نتایج جستجو برای عبارت :

مصدوم آماده است

رئیس اورژانس کرمان خبر داد:
برخورد دو خودرو در زرند 5 مصدوم بر جای گذاشت  
رییس اورژانس کرمان از وقوع یک تصادف در شهر زرند خبر داد و گفت: امروز 7 تیرماه در ساعت 12 و 41 دقیقه یک دستگاه پیکان با یک دستگاه پژو 206 با یکدیگر برخورد کردند.
وی محل این حادثه را چهارراه شهید باهنر زرند اعلام کرد و افزود: در این حادثه 5 نفر در رده سنی 10 ماهه الی 25 ساله که 2 خانم و 3 آقا بودند ، مصدوم شدند.
وی خاطر نشان کرد : یکی از دو خودرو به علت نشت گاز در معرض انفجار قرار داشت ک
 
او تصریح کرد: این حادثه یک کشته و ۱۵ مجروح به جا گذاشت که ۱۰ مصدوم این حادثه به بیمارستان کلات و پنج مصدوم دیگر به درمانگاه زاوین انتقال یافتند.کلات در حدود ۱۶۰ کیلومتری شهر مشهد واقع است.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در پی این حادثه که عصر امروز در جاده مشهد - کلات و حوالی دو راهی "بابا فرجی" رخ داد، چهار دس
در آخرین حمله شیمیایی عراق به مناطق غیرنظامی ایران در جنگ تحمیلی، ۵۱ تن شهید و ۲۸۰۰ تن مصدوم شدند که بیشتر قربانیان را کودکان، زنان و سالخوردگان تشکیل می‌دادند. حملات شیمیایی عراق به این روستا در روز بعد (۱۲ مرداد) نیز ۳۸ شهید و ۱۵۰ مصدوم برجای گذاشت.
ادامه مطلب
روش های کاهش استرس:
1-عادت کنیدبیشترآرامش خودراحفظ کنید.
2-تغییرصفات منفی وحذف پرخاشگری.
3-تغییرساعات کارواستراحت.
4-روابط اجتماعی خودراباهمکارانتان درمحیط کارقوت ببخشید.
5-کشیدن یک نفس عمیق.
6-کشش عضلات.
7-تنفس آهسته وعمیق.
8-ورزش منظم.
9-استراحت منظم وخواب بیشتر.
10-توجه به تغذیه مناسب وبدون استرس.

کارهایی که یک امدادگردوره دیده درابتدابایدانجام دهد.
1-مردم را ازدادن مایعات به فردی بی هوش منع کنید.
2-خودرابه مصدوم واطرافیان معرفی می نمایید.
3-به
مهاجم کلیدی تیم ملی فوتبال بحرین مصدوم شد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الرایه» قطر خبر داد که اسماعیل عبداللطیف، مهاجم کلیدی تیم ملی بحرین و بهترین گلزن تاریخ تیم ملی این کشور مصدوم شد و مسابقات کشورهای عربی را از دست داد.عبدالطیف در بازی با المحرق بحرین با الاتحاد اسکندری در مسابقات باشگاه های عربی مصدوم شد و نتوانست تیم ملی کشورش را در این مسابقات همراهی کند.بحرین یکی از رقبای ایران در ان
حادثه برق گرفتگی در هنگام نصب کولر آبی در #زرند 
 به گزارش ندای زرند، حادثه ی برق گرفتگی صبح دیروز پنج شنبه١۶خرداد باعث مصدوم شدن یک خانم در سیریز شد.
 این خانم در هنگام نصب کولر آبی دچار حادثه برق گرفتگی شد که توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ سیریز به بیمارستان امام علی(ع) زرند منتقل شدند .
مجتبی بنداد از پرسنل اورژانس ۱۱۵ سیریز: حال عمومی مصدوم مساعد است.

از همشهریان محترم تقاضا داریم با توجه به شروع فصل گرما و نصب کولر نکات ایمنی را رعایت و در نصب کو
باز هم حادثه در محور #سیریز_بافق/
برخورد سواری رونیز با موتور سیکلت در محور سیریز _بافق ۵ مصدوم‌ برجای گذاشت 

ندای زرند - آقای عباس زاده مسئول پایگاه اورژانس ۱۱۵ سیریز : شب گذشته پنج شنبه مورخ ٢٣/خرداد/١٣٩٨ در ساعت ۲۱ برخورد  سواری رونیز  با یک دستگاه موتور سیکلت در ۸ کیلومتری محور سیریز _بافق محدوده پیچ اکبر آباد ۵ نفر مصدوم برجای گذاشت .
وی در ادامه بیان کرد: خودروی سواری رونیز از سمت سیریز به بافق در حال حرکت بوده که با یک دستگاه موتور سیکلت
ندای زرند گزارش می‌دهد:
10 مصدوم در اثر برخورد دو خودرو در محور زرند - جرجافک
طبق اعلام کارشناس فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ زرند : شب گذشته طی برخورد دو خودروی جک s5 و ساندرا ده مصدوم در محور زرند - جرجافک به جای گذاشت.
به گزارش خبرنگار ندای زرند، خانم حسن زاده در تشریح این خبر افزود : هشت تن از این مصدومین، سرنشین خودروی ساندرا از افاغنه بودند که کم سال ترین آنها 7 ماهه و بزرگسال ترین آنها 33 ساله می باشد و 5 کودک زیر ده سال سرنشین این خودرو بودند. 
دنیای ورزش تورنتو نوشت:مهدی قائدی با مصدومیت در بازی مقابل الشرطه عراق به صف طولانی مصدومان استقلال اضافه شد و این موضوع دست فرهاد مجیدی را برای دیدارهای آتی خالی‌تر از قبل کرد.
 استقلال در بازی‌های  اخیر با بدشانسی‌های زیادی مواجه شده و مصدومان پرتعداد این تیم دست فرهاد مجیدی را خالی گذاشته است. جدیدترین مصدوم استقلال مهدی قائدی بود که در بازی دیروز مقابل الشرطه عراق آسیب دید و احتمالا چندهفته نمی‌تواند به میدان برود. پیش از قائدی هم
به گزارش شریعت نیوز : آقای محسن عباس زاده مسئول پایگاه اورژانس ۱۱۵سیریز از واژگونی خودروی زانتیا حامل مسافران افغان با ۱۱ کشته و زخمی خبر داد .
وی در ادامه بیان کرد: صبح امروز پنج شنبه مورخ ۷ شهریور۱۳۹۸ در ساعت ۴:١۰ دقیقه  در محور سیریز- نوق-بافق؛  در تقاطع سه راهی سیریز – نوق – بافق واژگونی سواری زانتیا حامل مسافران افغان ۳ کشته و۸ مصدوم بر جای گذاشت.
وی بیان کرد :سواری زانتیا از سمت نوق به سمت بافق در حال حرکت بوده در تقاطع مذکور  واژگون م
آموزش کمک های اولیه

کمک های اولیه چیست؟
کمکهای اولیه مجموعه اقدامات و مراقبت‌های فوری و آنی است که بلافاصله پس از وقوع حادثه بر روی شخص آسیب دیده تا رسیدن پزشک، نیروهای امدادی و رساندن به مراکز درمانی توسط یک شخص آموزش دیده صورت می‌گیرد. ما در این مطلب به آموزش کمک های اولیه به صورت مقدماتی می پردازیم.
هدف اصلی از این اقدامات عبارتنداز:
پیشگیری و جلوگیری از پیشرفت ضایعات، صدمات و عوارض بعدی به مصدوم
جلوگیری از مرگ (زنده نگه داشتن جان مصدو
یک
دستگاه خودروی وَن حامل زائران عراقی در جاده ملایر - اراک و نزدیکی شهر
زنگنه واژگون شد که پس از انتقال مصدومان به بیمارستان یکی از آنها جان
باخت.
این خودروی «ون» با 9 سرنشین هنگام بازگشت از مشهد  در جاده ملایر -
اراک تردد می کرد که به علت لغزندگی سطح جاده و تردد با سرعت غیرمطمئنه در
سر پیچ، واژگون شد. هفت تن از سرنشینان این خودرو به صورت سطحی مصدوم شدند اما وضعیت جسمی 2 تن از آنها وخیم بود. یکی از مصدومان دچار شکستگی های متعدد بود و دیگر مصدو
سلام سلام
یک عدد نیمه مصدوم افسرده حال که اول مرداد مسابقه داره  صحبت میکنه ( همون پایی که توی بهمن داغون کردم بهش فشار اومده یبار دگر مصدوم گشته) دعا بفرمایید مسابقه خوب پیش بره シ
و اینکه رفتم برای گواهینامه اقدام کردم و خراب کردم اساسی ᵔ.ᵔ
لطفا نظر بدید ... بدون نظرای شما فکر میکنم که هیچ کس منتظر این کتاب نیست...

ادامه مطلب
بی چراغ بودن تراکتور یک کشته و دو مصدوم در زرند بر جای گذاشت 
طبق اعلام کارشناس فوریت های پزشکی: حوالی ساعت 20:30 شب گذشته یک سواری سمند که از مسیر فتح آباد به زرند در حال حرکت بوده که با تراکتور بی چراغ برخورد نموده و یک کشته و دو مصدم بر جای گذاشت. 
حسن زاده کارشناس فوریت های پزشکی در گفتگو با خبرنگار ندای زرند افزود : علت اصلی این حادثه بدون چراغ بودن تراکتور در شب بوده که متاسفانه راننده نوجوان این تراکتور ابتدا توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان
 
گابریل کالدرون:
من تمام تلاشم را می‌کنم که تیم نه ۱۰۰ درصد بلکه ۲۰۰ درصد پیشرفت کند این وظیفه من است و مشکلات مالی مربوط به مدیریت باشگاه است
احمدزاده مصدوم بود و به خاطر این مشکل چند روزی به او استراحت دادم، مقابل سایپا بازی کرد و شرایط او در حال بهتر شدن است
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
سعدینی، سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تیم های ارزیاب برای بررسی خسارت به محل اعزام شده اند، تصریح کرد: تاکنون خسارتی گزارش نشده است.
دکتر فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در این خصوص به ایسنا، گفت: تیم های ارزیاب اورژانس به محل مورد نظر در لافت اعزام و به بیمارستان قشم و بندرخمیر و اورژانس آماده باش اعلام شده است.
تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند
مدیرعامل جمعیت
ای لشکر مجاهدین آماده‌باش آماده‌باشبهر نبرد دشمنان آماده‌باش آماده‌باشفداییان اسلامیم و سوی جانان می‌رویمبا عشق دیدار خدا ما سوی رضوان می‌رویمچون عشق پاک کبریا در جان ما افکنده شدما چون علی مرتضی شیری به میدان جهادمثل سهاب بر جهاد آماده‌باش آماده‌باشما سربازان خالد و فاروق اعظم گشته‌ایمما با خدای لا یظال مردانه پیمان بسته‌ایمتا فتح دین مصطفی ماتم بگردانید فداای عاشق دین خدا آماده‌باش آماده‌باششوق شهد شهادت را در جان و دل داریم
آزادکار مصدوم تیم ملی کشتی آزاد در حالی روند بهبودی و تمرینات خود را طی می‌کند که حتی تعطیلی اردوهای تیم ملی هم مانع برنامه رو به جلوی او نشده است.
 علیرضا کریمی دارنده سه مدال نقره و برنز رقابت‌های جهانی به عنوان یکی از چهره‌های سرشناس، اما مصدوم اردو‌های تیم ملی بود که طی ماه‌های گذشته با انجام اقدامات ویژه درمانی و پزشکی، روند رو به جلو و موفقیت آمیزی را برای بازگشت به میدان داشت. هرچند لغو اردوی تیم ملی گریبان او را هم گرفت و اجازه ندا
مدیرعامل و مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز به صورت تلفنی پیگیری هوادار مصدوم این تیم که در جریان بازی با سپاهان آسیب دیده بود، شدند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و حسین خبیری مشاور مدیرعامل این باشگاه امروز در تماسی تلفنی پیگیر وضعیت فرشید آقابالازاده هوادار مصدوم تیم پرسپولیس شدند و به صورت تلفنی با او به صحبت پرداختند.
 
عرب و خبیری ضمن صحبت با این هواد
دردفاع ازسپاه قهرمان آماده ایم/بهردین وانقلاب وشیعیان آماده ایم/پاسدارباولایت مردمیدان جهاد/برنبردجاودان بادشمنان آماده ایم/دشمن از روی خباثت طعنه داردبرسپاه/بهرنابودی شیطان هرمکان آماده ایم/پاسداربابصیرت خادم این ملت است/برصدورگام دوم درجهان آماده ایم/ماهمه سرباز رهبر دررکابش پرخروش/بهرفتح قدس هم ای دوستان آماده ایم/دوره آخرزمان وفصل هم عهدی رسید/برظهورت حضرت صاحب زمان آماده ایم/
رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مصدوم شدن 16 نفر بر اثر تصادف اتوبوس با کامیون در اتوبان نطنز به کاشان خبر داد. حسین ریاحی اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۵۷ دقیقه شامگاه یکشنبه نهم تیرماه تماس مردمی با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در حوالی عوارضی قمصر کاشان دریافت شد.
ادامه مطلب
با سلام
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت            صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
امروزچهارشنبه  15 خرداد مصادف با عید سعید فطر است. خونه بابا بودیم .
علیرضا دوشنبه از یزد آمده بود. همان روزی که سرویس ون شرکت مانا که من و چند نفر از بچه ها هنگام رفتن به کارگاه لاستیک ترکاند و از جاده زد بیرون و سه مجروح و مصدوم بر جای گذاشت. و من زانوی چپ و دو دندان پیش از فک بالا دچار مصدومیت شد.و اما طاها
چند روزی است که طاها دو سه قدمی راه می رود و امروز تعداد
امدادونجات هلال‌احمر:
ساعت ٠١:٥٨ بامداد امروز ‎تصادف زنجیره‌ای (اتوبوس - تریلی - خاور - ایسوزو - پراید - پژو٤٠٥) در کیلومتر ۵۲ اتوبان قزوین - زنجان، لاین جنوبی (٣ کلیومتر مانده به سه راه ضیاآباد) ٣٠ نفر را دچار حادثه کرد.
در این حادثه ۳ نفر جان خود را از دست دادند، ۱۴ نفر سرپایی مداوا و ١٠ نفر هم به بیمارستان منتقل شدند.
سه شنبه ، ۱۲ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
       شرکت پایا اکسیر تولید کننده اتل های اورژانسی www.payaeksir.com
آتل های موقت برای  محافظت از اندام آسیب دیده از محل حادثه تا زمان تشخیص قطعی صدمه میباشد  . هدف از آتل گیری بی حرکت کردن قسمتی از اندام آسیب دیده است تا درجریان امداد رسانی و طی دوره تشخیص  آسیب بیشتری نبیند .  قابل ذکر است در حوادثی که عضو آسیب دیده خونریزی  دارد باعث کنترل خونریزی وبا توجه به فیکس کردن عضو از افزایش تورم و درد جلوگیری میکند  درحال حاضر انواع آتل های موقت  از جنس
فرمانده نجات ایستگاه دوم سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کارگر نصاب داربست از طبقه ششم یک مجتمع مسکونی در دست ساخت در مشهد سقوط کرد.

سقوط از ساختمان
امیر رضا منصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این کارگر 45 ساله امروز حین کار در پروژه ساختمانی در بلوار شهید کامیاب سقوط کرد و به شدت مصدوم شد.وی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه ضمن ایمن سازی محل با استفاده از تجهیزات مخصوص، مشغول امدادرسانی به کارگر مصدوم شدند.
آتش نشانی
او
قبل از بازی مربی منچستر تو کنفرانس خبری از یه کوه حرف زد و گفت: "قله ها اونجان که ما فتحشون و ما یک کوه خیلی خیلی سخت داریم و هیچ چیز غیر ممکن نیست" کوهی که اینبار در هیمالیا نبود بلکه در پاریس علم شده بود.
منچسترینایتد با ده تا بازیکن اصلی مصدوم! تو نیمه اول 2-1 از یکی از شانسای قهرمانی CL امسال یعنی PSG جلو افتاد که یکی از گلا رو دقیقه 2 بازی زدیم و تو نیمه اول یکی از مدافع های ما مصدوم شد، اریک بیلی باید تعویض بشه و دالوت به جای اون وارد زمین میشد حال
فرمانده نجات ایستگاه دوم سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کارگر نصاب داربست از طبقه ششم یک مجتمع مسکونی در دست ساخت در مشهد سقوط کرد.

سقوط از ساختمان
امیر رضا منصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این کارگر 45 ساله امروز حین کار در پروژه ساختمانی در بلوار شهید کامیاب سقوط کرد و به شدت مصدوم شد.وی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه ضمن ایمن سازی محل با استفاده از تجهیزات مخصوص، مشغول امدادرسانی به کارگر مصدوم شدند.
آتش نشانی
او
بتن آماده به عنوان یک کالا محسوب می شود و به همین علت قیمت بتن آماده از بتن های دیگر گرون تر است. ولی چون بتن آماده یک سری صرفه جویی ها و کنترل کیفیت در ساختش انجام می شود قیمت بیشتر بتن آماده را جبران می کند و شما از سیمان کمتری استفاده می کنید و مرغوبتری را دارا می باشد.
بتن ها انواع مختلفی دارند اما این که کدام یک از آنها کارای بیشتری برای شما دارد اهمیت دارد. یکی از ویژگی های بتن اماده سرعت بخشیدن به پروژه ساخت و ساز شما می باشد برای کار شما ن
با سلام
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت            صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
امروزچهارشنبه  15 خرداد مصادف با عید سعید فطر است. خونه بابا بودیم .
علیرضا دوشنبه از یزد آمده بود. همان روزی که سرویس ون شرکت مانا که من و چند نفر از بچه ها هنگام رفتن به کارگاه لاستیک ترکاند و از جاده زد بیرون و سه مجروح و مصدوم بر جای گذاشت. و من زانوی چپ و دو دندان پیش از فک بالا دچار مصدومیت شد.و اما طاها
چند روزی است که طاها دو سه قدمی راه می رود و امروز تعداد
گاز گرفتگی 5 مرد اصفهانی در حال کندن چاه فاضلاب
خبرگزاری صدا و سیما: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:در این حادثه که دیشب رخ داد پنج مرد جوان و میانسال که در حال کندن چاه فاضلاب بودند دچار گاز گرفتگی شدند. 
فرهاد کاوه آهنگران افزود:با توجه به بعد مسافت و خارج از محدوده بودن محل حادثه و تلاش های فراوان اکیپ نجات آتش نشانی هر پنج نفر مصدوم حادثه بنا بر اعلام اورژانس فوت کرده بودند. 
وی گفت:با توجه به وضع صحنه حادثه و تج
این درحالی است که دولت از مردم خواسته بود به خاطر شیوع کرونا از رفت و آمدهای غیرضروری بپرهیزند.
https://bbc.in/3dbqt8q@Parsa_Night_narrator
#کانال_آوای_شبانه_پارسا
#اخبار_روز_ایران_و_جهان
-tumblrhttps://avayeshabane.tumblr.com
آخرین خبرها و اتفاقات روز در وب سایت:
websitehttp://aparssa.wordpress.com
منبع خبری کانال:
#BBC_News
[عکس 1080×1080]
مشاهده مطلب در کانال
گوسپلن (کمیته برنامه‌ریزی دولتی شوروی) در عمل تلاش می‌کرد تا از تصمیم‌گیری اجتناب کند. اگر تصمیمی که می‌گرفتی بد از آب در‌می‌آمد، ممکن بود تیرباران شوی. بهتر بود که هیچ‌گونه مسئولیتی را نپذیری.
من آینده را دیده‌ام: چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟ 
***
مقیاس کوچک: 
فرد به روی زمین افتاده و تقاضای کمک می‌کند، اما از جیب‌ها به جای دستی برای کمک، گوشی‌ای برای فیلم‌ گرفتن خارج می‌شود. 
شاید گرفتن مسئولیت یک مصدوم سخت‌تر از کمک‌نکردن به او باش
بتن آماده به عنوان یک کالا محسوب می شود و به همین علت قیمت بتن آماده از بتن های دیگر گرون تر است. ولی چون بتن آماده یک سری صرفه جویی ها و کنترل کیفیت در ساختش انجام می شود قیمت بیشتر بتن آماده را جبران می کند و شما از سیمان کمتری استفاده می کنید و مرغوبتری را دارا می باشد.
بتن ها انواع مختلفی دارند اما این که کدام یک از آنها کارای بیشتری برای شما دارد اهمیت دارد. یکی از ویژگی های بتن اماده سرعت بخشیدن به پروژه ساخت و ساز شما می باشد برای کار شما ن
آسیب‌های ناشی از تروما و صدمات عمدتا در زنده‌گی روزمره روی‌داده و قابل پیش‌گیری هست‌ند. با این‌جال عمدتا پیش‌گیری از بروز این حوادث مغفول مانده و آن‌ها را نیازمند اقدام درمان‌ی و بستری بیمارستان‌ی می نمای‌د.
مدیریت خدمت‌رس‌ان‌ی به این بیماران و مصدوم‌ین هم‌چون سایر موارد مربوط به اورژانس‌ها از صحنه‌ی حادثه می‌بایست آغاز گردد؛ در طی این سلسله مباحث به تدریج با انواع این آسیب‌ها و ضروری‌ترین اقدام‌ات اول‌یه و اساس‌ی برای پی
کلیک کنید
 
 در روزهای اخیر رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند با ورود زلاتان ابراهیموویچ به میلان حالا این امکان وجود دارد که کریستوف پیونتک مهاجم لهستانی این تیم، میلان را ترک کند. این گزارشها از تاتنهام به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او نام برده بودند. حالا دیلی‌میل مدعی شد که باشگاه تاتنهام با آث میلان تماس گرفته و خواهان اطلاع  از شرایط میلانی‌ها برای انتقال پیونتک به اسپرز شده است.
بر اساس گزارش دیلی‌میل، تاتنهام و ژوزه مورینیو به دنبا
یک - حس فوتبالیستی رو دارم که توی بیست و چند سالگی، جوری مصدوم میشه که دیگه نمی‌تونه فوتبال رو ادامه بده. یا میره مربی فوتبال میشه یا میره سراغ یه کارِ دیگه؛ اما همیشه دلش با فوتباله.
خبرنگاری برای من فوتبالی‌ه که همیشه توی زندگیم بوده و نبوده. شاید الان شغل تمام‌وقت‌م خبرنگاری نباشه (که البته با این وضع کاغذ و رسانه‌ها، تعداد کسانی که شغل تمام‌وقت‌شون خبرنگاری‌ه اونقدر زیاد نیست) اما همیشه دلم با خبرنگاری بوده... و گه‌گاه با نوشتن یا تن
قالب آماده ورد پرس
قالب آماده ورد پرسی برای طراحی راحتر سایت . قالب خبری جی نیوز یک قالب زیبا برای سایت های خبری می باشد ...
دریافت فایل
, قالب آماده وردپرس , دانلود قالب آماده وردپرس , قالبهای آماده وردپرس , فروش قالب آماده وردپرس , قالب آماده وبلاگ وردپرس , استفاده از قالب آماده در وردپرس , قالب آماده وردپرس املاک , قالب آماده وردپرس انگلیسی , قالب آماده برای وردپرس , دانلود قالب آماده سایت وردپرس , قالب آماده وردپرس رایگان , قالب سایت آماده وردپ
  مشکل مصدومیت بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس جدی نیست.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی ترابی که به جای احسان حاج صفی مصدوم، به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت و شب گذشته به اردوی این تیم اضافه شد کمی از ناحیه کمر در تمرین روز گذشته پرسپولیس درد داشت.
با این حال  مشکل این بازیکن جدی نیست و مشکلی برای همراهی تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ندارد و در صورت صلاحدی
بارسلونا خیال عثمان دمبله را راحت کرد
بارسلونا برنامه ای برای فروش عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی اش ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای عثمان دمبله پیش رفته و این بازیکن جوان تا حدود شش ماه دیگر قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود. عثمان دمبله در دیدار بارسا مقابل دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مصدوم شد و این آسیب دیدگی چند روز قبل تشدید شد تا زمان دوری او از میادین اینگونه به درازا بکشد.
 
 
در روزهای اخیر شای
دانلود کاربرگ جامع پیش دبستانی
فرمت فایل : PDF
تعداد صفحات 179 صفحه
شرحی مختصر از فایل :
کاملترین کاربرگ آموزش جامع پیش دبستانی با کیفیت بسیار عالی جهت آشنایی دانش آموزان پیش دبستانی با مفاهیم جامع آماده دانلود و دریافت می باشد توجه فرمایید کاربرگ های مفاهیم جامع برای کل سال تحصیلی می باشد و شما با دانلود پکیج کاربرگ جامع پیش دبستانی از اول تا اخر سال بی نیاز آز هر گونه کاربرگ در زمینه درس اموزش جامع پیش دبستانی خواهید بود جهت دانلود کاملترین
به گزارش خبر نگاران اورانوس حضور بی سا بقه مردم باعث شد که مراسم وداع با شهیدان در مصلی تهران کنسل شود. هم اکنون ورود شهدا به صحن جامع رضوی که با استقبال پر شور مردمی همراه شد .به گزارش گزارشگران اورانوس حاضر در مراسم این مراسم از ساعت 14:30 شروع و تا اکنون ادامه دارد . و همچنین افرادی هم در این مراسم به علت تراکم جمعیت مصدوم گشته و برخی هم آسیب های مالی و مادی دیده اند .باما همراه باشید.
 
به گفته وی نیروهای امداد و اورژانس در محل حضور دارند و در حال خارج کردن کشته شدگان این حادثه از داخل اتوبوس هستند.
 
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی اورژانس منطقه یاروسلاول، امروز شنبه، اعلام کرد، که در اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با یک کامیون در این منطقه 9 نفر کشته و 21 تن نیز مصدوم شدند.
به گفته وی نیروهای امداد و اورژانس در محل حضور دارند و در حال خارج کردن کشته شدگان این حادثه از داخل اتوبوس هستند.
 
رییس مرکز اورژانس تهران در ادامه از تمهیدات این مرکز برای مسابقه فوتبال تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری این مسابقه ۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴ دستگاه موتورلانس در قالب ۲۵ نیروی عملیاتی در نقاط داخلی و بیرونی ورزشگاه مستقر می شوند.
 
 
پیمان صابریان در این باره اظهار داشت: این تصادف ساعت ۸:۱۲ امروز  در بزرگراه شهید رجایی زیرپل آزادگان، ابتدای خیابان ۱۳ آبا
روز پنج شنبه هفته گذشته،در یک سانحه رانندگی در محور همدان ـ
اسدآباد یک مرد 54 ساله کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
سرهنگ "جمشید باقری" فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اعلام این خبربه سایت پلیس گفت: در پی گزارش یک
فقره تصادف فوتی در محور همدان ـ اسد آباد به مرکز فوریت های پلیسی 110،
بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 17 همدان برای بررسی به محل اعزام شدند.

 در بررسی های مقدماتی مشخص شد، یک سواری پیکان با
یک  سواری پژو 405 برخورد کرده که در نتیجه آن،
                                      
شرکت پایا اکسیر تولید کننده اتل های اورژانسی
آتل های موقت برای  محافظت از اندام آسیب دیده از محل حادثه تا زمان تشخیص قطعی صدمه میباشد  . هدف از آتل گیری بی حرکت کردن قسمتی از اندام آسیب دیده است تا درجریان امداد رسانی و طی دوره تشخیص  آسیب بیشتری نبیند .  قابل ذکر است در حوادثی که عضو آسیب دیده خونریزی  دارد باعث کنترل خونریزی وبا توجه به فیکس کردن عضو از افزایش تورم و درد جلوگیری میکند  درحال حاضر انواع آتل
دیشب عراقی ها حمله کرده بودن داشتیم از دستشون فرار می کردیم. تنها چیزی که یادم میاد استرسی که داشتم بود و اینکه همه چیز خاکی رنگ بود و فرار!قبلشم از طبقه ی دوم یه پاساژی که هیچ نرده محافظی نداشت افتادم پایین! حس کردم پام شکسته ولی نشکسته بود با این حال من و با یه مصدوم دیگه گذاشتن تو آمبولانس :/
از یه طرف هم با دوستم رفته بودیم پیش روانشناس! یه چیزی شنیدم تو مایه های اینکه خودت باید باهاش کنار بیای؛ مشکلی نداری!!!
چند شب پیش هم یه همچین خوابی دیدم
تنها جمله ی کلیشه ای که شاید من بهش ارادت داشته باشم اینه : چقدر زمان زود میگذره . میتونه برام ویران کننده هم باشه و ملال آور ‌.
باورم نمیشه از شبی که با بغض خوابیدم چون صلاح مصدوم شده بود و لیورپول مظلومانه (!) جام رو از دست داد .‌باورم نمیشه یکسال و چند روز از اون شب گذشته و حالا لیورپول یک مدال نقره یک طلا و یک جام داره ! 
باید بیشتر از چیزی که الان هستم خوشحال باشم ، فکر میکنم اصلا خوشحال نیستم . 
شاید چون یک ماه پیش وقتی تو لیگ قهرمان نشدیم بهم
تنها جمله ی کلیشه ای که شاید من بهش ارادت داشته باشم اینه : چقدر زمان زود میگذره . میتونه برام ویران کننده هم باشه و ملال آور ‌.
باورم نمیشه از شبی که با بغض خوابیدم چون صلاح مصدوم شده بود و لیورپول مظلومانه (!) جام رو از دست داد .‌باورم نمیشه یکسال و چند روز از اون شب گذشته و حالا لیورپول یک مدال نقره یک طلا و یک جام داره ! 
باید بیشتر از چیزی که الان هستم خوشحال باشم ، فکر میکنم اصلا خوشحال نیستم . 
شاید چون یک ماه پیش وقتی تو لیگ قهرمان نشدیم بهم
1- برای جلساتی که تهیه محتوای مورد بحث بر عهده توست، باید حداکثر روز قبل آماده شود حتی اگر خیلی کم مثلا در حد یک ربع هم زمان می برد، اما چون برای روز جلسه، وضعیت کارها و سرشلوغی ها اصلا مشخص نیست، حتما باید روز قبل از جلسه آماده باشد (تجربه جلسات تهیه شناسنامه مدیریت عملکرد)
2- برای جلساتی که کاری را دیگران باید انجام دهند، اول هفته قبل از جلسه باید پیگیری ها را شروع کرد.
پاورپوینت آتل گیری




دانلود پاورپوینت آتل گیری
بررسی آتل گیری
پاورپوینت جامع و کامل آتل گیری
کاملترین پاورپوینت آتل گیری
پکیج پاورپوینت آتل گیری
مقاله آتل گیری
تحقیق آتل گیری




دسته بندی


پاورپوینت




فرمت فایل


ppt



آموزش تنفس مصنوعی
  
 تنفس مصنوعی دهان به دهان
تنفس مصنوعی به کلیه اعمالی گفته می‌شود که باعث رساندن اکسیژن به مصدوم می‌شود تا تنفس طبیعی وی دوباره برقرار گردد.
 
بدن می‌تواند مدت 6-4 دقیقه بدون اکسیژن بماند. بنابراین اگر قلب بایستد، یعنی خونی که حامل اکسیژن برای سلولهاست از جریان بیافتد، امدادگر برای برگرداندن ضربان قلب بطور متوسط 5 دقیقه فرضت دارد و حدود 60 ثانیه بعد از ایست قلب، تنفس نیز قطع می‌شود. اگر قلب کار کند ولی تنفس قطع شده باش
ورزش 11 - اسماعیل حلالی، بازیکن سابق پرسپولیس، در خصوص کنار گذاشتن شایان مصلح و سروش رفیعی از فهرست تیم پرسپولیس توسط کالدرون، اظهار داشت: مصلح مدت زیادی مصدوم بود و در تمرینات هم حضور نداشت. شاید به این دلیل او را کنار گذاشت که آماده نبود.وی افزود: در مورد رفیعی، اما شرایط فرق می‌کند. سروش بازیکن خلاق و بااخلاقی است و من هم از کنار گذاشتن او شوکه شدم. من با رفیعی نسبتی ندارم، اما به هر حال در ایران کمتر بازیکنی توانایی فنی رفیعی را دارد. به هر
  مهاجم تیم فوتبال استقلال از ناحیه همسترینگ(کشاله ران) دچار مصدومیت شده است.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی قائدی شب گذشته در دیدار استقلال و الشرطه در دقیقه 30 دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت.
این بازیکن از ناحیه همسترینگ(کشاله ران) دچار مصدومیت شده و به همین دلیل قرار است از پای مصدوم خود ام آر آی بگیرد. 
تیم فوتبال استقلال از اربیل به تهران برگشته است و قرار است مدت دوری این
تل وسیله‌ای است که برای بی‌حرکت کردن عضو آسیب دیده (شکسته ، دررفته یا ضرب دیده) استفاده می‌گردد. این وسیله انواع و اشکال مختلف دارد. چنانچه آتل پیش ساخته (فلزی) در دسترس نبود، از چوب دستی ، تخته ، مجله یا روزنامه که به صورت لوله در آورده باشید، هم می‌توانید به عنوان آتل استفاده نمائید. انواع آتلانواع آتل عبارتند از: آتل خشک (مثل یک تکه چوب یا صفحه فلزی) ، آتل نرم مثل بالش یا ملحفه چندلا شده ، آتل کششی و آتل بادی یا پلاستیکی (از بازوبند فشارسنج
آتل وسیله‌ای است که برای بی‌حرکت کردن عضو آسیب دیده (شکسته ، دررفته یا ضرب دیده) استفاده می‌گردد. این وسیله انواع و اشکال مختلف دارد. چنانچه آتل پیش ساخته (فلزی) در دسترس نبود، از چوب دستی ، تخته ، مجله یا روزنامه که به صورت لوله در آورده باشید، هم می‌توانید به عنوان آتل استفاده نمائید. انواع آتلانواع آتل عبارتند از: آتل خشک (مثل یک تکه چوب یا صفحه فلزی) ، آتل نرم مثل بالش یا ملحفه چندلا شده ، آتل کششی و آتل بادی یا پلاستیکی (از بازوبند فشارسن
دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمیدرو) به میزبانی مجتمع پتاس خوروبیابانک برگزار شد.در پایان این دوره از مسابقات که با حضور 15 تیم از معادن و مجتمع های زیر مجموعه ایمیدرو و در 4 آیتم : ( اطفاء حریق - آمادگی جسمانی - حمل مصدوم - نقطه زنی ) برگزار شد ، تیم مجتمع پتاس خوروبیابانک با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه اول گردید و تیم های سنگ آهن جلال آباد زرند و مجتمع معادن سنگ آهن سیرجان نیز به ترتیب موفق به کس
#موارد_پرداخت_دیه_از_بیت_المال
هرگاه در اثر خطای قاضی، در حکم و یا تشخیص موضوع و یا تطبق حکم بر موضوع، ‌شخص بی‌گناهی محکوم به مرگ شده و متحمل خسارت بدنی شود دیه قتل یا جراحت از بیت‌المال است، خطای قاضی به این علت که قاضی شرایط قضاوت را ندارد و یا خلاف کتاب و سنت حکم کرده است. 
در مواردی که لوث علیه شخصی محقق شده باشد ، ولی اولیاءدم حاضر به قسامه نشوند، در صورتی که متهم و اقربای او قسامه را اجرا کنند ، قصاص از متهم ساقط شده و بیت‌المال،‌ دیه مق
نیروهای امدادی این شهرستان در سریع‌ترین زمان در محل حادثه حضور پیدا کردند و به مداوای این فرد پرداختند.گفتنی است در پی این برخورد مشکلی برای این قطار و مسافران آن ایجاد نشده است.
 
 
رضا آذری فرماندار جاجرم با اشاره به برخورد قطار تهران به مشهد با یک خانم اظهار کرد: قطار ۳۷۱ تهران به مشهد ساعتی قبل در ایستگاه شهرستان جاجرم با یک خانم حاضر در این ایستگاه برخورد کرد.
فرماندار جاجرم وضعیت این خانم را مساعد توصیف کرد و افزود: این مسافر که در ایست
به گزارش ایسنا، اوایل بامداد یک شنبه بسیار از ۱۰۰۰ نیروی آتش نشان به منظور اطفای سه تک حریق گسترده جنگلی به مناطق مرکزی پرتغال اعزام شدند و این سرگذشت موجب شد دستور تخلیه بخش هایی از یک روستا صادر شود. مقامات محلی با بیان این که در جریان این آتش سوزی ها تاکنون یک نفر دچار مصدومیت شدید شده، بیان داشتند: وزش باد شدید عملیات اطفای حریق را که از عصر روز گذشته تو «کاستلو برانکو»، منطقه ای در ۲۲۵ کیلومتری شمال شرق لیسبون، پایتخت این قلمرو آغاز شده
صاحب دلی برای اقامه نماز به مسجد رفت . نماز گزاران همه او را می شناختند 
خواستند که بعد از نماز بر منبر رود و پند گوید او نیز پذیرفت . 
نماز جماعت تمام شد چشمها همه به سوی او بود . 
مرد صاحب دل بر خواست بر پله اول منبر نشست .
بسم الله گفت و خدا و رسولش را ستود . آنگاه خطاب به جماعت گفت : مردم هر کس از شما که می داند امروز تا شب خواهد زیست برخیزد .
کسی بر نخواست .گفت حالا هر کس از شما که خود را آماده مرگ کرده است برخیزد . کسی بر نخواست 
گفت :شگفتا از شما
به گزارش دورتموند ایران ، آکسل ویتسل بازیکن تیم فوتبال دورتموند چهار بازی آخر تیمش در سال 2019 را به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد از دست داد. اما ویتسل در جریان تمرین تیمش مصدوم نشده است، و مصدومیت او در خانه اش رخ داده است.قضیه از این قرار است که در طبقه بالای منزل ویتسل نرده هایی برای جلوگیری سقوط فرزندانش وجود دارد که این نرده ها قفل نشده بودند. آکسل ویتسل اما بی خبر از همه جا به این نرده ها تکیه می دهد و با صورت از پله ها به پایین سقوط می کند
در این جلسه از یادگیری اسکچاپ چگونگی افزودن آبجکت های آماده به اسکچاپ را  به شما می آموزیم تا هم سرعت طراحی و هم کیفیت رندر طراحیتون بسیار بالاتر بره و حتی شما هم پس از طراحی موارد مختلف طرحتون میتونید اونها رو با دیگران به اشتراک بذارید که در طرح هاشون استفاده کنند و طرح های سه بعدی حرفه ای تری را شاهد باشیم.
در ابتدا از منوی بالا گزینه ی window را باز میکنیم و برای افزودن آبجکت های آماده به اسکچاپ روی گزینه ی ۳d warehouse طبق شکل زیر کلیک میکنیم:
طناب ایمنی
یکی دیگر از وسایل ایمنی شخصی در بازسازی ساختمان ، طناب ایمنی است.طناب ایمنی  جهت استفاده از سنگ کار ساختمان ، کاشی کاری ساختمان و سنگ کار ساختمان …از کنف پرلون و یا تسمه چرمی ساخته شده است.طناب و متعلقات آن باید بار استاتیکی ۱۶۰۰ کیلوگرم را تحمل کند.قطر طناب کنفی باید حداقل ۱۶ میلی متر و نوع پرلون آن حداقل۱۲ میلی متر باشد.در صورتیکه از چرم استفاده شود حد اقل عرض ۳۶ و حداقل ضخامت آن ضخامت ۶ میلی متر و جنس آن باید کاملا مرغوب و بدون ت
۱-غذای آماده می خورید
مصرف غذای آماده بسیار راحت است اما فکر کردید که ارزش آن چیست؟ اول از همه اینکه بسیار سخت است که بخواهیم مواد مغذی یک غذای آماده را تشخیص دهیم.
این مواد فرآوری شده می توانند ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی لازم برای کاهش وزن را محدود کنند. و تنها علت این نیست. بیشتر غذاهای آماده نمک بالایی دارند. تقریبا ۷۰ درصد از سدیم در رژیم غذایی استاندارد افراد آمریکایی از غذاهای آماده به بدن می‌رسد. اما مطمئناً این تنها نمک نیست
⭕تحولات منطقه و جهان با سرعت بسیار زیاد انشا الله به زودی زود این انقلاب متصل به ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد ⭕امام خامنه‌ای در جمع فرماندهان سپاه: برای مواجهه با حوادث بزرگ آماده باشید... ⭕دشمن خودش میداند که کارش تمام است و نفس های آخر را میکشد ⭕دشمن چاره ای جزاستفاده ازآخرین برگ برنده خود ندارد و مجبوراست ازآن رونمایی کند... ⭕حال می پرسیم برای این بشارت حضرت آقا ⭕آیا آماده ایم ؟؟؟ ⭕آیا برای جهاد آماده ایم؟؟؟؟ ⭕ایا امام حسین زمانت را
بعد نگاهی به فلورنتینو آریثا انداخت
به آن اقتدار شکست ناپذیرش
به آن عشق دلیرانه اش
عاقبت به این نتیجه رسید که این زندگی است که جاودانه است نه مرگ
از او پرسید:
ولی شما فکر می کنید ما تا چه مدت می توانیم به این رابطه ادامه بدهیم؟
فلورنتینو آریثا جواب را آماده داشت
پنجاه و سه سال و هفت ماه و یازده روز و شب بود که آماده داشت
گفت:
تا آخر عمر
 
عشق در زمان وبا _گابریل گارسیا مارکز
خاطره‌ای از جوانمردی تختی
 الکساندر مدوید، قهرمان افسانه‌ای کشتی جهان ، که در رقابت‌های جهانی تولیدوی آمریکا توانست بر غلامرضا تختی غلبه کند ، درباره مسابقه معروفش با جهان پهلوان ایرانی‌ها چنین می‌گوید:
«قبل از آن که غلامرضا را به طور کامل بشناسم و او را بهترین رفیق ورزشی خود بدانم، به او فقط به عنوان یک رقیب خطرناک و مدعی احترام می‌گذاشتم تا این که آن ماجرای معروف پیش آمد.
من از ناحیه پای راست آسیب دیده بودم و غلامرضا در حال عبور از رخ
+15
 
وحشتناک بود. حتی همین یک لحظه ای که در فیلم معلوم بود و بقیه ماجرا را باید با خیال بافی پیش می رفتی هم به اندازه کافی وحشتناک بود. دیشب فیلم مصدومیت آندره گومز، بازیکن پرتغالی اورتون (بازیکن سابق بارسا) در بازی با تاتنهام را دیدم. از آن دست مصدومیت هایی که حال عالم و آدم را خراب می کند. دردناک‌تر از مصدومیت ها رباط صلیبی و مینیسک که متداول اند در فوتبال. همان مصدومیتی که چند فصل قبل لوک شاو (بازیکن منچستر) را زمین گیر کرد و کمی قبل تر از آن هم
 لئوناردو پادووانی مدافع سابق استقلال از این تیم به فیفا شکایت خواهد کرد.پادووانی که پس از مصدوم شدن در استقلال برای گذراندن دوران نقاهت به کشورش سفر کرده بود، با گذشت بیش از یک سال هنوز نتوانسته طلب 100 هزار دلاری خودش را از آبی‌ها دریافت کند.وی در این باره بارها با مسئولان استقلال نیز تماس داشته اما موفق به صحبت کردن در این باره نشده است.طبق شنیده‌ها قرار است پادووانی از طریق یک وکیل برزیلی مقدمات شکایتش از استقلال را به فیفا نهایی کند.
طی یه اتفاق عجیب! من از خواب پاشدم و دبدم ۷:۲۵ دقیقه‌ست. بدو بدو رفتم دسشویی و اومدم لباسامو در ایکی ثانیه پوشیدم که برم دانشگاه. قبل اینکه برم، صرفاً جهت افزودن به افتخاراتم، گفتم فلانی ساعتو ببین، ببین تو چند دقیقه آماده شدی. ساعت ۷ و یک دقیقه بود. من در منفی ۲۴ دقیقه آماده شدم :/ چرا چشام انقد چپ شدن!!! 
ولی انقدددد ذوق کردم که خدا میدونه *__* 
  هافبک آفریقایی مدنظر استقلال بعد از ردن شدن از تست های پزشکی از هواداران به خاطر استقبال گرمشان تقدیر و تشکر کرد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، برنی ایبینی، هافبک خارجی مدنظر تیم فوتبال استقلال روز گذشته در تست‌های پزشکی شرکت کرده و در این تست‌ها رد شد تا نتواند با استقلال قرارداد ببندد.
این بازیکن نیجریه‌ای الاصل است که تابعیت استرالیایی هم دارد در صفحه شخصی خود درباره این اتفاق نوشت: هواداران عزیر
طرح درس فارسی پایه اول نگاره 2 بچه ها آماده
 تعداد صفحات طرح درس نگاره دو : 2 صفحه
فرمت طرح درس نگاره 2 : word و قابل ویرایش
شرح مختصری از طرح درس بچه ها آماده
 
لینک دانلود فایل
 
https://drsifile.com/downloads/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%be%d8%a7%db%8c%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d9%86%da%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-2-%d8%a8%da%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d8%a2%d9%85%d8%a7/
شرایط و تعهدات بیمه زائران حج تمتع ۱۳۹۸
به گزارش ایران حج، شرایط و تعهدات بیمه عمر، حوادث و درمان زائران حج تمتع به شرح ذیل جهت بهره برداری اعلام میگردد:
۱- در صورت فوت به هر علت هر یک از بیمه شدگان پرداخت غرامت به مبلغ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ریال
۲- در صورت فوت بیمه شدگان در اثر حادثه پرداخت غرامت به مبلغ ۲٫۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
۳- بدیهی است در صورت فوت بر اثر حادثه هر یک از بیمه شدگان در طول مدت قرارداد میزان غرامت فوت ۳٫۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال می باشد.
۴- در صورت بروز
 
– 13 صفحه وورد قابل ویرایش
تحقیق آماده سوگند از ادله اثبات دعوی – 13 صفحه وورد قابل ویرایش
الف:مبحث اول:کلیات
۱- بند اول:تعریف قسامه
۲- بند دوم: قلمرو قسامه
ب:مبحث دوم:اقامه قسامه
۱-بند اول:مطالبه بینه از متهم(مدعی علیه)
۲-بند دوم:قسامه مدعی
۳-بند سوم:دیدگاه قوانین مصر
ج:مبحث سوم: تعداد قسم
۱- بند اول :تعداد قسم در قتل
۲- بند دوم:تعداد قسم در جراحات
تحقیق آماده سوگند از ادله اثبات دعوی – 13 صفحه وورد قابل ویرایش
 
تحقیق آماده سوگند از ادله اثبات دع
به نقل از سایت عراقی الکوره، باشگاه استقلال علاقه‌مند به جذب موید العجان مدافع 26 ساله تیم ملی سوریه و باشگاه نیروی هوایی عراق می‌باشد.
این سایت عراقی در خبری نوشت: موید العجان در سال 2017  در تیم الزمالک بازی می‌کرده است و در همان فصل در ناحیه رباط صلیبی مصدوم گردید و بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود ابتدا به الجزیره اردن و سپس نیروی هوایی عراق پیوست و حالا مورد توجه باشگاه استقلال ایران و دو باشگاه دیگر مصری قرار گرفته است.
و باز هم زلزله
چشمتون روز بد نبینه
داشتم خواب زلزله میدیدم ، خواب که تموم شد بیدار شدم
یهو‌ زمین هوس رقص بندری به سرش زد
قشنگ ده ثانیه لرزید
تازه مایی که تو یه شهر دیگه هستیم زیاد احساس نکردیم این بود
بیچاره مردم میانه ، یاد اون روزایی افتادم که خود اهر زلزله اومده بود
یاد آوارگی هامون ، دوری از خونه
ولی حداقلش این بود که میدونستیم یه سرپناه داریم
و بعد یک هفته آوارگی تصمیم گرفتیم بریم خونه
بیچاره اونایی که خونشون رو از دست داده بودن
مخصوصا
و باز هم زلزله
چشمتون روز بد نبینه
داشتم خواب زلزله میدیدم ، خواب که تموم شد بیدار شدم
یهو‌ زمین هوس رقص بندری به سرش زد
قشنگ ده ثانیه لرزید
تازه مایی که تو یه شهر دیگه هستیم زیاد احساس نکردیم این بود
بیچاره مردم میانه ، یاد اون روزایی افتادم که خود اهر زلزله اومده بود
یاد آوارگی هامون ، دوری از خونه
ولی حداقلش این بود که میدونستیم یه سرپناه داریم
و بعد یک هفته آوارگی تصمیم گرفتیم بریم خونه
بیچاره اونایی که خونشون رو از دست داده بودن
مخصوصا
انقدر دیشب جا خوردم و ناراحت و عصبانی شدم، که میلرزیدم. ولی تو که چیزی را پنهان نگذاشته‌ای، پس کاری آن‌ها هیچ کاری نمیتوانند بکنند. آخرش به این فکر کردم که
...
جمع آماده شده، خنده آماده شده
پچ پچ و حرکتِ سرهای تکان داده شده
جمع بیمار، شبِ بی‌هدفِ سرگردان
بحث داغ من و تو باعث خوشحالی‌شان
بحث بدبختی من، بحث توِ هرجایی
باعث حرف زدن در وسط تنهایی
تا دم خانه سرِ ما هیجان و لبخند
تا فراموش کنند این همه تنها هستند
...*
 
و من نه خیلی، ولی یک قدم به ایده
 


 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (550)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (549)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (548)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (547)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (546)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (545)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (544)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (543)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (542)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (541)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (540)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (539)
 قالب آماده و رایگا
 


 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (550)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (549)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (548)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (547)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (546)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (545)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (544)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (543)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (542)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (541)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (540)
 قالب آماده و رایگان پاورپوینت (539)
 قالب آماده و رایگا
با توجه به مجازی شدن هر آن چیزی که با آن سر و کار داریم، استفاده از آزمون آیین نامه رانندگی آنلاین نیز کاملا قابل پیش بینی است و به راحتی می توان به کمک این آزمون، برای شرکت در آزمون آیین نامه در هر دو مرحله مقدماتی و اصلی آمادگی پیدا کرد. در این آزمون های آنلاین نیز کلیه مفاهیم مورد بحث در آزمون های مقدماتی و اصلی چون مباحث مربوط به خلافی خودرو و کد تخلفات رانندگی و سایر مسائل مربوط به بخش فنی خودرو، مورد بررسی و پرسش قرار گرفته اند.
 
 
شما می
 
استاد وکیل اکبر  فتح اللهی مهمان شبکه ۲ سیما 
تلفن  -88722336-09121463248
خیابان ولیعصر پایین تر از پارک ساعی کوچه شهید رفیعی (بیستم ) پلاک ۲۸ طبقه ۲ غربی 
 
اقدامات در لحظه لحظه تصادف
اول اینکه بعد از تصادف با عابر پیاده به هیچ عنوان صحنه تصادف رو ترک نکنید و بعد از پارک کردن ماشین در مکان مناسب ابتدا به سراغ فرد حادثه دیده برین و چنانچه کوچکترین ضرب خوردگی و یا درد داشت با اورژانس تماس بگیرید و همچنین با 110 تماس بگیرید... تصادفی که منجر به اسیب دیدگی
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 112مدرسه در هشتمین دوره  طرح ملی دادرس یا دانش آموز آماده در روزهای سخت در سال تحصیلی 99 ـ 1398 در قم شرکت کردند.به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اعلام این خبر عنوان کرد: طرح ملی دادرس یا دانش آموز آماده در روزهای سخت شامل آموزش امداد و کمک های اولیه به دانش آموزان مدارس استان است.معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: به طور کلی سهمیه آموزشی استان قم در این طر
 
 
الف:مبحث اول:مفهوم اقرار
۱- بند اول:معنای لغوی
۲- بند دوم: معنای اصطلاحی
ب:مبحث دوم :اقسام اقرار
۱- بند اول:اقرار کتبی و شفاهی ،فعلی و اشاره ای
۲- بند دوم: اقرار معلق و منجر
۳- بند سوم :اقرار صریح و ضمنی
۴- بند چهارم :اقرار ابتدائی و اقرار در پاسخ به سوال و اقرار مترتب بر دعوی
۵- بندپنجم: اقرار ساده ،اقرار مقید واقرار مرکب
۶- بند ششم :اقرار کلی وجزئی
۷- بند هفتم :اقرار در دادگاه و اقرار در خارج از دادگاه
۸- بند هشتم :اقسام اقرار در قانون مصر
تحقیق آم
با
سلام خدمت همراهان شرکت آرین بتن ، امروز می خواهیم درباره بتن آماده برای
شما دوستان عزیز صحبت کنیم که بتن آماده چیست؟، کاربرد ها و روش های تهیه
آن و ....
بتن آماده
بتن یک ماده صنعتی می باشد که در جهان بسیار از آن استفاده می شود و در انواع مختلفی تولید می شود. بتن
در واقع مخلوطی از آب، سیمان و سنگدانه های ریز و درشتی هستش که معمولا شن
وماسه یا سنگ شکسته می باشد.همانطور که میدانید سیمان موادی هستش که باعث
چسبندگی توده بتن می شود. بتن تر
توضیحات فایل:
پاورپوینت قانون ورزش و مربی در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت قانون ورزش و مربی در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۱۱
رضایت ورزشکار مصدوم به شرکت در فعالیت های ورزشی
رضایت ورزشکار به مشارکت در فعالیت ورزش
به مع
 
الف:مبحث اول:تعریف شهادت
۱- بند اول :معنای لغوی
۲- بند دوم :معنای اصطلاحی
ب:مبحث دوم:بینه و شهادت
۱- بند اول :معنای بینه
۲- بنددوم: انواع بینه
۳- بند سوم :شهادت در قوانین ایران
ج:مبحث سوم : شرایط و شاهد
۱- بند اول: دیدگاه قانون مصر
د:مبحث چهارم: منشاء علم شاهد
۱- بند اول: دیدگاه حقوقدانان مصری
۲- بند دوم:نظریه قانون مصر
ه:مبحث پنجم: نصاب شهادت
۱- بند اول: نصاب شهادت در حق الله
۲- بند دوم: نصاب شهادت در حق الناس
۳- بند سوم:نصاب شهادت در قوانین جدید مصر
ی:م
غذای نیمه آماده که با نامهای دیگری مانند غذای آماده پخت، غذای یخ زده، غذای منجمد و غذای مایکروفری هم شناخته می‌شود یکوعده غذایی بسته‌بندی شده منجمد یا سرد است که معمولاً به اندازه مناسب برای یک نفر تهیه می‌شود. غذای نیمه آماده نیمه پخته است و نیاز به آماده سازی و طبخ اندک یا گرم کردن تنها دارد. در ایالات متحده غذای نیمه آماده معمولاً شامل یک برش از گوشت (معمولا گوشت گاو یا مرغ)، سبزیحات مانند نخود فرنگی، هویج، ذرت یا سیب زمینیو گاهی اوقا
10 قالب آماده پاورپوینت
10 قالب آماده پاورپوینت جهت دفاع از پایان نامه و سمینار فرمت:pptx تم پاورپوینت زیر بنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای قابلیت ها و حتی تم های بسیاری است، اما با توجه به کاربرد بسیار وسیع پاورپوینت که امروزه تقریبا در تمامی حوزه ها مورد استفاده قرار می گیرد، نیاز به شخصی سازی و هم چنین طراحی مناسب تم براساس نیازهای شما احساس می شود. در این ب ...
دریافت فایل
آیینه ورزان بحمدلله زمستان پر بارشی را تا اینجا پشت سر گذاشت. باغداران و مالکین، خود را برای آماده سازی باغات و کاشتهای مورد نظر آماده می کنند. آنهایی که کود ندادند، آنهایی که هرس نکردند، و .. همه در تدارک آماده سازی سال زراعی پیش رو، می باشند. آنچه برای باغداران غیر از مهیا کردن باغ و زمین های داخل باغ برای کاشت مهم است، تدبیر لازم در مقابل سرما های اوایل بهار است که می تواند موجب خسارت به شکوفه ها شود. به همین دلیل، کشاورزان در این ایام به خصو
ای که جز خانه تو خلوت ما نیست که نیستهر چه گشتیم دراین میکده جا نیست که نیستمن که جز نام تو نامی نشنیدم بی شکجز صدای تو در این دهر صدا نیست که نیستکاسه ای اشک و دو جرعه نفسی با یادتشهر ما را به جزاین آب و هوا نیست که نیستصبح در شهرتو یک مشت گدا آمد و شبهرچه گشتیم ندیدیم، گدا نیست که نیستبسکه اخبار غدیرت همه جا پیچیده استخبری جز خبرت هیچ کجا نیست که نیستبر جهاز شتران حرف پیمبر این بوددست بالاتراز این دست خدا نیست که نیستآنکه محمود صدا کرده صدا ب
در حال  حاضر از بسیاری از کشورها می شنویم که برای ورود و گسترش ویروس کرونا در کشوورشان آماده می شوند. بعنوان مثال در حال تجهیز بیمارستان ها هستند. اقلام مورد نیاز بهداشتی را تولید و ذخیره می کنند و ....
 
جالبه که ما قبل از اعلام رسمی مرگ و میر در کشورمان فقط و فقط می گفتیم که دروغه و ...
 
خب نمی شد بجای این حرفها آماده بشیم؟ نمی شد زودتر به تولید الکل و ماسک و غیره مبادرت ورزید؟
نمیشد زودتر یه کاری کرد؟
 
واقعا ما دیگه کی هستیم؟!!!!
قالب آماده پاورپوینت رشته عمران
دید کلی :این فایل شامل مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته عمران است.

توضیحات کامل :توضیحات:مجموعه قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …
این فایل شامل مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته عمران است.
قیمت : 6500 تومان 
پرداخت آنلاین و دانلود
طرز تهیه سرلاک خانگی
طرز تهیه سرلاک خانگی مقوی را در این مقاله برای شما جمع آوری کرده ایم پس با ما همراه باشید.
در زمانی که کودک شما به تازگی می تواند از مواد غذایی استفاده کند شاید به فکر خرید سرلاک های
آماده باشید. درست است که استفاده کردن از آن زحمتی ندارد و به راحتی نیز آماده می شود ولی آیا
ویژگی هایی که در سرلاک های آماده وجود دارد می تواند سلامت کودک شما را تضمین کند؟
استفاده از سرلاک های خانگی می تواند بسیار مفید تر از سرلاک های آماده ب
وضعیت مصدومان پرسپولیس
ماهینی و انصاری خوب پیش می‌روند
میثم علیپور: ربیع‌خواه تا ده روز دیگر آماده می‌شود
فیزیوتراپیست تیم
فوتبال پرسپولیس گفت: ربیع‌خواه با درمان، فیزیوتراپی و تمرین مناسب تا ده
روز دیگر آماده تمرینات است و در مورد ماهینی و انصاری نیز همه چیز خوب
پیش می‌رود.




میثم علیپور در گفتگو با سایت
رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ت
ویلا در شمال یا زمین در شمال؟
اگر می خواهید در شمال کشور ملکی خرید نمایید و یا اطلاعاتی در خصوص فروش و خرید زمین در گیلان و مازندران کسب نمایید .حتما این مقاله می تواند برای شما مفید و حائز اهمیت باشد .سوالی که عموما ذهن مخاطبان خرید ملک در شمال درگیر کرده این است که سراغ خرید ملک در شمال بروند و یا خرید ویلا  و اینکه چه مناطقی از شمال برای خرید ملک مناسب تر هستند .با توجه به اینکه ویلای آماده جهت فروش در شمال کشور نسبت به زمین های آماده فروش بس
تحقیق آماده قوه قضائیه در آمریکا - 19 برگ وورد قابل ویرایش
تحقیق آماده قوه قضائیه در آمریکا - 19 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده قوه قضائیه در آمریکا - 19 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده قوه قضائیه در آمریکا - 19 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده قوه قضائیه در آمریکا - 19 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده قوه قضائیه در آمریکا - 19 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده قوه قضائیه در آمریکا - 19 برگ وورد قابل ویرایش قوه قضاییه در قانون اساسی آمریکا[1] اصل سوم
در خصوص مصاحبه کاری و نیازمندیهای لازم برای آماده سازی برای آن، مطالب زیادی نوشته است. به نظرم قبل از حضور در یک مصاحبه کاری و استخدامی حتما باید آماده شد. 
مراحل مختلف شامل آمادگی قبل از حضور
آمادگی در حین مصاحبه 
آمادگی پس از انجام مصاحبه
 
مقاله مصاحبه کاری اطلاعات جامع و کاملی در این خصوص ارائه می دهد
 
 
 
 
سلام خدمت دوستان و همراهان
فعالیت نیروهای جهادی در آماده سازی موکب اربعین در مرز شلمچهبنا به فرمایش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای که فرمودند:این مراسم (اربعین) را هر چه میتوانید و هر چه میتوانیم، باید پُربارتر و معنوی‌تر کنیم...
فایل آماده به چاپ لیبل آبلیمو (طرح آبلیمو طبیعی قالب دار)
دانلود فایل آماده به چاپ لیبل آبلیمو (آبلیمو طبیعی قالب دار). طرح لایه باز لیبل و برچسب آبلیموی طبیعی توضیحات و مشخصات فایل: قابل ویرایش مد cmyk بهترین حالت برای چاپ رزولیشن 300 قابل ویرایش لایه باز برنامه مورد نیاز فتوشاپ psd تعداد فایل یک عدد ...
زائران اربعین آماده سوی مهدیند/راهی تاکربلامجنون روی مهدیند/ذکرشان باشدحسین وزینبش درهر کجا/گوهرچشمان آنان وصل کوی مهدیند/زمزم آمادگی رادرجهان آماده باش/موقع ذکروتوسل شوق بوی مهدیند/اشک چشمان بهاری یاد عاشورائیان/هرقدم باگریه ها در آرزوی مهدیند/دررکاب رهبرخود فکر یاری میکنند/کربلایادرنجف در جستجوی مهدیند/درعبادت هر مسیری اشکریزنینوا/درمحافل هرزمانی گفتگوی مهدیند/وقت یاری ولایت درعمل آماده باش/تاظهورش تشنه مشک عموی مهدیند/
لیست کامل وسایل جعبه کمک های اولیه
جعبه کمکهای اولیه یکی از وسایل و لوازمی است که باید در منازل، نهادها، ارگان ها و خصوصاً مدارس وجود داشته باشد تا در مواقع لزوم بتوان قبل از رسیدن پرسنل اورژانس یا رساندن مصدوم به مراکز درمانی از آن استفاده کرد. حتی زمانی که شما قصد رفتن به مسافرت یا پیک نیک یا کوهنوردی دارید باید این جعبه را همراه خود ببرید. همچنین وسایل و داروهایی که مورد مصرف بیشتری دارند و ضروری هستد باید در این جعبه نگهداری شوند.
به همرا
مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته عمران
دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته عمران. قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و … اسلاید بسم الله الرحمن الرحیم : دارد اسلاید سپاسگزاری: دارد اسلاید فهرست مطالب: دارد تعداد: 12 نوع مختلف ...
مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته عمران
دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته عمران. قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و … اسلاید بسم الله الرحمن الرحیم : دارد اسلاید سپاسگزاری: دارد اسلاید فهرست مطالب: دارد تعداد: 12 نوع مختلف ...

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

tolidatcompany