نتایج جستجو برای عبارت :

نجوا "سرزمین نور" در سومین همایش دانش آموزی

maryam rad:*نجوا ▪️ وضو گرفتم به اشکهایت تطهیر شدن مسلک من است تیمم می کنم به نگاهت مسح می کشم به چشم هایم به پهنای صورت لبخند می زنم به خنده هایت نجوا می کنند که اغوا شده است ▪️چشم ها را می بندم دریچه ی بسته سو سو نمی زند و از چشم هایت از خنده هایت از دستهای نوازشگرت گذشتم گذشتن سهم کوچکی از من بود هنگامی که ضرورت عبور بود مثل عابری ساده از رد پای خاطرات من عبور عبور عبور ▪️سجاده سجاده سجده کردم به رد پای تو انگار حک شده است عطر تنت در کوچه پس کوچه
maryam rad:
*نجوا 
▪️  وضو گرفتم به اشکهایت 
تطهیر شدن مسلک من است 
تیمم می کنم به نگاهت 
مسح می کشم به چشم هایم به پهنای صورت 
لبخند می زنم به خنده هایت 
نجوا می کنند که اغوا شده است 
▪️چشم ها را می بندم 
دریچه ی بسته سو سو نمی زند 
و از چشم هایت از خنده هایت 
از دستهای نوازشگرت  گذشتم 
گذشتن سهم کوچکی از من بود 
هنگامی که ضرورت عبور بود 
مثل عابری ساده 
از رد پای خاطرات من 
عبور عبور عبور 
▪️سجاده سجاده 
سجده کردم به رد پای تو 
انگار حک شده است
میشود تنها شویم یک بوسه از چشمت کنم؟حلقه ی پیوندمان را دزدکی دستت کنم؟میشود هر ثانیه نام مرا نجوا  کنی؟من بگویم “جان” ولی با بقیه بدتا کنی؟میشود آغوش تو منزلگه جانم شود!؟چشم تو جانم بگیرد عشق مهمانم شود؟میشود مردم بدانند من چقد دیوانه ام؟جز تو دیگر هیچ بینم با همه بیگانه ام.؟!آنقدر دیوانه ام تا هر که میبیند مراآه تلخی میکشد با خنده میپرسد چرا؟
 
 
 
سؤال:
 کدام آیه از قرآن ، به آیه نجوا معروف است؟جواب:
سوره المجادلة,  آیة ١٢ و ۱۳یَٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓا۟ إِذَا نَٰجَیْتُمُ ٱلرَّسُولَ فَقَدِّمُوا۟ بَیْنَ یَدَىْ نَجْوَىٰکُمْ صَدَقَةًۭ ۚ ذَٰلِکَ خَیْرٌۭ لَّکُمْ وَأَطْهَرُ ۚ فَإِن لَّمْ تَجِدُوا۟ فَإِنَّ ٱللَّهَ غَفُورٌۭ رَّحِیمٌ. ۱۲ءَأَشْفَقْتُمْ أَن تُقَدِّمُوا۟ بَیْنَ یَدَىْ نَجْوَىٰکُمْ صَدَقَٰتٍۢ ۚ فَإِذْ لَمْ تَفْعَلُوا۟ وَتَابَ ٱللَّهُ عَلَیْکُمْ فَأَقِیمُوا۟
به گزارش رسانه خادم الشهدا شهرستان داراب گروه سرود نجوای آسمان این قرارگاه با اجرا سرود«سرزمین نور» در سومین همایش دانش آموزی سرزمین نور که در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار شد در گوش دانش آموزان طنین انداز گردید.
شاعر این اثر سید محمد صادق آتشی و آهنگسازی و مسترینگ حسن برزگری و اعضا گروه سرود:امیر حسین ژاله پور،محمدرضا خلیلی،مهدی عسکری،محمدجواد هنری،محمد موذن،محمد دشتکار،امیرروزبه در تاریخ 9 آبان ماه با حضور در مقابل دانش آموزان و جمع
مادر بزرگم همیشه میکرده نجوای با اوهر لحظه در حال گریه ، هر لحظه در حال یاهومادربزرگم همیشه مثل گل ها غرق او بودچون گلاب شهر کاشان اشک هایش را می افزودبا تو در روز تولد با تو در روز شهادتبا تو میکرده است نجوا گاه در باب الجوادتیا جواد و یا جوادش لحظه ها را می نوردیداسم فرزندش رضا بود و تو را در اوی می دیدگاه با ابن الرضا میکرد نجوا گاه باباشگاه با موسی کاظم ، یا رضا گاهی نواهاشیادم آمد روز باران ، خانه مادربزرگمخواستم از او بگوید دستمایه تا سر
آن قدر با عکست نجوا و گریه میکنم و آن قدر از مهربانی ها و زیبایی هایت می گویم و می نویسم، تا در غایتِ اَمر، یاد تو در قلبم نقش گردد، چونان نقشی که با میخ آهنین بر سنگ، حک میکنند، نافذ و «استوار» و... «ماندگار»...
#شهید_عباس_دانشگر
 
 
خوش دارم که در نیمه های شب؛
در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم...
با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم...
آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم؛
محو عالم بی نهایت شوم ...
از مرزهای علم وجود  در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم...
و جز خدا چیزی را احساس نکنم.
 
 
سردار شهید دکتر مصطفی چمران
شانه های دلربای یار میخواهم فقط
تکیه گاهی مثل یک دیوارمیخواهم فقط
مانده ام من بر سر یک اشتباه لعنتی
فندکی با چند نخ سیگار میخواهم فقط
در هوای سرد پاییز و به یادش نیمه شب
شاملو را با نوای تار می خواهم فقط
شک و تردیدی که افتاده به جانم اینچنین
جسم و روح یار را بسیار می خواهم فقط
سید امشب را به یاد یار نجوا می کند
باز هم یک کاغذ و خودکار می خواهم فقط
خسته از شکست های پیاپی... وقتی به خود فکر می کنم به جز تنها جنگیدن با هیولاهای زندگی چیزی به خاطر ندارم.من در ترک عادت از خودِ سابقم، بیزاری جستم، اما ...درست مثل سردار شجاعی بودم که بالاخره یک روز خستگی بر او غالب شود.عمری جنگیدن و خلاف جریان روزگار بر اسبی تاختن...به یکباره افسار اسب را رها کردم.کنار گوش اسب نجوا کردم: برو سفید...هرجا تو بروی می آیم.
سفید راه افتاد ،به سمت انتهای دشت سرسبز... چهره ام رفته رفته درهم می شد. اینجایی که مرا می برد جای
استادى از شاگردانش پرسید: چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می زنیم؟ چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می کنند و سر هم داد می کشند؟ شاگردان فکرى کردند و یکى از آن ها گفت: چون در آن لحظه، آرامش و خونسردیمان را از دست می دهیم استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می دهیم درست است امّا چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می زنیم؟ آیا نمی توان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می زنیم؟ شاگردان هر کدام جواب
خدایا! چرا مرا شکسته میخواستی؟ من که جز تو کسی را نخواستم... خدایا! مرا از بندگانت بی‌نیاز کن و به خودت برسان... خدایا کمکم کن که از ننگ و نام بگذرم و آنچه شایسته است انجام دهم.. سکوتم را غرق عطر یاد خودت کن و سخنم را سرشار از حضورت گردان... خدایا! من از چشم طمع و دشمنی این مردمان میترسم، از علم‌شان از جهل‌شان؛ نحوست سایه شرشان را از من دور کن.. خدایا! اگر هستم، وجودم را جز خیر و خوبی برای بندگانت قرار نده و اگر نیستم، مرا با رحمت و رضوان خودت در آغوش
با یاد و نام خداوند و به امید بر آورده شدن حاجات و سلامتی و به راه راست هدایت شدن تمام انسان ها ؛
هر روز یک صفحه 
صفحه پانصد و چهل و سه سوره المُجادِلَه ( 11 – 7 )
سورةُ المُجادِلَه
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
أَ لَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ یَعْلَمُ ما فِی السَّماواتِ وَ ما فِی الْأَرْضِ ما یَکُونُ مِنْ نَجْوى‏ ثَلاثَةٍ إِلاَّ هُوَ رابِعُهُمْ وَ لا خَمْسَةٍ إِلاَّ هُوَ سادِسُهُمْ وَ لا أَدْنى‏ مِنْ ذلِکَ وَ لا أَکْثَرَ إِلاَّ هُوَ مَ
باد می‏وزد و ساعات سرخ حماسه را در گوش درختان، نجوا می‏کند.
من، در باور خیس دریاچه ‏ها، پرواز آخرت را پلک می‏تکانم.
به نیزارهای خاموش دل می‏دهم.ای بزرگ!
با ما که این‏چنین مچاله خویشتن مانده ‏ایم،
از وسعت روشن افق‏ های دور بگو و از صدای عشق،
تا به قله ‏های بلند رهایی بیندیشیم
و در رویای سپید ملکوت، دشت‏های شقایق ‏پوش وطن را،
دف ‏زنان به شور آییم.باورمان، چشمان آسمانی توست
 
 
شعر درباره علم از فردوسی
 
چه گفت آن خردمند مرد خرد                 که دانا ز گفتار از بر خورد
کسی کو خرد را ندارد ز پیش                 دلش گردد از کرده خویش ریش
به گفتار دانندگان راه جوی                     به گیتی بپوی و به هر کس بگوی
ز هر دانشی چون سخن بشنوی              از آموختن یک زمان نغنوی
چو دیدار یابی به شاخ سخن                  بدانی که دانش نیاید به بن
                                               ✦
به دانش گرای و بدو شو بلند                  چو خواهی
برخی معیار انسانیت را به علم و دانش دانسته اند و گفته اند آنچه موجب برتری می شود، علم است. هر اندازه که انسان آگاهی و دانش بیشتری پیدا کند، انسان تر است و هر اندازه که از علم و دانش بی بهره باشد، به همان میزان از انسانیت بی بهره تر است. بر اساس این تعریف، دانش آموز کلاس اول از کسی که هنوز به مدرسه نرفته انسان تر است و همین طور دانش آموز کلاس دوم از دانش آموز کلاس اول انسان تر است و هر کس معلوماتش بیشتر باشد انسان تر است.
روشن است که این معیار به تن
دانلود کتاب مدیریت دانش احمدی و صالحی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مدیریت دانش از دکتر سید علی اکبر احمدی و علی ...https://www.booklent.ir › کتاب های متفرقهTranslate this pageدر کتاب مدیریت دانش ، دانش به عنوان سرمایه پنهان یک سازمان مورد بحث قرار گرفته و الگوها و ... دانلود کتاب مدیریت دانش از دکتر سید علی اکبر احمدی و علی صالحی.دانلود کتاب مدیریت دانش - کتاب فارسیketabfarsi.ir › مدیریت-دانشTranslate this pageJan 24, 2013 - در کتاب مدیریت دانش، دانش به عنوان سرما
مراسم پرشور روز مجلات رشد دانش آموزی در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار گردید.با هماهنگی شورای معلمان برنامه های‌متنوع و تفریحی شاد با کمک دانش آموزان معلمین و کادر اجرایی دبستان انجام شد.
عناوین برنامه های اجرا شده در این روز:
۱-برپایی بازارچه خیریه توسط دانش آموزان در راستای طرح مدرسه ویژه
۲-برنامه قصه خوانی و شعر گویی و داستان از‌مجلات رشد
۳-فعالیت ساخت مجلات رشد توسط دانش آموزان
۴-ساخت دست سازه و کاردستی های شماره های‌مختلف مجلات رشد ت
باید به یاد داشت که «دانش»، « #خرد» نیست و نمی تواند باشد. دانش علیه خرد است و مانع بیداری خرد می شود. دانش، سکه ای تقلبی است؛ ‌تظاهر می کند که می داند. در حالیکه هیچ چیز نمی داند؛‌ ولی می تواند انسان را فریب دهد.
این موضوع چنان ظریف و نهان است که اگر فرد واقعا هوشمند نباشد، ‌نمی تواند حقیقت آن را تشخیص دهد. در عین حال،‌ این فریب بسیار ریشه دار است و از دوران کودکی٬ ‌در ما شرطی شده است.
ادامه مطلب
آنقدر 
"دوستت دارم"ها
"دلتنگى"ها
"خاطرات"
به زبان هاى گوناگون 
روى قلم ها چرخیده
که ترجیح می دهم 
قلم را زمین بگذارم و
تمامِ آشوب هاى دلم را 
کنارِ گوشَ ت نجوا کنم
بودنت را لازم دارم، 
براى چند دقیقه ابرازِ دلتنگى...
دیگر کافی ست،
هر آنچه خواندى و به رویَت نیاوردى!

''علی قاضی نظام''
در تاریخ 1398/08/01 شورای دانش آموزی دبستان طالقانی توسط 208 نفر دانش آموز با سیستم سنتی انتخابات ساعت 9 صبح مشخص گردید و کار خود را آغاز نمود در این برنامه بعد از ثبت نام دانش آموزان جهت کاندید شورا ، مدت پنج روز تبلیغات بود که دانش آموزان با هیجان خاص ،به وسیله ی بنر ، پوستر و نوشتارهای کودکانه در مشارکت اجتماعی شرکت نمودند سپس در مراسم آغزین به معرفی خود پرداختند .تعدادی از روی نوشته؛ تعدادی با گفتار کودکانه ، و بعضی با تصویر و نوشته جهت انتخاب ش
ارسال گزارش گرامیداشت شب یلدا 
 ردیف       عنوان برنامه       زمان اجرا        مکان اجرا                     با مشارکت                 مخاطبین  هدف 
    1         جشن یلدا          98/9/30        نماز خانه مدرسه        شورای بسیج                دانش آموزان 
     2         پخت آش رشته    98/9/30        مدرسه                    همکاران                      دانش آموزان ودبیران 
      3          تهیه گاهنامه       98/9/28       --------                     شورای دانش اموزی        دانش اموزا
✅انواع دانش آموزان از نظریادگیری:
دریک کلاس درس سه گروه دانش آموز وجود دارد:1-کلامی2-تصویری3-دست ورز
✅کلامی:یادگیری در این گروه از دانش آموزان،از راه شنیداری است.یادگیری از جزء به کل است.با تکرار از درس،آموزش در آنها صورت می گیرد.
نوع تکلیف در این گروه،از طریق بازگو کردن مطالب و تحقیق کردن است.بچه های کلامی،از کلام به مرحله مجرد می رسند.
✅دسته دوم:دانش آموزان تصویری:یادگیری در این گروه از دانش آموزان،ازراه دیدار است.یادگیری از کل به جزء است.
 
دریافتحجم: 7.15 مگابایتتو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شببدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شبتبی این گاه را چون کوه سنگین می کند آن گاهچه آتش ها که در این کوه برپا می کنم هر شبتماشایی است پیچ و تاب آتش ها، خوشا بر منکه پیچ و تاب آتش را تماشا می کنم هر شبمرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی ای دوستچگونه با جنون خود مدارا می کنم هر شبچنان دستم تهی گردیده از گرمای دست توکه این یخ کرده را از بی کسی، ها می کنم هر شبتمام سایه ها را می کشم بر روزن
با انگشتان کوچک پایش ماس های لب ساحل را می فشرد.
دستانش دور ساق هایش حلقه زده و سرش در میان زانوانش که چون دژی از بی پناهیش حفاظت می کردند قرار داشت.
موج برای همدردیش در میان هق هق هایش آرام نجوا می کرد.
نسیم موهای پریشانش را ارام نوازش می کرد.
ساحل مهربانانه به برش می کشید.
دریا بی طاقت تسلایش بود و دست هایش را برای به آغوش کشیدنش می گشود.
حتی دستهایم در همراهی گریه هایش از شانه های کوچکش عقب می ماند.
 
ناگهان نگاهم به معصومیت چشمان غرق حیرتش رسی
در سومین مرحله ی آزمون پیشرفت تحصیلی سال
تحصیلی 97/98 دو دانش آموز از شهر خالدآباد خوش درخشیدند . آقای امیرعباس
زراعتی دانش آموز پایه ی هشتم از دبیرستان آیت اله طالقانی و خانم  طنین
عابدی دانش آموز پایه ی نهم از دبیرستان مکتب الزهرا (س) به ترتیب حایز
رتبه ی سوم و دوم گردیدند . این موفقت را به این دو دانش آموز اولیای محترم
و پرسنل دبیرستان تبریک عرض می نمائیم
☸️نحوه بار گزاری عکس در سناد☸️
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG یا JPEG، با وضوح تصویر 200 dpi باشداندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400 *300 پیکسل و حداقل 300*200 باشدجهت ارسال عکس دانش آموزان،از منوی "مدیریت دانش آموزان" ، گزینه "لیست دانش آموزان" را انتخاب کنیددانش آموز مورد نظر را در لیست دانش آموزان بیابید، سپس از دکمه ی عملیات گزینه ی "تصویر دانش آموز" را انتخاب کنیدبرای دانش آموز انتخابی، با کلیک روی دکمه Browseابتدا یک فایل تصویر انتخاب کنیدسپس دکمه
دانش آموز دارای حق آزادی عقیده و بیان و مصونیت پس از بیان است.
دانش آموز از حق تناسب محیط آموزش با فعالیت های آموزشی برخوردار است.
دانش آموزان حق دارند به طور یکسان از امکانات آموزشی بهره مند شوند.
هیچ دانش آموزی را نمی توان بی دلیل نسبت به مکالمات تلفنی و وسایل شخصی از قبیل کمدها و لباسها مورد تجسس قرار داد.
هنگام خواندن منشور حقوقی دانش آموزان با موارد بالا مواجه شدم که بسیار به نظر بنده جالب آمد؛ مواردی که به ندرت رعایت میشوند حتی برای منی
دبیرستان آپادانا در تابستان برای دانش اموزان دوازدهم کلاس های کنکوری و مشاوره ای، برای دانش آموزان یازدهم و دهم کلاس های مهارت های زندگی و ریاضی برگزار میکند، از دانش اموزان کنکوری بعد از اتمام مطالب درسی ازمون هایی گرفته میشود. که در ادامه درصد های دانش اموزان در این وبلاگ قرار خواهد گرفت. 
شما زمانی می تونی کارمند خوب و متخصص باشی که دانش کافی داشته باشی!
دانش شما کاملا با میزان درامد شما متناسب است...
درآمد بالا میخوای دانش خودت و بالا ببر
دانش شما بزرگترین دارایی شماست...
باید در حوزه خودت حرفه ای بشی...
امروزه بازار کار حسابداری بیشتر از هر حرفه ای شده چون نیاز بازار به حسابدار زیاد شده حتی افراد غیر مرتبط در این رشته به راحتی بدون داشتن دانش قبلی می تونن وارد بازار کار حسابداری بشن
ما به شما این تضمین و میدیم که بتونی به راحتی
در تاریخ 2/10/97 چهارمین جلسه ی شورای دانش آموزی در محل دفتر مدرسه برگزار گردید در این جلسه از زحمات دانش آموزان عضو شورا تشکر شد مسول کمیته ی علمی درخواست فرجه برای امتحانات نوبت دوم، همچنین تعطیلی کلاس های درس همزمان با امتحانات را خواستار شد . مسئول کمیته ی ورزشی قرار شد تا پایان امتحانات نوبت دوم ، اعلام توقف فعالیت های تربیت بدنی و ورزش را اعلام نمایند.در خاتمه نظارت بر حسن اجرای طرح مدام آذر ماه به عهده ی دانش آموزان عضو شورای دانش آموزی گ
اونجا که اخوان میگه: من اینجا بس دلم تنگ‌ست
و هر سازی که می‌بینم بدآهنگ‌ست.
بیا ره‌توشه برداریم،
قدم در راه بی‌برگشت بگذاریم،
ببینیم آسمانِ "هر کجا" آیا همین رنگ‌ست؟
،
حس میکنم خوب فهمیده که دلتنگی رو چیجوری میشه دور زد و شاید حتی از بین برد. الان هم نیاز به یکی دارم که بهش بگم "بیا ره توشه برداریم، قدم در راه بیبرگشت بگذاریم" دقیقا تو همین روزای آخر شهریور 98 کسی رو نیازش دارم که بیاد و واقعا بشه باهاش" ز غوغای جهان فارغ بود".
خطاب به یکی با وی
با توجه به اینکه در مطالب قبلی به این اشاره شد که دانش آموزان نقش بسیاری در بهبود فضای مدرسه و تبدیل آن به محیطی شاداب دارند حال می خواهیم بدانیم وظایف دانش آموزان برای دلپذیر کردن محیطی که در آن درس می خوانند و خانه دوم آنها محسوب می شود چسیت و چه کار هایی باید انجام دهند؟
1. حفظ زیبایی و پوشش ظاهری(مرتب بودن روپوش)
2. شرکت در مسابقات و انجام فعالیت هایی که دیگر دانش آموزان را به تلاش بیشتر ترغیب می کند.
3. خوش رویی و داشتن رفتاری مناسب با دیگر دا
☸️نحوه بار گزاری عکس در سناد☸️
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG یا JPEG، با وضوح تصویر 200 dpi باشد
اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400 *300 پیکسل و حداقل 300*200 باشد
جهت ارسال عکس دانش آموزان،از منوی "مدیریت دانش آموزان" ، گزینه "لیست دانش آموزان" را انتخاب کنید
دانش آموز مورد نظر را در لیست دانش آموزان بیابید، سپس از دکمه ی عملیات گزینه ی "تصویر دانش آموز" را انتخاب کنید
برای دانش آموز انتخابی، با کلیک روی دکمه Browse
ابتدا یک فایل تصویر انتخاب کنید
سپس د
انواع محصولات دانش بنیان
محصولات دانش بنیان به کالا یا خدماتی میگویند که در حوزه فناوری های بالا یا متوسط به بالا باشند به این معنا که دانش فنی طراحی و تولید نمونه ی آزمایشگاهی یا صنعتی محصولات به دلیل پیچیدگی فنی به سختی قابل کپی برداری بوده و کسب آن نیازمند تحقیق و توسعه قابل توجه باشد و منجر به ایجاد ارزش افزوده محصول شده باشد
 

ادامه مطلب
سلام
 برای آزاد سازی دانش آموز در سناد : 
1-  ابتدا باید از بخش امور دفتری قسمت کلاس های مدرسه دانش آموز از کلاس حذف و خارج گردد. 
2 - سپس در بخش امور دانش آموزان در قسمت لیست دانش آموزان با انتخاب همان دانش آموز گزینه آزاد سازی اجرا گردد. 

⚠️ممنوعیت آزاد سازی دانش آموزی 
 باطلاع کلیه مدیران و مسئولان سناد مدارس می رساند به هیچ عنوان از گزینه آزاد سازی یا تحویل پرونده دانش آموز استفاده ننمایند.
جهت انتقال دانش آموزان از یک آموزشگاه به آموزشگا
از روحیات معنوی حاج قاسم بگویید.
حاج قاسم حضرت زهرایی بود. خیلی جا‌ها در جنگ و بعد از جنگ با توسل به حضرت زهراء (س) مشکلات را حل می‌کرد. یک فاطمیه هم در روستای خود در کرمان ساختند که در آن مراسم می‌گیرند. از همه این‌ها بگذریم، باید به نماز شب‌های حاجی اشاره کنم. هر شب نماز شب می‌خواند، آن هم با ناله و گریه و نجوا. من خودم شاهدم؛ چون در همه مأموریت‌ها من با حاجی بودم. اگر خیلی خسته هم بود باز یک ساعت می‌خوابید، بیدار می‌شد و بعد شروع می‌کرد به
کتاب «بورا جبهه، بورا معبد» از مجموعه اشعار ایوب شهبازی که به زبان ترکی سروده شده است.
کتاب «بورا جبهه، بورا معبد» مجموعه اشعار ایوب شهبازی است که سال 1366 و توأم با دفاع مقدس توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در 46 صفحه به چاپ رسیده است.
این مجموعه شامل سروده‌هایی است در حوزه جبهه، جنگ و شهادت که به زبان ترکی سروده شده و ترانه‌های حماسه و استقامت را در خود نجوا کرده است.
یکی را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
نگاهش میکنم شاید
بخواند از نگاه من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
به برگ گل نوشتم من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس او گل را
به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند
به مهتاب گفتم ای مه تاب
سر راهت به کوی او
سلام من رسان و گو
تو را من دوست می دارم
ولی افسوس چون مهتاب به روی بسترش لغزید
یکی ابر سیه آمد که روی ماه تابان را بپوشانید
صبا را دیدم و گفتم صبا دستم به دامانت
بگو از من به دلدارم تو ر
- فعالیت دانش آموزان بر پایه سه محور داستان نویسی، داستان خوانی و داستان گویی است.
- از ایجاد فضای رقابتی بین دانش‌آموزان خودداری شود.
- دانش‌آموزان مختارند خودشون یکی از فعالیت ها را انتخاب کنند و مجبور کردن آنها به انتخاب یک فعالیت مشخص ممنوع است.
- اجبار کردن دانش‌آموز به خرید کتاب یا هر چیز دیگری که بار مالی دارد ممنوع است.
- دانش‌آموزان قبل از عید کاملا توجیه شوند.
- همه دانش‌آموزان در طرح شرکت داده شوند.
- از دادن تکلیف کتاب‌های درسی خو
 
مقاله تاثیر تشویق و تنبیه بر یادگیری دانش آموزان 
تشویق و تنبیه دو روش تربیتی هستند که برای رعایت مقررات و انضباط بابد در مدارس مد نظر قرار گیرند.تنبیه در مواردی به کار میرود که رفتار دانش آموز ناپسند، ...
 
تشویق و تنبیه ، کدامیک - مقالات آموزشی و تربیتی
تنبیه در مواردی بکار می رود که رفتار دانش آموز ناپسند،برخلاف مقررات و غیردلخواه است و می خواهیم آن را خاموش و ... تشویق مناسب و بجا در یادگیری تأثیر به سزایی دارد.
 
تشویق و نقش آن در پی
این بررسی برای کمک به شناسایی 3 هدف با اولویت بالاتر در اجرای برنامه‌های مدیریت دانش مورد استفاده قرارمی‌گیرد. این سوالات به سازمان کمک می‌کند تا اطمینان حاصل نماید که برنامه‌های مدیریت دانش در راستای برطرف کردن نیازهای سازمان طراحی شده است و بنابراین قبل از شروع اجرای مدیریت دانش باید انجام شود.
ادامه مطلب
پاورپوینت پیاده‌ سازی مدیریت دانش فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 173حجم فایل: 797 کیلوبایت قیمت: 45000 تومان 
دانلود پاورپوینت با موضوع پیاده‌ سازی مدیریت دانش،در قالب ppt و در 173 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:پیاده‌ سازی مدیریت دانشطرح آغاز کار در مدیریت دانشمدیریت دانش و مدیریت استراتژیکراهکارهای موثر در مزیت رقابتی مدیریت دانشارتباط قابلیت‌ های استراتژیک و محور شایستگی‌ ها با مدیریت دانشترسیم چشم انداز دانشگام‌ های
اگر اشتباه نکنم، 7سال گذشت از اولین روز وبلاگ نویسی و شاید بیشتر. روزی که «جوهر سفید» به دست شدم تا هر از گاهی بنویسم و از مجرای اشتراک درونیاتم با دیگران مجرایی برای گفتگو بسازم، در روزگاری که مهرسکوت بر لبها بود و زنجیر خشم بر دست ها. خیلی زود روزه سکوت گرفتم، اما نه به رسم آن روزگاران، که برای فرو رفتن به پیله تنهایی. امروز نوایی در گوشم نجوا می کند: «7سال کافیه برای شنیدن و دیدن و شروع راه شدن.»جوهر سفید 7سال پیش  https://ink.persianblog.ir/ ! بدرود...
جزئیات ثبت نام دانش‌آموزان اتباع در سال تحصیلی جدیدرئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور:در تمامی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در درون مدرسه اعم از برگزاری اردوها و مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و اجرای دوره‌های آموزش خانواده، دانش‌آموزان اتباع خارجی با دانش‌آموزان ایرانی دارای
ادامه مطلب
دانش آموزان نیشابوری در مسابقات فرهنگی و هنری کشوری افتخار آفرینی کردند .
دانش آموزان پسر نیشابور که در قالب دانش آموزان خراسان رضوی در سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری شرکت کرده بودند موفق شدند 3 مقام کشوری کسب نمایند .
در این دوره از مسابقات 81 دانش آموز نیشابور موفق به کسب رتبه های برتر خراسان رضوی شدند و 3 دانش آموز پسر و 3 دانش آموز دختر به مسابقات کشوری راه پیدا نمودند که در گروه پسران هرسه دانش آموز به شرح زیر موفق به کسب رتبه
فرشید شکرخدایی:
روش جدید حذف بخش خصوصی در فعالیت های دانش بنیان توسط نهادهای شبه دولتی و انحصارگرا:
سالهاست می دانیم که در فعالیت هایی که به دانش و تحلیل داده و مدلسازی احتیاج دارد ، توان علمی و دانش فنی حرف نخست را می زند ، و سرمایه اولیه لازم برای کسانی که این دانش را دارند مبنایی برای شروع فعالیت نیست ،اقتصاد دانش بنیان بر اساس سرمایه جلو نمی رود و براساس خلاقیت و نوآوری و استفاده بهتر از منابع محدود پیش می رود و راه خویش را باز می کند . سال
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
سایت رسمی اوج یادگیری در خدمت دانش آموزان
برنامه تلویزیونی اوج یادگیری از دو سال گذشته در حال پخش می باشد و جدیدترین
 تکنیک های آموزشی توسط معلمان برتر کشور ارائه می شود و شما دانش آموزان می توانید
 از این تکنیک ها و روش های ناب نهایت استفاده را ببرید.
استاید موسسه اوج یادگیری :
مهندس امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک
دکتر امیر دانش زاده مدرس درس زبان انگلیسی
مهندس عارف ربیع
انتخابات شورای دانش آموزی مدرسه همزمان با سراسر کشور در روز دوم آبان ماه برگزار گردید و پانزده نفر از دانش آموزان مدرسه به رقابت با یکدیگر پرداختند.سرانجام آقایان محمدجواد خدابخشی با 73 رای، محمد همتی با65 رای، یاسین کیانی با 64 رای ، امیرمتین حاتمی با 63 رای،و حسن عسگر با 58 رای به عنوان اعضای شورای دانش آموزی مدرسه انتخاب شدند
در تاریخ 98/10/30 ساعت 10صبح شورای دانش آموزی این آموزشگاه تشکیل جلسه داده و در خصوص مواردذیل تصمیماتی بدین شرح اتخاذ نمودند.
1-کمیته ی مذهبی در خصوص دهه ی دوم فاطمیه در مراسم آغازین روز چهارشنبه 98/11/02 از پدر دانش آموز محمد رضا عسگری (عضو شورای دانش آموزی) مداح اهل بیت دعوت بعمل آید جهت نوحه سرایی و استفاده دانش آموزان و همکاران محترم از این برنامه پر فیض ومعنوی.
2-برنامه ریزی کمیته ی فرهنگی جهت مسابقات قرآن و عترت و نماز (مرحله ی آموزشگاهی ) تا انشا
فصل 5
احساس خفگی می کردم. نفسم در نمی آمد. دهنم را باز کردم که جاش را صدا کنم، ولی صدایی بیرون نیامد. جاش؟ کجا بود؟ به ردیف های قبر نگاه کردم، ولی نور چراغش را ندیدم. ری خودش را از زمین بالا کشید و تو هوا شناور شد. بالای سر من معلق ماند و یک جوری راه نفسم را بست، جلو چشمم را گرفت، خفه ام کرد. با خودم فکر کردم، من مرده ام. مرده. حالا من هم مرده ام. یکدفعه وسط تاریکی، نوری درخشید. نور به صورت ری افتاد، نور سفید و قوی هالوژن. جاش با صدای عصبی و زیری پرسید:
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
سایت رسمی اوج یادگیری در خدمت دانش آموزان
برنامه تلویزیونی اوج یادگیری از دو سال گذشته در حال پخش می باشد و جدیدترین
 تکنیک های آموزشی توسط معلمان برتر کشور ارائه می شود و شما دانش آموزان می توانید
 از این تکنیک ها و روش های ناب نهایت استفاده را ببرید.
استاید موسسه اوج یادگیری :
مهندس امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک
دکتر امیر دانش زاده مدرس درس زبان انگلیسی
مهندس عارف ربیع
در ژاپن توجه به احساس تعلق به مکانی به نام مدرسه زیاد است. یک معلم ژاپنی می‌گوید: دانش‌آموزان برای یادگیری به مدرسه نمی‌آیند. آنها برای دیدار با دوستانشان به مدرسه می‌آیند، بنابراین من بیشترین تلاش خود را برای کمک به دانش‌آموزان در پیدا کردن دوست صرف می‌کنم. وقتی دانش‌آموزی در یادگیری کند است تلاش می‌کنم که او با گروه‌های مختلفی از دانش‌آموزان ارتباط دوستانه برقرار کند و از آن لذت ببرد.
ادامه مطلب
در رابطه با مسابقات فرهنگی هنری در شورای دانش آموزی تصمیم براین گرفته شد که علاوه برتوجیه دانش آموزان در برنامه های آغازین فرم علاقه مندی دانش آموزان دوره ابتدایی را نیز در اختیار دانش آموزان قرار دهیم جهت تکمیل و اعلام آمادگی در مسابقات فرمها توسط کمیته فرهنگی هنری صبا حسینی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و طبق فرمها در مسابقات مختلف از دانش آموزان ثبت نا م کردیم و پس از استعداد یابی هر کدام از مسئولین کمیته ها مسئول قسمتی از مسابقات شدن
دانش آموزان علاقمند به ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، باید در زمان مقرر به صورت الکترونیکی ثبت نام خود را انجام دهند . به گفته سایت هیوا ، ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، برای مرحله اول ، احتمالا اوایل دی ماه آغاز می شود و ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 در سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی انجام می شود . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6527/ثبت-نام-المپیاد-دانش-آموزی-99---1400.html
 
گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم یادواره سالروز شهادت سردار شهید علیرضا موحد دانش و برادر شهیدش محمدرضا موحد دانش شب گذشته(16مرداد98) در سالن شهید رشادی حسینیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) سپاه تهران بزرگ برگزار شد.
سردار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران، پدر شهیدان موحد دانش و جمعی از فرماندهان و بسیجیان ناحیه شهید مطهری تهران و حوزه مقاومت بسیج شهیدان موحد دانش و خانواده معظم شهدا از جمله حاضران در ا
جلسه ستادی با حضور مدیریت و معاون پرورشی و شورای دانش آموزی در تاریخ 20|7|98دردبستان مشتاق برگزار گردیدو تصمیماتی مبنی بر برگزاری بهینه انتخابات اتخاذ شد.
1-کلیه دانش آموزان کلاس های سوم به بالا جهت برگزاری انتخابات توجیه شوند
2-شرایط عضویت به عنوان کاندیدا شدن برای دانش آموزان توضیح داده شود
3-کاندیداها در برنامه صبحگاه اهداف و نظرات خود را بیان کنند
4-دانش آموزان تراکت های تبلیغاتی خود را در معرض دید دانش آموزان قرار دهند.
5-شورای مدرسه صحت صل
دانش آموزان متقاضی المپیاد دانش آموزی باید با اطلاع از زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خود کنند . به نقل از سایت مدارس هیوا ، زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، در مرحله اول ، احتمالا اوایل دی ماه آغاز شود و با توجه به چند مرحله ای بودن آزمون المپیاد دانش آموزی ، زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 برای مراحل دیگر در این سایت ارائه شده است .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
w
برنامه ریزی در رابطه با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) و اجرای برنامه توسط اعضاء شورای دانش آموزی و پختن نذری شله زرد توسط اولیاء یکی از دانش آموان و پخش بین بچه ها. و دعوت از یکی از اولیاء دانش آموزان از آتش نشانی فرخ شهر جهت آموزش اطفاء حریق به همکاران و دانش آموزان و برنامه ریزی در رابطه با روز 13 آبان و اجرای برنامه ویزه و تهیه هدایایی به رسم یادبود توسط مدیر آموزشگاه برای کلیه دا نش آموزان.
میدونی قدیما آدم ها اگه رازی داشتند که نمیخواستن کسی اونو بفهمه،چیکار میکردن؟از یه کوه بالا میرفتن،یه درخت پیدا میکردن،سوراخی توی اون درخت درست میکردن و رازشون رو داخل اون سوراخ نجوا میکردن.بعد با گِل،اون سوراخ رو می پوشوندن؛
این طوری دیگه هیچکس نمیتونست راز اونها را بفهمه...
زمانی،من عاشق زنی شدم.بعد از مدتی،اون رفت.من به 《2046》رفتم.فکر میکردم ممکنه اون،اونجا منتظرم باشه اما اونجا نبود.همیشه با خودم فکر میکنم که اونم منو دوست داشت یا نه؟
معلم شاد میتواند باعث شاد شدن دانش آموزان شود 
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم می کند، چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزان پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال اگر روح معلم افسرده و ناتوان باشد شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان بوجود خواهد آمد. معلم با انواع روش های تدریس آشنا باشد. اطلاعاتش به روز باشد، معلم باید بداند که دانش آموزان دارای تفاوت های فردی هستند و نیز باید با روش های تشویق وتنبیه آگ
مصوبات کلی انجمن نماز در طی نیم سال دوم:
1_همکاری در شرکت دانش آموزان در نماز جمعه
2_توضیح برخی مسائل در رابطه با نماز جماعت در مراسمات صبحگاه برای دانش آموزان
3_تقویت روحیه دانش آموزان در امر نماز
4_شناسایی استعداد های بالقوه در زمینه نماز
5_تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ نماز با کمک اولیاء
سلام*
 
من هیچوقت فکر نمیکردم تو زندگیم سردرگم شم *
اما انگار خیلی هم با خودم روراست نبودم *
دور و برم پر شده از سوال هایی که جوابشون اینه : " نمیدونم "
و حتی دفترچه ای دارم که نمیدونم میتونم بهش اعتماد کنم یا نه ؟
 شعرهایی مینویسم که نمیدونم چه حسی دارن ؟
رازهایی در دل ، که نمیدونم چرا پیش من گفته شدن ؟
پس راز های من چی ؟
من نمیدونم رازهامو باید به کی بگم *
البته جواب این سوال رو شاید اونقدر خوب بدونم که بتونم ساعت ها درباره ش توضیح بدم *
و روزهای طو
مزایای بکارگیری مدیریت دانش
تحقیقات گوناگون در گذشته، مزایای بکارگیری اثر بخش مدیریت دانش را نشان داده اند. برخی از مزایای بکارگیری مدیریت دانش در سازمانها عبارتند از :
ارائه خدمات و محصولات برتر.
بکارگیری سریع تر نظرات و اختراعات
کاهش هزینه های تولید
افزایش سطح یادگیری سازمانی
تقویت سطح فرهنگی سازمانی
ایجاد مزیت رقابتی پایدار در سازمان
ایجاد توانمندی در حل مسائل سازمان در کوتاهترین زمان ممکن
بهبود بهره وری در ارائه محصولات و خدمات به م
انتخابات شورای دانش آموزی مدرسه در روز چهارشنبه اول آبان ماه با حضور تمامی دانش آموزان برگزار گردید. 15 نفر از دانش آموزان کاندید شورا شدند و یک هفته به تبلیغ در فضای مدرسه پرداختند و بیشتر بصورت چهره به چهره با هم مدرسه ای های خود به بحث و تبادل نظر پرداخته و اهداف و برنامه های خود را تشریح کردند.همچنین در مراسم صبحگاه حضور یافته و هر کدام چند دقیقه ای با دانش آموزان صحبت کردند. در فایل پیوست گزارش کامل و جامعی ازین برنامه آمده است.دریافت فای
در تاریخ 2/10/97 چهارمین جلسه ی شورای دانش آموزی در محل دفتر مدرسه برگزار گردید در این جلسه از زحمات دانش آموزان عضو شورا تشکر شد مسول کمیته ی علمی درخواست فرجه برای امتحانات نوبت دوم، همچنین تعطیلی کلاس های درس همزمان با امتحانات را خواستار شد . مسئول کمیته ی ورزشی قرار شد تا پایان امتحانات نوبت دوم ، اعلام توقف فعالیت های تربیت بدنی و ورزش را اعلام نمایند.در خاتمه نظارت بر حسن اجرای طرح مدام آذر ماه به عهده ی دانش آموزان عضو شورای دانش آموزی گ
 وزارت آموزش و پرورش به ۴۳ سوال پرتکرار مدیران، معلمان، دانش آموزان و والدین درباه شبکه دانش آموزی "شاد" پاسخ داد و اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، به‌زودی امکان استفاده از اینترنت رایگان برای اپلیکیشن" شاد" فراهم خواهد شد.
پس از راه‌اندازی شبکه دانش آموزی دانش‌آموزی، سوالاتی از سوی معلمان، اولیا و دانش آموزان در مورد نحوه کار این شبکه ارسال ‌شده است که اولین نسخه پاسخ به این پرسش‌ها که در طبقه‌بندی‌های (سؤالات عمومی، مدیران،
طبق جلسه شورای مدرسه قرار شد در هر ماه جهت تقدیر از دانش آموزان برتر عرصه پرورشی و بخصوص حضور فعالانه در مراسمات نماز و صبحگاه مدرسه ، هر ماه از سه دانش آموز فعال این حوزه تقدیر شود. دانش آموزان برگزیده ماه مهر آقایان محمد همتی،محمد مراد رییسی و علی محمدی و برگزیدگاه ماه آبان آقایان محمد کرمی، امیرحسام میرزاییان و حسن عسگر بودند. 
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 112مدرسه در هشتمین دوره  طرح ملی دادرس یا دانش آموز آماده در روزهای سخت در سال تحصیلی 99 ـ 1398 در قم شرکت کردند.به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اعلام این خبر عنوان کرد: طرح ملی دادرس یا دانش آموز آماده در روزهای سخت شامل آموزش امداد و کمک های اولیه به دانش آموزان مدارس استان است.معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: به طور کلی سهمیه آموزشی استان قم در این طر
برنامه امتحانات نوبت اول آموزشگاه به دانش آموزان ارائه شد. امتحانات طبق دستورالعمل اداره ذیربط از 7 لغایت 25 دی ماه برگزار می گردد. امید است با تلاش دانش آموزان عزیز و حمایت خانواده های گرامی در پایان برای یک یک دانش آموزان توام با موفقیت باشد برنامه امتحانات نوبت اول
امسال نیز به مانند سال های گذشته مسابقات مهندس حریری از طرف پژوهش سرای متقین در بین مدارس دشتستان در دو رشته ریاضی و ادبیات برگزار گردید ، دانش آموزان دبیرستان بو علی زیارت در هر دو رشته به رقابت با مدارس دیگر پرداختند که موفق به کسب عنوان های برتر این مسابقات علمی دست پیدا کردند ، دانش آموز علی محمدی از پایه نهم در رشته ریاضی موفق به کسب عنوان سوم این دوره از مسابقات علمی گردید که این مقام برای اولین بار بود که یک دانش آموز روستایی به آن دست
دانش آموزان عزیز پس از عرض سلام و تبریک به مناسبت آغاز سال جدید و آرزوی سلامت برای کلیه دانش آموزان  و خانواده های محترم آنها به اطلاع می رساند که دانش آموزان عزیز می توانند به صورت رایگان  از طریق سامانه ی :  sch125.ir  پس از تشکیل نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور (به صورت دلخواه) و تکمیل مشخصات فردی دانش آموزان در قسمت پروفایل سامانه اقدام کرده و از امکانات آموزشی آن به طور رایگان استفاده نمایند . در ضمن محل قرار گرفتن فیلم آموزشی تولید شده توسط دب
پوشش های ظاهری معلم ها ، مدیر و کارکنان ،دانش آموزان
استفاده از روپوش های شاد برای دانش آموزان و همچنین  پوشش مرتب و استفاده از رنگهای شاد و روشن برای کارکنان مدرسه
بهداشت:تمیز بودن محیط مدرسه، کلاسها، بهداشت فردی، اجتماعی ، دانش آموزان
الف)معلم شاد و با روحیه:معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم میکند ،چانچه قرار باشد که روح دانش اموزان پرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد.
حال اگر روح معلم افسرده و ناتوان باشد شانس ناچیزی
اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش‌آموزان وجود خواهد داشت.
 
معلمانی که نمی‌توانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانش‌آموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توا
 
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


دریافت
 
ی روز دیگه هم گذشت، و هنوز تنهام
چطور میشه تو پیشم نباشی!
حتی خدا حافظی هم نکردی، بعضیا بهم میگن،
که آیا مجبور بودی بری و و دنیای منو سرد کنی؟
هر روز میشینم و ا
جلسه دوم شورای دانش آموزی آموزشگاه علامه مجلسی در رابطه با برگزاری مراسم 13آبان میباشد.طی این جلسه مقررگردید بمناسبت روز دانش آموز ،مقاله ای در مراسم صبحکاه قرایت گردد.سپس همه دانش آموزان بهمراه کادر آموزشی وپرورشی مدرسه برسرگلزار شهدای روستاحضور یابند.
مدیریت دانش
تعاریف مختلفی برای مدیریت دانش وجود دارد اما تعریف بالا به این دلیل انتخاب شده است که بعضی از مهم‌ترین جنبه‌های هر برنامه‌ی موفق مدیریت دانشی را مشخص می‌کند: صریح – آشکارسازی فرضیات؛ کدگذاری اینکه کدام‌‌یک شناخته‌شده هستند؛ سیستماتیک – واگذار کردن امور به بخت و اقبال باعث کسب منفعت نمی‌شود.لازم به ذکر است که دانش، هم دربرگیرنده‌ی دانش ضمنی( در ذهن افراد) و هم دانش صریح( کدگذاری‌شده و بیان‌شده‌ مثل اطلاعات در پایگاه‌ه
هیچ‌گاه سه نفر باهم نجوا نمى‏کنند مگر اینکه خداوند چهارمین آن‌هاست و هیچ‌گاه پنج نفر باهم نجوا نمى‏کنند مگر اینکه خداوند ششمین آن‌هاست و نه تعدادى کمتر و نه بیشتر از آن مگر اینکه او همراه آن‌هاست هر جا که باشند

 (سوره مجادله، آیه 7)
ادامه مطلب
مدیریت دانش
مدیریت دانش یعنی فرآیند استفاده خلاق، موثر و کارآمد از کلیه دانش و
اطلاعات در دسترس سازمان به نفع مشتری و در نتیجه به سود خود سازمان و یا
به عبارت دیگر فرآیند تبدیل دانش ضمنی به دانش کاربردی.مدیریت دانش رویکرد
نظام مند خلق، دریافت، سازماندهی، دستیابی و استفاده از دانش و آموخته‏‌ها
در سازمان است که در سازمانهای آموزشی به بهبود تصمیم گیری، انعطاف پذیری
بیشتر، کاهش بار کاری، افزایش بهره وری، ایجاد فرصت‏‌‌های جدید کسب و کار
وظیفه دانش‌آموزان، تنها فراگیری معلومات کتاب‌ها و محتوای علمی درس‌ها نیست، بلکه توجه به رشد شخصیت، شکوفا ساختن استعدادهای نهفته، تقویت روحیه خودباوری از وظایف آنان است.
 
دانش‌آموزان ایران اسلامی می‌توانند هم زمان با تحصیل، بذر باور را در زمین بارور دل‌ها بیافشانند و نهال ایمان را در بوستان جان خود بنشانند تا پس از فراغت از تحصیل شاهد شکفتن شکوفه صداقت بر شاخسار وجودشان باشند.
اگرچه دانش‌آموزان قسمت کوچکی از عظمت و اقتدار کشور ایرا
سه گام بیش نمانده که یلدا به تاراج برود ..این همه طنازی از کف هستی برود ..هر که یار ودلبر برگزید خوشش باد وآنکه این کار نتوانست در انکار بماند قلب بی یار به چه امیدی در استقبال یلدا میگذرد ....غم را رها کن ..تنهایی را جا بگذار ...جامه ی بی وفایی و ناامیدی را بدر ...برای خویشتن مهری نو فراهم نما...روزگار در انتظار لیلی ومجنونی تازه هست تا نوای عاشقانه شان را در شام های زمستانی نجوا کند...مجنون من لیلی ات در سراپرده ی انارهای سرخ و آتشیندر کرشمه های قه
کسب رتبه ی سوم قطب 2 اصفهان (پسران) در  رشته ی منادیان عشق (مداحی) توسط دانش آموزان محمد امین عابدی و امیر علی زراعتی را خدمت این دانش آموزان و اولیای گرامیشان تبریک عرض می نمائیم .امیدواریم شاهد موفقیت های روز افزون و بیش از پیش این عزیزان باشیم .مدیریت آموزشگاه آیت اله طالقانی خالدآباد
جلسه شورای دانش آموزی دبیرستان نمونه بحرالعلوم روز شنبه 98/11/12 برگزار و موراد ذیل به تصویب رسید.
1- اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با همکاری کمیته مناسبت های شورا
- تزیین آموزشگاه
-برگزاری جشن دهه فجر در آموزشگاه روز دشنبه98/11/21
- تشویق و ترغیب دانش آموزان جهت شرکت در راه پیمایی 22بهمن 
 
2- مصوب گردید به دانش آموزان فعال در برنامه های صبحگاهی تقدیر نامه با امضای امام جمعه محترم شهر فارسان و مدیریت آموزشگاه اهدا گردد.(از هر کلاس یک نفر)
3- با تو
1) تعیین هدف تعیین اهداف می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا با موفقیت تغییرات موثری در زندگی خود ایجاد کنند. دانش‌آموزان باید اهدافی هوشمندانه برای خود تعیین کنند که شامل برنامه‌هایی می‌شود که ان‌ها را تا رسیدن به هدف نهایی راهنمایی می‌کنند.
 
 
۲) سازمان‌دهی دانش‌آموزان در بسیاری از اوقات احساس کمبود زمان دارند. گاهی اوقات و بدون برنامه‌ریزی مناسب ممکن است همه چیز با مشکل مواجه شود. بهتر...
ادامه مطلب
از موارد مورد نیاز اخلاقی دانش اموزان در مقطع ابتدایی و به منظور نهادینه شدن مضامین اخلاقی در دانش آموزان جلسات آموزش خانواده با این موضوع، در جلسات متعدد و با حضور کارشناسان این امر و مدیریت محترم آموزشگاه در هدایت دانش آموزان در این مسیر فعالیت هایی صورت پذیرفت.
در مورد دانش‌آموزان ترک تحصیل چه اقدامی انجام دهیم؟ 
⚠️   در آئین‌نامه آموزشی  با توجه به پایه دانش‌آموز و زمان ترک تحصیل احکام متفاوتی وجود دارد و لذا عملکرد متفاوتی را می طلبد.
از طرفی در حال حاضر به صورت سیستمی این موارد قابل کنترل نیست، لذا اسامی افراد ترک تحصیل در سامانه سناد به صورت خودکار و پیش‌فرض از لیست‌های ثبت نمره حذف نمی‌گردد.
ادامه مطلب
از دست دادن م، از دست دادنت. داشتن لبخند های پهن ارزان، برای به صورت زدن و نبردن هیچ فکر نجات بخشی، از وضعیت موجود به واحد های آینده نگر مغز. بیا و بیاندیش چاره ای بر سوراخ های توی سینه ات. بیا و بر این خط های موازی دستی بکش، کمی نرم کن آن نگاه خشونت آمیز را. یک لحظه آسوده بگذار آن دندان ها را، از به یکدیگر ساییدن. یک دم نفس فرو بکش از ثانیه وار خود را لعن کردن. در من هنری مرده است ک به ادعای بقایش گرفتی خود را از من؟ در من میلی مرده است ک جایگزین کرد
پرسشنامه ارزیابی مدیریت دانش در سازمان فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 4حجم فایل: 464 کیلوبایت قیمت: 5400 تومان
توضیحات:پرسشنامه استاندارد ارزیابی مدیریت دانش در سازمان مشتمل بر 24 سئوال است که در سال 2003 توسط شرون لاوسون ساخته شده است. این پرسشنامه در قالب اندازه گیری طیف لیکرت به همراه توضیحات مربوطه در خصوص سئوالات مرتبط با 6 بعد مدیریت دانش است.شش بعد قابل سنجش در این پرسشنامه عبارتند از:1- دانش آفرینی2- جذب دانش3- سازماند
حرف خاصی نیست برای زدن صرفا، اینجایم چون ک اینحایم. عادت به نشستن روی این صندلی و شنیدن صدای تق تق این دکمه ها، بی هیچ فکر قبلی و هیچ طرحی. فقط، خود را رها کردن و بیرون ریختن کلمات و آخر سر ک می خوانمشان می بینم ک تنها سمت تو را دارند. جالب است نه؟ فکر نمی کنم، نه دگر بعد این همه سال. نه دگر بعد آنکه گفتی وقتش است تمام شود این بلاگ و من هم. و شدم. وقتی وقت نبودنت شده باشد. وقتی وقتِ سکوتت باشد، تنها چشم شدن و توی تاریکی ها نشستن. همانطور ک تو بودی. تنه
اسامی دانش آموزان شورای دانش آموزی
دبیرستان علامه دهخدا
سال تحصیلی99-98




ردیف
نام ونام خانوادگی
تعداد آرا

1
اسماء جهانبازی
198

2
محدثه قائد امینی
190

3
هانیه کنجی
189

4
حسنا فاضلیان
180

5
بهار حامدی
177

6
سمیه سادات حجازی
171

7
نگارکریمی
160

8
زهرا لله گانی
152

9
حدیث صادقی
148

10
ثنا حیدری
علی البدل

11
نجمه احمدی
علی البدل

12
مهشید نجفی
علی البدل

13
فاطمه کریمیان
علی البدل

14
آناهیتا احمدیان
علی البدل
 
تداوم تعطیلی مدارس موجب شد سیستم آموزشی کشور ، به آموزش از راه دور روی بیاورد. اولین قدم در این راستا پخش دروس از رسانه ملی بوده است ؛ اما برای سرعت بخشیدن به روند آموزشی دانش آموزان و با توجه به استقبالی که از پخش کلاس دانش آموزان در تلویزیون شد ، مسئولین تصمیم به راه اندازی سامانه ای با عنوان ” شاد “ گرفتند تا دانش آموز و معلم با یکدیگر تعامل بهتری برقرار نمایند.
ادامه مطلب
گاهی هم لازمه با خودت تنها باشی تنهای تنهای تنها که وقتی میری سرکلاس بشینی یه گوشه اون ته و هیچ کس کنارت نباشه که توی سلف تنها بشینی و توی ساعتای بیکاری بری بشینی لبه ی همون پنجره که پاتوق همیشگیه و موقع برگشتن تو بارون و زرد و نارنجیای پاییز که تو دانشگاه تهران خوشگل تر از همه جاس با خودم قدم بزنم و آهنگ گوش بدم و مترو خلوت و بی سروصدا باشه و وقتی میرسی خونه هیچ کس منتظرت نباشه و خونه بوی قرن ها تنهایی بده و تنها چیز تازه و خوش رنگ و لعابش گلای
گاهی هم لازمه با خودت تنها باشی تنهای تنهای تنها که وقتی میری سرکلاس بشینی یه گوشه اون ته و هیچ کس کنارت نباشه که توی سلف تنها بشینی و توی ساعتای بیکاری بری بشینی لبه ی همون پنجره که پاتوق همیشگیه و موقع برگشتن تو بارون و زرد و نارنجیای پاییز که تو دانشگاه تهران خوشگل تر از همه جاس با خودم قدم بزنم و آهنگ گوش بدم و مترو خلوت و بی سروصدا باشه و وقتی میرسی خونه هیچ کس منتظرت نباشه و خونه بوی قرن ها تنهایی بده و تنها چیز تازه و خوش رنگ و لعابش گلای
    خب ، پس از طی همه ی این مراحل ، هنوز یک مرحله برای رسیدن به هدف -یعنی نشاط و شادابی در مدارس- باقیست ؛ گفتیم برای رسیدن به هدف باید همه ی عوامل دست به دست هم دهند و متحد شوند تا به نتیجه ی مطلوبی برسند . حال نوبت به دانش آموزان رسید تا وظایف آنها نیز در تبدیل کردن مدرسه ی خود به یک مدرسه ی با نشاط تعیین شود.
    یکی از عواملی که باعث ایجاد محیط شاد در مدرسه می شود ، رقابت سالم بین دانش آموزان در موضوعات محتلف مانند درس ، مسابقات و... است ، اصلا یکی
مدیریت دانش
یکی از شاخه‌های فرعی اقتصاد دانش است؛ مدیریت دانش، کاملا یک روش جدید مدیریت را معرفی می‌کند.این مفهوم بر تبدیل موهبتهای عقلانی کارکنان و سازماندهی نیروهای سودمند درونی اعضا کارکنان – نیروی رقابت و ارزش جدید- عمل می‌کند.مدیریت
دانش بر پیوند اطلاعات با اطلاعات، اطلاعات با فعالیت‌ها و اطلاعات با
فرد- برای تحقق اشتراک دانش( از قبیل دانش ضمنی و دانش صریح) توجه دارد؛ و
با مدیریت اطلاعات کاملا متفاوت است.در این مقاله سعی شده با
ک
با سلام خدمت اولیای محترم ودانش آموزان عزیزم
باتوجه به تعطیلات پیش آمده با احترام خواهشمندم توجه خاصی نسبت به پیگیری تکالیف و دروس دانش آموزان داشته باشید تا دانش آموزان از مباحث آموزشی فاصله نگیرند.
تکالیف مربوط به پنج شنبه مورخ۹۸/۱۰/۵ وجمعه۹۸/۱۰/۶ به شرح زیر است:
جزوه های ریاضی مربوط به فصل دوم(کسر)و فصل سوم(نسبت،تناسب ودرصد)را با دانش  آموزان تکرارو تمرین کنید.همچنین کاربرگ های داده شده مربوط به همین مباحث رامرورکنید.
از دانش آموزان بخ
سلام وعرض ادب! همکاران محترم توجه نمایند:
✍گزینه آزادسازی در سناد حذف شده است.
✍در صورت انتقال دانش آموز به مدرسه ای دیگر مدرسه جدید حتما باید درخواست انتقال را در سناد ثبت کند و مدرسه شما در سناد آن را تایید کند.
✍تاکید می شود دانش آموز انتقال رفته از این به بعد باید جزو دفتر آمار و امتحانات باشد.
✍برای اصلاح آدرس دانش آموران انتقالی از مناطق دیگر توجه لازم را داشته باشید.
✍اگرمشکلی پیش آمده و حتما باید دانش آموز آزادسازی شود با ذکر علت در
به گزارش ایرنا رقیه کرمانیان روز یکشنبه در نشست شورای منطقه ای آموزش وپرورش اردکان افزود: دانش آموزان مهمترین رکن نظام آموزش و پرورش محسوب می شوند که باید به شادابی این سرمایه های ملی توجه وی‍ژه شود .وی اضافه کرد: اگر به توانایی های ابعاد وجودی دانش آموزان نظیر عاطفی ، اخلاقی و معنوی توجه نشود به توانایی و شایستگی ها دست نخواهند یافت .معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری اردکان با بیان اینکه خوشبختانه مربیان و معلمان مدارس این شهرستان به
ﻧﺤﻮﻩ ﺩﺭﺱ ﺩﺍﺩﻥ ﺳﺮ ﻼﺱ
2 + 2 = 4
ﺣﺎﻻ ﻧﺤﻮﻩ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﺍﺩﻥ ﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ!
رامین 13 ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺳﺖ ﺳﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭﺵ مازیار ﺷﺸﻢ سینوس ﺯﺍﻭﻪ دست چپ ﺑﺮﺍﺩﺭﺵ ﺍﺳﺖ

ﺍﻟﻒ ) ﺍﺮ رامین ﻧﺼﻒ ﻮﻟﺶ ﺭﺍ ﺧﺮﺝ ﻨﺪ مازیار ﻨﺪﺷﻼﺕﺩﺍﺭﺩ؟
ﺏ ) پدربزرگ مسعود را رسم کنید!
ج ) چرا؟
عاشق سوال آخر شدم

+دانش آموزم برام ارسالش کرد به نظرتون منظور خاصی داشته 
روز دانش آموز بر دانش آموزان امروز و دیروز مبارک
اگر برای شما هم جالب است بدانید ژاپنی های چه می کنند که اینقدر با هوشند و نظام آموزشی شان چگونه است این نوشته را بخوانید.اول از همه بد نیست بدانید که دانش آموزان ژاپنی در صه سال نخست مدرسه رفتنشان هیچ آزمون و امتخانی ندارند و بیشتر وقتشان صرف آداب معاشرت و رفتار درست میشود.فرهنگ ژاپنی‌ها حکم می‌کند که در سیستم آموزشی ژاپن آداب معاشرت مناسب به دانش آموزان جوان مهم‌تر از صرف انرژی کلاس برای این آزمون‌های استاندارد است. باور نهفته در نظام آم
به شکرانه الهی انتخابات شورای دانش آموزی همزمان درسراسرکشوردرتاریخ 1398/8/1بارقابت کاندیاهای دانش آموزی وباشعار((شورای دانش آموزی طلایه دارگام دوم انقلاب اسلامی))برگزارشدودانش آموزان باانتخاب منتخبین خود رای خویش رابه صندوق آراریختند.
دانش ساختمان‌های گسسته‌م میگه اگه یه مکعب روبیک رو بدی دست یه میمون که بی‌نهایت بار بچرخوندش، بالاخره مکعب روبیک درست میشه.
دانش تکاملم میگه توانایی‌های من از میمون بیشتره.
دانش ژنومیک محاسباتیم هم به جای این که بشینه ببینه باگ کدی که دیشب باید می‌فرستاد چیه، نشسته داره روبیک آینه‌ای حل می‌کنه.
دانش مهندسی کامپیوترم هم میگه اگه نمی‌دونید روبیک آینه‌ای چیه، سرچ کنید.
+ با لحن خودشیفته‌وار نخونید، دارم مسخره‌بازی درمیارم!
مدیریت دانش(
Knowledge Managment –به اختصار KM) به مدیریت فرایندهای خلق، ذخیره و
نگهداری و به اشتراک گذاردن دانش می‌پردازد؛ که به‌طور عمومی باید شامل
شناسایی وضعیت موجود، تشخیص، وضوح نیازها و خواسته‌ها و بهبود فرایندهای
مورد اثر باشد و به تبع آن پروژه‌های مدیریت دانش پروژه‌های بهبود بخشی
هستند.در این گونه پروژه‌های مدیریت دانش سه جنبه اصلی باید مد نظر
باشد: اول مدیریت دانش شرایط عمومی در یک سازمان است( محیط فرهنگی و
فرایندهای KM) دوم تهیه راه
از نظر من محیط مناسب برای مدرسه محیطی است که در آن دانش آموزان علاقه به شرکت در مسابقات و مراسم مختلف داشته باشند،رابطه ی بین دانش آموزان و معلمان دوستانه باشد و دانش آموزان بتوانند به معلمان خود اعتماد کنند،کلاس های فوق برنامه برای کشف استعداد دانش آموزان برگزار شود،به زیبایی ظاهری فضای مدرسه اهمیت داده شود و برای دانش آموزان وقت گذاشته شود.
«هرچه بیشتر به دانش آموزان اهمیت داده شود آنها نیز انگیزه بیشتری برای درس پیدا خواهند کرد»
از نظر من محیط مناسب برای مدرسه محیطی است که در آن دانش آموزان علاقه به شرکت در مسابقات و مراسم مختلف داشته باشند،رابطه ی بین دانش آموزان و معلمان دوستانه باشد و دانش آموزان بتوانند به معلمان خود اعتماد کنند،کلاس های فوق برنامه برای کشف استعداد دانش آموزان برگزار شود،به زیبایی ظاهری فضای مدرسه اهمیت داده شود و برای دانش آموزان وقت گذاشته شود.
«هرچه بیشتر به دانش آموزان اهمیت داده شود آنها نیز انگیزه بیشتری برای درس پیدا خواهند کرد»

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها