نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین غذا برای پوست سالم

برخی از افراد از نعمت داشتن پوستی سالم و صاف برخوردارند اما برای بقیه ما این گونه نیست. اگر شما یکی از میلیون ها فردی هستید که از مشکلات پوست رنج می برند، قطعا حس ناامیدی ناشی از آن را درک می کنید. شما خواه آکنه و روزاسه دارید یا پوست خشک و چرب یا هر یک از سایر مشکلات بی شمار سلامت پوست، ما درک می کنیم و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.
سلامت پوست ما بسیار مهم است، آن هم نه فقط به دلایل زیبایی. آیا می دانستید که پوست در واقع یک عضو است؟ در حقیقت، آن
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. هر 21  الی  28  روز یک بار سلول های مرده پوست از سطح آن خارج می شوند. ما با انواع روش های نگهداری از پوست می توانیم این عمر را به 28 روز افزایش داده و هر 10
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. 
ادامه مطلب
 یکی از مهمترین نکات آرایشی و بهداشتی برای خانم ها لایه برداری پوست بدن است که متاسفانه خیلی ها به آن توجه نمی کنند و به همین دلیل با گذشت زمان دچار پیری پوست بدن می شوند. پاکسازی و مرطوب نگه داشتن پوست نکته اساسی برای داشتن پوستی سالم است.  پوست شما گاهی اوقات نیاز به درمان دارد امروز می خواهیم چند اسکراب بدن را برای داشتن پوستی سالم معرفی کنیم.

 
ادامه مطلب
آیا در صورت خود با مشکلاتی مانند آکنه، پوست چرب، چین و چروک، یا لکه های مرتبط با افزایش سن مواجه هستید؟ برخورداری از پوستی سالم و بی نقص مساله ای نیست که تنها با ژن های شما در ارتباط باشد و دنبال کردن یک روتین مراقبت از پوست خوب شامل پاکسازی، لایه برداری و مرطوب نگه داشتن پوست نیز اهمیت دارد.
ادامه مطلب
1- به جای آرایش به سلامت پوست صورت‌تان توجه کنید. شرط لازم و کافی برای استفاده نکردن از لوازم آرایش داشتن یک پوست سالم و باطراوت است. غذای سالم بخورید. بهداشت پوست‌تان را مراقبت کنید و مراقب جوش‌های مزاحم باشید.
 
2- پول لوازم آرایش را بدهید و یک صابون صورت خوب و یک شوینده مناسب برای پوست تهیه کنید.
 
3-یک لایه‌بردارملایم دارای spf بالا هم می‌تواند در صاف و سالم به نظر رسیدن پوست مفید باشد.
 
4-اغلب کرم‌های ضد پیری پوست برای خانم‌های زیر 30 سال
 
 اسیدهای چرب لینولئیک ، پالمیت ، استئاریک و اولئیک ، ترکیباتی هستند که روغنها را بر روی پوست شما تعادل می دهد
ویتامین های A ، E و F ، ویتامین های آنتی اکسیدانی که باعث گردش خون و رشد سالم سلول های پوست می شوند
تری گلیسیرید ، قسمت چربی پوست شما را تغذیه کرده و شرایط آن را تغذیه می کند
استیل استر ، قسمت مومی شی باتر باعث رطوبت پوست و مرطوب شدن آن می شود
ادامه مطلب
بهترین غذا برای پوست سالم
تغذیه برای سلامتی مهم است. یک رژیم غذایی ناسالم می تواند به متابولیسم شما آسیب برساند ، باعث افزایش وزن و حتی صدمه به اندام ها مانند قلب و کبد شما شود.
اما آنچه شما می خورید ، بر اندام دیگری - پوست شما نیز تأثیر می گذارد.
از آنجا که دانشمندان درباره رژیم و بدن بیشتر می آموزند ، به طور فزاینده ای روشن است که آنچه می خورید می تواند سلامت و پیری پوست شما را تحت تأثیر قرار دهد.
در این مقاله به 12 مورد از بهترین مواد غذایی برای
در این مقاله به مطالبی از جمله لیزر سفید کننده پوست به چه صورت است؟ روشن سازی پوست ، لیزر روشن کننده پوست ، تاثیر لیزر در روشن شدن پوست و موارد دیگر می پردازیم. داشتن پوستی سالم ، بی عیب و نقص و رویایی از زمان های قدیم آرزوی زنان و حتی مردان در سراسر جهان است و امرزه این رویا با کمک و  توانایی لیزر محقق شده است.
ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
جوانسازی پوست یکی از مهمترین دغدغه های اصلی در جمعیت بانوان بوده و راهکارهای متفاوتی به منظور ایجاد جوانسازی در پوست وجود داشته که از تاثیرات ویژه ای برخوردار می باشند. جوانسازی پوست به روش های متفاوتی می تواند پیری زودرس، چین و چروک، افتادگی، تیرگی و شل شدگی پوست صورت را برطرف نموده، جوانی و شادابی را به پوست شما بازگرداند.
اهمیت پوست سالم
پوست یکی از مهمترین و وسیع ترین ارگان های بدن می باشد که وظایف فیزیولوژیک فراوانی بر عهده داشته و در
کرم دست و صورت بیول عصاره Avoine Oat حجم 250 میلی لیتر یک نرم کننده با اثربخشی فوق العاده می باشد که برای مرطوب نگه داشتن پوست های خشک و حساس در طول شبانه روز بسیار مناسب است این کرم نرم کننده ی صورت دارای ویتامین های A ، E ، C که هر کدام نقش سازنده ای در سالم ماندن پوست دارند.
اگر نگاهی به میزان مفید بودن هر کدام از این ویتامین ها برای پوست بپردازیم می توان اینگونه بیان کرد که ویتامین A یکی از مهمترین فاکتورها برای هیدراته کردن پوست محسوب میشود در کن
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
                             
ماساژ و پوست
 
ماساژ پوست جریان خون زا تحریک می کند، در سلانتی و قابلیت ارتجاعی پوست نیز نقش مهمی دارد. 
استفاده از زوفن های مغذی و مالش پوست همچنین به حذف سلول های مرده سطح پوست و آب رسانی بهتر آن کمک می کنند.
 
تشخیص و درمان سرماخوردگی زمستانی
 
هوای سرد می تواند تاثیری بر بدن شما وارد کند با کاهش دما ، رطوبت موجود در پوست شما نیز کاهش می یابد. این می تواند به بثورات زمستانی منجر شود. بثورات زمستانی ناحیه ای از پوست تحریک شده است. این اغلب در اثر خشکی پوست ایجاد می شود. حتی اگر بقیه سالهای سال پوست سالم دارید ، ممکن است در فصول سرد سال دچار بثورات زمستانی شوید. این بیماری شایع است و اغلب سال به سال عود می کند. اکثر افرادی که در آب و هوای سرد زندگی می کنن
جسد یک مرد بخاطر نوشته شدن کلماتی عجیب و جادویی روی پوست بدنش باعث ایجاد جنجال در بین مردم شده است ! چرا که کل بدن این مرد بعد از سالها از فوتش تجزیه شده و پوسیده بجز پوست شکم او که همچنان سالم باقی مانده است ! کسانی که این جنازه را پیدا کردند در حال تمیز کردن و مرتب کردن قبرستانی دوردست در موکداهان در مرز بین تیلند و لائوس بودند.این نکته در مورد پیدا کردن جنازه تعجب داشت که کل بدن جنازه در زیر خاک در حال تجزیه بوده است اما پوست روی شکم آن هیچ آسی
مراقبت های پوستی در منزل :
 
ممکن است شما شک کنید که پوست خشک ، روغنی یا حساسی دارید ، اما آیا نوع پوست خود را واقعا می شناسید؟ دانستن نوع پوست واقعی شما می تواند دفعه بعد که در راهرو لوازم آرایشی قرار دارید کمک کند. در حقیقت ، استفاده از محصولات نادرست - و یا حتی هک های رایج در اینترنت - برای نوع پوست شما می تواند آکنه ، خشکی یا سایر مشکلات پوستی را بدتر کند.
برای یادگیری ادامه دهید:
نحوه ساخت روال مراقبت از پوست خودنحوه درمان نگرانی های خاص پوست
دستگاه جوان سازی پوست اراف مینی MINI R F
 
رفع جای جوش و جای زخم
بهبود و درمان ترک‌های پوست
لایه‌برداری و جوانسازی پوست صورت
درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل
لیفت و بالا کشیدن پوست در تمامی نواحی بدن
بهبود روزاسه و رگ‌های نمایان در زیر پوست صورت
جوانسازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی دست
بهبود رنگ و بافت پوست:رمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست
رفع زائده‌های پوستی، آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی و روشن کردن پوست صورت
د
داشتن پوستی سالم و شفاف ارزوی هر فردی هست. از آنجایی که پوست صورت یکی از قسمتهای بدن است که بیشتر در معرض توجه و دید است ، تاثیر زیادی در جذابیت فرد خواهد داشت. پوست صورت همیشه در معرض هوای گرم و سرد و یا نور آفتاب قرار دارد و بسیار لطیف و آسیب پذیر می باشد، توجه به سلامت و بهداشت آن نیز بسیار مهم است. 
ادامه مطلب
فصل‌های پاییز و زمستان در کانادا، سرمای سختی دارند، این موضوع از هیچ‌کس پنهان نیست و وقتی صحبت از پوست می‌شود، این تغییر فصل‌ها کاملا مشخص هستند. فصل سرما می‌تواند عوارضش را با ایجاد چالش‌های مختلف برای پوست‌تان، نشان دهد. از فصل سرما جان سالم به در ببرید و با استفاده از این توصیه‌ها و محصولات، پوست‌تان را شفاف و درخشان نگاه دارید.
ادامه مطلب
پوست خشک بیشتر یک نوع پوست است تا این که یک شرایط یا بیماری پوستی باشد و هر فردی با آن مواجه نیست.افراد بسیاری طی ماه های سرد زمستان از خشک شدن پوست خود شکایت می کنند. اما بین پوست خشک و پوست کم آب یا دهیدراته تفاوت های وجود دارد و آگاهی از این که چه چیزی آنها را از هم متمایز می کند می تواند به رسیدگی بهتر به شرایط پوست کمک کند.

ادامه مطلب
یک متخصص پوست
و مو با بیان اینکه: پرهیز از نور آفتاب و مصرف ضدآفتاب مناسب با پوست یکی از راه
های ساده و مهم جلوگیری از پیری زودرس پوست است به مهترین راه های طبیعی برای
داشتن پوست سالم و جوان اشاره کرد.
 
 
دکتر محمد
رضوانی گفت:« پیر شدن پوست یک پروسه طبیعی است که با افزایش سن و تابش نور آفتاب و
عوامل آسیب رسان به پوست، از میزان سلول های فیبروبلاست یا سلول های سازنده الیاف
کشسانی پوست کاسته شده در نتیجه پوست شروع می کند به از دست دادن قدرت کشسانی
۱. راهی برای داشتن موی سالمروغن مار نه تنها برای پوست بلکه برای مو نیز مفید است. اسیدهای چرب امگا۳ موجود در روغن مار برای جلوگیری از ریزش مو و تامین مواد مغذی برای پوست سر – از طریق افزایش سلامت فولیکول‌های مو – موثر است. بنابراین می‌توان از  مشکلاتی مانند ریزش مو، شوره و بی‌طراوتی مو جلوگیری کرد.۲. مو را مرطوب می‌کندروغن دوست خوبی برای زیبایی طبیعی مو به حساب می‌آید. بنابراین، باور بر این است که استفاده از روغن مار  در مرطوب ساختن مو موث
آنچه که باید در مورد کرم دست و صورت شون گیاهی باعصاره بادام حجم 150میلی لیتر بدانیم
همانطور که می دانید برای داشتن پوست سالم و درخشان در طول زندگیتان نیازمند یک سری مراقبت های همیشگی هستید که استفاده روزانه و مکرر از یک کرم مرطوب کننده که سازگار با پوست شما باشد حرف اول را خواهد زد.
و اما با نگاهی به کرم دست و صورت شون گیاهی باعصاره بادام حجم 150میلی لیتر می توان گفت عصاره بادام موجود در این کرم یکی از عوامل موثر در نرم نگه داشتن پوست است که به
برای پوست سالم چه کنیم؟
 
 
ضخامت پوست در نواحی مختلف بدن از 5/1 تا 4 سانتیمتر متغیر است پوست بزرگ ترین اندام است قادر به ترمیم خودش می باشد و به گرما نور و لامسه از طریق پایانه های اعصاب و عروق خونی ای که در لایه داخلی اش قرار دارد حساسیت نشان می دهد ظاهر پوست بر اساس سلامت جسم و روح فرد متغیر است و میتواند بیانگر علایم بسیاری از بیماری ها باشد.
 

 
پژوهش ها در مورد پوست نشان داده است که رژیم غذایی می تواند نقش عمده ای در حفظ سلامت پوست بازی کند م
 
چیست؟
در میکرودرم ابریژن پوست، یک لایه از پوست شما سمباده کشیده می شود و به جای آن یک لایه پوست تازه جایگزین می شود. این سمباده کشیدن با کریستالهایی ظریف انجام میشود که بر روی پوست اسپری می شود. این کار بهترین روش برای مشکلاتی از جمله کدر شدن پوست، تیرگی پوست، لکه های قهوه ای، و لکه های ناشی از افزایش سن است.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
ترفندهای ساده برای داشتن پوستی شاداب
 
 
با وجودآنکه نوشیدن آب برای داشتن پوستی سالم ضروری است اما آبرسانی مداوم باعث نرم ومرطوب شدن بیشتر پوست وجوانتر به نظر رسیدن آن نمی شود میزان رطوبت موجوددر پوست شما بیش از هر چیز به این عوامل بستگی دارد:1-میزان رطوبت موجود در هوا 2-مدت زمانی که در آفتاب می گذرانید.
 

 
3-تعداد دفعاتی که روزانه پوست خود را میشویید 4-نوع صابون و مواد شوینده ای که استفاده می کنید.بعد از حمام و زمانی که هنوز پوست شما مرطوب است
برخی از مهم ترین خواص عسل برای پوست
اکثر ما عسل را به‌عنوان یک ماده ی سالم و شیرین‌کننده‌ می‌شناسیم و از خواص عسل برای پوست اطلاعی نداریم، اما باید بدانید که ترکیبات عسل می‌تواند برای پوست و مو هم مفید باشد. این ماده ی طبیعی مجموعه‌ای از شهدگل‌ها، صمغ و گرده‌ی گل است که به حفظ رطوبت و جلوگیری از پیری کمک می‌کند. علاوه بر این عسل طبیعی ترکیبی از مواد مغذی، آنتی‌اکسیدان‌ها و عناصر شفابخشی‌ است که می‌تواند به سلامت پوست و موی شما کمک کند
بآید پوست رو مرطوب نگهـدآرید می تونید صورتتون رو هر روز با آب سرد بشورید تآ منآفذ پوست بسته بشهچند تآ قرص آسپرین رآ با آب ترکیب و چند دقیقهـ روی صورت بذآرید تآ سلول هآی مرده صورت رو حذف و چربی یآ فرو رفتگی هآی پوست رو از بین ببره
یکی از مهیج ترین و شادترین سرگرمی ها در فصول گرم سال استفاده از استخر است.
اما در کنار این تفریح عوامل دیگری وجود دارند که باعث سالم بودن این تفریح می شوند و آن آب سالم و عاری از میکروب است.برای ضد عفونی کردن آب باید از مواد ضد عفونی کننده استفاده کرد.
کلر قویترین ماده ضد عفونی کننده است که در استخرها استفاده می شود و می تواند باعث تخریب پیوستگی مولوکلی و سطوح بیرونی ویروس ها و باکتری ها شود. کلر دارای قدرت تمیز کنندگی و استریل کردن استخرهای شن
چسب زدن بینی بعد از عمل به خصوص می تواند برای افرادی که ضخامت پوستشان زیاد یا متوسط است، مفید باشد. بیمارانی که پوست اینچنینی دارند، کمی بیش از حد معمول طول می کشد تا پوست بینی شان بعد از جراحی منقبض و جمع شود. بعلاوه، پوست آنها بیشتر از بقیه مستعد تشکیل بافت زخم بین ساختار غضروفی / استخوانی و پوست است. اگر قبل از جمع شدن کامل پوست، بافت زخم در زیر پوست تشکیل شود، از منقبض و کوچک شدن آن جلوگیری خواهد کرد.
تاثیر پوست بینی در جراحی
ادامه مطلب
 
پکیج پاورپوینت سبک زندگی سالم
کاربران عزیز ، محتوای این فایل شامل پاورپوینت جامع با موضوع سبک زندگی سالم در 58 اسلاید بهمراه پاورپوینت خانواده و سبک زندگی سالم در 14 اسلاید و پاورپوینت چالش های ترویج سبک زندگی سالم و راهکارهای آن در 29 اسلاید ،پاورپوینت شیوه زندگی سالم در 145 اسلاید و همچنین پاورپوینت شیوه زندگی سالم  Healthy Lifestyle در 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دانلود و دریافت نمائی
 
چگونه انجام می شود؟
میکرودرم ابریژن در مطب پزشک یا کلینیک تخصصی پوست انجام می شود. در این روش، بلورهای ریزی بر روی پوست اسپری می شوند که به آرامی لایه بیرونی پوست را حذف می کند. این روش به هیچ وجه روشی تهاجمی نیست. بنابراین لازم نیست از بی حس کننده استفاده شود. میکرودرمی پوست یک روش جوان سازی و لایه برداری پوست است که پوست را نرم تر و روشن تر می کند.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
پوست بینی سه نوع مختلف دارد
: ۱.نازک ۲.نرمال ۳.زخیم
در عمل جراحی نوع پوست بینی هیچ گونه تغییری نمیکند ولی نوع پوست بینی در نتیجه جراحی تاثیر زیادی دارد . افرادی که پوست بینی بسیار نازک یا بسیار زخیم دارند نتیجه دلخواه خود را از عمل به دست نمی آورند.
از معایت پوست نازک میتوان به این موضوع اشاره کرد که بعد از عمل عیب های ریزی که توسط جراح ممکن از به وجود بیاید فورا نمایان میشود ، این پوست بیشتر در معرض قرمز شدن و بروز مویرگ های روی پوست است و همچین
ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست
برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.
فواید زرده تخم مرغ برای پوست
زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.
به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.
ماسک های چهره ی زر
ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست
برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.
فواید زرده تخم مرغ برای پوست
زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.
به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.
 
ماسک های چهره ی
راه های استفاده از روغن های طبیعی :
 
برای مو ،
پوست ،
پا ،
گوش و موارد دیگر
پوست خشک
پاهای ترک خورده
موم گوش
یبوست
مراقبت نوزاد
شوره سر
روغن معدنی می تواند برای تعدادی از شرایط مختلف تسکین یابد. توانایی آن در روانکاری ایمن و جلوگیری از رطوبت در فرار از پوست ، آن را به یک درمان خانگی منعطف تبدیل می کند.
خواندن را ادامه دهید تا در مورد تمام راه هایی که می توانید از روغن معدنی استفاده کنید ، از تسکین یبوست و پاهای ترک خورده گرفته تا خلاص شدن از شر ش
هدف دین، سالم سازی عمل انسان است؛ البته اما این سالم سازی و پاک سازی را از فکر او آغاز می نماید؛ پس کردار سالم انسانی همراه با فکر سالم است که مراد دین است و تحقق کردار از کانال فکر سالم برای دین ارزشمند خواهد بود.
ادامه مطلب
فواید وازلین برای مژه ها
هیچ فرآورده نفتی از جمله وازلین نمی تواند باعث رشد سریع یا ضخیم تر شدن مژه ها شود. اما خاصیت قفل کننده رطوبت وازلین مزایایی را برای مژگان ایجاد می کند که ممکن است باعث شود آنها سالم تر و شاداب تر به نظر برسند.
بیایید ببینیم که چگونه می توانید از وازلین برای رطوبت ایمن پوست و مو ، از جمله پوست نازک پلک ها و مژه ها استفاده کنید.
درباره این مارک ژله نفتیوازلین از بنزینوم صد درصد خالص ساخته شده است. این یک ماده اصلی خشک پوست
پیوند پوستی چیست؟
 
پیوند پوست یک عمل جراحی است که شامل از بین بردن پوست از یک ناحیه از بدن و جابجایی آن یا پیوند دادن آن به ناحیه دیگری از بدن است. این عمل ممکن است در صورتی انجام شود که بخشی از بدن شما به دلیل سوختگی ، آسیب دیدگی یا بیماری ، پوشش محافظتی از پوست خود را از دست داده باشد.
پیوندهای پوستی در بیمارستان انجام می شود. بیشتر پیوندهای پوستی با استفاده از بیهوشی عمومی انجام می شود ، به این معنی که در تمام مراحل خواب خواهید بود و هیچ دردی
ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست
برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.
فواید زرده تخم مرغ برای پوست
زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.
به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.
ماسک های چهره ی زر
ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست
برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.
فواید زرده تخم مرغ برای پوست
زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.
به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.
 
ماسک های چهره ی
میکرودرمی پوست
با آنکه میکرودرم کردن برای بیمار کاری سبک است اما مراقبت های پس از آن نقش مهمی در اثربخشی آن دارد. از آنجاییکه با عمل میکرودرمی پوست، لایه محافظ پوست بطور موقت برداشته می شود، بنابراین، پوست در روزهای اول بسیار آسیب پذیر است. مخصوصا در برابر اشعه آفتاب. به همین دلیل است که متخصصان پوست بهترین فصل میکرودرمی پوست را پاییز و زمستان می دانند تا شدت نور خورشید کمتر باشد.
 
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
جراحی بینی گوشتی
جراحی بینی گوشتی چیست ؟
به بینی که حاوی غدد چربی زیادی باشد و پوست بینی ضخیم باشد بینی گوشتی گفته می شود ، پوست بینی به سه گروه بینی با پوست نرمال ، بینی با پوست ضخیم و بینی با پوست ضخیم تقسیم بندی می شود.
 
به شکل کلی بینی از سه بخش تشکیل شده است :پوست بینیبافت های زیر پوست بینینوع پوست پوشاننده روی بینیویژگی بینی های گوشتیپره های بینی برجسته و پهن می باشند.دارای ظاهری گرد هستندچربی پوست بینی های گوشتی زیاد می باشدغضروف بینی
نحوه استفاده از روغنهای اساسی
 
 
پخش کننده
استنشاق
تبخیر خشک
روی پوست خود
حمام و دوش
رطوبت ساز
اقدامات احتیاطی
فواید
خلاصهروغنهای اساسی عصاره های طبیعی بسیار غلیظی از برگ ، گل و ساقه گیاهان هستند.
رایج ترین روش برای استفاده از روغنهای ضروری استنشاق آنها ، هم به دلیل رایحه شگفت انگیز و هم از نظر خواص درمانی آنها است. اما آنها همچنین می توانند در دیفیوزرها و رطوبت سازها استفاده شوند ، همچنین با روغن حامل رقیق شده و به پوست بمالند.
روغنهای اسا
خواص شیر و عسل
خواص
شیر و عسل آنقدر زیاد است که میتوان گفت مصرف آن یکی از بهترین راه ها
برای سلامت و بهبود بدن می باشد. با توجه به اینکه هریک دارای مقدار زیادی
ویتامین و مواد معدنی می باشند، معجون شیر با عسل یک روش خوب برای کاهش
مصرف شکر و کمک به تغذیه سالم تر برای بدن است. برای افرادی که دارای اضافه
وزن هستند، عسل نه تنها خطر مرض های قلبی عروقی را کاهش می دهد، بلکه از
افزایش وزن نیز جلوگیری می کند. مخلوط شیر و عسل باعث به وجود آمدن یک غذای
بس
کوکیوتن چیست؟
اگرچه نام آن ممکن است مانند یک ربات از فیلم علمی تخیلی بنظر برسد اما کوکیوتن در واقع یک آنزیم و آنتی اکسیدان طبیعی است که به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود. اغلب به آن به عنوان کوآنزیم کیوتن اشاره می شود. آن به طور طبیعی در هر سلول و بافت در بدن های ما وجود دارد و در بسیاری از فرایندهای بیولوژیکی دخیل است.
در درجه اول برای خنثی سازی رادیکال های آزاد، حمایت از سطوح انرژی و سالم نگه داشتن پوست به کار می رود. افراد سالم جوان، به ط
مراقبت از پوست: 5 نکته برای پوست سالم
مراقبت خوب از پوست - از جمله محافظت در برابر آفتاب و تمیز کردن ملایم - می تواند پوست شما را سالم و درخشان نگه دارد.
توسط کارکنان کلینیک مایووقت لازم برای مراقبت فشرده پوست ندارید؟ شما هنوز هم می توانید با عمل به اصول اولیه خود را ترسو کنید. مراقبت مناسب از پوست و انتخاب سبک زندگی سالم می تواند به تأخیر در پیری طبیعی و جلوگیری از بروز مشکلات پوستی کمک کند. با این پنج نکته بی معنی شروع کنید.
1. از خود در برابر آف
ماسک های زیباییماسک ها موادی هستند که معمولاً از محصولات طبیعی تهیه می شوند و برای پاکیزه کردن، خروج مواد زائد از منافذ پوستی، نرم کردن و لطیف کردن پوست  ، به کار می روند. هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد.

ادامه مطلب
خواص آسپرین برای پوست و زیبایی
ماسک آسپرین و عسل فواید زیادی برای پوست‌های مختلف دارد، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و به شادابی و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند، همچنین این ماسک خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد آکنه نیز دارد، تهیه ماسک عسل و آسپرین بسیار ساده است و موجب درخشندگی و طراوت پوست می‌شود.
وقتی شما آسپرین و عسل را با یکدیگر ترکیب می‌کنید ماسکی حاصل می‌شود که موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست، درخشش و طراوت بیشتر می‌شود.
ما معتقدیم که سلامت و زیبایی مو تأثیر زیادی در زیبایی ظاهری ما دارد. ، پوست و ناخن ویتامین‌های Soft gel با روغن آرگان، باکتری قوی بیوتین برای مراقبت از مو و پوست و ناخن، ویتامین C برای تولید کلاژن و ویتامین E برای کمک به پوست پررنگ پوست، اسید هیالورونیک. آن‌ها حاوی توازن مناسب مواد مغذی برای کمک به مراقبت از موهای شاداب، ناخن های شاداب و پوست سالم هستند.
مو را چند بار در هفته شستشو دهید بخصوص افرادی که موهای چرب دارند اگر تند عمل شستشو را انجا
این محصول بی نظیر دارای بالاترین قدرت برای حفاظت پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA می باشد. وقتی پوست شما طولانی مدت در معرض اشعه خورشید قرار گیرد، نه تنها موجب سوختگی پوست شده بلکه خشکی پوست و از دست دادن رطوبت آن را نیز به همراه دارد. این فرمول جدید حاوی هامکتانت های قدرتمند است که از دست دادن رطوبت پوست را کاهش می دهد. با دارا بودن ژل تثبیت شده آلوئه ورا و دیگر عوامل نرم کننده پوست، این محصول احیا کننده پوست شماست. با استفاده از این محصول، از
بهترین مرطوب کننده ها برای پوست خشک
بررسی اجمالی :
مرطوب کننده های با کیفیت می توانند به تسکین و ترمیم پوست خشک ، خارش دار و تحریک شده کمک کنند. اما با وجود بسیاری از مرطوب کننده های موجود در بازار ، چگونه می توان یکی از آنها را پیدا کرد که برای شما مفید باشد؟ این موضوع معمولاً به یک موضوع ترجیح شخصی می رسد. شما ممکن است انتخاب کنید که تعداد کمی در دست داشته باشید تا متناسب با نیازهای مختلف شما باشد. خواندن 10 مورد از بهترین مرطوب کننده های پوست
چگونه پوست صورت و گردن خود را سفت نماییم ؟
 
 
چرا آویزهای پوستی
درمانهای خانگی
کرم ها و لوسیون ها
یوگا صورت
دستگاههای منزل
مکمل های کلاژن
ضد آفتاب
آب آشامیدنی
رویه های داخل دفتر
اثربخشی
کاندیدای خوب
پیر شدن به معنای آشنایی بهتر با خود ، درک و آرامش با جایگاه خود در جهان و یادگیری درسهایی از فروتنی ، فضل و خرد است که تنها سالهای زندگی می تواند شما را آموزش دهد.
پیری همچنین به معنای تغییر در بدن شما ، به خصوص ظاهر صورت و پوست شما است.
برای یافتن
امام صادق  ع فرمود سالی حسن بن علی ع پیاده بمگه رفت و پاهایش اماس کرد  یکی ار غلامانش  عرض کرد  اگر سوا ر شوی این اماس فرو نشنید  فرمود نه وقتی باین منزل  رسیدیم سیاه پوستی پبش تو اید وروغنی همراه دارد تو از اوبخر و چانهنزن  غلام عرضکرد.  پدر ومادرم قربانتما بهیچ منزلی واردنشدیم که کسی انجاباشد واین دوا را بفدوشد  فرمود چرا ان مرد در جلو تو است نزدیک ان منزلی پس یک میل  2 کیلو متر راه رفتندان سپاه پوست  پیدا. شد اماحسن ع بغلامش فرمودنزد این مر
پوست پس از اپیلاسیون با موم لطیف تر می شود. این، یکی از بهترین فواید استفاده از موم است. وقتی موم روی پوست قرار می گیرد به سرعت شروع به خشک شدن می کند و در فاصله خشک شدن موم تا جدا کردن آن، سلول های خشک شده و مرده ی پوست به موم می چسبند و همراه آن جدا می شوند، در حالی که وقتی از تیغ یا کرم های موبر استفاده می کنید این اتفاق به این شکل رخ نمی دهد. در برخی موم ها برای ایجاد خاصیت مرطوب کنندگی از آلوئه ورا یا کره نیز استفاده می شود. پس اپیلاسیون با موم
کرم روز آلوئه ورا
جوان کننده و لیفتینگ ٬ آبرسان قوی ٬ از بین برنده خطوط و چروک های صورت ٬ بهبود گردش خون مویرگی و متابولیسم پوست  ٬مراقبت از پوست در طول شبانه روز با اثرات جوان کنندگی و ضد افتادگی پوست صورت و گردن ، سفت کننده ٬ مرطوب کننده ٬ تغذیه کننده پوست ٬ تنگ کردن منافذ باز پوست ٬ مناسب برای زیر آرایش.
 
Aloe Fleur de Jouvence - Firming Day Lotion
لوسیون تقویت کننده روزانه، شاهکاری در مراقبت های پوستی است که فرمولی ویژه جهت استفاده در مجموعه رژیم زیبایی الو
بدون شک پوست یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ارزیابی زیبایی افراد، به خصوص خانم‌ها به حساب می‌آید. عوامل مختلفی وجود دارند که هم بر روی ویژگی‌های محافظتی پوست و هم زیبایی آن تاثیرگذارند. اگر افزایش سن و تاثیرات غیرقابل انکاری که بر روی شادابی پوست دارند را کنار بگذاریم، عواملی مانند تابش مستقیم نور خورشید، سردی و گرمی هوا، خشکی پوست، حساسیت‌ها و بسیاری از موارد دیگر می‌توانند به مرور پوست شما را در معرض مشکلات مختلف و گاها جدی قرار دهند. در
پوست یکی از مهمترین اعضای بدن است و هر ساله افراد زیادی با بیماری های پوستی درگیر میشوند لکه های تیره پوست بیماری شایعی است که میتواند در هر سنی ظاهر شود. اگر این لکه ها بر روی پوست شما هم وجود دارد نگران نباشید. با روش های ساده ای که در زیر گفته می شود می توانید به راحتی و در کمترین زمان این لکه ها را از بین ببرید.
ادامه مطلب
چه عواملی باعث ایجاد پوست خشک می شود ؟
 
خشکی پوست ، که بعضاً به عنوان پوست خاکی شناخته می شود ، می تواند قسمت های مختلف بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد. برای برخی افراد ، خشکی پوست فقط یک اذیت جزئی است. برای دیگران ، می تواند منجر به خارش ناراحت کننده ، ترک خوردگی یا سوزش شود. دلایل زیادی برای پوست خاکی وجود دارد ، از آب و هوا تا شرایط اساسی پزشکی.
بیایید برخی از دلایل پوستی پوست ، نحوه درمان آن و راه های جلوگیری از آن را بررسی کنیم. همچنین عادات رو
 
بیشتر خانم‌ها در طول روز از محصولات آرایشی استفاده می‌کنند و این مواد شیمیایی ساعت‌ها بر روی پوست و چشم‌هایشان می‌ماند. پاک کردن آرایش یک مسئله مهم و حیاتی برای حفظ سلامتی پوست است و درصورتی‌که به درستی انجام نشود به شادابی و جوانی پوست لطمه می زند. در این راستا به شما پیشنهاد می‌دهیم از محصولات باکیفیتی برای پاک کردن آرایش پوست و چشمتان استفاده کنید تا پوست سالم‌تر و شاداب‌تری داشته باشید. بهتر است در پایان روز و قبل از خواب، صورت خ
چند راه حل ساده برای مراقبت از پوست
با ادامه جنگ صلیبی برای محصولات زیبایی تمیز ، مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست که قبلاً استاندارد به حساب می آمدند به درستی مورد تردید قرار می گیرند.
به عنوان مثال پارابن ها را بگیرید. اکنون که می دانیم مواد نگهدارنده یکبار محبوب نیز به عنوان بالقوه سرطان زا درون ریز سرطان زا محسوب می شوند ، مارک های زیبایی آنها را از فرمول های خود حذف کرده و برچسب های بدون پارابن را به همه چیز می زنند. در مورد فتالات ، سولفا
روش های سفید کردن پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از نظر پزشکی ، نی
 
 میکرودرم ابریژن چیست 
میکرودرم ابریژن به منظور جوانسازی پوست و شفاف سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد در این روش چین و چروک پوست و لکه های غیر مادرزادی از بین می روند و ظاهر زیبایی در پوست صورت ایجاد می شود. در این روش پوست فرد با یک ماده بی ضرر به نام پودر اکسید آلومینیوم در تماس بوده کریستال های ریز موجود در این ماده موجب سابیده شدن پوست می شوند و در نتیجه بافت های مرده از بین می روند و پوست صورت ترمیم می شود و فرد به یک پوست جوان و شاداب
علت خارش پوست بدن :
 
پوست خشکداروهااختلالات تیروئیدبیماری کلیویبیماری کبدمشکلات پانکراسنارسایی کمبود آهناختلالات عصبیسرطانمسائل بهداشت رواناچ آی ویتشخیصدرمانهای خانگیچه زمانی به پزشک مراجعه کنیدبردنپوستی خارش که به آن خارش نیز گفته می شود ، یک بیماری شایع است که باعث می شود شما بخواهید خود را خراشیده کنید تا مقداری از خارش را تسکین دهید. بسیاری از موارد پوستی خارش به خودی خود و بدون درمان از بین می روند.
بیشتر آنها به دلیل نوعی سوزش پ
تنها کثیف بودن پوست منجر به بروز آکنه و جوش نمی شود، بلکه بسیاری از انواع لکه ها و جوش های پوستی به دلیل شستشوی زیاد پوست به وجود می آیند، زیرا شستشوی زیاد سبب تحریک پوست می شود. مواد شوینده پوست، مثلا صابون ها، حاوی مواد شیمیایی هستند که تماس بیش از اندازه این مواد با پوست منجربه کاهش سلامت پوست و در نتیجه بروز لکه ها و جوش های پوستی می شود.
می توان مناطق مستعد بروز جوش های پوستی را با یک پاک کننده‌ی ملایم و آب گرم، روزی دو بار شست تا تحریک پوس
خواص حنا برای مو بسیار است و در کشور های جنوبی آسیا طرفداران بسیاری دارد. اکثرا از حنا برای رنگ کردن مو استفاده می شود و رنگ آن قهوه‌ای مایل به قرمز برای موهای مشکی است. سال های زیادی است که حنا از محبوب ترین گیاهان در هند است. اگر فکر می‌کنید حنا فقط برای رنگ کردن مو کاربرد دارد، باید طرز فکرتان را عوض کنید. از حنا استفاده‌های زیادی می شود که هر کدام از آن‌ها، پوست سر را سالم و موی شما را قوی تر میکند و همچنین برای سلامت عمومی بدن تان بسیار مف
پوست چرب خود را با گیاهان دارویی درمان کنید
 پوست بدن انسان‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتیه، پوست چرب یا خشک یه امر طبیعی در بین همه است. هر کدوم جداگانه باعث بروز مشکلاتی میتونن بشن. چرب بودن پوست
 تا یه حدی خوبه، اما اگه پوستتون بیش از حد چرب باشه مشکلاتی رو بوجود میاره. برای پوست‌های چرب دارو‌های گیاهی زیادی وجود داره که میتونه بهتون کمک کنه تا چربی 
پوست کنترل بشه. در مطلب زیر تعدادی از روش‌های طبیعی برای درمان پوست چرب رو باهاتون به اشتر
پاکسازی پوست در منزل
صورتت را بشوی
پاک کنید
یک مبارز آکنه بمالید
مرطوب کنید
لایه برداری
خوب بخوابی
به آرایش توجه کنید
دست نزنید
آروم باش
دوباره شکر را برش دهید
سیگار کشیدن را ترک کن
خط پایینبعضی اوقات دشوار است که بدانید پوست شما واقعاً باید تا حد امکان سالم باشد. ما هر روز با بازاریابی اعتیاد به مواد مختلف برای مراقبت از پوست و محصولات آرایشی و همچنین مشاوره در مورد تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی و سایر معلمان زیبایی بمباران می کنیم.
بنابر
آدم سالم، آدمی است که با خودش و با آدمهاى اطرافش در حال جنگ و ستیز نیست،نتیجتاً حضورش به آدم انرژى میدهبیشتر از اینکه انتقادگر باشه، مشوقه!بیشتر از اینکه منفى باشه، مثبته!بیشتر از اینکه متکبر باشه، متواضعه!بیشتر از اینکه بخواد خودنمایى کنه، دوست داره در یک فضاى اشتراکى، دیگرانو ببینه و همینطور خودش دیده بشه!با آدم سالم، شما بهترین بخش وجودتون بیرون میاد،آدم سالم زیباییهارو میبینه و به زبون میاره!آدم سالم خوش خلق هستش، مزاح و طنز خوبى دا
چگونه مو و پوستی سالم داشته باشیم ؟
 
پوست شفاف، موهای درخشان و ناخن های قوی تنها از یک آرایشگر بر نمی اید.
شما تنها از همین امروز نیزمی توانید به طور طبیعی پوست، مو و ناخن های خود را منحصر به فرد کنید.
از آنجا که مو، پوست و ناخن مربوط به یک سیستم بیولوژیکی یا پوششی است و از پروتئین ها و سلول های مشابه ای تشکیل شده اند،
بنابراین بسیاری از روش هایی که برای رشد یکی از انها موثر است احتمالا همه سه را بهبود می بخشد.
 
چگونه مو و پوستی سالم داشته باشی
پوسته پوسته شدن پوست و علت های آن :
پوسته پوسته شدن چیست؟
پوسته پوسته شدن پوست از بین رفتن لایه بیرونی اپیدرم در پوسته های بزرگ و در مقیاس است. پوست خشک و ترک خورده به نظر می رسد ، گرچه خشکی پوست همیشه مقصر نیست. پوسته پوسته شدن پوست نیز گفته می شود:
افت مقیاس
پوسته پوسته شدن
پوست لایه برداری
پوست پوسته پوسته شده
پوسته پوسته شدن پوست ممکن است فرد را به خود آگاهی دهد ، خصوصاً اگر روی دست ، پا ، صورت یا سایر نواحی قابل مشاهده باشد. مقیاس ها می توانن
چگونه تغذیه ی سالمی داشته باشیم ؟
تغذیه سالم ارتباط تنگاتنگی با سلامتی انسان دارد و هر چیزی که با سلامتی انسان ارتباط داشته باشد دارای اهمیت است. تغذیه سالم به معنای محدودیت های شدید غذایی ، لاغر ماندن و یا محروم کردن خودتان از غذاهایی که دوست دارید نیست.


بلکه به معنی حس عالی بودن، داشتن انرژی بیشتر، بهبود سلامتی و روان سالم شما است. اما با استفاده از این نکات ساده که در بخش تغذیه سالم در " نوین کالا روز" خواهیم گفت ، می توانید رژیم غذایی خو
یکی از مشکلات فصل های گرم براق شدن پوست است که باعث می شود پوست شما بسیار ناخوشایند جلوه کند. اما مقابله با این مشکل نیاز به استفاده از لوازم آرایشی و یا شستن بیش از حد پوست ندارد. با رعایت نکاتی که در ادامه گفته می شود می توانید پوستی درخشان اما غیر چرب در تمام ماه های سال داشته باشید.
 
ادامه مطلب
 
کرم نرم کننده و مرطوب کننده
کرم نرم کننده و مرطوب کننده و همچنین ضد آفتاب برای حفظ و نگه داری و داشتن پوست سالم در حوزه بهداشت و سلامت پوست تولید می شوند که هر کدام با فرمول مخصوصی و بسته به نوع پوست، بعضی مناسب پوست های چرب ، بعضی برای پوست های خشک و بعضی برای پوست های حساس قابل استفاده می باشند.
تمامی افراد دارای نوع پوست های مختلف هستند ممکن است بعضی دارای پوست خشک و بعضی دارای پوست چرب و همچنین تعدادی دارای پوست معمولی باشند پس در انتخاب
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
میوه‌ها سرشار از مواد مغذی‌اند و برای سلامتی و زیبایی فواید شگفت انگیزی دارند. اما پوست میوه نیز مانند خود میوه خواصی دارد.
 
پوست پرتقال
پوست پرتقال برای کاهش وزن بسیار مفید است و به عنوان لایه برداری طبیعی و موثر برای سفید کردن پوست عمل می‌کند. پوست پرتقال، به سلامت دهان، تسکین مشکلات تنفسی، پیشگیری از یبوست و برطرف کردن سوزش معده کمک می‌کند. پوست پرتقال از سرطان پیشگیری می‌کند و ریسک بیماری قلبی را پایین می‌آورد.

ادامه مطلب
عوارض جانبی کرم های سفید کننده پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از
آفتاب سوختگی، خشکی پوست ، چین و چروک افتادن، زبر شدن ، تیره شدن از عوارض اثرات اشعه مضر نور خورشید بر روی پوست بدن است . کرم سنتی و طبیعی حلما علاوه بر جلوگیری از خرابی پوست ، منافذ خالی پوست را پر نموده و سلولهای پوست را تقویت و پوستی صاف و روشن را به شما ارمغان میدهد
یکی از پیشرفته ترین محصولات کمپانی فوراور آمریکاست.
کار اصلی این محصول آبرسانی به اعماق پوست است.
هنگام استفاده آب به اعماق پوست شما میرسدو از ریشه بازسازی میکند.
پس از استفاده از آن نیاز به شستشوی پوست ندارید
در جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک خیلی موثر است
مناسب همه ی پوستها به ویژه افراد با پوستهای خشک
خشکی پوست رو کامل از بین میبرد و باعث شادابی میشود
پس از استفاده احساس نرمی و شادابی پوست به شما حس جوانی میبخشد
 
برای اینکه بتوانید بهترین رنگ مو را با توجه به پوست سبزه تان انتخاب کنید باید بدانید پوستتان تن سرد دارد یا گرم، با دانستن این موضوع میتوانید رنگ مویی انتخاب کنید که زیبایی پوست تان را بیشتر کند اما از کجا بدانیم پوست مان تن سرد دارد یا گرم؟
برای تشخیص سرد یا گرم بودن تن پوست تان میتوانید از طلا و جواهرتان کمک بگیرید به این صورت که اگر نقره به شما بیشتر می آید و بیشتر جلب توجه میکند یعنی تن پوست تان سرد است اما اگر طلا به رنگ پوست تان بیشتر می
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
خواص دارچین برای پوست
دارچین حاوی خواص ضد میکروبی است که می‌توانند برای پوست مفید باشند. دراین نوشتار با ما باشید تا بیاموزید که این ادویه‌ی متواضع چگونه می‌تواند به تمیز کردن و پاکسازی پوست‌تان بدون نیاز به آب‌گرم‌های گران قیمت و درمان‌های سالنی کمک کند.
ادامه مطلب
پوست معمولی 
انواع پوست در یک تقسیم بندی کلی به چهار نوع پوست نرمال، خشک، چرب و مختلط تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی براساس میزان فعالیت غدد سبوم و میزان ترشح چربی صورت می‌گیرد. متخصصین پوست براساس ویژگی‌ها و در نظر گرفتن شرایط پوست می‌توانند به بهبود کیفیت آن کمک کنند.همانطور که می‌دانید زیبایی چهره و صورت بیش از هفتاد درصد به سلامتی، شفافیت و لطافت پوست بستگی دارد. پوست بدن و صورت در افراد مختلف به دلیل عوامل وراثت و عوامل محیطی ویژگ
 
 
 پاک کننده منافذ
عسل منافذ پوست را باز می کند و با داشتن خواص آنتی اکسیدانی، ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی، پوست را پاکسازی می کند و باعث جلوگیری از جوش های سر سیاه می شود. عسل خام با محافظت منافذ در برابر گردو غبار و چربی های اضافه پوست، موجب جلوگیری از به وجود آمدن آکنه ها می شود و در عین حال پوست را مرطوب نگه می دارد که چهره را شفاف تر می کند.
 
 
 
 
 
روغن CBD در مقابل بذر کنف:
در سال 2018 ، یک لایحه مزرعه تصویب کرد که کانابیدیول (CBD) تولید کنف صنعتی در سراسر کشور قانونی است. به همین دلیل ، "عجله سبز" از محصولات الهام گرفته از حشیش وجود دارد که بازار را سیل می کنند - از جمله محصولات زیبایی.
در حالی که CBD یک عنصر جدید برای بسیاری از مصرف کنندگان است (از آنجا که در حال حاضر با دسترس بیشتری قابل دسترس است) ، روغن کنف حدود ده ها سال است که در فروشگاه های مواد غذایی سالم برای آشپزی و مراقبت از پوست به فروش
آب چغندر
آب چغندر تازه، سرشار از کربوهیدرات، پروتئین، پتاسیم، کلسیم،ویتامینb ویتامینcاست. این نوشیدنی را روزانه بنوشید تا مخاذن این مواد مغذی در بدنتان پر شود. در اینصورت ریزش مویتان متوقف خواهد شد.
عدس
عدس‌ها پر از مواد غذایی سالم همچون آهن، روی، پروتئین و بیوتین هستند. همچنین دانه‌ی سویا و لوبیا قرمز هم برای پیشگیری از ریزش مو عالی‌اند. پس اطمینان حاصل کنید که به طور منظم از این حبوبات مصرف می‌کنید.
اسفناج
سبزیجات برگ‌دار، همچون بروک
خواص گلاب برای پوست بسیار زیاد است. قرن‌هاست که مردم این سرزمین برای مراقبت از پوست خود از گلاب استفاده می‌کنند. امروزه در تمام دنیا هم خواص گلاب برای پوست صورت مورد توجه پزشکان و متخصصان زیبایی و سلامت قرار گرفته است. گلاب به علت داشتن خاصیت نرم کنندگی، آرام‌بخشی و جوان‌سازی، در محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین به صورت مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلاب برای انواع پوست مناسب است که شامل پوست‌های خیلی حساس هم می‌شود. از دیگر فواید گل
همه چیز در باره ی خواص کرم آبرسان صورت شون با عصاره آلوئه ورا 50 میلی لیتری
پوست شما بزرگترین اندام بدن است و حفظ سلامت آن برای بدن بسیار حیاتی است و باید برای حفظ سلامت و شادابی پوست از ابزارهای لازم برای مقابله با هرگونه آسیب های محیطی و خشکی پوست استفاده کرد.
کرم آبرسان صورت شون با عصاره آلوئه ورا 50 میلی لیتری بهترین مارک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک تا نرمال می باشد چرا که با داشتن فرمول هیدراته کردن پوست ، کم آبی پوست را جبران کرده و با
کرم طبیعی حلزون نورا
✅درمان پوست های آسیب دیده 
✅کاهش و رفع سیاهی دور چشم
✅ضد چروک قوی 
✅حاوی کلاژن و الاستین 
✅جوانسازی پوست 
✅سفت کننده پوست
✅بهبود لک های پوست 
✅شفافیت ،طراوت و شادابی پوست 
   و ...
✔فروش بصورت تک و عمده 
حاوی روغن کدو ،روغن بنفشه ،روغن گلسرخ ،روغن جوانه گندم ،پودر آلوئه ورا و...
قیمت : 45 تومن
لایه های شاخی پوست خارجی ترین لایه اپیدرم پوست هستند. ضخیم شدن این لایه از پوست باعث کدر شدن، بد رنگ شدن و ایجاد جوش های زیر پوستی می شود. تجمع بیش از حد این لایه و سلول های مرده روی پوستتان باعث کاهش اکسیژن رسانی به پوست شما می شود.  بیماریها و اختلالات ارثی و ژنتیکی، بیماریهای سوخت و ساز سلولی ،بیماریهای هورمونی ،بیماریهای التهابی،عفونت های موضعی پوست ، عوامل شیمیا یی، دارو ها ،علل تغذیه ای شامل کمبود ویتامین ها و سوء تغذیه و بالا خره بد
بهترین دکتر پوست + لیست ۱۰ تاییبهترین دکتر پوست در پزشکا 
معرفی بهترین دکتر پوست + لیست ۱۰ تایی _ متخصص پوست یکی از رشته های تخصصی می باشد که به منظور رفع مشکلات پوستی و جوانسازیی و زیبایی صورت کاربرد دارد. این روز ها چه مردان و چه بانوان خواهان انجام روش های زیبایی پوست هستند که این گونه روش ها به صورت سرپایی و با کمترین عوارض انجام می شوند. تمام اقدامات زیبایی پوست باید توسط بهترین متخصص پوست انجام شود که دارای بورد تخصصی می باشد و از به روزت
بعد از یائسگی، کاهش میزان هورمون استروژن تأثیر زیادی بر پوست باقی می‌گذارد. کاهش استروژن باعث می‌شود که پوست نازک‌تر، شل‌تر و دارای چین و چروک بیشتری گردد.
استروژن، هورمونی است که نقش زیادی در استحکام پوست و موی شما بازی می‌کند و با وارد شدن به سن یائسگی و کاهش این هورمون، خانم‌ها دچار ریزش مو و افتادگی پوست می‌شوند.

ادامه مطلب
علت چین و چروک دورچشم چیست؟
 پوست اطراف چشم بر اثر خندیدن، دست مالیدن و... دچار چین و چروک می شود. پوست زیر چشم خشک و بی آب می شود و حالت افتادگی پیدا می کند. پوست دور چشم، 
حساس ترین پوست در صورت است.سازندگان کرم های دور چشم مدعی اند که محصولاتشان چین و چروک زیر چشم را کاهش می دهد یا از بین می برد یا روند پیری را متوقف
 می کند اما واقعیت امر چیز دیگری است. در واقع اگر چه این کرم ها به مرطوب کردن پوست دور چشم کمک می کند اما راه متداول برای از بین برد
#آموزشی
پوست پرتقال طلاست؛ آن را دور نریزید.
پوست پرتقال دارای ویتامین‌های C و B1 و فولیک اسید ، فلاوونوئید ، آلفاکاروتن و بتاکاروتن است.
دارای خواص ضد میکروبی ، ضد ویروسی ، ضد باکتری و نیز ضد التهابی است.
پوست پرتقال مرکز تجمع بسیاری از خواص از جمله خواص آنتی‌اکسیدانی و آنزیم‌های اساسی است که در خود پرتقال کمتر وجود دارد.
باعث تقویت سیستم هاضمه شده و نیز نفخ و حالت تهوع را از بین می‌برد.
 
چطور استفاده کنیم:
پوست یک پرتقال را در مقداری آب (حد
11 مورد، که خارش پوست شما می تواند در مورد سلامتی شما آشکار کند
دلایل متعددی برای خارش پوست وجود دارد که برخی از آنها مربوط به بیماری های پوستی است و برخی مربوط به بیماری های جدی تر دیگر مانند سرطان وایدز .خارش پوست، یکی از شایع ترین شکایاتی است که بیماران را مجبور می کند برای تخفیف یا درمان آن به متخصصین پوست و مو مراجعه کنند. گاه خارش چنان شدید است که فرد، قادر به خوابیدن نبوده و امکان زندگی عادی برای فرد وجود ندارد. علل احتمالی خارش مزمن بیش
اثرات قابض روی پوستپماد زینک اکسید مانع تشکیل چربی اضافی روی پوست می‌شود (چربی اضافی پوست را برطرف می‌کند). همچنین پوست را سفت می‌کند. این پماد بعضی اوقات برای درمان آکنه (جوش) به کار می‌رود. زینک اکسید ایجاد لکه‌های پوستی، التهاب پوست و تعداد و شدت آکنه را کاهش می‌دهد.
 
سلامتی پوست صورت
 
 
زندگی روزمره و پر استرس سبب می شود تا زمان کمتری را صرف مراقبت از پوست خود در نتیجه پوست شما بتدریج نازکتر شده و چین و چروکهای ریز پدیدار و بالاخره مویرگهای پوستی کاهش یافته و سبب شکنندگی و رنگ پریدگی پوست شما میگردد مراقبت صحیح از پوست می تواند از این اتفاقات پیشگیری نموده و یا این روند را به تاخیر بیاندازد.


 
سعی کنیدتا با عاداتی مهم و ساده پوستی سالم و شاداب را درطی سالهای طولانی داشته باشید یکی از مهمترین روشهای حف
از قدیم گفتن عقل سالم در بدن سالم است. پس تصمیم گرفتم یک رژیم غذایی سالم همراه با ورزش را در پیش بگیرم.
احتمالن در کنارش دنبال یک کار جدید هم باشم. کلا جابجایی کاری با این اوضاع مملکت کار راحتی نیست به خاطر همین می خوام برای مصاحبه کاری خودم را آماده کنم. امیدوارم موفق بشم.
پ ضد پیری
عسل خام یک تغذیه کننده عالی برای مقابله با پیری صورت می باشد، زیرا سرشار از آنتی اکسیدان ها، پروبیوتیک ها، آنزیم ها و مواد مغذی است. همانطور که خاصیت آبرسانی دارد پوست این رطوبت را به خود جذب کرده و آن را حفظ می کند، بدون اینکه پوست چرب شود، سطح رطوبت را دوباره  احیا می کند.این ماده همچنین باعث آرامش پوست می شود که این عوامل به پوست خاصیت ضد پیری می بخشد.
 
کرم مرطوب کننده واشامی یکی از بهترین برند های کرم و مورد رضایت مصرف کنندگان محصول می باشدآبرسان و مرطوب کننده پوست با کیفیت عالیصاف و روشن کننده پوستکاهش قرمزی جوش و جای آنیکنواخت سازی رنگ پوستشفافیت و جوانی پوستکاهش لکه های پوستعصاره شیر،توت فرهنگی،الئو وراحجم: ۳۸۰ گرمقیمت: ۱۵۰۰۰تومانبرای سفارش :تلگرام: mateen_cosmetic@واتساپ: ۰۹۱۵۰۱۱۴۰۰۸
نحوه حذف لکه های تیره و جوش های پوست
لکه های تاریک در مقابل زخم ها
درمانهای خانگی
محصولات
درمان های داخل بدن
هر وقت جوش خوردید ، احتمالاً می خواهید آن را سریع بهبود دهید. اما گاهی اوقات ، لکه های آکنه حتی پس از از بین رفتن جوش ، علامت تیره ای روی پوست شما می گذارد. این ناامید کننده است ، اما غیر معمول نیست.
خلاص شدن از شر این نقاط تاریک بر روی پوست شما با درک اینکه چه چیزی در وهله اول ایجاد می شود ، شروع می شود.
هنگامی که یک جوش روی پوست شما ظاهر می
11 مورد، که خارش پوست شما می تواند در مورد سلامتی شما آشکار کند
دلایل متعددی برای خارش پوست وجود دارد که برخی از آنها مربوط به بیماری های پوستی است و برخی مربوط به بیماری های جدی تر دیگر مانند سرطان وایدز .خارش پوست، یکی از شایع ترین شکایاتی است که بیماران را مجبور می کند برای تخفیف یا درمان آن به متخصصین پوست و مو مراجعه کنند. گاه خارش چنان شدید است که فرد، قادر به خوابیدن نبوده و امکان زندگی عادی برای فرد وجود ندارد. علل احتمالی خارش مزمن بیش
کلسیم چیست؟
کلسیم، یک ماده معدنی متداول است که برای سلامت مطلوب، ضروری می باشد. آن به طور طبیعی در برخی مواد غذایی به خصوص محصولات لبنی یافت می شود. هنگامی که بحث مکمل های قوی برای سلامت پوست به میان می آید، ممکن است در ابتدا به فکر کلسیم نیفتید اما در حقیقت این ماده معدنی، اثرات مفید بسیاری روی پوست می گذارد. کلسیم می تواند به رشد و بازسازی پوست کمک کند و خشکی پوست را کاهش دهد.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها