نتایج جستجو برای عبارت :

چگونه پوست صورت و گردن خود را سفت نماییم ؟

چگونه پوست صورت و گردن خود را سفت نماییم ؟
 
 
چرا آویزهای پوستی
درمانهای خانگی
کرم ها و لوسیون ها
یوگا صورت
دستگاههای منزل
مکمل های کلاژن
ضد آفتاب
آب آشامیدنی
رویه های داخل دفتر
اثربخشی
کاندیدای خوب
پیر شدن به معنای آشنایی بهتر با خود ، درک و آرامش با جایگاه خود در جهان و یادگیری درسهایی از فروتنی ، فضل و خرد است که تنها سالهای زندگی می تواند شما را آموزش دهد.
پیری همچنین به معنای تغییر در بدن شما ، به خصوص ظاهر صورت و پوست شما است.
برای یافتن
هایفوتراپی برای لیفت و سفت کردن پوست صورت و گردن استفاده می شود. در سال های اخیر این روش درمانی بسیار رواج پیدا کرده و  طرفداران بسیاری را در ایران و دنیا پیدا کرده است. در واقع هایفوتراپی یکی از بهترین و جدیدترین درمان برای کشیدن پوست و سفت کردن پوست به شمار می رود و برای لیفت پوست صورت، گردن، چانه،ابرو و ... به کار می رود.

ادامه مطلب
چگونه پوست صورت و گردن را سفت کنیم ؟
 
 
چرا آویزهای پوستی
درمانهای خانگی
کرم ها و لوسیون ها
یوگا صورت
دستگاههای منزل
مکمل های کلاژن
ضد آفتاب
آب آشامیدنی
رویه های داخل دفتر
اثربخشی
کاندیدای خوب
پیر شدن به معنای آشنایی بهتر با خود ، درک و آرامش با جایگاه خود در جهان و یادگیری درسهایی از فروتنی ، فضل و خرد است که تنها سالهای زندگی می تواند شما را آموزش دهد.
پیری همچنین به معنای تغییر در بدن شما ، به خصوص ظاهر صورت و پوست شما است.
برای یافتن یک نگ
پوسته پوسته شدن پوست و علت های آن :
پوسته پوسته شدن چیست؟
پوسته پوسته شدن پوست از بین رفتن لایه بیرونی اپیدرم در پوسته های بزرگ و در مقیاس است. پوست خشک و ترک خورده به نظر می رسد ، گرچه خشکی پوست همیشه مقصر نیست. پوسته پوسته شدن پوست نیز گفته می شود:
افت مقیاس
پوسته پوسته شدن
پوست لایه برداری
پوست پوسته پوسته شده
پوسته پوسته شدن پوست ممکن است فرد را به خود آگاهی دهد ، خصوصاً اگر روی دست ، پا ، صورت یا سایر نواحی قابل مشاهده باشد. مقیاس ها می توانن
 کرم فوق تخصصی ضد چروک و لیفت کننده صورت و گردن آموس وان 
دارای تاییده سیب سلامت و تایید سازمان غذا و دارو
پروانه بهداشت به شماره  :  56/20850
حجم : 50 میلی لیتر
مناسب برای آقایان و بانوان در همه سنین
مزیت ها و ویژگی های کرم لیفیتنگ و ضد چروک اموس وان :
* از بین بردن چروکهای در سطح پوست و کمک به کمرنگ شدن و کاهش عمق چروک های صورت
* کمک به سفتی پوست صورت ، کاهش دهنده ضخامت خط لبخندو همچنین خط اخم و نهایتا جلوگیری از افتادگی پوست نواحی صورت و گردن
* از بی
بهترین پک های خانگی برای روشن شدن پوست صورت
1.ماسک پودر شیر، سفید کننده پوست صورت:
یک قاشق غذا خوری پودر شیر ، 1 الی 2 قاشق غذاخوری آب پرتقال طبیعی و یک قاشق غذا خوری جوی دو سر را تهیه کنید.
همه مواد را با هم مخلوط کنید تا یک ترکیب خوب بدست آید.
صورتتان را تمیز کنید و سپس با انگشت های تمیز این ماسک را روی صورت و گردن خود اعمال کنید و بعد از 15 الی 20 دقیقه با آب سرد بشویید.
این درمان را 1 الی 2 بار در هفته تکرار کنید.

ادامه مطلب
بهترین شستشوی برای پوست های خشک :
 
چگونه انتخاب کردیمبرای خشکی پوست و آکنهبرای پوستهای خشک و حساسبرای پوست خشک و اگزماچگونه انتخاب کنیمنکات ایمنیبردناگر از طریق پیوندی در این صفحه چیزی بخرید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. چگونه این کار می کند
وقتی پوست خشکی دارید ، مرطوب کننده ممکن است محصولی باشد که برای بیشترین میزان به آن می رسید. اما شستن صورت می تواند به همان اندازه در زرادخانه مراقبت از پوست برای حفظ پوست به نظر برسد و بهترین احس
کرم روز آلوئه ورا
جوان کننده و لیفتینگ ٬ آبرسان قوی ٬ از بین برنده خطوط و چروک های صورت ٬ بهبود گردش خون مویرگی و متابولیسم پوست  ٬مراقبت از پوست در طول شبانه روز با اثرات جوان کنندگی و ضد افتادگی پوست صورت و گردن ، سفت کننده ٬ مرطوب کننده ٬ تغذیه کننده پوست ٬ تنگ کردن منافذ باز پوست ٬ مناسب برای زیر آرایش.
 
Aloe Fleur de Jouvence - Firming Day Lotion
لوسیون تقویت کننده روزانه، شاهکاری در مراقبت های پوستی است که فرمولی ویژه جهت استفاده در مجموعه رژیم زیبایی الو
دستگاه جوان سازی پوست اراف مینی MINI R F
 
رفع جای جوش و جای زخم
بهبود و درمان ترک‌های پوست
لایه‌برداری و جوانسازی پوست صورت
درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل
لیفت و بالا کشیدن پوست در تمامی نواحی بدن
بهبود روزاسه و رگ‌های نمایان در زیر پوست صورت
جوانسازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی دست
بهبود رنگ و بافت پوست:رمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست
رفع زائده‌های پوستی، آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی و روشن کردن پوست صورت
د
جوانسازی صورت با لیفت با نخ
لیفت با نخ روشی است که برای درمان چین ‌و چروک پوست به ‌کاربرده می‌شود و از بروزترین روش‌های جوان‌سازی پوست در قسمت صورت و گردن به شمار می‌آید. تأثیرات بسیار زیادی در میزان طراوت و شادابی پوست دارد و هیچ‌گونه زخم و برشی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند. در ضمن جنس نخی که در لیفت استفاده می‌گردد از پلی دی اکسانون است که برای جراحی‌های چشم و قلب نیز از آن استفاده می‌گردد که قابلیت جذب شدن دارد.
به ‌هرحال اغلب خانم‌ها
استفاده از عطر و ادکلن بر روی پوست بصورت مستقیم از دیدگاه متخصصان پوست، باعث ایجاد پیری زودرس پوست می شود. هر چقدر هم که شما روی مراقبت از پوست خود حساس باشید، استفاده از ا دکلن روی پوست شما اثرات منفی می گذارد. در این بخش از کلبه عطر می خواهیم به شما بگوییم که چگونه استفاده از ادکلن می تواند روی پوست شما رنگ دانه ایجاد کند و خیلی زودتر از آنچه فکر می کردید پیر نشانتان دهد.
این مسئله تاثیر زیادی روی پوست گردن شما دارد و به همین خاطر می خواهیم ر
لیفت با نخ روشی است که برای درمان چین ‌و چروک پوست به ‌کاربرده می‌شود و از بروزترین روش‌های جوان‌سازی پوست در قسمت صورت و گردن به شمار می‌آید. تأثیرات بسیار زیادی در میزان طراوت و شادابی پوست دارد و هیچ‌گونه زخم و برشی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند. در ضمن جنس نخی که در لیفت استفاده می‌گردد از پلی دی اکسانون است که برای جراحی‌های چشم و قلب نیز از آن استفاده می‌گردد که قابلیت جذب شدن دارد.
به ‌هرحال اغلب خانم‌هایی که در اثر بالا رفتن سن دچا
بآید پوست رو مرطوب نگهـدآرید می تونید صورتتون رو هر روز با آب سرد بشورید تآ منآفذ پوست بسته بشهچند تآ قرص آسپرین رآ با آب ترکیب و چند دقیقهـ روی صورت بذآرید تآ سلول هآی مرده صورت رو حذف و چربی یآ فرو رفتگی هآی پوست رو از بین ببره
تقویت پوست
کمی عسل را روی پوست صورت بمالید و بعد ماساژ دهید ، بگذارید عسل به مدت 10 دقیقه روی پوست بماند .
سپس آن را با گلوله پنبه ای که در آب گریپ فروت خیسانده اید از روی پوست پاک کنید و بعد از 5 دقیقه صورت را با آب گرم بشویید .
درمان جوش های بدن
روش های درمان
جوش های خارش دار : برای تهیه ضماد ، تخم گشنیز را با عسل و روغن زیتون مخلوط نمایید و روی جوش ها بمالید
در درمان جوش های خارش دار نافع است .
جوش های قرمز : هر روز یک لیوان شربت عسل مخلوط با آبلیمو ب
 
چگونه انجام می شود؟
میکرودرم ابریژن در مطب پزشک یا کلینیک تخصصی پوست انجام می شود. در این روش، بلورهای ریزی بر روی پوست اسپری می شوند که به آرامی لایه بیرونی پوست را حذف می کند. این روش به هیچ وجه روشی تهاجمی نیست. بنابراین لازم نیست از بی حس کننده استفاده شود. میکرودرمی پوست یک روش جوان سازی و لایه برداری پوست است که پوست را نرم تر و روشن تر می کند.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
چگونه پوسته های روی پوست را از بین ببریم ؟
برچسب های پوست رشد بدون درد و غیر سرطانی روی پوست دارند. آنها توسط یک ساقه کوچک و نازک به نام پاندونکل به پوست وصل می شوند. برچسب های پوست در آقایان و خانمها به ویژه پس از 50 سالگی رایج است. آنها می توانند در هر نقطه از بدن شما ظاهر شوند ، اگرچه معمولاً در مکانهایی که پوست شما مانند آن دیده می شود مانند:
زیر بغل
کشاله ران
ران
پلک
گردن
ناحیه زیر سینه های شما
برچسب های پوستی چگونه برداشته می شوند؟برچسب های
این روزها، آدم‌های بسیاری به جوانی و شادابی پوست‌ اهمیت می‌دهند. تعداد افرادی که برای جوان‌تر به نظر رسیدن، دست به هر کاری می‌زنند کم نیست. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در حالی که به شادابی و جوانی پوست‌تان اهمیت می‌دهید، حاضر نیستید تن به اعمال جراحی و حتی روش‌های کم‌ریسک‌تر مانند تزریق بوتاکس بدهید، مطالعه‌ی مطلب پیشِ رو را از دست ندهید. ما در اینجا شما را با ۵ ورزش صورت برای شادابی پوست آشنا می‌کنیم.ورزش صورت به عنوان روش
نکاتی درباره چگونگی سفت کردن پوست شل
 
بررسی اجمالی :
پوست شل می تواند ناامید کننده باشد و می تواند بر عزت نفس تأثیر بگذارد. در حالی که روش های بسیاری برای توسعه پوست شل وجود دارد ، پس از داشتن این روش ، برگرداندن آن دشوار است.
استفاده هفته ای یک تا دو بار از ماسک خاک روس میتواند پوست را لیفت کند و منافذ باز پوست را ببندد .
دلایل پوسته پوسته شدن می تواند شامل کاهش وزن ، بارداری و اثرات پیری باشد. مکانهای معمولی که افراد پوست شل را تجربه می کنند شا
چندی پیش، مطلبی منتشر شد که در آن به نقل از یکی از وبسایت های مشاوره پوست و مو (poostpedia.com) به بررسی یکی از جدیدترین نوآوری های حوزه زیبایی و جوانسازی پوست یعنی تزریق پروفایلو پرداخته بود.
به طور کلی جوانسازی پوست، شامل ارائه روش هایی برای از بین بردن چین و چروک صورت، پر کردن و حجم دهی به صورت، رفع شلی و افتادگی صورت و محو سیاهی ها و لکه های صورت می باشد. در گذشته برای از بوتاکس و فیلرهای هیالورونیک اسید و حتی تزریق چربی برای حجم دهی و رفع چین و چرو
پوست یکی از ارگان های اصلی بدن برای زیبایی است که می‌تواند بر اثر بیماری های گوناگون، زیبایی خود را از دست دهد. یکی از بیماری‌های پوستی، آکنه است. درواقع آکنه، بیماری فولیکول های مو در صورت، گردن یا هر قسمت پوست است که تقریبا در تمام نوجوانان در سن بلوغ، دیده می‌شود.
از آکنه همچنین به عنوان جوش صورت نیز یاد می‌شود اما نام علمی آن بیشتر مد نظر است. این بیماری شایع ترین بیماری پوستی است که اغلب صورت، گردن و پوست دست را درگیر می‌کند.
بسته به شد
خواص دارچین برای پوست
دارچین حاوی خواص ضد میکروبی است که می‌توانند برای پوست مفید باشند. دراین نوشتار با ما باشید تا بیاموزید که این ادویه‌ی متواضع چگونه می‌تواند به تمیز کردن و پاکسازی پوست‌تان بدون نیاز به آب‌گرم‌های گران قیمت و درمان‌های سالنی کمک کند.
ادامه مطلب
کرم لیفتینگ صورت و گردن ماساژوردار لدورا 100 میلی لیتر
کرم لیفتینگ لدورا با ترکیبات منحصر به فرد خود، یک محصول کامل و موثر در زمینه لیفت و جوانسازی پوست صورت و گردن به شمار می­رود. زیرا در تولید این کرم مجموعه ­ای از ناب­ ترین و مؤثرترین مواد طبیعی که می­توانند در کوتاه­ترین زمان آثار پیری پوست را برطرف کنند، به­ کار­رفته است. فیلمکسل موجود در آن نقش مهمی در محافظت، لیفتینگ و شفافیت پوست دارد. همچنین اوسیلیفت، دیگر ترکیب به ­کار­رفته در این
این روزها خیلی از خانم ها در مراسم های عروسی، به گونه ای آرایش می کنند که نشان از حرفه ای بودن آنهاست. اما بسیاری از خانم ها هم هستند که اصول اولیه آرایش مناسب برای رفتن به جشن عروسی را نمی دانند و نمی توانند خودشان، یک آرایش ساده و شیک را روی صورتشان بنشانند.اول از همه باید به آرایش پوستتان برسید. قبل از هر کاری، پرایمر صورت بزنید و اگر پرایمر در دسترس نداشتید، کرم مرطوب کننده را فراموش نکنید. خوب که کرم زیرساز جذب پوستتان شد، با یک اسفنج نیمه
لیپوم چیست؟
 
لیپوم رشد بافت چربی است که به آرامی در زیر پوست شما ایجاد می شود. افراد در هر سنی می توانند لیپوم ایجاد کنند ، اما کودکان به ندرت آنها را توسعه می دهند. لیپوم می تواند در هر قسمت از بدن تشکیل شود ، اما به طور معمول در این موارد ظاهر می شود:
گردن
شانه ها
ساعد
بازوها
ران
آنها به عنوان رشد خوش خیم یا تومورهای بافت چربی طبقه بندی می شوند. این بدان معنی است که لیپوم سرطانی نیست و بندرت مضر است.
درمان لیپوم معمولاً ضروری نیست مگر اینکه شما
 چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم ؟در این مطلب،سایت هفت و یک سعی شده انواع پوست ها و اینکه چطور پوست خود را بشناسید به شما آموزش داده شود .اگر شما نوع پوست خود را به‌خوبی نمی‌شناسید و محصول مراقبتی مناسب آن را خریداری نمی‌کنید ممکن است آن محصولات مراقبتی برا پوست شما متناسب نباشد و وضعیت بدتری برا پوست شما ایجاد کند پس تشخیص نوع پوست بسیار مهم و ضروری است.انواع پوست عبارتند از: خشک، چرب، مختلط و نرمال.ممکن است با خودتان فکر کنید که چگونه م
چگونه پوست خود را همیشه جوان نگه داریم ؟
اکنون بهترین پوست شما شروع می شودپیری: این فرایندی است که احساسات مختلط را به وجود می آورد. برخی از علائم به آرامی و نرم ظاهر می شوند ، در حالی که برخی دیگر می توانند توجه را جلب کنند. در بیشتر موارد ، توجه اولیه به درمانهای موضعی اولین خط دفاع همه جانبه است ، به ویژه برای کسانی که در دهه 20 و 30 خود دارند. اما اگر کرم های گران قیمت و لایه برداری شیمیایی دیگر مؤثر نیستند ، این راهنما برای شما مناسب است.
بیشتر
علت پوسته پوسته شدن پوست
 
پوسته پوسته شدن پوست از بین رفتن لایه بیرونی اپیدرم در پوسته های بزرگ و در مقیاس است. پوست خشک و ترک خورده به نظر می رسد ، گرچه خشکی پوست همیشه مقصر نیست. پوسته پوسته شدن پوست نیز گفته می شود:
هتک حرمتافت مقیاسپوسته پوسته شدنپوست لایه برداریپوست پوسته پوسته شدهپوسته پوسته شدن پوست ممکن است فرد را به خود آگاهی دهد ، خصوصاً اگر روی دست ، پا ، صورت یا سایر نواحی قابل مشاهده باشد. مقیاس ها می توانند خارش و قرمز شوند و این
پودر ماسک آلوئه فلور
حاوی نشاسته و سفیده تخم مرغ و بابونه جهت جوانسازی، حفظ زیبایی و طراوت، استحکام و افزایش قدرت ارتجاعی، تسکین و تقویت پوست، پاک کننده و سفید کننده و نرم کننده پوست - مناسب برای پوست صورت و گردن
Aloe Fleur de Jouvence Mask Powder
پودر ماسک، ترکیبی منحصر به فرد از مواد و عناصری غنی است که هر یک از آنها به خاطر خواص ویژه و تاثیرشان بر وضعیت پوست و پاکیزگی منافذ پوستی انتخاب شده اند. این پودر به طور خاص به منظور ترکیب شدن با آلوئه اکتیویتور ته
یک روز که همراه مادرش برای خرید به فروشگاه رفته بود،چشمش به یک گردن بند مروارید بدلی افتاد که قیمتش ۱۰/۵ دلار بود، دلش بسیار آن گردن بند را می خواست. پس پیش مادرش رفت و از مادرش خواهش کرد که آن گردن بند را برایش بخرد. مادرش گفت : ” خوب! این گردن بند قشنگیه، اما قیمتش زیاده ، خوب چه کار می توانیم بکنیم! من این گردن بند را برات می خرم اما شرط داره، وقتی به خانه رسیدیم، یک لیست مرتب از کارها که می توانی انجام شان بدهی رو بهت می دم و با انجام آن کارها م
زیبایی پوست از جمله مسائل مهمی است که افراد در هر سنی به آن اهمیت زیادی می دهند پوست فرد به تدریج و با افزایش سن دچار تغییراتی می شود که می تواند تاثیر منفی در زیبایی اشخاص داشته باشد در این مواقع استفاده از روشی به نام مزوتراپی به کمک افراد می آید یکی از روش های موثر در مزوتراپی کاهش لکه های پوستی، آکنه، رفع رنگ پریدگی با استفاده از محلول مزوتراپی توسکانی می باشد علاوه بر این افراد با پوست تیره نیز می توانند از این روش برای رفع مشکلات پوستی خ
بهترین مارک کرم پودر
هدف از به کار گیری ی کرم پودر چه می باشد؟● کرم پودر روشن یا تیره هدف به کار گیری از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش و پیرایش، این می باشد که پوست حالت یکنواخت و آماده برای آرایش و پیرایش پیدا کند.
هدف، رنگ بخشیدن به پوست نیست پس نباید تلاش نمائید با کرم پودر پوستتان را روشنتر یا تیره تر جلوه دهید، به همین جهت بهتر است هنگام انتخاب کرم پودر تا آنجا که ممکن است نزدیکترین رنگ به رنگ پوستتان را انتخاب فرمائید. برای اینکار رنگ ک
دلیل اصلی ایجاد غبغب چیست
وجود یک خط گردن سفت و محکم در زیر چانه،
ظاهری جوان به افراد می دهد درحالی که برخی افراد در ناحیه گردن و زیر چانه
مقداری چربی دارند و این باعث چاق تر دیده شدن فرد می شود و باعث کاهش
اعتماد به نفس و زیبایی می شود. غبغب در اثر سن، سبک زندگی، تحرک کم،
افزایش وزن و عوامل ژنتیکی بوجود می آید.
با جراحی غبغب ،پوست و گوشت زیر گلو که در
اثر افزایش سن شل شده را می توان برداشته و ظاهر صورت را اصلاح نمود. در
این جراحی باقیمانده پوس
چند راه حل برای رهایی از گردن درد
 
 
 

رهایی از گردن درد
 
طبق آمار، حدود 10 درصد از جمعیت بزرگسال دچار درد گردن هستند و بیش از 65 درصد مردم گردن درد را یک بار در طول زندگی خود تجربه کرده اند. 
در این مطلب به شما 9 راه آسان و طبیعی برای رهایی از گردن درد به شما معرفی می کنیم:
ادامه مطلب
گردن و دکلته اغلب در یک برنامه جوانسازی نادیده گرفته می شود. در صورتیکه مانند صورت و دست ها ، گردن و دکلته ، در معرض عوامل محیطی و اشعه ماورائ بنفش حتی بیشتر از سایر قسمت های دیگر بدن قرار می گیرند. مشکلات پیری پوست مثل لک ها ی قهوه ای ، چروک ها و پوست شل و بدون قوام در این نواحی اکثر اوقات ظاهر می شود. پوست گردن از پوست صورت نازکتر و حساس تر بوده و نیازی مراقبت خاص دارد .
روش های جوانسازی گردن چیست؟
سرویکوپلاستی روش برداشتن پوست اضافه است
پلاتیس
 
ماسک گلاب
 
ماسک گلاب برای پوست صورتگلاب علاوه بر خواص خوراکی که دارد به عنوان ماسک صورت برای طراوت و زیبایی پوست هم استفاده می‌شود. ماسک گلاب در درمان آکنه و لک نیز مفید است.گلاب که از تقطیر گل محمدی به دست می‌آید از گذشته تاکنون در موارد مختلفی استفاده شده است. از معطر کردن دم‌نوش‌ها گرفته تا طراوت بخشیدن به پوست و مو. گلاب با خاصیت آنتی‌اکسیدانی که دارد می‌تواند به عنوان ماسک صورت تاثیر فوق‌العاده‌ای بر پوست داشته باشد. همچنین گلاب
 
ماسک گلاب
 
ماسک گلاب برای پوست صورتگلاب علاوه بر خواص خوراکی که دارد به عنوان ماسک صورت برای طراوت و زیبایی پوست هم استفاده می‌شود. ماسک گلاب در درمان آکنه و لک نیز مفید است.گلاب که از تقطیر گل محمدی به دست می‌آید از گذشته تاکنون در موارد مختلفی استفاده شده است. از معطر کردن دم‌نوش‌ها گرفته تا طراوت بخشیدن به پوست و مو. گلاب با خاصیت آنتی‌اکسیدانی که دارد می‌تواند به عنوان ماسک صورت تاثیر فوق‌العاده‌ای بر پوست داشته باشد. همچنین گلاب
آیا در صورت خود با مشکلاتی مانند آکنه، پوست چرب، چین و چروک، یا لکه های مرتبط با افزایش سن مواجه هستید؟ برخورداری از پوستی سالم و بی نقص مساله ای نیست که تنها با ژن های شما در ارتباط باشد و دنبال کردن یک روتین مراقبت از پوست خوب شامل پاکسازی، لایه برداری و مرطوب نگه داشتن پوست نیز اهمیت دارد.
ادامه مطلب
1-ماسک صورت موز
موز غنی از چربی ها است که به هیدراته کردن پوست کمک کرده و رطوبت را در آن نگه می دارد. همچنین در بهبود انعطاف پذیری پوست و سفت شدن آن نیز کمک می کند. ترکیب عسل و روغن زیتون با موز، به بهبود سلول های آسیب دیده کمک می کند.
مواد مورد نیاز
نصف موز رسیده
یک قاشق چای خوری روغن زیتون
یک قاشق غذاخوری عسل
روش:
وز را پوست گرفته و خوب له کنید، به طوری که هیچ توده ای باقی نماند.
عسل و روغن زیتون را اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید.
خمیر را روی صورت
روش های سفید کردن پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از نظر پزشکی ، نی
 
ماسک گلاب
با استفاده از این ماسک هایی که در این مقاله آمده، آرامش و انرژی را به پوست خود هدیه کنید.
ماسک گلاب برای پوست صورتگلاب علاوه بر خواص خوراکی که دارد به عنوان ماسک صورت برای طراوت و زیبایی پوست هم استفاده می‌شود. ماسک گلاب در درمان آکنه و لک نیز مفید است.گلاب که از تقطیر گل محمدی به دست می‌آید از گذشته تاکنون در موارد مختلفی استفاده شده است. از معطر کردن دم‌نوش‌ها گرفته تا طراوت بخشیدن به پوست و مو. گلاب با خاصیت آنتی‌اکسیدانی که د
سرم ویتامینه و تغذیه آلوئه
سرم ویتامینه  آلوئه تهیه شده از چای سفید رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند وعناصرحیاتی و مغذی مورد نیاز پوست را فراهم می کند و پوست را تغذیه ، آبرسانی و مرطوب نموده و مواد مغذی و مورد نیاز پوست را به سلولها می رساند و از پیری زودرس آنها جلوگیری نموده و سبب می شود تا پوست شما همیشه جوان و شاداب بماند.  همچنین تسکین دهنده و آرام بخش پوست های ملتهب و آسیب دیده می باشد و سبب بهبودی و آرامش پوست می شود.
Sonya Aloe Nourishing Serum
س
فروش ویژه شال گردن خزدار زنانه جادویی




شال گردن خزدار زنانه جادویی، تزئین با انواع گره به اشکال مختلف. لاکچری ، بسیار سبک و گرم. ارسال رنگ به صورت رندوم ...
شال گردن از جمله اکسسوری های بسیار شیک و مفید در سرمای فصل زمستان و بارش برف می باشد. شال گردن خزدار زنانه جادویی که از پوست مصنوعی تهیه شده اند قابل استفاده برای کودکان و بانوان می باشند. شال گردن خزدار زنانه جادویی علاوه بر زیبایی دو چندانی که برای شما به ارمغان می آورند، در روزهای
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. هر 21  الی  28  روز یک بار سلول های مرده پوست از سطح آن خارج می شوند. ما با انواع روش های نگهداری از پوست می توانیم این عمر را به 28 روز افزایش داده و هر 10
چه عواملی باعث ایجاد پوست خشک می شود ؟
 
خشکی پوست ، که بعضاً به عنوان پوست خاکی شناخته می شود ، می تواند قسمت های مختلف بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد. برای برخی افراد ، خشکی پوست فقط یک اذیت جزئی است. برای دیگران ، می تواند منجر به خارش ناراحت کننده ، ترک خوردگی یا سوزش شود. دلایل زیادی برای پوست خاکی وجود دارد ، از آب و هوا تا شرایط اساسی پزشکی.
بیایید برخی از دلایل پوستی پوست ، نحوه درمان آن و راه های جلوگیری از آن را بررسی کنیم. همچنین عادات رو

چند راه حل برای رهایی از گردن درد
 
  
رهایی از گردن درد
 
طبق آمار، حدود 10 درصد از جمعیت بزرگسال دچار درد گردن هستند و بیش از 65 درصد مردم گردن درد را یک بار در طول زندگی خود تجربه کرده اند. 
در این مطلب به شما 9 راه آسان و طبیعی برای رهایی از گردن درد به شما معرفی می کنیم:
ادامه مطلب
مربای زردآلو یک مربای خوش عطر و طعم است که طرز تهیه ی آسانی هم دارد. صرف این مربا برای صبحانه بسیار دلچست خواهد بود. در این بخش طرز تهیه مربای زردآلو را برای شما آموزش داده است. با ما همراه شوید تا آن را فراگیرید
خواص زردآلو :
*. پوست هایی که خیلی خشک هستند چند برگه خشک زردآلو را در روغن زیتون خیس نموده سپس کوبیده بصورت ماسک روی پوست صورت بگذارید.برای ترک دست و پا از ترکیب برگه زردآلو که در روغن بادام زمینی خیسانده استفاده شود.برای رفع چروک صورت
خواص گلاب برای پوست بسیار زیاد است. قرن‌هاست که مردم این سرزمین برای مراقبت از پوست خود از گلاب استفاده می‌کنند. امروزه در تمام دنیا هم خواص گلاب برای پوست صورت مورد توجه پزشکان و متخصصان زیبایی و سلامت قرار گرفته است. گلاب به علت داشتن خاصیت نرم کنندگی، آرام‌بخشی و جوان‌سازی، در محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین به صورت مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلاب برای انواع پوست مناسب است که شامل پوست‌های خیلی حساس هم می‌شود. از دیگر فواید گل
فشیال صورت : در واقع یک روش  درمانی - مراقبتی چند مرحله ای پوست است که موجب پاکسازی ، لایه برداری و تغذیه پوست می شود ، اینکار موجب افزایش گردش خون مویرگی در پوست صورت و گردن ،  شادابی ، شفافیت ، آبرسانی پوست می شود و جوان سازی و زیبایی آن را تضمین می نماید .
به کمک مشاور زیبایی خود می توانید به پیشگیری و درمان چین و چروک ، لک، پوست خشک ، کم آب و دهیدراته ، چرب و آسیب دیده بپردازید و از چروک و پیری زودرس آن جلوگیری نمایید .
فشیال بهتر است زیر نظر یک
 
 میکرودرم ابریژن چیست 
میکرودرم ابریژن به منظور جوانسازی پوست و شفاف سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد در این روش چین و چروک پوست و لکه های غیر مادرزادی از بین می روند و ظاهر زیبایی در پوست صورت ایجاد می شود. در این روش پوست فرد با یک ماده بی ضرر به نام پودر اکسید آلومینیوم در تماس بوده کریستال های ریز موجود در این ماده موجب سابیده شدن پوست می شوند و در نتیجه بافت های مرده از بین می روند و پوست صورت ترمیم می شود و فرد به یک پوست جوان و شاداب
فشیال صورت :
 
در واقع یک روش  درمانی - مراقبتی چند مرحله ای پوست است که موجب پاکسازی ، لایه برداری و تغذیه پوست می شود ، اینکار موجب افزایش گردش خون مویرگی در پوست صورت و گردن ،  شادابی ، شفافیت ، آبرسانی پوست می شود و جوان سازی و زیبایی آن را تضمین می نماید .
به کمک مشاور زیبایی خود می توانید به پیشگیری و درمان چین و چروک ، لک، پوست خشک ، کم آب و دهیدراته ، چرب و آسیب دیده بپردازید و از چروک و پیری زودرس آن جلوگیری نمایید .
فشیال بهتر است زیر نظر
                             
ماساژ و پوست
 
ماساژ پوست جریان خون زا تحریک می کند، در سلانتی و قابلیت ارتجاعی پوست نیز نقش مهمی دارد. 
استفاده از زوفن های مغذی و مالش پوست همچنین به حذف سلول های مرده سطح پوست و آب رسانی بهتر آن کمک می کنند.
 
بهترین شستشوی صورت برای پوست خشک
وقتی پوست خشکی دارید ، مرطوب کننده ممکن است محصولی باشد که برای بیشترین میزان به آن می رسید. اما شستن صورت می تواند به همان اندازه در زرادخانه مراقبت از پوست برای حفظ پوست به نظر برسد و بهترین احساس را داشته باشد.
در حقیقت ، انتخاب پاک کننده مناسب برای نوع پوست شما فقط ممکن است برای دستیابی به درخشش ، حتی تن پوست شما بعد از آن ضروری باشد.
به عنوان یک منبع کلینیکی مورد اعتماد در مورد اهمیت یادداشت های پاک کننده
گردن و دکلته اغلب در یک برنامه جوانسازی نادیده گرفته می شود. در صورتیکه مانند صورت و دست ها ، گردن و دکلته ، در معرض عوامل محیطی و اشعه ماورائ بنفش حتی بیشتر از سایر قسمت های دیگر بدن قرار می گیرند. مشکلات پیری پوست مثل لک ها ی قهوه ای ، چروک ها و پوست شل و بدون قوام در این نواحی اکثر اوقات ظاهر می شود. پوست گردن از پوست صورت نازکتر و حساس تر بوده و نیازی مراقبت خاص دارد .
 
 
 
 
 
 
روش های جوانسازی گردن چیست؟
سرویکوپلاستی روش برداشتن پوست اضافه
عوارض جانبی کرم های سفید کننده پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از
فروش ویژه شال گردن خزدار زنانه جادویی
 
 
 
 
شال گردن خزدار زنانه جادویی، تزئین با انواع گره به اشکال مختلف. لاکچری ، بسیار سبک و گرم. ارسال رنگ به صورت رندوم ...
شال گردن از جمله اکسسوری های بسیار شیک و مفید در سرمای فصل زمستان و بارش برف می باشد. شال گردن خزدار زنانه جادویی که از پوست مصنوعی تهیه شده اند قابل استفاده برای کودکان و بانوان می باشند. شال گردن خزدار زنانه جادویی علاوه بر زیبایی دو چندانی که برای شما به ارمغان می آورند، در روزهای
همه چیز در باره ی خواص کرم آبرسان صورت شون با عصاره آلوئه ورا 50 میلی لیتری
پوست شما بزرگترین اندام بدن است و حفظ سلامت آن برای بدن بسیار حیاتی است و باید برای حفظ سلامت و شادابی پوست از ابزارهای لازم برای مقابله با هرگونه آسیب های محیطی و خشکی پوست استفاده کرد.
کرم آبرسان صورت شون با عصاره آلوئه ورا 50 میلی لیتری بهترین مارک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک تا نرمال می باشد چرا که با داشتن فرمول هیدراته کردن پوست ، کم آبی پوست را جبران کرده و با
پکیج های طلایی جشنواره (بانوان)
توتال بادی: 400 تومان
فول بادی کاربردی: 350 تومان
(زیربغل+بیکینی+خط لاین+خط باسن) 90 تومان
(بیکینی+خط لاین+خط باسن+زیربغل+خط ناف) 100 تومان
(بیکینی+خط لاین+خط باسن+زیربغل+صورت) 150 تومان
(بیکینی+خط لاین+خط باسن+روی باسن) 110 تومان
(ساق دست+روی دست+ساق پا+روی پا) 110 تومان
(صورت کامل+گردن) 50 تومان
(دست ها کامل+پاها کامل) 210
 
 
پکیج های طلایی (آقایان)
(خط ریش پایین+خط ریش بالا+خط گردن) 150 تومان
(زیر بغل+بازوها) 150 تومان
(خط گردن+گوش) 80 ت
چگونه می توان جوش های زیر پوستی را از بین برد !
 
 
فشردن یا ظاهر شدن
فشرده سازی گرم
برچسب آکنه
آنتی بیوتیک موضعی
روغن درخت چای
عسل خام
به متخصص پوست مراجعه کنید
چرا این جوش شکل گرفت؟جوش کور به آکنه هایی اشاره دارد که در زیر سطح پوست ایجاد شده است. اگرچه جوش از فاصله قابل توجه نیست ، اما می توانید توده را احساس کنید. این بیماری اغلب در اثر کیست یا گره ایجاد می شود.
این نوع آکنه ها از ترکیبی از سبوم (روغن) ، باکتری و خاک که در منافذ شما گرفتار می شون
1- مالیدن آبلیمو روی پوست با پنبه
بسیاری از پزشکان علم پوست و زیبایی معتقدند که آبلیمو می تواند اثرات روشن کننده روی پوست داشته باشد. برای این کار یک لیمو را بردارید و نصف کنید. آب آن را بگیرید. با استفاده از پنبه آن را روی پوست خود بمالید. حدود 15 تا 20 دقیقه صبر کنید سپس محل مورد نظر را با آب گرم بشویید و از مرطوب کننده استفاده کنید. در هفته 2 تا 3 بار این کار را تکرار کنید.
 
می توانید آبلیمو را برای صورت، گردن یا هرجایی از بدن که می خواهید سفید شود
کرم بالانس کننده آلوئه سونیا
محصول تهیه شده از ژل آلوئه ورا ٬ عصاره های حیات بخش و مرطوب کننده های قوی می باشد. همراه سرم مغذی آلوئه استفاده کنید. با موازنه ی چربی پوست براق بودن پوست که ناشی از چربی بیش از اندازه است را کاهش می دهد پوست را شاداب و روشن می کند.
کرم تعادلی آلوئه سونیا حاوی آلوئه و عصاره های احیا کننده پوست و مرطوب کننده های پیشرفته است. این ترکیبات غنی، به تعادل رطوبت پوست و شادابی ظاهری آن کمک می کنند. اگر این محصول را با سرم تقو
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. 
ادامه مطلب
همه دوست دارند پوستی «شبیه آینه» داشته باشند؛ اما متأسفانه بیشتر ما با پوست‌های چرب، آکنه، چروک یا لک‌هایی درگیر هستیم که به‌واسطۀ بالا رفتن سن یا دلایل دیگر روی صورت‌مان جا خوش می‌کنند. برخی معتقدند که داشتن پوست خوب ارثی است؛ پس ناامیدانه با وضعیت نامساعد پوست‌شان کنار می‌آیند. اگر شما هم این‌طور فکر می‌کنید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. هرچند عامل وراثت و ژنتیک در وضعیت پوست بسیار اثرگذار است، اما روش‌های مراقبتی می‌توانن
بهترین درمان کک و مک صورت
لکه های قهوه ای روی پوست صورت و بدن یعنی اختلالی بزرگ در زیبایی و جذابیت.برای درمان سریع کک و مک دو روش درمان دارویی و درمان خانگی با ماسک های گیاهی توصیه می شود.سریعترین روش درمان لکه های پوستی را بشناسید.

ادامه مطلب
روشن شدن پوست صورت با این ماسک های قوی خانگیرنگ پوست به هیچ وجه ، معیار مناسبی برای اندازه گیری زیبایی نیست. اما هنگامی که به مرز 20 سالگی میرسید، متوجه میشوید که پوستتان در حال تغییراتی است.رنگ دانه ها ، لکه های تیره ولک ها شروع به ظاهر شدن میکند. و به نظر میرسد که قصد ماندن دارد. در چنین مواردی هر چه زودتر اقدام کنید بهتر است. در ادامه این بخش از سلامت پوست و موی نمناک تعدادی ماسک برای شما معرفی کرده ایم که باعث پاک شدن لکه های پوستی و روشن شدن
با توجه به اهمیت زیبایی و جوانسازی صورت در بین گروه های مختلف جامعه امروزه انواع دستگاه های زیبایی در بازار وجود دارد که این افراد می توانند در جهت بر طرف کردن مشکلات پوستی و جوانسازی صورت خود از آن ها استفاده کنند در ادامه ی مطلب به بررسی چند دستگاه زیبایی پرطرفدار خواهیم پرداخت.
دستگاه میکرودرم
افراد زیادی برای زیباسازی، طراوت و شادابی پوست صورت خود از دستگاهی به نام میکرودرم استفاده می کنند افرادی که روی پوستشان جای جوش دارند از دستگاه
روش های جلوگیری از افتادگی صورت و غبغب
وجود غبغب در زیر چانه منظره‌ای نیست که کسی آن را دوست داشته باشد. خوشبختانه تمرینات ورزشی ساده‌ای برای از بین بردن غبغب و کاهش چربی در زیر چانه، گلو و گردن وجود دارد که  قصد داریم در این مطلب آنها را بررسی کنیم:
غبغب چیست؟
غبغب
برجستگی یا آویزانی زیر چانه است که در اثر افتادگی عضلات و پوست صورت و
گردن صورت می‌گیرد و ممکن است به صورت مادرزادی در فرد وجود داشته باشد یا
در اثر چاقی فرد چربی زیر چانه جمع ش
لیفت صورت
لیفت صورت (روتیدکتومی) یک عمل جراحی زیبایی برای ایجاد جوانی در چهره شما است. این روش می تواند باعث رفع آثار پیری و رفع افتادگی بافت های صورت خصوصا روی گونه ها و فک و سایر تغییرات حاصل از پیری صورت شما شود.
در هنگام لیفت صورت، یک لایه از پوست در هر طرف صورت کنار زده می شود. سپس بافت های زیر پوست به وسیله جراحی کشیده می شوند یا اصطلاحا لیفت می شوند. تا آناتومی صورت را به شکل جوان تر برگردانند. قبل از اینکه بخیه زده شود، پوست اضافی برداشته
کاربرد پنکیک برنز
بهترین مارک پنکیک۱٫ پنکیکی را گزینش نمایید که دو جایگاه تیره خیس از رنگ پوست خودتان باشد. از‌آن‌جا‌که انگیزه پنکیک برنز، تیره خیس کردن پوست فیس شما میباشد رنگی که گزینش میکنید تا حد متعددی به رنگ پوست شما بستگی داراست. پیشین از خرید، پاره ای از آن را روی مچ دست خویش آزمایش فرمایید تا مطمئن گردید رنگ پوست شمارا فارغ از اینکه حالتی تصنعی به آن بدهد گرم خیس و تیره خیس می نماید.
در حالتی که پوست پر‌نور و سفیدی دارید پنکیک برن
روش اول: شستن صورت
۱-یک شوینده صورت انتخاب کنید: یک پاک کننده انتخاب کنید. از صابون مخصوص پوست چرب استفاده کنید. مایع مخصوص شستشوی صورت حاوی آلفا هیدروکسی اسید هست مثل اسید سیتریک، اسید لاکتیک، یا اسید گلیکولیک، پوست تون رو بشویید و سلول های مرده پوست رو از بین ببرید. پاک کننده هایی با اِمولینت (وازلین، لانولین، روغن های معدنی و سرامید) و گلیسیرین، رطوبت پوست تون رو حفظ می کنن. اگر آکنه دارید، از داروهایی استفاده کنید که شامل سالیسیلیک اسید،
بهترین دکتر پوست + لیست ۱۰ تاییبهترین دکتر پوست در پزشکا 
معرفی بهترین دکتر پوست + لیست ۱۰ تایی _ متخصص پوست یکی از رشته های تخصصی می باشد که به منظور رفع مشکلات پوستی و جوانسازیی و زیبایی صورت کاربرد دارد. این روز ها چه مردان و چه بانوان خواهان انجام روش های زیبایی پوست هستند که این گونه روش ها به صورت سرپایی و با کمترین عوارض انجام می شوند. تمام اقدامات زیبایی پوست باید توسط بهترین متخصص پوست انجام شود که دارای بورد تخصصی می باشد و از به روزت
آلوئه ورا اکتیویتور
دارای ژل آلوئه ورا ٬عنصر حیاتی و اصلی بازسازی سلول های پوست و مرطوب کننده های قوی متشکل از آنزیم ها ٬ اسیدهای آمینه و پلی ساکاریدها ٬ آلانتونین  این فعال کننده مایعی مناسب جهت استفاده به همراه ماسک پودری است ٬ سلول های مرده پوست توسط این ماسک از سطح پوست جدا شده وبه سلول های جدید پوست طراوت ٬ شادابی و درخشش خاصی می بخشد . این محصول چند منظوره باعث:  طراوت و شادابی پوست پاک کننده پوست مرطوب کننده.
 
Aloe Fleur de Jouvence Aloe Activator
آلو
پوست خشک بیشتر یک نوع پوست است تا این که یک شرایط یا بیماری پوستی باشد و هر فردی با آن مواجه نیست.افراد بسیاری طی ماه های سرد زمستان از خشک شدن پوست خود شکایت می کنند. اما بین پوست خشک و پوست کم آب یا دهیدراته تفاوت های وجود دارد و آگاهی از این که چه چیزی آنها را از هم متمایز می کند می تواند به رسیدگی بهتر به شرایط پوست کمک کند.

ادامه مطلب
چگونه می توانیم پوست دستمان را روشن تر کنیم ؟
داشتن دست و پاهای سفید برای بعضی ها به اندازه داشت پوست و گردن شفاف مهم هست. در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار گرفتن باعث میشه لکه ها و خالهای کوچک روی پوست دست و پامون پدیدار بشه و با مرور زمان پوست این نواحی تغییر رنگ پیدا کنه. لازم نیست که حتما حمام آفتاب گرفته باشید، همین بیرون رفتن های روزمره هم کار خودشون رو انجام میدن و میتونیم تفاوت رنگ رو روی دستهامون احساس کنیم.شیر خام (غیر پاستوریزه) برای س
على بن ابى رافع مى گوید:
من نگهبان خزینه بیت المال حضرت على بن ابى طالب (علیه السلام ) بودم .
در میان بیت المال گردن بند مروارید گران قیمتى وجود داشت که در جنگ بصره
به غنیمت گرفته شده بود. دختر امیرالمؤمنین کسى را نزد من فرستاد و پیغام
داد که شنیده ام در بیت المال گردن بند مرواریدى هست . من میل دارم آن را
به عنوان امانت ، چند روزى به من بدهى تا در روز عید قربان خود را با آن
آرایش دهم و پس از آن بازگردانم . من پیغام دادم به صورت مضمونه (که در
صورت ت
 
خاصیت لایه برداری
دشمن یک پوست زیبا، سلولهای قدیمی و مرده است که ممکن است باعث سوزش و خارش آن شود.  عسل طبیعی همچنین یک لایه بردار قویاست، به این معنی که با استفاده از آن روی صورت پوست خشک و تیره را از بین میبرد و سلول های جدید جایگزین آن میکند که در این صورت پوست لطیف و شفاف خواهد شد.
 
چگونه از چوب مسواک استفاده کنیم؟:
ابتدا چوب مسواک را که از بسته بیرون آورید
با دندانهای جلویی یا با چاقو به اندازه یک سانت پوست چوب مسواک را بکنید.
قسمت بدون پوست را با دندانهای آسیا فشار دهید و چوب را بچرخانید تا چوب به شکل برس درآید.
سپس دندانها را با آن مسواک بزنید.
دقت داشته باشید که پشت دندانها را نیز با چوب مسواک می توان مسواک زد.(البته با کمی تمرین)
پس
از استفاده قسمت های برس شده را با چاقو، قیچی یا کاتر … برش دهید و چوب
را در جای خشک و تم
همه افراد به خصوص خانم ها دوست دارند که پوست صاف و براق ی داشته باشند. اگر چه محصولات زیادی برای زیبایی پوست در بازار وجود دارد، با این حال بسیاری از آنها فقط به درمان سطح پوست پرداخته و همچنین حاوی مواد شیمیایی هستند که برای پوست مضر می باشد.
بنابراین، استفاده از محصولات گیاهی هم می تواند نتیجه بهتری را به ارمغان آورد و هم حتی می توان برخی از آنها را به راحتی در خانه تهیه کرد.
۱۴ماسک برای براق شدن پوست صورت 

ادامه مطلب
روش های جلوگیری از افتادگی صورت و غبغب
وجود غبغب در زیر چانه منظره‌ای نیست که کسی آن را دوست داشته باشد. خوشبختانه تمرینات ورزشی ساده‌ای برای از بین بردن غبغب و کاهش چربی در زیر چانه، گلو و گردن وجود دارد که  قصد داریم در این مطلب آنها را بررسی کنیم:
غبغب چیست؟
غبغب
برجستگی یا آویزانی زیر چانه است که در اثر افتادگی عضلات و پوست صورت و
گردن صورت می‌گیرد و ممکن است به صورت مادرزادی در فرد وجود داشته باشد یا
در اثر چاقی فرد چربی زیر چانه جمع ش
کرم پاک کننده
(شیر پاک کن) لوسیونی لطیف و ملایم برای پاکسازی پوست بسیار مناسب برای پاک کردن آرایش حاوی ویتامین ث ضد حساسیت.
Aloe Cleanser
پاک کننده آلوئه از مواد ضد حساسیت تشکیل شده است تا لوسیونی سبک، غیر چرب و ضد حساسیت در اختیار شما قرار دهد که رطوبت و پی هاش پوست را متعادل نگه می دارد. این لوسیون به سرعت، آرایش و آلودگی های پوست را پاک می کند. این محصول را به عنوان اولین لوسیون پاک کننده مورد استفاده قرار دهید، یا حتی می توانید آن را به صورت روزان
 
عدم ارتباط انگشتانِ دست با پوست صورت، به معنی از دست دادن قدرتمندترین و موثرترین ابزار مراقبت از پوست‌مان است...هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزینِ انرژی‌ای باشد که توسط انگشتان دست ما به پوست صورت منتقل می‌شودتوصیه می‌کنم شما هم به طرفداران ماساژ ملایم صورت با دست بپیوندید تا تاثیرات انرژی فوق‌العاده و ذهن مثبت را روی پوست‌ِتان تجربه کنید... ماساژ صورت با روغن‌های خاص گیاهی یا لوسیون‌های عمل‌آوری شده با تکنیک‌های بسیار کارامد به افزایش
برخی از افراد از نعمت داشتن پوستی سالم و صاف برخوردارند اما برای بقیه ما این گونه نیست. اگر شما یکی از میلیون ها فردی هستید که از مشکلات پوست رنج می برند، قطعا حس ناامیدی ناشی از آن را درک می کنید. شما خواه آکنه و روزاسه دارید یا پوست خشک و چرب یا هر یک از سایر مشکلات بی شمار سلامت پوست، ما درک می کنیم و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.
سلامت پوست ما بسیار مهم است، آن هم نه فقط به دلایل زیبایی. آیا می دانستید که پوست در واقع یک عضو است؟ در حقیقت، آن
خواص روغن آفتابگردان برای پوست !
 
غیر comedogenic
آنتی اکسیدان ها
محافظ
التیام زخم
چگونه
اشکالاتی
منابع نفتی
روغن آفتابگردان حاوی چندین ترکیب است که فوایدی برای پوست دارد. آنها شامل موارد زیر هستند:
اسید اولئیکویتامین Eکنجداسید لینولئیکغیر comedogenicروغن آفتابگردان یک روغن حامل غیر comedogenic است که بسیار جاذب است و منافذ مسدود نخواهد شد. برای اکثر افراد غیر تحریک کننده است و می تواند در انواع پوست از جمله خشکی ، طبیعی ، روغنی و مستعد آکنه استفاده شود.
راهکار های جوان نگه داشتن پوست گردن
>> جوان نگه داشتن پوست گردن
بدون شک اکثر افراد جامعه چنین تصور می کنند که زیبایی و جوانی را فقط در صورت باید مشاهده کرد و این در حالیست که نقش سایر اعضای بدن را نباید فراموش کرد. گردن اندامی است که صاف و بی نقص بودن پوست آن در زیبایی نقش مهمی ایفا می کند. راهکار های جوان نگه داشتن پوست گردن از افتادگی و چروک شدن آن جلوگیری می کند و موجب جذابیت بیشتر خواهد شد.
  گردن اندامی است که زیاد جلوی چشم است و همزمان ب
تنها کثیف بودن پوست منجر به بروز آکنه و جوش نمی شود، بلکه بسیاری از انواع لکه ها و جوش های پوستی به دلیل شستشوی زیاد پوست به وجود می آیند، زیرا شستشوی زیاد سبب تحریک پوست می شود. مواد شوینده پوست، مثلا صابون ها، حاوی مواد شیمیایی هستند که تماس بیش از اندازه این مواد با پوست منجربه کاهش سلامت پوست و در نتیجه بروز لکه ها و جوش های پوستی می شود.
می توان مناطق مستعد بروز جوش های پوستی را با یک پاک کننده‌ی ملایم و آب گرم، روزی دو بار شست تا تحریک پوس
 
چیست؟
در میکرودرم ابریژن پوست، یک لایه از پوست شما سمباده کشیده می شود و به جای آن یک لایه پوست تازه جایگزین می شود. این سمباده کشیدن با کریستالهایی ظریف انجام میشود که بر روی پوست اسپری می شود. این کار بهترین روش برای مشکلاتی از جمله کدر شدن پوست، تیرگی پوست، لکه های قهوه ای، و لکه های ناشی از افزایش سن است.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
این میوه زرد، کشیده و طویل که در تمام سال در دسترس است، در واقع یک ابرغذا برای پوست می باشد چون ویتامین B6 و B12 فراهم می کند و یک سیستم دفاعی عالی در برابر چین و چروک ها، خطوط ریز و پوست شل می سازد. موز می تواند برای افزایش زیبایی و همچنین تغذیه پوست مورد استفاده قرار گیرد. آن به آسانی با هر نوع پوستی می آمیزد. حتی پوست حساس نیز با این میوه دچار هیچ مشکلی نمی شود.
موز سرشار از آنتی اکسیدان ها و فیتوکمیکال هاست که پوست خشن و پیر را ترمیم می کنند. این
سلام دوستان
من یه دختر 22 ساله هستم، من یه مشکل پوستی دارم، پوست من گندمی و صافه، ولی پشت گردن من به شدت سیاهه، هر کاری کردم این سیاهی از بین نمیره، دکتر پوست میگه این بیماری آکانتوزیس نیگریکانس هست و درمان خاصی نداره، بیشتر در افراد چاق و دیابتی بروز داره، البته من چاق نیستم و قند من هم هفته پیش ناشتا 81 بود که نرماله.
پدر و مادر من چنین مشکل پوستی ای رو ندارن، برادر من هم نداره، ولی پدر من مبتلا به دیابت هست،  قندش حدود 180 است حالا دکتر میگه احت
بهترین مرطوب کننده ها برای پوست خشک
بررسی اجمالی :
مرطوب کننده های با کیفیت می توانند به تسکین و ترمیم پوست خشک ، خارش دار و تحریک شده کمک کنند. اما با وجود بسیاری از مرطوب کننده های موجود در بازار ، چگونه می توان یکی از آنها را پیدا کرد که برای شما مفید باشد؟ این موضوع معمولاً به یک موضوع ترجیح شخصی می رسد. شما ممکن است انتخاب کنید که تعداد کمی در دست داشته باشید تا متناسب با نیازهای مختلف شما باشد. خواندن 10 مورد از بهترین مرطوب کننده های پوست
آر اف فرکشنال سوزنی چیست ؟
آر اف فرکشنال (microneedle fractional RF) یک روش جوانسازی به روز در دنیاست. این روش همانگونه که از نامش پیداست از امواج رادیویی استفاده می کند. آراف فرکشنال با حروف اختصاری MRF نیز شناخته می شود. روش عمل در آر اف فرکشنال به این صورت است که سوزن های بسیار ریزی در پوست وارد می شود. در بین سوزن های وارد شده به پوست امواج رادیویی تبادل می شود. تبادل اموج در باعث ایجاد گرما در قسمت درم پوست می شود. در نتیجه این عمل کلاژن سازی اتفاق می افت
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
سلام دوستای گلم
امروز یک ماسک روشن کننده عالی براتون آوردم
طرز تهیه:
2قاشق غذا خوری آرد برنج،یک چهارم قاشق غذا خوری زردچوبه و 2 قاشق غذا خوری شیر را باهم ترکیب کنید
صورتتان را تمیز کنید و سپس با انگشتای تمیز این ماسک را روی صورت و گردن خود اعمال کنید
و بعد از 15الی 20دقیقه با آب سرد بشویید.
این درمان را 1الی 2 بار در هفته انجام بدید.
چگونه باسن بزرگ و زیبا داشته باشیم
چگونه باسنی بزرگ و خوش فرم داشته باشیم
چگونه باسنی بزرگ و برزیلی داشته باشیم
چگونه باسنی بزرگ و برجسته داشته باشیم
 چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم
مرتبط: برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد
 
 
 
آنچه که باید در مورد کرم دست و صورت شون گیاهی باعصاره بادام حجم 150میلی لیتر بدانیم
همانطور که می دانید برای داشتن پوست سالم و درخشان در طول زندگیتان نیازمند یک سری مراقبت های همیشگی هستید که استفاده روزانه و مکرر از یک کرم مرطوب کننده که سازگار با پوست شما باشد حرف اول را خواهد زد.
و اما با نگاهی به کرم دست و صورت شون گیاهی باعصاره بادام حجم 150میلی لیتر می توان گفت عصاره بادام موجود در این کرم یکی از عوامل موثر در نرم نگه داشتن پوست است که به
سرطان پوست چیست؟
سرطان پوست چیست؟
سرطان پوست رشد بی رویه سلولهای سرطانی در پوست است. در صورت عدم درمان ، با انواع خاصی از سرطان پوست ، این سلولها می توانند در اندامها و بافتهای دیگر مانند غدد لنفاوی و استخوان گسترش پیدا کنند. به گزارش بنیاد سرطان پوست ، سرطان پوست شایعترین سرطان در ایالات متحده است و در طول زندگی 1 تا 5 آمریکایی آن را مبتلا می کند.
چگونه پوست شما کار می کندپوست شما به عنوان مانعی برای محافظت از بدن در برابر مواردی مانند از بین
سرطان پوست چیست؟
 
سرطان پوست چیست؟سرطان پوست رشد بی رویه سلولهای سرطانی در پوست است. در صورت عدم درمان ، با انواع خاصی از سرطان پوست ، این سلولها می توانند در اندامها و بافتهای دیگر مانند غدد لنفاوی و استخوان گسترش پیدا کنند. به گزارش بنیاد سرطان پوست ، سرطان پوست شایعترین سرطان در ایالات متحده است و در طول زندگی 1 تا 5 آمریکایی آن را مبتلا می کند.
چگونه پوست شما کار می کندپوست شما به عنوان مانعی برای محافظت از بدن در برابر مواردی مانند از بین
بخش اعظمی از افراد برای خوبتر کردن کیفیت پوست رخ و یک پارچه و زیباتر نشان دادن آن و یا این که پوشاندن عیوب احتمالی پوست صورتشان از پنکیک به‌جای کرم پودر به کارگیری می‌کنند . به کارگیری از پنکیک به‌تیتر زیر ساز آرایش و بهترین مارک پنکیک پیرایش ولی بیش تر در اشخاص با پوست‌های چرب ترویج دارد . چراکه پنکیک به خاطر و حافظه جور بافت خویش برق پوست را گرفته و بازدارنده از مشخص و معین شدن چربی و برق پوست میشود .
بهترین مارک پنکیککرم پودر فشرده (پنکیک
1-علایم دیسک کمر
داشتن درد : مهم ترین علامت دیسک گردن درد است. این درد معمولا در پشت گردن، پشت سر و پشت هر دو کتف حس می شود. این درد به صورت تیر کشنده به بازو، شانه، دست و ساعد انتشار پیدا می کند.
اختلالات حسی: اختلالات حسی بستگی به اینکه کدام یک از ریشه های عصبی در گردن تحت فشار قرار بگیرد اختلال ایجاد می کند و ممکن است قسمت های متفاوتی از دست و اندام فوقانی را دچار خواب رفتگی، کاهش حس و گز گز کردن شود.
اختلالات حرکتی: یکی دیگر از علائم دیسک گردن 
آغوش ام اس چگونه دردی است؟
شما ممکن است این درد را در زیر قفسه سینه خود و یا در هر نقطه بین گردن و کمر خود احساس کنید. آغوشMS می تواند کسل کننده و دردناک، تیز، یا سوزشی باشد و معمولا از چند ثانیه تا چند ساعت و در موارد نادر، چند روز طول می کشد.
آغوش در حالیکه می تواند منبع آرامش و امنیت باشد وقتهایی هم می تواند ناشی از رنج و درد باشد و “آغوش ms” این منظور را بیان می کند.
اگر شما مبتلا به بیماری MS باشید ممکن است یک گروه از درد را در اطراف نیم تنه خود ا
مزوتراپی صورت چه فوایدی دارد








مزوتراپی صورت
مزوتراپی
- مزوتراپی یک روش درمانی جدید می‌باشد. در این روش دارو در قسمتهای مختلف
پوست تزریق می‌شود. در واقع دارو به بجای اینکه از راه دهان خورده شود،
مستقیماً به داخل پوست تزریق می‌شود.  تزریقهای متعدد توسط دستگاه مزوتراپی
در فواصل منظم در پوست صورت میگرد. در حال حاضر از این روش برای درمان
موارد زیر استفاده می‌شود:
ادامه مطلب
گردن درد طیف بسیار وسیعی دارد به طوریکه می تواند خیلی کم باشد که به راحتی قابل تحمل بوده و بتوان آن را نادیده گرفت اما گاهی هم می تواند آن قدر شدید باشد که حتی خواب شما را مختل سازد. در مواردی که گردن درد بسیار شدید(حاد) باشد، می توان از فیزیوتراپی گردن بهره برد که شامل استراحت ، درمان های ضد درد و ضد التهاب ( استفاده از مدالیته های الکتروتراپی)، استفاده از سرما و گرما برای کاهش درد و اسپاسم ، تکنیک های دستی  برای کاهش درد و برطرف کردن اسپاسم عض
ویتامین Cموجود در لیموترش، جذب آهن از منابع گیاهی ازجمله غلات، حبوبات و سبزیجات را افزایش می دهد.
ویتامین C, ویتامین E و سلنیوم به محافظت از پوست دربرابر آسیب های آفتاب به پوست و سرطان پوست کمک می نماید و حتی ممکن است، بعضی از رنگ رفتگی ها و چروک های پوستی را درمان نمایند. این آنتی اکسیدان ها با افزایش سرعت سیستم بازسازی پوست و با مهار آسیب های بیشتر به زیبایی پوست کمک می نمایند.
توصیه مهم سلامتی به کارمندان پشت میز نشین
به منظور خم شدن کمتر گرد
چرا و چگونه از ماسک صورت استفاده کنیم؟
 
  
ماسک صورت و تاثیر مثبت ماسک صورت بر شادابی پوست
 
استفاده از ماسک صورت قوانین خود را دارد. اگر ماسکهای صورت را بصورت صحیح مصرف نکنید، اثربخشی خاصی از آن نخواهید دید. در این مطلب روش مصرف صحیح ماسک صورت را به شما میگوییم.
استفاده از ماسک صورت در برنامه های حرفه ای مراقبت از پوست صورت، بعد از این مراحل قرار می گیرد؛ 
- پاکسازی. 
ادامه مطلب
چسب زدن بینی بعد از عمل به خصوص می تواند برای افرادی که ضخامت پوستشان زیاد یا متوسط است، مفید باشد. بیمارانی که پوست اینچنینی دارند، کمی بیش از حد معمول طول می کشد تا پوست بینی شان بعد از جراحی منقبض و جمع شود. بعلاوه، پوست آنها بیشتر از بقیه مستعد تشکیل بافت زخم بین ساختار غضروفی / استخوانی و پوست است. اگر قبل از جمع شدن کامل پوست، بافت زخم در زیر پوست تشکیل شود، از منقبض و کوچک شدن آن جلوگیری خواهد کرد.
تاثیر پوست بینی در جراحی
ادامه مطلب
یه مدت بود ...
سر اینکه پوستم کاملا تحت درمان بود ...جوش روی صورتم زیاد بود ...و پوسته پوسته شدید شده بود ...
خلاصه از اونجایی که استفاده از لوازم آرایشی کاملا ممنوع بود ...و مهمانی های زیادی در پیش ...
من همونطور تو مهمونیا شرکت میکردم ...
هر کسی که منو میدید میگفت وای چقد پوستت افتضاحه ...گلاب مصرف نمیکنی؟یا وای چرا این شکلی شدی؟خیار رنده نمیکنی رو صورتت؟یا یا خدا تو عسل بزن ببین چه چقد از این نکبت میای بیرون...
منم اصلا نمیگفتم تحت درمانم...اونام میگفت
اگر قصد دارید که پوست خودتون رو داخل منزل روشن کنید این مطلب رو بخونید چون می تونید چند ماسک روشن کننده پوست صورت در خانه تهیه کنید
 
بعضی وقتها احساس می‌کنیم پوستمان تیره و کدر شده ،آن هم نه با نور خورشید و یا خستگی بلکه به حالت جرمی که بر روی پوست سنگینی می کند. زمانی که چنین احساسی نسبت به پوست خود پیدا می کنیم بهتر است از ماسکهایی  که حالت چسبندگی بیشتری داشته واین جرم ها را جذب خود کرده و لایه ای از روی پوست بر می‌دارد استفاده کنیم و شفاف

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها