نتایج جستجو برای عبارت :

کنسول Xbox Series X رسما معرفی شد؛ عرضه در تعطیلات 2020

مایکروسافت به صورت رسمی نسل آینده کنسول های بازی خود را معرفی کرد. کنسول Xbox Series X که نام رسمی ایکس باکس اسکارلت است، در مراسم The Game Awards از راه رسید. در این مراسم، فیل اسپنسر روی صحنه به معرفی این کنسول پرداخت. این کنسول دارای 15 بازی انحصاری خواهد بود.
فیل اسپنسر در این مراسم اعلام کرد:
ما کنسول های ایکس باکس را برای قدرت بخشیدن به رویاهای شما طراحی می کنیم. ما آینده ای را می بینیم که به سرعت جذب بازی های خود می شوید، جایی که شما در مرکز تجربیات با
مایکروسافت به صورت رسمی نسل آینده کنسول های بازی خود را معرفی کرد. کنسول Xbox Series X که نام رسمی ایکس باکس اسکارلت است، در مراسم The Game Awards از راه رسید. در این مراسم، فیل اسپنسر روی صحنه به معرفی این کنسول پرداخت. این کنسول دارای 15 بازی انحصاری خواهد بود.
فیل اسپنسر در این مراسم اعلام کرد:
ما کنسول های ایکس باکس را برای قدرت بخشیدن به رویاهای شما طراحی می کنیم. ما آینده ای را می بینیم که به سرعت جذب بازی های خود می شوید، جایی که شما در مرکز تجربیات با
سازنده بازی Chorus اخیرا اظهار کرده که ساخت و طراحی بازی‌ بر روی کنسول Xbox Series X از هر کنسولی راحت‌تر بوده و آنها در ساخت بازی خود برای این کنسول نسل جدید کار آسان‌تری داشته‌اند.
 
به گزارش بازی رایانه، با اینکه رویداد آنلاین اخیر Inside Xbox 2020 آنچه که انتظار می‌رفت نبود و زیاد شاهد گیم‌پلی خاصی از بازی‌ها نبودیم، اما به هر حال در این رویداد بازی‌های متعددی معرفی شدند که برخی از آنها نمایش خوبی از گرافیک کنسول نسل بعد ایکس باکس سری ایکس را به ت
مایکروسافت از کنترلر جذاب ایکس باکس سری ایکس/ Xbox Series X با قابلیت‌های مانند طراحی ارگونومیک و قابلیت اتصال با USB-C رونمایی کرد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، مایکروسافت به تازگی تمام مشخصات Xbox Series X را اعلام کرده است. این کنسول بازی جدید با یک کارت گرافیک سفارشی 1 ترابایتی NVMe SSD ارائه می‌شود و سرعت بارگیری بازی به میزان قابل توجهی بهبود می‌یابد.
علاوه بر این، این شرکت از کنترلر Xbox Series X خبر داد. طراح ارشد ایکس باکس، رایان ویتاکر، گفت که ک
مایکروسافت جزئیات جدیدی از کنسول بازی Xbox Series X منتشر کرده که حتما برای علاقمندانش جذاب خواهد بود.
به گزارش کالاسودا به نقل از engadget، این کنسول جدید از پردازنده شخصی‌سازی شده از معماری Zen 2 کمپانی AMD در بخش پردازنده گرافیکی بهره گرفته و فرکانسی حدود ۳.۸ گیگاهرتز دارد.
Xbox دارای 16 گیگابایت حافظه رم GDDR6 نیز خواهد بود؛ البته فقط 10 گیگابایت از این بازی‌ها دارای پهنای باند کامل 560 گیگابایت بر ثانیه به عنوان حافظه ویدئویی خواهند بود.
6 گیگابایت دیگر
ایکس باکس وان اس – نقد و بررسی جامع کنسول XBOX ONE S
 
روانه شدن کنسول‌های نسل 8 مانند ایکس باکس وان اس به عرصه بازی‌های دیجیتال و مشاغل مرتبط با آن را‌ می‌توان به نوعی یک انقلاب رقابتی برای گیمر‌‌ها در این عرصه دانست. از طرفی هر برند و کمپانی مطرح در صنعت بازی نیز تلاش‌ می‌کند تا با تولید محصولات برتر نبض بازار را در دست بگیرد. برند‌های مطرح فعال در عرصه گجت‌های دیجیتالی بر روی تولید ابزار جانبی مربوط به کنسول‌های بازی هم تمرکز کرده‌اند. ا
سول بازی PS4 و Xbox One هر کدام در نوع خود ویژگی های خاصی دارند و شاید برخی بر این عقیده باشند که مقایسه کنسول بازی PS4 و Xbox One کار درستی نباشد. دلیل مهمی که این افراد برای این کار دارند عنوان های اختصاصی بازی هر کنسول است که به این معناست که برای نمونه برخی از بازی هایی که در کنسول پی اس ۴ پیدا می‌شود را نمی‌توانید در کنسول ایکس باکس بازی کنید!
مهمترین مثالی که می‌توان در باره عنوان های اختصاصی به میان آورد بازی God Of War است که فقط و فقط بر روی کنسول PS4
با نزدیک شدن به فصل پاییز، بد نیست دوباره یادآوری کنیم که حدود یک سال تا انتشار کنسول‌های نسل بعدی دو شرکت مایکروسافت و سونی باقی مانده است. با توجه به این موضوع، اکثر ناشرین و توسعه دهندگان بزرگ احتمالا کیت‌های توسعه‌ی خود را دریافت کرده‌اند. اگرچه مشخصات این دو کنسول هنوز نهایی نشده است ولی طبیعتا این کیت‌ها شباهت زیادی به نسخه‌ی نهایی کنسول‌ها خواهند داشت و به همین دلیل گاها شاهد انتشار نظرات بازی‌سازان مختلف درباره‌ی این کنسول‌
اگر اهل بازی های رایانه ای باشید حتما با مفهوم کنسول های بازی آشنایی دارید. نسل آخر این کنسول ها ps4 و xbox one و nintendo switch می باشد. امروز در این مطلب قصد معرفی 5 عنوان از بهترین عنوان های کنسول nintendo switch را داریم. یکی از مواردی که حتما باید در نظر گرفت این است که این کنسول از نظر سخت افزاری از 2 کنسول مایکروسافت و سونی ضعیف تر است، به همین خاطر در عنوان هایی که برای هر 3 کنسول موجود است اگر به دنبال گرافیک بهتر هستید قطعا کنسول نینتندو نمیتواند انتظارات
مایکروسافت روز پنجشنبه اولین کنسول بازی ها را برای کنسول جدید Xbox خود که در سال جاری میلادی ارائه شده بود ، ارائه داد و در آن زمان برای همه طرفداران گرسنه برای فرار در زمان بیماری همه گیر.
آخرین مورد اضافه شدن به حق رای دادن یخبندان "Assassin's Creed" یوبیسافت به نام "Valhalla" ، جذابیت ستاره در طی یک رویداد پخش شده و استودیوی بازی از سراسر جهان بود.
این رویداد تلاش های مایکروسافت را برای تقویت بازی های خود با یک کنسول نسل جدید و عناوین بازی محبوب برای کمک
سونی ویژگی backward compatibility کنسول PlayStation 5 را تایید کرده ولی براساس یک شایعه، این شامل همه کنسول‌های خانگی قبلی شرکت می‌شود.مارک سرنی به عنوان سرپرست تیم معماری سخت‌افزاری کنسول نسل نهمی سونی یعنی پلی‌استیشن 5، در سال ۲۰۱۹ فاش کرد که کنسول جدید خانگی این شرکت قرار است از ویژگی backward compatibility پشتیبانی کند؛ قابلیتی که به کنسول این اجازه را می‌دهد تا عناوین عرضه شده برای پلتفرم‌های قدیمی‌تر پلی‌استیشن را هم اجرا کند. سرنی گرچه اشاره مستقیمی نکر
8
خیلی از بازیکنان منتظر عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بودند و حالا با عرضه آن، ما نگاهی به جنبه‌های مختلف این کنسول انداخته‌ایم.
 
کنسول‌های میان نسلی مخالفان زیادی دارند و خیلی‌ها فکر می‌کنند از آنجایی که تلویزیون‌های 4K هنوز فراگیر نشده‌اند، عرضه آن‌ها احمقانه به نظر می‌آید، اما سونی و مایکروسافت سعی دارند بازیکنان را به این ویژگی علاقه‌مند کنند.
کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در سال 2013 برای تلوزیون‌هایی که از وضوح تص
دوال شاک ۴ و کنترلرهای ایکس باکس به‌طور اختصاصی برای کار با این کنسول‌ها طراحی شده‌اند، اما به لطف عرضه نسخه‌های جدید اکوسیستم نرم افزاری اپل، اکنون می‌توانید بسیار ساده و با استفاده از بلوتوث، این کنترلرها را به آیفون‌های مجهز به iOS 13، تبلت‌های مجهز به iPadOS و حتی اپل تی‌وی مجهز به tvOS 13 متصل کنید. البته گوگل نیز با عرضه اندروید ۱۰ این کار را تا حد زیادی ساده‌تر کرده است. لازم به ذکر است که می‌توان این کنترلرها را به نسخه‌های قبلی اندروی
چه زمانی PS5 منتشر میشود؟
در 8 اکتبر ، مدیر عامل شرکت سرگرمی سرگرمی سونی جیم رایان جزئیات جدیدی را درباره PS5 ارائه داد ، از جمله پنجره انتشار فصل تعطیلات 2020.
وب سایت رسمی پلی استیشن 5 در تاریخ 4 فوریه به صورت زنده آغاز شد ، اما چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد.
یک پیام کوتاه در سایت وجود دارد که می گوید: “ما برخی از ویژگی های باور نکردنی را که می توانید از پلی استیشن 5 انتظار داشته باشید به اشتراک گذاشتیم ، اما ما کاملاً آماده نیستیم تا از نسل بعدی
در این مقاله، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های کنسول PS4 خواهیم داشت.
به گزارش کالاسودا و نقل از CNET، با نزدیک شدن به آغاز نسل جدید کنسول‌ها، گیمر‌های زیادی خود را آماده‌ی کوچ کردن می‌کنند.
با این حال اگر شما تازه به فکر ورود به دنیای بازی‌های ویدیویی هستید و قصد خرید یک کنسول را دارید، پیشنهاد ما به شما، کنسول PS4 است.
اگر قرار نیست به شکل جدی به بازی کردن بپردازید، به احتمال زیاد نیازی هم به خرید جدید ترین کنسول بازار نخواهید داشت.
اینجا
ایکس باکس وان اس ( Xbox One S ) درست سه سال بعد از کنسول بازی اصلی ایکس باکس وان (Xbox One) به بازار آمد. کنسول جدیدتر یک دستگاه کوچکتر، بدون سر و صدا تر و با کیفیت تر است. از نظر فنی پیشرفت های فنی زیادی در ایکس باکس وان اس ایجاد شده است که از این بین می توان به قابلیت های 4K، منبع تغذیه داخلی و طراحی زیبای و مینیمالیستی آن اشاره کرد. رقبای اصلی این دستگاه را می توان کنسول بازی پلی استیشن 4 و کنسول نینتندو سوئیچ دانست.
برخی ها معتقدند که کنسول Xbox One S در واقع
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
       پس از سال‌ها انتظار بالاخره شب گذشته طی برنامه State of Play تاریخ انتشار نهایی بازی «لست آو آس: پارت دو» (The Last of Us Part II) مشخص شد. این بازی موردانتظار در روزجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ روانه بازار خواهد شد.
 
همان‌طور که می‌دانید در قسمت دوم مجموعه نقش «الی» – یکی از کاراکترهای اصلی بازی اول – را برعهده می‌گیریم. به گفته استودیوی «ناتی‌داگ» (Naughty Dog) دنیای بازی نسبت به قبل خشن‌تر و تاریک‌تر شده و مفهوم بازی حول موضوعاتی مثل انتق
تاریخ عرضه بازی Darksiders Genesis اعلام شد
پیش از این اعلام شده بود که این عنوان قرار است در سال 2019 منتشر شود. امری که هم‌چنان برای دو پلتفرم کامپیوترهای خانگی و گوگل استیدیا پا برجا بوده و براساس آن تاریخ عرضه بازی Darksiders Genesis برای دو پلتفرم مذکور برابر 5 دسامبر 2019 مصادف با 14 آذر 98 اعلام شده است. از طرفی دیگر عرضه بازی برای سه کنسول Nintendo Switch، PlayStation 4 و Xbox One برای سال آینده و در تاریخ 14 فوریه 2020 برابر 25 بهمن 98 برنامه‌ریزی شده است.
 
اطلاعاتی جدید از پروژ
اپل با ارائه‌ی جزئیاتی در مورد اپل واچ سری 6 و WatchOS 7 نشان داد که این ساعت هوشمند نسبت به مدل‌های قبلی خود بهبود یافته است.
به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، علیرغم اینکه اپل و سایر کمپانی‌های آی تی از شیوع کرونایروس ضربه بزرگی را متحمل شده‌اند؛ اما هر یک از این کمپانی‌ها سعی می‌کنند به روال عادی خود بازگردند؛ در این راستا اپل جزئیاتی در مورد اپل واچ سری 6 و WatchOS 7 منتشر کرده است که در این مطلب به آن می‌پردازیم.
به نظر می‌رسد که Apple Watch Series
بازی Need For Speed Rivals محصولی دیگر از کمپانی الکترونیک آرتز است که توسط استودیوی بازیسازی Ghost Games در سبک ماشین سواری و مسابقه ای طراحی شده و در نوامبر 2013 برای کنسول ایکس باکس وان عرضه شده است.این بازی، بیستمین نسخه از سری محبوب Need For Speed به شمار می رود و توانسته نظر بسیاری از کاربران و منتقدین را به سوی خود جلب نماید.گیم پلی Rivals نیز همانند بازی Nfs Hot pursuit و برخی دیگر از نسخه های محبوب این سری طراحی شده است. بدین ترتیب که شما ضمن لذت بردن از گشت و گذار
انیمیشن Duncanville با دوبله فارسی,انیمیشن دانکنویل فصل 1,دانکنویل,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن سریال Duncanville,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Duncanville 2020,دانلود رایگان انیمیشن Duncanville 2020,دانلود فیلم Duncanville با لینک مستقیم,زیرنویس فارسی کارتون Duncanville 2020,سریال Duncanville با زیرنویس فارسی,سریال کارتونی دانکنویل,فصل اول سریال Duncanville S01,
ادامه مطلب
به نام خدا
امروز برای شما یک چیز جالب در نظر گرفتین
همون طور که میدونید قیمت ایکس باکس one زیاد و بازی هایی که نسخه ی انحصاری فقط برای xbox one میاد بازی کردن این بازی ها رو برای بازی باز های pc غیر ممکن کرده اما ما تونستیم شبیه ساز xbox one رو برای شما بزاریم 
ادامه مطلب
بازی GTA V یکی از بهترین بازی های شرکت راک استار می باشد که برای پلاتفرم های مختلف منتشر گردیده است. در سری اول، این عنوان برای کنسول های نسل هفت منتشر شد و بعد از عرضه کنسول های نسل هشت، نسخه جدیدی از این بازی برای آن ها و همچنین پلاتفرم PC منتشر شد. در این بازی می توانید سه شخصیت مختلف را با داستان هایی تقریبا به هم گره خورده تجربه کنید و از قابلیت های هر کدام از این شخصیت ها بهره مند شوید.
منبع : کنسول فا
ورژن اپدیت 1.27
حجم اپدیت : 3500 مگ
پلی استیشن 5 در راه است؛ کنسول گیمینگ نسل آینده سونی تعطیلات اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار خواهد شد، یعنی حدودا یک سال تا اینکه به این دستگاه دسترسی پیدا کنیم و حداقل چند ماه تا اینکه با ظاهر و شکل و شمایل خود کنسول و کنترلرش آشنا شویم فاصله داریم.
ادامه مطلب
دریم کست آخرین کنسول شرکت سگا بود که به تاریخچه 18 ساله شرکت خود در جهان پایان داد.این کنسول از طرف شرکت سگا جایگزین کنسول گرانقیمت سترن شد.این کنسول اول کنسول نسل ششم بازیهای ویدیویی بود که در تاریخ 5 مهر 1377 در ژاپن عرضه شد.دریم کست قبل از کنسول پلی استیشن 2 شرکت سونی، گیم کیوب شرکت نینتندو و ایکس باکس شرکت مایکروسافت وارد بازار کنسول های بازی در جهان شد.
 
کنسول دریم کست اولین کنسولی بود که به مودم مجهز شد و توانایی پشتیبانی و اتصال به اینترن
کنسول بازی سونی پلی استیشن که مخفف آن پی اس وان نیز هست در سال 1994 وارد بازار شد. این کنسول در نسل پنجم کنسول بازی قرار داشت و با سی دی های متنوع بازی خیلی از ماها رو سرگرم میکرد. کنسول بازی سونی پلی استیشن یک یکی از تحولات عظیم دنیای بازی های رایانه ای بود.
downloadsfilm.ir دانلود رایگان سریال دانلود رایگان سریال دل دانلود سریال دل دانلود سریال دل قسمت 26 دانلود سریال دل قسمت بیست و ششم با لینک مستقیم دانلود قسمت 26 دل دانلود قسمت 26 سریال دل با لینک مستقیم سریال دل

دانلود سریال دل قسمت ۲۶ با کیفیت بلوری
سریال دل قسمت بیست و ششم با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p
به کارگردانی منوچهر هادی
ژانر : عاشقانه درام
۵٫۵/۱۰ از ۱۴,۴۹۰ رای
زبان : فارسی
کیفیت : ۴۸۰p – ۷۲۰p – ۱۰۸۰p
فرمت : MKV
حجم : ۷۵۰ – ۳۵۰ – ۱۵۰ مگابایت
محصول : ایرا
در سال 2019 نیز مدل های جدیدی از این سری سامسونگ به بازار عرضه شد. این مدل ها در سری A با تغییرات جزئی از جمله کیفیت دوربین و طرح پشت قاب گوشی با شناسه S ( A50S) و یا نظیر این همراه بود.  هم اکنون در سال جدید 2020 ظاهرا گوشی های جدید سری A بصورت مدل های زیر ارائه میگردد.
طبق مجموعه تصاویر منتشر شده در توییتر ، کنگلومرا کره ای در مجموع نه تلفن هوشمند جدید با مارک تجاری – Galaxy A12 ، Galaxy A22 ، Galaxy A32 ، Galaxy A42 ، Galaxy A52 ، Galaxy A62 ، Galaxy A72 ، Galaxy A82 و Galaxy A92 به دست آور
برای دی
 
* طراح: محمد صابر شیخ رضایی :: ۱۳۹۹/ 2020 :: Designer: Saber Sheykh Rezaei
* more murderous than coronavirus
* Since 1967, more than 43,000 Palestinians have been killed by the Israeli occupation government
 
 
* طراح: محمد صابر شیخ رضایی :: ۱۳۹۹/ 2020 :: Designer: Saber Sheykh Rezaei
* stay home and drive out the viruses
* since 1967,more than 5 million Palestinians have been displaced from their homeland by the Israeli occupation government
 
 
* طراح: محمد صابر شیخ رضایی :: ۱۳۹۹/ 2020 :: Designer: Saber Sheykh Rezaei
* Thanks Health Herose
* in July 2014,17 hospitals,56 primary healthcare facilities and 45 ambulances were destroyed by the Israeli occupation government
 
گزارشات و تحلیل‌های زیادی نشان میدهد که به دلیل تقاضای بالای کمپانی‌ ها و همچنین مشکلاتی که برای یکی از تاسیسات سامسونگ رخ داده است، در سال 2020 باید منتظر افزایش قیمت 40 درصدی حافظه‌ های SSD باشیم.
از سال 2018 اخبار و گزارشاتی مبنی بر گران شدن SSD منتشر می‌شد اما به نظر می‌ رسد که امسال یعنی سال 2020 این اتفاق واقعا بیفتد. پس منتظر افزایش قیمت شدید این حافظه‌ ها باشید.
به گزارش وب سایت DigiTimes، سامسونگ چند روزی در هفته گذشته دچار مشکلات برق شده بود و
downloadsfilm.ir دانلود رایگان سریال دانلود رایگان سریال دل دانلود سریال دل دانلود سریال دل قسمت 25 با لینک مستقیم دانلود قسمت 25 دل دانلود قسمت بیست و پنجم سریال دل با لینک مستقیم دانلود قسمت25سریال دل با لینک مستقیم سریال دل

دانلود سریال دل قسمت ۲۵ با کیفیت بلوری
سریال دل قسمت بیست و پنجم با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p
به کارگردانی منوچهر هادی
ژانر : عاشقانه درام
۵٫۵/۱۰ از ۱۴,۴۹۰ رای
زبان : فارسی
کیفیت : ۴۸۰p – ۷۲۰p – ۱۰۸۰p
فرمت : MKV
حجم : ۷۵۰ – ۳۵۰ – ۱۵۰ مگا
دانلود سریال نون خ 2 با لینک مستقیم
سورنا فیلم
دانلود سریال دل
دانلود سریال دوپینگ
دانلود سریال مانکن
دانلود سریال هم گناه
دانلود سریال پایتخت 6
دانلود فیلم مطرب
دانلود فیلم رحمان 1400
دانلود فیلم هزارتو
دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون
دانلود فیلم خروج
دانلود فیلم درخونگاه
دانلود فیلم خداحافظ دختر شیرازی
دانلود فیلم Shooting Heroin 2020
دانلود فیلم رجب ایودیک 6 ( Recep İvedik 6 2019 )
دانلود فیلم ایرانی
 
به نام خدا
امروز برای شما یک چیز جالب در نظر گرفتین
همون طور که میدونید قیمت ایکس باکس one زیاد و بازی هایی که نسخه ی انحصاری فقط برای xbox one میاد بازی کردن این بازی ها رو برای بازی باز های pc غیر ممکن کرده اما ما تونستیم شبیه ساز xbox one رو برای شما بزاریم 
آموزش نصب :
توی پوشه داکیومنت یک پوشه به اسم cxbx بسازید و فایل stup رو توی اونجا بزارید
دریافت
آیا تا به حال
به این فکر کرده اید که یک دستگاه واحد بتواند تمامی بازی های جهان در
پلتفرم های متفاوت را اجرا کند؟ از Xbox One تا PS4، نینتندو سوئیچ و حتی
بازی های ویندوزی و PC به صورت یکجا. چنین محصولی در جهان وجود نداشت؛ برای
انجام هر یک از این بازی ها نیازمند خرید پلتفرم آن به صورت مجزا بودید؛
حالا Origin PC که سازنده کامپیوترهای خلاقانه و لپ تاپ های قدرتمند است،
اولین دستگاه همه کاره جهان را تنها در یک کیس معرفی کرده است.

کامپیوتر گیمینگ Origin PC برای
هر ماه عناوین جدیدی به سرویس Xbox Game Passاضافه می‌شود تا مشترکین این سرویس بتوانند به طور رایگان به تجربه‌ این بازی‌ها بپردازند. همچنین برخی از بازی‌ها نیز پس از مدتی از این سرویس خارج می‌شوند و تا به امروز نیز بازی‌های این سرویس بسیار متنوع و زیاد شدند. امروز نیز شرکت مایکروسافت اعلام کرد بازیMetal Gear Solid V به همراه سه بازی دیگر بهسرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود.
تا قبل از این شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود بازی Middle-earth: Shadow of War ،My Time at Portia ،Underta
پلی استیشن همیشه به عنوان یکی از پر طرفدار ترین کنسول های بازی در جهان شناخته می شود. ویژگی هایی همچون قیمت پایین تر و قابلیت های متنوع تر، موجب برتری این کنسول از رقیب دیرینه ی خود یعنی ایکس باکس شده است. سونی این کنسول را در مدل های مختلفی عرضه کرده که پلی استیشن 4 ، آخرین سری آن به شمار می رود. بسیاری از کاربران در تماس با متخصصین تعمیر کنسول بازی مرکز سخت افزار ایران، از صدور ارورهایی در این محصول شکایت کرده و به دنبال روش های رفع آنها هستد.
دانلود قسمت ۲ سریال آقازاده با لینک مستقیم
دانلود دوم سریال آقازاده, دانلود سریال ایرانی جدید , دانلود سریال جدید
سریال زیبای Aghazadeh
دانلودز فیلم (اس استاروی قدیم)
لینک دانلود به زودی..
ژانر سریال :اجتماعی سیاسی
امتیاز سریال : ۷.۷/۱۰ – ۵,۴۹۷ رای
رده سنی :  —
کارگردانان : بهرنگ توفیقی
بازیگران :
امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی،
دانلود فیلم خارجی Recep Ivedik 6 2019 با لینک مستقیم
Download Foreign Movie Recep Ivedik 6 2019
دانلود رایگان فیلم رجب ایودیک 6 با زیرنویس فارسی
منتشر کننده : سایت کافی میکس
کیفیت : BluRay
ژانر : کمدی
سال انتشار : 2020
کارگردان : Togan Gökbakar
بازیگران : Sahan Gökbakar, Nurullah Celebi, Somer Karvan
خلاصه داستان : در ششمین قسمت از سری فیلم های کمدی رجب ایودیک، او خودش را در شهر قونیه پیدا میکند و ماجراجویی های خنده دار خودش را آغاز میکند…
ادامه مطلب
بازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی مطرح Telltale Games برای دستگاه های اندرویدی است که همین دو دقیقه پیش نسخه اول ان به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوستداران بازیهای تل تیل معرفی و به صورت رایگان ان را در اختیارتان قرار دهیم! بازی Batman: The Telltale Series یک بازی اپیزودیک است که در پنج قسمت گوشه ای از داستان بتمن را برای شما نقل می کند ؛ استودیو سازنده در
بازی محبوب و فوق العاده هیجان انگیز در سبک بازی های پازل اولین بار در سال ۲۰۰۱ میلادی منتشر شد، این بازی بعدها در سال ۲۰۱۲ به صورت اچ دی برروی پلی استیشن 3 نیز عرضه شد! نسخه ی بهبود یافته ای از بازی نیز در سال ۲۰۱۴ برای کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز عرضه گردید و هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی آن هستیم!
ادامه مطلب
ژانر فیلم : انیمیشن
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان :
نویسنده : 
بازیگران :
محصول کشور :                              
 
ژانر فیلم : انیمیشن
زبان فیلم :
 
خلاصه داستان : زوئی دختربچه ای است که برای ورود به کلاس دوم هیجان زده شده است اما هنگامی که با خطراتی مواجه میشود، طی اتفاقاتی به یک استاربیم و ابرقهرمان سریع، قدرتمند و پرشور تبدیل میشود و… 
نمایش فیلمحجم: 2.89 مگابایت
شرکت THQ Nordic با انتشار تریلری اعلام کرد که با همکاری استودیو Purple Lamp Studios در حال توسعه عنوانی برمبنای شخصیت باب اسفنجی است! این بازی که SpongeBob SqaurePants: Battle for Bikini Bottom – Rehaydrated نام دارد در تاریخی نامعلوم برروی کنسول‌های Xbox One ،Nintendo Switch و PS4 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.  
http://gameoff.blog.ir
@game_off تنها کانال ما در روبیکا
بیش از دو هفته است که از شروع تابستان می گذرد، گرم ترین فصل سال که در کنار گرمای سوزانش، فرصتی عالی برای خوشگذرانی است.
با تمام شدن امتحانات مدارس و دانشگاه ها، بیشتر افراد از این سه ماه تعطیلی برای رفتن به سفرهای تفریحی و یا وقت گذاشتن روی فعالیت های مورد علاقه شان استفاده می کنند. اما بسیاری دیگر نیز در کنار تمامی این گزینه های وسوسه برانگیز، تابستان را زمانی مناسب برای بازی کردن و یا خرید کنسول جدید می بینند.
ولی مشکل آن جا است که خرید یک ک
لپ تاپ MSI WS Series WS65 8SK-476 Mobile Workstation با ساختار سخت افزاری قوی با استفاده از جدیدترین پردازنده اینتل و پردازنده گرافیک حرفه ای و همچنین مقدار رم کافی جهت اجرای انواع نرم افزارهای تخصصی که نیاز به پردازش سریع و دقیق داده های حجیم دارند طراحی و تولید شده است.
ادامه مطلب
اگه سی شارپ تحت کنسول کار کرده باشین، حتما می دونین که توی محیط کنسول نمیشه فارسی نوشت و وقتی حروف فارسی می نویسیم به صورت ؟؟؟؟؟؟ نشون داده میشه، توی این پست قراره یه روش معرفی کنم که باهاش می تونین توی محیط کنسول فارسی بنویسین.
ادامه مطلب
در این آموزش کوتاه یاد میگیرید که چطور وبلاگ بلاگفا را در گوگل ثبت کنید : 
 
در قسمت اول آموزش سرچ کنسول،روش های مختلف ثبت سایت در سرچ کنسول گوگل را آموزش دادم.
5 روش مختلف برای ثبت سایت را با هم آموختیم.
در روزهای گذشته کاربران در رابطه با ثبت وبلاگ ها در سرچ کنسول پرسیدند.تصمیم گرفتم در این زمینه هم آموزش های کوتاهی برای شما عزیزان تهیه کنم، امیدوارم واستون مفید باشه.
آموزش قدم به قدم ثبت وبلاگ بلاگفا در سرچ کنسول
اگر با جست و جو به این آموزش
وبسایت خربد و فورش بازی ps4 دست دوم و نو
ازی‌ها در پلی‌استیشن ۴ همانند نسل قبلی فاقد قفل منطقه‌ای هستند، بنابراین بازی‌های خریداری شده در یک منطقه توانایی اجرا بر روی کنسول‌های مناطق دیگر را خواهند داشت. در حال حاضر بیش از ۸۲۶ بازی برای این کنسول تأیید یا منتشر شده‌است که بیش از ۹۰ عنوان آن انحصاراً برای این کنسول منتشر یا در دست ساخت است.
ضبدر یک فروشگاه اینترنتی است که از سال 96 ایده اون کلید خورد و تقریبا از اوایل سال 97 راه اندازی و شروع به کار کرد مالکت این برند و وب سایت متعلق به فروشگاه جادو گیمز است . جادو گیمز که قبل از فعالیت حرفه ای ضبدر با سابقه فروش انواع کنسول های بازی ، عناوین بازی به صورت دیسک و اکانت قانونی و انواع لوازم جانبی گیمینگ و همچنین خدماتی از قبیل نصب بازی ها به صورت دیجیتالی و تعمیرات تخصصی کنسول های بازی فعالیت میکرد ، پس از راه اندازی وب سایت ضبدر ، هم
Big Hero 6 S02 1080p BluRay,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن سریالی ۶ ابرقهرمان فصل دوم,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Big Hero 6 The Series 2019,دانلود زیرنویس فارسی Big Hero 6 The Series 2019,فصل دوم 6 ابر قهرمان با زیرنویس فارسی,فصل دوم انیمیشن 6 ابرقهرمان,فصل دوم سریال Big Hero 6 The Series 2019,فصل دوم کارتون 6 ابر قهرمان,کارتون 6 ابرقهرمان,کارتون سریالی ۶ ابرقهرمان ۲۰۱۹,
ادامه مطلب
آموزش به اشتراک گذاشتن بازی‌های Xbox One و Xbox One S​
در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چطور بازی‌های Xbox One خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید
​اگر قصد به اشتراک گذاشتن بازی‌های موردعلاقه تان را دارید، باید بدانید که این کار با Xbox One، Xbox One S و Xbox One X به راحتی انجام می‌شود. می‌توانید امکان دسترسی به تمام بازی‌های قابل دانلود خودتان را برای فرد دیگری فراهم کنید. فرایند دادن حق دسترسی نامحدود به بازی‌ها برای دوستان یا اعضای خانواده به نام games
دانلود کامل سریال خواب زده سیروس مقدم
دانلود سریال خواب زده با کیفیت عالی و لینک مستقیم
خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در ژانر هیجان‌انگیز در سال 1397 ساخته شده است. در این فیلم هنرمندانی مانند مهدی سلطانی، علیرضا شجاع نوری، کوروش سلیمانی، لادن مستوفی نقش اصلی ای سریال می باشند. شما می توانید این سریال جذاب و زیبا را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.
Download Iranian Serial Sleepless With Quality 1080،720،480 From pishgammovie
نام سریال
سامسونگ گلکسی اس 20 در سه نسخه معمولی، پلاس و اولترا در اواسط اسفند 1398 عرضه شد. در این مقاله به بررسی کامل مشخصات هر سه نسخه گلکسی S20 خواهیم پرداخت.
گوشی‌های گلکسی سری اس سامسونگ همیشه یکی از مورد انتظارترین نسخه‌های عرضه شده گوشی‌های هوشمند بوده‌اند. سامسونگ جدیدترین نسخه این گوشی‌ها را در سال 2020 با عنوان گوشی گلکسی اس 20 معرفی کرده و دلیل جهش نام از S10 به S20 را ارائه نسلی جدید عنوان کرده است.
سامسونگ گلکسی اس 20 دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های
دانلود فصل اول انیمیشن استاربیم StarBeam S01 2020 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فصل اول انیمیشن استاربیم StarBeam S01 2020 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانـر: انیمیشن
تاریـخ انتشـار: سال 2020
زبان: انگلیسی
تعداد قسمت ها: 8
زیرنویس فارسی: ندارد
کیفیت: WEB-DL
حجم: متفاوت با هر کیفیت
محصول شبکه NETFLIX
امتیاز: 7.1 از 10
IMDB
دانلود فصل اول انیمیشن استاربیم StarBeam S01 2020
1- ابتدا از اتصال کنسول به اینترنت اطمینان داشته باشید
2- به بخش Setting رفته و در قسمت Network وارد شوید
3- به بخش Advanced Setting بروید
4- وارد قسمت DNS setting شوید
5- گزینه Manual را انتخاب کنید
6- در اینجا primary DNS به صورت مقابل است : 178.22.122.100
7- سپس پس از سیو کنسول خود را ریستارت کنید
تمام اکنون کنسول شما sign in میشود
 
با تشکر از بازدید
1- ابتدا از اتصال کنسول به اینترنت اطمینان داشاه باشید
2- به بخش Setting رفته و در قسمت Network وارد شوید
3- به بخش Advanced Setting بروید
4- وارد قسمت DNS setting شوید
5- گزینه Manual را انتخاب کنید
6- در اینجا primary DNS به صورت مقابل است : 178.22.122.100
7- سپس پس از سیو کنسول خود را ریستارت کنید
تمام اکنون کنسول شما sign in میشود
 
با تشکر از بازدید
نمایش 1 تا 33 از مجموع 33 عدد
د تاریخ ثبت سررسید بعدی تمدید خودکار وضعیت  
123kharidi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropd
akforoosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
 
akforooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
bfrosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyaab.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyabha.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efrooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efroshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
forooshia.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
gilanion.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggl
دانلود فیلم خارجی Recep Ivedik 6 2019 با لینک مستقیم
Download Foreign Movie Recep Ivedik 6 2019
دانلود رایگان فیلم رجب ایودیک 6 با زیرنویس فارسی
منتشر کننده : سایت کافی میکس
کیفیت : BluRay
ژانر : کمدی
سال انتشار : 2020
کارگردان : Togan Gökbakar
بازیگران : Sahan Gökbakar, Nurullah Celebi, Somer Karvan
خلاصه داستان : در ششمین قسمت از سری فیلم های کمدی رجب ایودیک، او خودش را در شهر قونیه پیدا میکند و ماجراجویی های خنده دار خودش را آغاز میکند…
ادامه مطلب
Rapunzel's Tangled Adventure S03 1080p,انیمیشن تانگلد سیزن 3,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن گیسو کمند فصل 3,دانلود رایگان کارتون Tangled: The Series Season 3,دانلود زیرنویس فارسی Tangled: The Series Season 3,دانلود سریال گیسو کمند فصل سوم,دانلود سریال گیسوکمند فصل ۳,دوبله فارسی سریال کارتونی گیسوکمند فصل ۳,فصل سوم کارتون راپونزل,فصل سوم گیسو کمند,گیسوکمند,
ادامه مطلب
دانلود فیلم خارجی Recep Ivedik 6 2019 با لینک مستقیم
Download Foreign Movie Recep Ivedik 6 2019
دانلود رایگان فیلم رجب ایودیک 6 با زیرنویس فارسی
منتشر کننده : سایت کافی میکس
کیفیت : BluRay
ژانر : کمدی
سال انتشار : 2020
کارگردان : Togan Gökbakar
بازیگران : Sahan Gökbakar, Nurullah Celebi, Somer Karvan
خلاصه داستان : در ششمین قسمت از سری فیلم های کمدی رجب ایودیک، او خودش را در شهر قونیه پیدا میکند و ماجراجویی های خنده دار خودش را آغاز میکند…
ادامه مطلب
دانلود فیلم خارجی Recep Ivedik 6 2019 با لینک مستقیم
Download Foreign Movie Recep Ivedik 6 2019
دانلود رایگان فیلم رجب ایودیک 6 با زیرنویس فارسی
منتشر کننده : سایت کافی میکس
کیفیت : BluRay
ژانر : کمدی
سال انتشار : 2020
کارگردان : Togan Gökbakar
بازیگران : Sahan Gökbakar, Nurullah Celebi, Somer Karvan
خلاصه داستان : در ششمین قسمت از سری فیلم های کمدی رجب ایودیک، او خودش را در شهر قونیه پیدا میکند و ماجراجویی های خنده دار خودش را آغاز میکند…
ادامه مطلب
کمپانی بزرگ سونی محصول جدیدی را در سال ۱۹۹۴ تحت عنوان پلی استیشن به بازارهای جهانی معرفی کرد. سونی تا کنون توانسته است ۴ نسل از این محصول جذاب بازی را ارائه کند که علاوه بر اصل خود شامل مدل های به روز شده نیز هستند. پلی استیشن سونی و بازی های مرتبط با این محصولات جالب اکنون ۷۸ درصد سود این شرکت قدیمی را تامین می نمایند. جدید ترین کنسول بازی سونی در نوابر ۲۰۱۷ با نام PlayStation Pro رونمایی شد و نسل پنجم آن نیز در دست طراحی و ساخت است که به وعده مدیران س
بعد از کنسول میکرو کنسول سگا بازار سرگرمی های کامپیوتری رو در دست گرفت و توجه همه رو به خودش جلب کرد. این کنسول خاطره انگیز بازیهای زیادی داشت که ما با خیلیاش خاطره داریم. توی پکیج کامل بازی سگا جنسیس مگادرایو تمامی بازیهای ساخته شده برای این کنسول موجود هست. مجموعه کامل بازی سگا جنسیس مگادرایو علاوه بر تمامی بازی ها، شبیه سازهای مختلف برای کامپیوتر ، گوشی و تبلت هم داره که هر جایی که خواستید بتونید سرگرم بشید. برای مشاهده جزییات این محصول
در سال 1983 شرکت ژاپنی ” نینتندو ” کنسول بازی خود یعنی ” نینتندو انترتیمنت سیستم” (Nintendo Entertainment System or NES) یا همان میکرو را به دنیای بازی معرفی کرد.کنسول نینتندو انترتیمنت سیستم که در ایران بنام های ” میکرو ” یا ” میکرو جنیوس ” شناخته میشد یک کنسول بازی خانگی تایوانی بود که به عنوان کنسول نسل سوم شناخته میشد.این کنسول در دنیا با نامهای فمیکام (Famicom) یا کامپیوتر خانوادگی (Family Computer) نیز شناخته میشد.
 
کنسول میکرو با بازیهای متنوع و هیجان انگیز
سلام اگه قصد خرید xbox یا قصد خرید ps4 slim 1tb رو برای بازی کردن داری ، ، این صفحه برای شماست . پس تا آخر این بخش با ما بیایید … !
راهنمای خرید ps4 slim 1tb با ضبدر
بذار سوالمو اینطوری بپرسم اصلا چرا میخای کنسول بخری ؟ خب معلومه میخام باهاش بازی کنم ؟ این که پرسیدن نداره … ولی چرا اتفاقا پرسیدن داره . میدونی چرا ؟ چون بعضی بازی ها مخصوص بعضی کنسول ها تولید میشن مثلا بازی god of war فقط برای پلی استیشن تولید میشه و روی اون قابلیت اجرا داره (حتی برای کامپیوتر هم ن
ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   ​
واردات و ترخیص انواع آینه و کنسول از چین
واردات و ترخیص انواع آینه و کنسول از چین ،حمل و نقل و خرید انواع آینه کنسول از چین توسط بازرگانی فیروزه 
میز کنسول و آینه در هرخانه با هرسبکی جایگاه ویژه ی خود را خواهد داشت.و این تصور که تنها برای خانه های مجلل و خیلی بزرگ است ، اشتباه می باشد.آینه و کنسول در طرح های مختلف سلطنتی و کلاسیک موجود است و هرکسی با توجه به سلیقه و دیزاین منزل می تواند انتخاب های متنوعی داش
 
هنوز هیچ یک از کمپانی‌های سونی و مایکروسافت قیمت کنسول‌های نسل بعد خود را به طور رسمی اعلام نکرده‌اند و به نظر می‌رسد این دو کمپانی ترجیح می‌دهند ابتدا رقیب خود دست به چنین کاری بزند تا بلکه طرف مقابل قیمت رقابتی‌تری را تعیین کند. اما چیزی که تقریبا از آن مطمئنیم این است که کنسول‌های نسل جدید نسبت به نسل قبل مقداری گران قیمت‌تر خواهند بود. اما چرا پلی استیشن 5 سونی باید احتمالا 599 دلار قیمت داشته باشد؟ سه عامل کلیدی در این کنسول وجود دا
دانلود آهنگ مهراد جم بعدت
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * بعدت * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , مهراد جم باشید.
دانلود آهنگ مهراد جم به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Mehraad Jam called Badet With online playback , text and the best quality in mediac
 
متن آهنگ بعدت مهراد جم
نمیدونی که چشمات دلو بی خونه کرده بعد تو میزنه بارون آخ منو دیوونه کردهجای خالیه دستات منو یاد اون حرفات امشبم نیستی تو پیشم ازت مونده فقط عکساتب
دانلود آهنگ مهراد جم بعدت
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * بعدت * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , مهراد جم باشید.
دانلود آهنگ مهراد جم به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Mehraad Jam called Badet With online playback , text and the best quality in mediac
 
متن آهنگ بعدت مهراد جم
نمیدونی که چشمات دلو بی خونه کرده بعد تو میزنه بارون آخ منو دیوونه کردهجای خالیه دستات منو یاد اون حرفات امشبم نیستی تو پیشم ازت مونده فقط عکساتب
نیمه جان 2 یک بازی با گرافیک خارق العاده و خیره کننده در سبک بازی های اکشن و تیراندازی اول شخص مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن در مارکت اندروید با قیمت 10 دلار برای فروش عرضه گردیده! این بازی که در سال 1998 برای کنسول های خانگی پلی استیشن و کامپیوتر عرضه شده بود توانست در رده ی اول بهترین بازی اول شخص و تفنگی قرار بگیرد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب نماید
ادامه مطلب
امروز شرکت باندای نامکو با ارسال پستی در صفحه‌ی اجتماعی خود به صورت رسمی از فروش بازی Tekken 7 رونمایی نمود؛ توسعه‌دهندگان این بازی تاکنون محتویات اضافه‌ی بسیاری را در قالب بسته‌الحاقی و به‌روزرسان برای این بازی منتشر ساخته و نظر بسیاری از طرفداران سبک مبارزه‌ای را به خود جلب نموده‌اند.
بازی Tekken 7 نخست در سال ۲۰۱۵ برروی دستگاه‌های آرکید و سپس به صورت جهانی برروی کنسول‌های خانگی عرضه گشت و از آن زمان به عنوان یکی از بزرگترین بازی‌های سبک
تاریخ انتشار Need For Speed Heat
بالاخره شایعات به حقیقت پیوستند و Need For Speed 2019 به طور رسمی معرفی شد.ما در انتهای این تریلر شاهد اعلام تاریخ انتشار این بازی هستیم و قرار است این بازی در 8 نوامبر 2019 (17 آبان 98) برای کنسول های PS4، XBOX ONE و علی الخصوص رایانه های شخصی (PC) منتشر شود. لازم به ذکر است امکان پیش خرید بازی نیز فعال شده است و می توانید این بازی را برای PC یا کنسول خود تهیه نمایید و از مزایای نسخه پیش خرید (دسترسی زودتر – 3 روز) بهره مند شوید.در ادامه به برر
1. The Wife - 2017 ‧ Drama ‧ 1h 41m - IMDb: 7.2/10
2. Handsome Devil - 2016 ‧ Drama/Sport ‧ 1h 35m - IMDb: 7.1/10
3. The Stag - 2013 ‧ Comedy ‧ 1h 34m - IMDb: 6.1/10
4. Sea Wall - 2012 ‧ Drama/Short ‧ 33m - IMDb: 8.4/10
5. Pride - 2014 ‧ Drama/Romance ‧ 2 hours - IMDb: 7.8/10
6. Steel Country - 2018 ‧ Thriller/Mystery ‧ 1h 29m - IMDb: 6.1/10
7. Denial - 2016 ‧ Drama/History ‧ 1h 50m - IMDb: 6.7/10

Big Little Lies - American drama series - S02
Fleabag - British comedy series - S01, S02
Black Mirror - British television series - S05
Sherlock - British drama series - S01, S02, S03, S04
Westworld - American television series - S01

• و هر روز صبح، راه خانه دورتر و دورتر می‌شود، فردریک بکمن، ترجمه الهام رع
کمتر از سه هفته‌ی دیگر، دموی قابل بازی Pro Evolution Soccer 19 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
بازی Pro Evolution Soccer،
ساخته‌ی شرکت Konami، از آن دست بازی‌های ورزشی است که به طور سالیانه
منتشر می‌شود و در این چند سال، شاهد پیشرفت و بهتر شدن فوتبالی که ارائه
کرده است، بوده‌ایم. هر سال و در کنار سنت انتشار سالیانه بازی مذکور، شاهد
منتشر شدن دموی قابل بازی این اثر هستیم و امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با انتشار یک ویدیو، متوجه شدیم که امسال هم قرار
ارزشیابی: حل تمرین 2 نمره، میان ترم 6 نمره، پایانی 13 نمره. جمع نمره 21.
سری اول تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری دوم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری سوم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
نمرات میان ترم را از اینجا بگیرید.
سری چهارم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری پنجم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری ششم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری هفتم تمرینها را از اینجا بگیرید. (5 سوال ابتدایی مربوط به مطالب تدریس شده در ترم جاری است.)
راهنمای حل 5 سوال ابتدای
The Flintstones Complete Season,The Flintstones TV Series,انیمیشن,انیمیشن سریالی عصر حجر The Flintstones با دوبله فارسی,تمام قسمت های انیمیشن عصر حجر The Flintstones,دانلود انیمیشن عصر حجر با دوبله فارسی,دانلود عصر حجر,دانلود کامل کارتون فلینتستن ها,دوبله فارسی,دوبله فارسی انیمیشن عصر حجر The Flintstones,عصر حجر,فلینتستن ها,کارتون عصر حجر با دوبله فارسی,کمدی,ماجراجویی,
ادامه مطلب
شرکت SEGA در حال ساخت نسخۀ جدیدی از بازی یاکوزا (Yakuza) است و گویا قصد دارد ماه آینده از این بازی رونمایی کند. این مجموعه از گذشته در انحصار کنسول پلی استیشن بوده است؛ اما به تازگی از انحصار این کنسول خارج شده و قرار است برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شود.
ادامه مطلب
اگر شما نیز از آن مدل اشخاصی میباشید که به تاءمل خرید یک کنسول بازی افتاده ای , به طور معمول با دو گزینش حساس رو در رو بوده اید . کنسول بازی کمپانی مایکروسافت یا این که کنسول بازی کمپانی سونی و این که کدام را گزینش فرمایید . در صورتی‌که این دو راهی را پشت راز گذارده اید و تصمیم شما خرید کنسول پلی استیشن کمپانی سونی است حتما با اعتنا به خبر های اخیری که حاکی از عرضه یک کنسول پلی استیشن تازه است مجدد بر رمز یک بدور راهی قرار گرفته اید! ممکن است سوا
سورنا فیلم
دانلود قسمت 20 سریال دل
دانلود قسمت 13 سریال خواب زده
دانلود قسمت 8 سریال هم گناه
دانلود فیلم روسی
دانلود فیلم آکو
دانلود فیلم چاقی
دانلود فیلم سرکوب
دانلود فیلم سال دوم دانشکده من
دانلود سریال Vikings
دانلود سریال وایکینگ ها
1. Neruda - 2016 ‧ Drama/Crime ‧ 1h 48m - IMDb: 6.9/10

Peaky Blinders - British crime drama television series/Action - S05
Escape at Dannemora - American television limited series/Thriller
Killing Eve - British spy thriller television series/Drama - S02
Succession - American satirical comedy-drama television series/Satire - S01, S02

• شادمانی‌های کوچک، هرمان هسه، ترجمه پریسا رضایی و رضا نجفی، نشر مروارید
• فاوست، یوهان ولفگانگ فون گوته، ترجمه م.ا به‌آذین، نشر نیلوفر (105 صفحه)
• دِمیان، هرمان هسه، ترجمه عبدالحسین شریفیان، نشر اساطیر (130 صفحه) 
• 4 مقاله‌ی ترجمان 
Fate - Series
Brave Shine By Aimer
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


دریافت
شرکت الکترونیک آرتس به تازگی رسما اولین تریلر از گیم پلی بازی محبوب و مورد انتظار FIFA 20 را منتشر کرده است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
شرکت الکترونیک آرتس طی روز جاری رسما از اولین تریلر گیم‌پلی بازی FIFA 20 رونمایی کرد. در این تریلر، علاوه بر بازیکنانی به مانند رحیم استرلینگ و جیدون سانچو، شاهد ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی از جمله تغییرات ضربات آزاد، Strafe Dribbling، تکل‌های کنترل شده، تمام کنندگی (composed finishing) و بسیاری از موارد دیگر نیز
سامسونگ بالاخره بعد از گذشت چند ماه، سکوت خود را در مورد گوشی تاشو گلکسی فولد
شکست. این گوشی بعد از اینکه با مشکلات متعددی مواجه شد، تاریخ عرضه آن به
تعویق افتاد تا سامسونگ بتواند مشکلات موردنظر را حل و فصل کنید. حالا
بالاخره این شرکت اعلام کرده که گوشی مذکور در ماه سپتامبر روانه‌ی بازار
می‌شود. این شرکت همچنین تغییرات اعمال شده بر روی این گوشی را هم اعلام
کرده است.
ادامه مطلب
سرانجام مایکروسافت ایکس باکس وان بدون دیسک درایو که قیمتی کمتر از مدل فعلی این کنسول دارد را معرفی کرد.
ایکس باکس وان بدون دیسک در رنگ سفید عرضه خواهد شد و خریداران از همان ابتدا به بازی های Horizon 3، Sea of Thieves و Minecraft دسترسی پیدا خواهند کرد. لازم به ذکر است که این
ادامه مطلب
بازی battlefield bad company 2 توسط استودیو DICE در سبک اکشن و شوتر ساخته شد و کمپانی محبوب نام آشنای الکترونیک آرتز در سال 2010 اقدام به انتشار این بازی نمود.داستان بازی در سال 1994 جریان دارد و به زمانی مربوط می شود که ژاپن مورد حمله امریکا قرار گرفت. گیم پلی اکشن و پر از هیجان بازی را با فلش بکی از گذشته آغار می کنید و در گروه Bad Company به آن ادامه می دهید.محیط های مختلف بازی، به خوبی و با تنوع بالا طراحی شده اند و در موقعیت های متفاوت شما را در کوه های برفی، بیاب
شرکت الکترونیک آرتس به تازگی رسما اولین تریلر از گیم پلی بازی محبوب و مورد انتظار FIFA 20 را منتشر کرده است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
شرکت الکترونیک آرتس طی روز جاری رسما از اولین تریلر گیم‌پلی بازی FIFA 20 رونمایی کرد. در این تریلر، علاوه بر بازیکنانی به مانند رحیم استرلینگ و جیدون سانچو، شاهد ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی از جمله تغییرات ضربات آزاد، Strafe Dribbling، تکل‌های کنترل شده، تمام کنندگی (composed finishing) و بسیاری از موارد دیگر نیز
تریلر Need For Speed Heat
بازی Need For Speed Heat: چند ساعت قبل اتفاق ویژه ای برای طرفداران سری بازی Need For Speed و علی الخصوص Racing افتاد. نسخه جدید بازی Need For Speed، تحت عنوان Heat با انتشار تریلری توسط الکترونیک آرتز (EA) معرفی شد. به نظر می رسد امسال با یک Need For Speed اصیل روبرو باشیم و دوباره قرار است اوج هیجان را در خیابان ها حس کنیم، همچنین در این تریلر ما شاهد اعلام تاریخ انتشار Need For Speed Heat هم هستیم و چشم روی هم بگذاریم، زمان عرضه آن نیز فرا می رسد. در تریلری که ما بالاتر
ارزشیابی: حل تمرین 2 نمره، میان ترم 6 نمره، پایانی 13 نمره. جمع نمره 21.
سری اول تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری دوم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری سوم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری چهارم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری پنجم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری ششم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
Marvel Spider-Man 2017,Spider-Man Season 1 720p,Spider-Man TV Series 1080p BluRay,انیمیشن مرد عنکبوتی فصل 1,دانلود انیمیشن سریالی مرد عنکبوتی,دانلود تمام قسمت های فصل اول مرد عنکبوتی با کیفیت 1080p,دانلود رایگان کارتون مرد عنکبوتی,دانلود سریال Spider-Man دوبله فارسی,دانلود سریال کارتونی مرد عنکبوتی,دانلود کامل انیمیشن Spider-Man فصل اول,فصل 1 سریال Spider-Man مرد عنکبوتی,فصل اول انیمیشن مرد عنکبوتی Spider-Man,فصل اول مرد عنکبوتی,فصل اول مرد عنکبوتی با دوبله فارسی,مرد عنکبوتی,
ادامه مطلب
ارزشیابی: حل تمرین 2 نمره، میان ترم 6 نمره، پایانی 13 نمره. جمع نمره 21.
سری اول تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری دوم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری سوم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
نمرات میان ترم را از اینجا بگیرید.
سری چهارم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری پنجم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری ششم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری هفتم تمرینها را از اینجا بگیرید. (5 سوال ابتدایی مربوط به مطالب تدریس شده در ترم جاری است.)
CNBC:
⭕️Oil markets could face oversupply in 2020, the IEA says
♦️آژانس بین المللی انرژی: بازار های نفت در سال 2020 با مازاد عرضه مواجه می شوند.
پیش بینی کاهش قیمت نفت در سال 2020
✳️آژانس بین‌المللی انرژی  IEA(International Energy Agency)
✳️یک سازمان مستقل بین‌دولتی است که در چارچوب سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) در سال ۱۹۷۴ در پی بحران نفتی سال ۱۹۷۳ بنیان‌گذاری شده و دبیرخانهٔ آن در پاریس قرار دارد. این سازمان ابتدا در پاسخ به اختلالات فیزیکی عرضهٔ نفت، و همچنین به عنوان منب
براساس آخرین شایعه‌های منتشر شده، دنباله‌ی بازی موفق و محبوب The Legend of Zelda: Breath of Wild اواخر سال آینده‌ی میلادی یا سال ۲۰۲۱ و به صورت هم‌زمان با نسخه‌ی جدید و خانگی کنسول نینتندو سوییچ (این نسخه از کنسول حالت دستی نخواهد داشت) عرضه می‌شود
ادامه مطلب
eFootball PES 2020 یک بازی ورزشی در سبک فوتبال برای اندروید است که در آن شما می توانید به صورت محلی با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید و مهارت های خود را به چالش بکشید و با انتخاب تیم مورد علاقه خود تجربه کنسول را در تلفن همراه خود داشته باشید و از دیگر ویژگی های خارق العاده می توان به اضافه شدن تکنیک های جدید و فوق العاده ای که توسط آندرس اینیستا تست شده اشاره کرد و در آن بازیکنان به روی یکدیگر تاثیر می گذارند که باعث شده جذابیت آن دو چندان شود و از دی
خبرها از نسل جدید کنسول سونی پلی استیشن ۵ ادامه دارند، سایت رسمی پلی استیشن در فرانسه درباره کنترلر کنسول بعدی سونی اطلاعاتی منتشر کرده است.
 
ولین اطلاعات از کنسول جدید سونی پلی استیشن ۵ توسط Jim Ryan  مدیر عامل Sony Interactive Entertainment در اروپا منتشر شده بود. الان هم صفحه رسمی پلی استیشن فرانسه در صفحه مقایسه دو کنسول PS5/PS4 اطلاعاتی در مورد کنترلر PS5 منتشر کرده است .
وبسایت رسمی پلی استیشن فرانسه در صفحه مقایسه دو کنسول قسمت Compatabilitie DualShock (کنترل
Les Schtroumpfs 1981,The Smurfs TV Series,اسمورف ها,اسمورفها,انیمیشن سریالی اسمورف ها,دانلود دوبله فارسی انیمیشن The Smurfs 1981,دانلود رایگان اسمورف ها,دانلود رایگان انیمیشن The Smurfs 1981-1990,دانلود فصل اول اسمورف ها,دانلود کالکشن اسمورف ها,زیرنویس فارسی سریال The Smurfs Complete Season,سایت دوستی ها,سریال اسمورف ها,سریال کارتونی اسمورفها,کتاب اسمورف ها,
ادامه مطلب
کفش چرم مدل جی هو یکی از شیک ترین مدل های کارخانه کفش چرم اسکاپ تبریز می باشد که در رده کفش های مجلسی و کلاسیک این شرکت قرار می گیرد .چرم طبیعی به علت دارا بودن منافذ طبیعی در بافتش ، امکان تبادل هوا میان بیرون و داخل کفش را فراهم می کند و به اصطلاح باعث تنفس پا می شود .رویه و آستر کفش جی هو از چرم طبیعی می باشد و یک کفش تمام چرم محسوب می شود .از نظر قالب بندی نیز ، قالب کفش جی هو به گونه ای است که به انگشت های پا فشار وارد نمی کند .کفش اسکاپ مدل جی
گوگل سرچ کنسول یکی از بهترین و پیشرفته ترین ابزارهای ارائه شده از سوی گوگل می باشد که می توانید برای تمام موتورهای جستجوی خود آن را مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که هر فردی که به دنبال راه اندازی وب سایت و طراحی سایت است، بایستی بتواند با نحوه کار کردن این ابزار بی نظیر آشنا باشد تا بتواند اطلاعات ارزنده ای را از وب سایت خود به دست آورد.
گوگل سرچ کنسول چیست؟
آیا شما نیز به دنبال معنی گوگل سرچ کنسول هستید؟ آیا می دانید موارد استفاده
شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) گزارش فروش مربوط به سه ماهه‌ی اول سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را منتشر کرد. این آمار به تفکیک پلتفرم‌ها و تا انتهای ماه ژوئن ۲۰۱۹ محاسبه شده است. بر اساس آمار منتشر شده، رایانه‌های شخصی سودآورترین پلتفرم برای این شرکت فرانسوی بوده است.
در سال گذشته، سود پلتفرم رایانه‌های شخصی برای این شرکت حدود ۲۴% بوده که در سال جاری میلادی با رشدی ۱۰ درصدی به ۳۴% افزایش پیدا کرده است. طبق آمار ارائه شده، پلتفرم رایانه‌های شخصی توانسته است کن
ارزشیابی: حل تمرین 2 نمره، میان ترم 6 نمره، پایانی 13 نمره. جمع نمره 21.
سری اول تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری دوم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری سوم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
نمرات میان ترم را از اینجا بگیرید.
سری چهارم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری پنجم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری ششم تمرینها را از اینجا بگیرید. (جدید)
تا حالا اسم جی تی ای و سری بازی های rockstargames رو شنیدید و حتما بازی کردید  راکستار گیمز نسخه اندروید و خیلی منتخب جی تی ای سن اندرس رو ارائه کرد و  و در سال ٢٠١٥  جی تی ای ۵ رو برای پلتفرم  ps4 pc  و xbox ارائه کرد و شایعه شد جی تی ای وی اندروید اومده خوب چون جی تی ای وی گرافیک بالایی داره حجمش حدودن ۴۵ یا ٣٦  گیگابایت  در کامپیوتر هست ولی شایعه کردن با فوق فشرده کردن حجمش ۸ گیگ شده ولی واقعیت نداره اگر میخواهید این بازی رو بازی کنید در روی گوشی با ریموت
Call of Duty Ghosts نسخه جدید بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص محسوب می شود. این بازی توسط کمپانی Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های کال اف دیوتی آشنایی دارید. سری بازی های ندای وظیفه از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر
ارزشیابی: حل تمرین 2 نمره، میان ترم 6 نمره، پایانی 13 نمره. جمع نمره 21.
سری اول تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری دوم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری سوم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری چهارم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری پنجم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری ششم تمرینها را از اینجا بگیرید. (سری پایانی)
پرستاران و پزشکان بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش به عنوان یکی از خطوط مقدم مبارزه با بیماری کرونا با تلاش 24 ساعته و روحیه بالا درحال خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان هستند.
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
براساس جدیدترین ادعای یکی از افشاگران نسبتا تامین و خوش نام، اپل مشیت دارد ۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۸ شهریور ۱۳۹۹) با برگزاری مراسمی آنلاین گوشی های خانواده ی آیفون۱۲ را رسما رونمایی کند. طبق گفته ی این افشاگر، اپل واچ سری ۶ نیز در همین مراسم معرفی خواهد شد. ظاهرا اپل اراده دارد ماه اکتبر رویداد دیگری بخاطر رونمایی محصولات جدید برگزار بطی ء. این رویداد که موافق ادعای افشاگر مذکور برای ۲۷ اکتبر ۲۰۲۰ (۶ آبان ۱۳۹۹) تعیین شده، محفلی بخاطر رونمایی آیپد پ
به فاصله دو روز مانده به انتشار رسمی بازی Control، حال طبق آخرین اخبار به‌نظر می‌رسد بازی حداقل در روز عرضه آن از قابلیت HDR پشتیبانی نخواهد کرد. 
بازی Control یکی از موردانتظارترین آثاری است که تا دو روز آینده به‌صورت رسمی عرضه می‌شود. گیم‌پلی و مبارزات سرعتی بازی درکنار تجربه و نام استودیوی رمدی (Remedy Entertainment) باعث شده گیمرها بی‌صبرانه منتظر تجربه جدیدترین ساخته خالق بازی افسانه‌ای مکس‌پین باشند. داستان بازی روایتگر دختری است به‌نام جسی ف
در اتفاقی جالب، کمپانی یوبیسافت امکان تجربه بازی Rainbow Six Siege را برای تمام مدت هفته، یعنی تا صبح روز دوشنبه بعدی، رایگان کرده است. یعنی شما بدون نیاز به خرید و پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید تا تاریخ اعلام شده بازی را مجانی دانلود کرده و به نبرد بپردازید.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها