهیم که شخص مورد علاقه ما به ما جواب مثبت بدهد؟
یک بار در یک کلاس زبان کلی درباره یک دختر خیال‌ پردازی کردم و پا روی دل خود گذاشتم اما نهایتا ابر
علت لجبازی در کودکان 7 ساله چیست؟ این سؤالی است که بسیاری از والدین در اوایل دوران مدرسه فرزندشان با آن مواجه می‌شوند. ممکن است فرزند 7 ساله شما با وجود بزرگ‌تر شدن و رشد شناختی بیشتر در این دوره، رفتارهای ناسازگارانه‌ای از خود نشان دهد که شما را کلافه کند. برای مثال برخی از کودکان 7 ساله دائماً به خاطر هر چیز با والدین خود لج کرده و به آن‌ها پرخاشگری می‌کنند. ما در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در مورد علل و نحوه برخورد با لجبازی کودک 7 س
در آستانه‌ی پیری...!
در واقع گذران عمر، با این سرعتش شورشو درآورده! من تو سالی که گذشت فقط وقت کردم تصمیم بگیرم که رنگ مورد علاقه‌ام سبز آبی معروف به تیفانی باشه و چیزکیک غیرنیویورکی، شیرینی مورد علاقه‌ام! حتی بین قهوه ترک و لیموناد به نتیجه‌ی قطعی نرسیدم:|
فقط هی شک و تردیدم برای آینده، برای رفتن و موندن، برای درس و کار، برای دوست داشتن و برای تعریفم از روابط بیشتر و بیشتر می‌شه.
 
پ.ن: ۲۱ سالگی از وقتی ۱۰ ساله بودم برام زیاده بوده، کلا ۲۰ + ی
روانشناسی کودک هفت ساله – نقاط عطف رشدی و روش های فرزندپروری مناسب برای کودکان این سنین کدامند؟ مدت زمان 5 دقیقه مطالعه.
اکثر کودکان هفت ساله تشنه یادگیری هستند و یک کنجکاوی ذاتی و هیجان بیشمار برای شناخت امور مختلف در جهان دارند.
آنها کاوشگران، دانشمندان و تحلیل‌گران ذاتی هستند، و سوالات بسیاری را می پرسند از اینکه چرا آسمان آبی است تا بچه ها از کجا می آیند.
روانشناسی کودک هفت سالهدر این سن، آنها همچنین برای نشان دادن دانش خود شور خاصی دا
سلام
من مردی حدود 30 ساله هستم، با همسرم حدود 5 سال اختلاف سنی دارم.
از ابتدای نامزدی و دوران عقد علاقه چندانی به من نشان نمی داد، ولی من خیلی دوستش دارم، حدود سه ماه پیش که بی توجهی هاش به من شدت گرفته بود وقتی ازش علت رو جویا شدم گفت من از اول هم علاقه ای به تو نداشتم و بخاطر فرار از یه خواستگاری که ازش متنفر بوده تن به ازدواج به من داده (من بهترین کیس بودم اون موقع) و امیدوار بودم که علاقمند میشم ولی نشدم و حالا طلاق می خوام، با مخالفت من روبرو ش
حقیقتا من یک نفر نیستم 
چهار نفرم در یک جسم نیمه ضعیف که تمام تلاششو میکنه با تمام ضعفاش قوی به نظر بیاد
سعی می کنهکار و علاقه و دوستان و خانواده رو همزمان پیش ببره،کسی ازش دلخور نشه.
 برای علاقه هایی که تاالان ازشون گذشتم تلاش میکنم و نه تنها خسته نمیشم حالمن از قبل بهتره.
دبیرستان میگفتن علاقه رو بیخیال طبق جامعه ات پیش برو.بعد درکتارش علاقه ام برس.
اما حالا میگم وقتی علاقه نباشه تو ی ماشینی بی هیچ حس زندگی
حس زندگی اینروزا برام قابل لمس تر
 
 
 
دیدار با دختر 37 ساله .....
 
امشب با تعدادی از دوستان خیر، دیداری با دختر 37 ساله ای داشتیم که مشکل بسیار شدید جسمی دارد و همراه با مادرش در خانه ای بسیار  ابتدایی زندگی می کندکلمات نمی توانند نشان دهنده حالت روحی دوستان عزیزم در دیدار با این همشهری معلول باشند.کاش می شد احساس دوستان عزیزم را که به شدت منقلب شده بودند را بیان کنم. والسلام
مامان هم مثل من عاشق نگه داشتن یادگاری ها و هر چیزی که نوستالژیک طور باشد است،هنوز هم اولین دفترِنقاشیم که وقتی پیش دبستانی بودم در آن نقاشی میکشیدم را نگه داشته،همینطور اولین کاردستی هایم،اولین دست خطم،کتاب های اول دبستان و...،این که میگویم اولین دفتر نقاشی واقعا اولین دفتر نقاشی هم نبود یعنی تا قبل از آن هم برایم دفترنقاشی زیاد خریده بودند اما من به دفترها هیچ اعتنایی نمیکردم و علاقه ی عجیبی به نشان دادن هُنرنمایی هایم روی دَر و دیوار ا
مامان هم مثل من عاشق نگه داشتن یادگاری ها و هر چیزی که نوستالژیک طور باشد است،هنوز هم اولین دفترِنقاشیم که وقتی پیش دبستانی بودم در آن نقاشی میکشیدم را نگه داشته،همینطور اولین کاردستی هایم،اولین دست خطم،کتاب های اول دبستان و...،این که میگویم اولین دفتر نقاشی واقعا اولین دفتر نقاشی هم نبود یعنی تا قبل از آن هم برایم دفترنقاشی زیاد خریده بودند اما من به دفترها هیچ اعتنایی نمیکردم و علاقه ی عجیبی به نشان دادن هُنرنمایی هایم روی دَر و دیوار ا
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ همونطور که تصمیم به راه اندازی وبلاگی برای نوشته هام گرفتم، تصادفی همزمان شد با انتخابات مجلس جمهوری اسلامی ایران! 
از سن هشت سالگی برام جوون های ۱۸ ساله جذاب بودن؛ تفاوتی نداشت کسی که تو خیابون میدیدم سی ساله باشه یا ۱۷ ساله! از نگاه کودکی اینجانب، هر آدمی که تو ظاهر موفق به نظر میرسید(البته با تشخیص در سه ثانیه ‌:-! ) آدمی ۱۸ ساله فرض میشد!!!
حدود ۶ ماه از ۱۸ سالگی اینجانب گذشت ولی...
ادامه مطلب
این نوجوونی هم داره می‌گذره. انگار هیچ‌وقت قرار نیست برم کنسرت خواننده مورد علاقه‌م و بغلش کنم بعد شبو تا صبح خوابم نبره. 
ولی یه شب با موتورم میزنم بیرون و با سرعت زیاد میرونم. درحالی که باد لای موهام می‌پیچه، احساس میکنم به هیچ‌جا تعلق ندارم. اون شب حسابی مست میکنم و ال اس دی میزنم. پسر مورد علاقه‌مو میبوسم و از H نشان هالیوود بالا میرم. آخه من ارتفاع رو دوست دارم، و پرواز رو بیشتر.
و... بعدش دیگه نمیدونم قراره چه اتفاقی بیفته.
برای زنی تنها در سوگ فرزند مرده اش امشب که تورا در خاک سرد می نَهم زیست یکساله ام با تو دفن میشود و من در پارادوکسِ سوگِ دفن کردنِ زیستِ یکساله ی پر رنجم در خاک غلتیده ام.امشب مشت پر از خاکم را بر سری میریزم که با شال عراقیِ پیرزن های جنوب پوشانده ام و دست بر دهان کِل میکشم برای جوانی و ناکامی اش ‌‌‌...امشب بیست سالگی عزیزم، نهال یک ساله ی دهه ی سوم را خاک میکنم و برای مظلومیت و تباهی اش به سوگ مینشینم.اما صبر کنیدمن میخواهم نوزاد بیست یک ساله ا
ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۲۰ ساله/ عاقد: خانواده عروس و ...
https://www.yjc.ir › استان ها › استان‌ها۸ ساعت پیش - ‌در پی انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی ارائه دادند.ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۳۰ ساله/ فرمانداربهمئی: ...
https://www.yjc.ir › استان ها › استان‌ها۸ ساعت پیش - ‌در پی بازنشر فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، فرماندار بهمئی
در حالی که برخی از مردم در آب و هوای گرم و آفتابی برنامه ریزی سفر و
گردش می کنند ، کسانی هستند همچون ما که به سفر در زمان های سرد تر و سفر
های زمستانی علاقه دارند و دوست دارند مناطق زیبا و پوشیده شده از برف را
مشاهده کنند .
من به شخصه آدم گرمایی هستم و زیاد به سفر به مناطق گرم و داغ علاقه
ندارم و بیشتر دوست دارم به مناطق خنک تر سفر کنم ، اگر شما نیز مانند من
به مناطق خنک علاقه دارید با ادامه مقاله همراه باشید.
در اینجا ۱۵ سفر های زمستانی وجود دار
سلام.تو رو خدا بچه ها کمکم کنیدپسری 25 ساله ام و بیشتر شرایط ازدواج از قبیل: تحصیلات، کار آبرومند، فرهنگ بالا، روابط اجتماعی خوب، تیپ و قیافه خوب، و به قول دوستام با کلاس هم هستم!! اما شرایط مالی خوبی نداریم و در منطقه متوسط شهر مستاجریم! اما کاملا با آبرو با فرهنگ...2 ساله با دختری در محل کام آشنا شدم که روابطمون فقط یک خورده از یک همکار بیشتره در حد دوستیهای زمان دانشگاه! به ایشون علاقه دارم اما اون وضع مالی خونواده اش از ما بهتره (خیلی ثروتمند
محال شوند... هانیه عابدینی،۱۶ ساله از شهرری قلب تنـگی درخت، تجهیزات هایش را همه جا ریخت تا به همه ثابت بطی ء بیرونی سبو باران است! نازنین حسن پور، ۱۷ ساله از تهران ملاقات به دیدنت با سایبان آمدم با کرجی برگشتم بهنام عبدالهی از تبریز افت تو سال هاست از چشمانم  محذوف ای؛ برقرار درون مرکز قلبم! نرگس دارینی ،۱۶ ساله از کرج تصویرگری: زینب علی سرلک،۱۶ساله از پاکدشت
قیمت کتاب انسان ۲۵۰ ساله بسیار مناسب بوده و ارزش ریالی این کتاب بالاتر از این حرف هاست.
این کتاب که زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه اطهار میباشد، مجموعه سخنرانی های مقام معظم رهبری می‌باشد.
انتشارات صهبا و انقلاب اسلامی ارائه دهنده این کتاب هستند.
خرید کتاب انسان ۲۵۰ ساله که شامل ۳ حلقه ویا ۳ جلد میشود، از سمت کتابخوان ها مورد استقبال قرار گرفته است.
این کتاب بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه معصومین است که مخصوصاً برای جوان ها راهگشاست.
این کتاب با زبانی آسان و قابل درک نوشته شده و عموم مردم می‌توانند آن را بفهمند.
کتاب را میتوان از انتشارات صهبا و انقلاب اسلامی دریافت کرد.
علائم زبان بدن غیر کلامی‌‌از سر تا انگشتان پا عبارتند از:
تکان دادن سر: این حرکت شبیه به حرکات فرد هیجان زده است.
نگاه خیره: در این حالت حرفی برای گفتن وجود ندارد، جز این که شخص نمی‌‌تواند چشم خود را از فرد علاقه عاشقانه مورد نظر خود برداشته باشد.
لبخندها: افرادی که به یکدیگر علاقه مند هستند بیشتر لبخند می‌‌زنند و حتی ممکن است موقع لبخند زدن دهانشان کمی‌‌باز باشد.
حرکات دست: حرکات جذاب می‌‌تواند علاقه مندی به شخص دیگر را نشان دهد.
یک لمسی
علائم زبان بدن غیر کلامی‌‌از سر تا انگشتان پا عبارتند از:
تکان دادن سر: این حرکت شبیه به حرکات فرد هیجان زده است.
نگاه خیره: در این حالت حرفی برای گفتن وجود ندارد، جز این که شخص نمی‌‌تواند چشم خود را از فرد علاقه عاشقانه مورد نظر خود برداشته باشد.
لبخندها: افرادی که به یکدیگر علاقه مند هستند بیشتر لبخند می‌‌زنند و حتی ممکن است موقع لبخند زدن دهانشان کمی‌‌باز باشد.
حرکات دست: حرکات جذاب می‌‌تواند علاقه مندی به شخص دیگر را نشان دهد.
یک لمسی
سلام
من پسری 25 ساله هستم، خدمت سربازیم رو تموم کردم و بعد خدمت سربازی کنکور شرکت کردم و رشته مورد علاقه م رو ادامه میدم و حدود 2 ساله که دانشگاه میرم شهر خودمون ... .
اهل دوستی با جنس مخالف نبودم و نیستم و سرم همیشه به کار خودم گرم بوده با اینکه فشار عاطفی و احساسی رو حس میکردم، در محیط دانشگاه سر به زیر بودم و به کار خودم میرسیدم تا موقع ازدواج برسه و اقدام کنم.
چند وقت پیش یکی از همکلاسی های دختر که من دیده بودم شون ولی اسم و فامیل شون رو نمیدونست
منتظر نشوید 63 ساله شوید !
در سال 1977 یک مرد 63 ساله، عقب یک بیوک را از روی زمین بلند کرد تا دست نوه‌اش را از زیر آن بیرون آورد. قبل از آن هیچ چیزی سنگین‌تر از کیسه بیست کیلویی بلند نکرده بود !
او بعدها دچار افسردگی شد‌ ، می‌دانید چرا ؟
چون در 63 سالگی فهمیده بود چقدر توانایی داشته که باورش نداشته و عمرش را با حداقل‌ها گذرانده !
منتظر نشوید 63 ساله شوید ،توانایی انسان نامحدود است ...
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با “دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با “دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
سلامی دوباره!
من هیجده سالمه و حدود شصت و چند روز دیگه کنکور تجربی دارم. اوایلی که وارد راهنمایی شدم بخاطر یک سری اتفاق( بعدا مینویسمشون) میخواستم پزشک بشم. خواسته اون موقع من فقط بخاطر عشق و علاقه و اون اتفاقی که قراره بنویسم بود.
چند وقت بعد دوست داشتم یک فیزیک دان بشم. گذشت و فهمیدم فیزیک دوست ندارم و علاقه اصلی من شیمیه.
شیمی جان چهار ساله که عشقمون پایداره، سایه ات مستدام عزیزم!
ولی بازم طی یک اتفاقاتی(که اینم مینویسم) شیمی رو خیلی دوست ندا
سلام 
دختری ۲۲ ساله هستم به تازگی تو فضای مجازی با پسری ۲۲ ساله از هم دانشگاهی ها آشنا شدم، تقریبا شاید دو ماه البته حضورا، اصلا هم دیگه رو ندیدیم و به صورت تصادفی پیدا کردیم هم دیگه رو و بعدا فهمیدیم هم دانشگاهی هستیم
اوایل خیلی خشک و رسمی حرف میزدیم در حد درس و اساتید و این جور حرف ها بعد آروم آروم انگار صمیمی تر شدیم و در مورد موضوعات مختلف حرف زدیم و آزمون شخصیت هم پیشنهاد دادم که بده و تیپ شخصیتی مون تقریبا نزدیک به هم هست، البته من منطقی
در مقالات قبلی این سایت در مورد نقاط عطف رشدی کودک دوازده ساله صحبت کردیم. در این مقاله در مورد ویژگی های ویزیکی این کودکان بحث خواهیم کرد.
کودک در اینجا تصویری از ویژگی های فیزیکی کودک دوازده ساله نشان داده می شود:
سرعت رشد هم اکنون در سیستم استخوان بندی در حال ادامه ی فعالیت می باشد. ماهیچه ها، که قبلا جزء جدایی ناپذیرسیستم ریتمیک رشد بدن شده بودند، بخشی از عملکرد مکانیکی اسکلت بدن را تشکیل می دهند….
فعالیت های اعضای بدن به صورت ابتدایی شر
یک فلسفه ای هست که اعتقاد دارد مرگ با تولد آدم آغاز می شود. آدم یک جایی همراه با مرگ زاده می شود و آنقدر ادامه می دهد که فقط مرگ می ماند. فکر مرگ از آن جنس فکرهایی است که حداقل در مقطعی از زندگی فکر هرکسی را به خودش مشغول میکند. فکر خودکشی در آدم های کمتری بروز می کند. ولی آدمی را سراغ ندارم که در رابطه با مرگ فکر نکرده باشد.*مناسب ترین ساعت برای شام بلافاصه بعد از شروع شب است. و شام در انتهای شب نه تنها ضرر دارد بلکه ساعت طبیعی بدن را مختل میکند. من
سلام
امیدوارم حال همگی خوب باشه. یه سوال داشتم:
خودتون رو توی شرایط زیر تصور کنید و بگید کدوم شخص رو انتخاب می‌کنید؟ چرا؟
الف) کسی که بهتون علاقه داره و توجه میکنه
ب)  کسی که خودتون بهش علاقه دارید (و ممکنه حتی به شما علاقه‌ای هم نداشته باشه)
سلام
دختری هستم 20 ساله، من از خوانندگان خاموش وبلاگ هستم. مسئله ای که پیش اومده خواستم باهاتون در میان بگذارم، من با وجود سن کمی که دارم علاقه دارم همسر آیندم 30 ساله اش باشه، یعنی اصلا نمیتونم تصور کنم که با پسری با سن کمتر ازدواج کنم چون از نظر خودم تو این سن آقایون به یک ثبات شخصیتی میرسند و خیلی پخته و با تجربه میشن، کمتر تو زندگی دچار آزمون و خطا میشن، دیگه مثل قبل رو ظاهر دختر حساس نیستند که فلان اندام چه جور باشه، بیشتر معیار هاشون دور ا
مشاور پرورش شترمرغ
 
 
آزمایش کاربردیمواد آزمایشی شامل 7 خانواده شترمرغ (7نرو 14 ماده) بود که پنج خانواده در سن 7 سالگی و دو خانواده در سن 5 سال بودند. در طول کل فصل تولید مثلی ، پارامترهای زیر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت: طول دوره تخم گذاری ، میانگین میزان تخم گذاری ، تعداد تخم های گذاشته شده توسط یک ماده ، نسبت تخم گذاری های تخم مرغ ، وزن و شکل تخم مرغ ، وزن تخم مرغ از دست رفته در جوجه کشی ، لقاح تخم مرغ درصد جنین های مرده و جوجه های غیر قابل استف
یک دانشمند سویسی به نام ایزابل برگز مایرز مرحله ای از علاقه را اثبات نمود و به آن مرحله سوالات تثبیت علاثه گقت.
این نوع سوالات بعد از اینکه دو طرف علاقه ای ثابت شده به هم دارند و نیازمند تایید آن از سمت دیگری هستند پرسیده می شود
مثال 
-من از فوتبال متنفرم
-اگر من فوتبال را دوست داشته باشم چه؟؟؟
تاریخچه تست رورشاخ
مطمئناً رورشاخ نخستین کسی نبود که پیشنهاد داد که تفسیر یک فرد از یک صحنه مبهم نشانگر جنبه‌های پنهان شخصیت آن فرد است. او ممکن است از تأثیرات متنوعی برای ایجاد آزمون معروف خود الهام گرفته باشد.
 
رورشاخ به عنوان یک انسان، به کلکسوگرافی یا هنر ساخت تصاویر از لکه‌های جوهر، علاقه مند بود. او هرچه بزرگتر می‌شد، علاقه متقابل به هنر و روانکاوی پیدا کرد. او حتی مقالاتی را منتشر کرد که در آن آثار هنری بیماران روانی را تجزیه و تحل
زمستون رو دوست دارم، برف بارون سرما، زود تاریک شدن هوا، لباس های زمستونی اینا همه از مورد علاقه های من هستند. اما چند سالیه که دی ماه بدترین ماه ساله، دوست دارم روز تولدم واقعا خوشحال باشم اما نیستم. همه هم درگیر امتحانات. اصلا انگار دی مدقع خوبی برای به دنیا اومدن نیست باید از همه عذر خواهی کرد و گفت ببخشید مهم نیست شما به کارتون برسین.. 
بارسلونا خیال عثمان دمبله را راحت کرد
بارسلونا برنامه ای برای فروش عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی اش ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای عثمان دمبله پیش رفته و این بازیکن جوان تا حدود شش ماه دیگر قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود. عثمان دمبله در دیدار بارسا مقابل دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مصدوم شد و این آسیب دیدگی چند روز قبل تشدید شد تا زمان دوری او از میادین اینگونه به درازا بکشد.
 
 
در روزهای اخیر شای
سلام خدمت همه دوستان
من یه پسر 20 ساله هستم، دانشجوی یکی از رشته های علوم پزشکی، من مدتی هست علاقه مند به یه خانومی تو دانشگاه مون شدم و قصدم هم ازدواج هست، اوایل سر موضوعات دیگه ای مربوط به فعالیت های جانبی کاملا اتفاقی با هم در ارتباط بودیم که منم از این فرصت استفاده کردم برای شناخت بیشتر و در نهایت بعد مدتی که یه سری مسائل رو از ایشون سوال کرده بودم بهشون گفتم که علاقه مند شدم بهشون و اگه تمایلی دارن به من اجازه بدن من با خانوادم حرف بزنم که
سلام
دختری هستم 26 ساله فعال، اجتماعی، خوش برخورد، مهربون و با اعتقادات مذهبی، دانشجوی دکترای مهندسی هستم اگه خدا کمکم کنه آینده شغلی خوبی خواهم داشت.
من به یکی از همکلاسی های دوره کارشناسیم علاقه دارم ایشون ارشد دارن و تازه درس شون تموم شده، سربازی هم رفتن، ما هشت ساله همدیگه رو میشناسیم، هر دو از دانشجوهای خوب دانشگاه بودیم رابطه ما در حد همکلاسی بوده و رابطه دوستی با هم نداشتیم، بخاطر درس و دانشگاه مون و موضوع مقاله هامون بعد از دوره کار
سلام
من یه راهکار میخواستم از شما و دوستان
من حدود 2 ساله که ازدواج کردم. در کل زندگی خوبی داریم. گاهی دعواهایی پیش میاد که فکر کنم تو همه زندگی ها باشه. در کل به جز این موردی که میگم مشکل دیگه ای به اون صورت ندارم. من میدونم که همسرم دوستم داره و عاشقمه. اینو تو کارها و رفتارهاش میبینم و حس میکنم. اما تو ابراز احساسات شدیدا ضعیفه. تو مدت این دو سال خیلی کم شده که بهم ابراز علاقه کنه. گه گاهی پیش میاد که اونم تو شرایط خاص و بعد از کلی وقت دوری و یا مث
مجله اینترنتی چفچفک : یک جایی از زندگی می‌ فهمیم که ما و کسانی که با آن‌ ها بزرگ شدیم (اگرچه هنوز خیلی جوان هستند) ۳۰، ۴۰ و حتی ۵۰ ساله شده ایم؛ بنابراین حالا دلایل دیگری برای شادی یا ناراحتی داریم. اگر هنوز نمی‌ دانید جوان هستید یا نه، 11 نشانه که در حال پیر شدن هستید در تصاویر زیر به شما کمک می‌کند بفهمید.
آهنگ‌ های روز را دیگر دوست ندارید
فیلم‌ های قدیمی به نظرتان بهتر از فیلم‌ های جدید هستند
وقتی مهمانی می‌گیرید، همسایه‌ ها متوجه نمی‌
سلام
من یه پسر 22 ساله م. روی صحبت هام با خانم هاست. سوالم اینه اگه یکی از پسرهای همکلاس تون تو دانشگاه که ارتباط تون با هم در حد یه سلام علیک یا یه ذره بیشتره و تیپ و قیافه ش هم مثلا خیلی خوبه یه روز بیاد ازتون بخواد برید یه جای آروم و بعد هم خیلی رک و مستقیم بدون یه کلمه اضافی بهتون بگه هفت ماهه بهتون فکر میکنه، چه حس و حالی بهتون دست میده؟ 
البته قبلش بهتون بگه که میخواد خیلی رک صحبت کنه. این کاری بود که من کردم، بعد ماه ها کلنجار. اونم کپ کرد و گف
 
مشکلی که من الان چند ساله که پیدا کردم،
اینه که،
 
واقعا نمیفهمم ازدواج به چه دردی میخوره.
 
یعنی پوینت کاغذ امضا کردن چیه؟
 
چرا من باید کاغذ امضا کنم و خودم و بقیه رو توی دردسر احتمالی بندازم و شاید علاقه م به شریک زندگیم بعد ازون ازدواج کم هم بشه و حس کنم محدود شدم یا حالا وای چه خبره؟! که چی بشه؟! وقتی که میشه بدون کاغذ هم عاشق بود و با علاقه بیشتری زندگی کرد؟
 
الان این روزها کشورهای بسیاری دوست دختر پسری یا نامزدی رو به اندازه ازدواج قبول
✨جهت تبیین  آیه «إِنَّ الْإِنسَانَ لِرَبِّهِ لَکَنُودٌ » و مقایسه آن با  «وَإِنَّهُ لِحُبِّ الْخَیْرِ لَشَدِیدٌ»✨انسان نسبت به پروردگار خود بی میل است ولی نسبت به امور مادی  که بنا به تصورش خیر است، مشتاق است
ماجرای #درس_اخلاق دختر ۱۱ ساله به مسافران اتوبوس به نقل از حاج آقا #قرائتی:
 در ستاد نماز گفتیم، آقازاده‌ها، دخترخانم‌ها، شیرین‌ترین نمازی که خواندید، برای ما بنویسید. دختری یازده ساله نامه ای نوشت، همه ما بُهتمان زد. دختر یازده
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
دیروز (ینی همین یک ساعت پیش!!!)نشستم دورنمای بیست ساله آینده ام رو مدون کردم.و بعد به چهار دوره پنج ساله تقسیمش کردم...و بعد برای هر دوره اهداف رو تعیین کردم و بعد سال ۱۳۹۹ و بعد فصل بهار و فروردین و ... تا رسیدم به امروزکلا آدم زیاد برنامه ریزی نیستم و بیشتر ترجیح میدم که کارهام رو فی البداهه پیش ببرم اما این دورنما به من کمک کرد تا بدونم باید تلاشم رو در چه زمینه هایی بیشتر متمرکز کنم...
ادامه مطلب
برنامه ای بعنوان نمونه  که برای یک خانواده اسلامی ایرانی طراحی شده شامل : 
برنامه بلند مدت ( ۲۰ ساله)، 
میان مدت (۵ ساله)،
 کوتاه مدت (سالانه)، 
برنامه هفتگی،
شاخصهای ارزیابی
چشم انداز ، بیانیه ماموریت، منشور اخلاقی، راهبردها و ...
تغذیه کودک از غذاهای جامد که به آنها غذاهای تکمیلی گفته می شود باید از شش ماهگی آغاز شود. این کار قدمی مهم در رشد کودک است و یافتن طعم و رنگ جدید غذاها نیز می تواند بسیار مسرت بخش باشد. در آغاز کودکان به سه وعده غذایی در روز نیاز ندارند. به تدریج می توان تنوع و میزان غذای مصرفی کودک را افزایش داد و رژیم غذایی کودک را به رژیم غذایی خانواده نزدیک کرد. تنها تفاوت در حجم کمتر غذای کودک است.
مناسب ترین زمان برای شروع غذای کمکی کودک
تحقیقات نشان می‌ده
عنوانونامپدیدآور: انسان ۲۵۰ ساله : بیاناتمقاممعظمرهبریدربارةزندگیسیاسی مبازاتیائمهمعصومینعلیهمالسلامگردآوریوتنظیممرکزصهبا ]موسسهجهادی[.مشخصاتنشر: تهران: مؤسسةایمانجهادی، ۱۳90.مشخصاتظاهری:376 ص. شابک: 2- 22- 6275 - 600 - 978 وضعیتفهرستنویسی:فیپاموضوع: خامنهای،سیدعلی،رهبرجمهوریاسلامیایران،1318 
ادامه مطلب
سلام
ممنون از کسانی که وقت میگذارن و سوال من رو میخونن و راهنمایی میکنن.
دختری 26 ساله هستم، چند ماه پیش پسری 35 ساله که مدتی پیشش کلاس میرفتم، بعد از زمانی که دیگه کلاس نمیرفتم، بهم ابراز علاقه کرد. ولی چند باری که قرار گذاشت بیرون تا باهام حرف بزنه، هر بار به بهونه ای پیچوند! و من بهم خیلی برخورد. 
بهش گفتم که بی احترامی کردی بهم و معذرت خواهی کرد و دیگه فراموشش کردم کلا. من تهران درس میخوندم و اونم اهل یه شهر دیگه هست اما مستقلا تهران زندگی میک
سلام
پسری هستم 23 ساله، از حدود 5 سال پیش متوجه احساساتم به یکی از دختران فامیل شدم، که نسبت پدرش با ما نزدیکه، اول با خودم گفتم حتما درگیر احساسات دوره جوانی شدم، ولی همینجور که می‌گذشت علاقه من به ایشون بیشتر میشد، پیش خودم برنامه ها ریختم که چه زمانی حرف دلم رو بهش بزنم و از علاقه خودم آگاهش کنم، تو این چند سال خیلی سعی کردم خودم رو به خانواده ایشون نزدیک کنم، و به نوعی به خودشون هم بتونم نزدیکتر بشم تا از علاقه من باخبر بشه، حتی یک بار هم به
سلام 
بعد مدتها اومدم به این وبلاگ، من حدودا یه ۸ ماهیه تو یه جای خوب تو بخش امور مالی مشغول به کار هستم، این رو بگم که تو زندگیم خیلی محرومیت کشیدم، شاید تنها نقطه امیدم فقط همین شغلم باشه و میدونم که میتونم توش پیشرفت کنم خیلی زیاد.
۳۲ سالمه و دختر هستم، خیلی بی بی فیس هستم شاید تو نگاه اول یه دختر دبیرستانی به نظر بیام این شغل رو هم با هزار تا امتحان و مدرک بدست آوردم. من همکارم با هم استخدام شدیم از همون روز اول با هم خیلی خوب بودیم و از کار ک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها