نتایج جستجو برای عبارت :

سردار تو به آرزویت رسیدی، ولی انتقام خون‌تو آرزوی‌ما است

تکخال محبّت و صفائی سردارنوری تو ز ذات کبریائی سرداراوجی تو ، فرازِ بی فرودی آقاترسِ دل کُلّ اشقیائی سردارتو دشمن سرسخت شیاطین هستیچون آیه ی وحدت و رهائی سرداربیچاره ترامپ لعنتی می لرزدامنیّت و عشق و اعتلائی سرداردشمن بخیال خود شهیدت کردهروزی خوری از خوان خدائی سردارکردی تو نظر به ساحت وجه اللهخود جلوه ی بی چون و چرائی سردارگفتی که نه سردار که یک سربازیسردار همه ، از اولیائی سردارکردی تو سفارشِ ولایت ما راخود کوه تناور وفائی سردارخاموش
سلام
چه تاریخ خاص و تلخی شد....شب و روز شهادت سردار ؛ شب و روز وداع
اما 
سردار
یه نفر چقدر میتونه توی دل میلیون ها آدم نفوذ کنه... جبهه و اون حال و هوای شهدا چقدر عجیب و غریب بوده که مثل سردار همه عشق و همه ی آرزوش رسیدن به اوناست..
چه بوی خدا رو استشمام کردیم از اربا اربا شدنت...
رهبر برای نداشتنت بغض کرد و اشک ریخت...
چقدر رویایی هستی تو سردار...چقدر همه کارهایت را بیست و کامل انجام داده ای...چقدر رنگ و لعاب حضرت عباس داری و چقدر نبودنت سخت است..
حتی الا
شعری در رابطه با سردار دلها شهید  قاسم سلیمانی 
نام قاسم حک شده بر سینه ام  اشک خون میبارد از دیده ا م راه  حق  و  راه مولا  و علی بوده است یک عادت دیرینه ام عشق ما بوده است سردار ولی آن که نامش در جهان شت منجلیخار گشته چشم دشمن نام اولرزه ای  انداخته است  افکار اوگشت عاصی دشمن پست وذلیلتا که ریخت خونش دربیت علی از  فراقش  عالمی  نالان  شده چشم دوست ودشمنش گریان شده یک سخن جا مانده است از این کلام تا رسد بر دشمنانش این پیام راه  او  راه
تکخال محبّت و صفائی سردار
نوری تو ز ذات کبریائی سردار
اوجی تو ، فرازِ بی فرودی آقا
ترسِ دل کُلّ اشقیائی سردار
تو دشمن سرسخت شیاطین هستی
چون آیه ی وحدت و رهائی سردار
بیچاره ترامپ لعنتی می لرزد
امنیّت و عشق و اعتلائی سردار
دشمن بخیال خود شهیدت کرده
روزی خوری از خوان خدائی سردار
کردی تو نظر به ساحت وجه الله
خود جلوه ی بی چون و چرائی سردار
گفتی که نه سردار که یک سربازی
سردار همه ، از اولیائی سردار
کردی تو سفارشِ ولایت ما را
خود کوه تناور وفائی سرد
نمی‌دونم اصلاً با چه رویی می‌گین «همون بهتر که کشتنش.»! خجالت نمی‌کشی تو؟ احمق بی‌خاصیت؟ آره، می‌خوام غر بزنم. به تو هم هیچ ربطی نداره. فقط یه سردار رو از دست ندادیم، فقط یک سپهبد رو از دست ندادیم؛ یک آرمان رو از دادیم. ولی چیزی که تو و اون اِمریکاجونت نمی‌دونین اینه که آرمان سردار، مثل ققنوسه، هربار دوباره قیام می‌کنه و می‌خروشه.و جناب آقای دونالد زِرامپ! این رو بدون که حمله موشکی امروز انجام انتقام سپهبد عزیزمون نبود، بلکه تازه شروعش ب
 
اشک چشمانم جاریست،که فرمانده رفتچشمانم بارانیست،که سردار رفتیار رهبر،دست رهبر،سرباز امام رفتسردار سلیمانی،فرمانده دلها شهادت مبارکمطمئن باش خونت پایمال نمیشودمطمئن باش رهبرمان را تنها نمیگذاریمدلم برایت تنگ شدهانتقام خونت را از دشمن خواهیم گرفتخداحافظ سردار سلیمانی
 
بیمه دائمی ایران با پاسخ قاطع:
با پاسخ قاطع ایران در دفاع مقدس ده ها سال کشور بیمه شد و با پاسخ قاطع به جنایت آمریکایی ها کشور تا ابد بیمه خواهد شد.
 
ما نه تنها باید انتقام سردار سلیمانی را  بگیریم بلکه باید انتقام ۲۹۰ مسافر بیگناه هواپیمای مسافربری و دیگر بی گناهانی را که توسط جنایتکاران آمریکا به شهادت رسیدند ، بگیریم.
کاری که سردار دلها با شهادتش در منطقه کرد از هزاران بمب اتم هم ساخته نبود.او نقشه شوم اختلاف و فتنه در ایران و عراق را هم نق
حاج قاسم سلیمانی سردار اسلام و دلاور و شهیدی تازه نفس که این روز ها اسمش را زیاد می شنویم. این دلاور و شجاع مرد ایران که نام بلندآوازه اش تن هر مستکبر را می لرزاند و پای هر منافق را سست می کند در بخشی از وصیت نامه اش فرموده که دوست دارم مقبره ای ساده و نامی ساده داشته باشم. یعنی روی سنگ مزارم بنویسید سرباز سلیمانی ! دوست دارم در ولایت خودم کرمان به خاک سپرده شوم.
ای سردار دلاور که از تو جز دست ترکش خورده ات چیزی سالم باقی نمانده خون تو بی پاسخ نخو
قبلا از این‌که این پست را بخوانید پست قبلی را هم بخوانید که به خاطر فاصله زمانی کمی که بین انتشار دو پست هست، از آن غفلت نشود(+)
امّا برویم سراغ اصل مطلب؛
از امروز صبح که خبر شهادت سردار دلها تایید شد، خیلی از رسانه‌های اجنبی و آن‌ور آبی، و همچنین نیروهای این‌ور آبی جنگ‌روانی دشمن، با بحث از جنگ و صلح قصد دارند که فضا را محرف کنند.
حتی خیلی از دوستان بلاگر هم دچار انحراف شدند! حال چه از روی بی‌بصرتی و یا ساده انگاشتن مسئله و یا از روی عناد و
قبلا از این‌که این پست را بخوانید پست قبلی را هم بخوانید که به خاطر فاصله زمانی کمی که بین انتشار دو پست هست، از آن غفلت نشود(+)
امّا برویم سراغ اصل مطلب؛
از امروز صبح که خبر شهادت سردار دلها تایید شد، خیلی از رسانه‌های اجنبی و آن‌ور آبی، و همچنین نیروهای این‌ور آبی جنگ‌روانی دشمن، با بحث از جنگ و صلح قصد دارند که فضا را منحرف کنند.
حتی خیلی از دوستان بلاگر هم دچار انحراف شدند! حال چه از روی بی‌بصرتی و یا ساده انگاشتن مسئله و یا از روی عناد و
سلام
انتقام سخت = سیلی آب دار
«انتقام سخت»، همان وعده‌ای بود که رهبر معظم انقلاب بعد از ترور و به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی داده بودند، وعده ای که همزمان با به خاکسپاری حاج قاسم عملیاتی شد.
به گزارش خبرآنلاین،  با رمز «یا زهرا(س)»  و در ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد ۱۸ دی ماه آغاز شد، همان «انتقام سخت» سپاه پاسداران از آمریکایی ها و در خونخواهی ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که رهبر انقلاب وعده آن را داده بودند.
ادامه مطلب
ای سردار دلها ای فرزند زهرا ای مرد دلاور ای سردار لشکر ای ذولفقار حیدر ای جاودان و بی سر ای شاهد و شهید دین ای عاشق و امید دین ای هم سفره ی علی ای جان نثار راه ولی ای خواهان شهادت ای سردار ولایت ای مالک اشتر زمان شهادتت مبارک ای سربه زیرِ...
سلام 
وقتی انتقام سخت میگوییم.صرفا بخش نظامی نیست..
وقتی ترامپ از مراکز فرهنگی ما ترسیده..چرا تقویت شون نکنیم..خصوصا آمار دار 52 تا مرکز هست..یعنی خوب عمل کردند
این قابل تامل هست...
پس افراد در قسمت های فرهنگی ورود کردند ،وظیفه شون دو چندان شده..
و اینکه ماها از 19 دی ماه سال 56اونقدر اطلاعات ندارم،پس امکان داره..
ده سال دیگه نسل بگویید،خوب کی چی 13 دی ماه شهید سپهبد سردار سلیمانی شده..
کما الان در مورد شهدا دفاع مقدس گفته میشه...
سردار حاجی زاده،سردار امیرعلی حاجی زاده،پوستر سردار حاجی زاده،عکس سردار حاجی زاده،عکس پروفایل سردار حاجی زاده،فرمانده هوافضای سپاه،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،امیر علی حاجی زاده،تصویر سردار حاجی زاده،امیرعلی حاجی زاده
           سلام                                            
انتقام سخت = سیلی آب دار
«انتقام سخت»، همان وعده‌ای بود که رهبر معظم انقلاب بعد از ترور و به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی داده بودند، وعده ای که همزمان با به خاکسپاری حاج قاسم عملیاتی شد.
به گزارش خبرآنلاین،  با رمز «یا زهرا(س)»  و در ساعت ۰۱:۲۰ دقیقه بامداد ۱۸ دی ماه آغاز شد، همان «انتقام سخت» سپاه پاسداران از آمریکایی ها و در خونخواهی ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که رهبر
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، تصاویر جدید از محل شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشد الشعبی،‌ منتشر شده است.
سی‌ان‌ان گزارش داد که این تصاویر از محل شهادت سردار سلیمانی به دستش رسیده است.
حمله آمریکا واکنش‌های منفی بسیاری را در میان کشورهای جهان به دنبال داشته است.
تصاویر جدید از محل شهادت سردار قاسم سلیمانی
تصاویر جدید از
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، تصاویر جدید از محل شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشد الشعبی،‌ منتشر شده است.
سی‌ان‌ان گزارش داد که این تصاویر از محل شهادت سردار سلیمانی به دستش رسیده است.
حمله آمریکا واکنش‌های منفی بسیاری را در میان کشورهای جهان به دنبال داشته است.
تصاویر جدید از محل شهادت سردار قاسم سلیمانی
تصاویر جدید از
به نام خدای سردار...
چقدر شبیه شهدای عاشورایی سردار! 
چقدر بزرگی...
مثل حضرت سقا (علیه السلام)، چه بی هوا! چه تا زمین خوردی شغال‌ها گرگ شدند...
مثل ارباب، چه"غریب گیر آوردنت"
مثل ارباب، از خانواده‌ات یک زینبِ صبور و قوی داغدار شده...
مثل ارباب، کشته‌ی اشکی... یک ملت به سوگت نشسته اند...
حاج قاسم! مثل قاسمِ کریم اهل بیت، شهادت را از عسل شیرین‌تر میدیدی و اگر به طریقی جز طریق سید الشهدا پر میکشیدی جای تعجب داشت...
سردار! شهادتت روضه‌ی کربلاست.
دعا کن ا
به مناسب بزرگداشت سردار سلیمانی گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از خبرگزاری  مهر، صبح چهارشنبه به مناسب بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور در کانون طه گرگان برگزار شد.
رئیس مرکز اسلامی شمال کشور در این آئین اظهارکرد: سردار سلیمانی در ۲۱ سال فرماندهی سپاه قدس در نهایت خفا و بی نام نشان بودن، اینگونه محبوب قلب‌های مردم شد.
حجت
فیلم انتقام جویان یک فیلم واقعا عالی است.من طرفدار این فیلم و بازیگرانش هستم به خصوص کریس همسورث درنقش ثور ( THUR ) کمپانی مارول فیلم انتقام جویان 1و 2 و 3 را ساخته و حالا در حال ساختن انتقام جویان 4 است.
برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید:
ادامه مطلب
ما صبح جمعه بیدار شدیم اخبار گفت سردار شهید شده است... همه اعضای خانواده ناراحت شدیم. مردم بیرون هم ناراحت بودند.
آمریکاییها مستقیما سردار را خودشون ترور کردن با یک پهباد. ترامپ گفته دستورش رو من دادم.
بعد کم کم مردم ناراحتیهاشونو علنی نشون دادن. رهبری هم در پیامی، ضمن بیان تسلیت به مردم، گفتند که انتقام سختی میگیریم.
بعد فضای مجازی نشون داد دل همه با سردار بوده. البته به فضای مجازی نمیشه اعتماد کرد اما در واقعیت مشخص بود. فضای مجازی هم بنوعی ه
پس از شهادت سردار سلیمانی پرچم های سرخ انتقام در ایران و منطقه برافراشته شدند
از تظاهرات میلیونی ایرانیان در تدفین سردار و پر شدن فضای مجازی از نام سردار و حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد
 
این انتقام همچنان ادامه دارد...
 
رسانه مسجدیون هم در پی انتقام به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی، ایجاد شد و سعی دارد با فعالیت جدی در فضای مجازی مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب در این زمینه بزند.
از شما دعوت میکنیم که به جمع ما بپیوندید و در این
◾️ با بال های گشوده فرشتگان از آسمان می آیند تا تو را دربر گیرند و زمینیان همچنان غبطه آسمانی شدنت را بخورند.
◾️سرداران شهید جهان اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس می آییم تا با شما تجدید بیعتی مجدد کنیم و بگوییم همچنان در راه و اهداف شما گام خواهیم برداشت و هیچگاه علی زمان را تنها نخواهیم گذاشت. همه ما مالکان اشتری خواهیم شد که ذوالفقار حیدر را به اهتزاز درمی‌آورند و بر فرق شیطان بزرگ فرود می آورند.
◾️ما می اییم تا با جانش
 سرداردل ها
 دیکر از کدامین شادی مدرسه بنویسم میگر شادی مانده دیگر !!
 از بچه های بنویسم  که تا اسم  زیبا پر ابهت سرداد سلیمانی میاد اشک  خود به خود جاری میشود بچه ها امید شان را از دست دادن اخر تو حافظ یار یاور دل ها بود ای سردار دل میدانی  یک ملت سهل است تمام دنیا.  داغ دار شدن ای کاش میبودی میدیدی بچه.ها این بچه های که ابندسازان کشور هستن  راه تورو ادامه خواهد داد ای سر دار دل  این ملت تا قطره قطره خون انتقام  خواهد کرفتن
 ای سردا   بچه ها با
عضوی از ملّتی عزادارم
اشکبار عزای سردارم
خشمگین از ترامپ پست و حقیر
از ترور تا همیشه بیزارم
داغ سنگین درون دل دارم
آتش انتقام از اشرارم
نرود گفته های او از یاد
خاطراتش کند سبکبارم
خوش بحالش که حق نگاهش کرد
محو‌ اخلاص و عشق و کردارم
خون او را خدا سند فرمود
رهبرم هست عشق و دلدارم .
.
طبق شایعات منتشر شده احتمال مرگ 4 عضو اصلی از گروه انتقام جویان در فیلم انتقام جویان: پایان بازی وجود دارد. یکی از این احتمالات را این شایعات ثور می دانند زیرا وی خواهر، برادر، پدر، مادر و مردمش را از دست داده و دیگر به قول خودش در انتقام جویان: جنگ بینهایت چیزی برای از دست دادن ندارد.
ادامه مطلب
این چند روزه همش خبرای بد میرسید ولی امشب انقدر خوشحالم که نمیتونم بخوابم.....
البته یه حس ناراحتی و خوشحالی همزمان
از وقتی خبر رو شنیدم اشکام بند نمیاد؛ این چند روزه بغض داشتم و گریه‌م نمیگرفت ولی امشب حس میکنم سبک شدم خیلی سبک؛ انقدری که انگاری وجود ندارم
از دیروز عصر منتظر این خبر بودم ولی فکر نمیکردم همین امشب خبر رو بشنوم
البته من بازم دلم آروم نشده و بنظرم کافی نیست این انتقام و اگه کل نیروهاشونم نابود بشن ارزشش کمتر از یه تار موی سردار
همسر یهو گفت سردار سلیمانی رو کشتن... و من گفتم کی بود مگه؟؟‌!! (خب من اصلا اخبار گوش نمیکنم و نمیخونم هیچ جا.... )
بعد در عرض یکی دو روز همه شهرا پر شد از پوستر سردار و کل فضای مجازی پر شد از هشتگ انتقام...
که بیاین حساب کنیم چقدر هزینه اون همه پوسترای بزرگ و رنگی شد و چقدر لازم بود هزینه بشه که کل سیستانو بکوبن و از نو بسازن؟؟
و اما هشتگ انتقام... نمیدونم اونایی که این هشتگا رو میزدن اصلا تصوری از جنگ داشتن یا نه؟؟ فک کردن شاید تو این انتقام پدرشون،
سلام
میدونید و الان میتوانید ..درک کنید.چرا ورد زبان ما شهداست..
یه نظری رو دیدم.خیلی عالی بود
یه فردی صبح جمعه پاشد ،یه خبری پخش کرد..کل ایران آشوب شدکلی ضرر دست مردم گذشت
یه مرد یه سردار هم  خبر شهادت کل ایران و منطقه رو متحد کرد...کل دل ها به خداوند نزدیک کرد
#انتقام سخت
 
 
آنقدر از وجود تو می ترسیدند که در دل سیاهی شب آن هم نه از راه زمین، بلکه آسمان تو را پر پر کردند. این را بدان در ایران غیور مردانی به مانند تو زیاد هستند. تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم زاده می شود و این دشمن خونخوار باید بداند که با هر بار کشتن یک سردار سلیمانی، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد.
اولش گفتم این انتقام کم بود اما وقتی دیدم آمریکا همین حرفِ منو داره میزنه فهمیدم این موضع گیری از بیخ و بن اشتباست . و به قول دوستان عملیات وقتی به امضای فرمانده ی کل قوا رسیده حتما حتما حتما بهترین گزینه بوده .و البته انتقام نظامی پایان کار نیست . انتقام حقیقی خروج کامل نیرو های امریکایی از منطقه است ...
 چه سریال جالیه این بانوی سردار
واقعا جالبه حتما ببینید و مبادا از دست بدید
ساعت پخش و تکرار سریال بانوی سردار
خب دوستان میخواین بدونین ساعت پخش و تکرار سریال بانوی سردار بانوی سردار چه موقع هست
کافیه همین پست رو به دقت بخونید
از روز 29 مرداد ماه این سریال آماده نمایش شد و البته مخاطبان زیادی هم داره
داستان در مورد بی بی مریم هست
که مانند یک سردار در مقابل استعمار پیر مقاومت کرد. در واقع استعمار پیر رو زمینگیر کرد
این سریال به همه درس مقاومت
ارواح طیبه شهدا لاله های گلگون ایران اسلامی دیگربار روح سردار دلاوری را درآغوش گرفتند .
سردارسپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی چشم امید امت اسلام و خار چشم ظالمان جهان ،
سردار پرافتخار ایران زمین که بزرگی و عظمت اراده و ایمان او سایه امنیت و آرامش را به وسعت جهان اسلام گسترانید و نام و یاد ایشان و طنین گامهای مستحکم او آرام دل مظلومان و ستم دیده گان جهان شده بود.
خون پاک صدها هزار شهید ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان که در طول سالها مظلومانه در راه
 
 
آنقدر از وجود تو می ترسیدند که در دل سیاهی شب آن هم نه از راه زمین، بلکه آسمان تو را پر پر کردند. این را بدان در ایران غیور مردانی به مانند تو زیاد هستند. تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم زاده می شود و این دشمن خونخوار باید بداند که با هر بار کشتن یک سردار سلیمانی، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد.
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عزیز ایران!
سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیةالله ارواحنا فداه و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران
وقتی رهبر مآ رهبر به معنای واقعی کلمه ها ، نه یه رهبر معمولی وقتی رهبر مآ از شهادت سردار سلیمانی ، دستشو بزنه رو پاش... و حسرت و غم تو صدا و نگاهش بیاد...
وقتی رهبر ما رهبر خستگی ناپذیر و محکم ما قلبش به درد بیاد و ناراحت بشه به حدی که اشک بریزه... وقتی بالاترین مقام نظامی ما رو یه فرمانده واقعی رو یه انسان واقعی رو ظالمانه شهید کنید و کل مردم ایران رو ناراحت و غمگین... وقتی تو تشییع فرمانده مون ، یه عده کشته بشن و یه عالمه خانواده عزادارتر... ان
با چه خبری بیدار شدم امروز !
 
آمریکاییها سردار رو ترور کردن تو بغداد
این عکس هم سند شده که خودش بوده...
البته بعضی جاها گفتن منتظر آزمایش دی ان ای باید باشن ، اما مقامات شهید شدنشون رو تایید کردن و الان سه روز عزای عمومی اعلام شده.
 
به آرزوش رسید و شهید شد
 
اما ببینیم بعدش چی میشه  ؟
 
قرار چه بلایی سر ما و کسایی که کشتنش بیاد ؟
 
 
عکس انگشتر سردار سلیمانی و لیست شهدا :
سردار سلیمانی به شهادت رسید
 
این پاورپوینت در 26 اسلاید طراححی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از عضویت در سپاه پاسداران،فرماندهی ارتش عراق،نقش سرلشکر درصلح،نشان ذلفقار سردار،شهادت سردار سلیمانی،پیام رهبر انقلاب به مناسب شهادت سردار سلیمانی،واکنش ها به شهادت سردار سلیمانی و سایر مطالب مفید ارزنده درمورد شهید سردار قاسم سلیمانی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
⚠️ ترامپ، معنی این حرف سردار را نفهمید!
سردار شهید سلیمانی در جواب تهدید ترامپ گفته بود: من به‌تنهایی برای مقابله با تو کافی‌ام.
ترامپ، معنی این حرف را نفهمید!
شهادت سردار سلیمانی: 1= آمریکا را مجبور به ترک عراق کرد! 2= مردم عراق را متحد کرد و اثر اغتشاشات را از بین برد! 3= امنیت را به شهرهای عتبات برگرداند! 4= توطئه ایران‌ستیزی در عراق را از بین برد! 5= اتحاد سیاسی را به ایران برگرداند و نتایج اغتشاشات طراحی‌شده‌ی دشمنان را از اعتراض بحق مردم!
اگر منتظر خبر انتقام بزرگ نشسته‌اید ابتدا آن را برای خود تعریف کنید. انتقام باید مستقیم و نه توسط نیروهای نیابتی، و همانگونه که افکار عمومی در سرتاسر جهان انتظار دارد، مقوله‌ای در حد جنگ جهانی سوم (WWIII) باشد!
این مهم به وضوح رخ نخواهد داد. ما خشمگین شده‌ایم، محکوم می‌کنیم، تهدید می‌کنیم و در نهایت دوغمان را خواهیم نوشید، همین.
حسبنا الله و نعم الوکیل...
الله اکبر...!
الله اکبر....!
صدای اذان را میشنوی؟‌خدا با تو سخن میگوید...
خدایا حافظ وطنم ، مردمانش ،سربازانش ،سردارانش باش.... :)
رهبرم... !
خدایا.... 
سردارم جایگاه ابدیت تو در قلبِ ماست‌‌....حاج قاسم، سلیمانی های دیگری هستند که دارند انتقام خونت را میگیرند....!! تو آرام بخواب سردار خیالت راااااااحت ....❤️ #انتقام_سخت ✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
بسم الله الرحمن الرحیم 
ملت عزیز ایران! 
سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه‌ی شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. 
سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت... 
انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است... 
بخشی از پیام رهبرانقلاب درپی شهادت سردار سلیم
انتقام سخت امری درکلام رهبر است/مژده ای بهرشکست دشمنان ابتراست/سنت خوب الهی هست در قرآن ما/از احادیث شریف حضرت پیغمبراست/دشمنان از روی کینه ضربه ای بردرزدند/انتقام فاطمیه گریه های حیدراست/کربلااوج ستمها ازبرای اهل بیت/انتقامش آن ظهوروارث برکوثراست/درره اسلام وقرآن انقلابی شدبه پا/رهبرنهضت خمینی برجهانی سروراست/انقلاب کشورما باشهیدان جاودان/بیمه آن تاقیامت لاله های احمراست/چون سلیمانی برایش مالک وعمارها/انتقام خون ایشان ضربه هابر خیبر
خبر مهم.    
 
فردا 98/9/11  بهترین بازیکنان اسیا مشخص می شوند
که سردار ازمون برای لژیونر ها بیراموند برای دروازه بان ها از ایران کاندید هستند
و سون یکی از رقیب های سردار برای کسب مقام بهترین لژیونر  آسیا است
 
 
 
 
 
 
 
مراسم فردا ساعت 14:30 دقیقه شروع می شود
((بسم الله الرحمن الرحیم))
 توضیحات تکمیلی شجره نامه باران زهی(بادینی رِند):
سردار باران خان ولد سردار بادین خان ولد میرحسن خان (داماد شاه کلات میرشیهک خان) ولد سردار بدرالدین خان ( فرزند قدرتمند سردار سردار بادین خان) ولد سردار بادین خان (سردار نوشکی) ولد سردار امیر باران خان رند بلوچ ولد میر نوذ (رخشان) یا میر نواز خان(پایه گذار قبیله رخشانی) ((in the name of God)) Drainage genealogy (Badini Rand):
Sardar Baran Khan Volod Sardar Badin Khan Vold Mir Hossein Khan (son-in-law of Shahlatat Miyashik Khan) Volod Sardar Badriddin
ین پاورپوینت در 26 اسلاید طراححی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از عضویت در سپاه پاسداران،فرماندهی ارتش عراق،نقش سرلشکر درصلح،نشان ذلفقار سردار،شهادت سردار سلیمانی،پیام رهبر انقلاب به مناسب شهادت سردار سلیمانی،واکنش ها به شهادت سردار سلیمانی و سایر مطالب مفید ارزنده درمورد شهید سردار قاسم سلیمانی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
 صبح از خواب پا شدم. ده دقیقه مانده بود به طلوع آفتاب. بدو بدو شیر آب را باز کردم و شروع کردم به وضو گرفتن.
- علی؟
- جانم بابا؟
پدر بیدار شده بود.
- سلیمانی شهید شد.
-چی؟؟
یک لحظه ایستادم. چرا صدای پدر گرفته؟
- به دستور ترامپ، تو عراق سلیمانی شهید شد.
چیزی نگفتم. برایم تعجب نداشت. همانطور که وضویم را گرفتم، با خودم می گفتم:
- این هم لابد یکی از آن دروغ های شاخدار مجازی است.
از پله های پذیرایی که پایین آمدم و مهر نمازی گذاشتم، با خودم گفتم:
- خب شهید بشه
به نام خدا به یاد خدا انشالله برای خداسردار شهید حاج قاسم سلیمانی تنها یک فرد نبود،ایشان یک نماد بودند، نمادی از تفکر انقلابی اصیل، نماد انقلاب اسلامی در سطح جهانی، نماد یک سرباز واقعی امام زمان، ایشان نمونه بارز رحما بینهم واشدا علی الکفار بودندشخصی که بر پای پدران مدافع حرم بوسه میزد ودرمقابل مردم خود کرنش میکرد اما در مقابل دشمنان انسانیت از داعش گرفته تا آمریکا و تمام جبهه کفر طوری عمل می‌کرد که حتی از سایه سردار هم هراس داشتند..سردار
این پاورپوینت در 26 اسلاید طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت آهنگ از مدافعان حرم و مطالبی از عضویت در سپاه پاسداران،فرماندهی ارتش عراق،نقش سرلشکر درصلح،نشان ذلفقار سردار،شهادت سردار سلیمانی،پیام رهبر انقلاب به مناسب شهادت سردار سلیمانی،واکنش ها به شهادت سردار سلیمانی و سایر مطالب مفید ارزنده درمورد شهید سردار قاسم سلیمانی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
ین پاورپوینت در 26 اسلاید طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت اهنگ از مدافعان حرم و مطالبی از عضویت در سپاه پاسداران،فرماندهی ارتش عراق،نقش سرلشکر درصلح،نشان ذلفقار سردار،شهادت سردار سلیمانی،پیام رهبر انقلاب به مناسب شهادت سردار سلیمانی،واکنش ها به شهادت سردار سلیمانی و سایر مطالب مفید ارزنده درمورد شهید سردار قاسم سلیمانی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
بسمه تعالی
دیشب ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند.رهبر معظم انقلاب اسلامی
گروه هنری شمیم یاس این پرواز  آسمانی را به سردار دلها تبریک و به خانواده محترم و ملت بزرگوار ایران تسلیت عرض می کند.
       
                                             
شهادت سردار سپهبد #شهید حاج قاسم سلیمانی تبریک و تسلیت بادشده عطر شهادت باز احساسشهادت میکشه ما رو به پروازشهادت انتهای راه هم نیستمسیر مرگ ظلمت میشه آغازنگاهش #قاسم حق و بدی بود#سلیمانی که قالیچه ش دل ماستدر اوج سادگی ها مقتدر بودهمونجوری که توو قاموس دریاستبرام آسودگی معنی ندارهمن و دل هم قسم تا نور هستیمتو عالم هرچی تاریک و سیاههبرای محوشون مامور هستیمپر از اشکه پر از خونه دلامونولی آتیشه تو فریادهاموننگامون #موشکه تو قلب دشمنهمیشه من
سردار سلیمانی زاده 20 اسفند 1335 در قنات ملک استان کرمان وی فرماندهی سپاه قدرس جمهوری اسلامی ایران را در دست داشت وی در 4 بهمن 1398 درجه سرلشکری را از فرماندهی کل قوا سید علی خامنه ای دریافت کرد حضرت آیت الله خامنه ای سردار را ((شهید زنده می نامد ))
 
 
شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی
شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بسیار بزرگی داشتند، ایشان فرمانده هی کل سپاه قدس را
به عهده داشتند. وی تنها شخصی است که نشان ذوالفغار را از جانب رهبر جمهوری اسلام سید علی
خامنه ای دریافت کرد. در اینجا ابعاد شخصیت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را بررسی می کنیم.
 
برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید: تشریح ابعاد شخصیت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
ادامه مطلب
ما ایرانیان، پس از خُرشیدگرفتگی حلقوی در 5 دی‌ 1398، دی‌ماه شگفت‌انگیز و پُرحادثه‌ای را، چنان‌که پیشبینی شده بود، در حال سپری‌کردن هستیم. 
- نخست زمین‌لرزه‌ای ۴.۹ ریشتری در شهرستان دشتستان در استان بوشهر که خُشبختانه آسیب جانی و مالی نداشت!
- سپس مجروح‌شدن سردار حاجی زاده -فرماندۀ هوافضای سپاه پاسداران- در سوریه در پی بمباران هواپیماهای اسرائیلی (9 دی 1398)
 - آن‌گاه ترور سردار سلیمانی -بزرگترین فرمانده و سردار جنگ و انقلاب- و همراهانش به د
آه از امروز ، روزی که در رخت خواب بودم و از دوستم شنیدم سردار سلیمانی شهید شده ، بهش گفتم هر چیزی که می شنوی رو باور نکن .. قرار شد تلویزیون رو روشن کنیم تا راست و دروغش مشخص بشه .
تلویزیون روشن شد و تمام شبکه ها عکس سردار رو گذاشته بودن ، انگار آب سردی روی تمام بدنم ریخته شد .. سردار سلیمانی واقعا شخصیت بزرگی داشتن . اگرچه شهادت حق مسلّم ایشون بود ولی انقلاب حالا حالاها به ایشون نیاز داشت .
داغ سنگینِ سردار ممکنه تو دل خیلی از بنده های ضعیفی مثل من
بعد از اکران فیلم انتقام جویان: پایان بازی سریعا کیفیت پرده ای این فیلم برای دانلود در سایت های دانلود فیلم منتشر شد. این کیفیت نسبت به کیفیت های پرده ای دیگر حرفه ای تر و بهتر و قابل قبول تر است. اما نکته وجود دارد که می گوید هرگز کیفیت پرده ای انتقام جویان: پایان بازی را تماشا نکنید.
ادامه مطلب
دانلود آهنگ serdar ortac konus
دانلود آهنگ ترکیه ای bilsem ki
دانلود آهنگ آبی سردار اورتاچ
دانلود آهنگ mesafe از serdar ortac

دانلود آهنگ giybet سردار اورتاچ
دانلود موزیک ویدیو جدید سردار اورتاچ
دانلود آهنگ جدید سردار اورتاچ 2017
دانلود آهنگ eyo eyo از سردار
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، در فروردین ماه امسال سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با وقوع سیل در استان خوزستان در کنار مردم سیل زده حضور یافت.
این سردار سرفراز به دیدار مردم آمد و به یاری مردم سیل زده شتافت و قوت قلبی برای این عزیزان شد.
قسمت اول  - قسمت دوم
همچنین سردار سلیمانی به دیدار نیروهای جهادی و امدادگران رفت و خدا قوت و انرژی مضاعفی به آنها داد.
 
فردا ان‌شالله برای مراسم تشییع سردار می‌روم. غم بزرگی بود. من این اواخر برای خشک شدن یک گل کاکتوس هم بغضم می‌گیرد. راستی، گل کاکتوسم خشک شد. این احتمالن اولین بار است با گوشی می‌نویسم قبلن هم دل و دماغ توضیح دادن چیزی را نداشتم، حالا بهانه هم دارم. به هر حال خودم عقل نکردم گل کاکتوست برای چه بود در این زندگی بهاری‌ات، یکی از خواننده‌های وبلاگ بهم گفت بگیرم. 
این شهادت سردار زیادی بزرگ و بی‌مقدمه بود، انگار نویسنده‌ای بخواهد مسیری را در د
استاد رائفی پور: 
سردار سلیمانی نماد غرور ملی ما بود امریکا درب مذاکره با ایران را برای همیشه بستخون پاک او و ‎ابو مهدی المهندس برای دو ملت وحدت آفرین است و به شجره طیبه مقاومت جانی دوباره می دهدانتقام سختی در پیش است هم از [دولت] امریکا و هم یارانشپس از این هیچ کدام در خاورمیانه امنیت نخواهند داشت
General Soleimani was the symbol of our national honor America shut the door of negotiation with Iran forever His and Abu Mahdi alMuhandis’s pure blood brings unity for two nations and irrigates the tree of resistanceA severe revenge is coming for both U.
استاد رائفی پور: 
سردار سلیمانی نماد غرور ملی ما بود امریکا درب مذاکره با ایران را برای همیشه بستخون پاک او و ‎ابو مهدی المهندس برای دو ملت وحدت آفرین است و به شجره طیبه مقاومت جانی دوباره می دهدانتقام سختی در پیش است هم از [دولت] امریکا و هم یارانشپس از این هیچ کدام در خاورمیانه امنیت نخواهند داشت
General Soleimani was the symbol of our national honor America shut the door of negotiation with Iran forever His and Abu Mahdi alMuhandis’s pure blood brings unity for two nations and irrigates the tree of resistanceA severe revenge is coming for both U.
انتقام سخت رویداد نیست؛ روند است
دوستان عزیزی که پاسخ موشکی ایران آنها را راضی نکرده را به مطالعه مجدد و دقیق و عمیق چند منبع مهم دعوت می‌کنم: ١- پیام تسلیت حضرت آقا ٢- سخنرانی یکشنبه سید حسن نصرالله ٣- بیانات دیروز حضرت آقا از این سه منبع که توسط رهبر محور مقاومت و فرمانده ارشد او در منطقه صادر شده، چند نکته مهم به دست می‌آید که نقشه راه انتقام سخت را برای ما ترسیم می‌کند: ١- خون حاج قاسم با خون هیچ شخصیت آمریکایی معادل نیست.
ادامه مطلب
❤️ انگار میهن ما بازمرد دارد مردی از جنس سلیمانی مردی که آبروی خود را در کف دست می گیرد برای میهنش آفرین سردار که غم بزرگ حاج قاسم را کمی التیام دادی می شود اشتباه کرد و عذر خواهی کرد کاش کاش وای کاش ذره ای از غیرت تو در خون بعضی ها جریان داشت....
سلام علیکم؛ یکی از بزرگترین پایگاه های آمریکا تقریبا ۱ ساعت پیش، در عراق دود شد هوا؛ با سربازان، آمریکایی جنایتکار و انگلیسی خبیث انشا الله. این عملیات با موفقیت انجام شد و یکی از جهات کلی آن سیاسی بودن آن است که تشکیک در عملیات را رعایت کرده. انتقام سخت یعنی انتقامی شدید؛ تشکیل شده از انتقام اوسط، انتقام صغرا و انتقام کبیر.
هیچ پایگاه نیروهای آمریکایی نباید در غرب آسیا به خصوص در کشور های 'نوروزی' حضور داشته باشد. این انتقام صغرا است و ان
توی گروه نوشتند:
 "سلام دوستان
جهت شادی روح بزرگوار شهید سردار سلیمانی و شهدای همراه ایشان و جهت آرامش قلب بزرگوار حضرت ولیعصر عج و رهبر عزیزمان و تسلای دل خانواده آن شهید بزرگوار و ملت مسلمان ایران و منطقه ختم صلوات گرفتیم.
هر کس هر میزان که توان داره صلوات هدیه بفرماید و در گروه اعلام کند"
گاهی فکر می‌کنم ما برای آرامش دلِ طوفان‌زده و بل بحران‌زده خودمون باید ختم صلوات بگیریم.
اونایی که آیه "کتب الله لاغلبن انا و رسلی" توی قلبشون حک شده، م
طرفداران لوکی با بازی تام هیدلستون بعد از مرگ این شخصیت در فیلم قبلی یعنی انتقام جویان: جنگ بینهایت انتظار داشتند به شیوه ای در قسمت جدید یعنی انتقام جویان: پایان بازی حضور و نقشی داشته باشد اما این اتفاق نیوفتاد و این فیلم بدون هیچ حضوری از لوکی پایان یافت.
ادامه مطلب
خون سردار مهر پایان سازشکاران:خون پاک سردار بزرگ مقاومت پایانی است بر جولان سازشکاران داخلی، آنانی که به دنبال بزک کردن آمریکا بودند و پرچم مذاکره را بر افراشته بودند ،بدانند دوران مذاکره و سازش عمرش به پایان رسید و امروز تنها پرچم مقاومت است که برافراشته است و انشا الله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و فرار مزدوران آمریکای خونخوار از منطقه خواهیم بود.
http://ziarani1.blog.ir/
دامگه بودی و شیطان افتاددر دل آتش دامی که نهادترورت شد سند رسوائیدشمنی رذل به آن فرمان دادالمهندس چو برادر یکرنگجان خود بر سر پیمان بنهادشد عوض صحنه ی عالم سردارخونتان تفرقه را داد به باددر بیان هنر ملّت هااز ترامپ است ترور در هر یادهر کجا بحث ترور گردد بازتو شهیدش شده هستی چو نمادخون تو ماشه ی رویاروئیانتقام است چو حق نی بیدادشده امضا سند حق خواهیشر به نابودی خود فرمان دادخون تو بذر رفاقت افشاندبین ایران و عراقی آزادتو شهید همه ی ملّتهاض
نظر سردار ایرانی (حاج قاسم سلیمانی ) در مورد برجام و هدف آن:
این کلیپ را به دقت مشاهده کنید.
این در حالی است که محمدجواد ظریف ، یک شخصی که قرار است دیپلماسی مملکت ام القرای اسلامی یعنی ایران را به نمایش بگذارد ، ذلیلانه و ملتمسانه به دنبال شیرابه های زباله برجام است!
 
در آخر باید گفت : کور خوانده اید که با رفتن سردار سلیمانی ، فکر و دیدگاه او از بین رفته است. بلکه افراد بسیار زیادی همواره آمریکا و حتی غرب و اروپا را غیرقابل اطمینال می دانند.
دامگه بودی و شیطان افتاد
در دل آتش دامی که نهاد
ترورت شد سند رسوائی
دشمنی رذل به آن فرمان داد
المهندس چو برادر یکرنگ
جان خود بر سر پیمان بنهاد
شد عوض صحنه ی عالم سردار
خونتان تفرقه را داد به باد
در بیان هنر ملّت ها
از ترامپ است ترور در هر یاد
هر کجا بحث ترور گردد باز
تو شهیدش شده هستی چو نماد
خون تو ماشه ی رویاروئی
انتقام است چو حق نی بیداد
شده امضا سند حق خواهی
شر به نابودی خود فرمان داد
خون تو بذر رفاقت افشاند
بین ایران و عراقی آزاد
تو شهید همه
هروقت آدم دچار غرور بی حد و حساب میشه خدا میزنه تو دهنش.آمریکاییا سردار سلیمانیه کشتن. اون تشیع گسترده و جواب سپاه شد تو دهنیشان.ما برای زدن پایگاه آمریکا و انتقام دچار غرور کاذب شدیم هواپیمای مسافربری شد تودهنیمان.تودهنی سنگینی بود. دیشب چقدر افتخار کرده بودم امروز چقدر احساس بی آبرویی و خجالت. تودهنی سنگینی هم برای من بود.خدایا خودت به داد همه ما بنده های بیچاره ت برس.
سلام
سردار این رسمش نبود..
میبینی چقدر شوکه شدیم.حتی اون قدر که چشمون اسم تو هم نمیبینه.چون باورش برامون سخته...
دنبال این هستیم .با حرفی تسکین پیدا کنیم...جمله یه حرفی اصلا بگند دروغ
بگند بخاطر رو شدن  دست دشمنان داخلی و خارجی
کلی نقشه می کشیم.
سردار  شما که خودتون خبر داشتی قرار شهید بشی..فقط ماها خودمون آماده نکرده بودیم.هنگ کردیم.قفل کردیم.
آخه تو سردار جهان اسلام بودی...
ولی از خانم زینب درس یاد گرفتیم.
جز زیبایی هیچ نمیبینیم.
مگر مصیبتی بر ما
سردار سلیمانی ،سردار  جعفری ، سردار باقری ، سردارسلامی  و .....از سردارن سپاه هستند ، هر کدام با ویژگی منحصر به فرد خود!
همگان می دانیم که ادبیات و موضعگیری های  سردار سلامی با دشمن خصوصا آمریکا و اسرائیل چگونه است!
به نظر می رسد یکی از دلایل انتخاب سردار سلامی به فرماندهی سپاه ، در کنار اقتدار  و تجارب بسیار بالا و موفق ، موضعگیری های مطلوبی است که داشته است.
تجربه نشان داده است با آمریکا نباید با زبان "ظریف" حرف زد !!!
سردار عوض شهابی‌فر در مراسمی که به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد شهادت این سردار  را مصیبتی عظیم دانست و گفت: خدا به ما توفیق داد بعد از جنگ تحمیلی چند سالی از وجود این شخصیت بزرگوار بهره بردیم. شهید سلیمانی در دل همه از کوچک تا پیرزن و پیرمرد جای داشت.
ادامه مطلب
وقتی کسی عزیزی رو از دست میده همه بهش میگن گریه کن، حرف بزن و همه تلاش می کنن مایه ی آرامشش باشن تا بتونه بر این داغ صبر کنه ... تا کمر راست کنه ... الان سه روزه عزای عمومیه ولی نمیدونم چرا آدمایی که از شهادت سردار وطنشون ناراحت نیستن درک نمی کنن که حداقل یه کم صبر کنن اونایی که داغدارن آروم بشن بعد حرفای به نظر منطقیشونو عنوان کنن ... حداقل بزارید عزیز از دست رفتمونو خاک کنن ... درک کنید تو رو خدا...
پی نوشت: سربازی که سرقنوت نماز دستشو پایین میاره که
بسم الله الرحمن الرحیمملت عزیز ایران!سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه‌ی شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به‌دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.
این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیة‌ الله‌ ارواحنا فداه و به روح مطهر خود او تبریک و به مل
نسخه آیمکس تریلر فیلم انتقام جویان: پایان بازی منتشر شد. نکات زیادی در این تریلر فاش شاده و مسائلی که در تریلر عادی مانند یک معما بود حل شده است یکی از این مسائل سپر کاپیتان آمریکا است که در تریلر آیمکس فیلم انتقام جویان: پایان بازی معلوم شد وی دوباره آن را بدست گرفته است.
ادامه مطلب
شهید قاسم سلیمانی در ۱۲ سالگی و پس اتمام دروه ی دبستان از قنات ملک کوچ و به کرمان مهاجرت و به کار بنایی مشغول شد سردار رزمی کار هم بود و کاراته کار می کرد  چندی بعد  در سازمان اب مشغول به کار شد . ایشان اول در بخش اداری و بعد در بخش روابط عمومی کار می کرد .
ادامه مطلب
سلام علیکم؛ قبل از گذاشتن متن پیام مقام معظم رهبری می خواستم عرض کنم آیا منافقین در اطلاع رسانی نقشی داشتن؛ همیشه در این عالم علم اصل و عمل فرع است. این اطلاعات دقیق... یعنی یک احمق می داند که با ترامپ نمی شود حرف مذاکره زد اما این رئیس جمهور روحانی آنقدر سستی نشان داد که این جرئت را به دشمن داد. ما هم دوست داریم با لباس زرد به تن به انتظار انتقام باشیم. یا علی مددی
"بسم الله الرحمن الرحیم
ملّت عزیز ایران!سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. د
چه انبوهی در اطرافت ساخته اند. از همه رقم آمده اند به استقبالت: پیر و جوان و زن و مرد. هرکدام یک گوشی به دست دارند و به خیالشان، تو را در خویش غرق کرده اند! اما در حقیقت، خود در تو غرق شده اند، در لبخند دل ربایت. و چه ساده ای تو که بی هیچ واسطه و هیچ رمز عبوری، در اختیار مردمت هستی. پاره ای از تن شان شده ای. شاید هم آنها پاره ای از تن تو. از آن سوی، بچه ها با اوج سادگی خویش تو را می خوانند: سردار!نه حاج قاسم صدایت میزنند، نه آقای سلیمانی و نه عموجان. سرد
 «بسم الله قاصم الجبارین» . حاج قاسم کجایی؟ کجایی که ببینی امروز سردار حاجی‌زاده مقابل دوربین‌ها آرزوی مرگ کرد. کجایی که ببینی دست بر گردن گذاشت و گفت: گردن ما از مو باریک‌تره. سرداری که در حین عملیات پشت میز ننشسته بود، دستور بدهد بلکه در غرب کشور بین نیروهایش بود. ما که می‌دانیم او مقصر نیست اما با شجاعت تمام مسئولیت این اتفاق تلخ را برعهده گرفت. کجایی حاجی که ببینی امروز سردار حاجی زاده تنهاتر از همیشه است. . راستی اگر بودی چگونه او را دل
چه انبوهی در اطرافت ساخته اند. همه به پیشواز تو آمده اند: پیر و جوان و زن و مرد. در آن هیاهو، شاید گمان شان این باشد که تو را در خویش غرق ساخته اند! اما در حقیقت، خودشان در تو غرق شده اند، در آن لبخند دل ربایت. و چه ساده ای تو که بی هیچ واسطه و هیچ رمز عبوری، شانه به شانه ی مردمت ایستاده ای. پاره ای از تن شان شده ای. شاید هم آنها پاره ای از تن تو. از آن سوی، بچه ها با صفا و صمیمیتی وصف ناشدنی تو را صدا میزنند: سردار!یعنی از میان القاب گوناگون تو، «سردار
 
رفتن واژه ی تلخی است، برای منی که هر جمعه منتظر آمدن بودم
 
**أللَّهُمَ عَجِّل لِوَلیکَ أَلفَرَج**
 
**********
مادر جان سلام
روزهای روضه‌ات دارد از راه می‌رسد
پیراهن مشکی‌ام را بنا بود امشب به تن کنم، در شبِ آغاز ایام عزای تو
اما طوفانی آمد و مصیبت به کاشانه‌ی گریه کُنانَت زد.
مصیبتی که لباس عزا را زودتر بر تنمان نشاند
شنیده بودیم در کربلا حسینِ تو وقتی علمدارش نیامد، قامتش خم شد و بلند گریه کرد
اما به پای دیدن نمی‌رسید این شنیدن
چند روز پیش ب
در دلی و در جانی، قاسمِ سلیمانیمست جام ایمانی، قاسم سلیمانیپای رحمت حیدر، پای سفره ی مادرفاطمیه مهمانی، قاسم سلیمانیبر لب ملک اسمت، گریه کرده بر جسمترهبرِ خراسانی، قاسم سلیمانیای غریبِ از میهن، شد سرت جدا از تنای شهید قربانی، قاسم سلیمانیای علم به دوشِ یار، یاعلی بگو سرداربا نوای طوفانی، قاسم سلیمانیشد به ذکر یا زهرا، انتقام سخت مااز عدو به آسانی، قاسم سلیمانیشیر لشکر زینب، تا ابد در این مکتبعزت شهیدانی، قاسم سلیمانی
محمد جواد شیرازی
در دلی و در جانی، قاسمِ سلیمانیمست جام ایمانی، قاسم سلیمانیپای رحمت حیدر، پای سفره ی مادرفاطمیه مهمانی، قاسم سلیمانیبر لب ملک اسمت، گریه کرده بر جسمترهبرِ خراسانی، قاسم سلیمانیای غریبِ از میهن، شد سرت جدا از تنای شهید قربانی، قاسم سلیمانیای علم به دوشِ یار، یاعلی بگو سرداربا نوای طوفانی، قاسم سلیمانیشد به ذکر یا زهرا، انتقام سخت مااز عدو به آسانی، قاسم سلیمانیشیر لشکر زینب، تا ابد در این مکتبعزت شهیدانی، قاسم سلیمانی
محمد جواد شیرازی
⚔ آنچه رخ داد، قتل نیست؛ #قتال است.(گزیده سخنرانی مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی، هیئت الزهرا (س) )
امروز ما در معرض یک آزمون بزرگ قرار داریم: آزمون انتقام سخت. مطلب حاج قاسم، مطلب حماسه و مقاومت است. مطلب پرچم‌داری مقاومت است نه یک فرد و یک شخص. آن‌ها یک شخص را نزدند و وارد ماجرای قتل نشدند؛ بلکه وارد ماجرای قتال و فتنه شدند.
✊ اگر ایران ما و مردم و ملت مقاوم ما پشت سر رهبری نشان بدهند که مقاومند و انتقام سخت‌بگیر هستند، اتفاقات بسیار روشنی در ش
*اگر با سردار سلیمانی مشکلی دارید یا هرچی، نخونید این پست رو. در حال حاضر توان شنیدن حرف نیش‌دار و غیره و غیره ندارم.*
_سلام، صبح به خیر. 
_سلام. 
_... 
_... 
_چیزی شده؟
_ها؟
_چرا دپرسی؟
_حاج قاسمو زدن. 
_چی؟ کی؟ کجا؟
_دیشب، تو بغداد. آمریکاییا زدنش. 
_یعنی الان... الان شهید شده یا... 
_آره دیگه، آره. 
به همین سادگی؟
تموم شد؟
یه وقتایی باورم نمی‌شه که یه زندگی به چه سرعتی می‌تونه تموم بشه. 
ناراحتی رفتن سردار یه طرف و... 
نگرانی‌ش یه طرف. 
حالا چی؟ حالا چی
برادرها توجه داشته باشند.
قرار بر انتقام گیری و جان دادن هم باشند.مسلما مردان باغیرت در میدان  خواهند بود
فعلا مواظب باشید ،بعضی از حال مردم سو استفاده نکنندو در حال عادی سازی این جریان هستند.جلوش گرفته باشه با روشنگری درست شما و در میدان بودنمون
درباره خواب نمونیم
التماس دعا
#انتقام سخت
شیعه قلبش کنون چه طوفانی است/چهره اش ازفراق، گریانی است/ازشهادت شنیده بر سردار/داغ او گریه رافراوانی است/استقامت خلوص در آن مرد/اسوه ای بر نگارایمانی است/دشمنان قطعه قطعه اش کردند/کاردشمن همیشه شیطانی است/انتقام خدا زآمریکاست/مسلمین را فروغ رحمانی است/وحدت وشکوه آمد باز/افتخاری زخاک ایرانی است/رهبری دارد از تبار حسین/اوعلی سیدخراسانی است/سربدار همیشه دارد او/دررکابش نگر سلیمانی است/رهرو بابصیرتی دارد/بعد سختی نمای آسانی است/از شهادتش هم
در این روزهایی که مردمم دو دسته شدند و یک عده هشتگ میزنند انتقام سخت و خونریزی و ای کاش بگذارند دختر ها هم به جبهه بروند تا بجنگند و شهید شوند و عده ای دیگر میگویند خیر!ما مردمیم که در این جنگ نیست میشویم و خواهان صلحیم و نه به جنگ و.....
آمدم بگویم
که من جزء هیچکدام از این دو دسته نیستم
من سفید نیستم،سیاه هم نیستم،خاکستری ام
تحلیل گر سیاسی نیستم،اما سعی میکنم منطقی فکر کنم و کتاب هایی در این باره بخوانم
من یک انسانم،یک جوان،از قشر متوسط جامعه،ن
شهید قاسم سلیمانی در ۱۲ سالگی و پس اتمام دروه ی دبستان از قنات ملک کوچ و به کرمان مهاجرت و به کار بنایی مشغول شد سردار رزمی کار هم بود و کاراته کار می کرد  چندی بعد  در سازمان اب مشغول به کار شد . ایشان اول در بخش اداری و بعد در بخش روابط عمومی کار می کرد .
برادر کوچک ایشان سهراب سلیمانی تقریبا از کلاس پنجم با ایشان زندگی می کردند و زمانی که سردار در سازمان اب مشغول به کار شد  سهراب و دو پسر خاله ی ان ها درخانه ی اجاره ای کوچکی زندگی می کردند. 
 ح
وقتی خبر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد همه جهان اسلام شروع کردند به فرستادن پیام تبریک وتسلیت .درمیان این همه بیانیه ها متن یک پیام حق سردار سلیمانی را ادا کرد.
سید حسن نصرالله عنوان سیدالشهدای محور مقاومت رابه سردار عزیز داد.
الحق والانصاف این عنوان تراز سردار است 
کربلایی تصور کنید که حضرت ابا عبدالله الحسین  دران نباشد به نظر شما ایا ان هفتاد ودو تن شهید کربلا معنا پیدا می کند؟! ایا ان فداکاری های حضرت ابالفضل،فداکاری های ز
وقتی خبر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد همه جهان اسلام شروع کردند به فرستادن پیام تبریک وتسلیت .درمیان این همه بیانیه ها متن یک پیام حق سردار سلیمانی را ادا کرد.
سید حسن نصرالله عنوان سیدالشهدای محور مقاومت رابه سردار عزیز داد.
الحق والانصاف این عنوان تراز سردار است 
کربلایی تصور کنید که حضرت ابا عبدالله الحسین  دران نباشد به نظر شما ایا ان هفتاد ودو تن شهید کربلا معنا پیدا می کند؟! ایا ان فداکاری های حضرت ابالفضل،فداکاری های ز
#مسابقه ... #یاد_یاران #سردار_دلها با عرض سلام خدمت دوست داران و عاشقان و میهمانان #شهداء به اطلاع می رساند # انجمن راویان نورسپاه سیدالشهداء (ع)باهمکاری سازمان حفظ وآثارونشر ارزش های دفاع مقدس سپاه سیدالشهداء (ع) به مناسبت #شهادت سردار رشید اسلام ، محبوب دلها ، #سپهبد_شهید_حاج_قاسم_سلیمانی اقدام به برگزاری مسابقه با موضوعات زیر نموده است .
۱-✅ اگر #حاج_قاسم_سلیمانی نبود ...
۲-✅ پیامی به #مقام_معظم_رهبری در خصوص #شهادت سردار #حاج_قاسم_سلیمانی
۳-
ترافیک اول جاده چالوس؛ صبحانه نخورده و ضعف زده و خواب آلود سر ظهر در حالی که رله های فیوز سوخته بود و کولر هم کار نمیکرد؛ گفت اصلا قابل بخشش نیست 
گفتم اتفاقا یکبار نبخش. اصلا اونی که گفته " لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست " لذت انتقام رو تجربه نکرده بوده. 
بد بودن گاهی چقدر خوبه. اگر فقط در حد روایت و حرف باشه، نه بیشتر.
بزودی یکی از مهیج ترین سریال های تلوزیونی با نام بانوی سردار پخش می شود برای
دانلود سریال بانوی سردار همین الان میتوانید بروید به وبسایت شب دی ال
در آنجا تمامی قسمت ها برای دریافت قرار داده می شوند.
این را هم بگویم قرار است این سریال به صورت همزمان
از دو شبکه ی تلوزیونی پخش گردد.
احتمالا مانند بانوی عمارت لسیار پر بیننده خواهد بود.
مبارزه با استکبار جهانی روش اصلی کار دز این مجموعه است
مریم بی بی در آن زمان استعمار پیر را به زانو در می آورد
و
فکر کردم حتما ایشان در هواپیما در کلاس تجاری سوار می شود؛ بسیاری از مسئولان را در این کلاس دیده ام. برخلاف تصورم، رفت در اکونومی نشست. در فرودگاه اهواز هم هیچ کس به استقبالش نیامد. مثل همه آمد در صف تاکسی. ماشین گرفت و رفت. حالا دیگر برای همه روشن شده که هرکس دنبال خاطره های ناب و نکات شنیدنی از سردار دل هاست، باید پای صحبت ها و دلگویه های خانواده های شهدای مدافع حرم بنشیند؛ همان یادگارانی که از عشق و محبت پدرانه و برادرانه حاج قاسم به آنها و دل
 امام صادق(علیه السلام):درجبهه های نبردبادشمن همواره آماده ودر راه خداجهادنماییدکه شرف وافتخار را بعدازخودبرای فرزندانتان به یادگار خواهیدگذاشت.
پیامبر(صلی الله علیه وآله):سر افرازترین قتل وکشتار، شهادت شهیدان است.
پیامبر(صلی الله علیه وآله):هرعمل نیکی، عملی نیکوترازخود داردمگرشهادت درراه خداکه نیکوترعملی ازآن وجودندارد.
پیامبر(صلی الله علیه وآله):مجاهدان در راه خدارهبران اهل بهشتند.
پیامبر(صلی الله علیه وآله):بهترین مردم کسی است که خ
هدیه قرائت ۱۰۰۰ سوره یاسین به روح بلند شهید سلیمانیبه همت خادمیاران رضوی کانون قرآنی شهرستان محمودآباد ،در شب شهادت سردار محبوب دل ها، سردار رشید اسلام، یار باوفای رهبر معظم انقلاب، سردار سرافراز سلیمانی، 1000سوره یس را قرائت و به روح بلند خادم الرضا سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اهدا نمودند.
نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان محمودآباد 
 
انشا در مورد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
 
انشا اول درباره سردار قاسم سلیمانی
 
مقدمه : افسانه ها ، تا زمانی افسانه می مانند ، که اتفاقی مانند آن در عصر ما نیفتد ، اخیرا یکی دیگر از افسانه ها به وقوع پیوست و تبدیل به خاطره ای تلخ برای تمامی آزادگان این کره ی خاکی شد؛شاید بگویید کدام افسانه؟! افسانه ی جاودانی پهلوان هایی مانند رستم و پیدا شدن فردی همتای مالک اشتر و دوباره تکرار شدن ضایعه ی تلخ حضرت ابوالفضل (ع).
 
 
بند : مالک اشتری دیگر معروف
روحش شاد
یک عمر دنبال هیمن عنوان بود:
شهید قاسم سلیمانی
=============
دبیرکل حزب‌الله لبنان، کمترین بهای خون سردار سلیمانی و نایب رئیس الحشد الشعبی را اخراج ارتش آمریکا از منطقه دانست و گفت، سر ترامپ اندازه کفش سردار سلیمانی نیز ارزش ندارد.
=======================
هفته قبل که ما تو گروه هر هفته مکالمه انگلیسی داشتیم بعد از شنیدن خبر ترور حاج قاسم حالم جوری بود که اصن نتونستم صحبت کنم و برای انگلیسی چت میکردم ولی این هفته خیلی خوشحالم . خیلی
 
خلاصه اینکه مشخص بود ایران به امریکا جواب میده اما نکته جالبش اینه که هم زمانبندی جواب موشکی همون ساعت ترور سردار بوده و هم اینکه اول موشک  زدن بعد با سردار خداحافظی کردن و به خاک سپردنش . یه نکته کلیدی هم این وسط هست اونموقع که ایران سفارت امریکا رو گرفت و کارمندا
سلام علیکم؛ قبل از گذاشتن متن پیام مقام معظم رهبری می خواستم عرض کنم آیا منافقین در اطلاع رسانی نقشی داشتن؛ همیشه در این عالم علم اصل و عمل فرع است. این اطلاعات دقیق... یعنی یک احمق می داند که با ترامپ نمی شود حرف مذاکره زد اما این رئیس جمهور روحانی آنقدر سستی نشان داد که این جرئت را به دشمن داد. ما هم دوست داریم با لباس زرد به تن به انتظار انتقام باشیم. یا علی مددی
"بسم الله الرحمن الرحیم
ملّت عزیز ایران!سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. د
لطف حق داد به ما حضرت قاآنی را
.
در میان دو جهان غیر شهیدان حسین
چه کسی درک کند مردن عرفانی را؟
.
خون قاسم که زمین ریخت، فرو می بلعید
هیبت و قدرت آن دولت شیطانی را
.
باتلاقی است که جز دولت منفور ترامپ
عاقبت می شکند کعبه عبرانی را
.
رهبر کفر جهانی که به مستی خفتی!
خیز و بشنو سخن ملت قرآنی را:
.
ضربه ای سوی تو آید که فراموش کنی
چهره رافت اسلامی انسانی را
.
دشمنان وطنم باز همه می بینند
انتقام و غضب خاسته از وحدت ایرانی را
.
بابِ قاسم که شود ساخته در صحن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها