نتایج جستجو برای عبارت :

سهمیه سوخت به کدام گروه از معلولان و جانبازان اختصاص می‌یابد؟

محمد نفریه ( معاون سازمان بهزیستی ) : در مرحله اول سهمیه سوخت از طرف وزارت نفت، به تمامی معلولان و جانبازانی که پلاک ویژه دارند بنزین اختصاص می‌یابد
هنوز زمان اختصاص سهمیه سوخت به معلولان به صورت قطعی مشخص نشده است
در حال حاضر موافقت‌های اولیه آن اعلام شده است و باید وزارت نفت میزان سهمیه این قشر را اعلام کند
30 هزار پلاک ویژه معلولان در کشور وجود دارد و سهمیه سوخت به کارت سوخت این افراد واریز می‌شود/ باشگاه خبرنگاران
پنج شنبه ، ۲۸ آذر ۹۸@IrNews
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین نحوی نژاد با بیان اینکه بهزیستی ابتدایی متولی امور معلولین است، بیان کرد: رسانه ها تو ارتقا متمایز های اجتماعی استان نقش آفرین هستند. وی با تقریر اینکه در حال حاضر ۱۱۰۰ جای پا ضایعه نخاعی از بهزیستی استان گیلان خدمات دریافت می کنند گفت: تمامی معلولان ضایعه نخاعی گیلان علاوه به خشکی امدن مقرری حق پرستاری هم از سوی بهزیستی ستاندن می کنند. گیلان ۳۰۰هزار سالمند دارد مدیرکل بهزیستی گیلان با اشعار ا
دیر آمدم... دیر آمدم... در داشت می‌‌سوختهیأت، میان "وای مادر" داشت می‌‌سوختدیوار دم می‌‌داد؛ در بر سینه می‌‌زدمحراب می‌‌نالید؛ منبر داشت می‌‌سوختجانکاه: قرآنی که زیر دست و پا بودجانکاه‌تر: آیات کوثر داشت می‌‌سوختآتش قیامت کرد؛ هیأت کربلا شدباغ خدا یک بار دیگر داشت می‌‌سوختیاد حسین افتادم آن شب آب می‌‌خواستناصر که آب آورد سنگر داشت می‌‌سوختآمد صدای سوت؛ آب از دستش افتادعباس زخمی بود اصغر داشت می‌‌سوختسربند یا زهرای محسن غرق خو
بر اساس ماده۲ قانون  خدمت پزشکان و پیراپزشکان گروه‌های زیر از انجام این طرح خدمت معاف هستند: ۱- همسران و فرزندان شهدا، آزادگان، مفقودان جنگ تحمیلی ۲- یک نفر برادر یا خواهر شهید یا مفقود ۳- برادران و خواهران ۲ شهید یا بالاتر ۴- آزادگان ۵- جانبازان ۲۵درصد و بالاتردر مورد معافیت افراد مازاد بر نیاز، اولویت با رزمندگان است.برابر ماده۳ این قانون، مدت خدمت دوره ضرورت و دوره احتیاط مشمولان این قانون که در حرفه پزشکی انجام شود از کل خدمت مقرر در ای
‍معاون فنی و عمرانی منطقه 19 از تکمیل 100 درصدی تعدادی از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری خبرداد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محمد مهدی گندمی در پنجمین نشست کمیته مناسب سازی که با حضور و اعضای کمیته برگزار شد با اشاره به اتمام عملیات مناسب سازی در چهار پروژه پایلوت گفت: معابر شهرداری جنوبی، بلوار شقایق و شکوفه و فاز یک بوستان 22 بهمن با پیشرفت فیزیکی 100 درصد، آماده افتتاح هستند.وی ادامه داد: اقدامات مناسب سازی ساختمان سرای محله ش
آیا همسران جانبازان و آزادگان که  کارمند هستند میتوانند از سنوات ارفاقی بازنشستگی استفاده کنند؟ بله برابر ماده ۲۴ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به شرح زیر می توانند از بازنشستگی پیش از موعد استفاده کنند :همسران شاهد،همسران جانباز ۵۰% و بالاتر،شیمیایی و اعصاب و روان(متوفی یا در قید حیات) و همسران آزادگان با سابقه اسارت پنج سال و بالاتر که قبل از اسارت با آنان ازدواج نموده اند،درصورت شاغل بودن می توانند با پنج سال سنوات ارفاقی از امت
کدام بیماری در کدام گروه خونی؟
گروه خونی شما چیست؟ اما آیا باید نوع گروه خونی خود را بدانید؟ شناخت نوع گروه خونی به چه دردی می خورد؟ تحیقات نشان می دهند دانستن نوع گروه خونی، اطلاعات زیادی به ما می دهد. 
 دلیل اصلی شناخت نوع گروه خونی، مسئله انتقال خون است، در مواردی که شما نیاز به خون شخص دیگری دارید و یا کسی محتاج اهدای خون شماست.
همچنین نوع گروه خونی می تواند به شما بگوید که به کدام بیماری بیشتر و به کدام بیماری کمتر مبتلا شوید. البته شما ن
معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور از آغاز برنامه فراگیر بررسی وضعیت ژنتیک همه معلولان کشور تا سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: امیدوارم با تامین بودجه مورد نیاز طی سه سال آتی طرح مذکور را به پایان برسانیم.
مجید رضازاده با بیان اینکه این برنامه در خصوص همه معلولانی که در بهزیستی پرونده دارند و همه معلولانی که از این به بعد می خواهند پرونده تشکیل بدهند، اجرا می‌شود، افزود: طبق این طرح، برای همه این افراد مشاوره ژنتیک انجام می‌شود. در مر
 توزیع  کارت های پارکینگ بوستان ولایت(۱۰عدد) و تخفیف قلعهشادی بین اعضای کانون معلولان خبر داد.
 

 به مناسبت فرا رسیدن  ایام دهه فجر در سرای محله شریعتی شمالی جشنواره غذا  در تاریخ دوشنبه ١۴     بهمن ۹۸ برگزار شد. 
در این جشنواره تعداد زیادی از بانوان محله با هم به رقابت پرداختند.  وهمچنین جناب آقای فریدی معاون فرهنگی و اجتماعی  منطقه ۱۹ به همراه گروهی از مدیران منطقه و اعضاء شورایاران محله از این مسابقه حضور یافتند و به داوری و امتیازده
برخی می‌گویند معلولیت محدودیت نیست. معتقدم این درست نیست. درست این است که بگوییم معلولیت محدودیت هست اما ناتوانی نیست و تنها باید حقوق معلولان توسط سایر افراد جامعه، ادارات و دولت رعایت شود.
با توجه به این که خودم هم معلول هستم، اعتقاد دارم که معلولان نیاز به ترحم ندارند بلکه باید حقوقشان مانند سایر افراد عادی رعایت شود تا بتوانند در جامعه زندگی کنند.
#معلولیت_محدودیت_هست#حقوق_معلولین#جامعه_ادارات_دولت#نه_به_ترحم#امیرحسین_زندی#شهرستان_ملا
گروه های تلگرام قم همیشه این شانس رو داشتهاند که جز بهترین گروه های تلگرام باشند.
یکی از معروف ترین گروه تلگرام رو به خودش اختصاص بدهد.
گروه چت قم
گروه دختر پسرهای قمی 
گروه دوتیابی قم از گروه های پر سرچ تلگرامی هستند.
لینکدونی قم ، لینک گروه های تلگرامی قم را انتشار می دهد.
برای پیوستن به گروه تلگرام قم روی عکس زیر کلیک کنید.                             linkyab140
به گزارش خبرنگار اقتصادی  شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران دقایقی پیش اطلاعیه جدیدی در خصوص کارت سوخت صادر کرد. متن این اطلاعیه که اطلاعیه شماره 10 این شرکت بوده، بدین شرح است:
"به اطلاع تمام هموطنان عزیز می‌رساند از امروز چهارشنبه 17 مهر ماه تا پایان روز سه‌شنبه 30 مهر ماه، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نام او در پشت کارت سوخت درج شده است، به عنوان رمز کارت سوخت علاوه بر رمز جاری کارت‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت معتبر است.
بنابراین
 
گروه صنعتی پردیس یدک اصفهان مفتخر به عرضه ی باک انواع کامیون های قدیمی و جدید در اصفهان می باشد.
باک های موجود در این فروشگاه از آلومینیوم سری 5000 اروپایی با جوشکاری تمام رباتیک می باشد.
این سری آلومینیوم با سوخت واکنشی نشان نمی دهد و از آسیب به سیستم سوخت رسانی وسیله ی شما جلوگیری می کند.
این سری آلومینیوم به دلیل آلیاژ منحصر به فرد خود دارای انعطاف بالایی می باشد که باعث میشود باک در برابر ضربه دچار پارگی نشود.
برخی از تولیدات ما در پردیس ی
رهبر معظم انقلاب: شما جانبازان، مجاهدان فداکار و شهیدان زنده‌اید
در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام و روز جانباز، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از مقام شامخ جانبازان انقلاب اسلامی تجلیل کردند. 
✍️متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
ادامه مطلب
سوال :  تبصره ۲ ماده ۶۸ چیست✅دو فوق العاده ایثارگری در قوانین وجود دارد. ۱- فوق العاده ایثارگری ماده ۵۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران ۲- فوق‌العاده ایثارگری بند ۲ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری افراد مشمول هر کدام به شرح زیر است: ️ماده ۵۱ به جانبازان ۲۵ % و بالاتر غیر حالت اشتغال - آزادگان - فرندان شهدا - همسران شهدا به استناد قانون اخیرالتصویب️ بند ۲ ماده ۶۸ به رزمندگان - جانبازان - آزادگان -فرزندان شهدا - همسران شهدا به استناد قانون
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۷ دانش‌آموز یک مدرسه ابتدایی در ایالت کالیفرنیای آمریکا در پی تخلیه سوخت یک فروند هواپیمای خطوط هواپیمایی دلتا بر فراز زمین بازی این مدرسه مجروح شدند. سخنگوی خطوط هوایی دلتا اعلام کرد که پرواز شماره ۸۹ با مشکلی در موتور هواپیما مواجه شد که بازگشت آن به فرودگاه لس آنجلس را ضروری می‌ساخت. وی گفت که پس از تخلیه اضطراری سوخت برای کاهش وزن جهت فرود، این هواپیما به سلامت بر زمین نشست.
قلب پیمبر سوخت آن وقتی که در سوخت
باید که پای این مصیبت از جگر سوخت
ریحانه ی احمد پس از او تا نوَد روز
شب ها درون بستر خود تا سحر سوخت
خورشید حیدر آتشی بر جانش افتاد
از سوز آن آتش ستاره با قمر سوخت
ذکر لبش در پشت در یا مرتضی بود
با عشق حیدر فاطمه در پشت در سوخت
مادر درون آتش نمرودیان رفت 
آری ولی در گوشه ی خانه پدر سوخت
با یک لگد افتاد در بر روی زهرا
آتش به جانش شعله زد تا موی سر سوخت
دیگر نباید زد به بالش تازیانه 
پروانه بی جان است در آتش اگر سوخت
در موتور هایی که با سوخت جامد کار میکنند، زمانی که طول می کشد تا کل سوخت مصرف شود چیزی حدود 3 دقیقه است(بسته به حجم موتور) و افزایش این زمان، چند صد سال است که متخصصان احتراق را به خود مشغول کرده است. نظریه های مختلف، ایده های جدید و هزاران راه حل دیگر باعث شده که به عمر کاری موتور اضافه شود ولی هیچوقت از چند دقیقه بالاتر نرفته!
 
به حال خودم نگاه می کنم میبینم چقدر به موتور های سوخت جامد شبیهم! تمام شتاب گرفتنم فقط چند دقیقه است و خوب بعدش موتور
1- C.R.A.P رو از بدنتون دور کنید
می دونید معنی C.R.A.P چیه؟ خب اینها گروهی از مواد غذایی هستند که برای بدن خوب نیستند. کافئین، شکر تصفیه شده، الکل و غذاهای آماده. اگر شما این چهار گروه غذایی رو از زندگیتون حذف کنید می تونید به سمت داشتن یک شکم صاف و پهلوی بدون چربی حرکت کنید. این ها جزو بزرگترین دشمنان یک شکم صاف هستند که به بدن شما می چسبند و باعث می شوند که از بین بردن چربی ها سخت شود.
2- هفته ای یک بار غذای مورد علاقه ات رو بخور
شما در امتناع از خوردن غذ
گروه صنعتی پردیس یدک اصفهان
مخازن سوخت طرح اصلی انواع کامیون با آلومینیوم ایتالیایی باجوشکاری تمام رباتیک
این گروه صنعتی مفتخر به تولید باک گازوییل انواع ماشین سنگین از جمله :
اسکانیا
ولوو
بنز آکتروس
بنز آکسور
بنز آتگو
رنو
مان
داف
ایویکو
ایسوزو
میتسوبیشی
و . . . 
با آلومینیوم ایتالیایی از سری 5000 باجوشکاری تمام اتوماتیک بوسیله ی ربات میباشد.
مزایای آلومینیوم 5000 نسبت به آلومینیوم های موجود دربازار :
عدم واکنش با سوخت
انعطاف بسیار بالا در بر
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی
توضیحاتی به دارندگان کارت هوشمند سوخت توصیه کرد که حداقل تا پایان تیرماه
یک بار با کارت سوخت شخصی خود سوخت‌گیری کنند. خبرگزاری
ایسنا: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی توضیحاتی به دارندگان کارت
هوشمند سوخت توصیه کرد که حداقل تا پایان تیرماه یک بار با کارت سوخت شخصی
خود سوخت‌گیری کنند.
ادامه مطلب
در این مقاله به روال سه مقاله قبل به بررسی سیستم سوخت رسانی می پردازیم. سیستم سوخت یکی از مهمترین اجزای این سیستمی به نام خودرو است.
همچنین پیشنهاد میکنیم در کنار مطالعه این مطلب به صفحه لنت ترمز پراید نیز سر بزنید.
ادامه مطلب
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی ، استاندار در جلسه شورای شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی در اشنویه گفت : از محل درآمد 5 هزار میلیارد ریالی فروش سهمیه سوخت مرزنشنیان یک هزار میلیارد ریال به حساب مرزنشینان و 4 هزار و 500 میلیون ریال به خزانه کشور واریز شده است . اختصاص ۴۵ میلیارد ریال از منابع ملی و ۲۵ میلیارد ریال از منابع استانداری برای تکمیل طرح فاضلاب اشنویه،  اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به نوسازی سینما و تکم
سیستم تزریق دقیق و مستقیم بنزین یا (HPI) ،موجب کارآمدتر شدن فرآیند سوخت و بالا رفتن عملکرد موتور شده ؛ بنابراین شاهد کاهش قابل توجهی در میزان نرخ مصرف سوخت خواهیم بود . سیستم دقیق ، مجموعه ای است که عملکرد اجرایی دینامیک سوخت را منسجم تر می کند.
عنصر اصلی تکنولوژی HPI انژکتور Piezo  است که بین سوپاپ و شمع قرار می گیرد. داخل انژکتور لایه هایی از کریستال های Piezo وجود دارد که وقتی جریان الکتریسیته از آن ها عبور می کند به طور یکنواخت منتشر می شوند. این ا
سلام
من دختری 23 ساله و معلول جسمی حرکتی هستم. میخوام بدونم که چرا به ماها بها داده نمیشه در هیچ زمینه ای؟، واقعا چرا از شغل و  تحصیل بگیر تا مرحله آخر که ازدواجه.
نمیدونم کی قراره بعضی از مردم دید شون رو نسبت به ما عوض کنن؟
مرتبط:
به خاطر معلولیتم اعتماد به نفس کمی دارم
چرا ما معلولان رو دست کم میگیرن ؟
من با کاستی ام چگونه میتونم کار پیدا کنم
من همون ماهم که کسی یارای رسیدن بهش رو نداره
اعتماد به نفس چیست؟
در این مجموعه مطلب در دو قسمت قبلی به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو پرداختیم. در قسمت سوم سیستم سوخت رسانی به ادامه این مطلب خواهیم پرداخت.
همچنین توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه بهترین لنت ترمز ام وی ام x33 برای خرید لنت ترمز ام وی ام x33 با بهترین قیمت لینک های آن را دنبال کنید و از سایت پارتکده محصول مورد نظر را با تضمین اصالت و تضمین کیفیت خریداری کنید.
ادامه مطلب
♦️ثبت نام کارت سوخت آغاز شد.
در اطلاعیه شماره هفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمده است: «با توجه به درخواست‌های مکرر هموطنان، مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی برای آن دسته از مالکان خودرو و موتور سیکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت‌نام جا مانده‌اند، به مدت یک هفته تمدید شد.
مالکان خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن خدمات دولت همراه برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.»
بنزین تا ۳۶۰ لیتر در کارت های سوخت ذخیره می شود
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی :
برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از ۳۶۰ لیتر در کارت ذخیره می‌شود و قابل انتقال به ماه‌های بعد است و هیچ جای نگرانی برای ذخیره سوخت خودروها وجود ندارد.البته باید توجه داشت که پس از شش ماه، مازاد ۳۶۰ لیتر از کارت سوخت شخصی افراد حذف می‌شود.اگر فردی در طول این شش ماه مثلا ۳۰ لیتر از سهمیه خود استفاده کند، در ماه هفتم سهمیه ۶۰ لیتر به ا
بیشتر سطح زمین از کدام گروه سنگ ها پوشیده است؟سنگ های رسوبی
 
وجود ذخایر زغال سنگ در یک منطقه بیانگر چه نوع آب و هوایی است؟بیانگر وجود جنگل و آب و هوای گرم و مرطوب در گذشته آن منطقه است.
 
در چه صورتی اصل توالی لایه های رسوبی،درست نخواهد بود؟در صورتی که لایه های رسوبی وارونه شده باشند.
 
سوخت های فسیلی چگونه به وجود می آیند؟سوخت های فسیلی با گذشت زمان طولانی از بقایای جانداران تشکیل میشوند.
 
فسیل را تعریف کنید؟آثار و بقایای اجساد جانداران قد
سنسور اکسیژن در واقع وضعیت مخلوط سوخت را نشان می دهد. بنابراین واحد کنترل الکترونیکی موتور می تواند نسبت سوخت و هوا را به منظور مصرف سوخت اقتصادی و به حداقل رساندن میزان آلاینده ها ، تنظیم نماید. سنسور اکسیژن در واکنش به اکسیژن محترق نشده ای که در درون اگزوز وجود دارد ، واکنش نشان می دهد. این سنسور در ابتدا سیگنال ولتاژ کمی تولید می کند(معمولاٌ کمتر از 1 ولت) که مقدار آن با غنی شدن مخلوط سوخت و هوا افزایش می یابد. در واقع سنسور اکسیژن شبیه یک کل
به گزارش سایت تفریحی چفچفک به نقل از دیجیاتو : این روزها که هزینه سوخت خودروی شخصی جایی برای خودش در سبد هزینه خانوار پیدا کرده است، خریداران خودرو بیشتر از قبل حواس شان به مصرف سوخت خودرویی که انتخاب می‌کنند، است. بعضی از خودروها در مصرف سوخت واقعا بهینه سازی
ادامه مطلب
۱۱ روز دیگر استفاده از کارت سوخت شخصی در کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان الزامی و سوخت‌گیری تنها از این طریق امکان‌پذیر می‌شود. برای این مهم نیز تدابیر متعددی در نظر گرفته شده و آن‌طور که وزیر نفت نیز اعلام کرده، اجرای این طرح در تاریخ مقرر حتمی خواهد بود.عبدالرضا امینی، کارشناس ارشد حوزه انرژی درباره دلایل اجبار این طرح و مزایای آن گفت: به اعتقاد من این طرح ابتدا به منظور ارزیابی میزان مصرف اجرایی می‌شود، چرا که از این طریق می‌ت
دیدم شهرداری دولت آباد بنر زده که در اون آغاز پروژه ادامه خیابان جانبازان را اعلام کرده بود . خوشحال شدم که بالاخره این پروژه بعد از سالها تاخیر شروع شد .. به محل رفتم .تو ذهنم این بود که چندین لودر و بولدوذر و ... اونجا کار می کنند .ولی دیدم چند تا کامیون شن اونجا ریختند و چند صدتا جدول و سیصد چهار صد متر از یک باند را جدول گذاری کرده بودند . خندم گرفت .. چه چیزایی تو ذهنم بود .. 
‍ ‍ ‍ ⭕️ شهردار منطقه 19 در مراسم افتتاح اولین سرای محله مناسب سازی شده ویژه معلولین گفت:احداث پارک در محله شهید کاظمی پروژه اولویت دار سال 99مراسم افتتاح و بهره برداری از فعالیتهای مناسب سازی سرای محله شهید کاظمی با حضور شهردار منطقه و مدیر کل سلامت شهرداری تهران برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این مراسم علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به لزوم احداث پارک در محله شهید کاظمی برای استفاده شهروندان و افزایش سرانه فضای سبز
پیگیری ثبت نام کارت سوخت از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
درگاه ملی خدمات دولت همراه
IR مراجعه و با ثبت حساب VIN ماشین در بخش پیگیری کارت نفت در سامانه پیگیری مرسولات اداری از آخرین کیفیت روش دریافت کارت نفت . معلومات مورد دربایست جهت ثبت عنوان کارت سوخت براساس بر کارت مرتبط با بانک 1 حساب تلفن دوست با عنوان مالک وسیله نقلیه 2 کد ملی و تاریخ زاده خواهان با ثبت کد ملی.
ادامه مطلب
من که نمیدونم چرا باید یه دختر جوان و زیبا با کلی آرزو بره تو دل بیماری و جونش رو از دست بده! واقعا وقتی فهمیدم بغض کردم و دلم سوخت! میگن که میگفته که وظیفه اش بوده! واقعا لازم بود!؟ خدا کنه که مرگش تو این دنیا و اون دنیا بیهوده نبوده باشه...
سیستم سوخت دیزل ژنراتور :
پس از اینکه محل نصب دیزل ژنراتور معین شد باید به فکر طراحی محل قرارگیری مخزن سوخت و محل رفت و برگشت لوله های سوخت دیزل ژنراتور باشیم که بر اساس سه اصل زیر میباشد
1- مخزن زیر شاسی
2- مخزن روزانه 
3- مخزن ذخیره 
ضمنا باید در نظر داشته باشید که سوخت تولید شده در پالایشگاه ها دارای 1-2٪ آب می باشد. به همین دلیل باید به فکر قراردادن فیلتر برای جداسازی آب و ذرات داخل مخزن باشیم علت بر این است که اگر آب و آلودگی های موجود در گازوئ
سیستم سوختی خودروها در طول این سالها،  به منظور بهبود مصرف سوخت و گازهای خروجی دستخوش تغییرات زیادی شده است. سوبارو جاستی 1990 ، آخرین اتومبیل ایالات متحده با کاربراتور بود. بعد از آن ، جاستی را با سیتم تزریق سوخت به بازار روانه کردند. البته این سیستم از سال 1950 آغاز شد و سیستم تزریق سوخت الکترونیکی از 1980 در خودروهای اروپایی استفاده می شد. خب حالا این سیستم تزریق سوخت خودرو چیست؟
 
قبل از موتور احتراق داخلی ، این وظیفه کاربراتور بود که سوخت را ب
شرایط استفاده از حق پرستاری چیست؟ :میزان حق پرستاری بر اساس آئین نامه ابلاغی به دوصورت بررسی می شود : ۱- پرستاری بر اساس ضایعات مرتبط با جانبازی ۲- پرستاری غیر مرتبط (به یک سری بیماری هایی که دارای عوارض و ناتوانی بسیار شدید می باشند تعلق می گیرد)
-حق پرستاری مربوط به خانواده شهدا چگونه انجام می پذیرد؟ :درخواست حق پرستاری در میز خدمت استان ثبت و پس ارائه مدارک درمانی مرتبط با بیماری و طی فرآیند در سامانه سجایا در کمیسیون پزشکی طرح می گردد و نت
​​​​​​
نرخ رشد توسعه دهندگان نرم افزاری در کدام قاره از جهان بالاترین میزان را دارا می باشد؟
☀️قاره آفریقا با اختصاص ۴۰ درصد ریپازیتورهای متن باز سریعترین رشد مراکش با دارا بودن بیشترین انجمن های توسعه نرم افزای (براساس گزارش #گیت_هاب از جوامع با بیش از 10،000 مشارکت کننده) یشترین رشد را در این قاره به خود اختصاص داده است.است
در این سری از مطالب که خدمت شما ارائه خواهد شد به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو خواهیم پرداخت. همانطور که خودتان میدانید یکی از اجزای بسیار مهم خودرو سیستم سوخت آن است. برخی از اجزای این سیستم بیشتر از دیگر اجزا دچار خرابی استهلاک و فرسایش می شوند. بنابراین آشنایی با این سیستم و اجزای آن به ما کمک می کند تا به شیوه ی بهتری از آن نگهداری کنیم.
 
در کنار مطالعه این مطلب توصیه می کنیم. مطلب لنت ترمز پراید نیز مطالعه کنید.
ادامه مطلب
طبق اعلام مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران همه باجه های معطله دفاتر پستی جمعه ۲۴ آبان باز و آماده خدمت رسانی (برای دریافت کارت سوخت) هستند
ضمنا سهمیه کسانی که کارت سوخت ندارند، محفوظ است
جمعه ، ۲۴ آبان ۹۸@IrNews_24
[عکس 600×450]
مشاهده مطلب در کانال
در اینجا یکی از بهترین گروه یاب های لری رو میخام به شما معرفی کنم، این گروه یاب از بزرگترین گروه یاب های لرستان می باشد و لینک گروه های لری زیادی در این کانال به ثبت رسیده است.
شما برای عضویت در لینک یاب لرستان کافی هست که روی عکس زیر کلیک کنید، البته شما اگر گروه تلگرام لری دارید، حتما در این گروه یاب معرفی کنید تا تعداد گروه های لری زیاد بشن.
 
 
      امیرحسین خالقی
۱. اعتراض های اخیر فقط اقتصادی است.
 
افزایش قیمت سوخت تنها جرقه اعتراض هاست، نه علت آن. یک اشتباه رایج وجود دارد که همه چیز به اقتصاد و افزایش قیمت سوخت تقلیل داده می شود، این پیش فرض به کل خطاست، شلوغی در خیابان بیش از اینکه دلیل اقتصادی داشته باشد، دلیل سیاسی دارد. اعتراض کور در کف خیابان نشانه به بن بست رسیدن سیاست است، این هم یعنی سیاست ورزی به شکل کنونی کارکرد خود را از دست داده است. کار اهالی سیاست گفتگو و یارگیری
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور:
سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه در صورت اینکه پروانه فعالیت خود را تمدید نکنند، حذف می‌شود، یعنی سهمیه سوخت آنها از حالت عمومی خارج و به صورت شخصی خواهد شد.
رانندگان این نوع تاکسی ها تا پایان بهمن ماه امسال فرصت دارند با مراجعه به شهرداری ها یا سازمان های تاکسیرانی نسبت به تمدید پروانه فعالیت خود اقدام کنند تا سهمیه سوخت آنها از حالت عمومی خارج نشود./ ایرنا
پنجشنبه ، ۱۰ بهمن ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطل
به گزارش ایرنا، محمد محبی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان با پیش روی این خبر، اظهار داشت: بعضی اتوبوس مسافربری، نفتکش و خودروهای سبک و سنگین که در قاچاق سوخت فعالیت داشتند توقیف و روانه پارکینگ شدند. وی اقرار کرد: شبکه بزرگ قاچاق سوخت در حومه زاهدان با این عملیات و رفتار ها متلاشی شد. سخن سنج کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بدبختانه بیشتر بنزین های قاچاق کشف شده تو استان از سایر استا
از همه قمی ها که دوست دارند تا در گروه قم واتساپ شهر خودشون با همشهریای خودشون چت کنند دعوت میکنم که به گروه واتساپ قم بیان و در این گروه فعالیت خودشون رو آغاز کنند.
این گروه برای دورهمی قمی ها ایجاد شده و شما میتونید در این گروه با همشهریا چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید که حتما این چت برا اساس اصول گروه باشه تا کسی اذیت نشه.
ما همچنان این گروه رو توسعه میدیم تا افراد با خیال راحت از امکانات گروه بهره مند شوند و در پایان از دوستانی که این گرو
در مطلب قبلی به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو پرداختیم. در این مقاله به ادامه همین مطلب میپزدازیم.
همچنین توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه بهترین لنت ترمز چانگان، برای خرید لنت ترمز چانگان لینک هایی که در آن صفحه اورده شده را دنبال کنید.
 
 
ادامه مطلب
امروز می خواهیم به معرفی گروه تلگرام شیراز و کانال لینکدونی شیراز که لینک های گروه تلگرام شیراز را انتشار می دهد، بپردازیم.
 
گروه یاب شیراز لیست بزرگی از تمام گروه های تلگرامی شیراز سیتی جمع کرده است.
اکثر دوستان عزیز شیرازی در لینکدونی شیراز وجود دارند.
ما می خواهیم خیلی از عزیزان که در گروه تلگرام شیراز وجود دارند.
را وارد این لینکدونی بکنیم.
بزرگترین لینکدونی شیراز کدام است ؟؟؟؟
بزرگترین لینکدونی همین لینکدونی است که ما به شما معرفی
امروز می خواهیم به معرفی گروه تلگرام شیراز و کانال لینکدونی شیراز که لینک های گروه تلگرام شیراز را انتشار می دهد، بپردازیم.
 
گروه یاب شیراز لیست بزرگی از تمام گروه های تلگرامی شیراز سیتی جمع کرده است.
اکثر دوستان عزیز شیرازی در لینکدونی شیراز وجود دارند.
ما می خواهیم خیلی از عزیزان که در گروه تلگرام شیراز وجود دارند.
را وارد این لینکدونی بکنیم.
بزرگترین لینکدونی شیراز کدام است ؟؟؟؟
بزرگترین لینکدونی همین لینکدونی است که ما به شما معرفی
پاورپوینت کتابخانه ها و حمایت از اقشار خاص
 
پاورپوینت کتابخانه ها و حمایت از اقشار خاص در 44 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
مشخصات فایل
 
 

تعداد صفحات
44

حجم
4703 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
مدیریت

توضیحات کامل
 
 
پاورپوینت کتابخانه ها و حمایت از اقشار خاص در 44 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
 
فهرست مطالب
مقدمه
معلولیت و انواع آن
نیازهای اطلاعاتی معلولان
خدمات کتابخانه های عمومی به معلولان
موانع کتابخانه های عمومی برا
خیلی از دغدغه های دوستان تلگرام داشتن لینک گروه تلگرام می باشد.
در کانال گروه تلگرام لینک گروه های تلگرامی به صورت رایگان انتشار پیدا می کند.
شما می توانید با داشتن لینک کانال گروه تلگرام وارد گروه های مختلف تلگرام از جمله گروه چت تلگرام
و گروه گپ تلگرام و ... بشید.
برای پیوستن به گروه های تلگرام فقط کافی هست تا وارد سایت لینکدونی تل بشید.
علیرضا عصار ۲۷ و ۲۸ آذر ماه در تالار وزارت کشور به صحنه می رود.
؛ علیرضا عصار ۲۷ و ۲۸ آذر ماه سال جاری در تالار وزارت کشور به صحنه می رود و این روزها در حال تمرین با اعضای گروه است
این کنسرت با کنسرت های دیگر متفاوت است زیرا قرار است او با یک گروه ۱۶ نفره سازهای زهی و ۲۵ نفر گروه کر به صحنه رود.
بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات قدیمی و خاطره انگیز اختصاص دارد و قرار است این کنسرت در فصل های دیگر سال هم برگزار شود تا علیرضا عصار بیشتر با مخاطبان خود
من دو تا ظرف قورمه‌سبزی تو فریزر داشتم و دیشب میخواستیم دومیشو گرم کنیم. دفعه قبلی همینجوری انداختم تو قابلمه و گذاشتم رو گاز، هم دستم بخاطر اینکه یکساعت داشتم سعی میکردم هم بزنمش سوخت و تاول زد و هم اینکه آخرشم کناره‌هاش سوخت. 
ایندفعه خورش یخ زده رو ریختم تو یه قابلمه کوچیک که دقیقا هم سایز ظرفش بود، اون قابلمه رو گذاشتم تو یه قابلمه‌ی دیگه که یکم بزرگتر بود و توش آب ریختم گذاشتم رو گاز. یه بار آبش خشک شد و دوباره هم آب ریختم و خشک شد. با هم
خیلی از دغدغه های دوستان تلگرام داشتن لینک گروه تلگرام می باشد.
در کانال گروه تلگرام لینک گروه های تلگرامی به صورت رایگان انتشار پیدا می کند.
شما می توانید با داشتن لینک کانال گروه تلگرام وارد گروه های مختلف تلگرام از جمله گروه چت تلگرام
و گروه گپ تلگرام و ... بشید.
برای پیوستن به گروه های تلگرام فقط کافی هست تا وارد سایت لینکدونی تل بشید.
کرک داگلاس بازیگر اسطوره‌ ای فیلم‌های «اسپارتاکوس» و «راه های افتخار» کل ثروتش را صرف امور خیریه کرد.به گزارش آریا، به نقل از ایندیپندنت، کرک داگلاس ستاره افسانه ای سینمای کلاسیک که اوایل ماه جاری میلادی در 103 سالگی درگذشت بنا به گزارش های رسیده تمام ثروتش را که تقریبا معادل 61 میلیون دلار (نزدیک به 900 میلیارد تومان) بود به امور خیریه اختصاص داده است.روز یکشنبه 23 فوریه وبسایت میرر گزارش داد بازیگر افسانه ای هالیوود 50 میلیون از دارایی هایش ر
امکان استفاده از کارت بانکی به جای کارت سوخت
شرکت ملی پخش اعلام کرد: اشخاصی که از نخستین فراخوان ثبت‌نام کارت سوخت تاکنون در سامانه دولت همراه ثبت‌نام و کارت بانکی به سامانه معرفی کرده‌اند، نیازی به دریافت کارت سوخت ندارند زیرا کارت بانکی آنها جایگزین کارت سوخت خواهد شد.

به گزارش ندای زرند، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: ساز‌و‌کاری طراحی شده که می‌توان از کارت بانکی برای سوخت‌گیری استفاده کرد و ن
بیمـــــــه گران -شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تأکید بر اینکه هنگام سوخت‌گیری خودرو، نیازی به انجام محاسبات عددی نیست و تنها براساس گنجایش باک خودرو و مقدار سوخت مورد نیاز تا سقف 60 لیتر عملیات سوخت‌گیری انجام‌پذیر است، درباره نحوه صحیح سوخت‌گیری با کارت هوشمند سوخت شخصی توضیحات ذیل را ارائه داد:
ادامه مطلب
 
با سلام
 
گروه دهه هشتادیا - گروه تلگرام دهه هشتادیا - گروه دهه هشتادیا اصفهان - گروه دهه هشتادیا مشهد - گروه دهه هشتادیا کرج - گروه دهه هشتادی تلگرام - گروه دهه هشتاد تهران - گروه دهه هشتاد شیراز - گروه دهه هشتاد مشهد - گروه دهه هفتاد کرمانشاه - گروه دهه هشتاد در تلگرام - گروه مختلط دهه هشتاد - لینک گروه دهه هشتاد - گروه چت دهه هشتاد و ...
 
جهت مشاهده گروه دهه هشتاد تلگرام وارد لینک زیر شوید :
گروه دهه هشتاد
 
سلام
گوشی ای ک خیلی ازش تعرف میکردن بالاخره سوخت
انگار دیروز بود ک خریدمش
توی بدترین شرایط سوخت و دستمو توی پوست گردو گذاشت
ولی بهرحال
یه مدت نبودم چون روزهای خوبی نبود
الانم روزگارم خیلی بده
قشنگ بدو بدتر میشع هر روز
امروز روز عرفه بود
فردا هم عید قربان
کاش من هم بتونم خیلی چیزهارو قربانی کنم..
دعام کن
در مطلب قبلی به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو پرداختیم. در این مقاله به ادامه همین مطلب میپزدازیم.
همچنین توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه بهترین لنت ترمز چانگان، برای خرید لنت ترمز چانگان لینک هایی که در آن صفحه اورده شده را دنبال کنید.
 
 
ادامه مطلب
 
 
بچه های شهر لرستان بعد از این میتوانند با بهره برداری از کانال گروه تلگرام در گروههای چت لری عضو بشوند.
 
گروه دوستیابی لر یک راه برای جستجوی دوست خوب در لرستان هست و البته یک دوست مجازی و نه دوست واقعی.
در کانال گروه تلگرام،در گروه مورد علاقه خود عضو شوید.
  گروه تلگرام لری
@group_60
موتور بنز که اخیرا در تمام ماشین‌ها استفاده می‌شود تحت عنوان Bluetec شناخته می‌شود. یک موتور که از نوع توربودیزل است و نسبت به سایر موتورها آلایندگی کمتری برای محیط زیست دارد. نرخ انتشار کربن دی‌اکسید و کربن مونواکسید در آن کمتر است و خود بنز به آن موتور پاک می‌گوید.
هم مکانیزم پاشش سوخت در موتور ماشین تغییر کرده است که باعث می‌شود سوخت کامل وارد فرایند احتراق شود و هم در قسمت خروجی که به اگزوز وصل می‌شود سیستم‌های جدیدی کار گذاشته شده‌ا
در اولین روزهای پس از شیوع ویروس کرونا در چین، محققان چینی که تحقیقات فشرده برای شناسایی ساختار این ویروس نوپدید را آغاز کرده بودند، اعلام کردند که ممکن است برخی گروه‌های خونی، بیشتر یا کمتر در معرض خطر ابتلا به کووید 19 باشند.
در نتایج این مطالعات گفته می‌شد که افراد با گروه خونی A نسبت به دیگر گروه‌های خونی و به خصوص نسبت به گروه خونی O، در مقابل ویروس کرونا آسیب‌پذیرتر هستند.
در یکی از این مطالعات که بر 2 هزار و 173 مبتلای بستری در سه بیمارس
گروه چت آزاد گروه تلگرامی می باشد. که داخل آن گروه چت آزاد است و همه اعضا بدون محدودیت می توانند 
داخل این گروه چت تلگرامی چت کنند.
و گپ بزنند گروه گپ تلگرام  هم در مطلب قبلی توضیح دادیم شما می توانید لینک گروه چت تلگرام را به راحتی در اختیار داشته باشید.
باید وارد کانال گروه تلگرام بشید برای پیوستن به چت آزاد داخل سایت لینکدونی تل برید.
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
پایه دوازدهم _ ریاضیات گسسته _ فصل دوم _ درس دوم
دریافت powerpoint
 
+توضیحات
اسلاید۲: صفحه ۴۳ کتاب درسی _ تاریخچه (ایجاد انگیزه)
اسلاید۵: صفحه ۴۴ کتاب درسی _ شکل۱
اسلاید۷: برای هرکدام از پنج گراف داده شده، مجموعه‌ی احاطه‌گر بنویسید. (مثال)
اسلاید۸: روی ستاره قرمز‌رنگ کلیک کنید تا به اسلاید ۷ بروید و برای هرکدام از پنج گراف آن، مجموعه احاطه گر مینیمم بنویسید. (مثال)
اسلاید۱۸: هر گروه یک گراف دلخواه رسم کند و هر گروه گرافی را که رسم کرده، به گروه بعدی
براساس آمارهای اطلس وضعیت زنان و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان «سیستان و بلوچستان» است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ ۰.۶۹ درصد نسبت به سایر استان‌ها کمترین میزان چندهمسری را تجربه کرده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.
ادامه مطلب
بعد از فیلتر شدن تلگرام تصمیم گرفتم تا گروه واتساپ کرمان را راه اندازی کنم و از همه بچه ها کرمانی هم درخواست میکنم که این گروه خوب و دوست داشتنی شهرشون رو از دست ندین.
ما در این گروه تلاش میکنیم تا یک دورهمی خوب و شاد رو برای شما ایجاد کنیم و شما میتونید از کنار هم بودن در گروه لذت ببرید و به قوانین گروه و هم توجه کنید تا انشالله مشکلی پیش نیاد.
صحبت های سیاسی در گروه ممنوع است و در صورت دیدن صحبت و گفتگوی سیاسی در گروه حذف خواهید شد، پس انتظار م
متن ترانه ساسان بهرام به نام سوخت دلم

سوخت دلمحسرتش موند یکمبه من نگاه کنیدوباره قفل دلم رو با دست های خودت وا کنیمن همشسر میکنم شب و روزامو به یاد توهیچکی به جای تو نمیادکاش همپا بودیآره یکی خیلی دوست دارهکه هیچ موقع نمیذارهاشک از چشات ببارهاین روزا همش دلم بهونتو میگیرهمنو ببخش اگه یکم دلم میگیرهمن دلم پر میزنه واسه یه لحظه دیدنتبرگرد برگردمن خطا کردم قبول اگه میشه بیا بمونبیا و نذار که این فاصله باشه بینمونمن دلم پرمیزنه واسه یه لحظه د
اون دختر پسرای تهرانی که به دنبال گروه گپ بودن به گوش باشند که ما یک گروه زدیم به اسم گروه گپ تهران و شما تهرانی ها همه در گروه دعوت هستین.

شما میتونید در گروه با همه تهرانی های دیگه چت کنید و از چت و گپ با دوستان خود لذت ببرید که واقعا این گروه واسه همین درست شده که بیان گپ داشته باشین.
لینک گروه گپ تهران و گروه تهران رو برای عضویت میزارم.
https://t.me/joinchat/HlKlMxRrYljaBbHA-boNJw
گروه تهران از پرطرفدارترین گروه های تلگرامی می باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهای زیادی در بین گروه های تلگرامی دارند.
این گروه تلگرامی در لینکدونی تهران که لینک تمام گروه های تهرانی را منتشر می کند، وجود دارد.
در این لینکدونی تهران انواع گروه های چت تهرانی منتشر می شود.
لینک گروه تهران
دوستانی که علاقه مند به چت و گپ در گروه های دختر و پسر تهران هستند.
می توانند وارد لینکدونی تهران بشوند و روی لینک گروه های تهرانی کلیک ک
گروه تهران از پرطرفدارترین گروه های تلگرامی می باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهای زیادی در بین گروه های تلگرامی دارند.
این گروه تلگرامی در لینکدونی تهران که لینک تمام گروه های تهرانی را منتشر می کند، وجود دارد.
در این لینکدونی تهران انواع گروه های چت تهرانی منتشر می شود.
لینک گروه تهران
دوستانی که علاقه مند به چت و گپ در گروه های دختر و پسر تهران هستند.
می توانند وارد لینکدونی تهران بشوند و روی لینک گروه های تهرانی کلیک ک
زیباترین قسمت بازی دیروز وریر و تورنتو (بسکتبال) این بود که کون Drake سوخت!
مرتیکه دیوس وایت. 
تو خودت با نشنالیتی امریکایی شناخته میشی
توی کانادا به دنیا اومد و بزرگ شد و هویجم براش رنده نمیکردن. فقط توی گروپ سکسا میبستنش و ترتیبش رو میدادن حالا جلوی میلواکی هفته گذشته داشت گه میخورد. که وای آی عم عه تورنتو آی عم عه تورنتو.
کونش سوخت.
با کون سوخته رفت که بده.
دیوس.
تعویض این فیلتر کمی سخت تر از تعویض فیلتر هوا است. این فیلتر معمولاً در قسمت بالای موتور و نزدیک فیلتر هوا قرار دارد. با این حال، در برخی از خودروهای جدید فیلتر سوخت داخل مخزن سوخت قرار دارد و به همین خاطر باید اینکار را به مکانیک تان بسپارید. در قدم اول هر نوع ماده قابل اشتعال را از خودرو دور کنید.دوم، برای دسترسی بهتر تمام قطعه های پلاستیک بزرگ بالای موتور را جدا کنید. اینکار را می توانید با یک پیچ گوشتی دوسوی بزرگ انجام دهید.حالا باید در عق
پاورپوینت کتابخانه ها و حمایت از اقشار خاص



فرمت فایل : pptx
حجم : 4703

صفحات : 44



گروه : کتابخانه




توضیحات محصول :
دانلود پاورپوینت با موضوع کتابخانه ها و حمایت از اقشار خاص، در قالب pptx و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
 
مقدمه                                    
معلولیت و انواع آن
نیازهای اطلاعاتی معلولان
خدمات کتابخانه های عمومی به معلولان
موانع کتابخانه های عمومی برای ارائه خدمات به معلولان
پیش نیازهای ارائه خدمات اطلاع رسانی به معلو
تغذیه مناسب ، پایه و اساس عملکرد جسمانی را تشکیل می دهد زیرا علاوه بر فراهم کردن سوخت برای اعمال زیستی، مواد شیمیایی مورد نیاز برای استخراج و استفاده از انر‍ژی بالقوه موجود در این سوخت را نیز مهیا می کند. غذا همچنین تأمین کننده عناصر ضروری برای تشکیل بافت جدید و ترمیم یاخته‌های موجود است.
تغذیه مناسب ، پایه و اساس عملکرد جسمانی را تشکیل می دهد زیرا علاوه بر فراهم کردن سوخت برای اعمال زیستی، مواد شیمیایی مورد نیاز برای استخراج و استفاده از انر‍ژی بالقوه موجود در این سوخت را نیز مهیا می کند. غذا همچنین تأمین کننده عناصر ضروری برای تشکیل بافت جدید و ترمیم یاخته‌های موجود است.
مزایای استفاده از سوخت های فسیلی
1- این انرژی ها در دسترس بوده وبه راحتی می توان آن ها را حمل ونقل و تهیه کرد . 2-این انرژی ها ارزان تر نسبت به سایر منابع هستند.3-دارای انرژی گرمایی بالایی است.4- زمان راه اندازی آن‌ها کوتاه است.5- همچنین زمان ساخت آن‌ها کم است.6-توان تولیدی آن‌ها نیز بسیار زیاد است.
معایب استفاده از سوخت های فسیلی
1-افزایش آلودگی هوا و گرمایش جهانی در اثر افزایش گازهای گلخانه ای.2-جایگزینی این منابع  تقریبا غیر ممکن است.3-تولید گا
دوستان گرگانی میتوانند برای چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، این گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما این امکان را میدهد تا دوستان خوبی برای هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب برای شما عزیزان گرگانی ایجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب برای بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
اخبار پزشکی و سلامت این هفته ازجمله اختصاص دارد به افزایش خطر مسمومیت‌‏های غذایی در تابستان، اهمیت میزان فشار خون در پیش‌‏بینی سکته، علل ماندگار بودن چربی‏‌های شکمی و هشدار در مورد عدم استفاده مجدد از بطری‏‌های پلاستیکی.
ادامه مطلب
رئیس بهزیستی زرند:
علت آمار بالای معلولیت در زرند در دست بررسی است

زرند - رئیس بهزیستی زرند از تشکیل تیم های تخصصی برای تشخیص علت آمار بالای معلولیت در شهرستان زرند خبر داد.

 محمد ابراهیمی صبح چهارشنبه در دیدار با فرماندار زرند تعداد معلولان تحت پوشش بهزیستی در زرند را سه هزار و ۱۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: زرند از نظر آمار معلولان سومین شهر استان کرمان است که بیشترین معلولان مربوط به معلولان ذهنی و جسمی حرکتی است.
وی از تشکیل تیم های تخصصی برای
*شایعه سهمیه بندی بنزین از فردا شب*
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران: هنوز هیچ مصوبه‌ای درخصوص سهمیه بندی بنزین به ما ابلاغ نشده است
زیبا اسماعیلی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما ضمن تکذیب برخی شایعات درباره افزایش قیمت بنزین از ساعت ۲۴ امشب گفت: تاکنون چنین چیزی به ما ابلاغ نشده است.
وی با اشاره به اینکه روند ثبت نام کارت سوخت از مالکان خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های فاقد کارت سوخت همچنان ادامه دارد، گفت: مردم برای اطلاع از
✅مدلهای انژگتوری مختلف:
A : دسته غیر ترتیبی :
که دراین دسته چهار انژگتور باهم عمل پاشش راانجام میدهند به این دسته مگنتی مارلی گفته میشود مانند
 سری اول پژوپرشیا وسمند
 
B: دسته نیمه ترتیبی :
در این دسته انژگتورها بصورت جفت جفت پاشش میکنند یعنی انژگتور 1و4 باهم وانژگتورهای 2و3 نیز باهم
 عمل پاشش را انجام می دهند که به گروه SL96  معروف است مانند پژو 405 و پژو RD
c: دسته ترتیبی :
این دسته با پیشرفت تکنولوژی جایگزین جایگزین دو گروه قبلی شد وامروزه در تمام
شغل مردم اسپانیا
شاید یکی از اهداف بسیاری از افرادی که به دنبال اقامت در کشور اسپانیا هستند اقامت کاری در این کشور باشد. با وجود اینکه نرخ بیکاری در کشور اسپانیا بعد از بحران های مالی اروپا همچنان بالا است اما با این وجود برخی از تخصص ها و فعالیت های تجاری در اسپانیا همچنان نیازمند افراد دارای تخصص خاص می باشند. تغییرات محیطی، تاثیرات دهه های گذشته و انقلابی اسپانیا و تاثیراتی که از رژیم فرانکو بر روی اسپانیا باقی مانده و مهم تر از همه و
♿ برنامه #مدرسه_ایران در پنجمین قسمت خود به مناسبت «روز جهانی معلولان» به موضوع «دانش‌آموزان توان‌یاب در مدرسه» می‌پردازد و با دکتر مجید قدمی، مشاور وزیر و رئیس سابق سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور گفتگو می‌کند.طبق آمارهای منتشر شده، بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز با نیازهای خاص در ایران درس می‌خوانند که شامل هفت گروه نابینا، ناشنوا، کم توان ذهنی، اختلالات عاطفی-رفتاری، جسمی – حرکتی، چند معلولیتی و اختلالات یادگیری می‌شوند. حدود نیم
اسپری انژکتور شور ۴۵۰ میلی سیلین تمیز کننده فوق العاده درچه گاز و انژکتورجهت تمیز کردن دریچه گاز و انژکتور ، کاهش مصرف سوخت و استارت آسان جلوگیری از ریپ زدن ،گاز خوردن خودکار خودرو و تمیز کنندگی ضرات آلاینده از سیستم سوخت رسانی  از بین برنده‌ی رسوبات کربنی  بهبود فرایند احتراق کاهش مصرف سوخت خودرو
سلام
بنظر این جانب بهترین روش مدیریت قیمت و سهمیه بندی بنزین توسط کارت سوخت، همان روش پلکانی متداول در سایر حامل های انرژی مانند برق و گاز است.
بهتر است دولت قیمت سوخت را بر اساس یک جدول مانند زیر تعیین و عرضه کند:


میزان مصرف
 فیمت بنزین


تا 30 لیتر
1000 تومان

30 تا 60 لیتر
1500 تومان

60 تا 90 لیتر
2000 تومان

90 تا 120 لیتر
2500 تومان

120 لیتر به بالا
3000 تومان
گروه های تلگرام زیادی در تلگرام ساخته شده اند. و هر کدوم دنبال کار و فرآیند خاصی هستند.
مثلا یک گروه مخصوص چت هست.
 یک گروه مخصوص گپ است.
یک گروه تلگرام مخصوص کار است و یا ......
برای پیوستن به گروه های تلگرام باید لینک گروه های تلگرامی رو داشته باشید.
گروه چت تلگرام در مورد چت هست.
و می توان داخل آن چت کرد. و هر گروه تلگرام قوانین خودش رو داره.
مثلا یک گروه تلگرام زیر 25 سال ممنوع هست.
یک گروه تلگرام مخصوص تهرانی هاست و ....
گروه و قوانین زیادی وجود دار
بسم الله
این دعا را بارها شنیده ایم و خوانده ایم: اللهم أدخل علی اهل القبور السرور، اللهم اغن کل فقیر...
دعای زیبایی است و در آن برای اموات و بیماران و فقرا و گرفتاران و... دعا می شود. لابد نکته هم در این دعا کم نیست؛ مثلا کمی بزرگ‌ شدن و فقط برای «خود» دعا نکردن؛ یا توجه به اینکه لابد ما جز دعا برای فقرا، می توانیم نقش دیگری هم در حل مشکلشان داشته باشیم؛ و...
اما تا حالا این طور به این دعا نگاه نکرده بودم - شما را نمی دانم:
هیچ کدام از این گروه ها نی
آیا یک نفر در دولت هست که به این سوالات پاسخ دهد که:
چرا دولت حاکم کارت سوخت را حذف کرد؟!!
احتمال اول:
اگر خوشبین باشیم باید گفت تصمیم به این بزرگی حالت "آزمون و خطا" داشت!
احتمال دوم:
 اگر تحلیلی بنگریم باید گفت برخی از مسئولین مشارکت در قاچاق سوخت داشتند!!
 
واقعا ملت نجیبی داریم!!
 
گروه خرم آباد در لینکدونی خرم آباد و گروه یاب خرم آباد از بهترین گروه های تلگرامی می باشد.
گروه تلگرام خرم آباد خیلی گروه بزرگ و شلوغی هست که شما می توانید از این گروه های خرم آبادی نهایت استفاده رو ببرید.
لینکدونی خرم آباد لینک گروه خرم آباد را منتشر می کند.
برای پیوستن به گروه تلگرام خرم آباد روی لینک زیر کلیک کنید.
                                         گروه تلگرام
این گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست برای دورهمی و چت و گپ دوستان لر ایجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانهداشته باشند.
از همه بچه های لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههایی هستند که مربوط به همه لرهای کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و این مشارکت
گروه گپ تلگرام از گروه های پرطرفدار تلگرامی می باشد. شما می توانید در داخل گروه های گپ تلگرامی با دوستان خودتان چت کنید و گپ بزنید.
گپ زدن باعث افزایش روحیه شما و فراموشی مشکلات می شود.
گروه گپ تلگرام زیادی در تلگرام وجود دارند که سایت لینکدونی تل لینک تمام گروه های تلگرام را منتشر می کند.
برای پیوستن به گروه گپ تلگرام فقط کافی هست تا وارد سایت لینکدونی تل بشید.
وقتی به گروههای واتساپی نگاه میکردم دیدم که ما کرمانشاهیا تو واتساپ گروه ندارم و برای همین تصمیم گرفتم تا خودم توی واتساپ گروه بزنم و گروه واتساپ کرمانشاه را راه اندازی کردم.
از همه کرمانشاهیا و دختر پسرای کرمانشاهی درخواست دارم که به گروه واتساپ کرمانشاه بیان و با دیگر دوستان خودشون آشنا بشن، در این گروه بجه های واتساپی استان کرمانشاه هستند.
خیلی عالی میشه گروه وقتی حضور همه کرمانشاهیا رو تو گروه ببینم، کرمانشاهیا میتونند تو گروه دوست پ
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
 
لینک کانال :https://t.me/iTonlineلینک گروه :https://t.me/iTonlin گروه آی تی آنلاین✍️ مشاوره رایگان نقشه و راهنما اخبار و اطلاعیه ها‍♂️ پرسش و پاسخ به سوالات‍➕ برای فعالیت در گروه باید 1 نفر از دوستان دانشجو را به گروه اضافه کنیدعضویت در گروه تلگرام
آب داخل باک مشکلیه که هرکسی باهاش روبرو خواهد شد . آب از راههای مختلف وارد باک بنزین میشه مثلا موقع بارندگی یا شستشو بدلیل درست بسته نشدن درب باک یا آب مخلوط با سوخت دریافتی موقع سوختگیری در جایگاهها ، و مقدار کمی هم حاصل از میعان رطوبت هوای ورودی به باک در هوای سرد !نشونه وجود آب در باک بد کار کردن و لرزش شدید موتور و گاز نخوردن صحیح موتور حین حرکت در جاده است و اگه میزان آب زیاد باشه روشن نشدن خودرو موقع استارت زدن . آب داخل باک نخست به پمپ بنز
 پکیج شوفاژ ایران رادیاتورپکیج های شوفاژ دیواری و زمینی ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می شوند که می توان به مدل های پکیج های دیواری و زمینی فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 21000 تا 36000 اشاره کرد.پکیج شوفاژ دیواری گرمایشی ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل تولید می شود و هر کدام بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی، فشار آب مورد نیاز و . . . دارای مدل های متنوعی می باشند. این تقس
سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش بدان معنی است که به خودرویی مازاد سهمیه ماهیانه و بر اساس پیمایش در هر ماه سهمیه جداگانه ای ارائه شود. البته این منوط به آن است که پیشتر پیگیری کارت سوخت  خود را انجام داده و آن را دریافت کرده باشید. نظر به اینکه بعد از سهمیه بندی بنزین بسیاری از مالکان خودروها نسبت به سهمیه بنزین خود به تناسب کار و فعالیتی که با خودرو انجام می دهند، معترض بوده اند، بنابراین مدیریت سهمیه بندی بنزین بعد از انجام بررسی های لازم یک
خیلی ازدوستان شمالی درخواست کردن تا گروه واتساپ شمالیا رو هم تاسیس کنم و ما هم تصمیم گرفتیم تا گروه واتساپ شمالی ها رو استارتش بزنیم و شروع کار گروه واتساپ شمال رو از همین الان به شما اعلام میکنم.
این گروه برای دورهمیشما شمالیا ایجاد شده و از همه دوستانی که در شمال ایران زندگی میکنند و علاقه دارند تا در گروه شمال با ما همکاری داشته باشند درخواست داریم که به گروه شمالیا بیان و با ما ما همراه بشن.
اما توی گروه باید احترام همدیگر رو نگه دارید و ب
امشب خونه خواهرم بودیم همگی دورهم جمع شده بودیم...
خواهرم نتش داشت تموم میشد یهو به شوخی رو به جمع میگه
نفری 5تومن بزارید میخوام نت بخرم..
یهو مامانم10تومن بهش میده:)
و به یه بهونه ی اینکه مارو با ماشینتون بیرون،اونجا بردید کرایع دادم:-|
خیلی دردم کرد که تموم مدتی که من مودم خریدم یک بار نشد که بهم پول برای شارژ اینترنتم بهم بدن
و فقط یک بار ازشون تقاضا کردم،واقعا ندادن!!خیلی برام عجیب بود که راه به راه پول به خواهرزاده هام 
اگه بخوان میدن یا همین
گروه واتساپ شیراز با هدف دورهمی شما شیرازی ها در واتساپ ایجاد شده است و از همه شیرازی ها عزیز دعوت میشه تا به گروه واتساپ شیرازیها بیان و در این گروه با هم چت کنند.
خیلی خوشحال میشیم تا شما با عضو کردن شیرازیهای دیگه در گروه به گروه رونق بدین و همه در این گروه دور هم جمع بشیم و با هم یک گروه شکوفا داشته باشیم.
https://chat.whatsapp.com/GZKVHxw8QLL9cuOfacxb1X
گروه واتساپ شیراز دارای قوانین بسیار زیادی هست و از همه شما درخواست میکنم که به قوانین گروه واتساپ شیراز اهمی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها