نتایج جستجو برای عبارت :

نمرات میان ترم

با سلام
نمرات درس پردازش سیگنالهای دیجیتال به صورت موقت ثبت شده اند و نمرات نهایی مقداری از این نمرات بالاترند.
چون مهلت آموزش امروز به پایان می رسید نمرات خام بدون در نظر گرفتن پروژه ثبت گردیده اند و با ارسال پروژه، نهایی خواهند شد.
موفق باشید
باز خدا اموات ایشون رو غریق نور و رحمت بفرماید که هیچ جا از دایره‌ی ادب پا رو فراتر نگذاشته، دانشجو دارم قبل از اعلام نمرات فقط در حد پرستش، تملق نمیگه، غیر از پرستش همه چی میگه، اونوخ بعد از اعلام نمرات، فحش میده ها، از اون فحشا!!!! خب بنده‌ی خدا دَرسِت رو بخون، مثل خیلیای دیگه، لازم نیست نه احترام بیش از حد کنی و نه فحش بدی. 
ترجمه ریز نمرات 
صدور ریز نمرات در مرماکز آموزشی و دانشگاهی قابل انجام است , مراحل تایید زیر نمرات دانشگاهی حدودا کمتر از یک روز کاری زمان خواهد بود , , متولی این امر در دانشگاه های معمولا معاونت آموزشی بوده که قابلیت تائید صدور ریز نمرات را خواهند داشت .
دانشجویان محترم میتوانند برای دریافت ریز نمرات به سایت دانشگاه خود مراجعه نمایند و یا به صورت حضوری اقدام به دریافت ریز نمرات کنند .
صدور ریز نمرات طبق آئین نامه مصوب دانشجویی و دانشگاهی دا
به اطلاع دانشجویان گرامی درس حسابداری پیشرفته ۱ می رساند که نمرات امروز نهم تیر اعلام می گردد. جهت اطلاع رتبه اول تا سوم نمرات این درس به شرح زیر است:
رتبه اول خانم فریده بهمنی۱۸/۵
رتبه دوم خانم سارا مفاخری ۱۷/۵
رتبه سوم مشترک خانم ها حدیث رستگاری،اوین رضایی،سارا فیروزی و پرستو رحمانی۱۷
دریافت لیست نمرات و ثبت نمرات پودمان‌ها
فایل راهنمای "دریافت لیست نمرات و ثبت نمرات پودمان ها" در سامانه سناد آماده شده در واحد پشتیبانی پرتال خبری سناد، برای راهنمایی کار با سامانه سناد جهت "ثبت نمرات پودمان" ویژه مدارس " فنی حرفه ای  " مورد استفاده قرار می گیرد.

دریافت لیست نمرات و ثبت نمرات پودمان‌ها با افزودن این لینک به "مدارس فنی حرفه ای" امکان ثبت نمرات دروس پودمانی در اینمدارس فراهم می گردد .این فرایند طی دو مرحله، مرحله اول توسط هن
کتاب باید كسی از میان ما به كشتن كتاب برخیزدشاعر: فرهاد وفایی

چشم هایششروع ویرانیو من آن دورترین شهر زیر آوارمکه هیچ ، هیچ ، هیچامیدِ نجاتم نیست
برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:@nashreshani1
همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 
http://www.nashreshani.com
- نمرات درس آنتن و الکترومغناطیس ثبت نهایی در سامانه شد.
-تمامی تمرینات ارسالی توسط دانشجویان در ایمیل و تلگرام لحاظ شد حتی تمرینهایی که بنا بود پذیرفته نشود.
-نمرات با ارفاق حداکثر اعمال شده است.
-پروژه های درس آنتن اعمال شده است.
موفق باشید.
با سلام و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت دهه کرامت؛ فایل ریز نمرات نیمسال دوم98-97 بارگزاری شد!

نمرات نیمسال دوم 98-97در صورت داشتن هر گونه اعتراض اعم از نمره برگه، مباحثه، نمرات هفتگی و نمره نهایی تا پنجشنبه 20تیرماه1398فرصت دارید فقط از طریق سامانه پیامکی مدرسه به شماره 30002251000014 نام و نام خانوادگی، عنوان درس و مورد اعتراض را ارسال نمایید.بدیهی است به اعتراضات پس از این تاریخ، رسیدگی نخواهد شد.
تذکر: رمز فایل نمرات، همان رمزی است که برای شما پیامک شد
با سلام و احترام
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند نمرات درس سیستم عامل 2  در سامانه آموزش دانشگاه بارگذاری شده است، جهت اطلاع از نمره آزمون به پروفایل آموزشی خود مراجعه نمایید.
توجه:
1- دانشجویان می توانند هر گونه اعتراض نسبت به نمره خود را تا روز پنجشنبه مورخ (1398/10/19) ساعت 24:00 با ذکر مشخصات کامل خود و دلیل اعتراض  و عنوان اعتراض به نمره- نام و نام خانوادگی دانشجو  به آدرس ایمیل کلاس ارسال نمایند.
2- نمرات در نهایت ارفاق محاسبه شده اند و در صو
 
با سلام خدمت دانشجویان عزیز.
متاسفانه عملکرد دانشجویان در برگه ضعیف بود. با توجه به پایین بودن نمرات، نمره میان ترم به همه دانشجویان نمره ماکسیمم (بیشینه) 4 داده شد. به این ترتیب خیلی از دانشجویان به مرز گذراندن درس وارد شدند. نمره تمرین را آقای جعفری به من دادند که از دو نمره حساب شد. پایان ترم از 14 نمره بود که به این ترتیب نمرات بالای 6 موفق به گذراندن درس شدند. نمرات پایان ترم که پایین تر از شش هستند، بسیار ضعیف هستند که عملاً باید درس را بیف
این نمرات، نمرات خام برگه است. هر کس به نمره خود اعتراض دارد می تواند با ایمیل درخواست اوردن برگه خود را داشته باشد تا   در روز 5 بهمن ساعت 9 دفاع درس پایگاه داده ها برایش اورده شود. نمرات از هشت تا ده ، در صورت تحویل پروژه بالاتر از متوسط درس را خواهند گذراند و نمره های زیر هشت باید درس را تجدید نمایند.
 
نمرات بر روی نمودار رفته و به همه به طور مساوی ارفاق خواهد شد به همین علت هر گونه درخواست نمره و ارفاق به صورت فوری باعث کم شدن دو نمره از نمره
با سلام و احترام
ضمن آرزوی موفقیت برای تمام دانشجویان محترم در امتحانات نیمسال اول 98-99 به اطلاع میرساند نمرات آزمون نهایی درس طراحی صفحات وب در سامانه آموزش دانشگاه بارگذاری شده است، جهت اطلاع از نمره آزمون به پروفایل آموزشی خود مراجعه نمایید.
توجه:
1- دانشجویان می توانند هر گونه اعتراض نسبت به نمره خود را تا روز پنجشنبه مورخ (1398/10/12) ساعت 24:00 با ذکر مشخصات کامل خود و دلیل اعتراض  و عنوان اعتراض به نمره- نام و نام خانوادگی دانشجو  به آدرس ایم
نمرات تکالیف و پیگیری آموزشهاتا تاریخ 25 اسفند که پایان آموزش در سال  98 میباشد در زبانه های بالا مربوط به هر کلاس مشخص شده است چنانچه به وضعیت نمره اعتراض دارید و تمرین فرستاده اید و یا در کلاسهای مجازی فعال بوده اید از طریق نظرات مستقیما به خود من  یا  از راه کانال به ادمینها اطلاع دهید تا بررسی شود
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
اعلام نمرات مستمر و پایان ترم ، حل نمونه سوال از زوایای مثلث
ساماندهی و تکمیل دفاتر و جزوه ها و کتاب

دوم
سبک زندگی
تدریس بخش3 و شیوه های رفتاری
حل صفحه 63 تا 68

سوم
شیمی
اعلام نمرات 20 کلاس ، توضیح درباره مسابقات ازمایشگاه ، پیشرفت تحصیلی و نحوه تایین نمرات پایانی
حل نمونه سوال برای ازمون پیشرفت تحصیلی

چهارم
فارسی
تدریش درس 8 و توضیح درباره افعال اسنادی ، اعلام نمرات پ
سلام
برای مشاهده‎ی ریز نمرات کلیک کنید.
بارم:
امتحان عملی: 1؛ کوئیز: 3، حل تمرین: 3
میانترم و پایانترم به دو طریق محاسبه شده است و هر کدام بیشتر بود لحاظ شده است:
میانترم: 3، پایانترم: 10
میانترم: 6، پایانترم: 7
سقف حل تمرین بر اساس نمره برگه (میانترم + پایانترم) تعیین شده است.
تاکید رسول خدا صلی الله علیه و آله بر خلافت امیر المومنین پس از خود (به روایت اهل تسنن)
ابن ابی عاصم شیبانی از علمای اهل تسنن روایت کرده است:
۱۱۸۸- ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّی، حَدَّثَنَا یَحْیَی بْنُ حَمَّادٍ، عَنْ أَبِی عَوَانَةَ، عَنْ یَحْیَی بْنِ سُلَیْمٍ أَبِی بَلْجٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَیْمُونٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم لِعَلِیٍّ: " أَنْتَ مِنِّی بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُوسَی، إِ
سیستم اکسپرس اینتری کانادا معیارهای متعددی را در نظر می‌گیرد تا نمره‌ی متقاضی را مشخص کند. هر یک از معیارها، نمره خاصی دارد. نمرات اکسپرس اینتری کانادا به دو دسته‌ی نمرات اصلی و نمرات اضافی تقسیم می‌شود. اجازه دهید معیارهای هر دسته به همراه نمره‌ای که برای هر معیار در سیستم اکسپرس اینتری کانادا در نظر گرفته می‌شود را با هم مرور کنیم.لازم به ذکر است که ریز نمراتِ افراد مجرد و متاهل با هم تفاوت دارد، هرچند حداکثر نمرات هر دو گروه مجرد و مت
1- آمار: کار آماری پرتو : بررسی فرض هر چه تمایز در نمرات ارزیابی عملکرد بیشتر باشد رضایت از مدیریت عملکرد هم بیشتر می شود. از روی محاسبه کوواریانس که حدود 0.4 شده بود. میانگین انحراف معیار هر بخش (میانگین میانگین نمرات 12 ماهه پرسنل) محاسبه شده و با رضایت از آیتم مدیریت عملکرد، همبستگی آن سنجیده شده است.
نمرات پایانی شما در سایت واردشده است. با توجه به اینکه در روال کاری ما تغییر نمره بسیار بندرت صورت میگیرد به همین دلیل در تصحیح و نمره گذاری نهایت دقت انجام شده است. با  اینحال  توصیه میشود در مهلت مقرر در صورتی که اعتراض دارید اعتراض خود را ثبت کنید. مواردی که در اعتراض شما بررسی میشود شامل سه مورد است
1. نمره ورقه
2. نمره آزمون کلاسی
3. نمره ترجمه متن
قولنج‏:(Colitis) واژه یونانى، تازى شده آماس سخت روده بزرگ یا درد و دل‏پیچه‏ى روده‏اى است سپس واژه همگانى شده و بر هر درد دل‏پیچه‏اى آدمیان و یا از آماس آپاندیس یا روده‏ى كور یا آماس سخت كلیه و یا جز آن آمده است. پزشكان كهن نتوانستند میان آنها تفاوتى بگذارند، [...]
این نوشته قولنج چیست تعریف و تحقیق در این باب برای اولین بار ظاهر می شود در Wpesharat & پرتال جامع علوم صوتی اشارت.
با سلام
قابل توجه کلیه دانشجویانی که با اینجانب درس داشتند، کلیه نمرات در سایت دانشگاه ثبت و تایید نهایی شده است و غیر قابل تغییر می‌باشند.
دانشجویانی که نسبت به نمرات ثبت شده اعتراضی دارند، قبل از روز 5 بهمن به دانشگاه محل تحصیل جهت رویت اوراق امتحانی مراجعه کنند تا نمره ی واقعی توسط آموزش دانشگاه ثبت شود.
موفق باشید. 
با سلام
نمرات شما تا به امروز بدون در نظر گرفتن نمره امتحان پایانی محاسبه گردیده است.
برای مشاهده ی ریز نمرات می توانید فایل های زیر را دانلود کنید.
توجه فرمایید که در صورت بهتر شدن نمره ی امتحان پایانی امکان تجدید نظر در نمرات وجود دارد.
برای هریک از افراد بدترین نمره کوییز نیز حذف شده است. ( به هر کوییز یک نمره تعلق گرفته است. )
نمره ی حضور غیاب کلاس استاد و کلاس حل تمرین و نمرات مثبت حل تمرین نیز لحاظ شده است.
 
دانلود نمرات حل تمرین ( کلیک کنید
این نمرات ، نمرات خام برگه های درس پایگاه داده ها است. کسانی که از هشت تا ده شده اند با اوردن پروژه بالاتر از حد متوسط می توانند درس را بگذرانند. نمره های کمتر از 8 قابلیت گذراندن درس را ندارند ولی می توانند پروژه را انجام داده و دفاع نمایند تا در نیمسال بعدی نیاز به انجام پروژه نداشته باشند و نمره همین نیمسال برای انها لحاظ شود. نمره ها از بیست است و  بعد از ضرب شدن در عدد 14 بر بیست تقسیم می شود (بارم 14 نمره برگه) و پروژه (6 + 1)هفت نمره دارد که با نم
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
زبان
تدریس تا صفحه 25
نوشتن 20 کلمه برای سه حرف g و s و u ، حل lesson 4 ورک بوک ، حل صفحه 26 و 27 کتاب text

دوم
فارسی
تدریس کتای تکمیلی تا صفحه 51 و امتحان از 4 درس اول
حل سوال 1 صفحه 49 ، کتاب انشا بیاورید

سوم
زیست
تدریس درس 13 و اعلام نمرات
امادگی برای جلسه بعد

چهارم
قران
حل صفحه 66 و 69 ، اعلام نمرات
حل صفحات 67 و 70 (انس با قران) ، پرسش از قرائت
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
فیزیک
تدریس درس 8 تکمیلی و اعلان نمرات برگه
حل سوالات فرستاده شده در گروه برای ازمون پیشرفت تحصیلی

دوم
عربی
تدریس بخش اول درس 5 و اعلام نمرات برگه
امادگی برای پرسش دروس

سوم
ریاضی
حل تمرین از زوایای مثلث
حل سوالات 18.17.16.12.11.10 صفحه 55 و 56 تکمیلی در دفتر

چهارم
هنر
تدریس هنر های اوایی
از فصل هنر های اوایی : رنگ و ملودی و ریتم امتحان کتی برای دو جلسه بعد
ترجمه رسمی کارنامه تحصیلی 
کارنامه تحصیلی به صورت جدا شامل کل نمراتی است که در انتهای سال تحصیلی چه در بین دانش آموزان و چه در بین دانشجویان دانشگاه مرسوم است , کارنامه تحصیلی به نوعی همان زیر نمرات است که مجموع به همراه میانگین کل نمرات در آن درج شده و برای متقاضی صادر می شود .
اما در مدارک تحصیلی و کارنامه کاملا دو مقوله جدا از هم دارد در کارنامه تحصیلی تمامی نمرات درج میگردد اما در مدرک تحصیلی یک مدرک به عنوان گواهینامه پایان سال که تنها م
وقتی اولین تریلر فیلم سونیک خارپشت منتشر شد به خاطر ظاهری که سونیک داشت طرفدارانش به شدت عصبانی شدند به شکلی که در تمامی شبکه های اجتماعی نظرات منفی بود و نظرسنجی تریلر فیلم نمرات منفی بیشتری نسبت به نمرات مثبت داشت.
ادامه مطلب
1- آمار: کار آماری پرتو : بررسی فرض هر چه تمایز در نمرات ارزیابی عملکرد بیشتر باشد رضایت از مدیریت عملکرد هم بیشتر می شود. از روی محاسبه کوواریانس که حدود 0.4 شده بود. میانگین انحراف معیار هر بخش (میانگین میانگین نمرات 12 ماهه پرسنل) محاسبه شده و با رضایت از آیتم مدیریت عملکرد، همبستگی آن سنجیده شده است.
2- تسلطی روی حوزه های مالی نداری، هم برای ارزیابی شرکت ها مثل جایزه تعالی این خیلی مهم و بدردبخور است و هم برای حوزه بررسی های بنیادین بورس
نمرات میان ترم محاسبات عددی در جدول زیر آورده شده است:
* نمرات از 6 نمره می‌باشد.

   شماره دانشجویی
   نمره برگه 

9702873
1.75

9703213
2.25

9703433
1.75

9602713
3

9603403
0.5

9704293
2.5

9603873
0.5

9705393
1.5

9706163
1.25

9606463
5.75

9707303
1.75

9707413
1

9707433
1.5

9707453
1.25

9707663
3.5

9707733
0.25

 
الف) نمرات کلاس پنج شنبه 
شماره دانشجویی               نمره
962168596                         3
952279578                         3
962187567                         4
943321636                         4
962108400                         4
972040108                         4
972013472                         4
952154453                         2
 
ب) نمرات کلاس سه شنبه
شماره دانشجویی               نمره
982035005                          2
972239088                          3
982248868                          3
982251566                          4
972
سلام و خداقوت
ضمن تشکر از دوستان بابت اهتمام جدی به گذران دروس و مقرریها
مهلت ارائه نمرات آموزش مجازی و حجم مطالعه شده کتاب انسان ۲۵۰ ساله به سرگروهها تا پایان امشب می باشد. سرگروهها لازم است تا فردا ظهر نمرات را تحویل دهند.
برای هفته سوم لطفا دو درس را از سه درس زیر انتخاب و بگذرانید:
۱. حیات پاکان یک استاد جباری
https://ec.nahad.ir/index.php/course/View/A21WOFZh
۲.سواد رسانه ای
https://ec.nahad.ir/index.php/course/View/BWhSNVFh
۳. معادشناسی حجت الاسلام عالی
https://ec.nahad.ir/index.php/course/View/BGpXNA--
شماره‌ی امسال مجموعه بازی‌های کال آو دیوتی عرضه شده است و به همین
مناسبت هم سایت‌ها و نشریات مختلف حوزه‌ی بازی، نقدها و نمرات خود نسبت به بازی Call of Duty: Modern Warfare
را منتشر کرده‌اند. شماره‌ی امسال کال آو دیوتی با اسم Modern Warfare
عرضه شده، چون سازندگان آن معتقدند که این بازی به اندازه‌ی شماره‌ی چهارم
این مجموعه متفاوت و البته مهم است.
ادامه مطلب
با سلام خدمت همکاران محترم


 
کلیه همکارانی که در روزهای گذشته قادر به دریافت اطلاعات از سناد در سامانه عملیات متوسطه دوم نبودند از امروز این مشکل رفع شده است
 کلیه تغییراتی که در دو هفته قبل در سناد انجام شده بود ولی به دلیل نقص فنی در سناد قابل دریافت نبود از امروز در عملیات متوسطه دوم قابل دریافت می باشد مدارسی که نیازمند دریافت اطلاعات از سناد به عملیات متوسطه دوم اعم از نمرات کارآموزی-تصویر دانش آموزان-نمرات تغییر یافته-نمرات تغییر
دانشجویان گرامی

نمرات نهایی در سیستم گلستان اعلام می شود.
با توجه به ارفاقهای بسیار در تصحیح
برگه، بردن نمرات روی نمودار و همچنین لحاظ کردن فعالیتهای کلاسی، دیگر
نیازی به تحویل پروژه نیست و نمرات اعلام شده نهایی می باشد.


 
تغییرات اعمال شده در سامانه سناد1. امکان نمایش سابقه تحصیلی دانش آموزان داوطلب ازاد، طرح جامع و.. در منوی اصلاح سابقه تحصیلی دانش آموزان2. فعال شدن ثبت نام دی ماه برای مدارس متوسطه دوم و انتخاب واحد های دروس باقی مانده(راهنما در مدارس قرار داده شده است)3. امکان جستجو براساس موارد مورد نیاز در منوی جدول کنترلی کلاس های چند پایه4. امکان ثبت درخواست تغییررشته درون شاخه ای در همه مدارس برای دانش آموزانی که درخواست تکرار پایه داشتند با این شرط که د
اگر قصد شرکت در کنکور سراسری 98 را دارید و معدل و نمرات نهایی  که در سال سومه کسب کرده اید مطلوب نبوده می توانید در ترمیم معدل شرکت نمایید.
اگر دانش آموز پایه پیش دانشگاهی و یا پشت کنکوری 98 در رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی هستید و در نمرات نهایی سال سوم دبیرستان نمرات مطلوبی را کسب نکرده اید و قصد شرکت در ترمیم معدل برای کنکور سراسری 98 را دارید این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید . ما در این پست مشاوره ای به طور کامل در مورد شرایط ثبت نام در
بعد از اینکه فایل ترجمه شده رو نگاه کردم و در نهایت تعجب دیدم که فقط اسم و فامیلم درست نوشته شده؛ برای اقای محترم نوشتم که مردممون به حرام خوری عادت کردن.
توی ریزنمرات ارشدم همه ی نمرات اشتباه وارد شده.
توی دانشنامه به جای her نوشتن his.
یهویی وسط ریز نمرات یه درس اصلا وارد نشده.
ظاهرا بعضی جاها که ترجمه براشون سخت بوده ترجمه نشده.
اسم دانشگام اشتباه نوشته شده.
و هزار تا ایراد ریز و درشت دیگه.
 
دوباره خودم از نو نشستم همه رو درست کردم تا بهشون بگم
نمرات نهایی درس اصول سیستم های مخابراتی اعلام شده است.
نمرات نهایی درس سیگنالها و سیستمها اعلام شده است.
امکان بازبینی برگه ها برای این دو درس روز شنبه 28 دی خواهد بود.
زمان مراجعه دانشجویان درس اصول سیستم های مخابراتی ساعت 11 الی 12:30.
زمان مراجعه دانشجویان درس سیگنالها و سیستمها ساعت 12:30 الی 14.
بیا سعی کنیم واقع بین باشیم. امتحانای نهایی اون قدر ک ممکنه برای همه بی اهمیت باشه برای من نیست‌. من اگ بخام ب اون چیزی ک میخام برسم نیاز دارم ک نمره های دبیرستانم و معدلم خوب باشه... همه هی فاز میدن ک نه و اینا مهم نیست و هواست ب کنکورت باشه! اون ۶۰ درصد قضیه اس! در صورتی ک احتمالا ب نمرات دبیرستانم توجه زیادی بشه! نسبت ب همه نمرات بَد نیست ولی باید  بهتر از اینا باشه... خعلی بهتر!
از اون طرف هم اگ باز هم بخام ب اون چیزی ک میخام برسم نیاز دارم درصدها
هرترم یه استاد پیدا می‌شه که باهم اختلاف نظر داریم و ازهم خوشمون نمیاد قلبا، و من درسشو میخونم که 20 کمتر نشم و می‌نویسم که 20 نوشته باشم ولی نهایتا 14-15 دادن
و اینطوری معدل 19/5من به راحتی میشه18
و مسخره تر اینکه من ریاضیات مهندسی و الکترونیک و مدار و فیزیک های مختلف و فلان و فلان رو از این درس‌های این اساتید نمرات بسیار بالاتر می گرفتم...
 
خب آقای محترم اگر جنبه ی نقد شدن نداری یه سوال اجباری به اسم نقد نذار توی برگه امتحانت
خانم استاد اگر جنبه ی
با توجه به اینکه در چند روز اخیر مدارس استان فرم درصد و میانگین را برای مدارس ارسال کرده اند جهت دسترسی همکاران به این فایل این مطلب ابتدای مطالب وبلاگ قرار می گیرد تا دسترسی همکارانی که به این فایل نیاز دارند راحت تر باشد
یکی از کارهایی که بعد از اعلام نتایج امتحانات از همکاران انتظار می رود تجزیه و تحلیل نمرات و استخراج درصد و میانگین نمرات می باشد اگر سیستم های دانش آموزی وسامانه ها این اطلاعات را در اختیار مدارس قرار ندهند استخراج چنین
نمره GPA چیست و تبدیل نمره و معدل به GPA چگونه صورت می گیرد؟
GPA یا همان Grade Point Average، یک شیوه نمره دهی معتبر و متحدالشکل در سراسر جهان است که در بازۀ 0 تا 4 بوده و شیوه‌ای برای ارزش‌یابی تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌های کشورهای مختلف (از جمله آمریکا، آلمان و کانادا) می باشد. تمامی دانشجویانی که برای اخذ پذیرش اقدام می کنند، باید این نمره در کارنامه خود به همراه داشته باشند.
همانطور که می دانید مبنای نمرات داده شده به دانشجویان در طول تحصیل در کشورمان
شرایط ورود به رشته ریاضی
برای ورود به رشته ی ریاضی باید :
نمره ریاضی 14 و نمره علوم تجربی 13 باشد .
نمرات دروس علوم تجربی و ریاضی در پایه هفتم و هشتم با ضریب یک و نهم با ضریب 3 محاسبه می گردد .
مجموع سه نمره کسب شده در درس ریاضی  و علوم تجربی در پایه های هفتم و هشتم و نهم بدون ضریب در خرداد یا شهریور نباید کمتر از 42 باشد .
مجموع نمرات کسب شده در سال هفتم و هشتم و نهم در دروسی که با رشته ی تجربی مرتبط هستند با درنظر گرفتن ضریب حداقل 252 باشد به عبارت دیگر
بسمه تعالی
قابل توجه دانشجویان محترم درس ریاضی در شیمی
نمرات اولیه میانترم و پایانترم و پاسخ سوالات پابانترم همراه با بارم مربوطه در ادامه آمده است. از نمره کل ، 10 نمره مربوط به پایانترم و 10 نمره مربوط به میانترم می‌باشد. بابت حضور منظم، انجام تکالیف و کوییز مقادیری به این نمره اضافه خواهد شد. در صورت داشتن اعتراض و یا تقاضای رؤیت برگه از طریق آی دی درج شده در  قسمت "تماس با من" تقاضای خود را اعلام فرمایید.    موفق باشید - حیدری
فاطمه درخشان           70      کاربر ICDL
فاطمه مرتمی             95       کاربرICDL
ابوالفضل اسدپور          82       کاربرICDL
مریم سلطانیان          100      ICDL1  
سید عباس حسینی   100      ICDL1   
خدیجه نوری نژاد         75       ICDL1
محسن عباسی         81       ICDL1
ممنون من که خیلی زحمت کشیدی و خیلی درس خوندی و اصلا نخوابیدی تا این دوهفته عالی باشی:) میدونم از شدت نشستن های مداوم کمرت ناقص شده و از نخوابیدن چشمات لوچ و له و لورده شده...
تچکرات من؛) 
با نمرات عالی جز حسن تا الان معدلمان ۱۹ و خورده است ! خدا کند حسن ! مارا نیندازد...! زهرمارمان میشود:/ هم من،هم نمراتم،هم کارنامه ام...!
تفسیر نمرات آزمون 16عاملی کتل فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 13حجم فایل: 30 کیلوبایت قیمت: 19000 تومان 
دانلود پرسشنامه با موضوع تفسیر نمرات آزمون 16عاملی کتل ، 
در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
 
فهرست مطالب : 
 عوامل مرتبه اول آزمون شخصیتی کتل (16) PF
با هوش – کم هوش"  یا "هوش عمومی – نارسایی عقلی
پایداری هیجانی یا نیرومندی
عامل E سلطه، استیلا – اطاعت، تسلیم
عامل سرزندگی- دل مردگی
خلق استوار- خلق نارس و وابست
ادوای خ
" اطلاعیه اعلام نمرات"

از آنجا که جواب سوالات به دقت تصحیح خواهد شد دانشجویان محترم لطفا در پاسخ به سوالات امتحانی دقت لازم را بعمل آورند .

نمره امتحان :                                                18 نمره 

نمره حضور در کلاس و فعالیت کلاسی :        2 نمره

                                                             ------------

جمع کل نمره                                             20 نمره

 (به جواب سوالاتی که ناقص ویا ناخوانا
" اطلاعیه اعلام نمرات"

از آنجا که جواب سوالات به دقت تصحیح خواهد شد دانشجویان محترم لطفا در پاسخ به سوالات امتحانی دقت لازم را بعمل آورند .

نمره امتحان :                                                18 نمره 

نمره حضور در کلاس و فعالیت کلاسی :        2 نمره

                                                             ------------

جمع کل نمره                                             20 نمره

 
(به جواب سوالاتی که ناقص ویا ناخوان
لازم به ذکر است این نمرات مربوط به امتحان پایان ترم (از 20 نمره) و بدون در نظر گرفتن نمره فعالیت های کلاسی است.
البته نمره فعالیت های کلاسی و پروژه فقط به کسانی تعلق میگیرد که در کلاس حضور داشته اند و تمرینها و پروژه را به موقع تحویل داده اند. 
 
 زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ادبیات
امتحان فارسی+ تدریس کتاب تکمیلی درس 8
                           برای فردا کتاب وزارتی و تکمیلی آورده شود

دوم
مطالعات
درس های13توسط دانش آموزان اراه شد
                                 درس 11 توسط دانش آموزان اراه  شود

سوم
زبان
خواندن نمرات آزمون ترم + تدریس صفحات  23 و 24
درس 5 پیش خوانی شود + خرف های Gg , Ss , Uu  20  کلمه نوشته شود + صفحات 26 و 27 کتاب کار نوشته شود

چهارم
زیست
خواندن ن
شرایط ورود به رشته ریاضی
برای ورود به رشته ی ریاضی باید :
نمره ریاضی 14 و نمره علوم تجربی 13 باشد .
نمرات دروس علوم تجربی و ریاضی در پایه هفتم و هشتم با ضریب یک و نهم با ضریب 3 محاسبه می گردد .
مجموع سه نمره کسب شده در درس ریاضی  و علوم تجربی در پایه های هفتم و هشتم و نهم بدون ضریب در خرداد یا شهریور نباید کمتر از 42 باشد .
مجموع نمرات کسب شده در سال هفتم و هشتم و نهم در دروسی که با رشته ی تجربی مرتبط هستند با درنظر گرفتن ضریب حداقل 252 باشد به عبارت دیگر
یک کارنامه با نمرات خوب همیشه حس غرور را در والدین به وجود می‌آورد. این حس کاملاً طبیعی و قابل‌قبول است، اما گاهی در جمع فامیل و آشنایان، والدین کارنامه‌ی فرزندشان را با افتخار به دیگران نشان می‌دهند و از آن‌ها در مورد کارنامه‌ فرزندانشان می‌پرسند. این‌جا دیگر کارنامه ماهیت اصلی خود را از دست می‌دهد و به ابزاری برای فخرفروشی و ارضاء نیاز به جلب‌توجه و برتری‌جویی والدین در میان اقوام و دوستان تبدیل می‌شود و از سوی دیگر، یک کارنامه با
نرم افزار ایجاد کارنامه دانش آموزیهمیار24

سلام؛ در این پست قصد داریم نرم افزاری را معرفی نماییم که جهت ارائه کارنامه دانش آموزی در مدارس متوسطه (دوره اول و دوم) ، طراحی شده است.
مزایا و نقاط قوت برنامه:
- اجرای آسان و محیط کاربرپسند در محیط اکسل (Excell)
- حجم کم و سهولت در انتقال و جابه جایی 
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- امکان استفاده از این برنامه به مدت یک سال تحصیلی
برخی از مهم ترین امکانات برنامه:
- ثبت عنوان دلخواه برای کارنامه(مثل: کار
نحوه ی نمره دهی در آزمون آیلتس چگونه است؟
بعد از اینکه آزمون می دهید شما یک نمره ی کلی دریافت می کنید. این نمره ، یک میانگین از ۴ مهارت شماست. پس برای ۴ مهارت هم یک نمره به شما داده می شود. گاهی به جای نمره به آن ها بند گفته می شود. نمره این ازمون بین ۱تا ۹ است. که ۱ کمترین نمره ی آن و ۹ بالاترین نمره ی آیلتس ایت. نمره ی قبولی در این آزمون وجود ندارد. امابه طور معمول نمره ی ۵ نمره متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی می شود. هرکدام از این نمرات لول های مختلف زبان
این مجموعه پاورپوینت رشته آمار و ریاضی شامل فایل های زیر هست
 

ردیف
 
 
موضوع

اسلاید
 

1
پاورپوینت آمار ایدز  
35

2
پاورپوینت آمار خسارات علف های هرز گندم
29

3
پاورپوینت آموزش ریاضی 2
256

4
پاورپوینت انواع قطعات تولیدی در یک کارگاه یا شرکت
20

5
پاورپوینت بررسی آماری در مورد سطح نمرات میانگین دانش آموران در رشته ی نظری ( ریاضی – تجربی – انسانی )
45

6
پاورپوینت ریاضی پیش دانشگاهی
145

7
پاورپوینت ریاضی عمومی 2
483

8
پاورپوینت عامل های کاهش ازدواج
43
سلام آقای سبحانی.آقای سبحانی فایل خام ورود نمرات برای سازمان فنی حرفه ای رو دارید؟ ((مریم سعیدی فر))
با سلام خدمت همکار محترم
از آرشیو مطالب وبلاگ مطلبی با عنوان((راهنمای دروس مهارتی کاردانش)) که در تاریخ 21 اردیبهشت 98 منتشر شده است را مطالعه فرمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
با سلام و عرض خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات شما استاد ارجمند حناب آقای سبحانی
(( معاون اجرایی از شهر املش استان گیلان ))
اطلاعات کلی
فایلی اکسلی با دو کاربرگ ایجاد کنید و موارد زیر را روی آن اعمال کنید:
در کاربرگ اول نمره درسی برای سه دانش آموز (مشابه جدول زیر ) طراحی کنید ( ما برای یک دانش آموز طراحی کرده ایم)
موارد قالب بندی را باتوجه به تمرین 4 رعایت کنید.
جمع تعداد واحد ها را در سلول C8 به کمک تابعSUM  انجام دهید
نمرات نوبت اول را در واحد مربوط به درس ضرب کنید و در ستونF روبروی هر درس بنویسید.
نمرات نوبت دوم را در واحد مربوط به درس ضرب کنید و در ستون G روبروی هر درس بنویسید.
جمع
همیشه کارنامه مهر و آبان شاهد بدترین نمرات کل سال تحصیلیه:)از من که گذشت ولی گلاب حماسه ای آفریده که اصلا ما هیچ ما نگاهمیگم گلاب واقعا چطور تونستی شش بشی اخه؟‌وی خودش در کارنامه صفر مستقیم داشت ولی خواهرش نمی دانست !( یک بیست داشتم وبعد به صورت تشویقی معلممون  یک صفر هم بهم کادو داد( مدیونین فکر کنین شیطنتی در کار بوده، من بچه شدیدا اروم که نه نا ارومی بودم)، فکر کنین میانگینم تو کارنامه شد ده)کمترین نمره شما چند بود؟؟
با سلام خدمت همکاران محترم
ششمین مطلب با عنوان یادآوری مطالبی بابت این روزهای کاری همکاران منتشر می شود
-------------------------------------------------------------------------------------------
ثبت نام کمیسیون تغییر رشته یازدهم به دوازدهم نظری در سناد فعال شده است و همکاران می توانند اگر چنین تغییر رشته ای داشته اند  در سناد ثبت نام کمیسیون بکنند.
-------------------------------------------------------------------------------------------
با اینکه پیام ورود نمرات کاردانش برای نوبت اول و دوم در سناد اطلاع رسانی شده است و
نماینده کلاس فایل صوتی ای تو در گروه قرار داد، که انگار آموزش و پرورش گفته نمرات مستمر طبق کلاس های آنلاین ارائه میشه و همه باید حضور داشته باشن و..حقیقتش در مخیله‌ ام نمی‌گنجه که چطور معیار نمراتشون رو آزمون و کلاس های مجازی قرار دادن در حالی که خیلی از همکلاسی های خودم حتی گوشی ندارن یا اونایی که دارن و میان هم تقلب میکنن!الان از عصبانیت نمی‌دونم باید چکار کنم..


 
 
با سلام خدمت همکاران محترم
در پی گزارش برخی مدارس مبنی بر مغایرت اسامی در ریز نمرات و منوی ورود نمرات نگارش آزمایشی در اختیار این وبلاگ قرار گرفته است
نکته مهم: فقط مدارسی که این مشکل را داشته اند این فایل را دریافت نمایند و سایر مدارسی که این مشکل را نداشته اند از روی کنجکاوی از دریافت و اعمال این فایل اکیدا خودداری نمایند
پس اگر جز مدارسی هستید که این مشکل را دارید ابتدا از اطلاعات خود یک ذخیره بگیرید فایل دانلود شده را در دسکتاپ یا
چون در نگارش 13 شرکت پژوهش اعلام عدم پشتیبانی نموده لازم است فعلا از دریافت نگارش های بعد از 12.9 توصیفی خوداری شود و چنانچه دریافتی صورت گرفته است نگارش های 12.9 مجددا دریافت و پشتیبان نمرات خود را بازیابی نمایید.ان شاالله بزودی رفع مشکل خواهد شد
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی 
تحویل نمرات امتحانات و حل انها
نوشتن تمام سوالات برگه امتحان در دفتر به همراه امضای اولیا در برگه

دوم
اجتماعی
تدرس درس 10  و مقداری از درس 11
پرسش از درس های 11 10 9 8 و انجام فعالیت ها 

سوم
ورزش
تست طناب زنی
امادگی برای جاسه بعد

چهارم
معارف
امتحان هدیه از درس 1 تا 5 . تدریس درس 6
امادگی برای جلسه بعد
نمردم و توی دانشگاه هم معدل الف شدم :) لیلا همیشه الفِ فقط قدر خودشو نمیدونه بزنم تو سرش :/ 
حس میکنم خیلی سر فارغ التحصیلی سوتی دادیم و مسئول آموزش هم راهنمایی نمیکنه ! امروز رفتیم و فقط لیست نمرات رو درآورد بده امور فارغ التحصیلان :/ برگه ی امضا ها رو نداد بهمون ما هم عینهو بز نپرسیدیم خب امضا ها چی میشه. 
موند برای ده روز دیگه لامصب!
ابوالفضل اسدپور       50    کاربرICDL     
صدیقه گلشاهی      68   کاربر ICDL
محسن عباسی       53     ICDL1
مریم سلطانیان         80    ICDL1
خدیجه نوزی نژاد       63     ICDL1
محمودرضا فربین       65   طراح گرافیک
حسین معصومی       53       پداگوژی
محمد صابری            33       پداگوژی
با سلام خدمت همکاران محترم
همکاران محترم همزمان با نوشتن این مطلب نگارش 2-8-23 نیز در سرور قرار گرفت این نگارش را دریافت نمایید و در وبلاگ بخاطر اینکه تغییراتی چندانی ندارد منتشر نمی کنم
در چند نگارش اخیر تغییراتی در برخی دروس و کدهای آنها صورت گرفت که باعث به دردسر افتادن همکاران اجرایی و سردر گمی همکاران گشته است این تغییرات را به صورت یک مطلب واحد و تجمیعی دو مطلب قبلی در مورد دروس پودمانی کاردانش و تربیت بدنی را  در ادامه مشاهده خواهید نم
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
تدریس و حل تمرین از چندضلعی ها
حل کتاب درسی تا صفحه 50

دوم
اجتماعی
تدریس درس 13
فعالیت،خلاصه و ... درس 13 کامل و برای ازمون پیشرفت تحصیلی نمونه سوال حل شود

سوم
ورزش
تدریس حرکت گهواره
تمرین حرکت گهواره

چهارم
هدیه
اعلام نمرات کارنامه،توضیح درباره درس 8 و ازمون پیشرفت تحصیلی
امادگی برای جلسه بعد
امتحانات نوبت اول دانش آموزان در حالی به پایان رسید که در این بین سه نفر از برگزیدگان مدرسه بوعلی که در امتحانات نمرات برتر را کسب کرده بودند در جشن پیروزی انقلاب تقدیر شدند.
۱. ابوالفضل محمد علیپور ؛ پایه هفتم ، معدل ۲۰۲. مرتضی باختر ؛ پایه هشتم ، معدل ۱۸.۹۳ ۳. علی محمدی ؛ پایه نهم ، معدل ۱۹.۳۶
ایکس اینا کلاساشون دیرتر شروع شد الان اینقدرررررر برنامه امتحانیشون خوبه که قشنگ اگه همه رو بیست نگیره میتونم بگم خنگی از خودشه
بعدحالا این هیچی چندوقت پیش بهش گفتم من تالا درطول این دوسال درسای عمومی نمره خوب نداشتم(به جز دوتا که خب خیلی چرت بودن)همش روی 16-17گرفتم
الان نمره هامو زدن سه تا بیست دارمالبته یکیش اختصاصیه و چون عملی بود واحدش کمه ولی الان خوشحالترینم
این هفته دوتا امتحان بیشتر ندارم و هفته بعدش قرار سرویس شم
چگونه می توانید مطمئن باشید که اوضاع به جایی رسیده است که نیاز به یک معلم خصوصی  برای خودتان و یا فرزندتان احساس می شود؟ چگونه می توانید مطمئن باشید که کمک های خارجی بهترین پاسخ است؟ برخی والدین احساس می کنند که استخدام یک معلم خصوصی به این معنی است که فرزندشان یادگیرنده ضعیفی است. اما این موضوع صحت ندارد. ممکن است تنها مسئله این باشد که فرزند شما برای یادگیری به یک رویکرد متفاوت نیاز داشته باشد. در حالی که دلایل زیادی برای استخدام معلم خصو
سرعت برای سئو بسیار مهم است و اگر سرعت وب سایت شما بسیار کند باشد ، ممکن است کاربران وب سایت شما را ترک کرده و میزان bounce rate افزایش یابد. بنابراین باید در مورد چگونگی بهبود سرعت وب سایت خود فکر کنید. ابزارهای رایگان زیادی برای بررسی سرعت وب سایت شما در بازار موجود است. GTMetrix یکی از ابزاری است که با استفاده از آن می توانید گزارش های مفصلی درباره عملکرد وب سایت به دست آورید. البته از ترکیبی از Google PageSpeed Insights و YSlow برای تولید نمرات و توصیه ها استفاده
نگارش ۲۴٫۱ دانا متوسطه دوره دوم (۹۸٫۵٫۹)  با تغییرات زیر   قابل دریافت می باشد.

رفع موارد گزارش شده
اصلاح عملیات ارسال نمرات تغییر رشته در سال ۹۵ به سامانه امین در بخش ارسال سوابق به سامانه امین
عدم اجازه ارسال نمرات به سامانه فاینال در صورت عدم ثبت نمرات مستمر 


نکته : بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزرسانی محتوای دروس از منابع داخلی سیستم دانا دربخش دوم سیستم را اجرا نمایید

راهنمای دریافت نگارش:
ابتدا فایل را دانلود کرده , سپس وارد برنامه
 تازگی تاد فیلیپس، کارگردان فیلم Joker (جوکر) اعلام کرده که جوکر فیلم خودش هیچ ارتباطی به فیلم جدید بتمن نخواهد داشت.
فیلم جوکر مدتی پیش در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و در نهایت موفق شد که مهمترین جایزه این جشنواره را که جایزه شیر طلایی بود، دریافت کند. این فیلم بجز جایزه توانست نظر منتقدان را نیز جلب کند و نمرات بسیار خوبی را دریافت کند.
ادامه مطلب
دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت: 14:29
توسط:بابامیر
با عرض سلام و خداقوتدرخصوص کارنامه کلی از سامانه امین به نظر من انتخاب خرداد 98-97 بهتر است .به این خاطر که ستون خالی 98-97 هم در کارنامه نمایش داده شود و معلوم باشد که دانش آموز درحال اشتغال است نه اینکه به نظر برسد این کارنامه سال گذشته گرفته شده است.اگر خرداد 98-97 انتخاب شود کارنامه کلی شبیه دانا چاپ خواهد شد.البته باید قبلش عملیات محاسبه کارنامه کلی این دوره شروع شود.

با سلام خدمت همکار محترم
نظر هم
با سلام خدمت همکاران محترم
مدارسی که دانش آموزان تغییر رشته داشتند و این دانش آموزان در دروس تغییر رشته از دروس پودمانی داشتند که برخی دروس در منوی دروس پودمانی دانا مشاهده نمی شد و این مدارس تا این لحظه در ورود نمرات برخی از این دروس مشکل داشتند سامانه امین این مشکل را حل کرده است این مطلب به مطلب قبلی از سیر تا پیاز تغییر رشته اضافه شد و همکاران می توانند این مطالب بروز شده را دوباره مطالعه و پرینت بگیرند
درج نمرات  دروس تغییر رشته  قبولی
مجموع سه نمره پذیرفته شده خرداد یا شهریور در هر یک از درس های زبان و ادبیات فارسی، عربی و مطالعات اجتماعی در سه پایه دوره متوسطه اول بدون ضریب کمتر از ۴۲ نباشد.
نمره درس زبان و ادبیات فارسی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب ۴ محاسبه می شود.
نمره درس مطالعات اجتماعی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب ۳ محاسبه می شود.
نمره درس عربی در سه سال دوره متوسطه اول با ضریب ۲ محاسبه می شود.
مجموع نمرات دروس مرتبط با رشته در سه سال دوره متوسطه اول با در نظر گر
نمرات آزمون پایان ترم اول ترجمه و مفاهیم قرآن کریم سطح یک که در تاریخ 4 اسفند ماه 97  برگزار شد به شرح ذیل می باشد:
دوره : ترجمه و مفاهیم قرآن کریم سطح یک
مربی : استاد عقیلی
شعبه : مهدیه
برای دیدن نمرات اینجا کلیک کنید
ادامه مطلب
 
آزمون ACT چیست ؟ هرچیزی که لازم است درباره ACT بدانید ...
https://tabrizvisa.ir › آزمون ACT
 Rating: 5 - ‎Review by مهدی موسی زادهOct 21, 2018 - در اینجا، شما باید همه چیزهایی را که باید در مورد آزمون ACT بدانید، پیدا می کنید و پیوندهای بیشتری و منابع ... بیشتر بخوانید : آزمون SAT چیست ؟مدت زمان‎: ‎دو ساعت و 55 دقیقه بدون مقلههزینه‎: ‎46 دلار (بدون نوشتن)
آزمون SAT چیست ؟ کاملترین توضیح درباره این آزمون | تبریزویزا
https://tabrizvisa.ir › آزمون SAT
 Rating: 5 - ‎Review by مهدی موسی زادهOct 20, 2018 -
فرضیه توضیح پیشنهادی برای یک مشاهده است. و تعریف آن به موضوع مطالعه بستگی دارد. برای مثال در علم، فرضیه بخشی از روش علمی است. یک پیش‌بینی یا توضیح که توسط آزمایش تایید شده. مشاهدات و آزمایش‌ها ممکن است یک فرضیه علمی را رد کند، اما هرگز نمی‌تواند به طور کامل یک فرضیه را ثابت کند.
اما در مطالعه منطق، یک فرضیه گزاره‌ای به صورت اگر – آنگاه است، که معمولا به شکل “اگر x, آنگاه y, نوشته می‌شود. یک فرضیه صرفا یک توضیح یا پیش‌بینی پیشنهادی است که ممک
کودکان دیرآموز توانایی یادگیری مهارت‌های تحصیلی ضروری را دارند، اما میزان و عمق یادگیری‌شان نسبت به متوسط همسالانش کمتر می باشد. به طوری که نمرات هوش کودکان دیر آموز بالاتر از نمرات کودکان عقب مانده ذهنی و پایین تر از کودکان طبیعی می باشد، به همین دلیل به آن ها کودکان مرزی نیز می گویند. از آن جا که تفاوت ظاهری با دیگر کودکان ندارند، تشخیص آن ها تا زمان مدرسه به تاخیر می افتد. نگرانی و توقعات والدین در مورد نمرات و مهارت های فرزندشان این ک
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
حل تمریت از ب م م و ک م م 
سوال6 صفحه 83 کتاب تکمیلی در دفتر ، سوال1 صفحه 82 تکمیلی در دفتر ، سوال 7 صفحه 84 تکمیلی در دفتر ، سوال 12 و 13 صفحه 85 تکمیلی در دفتر

دوم
سبک زندگی
تدریس تا صفحه79 ، تمرین قرائت قران
در اوردن سوال و حل سوالات صفحات 80 تا 87

سوم
شیمی
پیش ازمون پیشرفت تحصیلی از فصل 3 ، حل سوالات امتحان و دادن نمرات
امادگی برای پیشرفت تحصیلی

چهارم
فارسی
خواندن انشا ها و شعر
به اطلاع دانشجویان محترم مقطع کارشناسی ارشد که دروس قابلیت اطمینان در سیستم های قدرت و دینامیک سیستم قدرت را در ترم جاری با اینجانب اخذ نموده اند می رساند، آخرین وضعیت ارزیابی پروژه دانشجویان به صورت جدول ذیل می باشد. دانشجویان می توانند نظرات و انتقادات خود پیرامون نمرات اعلام شده را در بخش نظرات همین مطلب درج نمایند تا بررسی و پاسخ داده شود.
ادامه مطلب
فرمول محاسبه سوابق تحصیلی
فرمول محاسبه سوابق تحصیلی
نحوه محاسبه سوابق تحصیلی برای رشته‌های بدون آزمون  ۹۸ چگونه خواهد بود؟ 
بر مبنای اصلاحیه قانون سنجش و پذیرش دانشجو در سال ۹۵ ،
 سوابق تحصیلی عبارت است از نمرات تعدادی دروس سه سال آخر دوره متوسطه.
اکنون امتحان نهایی برای پایه دوازدهم است و چون در دو پایه دهم و یازدهم امتحان نهایی نداریم؛
 بنابراین ملاک و مبنای سوابق تحصیلی، امتحانات پایه نهایی دوازدهم است
 که معدل آن به دانشگاه‌های مج
باسلام وخسته نباشید((پارس آباد))
دانش آموز پایه هشتم داریم که امتحان نوبت اول دریکی ازدروس یک نمره در موقع شمارش کم داده شده بود که به معلم اعتراض کرده و معلمش هم گفته تصحیح می کنم ونمره ات را می دهم اما به هر علت یادش رفته و به مدیر و معاون مدرسه اطلاع نداده که تصحیح کنیم الان دانش آموز آمده و می گوید باید نمره منو در نوبت اول بدین بنظر شما در این بازه زمانی می شود نمره نوبت اول را در متوسطه دوره اول تغییر داد

با سلام خدمت همکار محترم
اگر دبیر م
سوفی با کفش‌های بلورین و وقف خود به انجام کارهای خوب، می‌داند که در مدرسه‌ی افسانه‌ای خوب‌ها نمرات بالایی کسب می‌کند و به مرتبۀ دانش‌آموزان پیشین مدرسه مثل سیندرلا، راپونزل و سفیدبرفی دست می‌یابد. آگاتا با کت بلند سیاه بی‌قواره و گربه‌ی سیاه خبیثش کاملاً برای پیوستن به شرورهای مدرسه‌ی بدها مناسب به نظر می‌رسد.هر دو دختر به زودی متوجه می‌شوند که سرنوشت‌شان عوض شده است. سوفی را به مدرسه‌ی بدها می‌برند تا در کلاس‌های زشت‌سازی، طل
جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت: 18:14
توسط:شیما
با سلام واحتراماستاد گرامی با تشکر از زحماتتون ،دانش آموزی در سال 96-95دریکی از مدارس کارودانش درپایه دهم ثبت نام کرده ولی درسال 97-96درمدرسه ی کارودانش دیگری ودررشته ی دیگری تکرار پایه کرده است ایا مشکلی پیش نمیاد ،لطفا راهنمایی بفرمایید
 
 
با سلام خدمت همکار محترم
اگر این دانش آموز با ثبت نام تغییر رشته و تکرار پایه اینکار را کرده باشد مشکلی پیش نخواهد آمد
--------------------------------------------------------------------------------------
با سلام خدمت همکاران محترم
طبق مطلبی که چند روز پیش منتشر شد امروز برخی تغییرات در سیستم ها صورت گرفته است این مطالب به صورت خلاصه جهت یادآوری منتشر می شود و این مطالب به صورت کامل در پستهای جداگانه منتشر خواهد شد
ارسال نمرات سامانه هدایت تحصیلی
برخی مدارس روز گذشته هنگام ارسال نمرات به هدایت تحصیلی با این خطا روبرو می شدند


دلیل این خطا عدم ایجاد ارتباط بین برنامه دانش آموزی و سامانه همگام می باشد که این مشکل از ظهر روز سه شنبه رفع شده و
آغاز ثبت نام کلاس های جبرانی و واحد های ماده در تابستان 98

توضیحات :
کسانی که در امتحانات خرداد ماه دروس مردودی دارند می توانند با مراجعه به مدرسه و انتخاب واحد دروس خود با حداکثر 35 واحد بصورت 10 واحد حضوری و 25 واحد غیر حضوری اقدام نمایند.
لازم بذکر است واحد های حضوری شامل نمره مستمری نیز خواهد بود و در نتیجه ی نمرات نقش بسزایی خواهد داشت(در واحد های غیر حضوری نمره مستمری وجود ندارد و هر آنچه در نمره  پایانی اخذ شود ثبت خواهد شد )

لازم بذکر است
چند روزی بیشتر تا شروع سال ۲۰۲۰ میلادی نمانده و دنیای بازی‌های ویدیویی در دو الی سه دهه اخیر تغییرات شگرفی به خود دیده است. از گردش مالی خیره کننده این صنعت که سینما و موسیقی را هم پشت سر گذشته، بگذریم؛ حالا صدها رسانه، روزنامه و سایت در سراسر دنیا داریم که در زمینه بازی‌هایی ویدیویی فعالیت کرده و بازی‌ها را نقد می‌کنند. رسانه‌های بی‌شماری پیدا می‌شوند که سیستم امتیازدهی خاص خودشان را دارند. برخی مثل Digital Trends مانند بیشتر رسانه‌های سینم
انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل
 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  
کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است. 
نمیدونم درست تیتر رو نوشتم یا نه.
من خسته م. نمیدونم دردمو به کی بگم. خسته شدم از این مسخره بازی.
شب که میشه همه غم های دنیا میان سمتم.
یاد جدی و همه اون حرف ها میفتم. همه ی اون مسخره بازیا.
حالم بد میشه زار زار گریه میکنم.
همش فکر میکنم چه آدم لاشی ای رو دوست داشتم.
بهش گلتم رفتارت خیلی خنده دار و مسخره س. مث خاله پیرزن ها حرف ش رو به خود آدم نمیگه .یا مینویسه تو کانالش. یا تو اینستا. کسکش ترسو. من حالم از پسر های ترسو بهم میخوره.
بهش گفتم اگه بعد از ام
به نام خدا
مجموعه کارنامه‌ عملکرد دو ماهه دانش‌آموزان روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۳ به خانواده‌های محترم تحویل داده شد. این مجموعه شامل کارنامه‌های آزمون‌های آزمایشی اخیر، کارنامه انضباطی شرکت در برنامه‌های مجازی و نمرات ثبت شده (درس به درس) در این ایام و موارد دیگر بود. بیش از نیمی از اولیا با حضور در مدرسه ضمن تحویل کارنامه در رابطه با وضعیت دانش‌آموزشان با مشاور محترم پایه، آقای نوری گفت‌وگو کردند.
شایان ذکر است که موارد د
رنج و راحتی همیشه با هم هستند و هیچ وقت از هم جدا نمی شوند فقط ترتیب حضورشان و تقدم و تاخرشان در موارد مختلف فرق دارد.
اگر اول رنج را انتخاب کنی بعد از آن راحتی را خواهی چشید اگر اول راحتی را انتخاب کردی بعدش نوبت رنج خواهد بود.
در هر موردی این موضوع صادق هست، مثلا درس خوندن. کسی که درسا رو تا شب امتحان نمیخونه یعنی اول راحتی رو انتخاب کرده باید رنجش رو شب امتحان و حتی تبعات بعد از شب امتحان که شامل نمره نامطلوب و ضربه به معدل و...  هست رو بچشه و بر
مهندس این روزها فامیل کسانیست که نمی‌شناسیم و فامیل‌بازی کسانی که از میان راه‌های ساخته‌شده به دست دیگران، پول داده‌اند راهی را به نام خویش کرده‌اند و در نهایت نیز یافتم یافتم ارشمیدسی سر داده‌اند. این آدم‌های فنی‌چون فن بیانشان خوب است، طرحی‌نو نمی‌ریزند بلکه زبان می‌ریزند. اصلا ایشان سر کار نمی‌روند که پول بگیرند بلکه پول می‌دهند که سر کار روند. در گذشته آرزوی خانواده‌ها این بود که فرزندانشان دکتر و مهندس شوند، اما این روزها ف
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده(تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
 
فناوری
بازدید تکالیف ترم اول +صحبت هایی در مورد بازارچه و دو فاض آن 
          انجام و کامل کرد شناسنامه دست سازه که در کانال مدرسه قرار میگیرد +
ثبت نام در بازارچه 

دوم
 
ریاضی
تبازدید تکالیف+تدریس چند ضلعی های .....(3 مدل)
صفحات 46و47و48و49و50 در کتاب درسی حل شود

سوم
دینی
 خواندن نمرات آزمون ترم +  تدریس درس8
              _________________________

چهارم
ورزش
 مرور تمام ضناب زنی های ترم دوم + ت
بسم الله الرحمن الرحیم 
وقتی که با خودم در مورد درس‌ها فکر می‌کنم به این نتیجه‌ می‌رسم که در دوران لیسانس به اندازه‌ی ارشد به درس‌ها علاقه نداشتم. بعضی‌ها را که اصلا پر فایده نمی‌دانستم و اصلا کلاس‌ها را هم درست و حسابی نمی‌رفتم و بعضی‌ها را هم که علاقه داشتم برایشان جوری ارزش قائل نمی‌شدم که به اندازه‌ی نمره‌ی بالا برایشان تلاش کنم. بیشتر دوست داشتم مباحث را بفهمم و خیلی زیر بار نوشتن تمرین نمی‌رفتم. برای همین هم گاهی اوقات نمره‌
دبیرستان غیر دولتی دخترانه الوند با کادری مجرب با سابقه طولانی در امر آموزش و تعلیم و تربیت آماده ارایه خدمات آموزشی به همشهریان گرامی می باشد
دبیرستان غیر دولتی دخترانه الوند در مقطع متوسطه دوم با محیطی کاملا آرام و هوشمند با کسب بالاترین آمار قبولی کنکور در سالهای متمادی و همینطور آمار قبولی با بهترین نمرات در کلیه امتحانات نهایی همواره پرچم دار کیفیت در امر آموزش بوده است
 
سلام. اصلاحیه نرم افزار دستیار معاون اجرایی اقای خسروی فر نرسیده ( مشکل نگارش 16.2 که پیام تااریخ سیستم درست نیست میداد)  ((حسین))
 
با سلام خدمت همکار محترم
متاسفانه بیش از یک هفته می باشد که در تلگرام به ایشان پیام داده ام تا این لحظه انلاین نشده اند شماره تلفنی هم از ایشان ندارم امیدوارم نگرانی خاصی نباشد اگر همکارانی از ایشان خبری دارند سلام من و همکاران را  به ایشان برسانید و ما را از نگرانی در بیاورید
برای استفاده از این نگارش از روشی که د
مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه‌های کشور هلند چیست؟
 
اگر تصمیم به گرفتن پذیرش تحصیلی در دوره های کارشناسی یا کارشناسی‌ارشد در کشور هلند گرفته‌اید، شاید تمایل داشته باشید برای شروع یک سوال از خود بپرسید: "آیا شرایط من برای تحصیل در بهترین دانشگاه‌های دنیا مناسب است؟"
 گام اول برای تحصیل در دانشگاه‌های اروپا، داشتن مدرک بین‌المللی زبان است که این مدرک می‌تواند آیلتس، تافل یا مدرک زبان انگلیسی کمبریج باشد. البته در برخی از دا
جناب سبحانی سلام.ممنون که وقت و تجربه گرانبهایتان را در اختیارمان میگذارید.بعداز ترم اول دانش آموز رشته مکانیک با کدرشته 61141 از هنرستان ما منتقل شد. بعد از گذشت 3ماه معاون اجرایی هنرستان مقصد تماس گرفته که در شهرما مکانیک با کد62321 ارائه میشود وکد رشته شما را نداریم .میگوید در سناد ثبت شده اما در دانا اسم دانش آموز ثبت نمی شود.وما نمی توانیم از او امتحان بگیریم و نمرات را ثبت کنیم. به نظر شما چکار باید کرد؟ با تشکر ((کریمی ازقزوین ))
با سلام خدمت
نام :  پسر زیبا
ژانر: درام,زندگی نامه
امتیاز: 7.3/10 از  20,800 رای 
جوایز: نامزدی 1 گلدن گلوب و 6 برنده و 23 نامزدی دیگر
زبان فیلم: دوبله 2 زبانه
خلاصه داستان:
نیک شف نوجوان، همه چیز دارد؛ از نمرات خوب و سردبیری روزنامه مدرسه گرفته تا بازیگری و مقام‌های ورزشی. ولی وقتی اعتیاد به زندگی او وارد می‌شود، پدرش به هر دری می‌زند تا بتواند او را از این منجلاب نجات دهد.
کارگردان:     Felix van Groeningen 
ستارگان: Maura Tierney, Steve Carell, Timothée Chalamet
محصول : آمریکا
مدت زمان : 120  د
با سلام و تبریک سال نو و آرزوی سلامتی روزهای خوش ((شاهد-آذرشهر))
انشالله امسال هم یاری گر ما باشین و خداوند بهترین روزهای خوش رو براتون رقم بزنه
من کل تعطیلات عید با دل شوره واحدهای مانده دانش آموزانی که تغییر رشته داشته اند و الان دوازدهم هستند رو داشتم  همش تو فکر اینم که نکنه فقط من این مشکل رو دارم چون هیچ کس حداقل تو منطقه ما دارای این مشکل نیست 
با سلام خدمت همکار محترم
این مشکل سراسری می باشد و در نگارش جدید هم فکری برای این مورد هنوز نشد
دبیرستان غیر دولتی دخترانه الوند با کادری مجرب با سابقه طولانی در امر آموزش و تعلیم و تربیت آماده ارایه خدمات آموزشی به همشهریان گرامی می باشد
دبیرستان غیر دولتی دخترانه الوند در مقطع متوسطه دوم با محیطی کاملا آرام و هوشمند با کسب بالاترین آمار قبولی کنکور در سالهای متمادی و همینطور آمار قبولی با بهترین نمرات در کلیه امتحانات نهایی همواره پرچم دار کیفیت در امر آموزش بوده است
 
موفقیت را با ما تجربه کنید...
 
چرا نمره بیست
 

دانش آموزان ممتاز در درس ریاضی و فیزیک و شیمی نمرات خوبی کسب می کنند بدون آنکه کاربرد آن را در زندگی اشان درک کنند. همه شاگردان درس می خوانند و زحمت می کشند تا در امتحانات موفق شوند. اگر دانش آموزی در این سیستم، نمرات خوبی کسب ننمایند مورد دید منفی مدیران، معلمان، والدین و جامعه قرار می گیرد. وقتی همین امروز شرط ثبت نام برای مدارس خوب معدل های بالاست، وقتی همه خود را قربانی رشد در این رتبه بندی می کنند، طبیعتاً بسیاری از استعد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها