نتایج جستجو برای عبارت :

مهاجران را در قسمت های اشغالی سوریه، ساکن خواهد کرد.

قالیچه سه متری طرح مهاجران-ساروق 
این قالیچه سه متری با طرح چشم نواز و رنگ های شاد خود فضایی دل انگیز را در منزل شما به ارمغان می آورد. طرح این قالیچه مهاجران نام دارد که در گذشته در روستای مهاجران باقته میشده اما اصل طرح برگرفته از طرح های ساروق بوده. این طرح دارای حاشیه ای با قاب های متفاوت است که زیبایی منحصر به فردی به قالی بخشیده و زمینه با دسته گل هایی پر شده که نوعی از طرح های دسته گلی معروف در ساروق بوده است. 
رنگ های شاد و پرانرژی در زم
احزاب ناسیونالیست اروپا و ایتالیا اگر جلوی ورود مهاجران را نمیگرفتند ممکن بود در اثر ازدیاد نسل محاجران  مردم ایتالیایی تحت طسلت مهاجران در بیاید. ورود مهاجران از جاهای گونانگون و رشد و افزایش جمعیت انها در اندک مدتی میتوانست نفس مردم ایتالیا را بند بیاورد.
این مطلب قسمتی از مطالعات شخصی ام درباره مهاجران ایرانی ساکن برخی از کشورهای اروپایی است که در یکسال گذشته مشغول انجام آن بوده‌ام. بخش های دیگری از این پژوهش به تدریج منتشر خواهد شد. برای خواندن متن روی لینک زیر کلیک کنید.
 
لینک مطالعه مطلب
 
یکی از محله های استانبول که بسیار مورد توجه مهاجران و به خصوص ایرانیان است ، محله بیلیک دوزو استانبول است. 
بیلیک دوزو در غرب استانبول و در قسمت اروپایی قرار  دارد. و با مرکز شهر حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.
مساحت این منطقه حدود 360 کیلومتر مربع می باشد. و حدود 350 هزار نفر در این محله زندگی می کنند. که اکثرا مهاجران از کشورهای مختلف می باشند. به دلیل تازه ساز بودن خانه ها و برج ها در این منطقه ، به عنوان گزینه ای برای زندگی مهاجران انتخاب می شود.
اجا
سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۰ میلادی، ۱۸ دسامبر را به نام مهاجران نامگذاری کرد. دلیل این تصمیم، افزایش شمار مهاجران در سراسر جهان و رفتار غیرانسانی جوامع میزبان با آنان بود. طبق بررسی سازمان ملل متحد در سال جاری میلادی، در حال حاضر ۲۵۸ میلیون نفر مهاجر وجود دارد که بخش زیادی از آنها را زنان تشکیل می‌دهند.
ادامه مطلب
یعقوب بن شعیب گوید شنیدم حضرت صادق ع میعرمود رسولخدا ص فرمود است همانا در بدن ادمیزاد سیصدو شصت رگ است که یکصدو هشتاد رگ از انها مبجنبد وبکصدووهشتادرگ دیگرش ساکن است پس اگر یکی از رگهای جنبنده ساکن شود  ادمبزاد خوابش نبرد واگر یکی از رگهای ساکن بجنبش در اید خوابش نبرد واگر یکی از رگهای ساکن بجنبش در اید خوابش نبرد و رسولخداص چنان بود که چون بامداد مبکرد سیصدو شصت بار میعرمود والحمد لله ربالعلمبن کثیراعلی کل حال و چون شام میکردمانند انرامی
 چهار تن از رزمندگان افغانستانی یگان فاطمیون طی چند روز گذشته در سوریه به شهادت رسیدند. «شهید منصور علی دادی» ساکن کرج، «شهید اسماعیل رضایی» ساکن مشهد، «شهید حافظ نظری» ساکن ساوه و «شهید قدرت‌الله موسوی» ساکن سمنان در جریان عملیات ادلب توسط تروریست‌های تکفیری احرار الشام به شهادت رسیدند
آشنایی با اصول الکتریسیته ساکن: الکتریسیته پدیده ای است که دیده نمی شود، ولی قادر است پدیده های فیزیکی بسیاری مانند حرارات، روشنایی، حرکت و مغناطیس را به وجود آورد. یونانی ها حدود دو هزار سال پیش کشف کردند که بر اثر مالش ماده ای به نام کهربا به جسمی دیگر، نیرویی در کهربا به وجود می آید که می تواند اجسامی مانند برگ خشک و براده های چوب را جذب کند. یونانی ها این گونه اجسام را که مانند کهربا عمل می کنند «الکتریک » نامیدند. کلمه الکتریسیته نیز از ک
کلاسهای اسپانیایی ویژه مهاجران
۲ ماه_تضمینی 
در کلاسهای یک ساعته و هر روز اکسیتو که بدون کتاب و حل تمرین های گرامر میباشد تمرکز بر روی مکالمات پایه بوده و علاوه بر تدریس ساختارهای گرامری به صورت موضوعی بر روی مکالمات رایج روزمره کار میشود 
ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر : ۰۹۱۲۸۳۵۰۸۹۱
مهاجرت به کانادا مجموعه ای از قوانین ، مقررات ، دستورالعمل ها ، سیاست ها و قانون پارلمان است که ورود هر شخص به کانادا را تنظیم می کند. مهاجرت ، ورود مردم به یک کشور به منظور اسکان در آنجا ، همواره نقش مهمی در تاریخ کانادا داشته است. این همان اندازه از زمان های باستان ، هنگامی که اجداد قوم بومی کانادا از طریق آسیا از طریق زمین از طریق برینگیا یا از طریق دریا از طریق جریان ژاپنی از آسیا مهاجرت می کردند ، مانند امروز ، وقتی مهاجران از سراسر جهان ب
امروز میتونست یه روز قشنگ دیگه باشه. با افتاب بیجونی که از پنجره ها روی فرش میفته و صدای کلاغ ها روی چنارهای بی برگ، یه روز ساکن ساده ی دوست داشتنی.
ولی امروز پر از تنشه. لرزش مولکول های هوا حس میشه و قلب ها تند میزنن. چون ممکنه خیلی زود این روز ساکن به اتیش کشیده بشه و ما به خاطر تصمیم هایی که بقیه تو جاهای دیگه ی دنیا میگیرن بی گناه بسوزیم.
#من_از_جنگ_وحشت_دارم
2- حسام الدین نظامی :
او اولین فرزند پسر داداش نظامی است .
قبل از انقلاب جوان ترین شهردار کشور در شهر تالش بوده و مدت کوتاهی بعد از انقلاب شهردار رشت شد .
وی هم اکنون در انگلستان ساکن است .

3- نظام الدین نظامی :
دومین فرزند پسر داداش نظامی ، معلم بازنشسته است و هم اکنون در هشتپر ساکن است .
او اولین معلم فارغ التحصیل رشته زمین شناسی در روستا است .

4- تاج الدین نظامی :
سومین فرزند پسر داداش نظامی ، ساکن انگلستان است .
وی طی رفت و آمد هایش به روستا مشغول
مهاجران ترکیه در آلمان مانند اسب تروای هستند که در دل المان جاگذاشته شده اند. هرگز ممکن نیست یک ترک المانی شود و بر عکس ان نیز صادق است.
این که امروز مردم المان نسبت به ورود مهاجران یا هم وطنان مهاجمان فردا روی خوش ندارند و به احزاب میهن پرست رای میدهند نشان دهنده بیداری انها است. .
المانی ها عمری ترکها را در کشورشان پرسداری کرده اند و ترکها اخرش هم پرچم ترکیه را بلند میکنند. 
مهاجرت یکی از مهمترین و شاید دشوارترین تصمیمات در زندگی هر فردی محسوب می شود. بدیهی است که زندگی در یک کشور جدید، مشکلات و دغدغه های خاص خود را به همراه خواهد داشت. جالب است بدانید که این مشکلات مربوط به تمامی مهاجرین است و مختص به فرهنگ یا جامعه ی خاصی نمی باشد. در این مقاله به بررسی موانع و دغدغه های اصلی مهاجرین و چگونگی مواجهه با آنان در کشور کانادا پرداخته خواهد شد.
ادامه مطلب
من فراموش شدمهیچ خریداری نیستنه دلی هست نه دلدارهواداری نیستساکن کوچه ی عشقیم ولی نیست صداآه ای خالق خوبی! چرا یاری نیست؟گفته بودم که دلم پیش کسی...نه! هیچ، هیچ!مرده ام من؟خاک سرد است؟چرا زاری نیست؟آی ای ساکن آن کوچه ی متروکه ی ما...پس کجایی که دلم را چو تو دلداری نیست؟هیچ میخوانی تو ای شاهد نومیدی منشعر زخمی شده ام را که سپهداری نیست؟خسته امزار شدمدور مشوحرف بزن...بس کن اینبار بیاتا دل و جانم بدهمتا نگویم که دگر هیچ خریداری نیست!
شعر: فاطمه اف
مجله «هفتــــــه» به عنوان هفته‌نامه در تاریخ 1 ژوئن 2008 متولد شد. در ابتدا هر شنبه، سپس هر جمعه و از آن پس هر پنج‌شنبه به زبان فارسی در مونترال و کانادا منتشر شده و می‌شود.
    «هفتــــــه» در قالب یک تلاش غیرانتفاعی عمل می‌کند. سهم بزرگی از کارها به طور داوطلبانه، بدون پرداخت، و یا با پرداخت مبالغ جزیی انجام می‌شود.
    «هفتــــــه» خود را متعلق به گروهی می‌داند که ریشه در خاک و فرهنگ ایران دارد و شاخ و برگ در کانادا، کشور دوم خود، گسترده
پدربزرگ پدری‌ام شیلاتی بود و به واسطه شغلش سال‌ها ساکن آشوراده. پدرم و تمام عموها و عمه‌هایم کودکی تا جوانی خود را در این جزیره گذرانده‌اند و تا اواخر دهه شصت که بالا آمدن سطح دریای خزر باعث زیر آب رفتن خانه‌های ساکنین آشوراده شد در این جزیره ساکن بودند. اغلب ساکنین آشوراده مهاجرینی از آذربایجان بودند که اشتغال در صنایع شیلات آشوراده آنها را رهسپار این جزیره کرده بود. خود ترکمن‌های بومی در آشوراده اندک بودند و این جزیره با جمعیت غالب مه
چند سال قبل آقای بولسونارو رئیس جمهور فعلی برزیل، مهاجران ایران و چند کشور دیگر را "تفاله‌های جهان" توصیف کرد.
اگر چه بیان این مطلب مربوط به زمان پیش از ریاست جمهوری اوست اما برای ما ایرانیان این موضوع احتیاج به تأملی عمیق دارد. 
در سالهای اخیر بحران مهاجرت به یک مشکل بین المللی تبدیل شده و در این میان بخشی از کشورها به عنوان مقصد و برخی به عنوان مبدا شناخته شده‌اند.
برزیل یکی از مقاصد جذاب برای مهاجران است. اما ما در کجا ایستاده‌ایم؟
ادامه
شهری در ایران وجود دارد که از آن 80 میلیون نفر جز خودشان بی خبرند و لذا گلچین مردمی و مهاجران در این شهر مهم است و این شهر رو به فراماسونری و بی دینی میباشد و مردمش باور دارند که خدا ، اربابان است و نه یگانه الله تعالی ؛
 
مهمترین جنگ فرهنگی در این شهر انجام خواهد گرفت که با شکست آن ، ضد انقلاب شکست خواهد خورد .
 
شهر خود را سکولار ، فمنیست ، پست مدرن ، فاشیست و ... میداند و کودک درون عامل شیطنت است .
 
خشونت و قدرت در حکومت دوران رنسانس ، از این جریان
استوارومحکم باش دونالد.ایمان داشته باش در عرصه سیاست قوی هستی.این اطمینان خاطررامشاوراوبه دونالدترامپ میداد.زندگی دونالدترامپ تیترخبری رسانه های مختلف بوداواین اتفاق راخوشایندنمیدانست.ازطرفی دلش میخواست قوی وقدرتمندوجداب باشدوازطرفی دلش میخواست مسلمانان رادرقدس سرکوب کند همچنین مهاجران کشورهای درگیرجنگ که به ایالات متحده آمده بودنداخراج کند.
بین پول و اسلام و قدرت جذب فقط پول دربرابراوارزش داشت.اگرمیگفتندهیولاودیوانه است بهش بر
دارم به این فکر میکنم که چرا یزدیا اون اوایلی اومدن تو این منطقه ساکن شدن و رسیدن به تابستونش، مهاجرت نکردن برن یه جای دیگه ساکن بشن؟!! :| :|
پ.ن: در توصیف نوع گرماش باید عرض کنم که : از نظر من! یه پاکت زباله رو بکنین تنتون بشینین رو شعله پخش کن گاز، یه پاکت فریزرم بکشین سرتون در حالیکه سر یه شمع روشن توش باشه، بعد هر از چندگاهی یبارم سرتونو یه تکون مِلوئی به چپ و راست بدین که یه جریان هوایی ایجاد بشه :|
«١٣»قَدْ کانَ‌ لَکُمْ‌ آیَةٌ‌ فِی فِئَتَیْنِ‌ الْتَقَتا فِئَةٌ‌ تُقاتِلُ‌ فِی سَبِیلِ‌ اللّهِ‌ وَ أُخْرى‌ کافِرَةٌ‌ یَرَوْنَهُمْ‌ مِثْلَیْهِمْ‌ رَأْیَ‌ الْعَیْنِ‌ وَ اللّهُ‌ یُؤَیِّدُ بِنَصْرِهِ‌ مَنْ‌ یَشاءُ إِنَّ‌ فِی ذلِکَ‌ لَعِبْرَةً‌ لِأُولِی الْأَبْصارِ به یقین در دو گروهى که(در جنگ بدر)با هم روبرو شدند،براى شما نشانه(و درس عبرتى)بود.گروهى در راه خدا نبرد مى‌کردند و گروه دیگر که کافر بودند(در راه شیطان و هوس خود.)
امکانات تهران را نمی‌توانم انکار کنم. بهترین دکترها در این شهرند. تو برای خرید مایحتاج زندگی در تهران گستره‌ی وسیعی از انتخاب داری. می‌توانی در تهران به راحتی گم شوی و احساس امنیت داشته باشی... این شهر به طرز عجیبی با مهاجران از شهرستان آمده‌ی خود از نظر اقتصادی مهربان است. با مهاجران خارجی‌اش هم نسبت به سایر نقاط ایران مهربان‌تر است. همه چیز در تهران متمرکز شده است. آن قدر همه چیز در تهران است که عملا شهرهای دیگر سایه‌ای از شهرند. آن قدر ه
آیا شما هم قصد مهاجرت دارید ولی هنوز دلیل محکم و شرایط مناسب برای مهاجرت را پیدا نکرده اید؟
در این مقاله سعی می کنیم در رابطه با استرس ها و مشکلاتی که قبل از مهاجرت با آن درگیر هستید را بیان کنیم و راهکاری را برای آن ها ارائه دهیم.
اگرچه مهاجرت به کشوری دیگر از گذشته آسان تر شده است ولی با این حال مشکلات و سختی های خود را دارد.
فرایند مهاجرت عوامل دافعه و جاذبه را در خود دارد. همانطور که برخی از شرایط برای زندگی شما مناسب خواهد بود، برخی درگیر ب
بدون شک مهمترین و پر کاربرد ترین روش جداسازی،روش کروماتوگرافی است.کروماتوگرافی به وسیله یک گیاهشناس روسی به نام‌توست، در اوایل قرن بیستم۱۹۰۳ کشف شد او از این تکنیک برای جداسازی رنگدانه های مختلف گیاهی مانند کلروفیل ها و گرانتوفیل ها استفاده کرد.
کروماتوگرافی گازی یکی از روشهای کروماتوگرافی است که برای جداسازی و بررسی مواد فرار برای تجزیه شدن آنها به کار می رود.
در کروماتوگرافی گازی، فاز گازی یک فاز بی اثر(برای مثال هلیم،نیتروژن ، آرگون
چندین سال است که رویکرد رسانه‌های غربی در پوشش و اهمیت دادن به اخبار کشتگان حملات مرگباری که در خاور میانه اتفاق می‌افتد و به تبع آن واکنش عمومی به این اخبار، مورد انتقاد قرار می‌گیرند. یکی از پاسخ‌هایی که معمولا به این انتقادها داده می‌شود این است که برای ما که در غرب هستیم، وقوع چنین اتفاقاتی در نزدیکی‌مان غیر منتظره است و همین عنصر نامعمول بودن چنین حوادثی، ارزش خبری آنها را بیشتر می‌کند. در نهایت هم مخاطب غربی با کشتگان بروکسل و پار
خیره شو 
اتفاقات بزرگ آرام رخ می دهد 
مصل عشق های عمیق 
سریع نیستند 
شاید فکر کنی همه چیز ساکن است 
اما باید خیره شوی 
تا لحظه لحظه حرکتش را ببینی و کیفش را کنی 
آرام باش 
دوست داشتن صبوری می خواهد 
تمرین اهتسگی می خواهد 
 
 
 
 
 
مثل یک طلوع 
مثل یک غروب 
مثل یک سال نو شدن که از فروردین تا فروردین هر روز هروز ارام ارام اتفاق می افتد و در یک لحظه نتیجه حاصل می شود 
در یک لحظه روز می شود و دیگر شب نیست 
در یک لحظه ماه پشت اببر ها می رود و کم کم پنه
یکی از سخت ترین قسمت های نهج البلاغه اونجاهایی است که امام درباره مرگ صحبت میکنند واقعا تن  آدم میلرزه،و گاه مو بر تنم راست میشود
یکیش رو براتون مینویسم
علی علیه السلام در راه بازگشت از صفین به گور های خارج از شهر کوفه نگریست و فرمود:ای ساکنان سراهای ترسناک و محل های بی آب و گیاه و گور های تاریک ای در خاک خفتگان ای بی کسان ای تنهایان ای وحشت زدگان شما پیش از ما رفتید و ما در پی شما می آییم "اما الدور فقد سکنت و اما الازواج فقد نکحت و اما الاموال
آلبرت اودرزو، تصویرگر داستان‌های مصور معروف «آستریکس و اوبلیکس» در سن ۹۲ سالگی درگذشت.
به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از سایت روز رنگ ، خانواده آلبرت اودرزو، با اعلام این خبر به خبرگزاری فرانسه گفتند که آلبرت اودرزو در خواب در خانه خود در نویلی فرانسه به علت ایست قلبی درگذشته است و به ویروس کرونا مبتلا نبوده است.
داستان‌های مصور پرخواننده آستریکس رشته‌داستان‌های طنزآمیز در مورد روستایی از قوم گُل‌ها، قوم قدیمی ساکن فرانسه امروزی،
رضا
بایری، معاون سخنگوی وزارت مهاجرین و عودت‌ کننده‌گان به سلام‌وطندار می‌گوید، روز
گذشته در پایان نشست چهارجانبۀ افغانستان، پاکستان، ایران و نماینده‌گان سازمان مهاجرت
سازمان ملل متحد موافقت شد که کشورهای ایران و پاکستان کارت‌های مهاجران ثبت نام شدۀ
افغانستان را به مدت یک سال دیگر تمدید کنند.
ادامه مطلب
معلوم نبود اهداف دونالدترامپ ازدیوارمرزی چه چیزی بود چون مهاجرین درمزرعه ایالات متحده بیشتردرگردونه فقرقرارمیگرفتندتاثروت.دونالدترامپ مزرعه ایالات متحده راحاصلخیزنمیدید.بلکه کوهی اززیان انباشته و بدهی میدانست.اوسوگواربودودلش میخواست مهاجران سمت مملکت خودبروند.به این نتیجه رسیده بود که دلار بیش ازحدگران ویوروبیش ازحدارزان هست این باوراوبودکه اگرشاهدسقوط ارزش پول ملی باشد بحران جمعیتی را ابزارآلت ایالات متحده خواهدکردوآن راسمت ا
آلمان: مقصدی رویایی برای متخصصان
افزایش بی سابقه نرخ اشتغال مهاجران در آلمان در یک دهه اخیر
وضعیت اشتغال مهاجران در آلمان در ده سال گذشته بهبود مستمری را تجربه کرده است، به طوری که طبق آمار رسمی سازمان همکاری اقتصادی (OECD)، نرخ اشتغال برای مهاجران شاغل در آلمان از 59 درصد در سال 2006 به 67 درصد در سال 2017 رسیده است.
طبق مطالعه انجام شده توسط OECD، آلمان شاهد پیشرفت چشمگیری در ادغام مهاجران و افزایش اشتغال به عنوان مهمترین محرک های ادغام موفق بوده اس
اجرای کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک
کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمینی تغییر شکل یافته تولید و ارائه می گردد. در ساختار این محصول از نوعی عامل شیمیایی آلی استفاده گردیده که موجب هدایت الکتریسیته ساکن از سطح روکش به منابع تخلیه الکتریسیته ساکن (چاه ارت) می گردد.
با توجه به خصوصیات مکانیکی برجسته و قابلیت هدایت جریان الکتریسیته ساکن، امکان بکارگیری محصول، در پوشش کلیه سطوحی که هدایت الکتریسیته ساکن در آن بسیار حائ
صبح داشتم ویزاهای کانادا و استرالیا را برای اقامت موقت زیر و رو می‌کردم. این که در چه مشاغلی درخواست دارند و بر اساس نیازهایشان نمره‌دهی می‌کنند و مهاجر می‌پذیرند. نکته‌ی جالب برای من دادن امتیاز ویژه به جغرافیاهایی بود که محبوب نیستند. ایالت‌های سردسیر کانادا، سرزمین‌های روستایی و دور از دسترس غرب استرالیا و... این‌ها جغرافیاهایی بودند که در حالت عادی شاید کمتر کسی دوست‌شان داشته باشد. اما این کشورها سعی می‌کردند با دادن برخی امتیا
آشنایی با کانادا
کانادا، کشوری زیبا در شمال قاره آمریکای شمالی که به آن کشور مهاجران هم می گویند. اگر جمعیت این کشور را حدوداً ۳۷ میلیون در نظر بگیریم، تقریباً ۲۰% ( حدود ۷/۵ میلیون نفر آن را مهاجران تشکیل می دهند). جالب است بدانید که تا قبل از قرن بیستم، اکثر مهاجران کانادا را غرب نشینانی مانند آمریکا، آلمان و ایتالیا تشکیل می دادند، اما امروزه با تغییر موج مهاجرت به این کشور از آسیا، چین و ایران در لیست برترین های این گروه قرار گرفته اند.
میز
آیا شما هم قصد مهاجرت دارید ولی هنوز دلیل محکم و شرایط مناسب برای مهاجرت را پیدا نکرده اید؟
در این مقاله سعی می کنیم در رابطه با استرس ها و مشکلاتی که قبل از مهاجرت با آن درگیر هستید را بیان کنیم و راهکاری را برای آن ها ارائه دهیم.
اگرچه مهاجرت به کشوری دیگر از گذشته آسان تر شده است ولی با این حال مشکلات و سختی های خود را دارد.
فرایند مهاجرت عوامل دافعه و جاذبه را در خود دارد. همانطور که برخی از شرایط برای زندگی شما مناسب خواهد بود، برخی درگیر ب
جاذبه های دیدنی و تاریخی مذهبی در شهر مشهد تنها تعلق به مسلمانان ندارد. یکی از جاذبه های گردشگری در این شهر که در تور مشهد از اصفهان بازدید از آن خالی از لطف نمی باشد، کلیسای مسروپ است که در این مطلب در اصفهان تور به آن پرداخته ایم.
 
کلیسای مسروپ مقدس که در میدان دهم دی شهر مشهد قرار دارد در سال ۱۹۴۱ میلادی توسط ارامنه ساکن همان شهر بنا گردیده است. پلان کلیسا بازیلیک ستوندار بشکل مستطیل در جهت شرق به غرب است که محراب آن در قسمت شرقی قرار دارد.
محله یا منطقه بیلیکدوزو که در امتداد دریای سیاه استانبول و در قسمت غربی استانبول قرار دارد با مرکز شهر استانبول چهل کیلومتر فاصله دارد.اکثرا جمعیت آن منطقه را مهاجران تشکیل داده اند.که حدود 350000 هزار نفر جمعیت دارد و مساحتش 360 کیلومتر مربع است.محله ی بیلیکدوزو همانطور که گفتیم مهاجران فراوانی دارد که شهرسازی و نوع موقعیت آن منطقه بی تاثیر نیست، به همین دلیل به آن پرمهاجرترین منطقه استانبول گفته میشود.ساختمان ها و آپارتمان ها بسیار ماهرانه
اگر در محدوده باقرخان هستید و نیازمند خدمات اتوبار و باربری دارید شرکت باربری باقرخان به صورت تخصصی در این زمنیه خدمات باربری و اتوبار را ارائه می دهد این شرکت با تجربیاتی که در زمینه اثاث کشی منزل دارد به صورت تخصصی در خدمت شما عزیزان ساکن استان تهران خواهد بود این باربری به صورت تخصصی با مجوز رسمی از اتحادیه در خدمت شما خواهد بود
هنگامی که رسول خدا(ص) رحلت فرمودند، دو گروه اصلی در مدینه وجود داشتند: مهاجران و انصار. پس از رحلت پیامبر(ص) انصار که از جریان فتح «مکّه» به این طرف، در اندیشة مشکلات پس از رحلت رسول خدا(ص) افتاده و به دلیل ترس از تسلّط قریش و مهاجران، نگران آیندة خودبودند، بی توجّه به بیعتی که در «غدیر» با امام علی(ع) کرده بودند، در محلّی به نام «سقیفة بنی ساعده» اجتماع کردند.
موضوع جانشینی پیامبر(ص) از قرن ها پیش همواره مورد بحث و گفت وگو میان مسلمانان بوده و د
اعتراض به رأی کمیسیون ماده 100
 
آرای صادره از سوی کمیسیون ماه صد شهرداری پس از ابلاغ، قابل اعتراض در کمیسیون دیگری با اعضای جدید خواهد بود. و رأی این کمیسیون قطعی می‌باشد.
مرجع صالح برای اعتراض به رأی کمیسیون ماده 100
بر اساس بند 2 ماده 10 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دیوان موظف به رسیدگی به اعتراضات و شکایت از آرای قطعی رأی کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها از جهت نقض (رد) قوانین و مقررات آنهاست و رأیی قطعی محسوب می‌شود که پس
لیلا رمضان (زادهٔ ۱۹۸۳ در تهران) یک موسیقی‌دان و نوازنده پیانو اهل ایران و ساکن سوئیس است.
او بیشتر در فرانسه و سوئیس فعالیت می‌کند و با هنرمندانی چون سوتلانا ناواساردیان و جمشید شمیرانی همکاری داشته‌است. اجراهای او از رادیو بین‌المللی فرانسه[۱] و سی‌بی‌سی کانادا[۲] و چندین شبکه رادیویی مشهور دیگر پخش شده‌است.
او از سال ۲۰۱۴ مشغول تهیهٔ یک آلبوم موسیقی مبسوط، مشتمل بر ۴ لوح فشرده از «صد سال موسیقی ایران برای پیانو» بوده که توسط آرمونیا
آشنایی با دبی | منهتن خاورمیانه
دبی، نام شهر و بزرگترین و پرجمعیت ترین شیخ‌نشین (استان) در امارات متحده عربی است که در ساحل جنوب شرقی خلیج فارس جا خوش کرده است. این شهر زیبا و مدرن همچنین یک شهر جهانی و مرکزی تجاری در منطقه غرب آسیا محسوب می شود. دبی گرچه پیشینه چندانی ندارد و به زحمت می توان قدمتش را به دویست سال پیش نسبت داد؛ اما درایت حاکمانش سبب شد تا سیری صعودی را طی کند و بتواند از هیچ، همه چیز بسازد و به یکی از محبوب ترین شهرهای گردشگری
پیشنهادات حرفه ای برای خرید تخم ماهی هایی که شما به آن نیاز دارید
خوب حالا من خرید خاویار را انجام دادم و به خانه رسیدم . حالا چه ؟
خوب در مرحله اول شما از قاشق فلزی برای سرو کردن خاویار استفاده نمی کنید .
وقتی که شما از قاشق فلزی برای این کار استفاده کنید خاویار را اکسید می کند .
در این صورت قسمت هایی برجسته و با ارزش از خاویار شما تلخ خواهد شد .
پس در واقع خرید خاویار که انجام دادید به نتیجه خواهد ماند .
به جای فلز ، از پلاستیک استفاده کنید .
اما
                                 لا اله الا الله سبحان من خلق اللیل و النهار
بسم الله الرحمن الرحیم
اگر آیه زیر را چهل بار بر قدری روغن زیتون یا خود زیتون خواند و محل کوفتگی یا شکستگی را با آن
بپوشانند شفا یابد
قال من یحیی العظام و هی رمیم ( 78 یس)
برای ساکن نمودن جراحت سوره الطارق را در آب خوانده و جراحت را بشوید ساکن شده وباز نمی شود
برای حبس خون مثل زخم و جراحت آیه زیر را بر موضع بخواند:
بسم الله الرحمن الرحیم ما قطعتم من لینة او ترکتوها قائ
دانلود سریال مانکن 1 تا 10 
به زودی لینک ها گذاشته میشود با عرض پوزش که لینک ها کار نمیکند.
دانلود سریال مانکن قسمت 1
دانلود سریال مانکن قسمت 2
دانلود سریال مانکن قسمت 3
دانلود سریال مانکن قسمت 4
دانلود سریال مانکن قسمت 5
دانلود سریال مانکن قسمت 6
دانلود سریال مانکن قسمت 7
دانلود سریال مانکن قسمت 8
دانلود سریال مانکن قسمت 9
دانلود سریال مانکن قسمت 10
دانلود سریال مانکن قسمت 11
 
تجربه باربری شمال تهران با باربری ایفل .باربری ایفل با سالها تجربه در زمینه باربری شمال تهران بصورت شبانه روزی در خدمت شما شهروندان ساکن شمال تهران هست .
ما می کوشیم با ارائه بهترین خدمات در اتوبار شمال تهران رضایت 100 درصدی شما شهروندان ساکن شمال تهران را جلب کنیم.
بدون شک یکی از نام آشنا ترین اتوبار های تهران باربری ایفل است که در هفته  دها باربری شمال تهران را بر عهده دارد.
برای اطلاع از بهترین تعرفه باربری شمال تهران به صفحه باربری شمال ته
استوارومحکم باش دونالد.ایمان داشته باش در عرصه سیاست قوی هستی.این اطمینان خاطررامشاوراوبه دونالدترامپ میداد.زندگی دونالدترامپ تیترخبری رسانه های مختلف بوداواین اتفاق راخوشایندنمیدانست.ازطرفی دلش میخواست قوی وقدرتمندوجذاب باشدوازطرفی دلش میخواست مسلمانان رادرقدس سرکوب کند همچنین مهاجران کشورهای درگیرجنگ که به ایالات متحده آمده بودنداخراج کند.
بین پول و اسلام و قدرت جذب فقط پول دربرابراوارزش داشت.اگرمیگفتندهیولاودیوانه است بهش بر
میگذرد زمان و من مانده ام ساکن.
کجاست ان سیال همیشگی؟
فردا روز بهتریع اینو همیشه مامانم میگه .                                                                                                   امضا:
                                                                                                                                                               مورچه امیدوار
میگذرد زمان و من مانده ام ساکن.
کجاست ان سیال همیشگی؟
فردا روز بهتریع اینو همیشه مامانم میگه .                                                                                                   امضا:
                                                                                                                                                               مورچه امیدوار
 

 
 
مرد "کارتن خواب" ساکن کمپ آزادی شد
 
پس از سالها حضور در کنار خیابانها و کوچه پسکوچه ها و داشتن چند نوع بیماری که باعث شده بود زمین گیر شودبا کمک خیرین عزیز سایت فرهاد داودوندیروز گذشته پنج شنبه 21 شهریور 1398 در بیمارستان بهبود بروجرد مورد عمل جراحی قرار گرفت وامروز ( جمعه ) با هماهنگی با آقای رضا الماسی مسوول محترم کمپ آزادی بروجردمرد "کارتن خواب" را موقتا برای یکی دو ماه ساکن این کمپ کردیمحالا دیگر سرپناهی دارد و توسط خیرین عزیز سایت فره
چیدمان این سیاره به طور استادانه ای زیبا است و پر از اقیانوس های وسیع کوهستان ها جنگل ها و سواحل دل انگیز و دشت های پهناور و حیوانات خاص انواع مخلوقات و موجودات همراه زیبایی و شادی است که انسان های ساکن  ان تجربه اش می کنند.



پس چرا خیلی از انسان ها ان شادی که باید داشته باشند را ندارند؟ این سوالی است که در قسمت بعد ان را مفصل توضیح خواهم داد......
دانلود سریال ن.خ در سایت ها این سریال کمدی قرار است
برای شبکه اول سیما ساخته شود
سریال ن. خ سریالی زیباست و برای پخش در ایام عید ساخته شده است
توجه داشته باشید که در 16 قسمت متفاوت ساخته می شود
و این قسمت ها نقاط مشترکی با هم دارند
از جمله نقاط مشترک این قسمت ها
وجه خنده ی تمامی آن هاست
وجه خنده ی تمامی آن ها را باید حفط  نماییم چرا که اگر وجه خنده تمامی قسمت های آن را
حفظ نکنیم
ریزش مخاطبین در ط.ل سریال امری حتمی خواهد بود
شما باید قسمت ها را پیگی
چیدمان این سیاره به طور استادانه ای زیبا است و پر از اقیانوس های وسیع کوهستان ها جنگل ها و سواحل دل انگیز و دشت های پهناور و حیوانات خاص انواع مخلوقات و موجودات همراه زیبایی و شادی است که انسان های ساکن  ان تجربه اش می کنند.







پس چرا خیلی از انسان ها ان شادی که باید داشته باشند را ندارند؟ این سوالی است که در قسمت بعد ان را مفصل توضیح خواهم داد......
 امام باقر ع فرماید رسولخداص فرمود هرکه خواهد مانند پیغمبران زندگی کند و مانند شهیدان بمیرد و در بهشتی که  خدای رحمن کاشته ساکن شود باید از علی  ع پیروی کند وبا دوست او دوستی کند و با مامان پس از وی اقتدا کند زیرا ایشان عترت  م نند و از طینت من آفریده شده اند خدایا فهم و علم مرا بایشان روزی کن وای بر آنها که از امت من مخالف ایشان باشند خدایا شفاعت مرا بانها مر سان خدایا مارا هم توفیق پیروی علی و دوستی دوستانش و رسیدن بشفاعت رسولت عطا فرما 
براساس آمارهای سال ۲۰۱۷ سازمان ملل در سال ۲۰۰۰، ۲ میلیون ۸۰۳ هزار مهاجر ایرانی در خارج از کشور گزارش شده که در سال ۲۰۱۷ این آمار ۲ میلیون و ۶۹۹ هزار نفر مهاجر ایرانی رسیده است.
ناگفته نماند اکثرکارشناسان بر این آمار و ارقام اتفاق‌نظر ندارند؛ اما همه آنها یک‌صدا از وجود یک نقص جدی سخن می‌گفتند، فقدان آمار دقیق و مطمئن از تعداد مهاجران ایرانی در کشورهای مختلف.
هویت‌ ایرانیان دور از وطن
ادامه مطلب
امروزه کشور ترکیه، به علت اینکه شرایط خوبی به مهاجران ارائه میدهد، افراد زیادی قصد مهاجرت و ماندن را دارند. یکی از روش های گرفتن اقامت ترکیه ، اجاره ملک بود اما از سال 2020 با اجاره ملک تنها یکسال میتوان در کشور ترکیه ماند. 

ادامه مطلب
اقامت دائم کانادا | کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان، با زیر ساخت‌های اقتصادی قوی و کیفیت بالای زندگی، برای مهاجرانی که به این کشور راه می‌یابند، شرایط ایده‌آل و مناسبی را فراهم می‌سازد. سرزمین کانادا یکی از امن‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود که عدم تبعیض نژادی و اجتماعی در آن، مزیت بزرگی برای مهاجرانش به ارمغان می‌آورد و هر سال متقاضیان بی‌شماری از راه‌های مختلف، خواهان مهاجرت به این کشور ثروتمند هستند.
کان
سلام دوستان برای دانلود قسمت 5 پایتخت 6 روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود قسمت 5 (پنج) پایتخت 6 شش
 
مجموعه ی دیدنی پایتخت مجموعه ی بسیار جذابی است و تا کنون مجموعه ای به این زیبایی و با مفهومی ساتخ نشده . ضمن اینگه بازیگرانش هم قهار و کاربلد هستند.
از جمله ی این بازیگران می توان به نقی معمولی یا همان محسن تنابنده ی خودمون اشاره کرد. تا کنون 5 قسمت از سریال دیدنی پایتخت سپری شده و اما حالا نوبت قسمت 6 ششم این مجموعه هست.
قسمت های پیشین کیفیت زیادی داشتن
امام باقر ع فرماید رسولخدا ص فرمود هر که خواهد مانند پیغمبران زندگی کند و مانند شهیدان بمیرد و در بهشتی که خدای رحمن کاشته ساکن شود باید از علی پیروی کند و با  دوست او دوستی کند و با مامان پس از وی اقتدا کند زیرا ایشان عترت من ند و از طینت من آفریده شده اند خدایا فهم و علم مرا بایشان روزی کن وای بر آنها که از امت من مخالف ایشان باشند خدایا شفاعت مرا به آنها  مر سان خدایا مارا هم توفیق پیروی علی و دوستی دوستانش و رسیدن ب شفاعت رسولت عطا فرما  
ماجرای سریال عطر عشق و بیوگرافی بازیگران
سریال عطر عشق سریال ترکی موفقی است که به زبان فارسی هم دوبله شده است و از شبکه های ایرانی در حال پخش است. اما داستان سریال عطر عشق در قسمت آخر چی میشه؟ بازیگران معروف سریال عطر عشق چه کسانی هستند؟ در این قسمت با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد سریال عطر عشق توضیح دهیم.
نام سریال : عطر عشق – Erkenci kusژانر : درام، اجتماعی و کمدیمحصول سال : 2018شبکه پخش : Star TVکارگردان : Çağrı Bayrakنویسنده : Ayşe Kutlu Ünerبازیگران : Can Yaman
 تعداد قسمت های سریال تلخ و شیرین ، اخر قسمت سریال ترکی تلخ و شیرین کی هست ، تلخ و شیرین چند فصل است ، اخر سریال ترکی تلخ و شیرین چی میشه ، سریال تلخ و شیرین چند قسمت است
سریال ترکی تلخ و شیرین چند قسمت است 
حیات و مراد در سریال تلخ و شیرین و داستان قسمت آخر سریال تلخ و شیرین سریال تلخ و شیرین سریل ترکی با نام Hayat Bazen  محصول شال 2016 ترکیه است ...دانلود قسمت آخر سریال ترکی تلخ و شیرین با دوبله فارسی
ادامه مطلب
از اواخر بهمن ۹۷ شروع کردم به دیدن سریال فرندز،و تاالان تا قسمت ۲ فصل نهم دیدمش.
منو اونجوری نمیخندونه، ولی خب واقعا حال خوب کنه...معمولا قبله خواب دو قسمت ازش میبینم و خیلی حال میده،ازالان قصه تموم شدنشو دارم میگیرم...
تا اینجا با این دو قسمت واقعا خندیدم:قسمت ۲ فصل نهم(اون قضیه مشت زدن راس به جویی و ...)
اگه اشتباه نگم قسمت ۱۷ فصل پنجم(اون قضیه که جویی از پشته پنجره خونه مانیکا یه دختررو تو ساختمون راس میبینه و .....)
دانلود سریال مانکن 1 تا 26
دانلود سریال مانکن قسمت 1
دانلود سریال مانکن قسمت 2
دانلود سریال مانکن قسمت 3
دانلود سریال مانکن قسمت 4
دانلود سریال مانکن قسمت 5
دانلود سریال مانکن قسمت 6
دانلود سریال مانکن قسمت 7
دانلود سریال مانکن قسمت 8
دانلود سریال مانکن قسمت 9
دانلود سریال مانکن قسمت 10
دانلود سریال مانکن قسمت 11
دانلود سریال مانکن قسمت 12
دانلود سریال مانکن قسمت 13
دانلود سریال مانکن قسمت 14
دانلود سریال مانکن قسمت 15
دانلود سریال مانکن قسمت 16
دانلود
برنامه سفر به بهشت اندیشه ها برنامه ای در مورد حضرت مولانا است که شبکه چهار سیما تولید کرد در این برنامه که در شهر قونیه ترکیه و شهر خوی ضبط شده است کارشناسان و اساتید ادبیات درباره مولانا، افکار و اندیشه های او صحبت می کنند. 
قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
قسمت چهارم
قسمت پنجم
قسمت ششم
قسمت هفتم
قسمت هشتم
قسمت نهم
چنگیز خان مغول در پیشروی به سوی ایران به شهر بامیان رسید اما ساکنان آن مقاومت کرده و با تیر و منجنیق با مغولان جنگیدند، در این جنگ خونین به ناگاه تیری بر پسر جغتای که محبوب ترین نواده چنگیز بود اصابت کرد و او را هلاک نمود چنگیز خان چون شهر را بگشود دستور داد
«هر جانور که باشد از اصناف بنى آدم تا انواع بهائم تمامت را بکشند و ازیشان کس را اسیر نگیرند و تا بچّه در شکم مادر نگذارند و بعد ازین هیچ آفریده در آنجا ساکن نگردد و عمارت نکنند.» و آن را «ما
 مولانا شیخ محمد مولوی، در بلخ به دنیا آمد و در ایران تحصیل و رشد کرد، و در قونیه ساکن شد تا فوت کرد. متاسفانه اکنون در ثبت آثار ایرانی  این موضوع احتلاف برانگیز شده،  و ترکیه آن را بنام خود ثبت کرده. لذا باید دانست که قونیه قبلا جزو ایران بوده که: مولوی به آنجا رفته الان نیز باید به ایران برگردانده شود. آنجا نیز مانند کربلا قبله امال شود، و مردم حتی با پای پیاده! به زیارت قبر مولانا بروند. و در دهه مولانا (آراز) در آنجا اقامت کنند. اشعار مولانا ر
ناس یانسوار یک ماده مخدر گیاهی واعتیاد آور است،که از برگ تنباکو ساخته میشود،اثر سر خوشی آور وحالت بی خیالی که به انسان دست میدهد،بخاطرمیزان بالای نیکوتین در آن است،آهک بکار رفته در ناس باعث سوزاندن وآسیب وعفونت بافت لثه ودهان میشود،ناس حدود ۲۵ سال قبل توسط مهاجران افغانی،هندی وپاکستانی وارد ایران شد.ضررهای ناس:۱.مثل سایر مواد مخدر توهم زا است،۲.ایجاد اختلال رفتاری در فرد،۳.افزایش ضربان قلب ۴.اختلال درخواب،۵.نارسایی کلیوی،۶.ایجاد بیمار
سفته یکی از اسناد تجاری است که به وسیله آن معاملات تجاری انجام می‌شود، اما برای نوشتن آن باید مراقب باشیم تا نکات حقوقی مهم را رعایت کنیم.برای نوشتن سفته باید ابتدا روی سفته در قسمت مشخص شده نام و نام خانوادگی ، شماره کارت ملی، شماره تماس و آدرس محل زندگی متعهد نوشته شود.پس از نوشتن این مطالب اولیه باید به سقف مبلغ سفته که چاپ شده حتما توجه داشته باشید و البته می توانید قسمت در وجه را خالی بگذارید یا در وجه خودتان بنویسید. البته در صورت امکان
شاید در مقالات متعدد خوانده باشید که زبان ایتالیایی برگرفته از زبان لاتین است. و البته این امر کاملا صحیح می باشد. زبان ایتالیایی مشتق شده از زبان ایتالیایی و صد البته نزدیکترین زبان به لاتین از میان سایر زبان های جنوب اروپا به شمار می رود. منظور از نزدیک ترین زبان به لاتین تعداد فراوان واژه های زبان ایتالیایی با زبان لاتین می باشد که در تاریخ فرهنگ زبان های اروپا به آن صحبت می شد. البته به جز ایتالیایی زبان های اسپانیایی، پرتغالی، یونانی و
 
در این قسمت شما را با روش کسب درآمد از قسمت Multiplay سایت freebitco.in آشنا خواهیم کرد. به همین منظور طبق بررسیهای که با چندین حساب کاربری از این قسمت داشتم در نهایت متوجه شدم که:(( در ابتدای بازی شانس برد و باخت شما تصادفی است و شما با روشهای مختلف میتونید سود داشته باشید اما با اجرای بیشتر بازی سیستم به طور مدام قسمت باخت (lose) را از قسمت برد (win) بیشتر میکند تا در نهایت کل سرمایه خود را در سایت از دست میدهید))ببینید من با هر روشی که شما فکرش رو بکنید امتح
دانلود سریال کرگدن 1 تا 26
 
 
دانلود سریال کرگدن قسمت 1
دانلود سریال کرگدن قسمت 2
دانلود سریال کرگدن قسمت 3
دانلود سریال کرگدن قسمت 4
دانلود سریال کرگدن قسمت 5
دانلود سریال کرگدن قسمت 6
دانلود سریال کرگدن قسمت 7
دانلود سریال کرگدن قسمت 8
دانلود سریال کرگدن قسمت 9
دانلود سریال کرگدن قسمت 10
دانلود سریال کرگدن قسمت 11
دانلود سریال کرگدن قسمت 12
دانلود سریال کرگدن قسمت 13
دانلود سریال کرگدن قسمت 14
دانلود سریال کرگدن قسمت 15
دانلود سریال کرگدن 
دانلود سریال کرگردن 1 تا 26
 
 
دانلود سریال کرگردن قسمت 1
دانلود سریال کرگردن قسمت 2
دانلود سریال کرگردن قسمت 3
دانلود سریال کرگردن قسمت 4
دانلود سریال کرگردن قسمت 5
دانلود سریال کرگردن قسمت 6
دانلود سریال کرگردن قسمت 7
دانلود سریال کرگردن قسمت 8
دانلود سریال کرگردن قسمت 9
دانلود سریال کرگردن قسمت 10
دانلود سریال کرگردن قسمت 11
دانلود سریال کرگردن قسمت 12
دانلود سریال کرگردن قسمت 13
دانلود سریال کرگردن قسمت 14
دانلود سریال کرگردن قسمت 15
دانلود سریا
چشم انداز زندگی در یونان برای کسانی که قصد اخذ اقامت یونان را دارند. یونان یک کشور بسیار پر جنب و جوش است که به دلیل داشتن آب و هوای خوب در طول سال ، تاریخ دقیق ، معماری زیبا و فرهنگ بی نظیر در سراسر جهان مشهور است. این اتحادیه در سال 1981 در اتحادیه اروپا پذیرفته شد و از آن زمان این کشور از قدرت به قدرت افزایش یافته است.
یونان به طور کلی یک مکان بسیار امن است و جرم و جنایت بسیار کمی وجود دارد آنها یکی از کمترین هزینه های زندگی در اتحادیه اروپا را د
قالیشویی در غرب تهران | در این بخش لیست قالیشویی های مجاز و فعال در غرب تهران به شما همشهریان عزیز ساکن در محله های غرب تهران معرفی خواهد شد. لیست قالیشویی هایی که در این مقاله به شما همشهریان عزیز معرفی میکنیم با تحقیق و پرس و جو توسط: مدیریت سایت تبلیغات قالیشویی آمادگی خود را برای سرویس دهی در سراسر محله های غرب تهران اعلام کرده اند. لیست قالیشویی ها بر اساس حروف الفبا بوده است. این سایت خدمات هیچ قالیشویی را تایید و یا تکذیب نخواهد کرد.
در
مکان نیوز - ایرنا- سازمان نقشه‌برداری کشور نقشه مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان- کنارک را منتشر کرد، این نقشه نشان داد که ۷۸ هزار و ۵۸۹ نفر ساکن مناطق سیل‌زده ساکن این منطقه هستند که ۴۷ هزار و ۲۶۱ ساکن مناطق شهری و ۳۱ هزار و ۳۲۸ ساکن مناطق روستایی را شامل می‌شود.
به گزارش سازمان نقشه برداری کشور، این نقشه با استفاده از جدیدترین تصاویر ماهواره‌ سنتینل ۱ از مناطق جنوبی کشور در روز ۲۲ دی ماه ۹۸ با استفاده از اطلاعات مکانی و جمعیتی موجود
:ﻗﺴﻤﺖ ﺍﻭﻝ :ﻭﻗﺘ ﻣﺮ ﺩﺳﺸﻮ ﺗﻮ ﺩﻣﺎ ﺁﺏ ﺑﺮﺰﺪ ﻭﺩﻣﺎ ﺭﻭ ﻪ ﺟﻮﺭ ﺍﺯ ﺎﺕ ﺩﺭﺑﺎﺭ ﻪ ﺷﺨﺺﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﺳﺨﺘ ﺑﺘﻮﻧﻪ ﺑﻮﺷﺘﺶ ﻭ ﻭﻗﺘ ﻓﻬﻤﺪﺧﺴﻪ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﺑﺸﻪ !...:ﻗﺴﻤﺖ ﺩﻭﻡ:ﻭﻗﺘ ﺴ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﺴﺖ ﺻﺪﺍ ﺗﻠﻮﺰﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﺎ ﺁﺧﺮﺑﺒﺮﻦ ﺑﺎﻻ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺧﺎﻣﻮﺷﺶ ﻨﺪ . ﺗﺎ ﻭﻗﺘ ﺗﻠﻮﺰﻮﻥ ﺭﻭ ﺭﻭﺷﻦ ﺮﺩ ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﻣﻨﺤﺪﻡ ﺷﻪ:ﻗﺴﻤﺖ ﺳﻮﻡ:ﻭﻗﺘ ﻣﻮﻫﺎﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺣﻤﺎﻡ ﺳﺸﻮﺍﺭﻣﻨﺪ،ﺳﺸﻮﺍﺭ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺣﺎﻟﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺯ ﺑﺮﻕ ﺑﺸﺪ ﺗﺎﻧﻔﺮ ﺑﻌ
فایل کامپایلر فرترن برای کدبلاکس را میتوانید از لینک های زیر دانلود کنید. برای سهولت در دانلود فایل به 4 قسمت تقسیم شده است. همه قسمت ها دانلود شود سپس با انتخاب همه فایل ها و کلیک راست Extract Here را انتخاب کنید. کامپایلر مربوطه ایجاد خواهد شد.
حجم حدود 100 مگابایت 
قسمت اول
قسمت دومقسمت سوم
قسمت چهارم (آخر)
طرح فوق‌العاده واکر ویلیامز جوان ۲۷ ساله و کارآفرین به میلیون‌ها نفر کمک کرده که درآمد میلیونی داشته باشند. او که کارشناسی هنر و تاریخ از دانشگاه براون را دریافت کرده هم‌اکنون در سانفرانسیسکو ساکن است و مدیریت ارشد اجرایی شرکت Teesprint را برعهده دارد.
واکر ویلیامز در طول دوره رشد خود نظرات زیادی درباره آنچه که می‌خواهد در زندگی باشد، در سر پرورانده از جمله اینکه نویسنده، پویانما (کارتونیست) باشد و در انتها به اینجا رسید که طراح شود اما وقتی
سینماپرس: نوید محمودی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» از آثار راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد این فیلم در آخرین مراحل فنی قرار دارد.
 
نوید محمودی تهیه کننده فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به کارگردانی جمشید محمودی که به بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: ما همه تلاشمان را می‌کنیم که فیلم را آماده کنیم. «مردن در آ
دانلود عصر جدید قسمت دوازدهم دوشنبه 5 فروردین 98 | دانلود قسمت 12 مسابقه عصر جدید دانلود قسمت 12 مسابقه عصر جدید قسمت دوازدهم عصر جدید دانلود مسابقه عصر جدید قسمت دوازدهم برنده فینال مسابقه عصر جدید قسمت 12 دانلود قسمت 12 مسابقه عصر جدید
دانلود عصر جدید قسمت دوازدهم دوشنبه 5 فروردین 98
سمت دوازدهم برنامه عصر جدید دوشنبه ۵ فروردین ماه پخش شد. مسابقه استعدادیابی مهیجی که تا کنون نظر مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است. در قسمت های قبلی این برنامه ا
بدان اى انسان، که دنیا، آرام گرفته ساکن در خود را مى‏‌کوچانَد و شادمانِ آسوده خاطر را دردمند مى‏‌سازد.آنچه ازدنیا پشت کرده و رفته است، باز نمى‏‌گردد و آنچه هم مى‏‌آید، معلوم نیست تا از آن حذر توان کرد. آرزوهایش دروغ و آمالش پوچ است.
 
مولا
 
 
 
عزیزان تا قسمت 8 درج شد
 
 
ژانر فیلم : درام | اجتماعی
امتیاز فیلم : -
رده سنی : -
کارگردان : مصطفی کیایی
نویسنده : -
بازیگران : پرویز پرستویی , الناز شاکردوست , محسن کیایی , مهران احمدی
محصول کشور : ایران
تاریخ اکران : -
زمان فیلم : -
زبان فیلم : -
 
خلاصه داستان : بهروز پرستویی پسر پرویز پرستویی در سریال هم گناه حضور خواهد داشت و تجربه جالبی هم است که پسر یک بازیگر که به طور جالبی هم شدیدا شبیه پدرش است، نقش جوانی او را بازی کند و دیگر از گریم ها
نظریه مغز مغز سه‌گانه، مغز را به سه قسمت تقسیم می‌کند:• مغز قدیم• مغز احساسی(میانی)• مغز منطقی (جدید)مغز قدیم یا خزندهداخلی ترین بخش مغز را “مغز خزنده” می‌نامند. این بخش مغز کارش حفظ حیات است و درنتیجه سعی می‌کند کمترین انرژی را مصرف کند که بدن حالت طبیعی خود را حفظ کند. این بخش از مغز همان بخشی است که بین ما و همه موجودات حتی خزندگان مشترک است.انجام یکسری کارهای غیر ارادی مانند تپش قلب و گردش خون، کارکرد دستگاه تنفسی، دستگاه گوارش، دستگ
مقامات مکزیک سندی را که دونالد ترامپ هفته پیش در مقابل دوربین رسانه‌ها برای چند ثانیه کوتاه نمایش داد، منتشر کردند. ترامپ با نمایش دادن این سند، مدعی شد که امتیازات ویژه‌ای درخصوص قانون مهاجرت از کشورهای همسایه گرفته است.
به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، هفته پیش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با نمایش یک سند تک برگی مقابل دوربین رسانه‌ها، تلاش کرد انتقادهای مبنی بر ناتوانی در اعمال تعهدات جدید به مکزیک با وجود تهدید دولت‌
ماجرای سریال عطر عشق و بیوگرافی بازیگران
سریال عطر عشق سریال ترکی موفقی است که به زبان فارسی هم دوبله شده است و از شبکه های ایرانی در حال پخش است. اما داستان سریال عطر عشق در قسمت آخر چی میشه؟ بازیگران معروف سریال عطر عشق چه کسانی هستند؟ در این قسمت با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد سریال عطر عشق توضیح دهیم.
نام سریال : عطر عشق – Erkenci kusژانر : درام، اجتماعی و کمدیمحصول سال : 2018شبکه پخش : Star TVکارگردان : Çağrı Bayrakنویسنده : Ayşe Kutlu Ünerبازیگران : Can Yaman
با این که خودم تمام ۱۸سال زندگیم در بشاگرد ساکن بودم اما تا به حال فکرش را هم نکرده بودم که بشاگرد چند سال تمدن دارد؟؟مردم بشاگرد از چند سال پیش در میان این کوه های سر به فلک کشیده و دشتهای خشک ساکن شده اند؟؟
تا این که چند روز پیش در صفحات مجازی به عکسهایی با عنوان تاریخ و تمدن چندین هزارساله ی بشاگرد برخوردم که هنوز نمیدانم که واقعیت دارند یا نه؟؟؟
عکسهایی از ظروف سفالی منقوش پیدا شده در بشاگرد متعلق به سه هزار سال پیش از میلاد در موزه ی بزرگ
من خوبم، کار هم... ولی به قول الف نباید تو این مرحله ساکن بشم و اهدافااصلیم رورکنار بذارم چون اگه بمونم و به همین قانع بشم، دو سال بعد این کار دیگه راضیم نمیکنه...باید به این آرامش نسبی به چشم یه پلتفرم نگاه کنم برای صعود بعدیم. دارم براش تلاش میکنم.
آلبالو
 
 
 
آلبالو با نام علمی Prunus cerasus گونه ای از جنس Prunus و متعلق به خانواده ی گلسرخیان است. این گیاه، بومی کوه های قفقاز است و احتمال دارد بذر آن را پرندگان به دیگر نقاط دنیا از جمله اروپا برده باشند. برخی هم اعتقاد دارند، آلبالو بومی مناطقی در شرق اروپا است. پایه های بذری نوع گیزلا و مازارد جنس Prunus به طور گسترده در سراسر اروپا و شمال آمریکا گسترده شده اند. آلبالو بسیار محبوب ایرانیان  بود  و نخستین بار رومی ها این میوه را مدتی پیش از قرن نخس
چیدمان این سیاره به طور استادانه ای زیبا است و پر از اقیانوس های وسیع کوهستان ها جنگل ها و سواحل دل انگیز و دشت های پهناور و حیوانات خاص انواع مخلوقات و موجودات همراه زیبایی و شادی است که انسان های ساکن  ان تجربه اش می کنند.







پس چرا خیلی از انسان ها ان شادی که باید داشته باشند را ندارند؟ این سوالی است که در قسمت بعد ان را مفصل توضیح خواهم داد......


  آیا شما تا به حال چیزی در مورد قانون جذب شنیده اید؟اگر جوابتان خیر است پست های دیگر را مطالعه
ساره جانم 
امروز پیغام تو را دریافت کردم 
امروز بی قراری هایت بی تابی هایت به دستم رسید 
امروز پای به پای تو بی انکه بدانی رنج کشیدم و درد کشیدم و زجر کشیدم 
امروز نمیدانم در گذشته ی خودم غرق شدم یا حال و احوال تو اما زندگی ساکن ساکن بود و تو یک تصویر ثابت شده بودی گوشه ی زندگیم 
امروز با تمام وجودم میدیدم که در باتلاق گیر افتاده ی اما برای نجاتت هیچ کاری از دستم ساخته نبود 
جز دعا دعا کردن جز اینکه امیدم به این باشد که خودت گلیمت را از این باتل
جامعه القرآن الکریم  واحد برادران استان همدان جهت تکمیل کادر آموزشی و اداری خود به نیرو های زیر نیاز دارد:
مسئول اداری مالی: جهت شعبه شهرک مدنی * ساعت کاری : روزهای زوج ساعت 17-20 * نیروی مورد نظر باید الزاما ساکن شهرک مدنی و ترجیحا فاز 2 باشد
مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم : جهت شعبه مهدیه * ساعت کاری عصر روهای زوج * مورد نظر باید الزاما ساکن خیابان مهدیه و حومه باشد.
*شماره تماس جهت هماهنگی برای مصاحبه حضوری :
 38262005  روزهای زوج ساعت 16-19
09915113786   روز
از حضورتان سپاسگزارم
پادکست ۱۰۲۴ دیگر در این صفحه منتشر نخواهد شداگر دوست دارید می‌توانید پادکست را در وبلاگ من دنبال کنید .
زین پس پادکست‌ها در وبلاگم منتشر خواهد شد. می‌توانید از آنجا پادکست‌ها را دنبال کنید
blog.hatefix.ir
لیست قسمت‌ها

قسمت دوازدم
قسمت یازدم
قسمت دهم
قسمت نهم
قسمت هشتم
قسمت هفتم
قسمت ششم
قسمت پنحم
قسمت چهارم
قسمت سوم
قسمت دوم
قسمت یکم
قسمت صفر
آیا شما در آستانه شروع زندگی مهاجران در استانبول هستید؟
شما قطعاً باید از قبل برنامه ریزی کنید: شلوغی استانبول و ساختار شبیه پیچ و خم مانند می تواند تازه واردان را اذیت کند. راهنمای ما به استانبول به شما کمک می کند تا با مشاوره در مورد مدارس بین المللی ، مراقبت های بهداشتی ، مسکن و موارد دیگر ، آماده شوید.
آیا نیاز به سفر خارج از کشور دارید؟ سازماندهی سفر خارجی کاری نیست که باید به تنهایی انجام دهید. 
در این صفحه:
زندگی در استانبول
استانبول: آ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این صفحه اصلی و مرجع آموزش نحو است. در این صفحه، تمامی قسمت های آموزش تصویری نحو به همراه نام منبع قرار داده می شود. 50 قسمت اول این مجموعه رایگان است و بقیه قسمت ها با دریافت هزینه اندک، قابل دریافت خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.© تمامی حقوق این وبگاه مح
یکی از اقوام دور که یه آقای جوان سی و چند ساله متخصص قلب و ساکن امریکاست، چند روز پیش برای دیدن خانواده ش اومده ایران. حالا دو روز پیش تصادف کرده رفته توو کما!
شانسه تقدیره بی احتیاطیه هرچی که هست یعنی بخواد اتفاق بیفته میفته. از اون سر دنیا دنبالت میاد تا یه جا گیرت بندازه :/
دانلود قسمت ششم 6 سریال جدید دل به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود قسمت ششم 6 سریال جدید دل پخش شده 18 دی ماه 98 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود قسمت ششم 6 سریال جدید نمایش خانگی ایرانی دل بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها دانلود قسمت ششم 6 سریال جدید

ادامه مطلب
شاید در مقالات متعدد خوانده باشید که زبان ایتالیایی برگرفته از زبان لاتین است. و البته این امر کاملا صحیح می باشد. زبان ایتالیایی مشتق شده از زبان ایتالیایی و صد البته نزدیکترین زبان به لاتین از میان سایر زبان های جنوب اروپا به شمار می رود. منظور از نزدیک ترین زبان به لاتین تعداد فراوان واژه های زبان ایتالیایی با زبان لاتین می باشد که در تاریخ فرهنگ زبان های اروپا به اشاره شده. البته به جز ایتالیایی زبان های اسپانیایی، پرتغالی، یونانی و فرا
 
 
انواع مختلف ماساژ قسمت اول
 
 
   
 
آشنایی با انواع مختلف ماساژ  
 
انواع مختلفی از ماساژ وجود دارد که بر روی قسمت های مختلف بدن یا شیوه های بهبود دهنده مختلفی تمرکز می کنند. در طی یک ماساژ، ماساژور فشارهای ضعیف یا قوی را به عضلات و مفاصل بدن برای کاهش درد و تنش اعمال خواهد کرد. یک ماساژور شخصی است که برای ماساژ دادن آموزش دیده است. در ادامه این مطلب از ماساژ های سوئدی، سنگ داغ و اروماتراپی خواهیم گفت.
لحظاتی را با ما باشید...
قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟
چیزی نمانده تا زمانی که هیچ‌کس روی زمین یادش نیاید دنیا پیش از اینترنت چه شکلی بود. آن‌هایی که اواخر دهۀ ۱۹۷۰ به دنیا آمدند، آخرین نسلی‌اند که بدون اینترنت بزرگ شدند. جامعه‌شناسان به آن‌ها «واپسین معصومان» یا «مهاجران دیجیتال» می‌گویند. آن «معصومیتِ» ازدست‌رفته، اگر اصلاً معصومیتی در کار بوده، چه بود؟ یک نویسنده‌ و گزارشگر کانادایی به ایامی می‌اندیشد که ذهنمان اجازۀ سرگردانی داشت.
ادامه مطلب
توافق درباره قانون جدید مهاجرت درآلمان که
توسط دولت ائتلافی آلمان اعلام شد بر اساس «مدل کِبِک» است و هدف از آن
جلوگیری از اقامت مهاجران غیرماهر است.


پس از سال‌ها بحث در آلمان، طی قرارداد ائتلاف دولتی میان احزاب مسیحی و
حزب سوسیال دموکرات این کشور به نظر می‌رسد که قانونی برای مهاجرت به این
کشور در حال آماده شدن است. روزنامه‌ی آلمانی “هندلزبلات” گزارش می‌دهد که
سندی از سوی وزیران درباره‌ی رئوس اصلی این قانون آماده و با موافقت وزیران
میلگرد فولاد MO40
 
دمای آنیل
فولاد mo40 را 800 – 850 درجه سانتی گراد حرارت دهید و حرارت را تا زمانی که در تمام بخش های فولاد به طور یکسان منتقل شود نگهدارید و سپس در کوره آن را خنک کنید.
دمای برگشت (Tempering)
در صورت لزوم، مجددا فولاد mo40 را 550 تا 700 درجه سانتی گراد حرارت دهید، و حرارت را تا زمانی که در تمام بخش های فولاد به طور یکسان منتقل شود نگهدارید، سپس به مدت یک ساعت هر 25 میلی متر از فولاد را در آب خیس کنید و در هوای ساکن خنک کنید.
 
نرمالیزه کردن (Normal
آخرین اخبار/تصاویر/بورس دستگاه عرق گیری
آخرین اخبار /تصاویر/قیمت و بورس دستگاه عرق گیری/ گلاب گیری/تقطیر
دستگاه تقطیر
دستگاه تقطیر به زبان ساده‌ به ‌دستگاهی ‌گفته می‌شود که با آن مخلوط دو مایع که در نقطه جوش اختلاف زیادی با هم دارند را از هم جدا می‌کنند.
«دستگاه تقطیر» یا «دستگاه عرق‌گیری» دستگاهی است که می‌تواند در خانه، عطاری‌ها و در هر محل دیگر عرق هر جور گیاه را بگیرد. این دستگاه از دو قسمت گرم‌کننده و سردکننده تشکیل شده‌است.
 گیاه
دانلود قسمت 18 عصر جدید ، یکشنبه 11 فروردین 1398 قسمت هجدهم عصر جدید فینال قسمت 18 مسابقه عصر جدید دانلود کامل قسمت هجدهم عصر جدید با کیفیت عالی برنده فینال قسمت هجدهم عصر جدید
دانلود قسمت 18 عصر جدید
دانلود برنامه عصر جدید
تهیه کننده و مجری: احسان علیخانی
ژانر: سرگرمی،مسابقه استعدادیابی
سال تولید: ۱۳۹۷
تاریخ انتشار: زمستان ۱۳۹۷
تعداد قسمت ها: ۵۲ قسمت
مدت زمان هر قسمت: ۷۰ دقیقه
درباره برنامه:
اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایرا
جانا خریدار تو ام خواهی نخواهی
مومن به ایمان تو ام فی کل حال
انی گدا ابن الگدا ابن الگدایم
انت الرضا ابن الرضا ابن الرضایی
من گمرهم در چاه ظلمانی اسیرم
تو هادیی و رهنمایی گمرهانی
پاکیزه ای آیه ی تطهیر شانت
پاکیزگان را پیشوا و مقتدایی
سلام بر چهارمین علی - دهمین رضا - ساکن سامرا - النقی - امام هادی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آیینه پردازان (ayinepardazan)