نتایج جستجو برای عبارت :

ترک های عراق

نویسنده : اشکان ارشادی از کرمانشاه 
عراق ، امروزه نام کشوریست. در گذشته به دو ناحیه مجزا اطلاق میشده :
۱. عراق عجم شامل کرمانشاهان و آذربایجان  و لر و بختیاری تا ری و اصفهان
۲. عراق عرب که شامل بصره و بغداد و بیابان بزرگ شمال شبه جزیره و کویت و پیرامون 
در شاهنامه زمان انوشیروان چهارمین ایالت محسوب شده و شامل تمامی نواحی کردستانات و بین النهرین و... بوده 
خیلی از جنگهای رومیان با ایران در عراق رخداده 
 پایتخت ایران چند میلیون کیلومترمربعی در ع
تنها راه نجات مردم عراق از بیکاری ، نا امنی و ...  بستن سفارتخانه (جاسوس خانه) آمریکا و احتمال زیاد عربستان در این کشور می باشد. شاهد این مدعا آن است که آمریکا بزرگترین سفارتخانه اش را در عراق - با پول مردم عراق - ایجاد کرده است .
 
استاندار نجف اشرف تاکید کرد که به توصیه سازمان بهداشت جهانی و دولت عراق زیارت عتبات عالیات برای زائران داخل و خارج عراق تا زمان اتمام بحران شیوع کرونا ممنوع است.رسانه‌های عراقی هم روز سه شنبه به نقل از کمیته گذرگاه‌های مرزی عراق هم ازسرگیری سفر ایرانیان به عتبات عالیات عراق را رد کردند.
یا حضرت مادر
با بغض خوشحالم
سپاه حملات راکتى به پایگاه هاى امریکا در عراق را آغاز کرده است. تا کنون ٤ موشک از غرب ایران و همچنین تعدادى راکت به سمت عراق شلیک شده. تعداد تلفات مشخص نیست.
هدف اصلى، ظاهرا پایگاه الأسد متعلق به ایالات متحده در عراق است.
سجده شکر نیاز است امشب
برنامه ۷ بندی مقتدی صدر برای خروج آمریکا از عراق
▫️رهبر جریان صدر عراق هفت بند را برای تحقق خروج کامل آمریکا از کشورش تعیین کرد.
۱ـ بستن تمامی پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق.
۲ـ‌ بستن مقر شرکت‌های امنیتی آمریکا و پایان دادن به فعالیت آنها در عراق.
۳ـ بستن حریم هوایی عراق بر روی پرواز هواپیماهای جنگی و اطلاعاتی اشغالگران (آمریکایی‌ها).
۴ـ لغو تمامی توافقنامه‌های امنیتی با اشغالگر، چراکه تعادل بین‌المللی در آنها رعایت نشده و در سایه حض
ترکان عراق که به خودشان ترکمن یا ترکمان می گویند، بین نیم تا یک میلیون نفرهستند و به لهجة ترکی آذربایجانی سخن می گویند. در شمال عراق از شهر «تل عفر» تا قصبة «بدره» در جنوب شرقی عراق در 16 شهر، قصبه و صدها روستا سکونت دارند. شهر کرکوک مرکز ترکان عراق است و به همین جهت نیز لهجة ترکان عراق را لهجة ترکی کرکوک نیز می گویند. تل عفر، اربیل، آلتین کوپرو، کرکوک، داکوک، کیفری، مندلی، قارانیه و خانقین مهمترین شهرهای ترکان عراق است. در استان موصل نیز عدة ز
صبح امروز در دیدار جمعی از موکب داران عراقی: از صمیم قلب خودم و ملت ایران تشکر میکنم؛ هم از شما موکب داران که در ایام اربعین، کرامت و مودّت را به منتهادرجه میرسانید، هم از ملت بزرگ عراق و هم از مسئولین عراق که امنیت و زمینه را فراهم کردند و بخصوص از علما و مراجع بزرگ عراق که فضای زیارت و برادری را بین آحاد مردم و دو ملت فراهم کردند
وزارت خارجه ترکیه کاردار سفارت عراق در آنکارا را فراخواند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزارت خارجه ترکیه با احضار کاردار سفارت عراق تاکید کرد که این کشور به عملیات ضد تروریستی در خارج از مرزهای خود ادامه خواهد داد.

پیش از این، وزارت خارجه عراق در واکنش به حمله هوایی ترکیه به استان سلیمانیه از این کشور خواسته بود بمباران خاک عراق را متوقف کند و به حاکمیت این کشور احترام بگذارد.

عملیات نظامی ارتش ترکیه علیه مواضع پ‌ک‌ک دو سالی است که در من
حمل بار به کشور عراق
کشور عراق در همسایگی غرب ایران واقع شده و حدود 1485 کیلومتر خط مرزی میان ایران و عراق وجود دارد .ایران بین همسایگانش طولانی ترین مرز را با عراق دارد .
پایانه های مرزی میان ایران و عراق
. مهران
. شلمچه
. چذابه
. تمرچین
. باشماق
. خسروی
. پرویزخان
تبادلات تجاری
کشور عراق یکی از مهم ترین شرکای تجاری کشور ایران محسوب میشود.
عراق از لحاظ حجمی و همچنین ارزش کالا  سومین کشور پس از چین و اماران است که از ایران واردات کالا دارد
 
حمل بار
لغو پروازهای عراق کویت وافغانستان
 
عراق وکویت وافغانستان جزو اولین کشورهایی بودند  که مرزشان را بروی ایرانیان تا اطلاع ثانوی بسته وپروازهایشان را کنسل نمودند.
 
لغو پروازهای عراق کویت وافغانستان بعلت شیوع ویروس کرونا
 سازمان هواپیمایی کشوری عراق اعلام کرده امکان پرواز از ایران به این کشور وجود دارد؛ اما نمی‌تواند اتباع ایران را به عراق ببرد و صرفا باید حامل اتباع عراقی یا مقامات سیاسی و دیپلمات‌ها و خانواده‌هایشان باشد؛ زیرا عراقی
قاسم سلیمانی از فرماندهان مبارزه علیه داعش در عراق و سوریه است.داعش گروهی سلفی بود که پس از سقوط صدام در عراق و خلاء قدرت در این منطقه،‌ پدید آمد. ایران برای حفظ امنیت و کنترل منطقه، مبارزه با این گروه را آغاز کرد. به نقل از خبرگزاری ایسنا، در سال ۲۰۱۱م نیروهای تحت فرمان سلیمانی از جمله لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون جهت مبارزه با داعش و نیروهای شورشی راهی سوریه شدند.
همچنین در سال ۲۰۱۴ شهر موصل به تصرف داعش درآمد و بغداد، پایتخت عراق نیز تا مرز
صادرات به عراق
عراق دارای دومین منبع نفتی جهان است . این کشور در امد خوبی از فروش محصولات نفتی خود دارد. نزدیکی مرز عراق نسبت به ایران سبب تسهیل صادرات محصولات ایرانی به کشور عراق شده است .
رقبای اصلی ایران صادرات به عراق کشورهای چین . امریکا و ترکیه هستند
16 اولویت صادراتی به عراق
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران . ناصر بهزاد رایزن بارزگانی ایران در عراق. در تشریح 16 گروه کالای ایرانی بهعنوان اولویت های صادرات اظهار کرد . این گروه
کشتن وحشیانه و آویزان کردن جنازه یک نوجوان ۱۶ ساله بی گناه در عراق،  برای هشیاری مردم عراق کافیست تا بیش از این با پرپایی تجمعات اعتراضی زمینه را برای اغتشاش و شورش و نا امنی و کشتار مردم بی گناه توسط اراذل و اوباش و نفوذی های مزدوران وهابی آماده نکنند. 
همانطور که در ایران هم مزدوران با ایجاد نا امنی و آتش زدن بانک ها و مراکز تجاری متاسفانه با سوء استفاده از اعتراضات به حق مردم ، باعث ریخته شدن خون افراد بی گناه شدند. 
جا دارد مسوولان عراق و
صادرات به عراق
عراق دارای دومین منبع نفتی جهان است . این کشور در امد خوبی از فروش محصولات نفتی خود دارد. نزدیکی مرز عراق نسبت به ایران سبب تسهیل صادرات محصولات ایرانی به کشور عراق شده است .
رقبای اصلی ایران صادرات به عراق کشورهای چین . امریکا و ترکیه هستند
16 اولویت صادراتی به عراق
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران . ناصر بهزاد رایزن بارزگانی ایران در عراق. در تشریح 16 گروه کالای ایرانی بهعنوان اولویت های صادرات اظهار کرد . این گروه
دبیرکل اتاق بازرگانی متشرک ایران و عراق از ممنوع شدن واردات ماست و دوغ به کشور عراق خبر داد.
سید حمید حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گلایه برخی صادرکنندگان به عراق نسبت به افزایش تعرفه ورود برخی کالاها به این کشور و احتمال کاهش این تعرفه‌ها از سوی دولت عراق اظهار کرد: آنچه به نظر می‌رسد نشان می‌دهد بعید است که دولت عراق به سمت کاهش تعرفه‌های وارداتی پیش رود.

دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: سیاست کشور عراق در حال حاضر
سحرگاه یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۵۲ عراق حمله گسترده‌ای را با نیت اشغال خوزستان آغاز کرد. لشگر عراق با صدها تانک روسی پیشرفته و چندین نفربر زرهی توانستند به مرز ایران تعرض کرده و قسمتی از خاک ایران را تصرف کنند...
بلافاصله جلسه فوق‌العاده‌ای میان سران ارتش و دولت برگزار شد. لشگر زرهی نیروی زمینی ارتش شاهنشاهی از اهواز وارد عمل شد و نیروهای عراقی را تار و مار میکند. واکنش ایران نسبت به تجاوز عراق چنان سریع بود که ساعت ۹ صبح نماینده عراق در سازمان ملل
شهید_نوشته شهید لطفی نیاسر در تاریخ ۱۱ محرم سال ۱۳۸۲درباره اولین سفر تفحص شهدا به خاک عراق نوشته … متن : بسم رب الشهید امروز اولین روز تفحص بود که من با دوستان به خاک عراق رفتیم ، تا تفحص را شروع کنیم …امروز با توسل به طفلان حضرت مسلم ، دو شهید را یافتیم …
نوشته دستنوشته شهید لطفی در محرم ۱۳۸۲ درباره اولین تفحص در خاک عراق اولین بار در شهید محمد مهدی لطفی نیاسر. پدیدار شد.
متن شبهه
‏ اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران! 
باور کردنی نیست، ایرانی هرگز در تاریخ چنین تحقیر نشده بود. هشت سال با تحریک ارتش عراق، جنگی خانمان‌سوز را آغاز و ایران را ویران کردند. میلیون‌ها تن را به خاک سیاه نشاندند تا سی سال بعد، پرچم همان کشوری که جوانان ما را کشت، مجروح کرد و اسیر تخت آسایشگاه‌ها ساخت، در بزرگ‌ترین میدان تهران برافراشته شود. 
پاسخ خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را چه می‌دهید؟ آیا خون شهیدان هشت سال جنگ را پای
دولت عراق تصمیمی جدید درباره نیروهای حشد شعبی اتخاذ کرد. خبرگزاری
تسنیم: به نقل از الفرات نیوز، عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق فرمانی
10بندی درباره حشدالشعبی عراق صادر کرد که به‌شرح ذیل است:
در این فرمان آمده است: بر اساس
اقتضای منافع مردم و با توجه به اختیاراتی که قانون اساسی به ما داده است و
با ایمان به نقش بزرگی که مبارزین حشدالشعبی در حال ایفای آن هستند
دستورات زیر صادر می‌شود:
1. همه نیروهای حشد شعبی به‌عنوان بخشی
جدا
رفتارشناسی موضع سست حیدر العبادی
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق اخیراً اظهار داشته که تحریم های آمریکا علیه ایران را محکوم می کند اما ناچار است برای حفظ منافع عراق از آنها تبعیت نماید.
درباره این موضع توجه به چند نکته حائز اهمیت است:
۱. با وجود رقبای مطرح و سرسخت، حیدر العبادی برای دستیابی به جایگاه نخست وزیری از موقعیت لغزانی برخوردار است و با این مواضع تلاش می کند:
اولا ؛ نظر جناح های مختلف پارلمان را به دست آورد.
ثانیا ؛ پیام مثبتی به طرف ها
سپاه پاسداران
انقلاب اسلامی بامداد امروز (چهارشنبه 18 دی ماه) و پس از خاکسپاری پیکر
پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان، با پرتاب موشک های زمین به زمین
دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق را مورد هدف قرار داد.
گفته
می شود این حمله علیه دو پایگاه "عین الاسد" (واقع در استان الانبار در
غرب عراق) و اربیل (کردستان عراق) صورت گرفته است. این دو پایگاه میزبان
نیروهای نظامی آمریکا و ائتلاف هستند. پایگاه هوایی عین الاسد بزرگترین
پایگاه نظامی آمریکا د
"رود هود"، کاردار سفارت آمریکا درون بغداد با بازدید از مقر پلیس فدرال عراقو درون اقدامی بی سابقه از این نیروها بخاطر ماجرا اخیر شعار فراغت دادن نیروهای پلیس فدرال در یک بمباران هوایی عذرخواهی کرد. به گزارش ایسنا بوسیله نقل از روسیا الیوم، در همین راستا، پلیس فدرال عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هود بخاطر عذرخواهی از طرف شانس آمریکا به خاطر حمله "اشتباهی" جنگنده های موافقت بین المللی بوسیله تیپ ۱۱ پلیس فدرال درون ۲۴ آوریل بوسیله مقر ای
قاسم سلیمانی پس از انقلاب اسلامی ایران، در سال ۱۳۵۹ش عضو سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شد و هم‌زمان با شروع جنگ ایران و عراق، چند گردان را در کرمان آموزش داده و به جبهه‌ها فرستاد.
وی در دوره‌ای فرماندهی سپاه آذربایجان غربی را بر عهده داشت. سلیمانی در سال ۱۳۶۰ش با حکم محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسدارن، به عنوان فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله منصوب شد.
وی در جنگ عراق علیه ایران، از فرماندهان عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۴ و کربلای ۵ بود. عملیات کربل
منابع خبری از زخمی شدن ۴۷ نفر از نیروهای امنیتی عراق در جریان حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف خبر دادند.
چهارشنبه شب، گروهی از مهاجمین نقابدار که به گفته منابع محلی از اهالی شهر نجف اشرف نبوده‌اند، با پخش مستقیم دوربین شبکه خبری العربیه سعودی به کنسولگری ایران در نجف یورش برده و بخش‌هایی از آن را به آتش کشیدند. العربیه در عراق ممنوع‌الفعالیت است.
پنج شنبه ، ۶ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 640×371]
مشاهده مطلب در کانال
إذا کان لدیک کرامة وطنیة وإذا کنت مسلماً ، فقم بطرد الکفار الأمریکیین من بلدک. هاجموا شرفک. قتل رجالک. لقد قوضوا کرامة الشعب العراقی.
ترجمه :
"ای مردم عراقاگر شرافت ملی دارید و اگر مسلمانید ، کافران آمریکایی را از کشورتان بیرون کنید. آنها به ناموس تان تعرض کردند. مردان تان را کشتند. حیثیت ملت عراق را خدشه دار کردند. "
 
سیدجعفر رضوی، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص دلیل حضور مقتدی صدر در ایران گفت: ما در حوزه کشور‌های منطقه و به ویژه عراق باید دو مطلب را از یکدیگر جدا کنیم یکی حضور عراق به کشور‌های حامی مقاومت مثل حزب الله لبنان و انصارالله یمن در جبهه مقاومت است که باید با نگاهی به مبتنی بر جبهه مقاومت به آن نگریسته شود و دوم نگاهی که در داخل هر کشور و با توجه به منافع ملی آن کشور وجود دارد.وی با اشاره به مواضع مقتد
لبخند بزن ایرانی؛ تو«گفتار زمان» شده ای! ️
دشمنان ایران و اسلام هیج وقت مثل حالا سربه زیر و ذلیل نبوده اند؛ با رفراندوم دهها میلیونی در تهران و ایران و رستاخیز انسانی در بغداد و عراق، زبان مدعیان لیبرال دموکراسی آمریکایی و روشنفکران وابسته ی شان در ایران و عراق و آسیا، بند آمده است؛
ادامه مطلب
آموزش های رزمی و نظامی به دختران پیشمرگه در یک اردوگاه در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق دهها دختر کُرد تحت آموزش نظامی قرار دارند.
به گزارش چفچفک، بیش از 300 داوطلب در این اردوگاه که در شرق اربیل قرار دارد آموزش های رزمی و نظامی می بینند.
یکی از فرماندهان پیشمرگه که مسئول آموزش این دختران است می گوید داوطلبان در چهار ماه انواع آموزش کار با سلاح های سبک و متوسط را می گذرانند و وظایفی که بر عهده آنان قرار داده می شود می پذیرند.
به گفته این فرماند
  توطئه‌ای برای تداوم حضور در منطقه روزنامه «میدل‌ایست‌آی» نوشته است: «آمریکا به بغداد پیشنهاد خروج از بخش‌هایی از عراق را داده است. ارتش آمریکا طرحی را برای خارج کردن بخشی از نیروهای خود از عراق تحویل مقام‌های امنیتی ارشد عراقی کرده است.
ادامه مطلب
بعد از دولت لبنان دولت عراق هم اعلام کرد که حقوق مسوولان دولتی را تا پنجاه در صد کاهش می دهد ، این در حالیست که ارزش پول عراق در چند سال گذشته با وجود جنگ با داعش و مشکلات داخلی فراوان ۱۰ برابر ارزش پول ایران شده است. 
 آیا وقت آن نشده است که آقای روحانی هم حقوق مسوولان دولتی را به ویژه بعد از قضایای حقوق های نجومی ، کاهش دهد؟!
http://ziarani1.blog.ir/
کاتانیچ سرمربی تیم ملی عراق در حالی لیست تیم ملی عراق را برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا اعلام کرد که نام بشار رسن ستاره قرمزهای پایتخت آن هم به دلیل مصدومیت و دور بودن از شرایط آرمانی، در آن دیده نمی‌شود.
در لیست کاتانیچ نام احمد ابراهیم بازیکن العربی قطر به عنوان تنها لژیونر عراق در این رقابت‌ها دیده می‌شود، همچنین نام همام طارق بازیکن سابق استقلال و فعلی نیروی هوای عراق نیز در این لیست دیده‌ می‌شود.
موشکافی تحولات مشکوک مربوط به اعتراض‌های مردمی در استان‌های عراق که در برخی مناطق، با انحراف از مسیر اصلی خود، آب به آسیاب دشمنان این کشور ریخت، تلاش سازماند‌هی‌شده دشمنان ضربه‌خورده از دوستی ایران و عراق برای ایجاد تفرقه میان دو کشور و تخریب روابط آنها را برملا می‌سازد.
آمریکا و متحدانش پس از روی کار آمدن دولت «عادل عبدالمهدی»، نخست‌وزیر، دو طرح را برای براندازی این حکومت تدوین کرده بودند که از فرصت استفاده کرده و با موج‌سواری در ا
حدود چهار ماه از استعفای عادل عبدالمهدی از سمت نخست‌وزیری عراق در پی اعتراضات مردمی می‌گذرد و این کشور همچنان بدون نخست‌وزیر است.
دیروز پس از آنکه عدنان الزرفی نیز از تشکیل کابینه انصراف داد، مصطفی الکاظمی از سوی برهم صالح؛ رییس‌جمهور عراق مأمور تشکیل کابینه گردید. پیش از الزرفی نیز توفیق علاوی مأمور تشکیل کابینه شده بود که او نیز در موعد مقرر موفق به تشکیل کابینه نشد. بدین ترتیب الکاظمی سومین گزینه برای تشکیل کابینه پس از استعفای عادل
 
بازار سنگ عراق
بازار عراق به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. بخش شمالی منطقه شامل شهرهای هوولیر، دهوک و ..  به لحاظ صادرات سنگ توسط ترکیه تامین می شود که می توان به  دلایل مختلفی از جمله: وجود دو گمرک زاخو و ابراهیم خلیل که مهمترین گمرکات به لحاظ امکانات می باشند، شناسایی زود هنگام و سرمایه گذاری ترکیه بر روی این بازارها و بدست آوردن اعتماد در بازار مصرف با برنامه ریزی بلند مدت در کردستان عراق اشاره کرد. مهمترین شرکت فعال ترکیه ای در عرا
آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۴ زمانی که دیدند پایه‌های دولت اسد ماندگار شده است، سناریوی جدیدی را طراحی کردند. سناریوی جدید، حمله‌ی داعش به عراق بود. آن‌ها این سناریو را طراحی کردند تا جبران کننده‌ی شکست آن‌ها در سوریه باشد. در آن مقطع، اوضاع آن چنان که باید در سوریه پیش نمی‌رفت. و به این ترتیب داعش با حمایت مداخله‌گران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای وارد عراق شد و در تیرماه ۹۳، در عراق و سوریه و به طور رسمی اعلام تشکیل خلافت کرد. ابوبکر البغدادی رهب
 
کتاب زقاق۵۶ : هانی خرمشاهی
خلاصه:
خاطرات نویسنده که یک ایرانی تبار بوده که قبل از انقلاب ایران، در عراق زندگی می ­کرده­ اما با شکرآب شدن روابط این دو کشور، موج اخراج و بازداشت ایرانی تباران از طرف دولت و حکومت عراق (بعثی ها) شروع می ­شود و با ترفندهای مختلف آن­ ها را شناسایی و به مرز ایران می ­رساندند و آن­ها را رها می ­کردند به ایران بروند.
بریده کتاب(۱):
بعد اینکه کومله ­ها وسط راه ما رو لخت کردن، شب امیر المؤمنین رو با صورتی نورانی توی خواب
، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار امروز مقابل عراق به شرح زیر اعلام شد:
 علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، امید ابراهیمی، مهدی طارمی، سردار آزمون و محمد محبی 
 
شهر تجاری بانه 
بانه یکی از شهرهای مرزی هست که در استان کردستان واقع شده است
موقعیت شهر بانه طوری هست که شهرهای همجوار آن ازجمله مریوان و سردشت هست که این دو شهرستان هم  نقاط ویژه هستند 
شهرستان بانه موقعیت خاص خوبی که دارد با شهرستان های کردستان عراق از جمله سلیمانیه که یکی از بزرگترین کلان شهر کردستان عراق هست 
همجواری این دو شهرستان بانه و سلیمانه باعث شده است که بانه به یکی از مراکز تجاری در غرب کشور ایران تبدیل شود 
و هم چنان موقعیت مک
- در چه تاریخی به جبهه‌های مقاومت اعزام شدید و انگیزه‌تان جهت حضور چه بود؟ سال 93 که جنگ شروع شده بود خیلی از دوستانم را می‌دیدم که به عراق می‌رفتند و برمی‌گشتند، من هم خیلی دوست داشتم بروم. در ماه محرم می‌گفتم یا لیتنا کنا معک: ‌ای کاش ما هم روز عاشورا با حضرت بودیم. حالا روزش رسیده که ما لبیک بگوییم. دوستی داشتم خدا ایشان را خیر دهد مرتب می‌رفت و می‌آمد؛ من هم به ایشان اصرار زیادی می‌کردم که می‌خواهم بروم عراق. گفت: خوب باشد سعی خودم را م
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی
ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. این جنگ با دستور
صدام حسین و حمله نیروهای نظامی عراق در سال ۱۳۵۹ به ایران آغاز شد و پس از
۸ سال جنگ، بالاخره با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران در مرداد ماه سال
۱۳۶۷ به پایان رسید.
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس
اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از
حسا
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی
ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. این جنگ با دستور
صدام حسین و حمله نیروهای نظامی عراق در سال ۱۳۵۹ به ایران آغاز شد و پس از
۸ سال جنگ، بالاخره با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران در مرداد ماه سال
۱۳۶۷ به پایان رسید.
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس
اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از
حسا
 
لطفا لطفا بخونید و پشت گوش نندازید !!
⚡️ «سماح» به زائران اربعین توصیه کرد: عجله نکنید 
 
سامانه ثبت نام اربعین : 
️ با توجه به عدم استقرار موکب ها و ایستگاه های خدماتی در مسیرهای راهپیمایی زائران اربعین حسینی و نیز اغتشاشات اخیر در بعضی شهرهای عراق، توصیه می شود نسبت به حرکت به سمت مرزها تعجیل نکنید.
️ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت نیز به زائرانی که وارد خاک عراق شده اند و یا قصد سفر به این کشور را
الحمدالله رب العالمین ویزای اربعین هم برداشته شد توسط دولت محترم عراق . البته فعلا فقط مخصوص زائرین محترم ابران هست . و زائرین مهاجر افغانستانی که مقیم ابران هستند فعلا از این دسته مستثنا هستند. ان شاالله خود حضرت ارباب حسین ع کارشون رو راه بندازه . 
انشاالله تمام تصحیلات ایرانیا برای مهاجرین عزیز فراهم بشه . 
الحمدالله رب العالمین ویزای اربعین هم برداشته شد توسط دولت محترم عراق . البته فعلا فقط مخصوص زائرین محترم ابران هست . و زائرین مهاجر افغانستانی که مقیم ابران هستند فعلا از این دسته مستثنا هستند. ان شاالله خود حضرت ارباب حسین ع کارشون رو راه بندازه . 
انشاالله تمام تصحیلات ایرانیا برای مهاجرین عزیز فراهم بشه . 
2610 - «مهدی جلالی تهرانی» از عناصر اپوزیسیونِ آتئیست که بارها از تحریم ملت ایران حمایت کرده، حمله اخیر آمریکایی‌ها به نیروهای بسیج مردمی در عراق را اشتباه و سبب افزایش نفوذ ایران در عراق دانست و با وقاحت گفت: “آمریکا اگر بخواهد جمهوری اسلامی را تنبیه کند، باید بصورت حملات محدود به مواضع و پایگاه‌های سپاه در داخل خاک ایران باشد. آمریکا نباید عراق را به میدان جنگ نیابتی میان خود و ایران تبدیل کند. اکنون این فرنکشتاین (ایران) رشد کرده و به هیو
ابا برجام و ۲۰۳۰
چند نکته جالب از تجربه زیارت عتبات عالیات:
۱. کمتر از ۱۰ سال پیش هزار دینار برابر هزار تومان بود و الان هزار دینار برابر ده هزار تومان یعنی کاهش ۱۰ برابری ارزش پول ملی؛  در حالیکه عراق جنگ با داعش و حمله ترکیه و مشکلات داخلی  فراوان داشته و ما برجام داشتیم . با تبریک به مسوولان محترم یا بهتر بگویم به تبعیت از عراقی ها آقایان "ابا برجام" بابت این شاهکار. 
 نفوذی ها و دوتابعیتی های خائن و اختلاس گران و حامیان آنها از داعش هم خطرنا
از مرز مهران تا نجف کرایه صد تومن خواهد بود (مهران تا نجف303کیلومتر)از مرز مهران تا کربلا کرایه هشتاد تومناز مرز شلمچه تا نجف کرایه صد و سی تومن(شلمچه تا نجف 470 کیلومتر )هنوز کسی از مرز چذابه و خسروی پیدا نکردم در که بپرسم  موکب هرمزگان مخصوص خواهران و موکب سیدالشهدا مخصوص برادران در صحن الزهرا(س) حرم امام علی(ع) قرار داره اما ازدحام جمعیت و سر و صدا و گرمای هوا قابل تحمل نیست.....مبیت (خونه ساکنین عراق ) واقعا برای استراحت مناسبند ، فوق العاده تمی
در آخرین حمله شیمیایی عراق به مناطق غیرنظامی ایران در جنگ تحمیلی، ۵۱ تن شهید و ۲۸۰۰ تن مصدوم شدند که بیشتر قربانیان را کودکان، زنان و سالخوردگان تشکیل می‌دادند. حملات شیمیایی عراق به این روستا در روز بعد (۱۲ مرداد) نیز ۳۸ شهید و ۱۵۰ مصدوم برجای گذاشت.
ادامه مطلب
نوسروده‌ی علیرضا قزوه به مناسبت خروش مردم عراق علیه حضور ۱۶ ساله‌ی آمریکایی‌ها در این کشور :
ببین بغداد را و جوشش زیباترین حس راخروش جان‌نثاران «ابومهدی مهندس» را
ببین بغداد را و جوش خون «حاج قاسم» راببین تاثیر خون پاک آن مردان مخلص را
عراق و خیزش مختارهای رسته از زنجیرببین فریاد ملت را، ببین آواز مجلس  را
شنیدم بارها از دولتش بانگ «رجایی» را شنیدم بارها از مجلسش خشم «مدرس» را 
ادامه مطلب
ایران یک چهارم بازار عراق را در اختیار دارد
                                          تسنیم نوشت: رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از رشد ۲۰.۵ درصدی صادرات کشور خبر داد و گفت: سهم ایران در بازار عراق ۲۵ درصد است‌.
حمید زادبوم رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران امشب در ‏سی وچهارمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر مشوقهای صادراتی با مشوق‌های صادراتی سالیان گذشته متفاوت است، اظهار داشت: در گذشته نرخ ارز ثابت بو
کنکاشی که در تسخیر ممالک گیلان و جرجان و مازندران و آذربایجان و شروان و فارس و عراق کردم این بود که در ایامی که عرایض اهل عراق از تعدی آلِ‌مظفر و ملوک‌الطوایف به من رسید اراده‌ی یساق عراق کردم
و در این حال به خاطرم رسید که ملوک آن ممالک اگر به یک اتفاق در مقابل من درآیند جنگ را آماده باید بود و اُمرای من همچنین کنکاش گفتند که به استعداد جنگ باید رفت و من با خود چنین کنکاش دیدم که یک یک از ایشان را به خود رام گردانم و هرکس رام نشود وی‌را به سزا
کنکاشی که در تسخیر ممالک گیلان و جرجان و مازندران و آذربایجان و شروان و فارس و عراق کردم این بود که در ایامی که عرایض اهل عراق از تعدی آلِ‌مظفر و ملوک‌الطوایف به من رسید اراده‌ی یساق عراق کردم
و در این حال به خاطرم رسید که ملوک آن ممالک اگر به یک اتفاق در مقابل من درآیند جنگ را آماده باید بود و اُمرای من همچنین کنکاش گفتند که به استعداد جنگ باید رفت و من با خود چنین کنکاش دیدم که یک یک از ایشان را به خود رام گردانم و هرکس رام نشود وی‌را به سزا
حمل خرده بار به کشور عراق
حمل خرده بار یا بار گروپاژ چیست؟
افرادی که با صنعت حمل و نقل اشنا هستند می دانند خرده بار به چه معنا است.
حمل خرده بار بخ این معنا است که حجم و وزن بار به مقداری نباشد . که به حد نساب یک کامیون برسد . در این حالت کامیون به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار میگیرد . استفاده از این نوع حمل در کاهش هزینه حمل بسیار موثر است.

حمل خرده بار به عراق 
حمل خرده بار به عراق هنگامی مورد استفاده قرار میگیرد که حجم بار پایین باشد . در صورت
تحولات اخیر عراق اگرچه به ادعای تطاهرکنندگان در اعتراض به سیاست اقتصادی دولت وقت است ولی شعارها و مطالبات لیدرها و فعالان اصلی ورای این را نشان می دهد.
جریان صهیونیسم و آمریکائیها و سعودی ها و بعثی ها با شکست از جبهه مقاومت، اینک در آستانه حماسه پیاده روی اربعین حسینی، با طیف عظیم پیروان اهل البیت علیهم السلام مواجه هستند. 
تشکل عظیم و میلیونی اربعین حسینی، قدرت طرفداران خاندان عصمت را که با محور عزتمندی در همه عرصه ها شکل داده، با اندیشه
️مردم را هوشیار کنید، ماشین عملیات روانی دشمن در حال تولید محتواست! پس از جنایت تروریستی آمریکا و به شهادت رساندن فرمانده شجاع ایرانی #شهید_حاج_قاسم_سلیمانی و نایب رئیس سازمان حشدالشعبی عراق شهید ابومهدی المهندس، و پس از تشییع جنازه قیامت گونه در ایران و عراق و واکنش های شدید مردمی در منطقه، ایران یک سیلی کوچک به گوش آمریکا نواخت که پس از جنگ جهانی دوم بی سابقه بود چراکه هیچ کشوری تاکنون بصورت مستقیم و رسمی هیچ هدف آمریکایی را منهدم نکرده
ایران یک چهارم بازار عراق را در اختیار دارد
                                                       تسنیم نوشت: رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از رشد ۲۰.۵ درصدی صادرات کشور خبر داد و گفت: سهم ایران در بازار عراق ۲۵ درصد است‌.
حمید زادبوم رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران امشب در ‏سی وچهارمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر مشوقهای صادراتی با مشوق‌های صادراتی سالیان گذشته متفاوت است، اظهار داشت: در گذشته نرخ ا
ایران با کشورهای افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و عراق مرز مشترک زمینی دارد. ایران کوتاه ترین مرز را با ارمنستان و طولانی ترین مرز را با عراق دارد. گروه حمل و نقل بین المللی گلدن گیت ارائه دهنده کلیه خدمات حمل و نقل جاده ای از تمامی مرزهای مهم ایران به اقصی نقاط جهان می باشد.
منبع: مرزهای مهم ایران
ترامپ سرکرده تروریست های عالم
آمریکا در جنگ عراق با ایران اصلی‌ترین حامی صدام در جنگ با ایران به شمار می‌آمد،علاوه بر آمریکا، برزیل، انگلیس و آرژانتین که در صنعت نظامی تقریبا پیشرفته بودند تسلیحاتی را در اختیار عراق قرار می‌دادند. 
فرانسه گرچه در ابتدا اعلام بی‌طرفی کرد، اما وجود برخی از منابع و آمارها نشان می‌دهد که این کشور 7/4 میلیارد دلار کمک مالی در اختیار رژیم بغداد قرار داد. همچنین به منظور تجهیز صدام هواپیماهای سوپر اتاندارد و م
محمدابراهیم همت
معلم و فرمانده نظامی ایرانی
به زبان‌های دیگر مطالعه کنیددریافت به عنوان پی‌دی‌افپی‌گیریویرایش
محمد ابراهیم همت (زاده ۱۲ فروردین ۱۳۳۴ شهرضا - درگذشته ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ جزیره مجنون)[۳] معلم و نظامی ایرانی بود، که از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در جنگ ایران و عراق بشمار می‌آمد. وی پس از انقلاب و در سال ۱۳۶۱ مدت کوتاهی را در جبهه جنگ لبنان و اسرائیل گذراند، سپس به ایران بازگشت و در جبهه‌های جنگ ایران و عراق در عملیات‌هایی چون
کشور عراق همانطور که مدفن خاندان عصمت و طهارت است مدفن ۱۴ تن از پیامبران الهی نیز هست
قبر حضرت آدم و حضرت نوح
حضرت آدم اولین پیامبر الهی و حضرت نوح نبی در شهر نجف اشرف در جوار مضجع شریف حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام دفن هستند چنانچه ما در زیارت نامه ی حضرت امیر میخوانیم :
السلام علیک یا مولای و علی ضجیعیک آدم و نوح
سلام بر تو ای مولای من و بر دو بزرگواری که در کنار مضجع شریفت آرمیده اند : آدم و نوح
ادامه مطلب
بسیاری از زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند، مایلند با چشمانی باز و بصیرت و آگاهی کامل نسبت به سرزمین عراق و زیارتگاه های آن سفر خود را آغاز کنند؛ چرا که این سفر کمتر در زندگی برخی مردم تکرار می شود و افراد دوست دارند از این فرصت به دست آمده حداکثر استفاده را ببرند.
 
بدین منظور چند فایل PDF رایگان و کاربردی را تقدیم شما عزیزان میکنیم. 
ادامه مطلب
 
سه روز پس از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق در جلسه‌ای گفت که ایشان حامل پاسخ ایران به نامه عربستان بود تا به واسطه بغداد در اختیار مقامات ریاض قرار گیرد.
«ایرج مسجدی» سفیر ایران در عراق در گفت‌وگویی با خبرگزاری رسمی عراق (واع) به مضمون این پاسخ اشاره کرد و گفت: «دلیل آمدن شهید سلیمانی به عراق رساندن پیام و موضع ایران در قبال ابتکار بغداد بود.»
او افزود: «این پیام حاوی دیدگاه ایران در خص
نشریه قطری غیبت هافبک عراقی پرسپولیس در مسابقات کشورهای عربی را به ضرر تیم ملی این کشور دانست.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الرایه» قطر در چاپ امروزش پیش از دیدار تیم ملی این کشور با عراق در مسابقات کشورهای عربی نوشت: بشار رسن و همام طارق دو بازیکن لژیونر عراق هستند که به خاطر اجازه ندادن باشگاه های خود در این مسابقات حضور ندارند و از غایبان بزرگ عراق به شمار می آیند.رسن بعد از همراهی تیم ملی ع
پاکسازی و بهسازی عراق
عراق کشوری در همسایگی ایران است، که اشتراکات فرهنگی و تاریخی بسیاری با ایران دارد. و اگر آن را ایران دوم بنامیم کم نگفته ایم، (عراق در اصل ایرانک بوده). یکی از مزایای این کشور استفاده از ان، بعنوان آلترناتیو ایران بوده، که دشمنان غربی، برای حمله به ایران از آنجا شروع میکردند. اما مردم عراق توانسته اند همه آنها را تبدیل به فرصت کنند، بطوریکه تمام هزینه های دریافتی از انگلیس، یا آمریکا را به ایران منتقل کرده اند. چه در زما
سهم ایران از بازار عراق
 
ایران یک چهارم بازار عراق را در اختیار دارد
 
 
 
                                                             تسنیم نوشت: رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از رشد ۲۰.۵ درصدی صادرات کشور خبر داد و گفت: سهم ایران در بازار عراق ۲۵ درصد است‌.
حمید زادبوم رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران امشب در ‏سی وچهارمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر مشوقهای صادراتی با مشوق‌های صادراتی سالیان گذشته م
پارلمان عراق ۲ بازی محبوب را به بهانه نگرانی از تاثیرات منفی و مخرب آنها بر نسل جوان مسدود کرده است.
بازی های محبوب فورتنایت و پابجی در آسیا با چالش های نسبتا گسترده ای مواجه شده اند و حالا نوبت به ممنوعیت آنها در عراق رسیده است.پارلمان عراق با اشاره به اثرات منفی برخی بازی
ادامه مطلب
حمل خرده با ر به کشور عراق
حمل خرده با چیست؟
هنگامی که قصد صادرات به کشور عراق دارین . اما حجم بار به میزانی نیست که به حد نصاب کانتینر برسد از این خدمات میتوانند استفاده کنند.
هنگامی که حجم کالای صادراتی به کشور عراق کم باشد . میزان هزینه ارسال بار و نیز هزینه های گمرک و حق ترخیص کالا بسیار می شود . اما اگر از خدمات حمل خرده بار استفاده شود . هزینه ها به طور چشمگیری کاهش پیدا میکند.در بعضی موارد بیش از یک سوم کاهش هزینه دارد
حمل خرده بار به چه صور
ظاهراً بازداشت زم  جز خود زم نتیجه خاصی در بر نداشته است. قوه قضاییه هرگونه بازداشتی در دولت , مجلس و جاهای دیگر را تکذیب کرده است .گرداب نیز از کسانی که باب  آمدنیوز ارتباط داشته‌اند خواسته است خود را معرفی کرده و اظهار پشیمانی نمایند. اگر با دستگیری زم  مرتبطین با او نیز دستگیر می شدند باید تا به امروز که حدود ۱۰ روز از بازداشت زم می‌گذرد  افرادی  معرفی می شدند ؛اما به جز محمد حسین رستمی ارتباط کسی با روح الله زم و آمدنیوز فاش نشده است. آن گ
قاسم سلیمانی (۱۳۳۵-۱۳۹۸ش) فرمانده سپاه قدس. او در دوران جنگ ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود.
قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۹ش از سوی آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت. او در ۱۳ دی ۱۳۹۸ توسط نیر
بسمی تعالی
 
میتوانید همگی منتشر کنید..
 
 
#آمریکا توی #عراق چه غلطی میکنه؟ آمریکا 11  هزار کیلومتر دورتر از مرزهایش در عراق و سوریه و #خلیج_فارس و #خاورمیانه چه غلطی میکنه؟  به خانه هایتان برگردید.. به #جنگ با ملتها پایان بدهید.. بگذارید جهان در آرامش باشد..
 
 
What's wrong with #America in #IRAQ ? What is wrong with America although it is eleven thousand miles away from its borders in Iraq, #Syria, the PersianGulf and the #MiddleEast? #Goback to your homes... End the #war with the nations... Let the World become rest and comfort
 
 
ماذا تفعل #أمریکا فی عراق بحق
عملکرد سازمان ملل متحد در جنگ تحمیلی
منبع : فصلنامه رواق اندیشه، شماره 34 , شیرودی، مرتضی(1)
چکیده:
همواره سخن از برخوردِ ناعادلانه شورای امنیت، دبیر کل (دبیرخانه) و مجمع عمومی سازمان ملل متحد در فرآیند جنگ تحمیلی عراق علیه ایران می رود، اما جزئیات این برخورد، کمتر مطرح شده است. از این رو، مقاله حاضر در پی طرح جزئیات مواضع سه رکن مهم سازمان ملل متحد در قبال جنگ عراق علیه ایران است. اطلاع از این جزئیات، تحلیل صحیح تری را درباره چرایی اتخاذ مواضع
سانه های عراقی به نقل از مقام های رسمی این کشور اعلام کردند که سردار سلیمانی و ابومهندس زمانی که با دو خودرو از فروگاه بین المللی بغداد خارج شدند، هدف قرار گرفتند و هر دو شهید (ترور)شدند.
گفته می شود سردار سلیمانی از لبنان وارد فرودگاه بین المللی بغداد شده است.
منابع رسانه ای عراق می گویندبالگردهای آمریکایی هر دو خودرو را هدف قرار دادند.
«‏نعیم قاسم» جانشین «حسن نصرالله» رهبر گروه حزب الله لبنان نیز در این عملیات تروریستی به شهادت رسید.
ادا
صادرات انواع دکل مخابراتی ( مهاری ، خودایستا ، منوپل ) به خاورمیانه 
صادارت و واردات موتور و قلب تپنده اقتصاد یک کشور می باشند . حال ساده ترین نوع راه اندازی این موتور انجام این فعالیت با کشورهای همسایه می باشد . یکی از بزرگترین بازارهای مصرف در دهه اخیر خصوصا در زمینه صدور دکل مخابراتی بوده است . در این مقاله به انواع تجارت و ارسال دکل مهاری و خودایستا و منوپل . به کشورهای مانند صادرات دکل به عراق ، افغانستان ، ترکمنستان ، ترکیه و … میگوی
دانلود اهنگ بیر شراب ور
دانلود اهنگ ترکیه ای بیر عراق ور بیر شراب ور
آهنگ بیر عراق ور بیر شراب ور
دانلود آهنگ ترکی بیر عرق ور ابراهیم تاتلیس


دانلود آهنگ بیر عراخ ور بیر شراب ور
اهنگ ابراهیم تاتلیس بیر عراخ ور بیر شراب ور
دانلود آهنگ بیر عرق ور تاتلیس

دانلود اهنگ بیر عراق ور
حمل بار به عراق
شرکت حمل و نقل کوثر در زمینه حمل کالا به صورت زمینی از مقصد ایران به مقصد کشور به عراق فعال میباشد
بازار عراق برای ایران بسیار مهم میباشد. ایران سومین تامین‌کننده نیاز بازار کالایی (غیرنفتی) عراق پس از ترکیه و چین است. در سال 96 عراقی‌ها حدود 14/5 درصد از کل صادرات غیرنفتی ایران را خریداری کرده‌اند که در مقایسه با خرید فقط سه درصد از کالاهای غیرنفتی ایران توسط 28 کشور عضو اتحادیه اروپا، صادرات به عراق رقمی بسیار چشمگیر است.
همکا
شبی در عراق مهمان برادری از اهالی وادی السلام نجف بودیم ضمن همه جور روی خوش و پذیرایی که از ما کرد وقتی راجع به تظاهرات عراقیها سر حرف را باز کردیم 
آهی از دل برآورد و گفت ما منتظریم اربعین تمام شود و بریزیم توی خیابانها....ساکت بشو هم نیستیم
اعتراضتان به چی هست؟
به این که خون ملت ما را آمریکا و ایران دارند می مکند!
تصور بفرمائید صورت کش آمده مای ایرانی را موقع شنیدن این جمله!
تعجب کردیم به زعم ما شلوغ کن ها می بایست ما به ازای شلوغ کن های ایرانی
راز یک فریاد....
سردار شهید #قاسم_سلیمانی در جواب تهدید ترامپ گفته بود من به تنهایی برای مقابله با تو کافی ام
ترامپ معنی این حرف را نفهمید!
شهادت سردار سلیمانی 1 --  آمریکا را مجبور به ترک عراق خواهد کرد2 --  مردم عراق را متحد کرد و اثر اغتشاشات را از بین برد3 --  امنیت را به شهر های عتبات برگرداند4 --  توطئه ایران ستیزی در عراق را از بین برد5 --  اتحاد سیاسی را به ایران برگرداند و نتایج اغتشاشات طراحی شده دشمنان را از اعتراض بحق مردم خنثی کرد.
6 -- به هم
⚠️ ترامپ، معنی این حرف سردار را نفهمید!
سردار شهید سلیمانی در جواب تهدید ترامپ گفته بود: من به‌تنهایی برای مقابله با تو کافی‌ام.
ترامپ، معنی این حرف را نفهمید!
شهادت سردار سلیمانی: 1= آمریکا را مجبور به ترک عراق کرد! 2= مردم عراق را متحد کرد و اثر اغتشاشات را از بین برد! 3= امنیت را به شهرهای عتبات برگرداند! 4= توطئه ایران‌ستیزی در عراق را از بین برد! 5= اتحاد سیاسی را به ایران برگرداند و نتایج اغتشاشات طراحی‌شده‌ی دشمنان را از اعتراض بحق مردم!
دانلود آهنگ ترکی بیر عرق ور ابراهیم تاتلیس

دانلود اهنگ بیر شراب ور
دانلود آهنگ بیر عراخ ور بیر شراب ور
اهنگ ابراهیم تاتلیس بیر عراخ ور بیر شراب ور

دانلود آهنگ بیر عراخ ور ابراهیم تاتلیس

دانلود اهنگ ترکیه ای بیر عراق ور بیر شراب ور
دانلود آهنگ بیر عراق ور ابراهیم تاتلیس
آهنگ بیر عراق ور بیر شراب ور
 
بررسی آمار‌های گمرک ایران نشان می‌دهد در سال ۱۳۹۷ پس از چین که ۲۰.۸ درصد از کالا‌های غیرنفتی ایران را خریداری کرده، عراقی‌ها ۲۰.۲ درصد از کالا‌های غیرنفتی ایران را خریده‌اند.
ازجمله نگرانی‌های اهالی رسانه، موضوع سواد رسانه‌ای در کشور است که آنچنان‌که باید، پرورش نیافته است. رسـانه از آنجایی که یکی از منابع مهم کسـب دانش، ثروت و قدرت اسـت؛ می‌تواند به‌واسطه اطلاعـات انبوهی کـه ارائه می‌دهد، منشأ آسیب‌هایی شود.

بیشتربخوانید : خا
اطلاعات کلی از کشور عراق
دلیل اهمیت کشور عراق از نظر اقتصادی
کشور عراق .امروز به عنوان بی نظیرترین فرصت اقتصادی در جهان مطرح می باشد این سرزمین 39 میلیون نفری با وسعت 438 کیلومتر مربع (27 درصد خاک ایران) سومین صادر کننده نفت جهان بوده و موقعیت استراتژیک جغرافیایی ان و راهیابی به ابهای ازاد و نیز ویرانی حاصل از سال ها جنگ داحلی و خارجی و نیاز وافر و ضروری به تمامی کالاها و خدمات تولیدی جهان بر اهمیت ان افزوده است.
در واقع کشورهای جهان بر اساس دو وی
پاریسولا لمپسوس’ زنی یونانی است که به همراه دختر نوجوانش، سالها طعمه هوسرانی‌های صدام و پسرش بوده، در کتابی، ماجرای روابط خود با صدام را تشریح کرده است.
به گزارش مشرق، "پریسولا لمپسوس" زنی یونانی است که در کتاب خود که در سوئد متتشر کرده، نوشته است که صدام، رئیس‌جمهور مخلوع رژیم بعثی عراق سالها به بهانه عشق به وی، او را در معرض انواع آسیب‌ها قرار داده است.
او در این کتاب، خاطرات خود را با صدام به رشته تحریر درآورده است و محتوای کتاب، بگونه
تقویم شیعه
هشتم ذی الحجه
۱- توطئه ترور امام حسین علیه السلام
در این روز در سال ۶۰ هجری به دستور یزید لعین سی نفر از شیاطین بنی امیه از شام برای دستگیری و یا کشتن امام حسین علیه السلام به بهانه حج وارد مکه شدند.
۲- دعوت عمومی حضرت مسلم علیه السلام در کوفه
در این روز در سال ۶۰ هجری قمری روز سه شنبه حضرت مسلم علیه السلام دعوت خود را برای امام حسین علیه السلام در کوفه آشکار کرد و از طرفی کوفیان نفاق خود را نمودار کردند.
۳- حرکت امام حسین علیه السلام ا
گفت و گوی روزنامه اعتماد با دکتر مرتضی کاخی دیپلمات سابق
در دی ماه 1386
در پس سیماى شعر پژوه دکتر مرتضى کاخى، دیپلمات کهنه کارى خوابیده است که امضایش پاى یکى از مهم ترین و شاید مهم ترین قرارداد مرزى ایران و عراق در سال 1975 نشسته است؛ قراردادى که به 1975 الجزایر مشهور است و هر کدام از دولتمردان عراق از صدام تا طالبانى انگشت وسواس و حساسیت خود را روى این قرارداد گذاشته و مى گذارند.
 
دکتر مرتضى کاخى پس از توافق شاه ایران و معاون وقت رئیس جمهور عراق ب
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 10 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :  مقدمه:همانطور که شما عزیزان به موضوع جنگ ایران و عراق به خوبی واقف هستید و علت ها و علل های وقوع جنگ را بهتر از همه می دانید ، لذا برآن شدیم تا آماری از شهداء و جانبازان و آزادگان که حاصل 8سال جنگ تحمیلی که توسط استعمارگران تاریخ و تحریک دولت بعثی و صدام معدوم این همه خسارات جانی و مادی و از ه
بهتر است گفته شود فرقه رجوی) یک پادگان نظامی در عراق داشت که توسط صدام حسین تجهیز گردیده بود و این فرقه به صورت فعال علیه کشور خود و در طرف دشمن در جنگ هشت ساله ایران و عراق (1980 تا 1988) شرکت نمود.این عمل مکمل اقدامات تروریستی در داخل ایران در اوایل دهه 80 میلادی بود که 12000 قربانی گرفت. آنان همچنین همراه با ارتش صدام حسین در سرکوب قیام 1991 در شمال و جنوب عراق شرکت نمودند.این فرقه همچنین دارای سوابق فجیع نقض حقوق انسانی علیه اعضای خود می باشد که آنان
مردم عراق از نظر مذهبی به دو فرقه بزرگ اسلامی شیعه و سنی تقسیم می‌شوند. حدود ۶۰٪ مردم عراق شیعه، ۳۷٪ سنی و ۳٪ پیروان سایر ادیان (مسیحیان، یهودیان، آشوریان و...) هستند.
عرب‌های شیعه که بیشتر جمعیت عراق را تشکیل می‌دهند، عموما در جنوب و مرکز این کشور ساکنند. اهالی کربلا، دیوانیه، حله، منتفک، عماره و کوت همگی شیعه‌اند. در استان‌های دیالی، بغداد و بصره اکثریت با شیعیان است. در نقاط دیگر نیز شیعیان پراکنده‌اند. عرب‌های سنی در بخش شمالی عراق تم
امروز خیلی شانسی رفتم تجهیزات نگهداری سگ رو تو نرم افزار ترب دیدم 
یعنی چقد ملت پول خرج میکنند برای نگهداری حیواناتشون 
نمی گم بچه دار شن چون مسئولیت سنگینیه بدنیا آوردن بچه اما میتونن بجای حیوانات بچه های بی سرپرست رو جا و غذا بدن.‌‌...
حالا از این حرفا بگذریم ...
من هیج وقت سفر خارج کشور نرفتم حتی عراق که بغل گوشمه 
در حالی تو همین شهر کوچک سفر دبی و ترکیه و عراق شده خونه خاله ..‌
و تو گروه تلگرام ویزای نامزدی آمریکا از قضا همه بچه مایه دار با
دا نام کتاب روایت خاطرات سیده زهرا حسینی است که در مورد جنگ ایران و عراق و به اهتمام سیده اعظم حسینی نگاشته شده است . این کتاب یکی از بهترین نمونه کتاب های دفاع مقدس به شمار می رود .زهرا حسینی از کردهای پهله زرین آباد استان ایلام است و دا در زبان کردی به معنی مادر است وی با انتخاب این عنوان برای کتاب خود تلاش نموده به موضوع ایستادگی و مقاومت مادران ایرانی در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق بپردازد .
خاطرات ذکر شده در این کتاب از روزهای آغازین جنگ
بامداد امروز ۱۸ دی ماه ۹۸ ؛در ساعت ۱:۲۰ دقیقه و دقیقاً همان زمانی تروریست جهانی (آمریکا) آن عمل ناجوانمردانه را علیه سردار  سلیمانی اجرا کرد که در نهایت منجر به شهادت رساندن این سرادر محبوب ایران شد ؛موشک های بالستیک زمین به زمین  نیروی هوا فضای  سپاه پاسداران انقلاب جمهوری اسلامی ایران ، پایگاه  نظامی و فوق پیشرفته آمریکا در عراق موسوم به عین الاسد مورد حمله قرار  دادند .
این حمله موشکی با نام سردار قاسم سلیمانی و با رمز یا زهرا اجرا شد.
سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر
شرح تاریخی عملیات آزاد سازی خرمشهر 
خرمشهر به دلیل اهمیت استراتژیک، همچنین به مناسبت آنکه از اصلی ترین مناطق مورد ادعای عراق بود، از نخستین روز شروع جنگ، هدف بمباران سنگین عراق قرار گرفت، نیروهای زمینی عراق به سوی آن پیشروی و به محاصره در آوردند. هنگ پیاده خرمشهر با کمک سپاه پاسداران و نیروهای مردمی، دلیرانه در برابر حملات ارتش عراق ایستادگی کرد.
ادامه مطلب
#جنگ_شناختی یعنی همین‼️ این تصاویر از عراق همان تصویری است که رسانه‌های استعمار دنبالش می‌گردند... این تصویر یعنی: اگر ما نباشیم، وحشی‌های جهان سومی یکدیگر را پاره پاره خواهند کرد، استقلال داشتن بلوغ عقلی و تاریخی می‌خواهد که این‌ها ندارند. پس باید به اشغال تن بدهند و هزینه‌ی آنرا بپردازند تا دست کم زنده بمانند!! وحید یامین پور دشمن می‌خواهد تصاویر میهمان نوازی و مهربانی عراقی‌ها با زوار ایرانی اربعین را در ذهن ایرانی‌ها با تصویر قت
جمال جعفر محمد علی آل ابراهیم التمیمی» ملقب به «ابومهدی المهندس» فرمانده میدانی و معاون رئیس سازمان الحشدالشعبی عراق، بامداد امروز در حمله هوایی آمریکا در بغداد به شهادت رسید. ابومهدی در سال ۱۹۵۴ در بصره متولد شد. او در سال ۱۹۷۳ وارد دانشکده مهندسی فن‌آوری و در سال ۱۹۷۷ فارغ‌التحصیل شد. او پس از اتمام خدمت سربازی در یک کارخانه آهن و فولاد در بصره مشغول کار شد و پس از آن مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی را کسب کرد. پس از آنکه صدام در سال
ترکیب احتمالی تیم ملی عراق برای دیدار با قطر در مسابقات کشورهای عربی مشخص شد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال عراق رقیب ایران در انتخابی جام جهانی 2022 امروز در مسابقات کشورهای عربی در دوحه به مصاف تیم ملی قطر می‌رود.در این راستا سایت «الکره العراقیه» ترکیب احتمالی شاگردان کاتانچ در این بازی را اعلام کرد که به شرح زیر است: جلال حسن، میثم جبار، احمد ابراهیم، علی عدنان، مصطفی محمد، محمد رضا
به نام خدای شنهای طبس

دهه 60 رژیم بعث در عراق برای ما مین میکاشت ، دهه 90 شیعیان عراق برای زوار اربعین سنگ تمام میگزارند.و خدا با صابران است...خداوند در سوره مبارکه عصر میفرماید ، همه انسانها در ضرر و زیان هستند (به خود ضربه میزنند) مگر کسانی که تقوا پیشه کرده و صبر میکنند.و نکته اینجاست ، صبر اگر برای رضای الهی باشد ، بی شک نتایج بی نظیری را به دنبال خواهد داشت و امروز در میان هیاهو و اخبار گوناگون ما با صبرمان به این پیروزی عجیب و بزرگ معنوی رسید
خون سردار شهید سلیمانی
موجب اتحاد ملت ایران و عراق شد
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در عراق گفت: خون سردار شهید و شهدای جبهه مقاومت اسلامی، موجب اتحاد و انسجام ملت ایران و عراق شد.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی عصر سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع مراغه افزود:
ادامه مطلب
 عراق برای دیدار با بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 استارت زد.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی عراق تمریناتش را بعد از استراحت یک روزه بعد از پیروزی مقابل ایران آغاز کرد تا خود را برای دیدار با بحرین آماده کند.
در این تمرینات بشار رسن، هافبک پرسپولیس نیز حضور داشت. دیدار شاگردان ویلموتس با عراق پنجشنبه گذشته با نتیجه 2 بر یک به نفع عراق به پایان رسید.
دیدار عراق با بحرین سه شنب
از لحظه ای که روابط دیپلوماتیک ایران-آمریکا قطع شد شد، بعضی ها پیش بینی جنگ نظامی را بین ایران و آمریکا کردند، حتی تا امروز، اما هیچ جنگ نظامی اتفاق نیافتاده است. این درحالی بود که بسیاری از کشور ها، انقلاب اسلامی ایران را الگو قرار دادند و بسیاری از منافع آمریکا را به خطر انداختند. پایگاه های نظامی آمریکا در افغانستان و عراق و ترکیه و خاورمیانه به دور ایران چیده شده است، آمریکا همین طور با عراق و افغانستان نیز جنگ کرده است، بوش نیز ایران را
اگه می خواید بفهمید آمریکا چطور قبل از اینکه به جایی حمله کنه اونجا رو تضعیف می کنه ، جنگ پنهان رو بخونید

درباره ی کتاب به نقل از فیدیبو:
تحریم‌های اقتصادی که از ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۳ در مورد عراق برقرار شد، جامع‌ترین و ویرانگرترین تحریم‌هایی بود که در طول تاریخ به نام سکانداری بین‌المللی وضع شده است. این تحریم‌ها به همراه بمب‌هایی که در سال ۱۹۹۱ بر عراق فرو ریخته شد زیرساخت‌های این کشور را تا مرز نابودی پیش برد و لطمهٔ شدیدی به شرایط اساسی لازم
از لحظه ای که روابط دیپلوماتیک ایران-آمریکا قطع شد شد، بعضی ها پیش بینی جنگ نظامی را بین ایران و آمریکا کردند، حتی تا امروز، اما هیچ جنگ نظامی اتفاق نیافتاده است. این درحالی بود که بسیاری از کشور ها، انقلاب اسلامی ایران را الگو قرار دادند و بسیاری از منافع آمریکا را به خطر انداختند. پایگاه های نظامی آمریکا در افغانستان و عراق و ترکیه و خاورمیانه به دور ایران چیده شده است، آمریکا همین طور با عراق و افغانستان نیز جنگ کرده است، بوش نیز ایران را
آمریکایی‌ها اما در مقابل، به کمک داعشی‌ها شتافتند و هر جا که نیاز به کمک تسلیحاتی و غذایی داشتند، دریغ نکردند. در نهایت اما، با همه‌ی این تلاش‌ها نه تنها محور مقاومت و نیروهای مردمی عراق توانستند داعش را از عراق بیرون کنند، بلکه بعد از مدتی، گذرگاه استراتژیک بوکمال، که در حقیقت مسیر مواصلاتی دو کشور عراق و سوریه بود نیز بازگشایی شد. همه‌ی این‌ها موجب خشم و عصبانیت بیشتر مقامات آمریکایی، مخصوصا از نیروهای حشدالشعبی شد و بنابر این سناری
اما چرا آمریکابه دنبال تغییر ژئوپلتیک غرب آسیا بود؟ پاسخ آن را باید در تلاش‌های آمریکا جهت دولت سازی مورد نظر خود در منطقه دانست. یکی از مهمترین ادعاهای آمریکا طرح خاورمیانه‌ی بزرگ، 《توسعه‌ی سیاسی و استقرار دموکراسی》 بود که یکی از راه‌های آن 《برگزاری آزاد و منصفانه‌ی انتخابات》 در جهان عرب بود. اما به تدریج پیگیری این هدف توسط آمریکایی‌ها کم‌رنگ شد؛ چراکه در هر انتخاباتی که در این کشورها برگزار شد، برخلاف انتظار آمریکا برای برروی ک
به نام خدای مهدی (عج)
سردار حاج سعید قاسمی:همین‌هایی که امروز می‌گویند آمریکا با یک دکمه تمام تاسیسات نظامی ما را نابود می‌کند همین‌ها اجازه نمی‌دهند تا شما بدانید ایران در خط مقدم مبارزه با عراق از 18 ملیت اسیر گرفت و این جای تعجب دارد که سربازان آماده این 18 کشور با تمام تجهیزات در خط مقدم عراق چه می‌کنند!!! چندین دروغ بزرگ در خصوص جنگ ایران و استکبار جهانی به نیابت عراق وجود دارد که همیشه وجود مرا می‌لرزاند .دو سال جنگ تمام عیار در کردستا
بلیط ارزان نجف و مکان های زیارتی و فرهنگی؛ نجف (عربی: النجف؛ BGN: نجف) یک شهر در عراق در حدود 160 کیلومتری (حدود 100 مایلی) و در جنوب بغداد است. جمعیت تخمین زده شده در سال 2008، 560000 نفر است. این جا پایتخت استان نجف است. به طور گسترده ای به عنوان سومین شهر بزرگ شیعه در اسلام و مرکز قدرت سیاسی شیعه در عراق محسوب می شود. این شهر مقبره امام علی (ع) است و سالانه میلیون ها زائر را میزبانی می کند. بهترین بلیط هواپیما نجف را از تیک بان تهیه نمایید.



بلیط لحظه آخری
  نائب رئیس باشگاه نیرو هوایی عراق مدعی شد که با هافبک استقلال برای برگشتن به تیم سابقش به توافق رسیده است.


 
  بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ولید الزیدی، نائب رئیس هیئت مدیر باشگاه نیرو هوایی عراق در مصاحبه با رسانه های عراق مدعی شد که همام طارق، هافبک استقلال در یک قدمی بازگشت به این تیم قرار دارد.
 
الزیدی در مصاحبه اش گفت: در تماس تلفنی که با طارق داشتم به توافق نهایی رسیدیم تا او برگردد. او نیز ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها