نتایج جستجو برای عبارت :

هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن ویژه طلاب و ون اهل سنت در لارستان برگزار شد

به همت معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس، هفتمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب، مدرسین و روحانیون اهل سنت فارس در لار برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، در این مسابقات و در بخش برادران، شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق و رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، در حضور داوران برجسته همچون استاد امیر فتح‌پور، استاد سیدرضا نجیبی، استاد سیدجواد هاشم زاده و استاد شی
هفتمین دوره مسابقات طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان به کار خود پایان داد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 200 نفر از روحانیان و طلاب اهل سنت از 24 دی در اردوگاه ثامن الائمه در مشهد آغاز شد.
حجت الاسلام والمسلمین مهربان افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترجمه و مفاهیم در دو بخش برادران و خواهران با هم به رقابت پرداختند و در ن
لارستان در مسابقات هندبال نونهالان منطقه ۸ کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
 
 مسابقات هندبال نونهالان منطقه هشت کشور با شرکت ۶ تیم هیئت هندبال آباده، مدرسه هندبال میناب، هیئت هندبال کنگان، پارس بوشهر، شهید شاملی کازرون و شهرزاد لارستان به میزبانی هیئت هندبال لارستان، باشگاه شهرزاد و اداره وززش و جوانان لارستان از روز پنچ شنبه ۱۱ مهرماه لغایت شنبه ۱۳ مهرماه در سالن رزمیوش مجموعه تختی شهر لار برگزار شد.
 
در پایان این رقابتها تیمهای شه
چهل‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، قرائت و تفسیر قرآن عربستان، ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه جاری، در مکه مکرمه برگزار خواهد شد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از ایکنا این مسابقات به همت دبیرخانه رقابت‌های قرآنی وزارت ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان برگزار می‌شود.«عبداللطیف آل‌الشیخ»، وزیر ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان در این باره گفت: در چهل‌ویکمین دوره این رقابت‌ها، ۱۴۶ شرکت‌کننده از ۱۰۳ کشور جهان حضور دارند که در رشته‌های
هفتمین دوره مسابقات ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت با حضور در کردستان با حضور بیش از 200 نفر آغاز شد.
به گزارش شریعت نیوز  بع نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، هفتمین دوره مسابقات قرآنی با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ معارف قرآنی همراه با ترویج و صیانت از مشترکات و هویت دینی صبح امروز در استان آغاز شد.
این دوره از مسابقات با حضور بیش از 200 نفر خواهر و برادر و در رشته حفظ «حفظ 3 جز، 5 جزء، 20 جزء و 30 جزء قرآن»، رشته قرائت «قرائت ترتیل و قرائت تحقیق» و رشته ترج
شریعت نیوز  گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس از فعالیت بیش از ۱۰ مدرسه علوم دینی اهل سنت در این استان خبر داد و گفت: این مدارس همگی در مناطق جنوب استان مستقر هستند.
رسول طهمورث‌پور، معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس در گفت‌وگو باایکنا از فارس، از فعالیت بیش از ۱۰۰ مدرسه علوم دینی اهل سنت در این استان خبر داد و گفت: برخی از این مدارس در دو بخش بانوان و آقایان فعالیت می‌ک
نخستین نشست از سلسه جلسات  جایگاه لغت شناسی در پژوهشهای قرآنی در مدرسه علمیه حضرت ابالفضل علیه السلام در تاریخ 25/7/98 برگزار شد.
استاد عبدالله پور از اساتید گروه قرآن پژوهی دفتر تبلیغات اسلامی از اهمیت لغت شناسی قرآن در فهم سخن به میان آورد و گفت 
راغب اصفهانی در کتاب مفردات خود می گوید لغت شناسی خشت و شنگ بنای فهم قرآن است.
  در ادامه ایشان مراحلی برای کار با قرآن و لغت شناسی ارائه کردند که مورد استقبال طلاب و اساتید مدرسه قرار گرفت.
برای ایشا
آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری بانوان دارالقرآن امام علی‌بن ابیطالب(ع) امروز، دهم بهمن‌ماه با حضور استاد علی رجبی (حافظ بین المللی قرآن کریم)، دکتر پور معین، علما و عموم شرکت‌کنندگان و خانواده‌های آنان , در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد.
 
وبسایت رسمی موسسه
ادامه مطلب
اطلاعیه هشتمین دوره مسابقات جهانی گوجوکای کاراته (IKGA ) در سایت جهانی گوجوکای
مسابقات جهانی هر چهار سال یکبار در یکی از کشورهای عضو گوجوکای برگزار میشود. دوره قبل در کشور کانادا و این دوره که در آگوست 2021 میلادی (تابستان سال 1400) میباشد در کشور زاپن قرار است پیگیری شود.
دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمیدرو) به میزبانی مجتمع پتاس خوروبیابانک برگزار شد.در پایان این دوره از مسابقات که با حضور 15 تیم از معادن و مجتمع های زیر مجموعه ایمیدرو و در 4 آیتم : ( اطفاء حریق - آمادگی جسمانی - حمل مصدوم - نقطه زنی ) برگزار شد ، تیم مجتمع پتاس خوروبیابانک با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه اول گردید و تیم های سنگ آهن جلال آباد زرند و مجتمع معادن سنگ آهن سیرجان نیز به ترتیب موفق به کس
مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان پس از معرفی برترین ها در رشته های قرائت و حفظ برادران در اصفهان آغاز شد.
چهل‌ و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان با رقابت شرکت کنندگان در رشته های ترتیل و حفظ ۱۰ جز در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد که پس از برگزاری برترین های دو رشته قرائت ترتیل و حفظ ۱۰ جزء مشخص شدند.
گفتنی است فردا دوشنبه ۱۵ مهر ماه  متسابقین در  رشته حفظ ۲۰ جزء با هم به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان نیز  مش
برگزاری آزمون و مصاحبه از طلاب جدید الورود حوزه علمیه مولود کعبه شهرستان جاسک دیروز دوشنبه 3 تبرماه ماه سال 98 برگزار شد.
در این دوره پیش از 30 نفر شرکت کردند، اکثر داوطلبان شرکت کننده از روستای های شهرستان بشاگرد هستند قرار است طلاب پذیرش شده بعد از شرکت در دوره تثبیتی  از 2 شهریور با آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه مولود کعبه مشغول به تحصیل شوند.
در رابطه با مسابقات فرهنگی هنری در شورای دانش آموزی تصمیم براین گرفته شد که علاوه برتوجیه دانش آموزان در برنامه های آغازین فرم علاقه مندی دانش آموزان دوره ابتدایی را نیز در اختیار دانش آموزان قرار دهیم جهت تکمیل و اعلام آمادگی در مسابقات فرمها توسط کمیته فرهنگی هنری صبا حسینی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و طبق فرمها در مسابقات مختلف از دانش آموزان ثبت نا م کردیم و پس از استعداد یابی هر کدام از مسئولین کمیته ها مسئول قسمتی از مسابقات شدن
بشتابید       بشتابید
موسسه قرآنی شیفتگان وحی به صورت غیرحضوری ومجازی برگزار می نماید:  دوره آموزشی حفظ قرآن همراه با تفسیرمختصر             ویژه ماه مبارک رمضان
دوره «الف»   ⬅️    حفظ سوره های ملک و  یس و  الرحمن
دوره «ب»    ⬅️  حفظ سوره های نور و واقعه   
      به صورت رایگان به شرط قبولی در آزمون  ودیعه ۱۵۰۰۰ تومان
 همراه با اساتید مجرب واعطای گواهینامه معتبر
جهت ثبت نام دراسرع زمان با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید  ۰۹۱۰۹۶۴۸۳۲۱     
مسئول روابط عمومی اداره بازی و جوانان جنوب غرب تهران با اعلام این وقوف گفت: «این مسابقات در بخش بانوان داخل رده اهل سنت بزرگسالان و ووشوکاران جنوب باختر به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای گلشهر شهرستان چهاردانگه برگزار شد که «فرناز اسلام جمال» و «مائده موسویان» بوسیله نظم در کمیت های ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم مقام اول را کسب کردند و «فاطمه اکبری پور» داخل پیمانه ۶۰ کیلوگرم مقام دوم را از آن خود کرد.» «بلیغ محمودی» با بیان اینکه این افتخارآفرینان آبان ما
محفل قرآن و مراسم جشن در شب میلاد مادر خوبیها ، حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیهاقرآن مجلسی توسط قاری نوجوان آقای عادلی رتبه ی اول مسابقات قرآن اسرا شبکه قرآنسخنرانی حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمود رحیمیاهدای جوائز برگزیدگان مسابقات فرهنگی،قرآنی و ورزشی⏰دوشنبه 6 اسفند97 همراه با نمازجماعت مغرب و عشاایستگاه کشاورزی - مسجد امام زمان
محفل قرآن و مراسم جشن در شب میلاد مادر خوبیها ، حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیهاقرآن مجلسی توسط قاری نوجوان آقای عادلی رتبه ی اول مسابقات قرآن اسرا شبکه قرآنسخنرانی حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمود رحیمیاهدای جوائز برگزیدگان مسابقات فرهنگی،قرآنی و ورزشی⏰دوشنبه 6 اسفند97 همراه با نمازجماعت مغرب و عشاایستگاه کشاورزی - مسجد امام زمان
درآبان ماه ۹۸ مسابقات مختلفی در زنگ های استراحت بین دانش آموزان  مدرسه برگزار گردید .یکی از این مسابقات فوتبال بود .  در این مسابقات که به صورت کلاسی برگزار گردید دانش آموزان با علاقه زیاد به تشویق همکلاسیهای خود پرداختند و شور و نشاط خاصی بین آنها به وجود آمد .

 
 سایت http://www.bookdin.ir/ از جمله سایت های خوب برای طلاب است که همه نیاز های طلاب را فراهم کرده است
به گزارش طلبه نیوز مدیر این سایت با هدف کتاب رساندن به طلاب سراسر کشور اذعان کرد :
بیشتر کتاب هایی که برای طلاب تولید میشود در قم و نهایتا به تهران می رسد ولی طلاب سراسر کشور به این کتاب ها نیاز دارند لکن برآن شدیم تا کتاب های حوزوی و معارفی را برای همه در دسترس قرار بدهیم .
از طرفی آموزش هایی هم از بهترین اساتید تهران فراهم گردیده و در اختیار طلاب گران
شخصیت و رفتار انسان‌ها بر اساس جهان بینی آنها شکل می‌گیرد.در حقیقت جهان بینی، زیربنای فکری و عملی هر انسانی است.به همین جهت است که هر مکتبی، ابتدا جهان بینی خود را ارائه می‌دهد تا بر اساس آن، ایدئولوژی را بسازد.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ماه رمضان سال۱۳۵۳ش به بیان و توضیح بخش‌های مهمی از جهان بینی اسلامی می‌پردازند که آن مباحث تا کنون مرجع فهم بسیاری از مفاهیم دینی برای بسیاری از انسان‌های جویای حقیقت گشته است.
آن مباحث در کتابی با عنوا
بسم اللله الرحمن الرحیم 
از آنجا که یکی از علوم مهم و تاثیرگذار در فهم متون دینی و کشف معارف اسلام ناب، علم لغت شناسی است ،
واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت ابالفضل علیه السلام  در نظر  دارد سلسله کارگاههای لغت شناسی را با هدف احیاء علم لغت در حوزه و رونق بخشی به پژوهشهای لغوی در قرآن در قالبی جذاب و با رویکرد پژوهشی با عنوان کارگاه مکالمه عربی تقدیم حضور طلاب عزیز مدرسه نماید.
بدون شک یکی از دانشهای لازم برای اجتهاد و تحقیق و پژوهش در علوم اسل
در جمع اساتید، قاریان و حافظان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم،فرمودند : قرآن گفته «اشداء علی الکفار»؛ بعضی از ما مسلمانان این را فراموش میکنیم، مثل کسانیکه در کشورهای اسلامی با آمریکا و صهیونیستها ساختند و خون فلسطینیها را لگد کردند و شدند نوکر کفار/ دسته دیگر «رحماء بینهم» را فراموش کردند. سوریه و یمن را ببینید؛ الان یمن 4سال است که بمباران میشود. آن بمباران کننده، بظاهر مسلمان است.
شرایط استخدام طلاب در عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی
شرایط استخدام طلاب در عقیدتی سیاسی ارتش
شرایط استخدام طلاب در عقیدتی سیاسی سپاه
شرایط استخدام طلاب برای تدریس در دانشگاه
شرایط استخدام طلاب برای تدریس در حوزه 
شرایط استخدام طلاب در آموزش و پروش
شرایط استخدام طلاب برای قضاوت
شرایط استخدام طلاب برای وکالت
و دیگر مراکز با مراجعه به لینک زیر
بسم الله...
دوره تربیت مربی تدریس هنری قرآن کریم
 
 
گروه فرهنگی تبلیغی نحل در نظر دارد به منظورر آموزش قرآن به زبان هنر، دوره ی مقدماتی کوتاه مدت با شرایط ذیل برگزار نماید؛ لذا از علاقه مندان جهت ثبت نام دعوت به عمل می آید.
شرایط ثبت نام :
1- تکمیل فرم ثبت نام
2- تعهد به حضور منظم در کلاس ها.
3- پرداخت هزینه ثبت نام.
 
سایر توضیحات مربوط به دوره :
ثبت نام خواهران بلا مانع می باشد.
محل کلاس متعاقبا اعلام خواهد شد.
تخفیفاتی بین 10 تا 70 درصد برای داوطلبین
مسابقات قرآن ویژه دانش آموزان جهت آمادگی در مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان در بخش حفظ عمومی و ویژه قرآن کریم، قرائت و ترتیل قرآن کریم ، اذان و مداحی در سالن اجتماعات دبیرستان برگزار شد و دانش آموزان منتخب مدرسه به مرحله شهرستان راه یافتند.
شهرستانی محروم که نه کلاسی برای او داشت و نه استادی که به‌ صورت خصوصی پیش او حفظ قرآن را کار کند. اما همت مادرش که از کودکی همراه و مشوق اصلی او بود، باعث شد در یکی از معتبرترین مسابقات بین‌المللی قرآن همه را پشت سر بگذارد و بر سکوی اول بایستد.



نفر اول مسابقات امسال بین‌المللی قرآن کریم در بخش بانوان، یک دختر روشندل ایرانی بود که می‌گوید فقط تلاش‌های مادرش بود که او را در یک شهرستان محروم بدون استاد و کلاس، حافظ کل قرآن کرده است.
ادامه مطل
آزمون‌های سراسری قرآن و عترت ارشاد هر ساله برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به قرآن و حافظان قرآن کریم در این آزمون شرکت می‌کنند. موسسه قرآنی علیین نمونه سوالات آزمون قران و عترت را که از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۷ برگزار شده را برای شما عزیزان آماده کرده که می توانید آنها را دانلود کنید.
 
وبسایت رسمی موسسه
ادامه مطلب
جام حذفی فوتبال ایران نام مسابقات حذفی فوتبال در ایران است. این جام در بزرگداشت و یادبود آزادسازی خرمشهر با عنوان "یادواره آزادسازی خرمشهر" برگزار می‌شود. به همین مناسبت نیز در سالیان اخیر بازی پایانی (فینال) این مسابقات در شهر خرمشهر و ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار میشد.
هم‌اکنون فدراسیون فوتبال ایران این جام را به صورت تک‌حذفی و تک بازی برگزار می‌کند و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام ح
اطلاعیه مهم ویژه طلاب برادر و خواهر
 
✳️  بنیاد بین المللی غدیر استان البرز به منظور ساماندهی، آموزش و اعزام مبلغان غدیر،  ثبت نام می نماید.
 
لطفاً برای ثبت نام در دوره غدیر شناسی که به زودی برگزار می گردد، با کلیک روی لینک  یا عکس زیر اقدام نمایید.
 
این پیام را برای دوستان طلبه البرزی ارسال نمایید.
▫️معاونت فرهنگی تبلیغی بنیاد غدیر البرز 
آیین تجلیل از حافظان فارغ‌التحصیل مؤسسه  آموزش حفظ «ابوایوب انصاری» در شهر «مدان» بلغارستان به همت انجمن جهانی قرآن و سنت برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز  شیخ خالد عبدالکافی، معاون دبیرکل انجمن جهانی قرآن و سنت در امور آموزشی و علمی، گفت: این مراسم در راستای رهنمودهای شیخ محمد بن عبدالکریم العیسی، دبیرکل اتحادیه جهان اسلام و با هدف تجلیل از فارغ‌التحصیلان حافظ قرآن کریم مؤسسه «ابوایوب انصاری» شهر مدان بلغارستان برگزار شد.مصطفی حجمی، م
  افزایش ۵۰ درصدی بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 
 ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب از روز سه‌شنبه (۲۰ فروردین ماه) آغاز شده و تا پایان ۲۴ فروردین ماه به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.
با تلاش‌ها و پی‍گیری‌های صورت گرفته یارانه خرید کتاب ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است. 
 بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ۱۵۰ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ۹۰ هزار تومان است و ۶۰ هزار تومان را نیز معاونت امو
به گزارش چفچفک، ششصد و پنجاه و هشتمین دوره مسابقات سالیانه کشتی روغنی در شهر ادیرنه برگزار شد. استاندار ادیرنه در مراسم افتتاح این مسابقات٬ کشتی روغنی را نمادی از جوانمردی و فتوت دانست.
کشتی روغنی از انواع ورزش‌ های سنتی و تاریخی ترکیه است که در آن کشتی گیران تمام بدن خود را به روغن آغشته می‌کنند و در نتیجه تماس و گرفتن دست و پا و سرشاخ شدن بسیار سخت می‌شود.
شرکت کنندگان پس از مالیدن روغن زیتون بر بدن خود و شلواری از جنس پوست گاومیش می پوشند
مسابقات اتومبیل رانی
مسابقات اتومبیلرانی یکی از مهیج‌ترین مسابقات ورزشی است که سالانه در اقصا نقاط جهان دیدگان میلیون‌ها نفر را معطوف
به خود می‌کند.
به راستی چقدر در مورد مسابقات اتومبیلرانی اطلاعات داریم؟ از تاریخچه آن چقدر می‌دانیم؟ آیا می‌دانیم انواع مسابقات
اتومبیلرانی چیست و سالانه چند مسابقه برگزار می‌شود؟ آیا از قوانین مسابقات اطلاعی داریم و اینکه چه نوع خودروهایی
اجازه شرکت در سطوح مختلف مسابقات را پیدا می‌کنند؟ و...
ادام
در تاریخ 98/10/30 ساعت 10صبح شورای دانش آموزی این آموزشگاه تشکیل جلسه داده و در خصوص مواردذیل تصمیماتی بدین شرح اتخاذ نمودند.
1-کمیته ی مذهبی در خصوص دهه ی دوم فاطمیه در مراسم آغازین روز چهارشنبه 98/11/02 از پدر دانش آموز محمد رضا عسگری (عضو شورای دانش آموزی) مداح اهل بیت دعوت بعمل آید جهت نوحه سرایی و استفاده دانش آموزان و همکاران محترم از این برنامه پر فیض ومعنوی.
2-برنامه ریزی کمیته ی فرهنگی جهت مسابقات قرآن و عترت و نماز (مرحله ی آموزشگاهی ) تا انشا
ندای زرند - عصر دیروز پنجشنبه مورخ(۹۸/۰۱/۱۵) از سری مسابقات عیدانه نوروز ۹۸ مسابقات قویترین مردان سیریز در محل دبیرستان شهید علی بیگی سیریز برگزار شد .
این مسابقات با حضور ۹ ورزشکار در دسته وزنی آزاد و با پنج آیتم حمل کیسه های ۴۰ کیلویی، کنده ۴۰ کیلو گرم، غلتاندن لاستیک،کشیدن خودرو و آیتم چند گانه ( حمل گونی ۴۰ کیلویی،غلتاندن لاستیک ،و کنده) برگزار شد.
در پایان با توجه به برابر بودن امتیازات آقایان حجت علی بیگی و ایمان عسکری به صورت مشترک به
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «یکی از کارهایی که خیلی مهم است، عبارت است از اینکه ما دوره‌های قرآن را، جلسات قرآن را زیاد کنیم... بعضی از عادتهای خوب وجود داشت که حالا به خاطر تلویزیون قرآن و رادیوی تلاوت و مانند اینها که داریم، یک خرده‌ای عقب افتاده که بایستی جبران بشود. یکی همین دوره‌های خانگیِ قرآن بود.» ۱۳۹۸/۰۲/۱۶نوجوان خامنه‌ای براساس این توصیه رهبر انقلاب، لوح «دوره‌های خانگی قرآن را احیا کنید» را منتشر میکند.
           
رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آب پخش از برگزاری مسابقات ورزشی بمناسبت دهه فجر در آب پخش خبر داد.
عبدالعزیز محمدحسین پور افزود:مسابقات والیبال گرامیداشت دهه مبارک فجر (یادواره شهدا ورزشکار و سردار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) با شرکت ۷تیم از دیلم. گناوه .خارک .آب پخش . برازجان. بوشهر و خشت به مدت دو روز در سالن امام علی (ع)آب پخش با همکاری باشگاه میکاسا برگزار و در روز جمعه ۱۸ بهمن بازیهای پایانی انجام شد که درپایان تیم میکاسای آب پخش
تصاویر برگزاری مسابقات قرآن ماه مببارک رمضان - بلسم روستای ساریه
برگزار کننده مسابقات هیئت علی بن ابی طالب (ع) (بلسم) بود
این مسابقات 32 شرکت کننده داشت که در سه حوزه ترتیل ، تحقیق و حفظ و با همکاری شورا و دهیاری روستای ساریه و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی دشت آزادگان برگزار شد. در این مسابقات به تمام شرکت کنندگان هدایایی به رسم یاد اهدا و در ضمن به نفرات اول تا سوم در هر رشته هدایای ویژه ای اهدا شد.






و فراموش نکنیم تصویر جوانان بلسم در حال
چهل‌وچهارمین همایش دانش‌آموختگی طلاب عین‌العلوم گشت سراوان، صبح امروز چهارشنبه (14 فروردین 1398/ 27 رجب 1440)، با حضور علمای برجسته‌ای از استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و هرمزگان و با شرکت اقشار مختلف مردم اعم از حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان و... در مصلای این شهر برگزار شد.
ادامه مطلب
امسال نیز به مانند سال های گذشته مسابقات مهندس حریری از طرف پژوهش سرای متقین در بین مدارس دشتستان در دو رشته ریاضی و ادبیات برگزار گردید ، دانش آموزان دبیرستان بو علی زیارت در هر دو رشته به رقابت با مدارس دیگر پرداختند که موفق به کسب عنوان های برتر این مسابقات علمی دست پیدا کردند ، دانش آموز علی محمدی از پایه نهم در رشته ریاضی موفق به کسب عنوان سوم این دوره از مسابقات علمی گردید که این مقام برای اولین بار بود که یک دانش آموز روستایی به آن دست
قابل توجه دانشجویان عزیز
دوره مبانی برنامه نویسی (زبان C) برگزار میگردد.
آخرین مهلت اسم نویسی ۲۵ آذر. 
به دوستان خود اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که پس از این دوره، دوره‌ی جاوا برگزار میشود که لازمه‌ی آن قبولی در دوره مبانی میباشد.
شما میتوانید با یادگیری کامل زبان جاوا، اندروید نویسی کنید.
ضمنا افراد برتر هر دوره را به عنوان عضو جدید گروه برنامه نویسی میپذیریم.
هزینه دوره: ۳۰ هزار تومان  
مکان برگزاری: دانشگاه خلیج فارس
شماره واتساپ جهت نام
بشتابید       بشتابید
موسسه قرآنی شیفتگان وحی به صورت غیرحضوری ومجازی برگزار می نماید:  دوره آموزشی حفظ قرآن همراه با تفسیرمختصر             ویژه ماه مبارک رمضان
دوره «الف»   ⬅️    حفظ سوره های ملک و  یس و  الرحمن
دوره «ب»    ⬅️  حفظ سوره های نور و واقعه   
      به صورت رایگان به شرط قبولی در آزمون  ودیعه ۱۵۰۰۰ تومان
 همراه با اساتید مجرب واعطای گواهینامه معتبر
جهت ثبت نام دراسرع زمان با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید  ۰۹۱۰۹۶۴۸۳۲۱     
به گزارش خبرگزاری پانا سی و هفتمین مسابقات فرهنگی و هنری کل کشور در حالی در اردوگاه شهید باهنر تهران به پایان رسید که در منطقه محروم کشور در استان سیستان و بلوچستان دو رشته مقام دار این دوره شدند که جناب آقای اقبال نهتانی توانست مقام اول را در رشته نشریه الکتریکی و گروه اجرای سراوان در مقام دوم را بدست آوردند . 
متاسفانه به گفته ی سرپرست استان سیستان و بلوچستان اقبال نهتانی نتوانسته است در اختتامیه مسابقات حضور داشته باشد.
مسابقات فراسبکی کشوری 1398
مقام های بدست آمده توسط هنرجویان باشگاه موعود:
مقام های اول
- میثم رمضانی
- محمد حسن خاکسار
- محمدمهدی رزاقی
مقام های دوم
- اسدالله شاملو
- محمدمهدی ابراهیم خانی
- مهدی ذوالفقاری
مقام های سوم
- صادق صفری
- محمدامین ابراهیم خانی
- محمدیاسین آدینایی
- محمدرضا رستمی
- علی ابراهیم خانی
 
در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور و فراسبکی گوجوکای کاراته ایران که به مدت 2روز در شهر کرج برگزار شد در مجموع 11 مدال حاصل هنرجویان باشگاه
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال عصرحباد؛ مسابقه فوتسال رده بندی و فینال جام یادواره شهدای شهر حبیب اباد عصر روزگذشته با حضور حجت الاسلام غفوری نژاد رئیس کمسیون ورزشی شورای اسلامی حبیب آباد، و جمعی از پیشکسوتان و فوتبال دوستان برگزار شد.
در دیدار رده بندی تیم ستارگان مقابل تیم پاسارگاد حاضر نشد و نتیجه ۳-۰ به سود تیم پاسارگاد به پایان رسید.
در فینال مسابقات دو تیم سپاهان و آذرخش به مصاف همدیگر رفتند و بازی با نتیجه ۱-۵ با برد تیم سپاهان به
دوره آموزشی دوره امر به معروف و نهی از منکر با همکاری کانون بسیج فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرم با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره :دوره امر به معروف و نهی از منکر2- کد دوره : 925037323- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : تخصصی6- فراگیران : اعضای کانون بسیج فرهنگیان7- تاریخ برگزاری دوره : 1398/08/308- ساعت :   8 الی 139- مکان برگزاری دوره : دبیرستان نیرومند
بسم اللله الرحمن الرحیم 
از آنجا که یکی از علوم مهم و تاثیرگذار در فهم متون دینی و کشف معارف اسلام ناب، علم لغت شناسی است ،
واحد پژوهش مدرسه علمیه حضرت ابالفضل علیه السلام  در نظر  دارد سلسله کارگاههای لغت شناسی را در قالبی جذاب و با رویکرد پژوهشی با عنوان کارگاه مکالمه عربی تقدیم حضور طلاب عزیز مدرسه نماید.
بدون شک یکی از دانشهای لازم برای اجتهاد و تحقیق و پژوهش در علوم اسلامی و معارف دین دانش لغت شناسی است. 
در این کارگاه طلاب مشتاق زبان
Drone ها دیگه مثل سابق ناشناخته نیستن. وقتی محصولی به ی سرگرمی تبدیل میشه و تم اسباب بازی برمیداره، یعنی عمومیت پیدا کرده. وقتی محصولی عمومیت پیدا می کنه و استقبال گرم ازش میشه، راه های دیگه ی استفاده تجاری ازون کالا هم پیدا میشه. مثل مسابقات. بله. مسابقاتی با حضور Drone  ها.
یکی از سری مسابقاتی که در زمینه تکنولوژی پهپاد و drone اخیرا کلید خورده، مسابقات Droneclash هست. اسپانسر این مسابقه، وزارت دفاع، پلیس و دانشگاه دلفت هلند هستند. هدف از برگزاری این مس
Drone ها دیگه مثل سابق ناشناخته نیستن. وقتی محصولی به ی سرگرمی تبدیل میشه و تم اسباب بازی برمیداره، یعنی عمومیت پیدا کرده. وقتی محصولی عمومیت پیدا می کنه و استقبال گرم ازش میشه، راه های دیگه ی استفاده تجاری ازون کالا هم پیدا میشه. مثل مسابقات. بله. مسابقاتی با حضور Drone  ها.
یکی از سری مسابقاتی که در زمینه تکنولوژی پهپاد و drone اخیرا کلید خورده، مسابقات Droneclash هست. اسپانسر این مسابقه، وزارت دفاع، پلیس و دانشگاه دلفت هلند هستند. هدف از برگزاری این مس
تصاویر برگزاری مسابقات قرآن ماه مببارک رمضان - بلسم روستای ساریه
برگزار کننده مسابقات هیئت علی بن ابی طالب (ع) (بلسم) بود
این مسابقات 32 شرکت کننده داشت که در سه حوزه ترتیل ، تحقیق و حفظ و با همکاری شورا و دهیاری روستای ساریه و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی دشت آزادگان برگزار شد. در این مسابقات به تمام شرکت کنندگان هدایایی به رسم یاد اهدا و در ضمن به نفرات اول تا سوم در هر رشته هدایای ویژه ای اهدا شد.








و فراموش نکنیم تصویر جوانان بلسم در حا
رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال نونهالان تهران با تیم انصار المهدی 
دو دوره قهرمانی با تیم منتخب مدارس ابتدایی منطقه 11 در مسابقات فوتبال مناطق شهر تهران 
قهرمانی با تیم منتخب دبیرستان البرز در مسابقات منطقه 6
کسب مقام سوم مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی منطقه 11 یا مدرسه میلاد
درخشش تیم فوتبال نونهالان سرخ پوشان در لیگ برتر تهران  
 
 
 به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه عکس نماز و قرآن به صورت مجازی برگزار گردید و دانش آموزان آثار خود را از طریق سامانه شاد برای مدیریت محترم دبیرستان ارسال کردند .و هدایایی( شارژاینترنتی ) به قید قرعه به 6 نفر از شرکتت کنندگان اهداء گرید.
 
مسابقات ورزشی شطرنج  همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ؛ ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشمر در دانشگاه دولتی کاشمر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان پسر و روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
 
اگر مراکز حوزوی، مراسم و جلسات خود را در چنین فضاهایی برگزار کنند نشان می دهد دوستانی که باید خدمت گزار طلاب باشند از وضع معیشت قاطبه طلاب بی خبر هستند؛ کما اینکه که بسیاری از مسئولان از وضع زندگی مردم عادی کوچه و بازار بی خبرند و یا خود را به بی خبری می زنند. مبادا همان فاصله ای که مردم با مسئولان می بینند بین خود و حوزویان نیز احساس کنند.
امیدوارم مردم عزیز ما حساب طلاب و بدنه حوزه را از مسئولان آن جدا بدانند.
✨✨✨
   " قرآن و عترت رهگشای زندگی "
✨✨✨✅ در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاران همراهموسسه قرآنی ، فرهنگی شیفتگان وحی برگزار کرد :
✅ شانزدهمین جشنواره ویژه ایام الله دهه مبارک فجر : با محوریت خانواده موفق همراه با اهدای جوایز نفرات برتر مسابقات
         گزارش مختصر جشنواره⬅️مجری:استاد توانمند سرکار خانم عزتی ⬅️ قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط استاد توانمند و چهره شاخص ق
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی لارستان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی می باشد که وابسته به وزارت علوم تحقیقات است، این دانشگاه تنها متولی نظام آموزش عالی علمی کاربردی می باشد. هدف دانشگاه علمی کاربردی فراهم کردن دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی و ایحاد زمینه ی مشارکت سازمان ها می
دوره امر به معروف و نهی ازمنکر روز چهارشنبه ۹۸/۸/۲۹ برگزار شد
طرح پارسا از دفتر تبلیغات اسلامی
✅با حضور استاد مجرب حجت الاسلام والمسلمین جناب
 استاد فرزانه برگزار گردید .
✅این دوره تا پایان سال جاری ادامه دارد
 
موسسه قرآنی شیفتگان وحی
 
 تلفن تماس:۳۷۲۳۳۳۹۰
دانش آموزان نیشابوری در مسابقات فرهنگی و هنری کشوری افتخار آفرینی کردند .
دانش آموزان پسر نیشابور که در قالب دانش آموزان خراسان رضوی در سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری شرکت کرده بودند موفق شدند 3 مقام کشوری کسب نمایند .
در این دوره از مسابقات 81 دانش آموز نیشابور موفق به کسب رتبه های برتر خراسان رضوی شدند و 3 دانش آموز پسر و 3 دانش آموز دختر به مسابقات کشوری راه پیدا نمودند که در گروه پسران هرسه دانش آموز به شرح زیر موفق به کسب رتبه
طلاب عزیز استان تهران تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ مهلت دارند از طریق همین سایت شهریه حضرت آیت الله العظمی رحمتی سیرجانی دام ظله را ثبت نام کنند
برای ثبت نام لطفا به بخش شهریه مراجعه کنید
اگر با مشکلی روبرو شدید حتما در قسمت تماس با ما اطلاع دهید
شرایط ثبت نام:
۱.طلاب متقاضی در یکی از حوزه های علمیه شهر تهران اشتغال به تحصیل داشته باشند
۲.ثبت نام برای طلاب پایه ۲ الی ۶ مقدور میباشند
۳.طلاب پایه های ۲ الی ۶ حتما باید دارای کد مرکز مدیریت حوزه های علمیه و
تیم فوتبال استقلال یکی از پرطرفدار ترین باشگاه های ایران است که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران با نام دوچرخه سواران تأسیس شده است  این باشگاه  از ابتدای تأسیس تا سال۱۳۲۸ این نام را داشت سپس تاج نام گرفت  پس از انقلاب اسلامی ایران این باشگاه تغییر نام داد ونام آن استقلال شد   هم اکنون بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در لیگ برتر ایران جام خلیج فارس و جام حذفی ایران شرکت می کند در مسابقات آسیایی  در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت م
سلام علیکم
کانون فرهنگی و تبلیغی ندای عصر با افتخار آمادگی دارد در موضوعات زیر دوره ، کارگاه و همایش علمی برگزار نماید:
 
1- دوره آشنایی با نهج البلاغه
2- دوره کامل آموزش روش پژوهش
3- دوره اموزشی مقاله نویسی
4- سبک زندگی اسلامی
5- ارتباط مؤثر
6- کارگاه پیش از اردواج
7- صمیمیت افزایی زوجین
8- دوره اعقاید اسلامی
9- دوره اصول فقه
10 دوره فقه اسلامی
11- دوره فلسفه اسلامی
12- سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله
13- مدیریت اسلامی و....
جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست
مسابقه بزرگ 98 ، باشگاه والیبال مبین روز 2 اسفند بین تیم های شعب مختلف باشگاه در رده های سنی مینی والیبال و نوجوانان برگزار شد
با تشکر از مربی های توانمند باشگاه بابت زحمات و آموزش های حرفه ای و تکنیکی به ورزشکاران و آماده ساز شون برای مسابقه
با تشکر از ورزشکاران منظم و با انگیزه باشگاه که به موقع در مسابقه حاضر شدند و با نظمی عالی مسابقات رو برگزار کردند
و در آخر با تشکر از اولیای عزیزی که با حضورشون باعث گرمتر شدن مسابقات و انگیزه بیشتر ورزش
پس از حمد خداوند مهربان و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام ، به اطلاع می رساند دوره ضمن خدمت کاربردهای فناوری اطلاعات با همکاری گروه های درسی با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره : کاربردهای فناوری اطلاعات2- کد دوره : ۹۲۰۰۲۵۴۲3- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : عمومی6- فراگیران :دبیران مدارس متوسطه اول و گروه های درسی7- تاریخ  برگزاری دوره : 1398/03/09      8- ساعت : 8 الی139- مکان برگزاری دوره : مرکز تحقیقات معلمان سمیرمهمکار
با سلام واحترام خدمت شما عزیزان
 موسسه قرآنی شیفتگان وحی به صورت مجازی برگزار میکند
ویژه ماه مبارک رمضان
بیاید در ماه مبارک رمضان با حفظ وتفسیر و تدبر در آیات در کنار قرآن بمانیم
دوره الف :سوره های ملک و  یس والرحمن
دوره ب:سوره های نور و واقعه
 همراه با اساتید مجرب
منتظر شما عزیزان هستیم
بیاید با شرکت در کلاسهای حفظ مشوق دوستان و فرزندان خود باشیم
شماره تماس 09109648321
09109613135
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از تغییر تاریخ برگزاری نخستین دوره تربیت داور حُسن حفظ قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: این دوره یکم و دوم اسفندماه سال جاری با حضور استاد محمدمهدی بحرالعلوم برگزار خواهد شد.
ادامه مطلب
در پایان محفل انس با قرآن کریم: یکی از کارهای خیلی مهم این است که جلسات قرآن را زیاد کنیم/ در گذشته، توجه قرآنی یک هزارم الان هم نبود، اما یکی از عادتهای خوبی که وجود داشت همین دوره های خانگی قرآن بود. مساجد را پایگاه قرآن قرار بدهید/ من واقعاً کاری که در ماه رمضانها در مشهد و قم راه افتاده که یک جزء را همه میخوانند، لذت میبرم. این حرکت که از قم هم شروع شد خیلی کار خوبی است. این بایستی در مساجد مختلف در طول سال تکرار بشود.
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
کارگاه آموزشی داوری دفاع شخصی بانوان با حضور 35 نفر از بانوان شاغل در صنعت آب و برق برگزار گردید.و جناب آقای مهندس قنبری در پایان کارگاه به تعدادی از همکاران محترم که موفق به قبولی در کارگاه داوری  شده بودند.گواهینامه شرکت در کارگاه داوری تقدیم نمودند.و در پایان دوره اعلام نمودند پس از پایان کارگاههای آموزشی داوری و قوانین و مقرارات با توجه به پتانسیل بالا و اهمیت ورزش  .یک دوره مسابقات دفاع شخصی برای همکاران زیر نظر هیئت ورزش صنعت آب و برق
 دوره آموزشی  نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398 با همکاری گروه های درسی وکارشناسی آموزش ابتدایی با شرایط زیر برگزار می گردد:
1- نام دوره  ها : الف - بررسی و تحلیل محتوای کتاب درسی  ب - مهارت های بدو خدمت معلمان
2- کد دوره ها : 1 - 91400469 2 -91402409  
3- ساعت دوره ها  : الف:32 ساعت ب: 54 ساعت
4- نوع دوره :حضوری
5- ویژگی دوره : تخصصی
6- فراگیران : نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398
7- تاریخ شروع دوره ها :
الف:دوره شماره1: 1398
1
مولوی بیتی درباره قرآن دارد که قاعدتاً با مزاج روشنفکری و مدرنیته سازگار نیست.معنی قرآن ز قرآن پرس و بس/ وز کسی که آتش زدست اندر هوس.در این بیت مرجع فهم قرآن خود قرآن معرفی شده است در حالی که نزد غرب گرایان عقل مرجعیت دارد. آنان بیشتر طرفدار تفسیر عصری و عقلی قرآن هستند. اما مولوی و همفکران او معتقدند برای فهم قرآن باید مقابل قرآن قربانی و پست شد تا با آن به اتحاد رسید.مصطفی ملکیان در تفسیر این بیت (سخنرانی در شب تفسیر قرآن) سه نکته گفته است
اد
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .


به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
پرسش: در مسابقات بین المللی قرائت قرآن یکی از قاریان خانم بود حکم معظم له در مورد قرائت قرآن توسط خانم چیست؟
پاسخ: اگر خانم بداند مرد اجنبی صدای او را می شنود حرام است صدای خود را نازک و زیبا کند به حدی که عادتا موجب تهییج باشد.
 
منبع: سایت هدانا برگرفته از استفتائات آیت الله العظمی سیستانی.
کسب مقام اول در گروه سرود دوره اول ودوره دوم وکسب مقام اول در نمایش عروسکی  همچنین کسب مقام دوم در نقاشی همگانی ورتبه های اول تا سوم در مسابقات پرسش مهر وفرهنگی وهنری توسط دانش آموزان ومعلمان از افتخارات این آموزشگاه در سال تحصیلی جاری بوده است .
دریافت
مدرس: دکتر علی رجبی | حافظ بین‌المللی قرآن کریممخاطب: علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم (به صورت اصولی و حرفه‌ای) و افرادی که می‌خواهند در حافظه‌ی خود جهش ایجاد نمایند.تعداد جلسات : ۲۵ جلسه هفتگی دو ساعته به صورت آنلاینشروع دوره: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
ادامه مطلب
سلام بر دوستان عزیز طلبه
نشریه بهمن ماه 98
با موضوعات
معرفی مقالات یکی از طلاب
معرفی کتاب
فراخوان پانزدهمین آثار پژوهشی طلاب
تلخند : سلام کرونائی
 
روی لینک زیر بزنید
دریافتحجم: 1.08 مگابایتتوضیحات: واحد پژوهش مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)درگز 
هفت مهارت icdl  شامل دوره مقدماتی تا پیشرفته کامپیوتر در کاربری اداری:
ICDL مخفف عبارت International Computer Driving Licence به معنی گواهینامه
بین المللی کاربری کامپیوتر است. این دوره و مهارتهای آن مخصوصاً icdl
درجه دو (ویندوز و اینترنت) برای همه مفید و مورد نیاز است. مدرک هفت مهارت
icdl پس از شرکت در آزمون های سراسری توسط سازمان فنی و حرفه ای صادر شده و
قابلیت ترجمه را داراست، همچنین این دوره در بعضی از دانشگاهها بعنوان
واحد درسی دانشگاهی نیز مورد قبول میباشد.
به حول و قوه الهی پس از برگزاری سه دوره موفق مجازی و پنج دوره حضوری و خصوصی در شهرهای مختلف؛ و اندوختن تجارب راهگشا و استفاده از پیشنهادات زبان آموزان شرکت کننده، افتخار داریم تا چهارمین دوره مجازی آفلاین را در سال 1398 برگزار نماییم.
ادامه مطلب
قابل توجه دانشجویان عزیز
دوره مبانی برنامه نویسی (زبان C) برگزار میگردد.
به دوستان خود اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که پس از این دوره، دوره‌ی جاوا برگزار میشود که لازمه‌ی آن قبولی در دوره مبانی میباشد.
شما میتوانید با یادگیری کامل زبان جاوا، اندروید نویسی کنید.
ضمنا افراد برتر هر دوره را به عنوان عضو جدید گروه برنامه نویسی میپذیریم.
هزینه دوره با توجه به تعداد شرکت کنندگان متغیر است و حدودا 100 هزار تومان میباشد.
دوره دو جلسه در هفته بوده و تا
امام جمعه محله سورو خبر داد؟؟
شیخ فهیمی گفت: همایش بزرگ تجلیل از حافظان و قرآن آموزان اهل سنت کشور به میزبانی محله سورو در بندرعباس برگزار می شود.
به گزارش شریعت نیوز شیخ « محمد صدیق فهیمی »، امام جمعه اهل سنت محله سورو  اظهار کرد: در این همایش از 100 نفر از حافظان و قرآن آموزان اهل سنت استان های هرمزگان، گلستان، مازنداران، گیلان و خراسان تجلیل خواهد شد.
وی، شناسایی و تکریم حافظان و قرآن آموزان، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و تشویق افراد به وی
مسابقات دارات ویژه دختران  به مناسبت گرامیداشت  دهه مبارک فجر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  به مناسبت  گرامیداشت  ایام دهه مبارک فجر در  دومین  روز از ایام دهه مبارک فجر  یک شنبه 13 بهمن ماه با حضور 50 نفر ازدختران  علاقه مند به  ورزش دارت  در سالن ورزشی  شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب  این شهرستان برگزار گردید. در پایان نیز به نفرات اول تا
مسابقات دارات ویژه  آقایان  به مناسبت گرامیداشت  دهه مبارک فجر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه آقایان  با همکاری باشگاه پوریای ولی شهرستان حاجی اباد  به مناسبت  گرامیداشت  ایام دهه مبارک فجر در چهارمین  روز از ایام دهه مبارک فجر  سه شنبه 15 بهمن ماه با حضور 50 نفر ازآقایان  علاقه مند به  ورزش دارت  در سالن ورزشی   بانوان  مجموعه ورزشی انقلاب  این شه
و هنگا می که قرآن خوانده می شود گوش دهید و خاموش باشید شاید مورد رحمت خدا قرار گیرید
برنامه های هفته قرآن
- اجرای برنامه جشن قران
-جزء خوانی با حضور دانش آموزان در نماز خانه آموزشگاه
- برگزاری مسابقات قرآن و عترت مرحله آموزشگاه
کسب مقام های اول و دوم وسوم رابه دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات شطرنج شهرستان تبیرک عرض می نماییم.دراین مسابقات آقای محمد امین محمدی مقام اول و مهدی رحیمی مقام دوم و یحیی نادری مقام سوم را کسب نموده اند و به مسابقات استانی راه یافته اند با  آرزوی موفقیت برای این عزیزان
‍ معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند خبر داد :
درخشش دبیر زرندی در جشنواره الگوی برتر تدریس

معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش زرند از کسب رتبه برتر استانی دبیر زرندی درپنجمین جشنواره الگوی برتر تدریس خبر داد. 
فرهاد اسدی در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: در پنجمین جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با موضوع آداب و معاشرت و گفتگو پایه هشتم مهدیه حسنی از دبیرستان  عفاف موفق ب
با هدف ترویج فرهنگ غنی قرآنی و تحقق فرامین مقام
عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) مسابقات قرآنی بسیج در سه
مرحله حوزه ای _ناحیه ای و استانی برگزار شد .
سرهنگ دوم پاسدار "علی خبازی " فرمانده
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه به خبرنگار ما گفت : این مسابقات در سه
مرحله حوزه ای _ناحیه ای و استانی و در 5 رشته حفظ جزء30 قرآن _جزء 1 تا 3_1 تا 7
و 10 جزء و همچنین قرائت و تحقیق زیر 16 سال و بالای 16 سال _ترتیل  _طرح صراط و مفاهیم و تفسیر سوره اس
مراسم احیای لیالی قدر در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد،این مراسم در شب های ۱۹،۲۱،۲۳ رمضان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بازآمد و مراسم روضه خوانی و قرآن به سر توسط حجت الاسلام والمسلمین فدائیان برگزار شد ،همچنین در ادامه برنامه ها نیز جزءخوانی قرآن کریم و قرائت دعای جوشن کبیر و قرائت زیارت عاشورا توسط شب زنده داران لیالی قدر برگزار شد.


تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب
برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران
- کمیته مسابقات برنامه نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه نیم فصل دوم مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است:
ادامه مطلب
دلم برای قرآن تنگ شده. برای اینکه ترتیل بقیه رو گوش بدم. برای اینکه حفظ قرآن حداقل ۳۰ درصد برنامه روزانه م رو تشکیل بده. خودم میرم سر ترتیل نفس کم میارم. نمیدونم علتش این دوری چند ساله ست یا عوارض شرایط جسمیم. دلم تنگ شده برای قرآن خوندن؛ برای تفسیر قرآن خوندن؛ برای حفظ درست و حسابی قرآن. برای قرآن. 
صعود شیر بچه های تبریز به مسابقات لیگ برتر فوتبال زیر ۱۷ سال کشورراهیان عاشورا تبریز 4⃣ولایت اهواز 2⃣مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر ۱۷ سال کشور که به میزبانی مقاومت تهران برگزار شد و در نهایت تیم های خلیج فارس شیراز و راهیان عاشورا تبریز ضمن صعود به شش تیم برتر ایران جواز حضور در مسابقات کشوری سال آتی را کسب کردند.⭕️تبریک به ریاست محترم هیات فوتبال استان جناب آقای حاج جواد ششگلانی و عوامل اجرایی و جامعه ورزش استان و پیشکسوتان فوتبال و با
آغاز بزرگترین مجموعه مسابقات غیر حضوری قرآن کریم در کانال ها و سایت شمیم
ویژه نوجوانان و جوانان زیر 25 سال
بخش اول: تلاوت تقلیدی قرآن در دوحالت زیر 15 سال و بالای 15 سال
بخش دوم: حفظ در دوحالت 4 الی 6 سال و 7 الی 14 سال
بخش سوم: مسابقه بهترین عکس از جلسه قرآن خانوادگی
توجه: اطلاعات تکمیلی در داخل فرم مسابقه درج شده است لذا تمام موارد نوشته در فرم را حتما مطالعه نمایید، لازم به ذکر است به محض وارد کردن سن خود در فرم مسابقه، بخش های مرتبط با سن شما به صو
یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنه
✅همایش روحانیت و طلاب استان البرز با حضور حجه الاسلام پور محمدی،دبیر عالی شورای روحانیت مبارز کشورو حجه الاسلام موسی پور معاونت جامعه روحانیت مبارز
شنبه ۱۰صبح مصلی امام خمینی (ره)
جامعه روحانیت مبارز استان البرز
«پریسا جهانفکریان» دو روز پیش در دسته ۸۷ کیلوگرم گروه C به روی تخته رفته بود. دیشب هم مسابقات گروه A و  B برگزار شد و به این ترتیب جهانفکریان با ۸۷ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۱۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۱۹۸ کیلوگرم در جایگاه بیست و یکم جهان قرار گرفت.
در این گروه ۲۲ وزنه بردار حضور داشتند که نفرات اول تا سوم دسته ۸۷ کیلوگرم بدین شرح است:
«ژویو وانگ» از چین با ۱۲۰ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۵۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۷۸ کیلوگرم جایگاه اول این گروه را از آن خود کرد. وی د
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن۱۳۹۸/۱/۲۶
بارگیری کلام رهبر

▪️می‌شود ملّت‌ها با قرآن، با عمل به قرآن عزّت پیدا کنند، رفاه پیدا کنند، دانش پیدا کنند، قدرت پیدا کنند، وحدت و انسجام پیدا کنند، سبْک زندگی شیرین پیدا کنند؛ این‌ها همه امور دنیوی است. آخرت هم که حیات معنوی و حقیقی و مستمر و ابدی است، با قرآن حاصل می‌شود.
ادامه مطلب
مدیر موسسه آموزش ریاضی رایکال آب پخش از راهیابی دو آب پخشی به مسابقات کشوری چرتکه ذهن نو خبر داد.
به گزارش سفیر جنوب؛مینا شادکام با اعلام این خبر اظهار داشت:مسابقه چرتکه ذهن نو مرحله استانی با حضور 150 نفر از دانش اموزان سطح استان در بوشهر با حضور مهندس میرزایی موسس چرتکه ذهن نو، برگزار گردید.

ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان
کاشمر ، رضا غلامیان مدیر کانون فرهنگی شهدای روستا اظهار داشت: مراسم جزء
خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم روستا  با حضور امام جماعت مسجد  هر
روز  عصر برگزار می شود.

ادامه مطلب
دوره جامع آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو  ( سئو ) توسط علی صفری مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ راسا برگزار می‌شود.برای کسب اطلاعات تکمیلی راجع به سرفصل ها و اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بفرمایید:
آموزش سئو در اصفهان
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله اول آزمون چهاردهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، جمعه سیزدهم اردیبهشت در استان همزمان با سراسر کشور با حضور 97 نفر در دو حوزه شهرکرد و بروجن برگزار شد.
 
ادامه مطلب
در تاریخ 98/2/14جشن بزرگداشت مقام معلم باحضور جناب آقای معین کارشناس آموزش متوسطه  دوم و جناب آقای سلیمانیان کارشناس آموزش متوسطه اول برگزار شد در این جشن از رتبه های برتر مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر تقدیر شد
دریافتتوضیحات: برگزاری جشن معلم                              
دریافتتوضیحات: برگزاری مسابقات بین همکاران در جشن معلم
دریافتتوضیحات: تقدیر از برترین های مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر شهرستانی و استانی         
گزارش عملکرد فعالیت های انجام شده در مراسم گرامیداشت هفته قرآن،عترت و نماز
-تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید
-پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران
-خیر مقدم مدیر آموزشگاه
-سخنرانی مولوی محترم آقای عبدالاحد رئیسی
-دکلمه خوانی دانش آموز پایه نهم
-اجرای سرود باغ قرآن توسط گروه سرود آموزشگاه
-تلاوت قرآن توسط حافظ قرآن دانش آموز امیر حسین دینارزائی
-تقدیر و اهدای جوایز به دانش آموزان ممتاز
-تقدیر از حافظ محترم قرآن دانش آموز امیر حسین دینارزائی
کلاس کافی شاپ – مجموعه کافه داری برگزار کننده دوره های جامع کافی شاپ با متد بین المللی و بهره مندی
از بهترین تجهیزات روز دنیا و بهترین کادر اساتید حاضر در مسابقات کشوری باریستا و قهوه
میباشد که دوره های اموزشی خود را از پایه و بصورت صفر تا صد از عملی تا تئوری طبق
سرفصل های انجمن بین المللی قهوه آموزش میدهد
مدت زمان دوره فشرده کافی شاپ
کلاس های جامع کافی شاپ مجموعه کافه داری در یک بازه یکماهه و طی ۷ جلسه ۳ ساعته برگزار میگردد
که جهت رفاه حال ه
ثبت‌نام دوره فشرده مقدماتی و متوسطه مترجمی زبان قرآن ویژه ماه مبارک رمضان استاد: سید محمد حسینی یزدی

 شروع دوره: شنبه ۶ اردیبهشت
شیوه‌ی برگزاری: به صورت آنلاین و پخش زنده از طریق پیام‌رسان گپ (از طریق تلفن همراه - فقط کافی‌ است پیامرسان گپ را نصب کنید.)
دوره‌ی مقدماتی هر روز ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ و دوره‌ی متوسطه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰
فایل ضبط شده نیز در گروه قرار داده خواهد شد و تا جلسه بعد اعضای کلاس فرصت دارند درس را به صورت کامل دریافت کرده و ت
دومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ منطقه نظرکهریزی در اسفند ماه 97  توسط پژوهشسرای دانش آموزی استاد شهریار و با حضور پرشور دانش آموزان و کادر اداری در سالن ورزشی ولیعصر(عج) برگزار شد.
در این رقابت ها شاهد حضور بیش از 90 سازه از مدارس مختلف بودیم که نسبت به دوره قبلی رشد قابل ملاحظه ای داشته است.
آقای جواد بلوچ فرزند قادر بخش حافظ ۲۹جز قرآن کریم ۱۷ساله
وضعیت: از والدین محترم تقاضا میشود فرزند خود را به حضور منظم در مکتب تشویق کنند چون طالب در حال مرور جزهای قبلی می باشد لذا نیاز مبرم به حضور در کلاس ها دارد
آقای پژمان بلوچ فرزندمولابخش حافظ ۲۹جز قرآن مجید۱۶ساله
وضعیت:این طالب نیز در حال مرور جزهای قبلی خود می‌باشد از والدین محترم تقاضا می شود با تشویق او ؛انگیزه لازم را برای حفظ کامل و قوی قرآن مجید فراهم کنند
آقای آرش فرزند طارق حا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها