نتایج جستجو برای عبارت :

ساختمان پیش ساخته بتنی چیست؟

ساختمان های پیش ساخته از اجزای زیر تشکیل شده اند :
- فونداسیون : فونداسیون این نوع ساختمان ها از نوع مقاوم ،سریع الاجرا ، سبک و کم هزینه بوده و ترکیبی از شاسی کشی فلزی و بتن است .
- دیوارها : در این گونه از ساختمان ها ، از ساندویچ پانل های باربر به عنوان عنصر سازه ای و عنصر جداکننده فضاهای ساختمان استفاده شده است .
- کف :  سیستم کف این ساختمان ها با تیرک های فرعی ، دک فلزی و بتن غیر باربر سبک تامین می شود .
- سقف : سیستم باربر سقف از نوع خرپا فولادی م
ساختمان های پیش ساخته یکی از متدهای جدید ساخت و ساز است که باعث می شود خانه ها سریعتر ساخته شوند . 
عبارت پیش ساخته به ساختمان هایی گفته می شود که تمامی قطعات و قسمت های آن از قبل توسط کارخانه ها ساخته شده باشد و  هنگام ساخت نهایی به محل مورد نظر مشتری منتقل شده و منتاژ و نصب می گردد .
ساختمان های پیش ساخته انواع متفاوتی از جمله فولادی، بتنی و … دارند که بسته به متریال استفاده شده در ساخت آن ها کاربردها و قابلیت های متنوعی را در اختیار صاحبان
ساختمان های پیش ساخته یکی از متدهای جدید ساخت و ساز است که باعث می شود خانه ها سریعتر ساخته شوند . 
عبارت پیش ساخته به ساختمان هایی گفته می شود که تمامی قطعات و قسمت های آن از قبل توسط کارخانه ها ساخته شده باشد و  هنگام ساخت نهایی به محل مورد نظر مشتری منتقل شده و منتاژ و نصب می گردد .
ساختمان های پیش ساخته انواع متفاوتی از جمله فولادی، بتنی و … دارند که بسته به متریال استفاده شده در ساخت آن ها کاربردها و قابلیت های متنوعی را در اختیار صاحبان
باید گفت که ساختمان های پیش ساخته، نسبت به ساختمان های سنتی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند و می توانند بسیار متنوع باشند .
ساختمان های پیش ساخته مدارس در مقایسه با ساختمان هایی که از آجر و ملات ساخته شده اند، سریعتر ساخته می شوند .
هنگام توجه به گسترش مدرسه، هزینه همیشه در صدر نگرانی ها قرار دارد . کلاس های درس و دفاتر پیش ساخته معمولاً نسبت به ساختمان های سنتی از لحاظ طراحی و ساخت بسیار مقرون به صرفه تر هستند .
نکته خوب در مورد کلاس های
از آن جایی که بسیاری از ساختمان های ویلایی در مناطق روستایی و بکر ساخته می شوند ممکن است حمل و نقل و دریافت مواد و … در این امر مشکل ساز و سخت باشد که این موضوع باعث افزایش هزینه ها و طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه های عمرانی بزرگ و کوچک می گردد . ساختمان پیش ساخته ویلایی یکی از پاسخ های ممکن و امیدوار کننده برای کاهش هزینه های این گونه ساختمان ها و کاهش روند ساخت و ساز است .
برای ساخت ساختمان های پیش ساخته ویلایی، در یک فضای از پیش تعیین شده د
ساختمان های فولادی با قیمت های بسیار مقرون به صرفه، مزیت بیشتری نسبت به ساختمان های سنتی که با آجر و ملات ساخته می شوند، دارند. ساختمان های فلزی به خوبی ساخته شده اند و اگر از بین گزینه ها، گزینه ی سقف فلزی عمودی را انتخاب کنید، این ساختمان ها با ضمانت ورق فلز 20 ساله ارائه می گردند. این به این معناست که ساختمان های فلزی می توانند طولانی تر از سازه های چوبی عمر کنند و 100٪ قابل بازیافت هستند.
ساختمان های فلزی به عنوان انبار، گاراژ و … اغلب توسط ص
مکان های پر انرژی مخصوص فضاهای کاری با فعالیت بالا...
شرکت بزرگمهر ساختمان های پیش ساخته کارگاهی با دارای فضای کاری، استراحت مناسب و انرژی دهنده تولید می نماید.
از ویژگی های خاص ساختمان های پیش ساخته بزرگمهر در مشهد این است که هر یک از آنها دارای سازه های قابل اطمینان می باشند می توان از امکان تولید در زمان کوتاه، برپایی در محل، برپایی سریع و قیمت های مقرون به صرفه نام برد.
ساختمان های کارگاهی تولید شده با استانداردهای بین المللی توسط شرکت
ساختمان پیش ساخته فلزی نسبت به سایر ساختمان های پیش ساخته مزایای بیش تری دارد . آن ها مناسب برای هر پیمانکار و یا سازنده ای هستند که به دنبال راه حل های مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و سفارشی برای ساختمان های خود هستند . در نتیجه، تقاضا برای این ساختمان ها در حال افزایش است .
زیبایی این ساختمان ها در این است که هر ساختمانی که تصمیم به ساخت آن را بگیرید، تمام مواد به طول و عرض دقیق در انبار بریده می شوند و آماده برای مونتاژ به مکان شما منتقل می گردن
ساختمان 2022 دوحه قطر
این ساختمان به شکل سال 2022 طراحی شده و در نوع خودش منحصر به فرد است. پیش از این هیچ کدام از میزبان های جام جهانی چنین طرحی را ارائه نکرده بودند.
این ساختمان از 4 بنای مستطیل شکل ساخته شده است. هر کدام از این بناها 5 طبقه است. نکته جالب وقتی از روبرو، عقب و بالای این ساختمان نگاه می کنید، شکل «2022» را دارد.
ساختمانهای پیش ساخته متشکل از اجزاء ذیل می باشند :
 
فونداسیون : فونداسیون این نوع ساختمان ها از نوع مقاوم ،سریع الاجرا ، سبک و کم هزینه است و ترکیبی از شاسی کشی فلزی و بتن می باشد .
دیوارها : در این نوع ساختمان ها ، از ساندویچ پانل های باربر به عنوان عنصر سازه ای و عنصر جداکننده فضاهای ساختمان استفاده شده است . ساندویچ پانل مذکور دارای یک قاب فولادی بادبند دار می باشد و این قاب در واقع اسکلت باربر ساندویچ پانل را تشکیل می دهد . قاب فولادی مذکور
ساختمان پیش ساخته ضد زلزله برای مناطق زلزله خیز بسیار مناسب است . کیفیت مصالح ساختمانی برای ساخت ساختمان ها در مناطق زلزله خیز، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند .
بلایای طبیعی ناگهانی، خطرناک و قدرتمند هستند . آن ها تهدیدی جدی برای جوامع سراسر کشور محسوب می شوند . حرفه ای ها آموخته اند که برخی بلایا مانند طوفان ها ، کولاک ها و گردبادها را پیش بینی کنند ، اما هنوز زلزله ها به اندازه کافی جدی گرفته نمی شوند . زمین لرزه هایی به هر بزرگی می توانند در ه
ساختمان پیش ساخته ضد زلزله برای مناطق زلزله خیز بسیار مناسب است . کیفیت مصالح ساختمانی برای ساخت ساختمان ها در مناطق زلزله خیز، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند .
بلایای طبیعی ناگهانی، خطرناک و قدرتمند هستند . آن ها تهدیدی جدی برای جوامع سراسر کشور محسوب می شوند . حرفه ای ها آموخته اند که برخی بلایا مانند طوفان ها ، کولاک ها و گردبادها را پیش بینی کنند ، اما هنوز زلزله ها به اندازه کافی جدی گرفته نمی شوند . زمین لرزه هایی به هر بزرگی می توانند در ه
* ساخت ویلای پیش ساخته ساندویچ پانلی
* ساخت مدرسه پیش ساخته ساندویچ پانلی
* ساخت ساختمان های اداری پیش ساخته
* ساخت مسجد و نمازخانه پیش ساخته
* ساخت بیمارستان صحرایی پیش ساخته
* ساخت دفتر مدیریت و تجهیز کارگاه پیش ساخته
* ساخت کمپ زائر و کمپ اتباع بیگانه به صورت پیش ساخته
* ساخت ساختمان اداری واحد های صنعتی به صورت پیش ساخته
* ساخت درمانگاه و مرکز درمانی به صورت پیش ساخته
* ساخت سرویس بهداشتی پیش ساخته
* ساخت حمام پیش ساخته
* ساخت یک یا چند واحد جد
گسترش تکنولوژی در مصالح ساختمان سازی نیز رخنه کرده است. قطعا نمی توان از مصالح ساختمانی جدید چشم پوشی کرد. ساندویچ پانل ها نوعی از پشرفته ترین مصالح ساختمانی هستند و به قدری کاربرد دارند که نمی توان وجود آن ها را نادیده گرفت.
دیوار پیش ساخته
دیوار پیش ساخته، دیوار هایی هستند که از مواد محکم و عایق ساخته شده اند که در سازه های صنعتی و غیر صنعتی کاربرد دارند و معمولا هم به راحتی نصب می شوند. البته نا گفته نماند که یکی از جدید ترین مصالح ساختمان
نوعی از قطعات پیش ساخته ساختمانی, دیوار پیش ساخته بتنی می باشد این دیواربتنی یکی از محصولات بتن آماده است و با استفاده از ریخته گری بتن تولید می شود.همچنین  در مراحل ساخت آن از یک فرم کلی و مرسوم استفاده می شود.
قطعات پیش ساخته ساختمانی بتنی
قطعات پیش ساخته بتنی دارای انواع متفاوتی است اما به طور کلی به سه دسته ی قطعات سقف و دیوار و قطعات متفرقه تقسیم می شوند:
1.قطعات دیوار پیش ساخته و مشبک
2.قطعات پیش ساخته ی دیوار های محوطه
3.قطعات پیش ساخته ی
دیوار پیش‌ ساخته
بیش از یک قرن است که از دیوار پیش‌ ساخته در صنعت انبوه‌سازی و ساختمان‌سازی استفاده می‌گردد. استفاده گسترده از این پانل‌های پیش‌ ساخته به زمانی برمی‌گردد که کشورها می‌خواستند در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه بناهای ویرانه جنگ جهانی دوم را بازسازی کنند.
دیوار پیش‌ ساخته بتنی
دیوارهای پیش‌ ساخته بتنی که در دو نوع یکرونما و دو رونما تولید می‌گردند، قابلیت احداث دیوار با ارتفاع‌های مختلف را دارا می‌باشند. سرعت ن
کرتین وال در واقع نمای ساختمان است .  این نوع دیوار مشابه دیوارهای پیرامونی غیر سازه‌ای بوده و وظیفهٔ جدایی بیرون و درون ساختمان از هم را به عهده دارد و به همین دلیل از مصالح سبک ساخته می‌شود تا علاوه برکاستن از بار مرده ساختمان هزینه کمتری نیز در بر داشته باشد .
در صورت استفاده نمودن از شیشه به عنوان مصالح، می‌توان از نور طبیعی در تمام طبقات ساختمان به وفور استفاده نمود. نمای کرتین وال به جز وزن خود، هیچ بار مرده ایی از سازه را حمل نمی‌ ن
وسیله‌ای است که به عنوان یک پوشش محافظ هادی‌هایی که از درونش گذر داده شده‌اند در جهت جلوگیری از صدمه‌دیدن سیم یا عایق آن، و نیز محافظت افراد در برابر تماس ناخواسته با هادی استفاده می‌شود. استفاده از لوله‌های برق در ساختمان‌های تجاری و صنعتی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها، تأسیسات زیرزمینی معمولاً لازم دانسته می‌شود اما ممکن است در سیم‌کشی ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها به کار گرفته نشود. 
لوله برق و لوازم مربو
نوعی حصیر ژاپنی که از ساقه ی برنج ساخته می شد ، و کف پوش استاندارد خانه های ژاپنی محسوب می شود .تاتامی در اندازه های استانده حدوداً با ابعاد ۱۸۰×۹۰ سانتی متر ساخته می شوند و مساحت کف ساختمان را با تعداد تاتامی هایی که در آن جای می گیرد ، اندازه گیری می کنند.
کاهش وزن ساختمان به علت سبکی سقف و دیوارهای ساخته شده از پانل سه بعدی
سرعت حمل و نقل و سهولت بالا کشیدن پانل ها در ساختمانهای مرتفع
مقاومت زیاد در برابر نیروهای برشی ناشی از زلزله به علت یکپارچگی سازه
عایق در برابر حرارت ، برودت و رطوبت و صدا .
مقاوم در برابر آتش سوزی به علت وجود قشرهای بتنی طرفین پانل .
نفوذ ناپذیری تری دی پانل در برابر حشرات .
امکان حمل و نقل و بکارگیری دیوار پانل در مناطق صعب العبور جهت احداث ساختمان.
عدم نفوذ نسبی آلودگی ص
طراحان ساختمان های دوبلکس به زیبایی پله های ارتباط دهنده بین دو طبقه
اهمیت می دهند به طوری که این مورد در دکوراسیون داخلی ساختمان تاثیر گذار
است. از طرف دیگر فضای محدود باعث شده است انتخاب یک روش کار آمد برای ساخت
راه پله ای ایمن که کمترین فضا را شغال کند ساختمان سازان را به سمت
استفاده از پله های استیل هدایت کرده است. پله استیل دوبلکس با در نظر
گرفتن تمام موارد گفته شده در شرکت آکات طراحی و تولید شده است و می تواند
برای اجرا در هر ارتفاعی
سازه ال اس اف، سازه ای پیشرفته و سبک است که در ساخت ساختمان ها از آن استفاده شده و کاربردهای فراوانی دارد. این سازه، به دلیل سبکی و مقاومت بالا جز بهترین گزینه ها برای مقابله با زلزله و بلایای طبیعی می باشد.
 
راه حل های مختلفی برای رویارویی با خسارات زلزله توسط معماران ارائه شد و پس از تحقیقات بسیار، طرح سازه ای سبک و قابل حمل باعث شد این مشکل تا حدی زیادی حل شود. برای مقاوم سازی ساختمان ها، در مقابل زلزله و کم تر شدن خسارات وارده، سازه فولادی
ساندویچ پانل های سه بعدی و ساندویچ پانل های باربر چندی است که به عنوان یکی از اجزای ایمن در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند.
از هر دو این پانل ها برای بالا بردن ایمنی ساختمان و مقاوم سازی استفاده می گردد تا خطرات جانی و مالی را به حداقل برسانند. 
ساندویچ پانل محصولی است که جهت پوشاندن دیوارها و سقف ساختمان ها استفاده می گردد . هر پانل شامل هسته ای از مواد گرمازا مانند پشم شیشه، پشم سنگ، پلی استایرن، پلی اورتان و… است که از هر دو طرف ب
موزه پارس یک بنای نسبتا کوچک است که در قرن 18 میلادی در زمان قدرت گرفتن کریم خان زند در شهر شیراز، پایتخت آن دوران ساخته شده است. این ساختمان بخشی از یک پروژه حکومتی است که در آن چندین ساختمان برای اداره حکومت و همچنین استفاده های عمومی ساخته شده بودند. بناهای دیگری نظیر ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، بازار وکیل، حمام وکیل و ... نیز از ساختمان هایی هستند که در این پروژه ساخته شده اند.
پرسپولیس، جلوه تمدن ایران باستان
موقعیت جغرافیایی و معماری موزه پ
در
روش های سنتی خانه سازی که قریب به یقین ساختمان های پیرامونمان نیز از آن تبعیت
می کنند ، رسم بر این است که پس از مشخص شدن زمین احداث و نگاشتن نقشه ساختمان ،
پی آن کنده شده ، با یکی از دو روش اسکلت فلزی و بتنی طبقات آن بالا می رود ، پس
از پایان مراحل سفت کاری و نازک کاری که شاید یک سال هم به طول بیانجامد سازه مورد
نظر آماده پذیرش ساکنین خود می شود .

این
در حالیست که در ساختمان پیش ساخته ، این
مراحل به مراتب در زمان کوتاه تری انجام می شوند . در ساخ
طراحان ساختمان های دوبلکس به زیبایی پله های ارتباط دهنده بین دو طبقه
اهمیت می دهند به طوری که این مورد در دکوراسیون داخلی ساختمان تاثیر گذار
است. از طرف دیگر فضای محدود باعث شده است انتخاب یک روش کار آمد برای ساخت
راه پله ای ایمن که کمترین فضا را شغال کند ساختمان سازان را به سمت
استفاده از پله های استیل هدایت کرده است. پله استیل دوبلکس با در نظر
گرفتن تمام موارد گفته شده در شرکت آکات طراحی و تولید شده است و می تواند
برای اجرا در هر ارتفاعی
امروزه افراد به دلایل متنوع خواهان استفاده از ساختمان های پیش ساخته هستند بدین منظور فروش خانه پیش ساخته دست دوم در بین افراد رواج یافته و آنان با توجه به شرایط ساختمان ها اقدام به خرید می نمایند.
 
 
خانه پیش ساخته دست دوم در حقیقت همان منازل پیش ساخته هستند با این تفاوت که قبلا کسی از آنها استفاده کرده است ولی با رعایت اصول و قوانین مربوط به منازل پیش ساخته، خانه های پیش ساخته دست دوم می تواند کارایی منازل پیش ساخته دست اول را داشته باشد.من
گروه نماسازان مدرن با پرسنل اجرائی توانمند و استاد کار با سابقه درخشان در زمینه نظارت و اجرای انواع نماها توانسته است تجربه و دانشی افزون در این صنعت به دست آورد و آمادگی خود را جهت فروش ، طراحی ، نظارت و اجرای نماهای کامپوزیت و نما های چوب  (ترمووود)  با بهترین کیفیت درسراسر کشور را اعلام می دارد.
نمای کامپوزیت
نمای ظاهری ساختمان همواره از اهمیت زیادی نزد ساکنان، مالکان، سازندگان ساختمان ها و شهرداری های شهر ها برخوردار است. به یقین می ت
سقف پیش ساخته
شرکت آذربتن تولیدکننده انواع سقف‌ های پیش‌ ساخته بتنی و دیوار پیش‌ ساخته در سراسر کشور می‌باشد. سقف‌ های بتنی پیش‌ ساخته را می‌توان برحسب نوع کاربرد به چند دسته تقسیم کرد:

سقف پیش‌ ساخته دابل تی
سقف هالوکور پیش‌ ساخته
سقف پیش‌ ساخته سوله (سقف شیبدار)

سقف پیش‌ ساخته سوله
مناسب ترین سقف برای ساخت سوله بتنی پیش ساخته. برای ساخت سوله بتنی پیش ساخته باید از سقف های پیش ساخته نیز استفاده نمود که پروژه با هزینه اندک و در کمتری
در گذشته از چوب و آهن برای ساخت درب های وردی ساختمان استفاده می شد اما
این متریال ها مشکلاتی داشتند که هزینه نگهداری و بازسازی آنها بسیار گران
تمام می شد. برای مثال یکی از مشکلات عمده در درب های چوبی پوسیدگی آنها به
دلیل وجود حشارت مانند موریانه بود و مشکل درب های آهنی از بین رفتن رنگ
محافظ روی درب و زنگ زدگی آهن در بر خورد با رطوبت و هوای برون بود. درب استیل ورودی
ساختمان به دلیل داشتن میزان معینی از کروم و نیکل در اجزای خود که در
واقع از اس
خانه های پیش ساخته
هدف و چشم انداز تاسیس خانه های زیبا و لوکس پیش ساخته
ساختمان پیش ساخته واحد هایی هستند که در کارخانه پیش ساخته شده اند و به صورت جداگانه حمل می شوند و در محل مورد نظر احداث می شوند. طراحی در بعضی از خانه‌های پیش‌ساخته جدید از مدل پست‌مدرنیسم و فیوچریسم الگو برداری شده است.در پروژه ها پایه بتن ، پانل های دیواری آماده و گروه مونتاژ سقف تحویل داده شده به عنوان اجزای جدا شده در محل نصب می شوند. ساختمان را می توان با شرایط مشخص
هوشمند سازی ساختمان یکی از مواردی است که میتواند سبب لوکس شدن ساختمان گردد عمدتا مخاطبان هوشمند سازی به فاکتور لوکس شدن ساختمانشان بیشتر از فاکتورهای دیگر ایمنی و امنیتی اهمیت میدهند اما در هوشمند سازی ساختمان همه این موارد یکجا به ساختمان اعطا شده و ساختمان هوشمند نه تنها لوکس است بلکه ابمنی آن هم بیشتر و از نظر امنیت ساختمان بروز تری است
 
 
لطفا به لینک زیر سر بزنید
خانه های پیش ساخته
هدف و چشم انداز تاسیس خانه های زیبا و لوکس پیش ساخته
ساختمان پیش ساخته واحد هایی هستند که در کارخانه پیش ساخته شده اند و به صورت جداگانه حمل می شوند و در محل مورد نظر احداث می شوند. طراحی در بعضی از خانه‌های پیش‌ساخته جدید از مدل پست‌مدرنیسم و فیوچریسم الگو برداری شده است.در پروژه ها پایه بتن ، پانل های دیواری آماده و گروه مونتاژ سقف تحویل داده شده به عنوان اجزای جدا شده در محل نصب می شوند. ساختمان را می توان با شرایط مشخص
خانه های پیش ساخته، ساخت خانه ای امن در کوتاه ترین زمان
 
خانه های پیش ساخته چیست؟
این محصول از مجموعه قطعاتی با جنس های مختلف تشکیل شده که تمامی آن ها در خارج از محلِ اجرا ساخته شده و در محل نصب می شوند.
خانه های پیش ساخته دارای دو دسته ی قابل حمل و نقل و غیر قابل حمل و نقل می باشند.
از نمونه موارد قابل حمل می توان به کانکس ها اشاره کرد.
نمونه هایی که از قبل ساخته شده و سپس در محل مورد نظر قرار می گیرند و نصب می شوند.
 
 
مزایای خانه های پیش ساخته
ا
دانلودpdf کتاب ساختمان داده مقسمی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsبایگانی‌های دانلود pdf ساختمان داده مقسمی - مهندسان کامپیوترengineerpc.ir › tag › دانلود-pdf-ساختمان-داده-مقسمیTranslate this pageدانلود کتاب ساختمان داده ها مقسمی. شنبه ، ۱۳ خرداد; 17,082 views; طاها; ۰ دیدگاه. اهمیت درس ساختمان داده در دوره کارشناسی بر کسی پوشیده نیست. بی شک این درس ...دانلود کتاب ساختمان داده ها مقسمی به صورت pdf - نوآوران گرمیhttps://www.noavarangermi.ir › ... › درس ساختمان دادهTranslate this pageAp
ویلای پیش ساخته 60 متری گروه صنعتی مدرن کانکس ، از دیگر محصولات خوب و پرفروش این تیم فعال و قدرتمند میباشد ، اجرای آن در کارخانه و بصورت دوقلو صورت گرفته است. حمل و نقل ساختمان پیش ساخته با تریلی به آسانی انجام میشود ، نصب آن در محل مورد نظر مدت زمان کوتاهی را در بر خواهد گرفت. مدت زمان ساخت کانکس ویلایی پیش ساخته 60 متری در کارخانه کمتر از بیست روز خواهد بود. طراحی سازه با پلان مشخص و تایید شده توسط کارفرمای عزیز صورت میگیرد. متراژ هر قسمت و م
دانلود کتاب ساختمان داده مقسمی
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsبایگانی‌های دانلود pdf ساختمان داده مقسمی - مهندسان کامپیوترengineerpc.ir › tag › دانلود-pdf-ساختمان-داده-مقسمیTranslate this pageدانلود کتاب ساختمان داده ها مقسمی. شنبه ، ۱۳ خرداد; 17,082 views; طاها; ۰ دیدگاه. اهمیت درس ساختمان داده در دوره کارشناسی بر کسی پوشیده نیست. بی شک این درس ...دانلود کتاب ساختمان داده ها مقسمی به صورت pdf - نوآوران گرمیhttps://www.noavarangermi.ir › ... › درس ساختمان دادهTranslate this pageApr 1
انجام نماشویی با طناب خدمات کفسابی نوین
انجام نماشویی با طناب خدمات کفسابی نوین
انجام بخش نماشویی ساختمان ها یکی از امر های مهم است که برای تمیزی ساختمان ها به کار می رود
تا نمای ساختمان ها مثل روز های اول تمیز و درخشنده شود که این کار را با نماشویی به روش های
مختلف انجام می دهند که با انجام خدمات کفسابی کف سابی نوین بهترن نماشویی را انجام خواهیم داد.
یکی از مهم ترین چیزهایی که در ساختمان ها دیده می شود نمای بیرونی ساختمان ها است که مشخص
می
در گذشته از چوب و آهن برای ساخت درب های ورودی ساختمان استفاده می شد اما این متریال ها مشکلاتی داشتند که هزینه نگهداری و بازسازی آنها بسیار گران تمام می شد. برای مثال یکی از مشکلات عمده در درب های چوبی پوسیدگی آنها به دلیل وجود حشارت مانند موریانه بود و مشکل درب های آهنی از بین رفتن رنگ محافظ روی درب و زنگ زدگی آهن در بر خورد با رطوبت و هوای برون بود.
درب استیل ورودی ساختمان به دلیل داشتن میزان معینی از کروم و نیکل در اجزای خود که در واقع از استی
آیا از اهمیت تکنولوژی در نمای ساختمان آگاه هستید ؟
 
نمای ساختمان با تکنولوژی روز
نکته قابل تامل این است که استفاده از این مصالح در ساخت نمای ساختمان، باید به دقت و با استفاده از نیروی حرفه ای انجام شود. نیروی ساختمانی خوب باید بتواند تمامی پروسه ای که از مصالح ساختمانی گرفته تا مهندسان عامل به صورت حرفه ای پیش رفته است را به سرانجام مقصود برساند. در واقع بهتر است سازنده ای که سعی کرده تمامی مراحل ساخت ساختمان طبق تکنولوژی روز پیش برود، در م
این روزها با توجه به نوسانات قیمت ارز در ایران و تورم سرسام‌آور بخصوص در صنعت ساختمان  خریداران  مسکن سعی میکنند تا حد ممکن هزینه های خود را کاهش بدهند 
با توجه به این شرایط امروز و رقابت کسبه برای فروش محصولات ارزان قیمت کابینت های پیش ساخته انتخابی جذاب برای خریداران محترم است
در این پست ما چند نمونه از این سبک از کابینت ها را که با ام دی اف ایرانی معمولی ساخته شده 
برای شما دوستان به نمایش گذاشتیم
 

ادامه مطلب
کانکس سازه ای است که در کارخانه ساخته می شود و سپس برای مونتاژ به محل اصلی منتقل می گردد . کانکس ها معمولاً توسط کسانی که می خواهند بدون مشکل زیاد صاحب خانه شوند و همچنین شرکت ها و موسسات دولتی که می خواهند از آن به عنوان یک دفتر و محل کار استفاده کنند و … ترجیح داده می شوند . دلیل این امر این است که ساختمان های پیش ساخته در مقایسه با ساختمان های کلاسیک ایمن و اقتصادی تر بوده و به راحتی مونتاژ می شوند . کانکس ها پس از ساخت به محل مورد نظر منتقل و س
ساختمان پیش ساخته چیست
ساختمان پیش ساخته به بنایی اطلاق می گردد که در محیط اولیه ساخته و در محیط ثانویه مونتاژ می گردد و یا به صورت ساخته شده و آماده این انتقال صورت می گیرد ؛ مواد سازنده ساختمان پیش ساخته معمولا متشکل ازتیغه های گچی ، مواد پلاستیکی ، چوب و آلیاژ های سبک اما مستحکم می باشد . از مهمترین دلایل گرایش انسان به استفاده از ساختمان پیش ساخته ، می توان به دلایلی نظیر قیمت مناسبتر نسبت به ساختمان های رایج ، سرعت بالا در آماده شدن آن ،
ولایت اهل بیت علیهم السلام و برائت از دشمنان ایشان شرط اصلی شناخت خداست
ثقة الاسلام کلینی قدس الله روحه الشریف روایت کرده است:
۱- الحسین بن محمد، عن معلى بن محمد، عن الحسن بن علی الوشاء قال: حدثنا محمد ابن الفضیل، عن أبی حمزة قال: قال لی أبو جعفر علیه السلام: إنما یعبد الله من یعرف الله، فأما من لا یعرف الله فإنما یعبده هكذا ضلالا قلت: جعلت فداك فما معرفة الله؟ قال: تصدیق الله عز وجل وتصدیق رسوله صلى الله علیه وآله وموالاة علی علیه السلام والا
به اطلاع کلیه علاقه مندان می رسانیم در ادامه مطلب می توانید نسبت به دانلود و مطالعه آنلاین مباحث ۲۲گانه مقررات ملی و آیین نامه ۲۸۰۰ اقدام کنید.

ردیف
عنوان

 1
 مبحث یکم مقررات ملی ساختمان


  مبحث دوم مقررات ملی ساختمان


 مبحث سوم مقررات ملی ساختمان 


 مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان 


 مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان 


 مبحث ششم مقررات ملی ساختمان 


 مبحث هفتم مقررات ملی ساختمان 

8
 مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان 

9
 مبحث نهم مقررات
روش های ساخت سازه های ال اس اف LSF
حالت ساخت درجا (Stick Built)
در حالت ساخت درجا (Stick Built) که به آن ساخت در محل(On-Site) نیز می گویند.
نخست رانرهای پایین و در تراز عمودی آن رانرهای بالا جاگذاری شده و سپس استادها به طور ترازدر شاقول رانرهای پایین و بالا به ترتیب جاگذاری می گردند.
این شکل ساخت عمدتا برای دیوارهای غیرباربر و جدا کننده های داخلی(Partition) مورد استفاده قرار می گیرد.
اما در شرایط هم که تغییراتی در ساختمان به وجود آمده باشد امکان نصب دیوار پیش ساخته
نرده های سنگی
انواع نرده های سنگی و موارد استفاده از انها
یکی از سازه های مهم در ساختمان که امروزه علاه بر نقش محافظت از جان افراد در مقابل پرت شدن، نقشی تزئینی و دکوراتیو نیز دارد، نرده می باشد. نرده ها با هدف ایمنی و ایجاد حس پایداری طراحی می شوند و در واقع حائلی بین انسان و پرتگاه یعنی پلکان، تراس، پشت بام و... می باشند. طراحی این سازه یکی دیگر از نکات مهم در طراحی اجزا ساختمان می باشد و باید به گونه ای ساخته شود که علاوه بر نقش حفاظتی خود، زی
ویلای پیش ساخته 50 متری
ویلای پیش ساخته 50 متری گروه صنعتی مدرن کانکس از دیگر محصولات خوب ، ارزشمند ، با کاربرد بسیار بالا و پر فروش میباشد. کاربری کانکس ویلایی به گونه ای است که یک خانواده با جمعیت کم ، سه یا چهار نفری میتوانند از آن به راحتی استفاده کنند ، همانند یک سوئیت زیبا با تمام امکانات داخلی که در آن تعبیه شده است. به صورت معمول کسانی از ساختمان پیش ساخته 50 متری استفاده میکنند که سرعت زمان ساخت برای آنها اهمیت زیادی دارد و همچنین بحث ق
نرده آهنی :
از زندگی دوران باستان تا زندگی مدرن امروزی، همیشه انسان نیازمند ترفندهایی برای افزایش امنیت محل زندگی خود بوده که راه حل آن نیز از ابتدا تاکنون نصب حفاظ ساختمان بوده است.
وقتی انسان‌های اولیه در غارها زندگی می‌کردند
برای حفاظت خود از حمله‌ی حیوانات وحشی، تله‌ها و حصار هایی از چوب درختان و شاخ های بزرگ حیوانات مثل شاخ گوزن در نزدیک محل زندگیشان کار می‌گذاشته‌اند تا حیوانات و یا دشمن به دام افتاده و نتوانند وارد غار و محل زندگ
مزایای استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی از سال هاست بر همه سازندگان و پیمانکاران آشکار شده است. این قطعات بتنی پیش ساخته با کمتر کردن زمان ساخت در ساختمان سازی جایگاه ویژه ای کسب کرده است. شاید در وحله اول استفاده از این قطعات پیش ساخته هزینه بر به نظر بیاید اما با کاهش زمان بهره برداری از پروژه و کیفیت بالایی پروژه استفاده از این قطعات بتنی را کاملا توجیه میکند .
 
ادامه مطلب
 مراحل ساخت ساختمان
سازندگان برتر ایران تمام چهار مرحله زیر را به صورت کامل و حرفه ای پیاده سازی میکنند
 
1) پی‌گذاری ساختمانپی‌گذاری یکی از مراحل ساخت ساختمان می باشد و عملیاتی است که برای استحکام پایه ساختمان انجام می‌گیرد. پی‌ها قسمت‌هایی از ساختمان هستند که نیروهای وارده به ساختمان را به زمین منتقل می‌کنند و از این طریق از شدت ارتعاشات کم میشود و سبب استحکام ساختمان می‌شوند. برای عملیات پی‌سازی باید ابتدا عمل گودبرداری انجام شو
حفاظ ایستاده سرخم و هر آنچه باید بدانید!
شاید امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث می شود که شما بتوانید امنیت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشید. در واقع استفاده از حفاظ های مختلف یکی از آسان ترین راه هایی است که شما میتوانید ساختمان خود را از تردد سارقین محافظت کنید. دقت داشته باشید که انواع مختلفی از حفاظ ها وجود دارند که از بین آن ها میتوان به حفاظ ایستاده سرخم اشاره کرد. حفاظ ایستاده سرخم یکی از انواع حفاظ هایی است که شما میتوا
 طراحی نماهای خارجی ساختمان ها است. اگرچه در اغلب موارد اجرای این نماها هزینه بر است, اما به دلیل زیبایی و تفاوت با دیگر نماها, نمای سیمان رومی طرفداران بسیاری دارد. در این مطلب با طراحی هاو اجرای  شیک و مدرن از این نما آشنا می شویم.

طراحی ها، واجرای سیمانکاری مدرن و شیک با نمای ساختمان رومی سیمانی
امروزه نمای سیمان  رومی یکی از نماهای خارجی پرطرفدارا است. دلیل گرایش افراد به  نمای سیمان رومی اجرای پیچیده آن می باشد. همچنین استفاده از مصالح
 طراحی نماهای خارجی ساختمان ها است. اگرچه در اغلب موارد اجرای این نماها هزینه بر است, اما به دلیل زیبایی و تفاوت با دیگر نماها, نمای سیمان رومی طرفداران بسیاری دارد. در این مطلب با طراحی هاو اجرای  شیک و مدرن از این نما آشنا می شویم.

طراحی ها، واجرای سیمانکاری مدرن و شیک با نمای ساختمان رومی سیمانی
امروزه نمای سیمان  رومی یکی از نماهای خارجی پرطرفدارا است. دلیل گرایش افراد به  نمای سیمان رومی اجرای پیچیده آن می باشد. همچنین استفاده از مصالح
با گذشت زمان و فرسوده شدن ساختمان ها کسانی که خواهان تغییر در ساختمان خود می باشند یا خواهان ترمیم بنای خود هستند بازسازی ساختمان را انجام می دهند ، که بازسازی ساختمان به کارهایی گفته می شود که با انجام آن تغییراتی به صورت جزئی و کلی در بنای ساختمان ایجاد می شود . 
در یک ساختمان بخش های مختلف را می توانیم بازسازی کنیم که از انواع آن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
1 . بازسازی آشپزخانه : که طراحی کابینت و کمد ، کف پوش و دیوار پوش ، کناف کاری سقف
پاورپوینت بررسی پله و پیدایش آن در ساختمان
دید کلی :
پاورپوینت بررسی پله و پیدایش آن در ساختمان در 45 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
توضیحات کامل :
پاورپوینت بررسی پله و پیدایش آن در ساختمان در 45 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
 
فهرست مطالب:
تعریف پلهپله با مصالح آجریپله با مصالح ضربی (طاق قوسی)پله با مصالح بتنیپله با مصالح چوبیپله با مصالح فلزیپله با مصالح پیش ساختهپله با مصالح سنگیپله با مصالح ترکیبی یا مرکب (کامپوزیت)پرداخت آنلای
مسئله ریزش سنگ نمای ساختمان یک امر گشترده و بسیار خطرناک می باشد که با وقوع طوفان این امر تشدید نیز می گردد .پ
 برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان می توان از خدمات ایمن سازی نمای ساختمان بهره گرفت .
روش ایمن سازی نمای ساختمان یک امر تخصصی می باشد. این امر برای تثبیت ایمنی سنگ نما از خدمات پیچ رولپلاک نما باید بهره گرفت
آلودگی نمای ساختمان شامل آلودگی شیشه، کامپوزیت، سنگ، آجر و ... می‌شود که به مرور باعث فرسایش نمای بنا خواهد شد.
فرسایش نمای ساختمان علاوه بر اینکه زیبایی و جلوه ساختمان را از بین می‌برد می‌تواند در درازمدت آسیب جدی را به اسکلت بندی ساختمان وارد کند. اجتناب از این آلودگی تقریبا غیرممکن است در نتیجه تنها راه حل باقی مانده زدودن آثار این آلودگی‌ها می‌باشد. برای شستشوی نمای خود همین حالا با ما تماس بگیرید.
مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر :021-26401464021-
فهرست مطالب :
1- مقدمه
2- نیاز امروز کشور به استفاده ازمصالح نوین در جهت تحقق اهداف
3- فناوری های نوین پیشنهادی
4- •سیستم قاب فولادی سبک نورد سرد •سیستم قاب های بتنی پیوسته ( روش قالب تونلی) •بتن مسلح با قالب عایق ماندگار •سیستم پیش ساخته بتتی •سیستم ساختمانی ترونکو •سیستم پانل های سه بعدی •ساختمان های فولادی نورد گرم •***سازه های پوسته ای پیش ساخته***
5- سازه های پوسته ای پیش ساخته
6- precast reinforced concrete shells
7- جنس سازه های پوسته ای
8- انواع سازه های س
دانلود کتاب ساختمان داده مقسمی
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsبایگانی‌های دانلود pdf ساختمان داده مقسمی - مهندسان کامپیوترengineerpc.ir › tag › دانلود-pdf-ساختمان-داده-مقسمیTranslate this pageدانلود کتاب ساختمان داده ها مقسمی. شنبه ، ۱۳ خرداد; 17,017 views; طاها; ۰ دیدگاه. اهمیت درس ساختمان داده در دوره کارشناسی بر کسی پوشیده نیست. بی شک این درس ...دانلود کتاب ساختمان داده ها مقسمی به صورت pdf - نوآوران گرمیhttps://www.noavarangermi.ir › ... › درس ساختمان دادهTranslate this pageApr 19,
 
صنعت ساختمان سازی از زمان های قدیم به عنوان یک صنعت سنتی و با بهره وری کم شناخته شده است.
بر اساس مطالعات اخیر این فرآیند زمان بر بوده و به کندی پیش می رفته است؛
اما با ورود تکنولوژی به این صنعت در دهه های اخیر با استفاده از قطعات پیش ساخته، ساخت ساختمان ها سریع تر به پایان می رسد.
صنعت ساختمان سازی – ساختمان چیست؟
ساختمان یا بنا سازه ای است که برای سکونت و به عنوان سرپناه یا برای کار ساخته می شود که محیط را به دو بخش درون و بیرون تقسیم می کند.
 
صنعت ساختمان سازی از زمان های قدیم به عنوان یک صنعت سنتی و با بهره وری کم شناخته شده است.
بر اساس مطالعات اخیر این فرآیند زمان بر بوده و به کندی پیش می رفته است؛
اما با ورود تکنولوژی به این صنعت در دهه های اخیر با استفاده از قطعات پیش ساخته، ساخت ساختمان ها سریع تر به پایان می رسد.
صنعت ساختمان سازی – ساختمان چیست؟
ساختمان یا بنا سازه ای است که برای سکونت و به عنوان سرپناه یا برای کار ساخته می شود که محیط را به دو بخش درون و بیرون تقسیم می کند.
نصب حفاظ استیل پنجره می تواند زیبایی و امنیت برای جلوی پنجره ها داشته باشد و  آسایش خاطر برای مالکان و ساکنان منازل و ساختمان ها ایجاد می کند. ساخت حفاظ استیل پشت پنجره با سلیقه خریدار طراحی می شود تا هماهنگ با شکل کلی دکوراسیون ساختمان باشد. برای اینکه معمولا حفاظ پنجره در بیرون ساختمان و فضای باز نصب می شود استیل 304 برای ساخت آن استفاده می شود. حفاظ های پنجره به دوسته ضد سرقت و محافظ کودک تقسیم می شوند که انتخاب هر کدام بسته به اینکه در کدام
مجسمه ساختمان بلند خلیفههمان گونه که میدانید دبی با ساختمان بلند عظیم خلیفه شناخته می شود , برجی که در گذر زمان به آرم شهر دبی تبدیل شده‌است .نمای این افق خراش تماما شیشه ایست و همین بر هزاران جذابیت آن افزوده است ; هتل , مغازه , راءس خرید , اسختر , مرکز ها تفریحی و . . . تمامی و همگی در یک ساختمان انباشته شده گردیده اند . به طور کلی می توان خاطرنشان کرد ساختمان بلند دبی از بزرگ ترین افتخارات امارات به حساب آورده می شود می توان به به همین جهت ماکت و
نمای رومی ساختمان
طراحی نما یکی از مسائل مهم طراحی معماری می باشد چون در بیرون ساختمان قرار دارد مورد توجه عموم قرار می گیرد و کیفیت طراحی ساختمان را نمایان می سازد .در این مقاله ما به بررسی نمای رومی ساختمان می پردازیم.
نمای رومی چیست؟
نمای ساختمان رومی از انواع نماهای خارجی است که به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که دارد توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است. نما رومی تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت جلوه شهر دارد و این مدل نمای خارجی ساخت
چرا سازه LSF استفاده می کنیم
در سال‌های اخیر استفاده از سازه های سبک، چرا سازه LSF استفاده می کنیم.
که متداول‌ترین نوع آن‌ها سازه LSF است،
رشد داشته و به نظر می‌رسد این رشد در آینده‌ای نزدیک سرعت بیش‌تری خواهد داشت.
چه در ایران و چه در سطح جهان از سازه LSF جهت ساخت ساختمان‌ها و ویلاهای پیش ساخته،
حتی تا ۵ طبقه، نیز استفاده می‌شود.
اگر نمی‌دانید سازه LSF چیست و راجع به سازه های سبک,
ویلای پیش ساخته طلاعات بیشتری می خواهید تا انتهای این نوشته با م
 
این پاروپویتنت در 25 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد و فوق العاده طراحی و اسلاید بندی شده است در این پتاورپوینت مطالبی از تاریخچه ساختمان پلاسکو،عکس هایی از ساختمانم پلاسکو،مشخصات و ویژگی های ساختمان پلاسکو،دلیل آتش سوزی ساختمان پلاسکو و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد ساختمان پلاسکود راین پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
دستگاه شنوایی و ساختمان گوش مسئول حس شنیدن در انسان بشمار می آید. این دستگاه به دو بخش اصلی سیستم شنوایی محیطی و مرکزی تقسیم می شود. در ادامه دستگاه شنوایی خارجی (گوش خارجی، میانی و داخلی) و دستگاه شنوایی مرکزی (از ساقه مغز تا قشر مغز) معرفی می شود.
بخش خارجی ساختمان گوش
1- گوش خارجی
لاله‌ی گوش خارجی ترین بخش ساختمان گوش محسوب می شود که از غضروف ساخته شده است و وظیفه جمع‌آوری اصوات را بر عهده دارد. لاله گوش موجب تقویت صدا می شود و در جهت یابی صوت
قالب بتن
ساختمان سازی امروزه بسیار پر رونق می باشد و تمامی ساختمان های امروزی با توجه به تکنولوژی های جدیدی که در امر ساخت و ساز وجود دارند پیاده سازی می شوند. یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی بحث قالب بتن می باشد. در ابتدا می توان اطلاعات پایه ای را در باره بتن نیز عنوان کرد تا بتوانیم آشنایی بیشتری با این بخش نیز داشته باشیم. 
اگر تا به حال برای خرید آپارتمان یا اجاره‌ی خانه اقدام کرده باشید، حتماً یکی از مهم‌ترین معیارهایی که برای انتخاب خانه و نوع ساخت آن در نظر گرفته‌اید، روشنایی خانه است که اصطلاحاً به آن نورگیری ساختمان
می‌گویند. همان طور که می‌دانید خورشید از سمت مشرق طلوع کرده و از سمت
مغرب نیز غروب می‌کند. بنابراین با توجه به وضعیت جغرافیایی کشور ما بر روی
کره‌ی زمین و حرکت خورشید در طول ساعات شبانه‌روز و همچنین حرکت آن در طول
سال، میزان نورگیری سا
نصب حفاظ استیل پنجره می تواند زیبایی و امنیت برای جلوی پنجره ها داشته
باشد و  آسایش خاطر برای مالکان و ساکنان منازل و ساختمان ها ایجاد می کند.
ساخت حفاظ استیل پشت پنجره با سلیقه خریدار طراحی می شود تا هماهنگ با شکل
کلی دکوراسیون ساختمان باشد. برای اینکه معمولا حفاظ پنجره در بیرون
ساختمان و فضای باز نصب می شود استیل 304 برای ساخت آن استفاده می شود.
حفاظ های پنجره به دوسته ضد سرقت و محافظ کودک تقسیم می شوند که انتخاب هر
کدام بسته به اینکه در ک
کشوری که روی نفت وکمربندزلزله خوابیده باشدبیشتربودجه خودراخرج مهم ترین میکندوآن هم ایمن کردن ساختمان وساختارکشورهست.
وقتی ساختمان وساختارایمن نباشددربرابرهمه چیزراحت اختلاس رخ میدهد.ساختمان وساختاربدترین کیفیت رااگرداشته باشدخرج بیشترمیتراشد.درواقع ازبخش بیمه هم زیان آورترساختمان وساختاری هست که همواره درگیربی کیفیت تشکیل شدن هست.یک ساختمان نوسازدریک منطقه زلزله خیزده بارساخته میشودوفرومیریزدوعلت مهم آن ناتوانمندبودن معماروب
نصب حفاظ استیل پنجره می تواند زیبایی و امنیت برای جلوی پنجره ها داشته
باشد و  آسایش خاطر برای مالکان و ساکنان منازل و ساختمان ها ایجاد می کند.
ساخت حفاظ استیل پشت پنجره با سلیقه خریدار طراحی می شود تا هماهنگ با شکل
کلی دکوراسیون ساختمان باشد. برای اینکه معمولا حفاظ پنجره در بیرون
ساختمان و فضای باز نصب می شود استیل 304 برای ساخت آن استفاده می شود.
حفاظ های پنجره به دوسته ضد سرقت و محافظ کودک تقسیم می شوند که انتخاب هر
کدام بسته به اینکه در ک
نصب حفاظ استیل پنجره می تواند زیبایی و امنیت برای جلوی پنجره ها داشته
باشد و  آسایش خاطر برای مالکان و ساکنان منازل و ساختمان ها ایجاد می کند.
ساخت حفاظ استیل پشت پنجره با سلیقه خریدار طراحی می شود تا هماهنگ با شکل
کلی دکوراسیون ساختمان باشد. برای اینکه معمولا حفاظ پنجره در بیرون
ساختمان و فضای باز نصب می شود استیل 304 برای ساخت آن استفاده می شود.
حفاظ های پنجره به دوسته ضد سرقت و محافظ کودک تقسیم می شوند که انتخاب هر
کدام بسته به اینکه در ک
 
 
صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز:✔ بازسازی ساختمان✔ بازسازی آپارتمان✔ بازسازی خانه✔ بازسازی واحد اداری✔ بازسازی ویلا✔ بازسازی مراکز آموزشی✔ تعمیرات ساختمان✔ تعمیرات آپارتمان✔ تعمیرات‌ خانه✔ نوسازی ساختمان ✔ نوسازی آپارتمان تلفن تماس جهت مشاوره رایگان و خدمات :☎ 021-66592126
درب فلزی، یک محصول ساختمانی است که در طرح ها و مدل های متنوع، از جنس های مختلف و توسط تولیدکنندگان و صنایع گوناگون طراحی و به بازار ارائه می شود. درب های فلزی بسته به اینکه چه ابعاد و اندازه ای دارند، از چه مواد اولیه در ساخت آن ها استفاده شده است و نوع کاربری آن ها چیست، قیمت های متفاوتی دارند.
درب فلزی ساختمان به عنوان درب حیاط، درب پارکینگ ، درب ورودی مجتمع های مسکونی یا آپارتمان ها معمولاً به کار می رود. در حال حاضر تنوع مدل هایی که از درب ح
استفاده از لفاف ها و پوشش های ساختمان برای ساختمان های در حال احداث به صورت روزافزون در کشور در حال گسترش بوده، به طوریکه در شهر تهران کلیه سازندگان ملزم به استفاده از لفاف ساختمان برای بناهای در حال ساخت شده اند. در کنار توری ایمنی ساختمان که محصولی است که به صورت تخصصی برای پوشش و حفاظ ساختمان های در حال احداث تولید شده و در اکثر کشورهای دنیا برای این منظور از این محصول استفاده می شود، محصولات و گزینه‌های دیگری نیز در ایران استفاده شده که
کاربرد پیچ رولپلاک نمای ساختمان:
خدمات محکم سازی با پیچ رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست:
اول لازم است که بدانیم اصلا پیچ رولپلاک نمای ساختمان برای چه ساختمانهایی لازم و ضروری است.
پیچ رولپلاک نمای ساختمان برای کلیه ساختمان‌هایی که نمای آنها سنگ کار میشود ضروری میباشد.
 
اولویت پیچ رولپلاک نمای ساختمان  برای نماهایی می باشد که ریزش سنگ نما و سقوط آن را شاهدیم.
وقتی یک تکه از سنگ نما سقوط می کند و اگر حادثه‌ای رخ ندهد مفهوم آن این است که ما
مطابق بند 1-4-1 آیین نامه 2800 ، جهت حذف و یا کاهش خسارت و خرابی ناشی از ضربه ساختمان های مجاور به یکدیگر ، ساختمان ها باید با پیش بینی درز انقطاع از یکدیگر جدا ساخته شده و یا با فاصله ای حداقل از مرز مشترک با زمین های مجاور ساخته شوند. برای تامین این منظور در ساختمان های با 8 طبقه وکمتر ، فاصله هر طبقه از مرز زمین مجاور حداقل باید پنج هزارم ارتفاع آن از روی تراز پایه باشد.
#نکته نظارتی
1- عدم رعایت درز انقطاع بر اساس نقشه‌های مصوب، که این موضوع علاو
ویلای پیش ساخته 84 متری
 
ویلای پیش ساخته 84 متری محصولی از گروه شرکت بزرگمهر می باشد که مناسب برای خانواده های چهار تا شش نفره با دو اتاق خواب بزرگ بوده که می توان از آن در باغ ها و ملک های خصوصی بجای استفاده از روش ساختمان سازی استفاده کرد. امکانات ویلای پیش ساخته 84 متری این ویلا دارای دو اتاق خواب با کمد دیواری، یک آشپز خانه بزرگ به همراه کابینت ، گاز صفحه ای ،سرویس بهداشتی حمام و توالت فرنگی وشرقیتمامی درب و پنجره های این پیش ساخته از  جنسupvc
عایق کاری حرارتی سقف و بام ساختمان: عایق کاری حرارتی بام ساختمان ها ممکن است به سه روش انجام شود که این بستگی به نوع بام دارد: - بام های تخت و یا با شیب کم - بام ها با شیب زیاد که شیب آن ها از زیر سقف نیز دیده می شود. - بام های شیبدار که زیر آن ها سقف دو پوشه با فضای زیر شیروانی وجود دارد.
ادامه مطلب
خانه‌های پیش‌ساخته(به انگلیسی:
Prefabricated home) ساختمان‌هایی هستند که قطعات آن‌ها در خارج از سایت
ساخته می‌شوند (معمولاً در ابعاد استاندارد که به آسانی قابل نصب باشند) و
در محل سایت نصب می‌گردند. بعضی از خانه‌های پیش‌ساخته جدید در طراحی خود
از سبکهای مدرن الهام گرفته‌اند. همچنینباز سازی خانه‌های پیش ساخته ممکن
است.
ویلای پیش ساخته پانلی
فن آوری معماری یا فن آوری ساختمان،
استفاده از فن آوری در طراحی ساختمان‌ها است. این جزء ای از معماری
یکی از مشکلاتی که آپارتمان نشینان با آن رو به رو هستند، سر و صدای راه رفتن طبقات بالایی می باشد. در گذشته ساختمان ها بدون عایق کاری ساخته می شدند بنابراین افرادی که در این آپارتمان ها ساکن هستند همواره با مشکل سر و صدای راه رفتن طبقه بالایی رو به رو هستند. استفاده از عایق صوتی بین طبقات مختلف باعث رفع این مشکل شده است.بیشتر افراد در هنگام خرید یک آپارتمان به زیبایی آن توجه می کنند و به عایق کاری آن بی توجه هستند. اما صدای که از طبقات بالایی وار
اوستایاب یکی از موفق ترین شرکت ها و مجموعه های ارائه دهنده خدمات ساختمانی توانسته با ارائه سرویس های خود با کیفیت بسیار بالا  رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان خود را به ارمغان اورد.
خدمات برق ساختمان
شرکت سپیده نور  یکی از زیر مجموعه های  گروه یوستا  بزرگترین ارائه دهنده خدمات برق ساختمان و نورپردازی  ساختمان همواره اماده ارائه مشاوره و خدمات درسرتاسر کشور می باشد .
چرا نورپردازی ساختمان
 
استفاده از سرویس نورپردازی موجب زیبا تر شدن  محیط و مبلما
نظافت راه پله و مشاعات ساختمان در شیراز
 
نظافت ساختمان،  راه پله و مشاعات در شیراز
 
نظافت آسانسور، پارکینگ، انبار و ...
 
نظافت واحدهای خالی و تازه ساخته شده
 
کارگر نظافتچی آقا و خانم در شیراز
 
با استفاده از افراد با تجربه و آموزش دیده
 
 
 
 
 
 
www.asayesh-gostar.ir
# با ضمانت رضایتمندی مشتری#
 
09170500753 - 07136301326
 
ثبت سفارش
 
گروه دکوراسیون داخلی پازل به مدیریت آقای کریمی فعال در زمینه نقاشی ساختمان حرفه ای،پتینه کاری ساختمان و کناف و کاغذ دیواری به روش های جدید با طرح های مدرن در سراسر ایران با صدها نمونه کار موفق نقاشی ساختمان و پتینه کاری ساختمان در مشهد، تهران، کیش و اصفهان
 
اجرای انواع طرح های پتینه کاری ساختمان در مشهد، شماره تلفن 09130892825
نمونه کار پتینه کاری ساختمان روی سقف و دیوار، برای سفارش ساخت با شماره تلفن  09130892825 تماس بگیرید
پتینه کاری ساختمان نو
تغیر و اجرا دکوراسیون های داخلی وخارجی با جدید ترین متد های روز جهان
تعریف و تغیر نقشه ساختمان 
تبدیل خانه های  کلنگی به جدیدترین ساختمان های مدرن
انواع نماها از جمله (کناف.سنگ.شیشه....)
انجام دادن انواع تعمیرات ساختمان از جمله (نقاشی .گج کاری.سرامیک.کناف.جوشکاری...)
برسی امنیت ساختمان 
.....................................................................
مسعول :آزادی
شماره تماس:9751 700 0917
.....................................................................
آرامش . امنیت.ظاهر زیبا و مدرن ترین ها  را از ما بخ
پنجره مهم ترین منبع تامین نور طبیعی در یک ساختمان می باشد. انتخاب پنجره مناسب از آن جهت مهم می باشد که هم می تواند یک المان تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی باشد. هم اینکه باید از لحاظ فنی دارای ویژگی هایی از قبیل عایق صوتی، عایق حرارتی و مقاوم و ضد ضربه باشد.
ابتدایی ترین کاربرد پنجره تامین نور طبیعی در فضای داخلی می باشد البته ناگفته نماند که در این راستا موقعیت جغرافیایی ساختمان نیز تاثیر دارد. بعضی از ساختمان ها به دلیل موقعیت
با نگاهی به اطراف خود می توان ساختمان های بسیار بزرگی را مشاهده کرد که تمام شهر را پر کرده اند. این ساختمان ها برای زیبایی بیشتر دارای نمای شیشه ای می باشند. نماشویی یکی از کار های مهم و اساسی برای نظافت شیشه و ساختمان ها می باشد. شستشوی نمای شیشه ای ساختمان ها کاری مشکل بوده و کار در ارتفاع را می طلبد.
ساختمان های موجود در شهر های بزرگ به دلیل وجود کارخانه و ماشین های زیاد دچار آلودگی و کثیفی می شوند به همین سبب لازم است که شستشوی شیشه های نمای
انواع لوله ها در لوله کشی و روش های آن
لوله ها و روشهای لوله کشی بسیار متفاوتی در لوله کشی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و انتخاب هرکدام از آنها باتوجه به کاربرد و محل پیاده سازی می باشد. لوله هایی که در تاسیسات فاضلاب و اب استفاده می شوند با لوله هایی که در صنعت سرمایش و یا گرمایش استفاده می شوند متفاوت است.. با سازه کهن همراه باشید تا در مورد لوله کشی گاز بیشتر بدانید.

انواع لوله ها
لوله ها را به انواع مختلف از نظر جنس، کاربرد و روش اتصا
بسیاری از افراد، طراح دکوراسیون داخلی و طراح داخلی را  هم معنی می دانند؛ اما باید گفت که این دو تفاوت بسیاری با هم دارند.
همانطور که اشاره شد، طراح دکوراسیون داخلی، گروهی از افراد می باشند که وظیفه ترکیب و چیدمان وسایل منزل (از جمله کاغذ دیواری، رنگ ساخنمان، انواع مبل، لوستر ها، تابلوها، فرش ها، و سایر لوازم تزئینی و دکوری)؛ متناسب با درخواست مشتری و سلایق او را دارد. اما طراح داخلی کیست؟ طراح داخلی در واقع کسی است که شکل و فرم داخلی ساختما
همه چیز در مورد چاپ روی ورق کامپوزیت: کامپوزیت ماده ای ترکیبی ساخته شده از دو یا چند ماده با خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوت است که پس از تولید ماده حاصل شده خصوصیات متفاوتی از ماهیت اولیه خود دارد .ورق کامپوزیت را از ترکیب ماتریس با مواد تقویت کننده به دست می‌آورند. ورق کامپوزیت آلومینیوم هم از یک لایه پلی اتیلن تشکیل شده که با دو ورق از جنس آلومینیوم پوشیده شده است. یکی از این دو ورق‌ پوشش رنگی دارد که می‌توان روی آن چاپ انجام دارد. چاپ روی ور
برداشت پلان ساختمانانجام نقشه برداری پلان وضعیت موجود ساختمان هاهر ساختمان ، مطابق نقشه های معماری اولیه ای ساخته می شود . اما در هنگام ساخت و پس از ساخت ، وضعیت و نقشه ساختمان به مرور تغییر می کند .وقتی ساخت ساختمان به پایان می رسد و تزئینات نهایی اِعمال می شوند و پس از گذشت مدتی از بهره برداری ساختمان ، نقشه های وضع موجود بسیار متفاوت هستند .شرکت نقشه برداری بابک ، با مدیریت مهندس بابک اسحاقیان ، در زمینه انجام نقشه برداری وضع موجود ساختما
صنعت ساختمان و ویروس کروناست
بی شک میتوان گفت که صنعت ساختمان یکی از سه صنعت برتر کشور است
تغییرات این صنعت بر اقتصاد کشور اثر گذار است
در حال حاضر این صنعت با مشکلات عدیده ای مواجه است
به نظر میرسد که در سال ۹۹ ویروس کرونا علاوه برا سایر صنایع کشور موفق شده است
که صنعت ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار دهد و زمین گیر کند
 
در کل با این که اعلام شد از ۱۶ فروردین ۹۹ تمامی خدمات صنایع تولید مصالح ساختمانی می توانند
با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی های ل
در ساختمان‌های مسکونی چوبی این کار با استفتده از یک پوشش زبر و ضخیم پلاستیکی انجام می‌شود که هر سه سیم را در خود جای می‌دهد. در ساختمان‌های بزرگ‌تر و حجیم تر سیم‌ها از لوله‌های فلزی یا پلاستیکی عبور داده می‌شوند که سیم پوش یا لولهٔ محافظ برقی نام دارند. سیم پوش‌ها در مقایسه با پوشش‌های پلاستیکی محافظت بهتری از سیم‌ها می‌کنند و در ساختمانی که به وسیلهٔ این سیم پوش‌ها سیم کشی شده، سیم‌های جدید می‌توانند درون سیم پوش‌های موجود جاساز
کفسابی کریمی با ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه کفسابی و ساب سنگ و نماشویی ساختمان
کفسابی چیست؟
کفسابی ساختمان عبارت است از شیشه ای کردن سنگ ، براق کردن سنگ ، درخشان کردن سنگ ، زدودن جرم سنگ و … به منظور زدودن آلودگی و جرم و براق کردن سنگ ، ۲ الی ۵ میلیمتر از سطح آن را ساب زده و میتراشند. کلیه کف های سنگی ساختمانی قابل ساب زنی هستند. از جمله بتنی ، گرانیت ،‌ موزاییک ، گوهره ، دهبید ، تراورتن و…
کفسابی ساختمان علاوه بر زیباسازی باعث افزایش عمر و ح
8 تکنیک برای ساخت و ساز ساختمان در سبک مدرن که امروزه در عرصه ساخت و ساز از آنها استفاده می شود.
در سال های اخیر، روش های ساخت و ساز ساختمان ها با پیشرفت چشمگیری روبرو شده اند و فناوری های نوآورانه برای بهینه سازی شاخص های کیفی ساختمان ها اعمال شده اند.این امر مزایای قابل توجهی را برای کاربران نهایی مانند دارد که می تواند از مصارف عادی در تعمیرات و سایر مشاغل مرتبط با ساختمان را ثابت نگه دارد، هم چنین، زمان ساخت و ساز نیز کاهش یافته و هزینه های
پنجره های ساختمان های بلند طبقه به یک حفاظ مناسب نیازمند هستند تا بتواند
امنیت مناسب را برای ساکنین این ساختمان ها تامین کند. حفاظ استیل پنجره
از چند ردیف لوله استیل که در فواصل 12 تا 15 سانتیمتر از یکدیگر با قطر
های 25mm,38mm,51mm ساخته می شود. اگر در ساخت حفاظ استیل پنجره از پروفیل
استیل استفاده شود ابعاد این پروفیل 40*40 میلیمتر است. مهمترین قطعه حفاظ
استیل پنجره یراق دیوار کوب است که وظیفه اتصال گارد های محافظ را به
دیواره چهار چوب پنجره دارد. نو
طراحی ساختمان صرفاً به سازماندهی و در کنار هم قرار گرفتن فضاها محدود نمی‌گردد بلکه بایستی ضمن طراحی فضاهای داخلی، به ترکیب و کیفیت بیرونی ساختمان هم توجه شود و همزمان با تکمیل پلان‌ها و مقاطع، نماها نیز طراحی گردند.
به وجود آوردن هماهنگی و توازن میان نیازهای کارکرده‌ی فضاها، شرایط محیطی، وضع زمین، سبک و کیفیت نمای بیرونی و هماهنگی بازشوها (در و پنجره) با فرم ساختمان به منظور فراهم نمودن آسایش روحی و جسمی افراد، ضروری است.
 
در طراحی نماه
http://kelemanasansor.blog.ir/1398/11/10/ آسانسور-لوکس،-استیل-طلایی
 
شیشهها 200 سال است که وارد صنعت ساختمان شده اند و به نمای شهر زیبایی خاصی بخشیده اند .
آسانسورها هم این متریال زیبا را به کار گرفته و سالهاست که آسانسورهای شیشه ای جذابیت بالایی بین مردم پیدا کرده و زیبایی چشم گیری به ساختمان می دهند .
آسانسورهای شیشه ای یا پانوروما در سه نمونه دایره، نیم دایره و مکعب شکل ساخته می شوند و دو مدل کششی و هیدرولیکی دارند .
آسانسورهای شیشه ای هیدرولیکی بدون مزاحمت
چگونه  نمای ساختمان را بشوییم .شستشوی نمای ساختمان را به اختصار نماشویی می گویند که در امر ساختمانی یک امر ضروری می باشد زیرا که وجود آلاینده ها و جرم و کثیفی موجب از دست رفتن زیبایی و براقیت نمای ساختمان می شود و برای جلوگیری از این امر باید مورد شستشو قرار گیرد تا زیبایی آن حفظ گردد .
نماشویی اوستایاب مقاله کاملی را در نماشویی نوشته و کلیه قوانین و استاندارد های نماشویی را در خود جای داده است شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اوستایاب
عنوان شغل: کارگر ساختمانی
توضیحات شغل
انجام وظایفی که نیازمند کار فیزیکی در ساختمان ها، بزرگراه ها، و پروژه های ساختمانی بزرگ، گود برداری، حفر تونل و دالان های زیرزمینی، و تخریب ساختمان ها می باشند. کاربری ابزار دستی یا برقی مانند، چکش های بادی، زمین کوب، میکسر بتن، بالابرهای مکانیکی کوچک، تجهیزات سنجش و اندازه گیری، و مجموعه ای از ابزارها و دستگاههای مختلف.
ادامه مطلب
نمازخانه پیش ساخته:
نمازخانه پیش ساخته این روزها از جمله پر کاربردترین نوع ساختمان های پیش ساخته به شمار می رود. به دلیل بالا بودن هزینه ساخت مساجد، نمازخانه پیش ساخته می تواند بهترین جایگزین باشد. برای انجام فریضه نماز، نماز خانه پیش ساخته در مکان های مختلفی از جمله جاده های بین راهی و شهری، پارک ها ، مکان های تفریحی و مذهبی ، رستوران ها ، اداره جات و ... پیاده سازی می شود.
نماز خانه پیش ساخته به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط جوی نا مساعد و ح
پاورپوینت انواع ساختمان و مدلهای آوار
دانلود پاورپوینت با موضوع انواع ساختمان و مدلهای آوار، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: انواع ساختمان: ساختمان ها بر اساس جنس مصالحی که در آنها به کار رفته و نوع آنها به چند طبقه تقسیم میشوند. 1- ساختمان های بدون اسک
*ساختمان هشت‌وجهی بود و تقارن محض سراسر ساختمان را پوشانده بود. از دالون‌های بزرگی عبور می‌کردم تا به خارج از ساختمان برسم. من باید به فاصله‌ی کوتاهی خودم را به یکی دیگر از وجوه ساختمان می‌رساندم. اما آدمی در تقارن محض گم می‌شود. گم و گور. وقتی هر طرف را که نگاه کنی با طرف دیگر تفاوتی ندارد، ترس تمام وجودت را فرا می‌گیرد. من در تقارن محض گم شده بودم و زمان می‌گذشت.
وقتی می‌دانی باید شرایطت را عوض کنی ولی هیچ نشانه‌ای، مطلقا هیچ نشانه‌ای

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها