نتایج جستجو برای عبارت :

همایش9دی با حضور اساتید و کارمندان دانشکده علوم قرآنی مراغه

مراسم گرامیداشت 9 دی
با حضور پرشور مردم مراغه  
مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور دکتر محمدی راد و جمعی از کارکنان دانشکده علوم قرآنی مراغه همصدا با امت همیشه در صحنه شهرستان در مسجد جامع مراغه برگزار گردید . 
حماسه 9 دی ، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایست
گرامیداشت 12 بهمن
در دانشکده علوم قرآنی مراغه
دوازدهم بهمن، آغاز دهه فجر و سالروز بازگشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن، با حضور اساتید و کارمندان در دانشکده علوم قرآنی مراغه، گرامی داشته شد. در این جلسه، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، دکتر محمدی راد رئیس دانشکده، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل(قدس سره)، با استناد به آیه شریفه " و لقد ارسلنا موسی بآیاتنا ان اخرج قومک من الظلمات الی
 مراسم گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید
با حضور استاد کریمی مراغه ای
مراسم گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید، همزمان با دانشکده های علوم قرآنی سراسر کشور، با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم، دکتر محمدی راد ریاست دانشکده، ضمن عرض خیر مقدم به حضار و میهمانان، بویژه شاعر پر آوازه ایران اسلامی؛ استاد کریمی مراغه ای، آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید، همکاران و دانشجوی
جلسه شورای اساتید
دانشکده علوم قرآنی مراغه
جلسه شورای اساتید با حضور دکتر محمدی راد، رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه، اعضاء هیأت علمی و اساتید مدعوّ، روز شنبه، سیزدهم مهرماه، در محل سالن جلسات دانشکده، برگزار گردید.
در این جلسه مباحث مربوط به حوزه آموزشی و پژوهش مطرح و هریک از اساتید، نظرات خود را بیان نمودند.
(مشاهده تصاویر این جلسه)
 جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی
دانشکده علوم قرآنی مراغه
جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار شد.جلسه هماهنگی شورای دانشکده علوم قرآنی مراغه، با حضور دکتر محمدی راد رئیس دانشکده، معاونین، مدیر گروه و کارشناسان بخش های مختلف، در خصوص برنامه ریزی و هماهنگی امور مربوط به تبلیغات و اطلاع رسانی جذب دانشجو (بر اساس سوابق تحصیلی) در شهرستانهای استان آذربایجان شرقی و استانهای همجوار: زنجان، اردبیل و آذربایجان غ
یادواره شهدای کارمند مراغه
( طلایه‌داران خدمت )
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یادواره شهدای کارمند بانام طلایه‌داران خدمت با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولین، فرمانده هان نظامی شهرستان و جمعی از کارکنان دانشکده علوم قرآنی مراغه، 6 شهریور 1398 در تالار عبدالقادر مراغه برگزار شد. حجت‌الاسلام عبدالرحیم سرایی نماینده محترم ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:
ادامه
جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها
در دانشکده علوم قرآنی مراغه
مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه (ع) همزمان با جشن چهل ویکم سال پیروزی انقلاب اسلامی، روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه با حضور ریاست دانشکده، اساتید، دانشجویان و کارمندان، برگزار شد.در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدمهدی شمسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مراغه، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به تشریح بیانات
 کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد
و تبیین مضرات ناشی از مصرف مواد افیون
با توجه به ضرورت بالا بردن سطح آگاهی دانشجویان در مورد پیشگیری از اعتیاد و تبیین تبعات و مضرات ناشی از مصرف مواد افیونی، کارگاه آموزشی با حضور جناب سرهنگ شاهوردی، رئیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه، در دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.
مشروح مطالب مطروحه در این کارگاه آموزشی:
ادامه مطلب
دیدار مدیر بسیج دانشجویی شهرستان
با دکتر محمدی راد
آقای محمدرضا خاکی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان مراغه، صبح امروز، ضمن حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید محمدی راد، رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه، با وی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ضمن تقدیر از حمایتهای ریاست دانشکده از مجموعه بسیج دانشویی دانشکده علوم قرآنی، در خصوص برنامه های مربوطه، بحث و تبادل نظر نمودند.
 نشست صمیمی و جلسه
پرسش و پاسخ با دانشجویان
نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی، با حضور دکتر حمید محمدی راد، رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه، روز یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.
در این نشست که معاونین توسعه مدیریت و منابع و آموزش و پژوهش دانشکده، همچنین مدیر گروه آموزشی نیز حضور داشتند، به سوالات دانشجویان در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و رفاهی، پاسخ داده شد.
(تصاویر این خ
اعلام انزجار مردم شهرستان مراغه
از جنایت تروریستی امریکا
رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه و امام جمعه موقت با بیان اینکه ادعا و ظاهرسازی های آمریکا با ترور سردار سلیمانی باطل شد، خاطرنشان کرد: امریکا امروز دشمنی خود را آشکارا اعلام کرد و اگر تا به امروز ادعای خیرخواهی مردم ایران را داشت، آشکار ساخت که این ادعا دروغی بزرگ است.
ادامه مطلب
 برگزاری ضیافت افطار
ویژه خانواده کارکنان و اساتید
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری با حضور خانواده کارکنان و اساتید هیات علمی، برگزار گردید.
دکتر محمدی راد، رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه پس از صرف افطاری و برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تمسک به آیه شریفه: (یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیامُ کَما کُتِبَ عَلَی الَّذینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُ
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش
و تقدیر از پژوهشگران برتر مراغه
آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر در شهرستان مراغه برگزار شد.
آیین تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان مراغه با حضور مهندس شعفی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مراغه، دکتر محمدی راد، رییس و اعضای هیات علمی دانشکده علوم قرآنی مراغه، روسای دانشگاه مراغه،رییس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور ، آزاد واحد مراغه، پیام نور، دانشکده علوم پزشکی‏، محققین مراکز علم
حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان
دانشکده علوم قرآنی مراغه در راهپیمایی 22 بهمن 
همزمان با سراسر کشور و در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و مسوولان شهرستان مراغه با حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به عنوان رسالتی همگانی گفت:
ادامه مطلب
دیدار رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه
با مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی
دکتر حمید محمدی راد، رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه، روز چهارشنبه 23 مرداد با حجه الاسلام والمسلمین دکتر حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، دیدار کرد.
در این دیدار دکتر محمدی راد ضمن تبریک انتصاب دکتر حسینی به مدیریت اداره کل اوقاف استان و تقدیر از همکاری های مدیرکل قبلی جناب آقای مصائبی با دانشکده علوم قرآنی، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های آموزشی، پ
استقبال از بهار
در دانشکده علوم قرآنی مراغه
همزمان با فرارسیدن بهار و شمیم نو شدن طبیعت، داشجویان دانشکده علوم قرآنی مراغه با تزئین و سفره آرایی به استقبال نوروز رفتند.
نوروز علاوه بر آنکه نویدبخش بهار طبیعت است؛ پیام‌آور بهار هنر و هنرمندان نیز هست، بهاری که با شور و نشاط مردم و هنرمندانی که آثارشان زینت‌بخش دیدگان می‌شود.
حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان
دانشکده علوم قرآنی مراغه در راهپیمایی 22 بهمن 
همزمان با سراسر کشور و در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و مسوولان شهرستان مراغه با حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به عنوان رسالتی همگانی گفت:
ادامه مطلب
 کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد
و تبیین مضرات ناشی از مصرف مواد افیون
با توجه به ضرورت بالا بردن سطح آگاهی دانشجویان در مورد پیشگیری از اعتیاد و تبیین تبعات و مضرات ناشی از مصرف مواد افیونی، کارگاه آموزشی با حضور جناب سرهنگ شاهوردی، رئیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه، در دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار شد.وی با بیان این که علل گرایش به اعتیاد را می توان در سه قلمرو فردی، خانوادگی و اجتماعی مطرح کرد، گفت: مشکلات روانی، کنجکاوی، ضعف ار
معرفی دانشکده علوم قرآنی مراغه
در شبکه استانی سهند
معرفی دانشکده علوم قرآنی مراغه، همراه با توضیحات دکتر حمید محمدی راد (ریاست دانشکده) در خصوص نحوه جذب دانشجو در سال تحصیلی جدید (بر اساس سوابق تحصیلی) 17 تیر ماه در بخش خبری ساعت 19 شبکه استانی سهند- آذربایجان شرقی پخش شد.
(ثبت نام براساس سوابق تحصیلی)
 آخرین جلسه شورای اداری 
سال 1397 برگزار گردید
آخرین جلسه شورای اداری دانشکده علوم قرآنی مراغه در سال 1397 ، روز چهارشنبه بیست و دوم اسفند ماه در سالن جلسات این دانشکده برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه، دکتر محمّدی راد رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه ضمن بیان حدیث شریف: (الْغَضَبُ عَلى مَنْ لا تَمْلِکُ عَجْزٌ، وَعَلى مَنْ تَمْلِکُ لُؤْمٌ) از امام هادی(ع) در باب غضب و کظم غیظ، نکاتی اخلاقی دراین خصوص بیان نمود. 
ادامه مطلب
اعلام انزجار مردم شهرستان مراغه
از جنایت تروریستی امریکا
رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه و امام جمعه موقت با بیان اینکه ادعا و ظاهرسازی های آمریکا با ترور سردار سلیمانی باطل شد، خاطرنشان کرد: امریکا امروز دشمنی خود را آشکارا اعلام کرد و اگر تا به امروز ادعای خیرخواهی مردم ایران را داشت، آشکار ساخت که این ادعا دروغی بزرگ است.
ادامه مطلب
بارش شدید برف
شهرستان مراغه را سفید پوش کرد
امتحانات پایان ترم دانشکده علوم قرآنی مراغه با وجود برودت هوا و بارش کم سابقه برف، با حضور گرم دانشجویان برگزار میگردد. بارش برف که از چند روز گذشته نقاط مختلف استان را در برگرفته است و لغزندگی و برودت دما موجب کندی رفت و آمد و تعطیلی برخی مدارس و فرودگاه مراغه شده است و امتحانات پایان ترم دانشگاههای شهرستان با تاخیر انجام میگیرد. 
(تصاویر این گزارش)
اردوی دانشجویان جدید الورود
آشنایی با اماکن فرهنگی و تاریخی مراغه
در راستای برنامه های استقبال ازدانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم قرآنی مراغه، اردوی یک روزة آشنایی با اماکن تاریخی و طبیعی شهرستان مراغه برگزار گردید.
این اردو روز دوشنبه، بیست و ششم آبان ماه، با برنامه های متنوّع و بازدید از مکانهای مختلف تاریخی،فرهنگی و گردشگری شهرستان مراغه انجام شد.
( مشاهده تصاویر اردو )
همایش بسیجیان مراغه
به مناسبت سالروز تاسیس بسیج
اعضاء بسیج کارکنان دانشکده علوم قرآنی مراغه با حضور در همایش بسیجیان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج، با ارزش های اسلام، انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردند. فرمانده تیپ امام زمان(عج) در این همایش با اشاره به نقش فرهنگ بسیج در فراتر از مرزها گفت: تفکر بسیجی زمینه‌ساز شکست توطئه‌های استکبار و گروه‌های تکفیری است. سردار محمدی افزود: الهام گرفتن ملت های منطقه از فرهنگ بسیجی، موجب ایجاد گروه های مق
زیارت و غبارروبی مزار شهدا
و دیدار از گنجینه شهدای شهرستان مراغه
به مناسبت هفته بسیج، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر، دانشجویان دانشکده از گنجینه آثار شهدای شهرستان مراغه، که مشتمل بر وصایا، دست نوشته ها، تصاویر و آثار مختلف شهدای عزیز دیدار کردند.
زیارت مزار مطهر شهدا و یادمان شهدای گمنام مراغه، از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود. (تصاویر این مراسم)
جلسه شورای فرهنگی
دانشکده علوم قرآنی مراغه
جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر محمدی راد و اعضاء شورا، روز چهارشنبه29 آبان ماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار گردید.
در این جلسه پیرامون برنامه های فرهنگی، بحث و تبادل نظر گردید. حضور به موقع دانشجویان در نمازهای جماعت دانشکده، حضور امام جماعت در خوابگاههای دانشجویی، برنامه های هفته بسیج، برگزاری نشست سیاسی بصیرتی و برگزاری کرسی آزاد اندیشی از اهم مباحث این جلسه بود.
زیارت و غبارروبی مزار شهدا
و دیدار از گنجینه شهدای  مراغه
در آستانه بیست و دوم اسفندماه (روز بزرگداشت شهدا) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، جمعی از دانشجویان با همراهی مسئولین دانشکده از گنجینه آثار شهدای شهرستان مراغه دیدار کردند، در این برنامه دانشجویان از قسمت های مختلف گنجینه، مشتمل بر وصایا، دست نوشته ها، تصاویر و آثار مختلف شهدای گرانقدر این شهر می باشد بازدید نموده و با این مکان مقدس آشنا شدند.
ادامه مطلب
راهپیمایی باشکوه مردم مراغه
در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی مراغه نیز همصدا با مردم همیشه در صحنه شهرستان، همزمان با سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی، وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش گذاشتند.
ادامه مطلب
درخشش دانشکده مراغه 
در بیست و چهارمین المپیاد علمی کشور
دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با کسب حدود 25 درصد از رتبه های رشته الهیات و معارف بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور افتخاری دیگر را برای این دانشگاه کسب کردند.
میلاد شریفی، دانشجوی مقطع کارشناسی از دانشکده علوم قرآنی مراغه در این دوره از المپیاد، موفق به کسب رتبه پنجم گردید.
ادامه مطلب
درخشش دانشکده مراغه 
در بیست و چهارمین المپیاد علمی کشور
دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با کسب حدود 25 درصد از رتبه های رشته الهیات و معارف بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور افتخاری دیگر را برای این دانشگاه کسب کردند.
میلاد شریفی، دانشجوی مقطع کارشناسی از دانشکده علوم قرآنی مراغه در این دوره از المپیاد، موفق به کسب رتبه پنجم گردید.
ادامه مطلب
  کارگاه آموزشی 
روشهای حفظ بهداشت روانی
با عنایت به اهمیت سلامت روحی جوانان و افزایش سطح آگاهی دانشجویان در خصوص بهداشت روانی، کارگاه آموزشی روشهای حفظ بهداشت روانی، روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه، توسط مشاور دانشکده: استاد توکلی، در سالن کنفرانس دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.
ادامه مطلب
 پذیرش مقاله دکتر محمدی راد در هشتمین
همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
مقاله دکتر حمید محمدی راد، رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه، در هشتمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران پذیرفته شد. این مقاله با عنوان «روش شناسی تربیت علوی»، به این همایش ارائه شده است.
ادامه مطلب
 درخشش دانشکده علوم قرآنی مراغه
در مسابقات حفظ غیر حضوری قرآن کریم
منتخبین مسابقه حفظ غیر حضوری قرآن کریم در دانشکده­ های علوم قرآنی، توسط معاونت فرهنگی دانشگاه اعلام شد.
این مسابقه در دوبخش کتبی و شفاهی برگزار و از تعداد 454 نفر متقاضی شرکت در  مسابقه، تعداد 187 نفر در آزمون کتبی حد نصاب لازم را کسب و جهت شرکت در آزمون شفاهی به دانشکده های علوم قرآنی معرفی شدند. پس از برگزاری دو آزمون مذکور تعداد 101 نفر به عنوان منتخب این مسابقه برگزیده شدند.
 مسابقه بزرگ
گام دوّم انقلاب اسلامی
معاونت فرهنگی دانشگاه علوم و معارق قرآن کریم برگزار می کند: مسابقه بزرگ گام دوّم انقلاب.
در راستای تبیین بیانیه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص دستاوردهای چهار دهه از انقلاب اسلامی، برای «ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه» مسابقه بزرگ گام دوّم انقلاب در رشته های: مقاله، فیلم کوتاه، تولید آثار هنری، تولید محتوای مجازی و ... برگزار می گردد.
ادامه مطلب
رییس دانشکده علوم قرآنی مراغه
در مراسم غبار روبی مزار شهدا
رییس دانشکده علوم قرآنی مراغه گفت: نقد غیرمنصفانه از دولت‌ها غیرقابل قبول بوده و زمینه ساز ایجاد شکاف، یاس و ناامیدی در جامعه است. 
حجت الاسلام حمید محمدی راد روز پنج‌شنبه در مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت دهه بصیرت اظهار داشت: نقد از دولت همراه با خشونت، وارد کردن خسارت و هزینه قابل قبول نیست و به فرموده رهبر انقلاب اسلامی بدگویی از سران قوا موجب ضربه و ضرر به کل
 مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب»
در دانشکده علوم قرآنی مراغه
در راستای تبیین و بازگو نمودن «بیانیه گام دوم انقلاب»، آزمون کتبی از متن بیانیه مقام معظم رهبریمدظله العالی، به صورت همزمان با دانشکده های علوم قرآنی ساسر کشور، ساعت 10 صبح روز دوشنبه؛ سی ام اردیبهشت‌ماه، در دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.
(تصاویر این خبر در سایت ایحاء)
تمدید فراخوان ارسال مقالات
بیانیه گام دوم انقلاب 
مهلت ارسال مقالات با موضوع تبیین و بازگو نمودن بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به معاونت فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم تا ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.
دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشکده های علوم قرآنی می توانند مقالات خود با موضوعات تبیین مبانی قرآنی بیانیه، فرهنگ سازی و گفتمان سازی آموزه های بیانیه برای تحقق تمدن اسلامی و وظایف دانشجوی قرآنی در تحقق منویات رهبری را تا پایا
دفاع از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد
در دانشکده علوم قرآنی مراغه 
جلسه دفاع از پایان نامه با عنوان «حیات عقلانی و موانع آن از منظر قرآن کریم» با نگارش آقای محمد مهدی قاسمی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد با راهنمایی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید محمدی راد و داوری حجت الاسلام و المسلمین دکتر سبحانی در دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار شد. این پایان نامه در نهایت با نمره 5 /17 در دانشکده مراغه پذیرفته شد.
ادامه مطلب
مراسم 16 آذر (روز دانشجو) 
و جشن فارغ التحصیلی 
به مناسبت شانزدهم آذرماه، روز دانشجو و فارغ التحصیل شدن دانشجویان ورودی سال ۹۵، مراسم باشکوهی در دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.این مراسم با سخنرانی دکتر محمد سبحانی عضو هیأت علمی و مدیر گروه دانشکده و حضور پرشور اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده های محترم ایشان، روز یکشنبه هفدهم آذرماه در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.پخش کلیپ، اجرای نمایش، قرائت شعر و دلنوشته و اهدای هدایا و ج
برگذاری اردوی زیارتی دانشجویی
 امامزاده چکان مراغه
اردوی زیارتی حرم امامزاده ابراهیم (ع)، برای خواهران و برادران دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.
در این مراسم دانشجویان ضمن زیارت این مکان مقدس، به قرائت زیارت عاشورا، اقامه نماز جماعت و مرثیه خوانی توسط مداح اهل بیت (آقای سعید رسول زاده) پرداختند. 
(مشاهده نصاویر)
میثاق نامه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
با مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب
باتوجه به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری معظم انقلاب، میثاق نامه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب منتشر شد.
بسم الله الرحمن الرحیم«إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ وَیُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِینَ الَّذِینَ یَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا کَبِیرًا»؛  (اسراء/ 9)
ادامه مطلب
سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر
شرح تاریخی عملیات آزاد سازی خرمشهر 
خرمشهر به دلیل اهمیت استراتژیک، همچنین به مناسبت آنکه از اصلی ترین مناطق مورد ادعای عراق بود، از نخستین روز شروع جنگ، هدف بمباران سنگین عراق قرار گرفت، نیروهای زمینی عراق به سوی آن پیشروی و به محاصره در آوردند. هنگ پیاده خرمشهر با کمک سپاه پاسداران و نیروهای مردمی، دلیرانه در برابر حملات ارتش عراق ایستادگی کرد.
ادامه مطلب
 جلسه دفاع از پایان نامه
کارشناسی ارشد
جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد، متعلق به دانشجو خانم  فرزانه اسدی، با موضوع « فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی در قرآن » روز یک شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در سالن کنفرانس دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار شد. 
این پایان نامه با راهنمایی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید محمدی راد و داوری دکتر احد داوری دفاع گردید.
مردم و مسئولان شجاعانه و عاقلانه
در برابر دشمن بایستند
رئیس دانشکده علوم قرآنی و امام جمعه موقت مراغه با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام ملی در برابر تهدیدها و توطئه های دشمنان گفت: مردم و مسئولان شجاعانه، امیدوارانه و عاقلانه در برابر دشمن بایستند.

حجت الاسلام دکتر حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: ایستادگی و مقاومت آحاد مردم و مسئولان زمینه ساز عقب نشینی و ایجاد تزلزل در بین دشمنان ملت و نظام اسلامی خواهد شد.
ادامه مطلب
مراسم 16 آذر (روز دانشجو) 
و جشن فارغ التحصیلی 
به مناسبت شانزدهم آذرماه، روز دانشجو و فارغ التحصیل شدن دانشجویان ورودی سال ۹۵، مراسم باشکوهی در دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.این مراسم با سخنرانی دکتر محمد سبحانی عضو هیأت علمی و مدیر گروه دانشکده و حضور پرشور اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده های محترم ایشان، روز یکشنبه هفدهم آذرماه در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.پخش کلیپ، اجرای نمایش، قرائت شعر و دلنوشته و اهدای هدایا و ج
 برگزاری پنج جلسه
دفاعیّه پایان نامه
طبق اعلام امور پژوهشی دانشکده، جلسات دفاع پایان نامه (5جلسه) مقطع کارشناسی ارشد، رشته علوم قرآن مجید، از روز شنبه، ششم مهرماه تا روز چهارشنبه دهم مهرماه در سالن جلسات دانشکده علـوم قرآنی مراغه برگزار گردید.
 موضوع پایان نامه ها و زمانبندی جلسات:
ادامه مطلب
سخنرانی دکتر محمدی راد
در راهپیمایی پرشور مردم مراغه
رئیس دانشکده علوم قرآنی و امام جمعه موقت مراغه با بیان اینکه اعتراض به افزایش قیمت‌ها نباید بهانه ای برای اغتشاش و ریختن آب به آسیاب دشمنان شود، گفت: امنیت کشور به بهای خون شهدا و ایثارگران حاصل شده است و لطمه زدن به آن خط قرمز نظام محسوب می شود.

حجت الاسلام دکتر محمدی راد، روز جمعه در راهپمایی پرشور مردم مراغه در محکومیت آشوبگری های اخیر افزود:
ادامه مطلب
سخنرانی دکتر محمدی راد
در راهپیمایی پرشور مردم مراغه
رئیس دانشکده علوم قرآنی و امام جمعه موقت مراغه با بیان اینکه اعتراض به افزایش قیمت‌ها نباید بهانه ای برای اغتشاش و ریختن آب به آسیاب دشمنان شود، گفت: امنیت کشور به بهای خون شهدا و ایثارگران حاصل شده است و لطمه زدن به آن خط قرمز نظام محسوب می شود.

حجت الاسلام دکتر محمدی راد، روز جمعه در راهپمایی پرشور مردم مراغه در محکومیت آشوبگری های اخیر افزود:
ادامه مطلب
معامله قرن
مجوز اشغال‌گری رژیم صهیونیستی است
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید محمدی راد امام جمعه موقت مراغه با اشاره به طرح موسوم به معامله قرن در منطقه گفت: این طرح شوم، مجوزی برای ادامه اشغال‌گری های رژیم غاصب صهیونیستی و ظلم و تحقیر ملت مظلوم فلسطین و امت اسلامی است.
ادامه مطلب
گرامیداشت طبیعت
در آستانه فرارسیدن سال جدید
با فرارسیدن بهار طبیعت و سال جدید، پنج اصله نهال درخت گردو در محوّطه دانشکده علوم قرآنی مراغه کاشته شد، تا بدین وسیله از طبیعت زیبا و سخاوتمند، دلجویی و برای دانش پژوهان، سمبل ایثار و فداکاری گردد.
دیدار دکتر محمدی راد
با مدیر رادیو شهر مراغه
حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی راد، رییس دانشکده علوم قرآنی مراغه، با همراهی ریاست اداره تبلیغات اسلامی مراغه؛ حجت الاسلام والمسلمین امیری و حجت الاسلام والمسلمین نقی زاده، مسؤل دفتر امام جمعه شهرستان، به مناسبت هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار، از رادیو شهر مراغه دیدار نمودند. (تصاویر دیدار)
ادامه مطلب
پذیرش و چاپ مقاله ای دیگر
از دکتر محمد سبحانی یامچی
مقاله «سیره رفتاری همزیستی دینی مسلمانان با اهل کتاب از منظر قرآن کریم» تالیف آقایان: وحید بی آزار و دکتر محمد سبحانی یامچی؛ عضو هیأت علمی دانشکده علوم قرآنی مراغه، در کنفرانس بین المللی ظرفیت های راهبردی آموزه های اسلام در تحقق همزیستی مسالمت آمیز، پذیرفته شد.گفتنی است، کنفرانس بین المللی ظرفیت های راهبردی آموزه های اسلام در تحقق همزیستی مسالمت آمیز، از سوی دانشکده الهیات و معارف اسل
پذیرش و چاپ مقاله ای دیگر
از دکتر محمد سبحانی یامچی
مقاله «سیره رفتاری همزیستی دینی مسلمانان با اهل کتاب از منظر قرآن کریم» تالیف آقایان: وحید بی آزار و دکتر محمد سبحانی یامچی؛ عضو هیأت علمی دانشکده علوم قرآنی مراغه، در کنفرانس بین المللی ظرفیت های راهبردی آموزه های اسلام در تحقق همزیستی مسالمت آمیز، پذیرفته شد.گفتنی است، کنفرانس بین المللی ظرفیت های راهبردی آموزه های اسلام در تحقق همزیستی مسالمت آمیز، از سوی دانشکده الهیات و معارف اسل
نقض حقوق بشر در غرب
میوه جاهلیت مدرن است
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه شهرستان مراغه با اشاره به عدم توجه به منزلت انسانی در کشورهای غربی از جمله انگلیس گفت: نقض حقوق بشر در غرب، میوه و حاصل جاهلیت مدرن در این کشورهاست.
رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه با اشاره به کشف اجساد اتباع خارجی در یک کانتینر در انگلیس و عدم حساسیت دولت این کشور افزود:
ادامه مطلب
خون سردار شهید سلیمانی
موجب اتحاد ملت ایران و عراق شد
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در عراق گفت: خون سردار شهید و شهدای جبهه مقاومت اسلامی، موجب اتحاد و انسجام ملت ایران و عراق شد.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی عصر سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع مراغه افزود:
ادامه مطلب
دیدار دکتر محمدی راد
با خانواده معظّم شهید پاشائی
دکتر محمدی راد با خانواده محترم شهید سرافراز اسلام، شهید طالب پاشائی دیدار کرد.در این دیدار صمیمی که با همراهی رئیس بنیاد شهید شهرستان انجام شد، دکتر محمدی راد، ضمن ادای احترام و دلجویی از خانواده این شهید بزرگوار، بر عهد و میثاق با شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز در حفظ و حراست از آرمانهای ناب اسلام و انقلاب و اطاعت از مقام عظمای ولایت، تأکید نمود. (مشاهده تصاویر این دیدار)
تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو
در مقطع کارشناسی (بر اساس سوابق تحصیلی)
دانشکده علوم قرآنی مراغه در رشته های علوم قرآن و حدیث (دوره های روزانه و شبانه) دانشجو می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.  
http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=6312
تلفن تماس 04137231666- آخرین مهلت ثبت نام 98/10/30
 پیام تسلیت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
در پی شهادت فرمانده سپاه قدس
در پی شهادت جانگداز سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و مقام عظمی ولایت، پیامی را بدین شرح صادر کرد: بسم رب الشهدا و الصدیقین  « وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ »
ادامه مطلب
حجت الاسلام دکتر حمید محمدی راد
در خطبه های نماز جمعه مراغه
دکتر محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه بیان داشت: آمریکا در حالی این اقدام را علیه وزیر امور خارجه کشورمان انجام می دهد که مدعی دروغین آزادی قلم بوده و گریزان از حقایق است.وی ادامه داد: دولت این کشور با این حرکت نشان داد که اهل زورگویی بوده و اهل منطق و گفت و گو نبوده و نیست.
ادامه مطلب
معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار می کند:
دوره های متمرکز تربیت مربی
دوره‌های متمرکز تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، حفظ، ترجمه و مفاهیم و همچنین دوره مدیریت فعالیت‌های قرآنی برگزار می گردد. (مهلت ثبت نام: 30 خرداد ماه)
زمان و مکان برگزاری دوره ها: نیمه دوم مرداد ماه 98 در شهر مقدس قم خواهد بود.
(دانشجویان گرامی، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به امور فرهنگی مراجعه نمایند)
حجت الاسلام دکتر حمید محمدی راد
در خطبه های نماز جمعه مراغه
دکتر محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به آزادی نفتکش توقیف شده کشورمان در آبهای آزاد توسط انگلیس گفت: توطئه امریکا و انگلیس با آزادی نفتکش ایرانی شکست خورد و حقانیت کشورمان به اثبات رسید.پاسخ محکم رئیس جمهور کشورمان مبنی بر مقابله به مثل به هرگونه تهدید علیه منافع کشورمان زمینه ساز عقب نشینی انگلیس در ماجرای نفت کش ایرانی شد.
ادامه مطلب
مبتلا شدن ۱۸۰ نفر و فوت ۲۰ تن بر اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در نیشابور
دبیر کمیته مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشکده علوم پزشکی نیشابور با ۱۸۰ شهروند مبتلا به کرونا پس از دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیشترین شمار بیماران کرونایی را در خراسان رضوی دارد.
دکتر علی اصغر انجیدنی در گفتگو با ایرنا افزود: ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا نیز در حوزه دانشکده علوم پزشکی نیشابور فوت کرده اند
✅ کانال خرو آنلاین
@Kharv_Online
مشاهده مطلب در کانال
زیپ لاین شهر مراغه 
مجری طرح : شرکت هیجان صنعت آپادانا
این زیپ لاین در پارک یادگاران این شهر در دو لاین ، به طول 330 متر و به صورت مورب بر روی رودخانه احداث شده است.
ارتفاع سکوی شروع ( پرش ) به ارتفاع 18 متر 
ارتفاع سکوی پایان ( فرود )  به ارتفاع 12 متر
باربری تهران
باربری سراسری تهران به عنوان یکی از قدیمی ترین باربری های بین شهری مفتخر است که ارزانترین نرخ انتقال بار از تهران به مراغه و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی را ارائه می دهد. قیمت پایین باربری تهران همزمان با ارائه بالاترین کیفیت می باشد.
حمل بار  ارزان تهران مراغه
باربری مشهد
باربری مشهد سالهای سال است که در صنعت حمل و نقل کشور در زمینه حمل بار بین شهری و دورن شهری از جمله حمل بار از مشهد به مراغه فعالیت خود را آغاز نموده است. این باربری همکنون با نام تجاری نتسان فعالیت می کنند و توانسته است به عنوان ارزانترین باربری شهرت یابد.
بهترین بارکشی مشهد مراغه
شهید رسولی پس از آنکه برادر یکی از فرماندهان پژاک را به هلاکت رساند بارها به مرگ تهدید شد. وی در دهم تیرماه ۶۲ در شهر زیبای مراغه از توابع استان آذربایجان شرقی متولد گردید.فرزند بزرگ خانواده بود و همیشه در کنار پدر به کارگری مشغول بود. او تحصیلاتش را در مقطع دیپلم علوم انسانی به پایان رساند و در دانشگاه مراغه ادامه تحصیل داد ولی به علت مشکلات مالی از ادامه تحصیل بازماند. 
ادامه مطلب
نام شهر/city name:مراغه/Maragheh
مکان/Location:ایران.آذربایجان شرقی.مراغه/Maragheh.Eastern Azerbaijan.Iran
معرفی/Introduction:مَراغه یکی از شهرهای مهم و بزرگ استان آذربایجان شرقی و مرکز اداری شهرستان مراغه است. این شهر در کنار رودخانه صوفی‌ چای و در دامنه جنوبی کوه سهند قرار دارد. مراغه با ۲۵٫۹۷ کیلومتر مربع مساحت در سال ۱۳۹۰ خورشیدی، دومین شهر بزرگ و پرجمعیت استان پس از تبریز به شمار می ‌رود. این شهر در ۱۳۵ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع شده ‌است/Maragheh is one of the major cities of East Az
امروز به دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه واخنینگن رفتم تا با دکتر کاریا بوتین، استاد جامعه‌شناسی در این دانشکده دیدار کنم. دقیقاً یک‌سال پیش بود که به ایشان ایمیل دادم و شش‌ماه بعد و پس از پذیرش پروپوزال‌ تحقیقی‌ام در این دانشکده از طرف او دعوتنامه‌ای دریافت کردم تا با آن بتوانم پرونده‌ فرصت مطالعاتی دوره دکتری را تشکیل بدهم. و امروز پس از یک‌سال مکاتبه با ایشان فرصت دیدار فراهم شد. بسیار خوش‌برخورد و دوستانه از من استقبال کرد و من را
سوالات ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی + جزوه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی:
این آزمون در حال آپدیت می باشد. اطلاع رسانی از طریق کانال https://t.me/dabirfile
نمونه سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی با 90 سوال
سایر محصولات این بسته
نمونه سوال روش تحقیق در علوم تر
زیپ لاین شهر مراغه 
مجری طرح : شرکت هیجان صنعت آپادانا
این زیپ لاین در پارک یادگاران این شهر در دو لاین ، به طول 330 متر و به صورت مورب بر روی رودخانه احداث شده است.
ارتفاع سکوی شروع ( پرش ) به ارتفاع 18 متر 
ارتفاع سکوی پایان ( فرود )  به ارتفاع 12 متر
دانلود پاورپوینت دانشکده علوم انسانی
فرمت فایل: پاورپوینت pptx
تعداد اسلایدها: 168 اسلاید
حجم فایل: 2.2 مگابایت
اهداف کلی درس
هدف کلی از درس تاریخ ادبیات 2 آشنایی دانشجو با کلیاتی درباره اوضاع اجتماعی و ادبی دوره غزنویان،سلجوقیان،اتابکان، خوارزمشاهیان و خاندان مغول و ......و گویندگان این ادوار است.
لینک دانلود فایل
دانلود پاورپوینت دانشکده علوم انسانی
سوالات ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی + جزوه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسشته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی:
این آزمون در حال آپدیت می باشد. اطلاع رسانی از طریق کانال https://t.me/dabirfile
نمونه سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی با 90 سوال
سایر محصولات این بسته
نمونه سوال روش تحقیق در علوم ت
بهروز اکبری۱، فائزه شیرخان۲، مریم سلامی۳
۱- آزمایشگاههای مرجع کنترل کیفی و ایمنی غذاسازمان غذا و دارووزارت بهداشت۲- دانشکده مهندسی علوم و صنایع غذایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم داروئی، تهران، ایران۳- پردیس کشاورزی دانشکده مهندسی و فناوری کشاورزی، گروه علوم و صنایع غذایی، دانشگاه تهران، کرج، ایران
چکیده:   (۳۳۱۸ مشاهده)
مالت، محصول جوانه زدن طبیعی جو و دارای ارزش غذایی بالا و کاربردهای فراوان در صنایع غذایی و دارویی است.
ادامه مطلب
حضور غیاب آنلاین دینگ، یک دستگاه ثبت ورود و خروج ایرانی است که می تواند در هر شهری استفاده شود. شما می توانید به جای خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم با پرداخت اشتراک سالانه، از دستگاه ساعت زنی دینگ استفاده کنید. نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه دینگ یک اپلیکیشن ساده است که نیاز شما را به دستگاه های بزرگ و یا انگشت زنی برطرف می کند.
چه سازمان هایی از سامانه حضور و غیاب دینگ استفاده می کنند؟
در این میان می خواهیم به بررسی سازمان هایی که از حضور
یکی از نیازهای مدیرهای امروزی کنترل دقیق و نظارت بر کارکرد کارمندان و بهره وری آن ها است. یکی از این موارد کنترل و نظارت بر تردد کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس این داده ها است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های پیشرفته با بازار این امکان به راحتی و با کمترین هزینه‌ها در اختیار مدیران قرار گرفته‌است. با نصب دستگاه‌هایی که برای همین منظور طراحی شده‌اند (دستگاه حضور و غیاب ) در ادارت و شرکت‌ها, کارمندان در هنگام ورود و خ
دانلود گام به گام علوم هفتم 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گام به گام هفتم متوسطه - بیاموز — Biamozbiamoz.com › دوره اول متوسطه۱ آبان ۱۳۹۷ - دانلود رایگان گام به گام تمامی درس های هفتم دبیرستان کامل — ریاضی / علوم / فارسی / نگارش / قرآن / زبان انگلیسی / اجتماعی / تفکر و سبک زندگی ...
گام به گام علوم تجربی هفتم | پادرسwww.paadars.com › exercises › class7 › olum7گام به گام علوم تجربی هفتم | پادرس.
دانلود گام به گام علوم هفتم رایگان :: معلم دانشavaliha.blog.ir › post › دانلود-گام-
دانلود رایگان گام به گام علوم هفتم 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گام به گام هفتم متوسطه - بیاموز — Biamozbiamoz.com › دوره اول متوسطه۱ آبان ۱۳۹۷ - دانلود رایگان گام به گام تمامی درس های هفتم دبیرستان کامل — ریاضی / علوم / فارسی / نگارش / قرآن / زبان انگلیسی / اجتماعی / تفکر و سبک زندگی ...
گام به گام علوم تجربی هفتم | پادرسwww.paadars.com › exercises › class7 › olum7گام به گام علوم تجربی هفتم | پادرس.
دانلود گام به گام علوم هفتم رایگان :: معلم دانشavaliha.blog.ir › post › دانل
دانلود رایگان گام به گام علوم هفتم
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گام به گام هفتم متوسطه - بیاموز — Biamozbiamoz.com › دوره اول متوسطه۱ آبان ۱۳۹۷ - دانلود رایگان گام به گام تمامی درس های هفتم دبیرستان کامل — ریاضی / علوم / فارسی / نگارش / قرآن / زبان انگلیسی / اجتماعی / تفکر و سبک زندگی ...
گام به گام علوم تجربی هفتم | پادرسwww.paadars.com › exercises › class7 › olum7گام به گام علوم تجربی هفتم | پادرس.
دانلود گام به گام علوم هفتم رایگان :: معلم دانشavaliha.blog.ir › post › دانلود-
جواب فعالیت های علوم نهم
دانلود گام به گام علوم نهم : در گذشته برای شما گام به گام های نهم را به صورت رایگان و کامل قرار داده بودیم . امروز هم تصمیم گرفتیم تا گام به گام علوم نهم یا همان علوم را در سایت نمره برتر قرار دهیم . درس علوم تجربی در ایام امتحانات سوالات زیادی را به خود اختصاص داده است .
ادامه مطلب
(جدال شاعران در بزم «ارتباطات»)
حسام حسین‌زاده
شنبۀ گذشته (14 اردیبهشت 1397) انجمن علمی «دانشجویی» ارتباطات دانشگاه تهران به مناسبت روز جهانی ارتباطات نشستی با عنوان «*تلویزیون#» برگزار کرد که مهمانانی از «عصر جدید» رسانۀ ملی داشت. احسان علیخانی، سید بشیر حسینی و آریا عظیمی‌نژاد همراه چند تن از اساتید گروه ارتباطات دانشکدۀ علوم اجتماعی دانشگاه تهران در این نشست حضور داشتند تا به‌اصطلاح به «نقد جدی» این شوی تلویزیونی بپردازند. نخستین نقطۀ
برای دانلود متن کامل فایل این پایان نامه ها اینجا کلیک کنید در اجتماعی کردن فرزندان پایان نامه بررسی نقش ساختار و ویژگی­های خانواده در بروز پیامدهای اجتماعی ناشی از کاربرد اینترنت در منطقه چهار تهران متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی گروه آموزشی علوم اجتماعی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم اجتماعی – جامعه­شناسی عنوان: بررسی نقش ساختار و ویژگی­های خانواده …
م
امسال با تورم بسیار بالایی مواجه بودیم و همگی اذعان دارند که زندگی کارمندان با مشکلات عدیده ای مواجه شده است. حقوق بگیران با توجه به اینکه دریافتی ثابتی دارند به شدت از تورم آسیب می بینند. کاسب ها نیز قطعا آسیب می بینند ولی با توجه به اینکه آنها درصدی را بعنوان سود بر روی اجناس می کشند خب مشکلات کمتری نسبت به کارمندان دارند.
 
در این شرایط بعضا شنیده می شود که نماینده های مجلس عدد شصت درصد را بعنوان افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده پیشنها
در مراسم افتتاحیه شرکت ها معمولا از صاحبان و کارمندان شرکت دعوت به عمل می آید . ممکن است که خانواده آن ها نیز در مراسم حضور داشته باشند . در این گونه مراسم از گل آرایی یا دیزاین خاصی استفاده می شود و معمولا از نور پردازی در این گونه مراسم استفاده نمی شود .
امروزه این رسم در بسیاری از کشورها بصورت رسمی، برگزار می شود و به همین دلیل این مراسم هم تشریفات مربوط به خودش را دارد:
- آماده سازی مراسم وافتتاحیه و نصب روبان به منظور بریدن
- حضور کارمندان ،
Shirazart.blog.ir 
۳ - از فیلمسازان مطرح نقاشی متحرک ایران که جوایز جهانی نیز به دست آورده است .
       ۱- رسول ملاقلی پور                  ۲- سینا صادقیان                                            ۳- ابراهیم مختاری                  ۴- پرویز کلانتری 
******* جواب : گزینه ی ۴
۴- از مراکز آموزش فیلمسازی در ایران :
     ۱- دانشکده ی صدا و سیما - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان - مرکز فیلمسازی اسلامی - مجتمع دانشگاهی هنر 
     ۲- مرکز باغ فردوس - سینمای تجربی - کارگاه آزاد ان
به نظر شما یک کارمند خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک کارمند خوب را چطور تعریف می‌کنید؟ آیا تجارب شغلی یا اخلاق در محیط کار، فاکتورهای اصلی برای شناختن ویژگی‌های کارمندان خوب هستند؟ آیا شایستگی در حوزه‌ای خاص می‌تواند به عنوان عاملی اصلی برای تصمیم‌گیری درباره ویژگی‌های یک کارمند خوب شناخته شود؟
در حالی که مهارت‌های فنی و دیگر مهارت‌های تعریف شده‌ای که در شرح وظایف شغلی آمده است، نقش مهمی را در تصمیم‌گیری راجع به یک کارمند بازی می‌کنند
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از دغدغه های اصلی دانشجو در زمان ورود به دانشگاه دغدغه های ناشی از حضور برای اولین بار در یک محیط مختلط است و معمولا این قضیه کلی از ذهن و انرژی جوانان رو به خودش اختصاص می ده. حتی اگر شخصی دچار انحرافات جنسی نشه لا اقل برای دفع مضرات حضور در محیط مختلط کلی از انرژی و وقت و فکرش گرفته می شه.
شکر خدا رشته ی ما یه جوری بود که تو کلاسهامون بیش از نود درصد پسر بودن و خیلی تهدید متوجهمون نشد.
الحمدلله اخیرا دانشگاه های تک جن
سارا : از بلندی که نمیترسی ؟
من : ن بابا ...
قدم قدم پله ها رو بالا میرفتم 
پایین رو نگاه میکردم 
دست و دلم می‌لرزید :)
...
روی یکی از پله های اهنی حیاط پشتی نشستیم ( تو اسمونا ) و از عشق گفتیم و اینکه چقدر حقیقت داره و قص علی هذا !
...
و روزی که در این دانشکده دعوا نباشد بایست تعجب کرد ... این سری سینا و انجمن اسلامی وارد عمل شده بودن !
...
و چقدر صدای طاهر قریشی را میدوستم !
کسانی که من را می‌شناسند، می‌دانند که خیلی دیر عصبانی می‌شوم اما اگر در این چند سال چند روز را بخواهم انتخاب کنم که خیلی سخت عصبانیت و ناراحتی خود را کنترل کرده‌ام بی‌شک یکی از آنها روز دفاع از پروپوزال رساله بود. به طور کلی ما باید دو بار از پروپوزال خود دفاع کنیم یکبار در گروه خودمان یعنی جایی که اساتید خودمان حضور دارند و یکبار هم در جلسه تحصیلات تکمیلی جایی که رئیس، معاونین و مدیران دانشکده حضور دارند.
داستان این بود از دو هفته پیش یکی
سوالات فصل به فصل علوم هشتم با جواب
نمونه سوالات علوم هشتم PDF
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : علوم | موضوع : نمونه سوال | نویسنده : –
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : پایه هشتم
 
 
نمونه سوالات علوم هشتم فصل به فصل : امروزه با نزدیک شدن به امتحانات دانش آموزان نگران سختی یا آسانی امتحانات هستند . ما برای شما مجموعه ای از نمونه سوالات فصل به فصل علوم هشتم را قرار داده ایم که شما عزیزان میتوانید با دریافت نمونه سوالات علوم ه
کارمندان بوئینگ: این هواپیما توسط دلقک‌ها طراحی شده و میمون‌ها بر آن نظارت دارند
در پیام‌های داخلی کارمندان بوئینگ که اخیراً منتشر شده، این افراد جرات پرواز با این هواپیما را ندارند!
به خانواده‌ی خود نیز اجازه نمی‌دهند سوار این هواپیما شوند!
کارمندان بوئینگ گفته‌اند: این هواپیما توسط دلقک‌ها طراحی شده و میمون‌ها بر آن نظارت دارند!!منبع
مشاهده مطلب در کانال
کارمندان بوئینگ:
این هواپیما توسط دلقک‌ها طراحی شده و میمون‌ها بر آن نظارت دارند
در پیام‌های داخلی کارمندان بوئینگ که اخیراً منتشر شده، این افراد جرات پرواز با این هواپیما را ندارند!
به خانواده‌ی خود نیز اجازه نمی‌دهند سوار این هواپیما شوند!
کارمندان بوئینگ گفته‌اند: این هواپیما توسط دلقک‌ها طراحی شده و میمون‌ها بر آن نظارت دارند!!منبع
مشاهده مطلب در کانال
باز این هفته هم دانشکده انسانی بی‌برنامگی از سر و روش می‌ریخت این سری هم چون هفته سوم بود و صبحم این آقای فلانی رو دیدم ازش پرسیدم کلاسمون همون کلاس توی پرتاله دیگه گفت بله و بعد بازم نبود و بعد خودش در نهایت وقاحت میگفت برو به اون استاده که اومده بگو کلاس شماست و بره و نمیخواست خودش بره بگه قاطی کردم و انقدر سرش داد زدم که دیگه این بار چندتا از اساتید و دوستام اومدن آرومم کنن ...
بعد که رسیدم دانشکده خودمون یه لحظه حس کردم انصافا چقدر دانشکده
پاورپوینت استان آذربایجان شرقی فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 26حجم فایل: 4836قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:آذربایجان شرقی از شمال با کشورهای آذربایجان و ارمنستان، از غرب و جنوب غرب با استان آذربایجان غربی، از شرق با استان اردبیل و از جنوب با زنجان، همجوار است. رود مرزی و خروشان ارس و ارتفاعات سهند از مشهورترین مظاهر طبیعی این استان هستند. باغ‌های گردو، بادام، انجیر، انگور، زردآلو و سنجد در نقاط مختلف استان دیده می‌شود.ف
رضایت شغلی احساس لذت ، ارزشمندی و موفقیتی است که افراد به خاطر شغلشان دارند و به شدت در بازدهی آن ها مؤثر است . اگر شرکت ها به افزایش رضایت شغلی کارمندان اهمیت بدهند می توانند نرخ تعویض کارمندان و هزینه های استخدام و آموزش نیروهای جدید را نیز کاهش دهند .
به نقل از سایت مشاوره شغلی فیلیا ، سوال بسیاری از شرکت ها این است که چگونه کارمندانی راضی داشته باشیم و پاسخ به این سوال استفاده از راهکارهایی مثل تحسین کارمند ، ایجاد محیط دوستانه در شرکت ، ا
اول. رفاقت عمیقی با دندون‌پزشکیا دارم. بیشتر از هم‌دانشکده‌ای‌ها. امین و سعید هم خب نزدیک‌ترینا هستن. و متفکران و مفید‌های دندون. همیشه غبطه‌ی دانشکده ما رو میخورن. سعید به خاطر خیل متفلسفین و استارتاپی‌های دانشکده‌مون. امین به خلطر استادای ۱۰ مقاله‌ای و اچ‌ایندکس ۹ای. به خاطر سلطه بی‌چون‌وچرای ما، به پژوهش دانشگاه. و باید بگم که منم افتخار میکنم به این موضوع. بی‌راه نیست اگه بگم دانشکده ما، با توجه به حجمش، فعال‌ترین دانشکده دانش
 
پاورپوینت برج گرد مراغه
پاورپوینت برج گرد مراغه شامل 14 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید
مشخصات فایل

تعداد صفحات
15

حجم
1 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
معماری

توضیح
عملکرد سامانه حضور و غیاب
سامانه حضور و غیاب شامل یک سری سخت افزار و نرم افزار است که می توانند به صورت هماهنگ با هم کار کنند و از این طریق بستری مناسب برای کنترل تردد، حضور و غیاب، میزان دستمزد و ... را فراهم کنند. سامانه هایی که برای حضور و غیاب و کنترل تردد به کار می روند امروزه به کمک نرم افزار و تکنولوژی های متعدد بهینه شده اند و احتمال خطا یا آسیب به آن ها بسیار کم شده است. از این رو می توان گفت تقریباً تمامی ادارات و کارخانجات و هر شرکتی که
کدایی که برامون تعریف شده بود تا بتونیم انتخاب واحد کنیم کدای درستی نبود، چارت درسی عوض شده بود اما کدهای جدید هنوز تعریف نشده بودن.سامانه‌ی زیبای گلستان(!) مدام خطا می‌داد، حتی برای درسای تخصصیمون و می‌گفت عدم تطابق با سرفصل رشته‌مون داره.تو اون شلوغیای آموزش و دانشکده و روز انتخاب واحد که همه می‌شینن جلوی در آموزش تا کارشون راه بیفته رفتیم و اومدیم تهش بهمون یه برنامه دادن و گفتن فقط همینا رو می‌تونین بردادین و ما این‌طوری بودیم که ن
جواب فعالیت های علوم پنجم
گام به گام علوم پایه پنجم ابتدایی
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : علوم | موضوع : گام به گام | نویسنده : نمره برتر
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : پنجم ابتدایی
 
جواب فعالیت های علوم پنجم : یکی از درس های مهم و کاربردی در پایه پنجم مربوط به درس علوم میباشد . در این مطلب برای شما گام به گام علوم پنجم را آماده کرده ایم . گام به گام پنجم درس علوم با جواب میباشد که در لینک زیر به صورت رایگان در اختیار
یکی از مسائلی که باعث کاهش محبوبیت هتل شما میشود و باعث میشود دیگر مسافران در آن اقامت نکنند، سرقت در هتل است، کافی است که مسافران متوجه شوند در هتل سرقت صورت گرفته است دیگر به شما اطمینان نخواهند داشت.
برای پیشگیری از این موضوع باید از روش هایی برای بالابردن امنیت هتل و پیشگیری از سرقت در هتل استفاده نمایید.  قفل الکترونیکی
زمانی که مسافران برای اولین بار وارد هتل شما میشوند اولین چیزی که توجهشان را به خود جلب میکند حضور نگهبانان و کارمندا
یکی از مهم ترین ویژگی های یک مدیر خوب این است که زمینه پیشرفت ارتقای درجه را فراهم سازد.
از اشتباهات کوچک کارمندان صرف نظر کند و اهداف شرکت را به اهداف شخصی کارمندان ترجیح دهد.
جلوگیری از تصمیم منفعت طلبانه ،رفتار عادلانه ، تامین خواسته کارمندان . مدیری که بتواند از وضعیت
خلقی کارمندان آگاه شود و به رفع ناراحتی و مشکلات آنها بپردازد از مهارت ویژه ای برخوردار است.
عوامل دیگری که باعث موفقیت میشود شامل: فرصت دادن به کارمند ها برای جبران خطاها،
شاید این مطلب ، کمی تکراری به نظر برسد. از سوی دیگر موجی از افکار در بین جامعه ما شکل گرفته است که کارآفرینان افرادی سطح بالا و با ژن خوب هستند و کارمندان افراد سطح پایین و رعیت جامعه . خوب اینجا یک سوال مطرح میشود که کارافرین بدون کارمند دقیقا چه نقسی دارد؟ 
در واقع مقایسه بین کارمندان و کارآفرینان ، مقایسه بین خوب و بد نیست. این دو در کنار هم معنا پیدا میکنند و درکنار هم میتوانند ارزش خلق کنند. چه بسار کارمندی و خدمت به یک شرکت، تیم یا سازمان
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مراغه 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021
دانشگاه
علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که
تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این
دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد
بسیاری که فارغ التح
باا سلام و خسته نباشید
طبق این اعلامیه افرادی که تمایل دارند برای دانشکده دانشگاه شریف طراحی لوگو انجام دهند می توانند به لینک زیر مراجعه کنند
https://ssc.ce.sharif.edu/blog/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%A9%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1/
سلام سلام سلام بهتون خوش آمد میگم به وبلاگم
در اینجا قراره درباره ی زیر و بم دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطلب بذاریم تا وقتی به دانشگاه اومدید یه خورده کاربلد باشید و توی انتخاب رشته دانشگاه رو درست انتخاب کنید.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها