نتایج جستجو برای عبارت :

مهجور بودن تخصص

جلسۀ آخر کلاس آنلاین مهارت رسانه بود. تکلیف این بود که ارتباطی بین آیات 20 تا 30 سورۀ فرقان با مباحث تدریس شده و مرتبط با مهارت رسانه بنویسیم. یکی از بچه‌ها فی‌البداهه نکتۀ به‌جایی تایپ و ارسال کرد و استاد چون درگیر شرح آیۀ 30 بودند، در جوابش فرمودند: با قرآن مهجور باشید ان‌شاءالله!
اولش خنده‌دار بود. چند نفری هم به نشستن واژۀ مهجور به جای محشور خندیدند.
استاد بعد از اعتراف به اشتباه املایی و معنایی گفتند، بد هم نیست با قرآن مهجور بودن. جایی ب
در شرایط جاری تخصص بطور کامل مهجور شده است و قدر و منزلت خودش را از دست داده است. عموما شرکت ها به دلیل اینکه بر پایه تخصص نفرات بنیان نهاده نشده اند به نفرات هم وابسته نیستند. به این معنی که غالبا کارها بر اساس رانت بین شرکتها توزیع می شود. غالبا افراد متخصص به نوعی سرخورده شده اند و با مشکلات عدیده مواجه هستند. از یک طرف افراد متخصص به دلیل شخصیت کاری که برای خودشان قائل هستند نمی توانند تن به تملق بدهند و از طرف دیگر تخصص شان جایگاهی برایشان
تخصص طب فیزیکی و توانبخشی
 تخصص طب فیزیکی و توانبخشی : ایران جزو اولین کشورهایی است که دارای تخصص طب فیزیکی و توانبخشی شده و اولین کشور خاورمیانه می باشد که متخصص طب فیزیکی داشته است. 
 
برای مشاهده متن کامل مقاله تخصص طب فیزیکی و توانبخشی روی لینک تخصص طب فیزیکی و توانبخشی کلیک کنید.
ادامه مطلب
امیر المومنین علیه السلام قرآن مهجور
ثقة الاسلام کلینی قدس سره روایت کرده است که امیر المومنین علیه السلام در قسمتی از خطبه خود مشهور به خطبه وسیله که هفت روز پس از شهادت رسول خدا صلی الله علیه و آله ایراد نمودند، فرموده است:
«فَأَنَا الذِّكْرُ الَّذِی عَنْهُ ضَلَّ، وَ السَّبِیلُ الَّذِی عَنْهُ مَالَ، وَ الْإِیمَانُ الَّذِی بِهِ كَفَرَ، وَ الْقُرْآنُ الَّذِی إِیَّاهُ هَجَرَ، وَ الدِّینُ الَّذِی بِهِ كَذَّبَ.»
«من همان ذکرم که از آن گمر
در این عمر که همچو جوی نو نو میرسد[مولوی]، آدمیزاده پیوسته بین دو قطب رنج و ملال در آمد و شد است. آنگاه که از رنج رهایی یابد به ملال نزدیک شده و آنگاه که از ملال رهایی یافته رنجی نو ساخته. شاد بودن این میان امری‌ست بی‌اندازه جدی و مهجور مانده.
ادامه مطلب
ای ساربان آهسته رو کآرام جانم می رودوان دل که با خود داشتم با دلستانم می رودمن مانده ام مهجور از او بیچاره و رنجور از اوگویی که نیشی دور از او در استخوانم می رود
او می رود دامن کشان من زهر تنهایی چشاندیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می رود
در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخنمن خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود
هزینه های جراحی بینیهزینه های جراح پلاستیک:
درصد عمده ی هزینه های جراحی بینی ناشی از هزینه ی جراح می باشد. این هزینه را جراح زیبایی بینی برای انجام دادن جراحی دریافت می کند و بسیار متغیر است. میزان این هزینه بستگی به عواملی چون موقعیت مکانی، تخصص و توقعات جراح دارد. که از این سه توقعات جراح و موقعیت مکانی جراح صرفا امتیازی است که برای خودش می داند و تاثیری بر نتیجه ی جراحی بینی شما ندارد.  پس تخصص و تجربه ی واقعی ملاک است نه پایین شهر بودن و با
باید همان روز که بعدِ دانشگاه توی پارک روی چمن ها دراز کشیده بودیم و آسمان آبیِ یکدست بود و من با دستم اَبر می‌کشیدم و تو خندیدی و پرسیدی«اگه گفتی اینی که می‌کشم چیه؟» می‌فهمیدم تو فکر پروازی و من فکرم پرواز است؛ پرواز کنار تو. باید روزِ قبل رفتنت، از دست‌های مضطرب قفل شده ات روی میز آن کافه لعنتی، می‌فهمیدم که دیگر سهم من نیستی. حالا دیگر خوب می‌دانم غمگین‌ترین نقطه جهانِ کوچک من کجاست؛ فرودگاه امام خمینی، وقتی که پرواز تو را اعلام کرد
دکتر مهران آقامحمدپور بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان
کودکان و نوزادان در صورت داشتن مشکلات و بیماریهایی مانند اختلال خواب ، اختلال حرکتی ، اشکال در تکلم ، تشنج خواب ، صرع ، تشنج ، بیش فعالی ، افسردگی ، اضطراب ، فلج مغزی ، میکروسفالی ، بزرگ بودن دور سر نوزاد ، اتیسم ، میگرن ، سردرد ،نقص توجه ، هیپوکسی نیاز به معاینه و تشخیص سریع بیماری دارد تا در سنین پایین درمان لازم شروع شده و نتیجه مناسب را دریافت کرد .
دکتر آقامحمدپور بهترین فوق تخصص م
انقدر تشنه ی یک فضای حقیقی و ماده و فعالیت بدنی و گرفتن نتیجه های واضح و کوتاه مدت بودم و انقد تشنه ی تخصص داشتن که با تمام وجود چسبیدم به طراحی الگو و بریدن و دوختن و حظ کردن از دیدن زحماتم در شمایل زیبا و برازنده!
مدت هاست از عالم غیب و مجاز دور شدم و هیچی برام لذت بخش تر از ثمر دادن پارچه ها نیست وقتی انقد با علاقه باغبونیش میکنم...
احساس میکنم خدا هم درکم میکنه و نیازمو میفهمه و میدونه تلاشم در راستای آثار تربیتی کاره...
امام علی ع : ارزش هرکس ب
 
بیماری‌های کلیه کودکان؛ مثانه و مجاری ادرار در کودکان (نفرواورولوژی کودکان) از سال 1966 میلادی کودکان مبتلا به انواع بیماری‌های کلیه و مجاری ادرار در ایران تحت نظر و ویزیت نفرولوژیست‌ها قرار می‌گرفتند. از سال 1990 برنامه‌ریزی برای گرفتن دستیار فوق تخصص نفرولوژی کودکان آغاز شد.
ادامه مطلب
محمدرضا دوست‌محمدی:هنرمندان انقلابی باید درصدد افزایش تخصص‌های هنری‌شان باشند و با حرف، ادعا و شعار نمی‌توان کار کرد و این تخصص‌ها باید به روز باشند هم‌چنین هنرمند انقلابی باید فعال و پُرکار باشد و خموده و افسرده نباشد.
 1- حرفه‌ای عمل کنید
 حرفه‌ای بودن یکی از عناصر مهم اعتبار است، چرا که به دیگران نشان می‌دهد
که شما حقیقتاً برای روابط و کار خود اهمیت قائل هستید. (chetor)
 2- به درستی با دیگران ارتباط برقرار کنید
 مهارت‌های ارتباطی نقش بسیار مهمی در به دست آوردن اعتبار ایفا می‌کنند.
به عنوان مثال، افرادی که با دقت به دیگران گوش می‌دهند و نظرات‌شان علمی و
خرمندانه است، نسبت به کسانی که خوب به صحبت‌های دیگران گوش نمی‌دهند و
بدون فکر کردن صحبت می‌کنند، ا
 
ارسال و پخش فیلم به جشنواره ها، تخصصی است مانند دیگر تخصص ها در دنیای فیلم و سینما، تخصصی که خیلی ها بویی از آن نبرده اند ولی خود را علامه‌دهر می نامند. این تخصص مانند تخصص های دیگر دست نیافتنی نیست، تنها نیاز به وقت دارد و استعدادی درونی. اما باید دانست که تخصص هایی که در سینما وجود دارد به سه دسته تقسیم می شوند. تخصص های اکتسابی، ذاتی و دسته‌ی معدودی از هر دو. علم ارسال و پخش فیلم به جشنواره ها در دسته ی سوم قرار می گیرد همچون کارگردانی که ن
نگذارید تخصص و خبرگیتان چشم شما را ببندد.
در این مقاله می آموزید که چگونه از افتادن در دام تخصص و تواناییهای خودتان نجات یابید.
نویسنده: سیدنی فینکلشتاین
منبع: هاروارد بیزنس ریویو https://hbr.org/2019/05/dont-be-blinded-by-your-own-expertise
به نظر می رسد تخصص در زمینه های حرفه ای یک کالای ارزیابی نشده است. شرکت ها آن را از لوازم کارایی بالا و توانایی رهبری می دانند و در هنگام استخدام یا انتصاب افراد به سمتهای کلیدی، به آن وزن زیادی میدهند. اما من طی یک دهه گذشته با مطال
مراجعه به متخصص اطفال برای درمان بیماری های روحی و جسمی نوزادان بهترین گزینه محسوب می شود چرا که ما تخصص کافی در رابطه با بیماری و درمان های اطفال  را داریم. با توجه به اندام درونی نوزادان مسلما فوق تخصص اطفال بیشتر می توانند بیماری های احتمالی اطفال را که ناهنجاری های مادرزادی نمونه هایی از آنها محسوب می شوند را شناسایی و در جهت درمان آنها اقدامات لازم را به انجام برسانند. در ادامه بیشتر به معرفی وظایف این متخصصین خواهیم پرداخت.
متخصص اط
آنروز که دیدم من سیمای ترادرراهعاشق شدم ومجنون ازعشق شدم آگاهمن مست نگاه تو، چشمم به طواف تودیدم چو سراپایت آنگاه کشیدم آهدرکوی تو گم گشتم دیوانه خم گشتمآنگه که نهادم من ازعشق قدم درراهتوبودی ومن اما مهجور زیکدیگرمن غمزده ازهجران دلداده وخاطرخواهازتونتوانم گفت افسانه افسونگردلداده شیدا و دلباخته ی ناگاهدرقلب توحس کردم غوغای شعف گونهوقتی که نگاه من باچشم توشدهمراهمجنون توام بنگر احساس وکلامم رایک بوسه بده من را بنمای سخن کوتاه
اسپوتنیک: شرکت ایرانی آی تی Gordarg توجه زیادی نسبت به این فناوری نشان داده است و برای طراحی سیستم خودکار برای برگزاری امتحانات بر طبق استاندارد « ورلد اسکیلز» ابراز آمادگی کرده است. تا چه اندازه متخصصان ایرانی  قادر به اجرای اینکار هستند؟
اورازوف: اهمیت این امتحان در آن است که این امتحان به ارزیابی سطح حرفه ای بودن شخص در زمان کار عملی می پردازد .وظیفه ما هر چند ممکن است حتی وحشتناک به نظر برسد، حذف شخص از این زنجیره به عنوان یک ارزیاب، به عنو
ممکن است شما برای مشکب پیش آمده برای شما به پزشک مراجعه کرده باشید و پزشک برای درمان بیماری، شما را به متخصص غدد ارجاع دهد و شما میبایست برای درمان بیماری خود به فوق تخصص غدد خوب مراجعه کنید.
پزشک فوق تخصص غدد به بررسی بیماریهای غدد درون ریز و ارایه درمان یا کنترل این اختلالات میپردازد. غدد درون ریز در بزرگسالان شامل غدد تیرویید، فوق کلیوی، بخش درون ریز لوزالمعده و غدد لنفاوی میباشند. همچنین بررسی اختلالات رشد و کوتاهی قد و بررسی علل و درمان
ای شهد شیـرین عسـل ای آیت نورای کهکشان های هزاران ساله ی دوریــاحَیّ و یاقیّـوم ای عطر دلاویزای روح پاکی در حرا ، آیات پرشوربــاریده از رحمت به روی کائناتتبدها نموده خوب و هر زشتی ز تو حور از شرق وغرب وراست تاچپ مکرو حیلـهجمعند تا قرآن به غربت مانده مهجور کشتی و کشتیبان به طوفان در نبردنددشمن بکن مقهور ،حالش را تو ناجوردرغیبت سردار عرش و صـاحب الامرچشمان نامحرم بهِ رهبر را بکن کورهستند ایشان کیمیای باطِل السّحریک رهبر شا
بوروکراسی روشی است  برای سازماندهی و هر گاه بحث درباره بوروکراسی مطرح می شود سازمانهای بزرگی که بهطور نظام یافته کار می کنند به ذهن متبادر می شود. به نظر یکی از صاحب نظران، بوروکراسی شکل ایده آلی برای سازماندهی است که فعالیتهای سازمانهای بزرگ را به گونه ای هدایت می کند که بیشترین تولید یا خدمت موثر حاصل شود. مدیریت بر چنین سازمانی (مدیریت بوروکراتیک) دارای هفت مشخصه به شرح زیر است.
1. قوانین مقررات. قوانین و مقررات خطوط راهنمای اصلی برای تعر
این دو شخصیت سالیان سال است که مردمان فرانسه و سایر کشورها را با داستان‌های بامزه خود به خنده واداشته‌اند و تاکنون انیمیشن‌ها و فیلم‌های سینمایی زیادی بر اساس ماجراهایشان ساخته شده اما متاسفانه در حوزه بازی‌های ویدئویی کمی مهجور هستند. بازی‌هایی که بر اساس این کاراکترها ساخته شده عموما نتوانستند بخت و اقبال مناسبی پیدا کنند و به جز عنوان سری XXL، باقی موارد به فراموشی سپرده شده است.
ادامه مطلب
پیچ و رول پلاک
معمولا از پیچ و رول پلاک به این خاطر استفاده میکنیم برای محکم سازی سنگ نما  بسیار مطلوب و مناسب و بصرفه میباشد  باعث استحکام بخشیدن به سنگ نماهایی با قدمت چند ساله میباشد. این حرفه نیاز به تخصص و تبحر بسیار دارد ، اگر به برای پیچ و رول پلاک به دنبال شرکتی با تخصص حرفه ای و معتبر هستین شرکت دلتا در تهران با کادری حرفه ای و مجرب ، میتواند با ارائه خدمات حرفه ای شما رو به بهترین شکل و سریعترین زمان ممکن به مقصود برساند.
 
https://www.deltacove
دکتر پیمان ادیبی فوق تخصص و استاد گوارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: زخم اثنی عشر در انتهای دهانه معده و در ابتدای روده باریک رخ می‌دهد؛ مخاط لوزالمعده (روده) بر خلاف مخاط معده پرزدار است که هضم غذا را راحت‌تر و آسانتر می‌کند.
این فوق تخصص گوارش درباره این سوال که علائم زخم اثنی عشر چیست، پاسخ داد: زخم اثنی عشر خوش خیم است و به سرطان و زخم بدخیم ختم نمی‌شود.
ادامه مطلب
اهواز
دکتر همایون زهتاب 
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کیانپارس
 
اهواز
دکتر عبدالرضا خورشیدی فر 
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
خیابان 24متری
 
اهواز
دکتر عبدالرضا شیخی 
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
بیمارستان گلستان
 
اهواز
دکتر علیرضا بخشایی کیا
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کیانپارس
 
اهواز
دکتر کامران بابایی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک اروند
 
اهواز
دکتر نسرین خدادادی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کیانپارس
 
اه
متن کامل وصیت‌نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی رحمه‌الله

بسم الله الرّحمن الرّحیم
 قالَ رسولُ الله صلی الله علیه و آله و سلّم: إنّی تارکٌ فیکُمُ الثَقلَینِ، کتابَ اللهِ و عترتی اهلَ بیتی فإِنَّهُما لَنْ یفْتَرِقا حَتّی یرِدَا عَلَیّ الْحَوضَ
الحمدُلله و سُبحانَکَ؛ أللّهُمَّ صلّ ‌علی محمدٍ و آلهِ مظاهر جمالِک و جلالِک و خزائنِ أسرارِ کتابِکَ الذّی تجلّی فیه الأَحدیه بِجمیعِ أسمائکَ حَتّی المُسْتَأْثَرِ منها الّذی لایعْلَمُهُ غَیرک
در انواع بردهای الکترونیکی اتصال قطعات به وسیله لاین های سیم کشی به شکل های مختلف صورت می گیرد. این سیم کشی به وسیله سیم های لاکی نازک نیز می تواند انجام شود. اغلب در مدارهای smd برای ترمیم قطعاتی که در مدار از نقطه اتصال خود جدا شده اند از این نوع سیم ها استفاده می شود. به دلیل نازک بودن این نوع سیم ها نیازی به لخت کردن سیم قبل از لحیم کردن نوک سیم نیست. سیم کشی روی برد در دستگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت است.
اگر مسیر سیم کشی های روی برد الکترون
می‌فرماید:
چو دیده دید و دل از دست رفت و چاره نماند / نه دل ز مهر شکیبد، نه دیده از دیدار
و در جایی دیگه:
بس توبه و پرهیزم کز عشق تو باطل شد / مِن‌بعد بدان شرطم کز توبه بپرهیزم
 یا این یکی:
خلاف سرو را روزی خرامان سوی بستان آی / دهان چون غنچه بگشای و چون گلبن در گلستان آی
و یا:
ور زان که دیگری را بر ما همی‌گزیند / گو برگزین که ما را بر تو گزین نباشد
جدای از لطافت و ظرافت معنا، اگه روی لفظ متمرکز بشین، چه نکتهٔ جالبی به ذهنتون خطور می‌کنه؟
ادامه
مشاور پرورش شترمرغ
جهت اطمینان از موثق بودن منابع اطلاعاتی یا شخص اطلاع دهنده بهترین و تنها راه بررسی از دانشگاه و رشته و سوابق تحصیلی و عملیاتی فرد صرفا از دانشگاه مربوطه می باشد.
dr.zamani
Akbarzamani.ir
PHD.  TMU
  09132098516
اکبر زمانی دکتری تخصصی از دانشگاه تربیت مدرس تهران.   تخصص شترمرغ
 فوق تخصص ریه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر تفریبا 7 تا 10 درصد کودکان و 3 تا 5 درصد بالغین مبتلا آسم می باشند و شیوع آن روز به روز رو به افزایش است.دکتر"رستم یزدانی" فوق تخصص ریه و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، در رابطه با بیماری آسم اظهار کرد: آسم بیما ری التهابی مزمن ریه است که منجر به انسداد و تنگی مزمن مجاری تنفسی می شود.
ادامه مطلب
در گفت و گوهایی که داشتیم تا به الان درباره اینکه دانشجوییان روانشناسی میتوانند وارد چه مشاغلی بشند ؟ و یا از تخصص های مهم درزمینه روانشناسی چی هست؟ صحبت شد اما در ادامه تخصص ها خب مسلما باید درباره هرکدوم بیشتر بدونید تا راحت تر انتخاب کنید پس با من همراه بمونید.. 
من سارا امیری هستم یک عضو کوچک در قلب شما  
روانشناسی بالینی و مشاوره از تخصص هاست
 
روانشناسی بالینی که یکی از تخصص های بسیار پر طرفدار و چالشی از زمینه های روانشناسی در زمان ح
در گفت و گوهایی که داشتیم تا به الان درباره اینکه دانشجوییان روانشناسی میتوانند وارد چه مشاغلی بشند ؟ و یا از تخصص های مهم درزمینه روانشناسی چی هست؟ صحبت شد اما در ادامه تخصص ها خب مسلما باید درباره هرکدوم بیشتر بدونید تا راحت تر انتخاب کنید پس با من همراه بمونید.. 
من سارا امیری هستم یک عضو کوچک در قلب شما  
روانشناسی بالینی و مشاوره از تخصص هاست
 
روانشناسی بالینی که یکی از تخصص های بسیار پر طرفدار و چالشی از زمینه های روانشناسی در زمان ح
به عکاسی علاقه دارید؟
دنبال بهبود تخصص عکاسی خود هستید؟
چگونه متخصص عکاسی شوید؟
نحوه در آمد زایی از عکاسی؟
در این مقاله ما سعی میکنیم  ترفند مهم برای عکاس حرفه ای شدن را به شما آموزش دهیم. در هر سطحی از تخصص عکاسی باشید نیاز به ارتقا دارید نیاز به آموزش های تخصصی دارید با ما همراه باشید تا این  ترفند مهم برای گرفتن عکس های حرفه ای را باهام مرور کنیم.
5 ترفند مهم برای عکاسی حرفه ای شدن
1-شناخت گرایش های عکاسی
ادامه مطلب
باربری مشهد
    اسباب کشی بین نقاط مختلف شهر مشهد از جمله تخصص های اولیه باربری مشهد به شمار می رود. همچنین حمل بار بین شهری از مشهد به دیگر شهرهای کشور نیز تخصص باربری مشهد بوده و به کمترین قیمت و بهترین کیفیت به انجام می رسد.
ارزان ترین اسباب کشی مشهد
در گفت و گوهایی که داشتیم تا به الان درباره اینکه دانشجوییان روانشناسی میتوانند وارد چه مشاغلی بشند ؟ و یا از تخصص های مهم درزمینه روانشناسی چی هست؟ صحبت شد اما در ادامه تخصص ها خب مسلما باید درباره هرکدوم بیشتر بدونید تا راحت تر انتخاب کنید پس با من همراه بمونید.. 
من سارا امیری هستم یک عضو کوچک در قلب شما  
روانشناسی بالینی و مشاوره از تخصص هاست
 
روانشناسی بالینی که یکی از تخصص های بسیار پر طرفدار و چالشی از زمینه های روانشناسی در زمان ح
در گفت و گوهایی که داشتیم تا به الان درباره اینکه دانشجوییان روانشناسی میتوانند وارد چه مشاغلی بشند ؟ و یا از تخصص های مهم درزمینه روانشناسی چی هست؟ صحبت شد اما در ادامه تخصص ها خب مسلما باید درباره هرکدوم بیشتر بدونید تا راحت تر انتخاب کنید پس با من همراه بمونید.. 
من سارا امیری هستم یک عضو کوچک در قلب شما  
روانشناسی بالینی و مشاوره از تخصص هاست
 
روانشناسی بالینی که یکی از تخصص های بسیار پر طرفدار و چالشی از زمینه های روانشناسی در زمان ح
حسین فرشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: ۳۸ پزشک متخصص در حوزه‌های مختلف تخصصی متناسب با نیاز قشم در این جزیره وجود دارند.
وی با بیان اینکه چهار تخصص پزشکی زنان، جراحی عمومی، ارتوپد و طب اورژانس نیازهای اصلی جزیره قشم هستند، افزود: چهار متخصص زنان، چهار متخصص طب اورژانس و در هر کدام از تخصص‌های جراحی و ارتوپد نیز ۲ متخصص فعالیت دارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ادامه داد: یک جراح مغز و اعصاب و یک متخصص مغز و اعص
- تا حالا شده بخوای یه چیزی بگی ولی نتونی؟
+ چرا نتونم؟
- مثلا بلد نباشی درست بیانش کنی؟
+ خب برو یاد بگیر
- نه یاد گرفتنی نیست
+ پس چیکار کردنیه؟
- تبیین کردنیه
+ خب برای تبیین یه چیز تخصص لازمه
- دقیقا
+ نداری؟
-نه
+ پس به تو چه؟
- پس به کی چه
+ خب این از مشکل اول غیر از تخصص جو مناسب برای درک هم لازمه
- یعنی چی؟
+ یعنی مخاطب تو باغ باشه
- آها پس بی خی خی
+بای
 
اینجا ما حرف پارو می‌کنیم  یاعلی:
جمهوری اسلامی با انقلاب مردم شکل گرفت و به نظر می‌رسید باید مردم‌مدار و یک جمهوری باشد امّا مثل خیلی از انقلابهای ضد امریکایی، انواع تهدیدات را به خود دیده است و همانطور که تهدید شده است بسته‌تر شده است. در این وضعیت در دعوای بین «متخصص» یا «متعهد» بودن مسئولین کشور، «معتمد» بودن منسوبین حکومتی بیش از تخصص یا حتی تعهد آنها اهمیت یافت. شاید معتمد بودن نوعی متعهد بودن باشد امّا این تعهد به یک اصل یا فکر یا قاعده نیست بلکه به یک فرد یا گروه یا
در انواع بردهای الکترونیکی اتصال قطعات به وسیله لاین های سیم کشی به شکل های مختلف صورت می گیرد. این سیم کشی به وسیله سیم های لاکی نازک نیز می تواند انجام شود. اغلب در مدارهای smd برای ترمیم قطعاتی که در مدار از نقطه اتصال خود جدا شده اند از این نوع سیم ها استفاده می شود. به دلیل نازک بودن این نوع سیم ها نیازی به لخت کردن سیم قبل از لحیم کردن نوک سیم نیست. سیم کشی روی برد در دستگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت است.
اگر مسیر سیم کشی های روی برد الکترون
همیشه در مناسبت‌هایی که همه‌ی اعضای خانواده مجبور و گاهی محکوم به دور هم جمع شدن‌ند، به کسانی فکر می‌کنم که مهجور از خانواده هستند. به خانواده‌هایی که جمع‌شان کسی را کم دارد. به کسانی که خانواده‌شان را ندارند.
به سربازهایی که بالای برجک، نگهبانی می‌دهند.
به عکس‌های قاب شده‌ی گوشه‌ی سفره هفت سین که حکایت یک مفقود شدن، یک نبودن و نیامدن از جنگ است.
به مهاجران اجباری و انتخابی که لابه‌لای کلمات و فرهنگی بیگانه باید آیین کشوری که رهایش ک
در واقع میشه گفت مدیر محتوا کسیه که چندین سال تجربه این کار حساس رو داشته باشه و بتونه منابع سازمان رو به خوبی برای رشد و بهبود ترافیک و درآمد سایتی که مسئولیت آن را پذیرفته است بدست آورد و باید گفت که این موقعیت شغلی رو نمی‌شه اصلا از روز اول کاری در این حوزه تجربه کرد و باید از موقعیت کارشناس محتوا شروع کرده و بعد به این درجه رسید.
مدیر محتوا کسیه که به تمامی اصول سئو، نگارش فارسی، ترند محتوای روز وب، اصول بصری، تخصیص درست و بهینه منابع و… م
در واقع میشه گفت مدیر محتوا کسیه که چندین سال تجربه این کار حساس رو داشته باشه و بتونه منابع سازمان رو به خوبی برای رشد و بهبود ترافیک و درآمد سایتی که مسئولیت آن را پذیرفته است بدست آورد و باید گفت که این موقعیت شغلی رو نمی‌شه اصلا از روز اول کاری در این حوزه تجربه کرد و باید از موقعیت کارشناس محتوا شروع کرده و بعد به این درجه رسید.
مدیر محتوا کسیه که به تمامی اصول سئو، نگارش فارسی، ترند محتوای روز وب، اصول بصری، تخصیص درست و بهینه منابع و… م
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
 
عضله قلب بدون نیاز به تحریک عصبی به طور خودکار منقبض می‌شود و این امر ناشی از عملکرد سلولهای تخصص یافته‌ای است که از تغییر سلولهای عضلانی حاصل می‌شوند و کار آنها تولید تحریک برای ضربانات قلبی و هدایت این تحریکات به قسمتهای مختلف قلب برای هماهنگی انقباض دهلیزها و بطنها می‌باشد. این سلولهای تخصص یافته ساختمانهایی را بوجود می‌آورند که در مجموع سیستم هدایتی قلب را تشکیل می‌دهند.سیستم هدایتی قلب از گره سینوسی دهلیزی(SA node) شروع میشودکه در
فوق تخصص ریه به تشریح علل، علایم و همچنین نحوه درمان بیماری سارکوئیدوز پرداخت.


به گزارش : مسعود احتشام فوق تخصص ریه با اشاره به علائم و نشانه‌های بروز بیماری سارکوئیدوز، گفت: این یک نوع بیماری التهابی است که چندین عضو از بدن را درگیر می‌کند که شایع‌ترین ارگان درگیر در این نوع بیماری سیستم تنفسی به ویژه ریه‌ها می‌باشد.
ادامه مطلب
تخصص گوارش و کبد یا گاستروانترولوژی (به انگلیسی: Gastroenterology) شاخه‌ای از علم پزشکی است که به مطالعه دستگاه گوارش انسان می‌پردازد. واژه گاستروانترولوژی از دیدگاه ریشه‌شناسی واژگان از سه قسمت واژگان یونانی گاستروس به معنای معده، آنترون به معنای روده و لوگوس به معنای عقل و فکرت تشکیل یافته‌است.

ادامه مطلب
هیچی نیست که دوای درد بی درمون رخوت و ملال بشه. میم حق داره و صادقانه هم گفته من نیاز دارم یکی باشه جذبم بش، یکی باشه که باهاش در ارتباط باشم. واقعیت تلخ یا هرچی راه خودش رو میاره. میم ازم خسته نیست اما عادی شدم و کافی نیستم. رخوت زندگی رو نمی‌تونه با من بشوره، و من هم. خب چه باید کرد؟ به نظرم باید بپذیریم و تسلیم بشی. باید بپذیریم و کنار بیای با ماجرا. اون دیگه یک ماهیه. هرچی سفت‌تر بگیری سریع‌تر لیز می‌خوره و می‌ره. و از طرفی هم اون آدمه و یکبا
کودک انسان در بین سایر موجودات زنده در بدو تولد با توانایی های کمتری به دنیا می آید و از لحظه اول مراقبت و توجه زیاد والدین و اطرافیانش را برای رشد و بالندگی نیاز دارد.
در گذشته اکثر تمرکز والدین بر مراقبت های جسمانی مانند رسیدگی به غذا و خواب و سلامتی جسمی کودک بود و بیشترین کمک و راهنمایی نهایتا از اقوام و دوستان خانواده درخواست می شد اما امروزه با افزایش آگاهی خانواده ها درباره اهمیت مراحل رشدی کوک دلبندشان از نظر روانشناختی و افزایش نیا
فیزیوتراپی یک متخصص پزشکی است که به افراد کمک می کند تا از صدمات جلوگیری کنند و یا در صورت وجود بیماریهای موجود ، آنها را درمان کند تا تحرک فرد به حالت عادی بازگردد. فیزیوتراپی ها ممکن است قسمت های مختلف بدن را کشش و ماساژ داده و یا ورزش دهند و یک برنامه سفارشی برای افزایش پیشرفت بیمار توصیه کنند. انجام فیزیوتراپی می تواند یک روش جایگزین برای جراحی یا اقدامات تهاجمی تر باشد.
فیزیوتراپی ها معمولاً از وسایلی مانند تردمیل ، دوچرخه و حتی استخرها
امروز عسکری به جهان دیده بسته است قلب جهان و قطب زمان دل شکسته است 
سامرا چند سالی بغض کرده بود، اینک این بغض ترکید، بغض سامرا از همان وقتی آغاز شد که خانه ی تحت محاصره امام در محله عسکر اسیر اختناق بود، کسی وارد خانه امام نمی‌شد مگر اینکه بیگانگان او را تحت نظر می گرفتند. از امروز شاید این چنگالهای اختناق شر خود را از اطراف این خانه مهجور بردارند اما چه برداشتنی؟ که همراه است با رفتن آقا و مولای خانه، اهل خانه دیگر جمال زیبای حسن بن علی را ن
پیگیری پرداخت کمک معیشت خواهران شهدامعاون توسعه و تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قانون کمک معیشت به خواهران شهدا اجرا شده و تا کنون حدود ۴۲۲۴ نفر از خواهران مجرد شهدا و برادران مهجور و معلول شهدا که تحت پوشش والدین بودند، کمک معیشت‌شان تا پایان ۹۷ پرداخت شده است.خبرگزاری راست قامتان:در قانون ششم توسعه بند ۸۸ ماده ب  آمده است: «دولت موظف است اعتبار لازم را به منظور تأمین حداقل معیشت گروههای عنوان شده ذیل که فاقد شغل یا درآمد باشند ر
اصطلاح بازاریابی دیجیتال
 
یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
 
اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد.
در بند مرتضاییم، بی جیره و مواجبما ریزه خوار شاهیم، او صاحب مواهباز باده اش خرابیم، مست ابوترابیمما جای خود که یک عمر، حق بر علی است راغبتکیه زده به کرسی، نزد خدای اعلیبالاتر از رسولان، در سلسله مراتبمعراج تازه رو شد، اصوات وحی از او بوددست خدایی اش شد، وقت نزول، کاتباز برکت وجودش دنیا به گردش آمدخورشید با نگاهش می رفت سمت مغربدر روز سخت خیبر، در جنگ هر دلاورتنها علی است غالب، مافوق کل غالبتا ذکر لب علی شد، یا والی الولی شدشد ذکر عرش رحمن،
محمدرضا دوست‌محمدی:هنرمندان انقلابی باید درصدد افزایش تخصص‌های هنری‌شان باشند و با حرف، ادعا و شعار نمی‌توان کار کرد و این تخصص‌ها باید به روز باشند هم‌چنین هنرمند انقلابی باید فعال و پُرکار باشد و خموده و افسرده نباشد.
آقای دوست محمدی متولد ۱۳۵۵، مدرس دانشگاه، طراح گرافیک، تصویرساز و کارتونیست ایرانی می باشد.
 
محمدرضا دوست‌محمدی:هنرمندان انقلابی باید درصدد افزایش تخصص‌های هنری‌شان باشند و با حرف، ادعا و شعار نمی‌توان کار کرد و این تخصص‌ها باید به روز باشند هم‌چنین هنرمند انقلابی باید فعال و پُرکار باشد و خموده و افسرده نباشد.
آقای دوست محمدی متولد ۱۳۵۵، مدرس دانشگاه، طراح گرافیک، تصویرساز و کارتونیست ایرانی می باشد.
 
گاهی میخواهیم حرف دلمان را بزنیمولی گاهی واقعا نمیشودهی میگویم هی میگویمهی نمیشنود هی نمیشنودگاهی فکر میکنم همه ی حرفهایم را زده امدر متنی طولانیبعد ولی هیچ چیز تغییر نکردهتعجب میکنممن که حرفهایم را گفتم پس چطور نمیفهمد نمیشنود... اصلا بی تاثیر استخودم هم نوشته هایم را میخوانم هیچ چیز جا نیفتاده ولی خودم هم که میخوانم بعد مدتها که دوباره میخواهم بخوانم بعضی جاهایش را نمیتوانم بخوانم اما میدانم در همان لحظه که آن حرف را زدم میتوانستم بخو
بسم الله الرحمن الرحیم
می گوییم شجاعت می گویند ماجراجوییمی گوییم عدالت می گویند گدا پروریمی گوییم انقلابی بودن می گویند تند رویمی گوییم ولایت مداری می گویند تقلید کورکورانهمی گوییم استقلال می گویند انزواطلبی
و همچنین ...می گوییم سازش می گویند تعاملمی گوییم محافظه کاری می گویند عقلانیتمی گوییم وطن فروشی می گویند دور کردن سایه جنگمی گوییم غارت بیت المال می گویند برداشتن حق از سفره انقلابمی گوییم حقوق نجومی می گویند افزایش دستمزد به دلیل ت
 
اعتراض آیت الله جوادی آملی بر ضد اندیشه «عترت بی قرآن»
آیت الله جوادی آملی(دامت برکاته) در خطبه دوم اولین نماز جمعه قم در سال پیامبر اعظم (4 /1/85) به خطر اسلام دور از قرآن هشدار دادند و به افرادی که فقط دم از اهل بیت علیهم السلام می زنند توصیه کرد که وظیفه هر مسلمان پیروی از ثقلین است. اگر در جامعه ای قرآن مهجور ماند به طور حتم عترت هم مهجور مانده است.
ایشان فرمودند:
«خیلی‌ها‌ متأسفانه گفتند: حَسبُنا کِتابُ الله، عترت را گذاشتند کنار! ما تقریبا
محمدرضا دوست‌محمدی:هنرمندان انقلابی باید درصدد افزایش تخصص‌های هنری‌شان باشند و با حرف، ادعا و شعار نمی‌توان کار کرد و این تخصص‌ها باید به روز باشند هم‌چنین هنرمند انقلابی باید فعال و پُرکار باشد و خموده و افسرده نباشد.
آقای دوست محمدی متولد ۱۳۵۵، مدرس دانشگاه، طراح گرافیک، تصویرساز و کارتونیست ایرانی می باشد.
 
محمدرضا دوست‌محمدی:هنرمندان انقلابی باید درصدد افزایش تخصص‌های هنری‌شان باشند و با حرف، ادعا و شعار نمی‌توان کار کرد و این تخصص‌ها باید به روز باشند هم‌چنین هنرمند انقلابی باید فعال و پُرکار باشد و خموده و افسرده نباشد.
آقای دوست محمدی متولد ۱۳۵۵، مدرس دانشگاه، طراح گرافیک، تصویرساز و کارتونیست ایرانی می باشد.
 
در عصر جدیدی که تخصص حرف اول را می‌زند چرا هر کسی به خودش جرات می‌دهد در مورد هر مسئله‌ای و هر کسی نظر بدهد و بدتر از آن، با نظراتش دیگران را داوری کند!اینکه آریا عظیمی‌نژاد در مورد خوانندگی فرهان منصوری، امیرعلی پرورش‌زاده، مجید نجات‌منش نظر بدهد قابل قبول است ولی نظر او در مورد استعداد دوبله شیوا رضوی‌پور قابل پذیرش نیست!اینکه رویا نونهالی در مورد استعداد شیوا رضوی‌پور نظر می‌دهد با اغماض قبول می‌کنیم ولی نظر او در مورد مابقی افراد
عجیب است که در حساس‌ترین نقاط دینی ما اگر کسی عمر خود را صرف قرآن بکند به هزار سختی مشکل دچار می‌شود؛ از نان، از زندگی، از شخصیت، از احترام، از همه چیز می‌افتد؛ و اما اگر عمر خود را صرف کتاب هایی از قبیل کفایه بکند صاحب همه چیز می‌شود! در نتیجه هزارها نفر پیدا می‌شوند که کفایه را چهار لا بلدند؛ یعنی خودش را بلدند، رد کفایه را هم بلدند، ردّ ردّ ردّ او را هم بلدند؛ اما دو نفر پیدا نمی شود که قرآن را به درستی بداند.
نسل کهن از بزرگ‌ترین گناهان
✅به مردم فشار نیاورید ✍امام صادق علیه السلام: به مردم فشار نیاورید. آیا نمی‌دانی که روش حکومتداری بنی‌اُمَیّه، متکی به زور شمشیر و فشار و ستم بود؛ ولی روش حکومتداری ما اهل‌بیت، به نرمی و مهربانی و متانت و تقیه و خوش‌اخلاقی و پاکدامنی و کوشش است؟ پس کاری کنید که مردم به دین شما و مسلکی که دارید رغبت پیدا کنند. الخصال(صدوق) ج۲، ص۳۵۵ وسائل الشیعه، ج ۱۱، ص۴۳۰ : @momenane
آی مسئولین فشار روی مردمه 
حالا حتما باید شب عیدیه این کارو میکردید
امام صادق
۵ اسفندماه، روز بزرگداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی، در ایران به‌عنوان روز مهندس شناخته می‌شود.
شاید شما هم ازجمله افرادی هستید که در یک رشته مهندسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اید اما هنوز نمی‌دانید، که آیا واقعاً یک مهندس هستید؟
آنچه کاملاً مشهود است این است که، صرف داشتن مدرک مهندسی از دانشگاه، کسی مهندس نمی‌شود. همان‌طور که داشتن تخصص به‌تنهایی هم، کسی را مهندس نمی‌کند.
مهندس به کسی گفته می‌شود که با دانش و خلاقیت راه‌حلی برای مس
 
متخصص چشم و فوق‌تخصص پیوند قرنیه گفت: فشار چشم از جمله مهم‌ترین نشانه‌های آب سیاه است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  جمشید وفا متخصص چشم و فوق‌تخصص پیوند قرنیه در رابطه با گلوکوم یا آب سیاه، اظهار کرد: آب سیاه بیماری است که در آن فشار چشم بالا رفته و سبب آسیب به چشم شده و این بیماری در موارد شدید منجر به نابینایی می‌شود.
وی در رابطه با انواع بیماری آب سیاه، تصریح کرد: بیماری گلوکوما دارای دو نوع مادرزادی و اکتسابی است که ن
دلم آشنایی داشت و به دنبال یکی شدن ، خودمو وقف دلم کردم و بی وقفه به فکر دل شدم  گاهی سرگردان ، مدتی براه و چند وقتی هم حیران تا لحظاتی را خوش باشد و چشم و زبان من به نیابت از دلم دوست داشتن را با تمام وجود نشان دهند در این بین از این و آن حرفها شنیدم و برخوردها دیدم ،و این حکمی بود که در مورد من بدون تفهیم اتهام اجرا میشد بی هیچ پُرسشی ؟!میشد قلبی را که در آتشی از قفس قرار داشت دید رنجور از درد و رنج عشق ، شکسته از زخم زبان هایی که ندانسته و نفهم
‌‏*براى گناهان خود وکیلیم براى اشتباه دیگران قاضى :)
*زندگی تعداد نفسهایی که می کشی نیست، زندگی لحظه هاییه که نفس، تو سینه ت حبس می شه!
‏*محبوب من با تو بودن مثل دوباره متولد شدنه و من هرلحظه با تو بودن رو متولد میشم
‏*معمولا وقتی بهت میگن مغلطه نکن دارن سفسطه میکنن
*‏وقتی من تورو دوست دارم، 
‏لازم نیست نگران کسایی که منو دوس دارن باشی!
*دیگ سال‌هاست تنها چیزی که تغییر میکنه،سنمه...!
‏*اگه دارید کسی رو که با بودنش حرف زدنتون میاد و از انزوا می
سوله سبک ارزان
ساخت و اجرای بهترین نوع سوله های سبک در تخصص شرکت سوله آذین صدرا قرار گرفته است . الویت اول این شرکت سبک سازی سوله ها تا حد ممکن است.سبک سازی یک موضوع مهندسی و حساس است که نیاز به تخصص زیادی دارد . 
درست است که سازه سبک خود به تنهایی یک عنوان را برای ما تداعی می کند و ذهنیت ما از سوله سبک صرفا یک محصول است اما سوله سبک باید واقعا سبک ساخته شود . یعنی درصد متریال مصرفی ، نقشه کشی اصولی ، درنظر گرفتن تناسب های اصولی مابین عرض و ارتفاع
متخصص داخلی شیراز
متخصص داخلی شیراز چه تخصصی دارد ؟
وظایف متخصص داخلی (Internal medicine) تشخیص و درمان بیماری های داخلی است. پزشک متخصص داخلی پس از تشخیص بیماری، وی را به متخصص مربوطه ارجاع می دهد.متخصص داخلی با پزشک عمومی به اشتباه گرفته می شود، در حالیکه آموزش های خاص به متخصصان داخلی کمک می کند تا آنها بتوانند بیماری خاص را درمان کنند.
متخصص داخلی می تواند در رشته های زیر تخصص بگیرد:
نفرولوژی
گوارش
روماتولوژی
قلب و عروق
خون و سرطان
غدد درون ریز
م
آکادمی طراحی و دوخت بهار مد
آکادمی طراحی و دوخت بهار مد  بیش از 30 سال فعالیت در حوزه آموزشی و طراحی دوخت دارد. اساتید خوش برخورد، حرفه‌ای، مجرب و کارآزموده در این موسسه، سطح یادگیری و آموزشی را بالا برده و همچنین در دسترس بودن ابزارهای آموزشی تخصصی و به روز، باعث افزایش سرعت یادگیری دانش‌پذیران گردیده تا علاوه بر آموزش کامل، دقت و تخصص هنرجو، سرعت یادگیری و استفاده بهینه از زمان یادگیری نیز در نظر گرفته شود.
آموزشگاه خیاطی
امروز نوبت آنتروگرافی داشتم
اسفند ماه وقت گرفتم و 26خرداد بهم وقت دادن
دکتر گفت دردهایی که دارم دلیلش باید مشخص بشه... 
این سه ماه خیلی استرس روم بود... 
دوتا احتمال وجود داشت، سرطان یا هر توده شکمی، و کرون
یک روز قبل باید از خوردن غذا اجتناب کنم، پور pegبخورم که شکمم خالی خالی باشه
همه کارهارو کردم ،یه امپول باید میگرفتم که تو دفترچه بیمم نوشته بود
اومدم برم امپول و بگیرم دیدم دفترچه بیمم نیست!!!! آب شده بود رفته بود زیر زمین
تمام خونه و زندگی و ز
کنش اجتماعی آن هم در سطح دانشجویی یک فعالیت لذت طلبانه برای تجربه‌ی یک شور و هیجان خاص در دوران جوانی نیست. بلکه یک فعالیت تدبیرگرایانه است که بر اساس مصلحت وظیفه‌ی اجتماعی، بشر به آن رو می آورد. هنگامی که از تدبیر و مصلحت سخن به میان می آید عقل و معرفت جوهره‌ی اصلی فعالیت انسان می‌شود. بنابراین هرقدر کنش‌گر عاقل‌تر باشد و سطح معرفت او بالاتر، فعالیت اجتماعی او هم «فعالیتْ‌تر»! و به عبارت دیگر کنش‌گرِ این فعالیت «کنش‌گر تر»!
ادامه مطلب
دلم آشنایی داشت و به دنبال یکی شدن ، خودمو وقف دلم کردم و بی وقفه به فکر دل شدم  گاهی سرگردان ، مدتی براه و چند وقتی هم حیران تا لحظاتی را خوش باشد و چشم و زبان من به نیابت از دلم دوست داشتن را با تمام وجود نشان دهند در این بین از این و آن حرفها شنیدم و برخوردها دیدم ،و این حکمی بود که در مورد من بدون تفهیم اتهام اجرا میشد بی هیچ پُرسشی ؟!میشد قلبی را که در آتشی از قفس قرار داشت دید رنجور از درد و رنج عشق ، شکسته از زخم زبان هایی که ندانسته و نفهم
دیجیتال مارکتینگ
 
 
آموزش بازاریابی دیجیتال
✔ بازاریابی دیجیتال    
تعریف بازاریابی دیجیتال
اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و
فروش فوق روان کننده بتن در تبریز
مجموعه آذر سیویل با دارا بودن انواع تخصص های بتن و کارگروه های ویژه ساخت انواع بتن و طرح های اختلاط ویژه در نظر دارد انواع فوق روان کننده بتن در تبریز را جهت مصارف ساختمانی و عمرانی به حضور کلیه دست اندر کاران عرضه نماید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی فروش به شماره 04132801081 در ارتباط باشید . 
کلیه تخصص های زیر بصورت فریلنسر یا آزاد کار می باشد و وابسته به هیچ اتحادیه یا سازمان دولتی یا غیر دولتی نمی باشد
اگر دارای تخصص های زیر هستید خود را معرفی کنید ما به خدمات شما نیازمندیم 
 
مهندس کامپیوتر
مهندس برق
تکنیسین برق
تکنیسین تصفیه آب خانگی
مترجم زبان انگلیسی
پیک موتوری
 
شاید امروزه با یادگیری زبان انگلیسی در وسعت زیاد و همچنین آموزش زبان انگلیسی به بخش عظیمی از جامعه نیاز به دارالترجمه زیاد نباشد، اما به چند دلیل ساده وجود دارالترجمه‌ها مهم و ضروری است.
دارالترجمه‌ها به دلیل مسئولیت‌ها و مجوزهایی که دارند موظف به انجام صحیح ترجمه با فرمت مناسب و در موعد مقرر هستند.
در دارالترجمه‌ها علاوه بر مترجمین انگلیسی یا مترجم ترکی و زبان‌های پرکاربرد، برای زبان‌های مهجور که کاربرد چندانی ندارند هم مترجم وجود
غده درون‌ریز و متابولیسم یا اندوکرینولوژی (به انگلیسی: Endocrinology) شاخه‌ای از بیولوژی و پزشکی است که با دستگاه درون‌ریز و بیماری‌هایش سر و کار دارد.
پزشک فوق تخصص غدد به بررسی بیماریهای غدد درون ریز و ارایه درمان یا کنترل این اختلالات میپردازد. غدد درون ریز در بزرگسالان شامل غدد تیرویید، فوق کلیوی، بخش درون ریز لوزالمعده و غدد لنفاوی میباشند. همچنین بررسی اختلالات رشد و کوتاهی قد و بررسی علل و درمان بلوغ زودرس، اختلالات قائدگی و پرمویی، بیم
امروز تنها بودم.هیچ اسنرسی نداشتم.
گفتم خوبه بشینم چیزهایی را از آنها لذت می برم،بنویسم.
نشستم فکر کردم و فکر کردم.....
۱- از با دوستانم بودن لذت می برم....
۲-از با فرزندانم بودن لذت می برم.....
۳-از با همسرم بودن لذت می برم.....
۴_از با پدر و مادرم بودن لذت می برم....
۵- از با خواهرم بودن....
۶-با برادرم بودن....
۷-با خواهرزاده هام بودن....
۸-با پدر و مادر شوهرم بودن....
۹-با خواهرشوهرهایم بودن....
۱۰-با بچه های خواهرشوهر ها بودن....
۱۱-با برادرشور و جاری بودن....
۱۲-در
یاعلی سرفصل خوب درعبادت بودن است/عشق حیدرمعنی آن باولایت بودن است/گشته آغاز پرستش باعلی و مصطفی/شیعه راگویم که بااو درسعادت بودن است/کیست مانندولایت ریشه دین مبین/سروقامت مثل حیدردرشجاعت بودن است/یاوران حضرت او قله های افتخار/رمزاسلام محمدبا بصیرت بودن است/حامی خوب علی شدمثل زهراو حسین/کربلاقاموس دینی درصلابت بودن است/رهبرم سیدعلی راهست تیغ ذوالفقار/چون سلیمانی برایش درارادت بودن است/میرسدکم کم ظهور مهدی صاحب زمان/مسلمین آنجا زمان باش
به نام خدا
سلام ؛
با گذشت زمان و افزایش و تنوع شبکه های اجتماعی ، زندگی روزمره و عرف ایجاب میکند که هر شخص نسبت به آشنایی و تخصص خود در زمینه پیشرفت و آشنایی و حتی اشتراک گذاری مطالب مفید قدمی در این عرصه بردارد .
تخصص اصلی اینجانب در دانشگاه و جامعه شغلی در حقوق و قانون متمرکز شده است ، لیکن با توجه به آشنایی و تجربه دوران گذشته در رابطه با سایت سازی و وبلاگنویسی ، تصمیم بر آن گرفتم تا با راه اندازی صفحه ای شخصی در حد توان خودم مطالب و اندیشه ه
دیجیتال مارکتینگ  
 
 
 آموزش بازاریابی دیجیتال
 
 
✔ بازاریابی دیجیتال    تعریف بازاریابی دیجیتالاصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک د
قالیشویی در دولت آباد
قالیشویی دولت آباد |  قالیشویی یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش از خانه تکانی و شست وشوی لوازم منزل است که با سختی های خاصی هم همراه می باشد. شست و شوی فرش و قالی علاوه بر زمان بر بودن و نیاز داشتن به فضای لازم و کافی، نیازمند تخصص نیز می باشد. در این مقاله قصد معرفی قالیشویی در دولت آباد را برای حل مشکل شما داریم.
خدمات قالیشویی در دولت آباد
۰۲۱۶۶۹۲۰۶۵۶برای ثبت سفارش کلیک کنید
قالیشویی ماژیک در محله دولت آباد همراه شماست
سوله سبک ارزان
ساخت و اجرای بهترین نوع سوله های سبک در تخصص شرکت سوله آذین صدرا قرار گرفته است . الویت اول این شرکت سبک سازی سوله ها تا حد ممکن است.سبک سازی یک موضوع مهندسی و حساس است که نیاز به تخصص زیادی دارد . 
درست است که سوله سبک خود به تنهایی یک عنوان را برای ما تداعی می کند و ذهنیت ما از سوله سبک صرفا یک محصول است اما سوله سبک باید واقعا سبک ساخته شود . یعنی درصد متریال مصرفی ، نقشه کشی اصولی ، درنظر گرفتن تناسب های اصولی مابین عرض و ارتفا
سالن زیبایی نازلین
همه ما خانم ها نام سالن زیبایی و یا آرایشگاه زنانه را شنیده ایم، سالن زیبایی نامی است که ابتدا کشور های اروپایی برای مراکز زیبایی انتخاب کردند و امروزه در ایران نیز به مراکز پیشرفته که امور مربوط به زیبایی را انجام می دهند سالن زیبایی گفته می شود.
علت اینکه به آرایشگاه های فوق پیشرفته و یا فوق تخصصی نام سالن اختصاص یافته است این است که این آرایشگاه ها معمولا خدمات پیشرفته و تخصصی را به خانم‌ها ارائه می دهند، اما خدمات
نصب کولر گازی
نصب کولر گازی یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت فنی و مهندسی تاسیسات vip تهران به شما مشتریان عزیز ارائه می شود
مجموعه تاسیسات vip به کمک بهترین نصاب کولر گازی در تهران کار نصب و شارژ کولر گازی را برای شما عزیزان انجام می دهد
مجموعه فنی و مهندسی تاسیسات وی آی پی تهران با تیم متخصص و حرفه ای نصب کولر گازی طی سال های زیاد توانسته است در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی باشد
و نصب و جابجایی کولر گازی در تهران را با استفاده از بهترین
زنی که سالها پشت سر هم با بچه ی کوچک و هزار بدبختی درس خوانده بود درست بعد از پایان دوران تخصص پزشکی اش دچار سرطان تخمدان شد و همین چند روز قبل فوت کرد و لذتی که هزار سال انتظارش را کشیده بود نچشید...دوست دوران دبیرستانم که یک سال بعد از من وارد دانشگاه شد برای ده سال آینده اش هم قصد ازدواج نداشت ولی ترم دوم ازدواج کرد...از ایده ی دو نفری درس خواندنشان برای تخصص حرف میزد که وسط استاجری ناخواسته باردار شد و حالا هنوز اینترن نشده و فکر پوشک بچه و آر
گاهی زندگی، مجال نمی دهد. گاهی محال است که مجال زندگی نمی دهد.   اگر از نقطه ای که تفاوت ظاهری مجال و محال است، بگذریم به دو راهی افکار می رسیم".  بودن" وقتی میسّر است  که باید و نباید رنگ ببازد و هرچه می ماند، صرفاً و  صرفاً موجودیت، " بودن " در معنای حقیقی باشد.  در غیر اینصورت " بودن " و " نبودن " در یک کفه ی ترازو قرار می گیرد.  
اگر "بودن " منوط به "نبودن " است.  هر عقل سلیمی می داند که "نبودن " بهتر از"بودن " است.  اگر" بودن " منوط به " بودن " است.  حافظ می
کاریزما چیست؟کاریزما، یک ویژگی شخصیتی برجسته است که همه می‌خواهند داشته باشند. افراد با پرسونال برند کاریزماتیک، هاله‌ای غیرقابل توضیح در اطراف خود دارند. آنها وقتی صحبت می‌کنند، دیگران خیلی خوب به آنها گوش می‌دهند. بسیار راحت می‌توانند در افراد دیگر تاثیر بگذارند و نظر دیگران را تغییر دهند. در اکثر مواقع، آنها را در موقعیت‌های اجتماعی بالا می‌بینیم، در رده‌هایی که قدرت و یا تخصص دارند، که این سؤال برایمان ایجاد می‌شود: آیا شخصیت ک
هفته ای یکروز در کلینیک دانشگاه کشیک عصر و شب می مانم. جای خوبی است از این نظر که مراجعینش دانشجوها هستند و اغلب تعداد بیمار کم و مشکلات ساده ای دارند و فرصتی میشود برای مطالعه.دیروز به محض رسیدنم یک خانم اومده و دفترچه پدرش را داده که چندتا آزمایش میخواهم برای پدرم بنویسید. تعداد پلاکتش بالا است. دفترچه را که باز کردم دیدم آزمایشات کامل با مهر آقای دکتر اصغری (استاد فوق تخصص هماتولوژی) در دفترچه موجود است که انجام نداده است.گفتم اینجا که آزم
قصه نوح علیه‌السّلام
یک
 در اخبار است که ابلیس لعنت‌الله از عذاب بترسید. قصد کرد که در کشتی رود. همی‌بود تا آخر چیزی که در آنجا شد خر بود. ابلیس دست در دنبال وی زد و آب غلبه کرد. نوح حمار را گفت: «درآی پیش‌ از آنکه هلاک شوی.» و ابلیس نمی‌گذاشت. نوح گفت: «درآی ای ملعون» حمار را، ابلیس درآمد و در گوشه‌ای بنشستن. نوح ندانست تا آنگه که اهل کشتی را در کشتی راست می‌نشاند ابلیس را دید. گفت: «ترا ای ملعون، کی درین‌ جای آورد؟» گفت تو. نوح گفت: «من ترا کی
فکر میکنم خوب یاد نگرفتم ولی خب ولی بهش فکر میکنم متوجه میشم planهایی که این چند روزه بعد ویزیت نوشتم دقیقاً مثل order اتندِ فوق تخصص ه و در حد پزشک عمومی و حتا اندکی کمتر از متخصص داخلی به نظرم به مباحث بیماری‌های کلیه مسلط شدم اندکی تا نسبتی. 
بهترین جراح سینه
بهترین جراح سینه باید دارای برخی خصوصیات وویژگی ها است .شما می توانید برای انتخاب جراح سینه قبل از هر اقدامی با مراجعه حضوری به مطب جراح فوق تخصص پلاستیک و دیدن بیماران قبلی که جراحی سینه انجام داده اند صحبت کنید.
 
 
 
یک جراح سینه خوب از همان ابتدا سلامت فرد را در اولویت کار خود قرارمی دهد وهدف فرد را ازانجام عمل جراحی سینه بررسی می کند و با توجه به مهارت و تجربه  خود و به کمک تکنیک های مدرن پزشکی به درمان و جراحی سینه بیمارخ
زن بودن در جهان مردسالار کار دشواری است ولی زن بودن در جامعه ی ایرانی به نظر دشوار تر می آید. جامعه ای که پُر است از ما مردان بلاتکلیف...زندگی در کنار ما مردانی که همه چیز را با هم میخواهیم خود نوعی خشونت است.پدران ما از مادرانمان تنها خانم خانه بودن را می خواستند. آنها
ادامه مطلب
ما میخوایم ازاد باشیم
ولی خب ازاد بودن یعنی چی
هیچوقت نمیشینیم معنیش کنیم یعنی چی
وقتی بتونیم داد بزنیم یعنی ازادیم
وقتی بتونیم لخت بریم یعنی ازادیم
وقتی بتونیم 
ما روش هایی که انتخاب میکنیم درسته
اما در عمل کارهای اشتباهی میکنیم
در واقع همه کارهایی که تو رو به سمت خودت بودن میبره یعنی ازاد بودن
اما چی؟
لخت بودن؟
لخت بودن انتخاب خودته یا بقیه انقدر تبلیغ کردن فکر میکنی لخت بودن انتخاب خودته؟
ازادی یعنی خودت بودن
منتهی چند  نفر از اونایی که
تعمیر لپ تاپ dell
تعمیر لپ‌ تاپ دل یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی dell است که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار به کاربران این دستگاه ارائه می گردد. تعمیر لپ تاپ دل اگرچه در ابتدای ممکن است امر چندان پیچیده ای بنظر نرسد و افراد و مراکز بسیاری با اندک تخصص وارد این حوزه گردند لیکن در سخنی کوتاه با مشتریان این مراکز می‌توان به اشتباهات تعمیرکاران مبتدی و اقدامات ناشیانه چنین مراکزی پی برد.
عم
دیجیتال مارکتینگ 
 
اموزش بازاریابی دیجیتال 
 
اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد https://motamem.org
زن بودن در جهان مردسالار کار دشواری است ولی زن بودن در جامعه ی ایرانی به نظر دشوار تر می آید. جامعه ای که پُر است از ما مردان بلاتکلیف...زندگی در کنار ما مردانی که همه چیز را با هم میخواهیم خود نوعی خشونت است.پدران ما از مادرانمان تنها خانم خانه بودن را می خواستند. آنها دوست داشتند
ادامه مطلب
همه ما در فصل سرما و سرماخوردگی به دنبال مواد غذایی و میوه‌هایی هستیم که به طور طبیعی ویتامین‌های بدن ما را تأمین کند. اصلی‌ترین ویتامین برای جلوگیری از سرماخوردگی یا درمان آن، ویتامین ث است. این ویتامین را به شکل قرص‌های جوشان در زمان سرماخوردگی به شدت توصیه می‌کنند.
 
در میان میوه‌ها برای تأمین ویتامین ث اولین میوه پرتقال و لیموشیرین است که هر مریضی به سراغ آنها می رود اما بد نیست بدانیم کیوی میوه دیگری که کمی مهجور مانده هم از این قاع
مرا تهدید نمودند به جرم زن بودن                                  که ناتوان و ضعیف و کم طاقت بودن
مرا به طبخ در آشپزخانه به جارو                                    شستن کهنه کودک تمجید نمودن
که تو زن هستی و همچون ریگی کوچک                          درون رود می چرخی بی هویت بودن
که زن را ناتوان است در امر مدیری                                  که ریگ را در رودخانه سرگردان بودن  
که دنیا بهر زن چشم طمع داشت                                   به سرکوب کردن زن در خانه نمودن
خی
 سه عبارت معماری داخلی ، طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی معمولا به غلط به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. گرچه هر سه بخش های مشترکی با هم دارند و هدف همه ی آنها بهبود کیفیت زندگی از طریق بهبود فضاست ، اما مترادف هم نیستند. تخصص معماری داخلی در مقیاس انسانی و در ارتباط با فضاهای عمومی و شخصی است. مباحث تخصصی مرتبط با معماری داخلی مباحثی چون روانشناسی رفتار ، ساختارها و خدمات پشتیبانی ، مواد و مصالح ساختمانی ، رسانه های ارتباطی ، ارگونومی
روماتولوژی (Rheumatology) یک فوق تخصص در پزشکی داخلی و پزشکی اطفال است که به مطالعه و درمان بیماری‌های بافت همبند و استخوان‌های بدن انسان توجه دارد. به متخصص این رشته روماتولوژیست می‌گویند. بسیاری از بیماری‌های مورد توجه این تخصص ریشه سیستم ایمنی دارند و لذا روماتولوژی بیشتر به مطالعه ایمنی شناسی می‌پردازد.
روماتولوژیست، بیماری های عضلانی اسکلتی و خود ایمنی را تشخیص و درمان می کند. برخلاف ارتوپدی، روماتولوژیست ها برای درمان بیماری های مفص
آموزش باریستا بار  یا کافی من در کافی شاپ
آموزش باریستا بار
قهوه یک دانه خوراکی است که از آسیاب شده آن دم نوش تهیه میشود .
این دانه معطر محصول آفریقاست اما با توجه به علاقه مندان زیادی که تمام جهان دارد امروزه در بسیاری از کشور ها کشت میشود و انواع و اقسام نوشیدنی های خوش طعم وخوش عطر آن در منوی تمام کافی شاپ ها خودنمایی میکند.به هر کسی که در تهیه انواع نوشیدنی های مرتبط با قهوه مهارت دارد باریستا بار میگویند.
باریستا بار کیست و چه مهارت های دا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها