نتایج جستجو برای عبارت :

برنامه تمرینی برای شما دوستان

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
به نام خداوند جان و خرد
 
با همت والای دوستان و در سایه الطاف الهی ، در روز جمعه ، مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ اهداف برنامه ریزی شده ما ، در قالب شرکت کیهان تجارت شاهین ، عملیاتی گردید .
 
از در ایزد منان ، سلامتی ، خیر و برکت ، بهروزی و عاقبت خیر برای دوستان خواستاریم.
 
آمین
سی شارپ یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا هست که توی خیلی از برنامه های حسابداری و بانکداری و... از این زبان برنامه نویسی استفاده میشه امروز هم من در این پست برای شما دوستان پکیج آموزش برنامه نویسی به زبات سی شارپ رو قرار دادم
ادامه مطلب
سلام دوستان من علیرضا سجده ای هستم و حدود 1 ساله وارد دنیای برنامه نویسی شدم.
و چند زبان برنامه نویسی رو تا الان باهاش کار کردم و در نهایت تصمیم گرفتم با زبان برنامه نویسی سی شارپ که توسط شرکت مایکرو سافت ارایه شده برنامه نویسی رو ادامه بدم.
من توی این وبلاگ تجربیات شخصی خودم و کار هایی که انجام دادم  میزارم تا شما هم استفاده کنید .
امیدوارم پست های من براتون مفید باشه و به شما کمک کنه.
سلام و عرض ادب خدمت تمامی همراهان همیشگی وبلاگ پرورش اندام تیم فیتنس پرو fitnesspro :
بنده طی یک قرار دوستانه ای که با دکتر سهند صادقی کارشناس  تغذیه داشتم ، قرار شد تمامی برنامه غذایی که از طرف شما دوستان از طریق وبلاگ فیتنس پرو  خواسته شود چه در مورد رژیم افزایش وزن ، رژیم کاهش وزن ، برنامه غذایی دوره ای ، برنامه دوران مسابقات و ... با هزینه ناچیز برای همه شما دوستان فراهم می کنم و امیدوارم که سال 98 را اگر تصمیم گرفته اید که ورزش جزو لاینفک زندگی گ
یکی از مشاغل پر درآمد و البته بسیار پر طرفدار در میان فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با فناوری و البته سایر رشته ها، برنامه نویسی هست. تمام این فراد قبل از ورود به دنیای برنامه نویسی، سوالات زیادی در ذهن خود دارند، سوالاتی مانند اینکه برنامه نویسی رو از کجا شروع کنم؟ بهترین زبان برنامه نویسی چه زبانی هست؟ چقدر باید برای یادگیری برنامه نویسی زمان بزاریم و سوالاتی از این قبیل. خیلی از دوستان و اطرافیان این سوال رو از من میپرسن که کار تو دقیقاً
خیلی از دوستان و کاربران عزیز سئوال میکنند که ما برنامه های خودمون رو با چه برنامه ای می سازیم .  اگر این سئوال برای شما هم پیش اومده و علاقمند هستید که بدونید که چطور میشه بدون بلد بودن برنامه نویسی میشه یک اپ ساخت برنامه احکام شرعی ما رو نصب کرده و پنج ستاره بدهید . سپس از قسمت تماس با ما اطلاع دهید تا رمز آموزش های خودمون رو برای شما ارسال کنیم . با تشکر موفق باشید .
سلام خدمت دوستان مبتدی و حرفه ای برنامه نویس و وب نویس.......
میخواستم چند کلامی در رابطه با دو زبان برنامه نویسی یعنی جاوا و پایتون صحبت کنم
خیلی دوستان تازه میخوان شروع به یادگیری برنامه نویسی کنند و مشکلشون این هست که کدوم زبان برای شروع بهتره..........
داخل سایت ها و منایع متفاوت با ذکر چند ربان و دلایلی فلان زبان برای شروع بهتر هست اما هیچوت به طور قطعی نمیتونین بگید که این زبان بهترین و قدرتمند ترین زبان هست
چون هر زبانی نقطه ضعف و قوتی داره م
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
 دوستان عزیز از این به بعد قرار بر این است که فلسفه ی غرب و اصطلاحات مهم و همراه با معرفی کتابات مهم را برای شما عزیزان در دستور کار خود قرار دهم. دوستان عزیز هر جلسه در مورد یک موضوعی مطلبی نگاشته خواهد شد و درموردش کتابی هم معرفی خواهد شد امید است که شما هم با مطالعه این برنامه را همراهی کنید 
به زودی...
واقعا درآمد برنامه نویس در ایران چه قدر هستش ؟
دوستان عزیز چند مدل داریم برای درآمد زایی از برنامه نویسی که باید دونه به دونه این موارد رو مورد بررسی قرار بدیم تا به درآمد برنامه نویس در ایران برسیم. این مدل ها درآمدی را در بخش پایین لیست کردم که ببینید و هر کدوم رو توضیح میدم.
مدل کارمندی 
مدل آزاد کاری (فریلنسری)
مدل ایده سازی 
مدل کارمندی :
درآمد برنامه نویس در ایران در این مدل به این صورت هستش که برنامه نویس در شرکت ها یا موسساتی که برنام
سلام دوستان عزیز
عذرمیخوام بابت طولانی شدن غیبت 
اخر سال بود و برنامه های فشرده کاری 
ولی من وب رو فراموش نکردم و کلی مطلب اماده کردم و به زودی اپ میکنم 
با من همراه باشید
چیزای زیادی قراره یاد بگیریم از هم . 
دوستانی که شماره تماس گذاشتن برای ارتباط تو تلگرام بهشون پیام دادم :)
اکسپلویت " Exploit " :
زمانی که یه هکر با بررسی و آنالیز قربانی یک باگ پیدا میکنه اسکریپت یا برنامه ای برای آن مینویسه تا نفوذ به هدف آسان تر شده و بصورت خودکار کارهای نفوذگر انجام بشه. به این برنامه ها اکسپلویت میگن. 
برخی دوستان ارسال تروجان به قربانی رو هم اکسپلویت میدونن.

Cr: Amir_Killer

Channel: The_Amir_Killer
با سلام دوستان گرامی برای اینکه کلمات و مطالب سایت رو یاد بگیرید برنامه زیر برنامه خوبی است نام برنامه ...««فلش کارت اسمان »»می باشد برای اضافه کردن کلمات به بخش مربوط بروید جواب و سوال را بنویسید بعد از طریق بخش مربوطه ان را بیاموزید ...
 
دانلود فلش کارت آسمان از طریق کافه بازار
 
دانلود مستقیم فایل نصبی
به نام خداوند جان و خرد
 
با همت والای دوستان و در سایه الطاف الهی ، در روز جمعه ، مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ اهداف برنامه ریزی شده ما ، در قالب شرکت کیهان تجارت شاهین ، عملیاتی گردید .
 
از درگاه پر برکت ایزد منان ، سلامتی ، خیر و برکت ، بهروزی و عاقبت خیر برای دوستان خواستاریم.
 
آمین
احساس کردم که مطلب "برنامه نویسی را از کجا آغاز کنم؟" به کمی بررسی بیشتر نیاز دارد، لذا تصمیم به بازنویسی این مطلب گرفتم.
لازم است قبل از هر چیز بگویم که من صرفا نظرات خودم را به جهت کمک به برنامه نویسان تازه‌وارد مطرح می کنم. در این مطلب به بررسی و راهنمایی برنامه نویسان تازه‌وارد می پردازیم تا علاقه مندان به این هنرِ فنی در رایانه راه خود را بیابند.
بسیاری از دوستان و اطرافیان من می پرسند که برنامه نویسی چیست و باید از کجا شروع کنیم. در واقع
احساس کردم که مطلب "برنامه نویسی را از کجا آغاز کنم؟" به کمی بررسی بیشتر نیاز دارد، لذا تصمیم به بازنویسی این مطلب گرفتم.
لازم است قبل از هر چیز بگویم که من صرفا نظرات خودم را به جهت کمک به برنامه نویسان تازه‌وارد مطرح می کنم. در این مطلب به بررسی و راهنمایی برنامه نویسان تازه‌وارد می پردازیم تا علاقه مندان به این هنرِ فنی در رایانه راه خود را بیابند.
بسیاری از دوستان و اطرافیان من می پرسند که برنامه نویسی چیست و باید از کجا شروع کنیم. در واقع
 برنامه ریزی ضربتی 
برنامه ریزی ضربتی برنامه اوج یادگیری ویژه کنکوری ها
برنامه ضربتی ۲۷ روزه به روش شب امتحانی 
افزایش  تا سقف ۳۰ درصد در درصد دروس تخصصی افزایش حداکثری درصد دروس عمومی، حتی رسیدن به ۱۰۰ درصد(برنامه ۱۲ روزه)همین الان به شماره:09128375702 تماس بگیرید.  
دانش آموزانی که از الان میخوان شروع کنن به خواندن برای کنکور ما با یک برنامه ویژه کمکشان خواهیم کرد.
برنامه مطابق با آزمون ۴هفته ای ۲۵ بهمنهفته دوم
ویژه فارغ التحصیل ریاضی
سبک :
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
با سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز و گرامی کافینتی گپ با طراحان برنامه نویسی به زبان سی شارپ این اقدام را نمود تا به مشتریان این سایت این امتیاز را بدهد که می توانند برنامه مورد نظر خود را سفارش دهند جهت سفارش یا به شماره:03157423790
شماره فکس:03157439701
آدرس:گلپایگان،میدان فردوسی،خیابان امام خمینی کوچه 33 کافینت گپ
یا به کانال تلگرامی ما:https://t.me/gapnetonlineبیایید عضو شوید.
برای دیدن نمونه کار های ما روی گزینه برنامه ها کلیک کنید در قسمت بالا
با تشکر از
با سلام
آیا با تغییر در برنامه زندگی موافق هستید؟ یعنی اینکه مثلا روزی یکساعت زبان بخونیم و... که بعدا حسرتش رو نخوریم. اگه موافقید استارتش رو بزنید.
شاید این کار سبب شه که بیشتر اعتماد به نفس و... داشته باشیم.
اگه مثال هم بزنید تا من و دیگران دوستان هم استفاده کنیم خیلی عالی میشه.
به امید موفقییت ...
یاعلی
سلام دوستان !
امروز ، ترفندی رو آموزش خواهیم داد تا برنامه مون تا هروقتی که بخوایم ، باز بمونه . چون اگر کدها رو ذخیره و تست میکردید ، متوجه میشدید که بلافاصله بعد از عمل کردن به آخرین کد ، برنامه بسته میشه . اما راه حلش چیه ؟ چکار باید بکنیم؟
توصیه میکنم ادامه مطلب رو از دست ندید !
ادامه مطلب
سلام
چند روز پیش یکی از دوستان درخواست اینو داشت که آموزش مرتبط با برنامه نویسی پایتون در کانال درج شود و ما خواستیم به ایشون اطلاع بدیم که درخواست ایشون از امروز انجام خواهد شد و خواستیم به ...
سلام
چند روز پیش یکی از دوستان درخواست اینو داشت که آموزش مرتبط با برنامه نویسی پایتون در کانال درج شود و ما خواستیم به ایشون اطلاع بدیم که درخواست ایشون از امروز انجام خواهد شد و خواستیم به اطلاع برسونیم که این دوره به صورت جلسه ای در وبلاگ خواهد بود
رشت ها و شمالیا هم از این به بعد میتونند در گروه واتساپ رشت حضور بهم رسانند و از چت کردن با هم لذت ببرند و ما گروه چت واتساپ رشت رو برای همین موضوع ایجاد کردیم.
ما عاجزانه از همه دختر پسرای رشتی درخواست میکنیم تا در گروه حضور بهم رسانند و علاقه داریم تا یکی از بهترین گروههای واتساپی را داشته باشیم.
من فکر میکنم که اگه همه ما به قوانین احترام بگذاریم، مشکلی برای هیچکس پیش نیاد و در واقع به این موضوع ایمان دارم و درخواست من این است که حتما دوستان
لایک چت
لایک چت از جدیدترین چت روم های فارسی با حرفه ای ترین امکانات پذیرای کاربران عزیز ایرانی است
چت روم لایک با کاربران انلاین بالا جز محبوبترین چت روم ها شده است .
شما دوستان مجله فان میتوانید با کلیک بر روی تصویر زیر یا لینک اول پست وارد لایک چت شوید
 
برنامه چت لایک , روم لایک , چتروم لایک , آدرس اصلی لایک چت
برای دانلود برنامه چت لایک نیز میتوانید از طریق ورود به چت روم نیز اقدام کنید .
دانلود برنامه لایک چت
برنامه نویس کیست؟
برنامه نویس موجودیست که اغلب بصورت نشسته با خمیدگی روبروی خود را نگاه می کند. این موجود توانایی بسیار زیادی در گیر دادن به یک موضوع و پلک نزدن را داراست.
بیشتر عمر خود را بدون تحرک سپری می کند و فقط انگشتانش دارای فعالیت بسیار زیادی هستند. غالبا بصورت انفرادی یافت می شوند و در پاسخ به مخاطب همواره می گویند: چی؟
بعلاوه ۹۹% آن ها شب زیست هستند.بین یک شاخه گل رز و یک پاره اجر تفاوتی نمی بینند. و دنیای وی فقط نیم متر از خودش جلوتر ا
سلام دوستان عزیز امیدوارم حالتون عالی باشه و اخرین روز سال 1398 رو هم بخوبی بگذرونید.
امروز میخوام درمورد تجربه خودم که بدست اوردم یکم براتون بنویسیم . تجربه ای که شاید در اویل برنامه نویسی بهش فکر نکنید ولی خب هست دیگه و اونم سخت ترین قسمت برنامه نویسیه . بنظر من سخت ترین قسمت در جایگاه برنامه نویسی استفاده  از تکنولوژیه که یادش گرفتیم، مرحله ای که با رد کردنش وارد جریان های جذاب تری میشیم ، البته که نظرات ممکنه متفاوت باشه اما این نظر منه. و
با سلام به‌دوستان عزیز و گرامی این اولین برنامه شرکت تیک تاک بوده و دارای امکاناتی از جمله 

رمز های بازی
۱۰۰ نکته مهم بازی
درباره بازی
را دارد. ما سعی میکنیم تا در ورژن های دیگر برنامه قابلیت های زیادی به آن اضافه کنیم.دانلود در ادامه مطالب


ادامه مطلب
با سلام به‌دوستان عزیز و گرامی این اولین برنامه شرکت تیک تاک بوده و دارای امکاناتی از جمله 

رمز های بازی
۱۰۰ نکته مهم بازی
درباره بازی
را دارد. ما سعی میکنیم تا در ورژن های دیگر برنامه قابلیت های زیادی به آن اضافه کنیم.دانلود در ادامه مطالب


ادامه مطلب
با سلام به‌دوستان عزیز و گرامی این اولین برنامه شرکت تیک تاک بوده و دارای امکاناتی از جمله 

رمز های بازی
۱۰۰ نکته مهم بازی
درباره بازی
را دارد. ما سعی میکنیم تا در ورژن های دیگر برنامه قابلیت های زیادی به آن اضافه کنیم.دانلود در ادامه مطالب


ادامه مطلب
به نام خدا
خب دوستان من صرفا شروع ++c از ابتدا نخواهم گفت :
مطالبی اضافه بر انچه هست خواهم گفت . هدف من تدریس نیست
 
هدف به اشتراک گذاشتن مطالب است.
 
خب همین طور که میدانیم هر زبانی یه سری حروف الفبا داره... در زبان های برنامه نویسی ابتدا باید تعریف شه که ما از چه الفباهایی (کتابخانه)  میخواهیم استفاده کنیم
برای این کار از :
#include <name>
#include 'name'
بجای name نام کتابخانه مورد نظرمون رو تایپ میکنیم
در برنامه نویسی کتابخانه های متعددی وجود داره
که من در
با سلام خدمت کاربران نواتیم با برنامه جدید و کاربردی خدمت شما هستیم.
با این برنامه میتونید نوتیفیکیشن پیامایی که برا شما ارسال میشه رو ذخیره کنید.
تا وقتی کسی پیامشو پاک کرد شما بفهمید.
این برنامه تمامی پیام های ارسال شده از برنامه را در خود نمایش و ذخیره می کند.
برنامه های کاربردی از جماه تلگرام ، واتساپ، اینستاگرام و...
برای دانلود برنامه روی دانلود کلیک کنید:
دانلود برنامه
اگر از کاربران شبکه ی اجتماعی اینستاگرام هستید برنامه No Crop for Instagram حتما برای شما جالب خواهد بود! حتما میدانید که در اینستاگرام هنگامی که میخواهید تصاویرتان را با دوستان به اشتراک بگذارید باید بخشی از عکس را بریده و همان بخش برش خورده را قرار دهید .
ادامه مطلب
سلام به دوستان عزیز و همراهان ۳۰صدا
با پست ویژه و معرفی یک اپ درجه یک و البطه رایگان در خدمت شما هستیم .
همیشه وبلاگ نویسان و صاحبان سایت تشنه داشتن یک اپ بی عیب برای بهتر شدن وبسایت خود بودند و ما امروز اپلیکیشنی و به شما دوستان عزیز معرفی میکنیم که به راحتی با کمک گرفتن از آن صاحب یک اپلیکیشن خوب خواهید شد .
اپ ساخت برنامه اپلیکیشن های اندروید یا به معنی دیگه app creator یا app bullder هستش بدون هیچ گونه تبلیغ آزاردنده و با سرعت متوسط.
این اپ از زبان فاس
سلام خدمت کاربران عزیز سایت برنامه نویسی ایلیا غلامی هستم در اموزش ساخت سایت مبتدی بر html در خدمت شما هستیم
دوستان و عزیزان خیلی ها میگن html یک زبان برنامه نویسی است اما اشتباه میکنند چون یه سایت مینویسند که نمیشه گفت زبان برنامه نویسی . Html زبان وب سایت هستش .
بطوری کلی کد های اجباری و اصولی یک وبسایت مبتدی بر html
<doctype html!>
<html>
<head> 
<title>اسم سایت</title>
<head/>
<body>
<div>
محل قرارگیری کد های سایت
<div/>
<body/>
<html/>
سلام بر دوستان عزیز 
این سایت جهت اطلاع رسانی قرار های دوستان همیشگی ما بچه های مدرسه مصطفی خمینی و... ایجاد شده لطفاً شماره تلفن خود را در سایت قرار داده تا با هم ارتباط داشته باشیم برای این کار میتوانید از پایین همین مطلب شماره خود را ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد و از این بخش قابل مشاهده باشد
دوستان عزیز سلامقبل از هر چیزی باید اعلام کنم که این برنامه ای که قصد معرفی کردنش رو دارم باگ هایی داره که ره صد ساله رو میتونید یک شبه برید پس حتما حتما بعد از ثبت نام در قسمت معرف آیدی بنده رو وارد کنید تا بعد از ثبت نام شما بنده تمام ترفندها و باگ های برنامه رو از طریق چت خود برنامه برای شما ارسال کنم و دلیل دومی که پیشنهاد میکنم ایدی بنده ی حقیر رو وارد کنید این هستش در این اپلیکیشن حتما حتما برای استخراج با سرعت و عملکرد بهتر زیر مجموعه یک
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های تلویزیونی
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایتها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ثبت نام برنامه در شبکه های اجتماعی بدلیل احتمال برند شدن برنامه و نیز جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به محتوا
دوستان عزیز دقت کنید که :
۱- همه(یعنی همه) و دقیقا همه باید روز دوشنبه دفترچه‌های برنامه‌ریزی که دریافت کردند را تحویل بدهند.(چه سفید چه سیاه)
 
۲ - قابل توجه کلاس‌های ۸/۳ و ۸/۴ ، روز دوشنبه هر کدام دو زنگ هندسه دارید و ۸/۴‌ایی‌ها دو زنگ هم کامپیوتر دارند.
هر دو مطلب ۱ و ۲ در صورت باز بودن مدرسه برقرار خواهد بود.
یا علی
سلام خدمت دوستان عزیز
همیشه سوال میشود که آیا htmlیک زبان برنامه نویسی محسوب می شود؟
خوب است بدانید که این زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک زبان نشانه گذاری فرامتن(HyperTextMarkup Langauge) است که یک از زبان های سمت کاربر محسوب می شود و شما در هر وبسایتی که بگردید و همین صحبت ها را بنویسید مطمئناً همین جواب ها را دریافت خواهید کرد
امیدوارم که این آموزش مورد قبول شما واقع شده باشد
با سلام و احترام
لطفا همه برنامه هایی که به آنتن می
رسند را موظف کنید ضمن اینکه در فضای مجازی صفحه اختصاصی برنامه خود را
ایجاد کنند بخش های مهم هر قسمت از برنامه که پخش می شود را به صورت کلیپ و
پادکست های کوتاه صوتی و تصویری تقطیع نموده و بلافاصله پس از پخش برنامه
در صفحه مختص برنامه در شبکه های اجتماعی قرار بدهند.

مزایای طرح
با این روش مطالب مفید برنامه به آنتن محدود نشده و در فضای مجازی میان مخاطبان مختلف ضریب پیدا می‌کند.
انتشار کلیپ ها
با سلام خدمت دوستان بدلیل تغییر تنظیمات متاسفانه برای مدتی امکان پاسخ گویی  به ارسال نظر و سئوالات دوستان وجود نداشت بنابراین از  عدم پاسخ به دوستان پوزش می طلبم.
 لطفا مطالب خود را در
تلگرام   arsenjani@
 با بنده در میان بگذارید.
سلام من چند شغل را دوست دارم مثلا خانندگی یا یک موزیسین یا یک نقاش یا یک برنامه نویس آره برنامه نویس .برنامه نویسی چیست سوال خوبیست برنامه نویسی یک جور کد هست توی برنامه نویسی کد نویسی می کنند. وقتی کد نویسی می کنند هی کد می نویسند هی کد می نویسند تا یک برنامه بوجود می آید که اون موقع دیگه یک برنامه ی کامپیوتری هست. اگر شما دوست داشتید کد نویسی کنید مخصوص برای کودکان برنامه ی اسکرچ بهترین گزینه است.
سلام دوستان وقتتون بخیر اگه دنبال درآمد میلیونی هستید این متن رو بخونید ضرر نمیکنید به خدا راست میگم این کاری که میگم انجام بدید اگه جواب نگرفتید دیگه انجام ندید در مورد برنامه ی 7030 چیزی شندید؟ شما وقتی از برنامه هایی مثل آپ شارژ میخرید،کارت به کارت میکنید،قبض پرداخت میکنید یا بسته ی اینترنت میخرید یه درصد از سود همین کارها میره تو جیب آپ مثلا واسه خرید یه شارژ پنج تومنی 550تومنش کم میشه و 530 تومن میره تو حساب آپ و از همین پونصد تومن ها سودهای
رشت ها و شمالیا هم از این به بعد میتونند در گروه واتساپ رشت حضور بهم رسانند و از چت کردن با هم لذت ببرند و ما گروه چت واتساپ رشت رو برای همین موضوع ایجاد کردیم.
ما عاجزانه از همه دختر پسرای رشتی درخواست میکنیم تا در گروه حضور بهم رسانند و علاقه داریم تا یکی از بهترین گروههای واتساپی را داشته باشیم.
من فکر میکنم که اگه همه ما به قوانین احترام بگذاریم، مشکلی برای هیچکس پیش نیاد و در واقع به این موضوع ایمان دارم و درخواست من این است که حتما دوستان
سلام خدمت کاربران و عزیزان سایت برنامه نویسی
ایلیا غلامی دیزج هستم در اموزش ساخت سایت قسمت دوم
دوستان html برای حروف کوچک و بزرگ فرقی نمیگذارد 
اما باید همیشه توجه کنید که پرانتز و... مثل خود ان ها باشد
ما در اچ تی ام ال برای شروع یک کد از تگ
<>
استفاده میکنیم و برای تعیین مشخصات از تگ
<"مشخصات کد"=>
برای مثال اگر ما بخواهیم به یک متن رنگ قرمز بدهیم
<"رنگ متن به انگلیسی"=color "سایز متن"=font size">
دوستان تو html پرانتز ها باهم فرق میکند ما تو html ازاین
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
دوستان عزیز بیانی و غیر بیانی میشه وبلاگ هایی با موضوعات کتاب و کتاب خوانی،  رمان  حتی دوستان که اهل قلم هستند  میشه زیر این پست کامنت بذارن! یا معرفی کنید ........+ اگر  کسی دوست نداره شناخته بشه می تونه وبلاگ خودش یا دوستانش به صور ناشناس معرفی کنه ......
خواهشا اگر میشناسید معرفی کنید 
چگونگی چت کردن در ایمو
برای چت کردن در ایمو ابتدا باید برنامه ایمو را نصب کرده یا آخرین نسخه آن را دانلود کنید. ایمو یک برنامه پیام رسان رایگان است که شما میتوانید به راحتی به دوستان و مخاطبان خود پیام داده ،تماس گرفته و یا به صورت تصویری با آنها مکالمه کنید. این پیام رسان به شما این امکان را میدهد که با دوستان خود در هر نقطه از دنیا تماس برقرارید کنید.
یکی از ویژگی های این برنامه ارسال پیام به دوستان و آشنایان است که بدون هزینه بوده و شما میتو
چگونگی چت کردن در ایمو
برای چت کردن در ایمو ابتدا باید برنامه ایمو را نصب کرده یا آخرین نسخه آن را دانلود کنید. ایمو یک برنامه پیام رسان رایگان است که شما میتوانید به راحتی به دوستان و مخاطبان خود پیام داده ،تماس گرفته و یا به صورت تصویری با آنها مکالمه کنید. این پیام رسان به شما این امکان را میدهد که با دوستان خود در هر نقطه از دنیا تماس برقرارید کنید.
یکی از ویژگی های این برنامه ارسال پیام به دوستان و آشنایان است که بدون هزینه بوده و شما میتو
امروز با معرفی یکی دیگر از گروههای خوب واتساپی در خدمت شما هستم و اون هم گروه واتساپ سنندج هس که دوستان سنندجی میتونند به این گروه بیان و با همشهریای سنندجی خودتون چت دوستانه داشته باشید.
کانال تلگرام
پس ممنون میشم که تو گروه به قوانین احترام بزارید و با دوستان خوب ما در واتساپ آشنا بشین، ما با بهترین برنامه ها در خدمت شما هستیم و از شما به بهترین وجه ممکن همراهی خواهیم کرد.
گروه چت واتساپ سنندجی ها در واقع میخواهد در این مسیر به موفقیت برسد
تیک توک یک اپلیکیشن برای تهیه ویدیو های کوتاه در تلفن همراه شما می باشد شما میتوانید به سادگی توسط این برنامه کلیپ های کوتاه و جالب خود را ایجاد کنید و آنها را با سایر دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
ادامه مطلب
سلام دوستان وقتتون بخیر اگه دنبال درآمد میلیونی هستید این متن رو بخونید ضرر نمیکنید به خدا راست میگم این کاری که میگم انجام بدید اگه جواب نگرفتید دیگه انجام ندید در مورد برنامه ی 7030 چیزی شندید؟ شما وقتی از برنامه هایی مثل آپ شارژ میخرید،کارت به کارت میکنید،قبض پرداخت میکنید یا بسته ی اینترنت میخرید یه درصد از سود همین کارها میره تو جیب آپ مثلا واسه خرید یه شارژ پنج تومنی 550تومنش کم میشه و 530 تومن میره تو حساب آپ و از همین پونصد تومن ها سودهای
دوستان گرگانی میتوانند برای چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، این گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما این امکان را میدهد تا دوستان خوبی برای هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب برای شما عزیزان گرگانی ایجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب برای بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
 دنبالِ برنامه لایک اینستاگرام ایرانی بدون صرف وقت و نامحدود میگردی ؟
درست جایی اومدی wink
نیازی به جمع کردن سکه و پرداخت پول نداره
کافیه فقط ۱ بار برنامه رو بخری , بعدش دیگه به صورت رایگان لایک پست هاتو عرض چند ثانیه زیاد کن
نرم افزار فعال است
با سلام خدمت شما همراهان گرامی سایت مرکز خدمات تلگرام و اینستاگرام , پس از مدت ها انتظار سرانجام برنامه محبوب و کمیاب  لایک اینستاگرام آماده و در سایت منتشر شد.
دوستان این برنامه نیاز به هیچ کاری نداره و
سلام دوستان ، امیدوارم هر کجای این کره خاکی که هستید خوب و خوش و سرحال باشید 
امروز میخوام یه توضیح کلی در مورد وبلاگم بدم پس تا آخر مطلبو حتما بخونید 
وبلاگ دانشجو کمک در راستای کمک به دانشجویان رشته کامپیوتر و آی تی بنا شده و بیشتر تو زمینه برنامه نویسی بر پایه سی شارپ کار میکنه ، تو این وبلاگ هم به دانشجو ها کمک میشه تا پروژه هاشون رو بسازن ، هم بهشون کمک میشه تا برنامه نویسی سی شارپ رو در حد قابل قبولی یاد بگیرن 
در کل یه وبلاگ مفید واسه کس
 
سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان عزیز
این دوره به صورت مفصل برنامه نویسی شی گرا در کاتلین را مورد برسی قرار میدهد در این دوره کاملا با زبان کاتلین کد نویسی خواهد شد و سعی شده به صورت تخصصی در مورد کلاس و شی گرایی توضیح داده شود اما دوستانی که تازه برنامه نویسی رو شروع کردن در هر قسمت از دوره اگر با مشکلی بر خورد کردند میتونن تو قسمت پرسشو پاسخ سوالاشونو مطرح کنن تا بهشون جواب بدم
 
سر فصل هایی که تو این دوره ارایه میشود به شرح زیر است
 
  Class
 دنبالِ برنامه لایک اینستاگرام ایرانی بدون صرف وقت و نامحدود میگردی ؟
درست جایی اومدی wink
نیازی به جمع کردن سکه و پرداخت پول نداره
کافیه فقط ۱ بار برنامه رو بخری , بعدش دیگه به صورت رایگان لایک پست هاتو عرض چند ثانیه زیاد کن
نرم افزار فعال است
با سلام خدمت شما همراهان گرامی سایت مرکز خدمات تلگرام و اینستاگرام , پس از مدت ها انتظار سرانجام برنامه محبوب و کمیاب  لایک اینستاگرام آماده و در سایت منتشر شد.
دوستان این برنامه نیاز به هیچ کاری نداره و
برنامه ای بعنوان نمونه  که برای یک خانواده اسلامی ایرانی طراحی شده شامل : 
برنامه بلند مدت ( ۲۰ ساله)، 
میان مدت (۵ ساله)،
 کوتاه مدت (سالانه)، 
برنامه هفتگی،
شاخصهای ارزیابی
چشم انداز ، بیانیه ماموریت، منشور اخلاقی، راهبردها و ...
برنامه ای برای زندگی موفق 
سلام دوستان 
لطفا اگه کسی پیشنهادی داره بگه 
راستش با این اوضاع دلار و رکود و تورم و نوسان نفسگیر 
دیگه حوصله ی نفس کشیدن تو ایران نمونده 
خیلیا دارن میرن
اونا که دستشون میرسه 
ما که نمیتونیم ، لطفا بگین چکار کنیم که بتونیم خودمونو نجات بدیم 
کلا یه برنامه برای موفق زندگی کردن 
برای شاد و آروم بودن 
شما برای کمک به خودتون چکار میکنید ؟
دانلود اسنپ چت 2020
 اسنپ چت 2020: snapchat برنامه ی پیام رسانی است که با استفاده از آن کاربران میتوانند همانند پیام رسان های دیگر به دوستان و آشنایان خود پیام ارسال کنند. همچین آنه میتوانند عکس و ویویدیو نیز ارسال کرده یا با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
دانلود اسنپ چت 2020
آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که از ارسال عکس یا ویدیو به فردی پشیمان شده باشید؟ یا اینکه بخواهید عکس ها و ویدیو هایتان در مدت زمان مشخصی برای افراد قابل نمایش باشد؟ شما میتو
دانلود اسنپ چت 2020
 اسنپ چت 2020: snapchat برنامه ی پیام رسانی است که با استفاده از آن کاربران میتوانند همانند پیام رسان های دیگر به دوستان و آشنایان خود پیام ارسال کنند. همچین آنه میتوانند عکس و ویویدیو نیز ارسال کرده یا با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
دانلود اسنپ چت 2020
آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که از ارسال عکس یا ویدیو به فردی پشیمان شده باشید؟ یا اینکه بخواهید عکس ها و ویدیو هایتان در مدت زمان مشخصی برای افراد قابل نمایش باشد؟ شما میتو
دانلود رایگان نرم افزار شبکه اجتماعی و مسنجر تلگرام Telegram for android
در اینجا برای شما دوستان وبلاگ « همراه دانلود » میخواهم جدیدترین نسخه برنامه تلگرام برای اندروید را قرار بدهم امیدوارم که از دانلود و نصب آن لذت ببرید. آن دسته از دوستان که تا حالا از این نرم افزار پیام رسان استفاده نکرده اند مطمئن هستم که از نصب آن بسیار خوشحال می شوند. و آن دسته از دوستان عزیز که تلگرام را از قبل نصب داشته اند همین الان آخرین ورژن تلگرام را از لینکی که برایتان
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
بلوچی ها ازم درخواست کردن که یک گروه واتساپ بلوچی ایجاد کنم و من هم به این دعوت آنها پاسخ مثبت دادم و برای اولین بار در ایران گروه واتساپ بلوچی رو ایجاد کردم و از همه دوستان بلوچی درخواست میکنم که به این گروه بیان.
گروه بلوچی واتساپ برای دورهمی شما دوستان بلوچی در واتساپ ایجاد شده است و همه بلوچی ها به این گروه دعوت هستند و ما نیز از این موضوع استقبال کرده و آنرا به قال نیک میگیرم.
دوستان بلوچی که دیگر دوستان خود را به گروه دعوت میکنند در پیش خ
دوستان چرا کم پیدا شدید جدیدا ؟ زمان کنکور هر روز  چراغ اعلان وبم حداقل ۳۰ تاش روشن بود و من وقت نداشتم  پست ها تون بخون الان  به زور  ۱۰ تا اخر شب!  که بیشتر هم گروه های  بی تی اس و ارمی ها هستند ؟ 
کجایید ؟ اعلام حضور کنید پلیز !!!!!
مطالعه بخش مهمی از موفقیت تحصیلی است. اما گاهی اوقات پیدا کردن وقت کافی برای مطالعه، سخت به نظر می‌رسد. مخصوصا خواندن بخش‌هایی که به مرور بیشتری نیاز دارند. یکی از راه‌های مطمئن برای موفقیت در مطالعه، داشتن یک برنامه ریزی درسی منسجم است. یک برنامه‌ی درسی مناسب می‌تواند راه‌گشا باشد، حتی اگر انجامش خیلی از آن چیزی که ما فکر می‌کنیم سخت‌تر به نظر برسد. شما نه‌تنها باید بر اساس اولویت مطالب برنامه‌ریزی کنید، بلکه باید آن‌قدر هوشمندانه
۱۸۶- دوستان دوستان دختر رز توبه زمستوری کرد         شد سوی محتسب و کار به دستوری کرد آمد از پرده به مجلی عرقش پاک کنید       تا بگوید به حریفان که چرا دوری کرد جای آن است که در عقد وصالش گیرند   دختری مست چنین کاین همه مستوری کرد … دوستان – دوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد – غزل ۱۴۲ – ۱۸۶
منبع : فالگیر
سلام خدمت دوستان عزیز
همیشه سوال میشود که آیا htmlیک زبان برنامه نویسی محسوب می شود؟
خوب است بدانید که این زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک زبان نشانه گذاری فرامتن(HyperTextMarkup Langauge) است که یک از زبان های سمت کاربر محسوب می شود و شما در هر وبسایتی که بگردید و همین صحبت ها را بنویسید مطمئناً همین جواب ها را دریافت خواهید کرد
امیدوارم که این آموزش مورد قبول شما واقع شده باشد
دانلود
 
با سلام دوستان اموزش هک جیمیل با ترموکس با شما همراه هستید میدانید که امروزه بسیاری از هکر ها از این برنامه برای هک جیمیل استفاده می کنند و جیمیل شما رو هک می کنند که فایل شخصی در جیمیلتان دارید شما می توانید با این برنامه و فایل pass.txt که خودمون با دوستانمون ساختیم استفاده کنین
ادامه مطلب
دانلود snapchat جدید برای اندروید
دانلود اسنپ چت فارسی با لینک مستقیم
در برنامه اسنپ چت که از قدیمی ترین برنامه های اشتراک گذاری تصاویر است می توانید استوری و ویدیوی زنده نیز اجرا کنید و دوستان خود را به لیست دوستان اضافه نموده و همرمان با 16 نفر چت تصویری برگزار کنید.
 
snapchat یک برنامه پرطرفدار و مشهور در دسته شبکه اجتماعی است.
برنامه چت و ارسال فایل Snapchat. امکان ارسال فیلم و عکس با قابلیت حذف شدن دارای سرعت بسیار بالا در ارسال کردن تصاویر.
 
https://mo
تعطیلی برنامه «فرمول یک» تکذیب شد،شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک: برنامه «فرمول یک» این هفته تکرار قسمت‌های گذشته و هفته آینده دو یا سه برنامه زنده خواهد داشتگروه تهیه «فرمول یک» همان ابتدای پخش نیز اعلام کرده بودند که تا اول بهمن ماه برنامه خواهند داشت«فرمول یک» نیمه دوم اسفند ماه با ویژه‌برنامه‌های نوروزی آماده پخش می‌شودگفتنی است اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل انتقادهای علی ضیا، برنامه «فرمول یک» تعطیل شده است
جهت ارسال فیلم با حجم بالا و بدون کم شدن کیفیت فیلم به دوستان :
 
بهتر است آن فیلم ها رو در بخش های چند قسمتی با حجم پایین تقسیم کرد
 
تا بهتر و راحت تر دانلود نمایند
 
به همین منظور این آموزش رو تهیه کردم امیدوارم مورد قبول شما عزیزان قرار بگیرد :
 
اول روی فیلم یا پوشه مورد نظر مانند تصویر  زیر کلیک راست کنید ( با موس کلیک راست کنید )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
بعد بروید روی گزینه Add to archive کلیک کنید ( باید روی سیستم شما از قبل برنامه فشرده س
دو تا برنامه وبلاگی برای ماه رمضان دارماول میخوام سی روز ماه رمضان رو هرروز وصیت نامه یه شهید رو تو وبم بذارمبرنامه دومم اینه که یه ختم قرآن وبلاگی برگزار کنمشکل و شمایل خیلی پیچیده ای هم ندارهبه این صورت که هر کسی هر جزئی که قراره بخونه رو زیر همین پست به صورت کامنت اعلام میکنه.جزء اول رو هم خودم برمیدارم.دوستانی که در ختم قرآن شرکت میکنند هر وقت جزء انتخابی خودشون رو تلاوت کردند حتما به بنده اطلاع بدن.تا الان دوستان زیر در ختم قرآن شرکت کر
شما اهل برنامه ریزی هستین؟!
مثلا برای رسیدن به اهدافتون یا انجام کارهاتون برنامه ریزی میکنین؟!
آیا دفتر برنامه ریزی دارین؟
که مثلا اهدف سالیانه و ماهانه و روزانه رو بنویسین؟
چقدر به برنامه تون عمل می کنین؟؟
تاثیری تو موفقیتتون داشته؟!
.
این عکسی که براتون میذارم ، عکس دفتر برنامه ریزیه! 
عکس رو خودم گرفتم...
علم جویان عزیز؛؛؛
pdfتمامی کتاب های برترین زبان های برنامه نویسی و وب نویسی درقسمت ((هک و نفوذ+برنامه نویسی)) از قبل قرار داده شده و میتوانید استفاده کنید
لازمه یادگیری برنامه نویسی یا کتاب های آموزشی 
حداقل تسلط داشتن به یکی از زبان ها مخصوصا جاوا که زبان برنامه نویسی مادر هست.
بهترین اپلیکیشن های جایگزین تلگرام را بشناسید
تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا می باشد که در طی زمان بسیار کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی در جهان بدست آورد که از مهم ترین قابلیت های آن می توان به سرعت بالا، محیط کاربری زیبا و جذاب، ارسال فایل های حجیم و... اشاره کرد. اما بعد از مدت ها استفاده از این برنامه مجازی در کشور، بنابر دلایلی فیلتر شد.
از این رو به دلیل محدودیت های اعمال شده بر روی این برنامه، کاربران تلگرام روی به اس
آموزش برنامه نویسى html فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 68حجم فایل: 1997قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:سلام دوستان آموزش برنامه نویسى html را در اختیار شما قرار داده ایم قیمت:5000تومانتعداد صفحات :٦٨برنامه نویسى تحت وب
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
با سلام خدمت دوستان علاقه مند به دنیای برنامه نویسی به خصوص علاقه مندان به PHPهمانطور که میدانید زبان قدرتمند PHP در حال حاضر نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مورد استفاده برنامه نویسان تحت وب و حتی برنامه نویسان اندروید است. در این میان ما با استفاده از دیتابیس میتوانیم اطلاعاتی که در دیتابیس ذخیره کردیم را با استفاده از مهارت های طراحی وب و همچنین برنامه نویسی PHP به شکل های گوناگون به کاربران نمایش دهیم.
اما در این وضعیت ما باید در زبان برن
قابل توجه دانشجویان عزیز
دوره مبانی برنامه نویسی (زبان C) برگزار میگردد.
آخرین مهلت اسم نویسی ۲۵ آذر. 
به دوستان خود اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که پس از این دوره، دوره‌ی جاوا برگزار میشود که لازمه‌ی آن قبولی در دوره مبانی میباشد.
شما میتوانید با یادگیری کامل زبان جاوا، اندروید نویسی کنید.
ضمنا افراد برتر هر دوره را به عنوان عضو جدید گروه برنامه نویسی میپذیریم.
هزینه دوره: ۳۰ هزار تومان  
مکان برگزاری: دانشگاه خلیج فارس
شماره واتساپ جهت نام
سلام دوستان
میخوایم با هم آموزش های برنامه نویسی زبان پایتون که توسط کری شافر(Corey Schafer) در یوتیوب آپلود میشه رو اینجا مرور کنیم. هدف فقط خلاصه برداری و متنی کردن بخشی از توضیحات ایشون هست. امیدوارم با هم آموزش ها رو به پیش ببریم و استفاده کنیم. در پست های بعد آموزش رو شروع میکنیم.
ادامه مطلب
سلام دوستان
میخوام تو تابستون ، پیج اینستاگرامی و احتمالا کانال تلگرامی برای کانال بسازم تا آموزش ها هم در وبلاگ ، هم در کانال و هم در پیجمون قرار بگیره
آموزش های فوق العاده خوبی رو ( خصوصا در حوزه برنامه نویسی با پایتون) ارائه خواهیم داد .
دوستان خلاصه مطلب اینکه ؛ اگه پیج اینستاگرامی و کانال بسازیم ، جوین و فالوو خواهید کرد یا نه؟!
البته بازم اطمینان میدم که آموزش های خیلی خوبی براتون میذارم !
دوستانی که موافق ساخت کانال و پیج هستن و در صورت
تا حالاتو زندگیم برنامه زیاد نوشتم، کلا از بچگی برنامه نوشتنا دوست داشتم اما یادم نمیاد تاحالا از رو برنامه پیش رفته باشم ولی الان زیادی عقب ام از کارهایی که باید بکنم امروز سر کلاس زبان فهمیدم من دودرس از بقیه عقب ام واقعا اتفاق فانی بود دراین مورد من تقصیر کار نیستم اون دوستان عقده ای تقصیر کار اند که جلو جلو میخونن خب از زبان که بگذریم میرسیم به عکس نگرفتن، نقدنکردن، عکس ندیدن، کتاب های درسیا نخوندن، پروژه انجام ندادن، 
ونرفتن ونرفتن ون
سلام بر دوستان عزیزاین وب جهت آموزشات و ترفند هایی در رابطه با هک و نفوذ و برنامه نویسی ایجاد شده استفعالیت رسمی این وب از هفته آینده شروع میشود و موضوعاتی که در این وب به آن پرداخته میشود:-پکیج ها و بسته های اموزشی در رابطه با انواع زبان های برنامه نویسی-پکیج ها و بسته های اموزشی در رابطه با هک و نفوذ-راه هایی برای افزایش امنیت و مقابله با تروجان ها و انواع رات(کنترل کننده)-و موضوعاتی در این حیطه که به صورت مفصل درباره آن توضیحات و آموزشات ارا
ادا بازی یا پانتومیم یک بازی رایگان گروهی و هیجان انگیز هست که میتونه ساعت ها شمارو در جمع خانواده یا فامیل و دوستان سرگرم خواهد کرد شما با نصب برنامه میتوانید موضوعی که برنامه لذای شما مشخص میکند شما با حرکات و رفتار باید به طرف مقابل خود بفهمان ک چه کلمه ای یا موضوعی است
ادامه مطلب
دانلود برنامه اینستا دانلودر از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
نصب برنامه اندروید
دانلودرایگان جدیدترین نسخه برنامه اینستا دانلودر Insta Downloader با هدف اندروید بهترین برنامه با هدف دانلود تصاویر و ویدیو های. Video Downloader for Instagram یک برنامه سریع و سلامت با منظور دانلود عکس ها و فیلم های اینستاگرام می با منظور استفاده از این نرم افزار نیازی با رسید با .
ادامه مطلب
زمانی که شما نامزد می کنید باید در چند ماه (یا سال) آیند خود را آماده برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عروسی خود کنید. دوستان و خانواده شما بسیار هیجان زده هستند و نمی توانند منتظر بمانند تا در این راه با شما همگام شوند. ما می دانیم که در این دوره و در این سن و سال، شبکه های اجتماعی به راحتی به شما این امکان را می دهند که هر مرحله و هر قدم از برنامه ریزی عروسی خود را با همه به اشتراک بگذارید، اما این به این معنی نیست که شما باید این کار را انجام دهید
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
این گروه رو درست کردم تا دوستان قزوینی با دیگر دختر پسرای قزوینی چتی دوستانه داشته باشند و از چت کردن با دوستان خودشون لذت ببرند و همچنین این گروه برای تبلیغات شهر قزوین هم خیلی مناسب است و چت کردن در این محیط لذت بخش است.
جت و گپ در واتساپ برای قزوینی ها جزو بهترین ها می باشد و از همه علاقمندان دعوت میشه که به قوانین گروه واتساپ قزوین احترام بزران و با دوستان خودشون صمیمی باشند.
گروه واتساپ قزوینی ها در تلاش هست تا دوستان قزوینی رو در کنار هم
برای اینکه بتونید یه برنامه نویس خوب بشید نیاز به استاد ندارید فقط گوگل و کمی صبر و حوصله نیاز دارید بعدش شما بهترین برنامه نویس می شوید.
البته کمی هم زبان باید بلد باشید.
توانایی حل مسئله بزرگترین کمکیه برنامه نویسی با شما می کنه
 
دوستان پشت کنکوری؛
این صفحه رو برای پاسخ به سوالات مربوط به کنکور (نه سوالات مربوط به بعد کنکور مثل انتخاب رشته و آینده کاری و...) ایجاد کردم.
منابع ، برنامه ریزی ، کتب مناسب ، راه حل از بین بردن نقطه ضعف، روش خوندن دروس مختلف و تکنیک های تست زنی ، حمع بندی و ...
فقط برای دوستان تجربی و ریاضی (انسانی و فنی و... تخصصی ندارم).
ادامه مطلب
سلام رفیقمدت هاست که برایت ننوشته ام از یادت غافل شده ام نه تنها تو بلکه از یاد تمام دوستان شهادت غافل شده ام دوستان شهیدی که حالا دوستان من هم هستند. ولی دنیای پر فریب و نیرنگی که شیفته آن شده ام شما را از من جدا کرد و من حتی از خود نیز غافل شده ام  دریای مواج زندگی مرا به اعماق خود برده است روزگار غریبی است.........  حتی همرزمانت تو و دوستان شهید را فراموش کرده‌اند. حتی بچه مذهبی های هی بماند!!!!!!!!   این روزها اگر از شما صحبت کنیم ما را متهم به مرد
Instagram – اینستاگرام نام یکی از پرطرفدارترین برنامه ها جهت ایجاد جلوه های جذاب به تصاویر برای سیستم عامل اندروید و ios است. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می توانید افکت ها و جلوه های زیبایی به عکس های خود دهید و آن ها را با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. با استفاده از این برنامه همچنین قادر خواهید بود تصاویری که دیگر کابران این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید و لذت ببرید. برنامه اینستاگرام با بیش از ۲۰۰ میلی
برنامه ی بعدی شرکت G.M.P به نام بدن سازی در خانه است لطفا با دانلود کردن برنامه ما را حمایت کنید و اگر نظر درباره برنامه ی ما داشتید به ما بدهید و اگر پیشنهادی برای ساخت برنامه ای که شما دوست دارید را ما برای شما می سازیم فقط کافی به یکی از راه های ارتباط باما سر بزنید هم می توانید از اینجا به ما پیام بدید و هم در قسمت ارتباط با ما در خود برنامه ممنون می شیم که ما را حمایت کنید باتشکر    G.M.P
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های رادیویی یا تلویزیونی :
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایت‌ها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ایجاد کانال به نام طرح ارائه شده در شبکههای اجتماعی به دو دلیل یکی احتمال برند شدن برنامه و دیگری جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به مح
با سلام خدمت شما سروران عزیز مطلب مناسبی جهت استحضار خواستم خدمتتون صرفا اطلاع رسانی کنم:                                                                                                    سایت استخراج بیت کوین آن هم به شکل رایگان از سایت crypto tap  برنامه ای است که بدون صرف هیچ گونه هزینه ای می‌توانید ماهیانه در صورتی که فقط و فقط زیر مجموعه داشته باشید درآمد کاملا مناسب و خوبی را داشته باشید که بسیار بهتر از تبلیغات اینترنتی دیگر است. اگر می‌خواهید این برن
معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ –  C Sharp یا C#
زبان برنامه نویسی سی شارپ (زبان برنامه نویسی C# یا C Sharp) یک زبان برنامه نویسی چند شیوه ای است که شامل اصول وابستگی زیاد به نوع (Strong Typing)، دستوری، اعلانی، تابعی، جنریک یا جامع، شی گرا (مبتنی بر کلاس) و مبتنی بر کامپوننت است. زبان برنامه نویسی سی شارپ توسط شرکت مایکروسافت در پروژه .NET توسعه یافت و بعدها توسط استانداردهای Ecma و ISO به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد مورد تایید قرار گرفت. سی شارپ یکی از
دو تا برنامه وبلاگی برای ماه رمضان دارماول میخوام سی روز ماه رمضان رو هرروز وصیت نامه یه شهید رو تو وبم بذارمبرنامه دومم اینه که یه ختم قرآن وبلاگی برگزار کنمشکل و شمایل خیلی پیچیده ای هم ندارهبه این صورت که هر کسی هر جزئی که قراره بخونه رو زیر همین پست به صورت کامنت اعلام میکنه.جزء اول رو هم خودم برمیدارم.دوستانی که در ختم قرآن شرکت میکنند هر وقت جزء انتخابی خودشون رو تلاوت کردند حتما به بنده اطلاع بدن.تا الان دوستان زیر در ختم قرآن شرکت کر
یک روز با دوستان خود در خصوص تشکیل گروه واتساپ کرمانشاه صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که بهتر است یک گروه در واتساپ درست کنم و بچه های کرمانشاهی را به گروه دعوت کنم.
دوستان من از این موضوع استقبال کردند و درنتیجه من اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی خودم نصب کردم و گروه را ایجاد کردم و در یک فراخوان از دوستان خودم درخواست کردم که به گروه بیان.
در گروه خیلی از افراد حضور داشتند و بیشتر اعضا هم از دختر پسرای کرمانشاهی بودن که در گروه بودن و خیلی هم خو
خوبید؟
از وبلاگم دیدن کنید:amenhahmadi99.blog.ir
دوستان لطفا ازم حمایت کنید و لینک کانال برای دوستان‌تون بفرستید.@Niloofar_abi99
نکته : پارت‌ها پرش زمانی دارند، با دقت بخونید.
امیدوارم لذت ببربد و اهنگهای مربوط به پارت‌هارو با لذت گوش بدید، عاشقتونم.
❤️
مشاهده مطلب در کانال
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.نود compute-0-0 با ۳ پروسسنود compute-0-1 با ۶ پروسسنود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکندنود conpute-0-3 با ۳ پروسسنود compute-0-4 با ۱ پروسسنود rocks7 با ۱ پروسسدر نتی
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.
نود compute-0-0 با ۳ پروسس
نود compute-0-1 با ۶ پروسس
نود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکند
نود conpute-0-3 با ۳ پروسس
نود compute-0-4 با ۱ پروسس
نود rocks7 با ۱ پروسس

د
PayPal پی پال برنامه ای رایگان و کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند به آسانی و سریع پول برای دوستان خود بفرستند و یا وام های خود را پرداخت کنند  امکان مدیریت حساب پی پال را به شما می دهد و با آن می توانید از مانده حساب پی پال خود باخبر شوید .
ادامه مطلب
سلام دوستان
دوستانی که کارشون نگارش هست و به اصطلاح تایپیست هستن میدونن که نوشتن یه سری کاراکترها کمی سخت هست مثل نیم‌فاصله و یا دقت توی تایپ در حجم بالا کم میشه و ممکنه مثلا دوتا نقطه ته خط بذاری یا ممکنه حتی اشتباه تایپی و املایی داشته باشی.
در این پست میخوام برجسته‌ترین و شاخص ترین برنامه های این ویرایش متن رو به شما معرفی کنم. پس با من همراه باشید...
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کانون فرهنگی دینی جنت الرضا