نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین راه برای داشتن انرژی مثبت

الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
مثبت اندیشی یکی از الگوهای رفتاری سالم در جامعه است. با توجه به اینکه آینده هر شخص تا حد بالایی به نگرش او بستگی دارد مثبت اندیشیدن می تواند مقدمات موفقیت و کامیابی را برای او فراهم کند. البته لازم به ذکر است که تنها مثبت اندیشی لازمه کار نیست بلکه به این معنی می باشد که نگرش مثبت در زندگی می تواند انسان را به سمت کامیابی سوق دهد. یکی دیگر از بازخوردهای مثبت اندیشی داشتن روان سالم است.
ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
عادت های اساسی افراد مثبت اندیش آیا منتظر اتفاق و رویدادی هستید تا راه زندگیتان را بیابید و احساس و دید مثبت به زندگی خود داشته باشید؟آیا فکر می کنید برای داشتن خوشبختی باید اتفاقات خاصی برای شما رخ دهد؟ آیا فکر می‌کنید هیچ راهی وجود ندارد که با آن استرس‌های زندگی را از بین 
ادامه مطلب 
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
بسم الله الرحمن الرحیم
هر روزی که خداوند خلق کرده پر هست از خیر و برکت و انرژی
پر هست از انرژی های مثبت و منفی
اما اینکه کدوم را جذب کنیم به تفکر و اراده خودمون ربط داره
من امروز را میخام پر باشم از انرژی های مثبت
پس یه نفس عمیق میکشم و با تمام وجود انرژی های مثبت را جذب میکنم
انرژی هایی که خداوند خلق کرده تا ما باهاش پر باشیم از پیروزی و موفقیت
این همه انرژی را فقط یک جور میشه جذب کرد
فقط با داشتن انگیزه میشه جذبشون کرد
انگیزه ی من برای جذب انرژ
♈️هرگز فکر نکنید با داشتن پول زیاد شما ثروتمند خواهید بود.
در دنیای امروزی ثروت فراتر از پول است.
♈️ناپلون هیل در کتاب کلید طلایی 15 نوع ثروت را معرفی می کند که داشتن آنها ما را ثروتمند میکند:
1- نگرش مثبت
2- ارتباط موثر
3- ادب
4- یادگیری مادام العمر
5- انضباط شخصی
6- تندرستی واقعی
7- آرامش خاطر
8- خلاقیت
9- عشق ورزیدن به کار
10- داشتن برنامه و هدف
11- داشتن قلب و زبان شاکر
12- درک دیگران
13- استفاده موثر از زمان
14- بخشندگی
15- اعتماد به نفس
روزی نیم ساعت پیاده روی کنید. برای انرژی مثبت بودن، این روش عالی است.
-یک قضیه را حتی بی ارزش و کوچک ، انقدر در بوق و کرنا نکنیم. مسائل مهم، برای شما مهم باشد. مسائل کوچک را کوچک برخورد کنید. سعی کنید درباره مسائل کوچک با دیگران صحبت نکنید.
-همواره خرق عادت کنید!‌ خرق عادت کردن یعنی آن که به دنبال چیزهایی برای خواندن و تماشا کردن باشید که در زندگی تان تا حالا سابقه نداشته است.
- کارهایی که شادی آفرین نیستند را بدون رودربایستی کنار بگذارید.
برای ا
چند نکته برای داشتن انرژی مثبت
- روزی نیم ساعت تا ۱ ساعت پیاده روی کنید. برای انرژی مثبت بودن، این روش عالی است.
- خندیدن معقول در طول روز را فراموش نکنید. نرم افزارهایی است که برای شما هر روز مطالب و تصاویر خنده دار ارسال میکند. مثل دوربین مخفی های جالب. دیدن این مطالب در طول روز، خیلی به ذهن مثبت اندیش و روحیه شاد زیستن شما کمک می کند.
- یک قضیه را حتی بی ارزش و کوچک ، انقدر در بوق و کرنا نکنیم. مسائل مهم، برای شما مهم باشد. مسائل کوچک را کوچک برخو
هدف مثبت
موفقیت یعنی : از مخروبه های شکست ، کاخ پیروزی ساختن .....موفقیت یعنی : خندیدن به آنچه دیگران مشکلش میپندارند ......موفقیت یعنی : از تجارب انسان های موفق درس گرفتن ......موفقیت یعنی : خسته نشدن از مبارزه با دشواری ها ......موفقیت یعنی : همیشه جانب حق را نگاه داشتن .........موفقیت یعنی : اشتباه را پذیرفتن و تکرار نکردن آن .......موفقیت یعنی : با شرایط مختلف خود را وفق دادن ......موفقیت یعنی : حفظ خونسردی در شرایط دشوار ......موفقیت یعنی : از ناممکن ها ، ممکن ساخ
دفع انرژی منفی دیگران ؛ ۷ راه قوی برای داشتن انرژی مثبت
دفع انرژی منفی :
چرا از اینکه در کنار بعضی افراد هستیم، احساس بدی به ما دست می دهد؟ شاید این به خاطر انرژی منفی آنهاست . در واقع میدان انرژی آنها می تواند انرژی شما را نیز پایین بکشد و احساساتتان را تغییر دهد.
از این بدتر این است که این انرژی به شما نیز سرایت کرده و حالتان را بد می کند. این احساس بد در شکل های مختلفی مانند: سردرد و بی حوصلگی ظهور می کند.
اما چطور می توان انرژی منفی دیگران را د
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
چیست استقلال؟ میهن داشتن،
جامة ناموس بر تن داشتن.
مهر پاکی بر همه خلق و دیار،
غیرتی بر رغم دشمن داشتن.
شکر وحدت، شکر نعمتهای او،
راه بر فردای روشن داشتن.
با زبان مادری با افتخار
در تنور شعر پختن داشتن.
در فضای بی غبار این دیار
سیر در گلزار و گلشن داشتن.
در ره فردای ملّت مشعلی
اندرون سینه گلخن داشتن
جان نثار مرز و بوم این وطن،
عزم چون فولاد و آهن داشتن.
+تبلت رو جا گذاشتم تهران. اگه می‌دونستم قراره ایییین همه بمونیم خب برمی‌گشتم میاوردمش!
+دارم از بی‌حوصلگی می. می. رم.!
+همین که گوشی رو برمی‌دارم داد و بیداد راه می‌ندازن. خب شما بفرمایید من الان دقیقا چه غلطی بکنم؟
+کارلا هم که رفته زنجان، نیست بریم ببینیمش دلمون وا شه!
+امین و مهدی دارن می‌رن مشهد. و هی از خودم می‌پرسم که ارزششو داشت که به جای اقیانوس آرام رفتی نمایشگاه؟ و هی به خودم جواب می‌دم که آره، داشت!
+این قدر بی‌حال و بی‌حوصله‌م، ا
١- قانون اعتقادات به هر چیز که اعتقاد داشته باشید چه درست چه نادرست، بر قسمت نیمه‌ هوشیار ذهن تأثیر می‌گذارد و با دقتی حیرت آور به عینیت در می‌آید. هر امر باید ابتدا در قالب اعتقاد درآید تا به آن عمل شود.
۲- قانون انتظاراتهر آنچه که انتظارش را می‌کشید به سرتان می‌آید. مثلاً اگر انتظار یک زندگی خوب و موفق را می‌کشید، همان را خواهید داشت و برعکس. پس اگر هر عملی که انجام دهید از آن انتظار مثبت داشته باشید، نتیجه مثبت خواهید گرفت. حتماً تأثیر ا
__________________________________________________________________________________________________________-
کارگاه آموزشی شیوه های مثبت اندیشی در کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) شهرستان ایرانشهر در بهمن ماه 98 برگزار گردید. در این کارگاه جناب آقای نادر فاطمی نسب به مباحث آشنایی با مفهوم مثبت اندیشی، تاثیرات آن بر سلامتی، تبدیل افکار منفی به مثبت و راهکارهای مثبت اندیشی پرداختند.
خیلی زیاد دلم برای بنی تنگ شده،  امشب رفتم خونه خواهر بزرگم 
نت اونا وصل شده بود ، یه عالمه پیام عشقولانه ای که به علت نبود نت بدستم نرسیده بود دریافت کردم.کلی ذوق مرگ شدم،  ج داد و بعد بنی آنلاین شد و زرت بعد از یه قربون صدقه عکس یه بوسه مثبت ۱۸ فرستاد و دوباره زرت یه فیلم فرستاد گفت بعدن حتما نگاش کن 
خب دوست داشتم خفش کنم ک وسط اون همه عشق و دلتنگی بصورت مثبت ۱۸ ظاهر شد،  نمی گم من قدیسه م ، اتفاقا فیلم میبینم دلمم مثبت ۱۸ می خواد ولی اون لحظه
مثبت اندیشی
به گزارش تیترشهر؛ گفته ی"آن گونه که ما واقعیت‌ها را درک می‌کنیم همان گونه هم واقعیت‌ها را می‌سازیم" کاملا صحیح است. واقعیت به خودی خود نه منفی و نه مثبت است. 
به این معنا که هرچه بیشتر مثبت اندیش باشیم، واقعیت نیز مثبت‌تر خواهد بود و این گونه است که معجزه‌ای رخ خواهد داد و سرنوشت گونه ای دیگر خواهد شد.
 با چنین رویکردی قطعاً سود خواهید برد. به دوستان موفق اطراف خود نگاهی بیندازید همهٔ آنان، رویکردی مثبت داشته‌اند و موفق شده‌ا
مشاوره ذهن 
تکرار عبارات مثبت و قدرتمند می‌تواند ذهن ما را طوری برنامه‌ریزی کند که این عبارات مثبت را باور کنیم. برنامه‌ریزی مثبت ذهن به طور روزانه برای اینکه به اشخاصی مثبت و مطمئن تبدیل شویم ضرورت دارد. وقتی حرمت نفس سالمی ایجاد می‌کنیم و به توانمندی درونی می‌رسیم می‌توانیم به آنچه می‌خواهیم دست یابیم. در این کتاب تصدیق‌های مثبتِ قدرتمندی گردآوری شده است. این تصدیق‌های مثبت به شما کمک می‌کند تا بر احساس عدم امنیت، هراس‌ها، احساس
10 قدم تا داشتن زندگی موفق
داشتن زندگی موفق و شاد بسیار لذت بخش است اما برخلاف عقیده اشتباه بسیاری که تنها پول و ثروت را عامل آن می دانند افراد موفق دلایل دیگری برای این مسئله بیان می کنند.
زندگی خوب چیست؟ شادی چه معنایی دارد؟ موفقیت واقعی یعنی چه؟ این ها و سوالات دیگری که برای داشتن یک زندگی خوب در ذهن نقش می بندد را می توانید با 10 راه کار طلایی برای داشتن زندگی خوب که نتیجه مطالعات بسیار است و در سایت فوربز منتشر شده است پاسخ دهید.
1- نسبت به ز
شاخص کل بورس تهران امروز با رشد 6141 واحدی در رقم 308314 واحد به کار خود پایان داد. از نکات مثبت بازار امروز رشد شاخص هموزن بود. نمادهای پارس، فولاد و رمپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.  ارزش معاملات خرد در بورس تهران امروز معادل 1550 میلیارد تومان به ثبت رسید. از نکات مثبت امروز ورود پول حقیقی به بازار بود! 
عشق در لحظه پدید می آیددوست داشتن در امتداد زمان؛این، اساسی ترین تفاوت میان "عشق و دوست داشتن" است.عشق، معیارها را درهم می ریزد...دوست داشتن بر پایه ی معیارهابنا می شود...عشق ناگهان و ناخواسته شعله می کشددوست داشتن از شناختن و خواستن سرچشمه می گیرد...عشق، قانون نمی شناسد!دوست داشتن، اوج احترام به مجموعه ای از قوانین عاطفی ست...عشق، فوران می کند چون آتشفشان و شره می کند چون آبشاری عظیم ...دوست داشتن، جاری می شود چون رودخانه ای بر بستری با شیب نرم
سوال جرات حقیقت مثبت ۱۸
سوال جرات حقیقت مثبت - حقیقت مثبت سوال جرات جرات حقیقت مثبت سوال های جرات حقیقت مثبت ۱۸

سوالات بازی جرات حقیقت مثبت ۱۸
سوال جرات حقیقت +18. سوالات جرات حقیقت باحال سوال جرات حقیقت عاشقانه نمونه سوالات جرات و حقیقت سوالات جرات حقیقت بی ادبی سوال حقیقت از پسر فیلم ترسناک جرات یا حقیقت فیلم حقیقت یا شجاعت سوال جرات حقیقت بی ادبی
جرات حقیقت مثبت ۱۸
فیلم سینمایی جرات یا حقیقت مرگ لیلا فروهر حقیقت دارد -لیلا فروهر - حقیقت مر
یک مطالعه که در لنست پری پرینت می باشد این موضوع را بررسی کرده است. در بین 50 کودک با تست RT-PCR مثبت: 5 کودک تست ابتدایی منفی داشته اند که بعدا مثبت شده اند. در بین این کودکان، هیچ کدام به عنوان اولین عضو آلوده خانواده نبوده اند. شدت بیماری به این صورت بوده است: 4% بدون علامت، 10% خیلی خفیف، 82% خفیف، 0% شدید و 4% بحرانیعلائم اژمایشگاهی: 20% لنفوپنی، 8% لنفوسیتوز، 16% ترومبوسیتوز و 18% سی آر پی مثبت داشته اند14% یافته ای در سی تی نداشته اند. شایعترین یافته سی ت
صرف فعل گیلکی ویرۋتن/ فارسی گریختن
ۋ (ü)، ۊ (u)، ؤ (o)
 
¤ ماضی ساده (گریختم، گریختی، گریخت، ...)
 مثبت : ویرۋتم، ویرۋتی، ویرۋت، ویرۋتیم، ویرتین، ویرۋتن 
 منفی : وینۋرۋتم، وینۋرۋتی، وینۋرۋت، وینۋرۋتیم، وینۋرۋتین، وینۋرۋتن 
 ---------------------------------
 ¤ ماضی نقلی (گریخته) » ویرۋته
 ---------------------------------
¤ ماضی بعید (گریخته بودم، ...)
 مثبت : ویرۋته‌ بؤم/ بی/ بؤ/ بیم/ بین/ بؤن
 منفی : وینۋرۋته بؤم/ بی/ بؤ/ بیم/ بین/ بؤن
 ---------------------------------
¤ ماضی ملموس (داشتم م
اگر این 15 مورد را دارید یک ثروتمند واقعی و تمام عیار هستید:
_ نگرش مثبت
_ ارتباط موثر
_ ادب
_ مطالعه
_ شخصیت
_ سلامتی
_ آرامش خاطر
_ خلاقیت
_ عشق ورزیدن به کار
_ داشتن برنامه و هدف
_ داشتن قلب و زبان شاکر
_ درک دیگران
_ استفاده موثر از زمان
_ بخشندگی
_ اعتماد به نفس
✍ ناپلئون هیل
به کودکان بیاموزید خوبی‌های حتی کوچک و اندک دیگران را ببینند و بازخورد مثبت بدهند. این رفتار باعث می‌شود تا دیگران نیز به ما بازخورد مثبت بدهند. فراموش نکنید که گاهی دید منفی و بدبینانه، نشانه‌ای از یک اختلال اعصاب و روان مانند افسردگی، اضطراب، اختلال سلوک و شخصیت یا مشکل و اختلال دیگری است و چنان‌چه نمی‌توانید شیوه‌ی نگرش منفی کودک خود را اصلاح کنید، شاید روان‌پزشک یا روان‌شناس کودک بتواند به شما کمک کند.
صرف فعل گیلکی دؤمۊتن/ فارسی لقد کردن
ۊ (u)/ ؤ (o)
 
¤ ماضی ساده (لقد کردم، ...)
 مثبت : دؤمۊتم، دؤمۊتی، دؤمۊت، دؤمۊتیم، دؤمۊتین، دؤمۊتن 
 منفی : دؤنؤمۊتم، دؤنؤمۊتی، دؤنؤمۊت، دؤنؤمۊتیم، دؤنؤمۊتین، دؤنؤمۊتن
 ---------------------------------
 ¤ ماضی نقلی (لقد کرده‌) » دؤمۊته
 ---------------------------------
¤ ماضی بعید (لقد کرده بودم، ...)
ؤ (u)
 مثبت : دؤمۊته‌بؤم،  دؤمۊته‌بی، دؤمۊته‌بؤ، دؤمۊته‌بیم، دؤمۊته‌بین، دؤمۊته‌بؤن
 منفی :  دؤنؤمۊته‌بؤم،  دؤنؤمۊته‌بی، دؤنؤمۊته‌ب
بچه مثبت مدرسه : چه آتشی می سوزانند این دوپسر شیطون و عاصی از درس و مدرسه.
بچه مثبت مدرسه : یاسر عرب، نشر سپیده یاوران
معرفی:
مثبت در منفی میشود صددرصد مثبت ولی از مدرسه اخراج می شوید!
بریده کتاب:
روزهای آخر مثل برق وباد می گذشت، کلاس ها تمام می شد و امتحانات آخر سال می رسید. امتحان آخری رو خوب یادمه. همه بچه ها طبق قرار قبلی بعد از دادن برگه امتحان بیرون مدرسه ایستادیم و دسته جمعی، کتاب های درسی رو تکه تکه و پاره پاره کردیم و آتیش زدیم. این طوری ا
روان‌شناسی مثبت‌گرا
 
روانشناسی را در سطح‌های مختلف مد نظر قرار می‌دهند و از مطالعهٔ تجربیات انتزاعی مثبت، مانند شادی، سعادت و خوش‌بینی گرفته تا مطالعهٔ ویژگی‌های شخصیتی مثبت، مانند شجاعت و حکمت و مطالعهٔ نهادهای مثبت مانند ساختارهای اجتماعی که می‌توانند مدنیت و شهروندی مسئولانه را پرورش دهند.
برخلاف هیجان‌های منفی که باور مردم دربارهٔ عملکردهای مختلف را محدود می‌کند، مانند جنگ یا گریز، هیجان‌های مثبت ذهنیت مردم را بیشتر باز ن
سلام رفقای گلمکنکوری های عزیز شروع میکنیم فعالیت جدیدمون رو با کلی انرژی خوب که قراره این هفته بترکونیم ، چه اونایی که تا الان کم مطالعه داشتن چه اونایی که خوب مطالعه کردن آفرییین بهشونگفتم اولین کلیپ این هفتمونو با یه انرژی مثبت بمب شرووع کنیم
 
برای دانلود این ویدیو روی لینک زیر کلیک کنید :
لینک تماشا و دانلود
   این شهرستانی که من کار میکنم از لحاظ شیوع کرونا وضعیتش خیلی خوب شده بود و سفید اعلام شده بود حتی. منتهی هفته ی گذشته یکی از خانواده ها برای شرکت در یک مراسم فاتحه رفته بودن اهواز و برگشته بودند و حالا تست 14 نفرشون که علایم بیماری هم داشتن، مثبت شد. هیچی دیگه. دوباره وضعیت زرد اعلام کردن.
✔️  صرف فعل گیلکی دؤبؤن (فارسی: در چیزی یا در جایی بودن)
➖ صرف ماضی فعل دؤبؤن (بودم، بودی، بود، ...):لنگرۊد:مثبت: دۊبۊم (dubum)، دبی، دۊبۊ، دبیم، دبین، دۊبۊنمنفی: دننه‌بۊم، دننه‌بی، دننه‌بۊ، دننه‌بیم، دننه‌بین، دننه‌بۊنکلاچای:مثبت: دؤبؤم (dobom)، دبی، دؤبؤ، دبیم، دبین، دؤبؤنمنفی: دننه‌بؤم، دننه‌بی، دننه‌بؤ، دننه‌بیم، دننه‌بین، دننه‌بؤنسختسر:مثبت: دابام (dābām)، دبی، دابا، بیم، بین، دابانمنفی: دننه‌بام، دننه‌بی، دننه‌با، دننه‌بیم، دنن
✔️  صرف فعل گیلکی دؤبؤن (فارسی: در چیزی یا در جایی بودن)
➖ صرف ماضی فعل دؤبؤن (بودم، بودی، بود، ...):لنگرۊد:مثبت: دۊبۊم (dubum)، دبی، دۊبۊ، دبیم، دبین، دۊبۊنمنفی: دننه‌بۊم، دننه‌بی، دننه‌بۊ، دننه‌بیم، دننه‌بین، دننه‌بۊنکلاچای:مثبت: دؤبؤم (dobom)، دبی، دؤبؤ، دبیم، دبین، دؤبؤنمنفی: دننه‌بؤم، دننه‌بی، دننه‌بؤ، دننه‌بیم، دننه‌بین، دننه‌بؤنرامسر:مثبت: دابام (dābām)، دبی، دابا، بیم، بین، دابانمنفی: دننه‌بام، دننه‌بی، دننه‌با، دننه‌بیم، دنن
“رابطه موفق” به معنای چیزهای مختلف برای افراد مختلف است.
با این حال، روابط خوب بزرگسالان عموما شامل دو نفر است که به یکدیگر احترام می گذارند، می توانند ارتباط برقرار کنند و دارای حقوق برابر، فرصت ها و مسئولیت ها باشند.
اکثر مردم نیز انتظار دارند رابطه خود را با شریک خود شامل عشق، صمیمیت، بیان جنسی، تعهد، سازگاری و همراهی.
کلید اصلی داشتن یک رابطه موفق
کار در یک رابطهاکثر زوج ها می خواهند روابط موفق و پرطرفدار داشته باشند، اما زوج ها به راح
“رابطه موفق” به معنای چیزهای مختلف برای افراد مختلف است.
با این حال، روابط خوب بزرگسالان عموما شامل دو نفر است که به یکدیگر احترام می گذارند، می توانند ارتباط برقرار کنند و دارای حقوق برابر، فرصت ها و مسئولیت ها باشند.
اکثر مردم نیز انتظار دارند رابطه خود را با شریک خود شامل عشق، صمیمیت، بیان جنسی، تعهد، سازگاری و همراهی.
کلید اصلی داشتن یک رابطه موفق
کار در یک رابطهاکثر زوج ها می خواهند روابط موفق و پرطرفدار داشته باشند، اما زوج ها به راح
بنظرم نه تنها مهناز افشار هیچی حالیش نیست بقیم از سر جوگیری و احساسات رای میدن
همین گلدن بازر ارش!
خدایی کار دختره اونقدرا شاخ نبود ..کلا دو سه تا حرکت سخت داشت که اونم واسه کسی که 5سال کار میکنه چیزی نیست(بنده دو سال اسکیت کار کردم در جریانم)حتی ابیم گف اونایی رو یخ هستن جالب ترن فقط چون میدونست ارش بخاطر اهنگش مثبت میده گفت بذار از تماشاچیا بپرسم
ارشم چون فقط اهنگ خودش بود اینو داد مثه رقص مسخره اون دخترا که بهشون رای مثبت داد چرا؟چون اهنگ خو
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
ابن حمزه طوسی رضوان الله علیه عالم بزرگ شیعه روایت کرده است:
١١٧ / ٦ ـ ویصدق ذلك ما رواه جابر بن عبد الله ، قال : قال رسول الله صلى الله علیه وآله : « ما اعتصى علیّ أهل مملكة قط إلاّ رمیتهم بسهم الله » قلنا : یا رسول الله ، وما سهم الله ؟ قال : « علیّ بن أبی طالب ، ما بعثته فی سریة قط إلاّ رأیت جبریل عن یمینه ، ومیكائیل عن یساره وملك الموت أمامه فی سحابة تظله ، حتّى یعطی الله لحبیبی النصر والظفر ».
رسول خدا صلى ال
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
برتری حضرت امیر المومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما بر همه‌ی مردم (به روایت اهل تسنن)
از جمله فضائل حضرت علی بن ابی طالب سلام الله علیه و حضرت زهرا سلام الله علیها، محبوبیت ایشان نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله می‌باشد چنانچه نسائی از علمای بزرگ اهل تسنن در خصائص چنین روایت کرده است:
۱۱۰- أخبرنی احمد بن شعیب ، قال : اخبرنی زكریا بن یحیى ، قال : اخبرنا ابراهیم بن سعد قال : حدثنا شاذان ، عن جعفر الاحمر ، عن عبد الله ابن عطاء عن ابن بریدة ، قال :
حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید
 
امروزه ایجاد یک تصویر مثبت از شرکت و برند شما از اهمیت زیادی برخوردار است به طوری که فکر و ذهن مردم را به سرعت به سمت یک فکر و اندیشه ای مثبت هدایت کند.
حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید
 
امروزه ایجاد یک تصویر مثبت از شرکت و برند شما از اهمیت زیادی برخوردار است به طوری که فکر و ذهن مردم را به سرعت به سمت یک فکر و اندیشه ای مثبت هدایت کند.
ادامه مطلب
حتما این جمله را بارها در زندگی از دیگران شنیده اید و یا خود برای دیگران گفته اید که:"زندگی رو هر طور بگیری همونطور برات میگذره!" ولی آیا به آن عمل کرده اید. برای داشتن یک زندگی سراسر آرامش و پر از احساس باید از خودتان شروع کنید و تغییراتی در رفتار خود بدهید.
برای زندگی آرامش و شاد چه کنیم
نکاتی کلیدی برای ایجاد نشاط و آرامش واقعی:
علاقه مندانه از دیگران تقاضای کمک کنید.به گردش بروید و برای خودتان شیرینی یا میوه مورد علاقه تان را بخرید.تماشای ط
    
      دخترکی راه راه قسمت اول . 

ادما تو زندگی در برخورد با دیگران رفتار و اخلاقهای متفاوتی از خودشون نشون می دن و به نوعی با محیط اطراف و اتفاقات پیرامونشون ارتباط بر قرار می كنن در واقعه هر كس اخلاق خاص خودشو داره
مثلا بعضیا می تونن خیلی خشك و جدی باشن مثل بابای خدابیامرزم انقدر خشك و جدی كه اگه یه شب با كمربند به جون مادربد بختم نمی یوفتاد شام از گلوش پایین نمی رفت
و یا خیلی شوخ طبع و بذله گو.............. مثل اقای كیهانی دربون شركت
حرافترین
الان وضعیت زندگی من فاجعه است بعد یه عده هی میان میگن افکار مثبت داشته باش،به خودت تلقین نکن،مثبت اندیش باش و ...این حرف ها مثل این میمونه به یکی که سرطان داره بگید نگو سرطان داری تا خوب شی،اره خود به خود خوب میشیبریزید دور این حرف ها رو+وب من همینه،از همه اونهایی که دعوتشون کردم معذرت می‌خوام،هر کس خواست میتونه بره
مشاوره ذهن 
 
تکرار عبارات مثبت و قدرتمند می‌تواند ذهن ما را طوری برنامه‌ریزی کند که این عبارات مثبت را باور کنیم. برنامه‌ریزی مثبت ذهن به طور روزانه برای اینکه به اشخاصی مثبت و مطمئن تبدیل شویم ضرورت دارد. وقتی حرمت نفس سالمی ایجاد می‌کنیم و به توانمندی درونی می‌رسیم می‌توانیم به آنچه می‌خواهیم دست یابیم. در این کتاب تصدیق‌های مثبتِ قدرتمندی گردآوری شده است. این تصدیق‌های مثبت به شما کمک می‌کند تا بر احساس عدم امنیت، هراس‌ها، احسا
شیعه یعنی درجهان گنج سعادت داشتن/باعلی بودن از او نورولایت داشتن/افتخار وعزت ما هست عشق اهل بیت/دردلت حب علی راباامامت داشتن/مزداحمد دردو عالم هست حب عترتش/روزعید مرتضی راه رسالت داشتن/پیروقرآن و عترت در دوعالم سرفراز/زندگی درسبک آنان باارادت داشتن/شیعه یعنی با غدیرخم بگرددهمنشین/بارها قربانی از شوروکرامت داشتن/پیروی از ولایت درتمام عرصه ها/درره مولا فقط عشق شهادت داشتن/آشنای کربلاشو عزت وایمان رسد/با ولایت محوری برحق عنایت داشتن/سوی مه
میدونی فهمیدم که هیچ آدمی کامل نیست اونجوری که ما دلمون میخواد. پس برای این که دوسشون داشته باشیم باید همونجوری که هستن بپذیریمشون. این که تو ادمارو همونجوری که هستن دوست داشته باشی خیلی بزرگی میخواد. چون کار سختی. خیلی سخت. چون تو باید سعی کنی یه چیزایی رو یا نادیده بگیری یا سعی کنی نکات مثبت اون آدمو بیشتر ببینی تا نکات منفیشو. شایدم اینا همش چرت باشه. احتمالاهکه چی به دوست داشتن برگرده این که اگه آدمیو واقعا دوست داشته باشی کمتر به خاطر مع
اگر میخوای در تمام زندگیت موفق باشی،اگر میخوای به هر چیزی ک دوست داری برسی‌و اگر یه تکیه گاه محکممیخوای سیمتو با خدا قطع نکن و فقط از خودشبخواه و تلاش کن بدون تلاش هیچ اتفاقی نمی افتهبرای موفقیت در کنکور ،پیدا کردن شغل،داشتنیه زندگی سرشار از انرژی مثبت و عشقو محبت فقط از خدا کمک بخواهخدایا بابت همه چی ازت ممنونم
۱- تعریف و معین کردن افکار منفی افکار منفی که به ذهن شما می رسند ممکن است از این دست باشند: ” نمی توانم آن کار را انجام بدهم “،” مطمئن هستم که شکست می خورم “، ” هیچ کس نمی خواهد به حرف های من گوش بدهد “. این صداهای منفی بدبینانه و بی فایده هستند و شما را از دست یابی به اعتماد به نفس و تقویت آن باز می دارند.
۲- اهداف منفی تان را به اهداف مثبت تبدیل کنید. همزمان که به افکار منفی تان توجه می کنید؛ آنها را به اندیشه های مثبت تبدیل کنید. افکار مثبت از ا
پرسشنامه تجارب مثبت و منفی (SPANE)
دانلود پرسشنامه تجارب مثبت و منفی (SPANE)، در قالب فایل word، شامل 12 گویه و 2 مولفه، به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده شده. این مقیاس شامل 12 آیتم است که 6 آیتم آن برای ارزیابی تجارب مثبت و 6 آیتم دیگر جهت ارزیابی تجارب منفی تهیه شده است ...1
کلمات فارغ از معنایی که دارند، سه گونه‌اند: 
۱. دارای بار مثبت؛ ۲. دارای بار منفی؛ ۳.خنثی 
این باری که افزون بر معنای کلمات در دل‌ معانی آن‌ها خوابیده است، ما را مجبور می‌کند که این کلمات باردار را در هر جایی به کار نبریم.
به مثال‌های زیر توجه کنید:
انتظار: مثبتپاداش: مثبتجاودانه: مثبتجعل: منفیبرخورداری: مثبتتوجیه: منفیفراوان: مثبتعجم: منفیغلط‌کردن: منفیدرخور: مثبتکله: منفیشکنجه: منفیقلم‌فرسایی: منفیقصد: خنثی
شما هم مثال بزنید!
کلمات فارغ از معنایی که دارند، سه گونه‌اند: 
۱. دارای بار مثبت؛ ۲. دارای بار منفی؛ ۳.خنثی 
این باری که افزون بر معنای کلمات در دل‌ معانی آن‌ها خوابیده است، ما را مجبور می‌کند که این کلمات باردار را در هر جایی به کار نبریم.
به مثال‌های زیر توجه کنید:
انتظار: مثبتپاداش: مثبتجاودانه: مثبتجعل: منفیبرخورداری: مثبتتوجیه: منفیفراوان: مثبتعجم: منفیغلط‌کردن: منفیدرخور: مثبتکله: منفیشکنجه: منفیقلم‌فرسایی: منفیقصد: خنثی
شما هم مثال بزنید!
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
محرک بازار
صف فروش یکی دو تا از نماد های شاخص ساز که جمع بشه و به سمت مثبت حرکت کنه، جرقه زده میشه و محرک بقیه نمادها میشه برای برگشت بازار. چند تا خبر که از این تغییر دست به دست بشه، ورق برمیگرده
نیمه دوم: نمیه مربیان
در یک سهم، روزانه چند بار قدرت  بین خریدار و فروشنده دست به دست میشه. در کل بازار هم این دست به دست شدن هست و امروز به نظر میرسه عرضه داره جای خودش رو به تقاضا میده و بازار به سمت مثبت در حال حرکت هست.
خیر، یعنی ذوالجلالی داشتن
بابتِ توبه مجالی داشتن
 
بهر پوزش، زیر نور آفتاب
وقتِ ناب و ایده آلی داشتن
 
خیر یعنی با دل آلوده هم
با کریمان اتصالی داشتن
 
علت این سر به زیریِ من است
محضرت دستانِ خالی داشتن
 
می شود درد و غم صاحب زمان
بنده هایِ بی خیالی داشتن
 
حقِ فرزند است بر بابای خود
گاه آغوشِ وصالی داشتن
 
خیر، یعنی از تنور فاطمه
لقمه ی نان حلالی داشتن
 
از تمامِ خیرها بالاتر است
چون علی مولی الموالی داشتن
 
خیر یعنی با مناجات حسین
لذت شوریده
ممکن است که این پرسش برای شما پیش بیاید که آیا داشتن ابروهای پرپشت، زیبا و خوش ترکیب لازم است و در صورتی که فردی چنین باشد آیا دیگران اصلا به این مسئله اهمیتی می دهند؟ پاسخ ما مثبت است چرا که در حقیقت داشتن ابروهای کم پشت یا نداشتن موی ابرو متاسفانه موجب جلب توجه افراد به چهره آن شخص می شود و آن فرد نیز با آگاهی از این مسئله ممکن است به مرور زمان از این مسئله دچار ناراحتی یا حتی افسردگی شود (به ویژه در میان خانمها). اما نگران نباشید چون با رشد عل
یک فعل اخلاقی مثبت مانند قناعت را به‌ خاطر معامله با خدا و به‌ خاطر ارزشی که برای اصول و مبناهای فکری مان قائل هستیم انجام می ‌دهیم. پس حتی اگر سایرین قدر آن را ندانستند و برخورد نامناسبی نشان دادند، نباید روی اعتقاد ما به درستی آن کار اثر بگذارد. چون اگر ما یک کار مثبت را به این خاطر انجام دهیم که یک بازخورد مثبت از آن بگیریم، آن‌وقت ماهیتش از یک فعل اخلاقی به یک تجارت تبدیل می ‌شود. در واقع ما وقتی در قبال یک رفتار اخلاق مدارانه، از سایرین
1⃣هر گاه قصور کارگر موجب اخراج وی شود ، رعایت مفاد ماده ۲۷ قانون کار الزامی است. 2⃣ نظر مثبت تشکل کارگری موجود در کارگاه در مورد اخراج باید کتبا و قبل از اخراج کارگر اخذ شود. 3⃣اگر تشکل موجود در کارگاه " شورای اسلامی کار " باشد ، نظر مثبت " شورا " بایستی اخذ شود.
احترام به خود: به جنبه های خوب و مثبت خود بیشتر توجه می کنند و محدودیت هایشان را می پذیرند.خوش بینی: افراد سرخوش به جنبه های روشن و مثبت حوادث نگاه می کنند و انتظار دارند نتیجه کار خوب باشد و هر گاه چنین نشود، آنان شکست و ناکامی خود را امری کوچک و گذرا تلقی می کنند و می کوشند راه حل تازه و بهتری برای مشکل خود بیابید.تسلط شخصی: افراد سرخوش، احساس می کنند که ارباب و صاحب اختیار سرنوشت خود هستند. چون احساس می کنند که اختیار زندگی خود را در کف دارند ،
مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان شناسی مثبت
دید کلی :
مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان شناسی مثبت در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
توضیحات کامل :
مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان شناسی مثبت در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
 
ویژگی های فایل
- 22 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)
- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک
- منبع نویسی شده به شیوه APA
- منابع بخش مبانی از 2011 به قبل و بخش پیشینه از 2014 به قبل
- شامل 19
 چقدر دوست داشتن تو خوب است. دوست داشتن تو  ماهی قرمز هیچ سفره هفت سینی نیست. دوست داشتن تو عین ساعت تحویل سال است. ــ همیشه منتظرش مانده ایم. ــ دوست داشتن تو  عیدی اول فروردین است. کاش همیشه عید بود. کاش همیشه تو را عیدی می گرفتم. تو را دوست دارم زمین از چرخیدن می ماند. و خورشید فراموش می کند که باید غروب کند. تو را دوست دارم. سیب ها  همه ی فصل ها به شکوفه می نشینند. چلچله ها کوچ نمی کنند. وقتی تو را دوست دارم دختر کوچک آسمانم هنوز.
اولین پست ۹۸مون
پرسشنامه احساس مثبت به همسر
دانلود پرسشنامه احساس مثبت نسبت به همسر، در قالب فایل Word، شامل 17 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره دهی و تفسیر، روایی و پایایی و عنوان منبع مورد استفاده. هدف این پرسشنامه ستجش احساس های گوناگون زن و شوهرها (و نامزدها) نسبت به یکدیگر است ...
 صرف فعل گیلکی هیسأن به معنای ایستادن (ماندن) در زبان گیلکی:
این فعل در گویش‌های دیگر زبان گیلکی به صورت‌های ایسأن، هسأن و اشتن نیز واگویه می‌شود.
 
¤ ماضی ساده (ایستادم، ایستادی، ...)
 مثبت : بئیسأم beysam، بئیسأی، بئیسأ، بئیسأیم، بئیسأین، بئیسأن
 منفی : نئیسأم neysam، نئیسأی، نئیسأ، نئیسأیم، نئیسأین، نئیسأن
 ---------------------------------
 ¤ ماضی نقلی (ایستاده [مونده]) » بئیسئه
 ---------------------------------
¤ ماضی بعید (ایستاده بودم [مانده بودم]، ...)
 مثبت :  بئیسأ بؤم
 
هرگز فکر نکنید با داشتن پول زیاد شما ثروتمند خواهید بود .در دنیای امروزی ثروت فراتر از پول است . 
ناپلون هیل در کتاب کلید طلایی 15 نوع ثروت را معرفی می کند که داشتن آنها ما را ثروتمند می کند :
1- نگرش مثبت2- ارتباط موثر3- ادب4- یادگیری مادام العمر5- انضباط شخصی6- تندرستی واقعی7- آرامش خاطر8- خلاقیت9- عشق ورزیدن به کار10- داشتن برنامه و هدف11- داشتن قلب و زبان شاکر12- درک دیگران13- استفاده موثر از زمان14- بخشندگی15- اعتماد به نفس
❆ #دوست داشتن تو:
 
دوست داشتن توهر روز من رامی‌میراند و زنده می‌کندرستاخیزی استدوست داشتن تو #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)#شعر_سپکو@ZanaKORDistani63سپکوسرای میخانهکانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)https://t.me/sepkomikhanehhttps://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametaghttp://mikhanehkolop3.blogfa.com
شیوه زندگی سالم
 
اگر شما از رفاه کامل جسمانی ، معنوی روانی  روحی ،اجتماعی ،و ........تامین باشید در سلامت کامل هستید.
از نظر فکری بدون عیب و از لحاظ روانی شاد.......از لحاظ اجتماعی سیاسی اقتصادی فرهنگی  و.......دارای بازده و فعال باشد.
داشتن کارهای مثبت و مفید و تفریح و نشاط و ترک و دوری از کارهای مضر وزیانبار دخانیات ،الکل ، پورنوگرافی و.....
سلام
یه حرف جالبی جوردن پیترسن میزد. 
میگفت که تو یه تحقیق، تو روابط بین دو نفر، گفتن بهشون که مثبت یا منفی بودن هر اینتراکشن بین دو نفر رو ثبت کنن. دیدن که اگه 5 تا منفی و 1 دونه مثبت باشه تا 12 تا مثبت به یدونه منفی، اون رابطه پایدار میمونه.
اگه بیشتر از 12 تا مثبت 1 منفی و کمتر از 5 تا منفی یه مثبت باشه، رابطه کله پا میشه و پایدار نمیمونه. چون هیچ چالشی وجود نداره و همه چیز یک نواخت میشه.
---------------------
اگه آدم زیادی نایسی هستید، یه سری ویدئو داره که چج
این دومین غروب جمعه ست که من دارم بیشتر کار می کنم.
هفته پیش یه دفترچه درست کردم و کل کارام رو اون تو نوشتم.
هرروز یه تعدادیش کم شد و یه تعداد دیگه ای بهش اضافه شد.خوبیش اینه که دیگه هاج و واج نمی مونم که چی کار دارم و چی کار باید بکنم.
+ بعضی اتفاقات مثبت، یهویی تو زندگی رخ می دن، نمیشه از قبل براشون برنامه بریزی.
++می خوام دیگه مثبت اندیش باشم.
می گویند با هر کس باید مثل خودش رفتار کرد !شما گوش نکنید، چون اگر چنین بود از منش و شخصیت هیچکس ،چیزى باقى نمی ماند !
هرکس هر چه به سرت آورد فقط خودت باش... نگذار برخورد نادرست آدمها ، اصالت و طبیعت تو را خدشه دار کند.
 اگر جواب هر جفایى ، بدى بود که داستان زندگی ما خالى از آدم های خوب می شد !اگر نمی توانى شخص مثبت زندگی کسى باشى...اگر براى یاد دادنِ همان خوبى هایى که خودت بلدى ، ناتوان هستیاگر خوبى کردى و بدى دیدى
کنار بکش، اما بد نشو.
این تنها کاری
صرف فعل «بؤؤن» به معنای بودن و مشتقات آن در زبان گیلکی:
 
✔️ بؤؤن (فارسی: بودن)
➖ صرف ماضی فعل بؤؤن (بودم، بودی، بود، ...):لنگرۊد:مثبت: بۊم (bum)، بی، بۊ، بیم، بین، بۊنمنفی: نۊبۊم، نبی، نۊبۊ، نبیم، نبین، نۊبۊنکلاچای:مثبت: بؤم (bom)، بی، بؤ، بیم، بین، بؤنمنفی: نؤبؤم، نبی، نؤبؤ، نبیم، نبین، نؤبؤنرامسر:مثبت: بام (bām)، بی، با، بیم، بین، بانمنفی: نؤبام، نبی، نؤبا، نبیم، نبین، نؤبان
مثال:
اۊن علی با (ف: او علی بود)
 
➖ صرف مضارع فعل بؤؤن (هستم، هستی، هست، ...):
تست کرونای 23 نماینده مجلس مثبت اعلام شد
باشگاه خبرنگاران نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:تاکنون تست کرونای ۲۳ نفر از نمایندگان مثبت بوده چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند.
 عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی جلسات علنی مجلس، اظهار کرد: برابر مصوبه شورای عالی امنیت ملی و ستاد مبارزه با کرونا جلسات علنی مجلس فعلاً اجازه تشکیل ندارد.

ادامه مطلب
با سلام و احترام،
لطفا به پرسش های شماره ۴، ۱۱، و ۱۲ در این فایل و پرسش زیر پاسخ دهید.
پرسش مربوط به اتصال سیستم ها: فرض کنید سیستم S1 یک مشتق گیر، سیستم S2 یک انتگرالگیر و سیستم S3 یک ۳ برابر کننده زمان-پیوسته باشند. در این صورت رابطه ورودی و خروجی اتصال های زیر را بیابید:
الف) اتصال سری سیستم های فوق به ترتیب ابتدا S1، سپس S2، و در پایان S3. (سپس بررسی کنید آیا ترتیب قرار گیری این سیستم ها مهم است.)
ب) اتصال موازی سیستم های بالا که خروجی های آنها با علام
با سلام و احترام،
لطفا به پرسش های شماره ۴، ۱۱، و ۱۲ در این فایل و پرسش زیر پاسخ دهید.
پرسش مربوط به اتصال سیستم ها: فرض کنید سیستم S1 یک مشتق گیر، سیستم S2 یک انتگرالگیر و سیستم S3 یک ۳ برابر کننده زمان-پیوسته باشند. در این صورت رابطه ورودی و خروجی اتصال های زیر را بیابید:
الف) اتصال سری سیستم های فوق به ترتیب ابتدا S1، سپس S2، و در پایان S3. (سپس بررسی کنید آیا ترتیب قرار گیری این سیستم ها مهم است.)
ب) اتصال موازی سیستم های بالا که خروجی های آنها با علام
آهنگ انرژی مثبت از فرزاد فرخ

متن آهنگ انرژی مثبت از فرزاد فرخ

زندگی یه حرف سادس امروز فوق العادست بیا با من هی بخندکه این دنیا بی ارادستهر روز صبح میریم کلاس عاشقی یاد میگیریم که هی بخندیمانرژی مثبت بین هردوتامون رو چشم و چاله خنده هامونانرژی مثبت بین هردوتامون رو چشم و چاله خنده هامونمیدونی هستم آخه من به تو دل بستم من و تو باهم آره حالمون بهترههی میمونی پیشم گیجم میرم قربون نگاه جدابت از همه سر ترهانرژی مثبت بین هردوتامون رو چشم و چال
5 راه برای داشتن یک زندگی موفق
شاید افرادی را دیده باشید که یک زندگی موفق دارند و شما هم دوست داشته باشید مانند آنها باشید، اما وقتی با این افراد صحبت می کنید متوجه می شوید با اینکه زندگی موفقی دارند اما از زندگی شان رضایت ندارند.
دسته دومی هم هست که نه تنها یک زندگی موفق دارند بلکه از زندگی شان رضایت کامل هم دارند، وقتی به زندگی موفق آنها نگاه می کنید می بینید، خوش اقبالند، اعتماد به نفس دارند، موفقیت های فراوان به دست آورده اند، پر از شور و ش
تردیدی نیست که مثبت بودن و خوش بین بودن باعث می‌شود هنگام رسیدن به فرصت، توجه و استفاده از فرصت‌ها آسان تر شود.اما اگر مجبور باشید با افراد منفی مقابله کنید، مثبت ماندن دشوار است، مقوله ای که متأسفانه درصد زیادی از جمعیت محل کار را شامل می شود.
در اینجا کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا از افراد منفی تاثیر نگیرید را شرح می دهیم:در صورت امکان از آن‌ها خودداری کنید. ادامه مطلب
تحقیقات در مهندسی بیو شیمی نشان می‌دهد که مغز انسان ماده‌ای را ترشح می‌کند به نام اندروفین (مورفین طبیعی بدن). کسانی که بر ذهن آن‌ها تفکرات منفی حاکم است، اندروفینی که از مغزشان ترشح می‌شود بیماری زاست و کسانی که ذهن مثبت دارند، اندروفین آن‌ها شفا بخش است: یک ماده با دو خاصیت! امروزه از نظر علمی ثابت شده که هیچ چیزی نیست که از خودش هاله انرژی ساطع نکند.قانون "دوبروی " می‌گوید: "هر ذره‌ای از خود انرژی به همراه دارد". حتی با دوربین‌های مخصوص
 
 
 
⭐️ درکار فروش 80%  موفقیت به طرز برخورد بستگی دارد. درحقیقت طرز جلوه بیرونی شما و مجموعه صفاتی است که در طول عمرتان بدست آورده اید و بیشترین تاثیر را روی افرادی می گذارد که با آنها معامله می کنید. لازمه موفقیت در این رشته داشتن ذهنیت مثبت است⭐️
حال خوش، در گرو فیض سحر داشتن است
قرب حق، لازمه اش دیده ی تر داشتن است
آی کنعانِ پر از غم شده، حق یعقوب
گاه، حدّ اقل از یار خبر داشتن است
امرِ معشوق رقم خورده جدایی، یعنی
سهم عشاق فقط چشم به در داشتن است
بند اگر بندِ نگار است پرت را بشکن
گاه گمراه شدن حاصلِ پر داشتن است
اولین مرحله ی بنده ی مهدی بودن
همه جا خاطرِ او، مد نظر داشتن است
این که لبخند رضایت بنشانی به لبش
دوره ی غربت او، اوج هنر داشتن است
یار او نیستم و امر فرج می طلبم!
شرط، در امرِ ظهور
مطالعات نشان می‌دهند که مطالعه تاثیرات مثبت و قوی بر مغز دارد. با کمی تحرک ذهنی، می‌توانید از زوال عقل و بیماری الزایمر جلوگیری کنید. این به این دلیل است که فعال نگه داشتن مغز مانع از دست دادن قدرت مغز می‌شود. مغز یک ماهیچه است و مثل دیگر ماهیچه های بدن، ورزش ان را قوی و سالم نگه می‌دارد. همانند حل جدول، خواندن کتاب های مختلف راه خوبی برای ورزش کردن مغز و سالم نگه داشتن ان است.منبع: آراد مگ
تعامل مثبت با مشتری ها

➕ تعامل مثبت با مشتری ها:
 
✅وقتی توانستید برخوردی گرم و صمیمانه با مشتری داشته باشید، رابطۀ خود را از طریق تعامل مثبت با مشتری ادامه دهید. اگر مثبت و سازنده برخورد کنید، مردم هم به همان شکل به شما پاسخ خواهند داد. بسیار مشکل است که با کسی که رفتاری مثبت و صمیمانه دارد، خشک و بی روح رو به رو شوید. خودتان دوست دارید بیشتر با چه افرادی در ارتباط باشید؟ با کسانی که شما را سر حال می آورند؟ یا با کسانی که باعث کسالت و از بین رف
⭕️درونی ترین احساس هر کس این است که: آنچنان که باید خوب نیستم.
♦️این تنها یک اندیشه است و اندیشه را می توان عوض کرد.
♦️انزجار و انتقاد و احساس گناه بیش از هر الگوی دیگری، صدمه می زند.
♦️دست کشیدن از نفرت و انزجار حتی سخت ترین بیماری ها را نابود می کند.
♦️هنگامی که به راستی خود را دوست بداریم همه چیزهای نیکوی زندگی به حرکت در می آید.
♦️ما باید گذشته را رها کنیم و همه را ببخشاییم. باید مشتاقانه بخواهیم که خویشتن دوستی را بیاموزیم.
♦️تایید و
امشب مسئول بخشمون پیام داد که خدمه بخشمون کرونا مثبت اعلام شده و همه بیاید برای آزمایش و گرافی...
نمیدونم تهش چی میشه...اما خب قطعا این بیمارستان رفتنا اومدنا تهش میتونه همچین سوغاتی ای برامون داشته باش...
نگران خودم نیستم،نگران خانوادمم که نکنه به خاطر من آلوده شن...
به شخصه از مریضای مشکوک هم گرافی گرفتم این مدت...اما خب اینکه خدمه بخشمون درگیر شده،احتمال درگیر شدن هممون خیلی بالا میره...
نمیدونم تهش چی میشه...اما هرچی که هست الان نگرانم...
 
دانلود صوت شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی
حال خوش، در گرو فیض سحر داشتن است
قرب حق، لازمه اش دیده ی تر داشتن است
 
آی کنعانِ پر از غم شده، حق یعقوب
گاه، حدّ اقل از یار خبر داشتن است
 
امرِ معشوق رقم خورده جدایی، یعنی
سهم عشاق فقط چشم به در داشتن است
 
بند اگر بندِ نگار است پرت را بشکن
گاه گمراه شدن حاصلِ پر داشتن است
 
اولین مرحله ی بنده ی مهدی بودن
همه جا خاطرِ او، مد نظر داشتن است
 
این که لبخند رضایت بنشانی به لبش
دوره ی غربت او، اوج هنر داشتن ا
شما با سرمایه کم چند تا سهم می تونید بخرید؟ چه قدر باید وقت بذارید؟ تازه اگر ماهر باشید و سهم های درست رو انتخاب کرده باشید. اگر حرفه ای نباشید، سهم ممکن است یک هفته  تا یک ماه درجا بزند و رنج بزند تا بعد رشدش را شروع کند اگر خدای نکرده ریزش نکند.
سرمایه های کوچک رو باید به صندوق های سرمایه گذاری واسپاری و برون سپاری کرد چون هم حرفه ای تر مدیریت خواهند کرد هم سبد سهام متنوعی دارند که حتی اگر چند سهم منفی باشد چند تا دیگر مثبت هستند و برآیند می تو
روش هایی برای کاهش قند خون خود بدون درمان دارویی
دیابت نوع 2 به یک اپیدمی جهانی تبدیل شده است اما آیا می دانستید که نه تنها فقط قابل پیش گیری هست، بلکه قابل بازگشت هم هست ؟ اگر دیابت نوع 2 دارید ، ما در این بخش از سلامت نمناک چند نکته مفید در مورد نحوه پایین آوردن و پایین نگه داشتن قند خون را برای شما آورده ایم.
در حالی که برخی از ما به طور ژنتیکی در معرض خطر دیابت نوع 2 قرار داریم ، این مشکل امروزه به طور عمده یک اختلال سبک زندگی است ؛ با تغییر سب
"عزت نفس از دو بخش با هم مرتبط تشکیل می شود. یکی داشتن احساس اطمینان در برخورد با چالش های زندگی (باور خودتوانمندی) و دیگری احساس داشتن صلاحیت برای خوشبخت شدن (احترام به خود یا حرمت نفس)است."

"باور خود توانمندی به معنای داشتن اطمینان به عملکرد ذهن است. یعنی این که باور کنیم توانایی فکر کردن، درک نمودن، آموختن، انتخاب کردن و تصمیم گیری داریم. یعنی این که بتوانیم حقایق و واقعیت های مربوط به نیازها و خواسته های خود را درک کنیم و به خود اعتماد و اتک
یعنی تولید انرژی هایی که در ساختن و رسیدن به خواسته ها نقش داشته باشند. 
نیروها به دو دسته تقسیم می شوند
نیرو منفی
نیرو مثبت 
کارهای ما نوعی ارتعاش هستند که در ساختن یا تخریب کردن نقش اساسی دارند. 
راستی چقدر در درونمان به قدرت این ارتعاش ها توجه داریم
و چقدر هنگام تولید ارتعاش، منفی یا مثبت، پاک یا آلوده بودن آن را در نظر می گیریم. 
روزانه، 90 هزار ارتعاش فکری از سر ما رد می شود! 
آیا می دانی چند درصد از این ارتعاش ها واقعا در جهت تخریب و چند در
قدم اول کسب آگاهی می باشد؛ یعنی قبل از هر چیز باید فکرهای منفی را شناسایی کنید و تلاش کنید مثبت فکر کنید.
البته یادتان نرود این کار ابتدا خیلی سخت است و نباید ناامید شوید.
ولی وقتی راهش را پیدا کنید، براحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.
در نتیجه اگر سال‌هاست با افکار منفی زندگی کرده‌اید، انتظار نداشته باشید طی یک شب از شر آنها رها شوید، زیرا این افکار به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود که باید با شناخت دقیق با آنها روبه‌رو شوید.


ادامه مطلب
شما هم حتما کسانی را دیده اید که از واقعیت طفره میروند, لذا به خودشان هم دروغ میگویند, دقت شود که این قماش با آدمای مثبت نگر فرق دارند!
خود فریبی مخدریست برای حرکت نکردن, خاموشی و بی تفاوتی نسبت به اتقاقات پیرامون, ولی مثبت نگری همانند موتوری پر قدرت برای تحرک بیشتر و از حرکت نایستادن!
ادامه را مطالعه فرمایید.
کنار یک خلوت عاشقانهدستهایم را گرفتی و عشق آغاز شد!
من نمی‌دانستم که عشق از دستهای تو می ریزد به چشمان من!و اینگونه،مرا سبز کردی در بهاران آغوشت!
عشق داشتن تومثل رویای زندگی در سرزمین شعرعشق داشتن تومثل بزرگ‌ شدن تدریجی سرو کنار جوی عاشقیعشق داشتن تومثل خوابی که بیدار شدنش آغاز مرگ‌ است!
سحر،در‌گوشم چلچله ای شعری از تو خواند،می خواهم بهاران را لمس کنممی خواهم،میان هزاران بوته بنفشهتا می وزد باد میان گیسوانتمی خواهم بکارم دستهایم را برا
کامران مولایی فاز مثبت
دانلود آهنگ زیبای کامران مولایی بنام فاز مثبت
پخش آنلاین و لینک دانلود پرسرعت آهنگ فاز مثبت با صدای کامران مولایی
لینک مستقیم دانلود آهنگ ایرانی فاز مثبت کامران مولایی با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ جدید کامران مولایی بنام فاز مثبت
دانلود موزیک کامران مولایی بنام فاز مثبت با لینک مستقیم و پخش آنلاین
آهنگ ایرانی کامران مولایی بنام فاز مثبت
Kamran Molaei Faze Mosbat
 
دانلود با کیفیت 320
Download
دانلود با کیفیت 128
Download
 
 
در زندگی نوع نگرش ما تا حد زیادی تعیین کننده شادی هامون توی زندگی هست.
 
یعنی یک آدم زرنگ و مثبت نگر با دقت روی نیمه ی پر لیوان می تونه حتی در بدترین
 
اتفاقات هم یک نقطه مثبت پیدا کنه ؛ چون در هر شکستی یه درس بزرگ و در هر 
 
ناراحتی یک اتفاق خوب هست .
صندوق ها وابسته به شاخص کل هستند پس اگر قصد خرید یا فروش واحد های صندوق رو دارید به شاخص کل توجه کنید.
اگر شاخص کل مثبت هست باید اول وقت می خریدید و اگر شاخص کل منفی هست آخر وقت (که کمترین قیمت هست)
برای فروش هم اگر شاخص مثبت هست باید آخر وقت و اگر شاخص منفی هست اول وقت.
Nav صندوق ها چون ترکیبی از سهم های مختلف در سبد خودشون دارن معیار خوبی برای سنجش روند بازار هست به طور مثال اگر Nav در حال رشد هست یعنی کلیت بازار هم وضعیت صعودی داری و اگر در حال افت
ارتفاق عقدی: ارتفاق عقدی در اثر قرارداد و با تراضی مالکان املاک ایجاد می‌شود.
ارتفاق ایقاعی: ماهیت قراردادی نداشته و صرفاً ناشی از اذن مالک ملک است و حقوقدانان از آن به عنوان ارتفاق ایقاعی تعبیر کرده‌اند.
 در این نوع از ارتفاق بدون آن که قرارداد یا توافقی میان صاحبان املاک مجاور منعقد شود، مالک به دیگری اذن استفاده از ملک خود را می‌دهد؛ مانند موردی که مالک به همسایه‌اش اجازه می‌دهد از ملکش عبور کند. در این‌گونه موارد که به صورت حق انتفاع
در گزارشی به بررسی دلایلی که داشتن استراتژی مشخص در زمینه‌ی تولید محتوا را لازم می‌کند، می‌پردازیم.امروزه کارآمدی بازایابی محتوا بر همه ثابت شده و به جزیی جدایی‌ناپذیر از پروسه‌ی جلب اعتماد مشتری تبدیل شده است که نهایتا می‌تواند به تحولات مثبت در کسب و کار شما بیانجامد. مطالعات مختلف نشان داده است که افراد تصمیم‌گیر در حوزه‌ی بیزنس تمایل دارند اطلاعات خود از یک شرکت را از طریق مقالات به دست آورند تا از طریق تبلیغات. اما مانند بیشتر ت
پرسشنامه احساس مثبت به همسر
دید کلی : پرسشنامه احساس مثبت به همسر


توضیحات کامل :
پرسشنامه احساس مثبت به همسر
این پرسشنامه دارای 17 سوال برای اندازه گیری احساس های مثبت فرد نسبت به همسر خود است که در سال 1975 در کلینیک زوج درمانی دانشگاه ایالتی نیویورک ساخته شد. پایایی آن از طریق آزمون مجدد با فاصله 1 تا 3 هفته 93/0 ، ضریب همبستگی این پرسشنامه با سازگاری زناشویی 7/0 گزارش شد(توکونیز والیری،1981).
روش نمره دهی و تفسیر نتایج
پایایی (اعتبار) و روایی
منبع
در گزارشی به بررسی دلایلی که داشتن استراتژی مشخص در زمینه‌ی تولید محتوا را لازم می‌کند، می‌پردازیم.امروزه کارآمدی بازایابی محتوا بر همه ثابت شده و به جزیی جدایی‌ناپذیر از پروسه‌ی جلب اعتماد مشتری تبدیل شده است که نهایتا می‌تواند به تحولات مثبت در کسب و کار شما بیانجامد. مطالعات مختلف نشان داده است که افراد تصمیم‌گیر در حوزه‌ی بیزنس تمایل دارند اطلاعات خود از یک شرکت را از طریق مقالات به دست آورند تا از طریق تبلیغات. اما مانند بیشتر ت
مثبت فکر کن، خوشحال باش، هر روز صبح به خودت بگو امروز بهترین روز زندگی است، به چیزهای مثبت فکر کن، اگر منفی باشی منفی ها جذب تو میشن و هزاران جمله دیگر.
مشکل چنین طرز تفکری چیست؟
گاهی به خودمان می گوییم حتما در این مصاحبه قبول می شوم، حتما به این ماشین می رسم، حتما فلان فرد دلخواه رو به دست میارم اما گاهی نتایج ناامید کننده ای را تجربه می کنیم. وقتی باورها و انتظارات ما با تجارب واقعی مان مطابقت ندارد، گیج و ناامید می شویم. برخی پژوهش ها نشان م
تلقین مثبت, شما را به موفقیت می رساند. روانشناسان یکی از مهم ترین ارکان موفقیت را تلقین مثبت می دانند. برای تلقین مثبت باید نکاتی را در نظر داشت:
1- تلقین باید به دفعات و کرات انجام شود.
2- هر چه تلقین زیباتر باشد بیشتر تاثیر دارد. میتوانید شعرهای مثبت و امیدبخش بخوانید, جملات زیبا در صحبتها به کار برید.
3-تلقینی که توسط افراد مهم و افرادی که برایمان عزیز هستند بیان می شود اثرش بیشتر خواهد بود.
4- اگر تلقین را باور کنیم, سریع تر اثر می گزارد.
5- تاثیر
آموزش روش های بغل کردن همسر
 
اثرات بغل کردن همسر1- به آرامش رسیدن2- ایجاد امنیت خاطر3- احساس دوست داشتن4- احساس صمیمیت5- افزایش اعتماد به نفس6- انتقال عشق و علاقه
 
بیان احساسات هنگام بغل کردن همسربغل کردن می تواند بدون صدا باشد اما برای ایجاد احساس بهتر ، بهتر است در هنگام بغل کردن همسر به وی ابراز علاقه نمایید . گفتن کلماتی مانند دوستت دارم می تواند تاثیر مثبت بفل کردن را چند برابر کند .
ادامه مطلب
کتاب قدرت مثبت اندیشی اثر نورمن وینسنت پیل
نام کتاب: کتاب قدرت مثبت اندیشی اثر نورمن وینسنت پیل حجم کتاب: 2.7 مگابایت تعداد صفحات: 164 فرمت کتاب: pdf نویسنده: نورمن وینسنت پیل مترجم: اسماعیل حسینی زبان: فارسی     فهرست مطالب: فصل اول: خودتان را باور کنید فصل دوم: ذهن آرام، ذهن قدرتمند است فصل سوم: چطور انرژی خود را حفظ کنید؟ فصل چهارم: تأثیر نیایش را بیازمایید فصل پنجم: چطور باعث شادمانی خودتان شوید؟ فصل ششم: از کج خلقی و بی تابی دست بردارید فصل هف
روزانه چند دقیقه از وقت‌تان را به خودتان اختصاص دهید و آرام و ساکت گوشه ای خلوت بشینید و برای چند لحظه ذهنتان را از تمام مشکلات وسختی ها آزاد کنید.و بعد افکاری که باعث نشاط و انرژی شما میشوند را آرام آرام وارد ذهنتان کنید.
این کار باعث میشود که قدرت ذهنی شما برای جذب خواسته هایتان بیشتر شود.در واقع بعداز این کار و مبرّی کردن ذهن‌تان از همه‌ی سختی‌ها کم کم سیگنال‌های منفی ذهن‌تان کم شده و مثبت ها بیشتر
یادتان باشد تاجایی که میتوانید مثبت ب
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
محمد بن ابراهیم جوینی از علمای اهل سنت عمری روایت کرده است:
۱۷۳- أخبرنی شیخنا الإمام نجم الدین عثمان بن الموفق [الأذكانی] بقراءتی علیه، قلت له: أخبرك والدی شیخ الإسلام سعد الحق و الدین محمد بن المؤیّد الحموئی قدس اللّه روحه إجازة،قال:أنبأنا شیخ الإسلام نجم الدین أبو الجناب أحمد بن عمر الخیّوقی رضی اللّه عنه إجازة قال:أنبأنا محمد بن عمر بن علی الطوسی بقراءتی علیه بنیسابور، أنبأنا أبو العباس أحمد ابن أبی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها