نتایج جستجو برای عبارت :

دوستانه

تیم ملی فرانسه دیروز در یک بازی دوستانه به مصاف بولیوی رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. اما مصدومیت کیلیان امباپه، ستاره این تیم از ناحیه قوزک پا که باعث شد او در این بازی دوستانه تعویض شده و از زمین بیرون بیاید، فرانسوی‌ها را نگران کرده است.
دوستانه جدا شدن را یاد بگیرید

#انرژی_مثبت 
لطفا کمی هم دوستانه جدا شدن را یاد بگیرید...
قرار نیست چون با هم به جایی نرسیدید پشتِ پا بزنید به تمام حرمت ها و نان و نمکی که باهم خوردید...
اینکه گاهی نمیشود دلیلش بر این نیست که شما ظاهر بدی دارید یا پای شخص سوم در میان است؛
 نمیشود چون در تمام حرف هایتان کلمه ی اول به دوم نرسیده به خاطرِ نداشتن نظرِ مُشترک بحثِ شدیدی بالا گرفته...
پس ظلم نکنید در حقِ تمام لحظه ها و احساس خوبی را که با هم گذراندید...
فرا
گند تر از بچه ای که به اون یکی واسه رنگ دمپایی خوشگلش پز میده ، گفتگوی دو فرد بزرگساله که دارن خیلی شیک و رسمی و با لب های خندون داشته هاشون رو کاملا دوستانه به رخ هم می کشن و دهن هم رو سرویس می کنن!
+همیشه توی وجود من 3 تا آدم بودن! 1- رسمی و ادبی نویس  2- دوستانه نویس 3- بی اعصاب و گند نویس!
روز من با جدال این آدما شروع میشه و خوشبختانه آخر شب به گند ترین حالت ممکن می رسه!
در خدمت شما عزیزان هستیم اینبار با معرفی لینک گروه دوستانه برای پیام رسان تلگرام؛ اگر میخواهید که در گروه چت و دوستانه شرکت داشته باشید وارد لینک زیر شوید.
لطفا در نظر داشته باشید که در مرجع گروهها میتوانید هر لینکی با موضوعات گوناگون و سنین مختلف با یک جستجوی ساده در اختیار داشته باشید، همینک وارد مرجع شده و لینک گپ دوستانه و سایر لینکهای مدنظرتون رو دریافت کنید:
 
همانطور که از عنوان این مطلب پیداست، قصد داریم یکی از دورهمی های دوستانه در تلگرام راه اندازی کنیم که فقط مخصوص بچه های کرجیه!
یک گپ کاملا دوستانه با جوی بسیار مناسب که میتونه لحظات خوبی رو تو این ایام کرونایی برای مردم و اهالی کرج ایجاد کنه
منتظر پست های بعدی وبلاگ و قرار دادن لینک های عضویت باشید...
این گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست برای دورهمی و چت و گپ دوستان لر ایجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانه داشته باشند.
از همه بچه های لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههایی هستند که مربوط به همه لرهای کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و این مشارکت
بهترین پیام های تبریک تولد عاشقانه و دوستانه و رسمی ویژه همسر و خواهر و  برادر کاملا اختصاصی
پیام
تبریک تولد(همسر و برادر و خواهر و عاشقانه و دوستانه و رسمی) 2019 کاملا
اختصاصی از رز موزیک شامل جدیدترین متن های سال 97 و 98.
این مجموعه با زحمات فراوان جمع آوری شده امیدواریم اون رو با دوستانتون به اشتراک بگذارید. در آخر نظر یادتون نره.
همچنین ببینید: دانلود آهنگ تولدت مبارک ویژه تمامی ماه ها و سنین.

ادامه مطلب
جواد زرینچه در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: اردوی تیم
استقلال با برنامه کادرفنی از صبح روز سه شنبه آغاز شد و بر اساس برنامه
پیش می رویم و طبق نظر کادرفنی تمرینات در حال برگزاری است. کمپ زمین های
تمرینی مناسبی دارد و دو تیم دیگر نیز در این مجموعه حضور دارند و از نظر
برنامه غذایی نیز شرایط خوب است.

 
وی در ادامه تصریح کرد: دیاباته امروز به
تمرینات ما اضافه شد و در کنار ماست. یزدانی که به تیم ملی دعوت شده روز
جمعه راهی تهران خواهد ش
زمان مسابقات دوستانه بین المللیبرنامه هتریک(بر اساس ساعت)(زمان انجام مسابقات لیگ، حذفی؛ دوستانه؛ اپدیت و ... ): (http://www.angelfire.com/theforce2/helghallen...e.htm)ساعت برگزاری بازی های دوستانه داخلی: (https://wiki.hattrick.org/index.php?title=Friendly)اطلاعات کشوری: (http://fcclogo.kaoztribe.net/Countries.php)
این گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست برای دورهمی و چت و گپ دوستان لر ایجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانهداشته باشند.
از همه بچه های لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههایی هستند که مربوط به همه لرهای کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و این مشارکت
اگر علاقمند به شرکت در دورهمی های دوستانه با همشهری های خودتون هستید، میتونید در لینکی که براتون قرار میدیم وارد بشید و گروه موردنظرتون رو پیدا کرده و عضو بشید.
با عضویت در کانال گروه دوستیابی میتوانید روزانه لینک گروه های جدید و فعالی رو دریافت کنید، در همه شهرهای ایران،  میتوانید هر گروهی که به دنبالش هستید را با یک جستجوی ساده پیدا کنید.
در خدمت شما عزیزان هستیم اینبار با معرفی لینک گروه دوست یابی تلگرام برای پیام رسان تلگرام؛ اگر میخواهید که در گروه چت و دوستانه شرکت داشته باشید وارد لینک بالا شوید. لطفا در نظر داشته باشید که در مرجع گروهها هم میتوانید هر لینکی با موضوعات گوناگون و سنین مختلف با یک جستجوی ساده در اختیار داشته باشید،
من دلتنگ توام
دلتنگ دوستی که روزی کنارم می نشست، هرچند من حرف نمیزدم اما درد دلهای تو مراهم آرام میکرد.
وامروز تمام آن دوستی فقط شده سلام. بله. نه...
و فراتر از اینها فقط سکوت و سکوت
حتی دیگر نگاه دوستانه ای نیست که دلم را گرم کند به داشتنت
و باز هم افتاده ام در قصه ی فراموشی اجباری
باید فراموش کنم تمام لحظه های شیرین با تو بودن را، تمام لبخندها و نگاههای گرمت را و تمام شیطنتهای دوستانه ات را که لبخند را به لبانم می آورد و ذره ذره محبت را در دلم می
در سفر های گروهی لذت بیشتری وجود دارد، جمع دوستانه است و کلی سوژه برای شاد بودن وجود دارد. اما همین سفر های دوستانه هم گاهی با کدورت تمام می شوند و در آخر دلخوری به وجود می آید اما چرا؟
در اینجا چند مورد را که باعث می شود دلخوری در پایان سفر وجود داشته باشد را مرور میکنیم.
وقت نشناسی و خوش قول نبودن یکی از عمده ترین اتفاقات است که باعث کدورت می شود. وقتی همه جمع اند و یکی دو نفر خیلی دیرتر سر قرار حاظر می شوند می تواند به راحتی ایجاد کدورت کند.
شف
چگونه احساس ناامنی را از بین ببریم؟
آیا واقعا همسرم امشب به یک مهمانی دوستانه دعوت شده؟ آیا تو این دورهمی‌های دوستانه، زن‌ها هم حضور دارند؟ آیا چیزی را از من پنهان می‌کنه؟ آیا امشب قصد ملاقات زنی را داره؟ آیا منشی جدید شرکت از من زیباتره؟.... سوالاتی از این دست، برای خیلی از زنها آشناست. گاهی انقدر این سوالات را تکرار می‌کنند که خسته و درمانده میشن و با ناامیدی به این نقطه می‌رسند که چرا من انقدر حسودم؟ چرا تا این حد احساس ناامنی می‌کنم؟
چگونه احساس ناامنی را از بین ببریم؟
آیا واقعا همسرم امشب به یک مهمانی دوستانه دعوت شده؟ آیا تو این دورهمی‌های دوستانه، زن‌ها هم حضور دارند؟ آیا چیزی را از من پنهان می‌کنه؟ آیا امشب قصد ملاقات زنی را داره؟ آیا منشی جدید شرکت از من زیباتره؟.... سوالاتی از این دست، برای خیلی از زنها آشناست. گاهی انقدر این سوالات را تکرار می‌کنند که خسته و درمانده میشن و با ناامیدی به این نقطه می‌رسند که چرا من انقدر حسودم؟ چرا تا این حد احساس ناامنی می‌کنم؟
تیم ملی فوتبال کلمبیا در دومین دیدار دوستانه خود در ماه جاری میلادی نیز نتوانست به برد برسد و برابر الجزایر با ۳ گل شکست خورد. کارلوس کی‌روش بعد از این دیدار عنوان کرد تیمش بازی بهتری نسبت به حریف ارائه داد ولی دریافت دو گل در فاصله زمانی کوتاه باعث شد تا شیرازه این تیم از هم بپاشد. او عنوان کرد این بازی دوستانه به تیمش کمک خواهد کرد تا بازی در شرایط سخت را یاد بگیرد و بتواند بازی را در شرایط سخت و وقتی که عقب است را مدیریت کند. 
هواداران تیم م
بگذار برایت بگویم، هربار پایم را از چارچوب در خوابگاه رد می‌کنم و میگذارم روی موزاییک حیاط، دلم تنگ می‌شود. غمم قد می‌کشد تا فرق سرم.
پرسیده بود که الان دلتنگی که از خانه دوباره برگشته‌ای به خوابگاه؟
گفتم ببین من هر بار که وارد این خوابگاه می‌شوم دلم تنگ می‌شود.
دلم نه برای خانه و خانواده و مهر‌ مادر و حمایت پدر و برادر زیادی عاقلم، که دلم برای هر چیزی که بیرون از این ساختمان هست تنگ می‌شود.
برای تمام اتفاقات خوب و بدی که می‌افتد.
برای تو
اگر علاقمند به شرکت در دورهمی های دوستانه با همشهری های خودتون هستید، میتونید در لینکی که براتون قرار میدیم وارد بشید و گروه موردنظرتون رو پیدا کرده و عضو بشید.
وبسایت مرجع گروه های تلگرام یک لینکدونی فعالی است که روزانه با گروه های جدید آپدیت میشود، در همه شهرهای ایران،  میتوانید هر گروهی که به دنبالش هستید با یک جستجوی ساده پیدا کنید.
برای مشاهده و عضویت در گروه های دورهمی تلگرام از طریق لینک زیر اقدام کنید.
 
 
علی ای همای رحمت، تو چه آیتی خدا را، که به ماسوا فکندی، همه سایه ی هما را...
لطف خدای متعال خیلی زیاده.
این چند روزه که گشتم دنبال کار، جاهای مختلفی رو سر زدم.
یکی دو تاشون هم پالس های مثبتی بهم دادن.
امیدوارم درست بشه ان شالله...
دوستانی که به گروههای چت علاقه دارند و مخصوصا جنوبی های عزیز توجه داشته باشید که ما گروه واتساپ جنوبیا رو ایجاد کردیم ولی چون دیدم که امکان پاک کردن چت ها وجود نداره، گروه رو حذف کردم و بجاش یک کانال پر از گروه براتون آوردم.
شما میتونید به این کانال برید و با دوستان جنوبی خودتون چت و گپ دوستانه داشته باشید و از این چت دوستانه لذت ببرید و در کنار هم خوش باشید و ما رو هم از دعای خیرتون بی بهره نزارید.
اما گروه واتساپ جنوبی ها در تلاش هست تا بتونه
خواهرم از توی اتاق داد می زند « بابا ول کنید. او دیوانه است. روانی است»
واقعا دیگر در این حد ها هم نیست ولی خود پدر هیچ‌وقت دوست نداشته ( شاید نتوانسته) با بچه هایش رابطه ای دوستانه و صمیمی داشته باشد.
البته او هیچ وقت این جرئت را ندارد که جلوی پدر این حرف را بزند.
 
 
Greetings خوش و بش کردن
 
Hi سلام دوستانه
 
Hello  سلام رسمی
 
I'm ...
 
پاسخ ها Responses
 
Nice To meet you از ملاقاتت خوشبخت شدم  و دوستانه است با آهنگ افتان
 
Glad to meet you از ملاقات خوشبخت شدم کمی رسمی تر از بالایی است با آهنگ افتان
 
It's a pleasure to meet you ملاقات شما مایه شور و شعف من شد و رسمی است با آهنگ افتان
 
نکته 1: در بیشتر کشورهای انگلیسی زبان چه در گفتگوهای دوستانه و چه در گفتگوهای رسمی مردم برای سلام کردن به یکدیگر از Hi استفاده می کنند.
 
نکته 2: در کشورهای انگلیس
دورهمی دوستانه
دورهمیم که
 لحظات خوش رو کنار هم باشیم
پی وی بدون اجازه ممنوع
خوش باشین
لینک عضویت گروه تلگرام دورهمی دوستانه
حتما با فیل شکن وارد شوید ، بدون فیل شکن لینک کار نمیکند
 
لینک عضویت بهترین لینکدونی فعال رایگان تلگرام
دریافت لینک عضویت گروه های تمام شهر ها روزانه بیش از 100 لینک گروه جدید
من نمی‌دانم گرگ ِ بالان دیده بودن (درستش همین است بالان دیده) چه شکلی‌ست! من تا به‌حال یک گرگ بالان دیده‌ی واقعی را ندیده‌ام! اما دور و برم پر است از مارگزیده‌هایی که از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسند!
 
من میانه‌ام با مارگزیده‌ها بهتر است.همیشه هرجا که می‌روم چندتایی‌شان را می‌بینم. در چشم‌هایشان ترس است. آن هم ترس ِ بیش از حد... نه از آن ترس‌های به قدر کافی! ترس‌هایشان از حد کافی فراتر رفته است. جزء به جزء‌ات را نگاه می‌کنند، دنبال ریسما
تیم ملی فوتبال برزیل قبل از شروع کوپا آمه‌ریکا برد روحیه بخشی کسب کرد.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال برزیل موفق شد قبل از شروع کوپا آمه ریکا با ۷ گل هندوراس را در دیداری دوستانه شکست دهد.

برزیل که باید در غیاب نیمار در کوپا حاضر باشد، با گل‌های گابریل ژسوس ۲ بار، روبرتو فیرمینو، ریچارلیسون، فیلیپ کوتینیو، تیاگو سیلوا و نرس توانست هندوراس را در هم بکوبد.

شاگردان تینه با این برد ضمن خط و نشان برای مدعیان قهرمانی در رقابت‌های کوپا نشان داد
  در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال، تیم‌های چین و اردن هم مقابل حریفان خود پیروز شدند.


 
  بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس،‌در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال در قاره آسیا، تیم ملی چین به مصاف تاجیکستان رفت وبه پیروزی یک بر صفر رسید.
 
تک گل این بازی را ژانگ ژو در دقیقه 10 به ثمر رساند.
 
در دیداری دیگر اردن موفق شد مقابل اندونزی به پیروزی 4 بر یک برسد.
 
پیش از این بازی‌ها هم رویارویی ایران و کره
قهرمان فوتبال ایران قرار بود در نیم فصل راهی قطر شود و در اردوی زمستانی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم الشحانیه برود. برخی بازی‌های تدارکاتی دیگر هم هماهنگ شده بود که در پی لغو اردو، این بازی‌ها منتفی َشد
با هماهنگی‌های انجام شده، الشحانیه چهارشنبه ظهر با پرسپولیس بازی خواهد کرد. تیم‌های قطری در حال استراحت هستند و بسیاری از بازیکنانشان به کشورهای دیگر رفته‌اند ولی مسئولان الشحانیه قول داده‌اند که بتوانند اغلب بازیکنان اصلی خودشا
قبل از تب و تاب و حرارت فیلم های جشنواره فجر راهی سینما شدیم.برای دیدن فیلم { جهان با من برقص} راستش وقتی دیدم کارگردان سروش صحت هست کمی دو دل شدم، آخه سریال هایی که برای تلویزیون ساخته را اصلا دوست ندارم به جز ساختمان پزشکانش را، اما اینجا رسما اعتراف می کنم که :
آقای سروش صحت واقعا توی ساخت این فیلم گل کاشتید،عالییییییییی بود.دیالوگ های پر از حرف برای شنیدن بودن،سکانس هایی که دنباله رو هم بودند، طنز و شیطنتی که توی تلخی ها هم به خنده وادارت
زکات 2 هزارو 500 متر مربع زمین درزرند
رئیس ستاد احیای زکات زرند از پرداخت زکات 2 هزارو500 متر مربعی زمین در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ندای زرند، حجت الاسلام محمد رضا سلطانی گفت :زهرا سادات حسینی بانوی نیکوکار زرندی قطعه زمینی به مساحت 2 هزارو 500 متر مربع در روستای نعیم اباد به منظور پرداخت زکات به انجمن بشر دوستانه این روستا اهدا کرد .
وی درباره این عمل خیرخواهانه در روستای نعیم آباد زرند افزود این بانوی نیکوکار این قطعه زمین را به ارزش 1میلی
  یک خبرنگار کلمبیایی اعلام کرد که یک ایجنت ایرانی بازی دوستانه تیم ملی کلمبیا با الجزایر را هماهنگ کرد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «Comutricolor» کلمبیا دست به افشاگری زد و عنوان کرد که یک ایجنت ایرانی هماهنگ کننده بازی تیم ملی کلمبیا با الجزایر بود و این ایجنت ایرانی پیش از این نیز با کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی کلمبیا در زمان مربیگری اش در ایران همکاری داشته است.
خورخه برمودس خبرنگار کلمبیا
سلام دوستان
سوالم هم از دختر خانم ها و هم از آقا پسرها اینه که به نظر شما چرا آقایون در بیشتر موارد (دقت کنید نمیگم همیشه-میگم در بیشتر موارد) نمیتونن رابطه ی اجتماعی دوستانه ای رو که با خانمی دارن به همون شکل حفظ کنن؟ 
واقعیتش احساس میکنم بعد مدتی که میگذره یا دوست دارن اون رابطه صمیمی و دو نفره بشه فقط یا اینکه به کل دیگه دختره رو نبینن. نه واقعا چرا ؟ دلیلش چیه آخه؟ من موردی هم نگفتم خیلی اتفاق افتاده و تجربه شده هم از طرف خودم و هم دوستان دیگ
سلام به همه دوستای گلم و همه کسایی که دوستم نیستن و قراره که بشنبچه ها هدف من از ساختن این وبلاگ فقط و فقط به اشتراک گذاشتن کارام با شماست.نه آدم حرفه ای هستم نه کارای عالیی دارم ولی دوست دارم باهاتون درارتباط باشم نظراتونو راجب کارام بدونم .فلورا دوستون داره
شب یلدا بهانه خوبی برای دورهمی های خانوادگی و جمع‌های دوستانه است. در میان جمع‌های فامیلی افرادی هستند که مدام سرشان درگوشی‌هایشان است و از مهمانی هیچ‌چیز متوجه نمی‌شوند اما ما با پیشنهادی‌های جذاب و هیجان‌انگیز می‌خواهیم با کمک همین وسیله شب یلدای خاطره‌انگیزی را برایتان رقم بزنیم.
 
ادامه مطلب
حال و روز خوبی ندارم اما هر آنچه که تجربه می کنم را پذیرفته ام. لااقل می خواهم خودم اینجوری فکر کنم.
گوشه گیر شده ام. البته گوشه گیر بوده ام و خیلی حال و حوصلۀ گپ و گفت با بقیه را نداشته ام و ندارم.
از مهمانی ها و جمع های دوستانه فراری شده ام.
ادامه مطلب
به عنوان تعریفی از تصفیه می توان این گونه شرح داد که ، تصفیه اموال شامل پرداخت بدهی ها و تبدیل دارایی شرکت به وجه نقد می باشد .تصفیه قبل از تقسیم دارایی میان شرکای شرکت صورت می گیرد .زمانی که طلبکاران شرکت طلب خود را دریافت کنند ، سرمایه میان شرکا تقسیم می شود .زمانی که برای پرداخت دیون مبلغ کافی وجود نداشت باید از سهم شرکا برای پرداخت استفاده شود .
راه های تصفیه اموال شرکت
تصفیه اموال به دو صورت انجام می شود :تصفیه قراردادی و دوستانهدر صورتی ک
توی این مدتی که اومدیم اینجا، همسایه طبقه سوم، خیلیییی بسته های مختلف سفارش میده‌. کارتن های بزرگ اما سبک! 
معمولا هم خونه نیست و پستچی در خونه ما میاد و مامانم بسته هارو تحویل میگیره و من وقتی اون از سرکار میاد بسته به دست چندین پله میرم بالا و زنگ خونشونو میزنم، از خونشون صدا میاد ولی کسی در رو باز نمی‌کنه، دروغ چرا خیلی عصبی از حرکت زشتشونم ولی...
و بعد صبح ها وقتی که میخوام برم بیرون، اونم میخواد بره سرکار صداش میکنم و میگم بسته هاتون دست
قرار های دوستانه و عاشقانه با قرارهای کاری بسیار فرق دارند. بسیاری از ما این دو را با هم قاطی می کنیم و سعی داریم خودمان را با کلاس تر از آن چیزی که هستیم نشان دهیم. ناچار از کلاماتی استفاده می کنیم که هضم شان کمی سنگین است، یا از موضوعاتی سخن می گوییم که اصلا ربطی به چیزی که برای آن قرار گذاشته ایم ندارند.
راستش را بخواهید هر چه فضا را رسمی تر کنید، طرف مقابل احساس ناراحتی می کند و نسبت به ادامه رابطه بی میل تر می شود. بسیاری از حرف ها هستند که ن
می دونین وقتی یه کاریو رها می کنین، دوباره انجام دادن و ادامه دادنش مثل این می مونه که یه مشت موم بریزن تو دهنت و بگن بجو!
 
صبح برنامه ی نوروز۹۹ مهمان ابی، رو دیدیم. جالب و دوستانه بود. ترکیب فرامرز اصلانی و بابک امینی خیلی رمانتیکه:) 
 
دارم به این فکر می کنم که با پول عیدیم کتاب آموزش گیتار کلاسیک از ابتدایی تا متوسطه ی لیلی افشارو بخرم. به نظر کتاب خوبی میاد. کسی خریدتش؟
و چند وقت بعد مجبور می‌شوی بپذیری زندگی بدون کسی که دوستش داری همچنان ادامه دارد و تو اگر همراهش نشوی جا می مانی…نسخه می پیچند برایت که چنگ بزنی به آدم های دیگر تا این روزهای لعنتی راحت تر بگذرد…اول مقاومت می کنی ولی بعد می پذیری که چاره ای از این بهتر نیست…این وسط کلاس ورزش، تغییر رنگ و مدل مو، قرارهای دوستانه و خرید هم مسکن بی تاثیری نمی تواند باشد…
 
 
 
ادامه مطلب
سست ترین کلمه "شانس"است... 
به امید آن نباش. .
محکم ترین کلمه "پشتکار"است...
آن را داشته باش. .
سالم ترین کلمه "سلامتی"است... 
به آن اهمیت بده. .
شایع ترین کلمه "شهرت"است... دنبالش نرو. .
ضروری ترین کلمه "تفاهم"است... 
آن را ایجاد کن. .
دوستانه ترین کلمه "رفاقت"است...
از آن سوءاستفاده نکن. .
اصلی ترین کلمه "اطمینان"است... 
به آن اعتماد کن. .
ضعیف ترین کلمه "حسرت"است... 
آن را نخور
دوستان پسابندری و روستاها و مناطق نزدیک اطراف، میتونید من باب مسایل مختلف و صحبت کردن و معرفی مقاله، فیلم، کتاب و اطلاعات مفید به من ایمیل بزنید! 
خلاصه  برای اختلاط و گفتگو دوستانه، فقط و البته محرمانه که بین خودمون می مونه در خدمت شما دوستان هستم و از دانش و آگاهی و پرسشگری شما بهره می برم. 
 
ejazbaloch66@gmail.com
Ali.e.pasabandari@gmail.com
 
دوستتون دارم، اعجاز پسابندر! 
امسال دومین چلنج جامعۀ لاته آرت ایران در روز های ی دوازدهم ، سیزدهم ،چهاردهم آذرماه برگزار خواهد شد. مانند سال پیش، این چلنج با سایر مسابقات متفاوت خواهد بود تا به صورت رقابت دوستانه، باریستا ها و لاته آرتیستان دور هم جمع شویم و توانایی های خودمان را در شرایطی متفاوت بسنجیم.
ادامه مطلب
استقلال تهران در یک بازی تدارکاتی با نتیجه سه بریک مقابل گل ریحان البرز به پیروزی رسید. بعد از بازی محمد نصرتی درباره استراماچونی حرفهای جالبی به زبان آورد.
سرمربی گل ریحان البرز گفت: یک خاطره از بازی تیم ملی با تیم رم ایتالیا که قبل از جام جهانی بود، برای استراماچونی تعریف کردم.
به گزارش خبرورزشی، محمد نصرتی بعد از شکست در بازی دوستانه مقابل استقلال گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول بیشتر از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا می‌کنند
هر وقت که خواستین با دیگران چت کنید نیاز به یک لینکدونی چت دارید تا بتوانید با آنها به چت و گپ بپردازین، در لینکدونی چت لینک گروههای چت گزاشته میشه.
گروههای چت برای یک چت دوستانه پیشنهاد میشن و شما با چت کردن میتوانید وقت خود را سپری کنید و با دوستان خود گپ داشته باشید.
ما هم برای این چت شما احترام قائل هستیم.
چند روز اخیر مرتباٌ ذوقمرگ میشم بخاطر حرفایی که می‌شنوم اولینش مربوط به یکی از دوستای دانشگاهم بود که خب دوست نبودیم همو می‌شناختیم سلام و علیک داشتیم ولی دوست محسوب نمیشدیم بعد من تو قرنطینه یک گروه دوستانه زدم و دیروز برگشت گفت که چرا زودتر نشناخته بودمت من و از این به بعد جزو دوستامی و من کلی ذوقمرگ شدم که آنابل هم اومد جزو دوستام و امروز هم گفتم بیام بیان یکم مغزم رو استراحت بدم مواجه شدم با یه کامنت خیلی مهربون که خب میشه گفت من از ذوق
سست ترین کلمه " شانس" استبه امید آن نباش
محکم ترین کلمه " پشتکار " استآن را داشته باش
سالم ترین کلمه " سلامتی " استبه آن اهمیت بده
شایع ترین کلمه " شهرت " استدنبالش نرو
ضروری ترین کلمه " تفاهم " استآن را ایجاد کن
دوستانه ترین کلمه " رفاقت " استاز آن سوء استفاده نکن
اصلی ترین کلمه " اطمینان " استبه آن اعتماد کن
ضعیف ترین کلمه " حسرت " استآن را نخور
 
شاگردان کی‌روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا در دیداری دوستانه مقابل پاناما به پیروزی پرگل رسیدند.


 
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس،‌در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال، تیم ملی فوتبال کلمبیا به مصاف پاناما رفت که با 3 گل پیروز شد.
 
گل‌های این بازی را تسیلو (۶)، موریل (۳۸) و فالکائو (پنالتی - ۴۵) به ثمر رساندند.
 
هدایت کلمبیا بر عهده کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران است.
 
انتهای پیام
 
گزارش الا
گروه گپ مکانی برای چت و گفتگوی دوستانه هست و ما هم تصمیم داریم تا یک گروه خوب برای گپ به شما معرفی کنیم.
  
شما برای داشتن یک گپ دوستانه نیاز هست تا ایتدا به یک کانال تلگرامی که در ادامه معرفی خواهم کرد عضو شوید.
کانال لینک یاب 97 یک کانال چت هست که لینک گروههای گپ و چت منتشر میکنه و شما میتوانید از این فرصت برای چت با دوستان خود استفاده کنید.
فرض کنید قرار است به یک مهمانی تولد دوستانه بروید و با یک پیراهن زنانه کژوال یا نیمه رسمی در مهمانی شرکت کنید. در چنین شرایطی دست شما برای انتخاب زیورآلات به شدت باز است. فقط باید استفاده از زیورآلات پر زرق و برق را کنار بگذارید، چون سنخیتی با مهمانی تولد یا لباسی که پوشیده اید، نخواهد داشت.
در یک صحبت دوستانه احساس می کنید که طرف مقابل با شما صادق نیست و این موضوع به شدت شما را عصبی کرده است؛ راهکارتان چیست؟
توانایی تشخیص دروغ و فرد دروغگو یک مهارت اجتماعی منحصر به فرد است که معمولا افراد زیادی به دنبال کسب آن هستند.
ادامه مطلب
خدایا....
پس پسر ۸ ساله ام کو که از مدرسه برگرده و کوله رو هنوز زمین نذاشته ور ور ور برای من خاطرات مدرسه و دعوای بچه ها و جر زنی هم کلاسیاش و حرفای خانوم معلم رو بگه...
که دفتر مشقش رو ببینم و دلم ضعف بره ازون همه تمیز نوشتن...
که ببینم پای تلویزیون نشسته و کارتون میبینه و غش غش میخنده و من بی صدا یه ظرف میوه ی پوست کنده بذارم کنارش و موهاشو ببوسم....
که سر شب تا غذا جا میفته من تو اشپزخونه بچرخم و اونم تو دست و بالم باشه و هی با هم حرف بزنیم و من هی نصیح
سلام دوستان وبلاگی عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه و دی ماه رو خوب شروع کرده باشید.
حدودا یکماهی اینجا فعالیتی نداشتم نمیدونم حس میکردم باید توی خلوت خودم باشم.
اما مجدد برگشتم... من توی شبکه های مجازی مختلفی هستم تلگرام/واتساپ/اینستا و... اما خب به جز واتساپ توی هیچ شبکه ای فعالیتی ندارم و فقط مطالب شون میخونم و استفاده میکنم *دوستانی پیچ دارند دوست داشتید ادرستون کامنت کنید تا فالوتون کنم *
تنها جایی که خیلی فعالیت دارم و دوسش دارم اینجاست چو
سلام دوستان وبلاگی عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه و دی ماه رو خوب شروع کرده باشید.
حدودا یکماهی اینجا فعالیتی نداشتم نمیدونم حس میکردم باید توی خلوت خودم باشم.
اما مجدد برگشتم... من توی شبکه های مجازی مختلفی هستم تلگرام/واتساپ/اینستا و... اما خب به جز واتساپ توی هیچ شبکه ای فعالیتی ندارم و فقط مطالب شون میخونم و استفاده میکنم *دوستانی پیچ دارند دوست داشتید ادرستون کامنت کنید تا فالوتون کنم *
تنها جایی که خیلی فعالیت دارم و دوسش دارم اینجاست چو
به نام خداباسلام وعرض ادب واحترام خدمت همه گرامی دوستان باتوجه به اینکه گروه جهادی پایگاه بسیج امام حسین (ع)سده درحال ساختن یک باب منزل مسکونی برای یکی ازنیازمندان بخیتاری میباشند لذا نیازمبرم به کمکهای انسان دوستانه عزیزان داریم .خواهشمندم هرکس هرچه براش مقدوره به این کارخداپسندانه کمک کنید.شماره کارت بانک ملی 6037997381292821 اجرکم عندالله.برادرکوچک شمادیدارقلی سلحشوراطلاع از آخرین فعالیت های مسجد امام حسین (ع) سده لنجان در وبلاگ ما:www.tkanoon.bl
زنگ بزن،
هیچ نگو.
حتی سلام هم نده،
فقط بگذار نفس هایت را بشنوم...
نفس اول یعنی سلام،
و نفس های بعدی یکی در میان
یعنی دوستت دارم و قد دنیا دلتنگتم...
اصلا حتی اگه نخواستی هم زنگ نزن،
خودم دست به تلفن میشوم،
بوق اول معنیش این است که
جایم بدجوری توی دنیا خالیست،
فقط نگذار به بوق آخر برسد،
بوق آخر یعنی،
تو دیگه واقعا مال من نیستی...
فلش چت
 
چت فلش,چتروم فلش ,چتروم FLASH,چت کردن چت فلش,چتروم فلش ,چتروم FLASH,سایت چت,فارسیچت,چتروم,چتروم,چت کردن,سایت چت,برنامه چت,سایت چت فارسی,یاهو چت,چت روم یاهو,روم یاهو,گپ یاهو,یاهو گپ, گپ سرا,یاهوو,چتروم یاهو,چتروم یاهو,شاهین چت,چتروم شاهین,چت روم شاهین,سون,چت روم سون,چتروم سون,اصلی,آیناز,عسل,چت روم عسل,مهر,ققنوس,چت روم یاهو,روم یاهو,گپ یاهو,یاهو گپ, گپ سرا چت شلوغ,چتروم شلوغ,چتروم پرشین,فانوس,الماس,صحرا,چت روم الماس,چتروم الماس,چتروم صحرا,چت روم
  خرید پیراهن زنانهلینک خرید 
خرید پیراهن زنانه
مشخصات فنی
مشخصات کلی محصول

جنس
 
اکریلیک,
نایلون
 

قد
 
میدی
 

قد آستین
 
بلند
 

یقه
 
هفت
 

فرم
 
جذب
 

طرح پارچه
 
طرح دار
 

مورد استفاده
 
مجلسی
 
ویژگی ها

جزئیات
قد لباس: حدود 90 سانتی متر  
پارچه بافت ظریف
مناسب برای پاییز و زمستان
مناسب برای مجالس و مهمانی
جنس
92% اکریلیک، 8% نایلون

نگهداری
– استفاده از خشک کن مجاز نیست.  
– سفید کننده مجاز نیست.
– شست و شوی در دمای پایین
پیراهن زنانه اسپ
 
بهبهان/ تیم فوتبال زردپوشان امروز جمعه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه سپاه بهبهان به میدان رفت. این دیدار با نتیجه 3-2 به سود زردپوشان پایان یافت. در این بازی تدارکاتی شاهرخ شجاعی، اسماعیل محمدی و آریا شجاعی برای تیم زردپوشان گلزنی کردند.
طالب امروز جمعه شاگردان خود را در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم آبی پوشان فرستاد.این بازی از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز شد و ترکیب نفرات زردپوشان برای شروع مسابقه عبارت بودند از؛ احمد عزیزی، عبداله جهانگرد، م
 
بهبهان/ تیم فوتبال زردپوشان امروز جمعه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه سپاه بهبهان به میدان رفت. این دیدار با نتیجه 3-2 به سود زردپوشان پایان یافت. در این بازی تدارکاتی شاهرخ شجاعی، اسماعیل محمدی و آریا شجاعی برای تیم زردپوشان گلزنی کردند.
طالب امروز جمعه شاگردان خود را در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم آبی پوشان فرستاد.این بازی از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز شد و ترکیب نفرات پرسپولیس برای شروع مسابقه عبارت بودند از؛ احمد عزیزی، عبداله جهانگرد، م
  دیدار دوستانه دو تیم فوتبال پرسپولیس و  سایپا به دلیل بارش برف لغو شد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دوستانه تیم های پرسپولیس و سایپا که قرار بود امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود، به دلیل بارش برف در شهر تهران لغو شد.
کادرفنی سرخپوشان روز گذشته تصمیم به برگزاری این بازی گرفته بودند که به دلیل شرایط جوی این بازی را از دست دادند.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیـــــــ
این روزها به شدت دلتنگم. دلتنگ بوی آدم‌ها (چطور بی اینکه یک غول آدم‌خوار به نظر برسم این جمله را بگویم؟) و دلتنگ رنگ‌هایی که از ست کردن لباس‌های بهاره به چشم می‌رسند. بسیار دلتنگ گرمای جمع دوستانه‌مان با محمد و عرفان و نگار و یاسی و جواد و طاها هستم و بسیار دلتنگ خواندن با گیتار عرفان یا پیانوی طاها و بسیار دلتنگ خنده‌های متین.
گذشته از تمام دلبستگی‌ها و دلتنگی‌ها، بیش از هر چیز دستان رنده‌ایَم سوگوار لمس نرمی دستانش است و بازوهایم سوگو
گپ مخصوص بچه های دهه هشتادی
با عضویت در این گروه در یک دورهمی بزرگ که همه دهه هشتاد هستند میتونید شرکت کنید، پس همین الان وارد لینک زیر شوید.
لطفا قوانین گروه هم رعایت کنین : تبلیغات ممنوعه - بی احترامی و فحش تعطیل
هدف دورهمی و گپ دوستانه ست پس کاری کنید که خوش بگذره نه اینکه باعث ناراحتی کسی یا خودتون بشه
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
(شهید مصطفی احمدی روشن)
یکی از آشنایان شهید احمدی روشن می گفت:
مصطفی را با حاج اقا خوشوقت اشنا کرده بودیم. مصطفی اکثر 
اوقات که مجلسی بود، پای منبر حاج اقا می نشست. یک بار در یک
جمع دوستانه به حاج اقا گفت:
ادامه مطلب
در ژاپن توجه به احساس تعلق به مکانی به نام مدرسه زیاد است. یک معلم ژاپنی می‌گوید: دانش‌آموزان برای یادگیری به مدرسه نمی‌آیند. آنها برای دیدار با دوستانشان به مدرسه می‌آیند، بنابراین من بیشترین تلاش خود را برای کمک به دانش‌آموزان در پیدا کردن دوست صرف می‌کنم. وقتی دانش‌آموزی در یادگیری کند است تلاش می‌کنم که او با گروه‌های مختلفی از دانش‌آموزان ارتباط دوستانه برقرار کند و از آن لذت ببرد.
ادامه مطلب
نام: یک نوجوان
امتیاز MDL: 8.5 از میانگین رای 2,220 نفر
ژانرها: جوانان، دوستانه، زندگی، عاشقانه، کمدی، مدرسه ای
شبکه: Naver TV Cast، vLive
تعداد قسمت ها: 24
کشور: کره جنوبی
روزهای پخش: چهارشنبه, یکشنبه
تاریخ پخش: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۵ شهریور ۱۳۹۷
ادامه مطلب
  تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز جمعه را در نوبت صبح با تنوع تمرینات و آمادگی بازیکنان برگزار کرد.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز جمعه 14 تیر ماه 1398 را از ساعت 10 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
 
*بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم، به دویدن و گرم کردن پرداختند و پس از آن برنامه‌های تاکتیکی در کل زمین، در دستور کار قرار گرفت.
 
*شایا
سلام و درود بر دختر خانما و گل پسرای مشهدی؛ براتون در این پست از وبلاگ لینکرام قصد داریم که گروه چت و گپ تلگرام برای اهالی محترم مشهد رو قرار بدیم تا با عضویت در جمعی صمیمی و دوستانه با همشهری های خودتون گپ و گفتی داشته باشین؛ جهت دریافت لینک گروه های چت و گپ مشهد در کانال لینکدونی مشهد عضو بشید.
► تاثیر تجربه بازیکن در هر مهارت:

تجربه
میزان اثر

افتضاح (1)
+0

اسفبار (2)
+0.40

ناچیز (3)
+0.64

ضعیف (4)
+0.80

ناکافی (5)
+0.93

قابل قبول (6)
+1.04

خوب (7)
+1.13

عالی (8)
+1.20

توانمند (9)
+1.27

برجسته (10)
+1.33

درخشان (11)
+1.39

باشکوه (12)
+1.44

بین المللی (13)
+1.49

فوق العاده (14)
+1.53

استثنایی (15)
+1.57

خارق العاده (16)
+1.61

افسانه ای (17)
+1.64

جادویی(18)
+1.67

آرمانی (19)
+1.71

کهکشانی (20)
+1.73

کهکشانی (20)+1
+1.7629

کهکشانی (20)+2
+1.7898

کهکشانی (20)+3
+1.8156

کهکشانی (20)+4
+1.8402

کهکشانی (20)+5
+1.8639

کهکشانی (20)+6
+1.8866

کهکش
 
تهرانی های عزیز برای دریافت لینک گروه بایستی در لینکدونی تهران عضو باشید، ما لینکش رو براتون گذاشتیم با ورود به صفحه گروه های تهرانی میتونید خیلی راحت گروه موردنظر خودتون رو پیدا کرده و در یک دورهمی دوستانه گرم و صمیمی شرکت کنید و با دوستان جدیدی اشنا بشید.
عجیبه ولی چند وقتیه حس حماقت می کنم وقتی حس می کنم ممکنه یکی ازم خوشش بیاد ! شاید چون پیش خودم میگم توهمه و از حس بعدش می ترسم ، از حس بعدش وقتی بفهمی کاملا اشتباه میکردی و یه رفتار دوستانه ی ساده بوده ، آخ که چقد از دنیای دو جنسیتی بدم میاد:)))
جالبه حتی وقتی می بینم کسی صفحات اجتماعیم،مثل توییتر، رو فالو کرده تعجب میکنم ، چون فکر می کنم اگه خودم مخاطب صفحه ی خودم بودم فالوش نمی کردم و مثل یه صفحه ی معمولی و گذرا بهش نگاه می کردم !! یعنی واقعا بعضی
از همه قمی ها که دوست دارند تا در گروه قم واتساپ شهر خودشون با همشهریای خودشون چت کنند دعوت میکنم که به گروه واتساپ قم بیان و در این گروه فعالیت خودشون رو آغاز کنند.
این گروه برای دورهمی قمی ها ایجاد شده و شما میتونید در این گروه با همشهریا چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید که حتما این چت برا اساس اصول گروه باشه تا کسی اذیت نشه.
ما همچنان این گروه رو توسعه میدیم تا افراد با خیال راحت از امکانات گروه بهره مند شوند و در پایان از دوستانی که این گرو
دایه های مهربانتر از مادر برای تکاب یا عاشقان صندلی های گرم و نرم بهارستان ؟
❇️باتوجه به نزدیک شدن ایام انتخابات تعداد ماشین های گران قیمت چندصدمیلیونی و شب نشینی های سسیاسیون سوخته و خام در معدود ساختمان های میلیاردی که متعلق به مرفهین بی درد تکاب می باشد بسیار زیادشده و بازار آنها داغ داغ است!!!
بنام شب نشینی های دوستانه یا شرکت در نماز جمعه !!!
✅آدم خنده اش می گیرد واقعا ، این مجالس شما اگر شب نشینی است چرا فقط درایام انتخابات رابطه های د
این SE (موتور جستجوگر) SEO است. سئو چیست ؟
بخش O بهینه سازی SEO where جایی است که افرادی که تمام آن محتوا را می نویسند و در سایت های خود قرار می دهند در حال جستجوی آن محتوا و آن سایت ها هستند ، بنابراین موتورهای جستجو قادر خواهند بود آنچه را که می بینند و کاربرانی که می توانند درک کنند. از طریق جستجو آنچه را می بینند دوست دارند.
بهینه سازی می تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد. این اطمینان حاصل است که برچسب های عنوان و توضیحات متا هر دو آموزنده و طول مناسب ب
وقتی توی محیطی با افرادی به مدتی طولانی زندگی می کنی ، حالا چه محیط خانواده ، کار ، دوستانه ، کلاسی و یا ... خیلی اهمیت داره که بتونی با افراد دور و برت سازگار باشی !
بالاخره وقتی قراره که برای مدتی طولانی و یا حتی کوتاه ، با افرادی باشیم خیلی مهمه که بتونیم با اون ها کنار بیایم . بهرحال آدم ها با هم فرق می کنن ، حتی خیلی از خواهر ها و برادر ها که از خون همدیگه هستن هم ممکنه نتونن با هم کنار بیان چه برسه به محیط هایی مثل کار که ممکنه هر نوع فردی با هر
دارای پاشنه چوبی 6.5 سانتیمتری و نسبتا پهن و زیره ظریف از جنس تی‌یونیت
رویه، آستر و کفی از جنس چرم طبیعی
دارای بندسکگ دار قابل تنظیم
مدل کفش زنانه مناسب برای مهمانی ها و مجالس نیمه رسمی، خانوادگی و دوستانه
قابل استفاده در محیط های کاری و اداری یا دانشگاهی یا استفاده روزانه
رنگ شیک و زیبای عسلی برای کفشی سبک و راحت
مشاهده و خرید کفش زنانه مدل ساینا
 
تشان/ سرپرست تیم زردپوشان از به تعلیق درآمدن محرومیت آریا شجاعی خبر داد.
صاحب پورولیان در این مورد گفت: طی چند روز گذشته صحبت‌های مفصلی با طالب انجام دادم. درنهایت از ایشان سپاسگزارم که با درخواست من و تعدادی از پیشکسوتان زردپوشان موافقت کرد. در شرایط فعلی آریا شجاعی می‌تواند به تیم کمک کند و محرومیت او در هفته‌ ی گذشته اثرات مثبت و لازم را به همراه داشته و امیدوارم آریا با عملکرد مثبتش در بازیهای باقیمانده ما را روسفید کند.
لازم به ذکر ا
تفاوت عشق و دوستی 
دوستی و عشق نباید با هم خلط شود. در زندگی اجتماعی خیلی وقتها این مساله خلط شده و مشکلاتی پدید می آورد مثلا با کسی دوست بوده است ولی توقعات عشق داشته یا عاشق کسی بوده ولی با توقعات دوستانه فقط مواجه شده است. مهم است که بفهمیم که یک وقت عاشق کسی
ادامه مطلب
یک بازی گروهی هیجان انگیز و مفرح می‌تواند بهترین گزینه برای سپری کردن اوقات در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی باشد. از این رو ما در ادامه 5 بازی گروهی مختلف را که مناسب مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی هستند به شما معرفی کرده‌ایم
 
1. نقاش نابینا
در این بازی افراد به گروه‌های دونفره تقسیم می‌شوند و اعضای هر گروه پشت به هم می‌نشینند. نفر اول یک تصویر و نفر دوم در هر گروه یک کاغذ سفید و یک قلم در اختیار دارند. کسی که تصو
طی بررسی‌هایی که براساس مفاد MLC و حقوق بین‌الملل دریایی صورت گرفته، خدمه شناور در شرایط مطلوبی قرار دارند و منتظر فرآیندهای حقوقی و دادرسی پرونده هستند.
طبق گزارش بازدید نمایندگان انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران برخورد دولت ایران با خدمه نفتکش انگلیسی براساس استانداردهای بین‌المللی و رفتارهای انسان‌دوستانه بوده است.
@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
نام: یک نوجوان فصل دوم
امتیاز MDL: 8.4 از میانگین رای 730 نفر
ژانرها: جوانان، درام، دوستانه، عاشقانه، کمدی، مدرسه ای
شبکه: Naver TV Cast، vLive
تعداد قسمت ها: 20
کشور: کره جنوبی
روزهای پخش: پنجشنبه, یکشنبه
تاریخ پخش: ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶ تیر ۱۳۹۸
ادامه مطلب
نام: گل نوکدو
امتیاز MDL: 8.4 از میانگین رای 346 نفر
ژانرها: تاریخی، جنگ، خانوادگی، درام، دوستانه، زندگی، سیاسی، عاشقانه
شبکه: SBS
تعداد قسمت ها: 48
کشور: کره جنوبی
روزهای پخش: جمعه, شنبه
تاریخ پخش: ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲ تیر ۱۳۹۸
کارگردان: Shin Kyung Soo
ادامه مطلب
بازی sims از بهترین و محبوبترین بازی های شبیه سازی هست و کمتر کسی پیدا میشه که باهاش آشنایی نداشته باشه . توی این بازی میتونید شخصیت خودتون و بسازید و یه زندگی مجازی و تجربه کنید . داشتن شغل و روابط دوستانه و ازدواج و ... . توجه داشته باشید بعد از نصب نیازه که دیتایی دانلود شه . اگه تجربه زندگی مجازی براتون جالبه حتما امتحانش کنید .
ادامه مطلب
به نظرم آدم هایی که با چیز های کوچیکی شاد می‌شن، آدم های خیلی خوش اقبالی هستن. آدم هایی که انگار چند سر و گردنی از بقیه بالا ترن. مثلا اونایی که بلدن با بازی با انگشت‌های یه نوزاد سر شوق بیان. با خوردن آبنبات ِ دسته دار ِ رنگارنگ ذوق کنن و با راه رفتن روی جوب آب، کودک درونشون رو زنده کنن. اون‌هایی که با گرفتن سلفی های بی نمکِ دوستانه از ته دل بخندن و با چند تا جوک بی مزه، خنده هاشون کش بیاد. اما در عوض آدم های بد اقبالی وجود دارن که حتی چیزهای بزر
 
قلم بُغض میکند تا مینویسمت...
 
**أللَّهُمَ عَجِّل لِوَلیکَ أَلفَرَج**
 
**********
 
کسی که درباره پول و دستمزدش زیاد اصرار نمی کند و خیال می کند دیگران انصاف و شعور دارند،
احمق نیست، عزت نفس دارد.
 
کسی که برای شنیدن حرف ها و شعرها و قصه ها و اثار هنری یک جوان بی تجربه وقت می گذارد و حوصله به خرج می دهد،
احمق نیست، انسان است.
 
کسی که به موقع می آید و برای با کلاس بودن، عده ای را منتظر نمی گذارد،
احمق نیست، منظم و محترم است.
 
 کسی که به دیگران اعتماد
من در تلگرام یک گروه زدم برای دورهمی شما کرمانشاهی ها و از  همتون دعوا میکنم بیان گروه تلگرام کرمانشاه و با دیگر همشهریای خودتون چت کنید .
اگر دوست داشتین با اجازه مدیر گروه تبلیغ کنید و تبلیغات مرتبط با شهر خودتون رو در گروه انجام بدین و ما هم از این موضوع استقبال میکنیم که افراد در گروه مربط به شهر خودشون چت داشته باشند و اون هم یک چت دوستانه
https://t.me/joinchat/MJzCP1iSIaxVpMrW8cjcnw
شما هم چنین میتونید به دیگرگروههای شهر ما بپیوندین.
نام: زندگی خصوصی او
امتیاز MDL: 8.6 از میانگین رای 9,248 نفر
ژانرها: خانوادگی، درام، دوستانه، زندگی، عاشقانه، کسب و کار، کمدی
شبکه: tvN
تعداد قسمت ها: 16
کشور: کره جنوبی
روزهای پخش: چهارشنبه, پنجشنبه
تاریخ پخش: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
کارگردان: Hong Jong Chan
ادامه مطلب
  جشن تولد کاپیتان تیم ملی کشورمان در اردوی کره‌جنوبی برگزار شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی در این کشور به سر می‌برد.
 
بعد از تمرین امروز با حضور بازیکنان و کادر فنی جشن تولد مسعود شجاعی در اردوی تیم ملی در کره جنوبی برگزار شد.
 
 
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی روز سه شنبه 21 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه
خاندان محترم رضوانی
با ابراز همدردی و ارج نهادن این بدعت انسان دوستانه در اهدای هزینه سومین و هفتمین روز در گذشت نیک اندیش ارجمند شادروان حاج عزیزالله رضوانی به مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز ، صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نماییم. امیدواریم این سنت نیک و حسنه شما سروران گرامی به یک حرکت عموم نزد سایرین تبدیل گردد.
روحش شاد و هماره قرین رحمت الهی باد.
روابط عمومی مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز
امروز با معرفی یکی دیگر از گروههای خوب واتساپی در خدمت شما هستم و اون هم گروه واتساپ سنندج هس که دوستان سنندجی میتونند به این گروه بیان و با همشهریای سنندجی خودتون چت دوستانه داشته باشید.
کانال تلگرام
پس ممنون میشم که تو گروه به قوانین احترام بزارید و با دوستان خوب ما در واتساپ آشنا بشین، ما با بهترین برنامه ها در خدمت شما هستیم و از شما به بهترین وجه ممکن همراهی خواهیم کرد.
گروه چت واتساپ سنندجی ها در واقع میخواهد در این مسیر به موفقیت برسد
خاندان محترم رضوانی
با ابراز همدردی و ارج نهادن این بدعت انسان دوستانه در اهدای هزینه سومین و هفتمین روز در گذشت نیک اندیش ارجمند شادروان حاج عزیزالله رضوانی به مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز ، صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نماییم. امیدواریم این سنت نیک و حسنه شما سروران گرامی به یک حرکت عموم نزد سایرین تبدیل گردد.
روحش شاد و هماره قرین رحمت الهی باد.
روابط عمومی مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت دوستان عزیز جایزه های رویداد تابستانه تیم ایران ترنسپورت به شرح زیر است   ```نفر اول: دی ال سی مپ ایتالیا``````نفر دوم: دی ال سی بار سنگین کشی`````` نفر سوم : اسکین``` دوستانی که دارای دی ال سی های نامبرده باشند، به درخواست شخص دی ال سی معادل هدیه  داده می شود ```تذکر : تا انتهای رویداد ریجن اکانت استیم خود را تغییر ندهید .که در صورت برنده شدن شما دوست عزیز به راحتی بتوان جایزه را به صورت گیفت به شما منتقل کرد ``` با آرزوی رقاب
اگر اهل چت در گروه های تلگرامی هستید! و میخواهیذ که در یک دورهمی و جمعی بزرگ، دوستانه شرکت کنید ما لینکش رو براتون در این پست قرار دادیم. بعد از ورود به لینک زیر میتوانید در یک دورهمی گرم و صمیمی جوین دهید و در کنار دوستان خوش باشید، از هر شهر و محله ای که هستید، میتوانید به چت در این گروه مشغول باشید و همشهری خودتون رو پیدا کنید.
راستی ! در کانال لینکدونی لینکرام هم عضو بشید و هر روز لینکهای جدیدی رو از گروههای مختلف دریافت کنید.
ادامه مطلب
 همونطور که پیشتر گفتیم ، شاهرخ خان ، به دعوتِ جشنواره ی فیلم ملبورن،  امسال در این مراسم حضور خواهد داشت. دانشگاه لا تروب استرالیا نیز از این فرصت استفاده کرده و قصد داره در مدت اقامت کینگ خان در کشورش ، با اهدای دکترای افتخاری خود به این بزرگ مردِ بین المللی کشورِ هند ، از او به خاطر خدمات هنری و انسان دوستانه اش در مؤسسه ی میر ، و همچنین تلاشهایش در زمینه تساوی حقوق زنان و قدرت بخشیدن به نقش آنها ، قدردانی کند.  شکوهت مانا ای پادشاه قلبه
ساری و واتساپ که با هم جمع شوند، تشکیل گروه واتساپ ساری را میدهند و شما بچه های خوب ساری میتوانید در این گروه واتساپی و در کنار هم جمع شوید و با هم چت کنید.
دورهمی واتساپ ساری میتونه به شما کمک کنه تا یک گروه خوبی رو تشکیل بدین و در کنار هم چت و گپ دوستانه داشته باشید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.
چت و گپ ساری در واتساپ بسیار لذت بخش است و یک نوع سرگرمی هم می باشد که شما میتوانید از بودن در کنار هم لذت برده و روزهای خوشی را تجربه کنید.
ساری و چت دخ
نه میخوام اعصاب و وقت و زندگیم صرف آدمای خودخواه کنم نه درست میدونم.
من همینم ، توی دوستام حق انتخاب قائل میشم.
اگه حالم بدکنند و بهم حس بدی بدن تمومشون میکنم.
زندگی کوتاه تر ازاونه که صرف ادمایی کنم اشتباه عنوان دوست و رفیق دادم بهشون.
تنهایی ترجیح میدم به یه دوستی یه طرفه ای که مدام جنجال داره...
صبرمنم حدی داره.
راه میام و راه میام از یه جایی به بعد همه چی تو یک لحظه تموم میکنم.
آدمای واقعی زندگی چندان ارزش نگه داری رابطه دوستانه رو ندارن چه بر
وضعیت همه ی ما های شبیه من این جوریه که اول یه پیج تو یه شبکه مجازی داریم و بعد تو عرصه های مختلف گسترشش میدیم که شاید اندکی بر دوستانمون (که نه من به همون آشنای با رفتار دوستانه قانعم ) اضافه بشه و بعد هر یک چهارم ساعت سر میزنیم که مبادا مشترک مورد نظر سر بزنه و ما خونه نباشیم .
به قول یه دوست یه عالم تن ها کنار هم جمعیم.
 
تنهایی من طعم گس خرمالو میده. همونی که هیچ وقت جرئت نکردم لب بزنم. 
 
حالا تو ای رهگذر به من بگو تنهایی تو چه طعمی میده؟؟؟
 
در اینجا https://roudaki.persianblog.ir/ به دنیایی از اطلاعات و ترفندها دست پیدا می کنید که قطعا به دردتون می خوره.
این وبلاگ تقریبا در مورد هر موضوعی که فکرش را بکنید محتوا در خودش داره. از جملاتی برای حفظ رابطه دوستانه با همسر گرفته تا آموزش مخ زنی و بسیاری موضوعات دیگه را در این بلاگ میتونید پیدا کنید.
آنطور که مشخصه این وبلاگ تا پنج سال پیش عالی پشتیبانی میشده اما ظاهرا پسر خوب هم به سرنوشت سایر وبلاگ نویس ها دچار شده.
راستی چه شد که یهویی وبلاگ نویسی او
یه همسایه داریم پرجمعیت! پراز مهمون! پر سر و صدا!و با صفا، با معرفت و اهل حال، مثل بزرگترشون
دو روز در هفته برامون پذیرایی جلساتشونو میارن:)
و چقدر میچسبه شربتی که اصلا انتظارشو نداریم
هرچند از بس جاشون تنگه اکثرا اتاقای ما رو دوستانه اشغال میکنن
ولی این همسایگی رو دوست دارم
امروز دیگه رسما و غیر منتظره منم قاطی کردن
جلسه امروز یه چیز دیگه بود، هرچند چندین ساله جلسات رسمی و خودمونی زیادی شرکت کردم اما امروز ...
+اگر گیج شدید توجه نکنید نادیده
خوب یادم هست از همان کودکی‌ از اینکه کسی اسمم را کج یا خلاصه کند بدم می‌آمد، مثلا همان موقع‌هایی که فرشته را از روی محبت یا صمیمیت "فری" یا بقیه از روی شوخی‌های دوستانه "فرشتو" یا "فَرو" می‌گفتند احساس خوبی نداشتم ؛ یادم نمی‌آید به فری گفتن‌ها، با وجودم دوست نداشتن، واکنش خاصی نشان داده یا گفته باشم که مرا اینگونه خطاب نکنید اما به فرو و فرشتو همیشه با شوخی یا عصبانیت واکنش نشان می‌دادم تا مبادا عادت شود و بماند، تا جایی که امروز تقریبا هم
سلااااام!!!
وضعیت اکانت استیمت چطوره؟
کلش level چندی؟
...
اینایی که دیدید چند مدتیه که داره جای احوال‌پرسی معمولی‌رو میگیره. شک دارید؟ 
در کل با بازی‌های مجازی موافق نیستم.
فقط یه توصیه دوستانه به شما:
تو رو خدا مراقب چشماتون باشین؛ اگه نزدیک بین شدید حداقل کور نشید.
ادامه مطلب
یک توصیه ی اکید و مهم رو از منه جوون بشنوین!!
اینکه به محض این که میفهمین طرف مقابلتون احمق و
 زبون نفهم تشریف دارن به شدت ازش فاصله بگیرید....
به شدت!!دیدم که میگم!!
وگرنه شما هم مثل اون احمق تصور میشید!!
چون اگه احمق نبودید باهاش این رابطه ی
 دوستانه ی کذایی رو ادامه نمیدادید.
بهش میگم نرو سر کلاس تشکیل نشه...تو بری یه نفرم باشه 
این کلاسو تشکیل میده...بعد ما غیبت میخوریم...
کل کلاس میگن نمیرن...پاشد رفت و 32 نفر 
غیبت زده شدناین اولین بارش نیست...ترم پ
معمولا در تلگرام و فضای مجازی هر کسی دوست اره تا با همشهری خودش چت کنه و اینجوری در واقع راحتره تو چت کردن و ما خواستیم در اینجا یک گروه رو که مطعلق به شهر مقدس مشهد هست به شما معرفی کنیم که به گروه تلگرام مشهد یا معروف هست.

گروه مشهدیا از همه شما اهالی مشهد دعوت میکنه تا به گروه بیاین و دیگر دوستان مشهدی یک گپی دوستانه داشته باشید، این یک لینک یاب مشهد هم هست، چون لینک خیلی از گروههای مشهد در این کانال گذاشته شده است.
https://t.me/joinchat/DlY0JFZ3hOuTMU70ioqZnA
دوستی من و میم کاملا ناگزیر و اجتناب ناپذیر بود!اولین عکس دو نفره در حال خوردن پستونک هستیم :)
در دورانِ مزخرف و وحشتناک بلوغ یکی دوباری میم با قساوت گفت"اگر خانواده ها با هم مراودت نداشتند،من هیچ وقت با تو دوست نمیشدم" و این ابراز نظر نه چندان دوستانه برای من خیلی ثقیل بود.
من و میم مصداق بارز تضاد هستیم.اگر یکی از ما روز باشد،دیگری شب است!با تمام این اوصاف این دوستی حفظ شد و با قاطعیت همچنان میم را بهترین دوست میدانم.
امروز دفاعیه ارشد میمِ ع
کافه‌ای، بزرگ بود. با شیشه‌های بلند رو به خیابان و سقف بلند. دیوارهایی به رنگ سبز مغز پسته‌ای و صندلی‌های راحت.‌راستی ببخشید،کافه نبود. رستورانی بود که فست فود می‌فروخت‌. فضای رنگی و پرنورش، با کنده‌های چوبی که دکور را کامل کرده بود، جان می‌داد برای نشستهای دوستانه. برای اینکه با دوستی چندین ساله بنشینی و از همه چیز حرف بزنی.
می‌شد حین نگاه کردن به آتش بازی که آشپز با ماهیتابه و گوشت، راه انداخته بود با دوستت از رنج و شادی که دیشب کشیده

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها