نتایج جستجو برای عبارت :

بازداشت دلالان مسکن مهر پردیس

به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت گفت: پس از مشخص شدن قیمت عرصه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس که باعث واقعی‌شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه‌شدن دست دلالان شد این افراد با نیروهای کارگزاری درگیر شدند. وی افزود که این دلالان با ضرب و شتم نیروها باعث ایجاد آشوب در کارگزاری و وقفه کار در کارگزاری‌ شدند.
هدایت عنوان کرد با ورود دادستانی و نیروی انتظامی این افراد بازداشت شدند و تعداد دیگری از دلالان که متواری بودند نیز تحت پیگرد قان
به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت گفت: پس از مشخص شدن قیمت عرصه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس که باعث واقعی‌شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه‌شدن دست دلالان شد این افراد با نیروهای کارگزاری درگیر شدند. وی افزود که این دلالان با ضرب و شتم نیروها باعث ایجاد آشوب در کارگزاری و وقفه کار در کارگزاری‌ شدند.
ادامه مطلب
بوسیله گزارش فارس، خداوندگار مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر متاخر پردیس درون خصوص درگیری دلالان بناء نرمی با پرسنل و دلایل این اقدام، اظهار کرد: پس از مشخص شدن قیمت عرصه های بناء مهربانی پردیس که باعث اصلی شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه شدن مشت دلالان شد، این افراد روز گذشته اقدام به ایجاد درگیری با پرسنل و نیروهای داخلی کارگزاری کردند. وی گفت: این دلالان با فاجعه و شتم جمعی باعث ایجاد آشوب درون کارگزاری شدند که دقایقی فرمان داخل کارگزاری ب
در کشورهایی که رشد اقتصادی خوبی دارند مبنای اقتصاد، تولید است. این تولید همه حوزه ها مانند کشاورزی، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و غیره را در بر می گیرد. متأسفانه در کشور ایران به تولید کنندگان توجه زیادی نمی شود و مردم نیز در این تولید از طریق مشارکت سهیم نمی شوند. با چنین رویکردی همه افراد جامعه و نیز بانک ها و دیگر مراکز رو به مسکن می آورند. یعنی به جای آنکه تولید و محصولات تولیدی و به تبع آن صادرات این محصولات به دیگر کشورها پایه های اقتصاد کش
شیطان را پرسیدند که کدام طایفه را دوست داری؟

گفت: دلالان را !

گفتند:‌ چرا؟

گفت: از بهر آن که من به "سخن دروغ" از ایشان خرسند بودم، ایشان "سوگند دروغ" نیز بدان افزودند !

                لعنت خدا بر دلالان شیطان صفت که در این جنگ تحمیلی اقتصادی بر ضد مردم وهموطنان خود توطئه می‌کنند
• خبر ۲۶ آبان ۹۸
کمپین دفاع از بازداشت‌شدگان هفت‌تپه و زندانیان ترقی‌خواه، در کانال تلگرامی خود، خبر از بازداشت مجدد #سپیده_قلیان، فعال مدنی و کنشگر حقوق کارگران داده است.
این کمپین می‌گوید خانم قلیان شب یک‌شنبه در خانه پدر خود بازداشت شده‌است.
طی ساعت‌های گذشته تصاویری از سپیده قلیان در حالی‌که شعارنوشته‌ای علیه گرانی بنزین در دست دارد در فضای مجازی منتشر شده است.
ظاهراً بازداشت زم  جز خود زم نتیجه خاصی در بر نداشته است. قوه قضاییه هرگونه بازداشتی در دولت , مجلس و جاهای دیگر را تکذیب کرده است .گرداب نیز از کسانی که باب  آمدنیوز ارتباط داشته‌اند خواسته است خود را معرفی کرده و اظهار پشیمانی نمایند. اگر با دستگیری زم  مرتبطین با او نیز دستگیر می شدند باید تا به امروز که حدود ۱۰ روز از بازداشت زم می‌گذرد  افرادی  معرفی می شدند ؛اما به جز محمد حسین رستمی ارتباط کسی با روح الله زم و آمدنیوز فاش نشده است. آن گ
در مراسم رونمایی و تحویل  قرارداد های سند تک برگی واحدهای مسکن مهر، مدیرعامل شرکت عمران پردیس از  راه‌اندازی بورس مسکن مهر خبر داد.
  
در مراسم واگذاری سند عرصه و اعیان مسکن مهر ؛ مدیر عامل شرکت عمران پردیس از راه‌اندازی بورس مسکن مهر در آینده نزیک خبر داد.
به گزارش مجله دلتا مهدی هدایت، با اشاره به رونمایی از سند تک‌برگی عرصه و اعیان مسکن مهر  گفت: تاکنون  10 هزار و 697 قطعه عرصه واحد مسکونی مهر، به ارزش 350  میلیارد تومان به متقاضیان فروخته
بررسی قیمت مسکن در تهران حاکی از آن است یک واحد مسکونی ۳۰۰ متری در پونک
با قیمت ۱.۵ میلیارد تومان و آپارتمان ۶۰ متری در آپادانا با قیمت ۲۳۰
میلیون تومان معامله شده است.
ه گزارش مشرق، طی ماه‌های اخیر
تعداد معاملات انجام شده بازار مسکن نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 70
درصد کاهش یافته است. افزایش بیش از 2 برابری قیمت‌ها قدرت خرید مردم را به
شدت کاهش داده و باعث شده کمتر کسی بتواند وارد بازار مسکن شود. وام‌های
پرداخت شده برای خرید مسکن نیز د
دلالان شروع به خرید پژو و پراید کرده‌اند / توقف تولید 4 مدل خودرو فقط برای تحریک بازار است
▪️حسین سعیدی فعال بازار خودرو: به نظر نمی‌رسد که توقف تولید پژو 405 و پراید بار اجرایی داشته باشد و بیشتر برای تحریک بازار است در دو سال اخیر بارها مسئولین رسمی کشور در خصوص توقف تولید پراید و پژو مصاحبه کرده‌اند اما هیچ اتفاقی صورت نگرفت و اکنون هم به نظر نمی‌آید این صحبت‌ها عملی شود.
▪️اکنون فضایی به وجود آمده که دلالان و سفته‌بازها شروع به خرید پ
یک تحلیلگر بازار مسکن معتقد است احتمال آنکه «رکود تورمی» در بخش مسکن دست کم تا پایان فصل بهار ۹۹ ادامه داشته باشد، وجود دارد.

پایگاه خبری بانک مسکن
علی قائدی کارشناس و تحلیلگر بازار مسکن با بیان اینکه حجم تقاضای مصرفی در بازار معاملات مسکن به شدت کاهش پیدا کرده است، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: در بررسی وضعیت کنونی و مسیر حرکت آتی بازار مسکن، توجه به چند متغیر اصلی ضروری است.
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ «حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: آقایان دولتی اگر با اسم مسکن مهر مشکل دارند بهتر است اسم آن را تغییر دهند. وزرای دولت‌ گرچه طرح مسکن اجتماعی و مسکن امید را مطرح کردند اما این طرح‌ها هیچ وقت عملیاتی نشد و دولت عملاً ناتوان از اجرای این طرح‌هاست. اصل مسکن مهر اقدام درستی بود و توانست بخشی از نیازهای جامعه به مسکن را تأمین کند.
حسام عقبایی در گفت‌‍‌وگو با خبرگزاری میزان ، در خصوص وضعیت بازار مسکن در سال 98 و وضعیت مسکن در سال 98 بیان کرد: باوجود اینکه از سال ۹۲ تا ۹۶ رکود در این بازار‌ها حاکم بود و نوید خروج مسکن به گوش می‌رسید، اما در سال ۹۷ به یکباره این رکود عمیق‌تر شد به طوری که حجم معاملات در تیر ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد، مرداد ۳۶ درصد، شهریور ۴۵ درصد، مهر ۵۴ درصد، آبان ۵۸ درصد و آذر ۶۲ درصد کاهش داشت. وی در ادامه افزود: عمق رکود معاملات در سال ۹
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش تسهیلات ساخت مسکن به 100 میلیون تومان گفت: افزایش تسهیلات ساخت مسکن یکی از تأکیدات جدی ما بوده است که باعث جریان سازی و سرعت بخشیدن به تولید و عرضه مسکن می‌شود.

متن کامل خبر: افزایش 100 میلیون تومانی وام مسکن
دانشجوی بازداشت شده ایرانی قرار است برگردد.ماموران حفاظت مرزی وگمرکی آمریکا یک دانشجوی ایرانی را در بدو ورود به فرودگاه دیترویت بازداشت کرده و قصد دارند او را اخراج کنند وکیل (علیرضا یزدانی) گفت او که برای تحصیل در مقطع دکتری در رشته علوم کشاورزی در دانشگاه ایالت میشیگان پذیرفته شده بود 6ساعت مورد بازجویی قرار گرفت و قرار است به ایران بازگردانده شود.
نشانه‌های بسیاری حاکی از احیای به نسبت جزیی بازار مسکن در کنار توقف کاهش قیمت‌ها در مهرماه امسال است. مقطعی یا ادامه‌دار بودن این روند به علل متفاوتی همچون بازار ارز، هزینه‌های ساخت و ساز و ...بستگی دارد.
 
افت شدید معاملات مسکن در ماه‌های مرداد و شهریور و رسیدن تعداد معاملات شهر تهران به پایین‌تر از سه هزار مبایعه نامه موجب شد تا برخی مالکان با احتمال کاهش قیمت مسکن به واگذاری ملک خود با قیمتی کمتر از قیمت مورد نظر خود اقدام کنند تا متحم
اوراق تسهیلات مسکن یا به‌اختصار “تسه” همان‌طور که از نام آن پیداست اوراقی در ارتباط با خرید مسکن است،در ادامه در رابطه با این اوراق توضیحاتی ارائه می‌گردد.
 
اوراق تسهیلات مسکن(تسه) چیست؟
همان‌طور که در جریان هستید طبق قانون بانک مرکزی افرادی که وام جهت خرید مسکن می‌خواهند تنها بایستی به بانک مسکن مراجعه نمایند.
تا چندین سال قبل افراد بایستی به افتتاح حساب سپرده یک‌ساله اقدام می‌کردند و در سرمایه‌شان تغییری ایجاد نمی‌کردند.
تا پس ا
آریانانیوز: بازداشت شدگان اعتراف نموده اند که توسط ظاهر (داعی)، محمد معروف (راسخ)، مبشر(مسلمیار) و ابوعبیدالله متوکل به گروه تروریستی داعش جلب و جذب گردیده بودند...

در اعلامیه ریاست عمومی امنیت ملی آمده: نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در یک عملیات هدفمند یک شبکه گروه تروریستی داعش را که مسوولیت جلب و جذب و سازماندهی حملات تروریستی و تخریبی را به‌عهده داشتند از مربوطات شهر کابل بازداشت نمودند.
اعلامیه افزوده: بازداشت شدگان هر یک؛ م
بازداشت ۳۰ لیدر اصلی اغتشاشات غرب استان تهران
اشرار دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و حمله به مأموران زده بودند، پس از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.
بازداشت عناصر اصلی اغتشاش همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد/ تسنیم
پنج شنبه ، ۶ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
خرید خانه در اندیشه با وام آپارتمان های اندیشه مخصوصا اندیشه فاز 1 دارای وام بانک مسکن می باشند . اقساط پرداختی بلند مدت هستش .
در حال حاضر برای خرید خانه در اندیشه تا 60 میلیون وام بانک مسکن می توانید دریافت نمایید .
توضیحات بیشتر در مورد وام بانک مسکن جهت خرید خانه
روی لینک زیر کلیک کنید .
سقف وام خرید مسکن چگونه سه برابر شد
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز 18 آبان در چهار استان قم، سیستان و بلوچستان، خراسان های شمالی و جنوبی آغاز شد و به مرور در سایر استان ها نیز نام‌نویسی انجام می شود.
 

متن کامل خبر: ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز شد
♦️ارائه وثیقه ۲۰ میلیاردی «شبنم نعمت‌زاده» به دادگاه تا سه روز آینده
وکیل «شبنم نعمت‌زاده» از ارائه آخرین لایحه دفاعیات موکلش به دادگاه خبر داد و گفت: اگر تا 16 آبان، حکم دادگاه صادر نشود، قرار بازداشت به وثیقه دیگری تبدیل و خانم نعمت‌زاده با آن وثیقه آزاد می‌شود
وکیل متهم شبنم نعمت‌زاده:امکان تمدید بازداشت موقت شبنم نعمت‌زاده برای دادگاه وجود ندارد.به دلیل آن که بیش از یک سال از بازداشت و قرار موقت شبنم نعمت‌زاده گذشته است، حتی اگر ب
طرح مسکن ملی چیست؟ 
از هجدهم آبان‌ماه طرح مسکن ملی یا طرح «اقدام ملی تامین مسکن» آغاز شده و قرار است در مرحله اول، ۱۸۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان در ده استان کشور واگذار شود.
در این مطلب سعی کرده‌ایم به همه سوال‌ها و کنجکاوی‌هایی که درباره طرح مسکن ملی وجود دارد جواب بدهیم.
ادامه مطلب
مداح هتاک پیش از ظهر امروز پس از احضار به دادسرای تهران و تفهیم اتهام بازداشت شد.
شریعت نیوز به نقل از دادسرای تهران، دادستانی اعلام کرد: «احد قدمی» مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی(ع) مطالب موهنی را مطرح کرده بود، پیش از ظهر امروز پس از احضار به دادسرا و تفهیم اتهام با قرار تأمین مناسب راهی بازداشتگاه شد و هم اکنون نیز در بازداشت بسر می برد.
در آغاز یک مراسم مذهبی که در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) در یکی از مساجد تهران پخش شد، احد قدمی مداح مشه
عوامل تولید مسکن: زمین، مصالح، نیروی انسانی و سرمایه.
از بین این چهار عامل، زمین به عنوان مهم‌ترین عامل مسکن شناخته می‌شود و در حدود پنجاه درصد قیمت مسکن مربوط به قیمت زمین است؛ و بعد از آن مهم‌ترین عامل مصالح می‌باشد که در حدود سی درصد قیمت مسکن مربوط به قیمت مصالح است. سهم زمین در قیمت مسکن در نظام‌های مختلف برنامه‌ریزی متفاوت است و گاهی حتی سهم زمین به صفر می‌رسد؛ مانند نظام‌های سوسیالیستی که زمین تحت تملک دولت است. هم اکنون در برخی ا
«درد را از هر طرف بنویسی درد است.» این جمله را شاید بار‌ها شنیده باشید. درد که بیاید فرقی نمی‌کند از کجا شروع شود و کجا را درگیر کند مهم آن لحظه‌ای است که به دنبال یک قرص مسکن تمام خانه را زیر و رو می‌کنید. همان طور که درد جزء جدا نشدنی زندگی است مسکن‌ها هم نقش روزانه خود را ایفا می‌کنند. در هر کیفی یک ورقه قرص مسکن وجود دارد با نام‌ها و دوز‌های مختلف.
قرص‌های ایرانی و خارجی که تنها با عنوان مسکن شناخته می‌شوند، اما چقدر در موردشان می‌دانی
مشتری گرامیبا مراجعه به خودپردازهای بانک مسکن، نسبت به فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف مسکن کارت خود اقدام نمایید. جهت نصب نرم افزار رمز یکبار مصرف و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ذیل مراجعه نمایید:https://www.bank-maskan.ir/maskan-otp"روابط عمومی بانک مسکن"
روند پرداخت تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان طی سال‌های ۹۴ تا اوایل ۹۷ که هنوز نرخ مسکن جهش پیدا نکرده بود و وام مسکن می‌توانست تا ۴۰ درصد یک واحد مسکونی را در مناطق متوسط شهر پوشش دهد از رشد برخوردار بوده است.
گسترش نیوز: متقاضیان واقعی خرید مسکن زمانی که هنوز نرخ مسکن روند صعودی به خود نگرفته بود با دریافت تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق پس انداز یکم می‌توانستند حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد یک واحد مسکونی را تسهیلات دریافت کنند به همین دلیل بود که در هم
اواخر سال ۱۳۹۶ نیز رشد مسکن حدوداً نصف دو بازار رقیب بود و پیش‌بینی بعضی کارشناسان مبنی بر این‌که قیمت مسکن با سکه و ارز همتراز می‌شود، درست از کار درنیامد. البته غالب پیش‌بینی‌ها این بود که نمی‌توان انتظار داشت قیمت مسکن با رشد ارز و طلا همسان شود؛ چرا که هم‌اکنون نیز دچار حباب قیمت شده و از این پس وارد دوره رکودی خواهد شد.
 
ادامه مطلب
اواخر سال ۱۳۹۶ نیز رشد مسکن حدوداً نصف دو بازار رقیب بود و پیش‌بینی بعضی کارشناسان مبنی بر این‌که قیمت مسکن با سکه و ارز همتراز می‌شود، درست از کار درنیامد. البته غالب پیش‌بینی‌ها این بود که نمی‌توان انتظار داشت قیمت مسکن با رشد ارز و طلا همسان شود؛ چرا که هم‌اکنون نیز دچار حباب قیمت شده و از این پس وارد دوره رکودی خواهد شد.

ادامه مطلب
وضعیت قیمت مسکن در سال ۹۸ چگونه خواهد بود؟

دو نظرسنجی از طیف فعالان بازار مسکن در فضای مجازی طی پاییز و زمستان
امسال درباره آینده قیمت مسکن از انتظار اکثریت نسبی برای ثبات قیمت مسکن
در سال ۹۸ حکایت می‌کند. با این حال، مقایسه این دو نظرسنجی بیانگر بازگشت
انتظارات تورمی در گروهی از فعالان بازار مسکن، ابهام سازنده‌ها برای
چگونگی قیمت‌گذاری تحت تأثیر جهش قیمت زمین و همچنین واقع‌بینانه شدن نگاه
گروهی دیگر از فعالان بازار نسبت به نحوه ن
✅ مسکن و  شرایط دوره ی رکود
☑️ بررسی‌ها نشان می‌دهد، اگرچه معاملات مسکن شهر تهران در مهرماه امسال تحت‌تاثیر اتمام فصل اوج نقل و انتقالات در بازار ملک و همچنین جهش‌های مکرر قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، قرار داشت و به کمترین میزان مورد انتظار رسید، اما میزان افت ماهانه حجم معاملات مسکن در این ماه به مراتب کمتر از میزان افت ماهانه تعداد معاملات خرید مسکن در شهریورماه بود. شهریورماه امسال، حجم معاملات خرید مسکن در پایتخت در مقایسه با مرداد
به گزارش تجارت‌نیوز، در آستانه شروع فصل اوج جابه‌جایی‌ها در بازار مسکن، کارشناسان بر ضرورت تعیین تکلیف طرح مسکن اجتماعی تاکید دارند؛ طرح مسکن اجتماعی
که در اوایل دولت یازدهم به‌عنوان نسخه جایگزین مسکن مهر برای تامین نیاز
گروه‌های کم‌درآمد به واحدهای مسکونی مطرح شد و سپس به‌عنوان تکلیف وزارت
راه و شهرسازی برای ساخت و تامین واحدهای مسکونی ملکی و استیجاری برای
دهک‌های متوسط رو به پایین درآمدی مورد تاکید قرار گرفت با گذشت نزدیک به ۶
 ❌توضیحاتی در خصوص طرح اقدام ملی کمک به تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث 400 هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی نموده است. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مدیریت احداث 100 هزار واحد مسکونی از این برنامه را در شهرهای کشور با اولویت شهرهای با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر بر عهده دارد. شرایط و مشخصات طرح به شرح ذیل است.
❌ضمناً برای شهرهای زاهدان،زابل،خاش ، منطقه ی سرحد تمامی شهرهای جدید
رهن و اجاره سوله در تهران
 زمانی که فرد یا مجموعه ای در پی انجام امور خود در فضای مسقف و فراخی هستند ، استفاده از سوله در اولویت کار آن ها قرار دارد .
 این روز ها با توجه به  افزایش قیمت ‌ها و قیمت های من در آوردی مالکان یا دلالان بازار فروش و رهن و اجاره سوله در تهران یا املاک صنعتی دیگر به کسادی رسیده است.
 وقتی رقمهای معاملات سنگین می‌شود و مالکان قیمت رهن و اجاره را بالا میبرند کار برای دفاتر فروش املاک صنعتی در تهران  هم سخت می‌شود. باید ا
بازار مسکن یکی از مهم ترین بازارهای ایران است؛ حجم پول و سرمایه در گردش این بازار نیز اهمیت آنرا به خوبی نشان می‌دهد. از سویی، فرصت‌ها و تهدیدهای این بازار نیز بسیار بیشتر از بازارهای دیگر است. در نتیجه، اتخاذ یک «تصمیم درست» در بازار مسکن هم می تواند آینده‌ای سودآور و مطمئن‌تر را رقم بزند و هم ریسک‌های همیشگی در این بازار مهم و حساس و احتمال کاهش ارزش سرمایه‌ را به حداقل برساند. کشف و آگاهی از فرصتهای بازار مسکن، تنها با کمک داده‌ها و اط
مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن به تعویق افتاد  
 
متن اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان درباره طرح ملی مسکن به شرح زیر است؛
 
«به اطلاع می رساند برای حفظ بهداشت و سلامتی متقاضیان محترم زمان مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل مدارک متعاقباً از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد گردید.»
 
این معاونت 5 روز پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: « متقاضیان طرح اقدام ملی که نسبت به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ 98/12/1
قیمت مسکن در سال ۹۸ گران نمی‌شود!!!!!!؟؟؟؟؟
یک کارشناس بازار مسکن
می‌گوید: با توجه به شرایط پیش‌آمده و افزایش 70 تا 80 درصدی قیمت مسکن
نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به نظر می‌رسد که قیمت مسکن برای سال 98 گران
نخواهد شد.
به گزارش تجارت‌نیوز، وضعیت مسکن در بلاتکلیفی‌ به سر می‌برد. افزایش قیمت مسکن
در سال جاری شوک عجیبی به بازار القا کرد. برخی از فعالان می‌گویند در
شرایط فعلی معامله‌ای در بازار مسکن انجام نمی‌شود، یعنی مردم تا ثبات
شرایط نه م
اقتصاد نیوز: یک کارشناس اقتصاد
مسکن گفت: بر اساس رفتار گذشته، دوره افزایش قیمت بازار مسکن به اتمام
رسیده؛ اما چهار عامل ناشی از شرایط عمومی اقتصاد باعث سردرگمی فروشندگان
شده است.
ادامه مطلب
۱۱ مسکن گیاهی در طب سنتی
یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از بیماران و نیز دوستداران طب سنتی، دانستن مسکن‌های گیاهی و گیاهان جایگزین مسکن‌های شیمیایی برای کاهش دردها و آلام جسمی
و روحی است.
امروزه مصرف قرص‌های مسکن شیمیایی به‌دلیل سرعت عملی که در کاهش درد دارند، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است؛ فارغ از آسیب‌ها و عوارضی که ممکن
است در صورت مصرف بی‌دلیل و عدم توجه به اینکه کدام مسکن برای کدام درد قدرت تسکین‌دهندگی بیشتری دارد، رو
در آمریکا قیمت مسکن 4 برابر درآمده ، در کویت قیمت مسکن 5 برابر درآمده ، در ترکیه قیمت مسکن 9 برابره درآمده ، در دانمارک قیمت مسکن 11 برابر درآمده ، منتهی در کشور ما با وجود منابع طبیعی قیمت مسکن 26 برابر درآمده !!!!!!!!
خیلی خیلی خیلی عجیبه !!!!!
معاون وزیر راه و شهرسازی:
هر زمان اینترنت در تمام نقاط کشور متصل شود ثبت نام مسکن ملی در سه استان یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری را شروع می‌کنیم
طرح ملی مسکن برای کارگران در دست تهیه است که به زودی با وزارت کار در این زمینه تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم./ایسنا
دوشنبه ، ۴ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 320×223]
مشاهده مطلب در کانال
بانک‌ها نقش اساسی در گرانی مسکن دارند | ۸۰ درصد نقدینگی نظام بانکی در بخش مسکن زمین‌گیر شد!
کمال اطهاری اقتصاددان و کارشناس مسکن:
یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن با وجود کاهش تعداد معاملات وجود معاملات صوری در بازار مسکن ایران است.
بخش عمده‌ای از سرمایه‌های بانک‌ها در بخش مسکن و مستغلات سرمایه‌گذاری شده‌است. بنابراین به نظر می‌رسد قیمت گذاری بالای املاک بانک‌ها که به منظور بالا بردن دارایی‌های آن‌ها در ترازنامه صورت می‌گیرد، یک
✳دعوای تأیید بطلان فروش ملک به دلیل در بازداشت بودن
هرگاه ملکی توسط دادگاه به جهات قانونی بازداشت شده باشد، مطابق ماده ۵۶ قانون اجرای احکام مدنی، هر گونه معامله نسبت به چنین ملکی بی اعتبار است.
 بنابراین در مواردی که مالک، ملک بازداشتی را به موجب قراردادی به دیگری منتقل کند، شخصی که ملک به نفع او بازداشت شده است، می تواند به استناد مواد ۳۴۸، ۳۶۵ قانون مدنی، ماده ۵۶ قانون اجرای احکام مدنی و ماده ۸۹ آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجر
این نشست در حالی برگزار شد که اخبار منتشر شده از کشمیر حاکی از بازداشت بیش از 1300 نفر در کشمیر است. دولت هند با حاکمیت حزب راست گراها سعی دارند، هم چنان مانع از ایجاد ارتباط کشمیری ها با دنیای خارج شوند. برخی از خبرگزاری های هند نیز گزارش هایی از بازداشت نوجوانان و زنان منتشر کرده اند. شاهدان گفته اند نیروهای نظامی با گلوله ساچمه ای به طرف مردم حمله کرده اند و تعداد زیادی زخمی شده اند. صد ها نفر این گزارش ها را تایید کرده اند در حالی که آن ها از ت
افت معاملات و تا حدودی قیمت مسکن در این روزها نوید این را می‌دهد که رکودی سنگین بر بازار حاکم خواهد شد؛ حال سوال این است: باید بابت این رکود که کاهش قیمت‌ها را به همراه خواهد داشت، خوشحال بود؟
پیش‌بینی کارشناسان از آینده قیمت مسکن/ عقب ماندن عرضه از تقاضا خطرناک استبه گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روند نزولی قدرت خرید متقاضیان مسکن به دلیل رشد بیش از 100 درصدی قیمت ها ماه‌هاست که ادامه دارد و سرانجام این کاهش قدرت خرید خود را با افت
یک پیش بینی جالب درباره قیمت مسکن تا نیمه 98

به گزارش جی پلاس؛
در ماه های گذشته و تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز، بازار مسکن هم شاهد افزایش
چشمگیر قیمت ملک و همچنین اجاره بهاء بود و در مهرماه و کاهش تدریجی نرخ
ارز و متضرر شدن بعضی از شهروندان در معاملات طلا برخی از کارشناسان پیش
بینی کردند که بار دیگر بخشی از نقدینگی فراوان درجامعه به سمت بازار مسکن
روانه خواهد شد. 
شرایط سخت اقتصادی و نبود ثبات در بازار، نوسانات نرخ ارز ،‌افزایش اجاره
بها و گ
در حالی که پیش‌تر این مسکن توسط وزیر مسکن مزخرف خوانده شده بود مازیار حسینی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب گفت: تکمیل ۵۰۰ هزار مسکن مهر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد که در حال حاضر این عدد به ۴۲۰ هزار واحد رسیده است و در واقع از زمان شروع به کار وزیر جدید ۸۰ هزار مسکن مهر تحویل شده است. 

وی با تأکید بر اینکه دفتر اسکان بشر در سازمان ملل، ساخت مسکن مهر را جزو تجربه‌های منحصر به فرد و قابل انتقال به مجامع بین‌المللی اعلا
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،
برداشت ذهنی بازیگران بازار مسکن نسبت به تحولات قیمت در سال ۹۸، با دو
نظرسنجی تلگرامی طی دو فصل پیاپی - اواخر پاییز و نیمه زمستان امسال - پایش
شد. نتایج نشان می‌دهد اکثریت نسبی فعالان این بازار انتظار دارند سال
آینده قیمت مسکن به ثبات برسد. با این حال تعداد افرادی که در نظرسنجی
بهمن‌ماه، «افزایش قیمت مسکن در سال ۹۸» را پیش‌بینی کرده‌اند نسبت به
نظرسنجی آذر ماه، نزدیک به دو برابر شده است. ۵ عامل در تغییر نگ
در این بازار پیش از این زمزمه‌هایی درخصوص افزایش سقف دریافت تسهیلات مسکن به گوش می‌رسید. همین خبر کافی بود تا بازار اوراق تسهیلات مسکن از رکود بی‌سابقه و افت شدید قیمت‌ها در هفته پایانی خرداد و هفته نخست تیر ماه خارج شده و به رونق نسبی بازگردد و قیمت‌ها تا حدودی بهبود یابد. روز گذشته اما وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد سقف وام خرید مسکن افزایش نخواهد یافت. در حال حاضر همه متقاضیان دهک‌های ۳ تا ۷ درآمدی که گروه هدف بانک مسکن برای پرداخت تسهیل
 
 
آرامش گُلیدر این هوای سرد پاییزی خیلی‌هایمان بعد از چای می‌رویم سراغ دمنوش‌های گرم و فوق‌العاده متنوعی که مناسب هوای سرد روز‌های پیش رو هستند و برای دورهمی و شب‌نشینی شب‌های بلند این دو فصل سرد بسیار کارآمدند. دمنوش گل و گیاهان آرام‌بخش و تسکین‌دهنده درد. چه بخواهیم چه نخواهیم طب سنتی کم و بیش وارد زندگی‌های امروزی شده و افراد زیادی ترجیح می‌دهند برای یک درد کوچک دارو‌های مسکن نخورند. به همین دلیل به دنبال راه‌های طبیعی و سالم‌
اقتصادنیوز: بازار پیش‌فروش مسکن که از یک ماه گذشته و به‌دنبال افت شدید تقاضا برای خرید مسکن از سوی سمت عرضه واحدهای مسکونی مورد توجه قرار گرفته و این موضوع موجب افزایش تعداد آگهی‌های فروش واحدهای در حال ساخت شده است، هم‌اکنون با شرایط جدید به یکی از گزینه‌های خرید مسکن برای متقاضیانی تبدیل شده است که به‌دلیل نداشتن نقدینگی کافی برای خرید آپارتمان آماده، به اجبار به حاشیه بازار رانده شده‌اند.
به گزارش اقتصادنیوز، درحالی‌که در دوره ر
خرید آپارتمان اقساطی در اندیشه شامل حداکثر 60 میلیون وام بانک مسکن می باشد پرداخت اقساط به صورت ماهانه می باشد .اقسام وام مسکن ۴۰ تا ۱۶۰ میلیونی با سود جدیدمبلغ وام انفرادی (تومان)     اقساط ماهانه (تومان)     سود دوره(تومان)     کل بازپرداخت(تومان)۸۰ میلیون     ۸۶۵.۰۰۰     ۴۵.۰۰۰.۰۰۰     ۱۲۵.۰۰۰.۰۰۰۶۰ میلیون     ۶۵۰.۰۰۰     ۳۴.۰۰۰.۰۰۰     ۹۴.۰۰۰.۰۰۰۴۰ میلیون     ۴۳۳.۰۰۰     ۲۲.۰۰۰.۰۰۰     ۶۲.۰۰۰.۰۰۰مبلغ وام زوجین     -     -     -۱۶۰ میلی
این مقاله از بیانات وکیل دعاوی خانواده یسنا است که در امور مربوط به خانواده تبحر و تجربه خاصی دارند .
تهیه مسکن از وظایف شوهر است و زن موظف است در منزلی که شوهر برای او فراهم کرده است زندگی کند .
باید به این نکته توجه داشت که زن ملزم به سکونت در خانه ای نیست که همسرش برای او فراهم کرده است .
اگر سکونت در منزلی که برای زن فراهم شده است برای زن ضرر جانی داشته باشد در این صورت قانونگذار برای زن این اختیار را قرار داده است که از دادگاه تقاضای مسکن علی
گزارش سایت دورهاتو به نقل از خبر آنلاین، یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مدعی شد بازار خرید خودرو و فروش خودرو در دست دلالان افتاده است و آنها به صورت دلخواه خودرو ها را قیمت گذاری می کنند. به ادعای وی حضور دلالان و سفته بازی های آنها با قیمت خودرو باعث عدم کنترل بر این بازار شده است. بعد از کنترل و نظارت برخی از نهادها، حذف قیمت آگهی ها در سایت ها، عرضه و تعجیل در واگذاری خودرو توسط خودرو سازان تاحدودی آرامش را به بازار خرید خو
مشکلات و راه حل های بازسازی مسکن
ترجمه مقاله انگلیسیHousing and regeneration: the problem or the solutionمسکن و بازسازی : مشکلات و راه حلها تعداد صفحات انگلیسی: 11 صفحهتعداد صفحات ترجمه فارسی: 10 صفحهدانلود متن انگلیسیمقدمه : مسکن منبع مشکلات فعلیسیاست مسکن به طور سنتی تمرکز ارائه یک خانه مناسب و معقول برای هر خانواده و با یک قیمت مناسب می باشد. که در آن خانه مناسب و معقول از نظر ویژگیهای فیزیکی خانه و فضای آن تعریف شده است. ( سازمان حمایت محیط زیست 1977-1971) سیاست متمرکز
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز بکار کمیته سقف
اجاره‌بهای مسکن با هدف ضابطه‌مند شدن افزایش نرخ اجاره خبر داده است.اما
آیا این برنامه در راستای کمک به مستاجران عملیاتی می‌شود؟ آیا به سرنوشت
طرح "تعیین سقف افزایش بها" در دولت دهم گرفتار نمی‌شود؟
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،
اخیرا مازیار حسینی، معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با
اعلام این‌که افزایش اجاره‌بها، ضابطه‌مند می‌شود از آغاز به کار کمیته سقف
اجاره
این روز ها مردم جهت خرید منزل و داشتن یک سرپناه برای خانواده علاوه بر پس انداز کردن ، از روش دریافت وام هم استفاده میکنند ، و در واقع شرایط داشتن وام ، باز پرداخت اقساط ، دوندگی های ادای برای دریافت وام و ... جز دغدغه های اصلی مردم است، از این رو برای کمک به کسانی که قصد خرید مسکن را دارند ، از طرف دولت تسهیلاتی چون دریافت وام مسکن امکان پذیر شده است ، دریافت وام مسکن 98 هم یکی از موضوعاتی است که امروز می خواهیم به آن بپردازیم. نکته مهم این است که و
ورود به سایت سامانه ثبت نام مسکن فرهنگیان maskan.medu.ir برای ثبت نام فرهنگیان و معلمان فاقد مسکن – وزارت آموزش و پرورش
ثبت نام فرهنگیان فاقد مسکن
در این طرح معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش که صاحب خانه نیستند میتوانند از طریق این سامانه درخواست مسکن کنند؛ در نظر داشته باشید برای ثبت‌نام باید با شماره پرسنلی، کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه maskan.medu.ir شده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.برای ورود به این سامانه بر روی عکس بالا کلیک کنید.
وام بانک ملی دارای خصوصیات و ویژگی‌های متفاوت سامانه جامع استعلام بانکی برای خرید ملک و خانه نسبت به وام بانک مسکن است. تا مدت‌ها تنها بانکی که برای خرید ملک و خانه تسهیلات و وام ارائه می‌داد، بانک مسکن بود اما از چندی پیش بانک ملی هم با ارائه طرح‌هایی وارد بازار مسکن شده است و تا حد زیادی توانسته مشکلات و معضلات خرید خودکار افراد فاقد خانه و ملک را حل کند. در واقع بانک ملی با هدف انحصار شکنی در اعطای وام و تسهیلات برای خرید مسکن تصمیم گرف
دنیای اقتصاد :


آینده بازار مسکن و متغیرهای موثر بر
تحولات آن، در «همایش چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال ۹۸» که نهم
اردیبهشت‌ماه سال آینده توسط «دنیای‌اقتصاد» برگزار می‌شود، مورد بررسی
قرار خواهد گرفت. در این همایش، چشم‌انداز بازارهای مختلف داخلی از جمله
مسکن، ارز، طلا و بورس و همچنین تحولات بازارهای جهانی، توسط صاحب‌نظران
تشریح خواهد شد. سمت و سوی اوضاع اقتصادی کشور و متغیرهای کلان و آث
معرفی پروژه چشمه-منطقه 22
پروژه چشمه توسط تعاونی مسکن قدر در منطقه 22 شهرداری تهران در حال اجرا می باشد. این تعاونی پیش از این با نام های لانه کو و خاتم در بخش مسکن فعالیت داشته و با شماره ثبت 44444 از جمله فعالترین تعاونی های مسکن می باشد که از سال 61 با 200 عضو در حال فعالیت است. 
تعداد اعضا تعاونی برای پروژه چشمه 355 نفر می باشد.
مشخصات پروژه چشمه
این پروژه در قالب 2 برج 16 و 20 طبقه در زمینی به مساحت 15000 مترمربع حال اجرا می باشد. واحد های این مجموعه دار
 چرا گفته شده است که شانس و اقبال دریافت وام مسکن خانه اولی ها کم شده است؟
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک، از جا ماندن سپرده‎گذاران صندوق پس‎انداز یکم از خرید مسکن، به دلیل نداشتن توان خرید، خبر داد و گفت: «افرادی که در صندوق پس‎انداز یکم سپرده‎گذاری کرده بودند، توان خرید مسکن ندارند و از دریافت تسهیلات، خودداری می‌کنند.»
به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصادآنلاین، حسام عقبایی در ادامه  این موضوع افزود: «در سال‌های گذشته تسهیلات بانک
شورای عالی قضایی حذف اسناد عادی (قولنامه مسکن) را از معاملات ملکی کلید زد و دو سازمان زیر مجموعه خود را مکلف کرد تا در صورت نیاز به قانون در این زمینه، به تهیه لایحه برای حذف اسناد عادی از چرخه معاملات ملکی اقدام کنند.
 
اقدامی که در صورت نهایی شدن آن و تبدیل شدن به قانون، موجب از بین رفتن زمینه بسیاری از جرایم و کاهش تا ۵۰ درصدی دعاوی قضایی می شود و بساط پرونده های کلاهبرداری در فروش زمین و مسکن و واگذاری غیرقانونی یک ملک به چند نفر برچیده می ش
دورهاتو به گزارش از خودرو تک، اظهار کرد؛ روز یک شنبه 26 خرداد ماه قرار است جلسه علنی در باره خرید و فروش خودرو و وضعیت نا به سامان قیمت خودرو جلسه علنی برگزار شود، در این جلسه رضا رحمانی وزیر صنعت و معدن قرار است حضور داشته باشد. خبرها حاکی از آن است که نمایندگانی از سوی شرکت های خودرو سازی و مسئولانی از اتاق بازرگانی در جلسه علنی مجلس حضور یابند. محورهای این جلسه قراراست، بررسی آخرین وضعیت بازار خرید خودرو و فروش خودرو، وضعیت شرکت های خودرو
چند وقتی است که بنیاد مسکن برای کمک به اقشار ضعیف جامعه طرح ملی مسکن را راه اندازی کرده. ثبت نام طرح ملی مسکن به صورت اینترنتی از طریق سامانه Abad . bonyadmaskan . ir  انجام می شود. ساکنان کرمان اولیم افرادی هستند که می توانند در مدت مقرر شده به این وبسایت مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند. پس از گذشت مدتی بر اساس زمانبندی، به نوبت ثبت نام برای سایر استان های کشور نیز فعال خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به وبسایت سامانه ر
بازداشت شدن پویان مختاری در سال 99
 
 
 
پویان مختاری شخصی بود که از طریق اینستاگرام مشهور شد و درآمد بالایی به دست آورد. او با استفاده از تبلیغات و ایجاد پیج شخصی در شبکه‌های اجتماعی در این کار بسیار موفق شد. او صاحب وبسایت شرط بندی حضرات می‌باشد. پویان مختاری دیشب به دلایل قضایی بازداشت شد. گفته میشود خانواده پویان مختاری هم بازداشت شده اند، البته هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است
رویداد۲۴ علت بازداشت پویان مختاری چیست؟
وب سایت
بر اساس مولفه‌ های درونی و بیرونی اثر گذار بر بازار مسکن با فرض ثبات شرایط کنونی، رشد قیمت مسکن در سال ۹۹ نباید از حد تورم عمومی فراتر رود. پیش بینی می‌ شود رشد قیمت مسکن در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۷ حداکثر معادل ۳۰ درصد رقم بخورد و بنابراین انتظار جهش قیمتی برای بازار مسکن سال ۹۹ تقریبا امری بعید به نظر می‌ رسد. یکی از مهمترین عوامل درونی بازار مسکن که باعث محدود شدن رشد قیمت مسکن در سال جاری حداکثر به میزان تورم و حتی کمتر از آن می‌شود وضعیت ما
با هیجانات بازار مسکن در سال 98، متقاضیان بسیاری به امید کاهش قیمت‌ها، خرید آپارتمان را به سال 99 موکول کرده‌اند.
با نزدیک شدن به پایان سال ۹۸، گمانه‌زنی‌ها درخصوص قیمت مسکن در سال ۹۹ و اینکه آیا سایه رکود تورمی از بازار مسکن برداشته خواهد شد یا خیر، شدت یافته؛ یک انبوه‌ساز به این پرسش پاسخ داده است.
به گزارش مجله دلتا ایرج رهبر، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان تهران، در پاسخ به این سوال که آیا آن چنان که برخی ادعا می
شهریور ماه امسال ۲ هزار و ۸۵۵  واحد مسکونی در تهران معامله شد. قیمت خرید مسکن و  تعداد معاملات می گوید  میانگین سهم هر واحد، کمی بیش از یک میلیارد تومان است.
  
باور این خبر شاید کمی دشوار باشد اما گردش مالی مسکن در شهریور امسال نشان می‌دهد که قیمت خرید مسکن در تهران به طور میانگین یک میلیارد و 30 میلیون تومان است یعنی برای خرید یک واحد مسکونی همین میزان پول لازم دارید.
به گزارش مجله دلتا با افت چشمگیر تعداد معاملات مسکن در چند سال گذشته، در م
سرویس اقتصادی جوان آنلاین:
کارشناسان رشد قابل ملاحظه قیمت در سال ۱۳۹۸ را برای بازار مسکن متصور
نیستند. این بازار سال گذشته در شرایطی رشد میانگین ۹۰ درصدی قیمت را به
ثبت رساند که حدود ۷۰ درصد از دو بازار رقیب یعنی سکه و ارز عقب ماند. در
سال جاری نیز هر نوع تحول قیمتی در بازار مسکن، رکود این بخش را عمیق‌تر
خواهد کرد.در یک نظرسنجی اینترنتی با حضور ۲۸۷ نفر از شرکت
کنندگانی که
ادامه مطلب
سر گرمی مردم از طریق رسانه، اخبار و روزنامه ها و تصویب قانون های نادرست نه تنها حکایت این روزهای جامعه ما است بلکه سالها است که مردم ما اینگونه سرگرم شده اند.
زمانی با اخبار فوتبال اندر احوالات فلان مربی خارجی یا بازیکن فوتبال که میلیاردها تومان پول دریافت کرده و قهر کرده و رفته! و حالا مسئولین ما هواپیما می فرستند تا بیاید یا خودشان به دنبال او می روند!
زمانی با چند برابر شدن قیمت مسکن و خودرو توسط دلالان!
زمانی با نرخ ارز و طلا!
 زمانی با
توصیف یک سیکل کامل بازار مسکن: رکود ⬅️ گذار به رونق ⬅️ رونق ⬅️ گذار به رکود
با نگاهی به پیشینه بازار مسکن طی سه دهه گذشته می تواند سیکل‌های متوالی بازار مسکن را مشاهده نمود.هر سیکل کامل (رکود، گذار به رونق، رونق، گذار به رکود) پنج تا هفت سال به درازا کشیده است.با اغماض فراوان می توان وقایع یک سیکل را اینگونه برشمرد:
• گردش نقدینگی در بازار مسکن، کم است.• خریدار جدی در بازار کم است.• معاملات اغلب از نوع جایگزینی هستند (خرید، اغلب با فروش هم
به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم،
معاملات مسکن طی چهار ماه ابتدایی سال با اُفت 50 درصدی روبرو شده و ترمز
رشد شتابان قیمت‌ها در بازار کشیده شد تا جایی که در تیر ماه نرخ خرید مسکن
در مناطق مختلف شهر تهران به طور میانگین تنها 1 درصد رشد کرد و این
براساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی است، ولی در واقعیت امر این رشد
تا 10 درصد نیز قابل مشاهده و ملموس است.
در
این میان صحبت‌های بسیاری درباره دریافت مالیات از عایدی مسکن و خانه‌های
خالی از س
 گلخانه باغ اکسیر تنها گلخانه استان همدان است که محصولات آن پس از نصب برند و بسته‌بندی وارد بازار می‌شود.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، مدیر گلخانه باغ اکسیر در بازدید یک روزه خبرنگاران از پتانسیل‌های بخش کشاورزی فامنین با اعلام این خبر، اظهار کرد: این گلخانه سالیانه سه دوره کشت داشته و بیش از 110 تن برداشت انواع محصولات از جمله خیار، گوجه فرنگی، زعفران، ملیس و گیاهان دارویی را دارد.
"احمد فرزیان" مساحت گلخانه را پنج هزار متر ع
بهترین مسکن شاید مشغولیت باشه! البته بستگی هم داره... به خیلی چیزا...
+امروز برا خواهری یه مانتو و یه شلوار برش میزنم. و مانتو نیمه کاره مادرم رو که قبل از فوت داداش برش زده بودم میدوزم...
+ یه کتاب نیمه خونده هم باید شروع کنم امروز... زودتموم میشه این! 
+ قبلا گل هام خیلی زود پر و قوی میشدن! انگار اونا هم با حال خودم تلپاتی دارن . مثل من کچل میشن ...
سر گرمی مردم از طریق رسانه، اخبار و روزنامه ها و تصویب قانون های نادرست نه تنها حکایت این روزهای جامعه ما است بلکه سالها است که مردم ما اینگونه سرگرم شده اند.
زمانی با اخبار فوتبال اندر احوالات فلان مربی خارجی یا بازیکن فوتبال که میلیاردها تومان پول دریافت کرده و قهر کرده و رفته! و حالا مسئولین ما هواپیما می فرستند تا بیاید یا خودشان به دنبال او می روند!
زمانی با چند برابر شدن قیمت مسکن و خودرو توسط دلالان!
زمانی با نرخ ارز و طلا!
 زمانی با
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر زنجان را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان زنجان اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان زنجان مراجعه کنید:
-
از صبح روز شنبه ۱۴ دی‌ماه، آئین‌نامه وام خرید مسکن با ارقام جدید به شعب بانک عامل ابلاغ شده و قابل دریافت است.
براساس آئین‌نامه وام خرید مسکن، متقاضیان متاهل و مجرد تهرانی برای دریافت وام ۲۴۰ میلیون تومانی لازم است به ترتیب، به خرید ۴۸۰ و ۲۸۰ برگه وام مسکن (اوراق حق تقدم) اقدام کنند.
به گزارش مجله دلتا این تسهیلات که برای مجردها و متاهلان تهرانی به ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان است، قابل ترکیب با تسهیلات جعاله مسکن بوده و براساس مصوبه جدید،
به گزارش اقتصادنیوز با این حال تورم
ماهانه کمتر در مناطق جنوبی، ریزش کمتر معاملات را رقم زد. آمار منطقه‌ای
معاملات مسکن نشان می‌دهد در پنج منطقه شهر تهران نبض خرید و فروش آپارتمان از کار افتاده و این وضعیت امکان تحلیل دقیق تغییرات قیمتی در این نقاط را سلب کرده است.


بازار معاملات مسکن در آخرین ماه از فصل بهار به بازاری با وضعیت خاص
تبدیل شد؛ طوری‌که به دلیل بروز وضعیت ویژه در این بازار، عملا فرآیند
تحلیل واقعی از شرایط منطقه‌ای معاملات
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
سرمایه‌گذاری در مسکن به سود است یا زیان؟



به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از
ایران، مردمی که اندوخته مالی اندک یا متوسطی دارند می‌خواهند آن را در
جایی مطمئن سرمایه‌گذاری کنند تا همین پس‌انداز کم از دستشان نرود.
بازارهای جذاب سرمایه‌گذاری در ماه‌های گذشته عموماً دلار و سکه بود البته
مسکن هم سهم قابل توجهی در سرمایه گذاری‌های خرد مردم داشت. سرمایه‌گذاری
در حوزه مسکن ریسک کمتری از بازارهای دیگر دارد اما نکته این است که ب
باسلام.با توجه به سابقه فعالیت 25 ساله موسسه قرآنی شیفتگان وحی واهداف وچشم انداز این مرکر قرآنی نسبت به گسترش فعالیت‌های قرآنی وفرهنگی ومعارف اسلامی،  باهمکاری کلیه اعضاء  ودلسوزان فرهنگ اسلامی درصدد جنبشی وحدت آفرین  درجهت تامین هزینه خرید مسکن ، به ویژه  در مناطق که از نعمت چنین مؤسساتی بی بهره اند...می باشیم. لذا از کلیه اعضای محترم که  تقاضامندیم ، نهایت سعی خود را در جهت  اطلاع رسانی وتشویق خیرین  به مشارکت درخرید مسکن برای موسسه جه
افزایش وام مسکن و سقف تسهیلات  با توجه به دوره بلند مدت باز پرداخت و همچنین کاهش قدرت خرید مردم راه حل  مناسبی برای خانه دار شدن به نظر نمی‌رسد.
  
تا همین چند ماه گذشته، زمزمه‌های افزایش تسهیلات مسکن از 160 به 200 میلیون تومان مطرح بود، اما اکنون بانک مسکن اعلام کرده است، فعلا برنامه‌ای برای افزایش وام مسکن ندارد.
به گزارش مجله دلتا محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بارها مخالفت خود را با افزایش تسهیلات  مسکن به دلیل تورم زایی، اعلام کرده است.
مقامات چین در چارچوب برنامه ضد اسلامی خود، بازداشت صدها مسلمان اویغور در ترکستان شرقی و انتقال آنها به اردوگاه های توانبخشی را ادامه می دهند.
به گزارش آذربایجان‌پرس به نقل از شیعه نیوز، مقامات چین در چارچوب برنامه ضد اسلامی خود به بازداشت همه اعضای خانواده های مسلمان در ترکستان شرقی اقدام می کنند تا آنها را به اردوگاه های توانبخشی منتقل کنند.
براساس این گزارش، مقامات چینی، مردان و زنان را از یکدیگر جدا می کنند و کودکان را به مدارس و مراکز
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر فارس را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان فارس اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان فارس مراجعه کنید:
- گوا
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر خراسان رضوی را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان خراسان رضوی اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان خراسان
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، خزایی که در اوایل دهه ۹۰ از به کلمه شاخ های اینستاگرامی به شمار می رفت و با وفاق گیری با دختران و ترویج فیلم های آنان داخل فضای مجازی شهرت یافته بود، در پی شکایت چند شاکی بازداشت شد که فیلم برده موفقیت آمیز وی از سوی پلیس فتا در بین مردم شهرت یافت. وی پس از تحمل یک دوره حبس کوتاه مدت، با خرسند فداکار شکات، از زندان آزاد شد و بلافاصله به ترکیه گریخت و در این ناحیه نیز با تداوم فعالیت های مجرمانه ا
مدیر عامل بانک مسکن در تشریح کلیات سقف جدید وام مسکن از افزایش تسهیلات خرید مسکن از ۸۰ به ۱۶۰ میلیون تومان برای زوج‌های تهرانی خبر داد.
مدیر عامل بانک مسکن ضمن اعلام افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن از ۸۰ به ۱۶۰ میلیون تومان برای زوج‌‌های تهرانی، جزئیات دیگری از افزایش سقف تسهیلات و ارائه وام ۳۰۰ میلیونی خرید مسکن را تشریح کرد.
به گزارش مجله دلتا ابوالقاسم رحیمی انارکی با اشاره به مصوبه جدید شورای پول و اعتبار اظهار داشت: تسهیلات ۳۰۰ میلیون ت
با توجه به فرارسیدن تعطیلات
پیش‌روی عید فطر و نیمه خرداد، پیش‌بینی فعالان بازار مسکن این است که در
خرداد ماه با افت قابل‌توجه معاملات روبرو شویم.

رشد ۱۲/۵ درصدی قیمت مسکن در اردیبهشت ماه سبب شده معاملات در روزهای سپری شده از خرداد ماه پرتعداد نباشد.
به گزارش تجارت‌نیوز، سامانه
اطلاعات
ادامه مطلب
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر خراسان شمالی را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان خراسان شمالی اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان خراسا
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم،
مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار سقف تسهیلات مسکن مهر برای حدود 200 هزار
واحد مسکونی در حال ساخت که پیشرفت فیزیکی حداقل 70 درصدی دارند اما هنوز
کار ساخت و تکمیل آنها به پایان نرسیده است، از 40 میلیون تومان فعلی به
حداکثر 50 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
بر اساس پیشنهاد ارایه
شده به بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات مسکن مهر برای پروژه
های شهر جدید پردیس از 40 میلیون تومان به 50 میلیون تومان اف
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر کرمان را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان کرمان اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان کرمان مراجعه کنید:-
 
 پدر همواره به من محبت ویژه داشت و در سفرهای خود با من مانوس می شد. پدرم یک بار بینایی خود را از دست داد، ولی بعدا شفا یافت. درمان چشم خود را در تهران ادامه می داد. سه بار به تهران رفت، ولی حاضر نشد کسی جز من همراهش باشد. سال 1342 در قم بودم . پدر به من نامه نوشت که به مشهد بیایم تا او را در سفر درمانی به تهران همراهی کنم، اما رفتن من به مشهد به تاخیر افتاد و علت آن، ماموریتی بود که در رابطه با مسائل تبلیغ باید در زاهدان انجام می دادم. به زاهدان رفتم
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس چندی پیش در مراسم اعطای سند تک برگی عرصه و اعیان مسکن مهر از فروش ۳۵۰ میلیارد تومان عرصه مسکن مهر خبر داده بود.
مهدی هدایت، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در حالی چندی پیش از فروش ۳۵۰ میلیارد تومان عرصه مسکن مهر سخن گفته بود که وزیر اسبق راه به تازگی اظهار داشته است که در پردیس روزانه ۴ میلیارد تومان از فروش عرصه مسکن مهر درآمد ایجاد می‌شود.
به گزارش مجله دلتا اخیرا مهدی هدایت با اشاره به این‌که تاکنو
مجوز دولت برای صادرات قانونی گوجه و پیاز باعث شده قیمت این دو محصول بشدت افزایش پیدا کند. 
اما چرا صادرات محصولات کشاورزی باعث گران شدن محصولات کشاورزی می شود؟ چون ارزش پول ملی کشور به یک چهارم تقلیل پیدا کرده است در حالی که ارزش پول کشورهای عربی همسایه هیچ تغییری نکرده است و مقصد این صادرات ها کشورهای عربی بخصوص عراق است و همین عامل باعث شده صادرات محصولات کشاورزی برای دلالان بشدت جذاب شود. از طرفی دلالان این محصولات کشاورزی در داخل خود کش
چند روزی است که اجرای طرح ملی مسکن برای کمک به تامین مسکن اقشار ضعیف آغاز شده و بر اساس زمانبندی به نوبت ثبت نام برای شهر های مختلف کشور فعال خواهد شد. اگر شما سابقه سکونت 5 ساله در شهر خراسان جنوبی را داشته باشید می توانید برای ثبت نام طرح ملی مسکن استان خراسان جنوبی اقدام کنید پس از ثبت نام ، زمان مراجعه حضوری شما برای تطبیق و ارائه اصل مدارک در سامانه آباد مشخص خواهد شد و شما باید با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از شعب بنیاد مسکن استان خراسا
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ بازار مسکن یکی از استراتژیک‌ترین بازارها بوده که پیچیدگی‌های بسیاری دارد. شرایط خاص و کم‌سابقه یک‌سال گذشته منجر به جهش شدید قیمت مسکن به خصوص در کلانشهرها به واسطه نوسانات ارزی و هجوم نقدینگی به سمت این بازار شده تا گرانی‌ها نسبت به تامین نیاز مسکن جامعه بیشتر از هر زمان دیگری دامن زده شود.
افزایش قیمت مسکن در نیمه دوم سال ۹۶ و طی
سال ۹۷ انبوه‌سازان و سازندگان خرد را ترغیب به تعریف و شروع پروژه
پاورپوینت برنامه ریزی مسکن
دید کلی : 
پاورپوینت برنامه ریزی مسکن در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
توضیحات کامل : 
پاورپوینت برنامه ریزی مسکن در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
 
فهرست مطالب
مقدمه
برنامه ریزی مسکن و شاخص های مرتبط با آن
شاخص های اجتماعی و فرهنگی
شاخص های اقتصادی
شاخص های کالبدی
برنامه ریزی مسکن و تراکم ساختمانی
معیارهای تعیین تراکم
مزیت های تراکم ساختمانی در طرح های توسعه
برنامه ریزی و پیش بینی مسکن
تابع کل ت
وام مسکن
یکی از راه‌های رایج برای خانه‌دارشدن، دریافت وام مسکن و خرید ملک با آن است. بانک مسکن یکی از بانک‌هایی است که به صورت تخصصی در این زمینه وام می‌دهد. در ادامه به بررسی انواع وام‌هایی که بانک مسکن ارائه می‌دهد، و شرایط و قوانین دریافت این وام‌ها می‌پردازیم.
وام مسکن جوانان
وام مسکن زوجین
وام مسکن خانه اولی‌ها (وام مسکن یکم)
دریافت وام مسکن با اوراق بانک مسکن
وام ۲۰۰ میلیونی بانک مسکن (طرح ۱ و ۲)
وام مسکن جوانان
جوانان با حداقل سنِ
وام مسکن
یکی از راه‌های رایج برای خانه‌دارشدن، دریافت وام مسکن و خرید ملک با آن است. بانک مسکن یکی از بانک‌هایی است که به صورت تخصصی در این زمینه وام می‌دهد. در ادامه به بررسی انواع وام‌هایی که بانک مسکن ارائه می‌دهد، و شرایط و قوانین دریافت این وام‌ها می‌پردازیم.
وام مسکن جوانان
وام مسکن زوجین
وام مسکن خانه اولی‌ها (وام مسکن یکم)
دریافت وام مسکن با اوراق بانک مسکن
وام ۲۰۰ میلیونی بانک مسکن (طرح ۱ و ۲)
وام مسکن جوانان
جوانان با حداقل سنِ
افزایش قیمت مسکن در مقاطع زمانی  مختلف و بررسی آمار تولدها در هر اقلیمی نشان می‌دهد که ارتباط مستقیم و  معناداری بین قیمت مسکن و رشد جمعیت وجود دارد.
  
اگرچه رشد جمعیت و تصمیم خانوارهای ایرانی به فرزندآوری به عوامل متعددی مانند سطح درآمد  خانوار، میزان و تراز دخل و خرج و اختلافات طبقاتی بستگی دارد اما در  ایران، این تصمیم با قیمت مسکن و هزینه‌های مربوط به آن نمود پیدا می‌کند.
به گزارش مجله دلتا باتوجه به اینکه بخش زیادی از جمعیت کشور در
واسطه‌های ملکی می‌گویند به دنبال افت ۶۵ درصدی خرید و فروش مسکن، بازار
اجاره نیز دچار کسادی شده و عمده مستاجران قراردادهای خود را تمدید
می‌کنند؛ شیب افزایش قیمت‌ها نیز ملایم‌تر شده است.

به گزارش مشرق،
از ابتدای خردادماه امسال قیمت‌ها در بازار اجاره به تبعیت از جهش قیمت
مسکن رشد قابل توجهی داشت. دفاتر  املاک از افزایش ۲۰ تا ۷۰ درصدی نرخ‌های
پیشنهادی از سوی موجران خبر دادند. با این‌که روند رشد قیمت‌ها با توجه به
جامعه هدف بازار اجار
افزایش مجدد قیمت طلا و ارز، در روزهای گذشته موجب تشدید نگرانی خریداران و متقاضیان مصرفی مسکن شده و پیش بینی قیمت مسکن را دشوار کرده است.
کارشناسان اقتصاد مسکن پیش از این پیش بینی کرده بودند که قیمت مسکن در سال ۹۹ نمی‌تواند بیشتر از نرخ تورم افزایش رشد کند و این افزایش بسیار پایین‌تر از خط تورم خواهد بود، اما جهش بازار های طلا و ارز در روز های اخیر با این پیش بینی ها مغایر است.
به گزارش مجله دلتا بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، میانگ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

درآمد کده