نتایج جستجو برای عبارت :

خرافاتی ترین کشورهای دنیا کدامند؟

اعتراف ابن حجر مکی به فضائل امام موسی کاظم علیه السلام
ابن حجر مکی از علمای بزرگ اهل تسنن و دشمنان مکتب اهل بیت علیهم السلام در کتابی که بر ضد شیعه نوشته است می‌نویسد:
موسى الكاظم وهو وارثه علما ومعرفة وكمالا وفضلا سمی الكاظم لكثرة تجاوزه وحلمه وكان معروفا عند أهل العراق بباب قضاء الحوائج عند الله وكان أعبد أهل زمانه وأعلمهم وأسخاهم.
موسی کاظم (علیه السلام) علم و معرفت و فضل و کمال را از پدرش به ارث برد و در اثر عفو و گذشت و بردباری که از خود
 
 
برای پاسخگویی به این سوال پرسشهای زیر مورد بررسی قرار گرفته اند:
 
 
۱-۵-۲)سوالات فرعی تحقیق: 
 
سوال اول:نقاط قوت شرکت سیمان خاش در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند؟
 
 
سوال دوم:نقاط ضعف کارخانه سیمان خاش در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند؟
 
 
سوال سوم:فرصتهای کارخانه سیمان خاش در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند؟
 
 
سوال چهارم:تهدیدات کارخانه سیمان خاش در خصوص مدیریت ارتباط با مشتریان کدامند
 
 
 
[۱]-customer relationship management
 
سلام
یه خبر خوب برا خودم :))
بالاخره پس از روزها تلاش مستمر ... عضو شدن در گروه ها و سایت های برنامه نویسی ... تحمل رنج ها ... ایده پردازی ها ...
برنامه را کامل نوشتم و برای استاد ارسال کردم ... ان شا الله استاد هم یه حال اساسی بهم بده و پروژه رو تایید کنه ...
اگر خدا بخواد بعد از فارغ التحصیلی قصد دارم برنامه ای رو که نوشتم آموزش بدم ...
علمی ندارم ولی در کل به این اعتقاد دارم که زکات علم نشر اونه ...
 
برام دعا کنین کارم حل بشه ...
 
 
پ.ن: کم کم باید بریم برای ک
غذاهای مفید برای شکستگی لگن کدامند
 
 
 
نویسنده: دکتر مهرداد منصوری “متخصص ارتوپدی”
بعد از شکستگی لگن چه غذاهایی مصرف کنیم تا شکستگی ما زودتر و بهتر جوش بخورد. در این مقاله به تفصیل در مورد نقش تغذیه در درمان شکستگی های لگن صحبت میکنیم.
ادامه مطلب
پرکاربردترین اپلیکیشن ها کدامند؟
 
اپلیکیشن تاکسی آنلاین
از نمونه اپلیکیشن هایی که به تسریع خدمات شهری کمک می کند، طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین می باشد که ما را در رسیدن به مقصد در سریعترین زمان ممکن و با بهترین هزینه یاری می کند. این اپلیکیشن از معدود ساخت اپ موبایل می باشد که هم برای رانندگان و هم برای مسافران مزایای زیاد دارد. بیسیم اپ نمونه اپلیکیشن تاکسی آنلاین در ایران می باشد که در شهر بوشهر فعالیت خود را با موفقیت آغاز نموده است.
هفت برتری امیر المومنین علیه السلام در کلام حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله (به روایت اهل تسنن)
حافظ ابی نعیم محدث و عالم بزرگ اهل تسنن روایت کرده است:
حَدَّثَنَا إِبْرَاهِیمُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ أَبِی حُصَیْنٍ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَضْرَمِیُّ، ثَنَا خَلَفُ بْنُ خَالِدٍ الْعَبْدِیُّ الْبَصْرِیُّ، ثَنَا بِشْرُ بْنُ إِبْرَاهِیمَ الْأَنْصَارِیُّ، عَنْ ثَوْرِ بْنِ یَزِیدَ، عَنْ خَالِدِ بْنِ مَعْدَانَ، عَنْ مُعَاذِ بْنِ
انواع افسردگی بسیار زیاد هستند، بله بیشتر از آن چیزی که تصور میکنید اما نگران نباشید این به معنای تهدید نیست. هر کدام از انواع افسردگی نشانه های خاصی دارند که در مطلب نشانه های افسردگی به آنها پرداختیم. در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم که انواع افسردگی کدامند و همچنین به بررسی انواع افسردگی در روانشناسی میپردازیم.
برگرفته شده از : انواع افسردگی ویکی روان
ادامه مطلب
بر اساس آمارهای وزارت بهداشت، دومین علت مرگ ایرانی ‌ها سرطان است و سالانه 56 هزار نفر بر اثر ابتلا به سرطان فوت می ‌کنند.


به گزارش : آنچه اهمیت موضوع را پر رنگ می‌ کند، ابتلای تعداد زیادی از این افراد به سرطان ‌های دستگاه گوارش است که در این میان سرطان معده در رتبه نخست و پس از آن سرطان روده در رتبه دوم قرار دارد.
ادامه مطلب
اگر شما هم قصد مهاجرت به کانادا را دارید این مطلب را از دست ندهید.مهاجرت به کانادا از طریق بهترین و آسان ترین راه ها با خدمات عالی توسط موسسه حقوقی ملک پور.در رابطه با مهاجرت به کشور کانادا،سوالات زیادی ذهن کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند به خود مشغول کردهاست. سوالاتی مانند :
 چرا اکثرا به کانادا مهاجرت می کنند؟
 روش های مهاجرتی به کانادا چه روش هایی هستند؟
آب و هوای کانادا به چه شکل است؟
فرهنگ و زبان کانادایی ها چگونه است؟
مزایای زن
امام حسن علیه السلام شبیه‌ترین مردم به رسول خدا صلی الله علیه و آله
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است که امام صادق علیه السلام فرمودند:
كانَ الحَسَنُ أشبَهَ النّاسِ بِرَسولِ اللّه ِ خَلقا و سُؤدُدا و هَدیا.
امام حسن علیه السلام در خلقت و سیرت و شرافت شبیه ترین مردم به رسول خدا بود.
الارشاد، تالیف شیخ مفید، جلد ۲، صفحه ۵، چاپ موسسه آل البیت لاحیاء التراث
کشورهای برتر اروپا برای تحصیل کدامند
کشورهای برتر اروپایی که در سال 2018 پذیرای دانشجویان بین المللی بودند.
تحصیل درخارج از کشور راحت تر شده است. در سال 2017، 4 میلیون دانشجو
تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کرده اند که این رقم، 2 میلیون نفر بیشتر
از سال 2000 بوده است. با این حال، ادامه تحصیل در یکی از برنامه های خارج
از کشور، همچنان با ریسک هایی همراه است.
اکثر دانشجویان بین المللی برای
پرداخت هزینه های دانشگاه و زندگی خود از یک وام و یا کمک مالی خ
عوامل تاثیرگذار بر شاخص بورس کدامند؟
 
 
پیش‌بینی شاخص بورس از چالش‌های بازار سرمایه است. از سرمایه‌گذاران خرد تا شرکت‌های سرمایه‌گذاری دوست دارند بدانند که رفتار بعدی بازار به چه شکل خواهد بود. آیا بازار رونق می‌گیرد؟ یا به خاطر رکود، سرمایه‌ها رو به نابودی می‌رود؟
ادامه مطلب
shirazart.blog.ir 
** معروفترین رمانهای فارسی عبارتند از : مدیر مدرسه ، اثر جلال آل احمد _ همسایه ها ، اثر احمد محمود_ سو و شون ، اثر سیمین دانشور _ تنگسیر ، اثر صادق چوبک _ کوفیان ، اثر امین فقیری - کلیدر، اثر محمود دولت آبادی _ شوهر آهو خانم ، نوشته ی علی محمد افغانی  و چشم هایش اثر بزرگ علوی 
 
عادتهای مضر برای دندان و اشتباهات روزمره ای که دندان های شما را خراب می کند کدامند؟ آیا شما به تازگی به درمان ارتودنسی رو آورده اید؟ آیا نمی دانید کدام خوراکی مورد علاقه خود را نباید مصرف کنید؟
در این صورت بهتر است خوراکی هایی را که ممکن است باعث شل شدن یا شکستن براکت ها و سیم قوس دار ارتودنسی شما می شود را کنار بگذارید. در صورت به وجود آمدن این موارد شما به اورژانس ارتودنسی نیاز پیدا می کنید.
خوردن غذا های سفت مانند استیک های نیم پز و یا پی
بیماری های اسکلتی عضلانی
بیماری های اسکلتی عضلانی در اثر معلولیت های فیزیکی که به استخوان، ماهیچه و مفصل مربوط است ایجاد می شود و شدت و درگیری آن ها در افراد مختلف متفاوت می باشد. دردی که بر اثر انواع اختلالات اسکلتی عضلانی ایجاد می شود زندگی و فعالیت روزمره فرد را دچار اختلال خواهد نمود.
ادامه مطلب
بسیاری از کشورها سیاست های منع صادرات و واردات
زیادی را برای تقویت صنایع داخلی و تثبیت قیمت ها اعمال می کنند. ممنوعیت
های واردات و صادرات کالا در کشور ما نیز به طور گسترده‌ای در سال‌ های
اخیر در تلاش برای رونق تولید و تثبیت قیمت کالاهای داخلی مورد استفاده
قرار گرفته‌ است. اما در ایران ممنوعیت های واردات و صادرات کالا کدامند؟ در این مقاله سعی شده است با گردآوری اطلاعاتی از ممنوعیت های واردات و صادرات کالا در کشور، به این سوال پاسخ داده شو
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، اسناد مسلم الصدور به معنای سندی است که صدور آنها از شخص مسلم شمرده شده و می توانند در دادگاه اساس و مبنای تطبیق قرار گیرند تا اصالت یا عدم اصالت سند مورد اعتراض احراز شود . اما اسناد مسلم الصدور چه انواعی دارد و به چه دسته بندی هایی قابل تقسیم است که از جمله انواع سند مسلم الصدور می توان به سند مورد توافق طرفین ، سند عادی اقامه شده که مورد تعرض قرار نگرفته و اسناد رسمی اشاره نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در
ده شرکت برتر بیمه عمر
 
 
ده شرکت برتر بیمه عمر کدامند؟
 
 
آیا میدانید بهترین شرکت های ارائه دهنده بیمه عمر در ایران کدامند؟ این موضوع از آن جهت مورد توجه است که در سالهای گذشته اهمیت داشتن یک پشتوانه مالی برای ما ایرانی ها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. طی گزارشی که اداره کل بیمه مرکزی ارائه کرده است، طی سالهای 88 تا 93 میزان فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری بالغ بر 180 درصد افزایش داشته است.
البته سهم خرید بیمه عمر یا زندگی در ایران حدود 14 درصد است
بهترین جنس لباس ورزشی کدامند.از انجا که امکان تعریق در ورزش بسیار زیاد است .باید لباسی مناسب برای ورزش انتخاب کنیم .لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، عرق را به سادگی به خود جذب می کنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.
ادامه مطلب
بهترین جنس لباس ورزشی کدامند.از انجا که امکان تعریق در ورزش بسیار زیاد است .باید لباسی مناسب برای ورزش انتخاب کنیم .لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، عرق را به سادگی به خود جذب می کنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.
ادامه مطلب
 
عوامل توکل برخدا کدامند؟   
چه چیزهایی باعث توکل نکردن می شود؟ و چگونه می توان توکل کرد؟یکی از مفاهیم عام در اخلاق اسلامی که ناظر به صفتی نفسانی و بیانگر رابطه ای خاص میان انسان و خداوند است، مفهوم « توکل » است. توکل، منزلی از منازل سالکین الی الله و مقامی از مقامات موحدین است و از بالاترین درجات اهل یقین است. [1] [2]
توکل، عبارت است از اعتماد و اطمینان قلبی بنده در جمیع امور خود به خدا، و حواله کردن همه کارهای خود را به او و تکیه بر حول و قوه ال
داروی داکسی سایکلین چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در چه شرایطی و به چه صورت مصرف می شود؟ عوارض جانبی آن کدامند؟ چه داروهایی را نباید به طور همزمان با داروی داکسی سایکلین مصرف کرد؟ این سوالات، به همراه نکات و اطلاعات مهم درباره‌ی این دارو، در مطلب پیش‌رو بررسی خواهد شد.

ادامه مطلب
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک قرن از ساخت و ساز برج‌های بلند میگذرد. به نظر میرسد آسمان خراش‌ها به نماد سبک و قدرت شهری تبدیل شده اند. ساخت آن‌ها از اواخر دهه ۱۸۰۰ آغاز شد، به طور منظم و پیوسته به قرن ۲۱ رسیدند و همینطور در حال بالا رفتن از آسمان‌ها هستیم.
انسان‌ها همیشه مجذوب ارتفاع شده اند. فرقی نمیکند برادارن رایت باشند یا ایکاروس. بشر به نحوه از در ارتفاع قرار گرفتن لذت میبرد. در ادامه این گزارش ده آسمان خراش بر
اگر شما  دائم آخرین اخبار مربوط به خودرو را پیگیری می کنید و دوست دارید 10 تا از سریع ترین خودرو های سال گذشته (2019) را بشناسید , شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکنم.کلیه خودرو های معرفی شده در این مطلب در حالت استاندارد و بدون هیچگونه تقویت، آماده براش فروش و به صاحبان خود تحویل داده شده، هستند. این لیست خودرو های دیگری همانند McLaren Speedtail و Koenigsegg Jesko که هنوز در مرحله تولید هستند را شامل نمی شود.
ادامه مطلب
انواع روش‌های فروش لولا آرام بند کدامند؟
انواع روش‌های فروش لولا آرام بند کدامند؟ فروش لولا آرام بند از طریق فروشگاه‌های معتبر فیزیکی و اینترنتی انجام می‌شود. این فروشگاه‌ها انواع مختلف با انواع برندهای لولا آرام بند را برای فروش عرضه می‌کنند. خرید لولا آرام بند از فروشگاه‌های اینترنتی برای خریداران به صرفه تر است. جدا از مزایای زیادی که این روش خرید کردن برای خریداران دارد؛ تخفیف‌ها و گزینه‌های جذاب و فوق العاده‌ای که فروشگاه‌ها
اگر در پایان روز احساس خستگی و بی حالی می‌کنید احتمالا مصرف‌ یک وعده ناهاری سنگین و پرچرب شما را خواب‌آلوده و خسته کرده و یا اینکه با انجام کار زیاد انرژی خود را مصرف کرده‌اید.
با توجه به اینکه اغلب ما در طول روز این وضعیت را تجربه می‌کنیم معمولا به فکر چاره‌ای برای رفع خستگی و خواب‌آلودگی خود می‌افتیم و به دنبال راه‌حلی برای کسب مجدد انرژی هستیم.

ادامه مطلب
انسان ها با توجه به ظرفیت های وجودی خودشان نسبت به اتفاقات اطراف شان به گونه ای واکنش نشان می دهند ولی وقتی این فشارها زیاد شود و از توان فرد خارج شود او دچار استرس می شود و دچار مشکلاتی خواهد شد.
علائم استرس در مردان
 
غمگین بودن، افسردگی، گریه کردن، انزوا، بی‌خوابی، تغییر خلق‌وخو، نگرانی، هیجان زیاد، عصبانیت، پرخوری، احساس ناامنی، کاهش عملکرد، حواس ‌پرتی در کار، تغییر روابط، افزایش مصرف سیگار و نوشیدنی‌های الکلی.
ادامه مطلب
از کوه شکوهمند فوجی تا آتشفشان زیر آبی که در سال گذشته یک جزیره جدید را تشکیل داد، ۱۰۹ آتشفشان فعال در ژاپن وجود داردکه حدود ۱۰ درصد از تمام آتشفشان های فعال در جهان را تشکیل می دهند.
حدود ۷۰ درصد از ژاپن با کوه‌های مختلف پوشیده شده است. به همین خاطر نیز آشتفشان‌های آن نقش بسیار مهمی در فرهنگ و اسطوره ژاپن بازی می‌کند.
چه بخواهید یک آتشفشان سوزان را از یک مسافت امن تماشا کنید یا به قله خفته آن بروید؛ ژاپن کوه‌های آتشفشانی بسیار زیبایی دارد
بهترین روغن های مخصوص ماساژ بدن و نحوه استفاده از آن ها
روغن ماساژ چیست؟
بعد از یک روز کاری خسته کننده هیچ چیز مانند ماساژ نمی تواند ذهن و بدن شما را آرام و ریلکس کند، ماساژ با یک روغن ماساژ با کیفیت باعث آرام سازی بدن و بهبود عملکرد غدد، بافت ها و عضلات می شود.
همه ی روغن گیاهی نمی توانند اثر آرام بخشی بر روی بدن داشته باشند و به عنوان روغن ماساژ استفاده شوند. روغن ماساژ، یک روغن حامل یا از انواع روغن های ضروری است که سریع جذب بدن شده و باعث ریل
علل موثر در کم کاری تیرویید کدامند
مهمترین علت کم کاری تیرویید، التهاب این غده است که تیروئیدیت هاشیموتو نام دارد. در این حالت، بدن پادتن هایی تولید می کند که به غده تیرویید حمله می کنند و آن را مختل می کنند. این عارضه می تواند ناشی از یک عفونت ویروسی باشد. برخی دیگر از علل کم کاری تیرویید عبارتند از :-رادیوتراپی در ناحیه سر و گردن که برای درمان سرطان استفاده می شود.-استفاده از برخی دارو های درمان بیماری های قلبی، بیماری های روحی و سرطان سبب کم
 داروهای درمان سرفه
سرفه یک انسداد موقتی در راه تنفسی است، که علت های متفاوتی می تواند داشته باشد، اغلب همراه آلرژی، سرماخوردگی یا آنفولانزا است. 
درمان های موثر بسیاری برای سرفه های عمومی وجود دارد، در این مطلب با درمان ها آشنا می شوید.


ادامه مطلب
 
بریس ارتودنسی در بسته ها و انواع مختلفی وجود دارند یک متخصص ارتودنسی با توجه به مشکل دقیق دندان ها و فک های شما یکی از انواع ارتودنسی دندان را برایتان انتخاب می کند.
مراحل اول درمان با ارزیابی وضعیت دندان های شما و چگونگی رشد آنها انجام می شود.
این مراحل معمولا شامل موارد زیر است:
عکس برداری به وسیله اشعه ایکس
معاینه بالینی
ساخت مدل از دندان
عکس گرفتن از دندان ها
تاریخچه کامل پزشکی و دندانپزشکی
بریس ارتودنسی چیست؟
ارتودنتیست ها از بریس ا
کسب و کارهای جدید دنیا اصلا کم نیستند، هر روز با تعدادی از آنها مواجه می شویم.اما به هر حال راه اندازی کسب و کار همیشه کاری پر مخاطره بوده است. چون داشتن یک کسب و کار موفق و سود ده چیزی نیست که هر کس از عهده آن بر بیاید. امام امروز کسب و کارهای جدید دنیا شکل و شمایل تجارت در همه جا را تغییر داده اند. در این مطلباز سایت ویکی روان، مهندس محمد خانی در مورد انواع کسب و کارهای جدید دنیا و مزایا و معایب آنها صحبت کنند.
لینک منبع: https://www.wikiravan.com/new_busine
شکل ماه بر اساس این که در کجای مدارش به دور زمین قرار گرفته باشد تغییر می کند.
فازهای ماه در یک دایره رخ می دهند.
فازهای ماه همیشه با ماه نو آغاز می شوند.
ما موقعی که فازها را توصیف می کنیم از اصطلاحات فزاینده (waxing) و کاهنده (waning) استفاده می کنیم.
فزاینده به این معنی است که طرف روشن ماه بزرگ تر می شود.
کاهنده به این معنی است که طرف روشن ماه کوچک تر می شود.

ادامه مطلب
دورکاری چیست و تعریف آن، با وجود آن که کسب و کارهای دنیا به سمت دورکاری می‌روند، اما هم‌چنان بسیاری از مدیران معتقد هستند که دورکاری بهره‌وری بالایی ندارد و بر این باورند که کارمندان در این شرایط کار نمی کنند.
ادامه مطلب
با عجایب هفتگانه جهان حتما آشنا هستید، اما آیا می دانستید که در سال 2007 لیست جدیدی با عنوان عجایب هفتگانه جدید منتشر شد؟
این لیست بر اساس نظر سنجی که میان 100 میلیون نفر انجام شد، به وجود آمد. البته بعضی افراد این نظر سنجی را قبول ندارند چون فکر می کنند افراد بر اساس ملیت شان رای می دهند و جمعیت زیاد یک کشور ممکن است نتایج را جا به جا کند.
در این لیست نام دیوار چین، تاج محل، کولوسئوم به چشم می خورد.
برای مشاهده لیست کامل و عکس ها اینجا را کلیک کنید
علائم سکته مغزی
یک متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب گفت: دو نوع سکته مغزی داریم که یکی ناشی از انسداد رگ‌ها و دیگری ناشی از خونریزی رگ‌ها است.
دکتر اشکان مولا  درباره سکته‌های مغزی<Stroke> اظهار کرد: سکته‌های مغزی به مجموعه ای از علائم عصبی گفته می‌شود و ناشی از نوعی مشکل عروقی است که باعث 
اختلال بخشی از عملکرد ساقه مغز، شبکیه یا نخاع مغز می‌شود.

ادامه مطلب
بیشتر از آن چیزی که فکر کنید غذاهای استرس زا اطراف ما به وفور پیدا می شوند. قبلا در مطلبی به بررسی انواع غذاهای ضد استرس پرداختیم. اما در این مطلب قصد داریم غذاهای استرس زا را از دید روانشناسی و سلامت روانی معرفی کنیم تا با دوری از آنها در کاهش استرس موفق تر باشید.
مهمترین غذاهای استرس زا کدامند؟
منبع: لیستی از مهم ترین غذاهای استرس زا
ادامه مطلب
جرثقیل های دستی برای داشتن حداکثر بهره وری دارای اتصالات گوناگونی هستند. از این اتصالات می توان به انواع ترولی که برای تبدیل جرثقیل دستی 2 کاره به 4 کاره مورد استفاده قرار می گیرد نام برد. در لیفتینگ انواع ورق های فولادی و مسی از ورق گیر ها در اتصاالات جرثقیل دستی استفاده می شود که دارای شکل های گوناگونی هستند. همچنین با توجه به شکل بشکه ها و لبه هایی که در طراحی و تولید برای آنها تعبیه می شود بشکه گیر ها از دیگر اتصاالت جرثقیل دستی هستند که دا
لایه اوزون چیست و عوامل تشکیل و تخریب آن کدامند؟
وقتی از زمین صحبت می کنیم، چه چیزی در ذهن تون شکل می گیره؟ شاید همه چیز رو ساده تر از اونی که هست تصور کنید و حیات روی این کره رو، مفهومی معمولی بدونید؛ اما واقعیت اینه که خیلی از عناصر ریز و درشت دست به دست هم دادن تا زمین به زیستگاهی امن برای ما تبدیل بشه و بتونیم هر لحظه طعم شیرین زندگی رو بچشیم. حتما راجع به لایه اوزون چیزهایی شنیدید؛
ادامه مطلب
با اینکه روز به روز شرکت های زیادی ظهور می کنند که خدمات هاست و میزبانی سایت را ارائه می دهند، اما پیدا کردن وب سرور خوب کار چندان ساده ای نیست.
اگر شرکتی که میخواهید از آن اقدام به خرید هاست اقدام کنید، ویژگی های زیر را نداشت بهتر است گزینه دیگری را بررسی کنید.
ــ دارای نماد الکترونیک معتبر باشد.ــ دارای آدرس فیزیکی معتبر و قابل رجوع باشد.ــ زمان پشتیبانی و کاری خود را به طور دقیق در سایت ذکر کرده باشد.ــ پشتیبانی خارج از ساعت کاری داشته باشن
کاربرد افراطی کلمات غیر ضرور بیگانه در حالیکه معادل
فارسی آنها در زبان مردم متداول است، از موارد انحراف زبان معیار تلقی می شود؛ و
باید از آن خودداری کرد به ویژه در متون علمی. ازجمله:
الف)فرنگی مآبی
چنین متدی در پروژه های تحقیقاتی، یک متد کلاسیک است.
چنین روشی در طرحهای تحقیقاتی، روشی سنتی است.
فاکتور های موثر در رشد قیمتها کدامند؟
عوامل موثر در رشد قیمتها کدامند؟
ب)عربی مآبی
حیات آدمی با مرارتهای عمده ای مواجه است.
زندگی آدمی با تلخکامیهای ز
بلبرینگ ها دارای اجزای گوناگونی هستند که برخی از این اجزا جزو اجزای اصلی و برخی دیگر جزو اجزای فرعی بلبرینگ ها محسوب می شوند. اجزای اصلی بلبرینگ که غیر قابل حذف هستند کیج و ساچمه های بلبرینگ و کونس داخلی می باشد که ساچمه و کیج بر روی آن سوار شده و محل اتصال بلبرینگ با محور و شافت دوار می باشند. بلبرینگ ها البته دارای یک جز جانبی دیگر نیز هستند که شاید چندان در میان اجزا به حساب نیاید اما اهمیت استفاده از آن در عملکرد بلبرینگ بسیار زیاد است. منظ
به عنوان سومین شهر پرجمعیت در ایالات متحده ، شیکاگو پر از هتل ها و استراحتگاه های خوابگاه های متعدد است. در The Windy City ، کاوش های بسیار زیادی وجود دارد ، از جمله مایل با شکوه ، پارک لینکلن ، Wrigley Field ، SkyDeck در طبقه 103 برج ویلیس (سابق سارس) و موارد …The post معاملات ارزان هتل در شیکاگو راهنمای – برخی از بهترین هتل های ارزان قیمت کدامند؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3bkasuK
مشاهده مطلب در کانال
هر آنچه که درباره سیتیزن کانادا باید بدانید از شرایط تا اخرین قوانین 2019 در این مقاله نوشته شده است.
بررسی قوانین و شرایط سیتیزن شیپی کانادا
سیتیزن کانادا
قبل از نگارش کلی به سوالات شما پیرامون این موضوع خواهیم پرداخت که جواب به همین سوالات کل زاویای سییتیزنی کانادا را در بر می گیرید.
لیستی از مهمترین سوالات شما :

سیتی زن کانادا چیست؟
قانون سیتی زن کانادا چه می گوید؟
سیتی زن شیپی کانادا در مفهوم کانادایی ها ؟
شرایط سیتی زن شیپی کانادا کدام
هر آنچه که درباره سیتیزن کانادا باید بدانید از شرایط تا اخرین قوانین 2019 در این مقاله نوشته شده است.
بررسی قوانین و شرایط سیتیزن شیپی کانادا
سیتیزن کانادا
قبل از نگارش کلی به سوالات شما پیرامون این موضوع خواهیم پرداخت که جواب به همین سوالات کل زاویای سییتیزنی کانادا را در بر می گیرید.
لیستی از مهمترین سوالات شما :

سیتی زن کانادا چیست؟
قانون سیتی زن کانادا چه می گوید؟
سیتی زن شیپی کانادا در مفهوم کانادایی ها ؟
شرایط سیتی زن شیپی کانادا کدام
ویژگی‌های روغن مناسب برای آشپزی
هنگام انتخاب روغن برای آشپزی باید چند عامل را در بگیریم؛ از جمله روش پخت، نقطۀ دود، طعم و مواد مغذی روغن. نقطۀ دود روغن دمایی است که در آن چربی تجزیه و اکسید شدن آن شروع می‌شود. برای حفظ طعم مواد غذایی، روغن نباید به دمای نقطۀ دود برسد. بنابراین روغن‌های با نقطۀ دود بالاتر برای سرخ کردن، تفت دادن، کباب کردن و پختن در دمای بالا مناسب‌اند. روغن‌های با نقطۀ دود پایین مناسب استفاده در سس‌ها، طعم‌دهنده‌ها و چا
اگر شما  دائم آخرین اخبار مربوط به خودرو را پیگیری می کنید و دوست دارید 10 تا از سریع ترین خودرو های سال گذشته (2019) را بشناسید , شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکنم.کلیه خودرو های معرفی شده در این مطلب در حالت استاندارد و بدون هیچگونه تقویت، آماده براش فروش و به صاحبان خود تحویل داده شده، هستند. این لیست خودرو های دیگری همانند McLaren Speedtail و Koenigsegg Jesko که هنوز در مرحله تولید هستند را شامل نمی شود.
ادامه مطلب
بهترین ماشین اصلاح های جمی کدامند ؟
 
ماشین اصلاح صورت جمی GM-6078
 معرفی بهترین مارک ماشین اصلاح سر و صورت را با ماشین اصلاح صورت جمی GM-6078 یکی از ارزان‌ترین و بهترین ماشین اصلاح سر ولی با کارکرد قابل قبول است، شروع می‌کنیم.
تیغه‌ی استیل و ضد زنگ این ماشین اصلاح از نوع تریمر و مناسب برای اصلاح صورت است.
فناوری آن برش مستقیم است.
ادامه مطلب
صفات ارثی پدر : زمانی که شما مشتاقانه منتظر به دنیا آمدن فرزندتان هستید، ممکن است برای شما و اطرافیان هم این سوال به وجود بیاید که فرزند شما بیشتر شبیه چه کسی است پدر یا مادر ؟
اکثر مردم در مورد رنگ چشم و وزن نوزاد پس از تولد سوال می‌پرسند، اما موارد دیگری مانند رنگ مو و….. وجود دارد. حتما می‌دانید بعضی از صفات ارثی هستند و از والدین به فرزندان به ارث می‌رسند.
صفات ارثی که کودک از پدر خود به ارث می برد
در ادامه به ۷ صفت اشاره می‌کنیم که کودک اح
 
 
شهرهای دانشجویی آلمان
شهرهای دانشجویی برای  کدامند؟ در ادامه این مقاله با شهرهای بزرگ دانشجویی برای تحصیل در آلمان بیشتر آشنا خواهید شد. ما در اینجا به معرفی سه شهر برلین و مونیخ و فرانکفورت می پردازیم.
شهر دانشجویی برلین

ادامه مطلب
برخی از پرمخاطب ترین شاخه های این نوع ورزش شامل، موج‌سواری در رودخانه، اسکی بر روی برف و اسکی روی ماسه می باشند. اسکی بر روی ماسه یک فعالیت تفریحی است که در سراسر دنیا هواداران بسیاری دارد، اما به وضوح در مناطق بیابانی و سواحل دارای تپه‌های ماسه‌ای انجام می‌گیرد. اسکی روی ماسه بدلیل سختی ایجاد تاسیسات جهت انتقال افراد به بالای تپه های ماسه ای، کمتر از اسکی روی برف گسترش یافته است.برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید
در صفحه اینستاگرام ما از
همین کرونا جنبه های مثبت هم داشته ها،همین کرونا باعث شد، ارگان های نظامی به جای ساخت بمب و موشک،دستکش و ماسک و مایع ضد عفونی کننده تولید کنند.همین کرونا باعث شد نظر مردم به پزشکان به جای پول پرست به مدافعان سلامت تغییر کند و بیمارستان ها به جای پول نجومی رایگان کار کنند.همین کرونا باعث شد، قدر همین بوس و ماچ کردن های الکی مو نو بیشتر بدونیم، و دلمون لک بزنه برای یک بوس بدون ترس.همین کرونا باعث شد، بفهمیم زالوصفت های جامعه ما کدامند و چه کسانی
از بدو تولد شروع می کنیم تکه های پازل شخصیتمان را بچینیم!برخی تکه ها به اجبار از ابتدای تولد بوده اند.هم میتوان برشان داشت و تکه های دیگری  جایگزین کرد و هم میتوان متناسب با آنها تکه های جدید را چید.گاهی اشتباه می چینیم و زود متوجه می شویم و اصلاحش می کنیم!گاهی تکه ای  را گم می کنیم و شاید در ادامه پیدایش کنیم و شاید هم تا زمان مرگ نه! گاهی به دیگران اعتماد می کنیم و مطابق نظر آنها چند تکه ای رامیچنیم.یا از این اعتماد نتیجه می گیریم و یا اینکه
1. منطقهی جنوب غربی آسیا شامل چه محدودهای از این قاره است؟ 
از تنگهی بسفر و داردانل در ترکیه تا کوههای پامیر در مشرق و از آنجا تا خلیج عدن و بابالمندب را در بر میگیرد. 
2. منطقهی جنوب غربی آسیا به کدام قارهها متصل است؟ 
اروپا و آفریقا
3. دریاها و اقیانوس مهمی که در منطقه ی جنوب غربی آسیا قرار دارد کدامند؟
دریای مدیترانه، دریای سرخ، دریای عمان،  دریای سیاه، دریای خزر و خلیج فارس و اقیانوس هند.

ادامه مطلب
 
امروزه استفاده از زبان بدن در بسیاری از مشاغل رایج است و همین امر نیاز به آموزش زبان بدن را به شدت بالا میبرد چرا که در دمیای جدید نیاز به مهارت های جدید نیز وجود دارد . زبان بدن یکی از تکنیک های موثر و تاثیر گذار در خصوص ایجاد و بهبود ارتباطات است که با اسفاده از آن شما میتوانید معنی حرکات ارادی و غیر ارادی افراد را متوجه شودی . در بسیاری از منابع در خصوص تعریف زبان بدن گفته شده مهارتی که با استفاده از آن کیتوانید بدون نیاز به کلمات منظور خود
علایم ضربه مغزی در کودکان
کودکان بسیار پرانرژی و پرتحرک‌اند و در ساعات بیداری مدام در حال جنب‌وجوش و جست‌وخیز هستند. آنها با مفهوم خطر، برخورد با اشیاء و سقوط و... آشنایی ندارند و در صورت 
یک لحظه غفلت والدین، احتمال زمین خوردن و آسیب‌دیدن آنها بسیار بالاست که گاهی میتواند خطرناک باشد به خصوص ضرباتی که به سر آنها وارد میشود در ادامه در خصوص 
علائم ضربه مغزی برای شما توضیح داده ایم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
پولدار شدن بدون سرمایه آروزی همه ماست اما چقدر به واقعیت نزدیک است؟ ما روزانه مقالات زیادی مبنی تبلیغات مالی و سرمایه گذاری در اینترنت پیدا می کنیم که چگونه بدون سرمایه پولدار شویم را در زمان کوتاه به ما آموزش می دهند. این شرکت ها، طرح های متنوعی از سرمایه گذاری را در قالب نقدینگی ما با توجه به کسب درآمد بیشتر، از سود و سرمایه در زمان کوتاه، ارائه می دهند. اما آرزوی همه شاید این باشد که راه های ثروتمند شدن بدون سرمایه را بدانند و بتوانند ب
در اینجا 15 سایت محبوب ترین (Eng.) به عنوان مشتق از رتبه eBizMBA ما که به طور مرتب به روز شده از هر رتبه بندی ترافیک جهانی Alexa و رتبه ترافیک ایالات متحده از هر دو رقابت و Quantcast به روز شده است. "* * *" برای سایت هایی با اطلاعات محدود
 Google1 | گوگل
1 - رتبه eBizMBA | 1،600،000،000 - بازدید ماهانه منحصر به فرد بازدید کننده 1 - رتبه رقابت | 1 - رتبه Quantcast. | 1 - رتبه الکسا | آخرین به روز رسانی: 1 ژانویه 2019.
محبوب ترین وب سایت ها | eBizMBA
 Facebook2 | فیس بوک
3 - 
ادامه مطلب
توبه راهی بسوی بهشت
همه انسان ها گناهکار هستند ولی گروهی هستند که بهترین گناهکاران هستند انها کدامند ؟؟


.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}
 

 
فواید ارتودنسی دندان بسیار است و در عین حال این درمان ممکن است عوارضی نیز ممکن است داشته باشد در این مقاله به فواید ارتودنسی و همچنین عوارض ارتودنسی می پردازیم.
فواید ارتودنسی
اصلاح و درمان اپن بایت، دیپ بایت،پس از ارتودنسی مشکلات گوارشی برطرف می شود، ارتودنسی می تواند مشکلات عضلانی را در سیستم جونده درمان کند تغییر موقعیت استخوان ها و هماهنگ کردن اجزاء صورت
فواید ارتودنسی در کودکان
شاید بسیاری از والدین تصور کنند که بهتر است صبر ک
بیماری های آب کدامند ؟شاید بخواهید بدانید بیماری های آب کدامند یا دلایل آلوده شدن آب چیست ؟ و نوشیدن آب آلوده چه عواقب منفی برای سلامتی انساندارد ، نوشیدن آب آلوده جدای از آنکه برای انسان کشنده و بیماری زا است برای سایر جانداران و گیاهان نیز می‌تواند مضر باشد بهنحوی که محصولات یک مزرعه کوچک گلخانه ای بدون استفاده از آب تمیز و تصفیه در معرض خطر نابودی قرار خواهد گرفت ازاین رو بیشتر صاحبان گلخانه های کوچک و بزرگ از سیستم دستگاه تصفیه آب مناس
وصف امیر المومنین علیه السلام در کلام ضرار بن ضمرة (به روایت اهل سنت عمری)
مسعودی از مورخین و علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
ودخل ضرار بن ضمرة - وكان من خواصِّ علی - على معاویة وافداً، فقال له: صف لی علیاً، قال: أعْفِیِنِی یا أمیر المؤمنین، قال معاویة: لا بد من ذلك، فقال: أما إذا كان لا بد من ذلك فإنه كان واللّه بعید المدى، شدید القوى، یقول فَصْلا، ویحكم عدلاً، یتفجرً العلم من جوانبه، وتنطق الحكمة من نواحیه، یعجبه من الطعام ما خشن، ومن اللب
طراحی داخلی در طرح فاصله گذاری اجتماعی : یکی از نتیجه های شیوع و انتشار ویروس کرونا در تمام دنیا ، ایجاد طرح ها و پروتکل هایی همچون فاصله گذاری اجتماعی و  همینطور خانه نشینی تعداد زیادی از مردم است. شرایطی که ما از پایان آن خبر نداریم و نمی دانیم مهمان موقتی ما است یا تا مدت ها ماندگار خواهد بود. اما این به چه معنا برای حوزه طراحی داخلی می باشد و طراحی داخلی خانه ها ، مناسب با شرایط موجود و کرونا چه طور خواهد بود؟ این شرایط چه تغییر و تاثییری ب
طراحی داخلی در طرح فاصله گذاری اجتماعی : یکی از نتیجه های شیوع و انتشار ویروس کرونا در تمام دنیا ، ایجاد طرح ها و پروتکل هایی همچون فاصله گذاری اجتماعی و  همینطور خانه نشینی تعداد زیادی از مردم است. شرایطی که ما از پایان آن خبر نداریم و نمی دانیم مهمان موقتی ما است یا تا مدت ها ماندگار خواهد بود. اما این به چه معنا برای حوزه طراحی داخلی می باشد و طراحی داخلی خانه ها ، مناسب با شرایط موجود و کرونا چه طور خواهد بود؟ این شرایط چه تغییر و تاثییری ب
 
مدت زمان انجام این عمل زیاد است و شخص جراحی ساسی بای پس باید وقت زیادی صرف عمل کند. از طرفی این عمل یکی از سخت ترین عمل های لاپاراسکوپیک به منظور لاغری است. و از آنجایی که ما عملا دو نوع عمل را در قالب ساسی بای پس انجام میدهیم، طبیعتا هزینه عمل ساسی بای پس بیشتر از هر عمل لاغری دیگری خواهد بود. که البته این هزینه واقعا توجیه دارد زیرا هم سخت و طولانی است و هم نتایج آن بهتر از نتیجه هر عمل دیگری است.
اما در کل هزینه این عمل به فاکتورهای زیر بستگ
در این مطلب به شما می‌گوییم چطور روغن مناسب برای تهیۀ انواع غذاها و خوراک‌ها را انتخاب کنید و از هرکدام در تهیه چه نوع غذایی استفاده کنید. با ما همراه باشید.
ویژگی‌های روغن مناسب برای آشپزی
هنگام انتخاب روغن برای آشپزی باید چند عامل را در بگیریم؛ از جمله روش پخت، نقطۀ دود، طعم و مواد مغذی روغن. نقطۀ دود روغن دمایی است که در آن چربی تجزیه و اکسید شدن آن شروع می‌شود. برای حفظ طعم مواد غذایی، روغن نباید به دمای نقطۀ دود برسد. بنابراین روغن‌های
پس از یافتن بدنه برهان باید وضوح آن را در ذهن خود بیشتر کنید تا بتوانید به درستی آن را ارزیابی کنید
بیشتر واژه ها بیش از یک معنی دارند
ابتدا واژه های با اهمیت را پیدا کنید:
1. کلماتی که در حیطه مورد بحث کاربرد بیشتری دارند
2.عبارات و واژه های انتزاعی که کمتر به مورد به خصوص اشاره دارند
حالا بدون ذهن خوانی بپرسسد:
1.آیا معنی این کلمه بدیهی و روشن است؟
و اگر نه
2. منظور گوینده از این کلمه دقیقا چیست؟
لازمه بررسی ابهام ها دانستن معانی مختلف یک واژه اس
سلام خدمت دوستان بهترین سایت های دانلود برنامه و... که بدون خرابی لینک..فایل..کراش..وبد افزار هستند..
اولین سایت سایت اسیا دی ال اسیادانلود
اگر به دنبال سایتی با فایل های تمیز میگیردید این سایتو پینهاد میکنم
www.asiadl.ir
دومین سایت سایت دانلودها
سایت بعدی که عمر بالایی هم داره سایت دانلود ها هست که اکثر وبگردان عزیز گزری به این سایت داشتن..:ِ
www.downloadha.com
سایت بعدی سایتی نوپا هست ولی سرعت دانلودش خوبه
سایت پاتوق یو
www.patoghu.com
سایت بعدی سایت پی سی دانلود
شاید در ظاهر پاسخ به این سوال ساده به نظر برسد. اما اگر تجربه راه‌اندازی یک کسب و کار را داشته باشید می‌دانید که پاسخگویی به این سوال کار ساده‌ای نیست و نیازمند صرف انرژی قابل توجه در زمینه‌های گوناگون است. مطالعه و بررسی بازار (رقبا موجود در بازار، قیمت محصول یا خدمات رقبا و…)، مطالعات مالی (هزینه، سرمایه اولیه مورد نیاز و…) مطالعات اقتصادی (نقطه سر به سر و…)، مطالعات فنی از جمله مطالعاتی است که در زمان راه‌اندازی هر کسب و کار تازه باید ص
 
مزایا و معایب جعبه دنده دستی
با جود اینکه هر روز شاهد نمونه های جدید جعبه دنده های خودکار هستیم با این حال همچنان جعبه دنده دستی طرفداران زیادی دارد. این مساله که با وجود خودروهایی با جعبه دنده خودکار همچنان خودروهایی با جعبه دنده دستی در میان مردم محبوبیت دارند و بخش اعظمی از بازار را در اختیار گرفته اند، این سوال را در ذهن افراد به وجود می آورد که این نوع جعبه دنده ها چه مزایا و معایبی دارند که خریداران آن را ترجیم می دهند؟ از همین رو در م
1)کلید دو راهی بر چه اساسی طراحی میشود؟بر اساس صفات جاندارانی که میخواهند طبقه بندی شوند.
 
2)یک ویروس چگونه تولید مثل میکند؟ویروس وارد یاخته بدن جاندار شده و آن یاخته را وادار به ساختن ویروس میکند،مانند ویروس ایدز
 
3)شناخته شده ترین گروه آغازیان کدامند؟جلبک ها
 
4)مشکل همنام بودن برخی جانداران متفاوت چگونه قابل حل است؟با دادن نام علمی به هر یک از جانداران
 
5)زیست شناسان همه جانداران را به چتد گروه تقسیم کرده اند؟نام ببرید.1-باکتری ها 2-آغازی
حضرت محمد (ص) صِلَةُ الرَّحِمِ وَ حُسنُ الخُلقِ وَ حُسنُ الجَوارِ یَعمُرانِ الدّیارَ وَ یَزیدانَ فِى العمارِ. صله رحم، خوش اخلاقى و خوش همسایگى، شهرها را آباد و عمرها را زیاد مى کند. (نهج الفصاحه، ح 1839)  اَقرَبُکُم غَدا مِنّى فِى المَوقِفِ اَصدَقُکُم لِلحَدیثِ وَاَدَّاکُم لِلاَمانَةِ وَاوفاکُم بِالعَهدِ وَاَحسَنُکُم خُلقا وَاَقرَبُکُم مِن النّاسِ؛ نزدیک ترین شما به من در قیامت، راستگوترین، امانتدارترین، وفادارترین به عهد، خوش اخل
1)کلید دو راهی بر چه اساسی طراحی میشود؟بر اساس صفات جاندارانی که میخواهند طبقه بندی شوند.
 
2)یک ویروس چگونه تولید مثل میکند؟ویروس وارد یاخته بدن جاندار شده و آن یاخته را وادار به ساختن ویروس میکند،مانند ویروس ایدز
 
3)شناخته شده ترین گروه آغازیان کدامند؟جلبک ها
 
4)مشکل همنام بودن برخی جانداران متفاوت چگونه قابل حل است؟با دادن نام علمی به هر یک از جانداران
 
5)زیست شناسان همه جانداران را به چتد گروه تقسیم کرده اند؟نام ببرید.1-باکتری ها 2-آغازی
چاپ کارت ویزیت غالبا روی گلاسه، کتان آلمان، کتان اندونزی، کاغذ سوزنی، کاغذ صدفی وکاغذ کارتی صورت می‌گیرد.
در خانه طراحان سام طرح هایی از چاپ کارت ویزیت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ کارت ویزیت شیشه‌ای، چاپ کارت ویزیت شفاف، چاپ کارت ویزیت پلکسی، چاپ کارت ویزیت مربعی و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلکسی، چوب، پلاستیک، فلز، پارچه با چاپ و برش کارت ویزیت توسط دستگاه‌های برش لیزری صورت می‌گیرد.
انواع کارت ویزیت که در خانه طراحان سام انج
 
علل خشکی دهان:
خشکی دهان یکی از علائمی است که ممکن است همۀ افراد را مبتلا سازد اما با افزایش سن، دهان بیشتر خشک می‌شود. برای رفع این اشکال، باید عواملی که در کم شدن بزاق دهان دخالت دارند را شناخت و دانست که چه طور می‌توان خشکی دهان را درمان کرد؟ و عوارض وابسته به سندروم دهان خشک کدامند؟ اغلب اوقات، دهان افراد مسن خشک است . در واقع با افزایش سن، تولید بزاق به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.اغلب اوقات دهان افراد مسن خشک است، و احساس می‌کنند ز
علل خشکی دهان:
خشکی دهان یکی از علائمی است که ممکن است همۀ افراد را مبتلا سازد اما با افزایش سن، دهان بیشتر خشک می‌شود. برای رفع این اشکال، باید عواملی که در کم شدن بزاق دهان دخالت دارند را شناخت و دانست که چه طور می‌توان خشکی دهان را درمان کرد؟ و عوارض وابسته به سندروم دهان خشک کدامند؟ اغلب اوقات، دهان افراد مسن خشک است . در واقع با افزایش سن، تولید بزاق به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.اغلب اوقات دهان افراد مسن خشک است، و احساس می‌کنند زب
12 نشانه پوسیدگی دندان و روش پیشگیری و درمان آن
پوسیدگی دندان مسلما آشنایی با مواردی که باعث پوسیدگی دندان می شود به ما در پیشگیری از پوسیدگی کمک خواهد کرد. برای
جلوگیری از پوسیدگی دندان اول باید در مورد ماهیت پوسیدگی شناخت کافی داشته باشیم.
ادامه مطلب
برای سلامت کبد چه بخوریم و چه نخوریم؟
1)غذاهای پر فیبر مانند جو دوسر به کار بهتر کبد کمک می‌کنند. این غذا برای شروع صبح بسیار عالی است مخصوصا اگر گرم باشد. در طب سنتی هندی (ayurveda ) به مصرف غذای گرم مخصوصاً عدس و جو در صبح توصیه بسیار شده است. این غذا وزن شما را کم کرده و شکمی صاف برای شما ایجاد می‌کند.
2)از غذاهای پر چرب مخصوصاً برگر و سیب زمینی سرخ کرده ( خیلی سخت است خودم میدانم ) دوری کنید. این گروه از غذا اگر زیاد هم خورده شوند، فشار زیادی به کبد
روز به روز خودروها پیچیده تر می شوند، به گونه ای که در برخی از خودروهای امروزی و مدرن بالغ بر 50 ریزپردازنده یافت می شود که بسیاری از آن ها، سرویس دهی اتومبیل را آسان تر می سازند. قطعه ECU موتور خودرو یا همان کامپیوتر خودرو، یکی از همین پردازنده ها است که وظایف مهمی را در عملکرد موتور خودرو، برعهده دارد. برای آشنایی با این قطعه، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
 
هندی ها برای هر موقعیتی دلیلی دارند که این موضوع در واقعیت منطقی نیست. عبور گربه از مسیر شما، یا سر رفتن شیر هنگام جوشیدن همگی بدشانسی تلقی می شوند. در هند خرافات زیادی وجود دارد و مردم این کشور باید برای توسعه ی کشور خود از آنها دست بردارند.
چین
چین کشور دیگری است که مردم آن بسیار خرافاتی هستند. فنگ شویی که در هند نیز تمرین می شود از این کشور آمده است. تعداد بسیار زیاد دیگری نیز افسانه در همین رابطه وجود دارد. به عنوان مثال، بانوان شناگر برای
سندرم روده تحریک پذیر یک مشکل بسیار شایع در ایالات متحده است. به گفته کالج آمریکایی گوارش، در واقع، حدود 10 تا 15 درصد جمعیت از علائمی مانند یبوست، اسهال، نفخ و درد شکم رنج می برند.
واقعیت این است که بسیاری از افراد برای این مسائل به پزشک مراجعه نمی کنند چه رسد به این که از متخصصان رژیم غذایی کمک بخواهند – فقط در حدود یک نفر از چهار نفر با یک متخصص صحبت می کند، و احتمالا به این دلیل است که این سندرم باعث ایجاد مشکلات جدی در سلامتی نمی شود.
بهترین
پیام رسان Telegram پایدار و قابل اعتماد است ، اما مواردی وجود دارد که می تواند هر از گاهی بر روی آن تأثیر بگذارد ، به طور مثال مشکل کند شدن تلگرام یکی از مواردی است که کاربران بارها و بارها ممکن است با آن مواجه شده و در مواقع که عجله داشتند و شرایط حساسی حاکم بوده ، دچار استرس و نگرانی شده باشند. امروز در این پست قصد آن را داریم در خصوص کند شدن تلگرام صحبت کنیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشکل کند شدن تلگرام و راه حل های آن به سایت رفع مشکلات موب
اکنون شروع فصل آنفلوانزا است و بسیاری در مورد واکسن آنفلوانزا سوال می
پرسند. وقتی مطب کار می کردم تعدادی باورهای غلط در مورد واکسن آنفلوانزا
هم میدیدم. مثلا یکی می آمد و میگفت میخوام از واکسنهایی به بچه ام بزنم که
وقتی میزنن تا یکسال سرماخوردگی نمی گیرد و از این قبیل حرفها.
حقیقت این است که بیماری آنفلوانزا با سرماخوردگی فرق دارد و دو ویروس
کاملا جداگانه هستند و تصور اینکه با تزریق واکسن جلوی سرماخوردگی را میشود
گرفت، تصور اشتباهی است. م
استان ایلام (عروس زاگرس) یکی از زیباترین استان های ایران عزیزمان است که تاریخچه ای بسیار عظیم دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر و زیبایی دارد که هرساله نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. اگه شما هم مانند بسیاری از گردشگران، این استان را برای سفر خود انتخاب کرده اید پس با ما همراه باشید.
امروز در سایت گردشگری مسافریم به سراغ سوغات استان ایلام رفته ایم تا شما همراهان همیشگی را با بهترین سوغات های این استان آشنا کنیم.
م
 
✳️ سوالات فصل دوم علوم ✳آب و هوای سالم
1- از چه راه هایی هوا آلوده می شود؟جواب:1-سوخت های فسیلی 2-دود ماشین ها  3-کارخانه ها 4-استفاده نادرست از سوخت ها
2-چه کارهایی به حفظ هوای سالم کمک می کند؟جواب:استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی و استفاده بیش تر از وسایل نقلیه عمومی،خارج کردن خودروهای فرسوده از رفت و آمد درخیابان،بردن کارخانه ها به خارج شهرها ،مثلا شهرک های صنعتی و استفاده از انرژی های سالم و پاک مانند گاز ،برق و انرژی خورشید
3-انسان از آب
جهان جاذبه‌های توریستی و گردشگری زیادی را در دل خود گنجانده است که هرساله گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا از آن بازدید می‌کنند. یکی از دغدغه‌های اصلی افراد کاهش هزینه‌ها و سفر مناطق ارزان می‌باشد. براساس اطلاعات مجله فوربس شهرهای مختلف براساس هزینه‌های روزمره‌ی زندگی مورد بررسی قرار گرفته‌اند و ۸ شهر که هزینه‌های آن نسبت به سایر کشورها کم‌تر است انتخاب شده‌اند. ارزانترین شهرهای جهان برای سفر کدامند؟
ادامه مطلب

جراحی زیبایی بزرگ کردن پستان-قسمت دوم
   
 
جراحی زیبایی بزرگ کردن پستان-قسمت اول
 
عمل جراحی جاگذاری پروتز چگونه انجام می شود؟
الف: اقدامات قبل از عمل
علاوه براین کلیات تعیین سایز و نوع پروتز از مهمترین موضوعاتی است که باید پیش از عمل مدنظر قرار گیرد. بجز این موارد، موضوعات دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
ب: بیهوشی مورد استفاده و طول مدت عمل جراحی بزرگ کردن سینه کدامند؟
معمولا عمل جراحی بزرگ کردن سینه تحت  بیهوشی عم
تعمیرکاران برای تعمیر گوشی در کنار مهارت و تخصصی که فرا گرفته اند، به یک سری ابزار آلات مخصوص تعمیر موبایل هم نیاز دارند که استفاده ی صحیح از ابزارها و کیفیت آن ها تاثیر مستقیمی بر روی نتیجه ی کارشان دارد. تعمیرات موبایل حرفه ای تخصصی است و داشتن مهارت کافی باعث می شود که میزان درصد خطا به صفر برسد. با استفاده از ابزار آلات مخصوص تعمیر موبایل، تعمیرکاران می توانند ایرادات گوشی مانند تعویض ال سی دی، تعمیر هارد پروگرمر شده و تعویض دیگر قطعات گ
علم اقتصاد با وجود تمام بزرگی و گستردگی خود و علیرغم آنچه به نظر می‌رسد علمی ساده است. بازار سرمایه (بازار مالی) مانند بازار پول، بازار بورس، بازار طلا و مسکن، بورس کالا و بورس اوراق بهادار از جمله اصطلاحات رایج در این عرصه هستند. شاید گستردگی همین اصطلاحات در اقتصاد باشد که آنرا پیچیده و سخت جلوه می‌دهد.
همه ما افرادی را می‌شناسیم یا زندگینامه افرادی شنیده یا دیده‌ایم که موفقیت‌های بزرگی در هر یک از بازارهای بزرگ اقتصادی کسب کرده‌
 سنگ گارنت چیست؟
 سنگ گارنت یا سنگ لعل جزو سنگهای قیمتی تا نیمه قیمتی محسوب می شود که با درجه سختی و رنگهای مختلفی یافت می شوند. انواع سبز این کانی دارای نگین هایی بسیار زیبا و گران قیمت هستند و نوع نارنجی رنگ آنها عموما مورد توجه کلکسیونرها می باشند. همچنین در طول تاریخ از خواص سنگ لعل یا گارنت در بسیاری از فرهنگها کاربرد مختلفی داشته است.
آنچه در این مقاله می آموزیم:
تاریخچه و ویژگی های این گوهرسنگ چیست و در چه مناطقی یافت می شود؟ خواص سنگ ل
علم اقتصاد با وجود تمام بزرگی و گستردگی خود و علیرغم آنچه به نظر می‌رسد علمی ساده است. بازار سرمایه (بازار مالی) مانند بازار پول، بازار بورس، بازار طلا و مسکن، بورس کالا و بورس اوراق بهادار از جمله اصطلاحات رایج در این عرصه هستند. شاید گستردگی همین اصطلاحات در اقتصاد باشد که آنرا پیچیده و سخت جلوه می‌دهد.
همه ما افرادی را می‌شناسیم یا زندگینامه افرادی شنیده یا دیده‌ایم که موفقیت‌های بزرگی در هر یک از بازارهای بزرگ اقتصادی کسب کرده‌
اصطلاحات بورس
 
پکیج آموزشی کامل درباره بازار بورس
 
 
دانلود پکیج
 
 
 
 
 
 
 
 
معرفی ۲۰ مورد از ‍پرکاربردترین اصطلاحات و مفاهیم بورسwww.emofid.com › آموزش › درباره بورس › بازار سرمایه۹ بهمن ۱۳۹۷ - آشنایی با اصطلاحات و مفاهیم پرکاربرد بورس یکی از ضروری‌ترین مواردی است که هر سرمایه‌گذاری باید انجام دهد. اینکه صندوق سرمایه‌گذاری شاخصی چه ...
اصطلاحات رایج بورسی - بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاهbashgah.com › blog › اصطلاحات-رایج-بورسی۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - نم
لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98
رشته پزشکی بدون کنکور 98 جز لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت؟ آیا در سال 98 رشته های بدون آزمون پزشکی خواهیم داشت؟ دانشگاه های پردیس چی رشته پزشکی بدون کنکور تا چه رتبه ای پزیرش دارند و یا اصلا بدون کنکور می تواند وارد این دانشگاه ها شد؟ انتقالی از دانشگاه های خارج از کشور به ایران امکان پذیر است و شرایط انتقالی به چه صورتی است؟ و ...
این سوالات مهمترین سوالات داوطلبان واج
طراحی داخلی در طرح فاصله گذاری اجتماعی : یکی از نتیجه های شیوع و انتشار ویروس کرونا در تمام دنیا ، ایجاد طرح ها و پروتکل هایی همچون فاصله گذاری اجتماعی و  همینطور خانه نشینی تعداد زیادی از مردم است. شرایطی که ما از پایان آن خبر نداریم و نمی دانیم مهمان موقتی ما است یا تا مدت ها ماندگار خواهد بود. اما این به چه معنا برای حوزه طراحی داخلی می باشد و طراحی داخلی خانه ها ، مناسب با شرایط موجود و کرونا چه طور خواهد بود؟ این شرایط چه تغییر و تاثییری ب
طراحی داخلی در طرح فاصله گذاری اجتماعی : یکی از نتیجه های شیوع و انتشار ویروس کرونا در تمام دنیا ، ایجاد طرح ها و پروتکل هایی همچون فاصله گذاری اجتماعی و  همینطور خانه نشینی تعداد زیادی از مردم است. شرایطی که ما از پایان آن خبر نداریم و نمی دانیم مهمان موقتی ما است یا تا مدت ها ماندگار خواهد بود. اما این به چه معنا برای حوزه طراحی داخلی می باشد و طراحی داخلی خانه ها ، مناسب با شرایط موجود و کرونا چه طور خواهد بود؟ این شرایط چه تغییر و تاثییری ب
طراحی داخلی در طرح فاصله گذاری اجتماعی : یکی از نتیجه های شیوع و انتشار ویروس کرونا در تمام دنیا ، ایجاد طرح ها و پروتکل هایی همچون فاصله گذاری اجتماعی و  همینطور خانه نشینی تعداد زیادی از مردم است. شرایطی که ما از پایان آن خبر نداریم و نمی دانیم مهمان موقتی ما است یا تا مدت ها ماندگار خواهد بود. اما این به چه معنا برای حوزه طراحی داخلی می باشد و طراحی داخلی خانه ها ، مناسب با شرایط موجود و کرونا چه طور خواهد بود؟ این شرایط چه تغییر و تاثییری ب
اخیرا دو اپلیکیشن با نام های دینگ و ماکسیم کار خود را در زمینه ارائه خدمات تاکسی اینترنتی آغاز کرده اند. این دو برنامه که مدتی است به رقابت با اسنپ و تپسی پرداخته اند به شما امکان می دهند تا در کوتاهترین زمان مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و نزدیک ترین راننده را برای سفر پیدا کنید. ماکسیم در بیش از 110 شهر ایران سرویس های خود را ارئه داده و قصد دارد با اعطای نمایندگی به سرمایه گذاران شهر های کوچگ ،محدوده فعالیت خود را گسترش دهد و در شهرهایی با جمعی
توجه داشته باشیم این پمفلت توسط اعضا تهیه شده و نشریه رسمی انجمن معتادان گمنام نیست ...
 
منظور از این ترازنامه، پی بردن به نقاط قوت و ضعف شخصی میباشد تا با پی بردن به آنها در مسیر جدید زندگی بتوانیم از تواناییهای خود برای بهبود شرایط زندگی خویش استفاده کنیم.
 
درخواست کمک از خداوند برای انجام درست این حرکت روحانی نیاز است، چرا که پاسخ صادقانه بهترین حامی در این راه است.
 
آیا سال موفقی را گذرانده ام؟
رابطه ام با راهنمایم نسبت به سال قبل چگونه
خانومانه: امروزه زوج های زیادی را می بینیم که زمانی با مشکل ناباروری رو به رو بوده اند اما توانسته اند با درمان مناسب بر این مشکل غلبه کنند. ناباروری در واقع عدم توانایی به دنیا آوردن فرزند بعد از گذشت یک سال از شروع رابطه جنسی مراقبت نشده است. اگرچه باروری با افزایش سن زنان کاهش می یابد اما باید یادآور شد که این مشکل فقط برای زنان نیست و مردان نیز با افزایش سن توانایی باروریشان کم می شود. ناباروری هرگز به معنای عقیم بودن نیست. زوج های بسیاری
برخی از مردان زندگی مشترک را فقط رابه جنسی می دانند در صورتی که زندگی مشترک مجموعه رفتارهای زوجین در طول زندگی شان می باشد . رفتارهایی مانند خوبی ها ، بدی ها ، اخلاق و احساسات و … در این مقاله قصد داریم به رفتارهایی که زن ها دوست دارند شوهرشان انجام بدهند و از آن لذت می برند را بررسی کنیم .
ادامه مطلب
برخی از مردان زندگی مشترک را فقط رابه جنسی می دانند در صورتی که زندگی مشترک مجموعه رفتارهای زوجین در طول زندگی شان می باشد . رفتارهایی مانند خوبی ها ، بدی ها ، اخلاق و احساسات و … در این مقاله قصد داریم به رفتارهایی که زن ها دوست دارند شوهرشان انجام بدهند و از آن لذت می برند را بررسی کنیم .
ادامه مطلب
یاتاقان نوعی اتصال صنعتی محسوب می شود که بر روی شافت های متحرک و مدور بسته می شود و از طرفی دیگر بر روی یک تکیه گاه قرار گرفته و بار ناشی از اتصال را بر روی سطح منتقل می کند. یاتاقان ها در شکل های مختلف و با نوع پایه های مختلفی تولید و عرضه می شوند. محبوب ترین نوع یاتاقان سری های UCP , UCF هستند که دارای یک هوزینگ می باشند که از جنس چدنی بوده و از طریق پیچ خشکه و در صورت استیل بودن یاتاقان با پیچ و مهره استیل بر روی سطوح قرار می گیرند. این یاتاقان ها دا
کارشناسان در مواجهه با افرادی که ساعات طولانی به تماشای فیلم های غیر اخلاقی می نشینند ( چه نوجوانان و چه همسران ) انگیزه ها را به دقت بررسی می کنند ٬ از اولین عوارض فیلم مستهجن در زندگی ، انحراف جنسی شوهران است که باعث گسستن آشکار عمل جنسی از ابراز عشق ، دوست داشتن و دیگر احساسات طبیعی سالم که به روابط زناشویی کمک می کنند می شود .
در این زمینه ، جدایی همسران و طلاق بسیار رواج دارد و فرد منحرف تا جایی پیش می رود که دائم خود ارضایی می کند .
عوارض فی
در پس هر دلیلی بر یک مدعا تعدادی فرض به طور پنهان وجود دارند که برای بررسی برهان باید آنها را ارزیابی کرد چرا که سطح آشکار برهان اغلب قابل قبول جلوه میکند.
باید دلایل را به فرض ها تجریه کرد.
 کار آنها روشن کردن ارتباط دلیل با مدعا است.
و برای بررسی برهان باید رابطه بین دلیل و مدعا بررسی شود .
هر فرض نیز خود یک مدعا است که باید بررسی شود تا به مدعای بدیهی برسد
انوع فرض ها:
فرض های توصیفی:
فرض های توصیفی در برهان های توصیفی به کار میروند.
پیداکردن ف

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها