نتایج جستجو برای عبارت :

ویدیویی از سوپر واکنش سیوهای رومان بورکی ؛ ناجی دورتموند از حذف در لیگ قهرمانان

به گزارش دورتموند ایران ، تیم دورتموند در بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اسلاویا پراگ از کشور چک رفت. در این بازی دورتموند با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و با توجه به شکست اینتر مقابل بارسلونا جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرد.
در این بازی اما بیشتر از هر بازی دیگر دورتموند، بورکی نقش بسیار موثری در تیمش ایفا کرد. او با چند سیو دیدنی توانست دورتموند را ضمن نجات دادن از خطر حذف، در راه رسیدن به مرحله یک هش
به گزارش دورتموند ایران ، تیم بورسیا دورتموند که در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت موفق به صعود از این گروه به مرحله یک هشتم نهایی شد.
گروه F این رقابت های که به گروه مرگ نامیده شد، چهار نماینده از چهار کشور اسپانیا، ایتالیا، آلمان و چک داشت. بارسلونا، اینتر، دورتموند و اسلاویا پراگ تیم هایی بودند که در این گروه حضور داشتند.
دورتموند در اولین بازی خود برابر بارسلونا به تساوی صفر صفر دست یافت.در دومین بازی پراگ را دو بر یک شکست داد.
به گزارش دورتموند ایران ، دو تیم بارسلونا و دورتموند در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه خانگی بارسلونا، نیوکمپ برگزار خواهد شد.
زردپوشان وستفالن و آبی اناری های بارسلونا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیش از این در تاریخ این دو تیم تنها سه بار به مصاف هم رفته اند.
آخرین مصاف این دو تیم به دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل جاری بر می گردد جایی که این دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل
به گزارش دورتموند ایران ، اشرف حکیمی بازیکن 21 ساله تیم فوتبال دورتموند از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا به عنوان بهترین بازیکن جوان این قاره در سال 2019 انتخاب شد. حکیمی که از رئال به صورت قرضی به دورتموند پیوسته، به واسطه عملکرد خیره کننده اش در ترکیب دورتموند به این عنوان دست یافت.
حکیمی تا به اینجای رقابت های بوندسلیگا در 12 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته که تاکنون دو گل زده و سه پاس گل هم داده است. اما چیزی که به احتمال زیاد موجب دس
به گزارش دورتموند ایران ، در پایان بازی های گروه F لیگ قهرمانان اروپا، تیم بورسیا دورتموند در ورزشگاه نیوکمپ از میزبان خود بارسلونا، با سه گل شکست خورد تا صعود او مشروط به نتیجه آخر این تیم برابر اسلاویا پراگ و البته نتیجه دیدار بارسلونا و اینتر باشد.
دورتموند اما در این دیدار یک گل از سه گل خورده را جبران کرد اما این باعث نشد که بتوانند بازی را برگردانند.
در این دیدار ابتدا لوئیس سوارز در دقیقه 29 و لیونل مسی در دقیقه 33 دو گل بارسلونا را زدند
#غیر_رسمی 
 امره جان از یوونتوس به دورتموند پیوست
انتقال امره جان به دورتموند تکمیل شده است. امره جان، هافبک 26 ساله آلمانی که در این فصل به یک نیمکت‌نشین مطلق در یوونتوس تبدیل شده بود، پس از چندین بار ابراز نارضایتی، به خواسته‌اش رسید و می‌تواند در بوندس‌لیگا به فوتبالش ادامه دهد. طبق توافقات انجام شده، امره جان در انتقالی قرضی به ارزش 2 میلیون یورو همراه با بند خرید اجباری 27 میلیون یورویی از یوونتوس راهی دورتموند می‌شود. امره جان فردا ر
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا به مصادف پادبورن رفت. پیش از این دیدار و با تصمیم باشگاه دورتموند، در یک اقدام فرهنگی از شش نفر از هواداران وفادار و دیرینه این باشگاه تقدیر به عمل آمد.
 
به گزارش دورتموند ایران ، دو تیم دورتموند و دوسلدورف در ورزشگاه خانگی دورتموند یعنی وستفالن بازی هفته چهاردهم خود در این فصل بوندسلیگا را برگزار خواهند کرد.
در ده مسابقه اخیر این دو تیم، دورتموند 6 بار موفق به شکست حریف خود شده و دو بار هم شکست خورده و تنها دو بازی به تساوی انجامیده است.
در تاریخ این دو تیم، چهل بار به مصاف هم رفته اند که دورتموند 17 بازی را برده و 15 بازی را شکست خورده و 8 بازی هم مساوی شده است.
در این چهل دیدار دورتموند مجموعا 75
به گزارش دورتموند ایران ، ارلینگ هالاند مهاجم 19 ساله تیم فوتبال سالزبورگ در بوندسلیگای اتریش در سد خرید دورتموند قرار گرفته است. ارزش فعلی این بازیکن 30 میلیون یورو تخمین زده شده که البته باید این نکته را در نظر گرفت که هالاند خواهان بسیاری دارد و باشگاه های زیادی به دنبال او هستند، و به همین خاطر به جهت رقابت با سایر باشگاه ها احتمالا از 30 میلیون یورو بیشتر معامله شود.
هالاند در این فصل 13 بازی برای تیمش انجام داده که در این مدت 15 گل و 6 پاس گل
به گزارش دورتموند ایران ، با این که مدیران دورتموند در مصاحبه هایشان همواره تاکید بر حفظ جیدون سانچو دارند اما هیچ کس نمی تواند تضمین دهد که او همچنان در این تیم باقی خواهد ماند. با این وجود حتی خود مدیران هم نسبت به گفته های خود مطمئن نیستند و به دنبال جانشین برای خروج احتمالی سانچو از دورتموند هستند.
در همین رابطه آنتونی وینگر 19 ساله تیم سائوپائو یکی از گزینه های جانشینی سانچو در رسانه ها مطرح شده است.
این بازیکن که متولد 24 فوریه 2000 است 1.72 س
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال دورتموند در هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی هرتابرلین، به مصاف هم می روند.
در تاریخ در 10 تقابل اخیر این دو تیم در بوندسلیگا و دی اف بی پوکال جام حذفی آلمان، دورتموند پنج بار موفق به شکست این تیم شده، چهار دو تیم با تقسیم امتیازات زمین را ترک کرده اند و تنها یک بار هرتابرلین موفق به شکست زنبورها شده است.
آخرین برد هرتابرلین برابر دورتموند به سال 2017 باز می گردد که در این دیدار در هفته 24 بوند
به گزارش دورتموند ایران ، تیم دورتموند در هفته چهاردهم بوندسلیگا از مهمان خود دوسلدورف در ورزشگاه وستفالن میزبانی کرد.
در این بازی دورتموند موفق به زدن 5 گل به این تیم شد و در ورزشگاه خود و در مقابل دید هواداران خود جشنواره گل به پا کرد.
اولین گل دورتموند را کاپیتان رویس در دقیقه 42 به ثمر رساند تا این گل آغازی بر جشنواره گل این تیم در نیمه دوم باشد.
با شروع نیمه دوم، در دقیقه 53 توسط سانچو گل دوم وارد دروازه دوسلدورف شد اما با تصمیم VAR این گل مرد
به گزارش دورتموند ایران ، کمتر از یک ماه تا پایان سال 2019 میلادی و آغاز 2020 باقیمانده است. اروپاییها در تکاپوی کریسمس و آغاز سال نو هستند. در تصویر زیر خلاقیت یک هوادار دورتموند در تهیه نان و کولوچه برای کریسمس را مشاهده می کنید.
به گزارش دورتموند ایران ، طبق شنیده ها ماریو مانژوکیچ مهاجم 33 ساله یوونتوس ایتالیا در سید خرید دورتموند قرار دارد.
مانژوکیچ کروات که در سال 2015 از اتلتیکو مادرید به یوونتوس پیوست، مد نظر دورتموند قرار گرفته است.
او البته سابقه بازی در بایرن مونیخ را نیز دارد و با جو بوندسلیگا و تیم های آلمانی تا حدودی آشناست.
او البته با وجود گذشت 13 هفته از سری آ در سال 2020-2019 حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده و پیشنهاد این تیم آلمانی می تواند او را وسوسه ب
به گزارش دورتموند ایران، مارکو رویس کاپیتان باتجربه و آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند پس از نمایش ضعیف این تیم مقابل پادرپورن تیم ته جدولی بوندسلیگا در مصاحبه با خبرنگار گفت : " دیگر هرگز نباید به این شکل بازی کنیم. عملکرد امشب ما بسیار ضعیف بود و ما شرمنده هواداران شدیم. از هوادران معذرت می خواهم.
تیم فوتبال بورسیا دورتموند در این دیدار با دریافت سه گل در نیمه اول بازی را به تیم قعر جدولی پادربورن واگذار کرد. اما با شروع نیمه دوم آنها یک گ
به گزارش دورتموند ایران ، در هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا، دورتموند در ورزشگاه خانگی هرتابرلین به مصاف این تیم رفت که موفق به شکست دو بر یک این تیم شد.
خلاصه بازی
در این دیدار برای دورتموند ابتدا جیدون سانچو در دقیقه 15 اولین گل دورتموند را به ثمر رساند و سپس هازاد تنها دو دقیقه پس از گل اول، گل دوم دورتموند و گل اول خود را وارد دروازه هرتا کند.
هرتابرلین پس از دریافت دو گل در فاصله بسیار کم سعی در جبران نتیجه داشت تا اینکه در دقیقه34 توسط ول
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس برگزار شد و ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حریفان خود را   شناختند.
تیم‌های راه یافته به این مرحله نمی‌توانند برابر تیم‌های هم‌وطنشان قرار بگیرند. همچنین تیم‌های یک گروه مقدماتی در مرحله بعد برابر هم بازی نخواهند کرد.
برای نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا همه تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی از پنج لیگ معتبر اروپایی یعنی لالیگا، بوندسلیگا، لیگ جز
به گزارش دورتموند ایران  به تازگی اخباری در سانه ها مطرح شده که حکایت از انتقال احتمالی امره جان به دورتموند دارد.
امره جان بازیکن 25 ساله و دو رگه ی آلمانی و ترکیه ای در یوونتوس ایتالیا بازی می کند.
او تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد. البته که او فوتبال خود را از کشور یعنی آلمان و از تیم جوانان فرانکفورت شروع کرده است.
او پس از فرانکفورت به تیم زیر 17 ساله های بایرن پیوست و در ادامه مسیر را در تیم بایرن مونیخ تا رده بزرگسالان طی کرد. او پس از
بازگشت هایی دراماتیک، یک فینال تمام انگلیسی، آژاکسی فوق العاده و برخی قهرمانان غیرمنتظره. تورنمنتی که در یادها می ماند.
فصل
گذشته لیگ قهرمانان همچون همیشه پر بود از لحظات تلخ و شیرین. پر بود از
گل ها، حسرت ها، خاطرات و دستاوردها. اما اتفاقات فوق العاده زیادی در فصل
گذشته رقم خورد که می تواند فصل 2018-2019 را ملقب به بهترین تورنمنت تاریخ
لیگ قهرمانان کند. اما چرا؟
ادامه مطلب
به گزارش دورتموند ایران ، با توجه به نتایج نه چندان مطلوب دورتموند در هفته های گذشته و به خصوص در آخرین دیدار این تیم در بوندسلیگا که با توقف این تیم همراه شد، مسئولان این تیم هشداری جدی به کادر فنی این تیم و در راس آنها لوسیان فاوره سرمربی سوئیسی و 62 ساله دادند.
حساسیت این موضوع زمانی مشخص می شود که فاوره و تیمش باید چند روز دیگر به مصاف یکی از غولهای فوتبال دنیا یعنی بارسلونا بروند، به خصوص آنکه این بازی در نیوکمپ ورزشگاه خانگی بارسلونا برگ
به گزارش دورتموند ایران ، بعد از حواشی به وجود آمده خارج از زمین فوتبال برای جیدون سانچو ستاره جوان دورتموند، بار دیگر این بازیکن به بسیاری از تیم ها لینک شد.
در حالیکه همه انتظار خروج سانچو از دورتموند را داشتند، زورک اعلام کرد هیچ برنامه ای برای فروش او نداریم.
زورک در ادامه صحبت هایش تاکید داشت که سانچو عنصری اساسی برای تیم ما است و ما در این باره بارها با سانچو صحبت هایی داشته ایم.
زورک همچنین به نمایش عالی سانچو در بازی مقابل هرتابرلین و
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
پیش بازی دورتموند ولفسبروگ
از هفته دوم بوندسلیگای آلمان فصل 2020-2019، دورتموند و ولفسبورگ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه وستفالن که ورزشگاه خانگی دورتموند است برگزار خواهد شد. در جدول رقابت های بوندسلیگا، ولفسبورگ با 17 امتیاز و دورتموند با 16 امتیاز رتبه های چهارم و پنجم را در اختیار دارند و به نوعی برد و باخت هر یک از این دو تیم در این بازی می تواند جای آن ها را در رده بندی لیگ عوض کند. این دو تیم تاکنون 44 بار رویاروی هم قرار گرفته ان
❌سوپر فود اصلی را از ما بخواهید سوپر فود با بارکد تشخیص اصالت کالا خریداری کنیددوستانی که قصد خرید پودر سوپرفود را دارند اکثرا ترس از گرفتن محصول نامرغوب یا تقلبی دارند برای همین منظور جناب آقای دکتر خلخالی اقدام به گذاشتن بارکد روی جلد محصول برای تشخیص سوپر فود اصلی از تقلبی کردنداز این به بعد با خیال راحت سوپر فود اصلی را به شرط داشتن بارکد خرید کنید
در اورجینال با بارکد اصالت کالا
 
www.instagram.com/superfoodnbskhalkhali
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ 
۰۹
کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در شهر توکیو پایتخت ژاپن تشکیل جلسه داد. محل جلسه به این دلیل ژاپن بوده که فردا قاره آسیا بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان را در پیش خواهد داشت.
در جلسه امروز یکی از مصوبات مهمی که به ثبت رسید، خبر خوش برای قهرمان لیگ قهرمانان بود. بنا بر این تصمیم، هر تیمی که در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی برسد، سهمیه قطعی حضور در مسابقات آسیایی فصل بعدی را خواهد داشت و حتی اگر در رقابت های داخلی لیگ کشور خود هم موفق
به گزارش دورتموند ایران ، طی مراسمی که با حضور اعضای مختلف باشگاه دورتموند برگزار شد، دکتر راینهارد رائوبال مجددا به عنوان رئیس باشگاه معرفی و منصوب گردید.
آقای رائوبال پس از این انتصاب گفت " از اینکه رئیس باشگاه شده ام خوشحالم"
رائوبال از سالهای 1979 تا 1982 و همچنین 1984 تا 1986 نیز ریاست این باشگاه را عهده دار بوده است.
با انتخاب مجدد رائوبال به عنوان ریاست باشگاه او این سمت را از سال 2004 تاکنون حفظ کرده است.
 به استثنای دو رای ممتنع، از تعداد 159,037 ن
به گزارش دورتموند ایران ، در آستانه سال جدیدی میلادی و کریسمس طبق روال هر ساله باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند با حضور هواداران و اعضای این تیم جشنی برگزار کرد. در این جشن برنامه های متنوعی تدارک دیده شده بود و هواداران بسیاری نیز در این جشن حضور داشتند.
از جمله برنامه هایی که در این مراسم انجام شد، امضای پیراهن تیم توسط بازیکنان دورتموند بود. آنها پیراهن های خود را امضا می کردند و به هواداران هدیه می دادند. همچنین در قسمتی از این جشن بازیکنان
این پاورپوینت در 20 اسلاید به شکل منحصر به فرد و زیبا طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از نام بنزین،مراحل فرآیند تقطیر جزء به جزء ،درجه اکتان بنزین ،انوع بنزین، تفاوت بنزین سوپر و معمولی،تاریخچه بنزین سوپر،تاثیر بنزین سوپر بر مصرف سوخت و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد بنزین سوپر در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
❌سوپر فود اصلی را از ما بخواهید سوپر فود با بارکد تشخیص اصالت کالا خریداری کنیددوستانی که قصد خرید پودر سوپرفود را دارند اکثرا ترس از گرفتن محصول نامرغوب یا تقلبی دارند برای همین منظور جناب آقای دکتر خلخالی اقدام به گذاشتن بارکد روی جلد محصول برای تشخیص سوپر فود اصلی از تقلبی کردنداز این به بعد با خیال راحت سوپر فود اصلی را به شرط داشتن بارکد خرید کنید
در اورجینال با بارکد اصالت کالا
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ 
۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴
.فیلم سیک30 آپارات فیلم تجاوزهای وحشتناک در حال بارگیری... - جسی google سوپرامریکایی google شاهکار ایران خودروبرای دانلود کلیک کنیدسوپرامریکایی google سوپرامریکایی google play دانلود آخرین ورژن و سوپرامریکایی google play تحمیل اخر اصدار و سوپرامریکایی google play تحمیل للموبایل و ... سوپرامریکای - جستجوی google, سوپرامریکایی سوپر ۸ (به انگلیسی: Super 8) فیلمی علمی-تخیلی و مهیج به نویسندگی و کارگردانی جی. فیلم های سوپری|فیلم سوپر ایرانی|فیلم سکس سوپر|عکس ... دانلود فیلم سوپ
.فیلم سیک30 آپارات فیلم تجاوزهای وحشتناک در حال بارگیری... - جسی google سوپرامریکایی google شاهکار ایران خودروبرای دانلود کلیک کنیدسوپرامریکایی google سوپرامریکایی google play دانلود آخرین ورژن و سوپرامریکایی google play تحمیل اخر اصدار و سوپرامریکایی google play تحمیل للموبایل و ... سوپرامریکای - جستجوی google, سوپرامریکایی سوپر ۸ (به انگلیسی: Super 8) فیلمی علمی-تخیلی و مهیج به نویسندگی و کارگردانی جی. فیلم های سوپری|فیلم سوپر ایرانی|فیلم سکس سوپر|عکس ... دانلود فیلم سوپ
.فیلم سیک30 آپارات فیلم تجاوزهای وحشتناک در حال بارگیری... - جسی google سوپرامریکایی google شاهکار ایران خودروبرای دانلود کلیک کنیدسوپرامریکایی google سوپرامریکایی google play دانلود آخرین ورژن و سوپرامریکایی google play تحمیل اخر اصدار و سوپرامریکایی google play تحمیل للموبایل و ... سوپرامریکای - جستجوی google, سوپرامریکایی سوپر ۸ (به انگلیسی: Super 8) فیلمی علمی-تخیلی و مهیج به نویسندگی و کارگردانی جی. فیلم های سوپری|فیلم سوپر ایرانی|فیلم سکس سوپر|عکس ... دانلود فیلم سوپ
چلسی و آرسنال با برتری مقابل رقبا به فینال لیگ اروپا راه یافتند تا جمع
انگلیسی های حاضر در فینال رقابت های اروپایی تکمیل شود. به این ترتیب نه
تنها در فینال لیگ قهرمانان و فینال لیگ اروپا، یک جدال تمام انگلیسی
خواهیم دید، که در سوپر جام اروپا نیز این چنین خواهد بود.
به گزارش دورتموند ایران ، آکسل ویتسل بازیکن تیم فوتبال دورتموند چهار بازی آخر تیمش در سال 2019 را به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد از دست داد. اما ویتسل در جریان تمرین تیمش مصدوم نشده است، و مصدومیت او در خانه اش رخ داده است.قضیه از این قرار است که در طبقه بالای منزل ویتسل نرده هایی برای جلوگیری سقوط فرزندانش وجود دارد که این نرده ها قفل نشده بودند. آکسل ویتسل اما بی خبر از همه جا به این نرده ها تکیه می دهد و با صورت از پله ها به پایین سقوط می کند
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند از حالا به فکر تقویت خود است و گزینه هایی را نیز در همین راستا در دستور کار قرار داده است که یکی از انها ترروی پاروت است.
پاروت متولد چهارم فوریه سال 2002 و در شهر دوبلین ایرلند است.
این مهاجم یک متر و هشتادوپنجی راست پا است و با تیم فعلی خود یعنی تاتنهام تا سال فوریه 2019 قرارداد دارد.
تروی فوتبال خود را در سال 2017 و در تیم بلوردس ایرلند شروع کرد و از این تیم به جوانان تاتنهام پیوست.
او در این فصل
گل زیبای کریس رونالدو در لباس یوونتوس به
منچستریونایتد در هفته چهارم مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به
عنوان بهترین گل فصل قبل این رقابت‌ها شناخته شد.
با
وجود گل دیدنی و تک ضرب کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، یوونتوس در
خانه برابر شیاطین سرخ شکست خورد. تک گل یووه را در این دیدار، کریستیانو
رونالدو با یک ضربه والی روی پاس بونوچی به ثمر رساند. حالا به انتخاب
یوفا، این گل کریستیانو رونالدو به عنوان برترین گل فصل 19-2018 لیگ
قه
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته سیزدهم بوندسلیگای آلمان هرتابرلین را در خانه خود دو بر یک شکست داد. در این بازی هازاد و سانچو برای زنبورها گلزنی کردند.
هواداران دورتموند که از پرشورترین هواداران فوتبال در دنیا هستند، بار دیگر این موضوع را ثابت کردند.
در  فیلم زیر آتش بازی هواداران دورتموند را در ورزشگاه خانگی هرتابرلین مشاهده می کنید.
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا
❌محصولات با تخفیف ارائه میشود
ارسال رایگان به سراسر کشور
 
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
 سوپر فود‌ بسته ۱ماهه ۱۴۰هزار
با تخفیف 125هزار
 
سوپر فود بسته ۲ماهه ۲۷۰هزار
با تخفیف 250هزار
 
سوپر فود بسته ۳ماهه ۳۷۵هزار
با تخفیف 360هزار
 
سوپر فود بسته ۴ماهه ۵۲۰هزار
با تخفیف 480هزار
 
سوپر فود بسته خ
❌ سوپر فود اصلی را از ما بخواهید سوپر فود با بارکد تشخیص اصالت کالا خریداری کنیددوستانی که قصد خرید پودر سوپرفود را دارند اکثرا ترس از گرفتن محصول نامرغوب یا تقلبی دارند برای همین منظور جناب آقای دکتر خلخالی اقدام به گذاشتن بارکد روی جلد محصول برای تشخیص سوپر فود اصلی از تقلبی کردنداز این به بعد با خیال راحت سوپر فود اصلی را به شرط داشتن بارکد خرید کنید
در اورجینال با بارکد اصالت کالا
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ _۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴
 
برای دیدن و
بارسلونا خیال عثمان دمبله را راحت کرد
بارسلونا برنامه ای برای فروش عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی اش ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای عثمان دمبله پیش رفته و این بازیکن جوان تا حدود شش ماه دیگر قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود. عثمان دمبله در دیدار بارسا مقابل دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مصدوم شد و این آسیب دیدگی چند روز قبل تشدید شد تا زمان دوری او از میادین اینگونه به درازا بکشد.
 
 
در روزهای اخیر شای
گل اندو به بوریرام تایلند از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سوپر گل آندو تیموریان به تیم بوریرام تایلند از دست ندین
گل آندرانیک تیموریان به عنوان زیبا ترین گل تاریخچه لیگ قهرمانان آس انتخاب شد تاریخچه 247 شهریور 1392 از بین ای حدود 40 متری به بوریرام تایلند خورده گل آندو سر بار آغاز به گل بازیکن التعاون عربستان رقابت داشت و.
ادامه مطلب
به گزارش دورتموند ایران ، هواداران تیم دورتموند در اقدامی زیبا و جالب سرودی را همخوانی کردند. این همخوانی در ورزشگاه وستفالن ورزشگاه خانگی دورتموند انجام شده است. در زیر این فیلم را تماشا می کنید.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آو
ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند
سیگنال ایدونا پارک (وست فالن)، نام استادیوم فوتبالی در شهر دورتموند آلمان است.
نام تاریخی این ورزشگاه «وست فالن» یا «وست فالن اشتادیون» است و نام کنونی، نامی تجاری است که از دسامبر ۲۰۰۵ تا ژوئن ۲۰۱۶ برجای خواهد ماند که بعد از اتمام قرارداد باشگاه با شرکت تجاری، نام آن به وست فالن باز خواهد گشت.
این استادیوم، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال بروسیا دورتموند است و با بیش از هشتاد هزار نفر ظرفیت، بزرگترین ورزشگاه
تفاوت میل ورم و سوپر ورم
پرورش و فروش کرم میل ورم بصورت زنده و خشک شده | کرم میل ورم و سوپر ورم (پرورش/استفاده)
تفاوت میل ورم و سوپر ورم
تفاوت هایی بین میلورم و سوپرورم وجود دارد که در این بخش به آنها اشاره میکنیم.
ارزش غذایی میل ورم و سوپرورم
ارزش غذایی میل ورم و سوپرورم متفاوت بوده و بسته به نیاز حیوانات خانگی شما انتخاب خواهند شد. ( بدلیل اهمیت ارزش غذایی بصورت مفصل در آینده مورد آنالیز و مقایسه قرار خواهیم داد )
ثبت سفارش فقط ارسال پیامک : ۱۸۲
به تازگی لیستی از باارزش ترین بازیکنان رئال به که صورت قرضی به تیم های مختلف پیوسته اند منتشر شده است.
1- در این فهرست دنی سبایوس در رتبه نخست قرار دارد. سبایوس که ارزشی معادل 45 میلیون یورو دارد به صورت قرضی به آرسنال رفته و در انگلیس بازی می کند.
2- رتبه دوم این فهرست اشرف حکیمی بازیکن دورتموند است که تازگی 21 ساله شده است. حکیمی مراکشی با 30میلیون یورو دومین بازیکن برتر این فهرست است. حکیمی که تا به اینجای که عملکرد بسیار درخشانی داشته و ممکن است
به تازگی لیستی از باارزش ترین بازیکنان رئال به که صورت قرضی به تیم های مختلف پیوسته اند منتشر شده است.
1- در این فهرست دنی سبایوس در رتبه نخست قرار دارد. سبایوس که ارزشی معادل 45 میلیون یورو دارد به صورت قرضی به آرسنال رفته و در انگلیس بازی می کند.
2- رتبه دوم این فهرست اشرف حکیمی بازیکن دورتموند است که تازگی 21 ساله شده است. حکیمی مراکشی با 30میلیون یورو دومین بازیکن برتر این فهرست است. حکیمی که تا به اینجای که عملکرد بسیار درخشانی داشته و ممکن است
 یکی سوپر لوکس ترین باغ ویلا  ملارد را امروز در وب سایت مشاورین املاک سها مشاهده می کنید . این ملک را به جرئت می توان یکی از خاص ترین و سوپر لوکس ترین ویلا های  منطقه ملارد و حتی غرب تهران معرفی کرد که با امکانات و طراحی بینظر خود چشم همه خریداران و علاقمندان به خرید باغ ویلا های لاکچری را به خود خیره کرده است.
 
ادامه مطلب
حتما همه شما با بنزین سوپر و بنزین معمولی آشنا هستید.
برخی از رانندگان و صاحبان خودرو برای تامین سوخت خودرو خود بدون توجه به نوع موتور خودرو ، از بنزین سوپر استفاده میکنند.این افراد اعتقاد دارند که بنزین سوپر باعث افزایش کارایی و افزایش طول عمر خودرو میشود.
این دسته از افراد باید بدانند که برای انتخاب بنزین مصرفی خودرو باید اول نوع موتور خودرو خود را بشناسند و بعدا متناسب با نوع موتور از بنزین معمولی یا بنزین سوپر استفاده کنند.
برای خرید دس
 
چمن سوپر اسپرت یک چمن چهار تخم می باشد که تر کیبات آن عبارتند از : پوآ : 10% + فستوکا 10% + لولیوم واریاته ULTRA با 35%+ لولیوم واریاته BOKSER با 45%
بذر چمن سوپر اسپرت  تولید شرکت هلند زادن کشور هلند
از ویژگی های برتر این چمن، می توان به  مقاومت، طول عمر و پنجه زنی بالا اشاره کرد و برای کشت در زمین های ورزشی، فضای سبز، پارک ها و ...  مورد استفاده قرار می گیرد.
تعداد بذر چمن در یک گرم : 450 الی 600 عدد
عمق کاشت : 0.6 الی 1 سانت
مقدار بذر موردنیاز برای هر متر مربع: 40 ا
قالب تنش قالبی زیبا با پس زمینه ای تیره هست . متاسفانه این قالب واکنش گرا نیست ولی به دست ما واکنش گرا شده.
ویژگی ها ی اضافه شده : واکنش گرا در چند قالب / بالا بر نرم بدون جاوا اسکریپت / اضافه شدن فونت وزیر/ عوض شدن هدر / حجم کم و چندین ویژگی جدید.
ادامه مطلب
سلام دوستان تو این آموزش یاد می گیرید که چطوری قالب بلاگ بیان رو واکنش گرا کنید به صورت حرفه ای. قالبی که تو این آموزش واکنش گرا می کنیم قالب "تمدن 1" هستش، واکنش گرایی این قالب خیلی ساده است. اول منوی قالب رو واکنش گرا می کنیم.و بعد به بقیه ی جاهاش می رسیم.این آموزش رو سعی میکنم توی دو بخش تمومش کنم، بخش اول واکنش گرا کردن منو بخش دوم واکنش گرا کردن ستون ها.
پیش نیاز این دوره یاداشتن کمی html و css هستش.
این آموزش هنوز رکورد نشده اگر متقاضیان به 5 نف
به گزارش دورتموند ایران ، یک هوادار خوش ذوق تیم فوتبال دورتموند سعی در یاددادن اسامی بازیکنان این تیم به فرزندش دارد.
در ویدیو زیر مشاهده می کنید که او اسامی بازیکنان را می خواند و فرزند او نیز آنها را تکرار می کند.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را
تشک سوپر کلاس سافت
از باکیفیت ترین محصولات تولید شده توسط شرکت تشک خوشخواب
مدل سوپرکلاس می باشد که در 2 نوع سوپر کلاس هارد ( HARD ) و سوپر کلاس
سافت ( SOFT ) می باشد همانطور که از نام آنها پیداست مدل هارد از درجه
سفتی بالا و مدل سافت از درجه سفتی کمتری دارد.
تشک خوشخواب سوپر کلاس سافت
در
تشک خوشخواب مدل سوپرکلاس سافت یک لایه اسفنج بر روی اسکلت فنر پاکتی
قرارگرفته که حالت سفتی متوسطی یا به اصطلاح حالت مدیوم دارد که برای بیشتر
کسانی که آن را خریده ا
جمشید پوراحمد
و
سگ ، سحر ، شمال
 
رومانهای صد تومنی و مستاجرهای تهرانی و کلیسای عشق یک قصه در سه کتاب ، طبق رسم خویش تا کنون  هرآنچه نوشتم قصه هایش  کاملا واقعی بوده و شاید به همین دلیل موردتوجه قرارگرفته 
صدتومنی اولین رومان من بود و در زمان چاپ چندین ناشر معتبر از آن استقبال  ، اما به نشر هونام واگذار ( آقای مجتبایی ) او هم در زمینه چاپ کم تجربه بود و چون با چاپ صدتومنی  اولین تجربه اش را کسب میکرد به همین دلیل اندازه کتاب کاملا غیر استاندارد
❌ سوپر فود اصلی را از ما بخواهید سوپر فود با بارکد تشخیص اصالت کالا خریداری کنیددوستانی که قصد خرید پودر سوپرفود را دارند اکثرا ترس از گرفتن محصول نامرغوب یا تقلبی دارند برای همین منظور جناب آقای دکتر خلخالی اقدام به گذاشتن بارکد روی جلد محصول برای تشخیص سوپر فود اصلی از تقلبی کردنداز این به بعد با خیال راحت سوپر فود اصلی را به شرط داشتن بارکد خرید کنید
در اورجینال با بارکد اصالت کالا
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ _۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴
 
برای دیدن و
تیم فوتبال شهر خودرو در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان با نتیجه سه بر صفر مغلوب پاختاکور ازبکستان شد.
شهر خودرو که اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند امروز در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت. این دیدار در ورزشگاه مرکزی پاختاکور برگزار شد.
شهر خودرو که در اولین بازی خود مقابل تیم الهلال عربستان شکست خورده بود به دنبال پیروزی در این جدال ب
❌ سوپر فود اصلی را از ما بخواهید سوپر فود با بارکد تشخیص اصالت کالا خریداری کنیددوستانی که قصد خرید پودر سوپرفود را دارند اکثرا ترس از گرفتن محصول نامرغوب یا تقلبی دارند برای همین منظور جناب آقای دکتر خلخالی اقدام به گذاشتن بارکد روی جلد محصول برای تشخیص سوپر فود اصلی از تقلبی کردنداز این به بعد با خیال راحت سوپر فود اصلی را به شرط داشتن بارکد خرید کنید
در اورجینال با بارکد اصالت کالا
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ _۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴
 
برای دیدن و
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
دبل جولیان برانت 23 ساله در بازی مقابل گلادباخ در جام حذفی آلمان
تیم فوتبال دورتموند در دور دوم رقابت های جام حذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال به مصاف مونشن گلادباخ رفت. آنها این بازی را با نتیجه 2 بر 1 بردند تا به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کنند. نکته جالب توجه این بازی اما درخشش جوان 23 ساله زنبورها بود.
 
جولیان برانت بازیکن آلمانی دورتموند با دو گلی که زد توانست یک تنه دورتموند را به مرحله بالاتر هدایت کند. زردپوشان ابتدا در دقیقه 77 توسط
از فرط استیصال بین سوپر ایگو و اون یکی دارم کلافه میشم 
حال ندارم از هیچی راضی نیستم 
همش دارم ضرر میکنم 
نمیدونم چه غلطی باید کنم 
خستم از خوش نگدشتن 
از استیصال 
از این که همش تو نقش ادم بدبخته ایم
همش پول نداره ایم 
همش سختی بکشه ایم
همش نمی شه ایم 
خستم تا بیخ و بن ام خسته ام. 
همش ما بدبختیم 
همش ببین چه گهی خوردیم. 
همش من تلاش کردنه 
مهم نبودنه. 
 
خستم 
خستم 
خستم 
خستم
 
❌محصولات با تخفیف ارائه میشود
ارسال رایگان به سراسر کشور
 
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
 سوپر فود‌ بسته ۱ماهه ۱۴۰هزار
با تخفیف 125هزار
 
سوپر فود بسته ۲ماهه ۲۷۰هزار
با تخفیف 250هزار
 
سوپر فود بسته ۳ماهه ۳۷۵هزار
با تخفیف 360هزار
 
سوپر فود بسته ۴ماهه ۵۲۰هزار
با تخفیف 480هزار
 
سوپر فود بسته خ
سوپر گروه: اگر گروه شما رشد کند و به یک جامعه بسیار بزرگ تبدیل شود، قادر هستید آن را به یک سوپر گروه ارتقاء دهید. سوپر گروه ها گنجایش 5000 کاربر را دارند و ادمین اصلی گروه نیز می تواند پیام های غیرمتعارف را به تشخیص خود پاک نماید. کافیست روی پیام مورد نظر لمس طولانی کرده و پس از آن آیکن سطل زباله را انتخاب نمایید.
سپس سه گزینه ی مختلف برای شما به نمایش در می آید.

بن کردن کاربر
ریپورت پیام وی به عنوان اسپم
حذف تمام پیام های او

ادامه مطلب
❌سوپر فود اصلی را از ما بخواهید سوپر فود با بارکد تشخیص اصالت کالا خریداری کنیددوستانی که قصد خرید پودر سوپرفود را دارند اکثرا ترس از گرفتن محصول نامرغوب یا تقلبی دارند برای همین منظور جناب آقای دکتر خلخالی اقدام به گذاشتن بارکد روی جلد محصول برای تشخیص سوپر فود اصلی از تقلبی کردنداز این به بعد با خیال راحت سوپر فود اصلی را به شرط داشتن بارکد خرید کنید
در اورجینال با بارکد اصالت کالا
 
www.instagram.com/superfoodnbskhalkhali
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ 
۰۹
 7 سال ار خرید مودریچ گذشت. بازیکنی که آنچلوتی اون رو همه کاره میانه میدان کرد و تاثیر مهمی در یکی از طلایی‌ترین دوران های تاریخ باشگاه داشت
لوکیتا در این مدت 15 جام برد : 4 قهرمانی اروپا ، 4 جام باشگاه‌ های جهان، 3 قهرمانی سوپر جام اروپا ، 1 لیگ ، 1 جام حذفی و 2 سوپر جام اسپانیا
قفسه بندی سوپر مارکت
ا
گر قصد قفسه بندی سوپر مارکت را دارید به دو صورت قفسه یک طرفه و دو طرفه امکان قفسه بندی آن وجود دارد که عمق این قفسه ها از 380 میلی متر تا 610 میلی متر و ارتفاع آن از 1450  تا 3000 میلی متر و طول آن نیز از 760 میلی متر تا 1350 میلی متر امکان پذیر است
 
چمن سوپر اسپرت یک چمن چهار تخم می باشد که تر کیبات آن عبارتند از : پوآ : 10% + فستوکا 10% + لولیوم واریاته ULTRA با 35%+ لولیوم واریاته BOKSER با 45%
بذر چمن سوپر اسپرت  تولید شرکت هلند زادن کشور هلند
از ویژگی های برتر این چمن، می توان به  مقاومت، طول عمر و پنجه زنی بالا اشاره کرد و برای کشت در زمین های ورزشی، فضای سبز، پارک ها و ...  مورد استفاده قرار می گیرد.
تعداد بذر چمن در یک گرم : 450 الی 600 عدد
عمق کاشت : 0.6 الی 1 سانت
مقدار بذر موردنیاز برای هر متر مربع: 40 ا
#مخترع پودر گیاهی سوپر فود #ان_بی_اس کیست ؟
دکتر #عارف خلخالی متولد 1350 در مشهد و مدرک تحصیلی دکتری با گرایش سلولی ملکولی میباشد و مخترع سوزن میکرو مانی پلاتور در سال ۷۲ و پودر سوپر فود NBS می باشد.

غذای #سوپر_فود کاملترین مکمل غذایی و حاوی صد ها ریز مغذی و ویتامین لازم برای بدن و  منیزیم ویتامین B1. B3 .B.9 .B12 .B6 ویتامین E . A . C . آهن. کلسیم. روی . امگا3 . تریپتوفان کولین. وگلوسیدها و... میباشد و علاج بیماری هاست.
#پژوهشگر ، #مخترع و #تولید کننده : جناب آقای د
❌محصولات با تخفیف ارائه میشود
ارسال رایگان به سراسر کشور
 
 
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
 سوپر فود‌ بسته ۱ماهه ۱۴۰هزار
با تخفیف 125هزار
 
سوپر فود بسته ۲ماهه ۲۷۰هزار
با تخفیف 250هزار
 
سوپر فود بسته ۳ماهه ۳۷۵هزار
با تخفیف 360هزار
 
سوپر فود بسته ۴ماهه ۵۲۰هزار
با تخفیف 480هزار
 
سوپر فود بسته
دوست دارم خودارضایی کنم
میل و رغبت به خودارضایی ، خودارضایی و لذت بردن از آن ، خیلی حال میده خودارضایی ، خودارضایی با دیدن فیلم سوپر +18 ، خودارضایی در حمام ، دستشویی و حمام  ، بردن گوشی به حمام گوشی موبایل به حمام شوهرم موبایل به دستشویی میبره حمام گوشی موبایلشو میبره حموم دیدن فیلم سوپر در حمام دیدن فیلم پورن در حمام شوهرم تو حمام فیلم میبینه دیدن فیلم سکسی در حمام با گوشی موبایل خودارضایی همزمان با دیدن فیلم های جنسی خودارضایی با تماشا کر
شخصیت « جان رامبو » یکی از قدیمی ترین قهرمانان تاریخ سینما محسوب می شود که نزدیک به 40 سال از زمان ظهورش در سینما می گذرد. شخصیتی که نخستین بار در دهه هشتاد در فیلم جذاب « اولین خون » (First Blood) به تماشاگران سینما معرفی شد و پس از آن طی چند دهه، 3 دنباله دیگر درباره ماجراجویی های رامبو در کشورهای مختلف ساخته شد که می توان گفت اکثر آنها با استقبال قابل قبولی از جانب تماشاگران مواجه شدند. در مجموع شخصیت جان رامبو را می توان یکی از کلاسیک ترین قهرمانا
پاورپوینت سوپر شارژ و پرخورانی
دانلود پاورپوینت با موضوع سوپر شارژ و پرخورانی، در قالب ppt و در 91 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: تعریف پرخورانی : وارد ساختن هوا یا مخلوط سوخت و هوا به درون سیلندر موتور با چگالی بیش از فشار هوای محیط که با افزایش نسبی سوخت قابل ا
پاورپوینت سوپر شارژ و پرخورانی
دانلود پاورپوینت با موضوع سوپر شارژ و پرخورانی، در قالب ppt و در 91 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: تعریف پرخورانی : وارد ساختن هوا یا مخلوط سوخت و هوا به درون سیلندر موتور با چگالی بیش از فشار هوای محیط که با افزایش نسبی سوخت قابل ا
فرق ما با بقیه اینکه ریشه ما تو خاکه نه تو آب .
هرگز یادمون نره همه ما یه روزی میمیریم و باید به جز مال و ثروت برای آیندگان ، الگو به ارث بزاریم و این الگو نشانه ریشه ای که در خاک پاک و قهرمان پرور کشورمون تنیده شده . مثل گذشتگان باشیم . هیچ کشوری به اندازه ایران قهرمان به خودش ندیده ، غربی ها میخوان ریشه مارو مثل مال خودشون سست  کنند و برای همین هر روز تلاش میکنن که ما به جای قهرمانان و پهلوانان کشورمون ، ابر قهرمانان خیالی اونارو بپرستیم . دنیا
❌محصولات با تخفیف ارائه میشود
ارسال رایگان به سراسر کشور
 
 
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
 سوپر فود‌ بسته ۱ماهه ۱۴۰هزار
با تخفیف 125هزار
 
سوپر فود بسته ۲ماهه ۲۷۰هزار
با تخفیف 250هزار
 
سوپر فود بسته ۳ماهه ۳۷۵هزار
با تخفیف 360هزار
 
سوپر فود بسته ۴ماهه ۵۲۰هزار
با تخفیف 480هزار
 
سوپر فود بسته
نتیجه ی بازی لیورپول و پورتو از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
ورزش سه
کلیپی از خلاصه بازی رده های پورتو و لیورپول در بازی های لیگ قهرمانان اروپا برگشت مرحله یک چهارم آخرین لیگ قهرمانان اروپا پیش پورتو پرتغال با نتیجه. خودم موندم این تیمای انگلیسی چکار دارن میکنند اون از تاتنهام و منچستر سیتی دوش امشبم لیورپول جدید منچستر یونایتد و چلسی هم هستند خودم مطمئنم که یک پای.
ادامه مطلب
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در آستانه 110 سالگی از کیت جدید خود رونمایی کرد.
این رونمایی توسط بازیکن باتجربه و کاپیتان تیم یعنی مارکو رویس انجام شد و ویدیویی زیبا در همین رابطه منتشر شده است که در زیر این ویدیو را خواهیم دید.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط
قبل از به بلوغ رسیدن دختر ها و پسر ها
خودارضایی بلوغ جنسی 
بعد از به بلوغ رسیدن
سن بلوغ جنسی و خودارضایی
شرایط خودارضایی
روش های خودارضایی
بی خطر بدون ضرر
بهترین شیوه ی خودارضایی در زنان و مردان
خودارضایی در ایران
خودارضایی کودکان
خودارضایی کودک پسر - دختر
خودارضایی فرزند
بچه نینی نوزاد کم سن استمنا
نبود امکانات لازم جنسی
عروسک های جنسی مخصوص خودارضایی
خرید و فروش عروسک جنسی
کودک باز بچه باز
خودارضایی با دیدن فیلم های سوپر
خودارضایی فیلم
یک فکری به ذهنم میرسد.واکنش های شیمیایی در نورون ها.رسیدن قدرت به انگشتان و زدن دکمه ها روی کیبورد.
حوصله ات سر میرود.می آیی که به من سر بزنی.میخوانی.تحریک سلول های بینایی.واکنش شیمیایی در نورون ها.تحلیلِ فکر های من.
میخواهم فکر هایم را برایت بنویسم.از اول تا آخرش.بدون اینکه چیزی را جا بیاندازم.حوصله ام سر میرود و نمیتوانم بنویسم.واکنش شیمیایی در نورون ها.میخوابم.
منتظر من میمانی.دلت برایم تنگ میشود.منتظری که چیزی بگویم.نمیدانی حوصله ندارم.در
Dragon Ball Super Broly 2018 BluRay 1080p 1080p BluRay,انیمه دراگون بال سوپر: برولی 2018,توپ اژدها برولی,دانلود انیمه ژاپنی,دانلود انیمیشن Dragon Ball Super: Broly 2018,دانلود رایگان کارتون,دانلود کارتون دراگون بال سوپر برولی 2018 دوبله فارسی,دانلود کارتون دراگون بال سوپر: برولی 2018,دراگون بال برولی,دوبله فارسی کارتون Dragon Ball Super: Broly 2018,زیرنویس فارسی Dragon Ball Super: Broly 2018,
ادامه مطلب
فروش میل ورم سوپر ورم
بهترین غذا برای رشد و تقویت انواع پرندگان و ماهیان گوشتخوار و خزندگان با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت زنده و خشکجیرجیرک حداقل سفارش ۱۰۰۰ عدد سوپر ورم و میل ورم با کیفیت را از ما بخواهیدفعلا خرید حضوری نداریم ارسال از شهرستان میباشد ( به تمامی شهر ها ارسال داریم )
ثبت سفارش تماس.پیامک :شماره: 1826|682|0912در صورت عدم پاسخگویی پیامک ارسال کنید.
فروش سوپرورم زنده و خشک و شفیره سوپر ورم
 
آیا به دنبال کار تضمینی هستید ؟آیا سرمایه زیاد اولیه برای شروع کار ندارید؟آیا می خواهید از فضاهای موجود خود پول در بیاورید؟ یا برای حیوان خانگی خودتان غذای تولید کنیدپرورش کرم سوپر ورم بهترین انتخاب شما می تواند باشد ......پرورش کرم سوپر ورم منبع بسیار مناسب پروتئینی است که تمام مشاغل کشاورزی به آن وابسته هستند.
 
مزیت های تولید کرم های میل ورم :1- کاری بسیار سود ده (زمانیکه مشتری داشته باشید یا قدرت ج
هر از چندگاهی شاهد آن هستیم که در وب سایت سهاملک باغ ویلا هایی با عنوان لوکس و سوپر لوکس معرفی می شوند . بارها در مورد این نوع ویلا ها و امکانات آن ها به صورت مفصل توضیحاتی خدمت شما ارائه شده است. باغ ویلا یی که امروز قصد معرفی آن را داریم تعریف درستی از یک ویلا سوپر لوکس در شهریار است . شهریار در خود تعداد زیادی از بهترین و لوکس ترین ویلا های منطقه غرب تهران را دارد که توسط مشاورین املاک سها آماده فروش به شما خریداران و مشتریان عزیز می باشد.ا
کارت ها و مصدومیت ها: به جز کارت های قرمز حین بازی، کارت ها هیچ پیامدی ندارند و مصدومیت ها همانند دیگر تورنمنت ها ثبت می شوند.نگرش تیم: اثر نگرش دست گرمی/بازی فصل در افزایش/کاهش روحیه کمتر از مسابقات معمولی در لیگ یا حذفی است. البته اثر این دو نگرش بر ریت هافبک در حین بازی همانند دیگر بازی هاست.تمرین: بازی در یک مسابقه از لیگ قهرمانان هیچ نقشی در تمرین دیدن بازیکنان ندارد ( یعنی دقایق بازی در لیگ قرمانان، جزء دقایق تمرینی بازیکنان محسوب نمی ش
شما برای این که بتوانید از فضای مغازه خود به درستی استفاده کنید و هم این که برای مشتری نیز جذاب باشد باید به چیدمان وسایل دقت کنید.
چیدمان و طراحی دکوراسیون سوپر مارکت تاثیر زیادی در جلب توجه مشتری و کسب درآمد بیشتر دارد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی سوپر مارکت حساسیت لازم را به خرج دهید و از ایده های کاربردی و مدرن برای دیزاین داخلی سوپر مارکت استفاده کنید.
فروشگاه مواد غذایی و سوپر مارکت از پر رفت و آمدترین مغازه ها هستن
لیورپول۲-۰تاتنهام
در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا تیم های فوتبال لیورپول و تاتنهام در شهر مادرید اسپانیا در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید 
به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی بانتیجه ی ۲بر صفر باگل های محمد صلاح از روی نقطه ی پنالتی و اوریگی  به پایان رسید و لیورپول برای ششمین بار  قهرمان لیگ قهرمانان شد.
 
قالب واکنش گرا تک صفحه ای(responsive) قالب واکنش گرا تک صفحه ای(responsive) این قالب به زبان انگلیسی است java script-jquery-bootstrap-html5-css3-respinsive ...دریافت فایل
 ,قالب واکنش گرا بلاگفا رایگان,قالب واکنش گرا بلاگفا,قالب واکنش گرا,قالب واکنش گرا وردپرس,قالب واکنش گرا رایگان,قالب واکنش گرا رزبلاگ,قالب واکنش گرا وبلاگ,قالب واکنش گرا چیست,قالب واکنش گرا فارسی,قالب واکنش گرا برای میهن بلاگ,قالب فروشگاهی واکنش گرا وردپرس,قالب های واکنش گرا وردپرس,طراحی قالب واکنش گرا بر
 
پاورپوینت بنزین سوپر
این پاورپوینت در 20 اسلاید به شکل منحصر به فرد و زیبا طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از نام بنزین،مراحل فرآیند تقطیر جزء به جزء ،درجه اکتان بنزین ،انوع بنزین، تفاوت بنزین سوپر و معمولی،تاریخچه بنزین سوپر،تاثیر بنزین سوپر بر مصرف سوخت و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد بنزین سوپر در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید ...دریافت فایل
 
 
 
 
 
 
محمد صلاح (به عربی: محمد صلاح حامد محروس غالی) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاهلیورپول می‌باشد. وی در پست‌های هافبک هجومی و حملهو وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌هایالمقاولون العرب،[۳] بازل،[۴][۵] چلسی،[۶][۷] فیورنتینا، رم ولیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.باز
محمد صلاح (به عربی: محمد صلاح حامد محروس غالی) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال تیم ملی مصر و باشگاهلیورپول می‌باشد. وی در پست‌های هافبک هجومی و حمله و وینگر راست بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌هایالمقاولون العرب،[۳] بازل،[۴][۵] چلسی،[۶][۷] فیورنتینا، رم ولیورپول را دارد. صلاح سابقه ۶۷ بازی و ۴۱ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.
با
خرید سی دی و فایل از سایت barishsesi.com انیمیشن The Incredible 2(شگفت انگیزان 2) در سال 1397 با نام “سوپر قهرمانلار ایکی” توسط وب سایت باریش سسی به زبان ترکی آذربایجانی دوبله شده و در سال 1398 منتشر شد است.
عواید حاصل از فروش دوبله ترکی انیمیشن سوپر قهرمانلار۲ به سیل زدگان ترکمن صحرا اهدا خواهد شد.
http://barishsesi.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%b4-%d8%b3%d8%b3%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%a8%d9%84%d9%87-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c/
ای نیرنگ باز!
ای حقه باز!
ای قناری رنگ کن و جای گنجشک بفروش!
ای چوپان دروغگو...
با کیم؟
خوب معلومه با چی توز
از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون یا حداقل از همه پنهون از خدا چه پنهون( اه...یکی پیدا نشد درست اینو به ما بگه که بالاخره از کی پنهون؟) ما خانوادتا سوپر چیپس مزمز رو دوست میداریم. البته هنوز عاشقش نشدیم! مزه اش یکم متفاوته و بذائقه ما جور در میاد!
حتی الان که گرون شده ما باز ولش نکردیم
دیروز دیدم چی توز هم سوپر چیپس داره و تخفیفشم خوبه
گفتیم
Artist: Super Junior | Music Name: One More Chance | Genre: Pop | Released: 2017 | Album: Play | Super Junior – One More Chance (Music Video)
هنرمند: سوپر جونیور | نام موزیک: یک شانس بیشتر | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2017 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (سوپر جونیور) Super Junior با نام (یک شانس بیشتر) One More Chance
ادامه مطلب
چسب کاشی سوپر تیس قوی ترین چسب کاشی موجود در ایران است که بر پایه رزین های پودری واکر آلمان تولید شده و برای انواع کاشی ها از جمله کاشی پرسلان و کاشی های ابعاد بزرگ قابل مصرف می باشد.
چسب کاشی سوپر جهت چسباندن کاشی دیوار و کف، جهت چسباندن کاشی های بزرگ بر روی صفحات سمنت برد، گچ برگ و کلیه دیوارهای پیش ساخته و به عنوان ملات در محل اتصال دیوارهای پیش ساخته به یکدیگر به کار می رود.کاملا ضدآب بوده و بهترین گزینه جهت چسباندن کاشی های پرسلانی به شما
❌سوپر فود اصلی را از ما بخواهید سوپر فود با بارکد تشخیص اصالت کالا خریداری کنیددوستانی که قصد خرید پودر سوپرفود را دارند اکثرا ترس از گرفتن محصول نامرغوب یا تقلبی دارند برای همین منظور جناب آقای دکتر خلخالی اقدام به گذاشتن بارکد روی جلد محصول برای تشخیص سوپر فود اصلی از تقلبی کردنداز این به بعد با خیال راحت سوپر فود اصلی را به شرط داشتن بارکد خرید کنید
در اورجینال با بارکد اصالت کالا
 
www.instagram.com/superfoodnbskhalkhali
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ 
۰۹
افزایش شتاب و توان پیشرانه ی خودرو لازم است تا حجم زیادی از هوا ( هوای فشرده) وارد سیلندرها گردد بر همین اساس هر دو وسیله ی نامبرده شده که از یک کمپرسور تشکیل شده اند این عمل را صورت می دهند. ولی تفاوت اینجاست که نیروی لازم برای چرخش این کمپرسور در سیستم سوپر شارژ به وسیله ی ارتباط مستقیم با میل لنگ توسط یک تسمه ایجاد می شود در حالیکه در سیستم توربو شارژ، توربین نصب شده در مسیر گازهای خروجی از اگزوز که با شفتی به محور کمپرسور متصل است این وظیفه
دانلود انیمیشن زیبای مرگ و بازگشت سوپر منThe Death and Return of Superman Video 2019
ژانر : اکشن , انیمیشن , علمی تخیلی
بازیگران : Jerry O'Connell,Rebecca Romijn,Rainn Wilson,Rosario Dawson,
کارگردان : jake castorena , sam liu
: ایالات متحده آمریکا
تاریخ انتشار : 2019
امتیاز :6.3 از 10
کیفیت اورجینال Blu-Ray 
زیرنویس دارد
ادامه مطلب
امشب یعنی اول مهر ماه 98 جایزه بهترین بازیکن فیفا 2019 داده میشود
و نامزدها عبارت اند از:لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و ویرجیل فندایک
لیونل مسی که سال نسبتا خوبی داشت و گل هایی  به ثمر رساند اما در نهایت فقط توانست لالیگا را فتح کند و در فتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان ناکام بود او حتی با ارژانتین دوباره در فتح کوپا امریکا ناکام ماند. 
کریستیانو رونالدو سال خوبی را سپری کرد شاید به اندازه مسی گل نزده باشد اما توانست لیگ ایتالیا و جام حذفی را برنده
وزیر نفت درباره کمبود بنزین سوپر گفت: عمده مشکل تامین بنزین سوپر حل شده است.

بیژن زنگنه در حاشیه بازدید از شرکت توربو کمپرسور نفت OTC در جمع خبرنگاران درباره کمبود بنزین سوپر گفت: عمده مشکل تامین بنزین سوپر حل شده است.
وی افزود: بنزین سوپر چند روزی به دلیل تعمیر پالایشگاه اراک و مشکلات دیگری با کمبود روبرو شد که تاکید کردم که حتما این مشکل حل شود و بنزین سوپر تامین شود.
وزیر نفت اضافه کرد:​ عمده مشکل تامین بنزین سوپر آن‌طور که به من اطلاع دادن
خرید پالت سایه چشم سوپر تاچ مدل 16 شماره 01 
قیمت : 39000 تومان
برند : Miscellaneous
خرید پستی پالت سایه چشم سوپر تاچ مدل 16 شماره 01 
قیمت پالت سایه چشم سوپر تاچ مدل 16 شماره 01 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
خرید پالت سایه چشم سوپر تاچ مدل 16 شماره 01 ارزان , پالت سایه چشم سوپر تاچ م
❌ سوپر فود اصلی را از ما بخواهید سوپر فود با بارکد تشخیص اصالت کالا خریداری کنیددوستانی که قصد خرید پودر سوپرفود را دارند اکثرا ترس از گرفتن محصول نامرغوب یا تقلبی دارند برای همین منظور جناب آقای دکتر خلخالی اقدام به گذاشتن بارکد روی جلد محصول برای تشخیص سوپر فود اصلی از تقلبی کردنداز این به بعد با خیال راحت سوپر فود اصلی را به شرط داشتن بارکد خرید کنید
در اورجینال با بارکد اصالت کالا
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ _۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴
 
برای دیدن و
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تعیین مکانیسم واکنش های آلی در 72 اسلاید
                واکنش آلی گونه‌ای از واکنش‌های شیمیایی است که در آن مواد آلی با یکدیگر واکنش می‌دهند.از جمله انواع واکنش‌های آلی می‌توان به واکنش‌های افزایشی، واکنش‌های حذفی، واکنش‌های جانشینی، واکنش‌های پری سیکلیک، واکنش‌های بازآرایی، واکنش‌های فتوشیمیایی و واکنش‌های اکسایش و کاهش آلی اشاره کرد.همچنین از واکنش‌های آلی بسیا ...دریافت فایل
(بی عدالتی: خدایان میان ما) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده و خیره کننده در سبک بازی های کامبت و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که پس از مدت ها، امروز در پلی استوری منتشر شد! بازی ای شگفت انگیز از نبرد میان قهرمانان داستانی که در آن شما به عنوان قهرمانانی محبوب از جمله سوپرمن، بتمن و غیره به مبارزه با دیگر قهرمانان مشغول می شوید و تجربه ی بهترین بازی ماجراجویی و اکشن را در اندرویدفون خود به ارمغان می اورید! داستان بازی
BluRay,Next Avengers - Heroes of Tomorrow 2008,x265 HEVC,دانلود Next Avengers: Heroes of Tomorrow 2008 720p,دانلود انیمیشن Next Avengers: Heroes of Tomorrow 2008,دانلود انیمیشن انتقام جویان آینده قهرمانان فردا,دانلود انیمیشن با دوبله فارسی,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Heroes of Tomorrow 2008 1080p,دوبله فارسی,قهرمانان فردا,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها