نتایج جستجو برای عبارت :

آخرین اخبار رمز پویا

آخرین اخبار ایران و جهان از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان
اتفاق ۲۴ دوازده زمان پیش احمدی اصل به مجموع فارسی باید یک میلیون در شهر برسد سیل مقدار بود ؛ غبار هم برخی آموزشگاهها خوزستان را به تعطیلی کشید خبر آنلاین دور . شهرخبر سریعترین خودرو جستجوگر اخبار ایرانی اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های ایرانی .
ادامه مطلب
خب سلام دوستان عزیزم.
به وبلاگ اخبار داغ خوش اومدین.
در این وبلاگ تماما اخبار و مطالب داغ و برای شما به همراه لینک های مفید منبع گرآوری می کنم
امیدوارم لذت ببرید و اونها رو با دیگران هم به اشتراک بزارید.
ممنون که همراه هستین.
با سلام خدمت شما عزیزان 
این وبلاگ جهت معرفی و نقد بازی ها راه اندازی شده است و اخبار های بازی و نمایشگاه های بازی های روز هم در این وبلاگ نمایش داده می شوند.
جهت خواندن اخبار بازی ها و... از طبقه بندی های موضوعی استفاده کنید.
همچنین اخبار داغ از طریق خوراک خبریRSS Feed به شما اطلاع داده می شود. با تشکر                                        
مدیریت محترم وبلاگ گیم اسکریپت
                دانیال قدوسی
شما میتوانید آخرین اخبار ایران و جهان را در هر لحظه از وبسایت میرنیوز بخوانید.لینک بخش های مختلف وبسایت خبرگزاری میرنیوز :
اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان
اخبار اقتصادی
جدیدترین اخبار اقتصادی ایران و جهان
اخبار اجتماعی
جدیدترین اخبار اجتماعی ایران و جهان
اخبار سیاسی
جدیدترین اخبار سیاسی ایران و جهان
اخبار هنری
جدیدترین اخبار هنری ایران و جهان
اخبار جهان
جدیدترین اخبار جهان
اخبار علمی
جدیدترین اخبار علمی ایران و جهان
اخبا
علت پخش نشدن برنامه نود از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
90 پخش نمی شود؛ فردوسی پور علت پخش نشدن 90 را توضیح داد
به اخبار ایلنا سر روزهای پیش اخبار پخش نشدن نقشه نود بازتاب‌هایی به دنبال داشت و سر پایان عادل فردوسی‌پور اخبار کرد که نود تعطیل نشده و او. نظر ۹۰ به هدف دومین هفته متوالی از تلویزیون ایران پخش از ۲۸ مرداد ۱۳۷۸ نخستین بر است که این نظر سر روند برگزاری رقابت‌های لیگ.
ادامه مطلب
طی دو سال، حداقل ۱۳ بار لاکپشت‌ها فعالیت قطار‌ها را مختل کردند. به همین دلیل، شرکت راه آهن ژاپن به فکر پیشگیری از مرگ غمناک لاکپشت‌ها در راه آهن و تاخیر غیرضرروی قطار‌ها افتاد. آن‌ها پس از اجرای یک سری آزمایش، یک خندق یو «U» شکل ایجاد کردند که لاکپشت‌ها را جمع می‌کرد و مانع از گیرافتادن آن‌ها بین ریل‌های فلزی و له شدن و مرگ آن‌ها می‌شد. آزمایش‌ها و دوربین‌های مراقبتی نشان داد که لاکپشت‌ها هنگام عبور از ریل اغلب در فضای بین آن‌ها می‌

"انسلادوس" پیچیده‌ترین قمر زحل + تصاویر
  اخبار علمی - "انسلادوس" پیچیده‌ترین قمر زحل + تصاویر
دانشمندان با بررسی تصاویر قطب جنوب "انسلادوس" بیش از ۱۰۱ فوران آبفشان در این قمر کشف کردند.
دانشمندان با تجزیه و تحلیل داده‌ها و تصاویر مدارگرد کاسینی ناسا، در "انسلادوس" قمر یخ زده ی سیاره زحل ۱۰۱ فوران آبفشان که از اقیانوس زیر سطحی این قمر سرچشمه می‌گیرد، کشف کردند.
 
 دانشمندان با بررسی تصاویر قطب جنوب "انسلادوس" بیش از ۱۰۱ فوران آبفشان در این
باشگاه رئال مادرید به انگلیسی realmadrid Football club و به اسپانیایی Real Madrid Club de Fútbol – رئال مادرید محبوبترین تیم حال حاضر دنیا است. باشگاه فوتبال رئال مادرید در پایتخت اسپانیا قرار دارد در ا ین صفحه می توانید جدیدترین اخبار رئال مادرید را دنبال کنید. لباس تیم رئال مادرید سفید است.
اگر شما هم از هواداران تیم پرطرفدار پرسپولیس هستید و به دریافت اخبار تیم محبوبتان علاقه‌مندید حتما اپلیکیشن اخبار پرسپولیس می‌تواند به کارتان بیاید. اخبار پرسپولیس یک اپلیکیشن در حوزه خبر می باشد که می‌توانید آن را بر روی پلتفرم مبتنی بر سیستم عامل اندروید راه‌اندازی و هرجا که خواستید از آن استفاده کنید.
ادامه مطلب
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی:
اخبار مربوط به قیمت و سهمیه‌ بنزین صحت ندارد
برخی اخبار از سهمیه‌بندی بنزین از روز آینده حکایت دارد، خبری که توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تکذیب و اعلام شد 12 اردیبهشت‌ماه تاریخ اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین نیست.

به گزارش ندای زرند، در حالی که برخی منابع خبری از آغاز سهمیه بندی بنزین از روز آینده خبر می‌دهند سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تکذیب این موضوع اعل
سلام امیدوارم از آپدیت جدید قالب وبلاگ خوشتون بیاد اول اینکه دوتا کادر ساختبم یکی اخبار وبلاگ و اون یکی دلنوشته های بنده حالا میگید چرا اصلا من دلنوشته مینویسم؟ چون نوشتن دلنوشته هایم منو راحت میکنه و یه نوعی احترام وبلاگ نویس حفظ میشه :)
و کلا اخبار و دلنوشته هارو از میان مطالب خارج کردیم این مطلب نیز در میان اخبار وبلاگ است :)
لطفا نظرتون رو در مورد آپدیت جدید وبلاگ مشترک شوید :)
با سلام . از این رسانه در خدمت شما خواهم بود تا ...
1 - به روز ترین اطلاعات و اخبار دنیای رمز ارزها
2 - نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال
3 - آگهی های خرید و فروش انواع ارز دیجیتال
4 -  و ارائه قیمت لحظه ای رمز ارز ها
و کلی اتفاق های جالب در این زمینه 
.... را به اطلاع شما برسانیم .
 اخیرا به دلایل مختلف مانند آلودگی هوا و یا برودت هوا شاهد اخبار تعطیلی مدارس هستیم . به نقل از سایت هیوا ، اخبار تعطیلی مدارس از طرف رئیس آموزش و پرورش هر استانی و یا فرمانداری اعلام می شود و دانش آموزان باید اخبار تعطیلی مدارس را در نوبت ها و مقاطع مختلف بدانند .
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6418/اخبار-تعطیلی-مدارس.html
 
 
 
می دانیم اخبار بد از هر طرف می رسد
همه منتظرند و بلاتکلیف مانده اند چه کنند
 
ولی
شما خود را نبازید
آن ها که روحیه بهتری داریم و مشکلات کمتر
باید خود را محکم نگه داریم تا بتوانیم ضعیف تر ها را دریابیم
اگر همه رها کنیم و دست بکشیم، همه نابود می شوند
 
وقتی جایی گندی بالا میاد
یکی فرار می کنه
و یکی مردونه می ایسته و به کام آتش میره
 
دانلود آهنگ جدید علی صدر به نام اخبار
Текст песни Akhbaar Ali Sadr
ما همیشه اشک می‌ریزیم برای مرگ همدیگهМы всегда проливали слезы за смерть друг друга
نشستیم لحظه به لحظه ببینیم اخبار چی میگهМы садились момент за моментом, чтобы видеть то, что говорили новости
میگذره جوونیمون اینجا میون خبرای تلخ

ادامه مطلب
دانلود آهنگ جدید پدرام پالیز اخبار بین الملل
با ما باشید با سوپرایز این ساعت دانلود اهنگ هرچه گویم از تو شهر کیش و مات است به نام اخبار بین الملل با صدای پدرام پالیز به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫
شعر : دنیا کندری
Download New Music BY : Pedram Paliz | Akhbare Beynolmelal With Text And 2 Quality 320 And 128 

ادامه مطلب
بهترین بازیکن زمین از نظر نویسنده اخبار امروز استقلال داریوش شجاعیان بود.که موثرترین بازیکن داخل زمین بود.تکل زد،دریبل زد،به دفاع کمک کرد، پاس بلند و کوتاه داد و در آخر پاس گل هم داد،نمره این بازیکن 7.9 از نظر ورزش 11 میباشد:
داریوش شجاعیان یک زمانی که تازه به استقلال آمده بود و من در اخبار جدید استقلال آن را خواندم آینده خوبی برایش متصور بودند که فکر کنم دیر استارت زده و در این فصل شروع دوباره ای را آغاز میکند تا به تیم ملی و جای ثابت آن برسد.
این ۶ روز که نت نبودبرای با خبر شدن از اوضاع اخبار سایت های ایرانی مثل ایستا رو می خوندم . اخر اخبار جا برای ارسال نظر داشت .احمقانه ترین چیز می دونید چی بود؟همه درخواست وصل شدن اینترنت رو داشتن . یکی برای پایان نامش ، یکی برای کسب و کارش ، یکی برای خبر گرفتن از عزیزش...و این وسط ، یکی می گفت که من که اعتراضی ندارم !!! کاری هم با بنزین ندارم ! تورو خدا نت رو وصل کنید من می خوام ادامه بازیم رو انجام بدم ||||::::
اخبار ملک بزرگترین سایت خبری تحلیلی و دایرکتوری ملک و املاک در ایران میباشد. که کاربران در قسمت ثبت آگهی املاک، مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما، اخبار ملک هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را رعایت نمایند.
طی گزارش که در اخبار جدید استقلال ملاحظه شد امده است که کنفدراسیون آسیا یا همانAFC به ایران سهمیه سه+یک داده یعنیسه تیم مستقیم وارد مرحله گروهی میشوند و استقلال تهران بعنوان تیم سوم لیگ برتر ایران مستقیما به آن مسابقات راه پیدا میکند
 حاضرید هفته ای 630 میلیون تومان اجاره برای یک ویلا در این جزیره بپردازید؟
اینجا مالدیو است
(همان کشوری که تیم فوتبالشان را با 17 گل نابود کردیم) اما حاضرید هفته ای
630 میلیون تومان اجاره برای یک ویلای خصوصی در یکی از جزایر این کشور
بپردازید؟
حتی زیردریایی
اختصاصی نیز شما را راغب نمی کند چنین پولی را (126 هزار پوند)برای جزیره
موسوم به Velaa Private Island که تنها یک ماه است افتتاح شده، بپردازید؟اینجا 45 ویلای اختصاصی دارد. یک شب و یک صبحانه از 1000 پوند شر
بهترین بازیکن زمین از نظر نویسنده اخبار امروز استقلال داریوش شجاعیان بود.که موثرترین بازیکن داخل زمین بود.تکل زد،دریبل زد،به دفاع کمک کرد، پاس بلند و کوتاه داد و در آخر پاس گل هم داد،نمره این بازیکن 7.9 از نظر ورزش 11 میباشد:
ادامه مطلب
سه گوش اولین وب‌سایت پوشش دهنده تمام جنبه‌های سرگرمی در ایران است. این سایت در سه حوزه سینما و تلویزیون، بازی و موسیقی فعالیت می‌کند و فقط اخبار، مقالات و محتوای دانلودی در این سه حوزه را پوشش می دهد. بخش سینما و تلویزیون سه گوش شامل اخبار، مقالات، نقد و دانلود موزیک‌های متن فیلم و سریال است. حوزه بازی این سایت شامل اخبار روز ایران و جهان، مقالات، بخش داستان (اسپویل) و دانلود موزیک‌های متن و در نهایت بخش موسیقی سه گوش پوشش دهنده اخبار ر
رئیس‌جمهور مخلوع مصر هنگام جلسه محاکمه‌اش فوت کرد.
به گزارش فارس به نقل از تلویزیون دولتی مصر، «محمد مرسی» رئیس‌جمهور سابق مصر روز دوشنبه هنگام جلسه محاکمه‌اش فوت کرد.

تلویزیون دولتی مصر ضمن اعلام خبر فوت محمد مرسی گفت که رئیس‌جمهور مخلوع هنگام جلسه محاکمه‌اش، سکته کرد.
قرار است محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در روز 10 تیرماه به اتهام قتل میترا استاد محاکمه شود.
به گزارش فارس، اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران، 10 تیر در دادگاه کیفری استان تهران برگزار می‌شود.

قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی رئیس شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران، هنوز درباره علنی یا غیرعلنی بودن جلسه محاکمه اظهارنظر نکرده است.
من مدت هاست اخبار گوش نمیدم. مدت هاست پیگیر سیاست نیستم و ذره ای برایم اهمیت نداشت که این جاهطلبان نادان چطور مردم رو به بازی میگیرند. در طول هفته گذشته فقط اخبار گوش دادیم و سردرد گرفتیم. اخبار گوش دادیم و حالت تهوع گرفتیم. اخبار گوش دادیم و پژمردیم. و در کل این یک هفته شونصدهزار بار استراتژیهای مختلف ادامه زندگیمان رو بررسی کردیم و خسته شدیم از این همه آه حالا چه میشود حالا چیکارمان میکنند 
روز چهارشنبه صبح خبر نهایی را شنیدم وقتی اخبار موش
وقتی صحبت از متفاوت بودن باشد ممکن است بعضی از اهالی ذوق و فن دست به کار عجیبی بزنند که تا به حال در طول تاریخ انجام نشده است مثل این عروس و دامادی که برای برگزاری مراسم ازدواج خود توالت و دستشویی را انتخاب کردند.

ادامه مطلب
بازی تیم امید ما با امید ازبکستان با نتیجه یک برصفر به نفع ازبکستان تمام شد.در این بازی گل جالبی نخوردیم واز یک حفره دفاعی بهمون گل زدند.که خیلی باز وداع ما کند بودند انشالله آقا فرهاد این تیم را آماده میسازد بازی تدارکاتی برای شناخت میباشد. فرهادمجیدی با شناختی که داریم قطعا تیک را سروسامان میدهد و اخبار روز استقلال را با رفتن به المپیک میبندیم
توی اتاق کار داشتم و نمی خواستم بچه ها متوجه بشن
چون اتاق ما جذاب ترین جای خونه واسه بچه هاس همه چی رو به هم میریزن
به علی گفتم من چند دقه تو اتاق کار دارم نیای پشت در سر و صدا کنی کوثرم بیاد سراغم /:
میگه: تو اتاق چیکار داری؟
گفتم: خب کار دارم دیگه
میگه: مامان جان همونطوری که شما اخبار می بینید و میخواید از همه چی سر دربیارید منم دوست دارم از همه چی سر دربیارم توی اون اتاق چی کار دارید؟
تا حالا تو عمرم اینجوری قانع نشده بودم /:
تیم فوتبال زیر 21 سال اسپانیا با شکست آلمان توانست برای پنجمین بار فاتح اروپا شود.
به گزارش تسنیم، تیم فوتبال اسپانیا با برتری 2 بر یک مقابل آلمان در بازی نهایی رقابت‌های زیر 21 سال اروپا فاتح این مسابقات شد.

برای جوانان اسپانیا فابین رویز در دقیقه 7 و اولمو در دقیقه 69 گلزنی کردند و تنها گل آلمان به وسیله امیری در دقیقه 88 زده شد.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های زیر 21 سال اروپا با شرکت 12 تیم در سه گروه چهار تیمی به میزبانی ایتالیا و سن‌مارینو برگز
گاهی اوقات شاهد حوادث و رویداد‌هایی هستیم که به سختی می‌توان باور کرد که اتفاقی باشند و به نظر می‌رسد که کسی طوری آن‌ها را طراحی و برنامه ریزی کرده است که طبق برنامه و شیوه خاصی اتفاق بیافتند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با افرادی آشنا کنیم که به طرز شگفت انگیزی خوش شانسی را تجربه کرده اند و می‌توان به نوعی آن‌ها را خوش‌شانس‌ترین افراد تاریخ نامید!
 
لنا پالسون (Lena Påhlsson) 
لنا پالسون حلقه ازدواجش را در حالی یافت که ۱۶ سال پیش در حا
پاورپوینت آموزش روشهای جمع آوری اخبار
دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش روشهای جمع آوری اخبار، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: به مطالب ارزیابی نشده که صحت و سقم آن مشخص نباشد خبر گفته می‌شود. تعریف نیازمندیهای اطلاعاتی : نیازمندیهای اطلاعاتی حقایق و واقعی
مدافع سابق استقلال به عنوان دستیار سرمربی ایتالیایی انتخاب شد.
به گزارش خبرورزشی، پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال به عنوان دستیار استراماچونی انتخاب شد.

قرار است قربانی در مراسم معارفه سرمربی ایتالیایی استقلال که امروز در هتل اکادمی برگزار می‌شود حضور داشته باشد.

پیش از این نام گزینه‌هایی مثل رحمان رضایی، داریوش یزدانی و علی سامره برای نیمکت استقلال مطرح شده بود، ولی در نهایت قربانی به عنوان عضو ایرانی کادرفنی انتخاب شد.
تا می توانید به رادیو/فایل های صوتی گوش کنید (یکی از لهجه های بریتیش یا آمریکایی را انتخاب کنید). بعد از شنیدن هر جمله سعی کنید آن را تکرار نمایید. اگر هم متوجه جمله نشدید هیچ اشکالی ندارد فقط روزانه حداقل نیم ساعت گوش کنید (حتی روزهای تعطیل). تا گوش تان به زبان انگلیسی عادت کند.
دقت کنید که گوش دادن به اخبار فقط یک روش تکمیلی برای یادگیری زبان انگلیسی است نه روش اصلی! پس باید در کنار گوش دادن به زبان، تا می توانید متن های مختلف را با صدای بلند و
چون بعد از سکانس اخر باید می ایستادم و یک سر تشویق میکردم. نه برای بهرام توکلی و نه برای یک بار دیگر تماشای مفهوم نکبت بار جنگ، بلکه برای تجلی واژه مقاومت. باید می ایستادم و با چشم های اشکی ، دست میزدم برای همه آن هایی که در تنگه ترسیده بودند ولی ایستاده بودند و درست همان لحظه که بعد از سکانس اخر روی پرده مینویسد که " 5رروز بعد قطعنامه امضا شد و اخبار این ایستادگی در میان اخبار پذیرش قطعنامه گم شد." همان لحظه باید سرم را پایین می انداختم و این درس
وصایت امیر المومنین علیه السلام آخرین واجب الهی
ثقة الاسلام کلینی رضوان الله علیه روایت کرده است:
قال عمر بن أذینة: قالوا جمیعا غیر أبی الجارود - وقال أبو جعفر علیه السلام: وكانت الفریضة تنزل بعد الفریضة الأخرى وكانت الولایة آخر الفرائض، فأنزل الله عز وجل " الیوم أكملت لكم دینكم وأتممت علیكم نعمتی " قال أبو جعفر علیه السلام: یقول الله عز وجل: لا انزل علیكم بعد هذه فریضة، قد أكملت لكم الفرائض.
امام باقر علیه السلام فرمودند: واجبات یكى از پس دی
چهره شاخص کشتی سنگین وزن ایران پس از شکست مقابل یدالله محبی در انتخابی تیم ملی از دنیای کشتی خداحافظی کرد.
به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کمیل قاسمی پس از ۳ سال دوری از میادین برابر یدالله محبی با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و پس از این شکست با بوسیدن تشک کشتی رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

کمیل قاسمی مدال های نقره و برنز المپیک و نقره جهان را در کارنامه خود دارد و پرافتخارترین سنگین وزن ایران در المپیک م
سلام  بر همه گیمر هایی که دارن سایت ما رو می خونن
همه ما دوست داریم که اخبار بازی مورد علاقه مون رو علاوه بر اینکه چندسال از انتشار اون گذشته دنبال کنیم، یا شاید هم یک بازی رو تموم کردیم و دنبال سلاح ها و راز های مخفیش هستیم و حتی فهمیدین داستان و کلیت یک بازی ای که می خواهیم بخریم رو بدونیم و ...
این وبلاگ همونیه که می خواین! ما یعنی Kiavash‌و ،ehsan و alireza366 همیشه در تلاشیم بروز ترین اخبار برای شما پست کنیم
همراه AGN بمانید

تصویر جدید شفق قطبی در "زحل" + تصاویر
  اخبار علمی - تصویر جدید شفق قطبی در "زحل" + تصاویر
ناسا در جدیدترین ویدئوی خود موفق به ثبت یکی از فعالترین شفقهای قطبی مشاهده‌شده در سیاره زحل شده است.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ ناسا در جدیدترین ویدئوی خود موفق به ثبت یکی از فعالترین شفقهای قطبی مشاهده‌شده در سیاره زحل شده است.به گفته دانشمندان، تصاویر ثبت شده توسط تلسکوپ‌های هابل و کاسینی به ارائه بهترین منظره از این پدیده پرداخته است. این تصویر
مهر : کتاب «اخبار» نوشته آلن دوباتن با ترجمه مریم تقدیسی توسط نشر ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد. نسخه اصلی این‌کتاب در سال ۲۰۱۴ توسط انتشارات پنگوئن چاپ شده است.
آلن دوباتن نویسنده کتاب‌های فلسفی مشهوری مانند «تسلی‌بخشی‌های فلسفی» که در ایران هم مخاطبانی دارد، معتقد است این‌روزها و در دوران فعلی، اخبار همان‌تسلطی را بر زندگی‌ ما پیدا کرده که زمانی دین داشت. او در کتاب جدید خود «اخبار»، به بررسی نمونه‌های رایج گزارش‌های خبری در زمی
دانلود آهنگ جدید پدرام پالیز اخبار بین الملل
Download New Music Pedram Paliz – Akhbare Beynolmelal
 
 
پدرام پالیز اخبار بین الملل
 
متن آهنگ اخبار بین الملل از پدرام پالیز
 
هر چه گویم از تو شهر کیش و مات استهرچه دیدم ز تو بیش از حد لغات استمنطقی نیست اگر دریا تو را ببیندموج او در ساحل چشمان تو نشینددلبری تو معماست نگاهت خداستحاشیه دارند دو چشمی که چنین دلرباستجادوی چشمت شده اخبار بین المللناز و ادایت شده امروزه ضرب المثل
 
پخش کامل این ترانه از لینک بالا منتشر ش
تیم ملی فوتبال برزیل قبل از شروع کوپا آمه‌ریکا برد روحیه بخشی کسب کرد.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال برزیل موفق شد قبل از شروع کوپا آمه ریکا با ۷ گل هندوراس را در دیداری دوستانه شکست دهد.

برزیل که باید در غیاب نیمار در کوپا حاضر باشد، با گل‌های گابریل ژسوس ۲ بار، روبرتو فیرمینو، ریچارلیسون، فیلیپ کوتینیو، تیاگو سیلوا و نرس توانست هندوراس را در هم بکوبد.

شاگردان تینه با این برد ضمن خط و نشان برای مدعیان قهرمانی در رقابت‌های کوپا نشان داد
سومین سایت برتر ایرانی ورزش3 هست. سایت ورزش3 جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان را همراه ویدیوهای ورزشی به نمایش میگذارد و به لطف محبوبیت ورزش و به خصوص فوتبال در ایران توانسته میزان بالایی از بازدید را از ن خود کند. این سایت منبع اصلی اخبار ورزشی ایران است. ویدیوهای فوتبالی این سایت بیشترین بازدید را دارا هستند.
میدونم وضعیت خوبی نیست
و تمام وقتم تو خونه ام اما اینقدر اخبار کرونا رو دنبال کردم روحیه ام خراب شد
در این حد که همه اش دارم علائم خودم رو با بیماری اسمشو نبر مطابقت میدم و نکنه که 
 
.
.
.
 
تو وب مهربانو هم نوشتم حس میکنم این اخرین وبگردی ها و کامنت هایی هست که فک کنم دارم میذارم
الان تصمیم گرفتم هر چی کانال یا پیج که اخبار کرونا رو منتشر میکنه لفت بدم یا انفالو بدم
ترس از بیماری از عوارض خود بیماری برای بیمار کشنده تره
 
.
.
.
 
به کی بگم ؟؟؟
سال 98
نخست وزیر مستعفی انگلیس اعلام کرد پس از پایان کارش در دولت، به نمایندگی پارلمان این کشور ادامه می دهد.
به گزارش مهر، «ترزا می» نخست وزیر مستعفی انگلیس در جلسه پرسش و پاسخ مجلس عوام گفت قصد ندار از سیاست خداحافظی کند.

بر این اساس می پس از آغاز به کار نخست وزیر جدید انگلیس به نزد هم حزبی هایش در کرسی های پارلمان باز می گردد.

این در حالی است که اعضای حزب محافظه کار با سه طرح ترزا می در مورد چگونگی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا مخالفت کرده و سرانج
برای مطالعه جدیدترین اخبار کنکور 98 و کنکور 99 بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

جزئیات و اخبار جدید کنکور 99، سوالات و تاثیر معدل در آزمون سراسری سال 99

آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 98 و ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور

آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 98 - اخبار جدید حذف کنکور

توصیه های مهم برای کنکوری ها برای موفقیت در کنکور
چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم
چگونه برای کنکور درس بخوانیم
موفقیت در کنکور با کلاسهای تدریس خصوصی
چگونه برای کنکور ریاضی
دوم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و برای 4 سال بعدی تکلیف 290 کرسی مجلس مشخص خواهد شد. با توجه به عملکرد مجلس فعلی و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم پیش بینی می شود مشارکت در انتخابات مجلس 98 پایین باشد و احتمالا اقبال مردم از اصلاح طلبان برمی گردد و اصولگرایان بخت بیشتری برای انتخاب شدن خواهند داشت.
 
راهبرد معاصر تصویری کاملی از انتخابات مجلس یازدهم در اختیار شما قرار می دهد و پیشنهاد می کنم اخبار انتخابات مجلس را از این رسانه دن
سومین سایت برتر ایرانی ورزش3 هست. سایت ورزش3 جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان را همراه ویدیوهای ورزشی به نمایش میگذارد و به لطف محبوبیت ورزش و به خصوص فوتبال در ایران توانسته میزان بالایی از بازدید را از ن خود کند. این سایت منبع اصلی اخبار ورزشی ایران است. ویدیوهای فوتبالی این سایت بیشترین بازدید را دارا هستند.
ادامه مطلب
 غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در چهاردهمین نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: ایام ولادت پیامبر رحمت و مهربانی از ناحیه قوه قضائیه با اخبار خوبی همراه بود، اما با حوادثی که رخ داد شیرینی این اخبار از بین رفت.
ادامه مطلب
«اسکات کیلی» که چهار سفر فضایی انجام داد و سال 2016 از آژانس فضایی آمریکا (ناسا) خارج شد، در گفت‌وگویی با خبرگزاری اسپوتنیک از ابعاد مادی این شغل پرهیجان سخن گفت.
به گفته این فضانورد، همکاران او در رتبه شغلی 15 جای دارند که در آن رتبه‌های سرهنگ ارتش و سروان نیروی دریایی قرار می‌گیرند.
ادامه مطلب
همانطور که گفته شد اخبار عجیب و غریبی از شهر استانبول به گوش می رسد. این عجایب و غرایب استانبول باعث شده تا علاوه بر زیبایی ها و جذابیت های بسیار زیادی که دارد، نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب نماید. زمانی که افراد به این شهر سفر می کنند، می بیند که خیابان ‌های این شهر همه از گل و سبزه مملو می باشند.
ادامه مطلب
۲۷۶۵ - این نمونه‌ای از انعکاس شفاف اخبار توسط شبکه دولتی بی‌بی‌سی است! در عکس سمت راست، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس با پس زمینه پیرمردی با طوطی بر روی دست در باغی سبز نشان داده شده است (القا آرامش و شرایط مساعد) و در مقابل، عکس سمت چپ مربوط به ایران، تصویر ترسناکی از افرادی با ماسک‌های شیمیایی و لباس‌های ایمنی سفید را نمایش می‌دهد (القا ترس و ناامیدی)!
دانلود فایل اصلی
یک روانشناس گفت: منبع امنیت کوکان پدر و مادر هستند و از آنجایی که در زمان مطرح شدن اخبار منفی، سخنان والدین بوی نگرانی و استرس می دهد، تمام امنیت فرزندان مختل می شود.
 
دکتر آسیه حسینی‌ نیکو، دکترای روان شناسی تربیتی، طراح دوره‌های آموزشی سواد رسانهای ویژه کودکان و نوجوانان درخصوص تاثیر اخبار منفی و هیجانات در خانواده بر زندگی کودکان با تاکید بر اینکه اخبار تلخ و منفی بزرگسالان را نیز مورد تهدید قرار می دهد و می تواند بر روی افکار آنها ت
سلام 
به نظرتون چه جوری باید از این اخبار بد فاصله بگیریم؟، هر روز تو جمع های دوستانه و تلویزیون چه ماهواره چه ایران اخبار بد رو میشنویم که این روزها هم شده کرونا، مساله جدی ای هم هست، من به شخصه امسال کنکور دارم، اینقدر براش زحمت کشیدم که مطمئنم ادامه بدم یه رشته خوب قبول میشم، ولی با اینکه من اخبار رو دنبال نمیکنم، ولی خب تو خانواده میگن آدم میشنوه و عصبی میشه، تا امروز تحمل کردم، ولی امروز دیگه واقعا ترسیدم، از بس امکانات کمه رسیدگی م
تیمی از کارشناسان اسلحه‌شناسی صبح امروز در دادگاه کیفری یک استان تهران حضور یافتند و به بررسی‌های تخصصی صحنه شلیک گلوله پرداختند.
به گزارش رکنا، پرونده محمد علی نجفی که با شلیک گلوله میترا استاد را کشته است صبح امورز شاهد اتفاقی عجیب بود چرا که برخلاف روند پرونده های جنایی که در همان مراحل دادسرا و قبل از صدور کیفرخواست کارشناسان اسلحه به بررسی و اظهار نظر می پردازند این بار در مرحله دادگاه آن هم به خواست وکیل پرونده و پذیرش قضات دادگاه ا
ضرورت طراحی پرتال (پورتال) خبری
امروزه استفاده از روزنامه ها و اخبار کاغذی کم رنگ شده است و مردم بیشتر تمایل دارند تا اخبار جدید را از طریق انواع سایت های خبری دنبال کنند. همچنین، استفاده مردم از گوشی های هوشمند و تبلت ها زیاد شده است و آن ها بدین وسیله از اخبار جدید و موردعلاقه شان آگاه می شوند. هم زمان با توسعه تکنولوژی های جدید، شاهد گسترش طیف مختلف اخبار هستیم و حضور خبرگزاری ها و صاحبان خبر در فضای وب به یک ضرورت تبدیل شده است. بنابراین شم
وزارت خارجه ترکیه کاردار سفارت عراق در آنکارا را فراخواند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزارت خارجه ترکیه با احضار کاردار سفارت عراق تاکید کرد که این کشور به عملیات ضد تروریستی در خارج از مرزهای خود ادامه خواهد داد.

پیش از این، وزارت خارجه عراق در واکنش به حمله هوایی ترکیه به استان سلیمانیه از این کشور خواسته بود بمباران خاک عراق را متوقف کند و به حاکمیت این کشور احترام بگذارد.

عملیات نظامی ارتش ترکیه علیه مواضع پ‌ک‌ک دو سالی است که در من
نتیجه بازی من سیتی و تاتنهام از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
خلاصه بازی منچسترسیتی 4
سایت عادی نظر نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار امتحانات فوتبال نتایج موجود جدول ها و ویدئوهای امتحانات لیگ ایران اروپا و دیگر نقاط. تاتنهام سر نظر برگشت مرحله یک چهارم آخرین چمپیونزلیگ با بهره 4 3 صورت ویژه دو منچسترسیتی تاتنهام شامل ویدیو ها اخبار و.
ادامه مطلب
سلام به دوستان  همونطور که گفتم سایت دائمی هستش. دراول فقط اخبار برنامه هروز و آنالیز امتحان ها خواهد بود  اما بعد بخش فیلم . اهنگ. اخبار تراکتوری ها. عجایب علم و تاریخ . وبه روز رو اظافه خواهم کرد که در مورد گوشی. بازی وغیره خواهد بود .  خدافظ
نتیجه بازی منچسترسیتی و تاتنهام از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
نتیجه دیدار منچسترسیتی و تاتنهام تداوم ناکامی گواردیولا در اروپا
سایت عادی نظر نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار امتحانات فوتبال نتایج موجود جدول ها و ویدئوهای امتحانات لیگ ایران اروپا و دیگر نقاط. اخبار بازی ها نقشه بازی ها و ویدیوهای تیم انگلیس لیگ انگلیس لیگ.
ادامه مطلب
جدیدترین عناوین اخبار حج تمتع
 
از جدیدترین عناوین اخبار حج تمتع گردآوری شده توسط سایت ایران حج با خبر شوید.
• رئیس سازمان حج و زیارت از تمامی تلاش ها و خدمات دست اندرکاران
و بخش های مختلف در ایام تشریق قدردانی کرد.
(منبع: سازمان حج و زیارت)
 
• پروازهای بازگشت حج تمتع خراسان جنوبی از ۴ شهریورماه آغاز می‌شود.
(خبرگزاری تسنیم)
 
• سخنگوی وزارت حج و اوقاف عربستان اعلام کرد که ۸ تن از
حجاج افغانستان در مراسم حج امسال فوت کرده و دو کودک نیز متولد
دریافت
حجم: 21.1 مگابایتتوضیحات: Onefootball Live Soccer Scores با نرم افزار Onefootball Live Soccer Scores Ad Free میتوانید تمام اخبار مربوط به مسابقات و نقل و انتقالات فوتبال امریکا و بیش از ٢٠٠ لیگ از فوتبال های بین المللی را در دسترس داشته باشید. برخی از ویژگی های برنامه Onefootball Live Soccer Scores اندروید : - نتایج زنده: پوشش کامل از اخرین اخبار و مسابقات زنده ی فوتبال - اعلان های پوش: اطلاع از امتیازات و اخرین شایعات نقل و انتقالات با اعلان های پوش فوری - اخبار و مسائل مهم فوتبال:
لایبهر یک شرکت تولید کننده کامیون در
آلمان است که به خاطر کامیون های غول پیکرش به شهرت رسیده است. این وسایل
نقلیه عظیم نزدیک به ۲۰۳ تن وزن داشته و می تواننند ۵۹۲ تن بار را حمل
کنند. ارتفاع هر کدام از آن ها بیش از ۷ متر است و معمولا در معادن و در
مناطق خاص استفاده می شوند زیرا کاربرد شهری ندارند. قیمت هر دستگاه از این
کامیون ها بیش از ۳.۵ میلیون دلار است.
 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر
 کفپوش ماسه‌ای کنیسه‌های کارائیب
به گزارش برترین ها، فقط سواحل کارائیب ماسه‌ای نیستند بلکه کنیسه‌های آن نیز ماسه‌ای هستند. کنیسه یا کنیسای به نیایش‌گاه یهودیان و یا محل اجتماعات دینی یهودیان گفته می‌شود. در این منطقه از جهان، چهار کنیسه وجود دارد که کف آن‌ها پوشیده از ماسه است. این عبادتگاه‌های یهودی کفپوش معمولی آجری یا چوبی دارند، اما روی آن‌ها لایه‌ای شن و ماسه به قطر یک یا دو اینچ قرار دارد.
 
 
به نظر می‌رسد سنت پخش کردن ماسه رو
ماساژ با مار پیتون در اندونزی
 
 چند مار پیتون در شهر جاکارتا پایتخت
اندونزی مشتری را ماساژ می‌دهند. آن‌ها معتقدند حرکت مارها روی بدن تاثیر
مثبتی در کاهش ترس و بهبود سوخت و ساز بدن دارد.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.



سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.
سایت های خبری و اطلاع رسانی از پر بازدیدترین سایت های دنیای وب هستند زیرا مردم برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از اوضاع کشور و جهان، استقبال خوبی نشان می دهند. همچنین با گسترش استفاده مردم از اینترنت، طراحی سایت های خبری بیش تر از گذشته اهمیت پیدا می کنند. از مهم ترین ویژگی های سایت های خبری می توان به درج اخبار روزانه در آن ها اشاره کرد. بنابراین کاربران اینترنت هر روز و هر لحظه از سایت های خبری بازدید می کنند تا از آخرین اخبار سیاسی، اجتم
ورج (به انگلیسی: The Verge) یک وبگاه روزنامه‌نگاری فناوری و شبکه رسانه‌ای آمریکایی مدیریت شده توسط وکس مدیا است. این شبکه اخبار، داستان‌های طولانی، کتاب‌های راهنما، بررسی وسایل و پادکستها را منتشر می‌کند.
این وبگاه از چوروس، سکوی اختصاصی وکس مدیا برای انتشار اخبار و مطالب، استفاده می‌کند. سردبیر این وبگاه نیلای پاتل، ویرایشگر اجرایی آن دیتر بون و کارگردان ویرایشی آن هلن هاولاک است. ورج در ۱ نوامبر ۲۰۱۱ به‌راه افتاد. این وبگاه پنج ج
زنگ زدن در مراکز آموزشی برای اعلام ساعات شروع و پایان کلاس ها از دیرباز نماد نظم و انضباط در مدرسه بوده و اعلام به موقع و بدون تأخیر زنگ یکی از دغدغه های مدیران مراکز آموزشی می باشد.با نصب این سیستم به زنگ اخبار موجود در مدرسه دیگر نگران اعلام به موقع زنگ ها نباشید.نحوه استفاده از این دستگاه بسیار ساده است برنامه زمانی زنگ ها را وارد برنامه دستگاه نموده و مدت زمان طول زنگ ها را مشخص می نماییم؛ با وصل کردن خروجی دستگاه به زنگ اخبار موجود در مدر
ماساژ فیلی در تایلند

 در تایلند توریست‌ها و کسانی که از ماساژ با وزن و فشار زیاد روی ماهیچه‌های خود لذت می‌برند، به‌وسیله فیل‌ها ماساژ داده می‌شوند.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.



سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.
پلیس فتا استان گیلان درباره شایع پراکنی در فضای مجازی هشدار داد. 
 
رسانه ها و افرادی که با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن امنیت روانی جامعه شوند، برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.
تنها منبع رسمی برای اعلام اخبار مرتبط با ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد.
موفقیت در بورس اتفاقی نیست. اگر برنامه و استراتژی مناسب داشته باشید احتمال اینکه سود کنید خیلی بالا میرود. در نقطه مقابل افرادی که عجول هستند و بدون دانش و اطلاعات کافی وارد بورس شده اند همیشه ضرر کرده اند!
 
برای ورود موفق به بورس بایستی اصول زیر را رعایت نمایید:
 
1) استفاده از یک مشاور مناسب در سرمایه گذاری 
2) انتخاب سهام مناسب و تحلیل صنایع
3) دنبال کردن اخبار بازار سرمایه
 
1) استفاده از یک مشاور مناسب در سرمایه گذاری: خیلی افراد نا آگاه و ب
محمد مطیع بازیگر سینما و تلویزیون ساعتی قبل در منزل شخصی خود در کشور سوئد و در سن ۷۵ سالگی درگذشت.
 بنا بر این گزارش، زنده یاد مطیع با نقش هایی همچون میرزا آقاخان نوری در مجموعه تلویزیونی «امیر کبیر»، وزیر اعظم در مجموعه تلویزیونی افسانه سلطان و شبان و … ایفای نقش کرده بود.
 
 
ادامه مطلب
دهک / dehak
پایگاه برخط حاضر،میزبان یکی از زیر سرویس های تخصصی  پایگاه تحلیلی خبری شعار سال (shoaresal.ir ) بوده و بشکل فیدخوان، اقدام به انتشار اخبار انعکاس یافته در آن پایگاه تحلیلی و خبری می کند.
در آینده ای نزدیک، زیرسرویس های تخصصی سایر سایت ها و پایگاه های خبری و همچنین خبرگزاری های منتخب، به این مجموعه اضافه خواهد شد. شایان ذکر است که پایگاه  بر خط حاضر،هیچگونه دخالتی در محتوی اخبار بازنشر شده نداشته(بغیر از اخبار اختصاصی موردی و تغییرات جزیی
دبیرکل اتاق بازرگانی متشرک ایران و عراق از ممنوع شدن واردات ماست و دوغ به کشور عراق خبر داد.
سید حمید حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گلایه برخی صادرکنندگان به عراق نسبت به افزایش تعرفه ورود برخی کالاها به این کشور و احتمال کاهش این تعرفه‌ها از سوی دولت عراق اظهار کرد: آنچه به نظر می‌رسد نشان می‌دهد بعید است که دولت عراق به سمت کاهش تعرفه‌های وارداتی پیش رود.

دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: سیاست کشور عراق در حال حاضر
امروز 9 ساعت و 6 درس خوندم. کلا 81 شده از یازدهم:)) 40 درس مونده و دو هفته. بعلاوه تاریخ جغرافی البته:| :)) و دوباره خوندن ادبیات:|
.
پشوتن تحت تاثیر مستر بین علاقه خاصی به عروسک پیدا کرده:)) خیلی خوبه واقعا. 
.
دوشنبه امتحان فلسفه داریم:))
.
دیشب خواب ندیدم:))
.
کل دست راستم درد میکنه:| :))
.
اخبار شبانگاهی امروز به پایان رسید-__- :))
پیوست: نامبرده داغ کرده و داره هذیون های موزون میگه؛)) ولی اگه بنویسم خوب نمیشه:)) همینو بدونید که مرثیه ای از زبون یک کرگدن الاغ خست
سایتی که بنده خودم اخبار علم و فناوری (البته بیشتر فناوری تا علم) رو دنبال می کنم، سایت زومیت (zoomit.ir) هست. البته شاید سایت های بهتری هم وجود داشته باشه اما زومیت هم سایت خوبیه واقعاً؛ مخصوصاً در به روز بودن.

اگه به اخبار علم و فناوری علاقه دارین، پیشنهاد می کنم که به زومیت زیاد سر بزنید.
به گزارش فارس، واشنگتن در بیانیه خود در اجلاس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شده که ایران در حال تخطی از توافق هسته‌ای است.

به نوشته رویترز، آمریکا که خود سال گذشته از توافق هسته‌ای با ایران خارج شده، مدعی است که کار ایران با سانتریفیوژهای پیشرفته، تخطی از توافق هسته‌ای است. واشنگتن ضمن ابراز نگرانی بار دیگر گفته که آماده گفت‌وگو با ایران است.

در بیانیه واشنگتن ادعا شده که تسریع غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران باعث نخواهد
می شین / mishin
پایگاه برخط حاضر،میزبان یکی از زیر سرویس های تخصصی  پایگاه تحلیلی خبری شعار سال (shoaresal.ir ) بوده و بشکل فیدخوان، اقدام به انتشار اخبار انعکاس یافته در آن پایگاه تحلیلی و خبری می کند. در آینده ای نزدیک، زیرسرویس های تخصصی سایر سایت ها و پایگاه های خبری و همچنین خبرگزاری های منتخب، به این مجموعه اضافه خواهد شد.
شایان ذکر است که پایگاه  بر خط حاضر،هیچگونه دخالتی در محتوی اخبار بازنشر شده نداشته (بغیر از اخبار اختصاصی موردی و تغییرات
آخرین اخبار برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 98
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام، بدین طریق گلچینی از اخبار مهم منتشر شده در خصوص جذب و استخدام آموزش و پرورش در سال 98 را خدمت شما اطلاع رسانی میکنیم:– فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریور ماه آغاز خواهد شد.– استخدام 12 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده 28 در آموزش و پرورش– شرایط ثبت نام از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.– امسال شرط بومی بودن برای استخد
به گزارش روابط عمومی رادیو گفت و گو، مدتی است که بیماری کرونا همه را نگران و مشوش کرده است، لذا ضرورت دارد در شرایط فعلی متخصصان حوزه بهداشت روان با استفاده از ظرفیت رسانه‌های معتبر ضمن ارایه نظرات کارشناسی در حفظ آرامش و بهداشت روان جامعه نقش موثر خود را ایفا کنند.اخبار متفاوت در خصوص بیماری کرونا که در بیشتر موارد هم تکذیب می‌شود بر این دلهره ها و ترس ها می افزاید که باید بدانیم حفظ آرامش و خونسردی اولویت اصلی در مبارزه با این بیماری است.
شوان / showan
پایگاه برخط حاضر،میزبان یکی از زیر سرویس های تخصصی  پایگاه تحلیلی خبری شعار سال (shoaresal.ir ) بوده و بشکل فیدخوان، اقدام به انتشار اخبار انعکاس یافته در آن پایگاه تحلیلی و خبری می کند. در آینده ای نزدیک، زیرسرویس های تخصصی سایر سایت ها و پایگاه های خبری و همچنین خبرگزاری های منتخب، به این مجموعه اضافه خواهد شد.
شایان ذکر است که پایگاه  بر خط حاضر،هیچگونه دخالتی در محتوی اخبار بازنشر شده نداشته (بغیر از اخبار اختصاصی موردی و تغییرات جز
آپدیت جدید بازی اکشن و هیجانی و البته ایرانی زولا منتشر شد و در لیست خرید خود برای خرید هر کارت یک کارت دیگر هم جایزه میدهد(یکی بخر دوتا ببر)
زولا یا به انگلیسی (Zula) یک بازی اول شخص اکشن و هیجانی آنلاین است که بدست استودیو بازی سازی سورنا و مد بایت ساخته شده و کاملا ایرانیه و با دانلود کردن اون میتونید با دوستاتون اوقات خوبیو بگذرونید
در آپدیت زمستان زولا
1-همه از 29 دی تا 11 بهمن تمام اسپری ها 60 درصد تخفیف خورد
2-از 20 دی تا 1 بهمن تمامی مواد منفجره
در این مقاله اتفاقات و اخبار مهم ارزهای دیجیتال برتر بررسی شده است. همچنین از پیش بینی روند بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین تا محبوبیت EOS، ترون و اتریوم، و به موضوعات مختلفی در مورد ارزهای دیجیتال برتر پرداخته شده است.
ادامه مطلب
تیزر تازه فیس آیدی آیفون در یوتیوب اپل منتشر شده است.

در ویدیو ویژگی های فیس آیدی را به تصویر کشیده شده اند که خالی از لطف نیست.

تاچ آیدی در آیفون ایکس حذف شد، اپل از بازکردن قفل گوشی فیس آیدی Face ID را استفاده کرد.

حال که اپل تولید دستگاه های بدون حسگر اثر انگشت را دنبال میکند، تیزر نو از سیستم احراز هویت فیس آی دی انتشار شده است

ویژگی جالب سیستم جدید ویدیو صاحب در هنگام خواب با نگاه
به گوشی میتواند نمایشگر را دیده و اطلاع رسانی های موبایل را
چاپ ۹۰ هزار قطعه کارت شناسایی حج تمتع سال ۹۸
 
 
مدیر عامل جدید چاپخانه بانک ملی از تولید
 
۹۰ هزارقطعه کارت شناسایی حج تمتع سال ۹۸ خبر داد.
 
ایران حج: حمید شهرابی فراهانی مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران
در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا از تولید
حدود ۹۰ هزار قطعه کارت شناسایی حج تمتع سال ۱۳۹۸ خبر داد.
 
(اخبار فرهنگی، تازه ترین اخبار حج، آخرین اخبار حج ۹۸، خرید و فروش فیش حج)
 
شهرابی در این باره گفت: شرکت چاپ و نشر بان
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارمندان یک شبکه تلویزیونی در برزیلدر جریان پخش زنده اخبار تو ظهر صحنه مبتلا آب بازی بودند. هنگامی که صندوق برزیلی مبتلا اجرای اخبار ورزشی بود درون تعاقب عریضی موافقت عجیبی رخساره داد و بینندگان را شوکه کرد. دو نفر از کارکنان عاری اینکه بیدار پخش زنده شوند در دنبال صحنه مشغول  آب ورزش بودند و تصاویر آن ها درون حال پخش بود. جالب اینجاست که هیچکس از عوامل پشت صحنه وارد آستان این دو
 
اخبار فرهنگی گزارش : شاهد خبر به گزارش پایگاه خبری مجمع جهانی خادمین شهدا، کتاب به چاپ می رسد. مدیر این مجمع با تشریح این خبر افزود: کتاب بهترین عموی دنیا ، که برای رده سنی کودکان و نوجوانان به نگارش در امده است ، بخشی از رشادت های حضرت ابوالفضل علیه السلام و نهایتا شهادت ایشان را روایت می کند. همدانی اظهار داشت : این کتاب به همت همکاران گرامی سرکار خانم قاسمی کیا و برادر رجبی ، در ١٠ صفحه ، به صورت متن داستانی و تصویری به رشته تحریر در امده اس
غلبه بر کروناهراسی دشوارتر از مقابله با کرونا
این روز‌ها که شیوع ویروس «کرونا» در بخش بزرگی از دنیا و از جمله کشور ما اذهان عمومی را متوجه خود کرده است، بار دیگر معضل دیرینه آشفتگی رسانه‌ای و خبری مقابله با بحران ناشی از این بیماری را با دشواری‌های جدی مواجه ساخته است. انتشار اخبار دروغ و بزرگنمایی از تلفات و پیامد‌های آن، القای یأس و مقابله با امیدآفرینی، تلاش برای بی اعتبارسازی اخبار و اطلاعات رسمی، دروغ‌پراکنی و تشویش اذهان عمومی بخ
در اخبار امروز استقلال میخوانیم که شیخ دیاباته کیست و عملکردش چیست؟
یک سری گری لینکر های وطنی هستند که معتقدند دیاباته بازیکن نیست!بگذریم از اینکه بازیکنی سالها تو بهترین لیگ های جهان بازی کرده مثل لوشامپیونه و سری آ هیچوقت نمیتونه بازیکن بدی باشه با آن تعداد گل، بازیکنی که چهل بازی ملی هم داره! بازیکنی که با ۳ میلیون دلار با ارزش ترین بازیکن لیگ ایران تو ترانسفرمارکته!اما دیاباته بازیکن تو باکسه و یک فینیشر و برایش باید موقعیت خلق کنند نه
آپدیت برنامه MHB ساخته شد

یه اپلیکیشن فوتبالی ساختم برای وبلاگم اخبار و مطالب وبلاگ و اخبار ورزشی و گزارشگری های من که به زودی قرار میدم میتونین ببینین
این برنامه شامل اخبار ورزشی به خصوص فوتبال و گزارش های زنده محمد حسن بزرگی و  وبلاگ او و ... می باشد
اخبار ورزشی از منابع موثق می باشد و جدید است

راهنمای نصب=
          برای نصب باید نرم افزار را دانلود کرده و فایل APK را نصب کنید . ممکن است در هنگام نصب تذکری به شما دهد شما آن را نادیده گرفته و نص
سیامک عباسی این روزها در حال ضبط و تنظیم آلبوم جدید خود به نام «ترانه‌ ساز» است. این آلبوم ۱۳ قطعه دارد.
آهنگ‌های این آلبوم توسط هنرجویان شرکت‌کننده در کلاس‌های ترانه‌سازی (Songwriting) سیامک عباسی ساخته شده‌اند. 
این پست با انتشار اخبار و جزئیات بیشتر از آلبوم بروزرسانی می شود:
۱۹ دی: درخت نام یکی از قطعات این آلبوم است. نوید سپهر (تنظیم‌کننده)، آرمین مرشد (گیتار آکوستیک)، رضا اسدپور (صدابردار) و پدرام فریوسفی (ویولن) از عوامل آن هستند. این قط
مجله «هفتــــــه» به عنوان هفته‌نامه در تاریخ 1 ژوئن 2008 متولد شد. در ابتدا هر شنبه، سپس هر جمعه و از آن پس هر پنج‌شنبه به زبان فارسی در مونترال و کانادا منتشر شده و می‌شود.
    «هفتــــــه» در قالب یک تلاش غیرانتفاعی عمل می‌کند. سهم بزرگی از کارها به طور داوطلبانه، بدون پرداخت، و یا با پرداخت مبالغ جزیی انجام می‌شود.
    «هفتــــــه» خود را متعلق به گروهی می‌داند که ریشه در خاک و فرهنگ ایران دارد و شاخ و برگ در کانادا، کشور دوم خود، گسترده
پایگاه خبری تحلیلی “شریعت نیوز  ” محیطی کاملاً آزاد و مردمی است که هدف اصلی آن بیان دیدگاه ها، انتقادات و درد دل های مردم اهل سنت ایران و جهان به گوش همه برسدهمچنین شما می توانید در پایگاه خبری تحلیلی “شریعت نیوز ” آخرین اخبار مرتبط به اهل سنت ایران  و اخبار مهم ایران و جهان را نیز مشاهده نمایید.
منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات تمامی شما دوستان و کاربران عزیز هستیم.
لازم به ذکر است که پایگاه خبری تحلیلی “شریعت نیوز ” یک محیط کاملاً مس
همانگونه که در تصویر می بینید داوطلبانی که در دوره روزانه امسال اعم از با کنکور و بدون کنکور شرکت کنند سال آینده از ثبت نام در این دوره محروم می شوند. خب چرا این خبر را دوباره منتشر کردم؟ زیرا این موضوع برخلاف اطلاعیه‌ها و اخبار قبلی است و ممکن است دانش ‌آموزی به اشتباه و به دلیل شرایط خاص امسال به دلیل عدم آگاهی دست به انتخاب رشته ای در کنکور بدون آزمون بزند و از دوره روزانه سال بعد هم محروم گردد. به منظور همرسانی این خبر مهم لطفا لینک خبر ر
سلام خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی وبلاگ تچ نیوز. امروز  23 فروردین 99 لینک بهترین و مهمترین خبرهای حوزه فناوری رو میزارم تا از قافله سریع خبرهای این حوزه جا نمونید. این خبرها ترجمه شده از سایت های بزرگ دنیا هستن که توسط سایت های معتبر فارسی زبان ترجمه و منتشر میشن. از این اخبار میتونین برای بالا بردن اطلاعات عمومی خودتون هم استفاده کنین چرا که اگه دقت داشته باشین کلی نکات آموزنده و فنی میتونین داخل محتوای این خبرها پیدا کنین که میتونه کمک شا
هدف سایت تک تایمز ایرانی چیست؟ امروزه با رشد جهش وار علم در ایران و جهان، اخبار دنیای فناوری همه روزه در ابعاد وسیعی توسط خبرگزاری های داخلی و خارجی منتشر میشود و چنانچه علاقه مندان به دنیای فناوری و علم بخواهند در جریان تمام این اخبار قرار بگیرند میبایست همه روزه به تمامی وبسایت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات سر بزنند تا موضوعات مورد علاقه خود را پیگیری کنند. 
ادامه مطلب
سلام دوستان گرامی سال نو مبارک ❇️بعد از تاخیری کوتاه برگشتم   و اگر می خواهید اخبار GDC 2019 را به همراه نمونه کارها،مقالات،دموها و دیگر مطالب پر مهیج در رابطه با موتور های بازی سازی را دنبال کنید به کانال های زیر می توانید مراجعه کنیدآپارات من https://www.aparat.com/video/video/listuser/username/ahmad.karami/wrapper/trueلطفا دوستان و آشنایان تون را به دو کانال بالا    معرفی کنید با من همراه باشید⚡️ با نهایت احترام و ادباحمد کرمی بوکانی
 
تشکیل همایش‌های غیر متعارف
من در بسیاری همایش‌ها، نمایشگاه‌های کالاها و … به عنوان شرکت‌کننده یا نمایش دهنده حضور داشته‌ام. شرکت‌هایی دیده‌ام که زیان‌آور بوده‌اند، اغلب تعجب می‌کردم که اصولا چرا آنها در نمایشگاه شرکت‌ می‌کنند.
مانند دیگر انواع تبلیغات، بر این باورم که شما باید در این بازار خود را به شکلی برجسته نمایش دهید تا توجه دیگران را به خود جلب کنید. در این رابطه مهم است که از دیگر رقبا برجسته‌تر باشید.
متاسفانه، بیشتر نما
هدف سایت تک تایمز ایرانی چیست؟ امروزه با رشد جهش وار علم در ایران و جهان، اخبار دنیای فناوری همه روزه در ابعاد وسیعی توسط خبرگزاری های داخلی و خارجی منتشر میشود و چنانچه علاقه مندان به دنیای فناوری و علم بخواهند در جریان تمام این اخبار قرار بگیرند میبایست همه روزه به تمامی وبسایت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات سر بزنند تا موضوعات مورد علاقه خود را پیگیری کنند.
ادامه مطلب
سیامک عباسی این روزها در حال ضبط و تنظیم آلبوم جدید خود به نام «ترانه‌ ساز» است. این آلبوم ۱۳ قطعه دارد.
آهنگ‌های این آلبوم توسط هنرجویان شرکت‌کننده در کلاس‌های ترانه‌سازی (Songwriting) سیامک عباسی ساخته شده‌اند. 
این پست با انتشار اخبار و جزئیات بیشتر از آلبوم بروزرسانی می شود:
۱۹ دی: درخت نام یکی از قطعات آلبوم است. نوید سپهر (تنظیم‌کننده)، آرمین مرشد (گیتار آکوستیک)، رضا اسدپور (صدابردار) و پدرام فریوسفی (ویولن) از عوامل آن هستند. این قطعه خ
اخبار جدید استقلال تا این لحظه خبر از برد استقلال با نتیجه یک برصفر میدهد که مهدی قایدی زننده گل استقلال به نفت مسجد سلیمان میباشد.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. بر همین اساس استراماچونی؛ سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و دیاباته را در ترکیب قرار دا
زمانی که لیست عبارت های جستجو شده در گوگل را به صورت سالیانه مشاهده می کنیم ، تازه پی می بریم که در آن سال چه اتفاقاتی رخ داده است. تمام اتفاقات خوب ، بد ، اخبار فرهنگی همگی می تواند بر اساس عبارت های جستجو شده در گوگل مشخص شوند. ما در این مقاله به بررسی عبارت های سرچ شده توسط آمریکایی ها در سال 2018 خواهیم پرداخت و می توانیم این موضوع را اشاره کنیم که بعضی از این عبارت در کل جهان به اصطلاح ترند بوده اند. بدون حرف اضافه ی دیگری بریم سراغ بهترین عبا
 
باتوجه به آمارهای منتشر شده از تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی، بیش از 3 میلیارد نفر در ماه از پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. بی شک این عدد قابل توجه برای هر بیزینسی می‌تواند سود آور باشد. اما به شرطی که محتواهای تولید شده برای هرکدام از آن‌ها متناسب با پلتفرم مورد نظر و سازگار با سلایق کاربران آن شبکه اجتماعی باشد. به عنوان مثال کاربران توییتر بیشتر به دنبال متن‌ها و اخبار جذاب و داغ روز هستند، کاربران اینستاگرام
صدای اخبار شبکه یک که داره برای بابا پخش می‌شه تا توی اتاق می‌آد. من توی اتاق‌ام و در بسته است؛ من بیشتر وقتم رو توی اتاقم و در بسته است. صدای اخبار تمرکزم رو کم می‌کنه؛ ولی هدفون نمی‌ذارم که یه صدای دیگه به صداها اضافه نشه و سعی می‌کنم صدای اخبار رو ببرم به حاشیه؛ اخباری که داره از دیدار دانشجوها و نخبه‌ها با رهبری می‌گه. مشغول کتاب خوندنم و مطلبی که می‌خواستم رو به‌زور از گوشه و کنار مصاحبۀ پل استر می‌کشم بیرون و دفترچه‌ی سرخ رو می‌
در این مقاله اتفاقات و اخبار مهم ارزهای دیجیتال برتر بررسی شده است. همچنین از پیش بینی روند بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین تا محبوبیت EOS، ترون و اتریوم، و به موضوعات مختلفی در مورد ارزهای دیجیتال برتر پرداخته شده است.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها