نتایج جستجو برای عبارت :

شهیـــد جهل وعدم بصیرت عراق در حوادث اخیر(نوجوان شانزده ساله هیثم علی اسماعیل)

مرد چینی که فرزند یک ساله‌اش را از طبقه پنجم پایین انداخته بود به‌ اتهام قتل بازداشت شد.
به‌گزارش میرر، متهم «جانگ ژآنگ» 29 ساله فرزندش را از پنجره خانه به پایین پرت کرد و باعث مرگ او شد.
پلیس چین

مادر این مرد به پلیس گفت:«نوه‌ام خیلی گریه می‌کرد ناگهان پدرش او را از آغوش من گرفت و به سمت پنجره رفت در یک لحظه مقابل چشمان وحشت زده من پسر کوچولو را به بیرون پرت کرد. من آنقدر شوکه شده بودم که نتوانستم واکنشی نشان دهم و مانع او شوم.»


چند رهگذر
نویسنده : اشکان ارشادی از کرمانشاه 
عراق ، امروزه نام کشوریست. در گذشته به دو ناحیه مجزا اطلاق میشده :
۱. عراق عجم شامل کرمانشاهان و آذربایجان  و لر و بختیاری تا ری و اصفهان
۲. عراق عرب که شامل بصره و بغداد و بیابان بزرگ شمال شبه جزیره و کویت و پیرامون 
در شاهنامه زمان انوشیروان چهارمین ایالت محسوب شده و شامل تمامی نواحی کردستانات و بین النهرین و... بوده 
خیلی از جنگهای رومیان با ایران در عراق رخداده 
 پایتخت ایران چند میلیون کیلومترمربعی در ع
ماده 43: بروز حوادث قهری
جنگ ، اعم از اعلام شده یا نشده ،انقلاب ها و اعتصاب های عمومی ، شیوع بیماری های واگیر دار ، زلزله ، سیل ، و طغیان های غیر عادی‌ ،‌آتش سوزی های دامنه دار و مهار نشدنی ، طوفان ، و حوادث مشابه خارج از کنترل دو طرف پیمان که در منطقه اجرای کار وقوع یابد و ادامه کار را برای پیمانکار ناممکن سازد جزء حوادث قهری به شمار می آید و در صورت بروز آنها ، به ترتیب زیر عمل می شود . در بروز حوادث قهری، هیچ یک از دو طرف مسئول خسارت های وارده ب
کشتن وحشیانه و آویزان کردن جنازه یک نوجوان ۱۶ ساله بی گناه در عراق،  برای هشیاری مردم عراق کافیست تا بیش از این با پرپایی تجمعات اعتراضی زمینه را برای اغتشاش و شورش و نا امنی و کشتار مردم بی گناه توسط اراذل و اوباش و نفوذی های مزدوران وهابی آماده نکنند. 
همانطور که در ایران هم مزدوران با ایجاد نا امنی و آتش زدن بانک ها و مراکز تجاری متاسفانه با سوء استفاده از اعتراضات به حق مردم ، باعث ریخته شدن خون افراد بی گناه شدند. 
جا دارد مسوولان عراق و
تنها راه نجات مردم عراق از بیکاری ، نا امنی و ...  بستن سفارتخانه (جاسوس خانه) آمریکا و احتمال زیاد عربستان در این کشور می باشد. شاهد این مدعا آن است که آمریکا بزرگترین سفارتخانه اش را در عراق - با پول مردم عراق - ایجاد کرده است .
 
استاندار نجف اشرف تاکید کرد که به توصیه سازمان بهداشت جهانی و دولت عراق زیارت عتبات عالیات برای زائران داخل و خارج عراق تا زمان اتمام بحران شیوع کرونا ممنوع است.رسانه‌های عراقی هم روز سه شنبه به نقل از کمیته گذرگاه‌های مرزی عراق هم ازسرگیری سفر ایرانیان به عتبات عالیات عراق را رد کردند.
وارد خونه شدم...
من بودم و یک انباری که دیوارهاش نم کشیده بود...
یک انباری پر از دست نوشته
پر از برگه های خاک خورده ای که حرف هایشان درد داشتند...
و اشک هایشان بغض...!
دست هایم را به سمتشان بردم
 یک آن دنیا چرخید...
و من جایی در میان سال های آینده یا گذشته فرود آمدم...
به گمانم قبل از آن، شانزده ساله بودم...
زن شانزده ساله ی باردار تخت نوزده نمیدونست روش پیشگیری از بارداری یعنی چی و از بدو ازدواجش از هیچ روش پیشگیری استفاده نکرده بود!
یک دست و جیغ و هورای بلند به افتخار قانون گذاران عزیز و حامیان قانون کودک همسری...پدرسوخته های عزیزی که با تمام توان از افزایش نسل مسلمان ها مراقبت میکنن...خدا حفظشون کنه انشالله!
یا حضرت مادر
با بغض خوشحالم
سپاه حملات راکتى به پایگاه هاى امریکا در عراق را آغاز کرده است. تا کنون ٤ موشک از غرب ایران و همچنین تعدادى راکت به سمت عراق شلیک شده. تعداد تلفات مشخص نیست.
هدف اصلى، ظاهرا پایگاه الأسد متعلق به ایالات متحده در عراق است.
سجده شکر نیاز است امشب
برنامه ۷ بندی مقتدی صدر برای خروج آمریکا از عراق
▫️رهبر جریان صدر عراق هفت بند را برای تحقق خروج کامل آمریکا از کشورش تعیین کرد.
۱ـ بستن تمامی پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق.
۲ـ‌ بستن مقر شرکت‌های امنیتی آمریکا و پایان دادن به فعالیت آنها در عراق.
۳ـ بستن حریم هوایی عراق بر روی پرواز هواپیماهای جنگی و اطلاعاتی اشغالگران (آمریکایی‌ها).
۴ـ لغو تمامی توافقنامه‌های امنیتی با اشغالگر، چراکه تعادل بین‌المللی در آنها رعایت نشده و در سایه حض
هر ساله تقریباً پنج میلیون نفر در جهان بر اثر آسیب ناشی از حوادث ترافیکی، خشونت، سوختگی، سقوط، غرق شدگی و غیره، جان خود را از دست میدهند. عالوه بر این، میلیونها نفر نیز دچار معلولیت و ناتوانی میشوند و هزینههای سنگینی بر فرد، خانواده و جامعه او تحمیل میشود. میزان آسیب ناشی از حوادث در کشورهای در حال توسعه به مراتب بیش تر است )3 ،)به طوری که تروما اولین علت مرگ و میر و از علل اصلی از کار افتادگی و معلولیت، جمعیت فعال در کشورهای در حال توسعه میباش
ترکان عراق که به خودشان ترکمن یا ترکمان می گویند، بین نیم تا یک میلیون نفرهستند و به لهجة ترکی آذربایجانی سخن می گویند. در شمال عراق از شهر «تل عفر» تا قصبة «بدره» در جنوب شرقی عراق در 16 شهر، قصبه و صدها روستا سکونت دارند. شهر کرکوک مرکز ترکان عراق است و به همین جهت نیز لهجة ترکان عراق را لهجة ترکی کرکوک نیز می گویند. تل عفر، اربیل، آلتین کوپرو، کرکوک، داکوک، کیفری، مندلی، قارانیه و خانقین مهمترین شهرهای ترکان عراق است. در استان موصل نیز عدة ز
زوج عاشق پیشه هندی در حرکتی باورنکردنی قبل ازاقدام به خودکشی سلفی مرگبار خود را در فضای مجازی منتشر کردند.
به گزارش ایران آنلاین به نقل از ان دی تی وی ، گزارش های پلیس نشان میدهد که زن هندی متاهل، دلباخته مرد جوان دیگری شده و مدتی نیز رابطه پنهانی داشته اند و چون نمی توانستند با یکدیگر ازدواج کنند تصمیم به خودکشی گرفته اند.

قربانیان «آنجو سوتار» و « شامکارچائودهاری » هر دو 21 ساله بوده که پس از گرفتن سلفی مرگ با شلیک گلوله به زندگی خود پای
نوسروده‌ی علیرضا قزوه به مناسبت خروش مردم عراق علیه حضور ۱۶ ساله‌ی آمریکایی‌ها در این کشور :
ببین بغداد را و جوشش زیباترین حس راخروش جان‌نثاران «ابومهدی مهندس» را
ببین بغداد را و جوش خون «حاج قاسم» راببین تاثیر خون پاک آن مردان مخلص را
عراق و خیزش مختارهای رسته از زنجیرببین فریاد ملت را، ببین آواز مجلس  را
شنیدم بارها از دولتش بانگ «رجایی» را شنیدم بارها از مجلسش خشم «مدرس» را 
ادامه مطلب
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان
بیمه‌نامه حوادث دفترچه‌ای طرح جامع مشاغل
با پوشش‌های:
*نقص عضو
*ازکارافتادگی
*پوشش خانواده
*هزینه پزشکی بیمارستانی و سرپایی
*فوت
توجه:
حداکثر سرمایه در این بیمه‌نامه، 100 میلیون تومان می‌باشد
برای پوشش خانواده هزینه مازاد اخذ می‍شود
بازه سنی از یکسال تا 75 سالگی میباشد
صبح امروز در دیدار جمعی از موکب داران عراقی: از صمیم قلب خودم و ملت ایران تشکر میکنم؛ هم از شما موکب داران که در ایام اربعین، کرامت و مودّت را به منتهادرجه میرسانید، هم از ملت بزرگ عراق و هم از مسئولین عراق که امنیت و زمینه را فراهم کردند و بخصوص از علما و مراجع بزرگ عراق که فضای زیارت و برادری را بین آحاد مردم و دو ملت فراهم کردند
وزارت خارجه ترکیه کاردار سفارت عراق در آنکارا را فراخواند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزارت خارجه ترکیه با احضار کاردار سفارت عراق تاکید کرد که این کشور به عملیات ضد تروریستی در خارج از مرزهای خود ادامه خواهد داد.

پیش از این، وزارت خارجه عراق در واکنش به حمله هوایی ترکیه به استان سلیمانیه از این کشور خواسته بود بمباران خاک عراق را متوقف کند و به حاکمیت این کشور احترام بگذارد.

عملیات نظامی ارتش ترکیه علیه مواضع پ‌ک‌ک دو سالی است که در من
حمل بار به کشور عراق
کشور عراق در همسایگی غرب ایران واقع شده و حدود 1485 کیلومتر خط مرزی میان ایران و عراق وجود دارد .ایران بین همسایگانش طولانی ترین مرز را با عراق دارد .
پایانه های مرزی میان ایران و عراق
. مهران
. شلمچه
. چذابه
. تمرچین
. باشماق
. خسروی
. پرویزخان
تبادلات تجاری
کشور عراق یکی از مهم ترین شرکای تجاری کشور ایران محسوب میشود.
عراق از لحاظ حجمی و همچنین ارزش کالا  سومین کشور پس از چین و اماران است که از ایران واردات کالا دارد
 
حمل بار
دا نام کتاب روایت خاطرات سیده زهرا حسینی است که در مورد جنگ ایران و عراق و به اهتمام سیده اعظم حسینی نگاشته شده است . این کتاب یکی از بهترین نمونه کتاب های دفاع مقدس به شمار می رود .زهرا حسینی از کردهای پهله زرین آباد استان ایلام است و دا در زبان کردی به معنی مادر است وی با انتخاب این عنوان برای کتاب خود تلاش نموده به موضوع ایستادگی و مقاومت مادران ایرانی در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق بپردازد .
خاطرات ذکر شده در این کتاب از روزهای آغازین جنگ
لغو پروازهای عراق کویت وافغانستان
 
عراق وکویت وافغانستان جزو اولین کشورهایی بودند  که مرزشان را بروی ایرانیان تا اطلاع ثانوی بسته وپروازهایشان را کنسل نمودند.
 
لغو پروازهای عراق کویت وافغانستان بعلت شیوع ویروس کرونا
 سازمان هواپیمایی کشوری عراق اعلام کرده امکان پرواز از ایران به این کشور وجود دارد؛ اما نمی‌تواند اتباع ایران را به عراق ببرد و صرفا باید حامل اتباع عراقی یا مقامات سیاسی و دیپلمات‌ها و خانواده‌هایشان باشد؛ زیرا عراقی
قاسم سلیمانی از فرماندهان مبارزه علیه داعش در عراق و سوریه است.داعش گروهی سلفی بود که پس از سقوط صدام در عراق و خلاء قدرت در این منطقه،‌ پدید آمد. ایران برای حفظ امنیت و کنترل منطقه، مبارزه با این گروه را آغاز کرد. به نقل از خبرگزاری ایسنا، در سال ۲۰۱۱م نیروهای تحت فرمان سلیمانی از جمله لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون جهت مبارزه با داعش و نیروهای شورشی راهی سوریه شدند.
همچنین در سال ۲۰۱۴ شهر موصل به تصرف داعش درآمد و بغداد، پایتخت عراق نیز تا مرز
سلام
حادثه تا شادی 
اگرما مراقبت کنیم که حوادث زیادی اتفاق نیفتد ما میتوانیم که محیط شادی درست کنیم
 حادثه سخت تریتن اتفاق ممکن است یعنی اگرحادثه ای اتفاق نیفتد مدرسه شاد می شود و غم و اندوه کم میشود
و یکی از راه های جلو گیری از حوادث رعایت بهداشت است
یکی دیگر از راه های جلو گیری از حوادث همکاری کردن بچه ها با معلم بهداست مدرسه است 
یکی دیگر از راه های محا فضت در برابر بلا ها از خود است
صادرات به عراق
عراق دارای دومین منبع نفتی جهان است . این کشور در امد خوبی از فروش محصولات نفتی خود دارد. نزدیکی مرز عراق نسبت به ایران سبب تسهیل صادرات محصولات ایرانی به کشور عراق شده است .
رقبای اصلی ایران صادرات به عراق کشورهای چین . امریکا و ترکیه هستند
16 اولویت صادراتی به عراق
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران . ناصر بهزاد رایزن بارزگانی ایران در عراق. در تشریح 16 گروه کالای ایرانی بهعنوان اولویت های صادرات اظهار کرد . این گروه
 
 
 
سرهنگ علی راقی رئیس پلیس مترو پایتخت به کلیه شهروندان توصیه کرد، هنگام استفاده از مترو به هشدار‌های اعلامی از سوی بلندگوها دقت داشته باشند و همچنین چنانچه به هر دلیلی دچار مشکلات جسمی هستند از سایر شهروندان یا پلیس مترو در خواست کمک کنند تا دچار حوادث این چنینی نگردند.
 
رئیس پلیس مترو پایتخت از سقوط مرد ۴۴ ساله از سکوی مسافرگیری ایستگاه مترو مصلی و مصدومیت وی خبر داد.
 
سرهنگ علی راقی در تشریح این خبر بیان کرد: ساعت ۳۰ : ۱۶امروز مردی ۴
من دارم به گذشته‌ام برمی‌گردم. کدام گذشته؟ گذشته‌ای که در آن نوجوانی پانزده شانزده ساله با کوچک‌ترین ناملایمت و خشم به گریه‌ی بی‌صدا می‌افتاد و مدام تلاش می‌کرد آن را پنهان کند، که نمی‌شد. حالا چرا دارم این‌ها را اینجا می‌نویسم؟ چون که دارم می‌ترکم از ناملایمت‌ها، از اتفاقات و ترکیب‌شان با ناملایمت‌ها. در من امروز هیچ اتفاقی تماشایی نیست. کاش حتی وقت‌تان را صرف خواندن این چند خط نکنید. اگر هم کردید نادیده بگیرید و بر من ببخشید ای
من دارم به گذشته‌ام برمی‌گردم. کدام گذشته؟ گذشته‌ای که در آن نوجوانی پانزده شانزده ساله با کوچک‌ترین ناملایمت و خشم به گریه‌ی بی‌صدا می‌افتاد و مدام تلاش می‌کرد آن را پنهان کند، که نمی‌شد. حالا چرا دارم این‌ها را اینجا می‌نویسم؟ چون که دارم می‌ترکم از ناملایمت‌ها، از اتفاقات و ترکیب‌شان با ناملایمت‌ها. در من امروز هیچ اتفاقی تماشایی نیست. کاش حتی وقت‌تان را صرف خواندن این چند خط نکنید. اگر هم کردید نادیده بگیرید و بر من ببخشید ای
صادرات به عراق
عراق دارای دومین منبع نفتی جهان است . این کشور در امد خوبی از فروش محصولات نفتی خود دارد. نزدیکی مرز عراق نسبت به ایران سبب تسهیل صادرات محصولات ایرانی به کشور عراق شده است .
رقبای اصلی ایران صادرات به عراق کشورهای چین . امریکا و ترکیه هستند
16 اولویت صادراتی به عراق
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران . ناصر بهزاد رایزن بارزگانی ایران در عراق. در تشریح 16 گروه کالای ایرانی بهعنوان اولویت های صادرات اظهار کرد . این گروه
بنی آدم همیشه اهل یاری است/مسلمان تابع بر رب باری است/خدا داده به ما فرمان ایثار/که این توفیق، بهرحق مداری است/حوادث تارسد دلها پرآشوب/برای مبتلاهم غمگساری است/به یاری مسلمان می شتابیم/برِآیندگان هم یادگاری است/گهی برزلزله یاسیل مشغول/به چشم مردمانی اشک وزاری است/کمک سوی مسلمان بس چه زیباست/برای مبتلا امیدواری است/برو کاری برای قلب خود کن/که این توفیق چون آئینه کاری است/حوادث بهرما یاریگریهاست/درآن پیدافقط انسان مداری است/ولایت هم دهدفرما
در خطبه های نماز جمعه تهران: این دو هفته ای که بر ما گذشت دو هفته پرماجرا و استثنایی بود. یوم الله یعنی چه؟ یعنی آن روزی که دست قدرت خدا را انسان در حوادث مشاهده میکند آن روزی که دهها میلیون در ایران و صدها هزار در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابانها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند این یکی از ایام الله است. آن روزی هم که موشکهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه آمریکایی را در هم کوبید آن روز هم یکی از ایام
#آمار کلی شهدای  #جنگ_تحمیلی؛ تعداد ۲۱۳۲۵۵ نفــر بوده که شامل؛ــ ۱۵۵۰۸۱ نفر در درگیری مستقیم با دشمن، ــ ۱۶۱۵۴ نفر در حملات دشمن به شهرها، ــ ۱۱۸۱۴ نفر درحوادث متفرقهــ و سایر موارد ۹۸۸۹ نفر بوده است.ـ از این آمار تعداد ۱۵۵۲۵۹ نفر مجرد،ــ تعداد ۵۵۹۹۶ نفر متأهل،ــ تعداد ۷۰۵۴ نفر ۱۴ ساله و کمتر،ــ تعداد ۶۵۵۷۵ نفر بین ۱۵ تا ۱۹ ساله،ــ تعداد ۸۷۱۰۶ نفر بین ۲۰ تا ۲۳ ساله،ــ تعداد ۲۲۷۰۳ نفر بین ۲۴ تا ۲۹ ساله،ــ تعداد ۳۰۸۱۷ نفر ۳۰ ساله و بالاتر بود
دبیرکل اتاق بازرگانی متشرک ایران و عراق از ممنوع شدن واردات ماست و دوغ به کشور عراق خبر داد.
سید حمید حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گلایه برخی صادرکنندگان به عراق نسبت به افزایش تعرفه ورود برخی کالاها به این کشور و احتمال کاهش این تعرفه‌ها از سوی دولت عراق اظهار کرد: آنچه به نظر می‌رسد نشان می‌دهد بعید است که دولت عراق به سمت کاهش تعرفه‌های وارداتی پیش رود.

دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: سیاست کشور عراق در حال حاضر
سحرگاه یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۵۲ عراق حمله گسترده‌ای را با نیت اشغال خوزستان آغاز کرد. لشگر عراق با صدها تانک روسی پیشرفته و چندین نفربر زرهی توانستند به مرز ایران تعرض کرده و قسمتی از خاک ایران را تصرف کنند...
بلافاصله جلسه فوق‌العاده‌ای میان سران ارتش و دولت برگزار شد. لشگر زرهی نیروی زمینی ارتش شاهنشاهی از اهواز وارد عمل شد و نیروهای عراقی را تار و مار میکند. واکنش ایران نسبت به تجاوز عراق چنان سریع بود که ساعت ۹ صبح نماینده عراق در سازمان ملل
بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با پرستاران به شرح ذیل است: ملاحظه کنید [آمریکایی‌ها] در عراق و سوریه چه میکنند. انتقام داعش را از حشدالشعبی دارند میگیرند. حشدالشعبی چون داعش را -که اینها ساخته و پرداخته کرده بودند- زمین‌گیر و ازاله کرد، حالا دارند انتقام میگیرند. بنده و دولت و ملت ایران بشدت این خباثت آمریکا را محکوم میکنیم. حالا نکته‌ی قابل توجه این است که وقتی از این حوادث برای آمریکایی‌ها پیش می‌آید -ملاحظه میکنید در بغداد و
شهید_نوشته شهید لطفی نیاسر در تاریخ ۱۱ محرم سال ۱۳۸۲درباره اولین سفر تفحص شهدا به خاک عراق نوشته … متن : بسم رب الشهید امروز اولین روز تفحص بود که من با دوستان به خاک عراق رفتیم ، تا تفحص را شروع کنیم …امروز با توسل به طفلان حضرت مسلم ، دو شهید را یافتیم …
نوشته دستنوشته شهید لطفی در محرم ۱۳۸۲ درباره اولین تفحص در خاک عراق اولین بار در شهید محمد مهدی لطفی نیاسر. پدیدار شد.
من براساس سن بلوغ پسران و دختران و همچنین سن یائسگی در زنان و کمی محاسبه به فرمول زیر برای سنی که طبیعت برای ازدواج مردان و زنان مناسب میدونه رسیدم:
 
سن پسر=1.1*(سن دختر)+4
میخواستم ریز محاسباتم رو اینجا بنویسم که دیدم شاید حوصله خواننده سر بره و فقط فرمول نهایی رو نوشتم.
براساس این فرمول طبیعت برای یک دختر:
18 ساله پسر حدودا 23.8 ساله رو مناسب میدونه
20 ساله پسر حدودا 26 ساله رو مناسب میدونه
25 ساله پسر حدودا 31.5 ساله رو مناسب میدونه
30 ساله پسر حدودا 37
دامنۀ منطقه
 
7175
 
به قلم دکتر فتح الله دهقان. ژئوپلیتیک گذشته ایران در دوره باستان، از حمله اسکندر تا عملیات مرصاد، جنگ ها، عملیات های نا منظم و منظم گذشته تا حال حاکی از این است که غرب کشور منطقه ای سرنوشت ساز بوده و سرنوشت ایران از این منطقه ورق خورده است. روابط ایران و عراق از قرن 16 به بعد که این کشور در ترکیب حکومت عثمانی قرار داشت و پس از فروپاشی ان امپراطوری که کشور عراق متولد شد، فراز و فرودهای زیادی را به خود دیده است. بین النهرین از مه
متن شبهه
‏ اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران! 
باور کردنی نیست، ایرانی هرگز در تاریخ چنین تحقیر نشده بود. هشت سال با تحریک ارتش عراق، جنگی خانمان‌سوز را آغاز و ایران را ویران کردند. میلیون‌ها تن را به خاک سیاه نشاندند تا سی سال بعد، پرچم همان کشوری که جوانان ما را کشت، مجروح کرد و اسیر تخت آسایشگاه‌ها ساخت، در بزرگ‌ترین میدان تهران برافراشته شود. 
پاسخ خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را چه می‌دهید؟ آیا خون شهیدان هشت سال جنگ را پای
بهتر است گفته شود فرقه رجوی) یک پادگان نظامی در عراق داشت که توسط صدام حسین تجهیز گردیده بود و این فرقه به صورت فعال علیه کشور خود و در طرف دشمن در جنگ هشت ساله ایران و عراق (1980 تا 1988) شرکت نمود.این عمل مکمل اقدامات تروریستی در داخل ایران در اوایل دهه 80 میلادی بود که 12000 قربانی گرفت. آنان همچنین همراه با ارتش صدام حسین در سرکوب قیام 1991 در شمال و جنوب عراق شرکت نمودند.این فرقه همچنین دارای سوابق فجیع نقض حقوق انسانی علیه اعضای خود می باشد که آنان
دولت عراق تصمیمی جدید درباره نیروهای حشد شعبی اتخاذ کرد. خبرگزاری
تسنیم: به نقل از الفرات نیوز، عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق فرمانی
10بندی درباره حشدالشعبی عراق صادر کرد که به‌شرح ذیل است:
در این فرمان آمده است: بر اساس
اقتضای منافع مردم و با توجه به اختیاراتی که قانون اساسی به ما داده است و
با ایمان به نقش بزرگی که مبارزین حشدالشعبی در حال ایفای آن هستند
دستورات زیر صادر می‌شود:
1. همه نیروهای حشد شعبی به‌عنوان بخشی
جدا
عملکرد سازمان ملل متحد در جنگ تحمیلی
منبع : فصلنامه رواق اندیشه، شماره 34 , شیرودی، مرتضی(1)
چکیده:
همواره سخن از برخوردِ ناعادلانه شورای امنیت، دبیر کل (دبیرخانه) و مجمع عمومی سازمان ملل متحد در فرآیند جنگ تحمیلی عراق علیه ایران می رود، اما جزئیات این برخورد، کمتر مطرح شده است. از این رو، مقاله حاضر در پی طرح جزئیات مواضع سه رکن مهم سازمان ملل متحد در قبال جنگ عراق علیه ایران است. اطلاع از این جزئیات، تحلیل صحیح تری را درباره چرایی اتخاذ مواضع
رفتارشناسی موضع سست حیدر العبادی
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق اخیراً اظهار داشته که تحریم های آمریکا علیه ایران را محکوم می کند اما ناچار است برای حفظ منافع عراق از آنها تبعیت نماید.
درباره این موضع توجه به چند نکته حائز اهمیت است:
۱. با وجود رقبای مطرح و سرسخت، حیدر العبادی برای دستیابی به جایگاه نخست وزیری از موقعیت لغزانی برخوردار است و با این مواضع تلاش می کند:
اولا ؛ نظر جناح های مختلف پارلمان را به دست آورد.
ثانیا ؛ پیام مثبتی به طرف ها
قاسم سلیمانی فرزند حسن در ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ش در شهرستان رابُر از توابع استان کرمان در ایل عشایر سلیمانی به دنیا آمد. وی در ۱۸ سالگی به استخدام اداره آب کرمان درآمد. او در حوادث انقلاب اسلامی ایران با روحانی مشهدی به نام رضا کامیاب آشنا شد و او را وارد جریانات انقلاب کرد. به نقل از سهراب سلیمانی، برادرش یکی از گردانندگان اصلی راهپیمایی‌ها و اعتصابات کرمان در زمان انقلاب بود.
سلیمانی در ۱۳ دی ۱۳۹۸ش در حمله نیروهای امریکایی به خودروی حامل وی در بغ
سپاه پاسداران
انقلاب اسلامی بامداد امروز (چهارشنبه 18 دی ماه) و پس از خاکسپاری پیکر
پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان، با پرتاب موشک های زمین به زمین
دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق را مورد هدف قرار داد.
گفته
می شود این حمله علیه دو پایگاه "عین الاسد" (واقع در استان الانبار در
غرب عراق) و اربیل (کردستان عراق) صورت گرفته است. این دو پایگاه میزبان
نیروهای نظامی آمریکا و ائتلاف هستند. پایگاه هوایی عین الاسد بزرگترین
پایگاه نظامی آمریکا د
"رود هود"، کاردار سفارت آمریکا درون بغداد با بازدید از مقر پلیس فدرال عراقو درون اقدامی بی سابقه از این نیروها بخاطر ماجرا اخیر شعار فراغت دادن نیروهای پلیس فدرال در یک بمباران هوایی عذرخواهی کرد. به گزارش ایسنا بوسیله نقل از روسیا الیوم، در همین راستا، پلیس فدرال عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هود بخاطر عذرخواهی از طرف شانس آمریکا به خاطر حمله "اشتباهی" جنگنده های موافقت بین المللی بوسیله تیپ ۱۱ پلیس فدرال درون ۲۴ آوریل بوسیله مقر ای
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 10 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :  مقدمه:همانطور که شما عزیزان به موضوع جنگ ایران و عراق به خوبی واقف هستید و علت ها و علل های وقوع جنگ را بهتر از همه می دانید ، لذا برآن شدیم تا آماری از شهداء و جانبازان و آزادگان که حاصل 8سال جنگ تحمیلی که توسط استعمارگران تاریخ و تحریک دولت بعثی و صدام معدوم این همه خسارات جانی و مادی و از ه
قاسم سلیمانی پس از انقلاب اسلامی ایران، در سال ۱۳۵۹ش عضو سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شد و هم‌زمان با شروع جنگ ایران و عراق، چند گردان را در کرمان آموزش داده و به جبهه‌ها فرستاد.
وی در دوره‌ای فرماندهی سپاه آذربایجان غربی را بر عهده داشت. سلیمانی در سال ۱۳۶۰ش با حکم محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسدارن، به عنوان فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله منصوب شد.
وی در جنگ عراق علیه ایران، از فرماندهان عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۴ و کربلای ۵ بود. عملیات کربل
منابع خبری از زخمی شدن ۴۷ نفر از نیروهای امنیتی عراق در جریان حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف خبر دادند.
چهارشنبه شب، گروهی از مهاجمین نقابدار که به گفته منابع محلی از اهالی شهر نجف اشرف نبوده‌اند، با پخش مستقیم دوربین شبکه خبری العربیه سعودی به کنسولگری ایران در نجف یورش برده و بخش‌هایی از آن را به آتش کشیدند. العربیه در عراق ممنوع‌الفعالیت است.
پنج شنبه ، ۶ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 640×371]
مشاهده مطلب در کانال
امسال پنج سال شده ...داداش بزرگه الان پنج ساله  شهر نجف ،حرم آقا امام علی(ع) خادمه....
از این پنج سال ، چهار سال بعنوان مدیر کاروان بچه هایی بوده که با خلوص نیت تو این روزا ،روزی هشت ساعت سرپا می مونن تا امانت دار خوبی برای زائرایی باشن که از حرم حضرت علی (ع)رهسپار حرم پسرای ایشون میشن ....
امسال سه ساله که ریش قرمز هم داداش بزرگه رو همراهی میکنه ، هرسال بعد اینکه از کربلا حرکت میکردن و در محل اقامتشون مستقر میشدن تماس تصویری برقرار میشد برای خاطر ج
إذا کان لدیک کرامة وطنیة وإذا کنت مسلماً ، فقم بطرد الکفار الأمریکیین من بلدک. هاجموا شرفک. قتل رجالک. لقد قوضوا کرامة الشعب العراقی.
ترجمه :
"ای مردم عراقاگر شرافت ملی دارید و اگر مسلمانید ، کافران آمریکایی را از کشورتان بیرون کنید. آنها به ناموس تان تعرض کردند. مردان تان را کشتند. حیثیت ملت عراق را خدشه دار کردند. "
 
◀تصویری که میبینید مربوط به عقد دختر ۹ ساله با پسر ۲۲ ساله هست.طبق گفته پدر و مادر دختر قرار هست این ها شش سال دیگر با هم اردواج کنند. این دو ساکن منطقه بهمئی استان کهگلویه و بویر احمد هستند. دادستانی قوه قضایه به این پرونده رجوع کرده و در دست بررسی هست.از نظر من این نوع ازدواج ها و عقدها در این سن کم بخصوص برای دختر ۹ ساله مناسب نیست.
در امتحان‌ها و فتنه‌ها باید درست دید، درست محاسبه کرد. قضایای اصلی را با قضایای فرعی جابه‌جا نکنیم؛ چیزهای بزرگ، حوادث بزرگ و مهم را کوچک نبینیم و در مقابل، حوادث کوچک را بزرگ بینگاریم. این قدم اول. بعد هم احساس مسئولیت کنیم.کتاب عهد مشترک
سیدجعفر رضوی، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص دلیل حضور مقتدی صدر در ایران گفت: ما در حوزه کشور‌های منطقه و به ویژه عراق باید دو مطلب را از یکدیگر جدا کنیم یکی حضور عراق به کشور‌های حامی مقاومت مثل حزب الله لبنان و انصارالله یمن در جبهه مقاومت است که باید با نگاهی به مبتنی بر جبهه مقاومت به آن نگریسته شود و دوم نگاهی که در داخل هر کشور و با توجه به منافع ملی آن کشور وجود دارد.وی با اشاره به مواضع مقتد
رمان چند جلدی «جاده جنگ»، از روز سوم شهریور ۱۳۲۰ و ماجرای هجوم روس‌ها به کشور از شمال شرقی خراسان به ایران و اشغال کشور توسط متفقین آغاز می‌شود و با پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به اتمام می‌رسد؛ این کتاب واقعه ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، فعالیت مبارزاتی گروه‌های اسلامی، تظاهرات مردمی، پیروزی انقلاب اسلامی، خرابکاری گروهک‌های ضد انقلاب در کردستان و جنگ هشت ساله عراق علیه ایران را به تصویر کشیده شده است.
کاراکتر یا شخصیت اصلی این مجموعه یک سرباز
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
لبخند بزن ایرانی؛ تو«گفتار زمان» شده ای! ️
دشمنان ایران و اسلام هیج وقت مثل حالا سربه زیر و ذلیل نبوده اند؛ با رفراندوم دهها میلیونی در تهران و ایران و رستاخیز انسانی در بغداد و عراق، زبان مدعیان لیبرال دموکراسی آمریکایی و روشنفکران وابسته ی شان در ایران و عراق و آسیا، بند آمده است؛
ادامه مطلب
آموزش های رزمی و نظامی به دختران پیشمرگه در یک اردوگاه در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق دهها دختر کُرد تحت آموزش نظامی قرار دارند.
به گزارش چفچفک، بیش از 300 داوطلب در این اردوگاه که در شرق اربیل قرار دارد آموزش های رزمی و نظامی می بینند.
یکی از فرماندهان پیشمرگه که مسئول آموزش این دختران است می گوید داوطلبان در چهار ماه انواع آموزش کار با سلاح های سبک و متوسط را می گذرانند و وظایفی که بر عهده آنان قرار داده می شود می پذیرند.
به گفته این فرماند
واکنش آقا امام صادق علیه السلام هنگام شنیدن نام عمر بن خطاب و منصور دوانیقی
شیخ الفقها ابو الصلاح حلبی رضوان الله علیه عالم بزرگ شیعه روایت کرده است:
ورووا عن اسماعیل بن یسار ، عن غیر واحد ، عن جعفر بن محمد قال : كان إذا ذكر عمر زنّاه ، وإذا ذكر أبا جعفر أبا الدوانیق زنّاه .
هر گاه در مجلسی نام عمر و منصور دوانیقی می آمد امام صادق علیه السلام می‌فرمودند: ای زنازاده!!!
تقریب المعارف، تالیف ابو الصلاح حلبی، صفحه ۲۴۸

پس بیایید ما شیعیان نیز به اما
  توطئه‌ای برای تداوم حضور در منطقه روزنامه «میدل‌ایست‌آی» نوشته است: «آمریکا به بغداد پیشنهاد خروج از بخش‌هایی از عراق را داده است. ارتش آمریکا طرحی را برای خارج کردن بخشی از نیروهای خود از عراق تحویل مقام‌های امنیتی ارشد عراقی کرده است.
ادامه مطلب
در استان اصفهان، روستایی ست ۳هزار ساله به نام ابیانه که زبانشان پارسی پهلویست ،گفته شده تنها زبانی بوده که در هشت سال جنگ ایران و عراق ، توسط جاسوس های عراقی رمزگشایی نشده است !ابیانه آنقدر زیباست که می تواند هم پای صادرات نفت، از راه توریسم درآمد داشته باشد.
بعد از دولت لبنان دولت عراق هم اعلام کرد که حقوق مسوولان دولتی را تا پنجاه در صد کاهش می دهد ، این در حالیست که ارزش پول عراق در چند سال گذشته با وجود جنگ با داعش و مشکلات داخلی فراوان ۱۰ برابر ارزش پول ایران شده است. 
 آیا وقت آن نشده است که آقای روحانی هم حقوق مسوولان دولتی را به ویژه بعد از قضایای حقوق های نجومی ، کاهش دهد؟!
http://ziarani1.blog.ir/
 
وقتی برای آگاهی از اوضاع آخرالزمان و حوادث سال های قبل از ظهور کبرای امام عصر(عج) به منابع و احادیث مراجعه می کنیم، علاوه بر حوادث و نشانه ها، به نام مکان هایی بر می خوریم، که در آن روز ها صحنه ی کشمکش و درگیری خواهند بود.حوادث و فتنه های آخرالزمان چون طوفانی، تمامیت جغرافیای شرق اسلامی را فرا می گیرد و پنج منطقه «شامات، حجاز، عراق، یمن و ایران» در آن روزها درگیر خواهند شد.اردنجایگاه اردن در تحولات آخرالزمانیکی از مناطق مهم در وقایع آخرالز
 ماجرا این است که تیم ملی ایران یک
بازی کمتر نسبت به دو مدعی دیگر دارد و در صورت پیروزی در ۴ مسابقه آینده
به عنوان صدرنشین مستقیم صعود خواهد کرد.جالب‌تر اینکه عراق هم اگر ۳ بازی
باقیمانده اش را ببرد، تیم اول خواهد بود. البته یکی از این سه بازی، در
تهران مقابل ایران است
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

گروه C مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر در آسیا یکی از پیچیده‌ترین گروه‌های حال حاضر رقابت‌های گزینشی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره های مختل
کاتانیچ سرمربی تیم ملی عراق در حالی لیست تیم ملی عراق را برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا اعلام کرد که نام بشار رسن ستاره قرمزهای پایتخت آن هم به دلیل مصدومیت و دور بودن از شرایط آرمانی، در آن دیده نمی‌شود.
در لیست کاتانیچ نام احمد ابراهیم بازیکن العربی قطر به عنوان تنها لژیونر عراق در این رقابت‌ها دیده می‌شود، همچنین نام همام طارق بازیکن سابق استقلال و فعلی نیروی هوای عراق نیز در این لیست دیده‌ می‌شود.
"آواز گنجشک‌ها" فیلم به یاد ماندنی مجید مجیدی کارگردان مشهور ایرانی به شرح زندگی خانواده فقیری می‌پردازد که برای تأمین مخارج درمان کم‌شنوایی دختر خانواده مجبور به مهاجرت از روستا به شهر شده  و در خانه‌ای محقر در حاشیه تهران ساکن می‌شوند. 
در حالیکه پدر برای کسب درآمد با مشکلات متعددی مواجه است ناگهان روزی سقف بخشی از خانه بر سر او آوار شده و...
هفته پیش رو به نام پیشگیری از سوانح و حوادث نامگذاری شده. 
آتش سوزی پلاسکو، انفجار کشتی سانچی،
موشکافی تحولات مشکوک مربوط به اعتراض‌های مردمی در استان‌های عراق که در برخی مناطق، با انحراف از مسیر اصلی خود، آب به آسیاب دشمنان این کشور ریخت، تلاش سازماند‌هی‌شده دشمنان ضربه‌خورده از دوستی ایران و عراق برای ایجاد تفرقه میان دو کشور و تخریب روابط آنها را برملا می‌سازد.
آمریکا و متحدانش پس از روی کار آمدن دولت «عادل عبدالمهدی»، نخست‌وزیر، دو طرح را برای براندازی این حکومت تدوین کرده بودند که از فرصت استفاده کرده و با موج‌سواری در ا
بیمه حوادث :
هر شخصی حقیقی و حقوقی با خرید بیمه نامه حوادث برای مدت معین می تواند خود و یا اعضاء خانواده ، و یا کارکنان خود را در طول مدت 24 ساعت شبانه روز و در تمام نقاط دنیا در مقابل خطر فوت ، نقص عضو و یا از کارافتادگی دائم جزئی ، کلی ، پرداخت هزینه پزشکی و غرامت روزانه بر اثر حادثه تحت پوشش بیمه قرار دهد .
حادثه به هر واقعه ناگهانی ناشی از عامل خارجی که بدون قصد و اراده بیمه شده در مدت بیمه رخ دهد ،اطلاق می گردد.
منظور از نقص عضو یا از کار افتادگ
حدود چهار ماه از استعفای عادل عبدالمهدی از سمت نخست‌وزیری عراق در پی اعتراضات مردمی می‌گذرد و این کشور همچنان بدون نخست‌وزیر است.
دیروز پس از آنکه عدنان الزرفی نیز از تشکیل کابینه انصراف داد، مصطفی الکاظمی از سوی برهم صالح؛ رییس‌جمهور عراق مأمور تشکیل کابینه گردید. پیش از الزرفی نیز توفیق علاوی مأمور تشکیل کابینه شده بود که او نیز در موعد مقرر موفق به تشکیل کابینه نشد. بدین ترتیب الکاظمی سومین گزینه برای تشکیل کابینه پس از استعفای عادل
 
بازار سنگ عراق
بازار عراق به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. بخش شمالی منطقه شامل شهرهای هوولیر، دهوک و ..  به لحاظ صادرات سنگ توسط ترکیه تامین می شود که می توان به  دلایل مختلفی از جمله: وجود دو گمرک زاخو و ابراهیم خلیل که مهمترین گمرکات به لحاظ امکانات می باشند، شناسایی زود هنگام و سرمایه گذاری ترکیه بر روی این بازارها و بدست آوردن اعتماد در بازار مصرف با برنامه ریزی بلند مدت در کردستان عراق اشاره کرد. مهمترین شرکت فعال ترکیه ای در عرا
امروز رفتم مصدق. یه مودم مبین نت داشتم که بردم مرجوع کنم. هوای اتوبوس کلافه کننده بود. فکر کنم راننده به جای کولر، بخاری روشن کرده بود.
پسری صندلی جلوی من نشسته بود. حداکثر شانزده هفده ساله. همون لحظه ای که اومدم تو اتوبوس محو زیبایی خیره کننده اون شدم.
موهایی طلایی، پوستی مثل برف، چشم هایی رنگی، بدنی کاملاً متناسب. تا به حال در عمرم کسی رو به این زیبایی ندیده بودم.
دوستش کنارش نشسته بود. با هم میگفتن و میخندیدن. هی عرق میکرد. یه دستمال کوچولو دس
آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۴ زمانی که دیدند پایه‌های دولت اسد ماندگار شده است، سناریوی جدیدی را طراحی کردند. سناریوی جدید، حمله‌ی داعش به عراق بود. آن‌ها این سناریو را طراحی کردند تا جبران کننده‌ی شکست آن‌ها در سوریه باشد. در آن مقطع، اوضاع آن چنان که باید در سوریه پیش نمی‌رفت. و به این ترتیب داعش با حمایت مداخله‌گران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای وارد عراق شد و در تیرماه ۹۳، در عراق و سوریه و به طور رسمی اعلام تشکیل خلافت کرد. ابوبکر البغدادی رهب
 
کتاب زقاق۵۶ : هانی خرمشاهی
خلاصه:
خاطرات نویسنده که یک ایرانی تبار بوده که قبل از انقلاب ایران، در عراق زندگی می ­کرده­ اما با شکرآب شدن روابط این دو کشور، موج اخراج و بازداشت ایرانی تباران از طرف دولت و حکومت عراق (بعثی ها) شروع می ­شود و با ترفندهای مختلف آن­ ها را شناسایی و به مرز ایران می ­رساندند و آن­ها را رها می ­کردند به ایران بروند.
بریده کتاب(۱):
بعد اینکه کومله ­ها وسط راه ما رو لخت کردن، شب امیر المؤمنین رو با صورتی نورانی توی خواب
یک کشته طی واژگونی پژو در زرند
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان زرندگفت: واژگونی یک دستگاه پژو پارس در زرند یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ندای زرند ، امین عرب پور رییس مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی زرند گفت: واژگونی یک خودرو پژو پارس در حوالی یزدانشهر به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند اعلام شد و بلافاصله نیرو‌های اورژانس در صحنه حاضر شدند.
وی افزود: دراین خودرو حادثه دیده یک مادر و دختر بوده اند.
عرب پور بیان داشت: فرد م
، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار امروز مقابل عراق به شرح زیر اعلام شد:
 علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، امید ابراهیمی، مهدی طارمی، سردار آزمون و محمد محبی 
 
شهر تجاری بانه 
بانه یکی از شهرهای مرزی هست که در استان کردستان واقع شده است
موقعیت شهر بانه طوری هست که شهرهای همجوار آن ازجمله مریوان و سردشت هست که این دو شهرستان هم  نقاط ویژه هستند 
شهرستان بانه موقعیت خاص خوبی که دارد با شهرستان های کردستان عراق از جمله سلیمانیه که یکی از بزرگترین کلان شهر کردستان عراق هست 
همجواری این دو شهرستان بانه و سلیمانه باعث شده است که بانه به یکی از مراکز تجاری در غرب کشور ایران تبدیل شود 
و هم چنان موقعیت مک
- در چه تاریخی به جبهه‌های مقاومت اعزام شدید و انگیزه‌تان جهت حضور چه بود؟ سال 93 که جنگ شروع شده بود خیلی از دوستانم را می‌دیدم که به عراق می‌رفتند و برمی‌گشتند، من هم خیلی دوست داشتم بروم. در ماه محرم می‌گفتم یا لیتنا کنا معک: ‌ای کاش ما هم روز عاشورا با حضرت بودیم. حالا روزش رسیده که ما لبیک بگوییم. دوستی داشتم خدا ایشان را خیر دهد مرتب می‌رفت و می‌آمد؛ من هم به ایشان اصرار زیادی می‌کردم که می‌خواهم بروم عراق. گفت: خوب باشد سعی خودم را م
کلاس اول که بودم یک روز زنگ املا بود فکر میکنم . خانم معلم که داشت یکی یکی تکالیف بچه هارو چک میکرد وقتی به من رسید نوشته بودم سبد نمیتونستم بخونم ولی! 
کمکم کرد هِجی کنم سین ب دال گفت حالا کامل بگو گفتم سیب! زد تو گوشم. بد زد ولی هنوز که هنوزه یادم مونده که اون سبد بود نه سیب 
دست آخر هم یک نمره بیست کاشت وسط کارنامه دانش آموز هفت ساله ی خنگش تا ثابت کند که آن چک برای خودت بود نه من ، نه نمره نه هرچیز دیگری. چقدر خوب نقش مادر بودن رو ایفا میکرد .
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی
ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. این جنگ با دستور
صدام حسین و حمله نیروهای نظامی عراق در سال ۱۳۵۹ به ایران آغاز شد و پس از
۸ سال جنگ، بالاخره با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران در مرداد ماه سال
۱۳۶۷ به پایان رسید.
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس
اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از
حسا
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی
ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. این جنگ با دستور
صدام حسین و حمله نیروهای نظامی عراق در سال ۱۳۵۹ به ایران آغاز شد و پس از
۸ سال جنگ، بالاخره با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران در مرداد ماه سال
۱۳۶۷ به پایان رسید.
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس
اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از
حسا
 
لطفا لطفا بخونید و پشت گوش نندازید !!
⚡️ «سماح» به زائران اربعین توصیه کرد: عجله نکنید 
 
سامانه ثبت نام اربعین : 
️ با توجه به عدم استقرار موکب ها و ایستگاه های خدماتی در مسیرهای راهپیمایی زائران اربعین حسینی و نیز اغتشاشات اخیر در بعضی شهرهای عراق، توصیه می شود نسبت به حرکت به سمت مرزها تعجیل نکنید.
️ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت نیز به زائرانی که وارد خاک عراق شده اند و یا قصد سفر به این کشور را
به نام خدای مهدی (عج)
سردار حاج سعید قاسمی:همین‌هایی که امروز می‌گویند آمریکا با یک دکمه تمام تاسیسات نظامی ما را نابود می‌کند همین‌ها اجازه نمی‌دهند تا شما بدانید ایران در خط مقدم مبارزه با عراق از 18 ملیت اسیر گرفت و این جای تعجب دارد که سربازان آماده این 18 کشور با تمام تجهیزات در خط مقدم عراق چه می‌کنند!!! چندین دروغ بزرگ در خصوص جنگ ایران و استکبار جهانی به نیابت عراق وجود دارد که همیشه وجود مرا می‌لرزاند .دو سال جنگ تمام عیار در کردستا
سلام
حادثه تا شادی                      
اگرما مراقبت کنیم که حوادث زیادی اتفاق نیفتد ما میتوانیم که محیط شادی درست کنیم
 حادثه سخت تریتن اتفاق ممکن است یعنی اگرحادثه ای اتفاق نیفتد مدرسه شاد می شود و غم و اندوه کم میشود
و یکی از راه های جلو گیری از حوادث رعایت بهداشت است
یکی دیگر از راه های جلو گیری از حوادث همکاری کردن بچه ها با معلم بهداست مدرسه است 
یکی دیگر از راه های محا فضت در برابر بلا ها از خود است
 
آمریکایی‌ها اما در مقابل، به کمک داعشی‌ها شتافتند و هر جا که نیاز به کمک تسلیحاتی و غذایی داشتند، دریغ نکردند. در نهایت اما، با همه‌ی این تلاش‌ها نه تنها محور مقاومت و نیروهای مردمی عراق توانستند داعش را از عراق بیرون کنند، بلکه بعد از مدتی، گذرگاه استراتژیک بوکمال، که در حقیقت مسیر مواصلاتی دو کشور عراق و سوریه بود نیز بازگشایی شد. همه‌ی این‌ها موجب خشم و عصبانیت بیشتر مقامات آمریکایی، مخصوصا از نیروهای حشدالشعبی شد و بنابر این سناری
الحمدالله رب العالمین ویزای اربعین هم برداشته شد توسط دولت محترم عراق . البته فعلا فقط مخصوص زائرین محترم ابران هست . و زائرین مهاجر افغانستانی که مقیم ابران هستند فعلا از این دسته مستثنا هستند. ان شاالله خود حضرت ارباب حسین ع کارشون رو راه بندازه . 
انشاالله تمام تصحیلات ایرانیا برای مهاجرین عزیز فراهم بشه . 
الحمدالله رب العالمین ویزای اربعین هم برداشته شد توسط دولت محترم عراق . البته فعلا فقط مخصوص زائرین محترم ابران هست . و زائرین مهاجر افغانستانی که مقیم ابران هستند فعلا از این دسته مستثنا هستند. ان شاالله خود حضرت ارباب حسین ع کارشون رو راه بندازه . 
انشاالله تمام تصحیلات ایرانیا برای مهاجرین عزیز فراهم بشه . 
با وجود ناراضی بودن برای طلاق ولی در جلسات مشاوره شرکت کردم ولی برای اجرای صیغه طلاق با وجود احضاریه نرفتم با توجه به عدم حق طلاق یا وکالت بلاعزل در کمال تعجب صیغه طلاق جاری شد. لازم به توضیح است زوجه به جای زوج طلاقنامه را امضا نمود سوال بنده: با توجه به عدم وکالت زوجه در طلاق میتوانم دادخواست ابطال طلاق را بدهم؟ باتشکر
2610 - «مهدی جلالی تهرانی» از عناصر اپوزیسیونِ آتئیست که بارها از تحریم ملت ایران حمایت کرده، حمله اخیر آمریکایی‌ها به نیروهای بسیج مردمی در عراق را اشتباه و سبب افزایش نفوذ ایران در عراق دانست و با وقاحت گفت: “آمریکا اگر بخواهد جمهوری اسلامی را تنبیه کند، باید بصورت حملات محدود به مواضع و پایگاه‌های سپاه در داخل خاک ایران باشد. آمریکا نباید عراق را به میدان جنگ نیابتی میان خود و ایران تبدیل کند. اکنون این فرنکشتاین (ایران) رشد کرده و به هیو
کتابی که دراین سال جدید می خواهم برای شما عزیزان معرفی کنم کتابی است بانام فرنگیس 
فرنگیس شامل خاطرات فرنگیس حیدرپور متولد سال 1341 در روستای اوازین است . اودر حمله نظامیان عراقی به روستای محل سکونتش بایک تبر ازخود در برابر سربازان ارتش بعث عراق دفاع کرد . کتاب فرنگیس نوشته مهناز فتاحی به روایت خاطرات فرنگیس می نشیند . فرنگیس شیر زنی کرمانشاهیست که از قضا در روستایی نزدیک گیلان غرب زندگی می کند .درسال 1359 پس از حمله عراق به روستای اوازین ،مردم
ابا برجام و ۲۰۳۰
چند نکته جالب از تجربه زیارت عتبات عالیات:
۱. کمتر از ۱۰ سال پیش هزار دینار برابر هزار تومان بود و الان هزار دینار برابر ده هزار تومان یعنی کاهش ۱۰ برابری ارزش پول ملی؛  در حالیکه عراق جنگ با داعش و حمله ترکیه و مشکلات داخلی  فراوان داشته و ما برجام داشتیم . با تبریک به مسوولان محترم یا بهتر بگویم به تبعیت از عراقی ها آقایان "ابا برجام" بابت این شاهکار. 
 نفوذی ها و دوتابعیتی های خائن و اختلاس گران و حامیان آنها از داعش هم خطرنا
از مرز مهران تا نجف کرایه صد تومن خواهد بود (مهران تا نجف303کیلومتر)از مرز مهران تا کربلا کرایه هشتاد تومناز مرز شلمچه تا نجف کرایه صد و سی تومن(شلمچه تا نجف 470 کیلومتر )هنوز کسی از مرز چذابه و خسروی پیدا نکردم در که بپرسم  موکب هرمزگان مخصوص خواهران و موکب سیدالشهدا مخصوص برادران در صحن الزهرا(س) حرم امام علی(ع) قرار داره اما ازدحام جمعیت و سر و صدا و گرمای هوا قابل تحمل نیست.....مبیت (خونه ساکنین عراق ) واقعا برای استراحت مناسبند ، فوق العاده تمی
در آخرین حمله شیمیایی عراق به مناطق غیرنظامی ایران در جنگ تحمیلی، ۵۱ تن شهید و ۲۸۰۰ تن مصدوم شدند که بیشتر قربانیان را کودکان، زنان و سالخوردگان تشکیل می‌دادند. حملات شیمیایی عراق به این روستا در روز بعد (۱۲ مرداد) نیز ۳۸ شهید و ۱۵۰ مصدوم برجای گذاشت.
ادامه مطلب
شیعیان مژده مهدی چه عیان می آید/بوی بهبود زاوضاع جهان می آید/هرکجامی نگری نام نکویش پیداست/ناگهان لطف خدانورفشان می آید/بنگرمنطقه را شام وعراق و لبنان/ازیمن جلوه حق مژده رسان می آید/قدس شدمنتظرش رفتن دشمن پیداست/ذلت قوم یهودی به میان می آید/گشته ایران ولایی همه اش لشکراو/رهبری عزت این عصرو زمان می آید/کعبه آماده شده کرببلا منتظرش/عشق معبودنگربادل وجان می آید/وقت نابودی دشمن ز حوادث پیداست/نام مهدی همه جا وردزبان می آید/این حوادث بدهد بازشت
فردا یک مهر است و به یقین، به تکرار ِ این سال‌ها، فردا کلی دختربچه‌ی کلاس اولی با کفش و کوله‌ی صورتی می‌ریزند توی خیابان‌ها و اتوبوس‌ها و متروها .‌‌.. در حالی که توی مانتو و شلوار‌های مدرسه‌شان گم شده اند و خط مقنعه‌هایشان از زیر چانه رسیده است به کنارِ گوش.
 
 
 
 
 
پ.ن:
فردا اولین یک مهری ست که دیگر نه مدرسه دارم و نه دانشگاه. بعد از شانزده سال ... 
 بیمه شخص ثالث چیست؟
هرگونه خسارت مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث در حوادث رانندگی به عهده بیمه شخص ثالث است. بر اساس قانون، خرید بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها اجباری است و نداشتن این بیمه عواقب جبران ناپذیری برای دارندگان وسائل نقلیه به همراه خواهد داشت.
در قرارداد بیمه شخص ثالث:
    شخص اول صاحب بیمه‌نامه و مالک خودرو است که به آن شخص بیمه‌گذار گفته می‌‌شود.    شخص دوم یا ثانی شرکت ارائه‌دهنده‌ بیمه شخص ثالث است که بیمه‌گر خوانده
۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ همونطور که تصمیم به راه اندازی وبلاگی برای نوشته هام گرفتم، تصادفی همزمان شد با انتخابات مجلس جمهوری اسلامی ایران! 
از سن هشت سالگی برام جوون های ۱۸ ساله جذاب بودن؛ تفاوتی نداشت کسی که تو خیابون میدیدم سی ساله باشه یا ۱۷ ساله! از نگاه کودکی اینجانب، هر آدمی که تو ظاهر موفق به نظر میرسید(البته با تشخیص در سه ثانیه ‌:-! ) آدمی ۱۸ ساله فرض میشد!!!
حدود ۶ ماه از ۱۸ سالگی اینجانب گذشت ولی...
ادامه مطلب
خلاصه خبر: آفتاب نیوز: “پنج روز از غمناک ترین پیک نیک خانواده گذشته است. نانوایی که به همراه خانواده به یک منطقه تفریحی در ارومیه رفته و یک تعطیلات خوشی را سپری…
منبع:https://big-news.ir/غروب-غم‌انگیز-خانواده-یاری-اکیپ٣٠-نفر/
این نوشته در دسته حوادث منتشر شده است.
مشاهده مطلب در کانال
به نقل از سایت عراقی الکوره، باشگاه استقلال علاقه‌مند به جذب موید العجان مدافع 26 ساله تیم ملی سوریه و باشگاه نیروی هوایی عراق می‌باشد.
این سایت عراقی در خبری نوشت: موید العجان در سال 2017  در تیم الزمالک بازی می‌کرده است و در همان فصل در ناحیه رباط صلیبی مصدوم گردید و بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود ابتدا به الجزیره اردن و سپس نیروی هوایی عراق پیوست و حالا مورد توجه باشگاه استقلال ایران و دو باشگاه دیگر مصری قرار گرفته است.
برای زنی تنها در سوگ فرزند مرده اش امشب که تورا در خاک سرد می نَهم زیست یکساله ام با تو دفن میشود و من در پارادوکسِ سوگِ دفن کردنِ زیستِ یکساله ی پر رنجم در خاک غلتیده ام.امشب مشت پر از خاکم را بر سری میریزم که با شال عراقیِ پیرزن های جنوب پوشانده ام و دست بر دهان کِل میکشم برای جوانی و ناکامی اش ‌‌‌...امشب بیست سالگی عزیزم، نهال یک ساله ی دهه ی سوم را خاک میکنم و برای مظلومیت و تباهی اش به سوگ مینشینم.اما صبر کنیدمن میخواهم نوزاد بیست یک ساله ا
همه‌شان قدهایشان بلند است اسمورودینکا.
همه‌شان دراز شده‌اند‌. من اما هنوز شانزده‌ساله‌ام. حالا از همه‌شان کوچکترم. پسرخاله‌ام، برادرِ زن‌داداشم، خواهرِ زن‌داداشم، پسرعمه‌‌ام، همه‌شان یکهو دراز شده‌اند، من اما مانده‌ام همچنان اینجا. در پی تو، که از همان ابتدا دراز بوده‌ای. همه‌شان رفته‌اند پی زندگی‌هاشان، برای خودشان کسی شده‌اند. به دنبال تشکیل خانواده، بچه‌ پس‌انداختن و جمع‌آوری مال دنیا هستند. می‌دانی اسمورودینکا، هم
ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۲۰ ساله/ عاقد: خانواده عروس و ...
https://www.yjc.ir › استان ها › استان‌ها۸ ساعت پیش - ‌در پی انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی ارائه دادند.ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۳۰ ساله/ فرمانداربهمئی: ...
https://www.yjc.ir › استان ها › استان‌ها۸ ساعت پیش - ‌در پی بازنشر فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، فرماندار بهمئی
تاریخ گذشته، تومار بازى است در برابر تومار بسته آینده. به وسیله این تومار باز، باید بخش بسته را گشود، و خطوط حرکت آینده را ترسیم کرد، و از زندگانى گذشتگان درسھایى فراوان آموخت. تا چندى پیش، تاریخنگاران، بیشتر، بازگو کننده حوادث و یادآور متن رویدادھا بوده، و غالباً روى علل حوادث، و یا نتایج تلخ و شیرین آن، انگشت نمىگذاشتند، تو گویى، تاریخ را براى سرگرمى و وقت گذرانى افراد مىنوشتند، و یا حمل این بار سنگین را بر دوش خود خوانندگان مىگذاردند.
ن
 پس از مشخص شدن مصدومیت مادیبو مایگا مهاجم مالیایی مدنظر قرمزها این باشگاه حالا به دنبال مهاجم خارجی دیگری می‌گردد.
گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس طی 24 ساعت آینده مهاجم مدنطر و جدید خود را معرفی خواهد کرد و همچنین علا عباس مهاجم 22 ساله و ملی پوش تیم ملی عراق و باشگاه الزورا  گزینه جدی و جدید سرخپوشان است.
این مهاجم  جوان در فصل قبل که با الزورا در لیگ قهرمانان حضور داشت و همگروه ذوب آهن نیز بود موفق شده در 18 بازی خود برای این تیم عراقی 11 گل به
ایران یک چهارم بازار عراق را در اختیار دارد
                                          تسنیم نوشت: رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از رشد ۲۰.۵ درصدی صادرات کشور خبر داد و گفت: سهم ایران در بازار عراق ۲۵ درصد است‌.
حمید زادبوم رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران امشب در ‏سی وچهارمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر مشوقهای صادراتی با مشوق‌های صادراتی سالیان گذشته متفاوت است، اظهار داشت: در گذشته نرخ ارز ثابت بو
کنکاشی که در تسخیر ممالک گیلان و جرجان و مازندران و آذربایجان و شروان و فارس و عراق کردم این بود که در ایامی که عرایض اهل عراق از تعدی آلِ‌مظفر و ملوک‌الطوایف به من رسید اراده‌ی یساق عراق کردم
و در این حال به خاطرم رسید که ملوک آن ممالک اگر به یک اتفاق در مقابل من درآیند جنگ را آماده باید بود و اُمرای من همچنین کنکاش گفتند که به استعداد جنگ باید رفت و من با خود چنین کنکاش دیدم که یک یک از ایشان را به خود رام گردانم و هرکس رام نشود وی‌را به سزا
کنکاشی که در تسخیر ممالک گیلان و جرجان و مازندران و آذربایجان و شروان و فارس و عراق کردم این بود که در ایامی که عرایض اهل عراق از تعدی آلِ‌مظفر و ملوک‌الطوایف به من رسید اراده‌ی یساق عراق کردم
و در این حال به خاطرم رسید که ملوک آن ممالک اگر به یک اتفاق در مقابل من درآیند جنگ را آماده باید بود و اُمرای من همچنین کنکاش گفتند که به استعداد جنگ باید رفت و من با خود چنین کنکاش دیدم که یک یک از ایشان را به خود رام گردانم و هرکس رام نشود وی‌را به سزا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها