نتایج جستجو برای عبارت :

درباره کشور اکراین

 
فرهنگ آسیای شرقی همیشه جذابیت ویژه ای دارد و نکاتی درباره کشورهای آسیای شرقی وجود دارد که تحسین همگان را بر می انگیزد. در این مقاله حقایقی جالب درباره کشور ژاپن را بررسی می کنیم.
 
ژاپن، کشور چشم بادامی ها، فرهنگ و تمدنی غنی دارد. ژاپن از پیشگامان صنعت و نوآوری در جهان است و مردم این کشور به سخت کوشی مشهورند. تفاوت های گسترده فرهنگی بین غرب و شرق آسیا باعث شده که حقایق و قوانین ژاپن برای ما جالب به نظر برسد. در مقاله به معرفی حقایقی جالب دربا
اطلاعاتی جالب درمورد کشور سوئیس
 
 
 
مطالبی خواندنی درباره سوئیس
 
حقایقی جالب و خواندنی درباره کشور سوئیسکشور زیبای سوییس به داشتن بانک های قابل اعتماد، شکلات های فراوان و رشته کوه های آلپ که گاوهای منطقه ی آن بهترین شیر دنیا را دارند شهرت دارد. اما این ها شگفت انگیزترین چیزهایی نیستند که در کشور سوییس خواهید یافت.
ادامه مطلب
 برترین ها: حتما تا امروز درباره شروین سرابی، کودک تیزهوش و توانمند ایرانی خبرهایی در روزنامه‌ها و مطبوعات کشور خوانده‌اید یا اطلاعاتی درباره او شنیده‌اید. این کودک ۲ ساله که در حال حاضر به همراه پدر و مادرش در لندن زندگی می‌کند از جمله کودکان باهوشی است که توانایی تشخیص پرچم ۱۹۵ کشور جهان را دارد و با عملکرد و کاربرد دستگاه‌های الکترونیکی مانند آی پد و آیفون آشنایی کامل دارد. این کودک ایرانی که اطلاعات قابل توجهی درباره کهکشان‌ها، اج
برای سفر و مسافرت به کشورهای خارجی باید در مورد آن کشور اطلاعات دقیقی داشته باشید و با آگاهی نسبت به آن کشور، مسافرت کنید.
پس نیاز هست قبل از سفر درباره آن کشور تحقیق کنید. به عنوان مثال واحد پول آن کشور چیست؟ کدام منطقه و محله برای اقامت مناسب است؟ جاهای دیدنی و صنایع دستی آن کشور و ... . یکی از این موضوعات مهم نحوه ورود به آن کشور است.

ادامه مطلب
قوانین عجیبی در کشور‌های مختلف جهان وجود دارد که برخی از آن‌ها به قدری قدیمی شده‌اند که معمولا کسی مرتکب آن نمی‌شود و حتی قانون‌گذاران نیز ممکن است اطلاعچندانی درباره آن‌ها نداشته باشند. با این حال، این قوانین همچنان در ساختار قضایی برخی کشور‌ها جای دارند.
در این مطلب با قوانین عجیب در کشور‌های مختلف جهان آشنا می‌شویم.
فیلیپین
 
 
 
ادامه مطلب
امروز یه اقا پسر ایرانی دیدیم
 
بچه ها کپییییییییییی حرفایی که من هر روز اینجا مینویسم حرف میزد.
 
دقیقاااا ایده هاش درباره سوشال دموکراسی، اینکه اینا همه سر و ته کامیونیزمن
درباره کانادا
درباره زندگی
درباره اروپا
درباره امریکا
همه چی!
 
انگار کپی من بود!
 
میگفت وقتی توی جامعه خیلی بچرخی و خیلی فکر کنی و خیلی درگیر جزئیاتش بشی همین میشه!
 
قراره باز همو ببینیم و گپ بزنیم!
آلمان ( به زبان آلمانی Deutschland و به زبان انگلیسی Germany ) بزرگترین و پر جمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا با پایتخت برلین می باشد. مساحت این کشور 41/357121 کیلومترمربع است و جمعیت مردمان این کشور 82 میلیون نفر می باشد. این کشور از سمت شمال با دانمارک، از سمت شرق با لهستان و جمهوری چک، از سمت جنوب با اتریش و سوئیس و از سمت غرب با فرانسه، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ همسایه می باشد.
ادامه مطلب
درباره کشور اکراین:
موقعیت جغرافیایی کشور اکراین:
اکراین یکی از کشورهای اروپای شرقی محسوب می شود . این کشور از شرق با روسیه از شمال با بلاروس از غرب با کشورهای لهستان، اسلوواکی و مجارستان؛ از جنوب غربی با رومانی و مولداوی هم‌مرز است و در جنوب آن دریای سیاه که به کشورهای روسیه، گرجستان و ترکیه راه دارد  و دریای آزوف قرار دارد و پایتخت کشور اکراین شهر کی اف است و زبان رسمی آن زبان اکراینی می باشد هر چند خیلی از افراد این تصور را دارند که ز
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران درباره اختلال اینترنت در روزهای اخیر، گفت: اینترنت اختلال ندارد، بلکه به دستور و تشخیص شورای امنیت کشور با ابلاغ به اپراتورها قطع شده است.
او ادامه داد: از روز گذشته پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا با عادی شدن شرایط، مجوز لازم صادر شود و شرکت‌ها مجدد اینترنت را برقرار کنند.
وزیر ارتباطات تأکید کرد: قطع خدمات ض
سنگاپور به دلایل بسیاری نظیر مارینا بی سندز، سینگلیش (زبان انگلیسی سنگاپوری) و غذای محبوب پلو و مرغش مشهور است. اما این همه ماجرا نیست. سنگاپور یک کشور جزیره ای کوچک است اما موارد شگفت انگیزی دارد که قطعا از شنیدن آنها شگفت زده خواهید شد. ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا بیشتر با این کشور کوچک اما جالب آشنا شوید.

ادامه مطلب
هرگاه از شعب مختلف دیوان عالی کشور یا دادگاهها نسبت به موارد مشابه، اعم از حقوقی، کیفری و امور حسبی، با استنباط متفاوت از قوانین، آراء مختلفی صادر شود، رئیس دیوان عالی کشور یا دادستان کل کشور، به هر طریق که آگاه شوند، مکلفند نظر هیات عمومی دیوان عالی کشور را به منظور ایجاد وحدت رویه درخواست کنند. هر یک از قضات شعب دیوان عالی کشور یا دادگاهها یا دادستانها یا وکلای دادگستری نیز می توانند با ذکر دلیل از طریق رئیس دیوان عالی کشور یا دادستان کل
کشورهای آمریکای شمالی یکی از مهم‌ترین مقاصد برای مهاجرت ایرانیان هستند. افراد زیادی علاقه به کار و تحصیل در کانادا دارند چون شرایط زندگی در این کشور از وضع مطلوبی برخوردار است و از طرفی اقدامات نژادپرستانه در آن نسبت به ایالات متحده کم‌تر است، همچنین اقتصاد کانادا به شدت پویا است و احتمال بیکار ماندن در این کشور بسیار کم است. اما این موارد دلایل محکمی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا نیستند. به شما توصیه می‌کنیم یک جدول تهیه کنید و منفعت‌ها
t.me/GRasad_org/2466
سیف اله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور درباره آمار سید و سادات کل کشور اظهار کرد: بیش از ۶ میلیون نفر از جمعیت ایران را سید و سادات تشکیل می‌دهند.
او افزود: از مجموع این آمار حدود ۳ میلیون و ۱۳۹ هزار نفر مردانی هستند که اسم آن‌ها با لفظ «سید» و حدود ۲ میلیون و ۶۹۷ هزار نفر نیز زنانی هستند که اسم آن‌ها با لفظ «سیده» یا «سادات» آغاز می‌شود.
وی با اشاره به تقریبی بودن این آمار گفت: ممکن است جمعیت آماری اعلام شده از تعداد سید و
نقد مستند مخترع آهنی ساخته محمدجواد رییسی؛
مستند مخترع آهنی به کارگردانی محمدجواد رییسی روایت سه مخترع و مبتکر ایرانی است که سعی دارند تولیدات خود را در کشور صنعتی کنند.یکی از نقاط روشن مستندسازی ایران در سال‌های اخیر حرکت همسوی مستندسازان ایرانی با مسائل روز کشور بوده است؛ به طوری که معمولا با فاصله معقولی از وقوع یک حادثه یا ترند شدن یکی از موضوعات مهم ملی، یک یا چند مستند نیز درباره آن‌ها تولید می‌شوند. «مخترع آهنی» نیز یکی از همین مس
با عرض سلام و احترام خدمت تمامی دست اندازی های عزیز، در همین ابتدای کار خیلی سریع بخوام بگم که دست انداز چی باید اینطور تعریف کنم که دست انداز یک سرعت گیر سیاسی، حالا این سرعت گیر سیاسی دقیقا به چه کاری میاد رو با هم بررسی می کنیم.
ما در کشور ایران زندگی می کنیم، در کشور ایران احزاب و افراد سیاسی باعث تاثیرگذاری های سیاسی میشن و این تاثیر گذاری ها بر روی زندگی اجتماعی تک تک افراد جامعه اثر داره.
گاهی دیده میشه افراد سیاسی حرف های میزنن، کارهای
مستند ایکسونامی درباره پیشرفت‌ها و ماجراهایی است که جامعه آمریکا در زمینه آزادی جنسی طی کرده است. ایکسونامی در هفته‌های اخیر در برخی دانشگاههای کشور اکران شد که با حاشیه هایی همراه بود. اکنون تماشای این مستند در وبسایت فیلمگردی امکان‌پذیر شده است. اگر کسی مستند ایکسونامی را دیده -یا امروز تماشا کرد- نظر خود را درباره نقاط قوت و نقاط ضعف آن بنویسد تا در انتها یک جمعبندی صورت بگیرد. |link|
مستند ایکسونامی درباره پیشرفت‌ها و ماجراهایی است که جامعه آمریکا در زمینه آزادی جنسی طی کرده است. ایکسونامی در هفته‌های اخیر در برخی دانشگاههای کشور اکران شد که با حاشیه هایی همراه بود. همینک تماشای این مستند در وبسایت فیلمگردی امکان پذیر شده است. اگر کسی مستند ایکسونامی را دیده -یا امروز تماشا کرد- نظر خود را درباره نقاط قوت و نقاط ضعف مستند بنویسد تا در انتها یک جمعبندی صورت بگیرد. |link|
روزنامه اعتماد طی گزارشی کوتاه با عنوان فعلا در دسترس نیست. درباره وضعیت اتصال مجدد اینترنت در کشور و گفته‌ها و شنیده‌ها درباره این موضوع نوشت: نیمه‌شب پنجشنبه ۲۳ آبان‌ماه بود که در خبری افزایش قیمت بنزین به اطلاع شهروندان رسید و از همان لحظه بازار واکنش‌ها بود که هر لحظه بیش از لحظه پیش داغ می‌شد. خبری که علاوه بر نگرانی برای افزایش قیمت بنزین، اضطراب افزایش دیگر اقلام و افزایش تورم را نیز برای شهروندان به همراه داشت. برخی شهروندان ب
شرکت تن بندرعباس یکی از قدیمی ترین و بزرگترین واحد های تولیدکننده کنسرو تن ماهی کشور بوده و با تنوع محصول سهم قابل توجهی از تولید و بازار کنسرو تن ماهی را به خود اختصاص داده است و جزو واحد های فعال صادر کننده محصولات دریایی و کنسرو تن  ماهی به خارج از کشور میباشد.
کارخانه کنسرو تن بندرعباس در سال ۱۳۸۵ به صورت رسمی به بهره برداری رسید. سهام این شرکت متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری می باشد.
 
 
 
(آینه جادویی-Oblivion Island: Haruka and the Magic Mirror)یک انیمیشن با گرافیک جذاب و عالی از کشور ژاپن ساخته شده در سال 2009 توسط Shinsuke Sato میباشد که درباره سفر دختر نوجوانی به سرزمین اشیای فراموش شده میباشد،این دختر قصد دارد آینه ای از گذشته های دور را در این سفر پیدا کند...
ادامه مطلب
 
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از خودکفایی ایران در تولید بذر شش محصول زراعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم خاوازی در چهارمین  جشنواره  معرفی ارقام گیاهی در جمع خبرنگاران از خودکفایی کشور در تولید برخی بذور خبر داد و اظهارداشت: کشور ما در زمینه  تولید بذر گندم، جو، تریتیکاله، سویا، کنجد و گلرنگ به خودکفایی رسیده و خودکفایی در تولید این محصولات باعث کاهش ضریب وابستگی و در نتیجه کاهش حجم واردات از کشورهای دیگر می شود.
معا
سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار جدید مبتلایان به کووید19 در کشور گفت : از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 1075 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به 10075 نفر افزایش یافت.
 
جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون 3276 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 بهبود یافته و ترخیص شده اند
جهانپور ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 75 نفر از مبتلایان جدید کووید19 جان خود را از دس
ویزای کانادا
 
 
کانادا کشوری وسیع واقع در شمال قاره آمریکا و همسایه شمالی ایالات متحده است. وضعیت خوب و مساعد زندگی در این کشور مرهون ثبات اقتصادی آن است. این ثبات اقتصادی در کنار زیبایی های طبیعی در این کشور سردسیر، آن را به بهشتی تبدیل کرده است که بسیاری در آرزوی سفر و مهاجرت به آن برای زندگی هستند. آمار تقاضا برای اقامت در این کشور از جمله بالاترین آمارها می باشد. در این مطلب، موضوع چگونگی و شرایط مهاجرت به این کشور را توضیح خواهیم داد.
در
قسم که نخوردم درباره‌ی کرونا ننویسم، خوردم؟ بذارین پس قسمت فان این ماجرا رو بنویسم.
من پنج تا دایی دارم و سه تا خاله. دو تا از دایی‌هام (دایی ۱ و ۳) تو یه کشور زندگی می‌کنن (بهش بگیم کشور اول)، دو تای دیگه‌شون (دایی ۴ و ۵) تو یه کشور دیگه زندگی می‌کنن (بهش بگیم کشور دوم)، یکیشون (دایی ۲) با مادربزرگم و یکی از خاله‌هام (خاله ۳) تو یه کشور دیگه زندگی می‌کنن (بهش بگیم کشور سوم)، دو تا دیگه از خاله‌هام (خاله ۱ و ۲) هم تو یه کشور دیگه زندگی می‌کنن (بهش ب
با توجه به نوپا بودن ورزش رفتینگ و رونق برگزاری تورهای رفتینگ در کشور ما در چند سال اخیر، عدم وجود یک منبع جامع اطلاعاتی پیرامون ابعاد مختلف ورزش مفرح رفتینگ و این نوع از تورها به شدت احساس می شود. بخش تحقیق و توسعه باشگاه قایقرانی سیر سپهر در راستای پاسخ به نیاز ورزشکاران علاقمند به حضور در این رشته و مسافرانی که از بخش تفریحی رفتینگ استفاده می کنند، تصمیم به تهیه یک کتابچه با عنوان "همه چیز درباره رفتینگ" نموده است.برای خواندن ادامه مطلب ک
جدیدترین کشور جهان کدام است ؟این گونه نیست که تعداد کشور های جهان دائما در حال افزایش باشد ، همچنین اگر یک نهاد سرزمینی، خود را به عنوان یک کشور مستقل اعلام کند ، کشور های دنیا به آن به چشم یک کشور جدید نگاه نمی ‎کنند. چنانچه در بخش سرگرمی و گوناگون نمناک می خوانید جدید ترین کشور شناخته شده بین الملی در جهان ، کشور افریقایی سودان جنوبی است که در تاریخ 9 ژوئیه 2011 استقلال خود را اعلام کرد و بعد ها به عنوان عضو جدید سازمان ملل شناخته شد.

ادامه مط
دوس دارم با یکی حرف بزنم...
نمی‌دونم درباره چی!... فقط دوس دارم حرف بزنم...
شاید یه دلیلش اینه که کلا ما ایرانیا دوس داریم درباره هرچیزی اظهار فضل کنیم!
یعنی یه نفر یه چیزی بگه، بعد ما درباره‌ش نظر بدیم... بریم توی فاز سخنرانی...
واقعا الان نیاز دارم! خیلی وقته موندم توی خونه و نتونستم دوستان رو مستفیض کنم!
هر آنچه را که درباره ویزای تحصیلی کانادا Study Permit باید بدانید
 
 
کشور کانادا از لحاظ آموزشی دارای استاندارهای بالای آموزشی در سطح دنیا می‌باشد. این کشور دارای ۵ دانشگاه معتبر جهانی به نام‌های تورنتو، مک گیل بریتیش کلمبیا، مونترال و دانشگاه آلبرتا می‌باشد. نکته‌ای که می‌توان به اشاره کرد برای دوره‌های آموزشی که مدت زمان آن‌ها بیشتر از ۶ ماه می‌باشد نیاز به گرفتن ویزای تحصیلی کانادا دارید.
ادامه مطلب
وضعیت کلی ارزهای دیجیتال در کشور اسپانیا: قانونی
در ادامه سلسله مقالات درباره وضعیت ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف و قوانین وضع شده برای بیت کوین یا به طور کلی ارزهای دیجیتال، به کشور زیبای اسپانیا می رسیم. این کشور در قاره اروپا قرار دارد.
ادامه مطلب
ترکیه کشوری اوراسیایی می باشد که بخش اعظم آن در آسیا قرار دارد و زبان آن به طور رسمی ترکی استانبولی می باشد. البته باید اشاره کرد که سیاست های کشور ترکیه همسو با اروپا می باشد . 
مساحت کشور ترکیه ۷۸۵٬۳۴۷ کیلومتر مربع می باشد که از نظر بزرگی سی و هفتمین کشور می باشد. ترکیه با کشور هایی مانند ایران، نخجوان، ارمنستان، عراق، سوریه، بلغارستان و یونان همسایه می باشد. 
ترکیه یکی از کشور‌های پر جمعیت خاورمیانه است، جمعیت کشور ترکیه حدود 82 میلیون نف
وقتی بچه‌تر بودیم به ما میگفتند آینده‌سازان! هنوز هم به بچه‌هایمان میگویند احتمالا. حتی اسم کتابهای کنکور و تست‌مان آینده‌سازان بود! از مدرسه تا آشنایان و غیره به ما میگفتند شما آینده کشور را میسازید. شما فرداهای کشور را رقم میزنید. یا آن لحن حماسی که میگفت: «آینده از آن شماست» «کشور مال شماست. این قله‌هائی که گفتم، متعلق به شماست» و ما با صداقت معصومانه خویش باور میکردیم!
ادامه مطلب
اخبار جدید استقلال بدستمان رسیده درباره ورود خانم ها به ورزشگاه و فاجعه ای که برای دختر استقلالی اتفاق افتاده است:
پروانه سلحشوری در واکنش به خودسوزی دختر جوان هوادار استقلال مطرح کرد:
فوتبالیست‌ها نمی‌توانند بگویند ما بازی نمی‌کنیم؟ صدای مسئولان در نمی‌آیددچار نوعی بی‌تفاوتی و کرختی اجتماعی هستیممردان در این باره بهتر از زنان نسبت به موضوع اخیر واکنش نشان دادندتوجیهاتی برای ایجاد ممنوعیت می‌آورند که آدم از خواندن آن هم شرم می‌کن
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشور‌های ضامن روند آستانه با ایجاد مناطق کاهش تنش، تشکیل کمیته قانون اساسی و پیگیری روند گفتگو‌ها و آشتی ملی، تلاش دارند تا گفتگو‌های سوری –سوری، تقویت شده و مردم سوریه درباره آینده خود تصمیم بگیرند.
---http://net3nter.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
تمام این هفته میخواستم بنویسم. درباره اینکه هوا واقعا خوبه اما من رو غمگین میکنه. درباره اینکه دوست دارم ۱۴ساله باشم. دوست دارم شبیه ۱۴سالگیم از رمان های نودوهشتیا طور لذت می‌بردم. دوست دارم ریاضی میخوندم. نجوم میخوندم. خدایا، نجوم‌ میخوندم. درباره اینکه خیلی استرس دارم. و‌ خیلی می‌ترسم. درباره اینکه برعکس همیشه هیچ لیست ارزویی برای امسال نساختم. اینکه از ارزوهام می‌ترسم. اینکه نمیتونم غذا بخورم، نمیتونم بخوابم، تمام مدت سردمه و میدون
اطلاعاتی مهم درباره وقت سفارت لوکزامبورگ
چنانچه می خواهید که به کشور لوکزامبورگ سفر کنید، باید روادید
لوکزامبورگ را تهیه کنید که برای این کار باید وقت سفارت لوکزامبورگ را
تعیین کنید. وقت سفارت برای تحویل مدارک به سفارت و انجام مصاحبه و انگشت
نگاری الزامی می باشد.
آشنایی با کشور لوکزامبورگ
لوکزامبورگ کشوری کوچک است که در بخش شمالی اروپا واقع شده است .
لوکزامبورگ کشوری ثروتمند در اروپا محسوب می شود. جمعیت این کشور 500 هزار
نفر می باشد و شرا
#تبیین_و_تحلیل | رهبر انقلاب درباره توطئه جدید علیه ایران چه گفتند؟
*نقشه سه ضلعی دشمن* رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی با اشاره به مسائل رخ داده در برخی نقاط کشور پس از عملیاتی شدن طرح مدیریت مصرف سوخت این اتفاقات را نه حرکتی مردمی که ناشی از یک طراحی امنیتی دانستند. ایشان در چند سال اخیر ابعاد اصلی نقشه‌ی دشمن برای تحت فشار گذاشتن ملت ایران و تسلیم جمهوری اسلامی را در دیدارها و سخنرانی‌ه
هر آنچه که باید درباره شرایط ویزای کار کانادا ۲۰۱۹ بدانید
 
 
آیا شما هم قصد دارید برای دریافت ویزای کار کانادا (work permit) اقدام کنید اما از چند و چون آن بی اطلاع هستید؟
همواره افراد زیادی در تمام نقاط دنیا هستند که به روش های مختلفی قصد دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند تا در شرایط و موقعیتی که دلشان می خواهند زندگی خوب و آرامی را سپری کنند. در این میان مهاجرت کاری به کانادا از جمله روش های متنوعی است که ایرانیان به منظور کار در این کشور بر اساس ت
هر آنچه که باید درباره شرایط ویزای کار کانادا ۲۰۱۹ بدانید
 
 
آیا شما هم قصد دارید برای دریافت ویزای کار کانادا (work permit) اقدام کنید اما از چند و چون آن بی اطلاع هستید؟
همواره افراد زیادی در تمام نقاط دنیا هستند که به روش های مختلفی قصد دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند تا در شرایط و موقعیتی که دلشان می خواهند زندگی خوب و آرامی را سپری کنند. در این میان مهاجرت کاری به کانادا از جمله روش های متنوعی است که ایرانیان به منظور کار در این کشور بر اساس ت
هر آنچه که باید درباره شرایط ویزای کار کانادا ۲۰۱۹ بدانید
 
 
آیا شما هم قصد دارید برای دریافت ویزای کار کانادا (work permit) اقدام کنید اما از چند و چون آن بی اطلاع هستید؟
همواره افراد زیادی در تمام نقاط دنیا هستند که به روش های مختلفی قصد دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند تا در شرایط و موقعیتی که دلشان می خواهند زندگی خوب و آرامی را سپری کنند. در این میان مهاجرت کاری به کانادا از جمله روش های متنوعی است که ایرانیان به منظور کار در این کشور بر اساس ت
وضعیت کلی ارزهای دیجیتال در کشور اسپانیا: قانونی
در ادامه سلسله مقالات درباره وضعیت ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف و قوانین وضع شده برای بیت کوین یا به طور کلی ارزهای دیجیتال، به کشور زیبای اسپانیا می رسیم. این کشور در قاره اروپا قرار دارد.
ادامه مطلب
سایت about.me یکی از سایت هایی هست که می توانید درباره خودتان مطلب بنویسید. اگر برای خود وب سایت ندارید این وب سایت برای شما این امکان را تا درباره همه چیز بنویسید درباره خودتان ،علایقتان، تخصصتان، معرفی پیجتان در شبکه های اجتماعی و ...
وب سایت طلوع فیلم مطالب را درباره خود در این سایت نوشته و لینک آن را در زیر برای شما قرار داده است.
 
https://about.me/hosseinfilm
کنسول کیست؟
 مأموری که کار رسمی او حمایت هم میهنان خود و حفظ منافع آنها در کشور بیگانه می باشد(قنسول ). 
نمایندۀ یک کشور در یکی از شهرهای کشور بیگانه که به کارهای مربوط به اقامت هم وطنانش در آن کشور و نیز کارهای مربوط به اقامت اتباع کشور میزبان در کشور خودش رسیدگی می کند.
نماینده ٔ یک دولت در شهری از کشور بیگانه که موظف است هم میهنانش را تحت حمایت بگیرد و اطلاعات سیاسی و اقتصادی را به دولت خود برساند.
این روزها مهاجرت به کشوری سایر برای کار و تحصیل بین کسان معمول شده است، چه بهتر که با آگاهی و اطلاعات کافی این مهاجرت چهره بگیرد و بهترین کشور برای شغل با چشمانی مفتوح انتخاب شود.
بهترین کشور برای کار
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به ترقی شغلی، ترازمندی وسط زندگی و کار و  … بهترین کشورها برای شغل و حیات عبارتند از:

سوئیس 
با توجه به درآمد خوب برای مهاجران، ترازمندی وسط پیشه و حیات و  … سوئیس از جمله بهترین کشورها برای کار محسوب می
جالبه بدونید از بین تمام کشور های جهان تا حالا فقط ۱۲ کشور بودن که ماهواره خودشونو توسط خودشون  تو فضا قرار دادن و بقیه کشور ها به صورت مشارکتی با روسیه، امریکا، ژاپن یا چین ماهواره ارسال کرده اند. اتحادیه جماهیر شوروی، کره شمالی، امریکا، روسیه، ژاپن، ایران، هند، اسرائیل، اوکراین، فرانسه، چین و انگلستان این دوازده تا کشورن.
کشور گرجستان مانند هر کشور دیگری دارای قدمت و دیرینه و تاریخی می باشد ، که برای مردم آن کشور بسیار مهم است. و به آن ها افتخار می کنند.
آثار تاریخی هر کشور علاوه بر افتخار برای مردم آن کشور و نشان دهنده قدمت و تاریخ آن به سایر کشورها ، می تواند به عنوان منبع درآمدی برای آن کشور باشد.
ادامه مطلب
در صورتی که تصمیم گرفته اید که به یکی از کشور های غیر از ایران برای تحصیل مراجعه کنید بلا شک یکی از مهم ترین تصمیمات خود را در زندگی گرفته اید و لازم است پیش از انکه به این موضوع به صورت اقدام عملی فکر کنید. زیر بم آن را بیشتر بشناسید.
امروز ورود به یک کشور جدید و تحصیل در ان کشور به یک رویای همگانی بدل شده است. اینکه چرا افراد این رویا را در سر می پرورانند به علل زیادی بر می گردد. ولی بلاشک مزایای زیادی را برای تحصیل در یک کشور خارجی می توان در نظ
شروع می کنم به نوشتن
پاک می کنم.
و مجددا از نو می نویسم.
از بین بی نهایت لغات موجود در سرم می گردم که واژه ای را پیدا کنم. نمی توانم.
حساس تر از همیشه به دنبال کلماتی هستم که بتوانم با آن ها درباره چیزی که می خواهم بنویسم.
کم پیش می آید دچار چنین حالتی شوم مگر اینکه درباره آن موضوع خاص هنوز به نتیجه کلی نرسیده باشم. یعنی وقتی موضوع تازه ای مطرح می شود تا نفهمم با خودم چند چندم نمیتوانم آن طور که شایسته است درباره اش بنویسم.
بلاتکلیفی یک وقت هایی مث
 
#دکترمجتبی_زینالی_خالدی ، سخنگوی اورژانس کشور  ، در قالب ماموریت عازم کشور چین شدند تا دانشجویان ایرانی که در این کشور مشغول تحصیل هستند را به کشور باز گردانند برای این عزیز آرزوی موفقیت میکنیم و دعا میکنیم سفری بی خطر داشته باشند .
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
فیزیک 
حل صفحه دوم برگه داده شده
درباره (سوخت های فسیلی چگونه تولید می شوند ) حداقل 2 صفحه تحقیق کن(یک صفحه درباره نفت و گاز و یک صفحه درباره ذغال سنگ ) ، درباره سوخت های فسیلی تحقیق و جند دقیقه صحبت در باره ان (اختیازی)

دوم
عربی
پرسش از دریس  1 2 3 4 5 ، پرسش از درس 6
پرسش از درس 6

سوم
ریاضی
حل نمونه سوال پیشرفت تحصیلی
امادگی برای جلسه بعد

چهارم
هنر
اجرای کسانی که ساز می زنند
کتاب
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست «تجلی عاشورا در شعر و ادب فارسی» عصر یکشنبه ۲۴ شهریور ماه، با سخنرانی علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با حضور جمعی از علاقه‌مندان به شعر و ادبیات آیینی و جمعی از معاونان و مدیران کل نهاد، در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک‌شهر تهران برگزار شد.
در این نشست علیرضا مختارپور با اشاره به برخی بحث‌های مطرح شده درباره تأثیر واقعه عاشورا در ادبیات فارسی
سال‌ها می‌گذرد و طعم خوش روضه همچنان پای دندانم است. به همین خاطر محرم را دوست دارم و مرور خاطراتش را بر خیلی از چیزها ترجیح می‌دهم.»
کتاب حاوی قصه‌هایی از خاطرات اصحاب روضه است که سه فصل دارد. فصل اول درباره خدای تعالی و حضرات معصومین، فصل دوم درباره عالمان دینی و فصل سوم درباره شهدا، پیر غلامان و هنرمندان است.
هم کوپه ایم
با یه دانشجوی عقده ای،
یه سلیطه؛ ازینایی که هی داد و بیداد میکنن... و همش میگن ایران بده، عربا ملخ خورن، آلمان اقتصادش قویه ولی در عمل نهایتا نظرانشون درباره ی کاشت ناخن و شینیون عروس میتونه مورد قبول باشه..
و‌ یک آدم بی نهایت معقول و آروم.
درباره ی این نفز سوم چیز زیادی در دسترس نیست ، ولی درباره ی دانشجوی عقده ای میتونم بیشتر توضیح بدم :))
تا خود کوپه اومد و کمکم کرد :) بعدش صبر کرد قطار حرکت کنه، دست تکون داد! بعد رفت خونشون!
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران اظهار کرد:  از ظهر دیروز تا امروز ۶ فروردین ۹۹ و بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی، ۲ هزار و ۲۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به ۲۷ هزار و ۱۷ نفر رسید.
 
به گزارش رجانیوز، جهانپور افزود: خوشبختانه تا کنون ۹ هزار و ۶۲۵ نفر از مبتلایان به کرونا در کشور، بهبود یافته و ترخیص شده اند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت ت
مدت زمانی بود که هر از چند گاهی با خبر ترور نخبگان کشور شوک بزرگی میهنمان را فرا میگرفت... یک روز صبح اخبار روز کشور خبر از حادثه ی هولناکی می داد... ترور یکی دیگر از نخبگان کشور... ولی اینبار داستان برای استان من فرق داشت... 
ادامه مطلب
به گزارش ایسنا؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره تعطیلات سینماها در ایام شب های قدر و شهادت امام علی (ع) درون ماه مبارک رمضان بیان کرد: با توجه به آنکه حلول ماه میمون رمضان ۱۷ اردیبهشت ماه اعلام شد تاریخچه تعطیلی سینماهای بکلی کشور در ماه میمون رمضان بوسیله این شرح است: ثالث خردادماه (هجدهم رمضان و شب نوزدهم ماه فرخنده رمضان) و اولین شب عزت سینماهای بکلی کشور از ساعت ۱۸ تعطیل هستند. چهارم خردادماه (نوزدهم رمضان و روز ضربت خوردن ا
کیفیت بالای تحصیلات در کشور اوکراین و با توجه به نسبت آن به هزینه ها به ویژه در دانشگاه های دولتی این کشور برای دانش آموز بومی این کشور و همچنین دانش آموزان بین المللی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه بوده است و هر ساله متقاضیان زیادی را جهت تحصیل در این کشور ترغیب می کند.مطالعه در این کشور مزایای متعدد برای دانش آموزان در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد را فراهم می کند. این کشور برای گردشگری و سفر بسیار ارزان است. این کشور دارای ش
کشور کانادا چندین سال است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین کشورهای مهاجر پذیر دنیا به مقصد بسیاری از کارجویان تبدیل شده است. این کشور سالانه در حدود ۲۵۰٬۰۰۰ تازه وارد جدید می‌پذیرد. کانادا دومین کشور بزرگ جهان است و شهرهای اصلی این کشور از نظر کیفیت زندگی شهرت جهانی دارند. در این مقاله به بررسی دلایلی می‌پردازیم که کانادا را از سایر کشورهای مهاجر پذیر دنیا متمایز می‌کند:
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.
ادامه
طبق گفته رئیس سازمان سنجش کنکور دکتری 99 بر اساس برنامه زمان بندی شده، برگزار می‌شود .
ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای برگزاری کنکور دکتری ۹۹ اظهار کرد: کنکور دکتری در تاریخ 9 خرداد 99 برگزار می شود .
خدایی تصریح کرد: باتوجه به عادی شدن شرایط کشور  چرا باید دو کنکور کارشناسی ارشد و دکتری به تعویق بیفتد !  
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمهیدات بهداشتی که در این کنکورها رعایت خواهد شد، گفت :
مصوبات مهم کارگروه تنظیم بازار در خصوص چگونگی ملاک قرار دادن ارزش مندرج در ثبت سفارش کالاهای اساسی و ضروری جهت تخصیص ارز، اظهار و ترخیص گمرکی و تعیین نرخ توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان ابلاغ شد.
به گزارش ایبِنا، این مصوبات در بخشنامه ای از سوی مهرداد جمال ارونقی معاون فنی و امور گمرکی به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شده و پیش بینی می شود با اجرایی شدن این بخشنامه روند ترخیص کالاهای ضروری و اساسی از گمرکات سراسر کشور آسان تر شود.
ادامه مطلب
قرص لورازپام با نام تجاری آتیوان از داروهای ضد اضطرابی است که برای درمان بی‌خوابی و اضطراب تجویز می‌شود. این دارو بسیار اعتیادآور بوده و مصرف خودسرانه و خارج از تجویز پزشک می‌تواند وابستگی دارویی ایجاد کند. آنچه که درباره مصرف این دارو اهمیت دارد این است که میزان و نحوه مصرف آن حتما باید زیر نظر پزشک انجام گیرد. ما در این مقاله قصد داریم به توضیحات بیشتری درباره داروی لورازپام بپردازیم. در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری درباره ا
سلام:))
دکتر مجتبی شکوری، که احتمالا خیلی‌هامون می‌شناسیمش - یک واقع‌بین و در عین‌حال آرمان‌گرا، یک لطیف متفکر پرهیجان- دو سال پیش ٨گام برای موفقیت در سال جدید نشون داد.
«من مجتبی شکوری هستم و فکر می‌کنم این حرف‌ها درباره دنیای بعد از مرگ نیست. حقیقت واقعی درباره زندگی قبل از مرگ است. درباره این‌ که چه‌طور به سن ٣٠ یا شاید ۵٠سالگی برسید بی‌ آن‌ که بخواهید تفنگ روی شقیقه‌تان بگذارید.»
درباره ٨ زندان صحبت کرد که باید ازشون فاصله بگیریم. ک
دقیقا الان یک ماه هست که دست و دلم به مطالعه آزاد نرفته و وقتم رو دارم به بطالت تمام می گذرونم،قرار بود بعد از سفر کربلا یک بازنگری در خودم انجام بدم ببینم با خودم چند چندم؟!،به همین بهانه دست از مطالعه کشیدم تا کمی بیشتر درباره آموخته هام فکر کنم...و الان نه چیز جدیدی یاد گرفتم و نه بازنگری درباره خودم انجام دادم و نه درباره آموخته هام فکر کردم...
ادامه مطلب
قلب مسکو، زیباترین کاخ جهان در پهناورترین کشور جهان! نماد امپراطوری نیکلای اول که در دورانی پادشاه لهستان هم بود! همسرش شاهزادۀ آلمان در زمان پروس ها بود و ایران کهن او را با عهدنامۀ ترکمچای می شناسد. تزاری قدرتمند که در زمان محمد شاه قاجار بر خاورمیانه تسلط داشت. کاخ کرملین «Grand Kremlin Palace» به عنوان مرکز این فرمانروایی، با تاریخی طولانی از دخل و تصرف مشتمل بر 25 هزار متر مربع زیربنا است که توسط معماری به نام «کنستانتین تون» طراحی و ساخته شد.

ا
من حس می‌کردم این سال ها جریان‌های چپ کمونیستی داخل کشور در حال رشد مویرگی هستند و توی این مستند نشون میده که همون روش مبارزه با رژیم شاه رو (ایجاد حرکت های کارگری) بازتولید کرده اند! فیلم بیست و سی درباره طراحی کمونیستی در کارخانه نی‌شکر هفت تپه| جالب بود
تحصیل در کشور کانادا یکی از اهداف دانش جویان و دانش آموزان در سرتاسر دنیا است که سالانه آمار قابل توجهی از افراد را روانه این کشور کرده است.شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در هدف تحصیلی خود تحصیل در این کشور را داشته باشید. چرا تحصیل در کانادا ؟ شاید بد نباشید بدانید…
ادامه مطلب
پس از اعلام نتیجه اولیه کنکور ۹۸ رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور از تخلف و تقلب در کنکور ۹۸ خبر داد.
دکتر ابراهیم خدایی در خصوص این تخلفات گفت: آنچه که در گزارش‌های رسمی عنوان شده است بیش از ۳۰۰ نفر را شامل می‌شود.
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور بیان کرد: این افراد شناسایی شده و به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری معرفی شده اند
وی درباره صدور کارنامه برای این افراد گفت: برای آن عده که از تخلف و تقلب آنها مطمئن هستیم کارنامه صادر نمی‌
یکی از دغدغه های مهم هر پدر و مادری هنگام مهاجرت به خارج از کشور ، تحصیل و آینده فرزندانشان در کشور مورد نظر می باشد. یکی از کشور هایی که همیشه در طول تاریخ تعداد زیادی از مهاجرین ایرانی را پذیرش می کند، ترکیه است.
ادامه مطلب
خخخخخخخخخخ اینو درباره نظر امریکا درباره پول شویی در کانادا بخونین ها ها ها
امریکا میگه کانادا یکی از مهم تری کشورهای پول شویی جهانه :))))
گرگ زاده اینو بخون برای اطلاعات عمومیت خیلی خوبه. آفرین کفتر کاکل به سر.

نظر امریکا درباره پول شویی کانادا
فرانسه وسیع ترین کشور قاره اروپاست که با کشورهای بلژیک ، آلمان ، سوییس و ایتالیا همسایه است . پاریس پر جمعیت ترین شهر این کشور است .
صنایع فلزکاری ، ماشین‌آلات ، شیمیایی ، هواپیماسازی ،  جنگ‌افزار و …. در این کشور معروف است .
از نظر آب و هوایی نیز این کشور یکی از برترین کشورها می باشد که داشتن چهار فصل سال در این کشور باعث می شود افراد زیادی علاقه داشته باشند که در این کشور سکونت داشته باشند .
زبان رسمی مردم این کشور زبان فرانسه است . برای داشت
ژانر فیلم : جنایی , غم‌انگیز , رازآلود
امتیاز فیلم : --
رده سنی : --
کارگردان : Borys Lankosz
نویسنده : --
بازیگران : Magdalena Cielecka, Marcin Dorocinski, Agata Buzek, Piotr Fronczewski
محصول کشور : --
تاریخ اکران : --
زمان فیلم : --
زبان فیلم : --
 
خلاصه داستان : داستان این فیلم جنایی و رازآلود درباره‌ی یک خبرنگار به نام آلیچا تابور می‌باشد که به شهر دوران کودکی‌اش بازمی‌گردد. در آنجا آلیچا تمام رازهای خانوادگی‌اش را کشف خواهد کرد و همینطور درباره‌ی یک پرونده‌ی شرورانه که مربوط
صنایع لاستیک سازی اطلس در سال  1359 با هدف فعالیت در زمینه تولید انواع  قطعات لاستیک و پلاستیک به مدیریت آقای حسین زاهدی تأسیس گردید.این واحد با بهره گیری از تکنولوژی نوین ، تجهیزات پیشرفته ، تنوع بیش از 60000 نوع قالب همچنین به کار گیری متخصصین مجرب در زمینه صنایع لاستیک سازی کشور گامی مؤثر در جهت پیشرفت صنعت کشور برداشته و بستری را فراهم آورده است که فرآورده های طراحی و تولید شده خود را با سرعت و کیفیت بالا در اختیار متقاضیان محترم قرار دهد.
ف
درباره لنزهای رنگی چشم بیشتر بدانید
درباره لنزهای رنگی چشم بیشتر بدانید ، امروزه به مدد تکنولوژی، انسان می تواند رنگ چشم های خود را به طور موقت تغییر دهد. لنزهای رنگی در طیف رنگی گوناگون قابلیت استفاده بر روی چشم ها را دارند.
خانم ها بیشترین متقاضی لنزهای رنگی می باشند. لنزهای چشمی کاربرد زیبایی و یا طبی دارند.
ادامه مطلب
اساسی‌ترین سوالاتی که معمولا افراد درباره بیت کوین می‌پرسند،
حول محور واحدهای ارزی آن است. سوالاتی درباره ارزش آن، امنیت، تاریخچه و
در نهایت این پرسش که بیت کوین‌ها از کجا می‌آیند؟ در این مقاله به جواب
سوالات خود درباره چگونگی کار استخراج بیت کوین خواهید رسید.
ادامه مطلب
✍محمد عبدالهی
⛔️مردم مجبورند از میان نامزدهایی که با حذف انواع و اقسام گرایش ها از گردونه انتخابات در سبد انتخاب مردم قرار گرفته اند، انتخاب کنند. بدون اینکه نامزد مطلوب خود را بیابند، فقط به دلیل تقویت نهاد انتخابات و نیز تقویت کشور و ایران به میدان می آیند و رای می دهند. آن وقت متهم می شوند که وضعیت کشور محصول رای آنان است. درحالی که آنان فقط 10 درصد در نتیجه انتخابات نقش داشته اند.(عباس عبدی یادداشت روزنامه اعتماد)
پاسخ: این ادعا در نزدیکی
امام زمان (عج) صاحب کشور ماست



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ با اشاره به شیوع بیماری کرونا فرمودند: «از خدای متعال میخواهیم که این سال را سال پیروزی‌های بزرگ قرار بدهد و به حضرت بقیّةالله (ارواحنا فداه) که ناخدای این کشتی او است، عرض میکنیم که کشورِ خودش را به ساحل نجات برساند، مردم مؤمن ایران را حمایت کند، کمک کند.»به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، گفتاری از آیت الله محمدعلی جاودان درباره توسل ب
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
اعلام جاده‌های برفی و بارانی‌ کشور

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام اینکه برخی محورهای مواصلاتی کشور، برفی و بارانی هستند، بر لزوم رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان تاکید کرد.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌ درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه در اکثر محورهای استان‌ اردبیل و محور اهر-کلیبر در استان آذربایجان‌شرقی بارش برف گزارش شده اس
 
دانلود سریال Emergence با لینک مستقیمدانلود رایگان سریال Emergence با کیفیت عالیقسمت 8 فصل اول قرار گرفت
سریال درباره کلانتری است که در مورد پرونده ای درباره بچه کوچکی که نزدیک محل یک تصادف مرموز پیدا شده است، تحقیق می کند و …شما می توانید این سریال را از یوز دی ال دانلود کنید.
منتشر کننده : یوز دی ال
کیفیت: 720p.480p
کشور سازنده: USA
ژانر: درام
بازیگران: Robert Bailey Jr.,Alexa Swinton,Allison Tolman,Ashley Aufderheide
برای مشاهده ادامه مطلب و دانلود کلیک کنید
 
ریا الحسن، وزیر کشور لبنان و اولین وزیر کشور زن در کشورهای عربی در مصاحبه‌ با روزنامه عکاظ چاپ عربستان اظهار کرد: تصمیم برای خلع سلاح روشن بوده و در چارچوب مسائل دفاعی بدیهی کشور قرار می‌گیرد. 
امروز حزب‌الله بخشی جدایی‌ناپذیر از بافت اجتماعی لبنان بوده و در انتخابات شرکت داشته و نمایندگانی در پارلمان و دولت دارد.
ریا الحسن گفت: نخست وزیر از ابتدا به صورت شفاف اعلام کرد که این اختلاف‌نظر استراتژیک درباره خلع سلاح حزب‌الله کنار گذاشته ش
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور و استفاده از نظر
کارشناسان، سال ۹۸ را به نام «رونق تولید» نامگذاری کردند. پایگاه
اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR ابعاد مختلفی را که رهبر انقلاب درباره رونق تولید در پیام نوروزی و بیانات در حرم مطهر رضوی مطرح کردند در این جدول منتشر میکند.
ادامه مطلب
عصر امروز در دیدار اساتید: ما درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم/ مذاکره درباره اینجور مسائل، دو کلمه است: آنها میگویند این را میخواهیم، ما میگوییم نه! مثل قضیه آن خواستگاری که پرسیدند چه شد؟ گفت همه چیز پیش رفته غیر از دو چیز: ما میگوییم دختر شما را میخواهیم و آنها میگویند غلط میکنید!منظور اینها از مذاکره، مذاکره با آمریکاست که گفتیم مذاکره نمیکنیم؛ مذاکره هیچ فایده ای ندارد و ضرر هم دارد.
سنگاپور به دلایل بسیاری نظیر مارینا بی سندز، سینگلیش (زبان انگلیسی سنگاپوری) و غذای محبوب پلو و مرغش مشهور است. اما این همه ماجرا نیست. سنگاپور یک کشور جزیره ای کوچک است اما موارد شگفت انگیزی دارد که قطعا از شنیدن آنها شگفت زده خواهید شد. ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا بیشتر با این کشور کوچک اما جالب آشنا شوید.
ادامه مطلب
انشا در مورد یک روز سرد زمستانی انشا درباره یک روز برفی انشا در مورد یک روز سرد زمستانی را توصیف کنید انشا کوتاه درباره برف انشا در مورد برف با مقدمه خاطره از یک روز برفی انشای ذهنی درباره برف داستان کوتاه در مورد یک روز برفی
ادامه مطلب
سلام
من چند دفعه اینجا دیدم که صحبت های عجیبی از این شده که قد ایرانی ها کوتاه شده، یا بعضی وقت ها حتی خانم ها گفتند که آقایون قدشون کوتاه تر شده و یادمه حتی یه پست مفصل هم درباره این موضوع بودش که توش می گفتند قدمون کوتاه تر شده، ولی سوال من اینه که آیا قبل از اینکه ادعایی بکنید اصلا تحقیقی هم درباره ش می کنید؟، اخیرا یه پژوهش بسیار بزرگ توی دانشگاه لندن که از 200 تا کشور و مقایسه قدشون با گذشته شون شده و نکته اصلی هم اینه که؛
" مردان ایرانی بین س
10 کشور که قدبلندترین و قدکوتاه ترین مردم جهان را دارند
در اینبخش با 10 کشور کـه قدبلندترین و قدکوتاه ترین مردم جهان را دارند، آشنا می‌شویم. جدول میانگین قد کشورها طبق معمول یک جدول ثابت اسـت، اقلیم و سبک تغذیه و زندگی در رشد قد ملت ها تاثیر دارد، بسته بـه نوع اقلیم ها در مدت زمان طولانی حتی نژاد انسان نیز دستخوش تغییر می‌شود. در ادامه این مطلب ابتدا 10 کشور قدبلند و سپس با 10 کشور قدکوتاه آشنا میشویم. با پارس ناز همراه باشید.
 
ایسلند
 

ادامه مط
 
 
نایب رئیس اتاق ایران اصلی‌ترین چالش و مشکل پیش‌روی گردشگری را وجود مقررات دست و پاگیر دانست و افزود: تکثیر استعلام‌ها و مجوزها در بخش گردشگری بیش از سایر بخش‌های اقتصادی است و این سخت‌گیری نسبت مستقیم با فاصله از مرکز دارد؛ یعنی هرچه فاصله استان‌ها از مرکز بیشتر می‌شود این سخت‌گیری نیز بیشتر می‌شود.
 
«حسین سلاح‌ورزی» امروز (دوشنبه) در نشست صبحانه کاری با حضور «علی اصغر مونسان» وزیر پیشنهادی گردشگری بیان کرد: اتاق بازرگانی ایران
احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا افزود: طی امروز و فردا (۶ و ۷ مرداد ماه) به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق شمال غرب و شمال شرق کشور رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود. وی در ادامه گفت: در همین مدت در بخش‌هایی از جنوب کشور در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب فارس نیز رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی م
انشا کوتاه درباره برف انشا درمورد زمستان پایه هفتم انشا در مورد برف با مقدمه انشای ذهنی درباره برف انشا در مورد زمستان با مقدمه و نتیجه انشا درباره روستا در زمستان انشا در مورد کوهستان برفی انشا در مورد یک روز سرد زمستانی
ادامه مطلب
موفق ترین مشاغل در استرالیا و پردرخواست ترین شغل ها
به باور خیلی از افراد پردرخواست ترین مشاغل به عنوان پر درآمدترین آنها محسوب می شود. اما این موضوع در کشور استرالیا مصداق ندارد. در این کشور موقعیت های کاری زیادی هستند که درخواست زیادی دارند ولی الزاما پردرآمدترین شغل ها در این کشور نیستند. در جدول زیر نگاهی به پردرخواست ترین موقعیت های شغلی در کشور استرالیا در سال 2018 می اندازیم. بیشتر این مشاغل در حوزه سلامت و مراقبت های پزشکی قرار می گیر
کوراسائو یک کشور جزیره ای کوچک است که می توانید با آن در مرکز قاره آمریکا و در حوزه دریای کارائیب آشنا شوید. سرشماری های انجام شده نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 142 هزار نفر دارد. از ویلمستاد به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی کوراسائو گیلدر آنتیل هلند بوده و مردمش به زبان هلندی و انگلیسی صحبت می کنند. جالب است بدانید که جزیره کوراسائو تحت حاکمیت کشور هلند قرار دارد. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.

ادامه
سری مستندهای انقلاب جنسی درباره پدیده انقلاب جنسی در جوامع در حال تحول از سنت به مدرنیته است. قسمت اول آن در موضوع آزادی های جنسی، قسمت دوم درباره آزادی ها و حقوق زنان و قسمت سوم درباره پدیده مرگ ازدواج سنتی و جنبش عشق آزاد است. قسمت اول و دوم در کشورهای اروپایی تصویربرداری شده است، قسمت سوم در کشور روسیه ساخته شده است، روسیه سرزمینی است که جنبش عشق آزاد برای اولین بار در این کشور به منصه ی ظهور می رسد.
کارگردان : حسین شمقدری
مدت زمان : 47 دقیقه
۲۷۴۱ - «فرید طلایی» کارشناس سیاسی شبکه من‌وتو، در دفاع از مانور قایق‌های سپاه در مقابل ناوهای جنگی آمریکایی، اذعان کرد: “درباره مزاحمت قایق‌های سپاه برای ناوهای آمریکایی، شاید بشود اینگونه هم تعبیر کرد که ناوهای آمریکایی آنجا چه کار می‌کنند؟ حضور ناوهای نظامی و ادوات جنگی در مرزهای زمینی و دریایی یک کشور، یک تهدید نظامی برای آن کشور محسوب می‌شود.”این سخنان سبب اعتراض «عرفان ثابنی» کارشناس بهائی «من‌وتو» شد!لینک کوتاه منبع: www.youtu.be/N3l
رمان چند جلدی «جاده جنگ»، از روز سوم شهریور ۱۳۲۰ و ماجرای هجوم روس‌ها به کشور از شمال شرقی خراسان به ایران و اشغال کشور توسط متفقین آغاز می‌شود و با پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به اتمام می‌رسد؛ این کتاب واقعه ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، فعالیت مبارزاتی گروه‌های اسلامی، تظاهرات مردمی، پیروزی انقلاب اسلامی، خرابکاری گروهک‌های ضد انقلاب در کردستان و جنگ هشت ساله عراق علیه ایران را به تصویر کشیده شده است.
کاراکتر یا شخصیت اصلی این مجموعه یک سرباز
یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛
ادامه مطلب
این‌ روزها مقامات کاخ سفید یک خط در
میان درباره ایران صحبت می‌کنند! وزیر خارجه آمریکا در تازه‌ترین گفته‌هایش درباره
سیاست واشنگتن در قبال تهران، اعلام کرده است: «ایران باید در نهایت تصمیم‌گیری کند.
آنها باید همانند یک کشور نرمال رفتار کنند و اگر آنها این کار را انجام دهند ما آماده
مذاکره درباره طیف وسیعی از موضوعات بدون هیچ پیش‌شرطی خواهیم بود.» مرور همین چند
جمله، به سادگی دروغ بودن ادعای «مذاکره بدون پیش‌شرط» را به اثبات می‌رساند؛
لایحه ساماندهی سهمیه‌های ورود به مقاطع مختلف آموزش عالی و اصلاح قوانین سهمیه با عنوان «لایحه توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات تحصیلی در آموزش عالی»از سوی وزارت علوم و بهداشت به هیأت دولت رفت تا دولت درباره یکی از پرچالش‌ترین آزمون‌های علمی کشور تصمیم‌گیری کند.
ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشورمی‌گوید: در این لایحه سهمیه‌های کنکور از ۱۹ مورد به ۳ مورد کاهش یافته است.این لایحه شامل همه مقاطع تحصیلی و تمامی دانشگاه‌های کشور اس
انشا فیل و فنجان طنز انشا طنز درباره ی فیل و فنجان معنی فیل و فنجان داستان کوتاه درباره فیل و فنجان انشا درباره فیل و فنجان به کمک راههای پرورش فکر انشا فیل و فنجان جدید تفسیر ضرب المثل فیل و فنجان انشا درمورد فیل و فنجان با مقدمه و نتیجه
انشا در ادامه مطلب
ادامه مطلب
شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما، با 15 سال سابقه فعالیت و رتبه  یک شورای عالی انفورماتیک، یکی از شرکت های معتبر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، در حوزه پورتال های حرفه ای سازمانی و خدمات الکترونیکی امن به شمار می رود. خدمات و محصولات شرکت سیگما (پرتال سازمانی) ، با توجه به کیفیت، قابلیت و امنیت آن، مورد استفاده بزرگ ترین شرکت ها و سازمان های کشور می باشد.از جمله مشتریانی که شرکت سیگما افتخار ارائه خدمات و محصولات خود را ب
بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور می‌رساند که براساس هماهنگی های اولیه به عمل آمده با دستگاه های اجرایی متقاضی جذب نیرو، هفتمین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در نیمه دوم آبان ماه سال ۱۳۹۸ توسط سازمان سنجش آموزش کشور به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد و برهمین اساس ثبت نام از متقاضیان آزمون یادشده در اواخر شهریورماه سال جاری ازطریق سایت سازمان سنجش
 
در شرایطی که ظرفیت مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ۲۰۰ هزار نفر​ اعلام شده، فقط ظرف دو روز در پنج استان ۹۲ هزار و ۷۶۳ نفر نام‌نویسی کرده‌اند.
ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در پنج استان البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ساعت ۲۴ روز گذشته به اتمام رسید که طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی ۹۲ هزار و و ۷۶۳ نفر در این پنج استان نام نویسی کرده‌اند.
محمود محمودزاده - معاون وزیر راه و شهرسازی - به ایسنا گفته که ظرفیت
به استادم گفتم بیا یک ساعتی حرف بزنیم او هم قبول کرد.اول درباره تحقیقات اخیرش درباره سرطان گفت و بعد هم از عرفان سرخپوستی برایم حرف زدگفتم چند تا توصیه و راه حل به من بده که خیلی از دست این روزهایم کلافه ام گفت بنویس.اینها هم توصیه هایش با پاره ای توضیحات:
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها