نتایج جستجو برای عبارت :

خاطره از علامه شهید سید عارف حسین حسینی

موضوه خاطره :شکر خدا
علامه سید عارف، حقوق اندکی دریافت می کرد و همیشه زیاد مهمان داشت. یک روز در جلسه درس نشسته بودیم، یک نفر آمد و گفت که خیلی تنگدست است. ایشان دست در جیب کرد و 50 روپیه- که آن موقع پول زیادی بود- به او داد. ما که ندیدیم ولی آن شخص که 50 روپیه را دید، خیلی خوشحال شد و شروع کرد به تعریف و تمجید از ایشان. ایشان خیلی عصبانی شد و گفت: «50 روپیه به تو دادم، اینقدر تمجید می کنی؟! خداوند متعال اینقدر به انسان ها کرامت و لطف کرده؛ شکر نمی کنی؟!
عارف آیت الله سید علی قاضی طباطبایی (۱۳۲۵–۱۲۴۸ خورشیدی)، فقیه، حکیم و عارف شیعه سده سیزده و چهارده خورشیدی بود. لقب آیت الله، آیت الله العظمی علامه، عارف بالله، سید الاولیا تاریخ تولد ۹ اردیبهشت ۱۲۴۵ زادگاه: تبریز ایران محل تحصیل: تبریز - نجف محل مرگ۱۶ بهمن ۱۳۲۵ نجف مدفن: وادی السلام اطلاعات علمی شاگردان: آیت الله قاضی طی سه دوره، اخلاق و عرفان اسلامی را با کلام نافذ و عمل صالح خویش تدریس فرمودند و در هر دوره شاگردانی پرورش دادند که هر کدام ا
 
معرفی کتاب روح مجرد
«روح مجرد» روایتی از زندگی یکی از اولیای بر حق خدا به نام «سیدهاشم حدّاد» است.
«سید محمد حسین حسینی طهرانی» در این کتاب به بیان برخی اسرار بین خود و استادش سیدهاشم حدّاد؛ و همچنین توصیف حالات و نظریات این عارف بزرگ قرن چهاردهم پرداخته است.
«سیدهاشم حدّاد» از راه نعل‌‌بندی تامین معاش می کرد و با این حال تمام سختی‌های زندگی با این عقیده که هرچه هست از معشوق و محبوب الهی می‌آید، برایش آسان بود.
از این عارف بزرگ جز چند نام
موضع خاطره: بزرگواری و شکوه
یک بار یکی از سخنرانان کابلی به علامه بی ادبی کرد. من که از ارادتمندان علامه بودم، به او پرخاش کرده و او را مؤاخذه کردم. فردای آن روز، علامه بلخی که از ماجرا با خبر شده بود به در خانه ما آمد و گفت: «پسرم بیا با هم جایی برویم.» بعد از طیّ مسیری به خانه ای رسیدیم. در زدیم. همان شخص در را باز کرد و بهت زده شد! رفتیم داخل و نشستیم. آن شخص دست و پایش را گم کرده بود. علامه بلخی گفت: «چند وقت بود شما را ندیده بودیم.» سپس اضافه کرد:
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، حمیدرضا عارف (فرزند محمدرضا عارف) که در یک سال گذشته به عنوان رئیس کمیسیون صلح و ورزش منصوب شده بود، از سمت خویشتن استعفا کرد. با استعفای عارف، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا جایگزین وی در بزرگواری کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیکشد و صبر است حکم وی خلال دو روز آینده از سوی سیدرضا صالحی امیری، مهتر کمیته ملی المپیک صادر شود. گفته می شود کناره گیری عارف حدود سه ماه پیش اتفاق محذوف اما به لطافت رس
دانلود رایگان مجموعه ارزشمند نور مجرد
 
توضیحات: کتاب شریف نور مجرد در سه جلد چاپ شده است و یک دانشنامه کامل برای سبک زندگی اسلامی را بیان کرده است.
 
این کتاب که به توصیه جمعی از علماء از جمله حضرت آیت الله خامنه ای نوشته شده است یادنامه کاملی از عارف کامل حضرت علامه آیت الله سید محمدحسین حسینی طهرانی میباشد.
نویسنده این کتاب فرزند ارشد و وصی علامه میباشند.
 
* جهت دانلود کتاب ها به ادامه مطلب مراجعه کنید :

 
ادامه مطلب
علامه حسن زاده آملی همواره از یاد و خاطره مهربانی های مادر و همسر خود غافل نمی شود.
حضرت علامه حسن زاده نام اتاقی را که همسر گرامی شان در آن آرمیده، بیت الرحمه نامیده است.
وقتی از ایشان درباره چرای دفن همسرشان در منزل سوال شده است گفته است که می خواهم بیشتر به ایشان خدمت کنم.
دکتر عارف خلخالی کیست ؟
دکتر عارف خلخالی متولد 1350 در مشهد و مدرک تحصیلی دکتری با گرایش سلولی ملکولی میباشد و مخترع سوزن میکرو مانی پلاتور در سال ۷۲ و پودر سوپر فود NBS می باشد.

غذای سوپر فود کاملترین مکمل غذایی و حاوی صد ها ریز مغذی و ویتامین لازم برای بدن و  منیزیم ویتامین B1. B3 .B.9 .B12 .B6 ویتامین E . A . C . آهن. کلسیم. روی . امگا3 . تریپتوفان کولین. وگلوسیدها و... میباشد و علاج بیماری هاست.
پژوهشگر ، مخترع و تولید کننده : جناب آقای دکتر ” عارف خلخالی”
س
دکتر عارف خلخالی کیست ؟
دکتر عارف خلخالی متولد 1350 در مشهد و مدرک تحصیلی دکتری با گرایش سلولی ملکولی میباشد و مخترع سوزن میکرو مانی پلاتور در سال ۷۲ و پودر سوپر فود NBS می باشد.

غذای سوپر فود کاملترین مکمل غذایی و حاوی صد ها ریز مغذی و ویتامین لازم برای بدن و  منیزیم ویتامین B1. B3 .B.9 .B12 .B6 ویتامین E . A . C . آهن. کلسیم. روی . امگا3 . تریپتوفان کولین. وگلوسیدها و... میباشد و علاج بیماری هاست.
پژوهشگر ، مخترع و تولید کننده : جناب آقای دکتر ” عارف خلخالی”
س
 روزى مردی نزد عارف اعظم آمد و گفت من چند ماهى است در محله اى خانه گرفته ام روبروى خانه ى من یک دختر و مادرش زندگى مى کنند هر روز و گاه نیز شب مردان متفاوتى انجا رفت و امد دارند مرا تحمل این اوضاع دیگر نیست. عارف گفت شاید اقوام باشند گفت نه من هر روز از پنجره نگاه میکنم گاه بیش از ده نفر متفاوت می ایند بعدازساعتى میروند. عارف گفت کیسه اى بردار براى هرنفر یک سنگ درکیسه انداز چند ماه دیگر با کیسه نزد من بیا تا میزان گناه ایشان بسنجم .

ادامه مطلب
 
از مرحوم شهید مطهرى پرسیدند که:
شما فوق العاده از علّامه طباطبائى تجلیل مى ‏کنید و تعبیر «روحى فداه» را در مورد ایشان دارید؛ این همه تجلیل به خاطر چیست؟
 
آن مرحوم فرمود: «من فیلسوف و عارف بسیار دیده ‏ام و احترام مخصوص من به ایشان، نه به خاطر این است که یک فیلسوف است، بلکه احترامم به این جهت است که او عاشق دلباخته اهل بیت است. علّامه طباطبائى در ماه رمضان روزه خود را با بوسه بر ضریح مقدس حضرت معصومه علیها السلام افطار مى ‏کرد. ابتدا پیاده
وقتی بهمون می گن عارف رو نام ببرید! میگیم آیت الله قاضی آیت الله بهجت. در صورتی که بعضی از شهدا هم عارف هستند چطوری؟ همان طور که حضرت داوود با جنگ عارف شد. حضرت داوود جالوت رو کشت بهش چی دادند؟ ملک و حکمت و علم. 
 فَهَزَمُوهُم بِإِذْنِ اللَّهِ وَقَتَلَ دَاوُودُ جَالُوتَ وَآتَاهُ اللَّهُ الْمُلْکَ وَالْحِکْمَةَ وَعَلَّمَهُ مِمَّا یَشَاءُ....   پس آنان را به اذن خدا شکست دادند، و داوود، جالوت را کشت، و خداوند به او پادشاهی و حکمت ارزانی داشت،
روزی عارف پیری با مریدانش از کنار قصر پادشاه گذر میکرد.شاه که در ایوان کاخش مشغول به تماشا بود، او را دید و بسرعت به نگهبانانش دستور داد تا استاد پیر را به قصر آورند.عارف به حضور شاه شرفیاب شد.شاه ضمن تشکر از او خواست که نکته ای آموزنده به شاهزاده جوان بیاموزد مگر در آینده او تاثیر گذار شود.


ادامه مطلب
هوبه اعتقاد من [که البته خلاف واقع هم نیست] مقام کمترین و کوچکترین وزیر از وزرای حضرت مهدی علیه السلام  هزاران بار بالاتر از مقام شیخ [محی الدین عربی] و امثال اوست. و نسبت شیخ به حضرت مهدی در حقیقت مانند نسبت عرش است نسبت به قلب عارف، چنانکه بایزید بسطامی فرموده: (اگر عرش و آنچه را که در اوست هزاران هزار برابر کنند و در گوشهٔ قلب عارف نهند، هرگز آن را حس نخواهد کرد). البته این حاکی از مقام بایزید است وگرنه اگر می گفت(صد ها هزار هزار برابر کنند) با
فردی از عارف خواست که او را موعظه کند.
عارف گفت :
 مرنج و مرنجان!
 گفت: 
«مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم ولی «مرنج» یعنی چی؟ چه‌طور می‌توانم ناراحت نشوم !؟ مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده ، چه‌طور نباید برنجم؟»
عارف پاسخ داد :
« علاج آن است که خودت را کَسی ندانی ،، و اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی‌رنجی! »
جفا کشیم و ملامت خوریم و خوش باشیم
که در طریقت ما کافری‌ست رنجیدن
یکی از افرادی که می تواند الگو باشد مرحوم علامه طباطبائی است. من از سال 1326 شمسی که به قم آمدم با حضرت استاد علامه آشنا شدم. شاگرد ایشان بودم و بیش از شاگردی، مجذوب ایشان بودم. در واقع، دو نفر خیلی مرا در حوزه علمیه قم مجذوب خود کردند. یکی حضرت امام خمینیقدس سرّه بود و دیگری علامه طباطبائی قدس سرّه که خیلی شیفته این دو بزرگوار بودم. علاوه بر درس که خدمت علامه می خواندیم،
ادامه مطلب
بیش از ده سال است که از رحلت عارف بزرگوار حضرت آیت الله سعادت پرور می گذرد. این مستند، به بررسی شیوه ی علمی و عملی ایشان در سیر و سلوک و تربیت سالکین می پردازد. راویان احوالات این عارف جلیل، شاگردان و نزدیکان مورد اعتماد ایشانند. مرحوم شیخ علی سعادت پرور (پهلوانی) از شاگردان سلوکی علامه سید محمد حسین طباطبایی بود.
این مستند با کمترین امکانات و توسط عده ای از طلاب به صورت جهادی ساخته شده است، در روزگاری که مدعیان دروغین سعی در لکه دار کردن عرفا
بیش از پانزده سال است که از رحلت عارف
بزرگوار حضرت آیت الله سعادت پرور می گذرد. این مستند، به بررسی شیوه‌ی
علمی و عملی ایشان در سیر و سلوک و تربیت سالکین می پردازد. راویان احوالات
این عارف جلیل، شاگردان و نزدیکان مورد اعتماد ایشانند. مرحوم شیخ علی
سعادت پرور (پهلوانی) از شاگردان سلوکی علامه سید محمد حسین طباطبایی بود.
این مستند با کمترین
امکانات و توسط عده ای از طلاب به صورت جهادی ساخته شده است، در روزگاری که
مدعیان دروغین سعی در لکه دار
خاطره ای از همسر علامه طباطبایی از زبان همسر شهید مطهری
.
به عمرم خانمی مثل ایشان ندیدم که اینقدر دغدغه همسرش را داشته باشد. می‌گفت: وقتی علامه در حال مطالعه است چای کمرنگ را به اتاق ایشان می‌برم و به علامه نگاه هم نمی‌کنم. چای را می‌گذارم و می‌آیم بیرون تا مبادا رشته افکارش پاره شود. .
.
روزی مهمان خانم بودم. لباس‌هایشان خیلی مندرس و کهنه شده بود و ایشان نیاز داشت که لباسی برای خودش بدوزد. زمانی که علامه بیرون می‌رفت به ایشان گفت، از درس که
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
داستان
نزد شخص عارفی رفت و گفت من از مریدان توام مرا شاگردی و همراهی بپذیر
عارف گفت اجازه دهیم تا دقیقه ای برچشمانت خیره شوم که چشم دروغ نمی‌گوید
سپس عارف گفت تو توان تحمل حقیقت رانداری ، 
گفت به من ثابت کن
گفت جمله ای میگویم حقیقت محض ولی تورا با من دشمن خواهد نمود
گفت اگر مرد خدایی بگو و از خصومت چون منی نترس
عارف گفت.توچگونه دنبال خوشبختی خود و دیگرانی که سنگ های محل ادرار و مدفوع ت
دکتر #عارف_خلخالی متولد 1350 در #مشهد و مدرک تحصیلی دکتری با گرایش سلولی ملکولی میباشد و مخترع سوزن میکرو مانی پلاتور در سال ۷۲ و پودر سوپر فود NBS می باشد.
مخترع و تولید کننده : جناب آقای دکتر  عارف خلخالی
 
سوپرفود ان بی اس SuperFood-NBS
۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ ۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴ سفارش و مشاوره تلفنی از 9 صبح تا 9 شب یکسره
عارف واصل،حضرت علامه طباطبایی(ره)می فرماید: از روشن ترین وبارزترین جلوه گاه های مودت ورحمت، جامعه کوچک خانواده می باشد.مرحوم آیه الله سید علی قاضی (ره) : انسان اگر بخواهد واصل شود، شروع آن از خانه و زن وبچه می باشد.نهاد خانواده یکی از مهم ترین و اصلی ترین ارکان جامعه بوده وتاثیر شگرفی بر حیات فکری وفرهنگی ومعنوی وایمانی اجتماع داشته که اگر به شدت از آن مراقبت شود زمینه دستیابی به سعادت حقیقی وابدی را برای طالب قرب حق ـ جل جلاله ـ فراهم می سازد
حضرت علامه حسن زاده آملی یکی از عهدهایی را که شیخ الرئیس ابن سینا با خود بسته است را ذکر میکنند: "یکى از عهدهاى شیخ رئیس در رساله عهدش این است که رمان و قصه هاى باطل نخواند. حرفها و افسانه هاى باطل ذهن را کج و معوج مى کند و نفس را از درست اندیشى و درست یابى عدول مى دهد و منحرف مى گرداند." (1)
 
 
 
حضرت علامه در جای دیگر می فرمایند: "یکى از رساله ‏هاى شیخ رئیس ابو على سینا، رساله عهد او است، در آن رساله با خدایش پیمان بسته است که مقالات و رمان‏ها و ا
#حدیث_مهدوی 
امام محمد باقر(ع)
«من مات و لیس له امام فمیتته میتة جاهلیة و من مات و هو عارف لامامه، لم یضره تقدم هذا الأمر او تأخر، و من مات و هو عارف لامامه کان کمن هو مع القائم فی فسطاطه».
-«هر کس بمیرد و امامش را نشناسد مرگ او مرگ جاهلی است، و هر کس بمیرد در حالی که امامش را می شناسد برای او آسیبی نمی رسد که امر ظهور زود باشد و یا دیر شود. کسی که با شناخت امام از دنیا برود همانند کسی است که در فرماندهی قائم علیه‌السلام باشد».
اصول کافی/ ج1/ ص303
#حدیث_مهدوی 
امام محمد باقر(ع)
«من مات و لیس له امام فمیتته میتة جاهلیة و من مات و هو عارف لامامه، لم یضره تقدم هذا الأمر او تأخر، و من مات و هو عارف لامامه کان کمن هو مع القائم فی فسطاطه».
-«هر کس بمیرد و امامش را نشناسد مرگ او مرگ جاهلی است، و هر کس بمیرد در حالی که امامش را می شناسد برای او آسیبی نمی رسد که امر ظهور زود باشد و یا دیر شود. کسی که با شناخت امام از دنیا برود همانند کسی است که در فرماندهی قائم علیه‌السلام باشد».
اصول کافی/ ج1/ ص303
پاورپوینت درباره عارف قزوینی
پاورپوینت درباره عارف قزوینی، در حجم 9 اسلاید، همراه با تصاویر. عارف در سال ۱۲۵۹ هجری شمسی در قزوین متولد شد. پدرش «ملاهادی وکیل» بود. عارف صرف و نحو عربی و فارسی را در قزوین فراگرفت. خط شکسته و نستعلیق را بسیار خوب می‌نوشت. موسیقی را نزد میرزاصادق خرازی ...
روزی عارف پیری با مریدانش از کنار قصر پادشاه گذر میکرد.شاه که در ایوان کاخش مشغول به تماشا بود، او را دید و بسرعت به نگهبانانش دستور داد تا استاد پیر را به قصر آورند.عارف به حضور شاه شرفیاب شد.شاه ضمن تشکر از او خواست که نکته ای آموزنده به شاهزاده جوان بیاموزد مگر در آینده او تاثیر گذار شود.
استاد دستش را به داخل کیسه فرو برد و سه عروسک از آن بیرون آورد و به شاهزاده عرضه نمود و گفت: "بیا اینان دوستان تو هستند، اوقاتت را با آنها سپری کن."


ادامه مط
علامه طباطبایی:
« من در شبانه روز، شش ساعت را صرف خوردن و خوابیدن و عبادت می کنم و هجده ساعت هم مشغول تفکر هستم. گه گاهی هنگام تفکر خوابم می برد؛ وقتی بیدار می شوم، افکارم را از آن جا که مانده بود، ادامه می دهم حتی در خواب هم فکرم مشغول بود! »
علامه طباطبایی:
« من در شبانه روز، شش ساعت را صرف خوردن و خوابیدن و عبادت می کنم و هجده ساعت هم مشغول تفکر هستم. گه گاهی هنگام تفکر خوابم می برد؛ وقتی بیدار می شوم، افکارم را از آن جا که مانده بود، ادامه می دهم حتی در خواب هم فکرم مشغول بود! »
 
وقتی ابراهیم هادی مجروح شد و او را به منزل آوردند علامه [جعفری] از ما خواست تا ایشان را به ملاقات ابراهیم ببریم. وقتی ابراهیم متوجه حضور علامه در منزل شد، با آن وضعیت خواست از جا بلند شود و گفت: استاد! شما چرا زحمت کشیدید، ما خوب می شدیم خدمتتان می آمدیم.
علامه جواب دادند: وظیفه ماست که به شما سر بزنیم، شما جانتان را در این راه گذاشته اید. امروز وظیفه ماست که به شما سر بزنیم. بعد علامه ادامه داد: هر بار شما می آمدید و درس می گرفتید، امروز نوبت م
زخم زمانه...ز مردم تا گران جانی بدیدم؛به القائات سبوحی رسیدم...هر آن زخمی که دیدم از زمانه؛برای فیض حق بودی بهانه...ز ادبار و ز اقبال خلایق؛ندیدم جز محبت های خالق...هر آن چیزی تو را کز آن گزند است؛برای اهل دل آن دل پسند است...بَدان را هست بر ما حق بسیار؛چو حق مردم پاکیزه کردار...عارف دلسوخته، حضرت علامه حسن زاده آملی حفظه الله
جفای خلق...این جفای خلق با تو در جهان؛گر بدانی گنج زر آمد نهان؛خلق را با تو چنین بدخو کند؛تا تو را ناچار رو آن سو کند...مولوی
تواتر نزول آیه تطهیر در شان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در کلام علامه مجلسی قدس سره
علامه مجلسی قدس الله روحه الشریف می‌نویسد:
بدان که احادیث از طرق عامه و خاصه به حد تواتر رسیده که آیه تطهیر در شان اهل بیت رسالت علیهم السلام نازل شده که آل عبا باشند، و موافق بعضی از احادیث ما جمیع ائمه ما داخل‌اند.
عین الحیات، تالیف علامه مجلسی، جلد ۱، صفحه ۱۸۱، انتشارات انوار الهدی
هیچوقت از خاطره هایی ک خودتون قبلا با کسی داشتین با کس دیگ خاطره نسازین واسه کسی رویا نسازین چون وقتی بفهمه اولین نفری نبوده ک اینارو باهاش تجربه کردین و تو ذهن شما این خاطره با کس دیگ شکل گرفته بدجور از درون میشکنه 
خیلی بد 
در
مجلس علما که به دستور شاه خدابنده تشکیل شده بود. سید رکن الدین موصلی
(یکی از علمای برجسته اهل تسنن) به علامه گفت: دلیل بر جواز صلوات بر غیر
پیامبران چیست؟
علامه بی درنگ این آیه را خواند:«الَّذِینَ
إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ
رَاجِعونَ * أُولَـئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَ رَحْمَةٌ
وَ أُولَـئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ».(صابران کسانی
هستند که هرگاه مصیبتی به آنان رسد، می گویند
دیشب خواب تورا دیدم عارف جدید

آهنگ دیشب خواب تورا دیدم از فیلم سلطان قلبها

آکورد گیتار آهنگ دیشب خواب تورا دیدم عارف

اهنگ جدید عارف دیشب خواب تورا دیدم

دانلود آهنگ عارف دیشب خواب تورا دیدم جدید

دانلود آهنگ دیشب خواب تورا دیدم از گوگوش
دیشب خواب تو را دیدم عارف جدید

عارف دیشب خواب تورا دیدم ورژن جدید

دانلود آهنگ بسیار زیبا و جدید دیشب خواب تورا دیدم از عارف با لینک دانلود مستقیم
دریافت آهنگ های عارف به راحتی در سایت آرت موزیک
دانلود موزی
خالد سلطان دایر از اجرای بیش از ۴ پروژه جهادی در منطقه محروم اروندکنار خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها به همت گروه جهادی علامه ربیعی این بخش در حال انجام است.مسئول گروه جهادی علامه ربیعی اروندکنار، افزود: با توجه به خسارت های اخیری که متحمل مردم عزیز و محروم صفر مرزی اروندکنار شد اقدام به برگزاری اردوهای جهادی خود نموده است و در طی این ایام این گروه جهادی چهار پروژه عمرانی را شروع خواهد کرد. وی به حضور نیروهای جوان بسیجی و انقلابی در گروه
کتاب شریف روح مجرد یادنامه عارف کامل حاج سید هاشم حداد میباشد که آیت الله خامنه ای فرموده بودند مرحوم آقای طهرانی این کتاب را به عنوان یک تحفه برای ما گذاشتند و رفتند. نقل شده ایشان هفت مرتبه این کتاب را مطالعه کرده اند.
مرحوم آقای بهجت راجع به ایشان فرموده بودند که حداد سر الله است کسی در دنیا نمیتواند ایشان را بشناسد 
و علامه طهرانی فرموده بودند :
الحداد و ما ادراک الحداد
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید :

ادامه مطلب
فروش ویلایی
علامه امینی،پردیس
۲۰۰ متر
۶ خواب
جنوبی
۳.۳ میلیارد
توضیحات :۲۰سال،۳طبقهبخاری،کولر آبی،موکت،آشپزخانه اوپنهمکف ۸۳متر ۲خوابطبقه۱و۲ : ۱۲۵متر ۲خوابسه سند مجزاعرض ۱۰متر،کوچه ۷متریکد ۱۲۴۲ ۰۹۱۳۱۰۸۶۷۱۹ ۰۹۱۶۲۸۷۱۷۸۷
علامه طباطبایی: روز گذشته وقت نماز صبح، [در مکاشفه] استاد مرحوم آقای قاضی را دیدم. وقت رفتن به من فرمود: «هرکس به جایی رسیده، از یَد یا أیدی رسیده است.»پس از آن به نظرم رسید که شاید منظور، آیه شریفه «واذکُر عبادَنا ابراهیمَ و اسحاقَ و یعقوبَ اُولی الاَیدی و الاَبصار» باشد. منظور آیه شریفه، این است که ایشان صاحب گذشت و عبرت بوده اند. ثمرات حیات، ص ۲۵۷پ‌ن: علامه در المیزان ذیل این آیه می‌نویسد: «اینکه خداوند فرمود: ابراهیم و اسحاق و یعقوب داراى
سخنی از علامه طباطبایی
مرحوم علامه طباطبایی در تفسیر قیّم المیزان ذیل آیات ۱۰۲ و ۱۰۳ از سورة بقره که مربوط به داستان هاروت و ماروت است، بحثی فلسفی و علمی دارند و چون این دو بحث کاملاً مرتبط است، ترجمة خلاصه‌ای از آن را می‌آوریم و سپس نکات مورد استفاده از سخن ایشان را آورده و آنگاه بحث را پی می‌گیریم...
ادامه مطلب
وظیفه‌ی شاعران و مادحان از زبان مرحوم علامه امینی قدس سره
من أقوال العلامة الأمینی (قدس سره): یجب على الشاعر المؤمن أن یتبرأ من أعداء محمد وآله محمد، وإضافة إلى مدائحهم ومراثیهم، فإن دروس التبری أعظم من دروس التولی والمودة.
علامه امینی قدس سره فرمودند: واجب است بر شاعر مومن، علاوه بر این‌که مدح اهل بیت علیهم السلام می‌کند و مرثیه می‌خواند، از دشمنان حضرت محمد و آل محمد علیهم السلام تبری جوید؛ چرا که مسئله تبری از دشمنان اهل بیت علیهم الس
برای خداوند فرقی ندارد که تو برایش نماز بخوانی یا نه ! برایش روزه بگیری یا نه !فرقی ندارد چقدر برای عزیزانش ضجه زده باشی ! اما اینها برای من و تو فرق می کند .
و این فرق زمانی شروع شد که من و تو بر سر خدایمان جدل کردیم ،من گفتم من با ایمان ترم تو گفتی من!و فراموش کردیم که خدای هر دویمان یکی است فقط راه اتصالمان به او فرق دارد.به راه های اتصالی یکدیگر به خدا دست نزنیم ! اجازه بدهیم هر کس به گونه ی خودش به خدایش وصل شود نه به شیوه ما!خداوند عارف عاشق می
بسمک یا خبیر
***********
حضرت علامه حسن زاده آملی می فرمایند:
دعوا و نزاعی با عقل و فیلسوف و فلسفه نداریم، و این ک عرفا، عقول جزئیه را نکوهش می کنند، نه این ک صغری و کبری و برهان، نامطلوب باشد؟ بلکه سخن این است ک در این حد توقف نکنید ک بالاتری هم هست و بالاترها هم وجود دارد.
بسمک یا خبیر
***********
حضرت علامه حسن زاده آملی می فرمایند:
دعوا و نزاعی با عقل و فیلسوف و فلسفه نداریم، و این ک عرفا، عقول جزئیه را نکوهش می کنند، نه این ک صغری و کبری و برهان، نامطلوب باشد؟ بلکه سخن این است ک در این حد توقف نکنید ک بالاتری هم هست و بالاترها هم وجود دارد.
کفر صوفیه و وحدت وجودی‌ها در کلام علامه محمد تقی مجلسی رضوان الله علیه
علامه محمد تقی مجلسی قدس الله روحه الشریف در کتاب شریف لوامع صاحبقرانی در مذمت صوفیه می‌نویسد:
بسیار است که ملحد می‌شوند به نادانی چون عبارات صوفیه قریبست به عبارات ملاحده و مثل عبارت ملاحده مثل عبارت حدیث قدسی که الحال گفته شد جمعی حلول می‌فهمند و جمعی اتحاد و جمعی به وحدت وجود به نحوی که خود میفهمند و همه کفر است.
لوامع صاحبقرانی، تألیف علامه محمد تقی مجلسی، جلد ۷، ص
کفر صوفیه و وحدت وجودی‌ها در کلام علامه محمد تقی مجلسی رضوان الله علیه
علامه محمد تقی مجلسی قدس الله روحه الشریف در کتاب شریف لوامع صاحبقرانی در مذمت صوفیه می‌نویسد:
بسیار است که ملحد می‌شوند به نادانی چون عبارات صوفیه قریبست به عبارات ملاحده و مثل عبارت ملاحده مثل عبارت حدیث قدسی که الحال گفته شد جمعی حلول می‌فهمند و جمعی اتحاد و جمعی به وحدت وجود به نحوی که خود میفهمند و همه کفر است.
لوامع صاحبقرانی، تألیف علامه محمد تقی مجلسی، جلد ۷، ص
تمام مزه ی یه خاطره به در دسترس نبودنشه. به این که فکر کنی و تلاش کنی تا تکه پاره هایی ازش رو به یاد بیاری. به نظرم عکس، فیلم یا هر چیز دیگه ای شبیه اینا، جلوی این احساس رو می گیره. اصلا خاطره انگیز یعنی چیزی که نمی تونی تکرارش کنی. حداقل به سادگی نمی تونی تکرارش کنی.
دلنوشته کمبود خاطره
من حالم خوب بود,فقط کم حرف میزدم و زیاد میخوابیدم,به یه گوشه خیره میشدم و صورتم خیس میشد,لباس نمیخریدم وفیلم نمیدیدم,غذای کم وسیگار زیاد.
گفتن حال روحیه مناسبی نداری,دکتر رای به بستری شدنم داد.
چهار ماهه که بستری شدم,اولا بهش میگفتن دیوونه خونه اما الان میگن کلینیک.
امروز یکی از بیمارا دلیل حال بد منو فهمید,میگفت:ازکمبود خاطره رنج میبرم.
اما من حرفش رو جدی نگرفتم چون کلی خاطره دارم,همه یه شکل و بایه نفر, من و دوست خوبم,تنه
حکایت استادان عارف
یکی از مریدان عارف بزرگی، در بستر مرگ استاد از او پرسید:
مولای من استاد شما که بود؟
عارف: صدها استاد داشته ام.
مرید: کدام استاد تأثیر بیشتری بر شما گذاشته است؟
عارف اندیشید و گفت:
در واقع مهمترین امور را سه نفر به من آموختند.
اولین استادم یک دزد بود.
شبی
دیر هنگام به خانه رسیدم و کلید نداشتم و نمی خواستم کسی را بیدار کنم. به
مردی برخوردم، از او کمک خواستم و او در چشم بر هم زدنی در خانه را باز
کرد. حیرت کردم و از 
او خواستم این ک
بی حالی در نماز
علامه حسن زاده آملی نقل می کند: در تعطیلات تابستان به آمل رفتم، خوابیده بودم بچه ها سر و صدا کردند و از خواب بیدار شدم و غضبناک شدم و بعد از آن ناراحت شدم که چرا من غضبناک شدم، آن قدر گریه کردم تا این که نتوانستم غذا بخورم، به تهران آمدم و راهی تبریز شدم تا سراغ طبیبم بروم به محضر علامه طباطبایی رفتم و به ایشان گفتم من حال نماز ندارم، بدون این که به ایشان جریان را بگویم.
گفت: بی خود غضبناک می شوی و انتظار هم داری که در نماز حال داش
سال پیش مهر موبایلم رو دزد برد. لب خیابون گریه میکردم و نعره میزدم ....مامان گفت فدای سرت.یه گوشی بهتر میخری، نو مدل جدید. گفتم مامان چی داری میگی، همه چی که پول نیست. خاطره هام چی...
آدم هرچی کمتر با دیگران دنبال ثبت خاطره باشه بعدها راحت تر خواهد بود. به لحظه هامون عمق ندیم... خاطره ساختن مثل خالکوبی کردن هست. 
استاد ملکیان در باب رمز موفقیت های علمی و معنوی علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان چنین می گوید:
موفقیت های معنوی علامه بسیار بیشتر از آثار ارزشمند علمی ایشان است. در واقع او از حیث معنوی مقامات بالایی را کسب کرده و فضایل الهی را در خود جمع داشت.
شاید بتوان رمز موفقیت ایشان را در چند جمله خلاصه کرد:1. علامه تنها به امور ضروری زندگی می پرداخت. و در مورد موارد غیر ضرور به اتلاف وقت و هزینه مایل نبود.2. او هرگز خود را با دیگران مقایسه نمی کرد. بلکه تن
استاد ملکیان در باب رمز موفقیت های علمی و معنوی علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان چنین می گوید:
موفقیت های معنوی علامه بسیار بیشتر از آثار ارزشمند علمی ایشان است. در واقع او از حیث معنوی مقامات بالایی را کسب کرده و فضایل الهی را در خود جمع داشت.
شاید بتوان رمز موفقیت ایشان را در چند جمله خلاصه کرد:1. علامه تنها به امور ضروری زندگی می پرداخت. و در مورد موارد غیر ضرور به اتلاف وقت و هزینه مایل نبود.2. او هرگز خود را با دیگران مقایسه نمی کرد. بلکه تن
همه ماها خاطره هایی داریم خاطرات خوب یا بد ولی برای من فقط یک خاطره خوب بود که مثل معجزه وقتی توی بدترین و سخت ترین موقعیت تمام عمرم اومد دنیامو رویایی کرد
واز وقتی که رفته یادم نمیاد هیچ چیزی از زندگیمو انگار همش یک خواب بوده
لطفا ناراحت نشو، دارم کاری میکنم که روح و ذهنم بفهمه که تنهاشدم و باور کنه
این کارو میکنم که بلند بشمچ
هو
جذبه آن است که با بارقه ای الهی دفعتاً معارف بسیاری برای عارف حاصل شود و سلوک آن است که برای رسیدن به آن معارف ، درجات و مقامات مناسب با آن را یکایک طی کند. اهل شهود یا همهٔ درجات را با سلوک طی می کنند ، در این صورت سالک محض اند یا همهٔ درجات را با جذبه می پیمایند ، در این حالت مجذوب محض اند یا اوایل راه را با سلوک می پیمایند و در اواخر جذبهٔ الهی نصیب آن ها می شود ، این گروه سالک مجذوب اند یا اینکه اول جذبه ای نصیب آن ها می شود ؛ لیکن در انتهاء ن
آغاز ارتباط خاصّ علّامه طباطبائی با آیةالله قاضی رضوان الله علیهما
 
علّامه آیةالله حاج سیّدمحمّدحسین حسینی طهرانی قدّس سرّه:
 
«استاد علّامه میفرمودند: چون به نجف اشرف برای تحصیل مشرّف شدم از نقطۀ نظر قرابت و خویشاوندی و رَحِمیّت، گاهگاهی بمحضر مرحوم قاضی شرفیاب می شدم.
 
تا یک روز درِ مدرسه ای ایستاده بودم که مرحوم قاضی از آنجا عبور می کردند؛ چون به من رسیدند، دست خود را روی شانۀ من گذاردند و فرمودند: «ای فرزند! دنیا میخواهی نماز شب بخوان
وحید عارف چشمون سیاه
دانلود آهنگ وحید عارف چشمون سیاه
همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای وحید عارف بنام چشمون سیاه با لینک مستقیم ♪
Download New Song By : Vahid Aref – Cheshmoon Siyah With Text And Direct Links
به یاد تو تا از صبح تو خیابون زیر بارون قدم زدم
نمیدونم چرا هر جا میری و میگی من بدم
ادامه مطلب
خب ظاهرا علامه نه تنها بد نیست بلکه خیلیم خوبه. خوابگاهش که خیلی بهتره حداقل. فقط بزرگ ترین مشکلی که داره دوریش از انقلابه که خیلیم مهمه اتفاقا.
و خب چیز دیگه ایم که هست دو رشته ای خوندنه. که فقط چند تا بخشنامه ی مبهم در موردش وجود داره و میگه فقط رشته های مرتبط. حالا فعلا که ظاهرا دانشگاه تهران ادبیات و روان رو مرتبط نمیدونه، دیگه نمی دونم علامه چطوره
مدیریت جهانگردی رو هم واقعا دوست داستم، رشته ی خیلی جذابی بود. مامانم هم به حدی داره سعی میکن
علامه حسن زاده آملی: «به دستور حضرت استادم علامه آقا سید محمد حسین طباطبایى رضوان الله تعالى علیه از اول ماه ذى القعده تا دهم ذى الحجه ۱۳۸۹ ه ق، در اربعین‌ کلیمى‌ بودم‌ وَ واعَدْنا مُوسى‌ ثَلاثِینَ لَیْلَةً وَ أَتْمَمْناها بِعَشْرٍ فَتَمَّ مِیقاتُ رَبِّهِ أَرْبَعِینَ لَیْلَةً ...(سوره اعراف، آیه ۱۴۲)؛ در اوائل ماه ذى الحجه مذکور به توجه نشسته بودم، انتقالى روى آورد تا در کنار نهرى گذارم افتاد، درخت انجیرى در کنار آن نهر بود و انجیر بسی
جزوه اصول فقه 1 علامه مظفر
 
 
دانلود جزوه اصول فقه 1 علامه مظفر
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود خلاصه کتاب اصول فقه علامه مظفر pdf | یاوران ... - یاوران ...www.yavaranfile.ir › downloads › دانلود-خلاصه-کتاب-ا...۲۷ مهر ۱۳۹۸ - دانلود خلاصه کتاب اصول فقه علامه مظفر pdf | یاوران فایل. ... اطلاعیه شماره 1لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه به نمایش در می آید و همزمان به ...
شرح اصول فقه جلد 1 علامه مظفر - بان
دانلود آهنگ نیما علامه اتفاق خوب { کیفیت 320 و 128 }
امشب برای شما عزیزان جاز موزیکی ، دانلود آهنگ ♪ نیما علامه ♪ اتفاق خوب ♪ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Song BY : Nima Allameh – Etefaghe Khoob With Text And Direct Links In jazzmsuic
متن آهنگ اتفاق خوب نیما علامه
»───♫♫●|●|●♫♫───«
اتفاق خوبیه ، بهم رسیدیم من و تو … !
خوب عطر نفسات پر شده تو هوای من … !
دیگه نزدیک یه ساله که من تو و باهمیم … !
»──|♫●|──«
لحظه هام ، کنار تو ، قشنگ و و رویایی شدن … !
عکس ازدواجمون ، باهم توی ق
هم تو سوزی هم سرت ای گنده‌پوز
کی شود دریا ز پوز سگ نجس
کی شود خورشید از پف منطمس
#مولانا
پاسخ کوبنده #حسین_طاهری به عارف
#یا_علی #مداحی #خواننده_سخیف #عارف
https://www.instagram.com/p/B5vZdivnBla/?igshid=1soafd5jj7sqg
https://www.aparat.com/v/uV7gp
https://www.hoorsa.com/p/NzIzOTAzNQ%3D%3D
https://rubika.ir/post/VfBcijVSCb
[ویدئو ۱:۰۸]
مشاهده مطلب در کانال
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، محمدرضا عارف با حضرت در حسینیه جماران و شریک شدن درون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران گفت: ما بر این باور هستیم که کشور ما مردمی ترین حکومت را دارد و همگی امور و قسمت ملک را مردم یا به رخساره مستقیم و یا بوسیله صورت غیرمستقیم گلچین می کنند. وی افزود: اهمیت و نقش حضور مردم در انتخابات مشخص است و ما در جای جای مختلف طریق رادیکال این وضعیت را می بینیم. غلام همچنین به نشانی یک ش
عارف را به عکاسی و فیلترهایی که ساخته می‌شناسم. مهربان است و برای دوستی ارزش قائل است. از نظر او رشت، شهری‌ست سرزنده. لنگرود را مناسب عیاشی می‌داند. عاشق این است که جمعه‌ها به چمخاله برود و فریدون فروغی گوش کند. دیشب بعد از پایانِ تورِ رشت‌گردی، حس کردم مردی جوان به من زل زده. سرم را بالا گرفتم. عارف بود! چشم‌هایم گرد و دهانم باز شد! هنسفری را از گوشم درآوردم و او را در آغوش گرفتم. همراه دو نفر از دوستانش بود. نام‌هایشان را یادم نیست، ولی یک
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
برای شناخت شیعه به این مطلب  ازحضرت‌الله العظمی علامه طهرانی دقت کنید که
قریب به این مضمون 
شخصی به علامه طهرانی عرض کرد در بیمارستانی در آمریکا خانم های پرستار بسیار با محبت وادب و احترام و دلسوزانه با بیماران برخورد می‌کنند و به امور بیماران رسیدگی میکنند...
ولی در بیمارستان اینجا پرستارها خیلی بداخلاق هستندو...
درحالی که پرستار آمریکایی مسیحی و اینها شیعه هستند
حضرت آیت‌الله
 اسفند
 هر چه سرد، هرچه سخت اما در پی اش بهاری هست
 درست مثل زندگی که روزهای سختش هرچه طاقت فرسا اما در گذر است..
. آدم ها می آیند با خودشان شوق می آورند، 
امید و رشته های نازک دلبستگی رشته ها که طنابی ضخیم شد
 از ترس به دام افتادن میروند از آنها کوله باری می ماند پر خاطره
 و دلبستگانی که در خاطره ها جا می مانند...
 فراموشی گره کوری ست که به دست زمان باز میشود
 اسفندِ رابطه ات در گذر است
 خاطره ها را دَرس کن و بهار را با حال دیگری آغاز کن
 #پریسا_زا
سخن عشق، بیان خاموشی‌ست، گفتِ نگفتن است. سالک خدا، مجرای آوای خداست، چرا که آنجا که سخن نیست موسیقی‌ست و موسیقی کلمه است که به رقص برخاسته. عارف عاشق، رقصان است، چه خفته چه بیدار، چه نشسته چه برخاسته، عالم از او در رقص است.
عارف محتکر از نور باخته است، عارف بخشنده با موسیقی برده است. عرفان عشق، بیان موسیقی خداست. کلمات خوانده‌شده کاری نمی‌کنند، آن همّت سالک است که برخیزد، بیرون رود و آنچه از درون آموخته در بیرون بیامیزد و صحنه‌ی دلمرده‌ی
#مخترع پودر گیاهی سوپر فود #ان_بی_اس کیست ؟
دکتر #عارف خلخالی متولد 1350 در مشهد و مدرک تحصیلی دکتری با گرایش سلولی ملکولی میباشد و مخترع سوزن میکرو مانی پلاتور در سال ۷۲ و پودر سوپر فود NBS می باشد.

غذای #سوپر_فود کاملترین مکمل غذایی و حاوی صد ها ریز مغذی و ویتامین لازم برای بدن و  منیزیم ویتامین B1. B3 .B.9 .B12 .B6 ویتامین E . A . C . آهن. کلسیم. روی . امگا3 . تریپتوفان کولین. وگلوسیدها و... میباشد و علاج بیماری هاست.
#پژوهشگر ، #مخترع و #تولید کننده : جناب آقای د
خاطره کار فرهنگی باحال
خاطره کار فرهنگی باحال
 
خاطره کار فرهنگی باحالبعضی وقتا وصف یک سری ازین کارهای باحال و خودجوشِ فرهنگی را که می‌شنوی، حالت خیلی خوب می شود.
مثلا یکی از این کارها مسابقه کتابخوانی‌ ای هست که در عرض ۲ ساعت توی مدارس برگزار کردند.بچه‌ها خیلی خوششون اومده بود.هم بخاطر اینکه ۳-۲ساعتی از کلاساشون پیچونده شده بودو هم اینکه ساعات درسایی که به نظر خودشون به درد زندگیشون نمی خوره، کتابای مفید خوندند.جالب بود براشون که همونجا
بسم الله الرحمن الرحیم
سید شهید قاضی نور الله شوشتری در (مجالس الموُمنین) در ضمن احوالات آیت الله علّامه حلّی گفته است:
از جمله مراتب عالیه که جناب شیخ به آن امتیاز دارد، آن است
که بر همه ی اهل ایمان شهرت یافته
که یکی از علمای اهل سنتدر بعضی فنون علمی استاد علامه حلی بود
او کتابی در ردّ مذهب شیعه امامیه نوشته بود
و درمجالس آن را برای مردم می خواند و آن ها را گمراه می نمود
و از ترس آنکه مبادا کسی از علمای شیعه ردّ آن نماید 
آن را به کسی نمی داد که
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
عارف فدا یار گلر
دانلود آهنگ ترکی عارف فدا به نام یار گلر
Arif Feda – Yar Geler
دانلود آهنگ ترکی عارف فدا به نام یار گلر
دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
 
متن آهنگ ترکی عارف فدا به نام یار گلر

.:( دانلود تمامی آهنگ های عارف فدا):.

کانال تلگرامی مشگین موزیک
https://t.me/meshginmusic
دانلود آهنگ جدید ترکی از سایت مشگین موزیک

.:( صفحه اصلی سایت ):.
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
شده از چشم کسی سست شود دستانت؟
یا که از دیدن او لزره بیفتد جانت؟
شده در شهر خودت مثل غریبی باشی!
به تمنّا برسد قسمتِ آبت ؟نانت؟
شده با درد شبی همدم گریه بشوی؟
یا که یک زخم قدیمی بکند گریانت؟
شده یک خاطره ات زخم جدایی باشد
که به ذهن آوری و رود شود چشمانت؟
روز و شب مُردم و در خاطره ها در حبسم!
شده یک خاطره عمری بشود زندانت!؟
پارمیدا مقیسه
هنگام بازگشت به منزل متوجه شد که دزدی از منزل ایشان فرشی برداشته و در حال بردن آن است!استاد، دزد را تا سرای بوعلی بازار تهران که مشغول فروختن قالی شد، تعقیب کرد.لحظه‌ای در مقابل فرش درنگ کرده، سپس پیش رفت و با پیش‌نهاد منفعت به طرفین، قالی را خریداری کرد. البته به شرط آن که تا منزلش حمل کند.وقتی دزد به منزل استاد رسید، تازه متوجه اصل قضیه شد!!این‌جا بود که از استاد عذرخواهی کرد و ...استاد بدون آن‌که به روی خود بیاورد فرمود: «من که ندیدم تو از خ
یاد اون خاطره ام افتادم تو بچگی که توی یه کتاب مصور از مدرسه، یه خونه چوبی بود و من خیلی ازش خوشم اومد. یه چیز مثل ایوون بزرگ داشت و من پیش خودم تصور میکردم که اینجا زندگی میکنم با خانواده ام و دوستام هم با خونواده هاشون اینجا هستن. واقعا خیلی خیلی خوشم اومده بود از این فکر ! یهو در حین خوندن کتاب سالار مگس ها که میگن این جنگل مال ماست، یاد این خاطره افتادم. :)
تواتر حدیث غدیر در کلام علامه محمد تقی مجلسی رضوان الله علیه
عالم جلیل القدر شیعه علامه محمد تقی مجلسی قدس الله روحه الشریف می‌نویسد:
وقال رسول الله صلى الله علیه وآله وسلم فی غدیر خم ألست أولى بكم من أنفسكم ؟ قالوا : بلى یا رسول الله. فقال رسول الله صلى الله علیه وآله وسلم: من كنت مولاه فعلی مولاه كما رواه العامة والخاصة متواترا.
رسول خدا صلی الله علیه و آله در غدیر خم فرمودند: آیا من سزاوارترین افراد به خودتان نیستم؟ [حاضرین] گفتند: بلی، ای پ
               بسم الله ارحمن الرحیم
سید شهید قاضی نور الله شوشتری در (مجالس الموُمنین) در ضمن احوالات آیت الله علّامه حلّی گفته است:
از جمله مراتب عالیه که جناب شیخ به آن امتیاز دارد، آن است
که بر همه ی اهل ایمان شهرت یافته
که یکی از علمای اهل سنت
ادامه مطلب
امـــــروز عجیب دلم برایَت تنگ استـ..دو لیوان چـــــاےدو صندلےدو بلیتـ سینمایکـ نیمکت دونَفـره در پارکـو باقے دو نَفَره هایمانتَحقق پیدا مےکردحلا قضیہ تفاوت داردیک لیوان آبقرص مُسکـنکز کردن در گوشه تاریکـ اتاقیکـ نیمکتـ پرت در پارکـو ضَجـهحالا که نیستے من و یکـ دنیا خاطره از تو، دو نَفَره هایی داریم..اینجـــــا جایَتـ خالیستـــ صاحبـ یک دنیا خاطره
از جمله سفرهایی که جزو خاطره انگیزترین ها
هستند، سفر به یک جزیره در دل دریا است. خوشبختانه ایران با داشتن جزیره هایی
مانند کیش سفرهای خاطره انگیز بسیاری می سازد. ولی خاطره انگیز بودن این سفرها
منحصر به طبیعت و جاذبه های جزیره نیست بلکه کیفیت بی بدیل جزیره است که بیشترین
تاثیر بر مسافران می گذارد و از لحاظ روانی مسافران را به آرامش سوق می دهد. هتل
های کیش هم به درستی عمل کرده و سفر خاطره انگیز را در بستری آرامش بخش برای
گردشگران مهیا کرده اند.
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی - خبری تاریخ تطبیقی؛
در روایت‌های سیره، تاریخ و حدیث آن‌قدر نعل وارونه زده‌اند که حساب ندارد؛ در آن‌ها چنان نموده‌اند که قاتل را مقتول، ظالم را مظلوم، شب را روز و روز را شب نشان داده‌اند.
پاک‌ترین و پارساترین صحابه‌ای چون ابوذر، عمار، حُجربن‌عَدی را مردمی تبهکار، سفیه و اخلالگر معرفی کرده، کسانی چون معاویه، مروان‌بن‌حَکَم، ابوسفیان و زیاد را افرادی پاک، مبرّا و مرد خدا شناسانده‌اند!
آن‌قدر در حدیث
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی - خبری تاریخ تطبیقی؛
در روایت‌های سیره، تاریخ و حدیث آن‌قدر نعل وارونه زده‌اند که حساب ندارد؛ در آن‌ها چنان نموده‌اند که قاتل را مقتول، ظالم را مظلوم، شب را روز و روز را شب نشان داده‌اند.
پاک‌ترین و پارساترین صحابه‌ای چون ابوذر، عمار، حُجربن‌عَدی را مردمی تبهکار، سفیه و اخلالگر معرفی کرده، کسانی چون معاویه، مروان‌بن‌حَکَم، ابوسفیان و زیاد را افرادی پاک، مبرّا و مرد خدا شناسانده‌اند!
آن‌قدر در حدیث
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
عارف فدا اوده قال
دانلود آهنگ ترکی عارف فدا به نام اوده قال
Arif Feda – Evde Qal
دانلود آهنگ ترکی عارف فدا به نام اوده قال
دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
 
متن آهنگ ترکی عارف فدا به نام اوده قال

.:( دانلود تمامی آهنگ های عارف فدا):.

کانال تلگرامی مشگین موزیک
https://t.me/meshginmusic
دانلود آهنگ جدید ترکی از سایت مشگین موزیک

.:( صفحه اصلی سایت ):.
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
تو نو بهار منی
همیشه کنار منی
در اوج بی قراری من
تویی که قرار منی
 
صدای پای نسیم
مرا به خاطره برد
میان خاطره ها 
تو در خیال منی
 
در این مسیر خطیر
پر از شرارت و گیر
تو آمدی چون شمس
و دستگیر من
 
خبر نداشت به عشق
زلال می شود آب
در آن میس و جامی
که می دهد صنمی
 
این پاورپوینت در 20 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است دراین پاورپوینت مطالبی از شاگردان،اساتید، وضیعت معیشتی،ساده زیستی و سایرمطالب مفید و ارزنده در مورد علامه طباطبایی د راین پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
آیت الله خامنه ای: «نباید اینجور باشد که اگر کسی یک رتبه‌ای از فقه را - ولو نه رتبه اعلی را - پیدا کرد، او در جامعه محترم باشد؛ اما اگر کسی رتبه اعلای فلسفه را پیدا کرد، به قدر او احترام نداشته باشد. اینجوری نیست؛ علم است، [فلسفه] علم اسلامی است، مورد نیاز حوزه است. یکی از کارهای مهم همین است که ما علوم را طبقه‌بندی کنیم - که بعضی از آقایان هم گفتند - اولویت بندی کنیم، رتبه‌بندی کنیم، ارزش‌گذاری کنیم، با نیازها بسنجیم. اگر با نیازهای امروز سنج
روزی عارف پیری با مریدانش از کنار قصر پادشاه گذر می کرد. شاه که در ایوان کاخش مشغول به تماشا بود، او را دید و بسرعت به نگهبانانش دستور داد تا استاد پیر را به قصر آورند. عارف به حضور شاه شرفیاب شد. شاه ضمن تشکر از او خواست که نکته ای آموزنده به شاهزاده جوان بیاموزد مگر در آینده او تاثیر گذار شود. استاد دستش را به داخل کیسه فرو برد و سه عروسک از آن بیرون آورد و به شاهزاده عرضه نمود و گفت: بیا اینان دوستان تو هستند، اوقاتت را با آنها سپری کن. شاهزاده
فرزندم درس دست در دست دوست صفحه ی 40 را باز کن و از روی متن درس بخوان.
 
 خود را برای آزمون روز شنبه از همین درس آماده کن . می توانی از نمونه سوالات زیر هم در تمرین هایت استفاده کنی . 
 
تکلیف : فعالیت های کامل کنید و نامه ای به دوست و عهد با دوست را تکمیل کن.
 
1.       پرسش های متن درس 151- آیا زیارت امام زمان ( عج ) پیش از ظهور ایشان امکان پذیر است ؟بله ، اگر باتقوا و پرهیز کار باشیم امکان زیارت ایشان وجو دارد همانطور که علامه حلّی و بعضی از اشخاص دیگر
تاثیر بعضیا تووی زندگی آدم بیشتر از یه اسمه، بیشتر از مدت حضورشونه...
انقدر زیاد که یه روز به خودت میای و می‌بینی همه‌ی فکر و ذکرت شده یه نفر!
شاید اون یه نفر، هیچوقت نفهمه که باعث چه تناقضی توی زندگیت شده، اما تو می‌دونی که اون، تنها دلیل تنهاییت بوده و تو، توی همه‌ی تنهاییات به اون پناه بردی. 
آرزو دادی... خاطره گرفتی!
آدما، با آرزوهاشون به دنیا میان، با خاطره‌هاشون می‌میرن.
کاش، آخرین خاطره‌ای که قبل از مرگ به یاد میارم، تو باشی...
مجاهد عشق، نام کتابی است که درباره شخصیت شهید ابراهیم عشریه نوشته اند.
یکبار کتاب خاطرات شهید ابراهیم هادی را خواند. خاطره ای او را در فکر فرو برد. ابراهیم هادی جنازه یکی از شهدا را بعد از مدتی پیدا کرده و به عقب انتقال داده بود. پدر شهید رفت پیش ابراهیم هادی و خواب پسرش را برای او بازگو کرد. پسرش گله داشت که چرا پیکر مرا به عقب آوردید. آن مدت که پیکرم روی زمین بود و در غربت و بدون مزار بودم، فاطمه زهرا سلام الله علیها بالای جنازه ام می آمد ...
ابر
#حدیث_مهدوی
امام محمد باقر(ع)
«من مات و لیس له امام فمیتته میتة جاهلیة و من مات و هو عارف لامامه، لم یضره تقدم هذا الأمر او تأخر، و من مات و هو عارف لامامه کان کمن هو مع القائم فی فسطاطه».
-«هر کس بمیرد و امامش را نشناسد مرگ او مرگ جاهلی است، و هر کس بمیرد در حالی که امامش را می شناسد برای او آسیبی نمی رسد که امر ظهور زود باشد و یا دیر شود. کسی که با شناخت امام از دنیا برود همانند کسی است که در فرماندهی قائم علیه‌السلام باشد».
اصول کافی/ ج1/ ص303
تواتر حدیث غدیر در کلام خواجه نصیر الدین طوسی و علامه حلی
علامه حلی رضوان الله علیه می‌نویسد:
قال: و لحدیث الغدیر المتواتر. 
أقول: هذا دلیل آخر على إمامة علی ع و تقریره أن النبی صلى الله علیه و آله قال فی غدیر خم و قد رجع من حجة الوداع معاشر المسلمین أ لست أولى بكم من أنفسكم قالوا بلى قال صلى الله علیه و آله من كنت مولاه فعلی مولاه اللهم وال من والاه و عاد من عاداه و انصر من نصره و اخذل من خذله. و قد نقل المسلمون كافة هذا الحدیث نقلا متواترا .
او (
برای اولین بار در زندگیم برای خونه ی بابام رفتم نونوایی:)))
یاد اون خاطره مشهورم افتاده بودم معلوم نبود کدوم از شاطر ها همون آدم نا متعادلی بود که اون خاطره رو برام درست کرد! جا داشت پیداش میکردم پخخخخخخ کنم بهش، اما خب نمیشد!!!!
هو
 
چون حقایق عالم برای مجاهد [در سلوک الی الله] کشف می شوند به صُوَری تمثّل می یابند ، و در طلیعه امر تمثلات رعد و برق و زلزله و مانند آنها روی می آورند ؛ در این حالِ کشف ، مثال‌ها و صُوَری پیش می آیند ، و انسان موفق به زیارت جمال پیغمبر و امام می شود.
 
علامه طباطبائی
انسان در عرف عرفان استاد علامه حسن زاده آملی صفحه ۳۲
اقامتگاه عارف و ماهرخ
آدرس: گناباد، روستای قوژد، کوچه شهید زمانیان 4
مدیریت : فاطمه برقی قوژد
شماره تماس: 09150487031
ظرفیت: 5 اتاق- 40 نفر
مطالب مرتبط:


برشور گردشگری شهرستان گناباد

    

اقامتگاه های بومگردی شهرستان گناباد



مسجد جامع قوژد


پارک جنگلی قوژد
                                    سلام...بچه ها میخواهم تئاتر بچه هارا به شما بگوییم یک روز یادم نیست و نمیدونم چه روزی بود آن روز آقای رایگان آمد و بچه ها را خنداند و رفت بعد نوبت بچه ها کلاس ششم شد آمدند ...بازیگران ....کامران افضلی...امیررضا امیریان...ابولفضل عباسپور......عارف امیریان... عکس بردار و فیلمبردار ‌:محمد قانعی بودند ...اصل کاری اینجاست که بچه ها چیکار کردند خلاصه داستان ...کامران همراه خود یک بالشت و یک پتو داشت امیررضا هم دو بادکنک کامران و
دانلود آهنگ جدید مراد عارف منه سن لازیمسان
دانلود آهنگ مراد عارف به نام منه سن لازیمسان کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ
دانلود آهنگ فوق العاده منه سن لازیمسان با صدای مراد عارف از جوان ریمیکس
Download New Music Morad Aref – Mene Sen Lazimsan

آهنگ جدید مراد عارف منتشر شد.
جدیدترین ترانه ترکی مراد عرف، منه سن لازیمسان نام دارد که در تاریخ ۱۰ تیر منتشر شد.
این موزیک ترکی زیبا در اینستا از بازدی خوبی برخوردار است.
امیدوارم موزیک از ک
رد علامه حلی قدس سره بر وحدت وجود
علامه حلی اندیشمند بزرگ شیعه، در آثار خود به صورت‌های مختلف و بحث‌های گوناگون از راه و روش صوفیه به شدت انتقاد نموده و در زمینه صفات حق تعالی در بحث پنجم کتاب خود چنین می‌فرماید:
المبحث الخامس: فی أنه تعالى لا یتحد بغیره: الضرورة قاضیة ببطلان الاتحاد، فإنه لا یعقل صیرورة الشیئین شیئا واحدا. وخالف فی ذلك جماعة من الصوفیة من الجمهور، فحكموا بأنه تعالى یتحد مع أبدان العارفین، حتى أن بعضهم قال: إنه تعالى نفس ا
وی در یک روز زمستانی متولد شد . از بچگی شوق زیادی برای اموختن داشت.او دوران دبیرستان خود را در مدرسه ی بشارت موعود گذراند و افتخارات بسیار زیادی کسب نمود . عرشیا توانست در ازمون هایی نظیر مبتکران و اندیشمند رتبه های تک رقمی در کشور کسب کرد . در هنر نیز توانست رتبه های استانی زیادی کسب کند.در رشته ی کاریکاتور و خوشنویسی رتبه های اول و دوم استان تهران را بدست اورد.
ورزش
او توانست در ورزش هندبال و والیبال با تیم مدرسه اش رتبه ی دوم منطقه و اول منطق
فرق «عرفان» و «تصوف منحرف» اینست که: عارف به دنبال «فناء نفس» است و صوفی به دنبال «تقویت نفس».
--------
انسان نباید مانند گوشت قربانی باشد که هرکس تکه ای از آن را ببرد و برای صاحبش چیزی نماند، یا مانند دیس حلوا که هرکس لقمه ای از آن بر می‌دارد، یعنی نباید خودش را کاملا در اختیار مردم و دیگران بگذارد به گونه ای که به خلوت‌هایش و به خانواده‌اش نرسد.
--------
خیلی‌ها با زحمات بسیار و با ریاضت‌‌های فراوان به جائی نرسیده اند، سرّش این است که از رعایت بر
رونمایی از پوستر (نگاره) رسمی نمایشگاه بیست و سوم و سمینار نهم، فانوس پنجم. برای دانلود پوستر در ابعاد واقعی روی تصویر کلیک کنید.

یازده تا سیزده اردیبهشت ماه 98
چهارشنبه، ساعت 9 تا 15
پنج شنبه، ساعت 9 تا 18
جمعه، ساعت 9 تا 13
در محل دبیرستان دوره اول علامه حلی2:
میدان رسالت - خیابان هنگام - بالاتر از میدان الغدیر - خیابان نعمت زاده - دبیرستان دوره اول علامه حلی2 تهران
 
عارف شادکام افزود : این حکم ، جایگزین یک سال حبس تعزیری است.وی گفت : پارسال هم 2 نفر از آلوده کنندگان محیط زیست در این شهرستان به پاکسازی بخشی از جنگل های روستای شیلان تالش محکوم شدند.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش امروز گفت : مردی 55 ساله تالشی که فاضلاب های خانگی را در منطقه ساحلی جوکندان تالش تخلیه می کرد با حکم قاضی شعبه 102 دادگاه عمومی و انقلاب تالش ، به جای زندان ، به پاکسازی منطقه آلوده شده به
می رویم به پیشواز گلوله هایی که سینه هایمان را سرد میکند از داغ هایتان... و شما می مانید و دو چیز . اولی : خون ما و پیروی از ولایت فقیه دومی ؛ دنیا و هوای نفستان.گ. یادتان باشد؛ قیامت باید در چشمان تک تک شهدا زل بزنید و جواب بدهید..
  شهید مدافع حرم عارف کاید خورده
@modafeanharam77
آدم کوچولو‌ها پایان‌نامه‌هایشان شناخت آدم بزرگ‌هاست. از خودشان چیز زیادی ندارند. یکی می‌شود علامه طباطبایی و پایان نامۀ زندگی‌اش تفسیر المیزان، یکی دیگر هم پایان نامه‌اش شناخت نظر علامه طباطبایی در فلان مسأله.
یک چیزِ مثلا خنده دار بگویم؟
یک روز به آیت الله مصباح گفتند که راسته شما شهید مطهری شماره 2 هستید؟ گفت: نه داداچ من مصباح یکم :))
بیوگرافی بازیگران
 
عکس های خاطره اسدی
خاطره اسدی (زاده ۷ مهر ۱۳۶۲، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد در سال 86 می باشد، دوره بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در سال 81 گذرانده است.
برای ادامه خواندن مطلب رویبیوگرافی خاطره اسدی + عکس کلیک کنید
از فوائد اربعینات از برای سالک اینست که خلع بدن از برای او حاصل خواهد آمد و خود را که راکب است از مرکب بدن خود امتیاز می دهد ، بلکه خلع نفس از برای او دست می دهد و سماوات روحانیت او از ارض جسمانیت و نفسانیتش ممتاز گردد و صور غیبیه و ملائکه مکشوف بصیرت قلبش می گردد و تجلیات سبعهٔ سبع المثانی قلب سالک که مشتمل بر [رنگ های] سبعه است ، جلوه گر گردد و سالک عارف به خود و آیات انفسیهٔ قلبیه خود گردد و از معرفت این آیات انفسیه ، معرفت حق تعالی سبحانه حاصل
قبول عبادات در گرو شناخت امام است
علامه محمد تقی مجلسی رضوان الله علیه می‌نویسد:
احادیث متواتره از رسول خدا و ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین وارد شده است که اگر کسی یک امام از ائمه معصومین صلوات الله علیهم) را نشناسد، هر چند عبادت بسیار کند، همه مردود است.
لوامع صاحبقرانی، تالیف علامه محمد تقی مجلسی، جلد ۱، صفحه ۱۸، چاپ موسسه مطبوعاتی اسماعیلیان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها