نتایج جستجو برای عبارت :

رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99

زمان آغاز فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
شرایط لازم برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
مشاوره پیشنهادی برای تکمیل لیست دانشگاه آزاد
چگونگی انتخاب رشته دانشگاه آزاد
آخرین اطلاعات از انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ به عنوان یکی از رویدادهای مهم در فرآیند آموزشی کشور قلمداد می شود در سال های اخیر با توجه به ادغام کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ همانند ثبت نام کنکور سراسری بوده
نرم افزار تخمین رتبه قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به داوطلبا نشون میده که برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهشون با چه رتبه هایی شانس قبولی تو کنکور 99 دارن .
برای اینکه ببینین برای قبولی تو رشته و دانشگاه مد نظرتون حدودا باید چه رتبه ای رو کسب کنین ، این نرم افزار می تونه راهنمای مناسبی برای شما باشه .
نرم افزار رتبه قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به راحتی این امکان رو فراهم کرده که بتونین خیلی راحت با وارد کردن گروه آزمایشتون
با مطرح شدن پذیرش بدون آزمون در دانشگاه های سراسری ، دانشگاه پیام نور نیز برای سال 99 اقدام به پذیرش بدون آزمون در اکثر رشته های این دانشگاه کرده است . داوطلبان متقاضی پذیرش بدون ازمون این دانشگاه ها باید ابتدا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 را بررسی کنند و پس از انتخاب رشته مورد علاقه خود در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام کنند .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5318/لیست-رشته-های-بدون-کنکور-
به نظرتون چه قدر از سازمان سنجش زمان و هزینه میبره اگه بخوان مشخص کنن هر کس با این رتبه ای که اورده کدوم دانشگاه ها قبول میشه و رشته ها و دانشگاه های قبولیش رو بر اساس یه رنکینگ از اعتبار دانشگاه ها مرتب کنن؟ قسم میخورم اونقدر ها هم کار سختی نخواهد نبود. چرا ما یک هفته اس در به در انتخاب رشته ایم؟ بله چون اگر این اطلاعات رو بهمون بدن اونوقت جیب مشاورای انتخاب رشته چجوری پر شه؟ 
کنکور هیچی نیست. به قران هیچی نیست جز به نون دونی کثیف! 
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت رسمى آن به نشانه اینترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سایت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
مهم ترین اصل تو انتخاب علاقست.
.اینو در نظر داشته باشین که خیلی از کار هاش اشباع شده و مهم اینه که شما خودتون زرنگی کنید..کسی که تو دانشگاه های دولتی درس خونده و در طول ترم های دانشگاه هم تلاش کرده قطعا براش کار خواهد بود نه فقط تو رشته زبان بلکه تو هر رشته ای..!
شما اگه واقعا سعی کنید و دانشگاه خوبی قبول بشین و همچنین خوب در طول دانشگاه درس بخونین و مهارتهای لازم رو کسب کنید حتما کار براتون هست..و درباره این ک میگین زبان رو در کنار رشته های دیگه ب
با اعلام نتایج آزمون سراسری و انتشار دفترچه انتخاب رشته، دانش آموزانی که در آستانه دانشجو شدن قرار دارند به سراغ انتخاب رشته می شوند. در این میان، انتخاب رشته رایگان یکی از گزینه های جذاب برای داوطلبان آزمون سراسری است.
آنچه لازم است در این رابطه بدانید این است که این فرایند باید کاملاً به صورت اصولی و بر مبنای آخرین اطلاعات و آمار پذیرش دانشگاه ها صورت پذیرد.
انواع دانشگاه هایی که در آزمون سراسری پذیرش دارند شامل:
نوبت روزانه دانشگاه های د
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی درمورد انتخاب رشته
اطلاعات مهمی در مورد دانشگاه آزاد
مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته 99
آخرین فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
در انتخاب رشته دانشگاه آزاد98 نیز همانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 97 داوطلبان می توانند بر اساس رتبه کسب شده در آزمون سراسری و کسب کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه ازاد می توانند در فرایند انتخاب رشته شرکت نمایند.
انتخاب رشته دانشگاه آزاد شامل رشته های پزشکی و غیر پزشکی می باشد که در رشته گروه پزشکی رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، رشته های مختلف پیراپزشکی مانند هوشبری، اتاق عمل، پرستاری و مامایی و دیگر رشته های مرتبط حضور دار
دانشگاه ملی سئول
همون طوری که خیلیاتون هم میدونید دانشگاه سئول بهترین دانشگاه توی کره هست و به قول معروف کلاسش هم خیلی بالاس. خیلی از اونایی که به کره میان بیشتر میخوان تا توی دانشگاه سئول درس بخونن مگر در مواردی که فرد رشته ای رو دوست داره که به طور تخصصی در دانشگاه های دیگه بهتر تدریس میشه یا جو دانشگاه های دیگه برای فلان رشته مناسب تره.
دانشگاه سئول هم مثل بقیه دانشگاه های دبگه دوره زبان رو پیش لز ورود به رشته اصلی برای دانشجو های خارجی بر
ار آنجایی که نحوه انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد در سال 99 تغییر کرده است ، سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، به منظور رفاه حال داوطلبان و کاهش سردرگمی متقاضیان ، کلیه ی جزئیات مربوز به انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد را به همراه راهنمای تصویری در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6723/انتخاب-رشته-دامپزشکی-دانشگاه-آزاد-.html
ار آنجایی که نحوه انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد در سال 99 تغییر کرده است ، سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، به منظور رفاه حال داوطلبان و کاهش سردرگمی متقاضیان ، کلیه ی جزئیات مربوز به انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد را به همراه راهنمای تصویری در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6797/انتخاب-رشته-داروسازی-دانشگاه-آزاد-.html
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت پذیرش دارد.
نوبت اول برای ورودی مهر ماه هر سال است و نوبت دوم برای ورودی بهمن ماه که بیشتر ورودی بهمن ماه تکمیل ظرفیت است. 
منظورمان از تکمیل ظرفیت این است که در ورودی مهر ماه تعداد بسیاری رشته است که در ورودی مهر تکمیل میشود و برای ورودی بهمن ، رشته هایی را پذیرش میکنند که در مهر برای آنها پذیرش وجود نداشته است.
خب حالا وقتشه کمی درباره رشته های دانشگاه علمی کاربردی بگم، رشته های دانشگاه علمی کاربردی خ
دانشگاه آزاد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند . به طوری که رشته های با کنکور دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از رشته های بدون کنکور ارائه می شود . داوطلبان به منظور مشاهده لیست رشته های با کنکور دانشگاه آزاد باید دفترچه انتخاب رشته را مشاهده نمایند . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور رفاه حال داوطلبان انتخاب رشته کنکور ذانشگاه آزاد 99 ، لیست رشته های دانشگاه آزاد 99 را در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شدن باید قبل از پر کردن فرم اینترنتی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، دفترچه انتخاب رشته آزاد رو دانلود کنن . تو دفترچه انتخاب رشته دانشگاه ازاد ، شرایط و ضوابط انتخاب رشته و لیست رشته محلا نوشته شده .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/752/دفترچه-انتخاب-رشته-دانشگاه-آزاد.html
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه آزاد به دو روش با کنکور و بدون کنکور دانشجو می پذیرد. این دانشگاه بیش از 80 درصد رشته های خود را به صورت بدون آزمون ارائه می دهد. دانشگاه آزاد دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. هم
سلام سلام سلام بهتون خوش آمد میگم به وبلاگم
در اینجا قراره درباره ی زیر و بم دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطلب بذاریم تا وقتی به دانشگاه اومدید یه خورده کاربلد باشید و توی انتخاب رشته دانشگاه رو درست انتخاب کنید.
ادامه مطلب
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شدن و فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو پر کردن ، منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه ازاد هستن . نتایج نهایی دانشگاه آزاد حدودا یک هفته بعد از انتخاب رشته دانشگاه آزاد اعلام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/871/اعلام-نتایج-انتخاب-رشته-دانشگاه-آزاد.html
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت پذیرش دارد.
نوبت اول برای ورودی مهر ماه هر سال است و نوبت دوم برای ورودی بهمن ماه که بیشتر ورودی بهمن ماه تکمیل ظرفیت است. 
منظورمان از تکمیل ظرفیت این است که در ورودی مهر ماه تعداد بسیاری رشته است که در ورودی مهر تکمیل میشود و برای ورودی بهمن ، رشته هایی را پذیرش میکنند که در مهر برای آنها پذیرش وجود نداشته است.
خب حالا وقتشه کمی درباره رشته های دانشگاه علمی کاربردی بگم، رشته های دانشگاه علمی کاربردی خ
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد..5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
داوطلبایی که تو کنکور سراسری مقطع خودشون شرکت کردن و هدفشون انتخاب رشته دانشگاه آزاده ، می تونن با همون اطلاعات کارنامه سازمان سنجش و با استفاده از کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد ​، انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو ، داوطلبا واسه انتخاب رشته کافیه که شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو از پایین کارنامه کنکور بردارن و با اون وارد سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد بشن . کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه
داوطلبانی که در کنکور سراسری 99  شرکت کرده اند و بر اساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند اکنون منتظر زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 هستند . به نقل از سامانه مشاوره تحصلی هیوا ، تاریخ انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 احتمالا مانند سال گذشته ئهه سوم مرداد ماه باشد تا داوطلبان بتوتندد در زمان انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹ نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته این دانشگاه اقدام نمایند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک کنید
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
بیش از #هزار نفر دختر و پسر، مادر و پدر، برای #آشنایی با #رشته های #دانشگاه امیرکبیر در سالن #همایش دانشگاه نشسته اند... 
علی - که کلاس دهم رشته ی ریاضی است- از بین جمعیت بلند شده است تا #سؤالش را از سومین سخنران بپرسد.جمعیت  وقتی شنیدند او  #هزار کیلومتر از محل سکونتش آمده است تا به این #رویداد برسد، #همه یکپارچه براش کف زدند.
رونوشت:1)همه دانشگاه‌های کشور جهت #برگزاری رویدادهای مشابه2)همه دانش آموزان پشت #کنکور و خانواده هایشان جهت اقدام مقتضی
@das
داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه شاهد را دارند در وهله اول باید لیست رشته های دانشگاه شاهد را بررسی نمایند . دانشگاه شاهد در 4 گروه آزمایشی ریاضی ، انسانی ، تجربی و هنر پذیرش دانجو دارد که هر داوطلب با توجه به گروه آزمایشی امتحانی خود باید لیست رشته های تجربی دانشگاه شاهد ، لیست رشته های انسانی دانشگاه شاهد ، لیست رشته های ریاضی دانشگاه شاهد را دریافت نماید که البته سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور دسترسی هر 4 گروه آزمایشی امتحانی ،
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
 
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد امام صادق
ثبت نام دانشگاه امام صادق
سایتی در دانشگاه امام صادق
زمان انتخاب رشته دانشگاه امام صادق
 سایت انتخاب رشته دانشگاه امام صادق 99
نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق
ثبت نام دانشگاه امام صادق
سایتی در مورد دانشگاه امام صادق
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
 
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از این ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولی در این رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته ای دیگر بوده اما قسمتشان این رشته شده است؟چند نفر این رشته را فقط به خاطر رویای استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولی در یک گرایش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولی اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 با ثبت نام بدون کنکور از بهمن ماه 96 تفاوت دارد و ملاک اصلی پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد و برای بهمن ماه 97 شانس داوطلبان بالاست به طوری که انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه بر اساس میزان بالا و پایین بودن معدل انجام می گیرد.
داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از میزان قبولی معدل کسب شده برای دانشگاه ها با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد مقطع دکترا
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
اطلاعاتی در مورد دکتری 99 و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته دکترا
اطلاعاتی در مورد آزاد 99
دانشگاه آزاد و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق ب
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ از طریق اطلاعیه های تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اطلاع رسانی میشه و همه ی داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته شدن می تونن تو زمان انتخاب رشته ازاد ۹۹ وارد سایت azmoon.org بشن و انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، داوطلبا باید دفترچه انتخاب رشته ازاد رو از سایت دانلود و بعد از اولویت بندی کد رشته محل های مد نظرشون تو تاریخ انتخاب رشته دانشگاه ازاد 99 وارد سا
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته بهترین گزینه را انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های مهندسی و علوم پایه ریاضیات می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور ریاضی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4529/لیست-رشته-ه
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه های کشور هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته ، بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های تجربی می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور تجربی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4528/لی
انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 طبق روال سالیان گذشته به صورت اینترنتی انجام شده و داوطلبان برای اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود باید به سایت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 به آدرس azmoon.org مراجعه نمایند . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هیوا بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 99 مسیر دانشگاه آزاد و سراسری از هم جدا شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد با مراجعه به سایت انتخاب رشته ارشد
دکتری گرفتن در دانشگاه آزاد همیشه با اما و اگر همراه بوده. بعضی‌ها معتقدند که ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه آزاد آن قدر زیاد است که اصلا ارزش ندارد وقتت را تلف کنی، اما برخی هم میگویند که دکتری، دکتری است! چه فرقی دارد دکتری دانشگاه آزاد  باشی یا دکتری سراسری!
آیا دکتری بدون کنکور دانشگاه ازاد هم داریم؟
بله و خیر! در مقطع دکتری دانشگاه آزاد مثل کارشناسی پذیرش دکتری بدون کنکور نداریم و بنابراین این که دانشگاه آزاد دکتری بدون آزمون پذیرش می کند ح
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته ارشد 99
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد
اطلاعاتی د رمورد ارشد 99
سایتی در مورد زمان برگذاری انتخاب رشته ارشد
تاریخ انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99
انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
انتخاب رشته ارشد چه زمانی برگزار میشه
سایتی در مورد انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
اطلاعاتی در مورد دانشگاه آزاد 99
زمان انتخاب
 
رشته پزشکی درآلمان
تحصیل پزشکی در آلمان یکی از رشته های تحصیلی پرطرفدار و رقابتی در آلمان بشمار می رود و همه ساله هزاران دانشجوی بین المللی در دانشکده های پزشکی این کشور پذیرفته می شوند. کشور آلمان جزء اهداف متعالی بسیاری از متقاضیان  برای مهاجرت تحصیلی به آلمان و به ویژه مهاجرت پزشکان به آلمان می باشد. تحصیل پزشکی در آلمان به سبب داشتن دانشگاه های تراز اول متقاضیان کثیری دارد. ازمعتبرترین دانشگاه های کشورآلمان می توان دانشگاه هایدلبرگ
داوطلبان کنکور سراسری که متقاضی تحصیل در رشته پزشکی هستند بعد از اعلام نتایج اولیه و انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 98 خود را آماده انتخاب رشته می کنند . با توجه به اینکه رشته پزشکی هم در دانشگاه های سراسری هم در دانشگاه آزاد وجود دارد داوطلبان می توانند شانس خود را در انتخاب رشته هر دو دانشگاه امتحان کنند . از این رو داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد در زمان انتخاب رشته به دنبال میزان شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 98 ، شهریه پزشکی ظرفیت
داوطلبان کنکور سراسری که متقاضی تحصیل در رشته دندانپزشکی هستند بعد از اعلام نتایج اولیه و انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 98 خود را آماده انتخاب رشته می کنند . با توجه به اینکه رشته دندانپزشکی هم در دانشگاه های سراسری هم در دانشگاه آزاد وجود دارد داوطلبان می توانند شانس خود را در انتخاب رشته هر دو دانشگاه امتحان کنند . از این رو داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد در زمان انتخاب رشته به دنبال میزان شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد 98 ، شه
داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه شاهد را دارند باید رشته محل های دلخواه خود را در فرم اینترنتی انتخاب رشته کنکور سراسری وارد کنند . احتمالا زمان انتخاب رشته دانشگاه شاهد ۹۹ دهه دوم مرداد ماه باشد که البته سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، به منظور رفاه حال داوطلبان شرایط انتخاب رشته دانشگاه شاهد را در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4324/انتخاب-رشته-دانشگاه-شاهد.html
 
سلام.
دخترم و ۲۱ سالمه، دانشجوی ترم دوم شیمی کاربردی تو یه دانشگاه دولتی (روزانه) در یکی از شهرستان های استان خودم درس می خونم . از وقتی شنیدم امسال ۸۵ درصد رشته ها با سوابق دانشجو قبول می کنن و پذیرش دانشگاه ها رفته بالا، فکر این افتاده تو سرم که برای سال ۹۹ کنکور شرکت کنم ...
اما مسئله اینه که تا اون موقع من میشم ترم ۴ و نصف راه رو رفتم. همین جوری هم دیر اومدم دانشگاه و نمیخوام تو سن ۲۲ سالگی از صفر شروع کنم.
تصمیم دارم کنکور ۹۹ شرکت کنم و دروس ضری
آیا رشته حقوق یا مهندسی پزشکی و میکروبیولوژی را بدون کنکور در تهران و شهرستانها داریم؟
این نیمسال بر خلاف سال های گذشته نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در رشته های بدون کنکور آزاد تهران رشته حقوق بدون کنکور، میکروبیولوژی و مهندسی پزشکی بدون آزمون و... رشته هایی که برای نیمسال اول پرطرفدار بودند را در دفترچه این ترم بهمن ماه شامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 تهران(تهران غرب) در دوره تمام وقت نبوده ایم.
ولی در دوره
وی پس از اخذ مدرک دیپلم در سال ۱۳۵۴ برای اولین‌بار در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته دام‌پروری دانشگاه ارومیه قبول شد. پس از سه ترم مجدداً در کنکور سال ۱۳۵۸ با رتبه ۱۰۴ در رشته حقوق قضایی دانشگاه تهران قبول شد؛ پس از چندی در روزنامه جمهوری اسلامی مشغول به کار شد. با ورود به واحد اطلاعات سپاه پاسداران، نام مستعار حسن باقری را برای خود برگزید.
روزانه:ظرفیت محدودی داره و هیچ گونه هزینه ای نداره،فقط هزینه اندکی برای خوابگاه داره
شبانه:همون دانشگاه روزانس و با همون بچه های روزانه درس میخونی  وکلاس داری فقط تفاوتش تو اینه که هزینه بسیار کمی در حد ترمی یک یا دو میلیون تومان پرداخت میکنی،بیشتر رشته های ریاضی و انسانی شبانه دارن و رشته تجربی چون شهریش خیلی گرونه شبانه نداره
مازاد:همون دانشگاه روزانس و با همون بچه های روزانه کلاس میری اما تفاوتش تو اینه که هر ترم حدود سه تا پنج میلیون ش
نام بورسیه:  
بورسیه های دانشگاه گلاسکوی اسکاتلند برای تمامی رشته ها 
کشور اعطاکننده: اسکاتلند
سازمان اعطاکننده:
دانشگاه گلاسکو (University of Glasgow)
 دانشگاه گلاسکو  یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی واقع در  اسکاتلند است. این دانشگاه که در سال 1451 میلادی تاسیس شده، چهارمین دانشگاه پرقدمت در جهان انگلیسی زبان محسوب می شود. 
موضوع / رشته بورسیه:
تمامی رشته ها
مقطع تحصیلی:  کارشناسی ارشد
خلاصه بورسیه: 
 هدف از این برنامه بورسیه، ارائه یک محیط دانشجویی پوی
زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98
با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تا اواسط مرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور 98 از نیمه دوم مرداد ماه شروع شود.
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟
در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کد رشته محل های روزانه،
۱- آیا استعداد ها و توانمندی­های خود را می شناسید؟
۲- آیا علایق خود را بخوبی می­شناسید؟
۳- آیا رشته ای که انتخاب کرده­ اید، با توانمندی­ها و علایق شما مطابقت دارد؟
۴- آیا تحت تاثیر محیط، وجهه اجتماعی رشته مورد نظر یا پیشنهاد دوست و آشنا رشته خود را انتخاب کرده­ اید؟
۵- آیا به خاطر اینکه رتبه­ تان مطابق میلتان نشده و می خواهید هر طور شده در دانشگاه پذیرفته شوید، این رشته را انتخاب کرده­ اید؟
۶- فکر می­کنید که اگر به رشته­ تان علاقه‌مند نباشید،
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نوشهر 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در سال ۹۸ که در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت نموده اند، می توانند از امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه تاساعت ۲۴ روز شنبه ۵ مرداد ماه با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند
آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد که نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام می کنند در صورت بروز خطا و اشتباه می توانند نسبت به ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 اقدام نمایند . به استناد سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هم زمان با فرایند انتخاب رشته امکان حذف ، جابجایی و اضافه کردن رشته محل های انتخابی داوطلب فراهم شده و داوطلبان با مراجعه به سایت azmoon.org می توانند نسبت به ویرایش ا
همین الآن انتخاب رشته کردم!
اولین باریه که توی عمرم برای انتخاب رشته استرس داشتم و برام ترتیب دانشگاه‌هایی که می‌زدم مهم بود!
حتی اولین باری بود که توی عمرم مجبور می‌شدم بیش از 3-4 تا رشته انتخاب کنم!!
تا قبل از این، هم توی کارشناسی هم توی ارشد، اولین رشته‌ای که انتخاب کرده بودم رو قبول می‌شدم...
کارشناسی: مهندسی کامپیوتر - نرم‌افزار دانشگاه صنعتی شریف (رتبه 21)
کارشناسی ارشد: مهندسی کامپیوتر - الگوریتم دانشگاه صنعتی شریف (رتبه 7)
ولی این دفعه
نام بورسیه: 
بورسیه های دانشگاه تاسمانیای استرالیا برای تمامی رشته ها 
کشور اعطاکننده: استرالیا
سازمان اعطاکننده:
دانشگاه تاسمانیا (University of Tasmania) 
دانشگاه تاسمانیا در سال 1846 میلادی تاسیس شده، اما به طور رسمی از سال 1890 به عنوان یک دانشگاه شناخته می شود. این دانشگاه چهارمین دانشگاه دولتی و پرقدمت استرالیا محسوب می گردد. 
موضوع / رشته بورسیه: 
تمامی رشته ها
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد و PhD
خلاصه بورسیه: 
 هدف از این برنامه بورسیه، پشتیبانی از د
انتخاب رشته دکتری هم از آن مسائل پیچیده است! سازمان سنجش میگوید دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ها بر اساس حدنصاب تراز است ولی این حدنصاب هیچ جا اعلام نمی شود! در حقیقت حدنصاب تراز را دانشگاه به سازمان سنجش اعلام میکند و فقط وقتی نتایج انتخاب رشته دکتری اعلام می شود، در کارنامه داوطلبان دعوت به مصاحبه دکتری می شود دید که هر دانشگاه چه حدنصابی تعیین کرده است، اگر چه که آن موقع دیگر دیر است!
به همین علت است که مشاوره انتخاب رشته آزمون دکتری یک راه
به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند می بایست به azmoon.org انتخاب رشته دانشگاه آزاد مراجعه کنند . با توجه به اینکه سایت انتخاب رشته کنکور آزاد ۹۹ مجزا از سایت انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد این دانشگاه به صورت مجزا طی دفترچه ای کلیه ی شرایط و ضوابط انتخاب رشته را اعلام می کند و هم زمان با آغاز انتخاب رشته لینک انتخاب رشته کنکور آزاد 99 را در سایت مذکور فعال می کند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قشم 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
دانشگاه
علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که
تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این
دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد
بسیاری که فارغ التحصی
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کیش 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل دب
دکتری گرفتن در دانشگاه آزاد همیشه با اما و اگر همراه بوده. بعضی‌ها معتقدند که ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه آزاد آن قدر زیاد است که اصلا ارزش ندارد وقتت را تلف کنی، اما برخی هم میگویند که دکتری، دکتری است! چه فرقی دارد دکتری دانشگاه آزاد  باشی یا دکتری سراسری!
آیا دکتری بدون کنکور دانشگاه ازاد هم داریم؟
بله و خیر! در مقطع دکتری دانشگاه آزاد مثل کارشناسی پذیرش دکتری بدون کنکور نداریم و بنابراین این که دانشگاه آزاد دکتری بدون آزمون پذیرش می کند ح
یه بار داشتم میگفتم که بچه های فلان رشته دانشگاه تهران خیییلی خوبن. 
مغان گفت: چرا این حرفو میزنی؟ 
جوابی نداشتم بدم!! 
گفت:اونا انتخاب رشته کردن! همین! همش یه انتخاب رشته بوده!! اگه فقط کد یه رشته دیگه رو_ با تفاوت یکی دو رقم با کد رشته فعلی_ وارد میکردن، اونوقت دیگه خیییلی خوب نبودن؟ این چه معیاریه برا قضاوت ادما؟ 
و من دهانم دوخته شد. خلاصه اره. دانشگاه و رشته هر کس، هر چی هست، نه به ارزش اون ادم اضافه میکنه، نه برتری میاره، نه الگویی میده بر
یه بار داشتم میگفتم که بچه های فلان رشته دانشگاه تهران خیییلی خوبن. 
مغان گفت: چرا این حرفو میزنی؟ 
جوابی نداشتم بدم!! 
گفت:اونا انتخاب رشته کردن! همین! همش یه انتخاب رشته بوده!! اگه فقط کد یه رشته دیگه رو_ با تفاوت یکی دو رقم با کد رشته فعلی_ وارد میکردن، اونوقت دیگه خیییلی خوب نبودن؟ این چه معیاریه برا قضاوت ادما ساجی؟ 
و من دهانم دوخته شد. خلاصه اره. دانشگاه و رشته هر کس، هر چی هست، نه به ارزش اون ادم اضافه میکنه، نه برتری میاره، نه الگویی می
سلام
از اونجایی که انتخاب رشته‌ی کنکور نزدیکه و تکثریت قریب به اتفاق دوستان کنکوری اطلاعات درستی از رشته‌ها و دانشگاه‌ها ندارن تصمیم گرفتم این پست رو بذارم که دوستان کنکوری در مورد "رشته‌های مهندسی" +"مهندسی صنایع" +"دانشگاه امیرکبیر(پلی‌تکنیک تهران)" سوالی دارند بپرسند تا اونجا که می‌تونم بهشون جواب بدم
شما هم اگه اطلاعاتی در خصوص رشته‌تون دارید می‌تونید پست بذارید و تو نظرات لینک‌ش رو بذارید
با تچکر
سلام به تموم خانواده برتری ها
دختری ۱۸ ساله هستم. دانشگاه پیام نور رشته علوم تربیتی قبول شدم. فعلا ترم ۲ هستم. عاشق درس خوندنم و همیشه چه تو دوران مدرسه و چه دانشگاه نمرات و معدلم بالا بوده.
با عشق و علاقه رشته م رو میخونم. قصد اینکه در آینده برم سرکار (در رابطه با رشته م) رو ندارم. قصد داشته باشم کار کنم دوست دارم کارهای هنری کنم‌. اول واسه عشق و علاقه و دوم اگه خواستم باهاش کسب درآمد کنم.
دلم میخواد کلی کلاس های هنری برم، باشگاه رشته های مختلف و
مهلت مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور ۹۹ از امروز۱۲ اسفندماه به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش آغاز شد و داوطلبان تا روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
به گزارش مهر، به منظور همراهی با آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در مهلت ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۹۸ موفق به ثبت نام نشدند، مهلت مجدد برای ثبت نام در نظر گرفته شد.
ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برا
 
 
همانطور که از نام این رشته پیداست، رشته علوم تربیتی به تعلیم و تربیت در دوره های مختلف زندگی مربوط است. رشته علوم تربیتی یکی از رشته های علوم انسانی است ولی با این حال داوطلبان سایر رشته های نظری همچون علوم تجربی نیز می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. این رشته به صورت با کنکور و بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز ارائه می شود. بنابراین در صورتی که دوره تحصیلی و دانشگاه محل قبولی برای داوطلبان مهم است، می بایست در کنکور سراسری
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بابل 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خمین 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل د
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مرکزی 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 را دارند ملزم به پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 به منظور خرید کارت اعتباری کنکور ازاد ۹۹ می باشند . هر ساله امکان پرداخت هزینه انتخاب رشته آزاد ۹۹ همزمان با آغاز انتخاب رشته بر روی سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد فعال می شود . 
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5982/هزینه-انتخاب-رشته-دانشگاه-آزاد-99.html
 
شیمی تجزیه شاخه‌ای از علم شیمی است که به مطالعه روش‌های جداسازی، شناسایی و بررسی کمّی اجزاء طبیعی یا مصنوعی یک ماده می‌پردازد.از شیمی تجزیه در موارد مختلفی نظیر کنترل کیفیت محصول (تولید با کیفیتی یکنواخت)،  نمایش و کنترل آلوده کننده ها (آلاینده های آلی و پسابهای صنعتی)، مطالعات پزشکی و بالینی (سنجش میزان دقیق برخی عناصر و مواد در مایعات بدن)، عیارگیری ( سنجش دقیق عیار فلزات گرانبها) و... استفاده می شود.
کارشناسی ارشد شیمی گرایش شیمی تجزیه
د
✅ چند قانون مهم که قبل از انتخاب_رشته باید بدانید ؛
1- انتقال از دروه ی شبانه به روزانه ممنوع میباشد !2- هیچ دانشجویی نمیتواند همزمان در دو رشته یا دو محل ( اعم از دولتی یا غیر دولتی ) تحصیل نماید !3- قبولی در رشته های دوره روزانه باعث محرومیت از پذیرش رشته های این دوره در سال آینده خواهد بود ( یعنی قبول شدی حتما باید بری ، وگرنه از انتخاب رشته ی دوره روزانه سال بعد محروم میشوید ) !4- نقل و انتقال پذیرفته شدگان ظرفیت_مازاد ، فقط بین دانشگاه هایی که دا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نهاوند 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند. دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگ
نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه  به داوطلبا کمک می کنه تا بفهمن که با توجه رتبه کنکورشون کجا شانس قبولی دارن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو  ، تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه کنکور از طریق نرم افزاری که توسط این سامانه طراحی شده امکان پذیره و داوطلبا می تونن واسه بررسی شانس قبولیشون واسه همه ی گروه های آزمایشی از نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه کنکور ۹۸ استفاده کنن .
برای مطالعه متن کامل مق
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دانشگاه آزاد99
آزاد 99 و انتخاب رشته آن
اطلاعاتی در مورد کنکور
کنکور 99 و سایتی در مورد ان
انتخاب رشته و کنکور99
سایتی در مورد انتخاب رشته ازاد 99
انتخاب رشته ازاد 99
سایتی در موردانتخاب رشته کنکور سراسری 99
سایتی در دانشگاه آزاد
انتخاب رشته و
سلام
دختریم با تیپ شخصیتی istj ، و الان در مورد رشته های دانشگاهی مهندسی گیر کردم!، مسئله اول این هست که من با توجه به توضیحات کوتاه در مورد رشته ها، به برق، مکانیک، کامپیوتر، عمران، صنایع و شیمی علاقه دارم. 
میگن مکانیک و صنایع و عمران مناسب خانم ها نیستن، اگر علاقه و تلاش پشت بندش باشه چی؟، و آیا واقعا واقعیت داره؟، کسانی هستن که خانم هایی موفق در این رشته ها دیده باشن؟، یا اگر خودتون این رشته ها رو خوندین میتونین راهنمایی کوتاهی در مورد شون
به گزارش الف، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرد: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در سال ۹۸ و در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت کرده اند، می ­توانند تاساعت ۲۴ روز شنبه ۱۲ مرداد ماه با مراجعه به سامانه https://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده ­اند می توانند با
داوطلبایی که طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری شدن می تونن با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد با وارد کردن ترازشون ببینن شانس دعوت به مصاحبه کدوم دانشگاه ها رو دارن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1224/انتخاب-رشته-مجازی-دکتری-دانشگاه-آزاد.html
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همدان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دان
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اردکان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ملایر 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند. دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی میبد 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانش
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صفائیه 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بافق 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانش
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم  .
کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
سایتی در مورد کد دسترسی به انتخاب رشته
اطلاعاتی د رمورد انتخاب رشته دانشگاه آزاد
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد
اطلاعاتی در مورد دکتری آزاد
کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
سایتی در مورد دفترچه دکتری
اطلاعاتی د رمورد دفترچه دکترا
زمان انتشار دفترچه دکترا
دفتر
سلام
با خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم  .
زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
سایتی در مورد ارشد 99
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دانشگاه ازاد 99
کارشناسی 99 و اطلاعاتی در مورد آن
تاریخ انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته کارشناسی ارش
پزشکی بدون کنکور
پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد
پزشکی بدون کنکور دانشگاه دولتی
پزشکی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
در این مقاله قصد داریم سیر تا پیاز پزشکی بدون کنکور رو واسه عاشقان سینه چاک این رشته توضیح بدیم چه اونایی که واسه اولین بار میخوان وارد دانشگاه بشن چه اون دسته از عزیزانی که پس از گذر از واحدهای دانشگاهی سنگین مدرک گرفتن و حالا دوباره هوس درس خوندن ،اونم از نوع دکتر شدن به سرشون زده ولی از طرفی حوصله کنکور دادن هم ندارن، باو
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور پیام نور هیوا ، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ری
در کارشناسی پیوسته و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می گیرد . علاقه
مندان به تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ری لازم
است ابتدا از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ری 98 ارائه شده مطلع شوند و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . مطالعه دفترچه ثبت نام ، بررسی رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ری ۹۸ و اطلاع از شرای
مشاور پرورش شترمرغ
جهت اطمینان از موثق بودن منابع اطلاعاتی یا شخص اطلاع دهنده بهترین و تنها راه بررسی از دانشگاه و رشته و سوابق تحصیلی و عملیاتی فرد صرفا از دانشگاه مربوطه می باشد.
dr.zamani
Akbarzamani.ir
PHD.  TMU
  09132098516
اکبر زمانی دکتری تخصصی از دانشگاه تربیت مدرس تهران.   تخصص شترمرغ
رشته های تحصیلی دانشگاه های جمهوری چک
جمهوری چک یک کشور چند بعدی است. این کشورِ نسبتاً تازه مستقل شده با تکیه بر فرهنگ و هنرِ غنی و عمیق خود، تقریباً در تمام ابعاد پیشرفت­های محسوسی داشته است.  از پیشرفت در صنعت و علوم پزشکی گرفته تا پیشرفت در بالا بردن سطح کیفیت زندگی. از این میان، یکی از پیشرفت­های قابل ستایش جمهوری چک، پیشرفت در بالا بردن سطح کیفی آموزش عالی و تربیت دانشجو­ در اکثر رشته­های معتبر در سطح بین المللی است. به طوری که امروزه رش
نام بورسیه:
 بورسیه های PhD دانشگاه سوانسی ولز برای رشته_فیزیک 
کشور اعطاکننده: ولز
سازمان اعطاکننده:
دانشگاه سوانسی (Swansea University) 
دانشگاه سوانسی که در سال 2007 تاسیس شده، یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی واقع در کشور ولز است. این دانشگاه دارای حدود 330 رشته در مقطع کارشناسی و 120 رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان خود می باشد. 
موضوع / رشته بورسیه
فیزیک کاربردی
فیزیک اتمی
فیزیک مولکولی
فیزیک کوانتوم
فیزیک ذرات
تئوری کیهان شناسی
مقطع تحصیلی:  کا
بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ، دفترچه انتخاب رشته آزاد ۹۹ تو سایت azmoon.org منتشر میشه که تو اون شرایط انتخاب رشته ، لیست رشته های ارائه شده و ظرفیت هر رشته محل مشخص شده . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، داوطلبایی که می خوان تو انتخاب رشته دانشگاه ازاد شرکت کنن ، می تونن دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 رو دانلود و کد رشته محل های مد نظرشون رو انتخاب و اولویت بندی کنن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
شیمی تجزیه شاخه‌ای از علم شیمی است که به مطالعه روش‌های جداسازی، شناسایی و بررسی کمّی اجزاء طبیعی یا مصنوعی یک ماده می‌پردازد.از شیمی تجزیه در موارد مختلفی نظیر کنترل کیفیت محصول (تولید با کیفیتی یکنواخت)،  نمایش و کنترل آلوده کننده ها (آلاینده های آلی و پسابهای صنعتی)، مطالعات پزشکی و بالینی (سنجش میزان دقیق برخی عناصر و مواد در مایعات بدن)، عیارگیری ( سنجش دقیق عیار فلزات گرانبها) و... استفاده می شود.
کارشناسی ارشد شیمی گرایش شیمی تجزیه
د
امروز من یه مامان خیلی خوشبختم
اولین روز دانشگاه آقا پسر هستش
برین کنار مامان آقای مهندس وارد میشود
تو مهندس قلب و روح منی پسرم
برات دنیا دنیا آرزوی موفقیت، شادی و سلامتی دارم
علوم و مهندسی صنایع غذایی رو انتخاب کرد و از مدیریت صنعتی دانشگاه تهران و زبان فرهنگیان تهران چشم پوشی کرد
بخاطر اینکه خلاقیت رو درونش از بین نبرم و به استقلال فکری و تصمیمش احترام بگذارم با تبیین تمام موارد پیرامون بازار کار و موقعیت رشته در داخل و خارج از کشور و همی
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد دانشگاه ازاد
سایتی در مورد دکتری آزاد 99
دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 99
نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته
دانلود دفترچه انتخاب رشته دکترا ازاد ۹۹
سایتی در مورد دکتری ازاد99
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باش
 
همیشه وقتی به گذشته فکر میکنم یکی از لذت بخش ترین خاطراتم مربوط هست به سالی که برای شروع تحصیل تو دانشگاه از خانواده ام جدا شدم در حالی که فقط هجده سال داشتم و قبل از اون هرگز تجربه دور شدن از خانواده ام رو نداشتم. واقعیت این بود که دانشگاه رفتن برام فقط ابزاری بود برای جدا شدن از خانواده و رشته تحصیلی ام چندان اهمیتی برام نداشت، که این حقیقت شاید غم انگیزترین حقیقت زندگی من باشد. چون رشته تحصیلی همه اینده من رو تعیین کرده است و اگر اون زمان
بعد دو سال دوری از دانشگاه و محیطش دوباره برگشتم
دوباره همون کلاسا
همون صندلی ها
همون درسا
فقط ادما ستن که نیستن
انگار تو این دنیا فقط ادما هستن که عوض میشن
بعد دو سال دوره بهورزی دوباره برگشتم ادامه مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور میانه
ورودی 92 رشته مهندسی صنایع
یکی از بهترین دوره های زندگیم دوران دانشگاه بود با دوستان و عزیزان
امروز کنکور داشتم...
تنها حلقه نزدیکان خبر داشتند...
سخت است بخواهی رشته‌ات را عوض کنی و نخواهی کسی بفهمد...
در حال کنکور خواندن باشی و تنها افراد کمی بدانند.
آن‌هایی هم که می‌دانند کاملا ندانند چه رشته‌ای!
با وجود توکل و اعتقاد به اینکه اگر نخواهد نمی‌شود...
صبح کمی دلهره داشتم.
این یک هفته مریضی و کارهای مانده و دیر شروع کردن و ...
یک جمله حال دلم را به هم ریخت... خونم را به جوش و خروش آورد.
«اگر دانشگاه اصلاح شود، مملکت اصلاح می‌شود»
انگار قدم‌
 
سال ۹۲ بود که تصمیم گرفتم برای کنکور ارشد درس بخونم و توی دانشگاه رشته‌ی مدیریت استراتژیک رو ادامه بدم. دوست داشتم دانشگاه شریف قبول شم. ولی اون سالی که من کنکور دادم، دانشگاه شریف ظرفیتش رو کم کرد و من شدم یه دانشگاه تهرانی. البته اینم بگم که سال بعد شریف ظرفیتشو اضافه کرد و صدتا دانشجو گرفت! بالاخره حتی اگر متولد آخرای دهه‌ی شصت هم باشی، همیشه نوبت که بهت میرسه باید از یه چیزی محروم شی، وگرنه یه دهه شصتی اصیل نیستی!
ادامه مطلب
به گفته سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور هیوا ، هر ساله همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی دفترچه ای محتوی شرایط و ضوابط ، زمان و نحوه و لیست رشته های بدون آزمون علمی کاربردی 99 را در سایت سازمان سنجش منتشر می شود . رشته های دانشگاه های علمی کاربردی ۹۹ ، در هر 2 نوبت برای ورودی مهر منتشر می شود . متقاضیان ادامه تحصیل در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی لازم است پیش از ثبت نام ، در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام ، ابتدا لیست رشته ه
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور هنر 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور هنر ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون هنر از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل مقال
بعد اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ، داوطلبایی که تو رشته مد نظرشون قبولی نیاوردن ، می تونستن دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد رو از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی sanjesh.org دانلود و رشته محلای مورد نظرشون رو تو فرم اینترنتی انتخاب رشته وارد کنن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، چون سال قبل تکمیل ظرفیت آزاد برگزار نشد ، احتمالا امسال هم تکمیل ظرفیت حذف باشه و دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد ۹۸ منتشر نشه . اما
لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب بهمن ماه 98 کدامند؟(مطالعه مقاله)
مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99 تهران غرب؟(نیمه دوم دی ماه 98-99)
شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 دانشگاه آزاد تهران غرب؟
ادرس دانشگاه تهران غرب؟
و ... ؟؟؟
در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم و مهر 98 که با مشاوره تحصیلی بد
داوطلبایی که قصد ثبت نام تو رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد رو دارن باید قبل از ثبت نام ، دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد رو دانلود کنن تا هم از شرایط و ضوابط نوشته شده تو دفترچه مطلع بشن و هم از لیست رشته محلای ارائه شده . این جوری می تونن ببینن که اصلا شرایط شرکت تو رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد رو دارن یا نه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/459/دفترچه-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد.html
شرایط ورود به رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 چیست؟
ما در شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 ترم بهمن، 4 مقطع داریم که به ترتیب مدرک لازم برای ثبت نام بدون آزمون شامل:
کاردانی پیوسته (فقط افراد دارای مدرک دیپلم(قدیم))
کاردانی ناپیوسته (دیپلم (قدیم و جدید) - پیش )
کارشناسی ناپیوسته (افراد دارای مدرک کاردانی)
کارشناسی پیوسته(دیپلم (نظام جدید) - پیش دانشگاهی - کاردانی - لیسانس)
که در تمامی مقاطع بر اساس جدول شرط معدل د
سلام  . 
خب ، همونطور که خیلیاتون میدونین و در اخبارها هم میگن ، چند روز دیگه رتبه ها میاد و سوای از استرس بدی که داره ، خیلی ها درگیر انتخاب رشته میشن و من هم از این قاعده مستثنا نیستم . اما خب هیچ نظری در رابطه با رتبه کنکور ندارم ، چون کنکور عجیب و غریبی بود و اصلن نمیدونم چند میشم . من رشته ام تجربی بوده و الان به شدت به کمک کسانی که در این رشته بودن و در رشته های دیگه بودن نیاز دارم و میخوام بدونم انتخاب رشته چجوری هست ؟
کارنامه سبز چیه و کاربر
نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه با توجه به رتبه داوطلب تو کنکور 99 ، رشته محلی قبولی رو بر اساس کارنامه داوطلبای سال قبل تخمین می زنه . تو نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه به سوال اکثر داوطلبای کنکور سراسری یعنی " با رتبه ام کجا قبول میشم ؟ " جواب دادیم و تو هر گروه آزمایشی و هر سهمیه ای میگیم که با چه رتبه ای چه رشته و چه دانشگاهی شانس قبولی دارن .
تو انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ به داوطلبا توصیه میشه که انتخابای خودشون رو
سلام
با خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم  .
زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد دکتری 99
مقطع دکترا و انتخاب رشته آن
تاریخ انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دکترا ۹۹
زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد دکتری ازاد
تاریخ انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته دکتری
 سلام
۱۸ سالمه، خدا رو شکر تونستم رتبه ی خوبی تو کنکور بیارم. رشته ای که تحصیل میکنم آرزوی خیلی از بچه های انسانیه (رشته علوم قضایی)، میدونم اطلاع دارید از این رشته یا نه اما یه توضیحی میدم در مورد رشته و دانشگاهم…
دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری تنها دانشگاه ایران هست که به تربیت قضات می پردازه و دانشجوهای این دانشگاه از همون اول استخدام قوه قضائیه میشن و دو برابر میزان تحصیل تعهد به قوه میدن و ماهیانه حقوق میگیرن (به عبارت دیگه بورسیه میش

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سعید زندی مقدم