نتایج جستجو برای عبارت :

معروف ترین نقاشی های جهان

اعتراف ابن حجر مکی به فضائل امام موسی کاظم علیه السلام
ابن حجر مکی از علمای بزرگ اهل تسنن و دشمنان مکتب اهل بیت علیهم السلام در کتابی که بر ضد شیعه نوشته است می‌نویسد:
موسى الكاظم وهو وارثه علما ومعرفة وكمالا وفضلا سمی الكاظم لكثرة تجاوزه وحلمه وكان معروفا عند أهل العراق بباب قضاء الحوائج عند الله وكان أعبد أهل زمانه وأعلمهم وأسخاهم.
موسی کاظم (علیه السلام) علم و معرفت و فضل و کمال را از پدرش به ارث برد و در اثر عفو و گذشت و بردباری که از خود
وقتی که با بعضی افراد صحبت می کنید،از جمله ی      (( به قول معروف )) بی جا استفاده می کنند و احتمالا شما کلافه می شوید .آنقدر که می گویند به قولِ معروف،خودِ مرحومانِ معروفان هم به این اندازه،ایجاز نگفتند .به اینطور اشخاص باید بگویید : قول معروف چه هست؟ قول معروف یعنی چه ؟ شما باید بفهمی که قولِ معروف را در کجا به کار می برید !به قولِ معروف ( دیروز مهمان داشتم؟ ) یا به قول معروف ( هفته پیش قصد خرید داشتم؟ ) اینها از قول معروفند؟ از گفته آدمهای بزرگی ه
برخی شهرهای ایران به دلیل معیارهای خوب انسانی و جاذبه های گردشگری بسیار معروف و شناخته شده هستند که به هیچ وجه نمی توان نام این شهر ها را از ذهن گردشگران مخدوش کرد بطوری که می توان گفت این شهرها ستاره دار هستند و به معرفی بیشتر این شهر ها در متن زیر پرداخته ایم. تصاویری از شهرهای معروف ایران را در قسمت زیر قرار داده ایم.
شهرهای معروف ایران
بسیاری از شهر‌های ایران چنان در سطح جهان شناخته شده‌اند که نمی‌توان نامشان را به هیچ وجه در حافظه گ
معروف ترین قاتل های زنجیره ای ایران :
کشتن یک انسان بدون شک بدترین کاری است که یک انسان میتواند انجام دهد و اگر یک نفر چندین نفر را به قتل برساند، تبدیل به یک قاتل زنجیره ای میشود.
قاتل های زنجیره ای زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند اما خب اینبار به بقیه ی جهان کاری نداریم و میخواهیم برویم به سراغ ایران. پس با ما همراه باشید.
تذکر: این پست دارای داستان های دلخراش است.
ادامه مطلب
هفت برتری امیر المومنین علیه السلام در کلام حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله (به روایت اهل تسنن)
حافظ ابی نعیم محدث و عالم بزرگ اهل تسنن روایت کرده است:
حَدَّثَنَا إِبْرَاهِیمُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ أَبِی حُصَیْنٍ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَضْرَمِیُّ، ثَنَا خَلَفُ بْنُ خَالِدٍ الْعَبْدِیُّ الْبَصْرِیُّ، ثَنَا بِشْرُ بْنُ إِبْرَاهِیمَ الْأَنْصَارِیُّ، عَنْ ثَوْرِ بْنِ یَزِیدَ، عَنْ خَالِدِ بْنِ مَعْدَانَ، عَنْ مُعَاذِ بْنِ
حیوانات خانگی رهبران معروف دنیا + معرفی گران ترین حیوانات دنیا 
رهبران مشهور جهان چـه حیوانات خانگی دارند؟ سگ یا گربه؟ البته سگ ها طرفداران بیشتری بین رهبران جهان دارند اما باور نمی‌کنید اگر بشما بگوییم آنها حتی اسب های خانگی دارند! دراین مقاله حیوانات خانگی رهبران مشهور دنیا رابه شـما معرفی میکنیم، همچنین امروز با گرانقیمت ترین حیوانات جهان، بـه همراه قیمت شان آشنا میشویم، با مجله پارس ناز همراه باشید.

ادامه مطلب
از جمله مکان های معروف طرشت مسجد امام حسن عسگری که به مسجد پایین معروف است و مسجد امام علی معروف به مسجد بالا وحسینه طرشت که هم تاریخی و هم معروف است و هر ساله روز های شهادت به خاطر وقف بودن ان غدا می دهد که و فسنجان ان بسیار معروف است همه ساله عاشورا تاسوعا صف های طولانی تشکیل          می شود و بقعه شیخ طرشتی از قبرستان این محله می باشد 
من بسیاری از کتاب های معروف را نخوانده ام،من بسیاری از نویسندگان را نمی شناسم،من بسیاری از نقاشی های معروف را ندیده ام،من بسیاری از موسیقی های معروف را نشنیده ام،من بسیاری از فیلم های معروف را ندیده ام،من بسیاری از کارگردانان و بازیگران معروف را نمی شناسم،من بسیاری از خوانندگان را نمی شناسم،من بسیاری از شاعران را نمی شناسم...افتخار نمی کنم اما به شما اجازه ی تمسخر هم نمی دهم!
 
گران قیمت ترین ساعت های مچی (بخش اول)
گرانترین ساعت های مچی ، لاکــچری های ساعت که در جهان دارای برندهای معروف هستند و به آنها ساعت های چند میلیاردی می گویند. بیشتر این ساعت ها الماس های زیادی دارند. این نوع ساعت ها انقدر زیبا هستند که درخشش خاص آنها چشم هر بیننده ای را خیره خود می کند. گرانترین ساعت های مچی جهان بسیار لوکس هستند و نمونه هـــایی که موجود است در این مقاله برای شما همراه با عکس هایی زیبا از این نوع ساعت ها به نمایش می گذاریم.گرا
امام حسن علیه السلام شبیه‌ترین مردم به رسول خدا صلی الله علیه و آله
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است که امام صادق علیه السلام فرمودند:
كانَ الحَسَنُ أشبَهَ النّاسِ بِرَسولِ اللّه ِ خَلقا و سُؤدُدا و هَدیا.
امام حسن علیه السلام در خلقت و سیرت و شرافت شبیه ترین مردم به رسول خدا بود.
الارشاد، تالیف شیخ مفید، جلد ۲، صفحه ۵، چاپ موسسه آل البیت لاحیاء التراث
غذاهایی سالم، سنتی، غنی از مواد مغذی و خوشبو که هرکسی یکبار امتحان کند عاشقش می‌شود. تعجبی ندارد که چرا در یک دهه گذشته، آشپزی به سبک خاورمیانه راه خود را در جهان باز کرده و بر شهرت آن اضافه شده است. برخی غذاهای خاورمیانه‌ای به قدری ساده هستند که هرکسی می‌تواند آن را به راحتی در خانه تهیه کند و برخی دیگر باید با تکنیک‌ها و نکات خاصی پخته شوند که فقط آشپزهای حرفه‌ای می‌توانند از پس آن برآیند. درست است که هرکسی سلیقه خودش را برای انتخاب غذا
معروف شدن در گوگل مهم است؟
هر کسی می‌خواهد در جهان مشهور باشد و همه از معروف بودن خوششان می‌آید. در حال حاضر، اینترنت به‌سرعت در حال رشد است. چگونه در گوگل معروف شویم؟ اگر شما هم می‌خواهید در اینترنت باشید و به‌محض اینکه اسم شما را گوگل جستجو کردند نمایش داده شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. محبوب شدن و نفر اول در گوگل شدن کار ساده‌ای نیست و باید کارهای زیادی انجام دهید تا به این مهم دست‌ یابید.

ادامه مطلب
غذاهای سنتی اصفهان
اصفهان از جذاب ترین شهرهای های ایران است، شهری که به  نصف جهان معروف است و در آن جاذبه هایی بینظیری مثل مساجد، پل ها و باغ های تاریخی انتظارتان را می کشد، جاذبه هایی که هر سال گردشگران زیادی را به این شهر می کشانند. اما اصفهان فقط به جاذبه هایش معروف نیست اینجا غذاهای سنتی و خوش عطر و طعمی دارد که می توانند لذت سفرتان را دو چندان کنند.
ادامه مطلب
توجه    توجه موسسه قرآنی شیفتگان وحی برگزار می کند                 کلاس امر به معروف ونهی از منکر همراه با مهدویت 
اساتید مجرب ستاد امر به معروف یک روز در هفته تا پایان سالی جاریمبلغ:۲۰هزار تومان که به شرط حضور مستمر برگردانده می شود (رایگان )برگزاری کلاس بعد از ماه صفر☎۳۷۲۳۳۳۹۰
توجه    توجه موسسه قرآنی شیفتگان وحی برگزار می کند                 کلاس امر به معروف ونهی از منکر همراه با مهدویت 
اساتید مجرب ستاد امر به معروف یک روز در هفته تا پایان سالی جاریمبلغ:۲۰هزار تومان که به شرط حضور مستمر برگردانده می شود (رایگان )برگزاری کلاس بعد از ماه صفر    (29 آبان)☎۳۷۲۳۳۳۹۰
معروف شدن در گوگل مهم است؟

هرکسی می‌خواهد در جهان مشهور باشد و همه از معروف بودن خوششان می‌آید. در حال حاضر، اینترنت به‌سرعت در حال رشد است. چگونه در گوگل معروف شویم؟ اگر شما هم می‌خواهید در اینترنت باشید و به‌محض اینکه اسم شما را گوگل جستجو کردند نمایش داده شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. محبوب شدن و نفر اول در گوگل شدن کار ساده‌ای نیست و باید کارهای زیادی انجام دهید تا به این مهم دست‌ یابید.
ادامه مطلب
«مایکل هور» که یکی از مشهورترین مزدور جهان به شمار آمد در سن ۱۰۰ سالگی درگذشت.
«هور» که با لقب «دیوانه» در جهان معروف بود و فیلم «غاز‌های وحشی» از داستان زندگی او الهام گرفته شده است در سن صد سالگی درگذشت.
وی پس از فرماندهی یگان نیرو‌های «مزدور» برای سرکوب یک قیام در کنگو در دهه ۱۹۶۰ به شهرت رسید.
شهرت اصلی «مایکل هور» به تلاش او در هواپیماربایی در کودتای سیشل آفریقا در سال ۱۹۸۱ برمی گردد. این اقدام منجر به زندانی شدن وی منجر شد.
 


پسر معروف
در این لیست ۱۰ تایی از معروف ترین سرآشپزهای دنیا که امروز در اینجا میخونیم تعداد سرآشپزهای مرد بیشتر از سرآشپزهای خانمه که میتونه کاملاً خلاف باور عموم باشه که معتقدند آشپزی کار زنهاست!
معروف ترین سرآشپزهای دنیا
۱۰ – آلن دوکاس (Alain Ducasse) یکی از مشهورترین سرآشپزهای دنیا

ادامه مطلب
این کلیسا به نام قره کلیسا معروف است و قدمت آن به قرون هفتم و دوازدهم میلادی برمی‌گردد.
این کلیسا در 20 کیلومتری شمال شرق شهرستان چالدران و در استان آذربایجان غربی و بر مزار تاتائوس حواری حضرت مسیح (ع) احداث شده و به دلیل معماری بی‌نظیرش در تیر ماه سال 87 به عنوان نهمین اثر ثبت شده کشور در سی و دومین نشست میراث جهانی یونسکو در کبک کانادا در فهرست آثار تاریخی جهان قرار گرفت و ثبت جهانی شد.

ادامه مطلب
خرید عطر و ادکلن شاید یکی از دشوارترین تصمیم ها برای خانم ها باشد. از این رو آشنایی با پرفروش ترین ها معروف ترین یا جدید ترین عطر ها به ما کمک میکند تا بهترین را برای خود انتخاب کنیم. همچنین خرید عطر و ادکلن های معروف و پرفروش کار دشواری خاصی خود را دارد زیرا نمونه های تقلبی عطر و ادکلن های معروف و پرفروش در فروشگاه ها عطر ادکلن بیشتر یافت میشود.
فهرست عطر و ادکلن های معروف و پرفروش زنانه
۱٫    عطر معروف زنانه ویکتور اند رولف فلاوربمب ادو پرفی
واحد پردازش مرکزی (CPU : central processing unit):
یک قطعه کاشی ساخته شده از شن که در آن تعداد زیادی (IC) وجود دارد که این (IC) ها هستند که روی اطلاعات عملیات انجام می دهند . در پشت (CPU) تعداد زیادی پایه وجود دارد . ابعاد آن حدود 3×3 سانتی مت است و در قسمت بالایی مادر بورد و روی سوکت (CPU) مستقر می شود . روی (CPU) خمیر سیلیکون(silicon) وجود دارد که برای خنک شدن آن واجب است . روی خمیر سیلیکون هدسینگ قرار دارد که یک تکه آلومینیومی سبک با شیار های موازی است . این شیار ها برای افزای
شماری از ادیان برآنند که سرانجام مردی ظهور می‌کند که با رسالتی الهی انسان‌ها را از تاریکی و ظلم و گمراهی و گناهکاری می‌رهاند و برای زمین و زمینیان خوشبختی و خیر می‌آورد.
ادیان ابراهیمی و آیین‌های زرتشتی و هندو و بودایی از وجود منجی با صراحت یا کنایه یاد کرده‌اند.
وجود او در معارف و تعالیم ادیان نویدی است از اینکه سرانجام جهان روی به خوشبختی و آسایش می‌دهد، که این منجی در آیین مسیحیت به فرزند خدا معروف و در آیین اسلام به فرزند انسان معروف
وقتی متفقین برلن رامحاصره کردند وآدولف هیتلر پیشوای آلمان نازی شکست خودرا مسلم دید به آجودانمخصوصش وصیت کرد که اوراباهفت تیر بکشد وجسدش را بسوزاند.
هفت تیرنوعی اسله کمری بودکه درکارخانه برنوساخته می شود ودرواقع یک نوع اسلحه آتشین به شمار می رفت.
سابق براین کسانی که درجنگ ها شرکت می کردند معمولا برای کشتن افراد ازاسلحه آتشین،ازقبیل تفنگ های دولول،ساچمه ای و«روندل»وتفنگ معروف به (تفنگ حسن موسی)استفاده می نمودند.
امّا چرااین تفنگ به نام تف
موزه لوور از معروف‌ترین موزه‌های جهان و از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر پاریس به حساب می‌آید. گنجینه‌ای از اشیای باستانی، اجناس تاریخی و آثار هنری باارزش دنیا که علاقه‌مندان بسیار و حتی کسانی که سر رشته‌ای از هنر و تاریخ ندارند را مجذوب خود کرده است.

ادامه مطلب
آرم‌ یا همان لوگو خودروها یکی از مهم‌ترین عناصر خارجی دیداری برای مشتریان است، خودروها می آیند و می روند اما لوگوها ماندگار هستند. در بعضی موارد لوگوها به مرور زمان و با رشد شرکت، معروف می شوند و در اغلب موارد، لوگوها معنی عمیقی دارند که به آغاز فعالیت شرکت برمی گردد.
 
در این گزارش به بررسی آرم معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان جهان و معنی آنها پرداخته شده و در برخی موارد پیشینه آنها بررسی شده است.
ادامه مطلب
دوره آموزشی دوره امر به معروف و نهی از منکر با همکاری کانون بسیج فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرم با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره :دوره امر به معروف و نهی از منکر2- کد دوره : 925037323- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : تخصصی6- فراگیران : اعضای کانون بسیج فرهنگیان7- تاریخ برگزاری دوره : 1398/08/308- ساعت :   8 الی 139- مکان برگزاری دوره : دبیرستان نیرومند
 
ساعت دوازده شب سوار اتوبوس شدیم و صبح حول و حوش ساعت هفت صبح اصفهان بودیم .
با ترانه معروف میخوام بِرم به اصفهان که از پخش کننده راننده صدایش به گوش می رسید و در حالیکه گردنردیم بخاطر خواب بر روی صندلی اتوبوس کاملا خشک شده بود و حرکت نمی کرد بیدار شدم بالاخره در نصف جهان بودیم!
شاید باورتان نشود ؛ سالها بود که می خواستم به اصفهان بروم و هرگز فرصت و شرایطش پیش نیامده بود.
حالا اگه به حساب خلوتی صبح جمعه ها نگذاریم اولین چیزی که در بدو ورود نظرم
توصیف روایات از کارکردها و ضرورت های امر به معروف و نهی
از منکر، به واقع انسان را در سر جای خود میخ کوب می کند و انسان را متعجبانه به
فکر فرو می برد که آیا ارزشی والاتر و بالاتر از این در دین وجود دارد؟ کسی که امر
به معروف و نهی از منکر می کند، جاشین خدا و پیامبر او در روی زمین است. تمام
کارهای نیک از جمله جهاد در مقابل امر به معروف و نهی از منکر، همچون آب دهان در
برابر دریای پهناور معرفی شده است. از رسول خدا روایت شده است که کسانی هستند که
نه پیام
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسابقه‌ کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» را برگزار می‌کند. علاقمندان برای دریافت کتاب به کتابخانه عمومی شهید طباطبایی مراجعه کنند.
آسمان خراش ، یک فیلم در سبک اکشن و ماجرایی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی راوسون مارشال تربر است. در این فیلم دواین جانسون بازیگر بسیار مطرح و معروف سینمای جهان به ایفای نقش می‌پردازد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، یک مامور سابق پلیس به نام ویل فورد باید خانواده‌اش را از آتش‌سوزی مهیبی که در بلندترین ساختمان جهان رخ داده است ، نجات دهد و…
ادامه مطلب
 
تو را دارم ای گل، جهان با من است.تو تا با منی، جانِ جان با من است.کنار تو هر لحظه گویم به خویشکه خوشبختیِ بیکران با من است.
 
"فریدون مشیری"
 
پ.ن1:
جان و جهان خواند مرا آن صنم 
تا بزیم جان و جهان من است 
 
"سنایی"
 
پ.ن2:
بیا نگارا
بیا در آغوش من 
 
"هوشنگ ابتهاج"
خوشمزه ترین شیرینی ها و بستنی های ترکی 
 
ترکیه به عنوان بهشت عاشق دسر و شیرینی جات شناخته می شود. یک کلمه قدیمی ترکی می گوید: "بگذارید شیرین بخوریم و شیرین صحبت کنیم". شیرینی ها عنصر مهم غذاهای ترکیه هستند. شما در نقطه نقطه شهر های ترکیه می توانید از خوشمزه های دوست داشتنی را پیدا کنید و عطم عطر بی نظیر آن ها لذت ببرید. با هم چندتا از خوشمزه های مخصوص ترکیه را بررسی می کنیم.
 
بستنی ماراس ترکیه 
بستنی ماراس MARAS نمادی از ترکیه است که با چاقو و چنگ
دو شهود متفاوت در باره انبساط جهان در کیهان‌شناسی وجود دارد: طبق شهودی نسبتا معروف انبساط جهان و دور شدن کهکشان‌ها از هم محصول کش آمدن فضا است. این شهود مستقیما به متریک فریدمان در کیهان شناسی برمی‌گردد که به نظر کاملا با آن سازگار است. اما شهود دیگری هم وجود دارد: مواد داخل کیهان به خاطر سرعت اولیه از هم دور می‌شوند و هیچ کش آمدنی در کار نیست. راستش من همیشه با شهود اول علی‌رغم زیبایی و سادگی‌اش مشکل داشتم. حالا در یادداشتی کوتاه سعی کرده
محمدرضا شجریان (زادهٔ ۱ مهر ۱۳۱۹ در مشهد) موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، خواننده و خوشنویس اهل ایران و نامزد ۲ جایزه گرمی است.سایت انجمن آسیا وی را پرآوازه‌ترین هنرمند موسیقی اصیل ایرانی، روزنامهٔ ونکوورسان او را یکی از مهم‌ترین هنرمندان موسیقی جهان و همچنین رادیوی عمومی ملی (NPR) در سال ۲۰۱۰ وی را یکی از ۵۰ صدای برتر جهان معرفی کرده‌است. شجریان در ایران ملقب به خسرو آواز ایران است. یکی از معروف ترین ها خواندن آهنگ مرغ سحر محمدرضا شجریان میباشد. که
از بین سه عامل بیعت ، دعوت کوفیان و امر به معروف عامل سوم مهم ترین دلیل در حماسه ی حسین(ع) بود مسلما اگر عامل بیعت و دعوت کوفیان نبود باز هم حسین بن علی علی قیام میکرد اما شاید در مکانی غیر ازکربلا
حماسه ی حسین(ع) بود که ارزش و اهمیت واقعی امر به معروف و نهی از منکر را به جامعه اسلامی فهماند و این اصل مهم را بعد از فراموش شدنش و کم ارزش شدنش شناساند
به وسیله ی امر به معروف و نهی از منکر است که جامعه اسلامی زنده می ماند و تمدن اسلامی گسترش پیدا می کن
متل هابیت در نیوزلند | Hobbit Motel, New Zealand
مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها یکی از مشهورترین فیلم های سینمای جهان شد و طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد که آرزو می کنند بتوانند برای یک شب هم که شده آرامش و راحتی خانه هابیت ها (کوتوله های معروف فیلم) را تجربه کنند. به همین دلیل مسئولان پارک Woodlyn در کشور نیوزلند تصمیم گرفتند دو خانه کاملا شبیه به خانه هابیت ها بسازند و آن ها را تبدیل به هتل کنند. البته اگر قد و قامت بلندی دارید و هم قد گاندولف هستید نگران نبا
آرم‌ یا همان لوگو خودروها یکی از مهم‌ترین عناصر خارجی دیداری برای مشتریان است، خودروها می آیند و می روند اما لوگوها ماندگار هستند. در بعضی موارد لوگوها به مرور زمان و با رشد شرکت، معروف می شوند و در اغلب موارد، لوگوها معنی عمیقی دارند که به آغاز فعالیت شرکت برمی گردد.
 
در این گزارش به بررسی آرم معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان جهان و معنی آنها پرداخته شده و در برخی موارد پیشینه آنها بررسی شده است.
ادامه مطلب
دوره امر به معروف و نهی ازمنکر روز چهارشنبه ۹۸/۸/۲۹ برگزار شد
طرح پارسا از دفتر تبلیغات اسلامی
✅با حضور استاد مجرب حجت الاسلام والمسلمین جناب
 استاد فرزانه برگزار گردید .
✅این دوره تا پایان سال جاری ادامه دارد
 
موسسه قرآنی شیفتگان وحی
 
 تلفن تماس:۳۷۲۳۳۳۹۰
از بین سه عامل بیعت ، دعوت کوفیان و امر به معروف عامل سوم مهم ترین دلیل در حماسه ی حسین(ع) بود مسلما اگر عامل بیعت و دعوت کوفیان نبود باز هم حسین بن علی علی قیام میکرد اما شاید در مکانی غیر ازکربلا
حماسه ی حسین(ع) بود که ارزش و اهمیت واقعی امر به معروف و نهی از منکر را به جامعه اسلامی فهماند و این اصل مهم را بعد از فراموش شدنش و کم ارزش شدنش شناساند
به وسیله ی امر به معروف و نهی از منکر است که جامعه اسلامی زنده می ماند و تمدن اسلامی گسترش پیدا می کن
برند معروف خودروسازی در دنیا ! موضوع امروز ما در وبلاگ پنتازوم است.!
برای علاقه مندان به ماشین و ماشین سوارن و حتی افراد عادی، دانستن اطلاعاتی درمورد برند معروف
خودروسازی در دنیا جالب است. امروز خودروسازان وارد فاز جدیدی از ساخت و
تولید شده اند و ممکن است تا سال های آینده شاهد حضور برند های جدیدی هم
باشیم. چرا که امروز خودروهای هوشمند، حرف اول را در صنعت خودرو سازی می
زنند و نمی توان از این غافله عقب ماند.


Toyota  (تویوتا)
شرکت
تویوتا موتور،
برند معروف خودروسازی در دنیا ! موضوع امروز ما در وبلاگ پنتازوم است.!
برای علاقه مندان به ماشین و ماشین سوارن و حتی افراد عادی، دانستن اطلاعاتی درمورد برند معروف
خودروسازی در دنیا جالب است. امروز خودروسازان وارد فاز جدیدی از ساخت و
تولید شده اند و ممکن است تا سال های آینده شاهد حضور برند های جدیدی هم
باشیم. چرا که امروز خودروهای هوشمند، حرف اول را در صنعت خودرو سازی می
زنند و نمی توان از این غافله عقب ماند.


Toyota  (تویوتا)
شرکت
تویوتا موتور،
خاطره‌ای از جوانمردی تختی
 الکساندر مدوید، قهرمان افسانه‌ای کشتی جهان ، که در رقابت‌های جهانی تولیدوی آمریکا توانست بر غلامرضا تختی غلبه کند ، درباره مسابقه معروفش با جهان پهلوان ایرانی‌ها چنین می‌گوید:
«قبل از آن که غلامرضا را به طور کامل بشناسم و او را بهترین رفیق ورزشی خود بدانم، به او فقط به عنوان یک رقیب خطرناک و مدعی احترام می‌گذاشتم تا این که آن ماجرای معروف پیش آمد.
من از ناحیه پای راست آسیب دیده بودم و غلامرضا در حال عبور از رخ
برند معروف خودروسازی در دنیا ! موضوع امروز ما در وبلاگ پنتازوم است.!
برای علاقه مندان به ماشین و ماشین سوارن و حتی افراد عادی، دانستن اطلاعاتی درمورد برند معروف
خودروسازی در دنیا جالب است. امروز خودروسازان وارد فاز جدیدی از ساخت و
تولید شده اند و ممکن است تا سال های آینده شاهد حضور برند های جدیدی هم
باشیم. چرا که امروز خودروهای هوشمند، حرف اول را در صنعت خودرو سازی می
زنند و نمی توان از این غافله عقب ماند.

Toyota  (تویوتا)
شرکت
تویوتا موتور،
عاشقانه ترین عاشقانه های جهان
در برابر قلبم کم میاورند
وقتی که پای "تو" در میان است
.
بشنو!
فریاد عاشقانه ی قلبم را
دستهایم را که میگیری
نگاهم که میکنی
مشتاقانه تر از ثانیه ها...
عشق در وجودم میتپد
آوای بودنت، عاشقانه های جهان را میرقصاند
جهان در برق چشمانم میلرزد
و آغوشت تو گرم میکند تنم را...
با آرامشی از جنس بهشت... :)
.
آغوش تو آرامشی از جنس بهشت است
آرامشت از جنس "تو" در آینه ی "من"
خالیست جهان بی تو و عشقت شهِ قلبم!
بر بوم جهان با تو خوشست عشق کشید
علاقه مندان آهنگ های اصیل همواره به دنبال شناسایی جدیدترین و بهترین آهنگ های جهان هستند تا از شنیدن زیباترین و معروف ترین آهنگ ها لذت ببرند! گرچه هر کس سبک خاصی از موسیقی را می پسندد اما اگر فارغ از سبک ها صحبت کنیم، همواره آهنگ هایی هستند که در عرصه جهان موفقیت و محبوبیت بالایی به دست می آورند. در واقع صرف نظر از سبک، زبان و … برخی آهنگ ها در لیست بهترین آهنگ های جهان قرار می گیرند و در بین تمام مردم دنیا محبوب و معروف می شوند.
 
برترین آهنگ ها
خسته ام. دستم به هیچ کاری نمی‌رود. توی خودم فرو رفته‌اند. دلم می‌خواهد یکی عاشقم شود و دوستم بدارد. خسته ام از این دنیای تنهایی. و آخر چه کسی کسی را چنان که ارسطو می‌گوید دوست خواهد داشت؟ نه این جهان، جهان من نیست. این جهان پر از نقص است و من حقیقتا از اینهمه نقص در جهان دلزده‌ام. امروز شنبه هست. کاش امروز که کتابخانه می‌روم کمی بیشتر تلاش کنم. دلم می‌خواد دکتری بخونم آی‌پی‌ام کاش...
شماری از ادیان برآنند که سرانجام مردی ظهور می‌کند که با رسالتی الهی انسان‌ها را از تاریکی و ظلم و گمراهی و گناهکاری می‌رهاند و برای زمین و زمینیان خوشبختی و خیر می‌آورد.
ادیان ابراهیمی و آیین‌های زرتشتی و هندو و بودایی از وجود منجی با صراحت یا کنایه یاد کرده‌اند.
وجود او در معارف و تعالیم ادیان نویدی است از اینکه سرانجام جهان روی به خوشبختی و آسایش می‌دهد، که این منجی در آیین مسیحیت به فرزند خدا معروف و در آیین اسلام به فرزند انسان معروف
بر اساس استاندارد جهانی به طور کلی سه سری کاغذ A,B,C  در جهان ارائه می شود . که هر کدام از این سری های کاغذ خود از صفر تا ده نام و شماره گذاری می شوند,…A0, A1, A2, A3, A4, A5 . معروف ترین این سری از کاغذ ها A4 ,A5 هستند که کشور های مختلفی جنس های مرغوبی از آنها ارائه می کنند. ابعاد کاغذ A4 که تقریبا مورد استفاده ی عموم است 210 در 297 میلیمتر می باشد .
خرید کاغذ a4
جهان از کجا شروع می شود؟
این سوال یه نکته غلط و پنهان دارد و مانند تقسیم یک عدد بر صفر! پی پاسخ و مبهم می ماند.
نکته آن است که جا و مکان هم در محدوده ی جهان است و هر نقطه که جا و مکان معنی دارد، جهان هم معنا دارد. بنابراین مکانی که «جهان» نباشد وجود ندارد.
ادامه مطلب
۲۰ مورد از برترین سازه‌های معروف و گران‌قیمت در سراسر جهان
.ابراج البیت مکه
ابراج البیت بزرگ‌ترین برج ساعت جهان در عربستان سعودی است. در نوک این برج یک هلال ماه طلا قرار دارد. ارزش این سازه ۱۵ میلیارد دلار است و گران‌قیمت‌ترین سازه جهان به شمار می‌رود.
 
۲.هتل مارینا بی سندز
دومین سازه گران‌قیمت جهان هتلی در سنگاپور استت که در بالای آن استخری قرارگرفته و چشم‌انداز زیبایی دارد. برای ساخت آن ۵,۵ میلیارد دلار هزینه شده است.
۳.مقر جهانی سنتو
مَردم منم ، اسباب هیاهو شده ام
هرجا که نیاز بوده من رو شده ام
برجام دوپهلوی سیاست مردان
وقت ظلمات نیمه شب رو شده ام
.
کانون تمام گفتگوهای جهان
بازیچه شهر آرزوهای جهان
سربسته تر از پیام سرّی در جنگ
پیچیده چنان بگو مگو های جهان .
42- نقاشی زایش ونوس
 
نقاشی زایش ونوس
نقاشی زایش ونوس اثر ساندرو بوتیچلی است. این نقاشی احتمالاً مربوط به قرن پانزدهم میلادی بوده و از جمله ماندگارترین نقاشی های تاریخ به شمار می‌رود. نقاشی دلالت دارد بر ظهور الهه‌ی ونوس از دریا و پا نهادن به ساحل. بخش عمده‌ای از زیبایی این نقاشی مربوط به زیبایی الهه‌ی ونوس و همچنین حالت محجوبی ست که دارد.
ادامه مطلب
 بهاء الدین محمد بن حسین بن عبد الصمد معروف به شیخ بهائی علامه جهان بشریت مستجمع کمالات انسانیت, که به وجود عزیزش قامت دین استوار و تشنگان دانش را از سرچشمۀ علوم زلالش سیراب, شخصیتی که شهرت او بر همه آفاق پیچید و خامه استوارش بر صفحۀ گیتی همه جا را کشید, و تألیفات و تصنیفاتش همۀ عالم را رسید.سوم اردیبهشت، روز بزرگداشت یکی دیگر از علما و اندیشمندان ایران، شیخ بهایی عاملی است، که با آثار گرانسنگ خود در عرصه های مختلف علمی و شعر، برگ زرینی بر دف
من فکر میکنم هر کدوم‌ از ما درونمون حداقل یکی از شخصیت‌های قصه‌های معروف رو داریم! مثلا کیه که از قصه‌ی شازده کوچولو خوشش نیاد؟ میدونی چرا اینقدر دوسش داریم؟ شاید چون هممون عمیقا میدونیم توی این سیاره تنهاییم. همه درونشون با این تنهایی آشنا هستن و تلاش میکنن وزنش رو بندازن رو دوش یه گل لاغر مردنی و عمیقاً غم چهل و سه بار تماشا کردن غروب رو میفهمن!


ادامه مطلب
بوراک کیست
محمد بوراک اوزدمیر آشپر معروف ترکیه ای است که در سال 1994 میلادی متولد شد.
زندگی نامه بوراک، آشپز معروف ترکیهوی شغل آشپزی را در سن 16 سالگی آغاز کرد و مهارت آشپزی را از خانواده ی خود به ارث برد. در گذشته پدر و مادربزرگ بوراک در منطقه ی آکسارای استانبول رستوران داشتند و بعد از مدتی شعبه های دیگری را افتتاح کردند. یکی از شعبه های رستوران بوراک در میدان تکسیم استانبول قرار دارد.
ادامه مطلب
در آموزشگاه مطالبی در مورد امربه معروف و نهی ازمنکر  در مراسم صبحگاه بیان گردید و ضمن دانش آموزان  برنامه های مانند مقاله وشعر قرائت نمودند  و ازاین مطالب نتیجه گیری شد که همه دانش آموزان نسبت به جامعه و مدرسه مسئوا هستند و در برابر رفتار دیگران باید احساس مسئولیت نمایند  
ادامه مطلب
‍ ای خالق من ، پرده برانداز ببینم
عشقی که جهان عاشق آنست چه عشق است؟
دیوار ندارد و درش باز به هرکس
وابستگیش دربدری هست ، چه عشق است؟
سوزانده و از بوی خوشش عالم و آدم
چون باده زنان گشته از آن مست چه عشق است؟
سیراب کند با عطش هر تشنه لبی را ،
در بند کشد هرکه که دل بست ، چه عشق است؟
گویند که افلاک بنا شد به وجودش ،
هر دسته که همراه شده ، نگسست چه عشق است؟
از کرببلا جاری و در جوی جهان است
شاهراه جهان است نه بن بست ، چه عشق است؟
#احمد_یزدانی
#کربلا #اربعی
 
DDB یکی از سه شبکه تبلیغاتی بزرگ گروه بازاریابی اومنیکام (Omnicom) در آلمان است که در رتبه‌بندی جهانی ازجمله آژانس‌های موفق تبلیغاتی شمرده می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۴۹ توسط بیل برندباچ، ند دوئل و مک دن تاسیس شد و با داشتن یک تیم خلاق تبلیغاتی، در مدت‌زمان کوتاهی به یکی از مشهورترین شرکت‌های بازاریابی جهان تبدیل شد؛ به طوری که نظر بسیاری از برندهای معروف را به خود جلب کرد.
ادامه مطلب
سالاد روسی از معروف ترین غذاهای کشور روسیه است و با نام سالاد الویه روسی هم شناخته می شود.
جالب است بدانید که سالاد روسی توسط یک سر آشپز بلژیکی در روسیه ابداع شده است و به خاطر طعم خوبش امروزه در تمام جهان فراگیر شده است.

ادامه مطلب
دانلود رایگان کتاب دانشنامه اساطیر جهان pdf    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتب تخصصی و حرفه ای | دانشنامه اساطیر جهان ... - ...nirikadesign.com › دانلود-کتب-تخصصی-و-حرفه-ای › دانشنامه-اساطی...منبع کنکور ارشد پیام‌نور .کتاب دانشنامه اساطیر جهان نوشته شده زیر نظر رکس وارنر و ترجمه شده توسط ابوالقاسم اسماعیل پور در سال 1389 توسط انتشارات اسطوره به ...
دانلود رایگان کتاب دانشنامه اساطیر جهان pdf :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › دانلود رایگان ک
کیهان کلهر، قطعه‌ی آخری که در کنسرتش زد همان قطعه‌ی معروف «شهر خاموش» بود. بلندگو را دستش گرفت و با همان لحن خودمانی خودش برایمان گفت که این قطعه را به قربانیان بمباران شیمیایی حلبچه تقدیم می‌کند. بعد ادامه داد که وقتی خبر آن بمباران را می‌شنود به شدت غمناک می‌شود و بعد تصمیم می‌گیرد چنین قطعه‌ای را بسازد. گفت قطعه با ریتم پایینی آغاز و سپس آرام آرام اوج می‌گیرد. دقیقا شبیه جهان هستی. ما با غم‌هایی که به سویمان می‌آیند غمگین می‌شویم، ج
امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، زیربنای همه‌ی حرکات اجتماعی اسلام است: «بِها تُقامُ الفرائِض»، امربه‌معروف یعنی همه‌ی مؤمنان در هر نقطه‌ای از عالم که هستند، موظفند جامعه را به سمت معروف، به سمت همه‌ی کارهای نیکو حرکت دهند؛ و نهی‌ازمنکر یعنی همه را از بدی‌ها، از پلشتی‌ها دور بدارند.
فصل دوم: معارف، مقاصد و توقعات انقلاب اسلامی ایران
سخنان ناب حکیمانه و ارزشمند بزرگان
گزیده ای از بهترین و زیباترین جملات و نقل قول های معروف مشاهیر و افراد معروف ایرانی و خارجی در مورد : موفقیت در زندگی، کار و تلاش، عشق و محبت و دوستی، انسانیت و مهربانی و بخشش، خداوند و دوست و خانواده.
در عشق، یک نفر به اضافه ی یک نفر مساوی یک است.
ژان پل سارتر
ادامه مطلب
در این ‌گزارش با عجیب‌ترین جوایز سراسر جهان آشنا خواهید شد.
۱. جایزه داروین
جایزه داروین که نام خود را از دانشمند معروف «چالرز داروین» گرفته به افرادی اهدا می‌شود که به عجیب‌ترین شکل ممکن از دنیا رفته‌اند. به عبارتی دیگر این جایزه به کسی داده می‌شود که به احمقانه‌ترین شکل ممکن مرده باشد. جایزه داروین در دهه هشتاد قرن پیش از سوی گروهی از جوانان راه‌اندازی و در سال ۱۹۹۳ میلادی به طور رسمی اهدا شد.
۲. جایزه پا در دهان
این ‌جایزه در سال ۱۹۹۳
می دونی چه چیزی نقاشی مونالیزا رو معروف کرد؟دزدی! شاید باورت نشه، قبل از اینکه مونالیزا دزدیده بشه کسی آن چنان نمیشناختش، یه شب یکی از کارمندهای موزه لوور می خوابه توی موزه و صبح نقاشی رو برمی داره و به راحتی می دزده، احمقانه نیست؟از فرداش همه می گفتن وای خدای من، مونالیزا دزدیده شده؟ مونالیزا…مونالیزا
ادامه مطلب
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: ما باید راههای مقابله با مشکلات را بیاموزیم تا با شیوه های جدید در برابر دشمن ایستادگی و و امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کنیم.
به گزارش شریعت نیوز امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش  گفت: امر به معروف مبنای دین اسلام است که در آیات قرآن اشاره به باید شده، این باید را خداوند بر ملت مسلمان الزامی و واجب کرده است.
وی بیان کرد: در راستای نهادینه شدن این فرهنگ مهم باید گروهی امر به معروف و نهی از
دانلود رایگان کتاب تاریخ مصور جهان pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ مصور جهان دنیای باستان تاریخ : ابو عبدالرحمن الکردی ...archive.org › details › abo_abdrahman_kordi_barid_20150604۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - تاریخ مصور جهان دنیای باستان تاریخ. by: ابو عبدالرحمن الکردی ... عاطفه سلیانی. برای دانلود کتابهای بیشتر اینجا کلیک کن: مُنْتَدی إِقْرَأ الثَقافِی.
کتاب تاریخ مصور جهان دنیای باستان( با عنوان فرعی انسان ...www.pinterest.com › pinدانلود کتاب تاریخ مصور جهان دنیای باستان اثر
دانلود رایگان کتاب تاریخ مصور جهان 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ مصور جهان دنیای باستان تاریخ : ابو عبدالرحمن الکردی ...archive.org › details › abo_abdrahman_kordi_barid_20150604۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - تاریخ مصور جهان دنیای باستان تاریخ. by: ابو عبدالرحمن الکردی ... عاطفه سلیانی. برای دانلود کتابهای بیشتر اینجا کلیک کن: مُنْتَدی إِقْرَأ الثَقافِی.
کتاب تاریخ مصور جهان دنیای باستان( با عنوان فرعی انسان ...www.pinterest.com › pinدانلود کتاب تاریخ مصور جهان دنیای باستان اثر
دانلود رایگان کتاب دانشنامه اساطیر جهان  
 
دانلود فایل   
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتب تخصصی و حرفه ای | دانشنامه اساطیر جهان ... - ...nirikadesign.com › دانلود-کتب-تخصصی-و-حرفه-ای › دانشنامه-اساطی...منبع کنکور ارشد پیام‌نور .کتاب دانشنامه اساطیر جهان نوشته شده زیر نظر رکس وارنر و ترجمه شده توسط ابوالقاسم اسماعیل پور در سال 1389 توسط انتشارات اسطوره به ...
دانلود رایگان کتاب دانشنامه اساطیر جهان pdf :: دانلود کتابketab
پیر پالان‌دوز  آرامگاه شیخ محمدعارف عباسی معروف به پیر پالان‌دوز در شمال شرقی حرم مطهر واقع شده است. پیر پالان‌دوز از عارفان و پیران سلسله ذهبیه بود.
شیخ طبرسی  آرامگاه فضل بن حسن طبرسی مشهور به شیخ طبرسی در قسمت شمالی حرم مطهر قرار دارد. بد نیست بدانید که لقب شیخ طبرسی امین‌الاسلام است.
شیخ بهایی  مقبره شیخ بهاءالدین عاملی معروف به شیخ بهایی در ضلع شمالی صحن امام خمینی (ره) واقع شده و مساحت بنای رواق آن حدود ۱۰۲ مترمربع است.
شیخ حرعاملی  
ماه محرم ماه ساخته شدن است.آن ماه بزرگ و بسیار خوب.آن ماه که امام حسین با هفتاد و دو یارشان در آن شهید شدند.شهادتی که بسیار تاثیر گذار بوده و هست.امام حسین طبق فرموده خودشان برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده اند.یعنی امر به معروف آن قدر مهم بوده است که یک امام برایش شهید شدند.برای ما چقدر مهم است؟
ماه محرم ماه ساخته شدن است.آن ماه بزرگ و بسیار خوب.آن ماه که امام حسین با هفتاد و دو یارشان در آن شهید شدند.شهادتی که بسیار تاثیر گذار بوده و هست.امام حسین طبق فرموده خودشان برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده اند.یعنی امر به معروف آن قدر مهم بوده است که یک امام برایش شهید شدند.برای ما چقدر مهم است؟
بزرگ ترین قاره کره زمین =اسیا(44میلیون کیلومتر مربع )
بزرگ ترین اقیانوس =کبیر یا آرام (166میلیون کیلومتر مربع )
بزرگ ترین شبه جزیره جهان =عربستان(3183100کیلومتر مربع)
بزرگ ترین جزیره جهان =استرالیا (7682300کیلومتر مربع)
بزرگ ترین دریای جهان =مدیترانه (2966000کیلومتر مربع)
بزرگ ترین دریاچه جهان =خزر یا مازندران (371795کیلومتر مربع)
بزرگ ترین خلیج جهان =مکزیکو
طولانی ترین رود جهان =نیل (6600کیلومتر)
پر آب ترین رودجهان=آمازون
بلند ترین آبشار جهان =انجل در ونزوئلا (
مَردم منم ، اسباب هیاهو شده ام
هرجا که نیاز بوده من رو شده ام
برجام دوپهلوی سیاست مردان
وقت ظلمات نیمه شب رو شده ام
.
کانون تمام گفتگوهای جهان
بازیچه شهر آرزوهای جهان
سربسته تر از پیام سرّی در جنگ
پیچیده چنان بگو مگو های جهان .
دانلود رایگان کتاب تاریخ مصور جهان pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ مصور جهان دنیای باستان تاریخ : ابو عبدالرحمن الکردی ...archive.org › details › abo_abdrahman_kordi_barid_20150604۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - تاریخ مصور جهان دنیای باستان تاریخ. by: ابو عبدالرحمن الکردی ... عاطفه سلیانی. برای دانلود کتابهای بیشتر اینجا کلیک کن: مُنْتَدی إِقْرَأ الثَقافِی.
کتاب تاریخ مصور جهان دنیای باستان( با عنوان فرعی انسان ...www.pinterest.com › pinدانلود کتاب تاریخ مصور جهان دنیای باستان اثر ش
سالاد روسی از معروف ترین غذاهای کشور روسیه است و با نام سالاد الویه روسی هم شناخته می شود.
جالب است بدانید که سالاد روسی توسط یک سر آشپز بلژیکی در روسیه ابداع شده است و به خاطر طعم خوبش امروزه در تمام جهان فراگیر شده است.
این سالاد یکی از غذای اصلی مردم روسیه در شب سال نو نیز می باشد.

ادامه مطلب
سالاد روسی از معروف ترین غذاهای کشور روسیه است و با نام سالاد الویه روسی هم شناخته می شود.
جالب است بدانید که سالاد روسی توسط یک سر آشپز بلژیکی در روسیه ابداع شده است و به خاطر طعم خوبش امروزه در تمام جهان فراگیر شده است.
این سالاد یکی از غذای اصلی مردم روسیه در شب سال نو نیز می باشد.

ادامه مطلب
   علم کوه (در دو بخش شمالی و غربی) این دیواره در استان مازندران- کلاردشت قرار دارد. این دیواره به ارتفاع تقریبی ۴۵۰ متر به قله علم کوه که دومین قله بلند ایران (۴۸۵۰ متر) منتهی می‌شود. از مسیرهای معروف دیواره شمالی علم کوه می‌توان به لهستانی‌ها (۴۸، ۵۰ و ۵۲) - روست علایی - فرانسوی‌ها - آرش - همدانی‌ها - اراکی‌ها اشاره کرد.
    بیستون این دیواره در استان کرمانشاه قرار دارد و ۱۲۰۰ متر ارتفاع دارد؛ و از مسیرهای معروف آن می‌توان به جانپناه - کام اژد
شعر معروف «روباه و زاغ» کتاب‌ درسی دوران مدرسه واقعاً سروده‌ی چه کسی است؟



به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصویر زاغی که
با یک قالب پنیر به دهان، بالای درختی نشسته و روباهی پای درخت در حال صحبت
با او و در واقع گول زدن اوست، شاید برای همه‌ی ما آشنا باشد. بله این
تصویر درس «روباه و زاغ» کتاب‌ درسی فارسی است و شعر معروفی که سراینده‌اش
حبیب یغمایی معرفی شده است.
ادامه مطلب
در پایتخت باشکوه فرانسه، شهر پاریس، کلیسای تاریخی و زیبا به نام کلیسای نوتردام وجود دارد. کلیسای نوتردام از معروف ترین و بزرگ ترین کلیسای های پاریس بوده و بعد از برج ایفل و موزه لوور، پر بازدید ترین جاذبه گردشگری این شهر توریستی محسوب می شود. اگر قصد سفر به فرانسه و بازدید از کلیسای نوتردام پاریس را دارید، پیشنهاد می کنیم دقایقی را با لحظه آخر همراهی کرده و به مطالعه این مقاله بپردازید.
 
 
معرفی کلیسا
کلیسای جامع نوتردام پاریس (به فرانسوی
طرز تهیه سالاد سزار
سالاد سزار یکی از سالادهای معروف و بسیار خوشمزه ایتالیایی است که مثل دیگر غذاهای ایتالیایی ( پاستا و پیتزا ) تقریبا در کل جهان شناخته شده است. این سالاد با مواد مختلفی تهیه می شود ، که شما هم می توانید به سلیقه خود برخی مواد را حذف و با مواد دیگری جایگزین کنید.
 

ادامه مطلب
BMW یک مارک معروف جهان است. این تولید کننده اتومبیل باواریایی است که در زمینه تولید خودروهای اسپرت تخصص دارد. درایورهای BMW در تمام دنیا از ترکیب ظرفیت و ویژگی های ورزشی با لذت استفاده می کنند. BMW وسایل نقلیه ای در رده بالا تولید می کند که هیچ کاستی ندارند. آن ها از قیمت بالایی برخوردارند.

ادامه مطلب
 برای آشنایی با بهترین و معروف ترین برند لوازم آرایشی هرگز این مطلب را از دست ندهید زیرا 10 برند معروف و برتر لوازم آرایشی برای شما جمع اوری شده است.
معروف ترین و برترین برندهای لوازم آرایشی
خانم ها گرایش زیادی به زیبا شدن دارند و تمایل دارند هنگامی که در انظار عموم ظاهر می شوند چهره زیبا و دلربایی داشته باشند . این دسته از خانم ها با استفاده از انواع لوازم آرایشی به زیباتر شدن خود کمک می کنند .
شرکت های آرایشی و بهداشتی زیادی در سرتاسر دنیا به
بسکتبال ان بی ای 2019 نسخه ی جدید و زیبای بازی معروف بسکتبال تو کا از استودیوی نام آشنای 2K, Inc برای اندروید می باشد که با قیمت 7.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز تصمیم گرفتیم اولین نسخه اش را به همراه مود حضور شما علاقه مندان به این سبک بازی ها معرفی کنیم! اگر بازی های ورزشی را دنبال می کنید قطعا نسخه های قبلی بسکتبال این استودیوی معروف را تست کرده اید؛ بازی که به گرافیک خیره کننده و صداگذاری عالی آن معروف است و دارای قسمت های جذاب زیادی
از اولین سری بازی های جنون سرعت از استودیوی بازیسازی مطرح و معروف EA GAMES برای دستگاه های اندرویدی است که در سال 2014 برای دستگاه های با سیستم عامل ANDROID عرضه شده بود و متاسفانه با استقبال خوبی مواجه نشد به طوری که تا به این لحظه حدود 500 هزار بار توسط کاربران سراسر جهان خریداری شده است و این استقبال کم را می توان به پولی بودن بازی نسبت داد به طوری که بازی در این لحظه با قیمت 5.54 دلار در مارکت به فروش می رود
ادامه مطلب
یکی از بی نظیر ترین عکس استاد رضا یزدانی از یکی بزرگترین بلاگ ایران و جهان در اختیار گرفتم این عکس رو علی اوجی در بلاگش منتشر کردند
رضا یزدانی بزرگترین خواننده راک ایران هنوز در جمع مردم خوب ایران محبوب و معروف هستند و خواهند بود و خواهند ماند
لئوناردو داوینچی بعضی از هنرهای معروف جهان را تولید کرد، اما گزارش های تاریخی نشان می دهد که او برای تکمیل آثار خود مبارزه می کرد. پروفسور مارکو کاتانی، پژوهشگر کالج لندن، 500 سال پس از مرگش پیشنهاد می کند بهترین توضیح برای ناتوانی لئوناردو برای تکمیل پروژه ها این است که هنرمند بزرگ ممکن است دچار کمبود توجه و اختلال بیش فعالی (ADHD) بوده باشد.
ادامه مطلب
 
طرز تهیه سالاد سزار
سالاد سزار یکی از سالادهای معروف و بسیار خوشمزه ایتالیایی است که مثل دیگر غذاهای ایتالیایی ( پاستا و پیتزا ) تقریبا در کل جهان شناخته شده است. این سالاد با مواد مختلفی تهیه می شود ، که شما هم می توانید به سلیقه خود برخی مواد را حذف و با مواد دیگری جایگزین کنید. 

ادامه مطلب
 
در صورتی که از خودرو استفاده می کنید تهیه قطعات یدیکی بی شک یکی از دغدغه های شماست. با وضعیت اقتصادی امروز کشور اینکه برند ها را بشناسیم و سره را از ناسره تشخیص دهیم خود نیازمند یک مدرک است! من در این مقاله به شما کمک می کنم تا  برندهای معروف لنت ترمز را بشناسید.
انقدر که برند های مختلف و متنوع در بازار وجود دارد. چه هم طبقه ای من باشید و پراید سوار شوید، چه بالا نشین باشید و خوردوی لوکس سوار باشید بازار برای شما رنج متنوعی از برند ها را روی می
مردم در ترکیه از تمام خوراکی ها به بهترین شکل ممکن بهره میبرند و بهترین غذاها و دسرها را درست میکنند.
در طول سفر اگر با ترک های اصیل آشنا بشوید متوجه میشوید که چقدر به دسر و شیرینی علاقه دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند دسر معروف بپردازیم.
ادامه مطلب
 
امشب چه شبی است بهتر از یک دهر است
آواز جهان مژده از صد بهر است
صد بهر به گوش این جهان یک راز است
وآن راز محمدی پسند، آن ساز است
آن راز دهد مژده به هر دل ای دوست
بر گوش جهان نغمه ی یا الله است
امشب شب مهمانی و شب، شوق و نداست
تا صبح به گوش ماه،قل هو الله است
یا حق کنم از بهر سجود خوش اقبال
من عاشقم و حاجت این شب یاد است
امشب شب قدر و شب فتوا و دعاست
ای مونس من، عشق همه ثار الله است
خونی که شده جاری ز بوی الله
دارد این ندا که یار ما قران است
گوهر خیراندیش چرا به آمریکا رفت؟
مجله زیبا - به تازگی خبرهایی منتشر شده که خانم گوهر خیراندیش به آمریکا سفر کرده است اما علت رفتن این بازیگر معروف به آمریکا چیست؟ گوهر خیراندیش از بازیگران معروف و محبوب سینمای ایران است
به ادامه بروید
ادامه مطلب
معرفی برند های مشهور جهان : برند گوچی (GUCCI)
برند ایتالیایی گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی تاسیس شد.
این برند در زمینه تولید انواع پوشاک، اکسسوری، کالاهی چرمی، کیف، کفش، زیورآلات، عینک آفتابی و … فعالیت می کند.
معرفی برند های مشهور جهان : برند شانل (CHANEL)
در سال ۱۹۰۹ گابریل کوکو برند شانل را در فرانسه تاسیس کرد.
بازیگر مشهور مرلین مونرو تاثیر زیادی در به معروف شدن برند شانل داشت.
این برند در زمینه تولید پوشاک، لوازم آرایشی، جواهرات و … فعالیت
معرفی برند های مشهور جهان : برند گوچی (GUCCI)
برند ایتالیایی گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی تاسیس شد.
این برند در زمینه تولید انواع پوشاک، اکسسوری، کالاهی چرمی، کیف، کفش، زیورآلات، عینک آفتابی و … فعالیت می کند.
معرفی برند های مشهور جهان : برند شانل (CHANEL)
در سال ۱۹۰۹ گابریل کوکو برند شانل را در فرانسه تاسیس کرد.
بازیگر مشهور مرلین مونرو تاثیر زیادی در به معروف شدن برند شانل داشت.
این برند در زمینه تولید پوشاک، لوازم آرایشی، جواهرات و … فعالیت
معرفی برند های مشهور جهان : برند گوچی (GUCCI)
برند ایتالیایی گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی تاسیس شد.
این برند در زمینه تولید انواع پوشاک، اکسسوری، کالاهی چرمی، کیف، کفش، زیورآلات، عینک آفتابی و … فعالیت می کند.
معرفی برند های مشهور جهان : برند شانل (CHANEL)
در سال ۱۹۰۹ گابریل کوکو برند شانل را در فرانسه تاسیس کرد.
بازیگر مشهور مرلین مونرو تاثیر زیادی در به معروف شدن برند شانل داشت.
این برند در زمینه تولید پوشاک، لوازم آرایشی، جواهرات و … فعالیت
بر اساس بررسی‌های انجام شده در خصوص قدرتمندترین اقتصادهای جهان، ایالات متحده آمریکا از سال ۱۸۷۱ تا کنون، در جایگاه نخست این لیست قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ٢٠١٩ نیز جایگاه خود را حفظ کند.
مراحل مختلف چرخه‌های اقتصادی، به طور مداوم باعث تغییر و تحول اقتصاد سراسر جهان می‌شود. اما جالب توجه است که اقتصادهای قدرتمند جهان، به همین سادگی جایگاه خود را از دست نمی‌دهند. با نگاهی به لیست 10 اقتصاد برتر جهان از سال1980 تا کنون، شاهد ثا
یهودی‌ها هر چند وقت یک بار، برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود و مشغول کردن اذهان عمومی و سرکیسه کردن مسیحیان صهیونیست آمریکایی، سند یا خبری را رو می‌کنند تا به‌ نحوی توجیه‌ کننده‌ی آینده‌سازی آنها برای منطقه و دنیا باشد!!در یکی از جدیدترین نوع از این برنامه‌های تاثیرگذاری بر اذهان، خبری پخش کرده‌اند که: بر اساس اسناد به‌دست آمده اسحاق نیوتن -دانشمند معروف- سخت به مطالعه‌ی کتاب مقدس و کتاب مکاشفات مشغول بوده و  پیش‌بینی کرده که پایان ج
قدبلندترین افسر پلیس جهان با بیش از 2 متر قد +عکس
جاگدیپ سینگ با قد ۲ متر و ۲۸ سانتیمتری خود به عنوان قدبلندترین افسر پلیس جهان شناخته می‌شود.
اگر کسی دلش بخواهد با قدبلندترین افسر پلیس یک عکس سلفی بیندازد احتمالا به یک نردبان نیاز خواهد داشت چون قدبلندترین افسر پلیس در هند زندگی می‌کند و قدش 2 متر و 28 سانتیمتر است. جاگدیپ سینگ، افسر پلیس ترافیک شهر پنجاب هند ادعا می‌کند به عنوان بلندترین افسر پلیس جهان می‌تواند هر تخلفی که در خیابان‌های
جدیدترین کشور جهان کدام است ؟این گونه نیست که تعداد کشور های جهان دائما در حال افزایش باشد ، همچنین اگر یک نهاد سرزمینی، خود را به عنوان یک کشور مستقل اعلام کند ، کشور های دنیا به آن به چشم یک کشور جدید نگاه نمی ‎کنند. چنانچه در بخش سرگرمی و گوناگون نمناک می خوانید جدید ترین کشور شناخته شده بین الملی در جهان ، کشور افریقایی سودان جنوبی است که در تاریخ 9 ژوئیه 2011 استقلال خود را اعلام کرد و بعد ها به عنوان عضو جدید سازمان ملل شناخته شد.

ادامه مط
دونکته در بحث جنجالی قبلی جاموند که به زبونم نیومد بگویم یک امر به معروف دو موکل و وکیل دیگه تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل که اولا وقتی حرف از دلسوزان میشه باید فورا یاد امر به معروف و نهی از منکر بیافتیم که همیشه در جامعه ما سست و کنده متناسب با آرمان ها نه الگوی غربی ویا همراه با مشکلاتی همچون افراط و تفریط و حسادته البته جامعه پیشرفته شده دیگه باید امر به معروف یک سیاست و گروهی باشه یعنی پول بدن به فلان نهاد که کار کنه و یه نفر به تنهایی
فراد ثروتمند جهان هیچوقت به طور شانسی ثروتمند نشدند زیرا مغز خود را به کار گرفته اند و از جایشان بلند و زحمت کشیده اند در ادامه با معرفی 30 نفر از پولدارترین افراد جهان در سال 2020 سایت تالاب را دنبال کنید.
 
بیشتر افراد ثرومتمند جهان را مردان و زنان در حوزه تکنولوژی و فناوری تشکیل می دهند که این اهمیت بالای فناوری در زندگی انسان ها را نشان می دهد. براساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ (Bloomberg Billionaires Index) که اخیرا لیستی از 500 میلیاردر بزرگ در آن به صورت
 
شاخصترین جاذبه های توریستی ایتالیا 
کشور ایتالیا یک کشور زیبا که در جنوب غربی اروپا واقع است، در شبه جزیره آپنین میباشد. ایتالیا تشکیل شده از یک جزیره اصلی و جزایری که در اطراف آن می باشد. این کشور از سمت جنوب تقریبا تا سواحل شمالی آفریقا امتداد دارد.
جاذبه های توریستی ایتالیا
در این کشور تضاد های زیادی در کنار هم زندگی میکنند:
شهرهایی با قدمت تاریخی زیاد و بسیار زیبا با چشم انداز های بی نظیر به  سواحل مدیترانه ای،انسان های گرم و غذاهای سا
شهید بی‌تظاهر اما پر حضور و پر اثر/  ۲۷ آذر ۱۳۵۸شهادت #شهیدمفتح
♦️رهبرمعظم انقلاب: آن عزیز در زندگیش کم‌نمود و کم‌تظاهر اما پرحضور و پرتحرک بود. اسمش کمتر برده می‌شد اما آثارش خیلی جاها بود. یکی از آنها دانشگاه بود و یکی از آنها حوزه.
♦️ آنها که یاد آن عزیز را گرامی داشتند و با او انس گرفتند می‌دانند که حضور شهید مفتح در سالهای تاریک اختناق در پایگاههای مقاومت و معرفت و فرهنگ انقلابی، یعنی مساجد، یک حضور نمایان و کم‌نظیر بود، هر جا او بو
شکلات های مخصوص
شکلات از جمله از شیرینی جات هایی است که طرفدارهای زیاد در همه ی سنین دارد و شکلات های سوئیسی از معروف ترین آنها است.در شهر زوریخ انواع شکلات های خوشمزه وجود دارد که بسیار معروف نیز هستند و این شکلات ها انواع زیادی دارد که ترافل اشپرونگلی از قدیمی ترین شکلات های زوریخ و یکی از مرغوب ترین سوغاتی ها است.
چاقوی ویکتورینوکس
چاقوی ویکتورینوکس یکی از سوغاتی های جالب سوئیس است که این ابزار پیچیده تنها برای استفاده در کمپ ها و پیکنیک
کاخ امارات لاکچری ترین هتل دنیا
 
کاخ امارات، لاکچری ترین هتل جهان، یکی از بهترین گزینه‌های کسانی است که دوست دارند اقامتی مجلل و شاهانه را در ابوظبی تجربه کنند.
ابوظبی برای بازدیدکنندگانی که برای اقامت به پایتخت آمده‌اند، کمبود هتل و جاذبه ندارد. هر چند «هتل کاخ امارات» (Emirates Palace Hotel) گوهر ارزشمند تاج امارات به شمار رفته و جذابیت مختص به خود را دارد. این اقامتگاه، سومین هتل گران قیمت جهان از نظر هزینه ساخت بوده و بیش از ۳ بیلیون دلار هزینه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تولید قطعات اجاق گاز مطالب و فایل های علمی و آموزشی راهنمای جامع خرید محصولات