نتایج جستجو برای عبارت :

کارنامه قبولی رشته کاردرمانی دولتی

بعد از اینکه نتایج نهایی آزمون سراسری اعلام بشه ، سازمان سنجش کارنامه سبز کنکور 98 رو منتشر می کنه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، کارنامه سبز کنکور سراسری 98 که بهش کارنامه محرمانه و کارنامه نهایی هم گفته میشه ، تقریبا یه هفته بعد از اعلام نتایج منتشر میشه و این کارنامه به داوطلب میگه که تو هر انتخابت چه وضعیتی داشتی . یه جوریایی می تونیم بگیم که از طریق کارنامه نهایی کنکور 98 ، سازمان سنجش وضعیت انتخاب رشته شما رو شفاف
همیشه کارنامه مهر و آبان شاهد بدترین نمرات کل سال تحصیلیه:)از من که گذشت ولی گلاب حماسه ای آفریده که اصلا ما هیچ ما نگاهمیگم گلاب واقعا چطور تونستی شش بشی اخه؟‌وی خودش در کارنامه صفر مستقیم داشت ولی خواهرش نمی دانست !( یک بیست داشتم وبعد به صورت تشویقی معلممون  یک صفر هم بهم کادو داد( مدیونین فکر کنین شیطنتی در کار بوده، من بچه شدیدا اروم که نه نا ارومی بودم)، فکر کنین میانگینم تو کارنامه شد ده)کمترین نمره شما چند بود؟؟
چند روز بعد از اینکه نتایج نهایی کنکور سراسری اعلام میشه ، کارنامه سبز منتشر میشه که تو اون جزئیان فرم انتخاب رشته مشترک نوشته شده . داوطلبا واسه مشاهده کارنامه سبز سنجش به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، دریافت کارنامه سبز سازمان سنجش فقط  از طریق اطلاعات ثبت نامی امکان پذیره و داوطلبا می تونن با مشاهده کارنامه نهایی سازمان سنجش ، از رتبه و وضعیت تموم کد رشته محل های فرم ان
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، سازمان ینجش بعد از برگزاری کنکور سراسری اقدام به انتشار کارنامه ای تحت عنوان کارنامه اولیه کنکور 99 می کند . توضیحات کارنامه اولیه کنکور سراسری 99 شامل اطلاعات مهمی برای داوطلبان است و داوطلبان می توانند با بررسی کارنامه آزمون سراسری 99 خود و بررسی رتبه و تراز و سایر اطلاعات کارنامه نسبت به انتخاب رشته کنکور 99 اقدام نمایند .
ببرای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

www.heyvagroup.com/shownews/4852/کارنامه-کن
به نام خدا
مجموعه کارنامه‌ عملکرد دو ماهه دانش‌آموزان روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۳ به خانواده‌های محترم تحویل داده شد. این مجموعه شامل کارنامه‌های آزمون‌های آزمایشی اخیر، کارنامه انضباطی شرکت در برنامه‌های مجازی و نمرات ثبت شده (درس به درس) در این ایام و موارد دیگر بود. بیش از نیمی از اولیا با حضور در مدرسه ضمن تحویل کارنامه در رابطه با وضعیت دانش‌آموزشان با مشاور محترم پایه، آقای نوری گفت‌وگو کردند.
شایان ذکر است که موارد د
داوطلبایی که خودشون رو برای قبولی تو رشته مهندسی نفت آماده می کنن با بررسی کارنامه قبولی مهندسی نفت دولتی می تونن یک برنامه ریزی جامع تری برای رسیدن به هدفشون داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبا با بررسی کارنامه قبولی رشته نفت دانشگاه دولتی از میانگین درصد لازم برای هر درس مطلع می شن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1177/کارنامه-قبولی-رشته-مهندسی-نفت-دولتی.html
 
بعد از اینکه نتایج نهایی کنکور سراسری اعلام میشه ، همه ی داوطلبایی که تو انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت کرده بودن ، می تونن وارد سایت سنجش بشن و  کارنامه سبز کنکور سراسری ۹۸ رو دریافت کنن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، زمان دریافت کارنامه سبز 98 احتمالا مثل سال قبل تو دهه سوم شهریور ماه باشه که داوطلبا می تونن از طریق این کارنامه جرئیات فرم انتخاب رشته کنکور خودشون رو بببینن و اگه شرایطیش رو داشتن به سازمان سنجش واسه ب
 
داوطلبایی که خودشون رو برای قبولی تو رشته حقوق آماده می کنن با بررسی کارنامه قبولی حقوق دولتی می تونن یک برنامه ریزی جامع تری برای رسیدن به هدفشون داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبا با بررسی کارنامه قبولی رشته حقوق دانشگاه دولتی از میانگین درصد لازم برای هر درس مطلع می شن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1233/کارنامه-قبولی-رشته-حقوق-دولتی.html
 
داوطلبایی که خودشون رو برای قبولی تو رشته دندان پزشکی آماده می کنن با بررسی کارنامه قبولی دندانپزشکی دولتی می تونن یک برنامه ریزی جامع تری برای رسیدن به هدفشون داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبا با بررسی کارنامه قبولی رشته دندانپزشکی دانشگاه دولتی از میانگین درصد لازم برای هر درس مطلع می شن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1073/کارنامه-قبولی-رشته-دندانپزشکی-د
ترجمه رسمی کارنامه تحصیلی 
کارنامه تحصیلی به صورت جدا شامل کل نمراتی است که در انتهای سال تحصیلی چه در بین دانش آموزان و چه در بین دانشجویان دانشگاه مرسوم است , کارنامه تحصیلی به نوعی همان زیر نمرات است که مجموع به همراه میانگین کل نمرات در آن درج شده و برای متقاضی صادر می شود .
اما در مدارک تحصیلی و کارنامه کاملا دو مقوله جدا از هم دارد در کارنامه تحصیلی تمامی نمرات درج میگردد اما در مدرک تحصیلی یک مدرک به عنوان گواهینامه پایان سال که تنها م
داوطلبایی که خودشون رو برای قبولی تو رشته کار درمانی آماده می کنن با بررسی کارنامه قبولی کار درمانی دولتی می تونن یک برنامه ریزی جامع تری برای رسیدن به هدفشون داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبا با بررسی کارنامه قبولی رشته کار درمانی دانشگاه دولتی از میانگین درصد لازم برای هر درس مطلع می شن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1113/کارنامه-قبولی-رشته-کاردرمانی-دولتی
داوطلبایی که قصد شرکت تو کنکور تجربی و قبولی تو رشته پزشکی دانشگاه های دولتی رو دارن با بررسی کارنامه قبولی رشته پزشکی دانشگاه های دولتی میانگین درصدی که برای هر درس احتیاجه دستشون یاد و به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، با بررسی کارنامه قبولی پزشکی دولتی می تونین برنامه ریزی دقیق تر و کامل تری رو انجام بدین .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1052/کارنامه-قبولی-رشته-پزشکی-دولتی.htm
داوطلبایی که خودشون رو برای قبولی تو رشته بهداشت محیط آماده می کنن با بررسی کارنامه قبولی بهداشت محیط دولتی می تونن یک برنامه ریزی جامع تری برای رسیدن به هدفشون داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبا با بررسی کارنامه قبولی رشته بهداشت محیط دانشگاه دولتی از میانگین درصد لازم برای هر درس مطلع می شن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1119/کارنامه-قبولی-رشته-بهداشت-محیط-
1-کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 98 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند درصورت تمایل نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته محل در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند2-داوطلبان جهت انتخاب رشته لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی به سامانه وارد شده و سپس نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته اقدام نمایند.3-داوطلبانی که علاوه بر گ
داوطلبایی که تو کنکور سراسری مقطع خودشون شرکت کردن و هدفشون انتخاب رشته دانشگاه آزاده ، می تونن با همون اطلاعات کارنامه سازمان سنجش و با استفاده از کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد ​، انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو ، داوطلبا واسه انتخاب رشته کافیه که شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو از پایین کارنامه کنکور بردارن و با اون وارد سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد بشن . کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه
داوطلبا با دیدن کارنامه قبولی حقوق نوبت دوم و بررسی میانگین درصد های زده شده می تونن یک برنامه ریزی دقیق تری برای مطالعه هر درس داشته باشن . داوطلبا با بررسی کارنامه قبولی رشته حقوق دانشگاه شبانه به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، دستشون میاد که تو کدوم درس ها ضعف دارن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1234/کارنامه-قبولی-رشته-حقوق-نوبت-دوم.html
 
انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل
 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  
کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است. 
داوطلبا با دیدن کارنامه قبولی مهندسی شیمی نوبت دوم و بررسی میانگین درصد های زده شده می تونن یک برنامه ریزی دقیق تری برای مطالعه هر درس داشته باشن . داوطلبا با بررسی کارنامه قبولی رشته شیمی دانشگاه شبانه به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، دستشون میاد که تو کدوم درس ها ضعف دارن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1200/کارنامه-قبولی-رشته-مهندسی-شیمی-نوبت-دوم.html
 
متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد تاریخ به منظور داشتن برنامه ریزی مناسب و موفقیت در آزمون ارشد 99 می بایست رتبه و کارنامه محل قبولی ارشد تاریخ 98 - 99 را مورد بررسی قرار داده و مسیر دستیابی به رتبه قبولی را هموار کنند . به استناد سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد تاریخ به منظور چینش انتخاب های خود می توانند از رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد تاریخ 98 - 99 استفاده کرده و
امسال اولین سالی است که امیرعباس کارنامه ی کمی دریافت میکند. روز کارنامه به مدرسه اش رفتم.‌ مدیرشان که الان از دوست داشتنی ترین آدمهای مدرسه است هم برای بچه ها و هم برای والدین برایمان صحبت کرد و به نکات تربیتی خوبی اشاره کرد. سه تن از معلمانشان نیز برایمان از نقاط قوت و ضعف دانش آموزان در درسشان گفتند. بعد نوبت دادن کارنامه شد. میدانستم چطور درس خوانده است. بسیار کم و با غر زدنهای پیاپی من. انتظار داشتم با معدل و نمراتی پایین مواجه شوم. کارنا
سلام  . 
خب ، همونطور که خیلیاتون میدونین و در اخبارها هم میگن ، چند روز دیگه رتبه ها میاد و سوای از استرس بدی که داره ، خیلی ها درگیر انتخاب رشته میشن و من هم از این قاعده مستثنا نیستم . اما خب هیچ نظری در رابطه با رتبه کنکور ندارم ، چون کنکور عجیب و غریبی بود و اصلن نمیدونم چند میشم . من رشته ام تجربی بوده و الان به شدت به کمک کسانی که در این رشته بودن و در رشته های دیگه بودن نیاز دارم و میخوام بدونم انتخاب رشته چجوری هست ؟
کارنامه سبز چیه و کاربر
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت رسمى آن به نشانه اینترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سایت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد زبان شناسی به منظور داشتن برنامه ریزی مناسب و موفقیت در آزمون ارشد 99 می بایست رتبه و کارنامه محل قبولی ارشد زبان شناسی 98 - 99 را مورد بررسی قرار داده و مسیر دستیابی به رتبه قبولی را هموار کنند . به استناد سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد زبان شناسی به منظور چینش انتخاب های خود می توانند از رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زبان شناسی 
بعد از این که کنکور برگزار شد ، همه ی داوطلبا چه نظام قدیم و چه نظام جدید منتظر کارنامه کنکور سراسری هستن تا نتیجه شون رو ببینن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، کارنامه کنکور از طریق سایت سازمان سنجش دانلود میشه که تو اون وضعیت تراز ، رتبه و مجاز به انتخاب رشته بودن داوطلب مشخص شده . داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون کارنامه اولیه کنکور سراسری رو ببینن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

www.tahsilico.com/we
به گزارش الف، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرد: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در سال ۹۸ و در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت کرده اند، می ­توانند تاساعت ۲۴ روز شنبه ۱۲ مرداد ماه با مراجعه به سامانه https://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده ­اند می توانند با
نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه با توجه به رتبه داوطلب تو کنکور 99 ، رشته محلی قبولی رو بر اساس کارنامه داوطلبای سال قبل تخمین می زنه . تو نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه به سوال اکثر داوطلبای کنکور سراسری یعنی " با رتبه ام کجا قبول میشم ؟ " جواب دادیم و تو هر گروه آزمایشی و هر سهمیه ای میگیم که با چه رتبه ای چه رشته و چه دانشگاهی شانس قبولی دارن .
تو انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ به داوطلبا توصیه میشه که انتخابای خودشون رو
نقش انتخاب رشته ارشد در آینده شغلی
زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
چگونگی فرایند انتخاب رشته کنکور ارشد 99
نحوه پر کردن فرم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته ارشد، از اجبار تا واقعیت
انتخاب رشته ارشد دارای فضای متفاوتی با انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد زیرا داوطلبان ورود به دوره تحصیلات تکمیلی تجربه رقابت سنگین کنکور سراسری را در کارنامه خود دارند و با آگاهی از شرایط موجود بار دیگر پا به عرصه رقابت کنکور گذاشته اند اما ب
نفرات برتر کنکور سراسری انسانی 98

نام
نام خانوادگی
رتبه
شهر

فاطمه
سخابی راد
1
لار

مریم
مجیدی یزدی
2
تهران

امین
افاضلی
3
تبریز

سیده آمنه
جلالی
4
بهار

علی
عباسی
5
لار

فاطمه
دلیلی
6
تهران

محمدعرفان
امینی
7
تهران

آتنا
جعفری
8
تهران

محمدحسین
منتظر
9
تهران

ملیکا
ابوترابی
10
اصفهان

 
توصیه می شود برای انجام انتخاب رشته تخصصی، مشاوره انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها، اعلام نتایج اولیه و تحلیل کارنامه کنکور که فردا چهارش
انتخاب رشته دکتری هم از آن مسائل پیچیده است! سازمان سنجش میگوید دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ها بر اساس حدنصاب تراز است ولی این حدنصاب هیچ جا اعلام نمی شود! در حقیقت حدنصاب تراز را دانشگاه به سازمان سنجش اعلام میکند و فقط وقتی نتایج انتخاب رشته دکتری اعلام می شود، در کارنامه داوطلبان دعوت به مصاحبه دکتری می شود دید که هر دانشگاه چه حدنصابی تعیین کرده است، اگر چه که آن موقع دیگر دیر است!
به همین علت است که مشاوره انتخاب رشته آزمون دکتری یک راه
تقریبا یه هفته بعد از این که نتیجه نهایی کنکور اعلام میشه ، کارنامه سبز منتشر میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو ، داوطلبا می تونن با استفاده از کارنامه نهایی کنکور سراسری بقیه انتخاباشون رو بررسی کنن و اگه از نتیجه قبولیشون راضی نیستن و بر اساس کارنامه محرمانه کنکور تو انتخاب های پایین تر رتبه قبولیش رو آوردن ، به سازمان سنجش درخواست بزنن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

www.tahsilico.com/web/articles/view/792/کارنامه-سبز.html
زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98
با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تا اواسط مرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور 98 از نیمه دوم مرداد ماه شروع شود.
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟
در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کد رشته محل های روزانه،
پس از برگزاری کنکور ارشد پزشکی 99 نتایج اولیه این آزمون منتشر شده و داوطلبان با دریافت کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از وضعیت علمی خود مطلع می شوند . مرکز سنجش پزشکی لینک دریافت کارنامه اولیه ارشد پزشکی 99 را در سایت خود به آدرس sanjeshp.ir فعال کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد . به نقل از سایت مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هیوا متقاضیان ضمن دریافت کارنامه نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 99 از رتبه و تراز خود مطلع شده و در صورت مجاز بودن
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش در دو آدرس آماده خدمات رسانی در زمینه انتخاب رشته کنکور می‌باشد. 
 
خدمات قابل ارائه در 3 جلسه مشاوره ای:
+ترسیم مسیرهای مختلف تحصیلی
+معرفی رشته‌های دانشگاهی
+معرفی دانشگاه‌ها
+بررسی بازار کار رشته های مختلف
+پرینت کارنامه
+کنترل نهایی لیست انتخاب رشته
+مشاوره حضوری و انفرادی
 
آدرس پایگاه‌ شماره 1:
خیابان معلم-رو به روی درب اداره کل آموزش و پرورش
 
آدرس پایگاه شماره 2:
خیابان پاسداران-
پس از انتشار کارنامه اولیه دکترا ، زمان انتخاب رشته دکتری 99 از طریق سازمان سنجش مشخص می شود که به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته دکتری هیوا ، آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند می توانند در تاریخ انتخاب رشته دکترا ۹۹ نسبت به تکمیل این فرم از طریق سایت sanjesh.org اقدام نمایند . ممکن است مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری 99 تمدید نشود از این رو توصیه می کنیم در روز های ابتدایی انتخاب رشته رشته محل های مورد علاقه خود را وارد نمایید . متقاض
حتما نمرت پایینه و دنبال راهی برای افزایش نمره کارنامت میگردی ها؟
خب ما اومدیم کمکت برای ساخت کارنامه جعلی
ساخت کارنامه جعلی مطابق کارنامه اصلی
دیگه نمیخواد به خاطر نمره پایینت پیش دوستات ظایع بشی
جهت سفارش به ادامه مطلب برویید
ادامه مطلب
ادامه مطلب
به استحضار می رساند جلسه انجمن اولیاء و مربیان رأس ساعت 16 روز یکشنبه 13 بهمن 1398 در محل نمازخانه هنرستان برگزار می شود و در انتهای جلسه کارنامه نوبت اول هنرجویان توزیع می شود. حضور کلیه والدین گرامی رأس ساعت مقرر مورد تأکید و انتظار می باشد.
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شدن و فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو پر کردن ، منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه ازاد هستن . نتایج نهایی دانشگاه آزاد حدودا یک هفته بعد از انتخاب رشته دانشگاه آزاد اعلام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/871/اعلام-نتایج-انتخاب-رشته-دانشگاه-آزاد.html
داوطلبانی که در کنکور سراسری 99  شرکت کرده اند و بر اساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند اکنون منتظر زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 هستند . به نقل از سامانه مشاوره تحصلی هیوا ، تاریخ انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 احتمالا مانند سال گذشته ئهه سوم مرداد ماه باشد تا داوطلبان بتوتندد در زمان انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹ نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته این دانشگاه اقدام نمایند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک کنید
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد..5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) بهمن‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قطعی ا
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
 در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور
به اطلاع میرساند:اعلام نتایج اولین دوره مسابقه کتابخوانی مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان هم اکنون در قسمت اعلام نتایج قابل مشاهده می باشد.مراحل دریافت کارنامه:اعلام نتایج/دکمه اعلام نتایج/تکمیل فرم/دریافت کارنامهوبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
تحلیل کارنامه اولیه کنکور سراسری 98 رتبه منطقه
رتبه منطقه کارنامه کنکور سراسری 98 به چه معناست؟(مهمترین رتبه و ملاک انتخاب رشته)
رتبه در منطقه چیست؟ (رتبه بر اساس موقعیت مکانی)
رتبه منطقه در پذیرش تاثیرگزارتر است یا رتبه کشوری؟(مطالعه مقاله)
در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رتبه منطقه چه اندازه تاثیر در قبولی دارد؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
و ... ؟؟؟
هرساله پس از اعلام نتایج اولیه کنکور 98  تعداد زیادی از داوطلبان پس از دیدن کارنامه اولیه و جداول
چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه ، زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹ می رسه و داوطلبایی که با توجه به کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته شدن می تونن تو تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ که از طرف سازمان سنجش مشخص میشه ، واسه انتخاب رشته اقدام کنن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، داوطلبا می تونن دفترچه انتخاب رشته رو از سایت sanjesh.org دانلود و بعد از اولویت بندی کد رشته محل های مد نظرشون تو زمان انتخاب رشته آزمون سراسری 99 وارد سایت س
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
این روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهایی که بعضاً برای این کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمایید.
با کمک نرم افزار انتخاب رشته دکتری داوطلبایی که تو آزمون دکتری 99 شرکت کردن و طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری شدن می تونن ، انتخاب رشته ای دقیق و اصولی انجام بدن و شانس قبولیشون ور بالاتر ببرن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1223/نرم-افزار-انتخاب-رشته-مجازی-آزمون-دکتری.html
نفرات برتر کنکور سراسری تجربی 98 اعلام شدند

نام
نام خانوادگی
رتبه
شهر

ازدمهر
احمدی نژآد
1
تهران

محسن
رستکار
2
تبریز

فرهنگ
امیری
3
شیراز

رسا
ظفری
4
تبریز

محمدرضا
ارشدی صوفیانی
5
تبریز

امیررضا
بسکابادی
6
مشهد

گلسا
مصباحی
7
شیراز

ریحانه
فرخی ملکی
8
رشت

سیاوش
کیانپور
9
اهواز

سید مهدی
زارع زاده ابرکوقویی
10
بیرجند

امیرحسام
زارع
10
ابرکوه

توصیه می شود برای انجام انتخاب رشته تخصصی، مشاوره انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) اردیبهشت‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قط
داوطلبای کنکور می تونن با استفاده از مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ، انتخاب رشته منطقی تر و اصولی تری رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری به داوطبا کمک می کنه تا با تحلیل درست کارنامه شون ، انتخاب های خوشبینانه ، منطقی و بدبینانه رو تو انتخاب رشته شون داشته باشن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/859/راهنمای-انتخاب-رشته-کنکور-سراسر
با سلام - کارنامه به صورت اکسل با فونت کودک ، ببخشید اگه فونت باز نشد توی سیستم شما استاد
دریافت
( برای دریافت این فایل کلمه دریافت در خط بالا را کلیک کنید )عنوان: کارنامه درس کار و فناوریحجم: 38.4 کیلوبایتتوضیحات: به صورت اکسل برای مشاهده فرمول ها 
 
داوطلبایی که طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری شدن می تونن با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد با وارد کردن ترازشون ببینن شانس دعوت به مصاحبه کدوم دانشگاه ها رو دارن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1224/انتخاب-رشته-مجازی-دکتری-دانشگاه-آزاد.html
یک کارنامه با نمرات خوب همیشه حس غرور را در والدین به وجود می‌آورد. این حس کاملاً طبیعی و قابل‌قبول است، اما گاهی در جمع فامیل و آشنایان، والدین کارنامه‌ی فرزندشان را با افتخار به دیگران نشان می‌دهند و از آن‌ها در مورد کارنامه‌ فرزندانشان می‌پرسند. این‌جا دیگر کارنامه ماهیت اصلی خود را از دست می‌دهد و به ابزاری برای فخرفروشی و ارضاء نیاز به جلب‌توجه و برتری‌جویی والدین در میان اقوام و دوستان تبدیل می‌شود و از سوی دیگر، یک کارنامه با
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش در دو آدرس آماده خدمات رسانی در زمینه انتخاب رشته کنکور می‌باشد. 
 
خدمات قابل ارائه در 3 جلسه مشاوره ای:
+ترسیم مسیرهای مختلف تحصیلی
+معرفی رشته‌های دانشگاهی
+معرفی دانشگاه‌ها
+بررسی بازار کار رشته های مختلف
+پرینت کارنامه
+کنترل نهایی لیست انتخاب رشته
+مشاوره حضوری و انفرادی
 
آدرس پایگاه‌ شماره 1:
خیابان معلم-رو به روی درب اداره کل آموزش و پرورش
 
آدرس پایگاه شماره 2:
خیابان پاسداران-
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از این ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولی در این رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته ای دیگر بوده اما قسمتشان این رشته شده است؟چند نفر این رشته را فقط به خاطر رویای استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولی در یک گرایش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولی اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
دفترچه انتخاب رشته ارشد 99 ، همزمان با اعلام نتایج اولیه ، در اختیار داوطلبا قرار می گیره و تموم داوطلبایی که با توجه به کارنامه اولیه شون ، مجاز به انتخاب رشته شدن ، می تونن دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۹ رو از سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org دانلود کنن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، داوطلبا می تونن بعد از دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۹ ، با توجه به وضعیت رتبه و تراز تو هر کد ضریب و گرایش ، کد رشته محل های مد نظرشون رو
نقد فیلم نجات سرباز رایان ؛
استیون اسپیلبرگ یکی از مهم‌ترین فیلمسازان چند دهه اخیر هالیوود است که سینما دوستان سراسر جهان معمولا کارنامه درخشان او را با چند اثر شاخص و ماندگار به یاد می‌آورند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به «فهرست شیندلر» و «نجات سرباز رایان» اشاره کنیم.
اگرچه کارنامه اسپیلبرگ با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده و برخی معتقدند که او امروزه دیگر کارگردان مهمی محسوب نمی‌شود، اما...
ادامه مطلب
نتایج کنکور به زودی اعلام میشه و کارنامه اعمال منتشر می کنند!
اگر رشته مورد علاقتون قبول شدین که ناز شصتتون!
اگر نه سخت نگیرید و اوقات تلخی نکنید...
 
اینایی که پول و شهرت و قدرت دارن هیچکدوم کنکور قبول نشدن!
اصلا چون قبول نشدن به این چیزها رسیدن!
 
در عوض این روزها و سن ها زمان مستقل شدن و آزادی بیشتر گرفتنه از کانون خانواده!
عاقبت خوب واسه اونیه که بره دنبال علاقه اش...
 
در سال های اخیر، انتخاب رشته تجربی رشد قابل توجهی به نسبت انتخاب رشته ریاضی داشته است؛ دلیل آن هم واضح است: انتظار آینده شغلی بهتر!
در میان رشته‌های تجربی، برخی با استقبال بیشتری مواجه‌اند. از آن جمله می‌توان به رشته‌های زیر اشاره کرد:
رشته پزشکی
رشته دندانپزشکی
رشته داروسازی
رشته مهندسی پزشکی
مهندسی شیلات
در سایت سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (بخش انتخاب رشته) می‌توانید پیرامون هر یک از رشته‌های فوق اطلاعات بسیار ارزشمندی به‌دست آور
در تعدادی از سایت های زیر انتخاب رشته به صورت مجازی و براساس کنکور های گذشته انجام می شود که می تواند کمک کننده و راهنمای خوبی برای یک انتخاب رشته مناسب باشد. کارنامه ها و رتبه های قبولی نیز در این سایت ها موجود است.
 
لازم به ذکر است که این انتخاب ها قطعی نبوده و دلیل بر قبولی حتمی نیست و توصیه می شود که حتما به یک مشاور و متخصص در این زمینه مراجعه شود.(پوستر پایگاه مشاوره انتخاب رشته در شهرستان تنگستان در پایان همین پست قرار گرفته است.)
 
----------
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور نشود. روغن داخل آش رشته باید به ا
طبق برنامه ریزی و اطلاع قبلی، از ساعت 16 عصر روز سه شنبه 12 آذر ماه 1398 توزیع کارنامه عملکرد هنرجویان همه رشته - پایه های هنرستان حائری بین والدین آنها توزیع شده و خانواده ها ضمن ملاقات با دبیران مربوطه، از وضعیت درسی و انضباطی فرزندان خود آگاه شدند تا برای امتحانات ترم اول برنامه ریزی نمایند.
ادامه مطلب
مگر می شود  ایرانی باشید و آش رشته را دوست نداشته باشید، اکثریت مردم ایران در هر کجای دنیا که زندگی بکنند به آش رشته علاقه ویژه ای دارند.
اکثریت مردم آش رشته را با کشک میل می کنند، اما برخی از افراد از سرکه و ترشی به عنوان چاشنی آش رشته استفاده می کنند.
 
مواد لازم برای تهیه آش رشته:
رشته آشی: یک کیلو و نیم
سبزی آش: ۲ کیلو
کشک ساییده: یک لیوان
حبوبات (نخود، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس): ۷۵۰ گرم
پیاز: ۲ عدد
نمک: به میزان لازم
زردچوبه: به میزان لازم
 
زمان اعلام نتایج ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون کنکور ، مطابق آخرین دوره برگزاری فراگیر پیام نور ، که مربوط می شود به دوره نوزدهم ، در دهه اول بهمن ماه اعلام شد . اعلام نتایج از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود .
در زمان اعلام نتایج ، محل پذیرفته شده داوطلب مشخص می گردد. که از بین کد رشته محل های انتخابی ، با توجه به نمره علمی داوطلب در آزمون ، در کدام یک از انتخاب های خود ، پذیرش نهایی را گرفته است . 
نحوه مشاهده نتایج ثبت نام
 
 
همانطور که از نام این رشته پیداست، رشته علوم تربیتی به تعلیم و تربیت در دوره های مختلف زندگی مربوط است. رشته علوم تربیتی یکی از رشته های علوم انسانی است ولی با این حال داوطلبان سایر رشته های نظری همچون علوم تجربی نیز می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. این رشته به صورت با کنکور و بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز ارائه می شود. بنابراین در صورتی که دوره تحصیلی و دانشگاه محل قبولی برای داوطلبان مهم است، می بایست در کنکور سراسری
 
از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود.آش رشته از معروف‌ترین آشهای ایرانی است. این آش را غالباً با کشک و گاهی با سرکه و حتی ترشی می‌خورند. بسته به عادت‌های خانوادگی از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه آش رشته خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم.
 

ادامه مطلب
با سلام اینبار  طرح لایه باز کارنامه تحصیلی برای مقاطع مختلف ابتدایی ، راهنمایی ، و دبیرستان را در ۴ طرح متفاوت قرار دادیم که شما هم اکنون میتوانید با دانلود این طرح لایه باز ( psd ) و ویرایش حروف و ارقام مورد نظر کار نامه دلخواه خود رو داشته باشید. همچنین خطوط و کادر ها همگی لایه باز می باشند که قابل تغییر نیز هستند. ویدئو کامل صفر تا صد آموزشی هم به پکیج افزوده شده که می توانید به راحتی به هر تعداد کارنامه طراحی کنید.
تنها وبسایت اصلی برای خرید
با سلام جناب آقای سبحانی عزیز،من متوجه نشدم دانا در تغییر رشته چه نقشی دارد؟یعنی دریافت از سناد و درج نمره نباید در دانا انجام شود؟ ((حسینی-مازندران))
با سلام خدمت همکار محترم
در نگارش 24 کلیه منوهای مربوط به تغییر رشته از دانا حذف شدند و دیگر دانا در بحث تغییر رشته هیچ نقشی ندارد و این تغییرات به نفع همکاران هست
همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام
احراز بومی بودن : ملاک تعیین استان بومی داوطلب مندرج در صفحه ۵ بخش گزینش بومی فصل اول دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۷ است که در کارنامه داوطلب درج می‌شود. براساس مصوبه دوازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ملاک تعیین بخش بومی داوطلب تطابق حداقل دو بخش از چهار بخش محل اخذ مدرک تحصیلی سال آخر، محل اخذ مدرک تحصیلی سال ما قبل آخر، محل اخذ مدرک تحصیلی دو سال ماقبل آخر، محل تولد با بخش رشته است.
در صورت وجود مجوز استخدامی، محل صد
پیرو اطلاعیه‌های قبلی در مورد برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی مهرماه ۹۸ بدینوسیله به آگاهی کلیه شرکت کنندگان محترم آزمون‌ها می‌رساند، نتایج قطعی آزمون‌های یاد شده مشخص گردیده و با توجه به اطلاعیه‌های قبلی، داوطلبان محترم می‌توانند از عصر امروز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۰ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی http://www.inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.
ضمناً چنانچه قبلاً نیز اعلام شده است، در اجرای مفاد مندرج در
مدیریت محترم دبیرستان فضیلت دوره دوم جاورسیان خنداب برنامه کارنامه ماهانه داک، برای مدرسه شما آماده است.
می توانید با رمز ارسالی به موبایل تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.

دریافتعنوان: کارنامه ماهانه داکحجم: 4.51 مگابایتتوضیحات: دبیرستان فضیلت دوره دوم
تقریبا یه هفته بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ، کارنامه نهایی از طرف سازمان منتشر میشه تا داوطلبا بتونن حد نصاب قبولی رو تو  همه انتخاباشون ببینن و در صورتی که از قبولیشون ناراضی بودن شانسشون رو توی انتخابایی که حد نصاب قبولی رو دارن امتحان کنن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/792/کارنامه-سبز-کنکور.html
نرم افزار کارنامه میان نوبت ( رایگان)
این نرم افزار با استفاده از نرم افزار دانا میتواند به کمک آن اطلاعات را گرفته تا اسامی دانش آموزان و کلاسها در برنامه وارد کند
ویژگی های نرم افزار ...
لینک دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار کارنامه میان نوبت
سادگی  انتخاب کلاس و انتخاب درس و ورود نمرات هم به صورت لیستی و هم انفرادی
ورود نمرات به صورت انفرادی
چاپ انواع کارنامه انفرادی کلاسی
چاپ کارنامه A5 با نمودار و میانگین درسی کلاس و رتبه کلاسی ، پایه ای ،
کسانی که آبگیری دریاچه ی ارومیه را به کارنامه ی خود اضافه  کردند، عوامفریبی قهارند که از سر عجر و بی تدبیری دست به سرقت از نعمات خداوندی زدند! 
کسانی که با دروغ و نیرنگ، و وعده های پوچ،  اعتماد مردم را به سرقت بردند، و احیانا سرقت علمی نیز در کارنامه دارند، به سرقت بردن مواهب خداوندی کار دشواری نیست!
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان مصاحبه دکتری سراسری با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
پذیرش
در مقطع دکتری از طریق آزمون و مصاحبه انجام می پذیرد. پس از انتخاب رشته
آزمون دکتری، سازمان سنجش و آموزش کشور اسامی چند برابر ظرفیت هر رشته محل
را تحت عنوان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری منتشر می کند. در کارنامه
اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری تراز هر داوطل
با سلام و احترام : 
جلسه ى دیدار با اولیا فردا سوم اردیبهشت ماه از ساعت  ٧:٣٠ الى ٨:٣٠ در کلاس برگزار مى شود 
شرکت در این جلسه با توجه به اهمیت آن الزامى است 
خلاصه اهم عناوینى که مطرح خواهد شد:
امتحانات نهایى نوبت دوم و ارائه برنامه امتحان
امتحانات میان نوبت دوم ( معرفى )
و نحوه ى تاثیر آن در ترم
کارنامه ى  انضباطى و 
کارنامه درسى تا آخر فروردین
برگزارى کلاسهاى فوق برنامه با توجه به درخواست اولیا
آشنایى با مدارس متوسطه
بررسى نکات ضعف و قوت دان
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸  آغاز شد و داوطلبانی که  برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند باید به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
داوطلبان باید از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شما
پس از اعلام نتیجه اولیه کنکور ۹۸ رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور از تخلف و تقلب در کنکور ۹۸ خبر داد.
دکتر ابراهیم خدایی در خصوص این تخلفات گفت: آنچه که در گزارش‌های رسمی عنوان شده است بیش از ۳۰۰ نفر را شامل می‌شود.
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور بیان کرد: این افراد شناسایی شده و به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری معرفی شده اند
وی درباره صدور کارنامه برای این افراد گفت: برای آن عده که از تخلف و تقلب آنها مطمئن هستیم کارنامه صادر نمی‌
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
داوطلبان کنکور هنر بعد از برگزاری کنکور سراسری و انتشار کارنامه اولیه کنکور 98 با توجه به دوره ای کهدر آن مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 98 در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org را تکمیل نمایند . سازمان سنجش با انتشار دفترچه کنکور سراسری 98 کلیه قوانین ، ضوابط انتخاب رشته ، کد رشته محل ها ، ظرفیت پذیرش دوره روزانه کنکور سراسری هنر ۹۸ ، ظرفیت پذیرش دوره پردیس خودگردان کنکور سراسری هنر 98 ، ظرفیت پذیرش دوره شبان
آیا رشته ریاضی مناسب انتخاب است
یکی از مطالب بسیار مهم و سوال برانگیز برای تمامی دانش آموزان و والدین این است که آیا رشته ی انتخابی ( رشته ریاضی ) در آینده جایگاه و شغل مناسبی را برای فرد ایجاد میکند یا خیر . در واقع هدف هر دانش آموزی از تحصیل رسیدن به شغلی مناسب در آینده می باشد . در سال های گذشته میزان پذیرش دانشجو در رشته ریاضی بسیار زیاد بوده و همچنین بازار کار این رشته در وضیعت معمولی قرار دارد و نسبت به رشته ی تجربی در رده ی پایین تر قرار می
✅ چند قانون مهم که قبل از انتخاب_رشته باید بدانید ؛
1- انتقال از دروه ی شبانه به روزانه ممنوع میباشد !2- هیچ دانشجویی نمیتواند همزمان در دو رشته یا دو محل ( اعم از دولتی یا غیر دولتی ) تحصیل نماید !3- قبولی در رشته های دوره روزانه باعث محرومیت از پذیرش رشته های این دوره در سال آینده خواهد بود ( یعنی قبول شدی حتما باید بری ، وگرنه از انتخاب رشته ی دوره روزانه سال بعد محروم میشوید ) !4- نقل و انتقال پذیرفته شدگان ظرفیت_مازاد ، فقط بین دانشگاه هایی که دا
نرم افزار کارنامه میان نوبت ( رایگان)
این نرم افزار با استفاده از نرم افزار دانا میتواند به کمک آن اطلاعات را گرفته تا اسامی دانش آموزان و کلاسها در برنامه وارد کند
ویژگی های نرم افزار ...
لینک دانلود نسخه آزمایشی نرم افزار کارنامه میان نوبت
سادگی  انتخاب کلاس و انتخاب درس و ورود نمرات هم به صورت لیستی و هم انفرادی
ورود نمرات به صورت انفرادی
چاپ انواع کارنامه انفرادی کلاسی
چاپ کارنامه A5 با نمودار و میانگین درسی کلاس و رتبه کلاسی ، پایه ای ،
ریاضی تنها محدود به مهندسی نیست
بله، برای ورود به رشته‌های مهندسی بهتر است که رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کنید و رشته‌های مهندسی بر اساس تصور عموم از شغل ‌های پردرآمد رشته ریاضی به حساب می‌آیند و به نظر برخی افراد هم کارهای رشته ریاضی محدود به همین مهندسی می‌شود.
اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک تنها محدود به رشته‌های مهندسی نیست. همینطور خانم‌هایی که به دنبال فضاهای کاری متفاوت‌تری از آقایان هس
+از رو کارنامه میبینی چه رنگیه، بعد همون رنگی میکنی و خودتم میسنجی. در واقع کارنامه راهنماته. آبی ینی خیلی خوب، سبز خوب زرد ضعیف و قرمز خیلی ضعیف.
شب در خانه کارنامه را دانلود کرده و مشاهده میکند...
عه اینا که همش ابیه پنج تا سبزم اون وسط هست! یقین اشتباه زده!
به پشتیبان خود زنگ میزند!
+الو؟ سلام خانوم.. ببخشید مزاحم شدم (و انواع تعارف!!) ! میگم اینا اشتباه نیست؟ همش ابیه چار پنج تا سبزم داره! 
- نه! من که بهت گفتم تو خیلی خوبی باور نمیکردی الان با چشم
با اتمام زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی 99 فرم اینترنتی داوطلبان مورد بررسی قرار گرفته و نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت بر روی سایت sanjeshp.ir قرار می گیرد . داوطلبانی که با شرکت در مرحله انتخاب رشته نسبت به اولویت بندی رشته محل های دانشگاه های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد اقدام می کنند در مرحله اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت 99 از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع خواهند شد . به نقل از سایت مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
داوطلبان کنکور زبان بعد از برگزاری کنکور سراسری و انتشار کارنامه اولیه کنکور 98 با توجه به دوره ای کهدر آن مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 98 در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org را تکمیل نمایند . سازمان سنجش با انتشار دفترچه کنکور سراسری 98 کلیه قوانین ، ضوابط انتخاب رشته ، کد رشته محل ها ، ظرفیت پذیرش دوره روزانه کنکور سراسری زبان ۹۸ ، ظرفیت پذیرش دوره پردیس خودگردان کنکور سراسری زبان 98 ، ظرفیت پذیرش دوره
انتخاب رشته کنکور 98 تمام رشته ها
 
برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 کلیک کنید
 
راهنمای انتخاب رشته کنکور 98 تجربی،ریاضی،انسانی
 
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی98
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98
مدیریت محترم دبیرستان دخترانه زینبیه فیروزان نرم افزار کارنامه ماهانه مدرسه شما آماده است.
شما می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 6.93 مگابایتتوضیحات: دبیرستان زینبیه فیروزان 
باز نشر از شماره ۳۰ نشریه بانگ سحر
مسلم زنگنه
 
پاسخگویی انسان در قبال عملکرد خود از جایگاه مسئولیتی او نشات می گیرد. پاسخگویی مسئولین در ازای تحقق مطالبات مردمی و نسبت به کارنامه مسئولیتی خود امری مهم است که کمتر مورد توجه شورا و دهیاری زیارت بوده است، پاسخگویی بدین معنی که مسئولان رو در رو با مردم کارنامه فعالیت های خود را ارائه دهند و به سوالات مردم درمورد آنها توجه کنند و خود را در معرض نقد و بررسی قرار دهند.
ادامه مطلب
با سلام خدمت آقای سبحانی ((لطفی-تهران))
سوالی که از خدمت شما دارم اینست که ما در تابستان ۹۵ نمره دانش آموزی که از نظری به فنی تغییر رشته داده است از مدرسه ای که امتحان داده و ۱۷ گرفته در سامانه امین در قسمت درج نمره ثبت گردیده است ولی حالا پیام ناقص را در کارنامه او دیده می شود ولی الان که می خواهیم نمره اورا ثبت کنیم به صورت پودمانی است و وقتی که ایتم بالاتر از حد انتظار را انتخاب می کنیم نمره ۲۰ را نشان میدهد و زمانی که ایتم احراز شایستگی را انت
مدیریت محترم دبیرستان سیمای نور شهر چمران بندر ماهشهر نرم افزار کارنامه ماهانه مدرسه شما آماده است.
شما می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 4.98 مگابایتتوضیحات: دبیرستان سیمای نور 
مدیریت محترم دبیرستان ام البنین شیبکوه بندر مقام نرم افزار کارنامه ماهانه مدرسه شما آماده است.
شما می توانید آن را با رمز ارسالی به تلفن همراه تان از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 4.73 مگابایتتوضیحات: دبیرستان ام البنین 
باسلام وخسته نباشید درسناد دانش آموزی که در نظام جدید بود را در بزرگسال ثبت نام کردیم قابلیت حذف نداره چکار باید کرد((ساسان))
 
با سلام خدمت همکار محترم
با مسئول سناد منطقه تماس گرفته تا ایشان حذفشان نماید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام جناب سبحانی
تعدادی دانش آموز واحدمانده دی ماه 98 دارم که فارغ التحصیل می شدندولی درکارنامه کلی برایشان درس اختیاری باقیمانده زده .درصورتیکه درکارنامه کلی آنهادرتابستان چن
مدیریت محترم دبیرستان غیردولتی دخترانه جهان علم ناحیه 2 زاهدان نرم افزار کارنامه ماهانه مدرسه شما آماده است.
شما می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: کارنامه ماهانهحجم: 5.42 مگابایتتوضیحات: دخترانه جهان علم 
مدیریت محترم دبیرستان متوسطه اول شهرستان کلمه بوشهر نرم افزار کارنامه ماهانه مدرسه شما آماده است.
می توانید بارمز ارسالی به موبایل تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 5.44 مگابایتتوضیحات: دبیرستان متوسطه اول آزادگان 
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی
ادامه مطلب
با سلام و تبریک سال نو و آرزوی سلامتی روزهای خوش ((شاهد-آذرشهر))
انشالله امسال هم یاری گر ما باشین و خداوند بهترین روزهای خوش رو براتون رقم بزنه
من کل تعطیلات عید با دل شوره واحدهای مانده دانش آموزانی که تغییر رشته داشته اند و الان دوازدهم هستند رو داشتم  همش تو فکر اینم که نکنه فقط من این مشکل رو دارم چون هیچ کس حداقل تو منطقه ما دارای این مشکل نیست 
با سلام خدمت همکار محترم
این مشکل سراسری می باشد و در نگارش جدید هم فکری برای این مورد هنوز نشد
کوه های ممو واقع در 60 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده که این رشته کوه، بین شهر های بیضا و کامفیروز می باشد. در واقع کوه های بین روستای تنگ تور بیضا تا روستای خواجه کامفیروز را رشته کوه ممو می گویند.
این رشته کوه دارای جاذبه های تفریحی بسیاری می باشد،
دنا، کوه دنا یا رشته‌کوه دنا، بلندترین و بزرگ‌ترین چین‌خوردگی رشته‌کوه بزرگ زاگرس محسوب می‌شود و دارای خط‌الرأسی به طول تقریبی ۹۰ کیلومتر است. نام این کوه برگرفته از شهری باستانی دهنار (ده انار) در دامنه جنوبی کوه می باشد که آثار ویرانه های ان‌ در نزدیکی روستاهای خونگاه و دشت رز شهرستان دنا مشهود است.
ادامه مطلب
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 98 آغاز شد.
کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 98 که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می باشند می توانند از امشب یکشنبه 20 مرداد ماه تا پایان روز شنبه 2 شهریور ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org   نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبان لازم است با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرد
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی

معرفی رشته علوم آزمایشگاهی
ادامه مطلب
آیا رشته ریاضی مناسب انتخاب است
یکی از مطالب بسیار مهم و سوال برانگیز برای تمامی دانش آموزان و والدین این است که آیا رشته ی انتخابی ( رشته ریاضی ) در آینده جایگاه و شغل مناسبی را برای فرد ایجاد میکند یا خیر . در واقع هدف هر دانش آموزی از تحصیل رسیدن به شغلی مناسب در آینده می باشد . 
در سال های گذشته میزان پذیرش دانشجو در رشته ریاضی بسیار زیاد بوده و همچنین بازار کار این رشته در وضیعت معمولی قرار دارد و نسبت به رشته ی تجربی در رده ی پایین تر قرار م
من فعلا ایران میمونم ...
امکان رفتن دارم اما به دلایلی الان نمیتونم برم ... 
همین جا آزمون تخصص میدم ...
و سه رشته ی مورد علاقه ام رو از بینشون تا اون روز انتخاب میکنم ... 
برام مهم نیست چشم و هم چشمی ها ...
من اون رشته ای رو که دوست دارم میرم ...
بذار بگن کم آورده بوده این رشته رو انتخاب کرده ! 
تنبل بوده اومده این رشته ...
به درک که میگن پول توش نیست ، این نیست اون نیست...
من دوست دارم...
من عاشق رشته ی داخلیم...
از طب اورژانس و اطفالم خوشم میاد...
و احتمالا بین

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

arezoo