نتایج جستجو برای عبارت :

قدرتمندترین پاسپورت های جهان در سال ۲۰۲۰

در سال جاری ژاپن قویترین و افعانستان ضعیف ترین پاسپورت جهان را دارد.  پاسپورت ایرانی در رتبه ۹۸ قرار دارد و دارندگان این پاسپورت می توانند به ۴۱ کشور و منطقه جهان بدون نیاز به اخذ ویزا یا با دریافت ویزا به محض ورود به کشور مقصد سفر کنند.
در این لیست میبینیم:ژاپن (۱۹۱ مقصد)سنگاپور (۱۸۹ مقصد)کره جنوبی، آلمان (۱۸۹ مقصد)ایتالیا، فنلاند (۱۸۸ مقصد)اسپانیا، لوگزامبورگ، دانمارک (۱۸۷ مقصد)سوئد، فرانسه (۱۸۶ مقصد)سوییس، پرتغال، هلند، ایرلند، اتریش (۱۸۵
داشتن پاسپورت دنیایی از فرصت را برای هر کس  ، باز می کند. با این حال ، این پاسپورت های هر کشور متفاوت می باشد ، زیرا برخی از گذرنامه ها از نظر مسافرت بدون ویزا بسیار بهتر از سایرین هستند. بیشتر افراد واقعاً انتخابی را برای گذرنامه مورد نظر خود ندارند ، زیرا در هنگام تولد برای اولین بار ، شهروند کشور خود می شوید ، و هنگام تولد برای شما تصمیم می گیرد. با این حال ، برای کسانی از شما که به خارج از کادر فکر می کنید ، و به طور کلی کنجکاو هستید که در مور
انواع مختلف پاسپورت ترک
1- پاسپورت خاکستری ترکیه : دیپلمات ها ، افراد سیاسی نماینده دولت و سیاستمداران ترکیه دارای این پاسپورت هستند 
2- پاسپورت سبز ترکیه : نظامیان در رده های بالای ارتش و نیروی مسلح دارای پاسپورت سبز رنگ کشور ترکیه هستد
3- پاسپورت سیاه کشور ترکیه : این پاسپورت مختص به ماموران ترکی است که خارج از ترکیه در حال خدمت هستند مانند ( کارمندان بانک و خبرنگاران دولتی )
4-پاسپورت قرمز ترکیه : به طور کل شهروندان عادی ترکیه دارای پاسپورت ت
 
پاسپورت آلمان
گرفتن پاسپورت آلمان یعنی اخذ تابعیت و شهروندی کشور آلمان . در این مقاله به راه های اخذ پاسپورت آلمان و نکات مرتبط به پاسپورت آلمان پرداخته ایم . این پاسپورت دارای اعتبار جهانی می باشد و کسانی که دارای پاسپورت آلمان هستند می توانند به ۱۵۸ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند . با ۸ سال زندگی در کشور آلمان می توانید این پاسپورت را به دست بیاورید . از طریق تولد و ازدواج می توانید بعد از ۵ سال اقامت در آلمان برای گرفتن پاسپورت اقدام کنید.

راستش نمیدونم در مورد پاسپورت فضایی چیزی شنیدید یا نه اما این جزو لوازم یه فضانورده که مهر شده س و برای اینه که اگر فرد تو فضا سرگردان بشه یا احتمالا ادم فضاییا پیادش کنن اونو نشون یده البته که نمیدونم همچین چیزی واقعا جواب بده یا نه :))
دانلود ریمیکس دیجی حامد مارلین پاسپورت ۸۰
سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس دیجی حامد مارلین بنام پاسپورت ۸۰ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Remix Dj Hamed Marlin Passport 80 With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix
 
شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس پاسپورت را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.
اپیزود ۸۰ ریمیکس پاسپورت توسط دیجی حامد مارلین منتشر شد.
این ریمیکس در تاریخ ۷ شهریور در سایت قرار گرفت.
ریمیکس پاسپورت در سبک دیسلاو و رپ می باشد.
این ریم
ناسا اعلام کرده که علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به پایگاه اینترنتی این آژانس فضایی نام خود را ثبت کنند تا نام آنها روی یک تراشه که روی بدنه مریخ نورد "مارس 2020" چسبانده می‌شود به مریخ فرستاده شود.
شما با ورود به سایت ناسا یک پاسپورت مخصوص دریافت خواهید کرد که اثبات می‌کند نام شما همراه "مارس 2020" به سیاره سرخ می‌رود، این امکان برای همگان در سراسر جهان در دسترس است و نیاز به هیچ اطلاعات شخصی جز آدرس ایمیل شما ندارد، برای شرکت در این کمپین تا 3
نمایش 1 تا 33 از مجموع 33 عدد
د تاریخ ثبت سررسید بعدی تمدید خودکار وضعیت  
123kharidi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropd
akforoosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
 
akforooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
bfrosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyaab.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyabha.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efrooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efroshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
forooshia.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
gilanion.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggl
شهر زیبای استانبولفروش ویژه آپارتمانهای لوکس آماده تحویل با اقساط ۱۰ سالهفقط با پرداخت ۲۵ درصدتحویل آپارتمان و انتقال سندمجتمع لاکچری با دید دریاشروع قیمت از ۲۵۰ هزار دلاردریافت شهروندی و پاسپورت ترکیهکمتر از ۴ ماهPGt Groupاطلاعات بیشتر00905327266099Arman Taheri
همانطور که قبلا اشاره کردیم ، یکی از روش های اخذ شهروندی ترکیه ، خرید ملک میباشد . که با توجه به این قانون جدید تقاضا برای خرید ملک افزایش یافته است. طبق این قانون با خرید ملکی به ارزش 250 هزار دلار میتوانید به پاسپورت ترکیه دست یابید و از مزایای شهروندی و پاسپورت ترکیه استفاده نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و کامل تر به صفحه شهروندی سایت گلوبال کادرو مراجعه نمایید.
در سال 2019 قانونی تصویب شد که اجرای آن از 2020 صورت گرفت. طبق این قانون که منجر
 
 
⚽️ پلتفرم Chiliz (توکن $CHZ) در حال کار بر روی طراحی پاسپورت‌های مصونیت از ویروس کرونا بر پایه‌ی بلاکچین برای هواداران فوتبال می‌باشد تا مجددا علاقه‌مندان به فوتبال به تدریج بتوانند با در دست داشتن این پاسپورت‌ها در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.
این روزها افراد بسیاری تمایل به گرفتن پاسپورت ترکیه دارند. یکی از شرایطی که میتوان پاسپورت ترکیه را داشت که از سال 2018 تصویب شده است ، افراد خارجی میتوانند از طریق سرمایه گذاری در ترکیه ، پاسپورت ترکیه را بگیرند و شهروند شوند.
یکی از این سرمایه گذاری ها خرید ملک در ترکیه به ارزش 250 هزار دلار و یا سپرده بانکی در ترکیه به مقدار 500 هزار دلار می باشد که شخص به مدت 3 سال اجازه فروش ملک یا برداشت پول از بانک را ندارد.
ادامه مطلب
فراد ثروتمند جهان هیچوقت به طور شانسی ثروتمند نشدند زیرا مغز خود را به کار گرفته اند و از جایشان بلند و زحمت کشیده اند در ادامه با معرفی 30 نفر از پولدارترین افراد جهان در سال 2020 سایت تالاب را دنبال کنید.
 
بیشتر افراد ثرومتمند جهان را مردان و زنان در حوزه تکنولوژی و فناوری تشکیل می دهند که این اهمیت بالای فناوری در زندگی انسان ها را نشان می دهد. براساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ (Bloomberg Billionaires Index) که اخیرا لیستی از 500 میلیاردر بزرگ در آن به صورت
پرستاران و پزشکان بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش به عنوان یکی از خطوط مقدم مبارزه با بیماری کرونا با تلاش 24 ساعته و روحیه بالا درحال خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان هستند.
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
برای اخذ ویزای کشور عمان به دوصورت میتوانید عمل کنید:۱.قبل از سفر به عمان بصورت الکترونیکی از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگری:مدارک مورد نیاز تصویر پاسپورت و یک قطعه عکس پرداخت هزینه مدت زمان صدور :۳ الی ۵روز کاری۲.هنگام ورود به کشور عمان در فرودگاه مقصدبا اخذ بلیط و سفر به عمان(شهر مسقط)در فرودگاه با ارائه بلیط و پاسپورت میتوانید ویزای ده روزه و یا یکماهه با پرداخت هزینه دریافت کنبدمنوط به تمکن مالی به ازای هر روز اقامت ۵۰دلار ویزای اخذ شده ق
افرادی که از دو کشور مختلف و با تابعیت های مختلف، با یکدیگر آشنا می شوند و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند، ثبت ازدواجشان باید در کشور دیگری انجام شود. به این نوع ازدواج، ازدواج بین المللی یا عقد بین المللی گفته می شود.
انتخاب کشور سوم برای ازدواج بسیار مهم است. زیرا ازدواج در هر کشوری مورد قبول نیست. و ازدواج باید در کشور انجام گیرد که مورد قبول کشورهای دیگر باشد.
به عنوان مثال کشور ترکیه یکی از این کشورهاست. که سند ازدواج ترکیه و ازدواج در ترکی
برای تغییر متن بازگشتی توکن اشتباه در پاسپورت لاراول به مسیر زیر برید :
app/Exceptios/Handler.php
و متد زیر رو به کلاس داخلش اضافه کنید و ساختار بازگشتی رو خودتون با سلیقه خودتون تغییر بدید :
 
    protected function unauthenticated($request, AuthenticationException $exception)
    {
        if ($request->expectsJson()) {
            /** return response()->json(['error' => 'Unauthenticated.'], 401); */
                $response = ['status' => 'error','message' => 'You pass invalid token'];
                return response()->json($response);
        }
        return redirect()->guest('login');
    }
Homeward 2020 1080p BluRay,انیمیشن Homeward 2020 با دوبله فارسی,انیمیشن به سمت خانه 2020,به سمت خانه,تماشای آنلاین فیلم,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن هوموارد 2020,دانلود دوبله فارسی انیمیشن به سمت خانه Homeward 2020,دانلود رایگان انیمیشن Homeward 2020,دانلود زیرنویس فارسی Homeward 2020,دانلود کارتون Homeward 2020,دوبله فارسی انیمیشن Homeward 2020,
ادامه مطلب
Superman: Red Son 2020 1080p BluRay,انیمیشن Superman: Red Son 2020 دوبله فارسی,انیمیشن سوپرمن: پسر سرخ 2020,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی Superman: Red Son 2020,دانلود رایگان انیمیشن Superman: Red Son 2020,دانلود کارتون سوپرمن پسر قرمز 2020,زیرنویس فارسی Superman: Red Son 2020,سوپرمن پسر سرخ,فیلم سوپرمن پسر قرمز Superman: Red Son 2020,
ادامه مطلب
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این توییت را با #آینده_روشن با عنوان لباس فضانوردان ایرانی منتشر کرده است.

کاربران توییتر در صفحات شخصی خود با انتشار عکس لباس عجیب فضا نوردان توسط جهرمی واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آن ها را مشاهده می کنید.
 
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
موقعی که می‌خواستیم اسم برای لیلی انتخاب کنیم رو یادتون هست؟ من اون موقع‌ها ایده‌ام این بود که یه اسمی انتخاب کنم که اگه بعدتر بزرگ شد و به نظرش لیلی کلاسیک اومد و خواست که مثلاْ صدایش کنند lily مشکلی نباشه، یعنی املای فارسی‌اش یکی باشه :دی ولی بعد سر گرفتن پاسپورت هر چی با خودم کلنجار رفتم دلم راضی نشد که بنویسم Lily و همون Leili رو گذاشتم تو پاسپورت :)
حالا چی شده؟ فهمیدم که این‌جا به گل لیلیوم که همان Lily (به انگلیسی) باشه میگن Lelie و این رو مثل لیل
برای اینکه بتوانید در کشور دانمارک ثبت شرکت انجام دهید لازم است که مدارکی را از قبل تهیه کنید. مدارک لازم به صورت زیر هستند:
1- پر نمودن فرم ثبت شرکت در کشور دانمارک2- تهیه اساسنامه شرکت3- کپی پاسپورت سهامداران شرکت با اسکن از کپی پاسپورت مدیرعامل شرکت متقاضی4- ایجاد حساب بانکی برای شرکت ثبت شده در کشور دانمارک5- ارائه طرح توجیهی برای فعالیت اقتصادی در کشور دانمارک
6- ارائه نام شرکت توسط فرد متقاضی که اقدام به ثبت نمودن شرکت در دانمارک نموده است
 
قوی ترین ارتش های جهان تا سال 2020
امریکا و روسیه و چین هنوز 3 ابر قدرت بزرگ دنیا …
 
هر سال وبسایت نظامی گلوبال فایر پاور میزان قدرت نظامی کشور های مختلف را رتبه بندی میکند. 55 شاخص مهم برای قویترین ارتش های‌ جهان مورد بررسی قرار می گیرد. 
 
وبسایت نظامی” گلوبال فایر پاور” جدید ترین رده‌بندی خود از قدرت و بزرگی 137 ارتش مدرن جهان را منتشر کرده است. به گزارش تالاب ؛ دراین رده بندی جدید که برای سال 2020 میلادی است، فهرست قابلیت ها و توانمندی های‌ 1
دانلود ریمیکس دی جی میان پاسپورت ۷۴
سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس دی جی میان بنام پاسپورت ۷۴ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Remix Dj Mian Passport 74 With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix
ریمیکس جدید دی جی میان منتشر شد.
این ریمیکس ورژن پاسپورت ۷۴ می باشد.
ریمیکس پاسپورت در سبک هیپ پاپ می باشد.
امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.
دی جی میان پاسپورت ۷۴
برچسب : دانلود ریمیکس جدید,ریمیکس جدید دی جی میان,ریمیکس پاسپورت 74,dj-mian
فوتبالی نیستم 
فوتبال نمیبینم
تا اخر عمرمم شاید استادیوم نرم 
اما دیروز با دیدن عکس دخترها تو استادیوم 
با وجود اون حصار جدا کننده ! 
با وجود زن های چادری گشت ارشادی بینشون ، یه جایی از قلبم آروم شد...
+تو این دنیا زن بودن سخته ، اما تو ایران زن بودن جنم میخواد، جربزه میخواد! 
+رفته بودم پاسپورت بگیرم ، آقاهه زارت برگه رو داد بهم گفت اون پایینشم با شوهرت میری دفترخونه امضا میکنه ، بعد بیار...
هیچی نگفتم ، اون پایینش رو هم از قصد پر کردم با اسم و ف
شرایط ثبت نام لاتاری 2021 آمریکا (خدمات کامپیوتری وحید - مسجد کبود تبریز)
یکی از دلایل محبوبیت لاتاری شرایط بسیار ساده این قرعه کشی است. فرقی نمیکنه که شما چه مدرک تحصیلی و یا سنی دارید، صرف نظر از نوع و درجه مدرک تحصیلی و رده سنی شما میتونید دربرنامه لاتاری ثبت نام کنید. و شانس دریافت گرین کارت داشته باشید. برای ثبت نام لاتاری در سالهای پیش شما نیاز به هیچ مدرک خاصی نداشتید اما برای ثبت نام لاتاری 2020 شما نیاز به پاسپورت معتبر دارید چرا که شماره
پیکاپ ویزای کانادا
خوش آیند ترین بخش ویزای کانادا، پیکاپ پاسپورت است در این مرحله شما تمامی مراحل مربوط بهدرخواست ویزای کانادا اعم از انگشت نگاری، ارسال مدارک و پرداخت هزینه های درخواست ویزا را انجام داده اید و درنهایت با پاسخ مثبت سفارت جهت اخذ ویزای کانادا روبرو شده اید. معمولا تمامی سفارتخانه ها پاسپورت مسافر را نزد خود نگه میدارند و مسافر باید جهت دریافت پاسپورت حضوری به سفارتخانه مراجعه نماید و از نتیجه ویزای خود مطلع شود. اما سفا
دانلود ریمیکس دیجی رام پاسپورت ۷۸
سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس دیجی رام بنام پاسپورت ۷۸ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Remix Dj Ram Passport 78 With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix
ریمیکس جدید پاسپور منتشر شد.
جدیدترین ریمیکس پاسپورت را دیجی رام عزیز تنظیم کرده است.
قسمت جدید پادکست پاسپورت ۷۸ می باشد.
سبک این ریمیکس، شاد می باشد.
برخی از خواننده این ریمیکس عبارتند از :
هوروش بند، علیشمس، شادمهر، ایهام، بابک مافی، ایوان بند، پازل بند
موزیک مخصوص
اندرک لاسن، بتر پروگرمینگ -- باورش سخت است، اما کم‌کم داریم به سال ۲۰۲۰ می‌رسیم. آدم فکر می‌کند سال ۲۰۲۰ از درون یک داستان علمی‌تخیلی درآمده است؛ داستانی که در آن ماشین‌ها پرواز می‌کنند و ربات‌های هوشمند ما را با موشک‌های شخصی‌ برای هواخوری به مریخ می‌برند. بنظر می‌رسد سال ۲۰۲۰ واقعی ما اینقدرها هم پیشرفته نیست، اما من معتقدم که قطعاً چیزهای هیجان‌انگیزی برای ما در چنته خواهد داشت‌! امروز می‌خواهم برایتان بگویم که به نظر من این سا
دانلود فیلم اکشن Kalashnikov 2020 با کیفیت بالا ۷۲۰p 1080p HD BluRay
دانلود فیلم کلاشینکف 2020 + دانلود فیلم کلاشینکف دوبله فارسی بدون سانسور
 
دانلود زیرنویس و دوبله فارسی فیلم Kalashnikov 2020 با کیفیت عالی
 
Download Kalashnikov 2020 + Zirnevis Farsi + x265
دانلود فیلم Kalashnikov 2020 , دانلود فیلم کلاشینکف 2020 , دانلود فیلم Kalashnikov دوبله فارسی , دانلود فیلم کلاشینکف با زیرنویس فارسی,دانلود فیلم خارجی کلاشینکف، دانلود فیلم بدون سانسور
دانلود فیلم کلاشینکف کاملا اختصاصی وان موییز
ادامه م
Loop 2020 1080p BluRay,انیمیشن Loop 2020 دوبله فارسی,انیمیشن حلقه,انیمیشن لوپ,پخش آنلاین انیمیشن,پیکسار,تماشای آنلاین کارتون,حلقه,دانلود انیمیشن Loop 2020,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن لوپ Loop 2020 WEB-DL,دانلود رایگان انیمیشن Loop 2020,دانلود زیرنویس فارسی Loop 2020,دانلود کارتون کوتاه پیکسار,دوبله فارسی,سایت دوستی ها,کالکشن انیمیشن پیکسار,لوپ,
ادامه مطلب
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت سفارت انگلیس می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مق
دریافت شهروندی ترکیه
برای فرد خارجی، این پروسه با ترجمه پاسپورت به زبان ترکی در دفتر اسناد رسمی و دریافت شماره مالیاتی از اداره مالیات ترکیه آغاز می شود.
شما با خرید ملک در ترکیه به ارزش حداقل 250 هزار دلار امریکا، می توانید درخواست اقامت کوتاه مدت این کشور را بدهید.
پس از طی چند سال و عدم فروش ملک به مدت 3 سال و تمدید اقامت کوتاه مدت، شما قطعا شهروندی ترکیه را دریافت خواهید کرد و نیازی به حضور دائم شما در این کشور وجود ندارد.
ادامه مطلب
✅ لنت ترمز کفشکی سوپر لنت
✅ کیفیت بسیار عالی و کیفیت بینظیر
✅ لنت عقب پراید H.W
✅ لنت عقب پژو 405
✅ لنت عقب تیبا ریو
✅ لنت عقب تیبا ریو اهرم دار
✅ لنت عقب سمند ملی بافنر
✅ لنت عقب پژو 206 تیپ2
✅ لنت عقب پژو 206 تیپ3 (H.W)
✅ لنت عقب ال 90 فول
✅ ارسال از تهران
خنیفر 09128651950 09169425526ایدی کانالhttps://t.me/yadak110
ادامه مطلب
سال های سال است که سفر کردن به دیگر نقاط جهان به تفریحی جذاب و پر طرفدار بدل گشته است و همه ساله گردشگران بسیاری به نقاط مختلف جهان سفر می کنند و این گونه به تفریح و سرگرمی می پردازند، اما در این میان برای رفتن به برخی کشورها یا بهتر بگوییم اکثر کشورهای مهم جهان مجوزی با عنوان گذرنامه و یا پاسپورت لازم است و بدون آن امکان سفر به این کشورها وجود ندارد........ادامه مطلب
دانلود ریمیکس دیجی فربد اچ زد پاسپورت ۷۷
سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس دیجی فربد اچ زد بنام پاسپورت ۷۷ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Remix Dj Farid Hz Passport 77 With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix
جدیدترین ریمیکس دیجی فربد در تاریخ  ۴ خرداد منتشر شد.
کاربران عزیز هم اکنون می توانید قطعه ۷۷ ریمیکس پاسپورت را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.
تنظیم ریمیکس جدید پاسپورت به عهده دیجی فربد اج می باشد.
سبک این ریمیکس، رپ می باشد.
این ریمیکس با بالاترین کیفی
دانلود سریال Find Me in Your Memory 2020
2020 ، MBC ، در حال پخش ، درام ، عاشقانه ، فانتزی
 
چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399

دانلود سریال Find Me in Your Memory 2020
اثری از نویسنده سریال دو جهان و خاطرات الحمرا
 
نام ها: در خاطرت مرا پیدا کن
محصول: 2020 کره جنوبی از شبکه MBC
ژانر: عاشقانه | ملودرام | فانتزی
تاریخ پخش: 28 اسفند 1398 – Mar 18, 2020
قسمت ها: 32
روزهای پخش: چهارشنبه و پنج شنبه ها
مدت زمان: 35 دقیقه
وضعیت: در حال پخش جایگزین بازی: به سوی صفر
بازیگران:
Kim Dong Wook – Moon Ga Young
قسمت 20-19 ا
سلام دوستان 
من قصد دارم یه گوشی بخرم. اما متوجه شدم فرق بین قیمت رجیستری شده و بدون رجیستری یک میلیون و نیم هست در حالی که من توی سایت گمرک دیدم هزینه رجیستری این گوشی 500 تومن بوده.
از یه فروشنده پرسیدم گفت میتونی بدون رجیستری بخری و خودت با استفاده ار یه پاسپورت که طی یک ماه گذشته از خارج اومده میتونی با همون 500 رجیستری کنی. ولی نگفت چطوری این کار رو بکنم. من پدرم تازه از خارج اومده، میخواستم بپرسم کسی میدونه چطوری میتونم با پاسپورت پدرم گوشی
دانلود فیلم Playdate with Destiny 2020
 
 
 
 
ژانر فیلم : انیمیشن, کوتاه, کمدی, خانوادگی, عاشقانه
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان : David Silverman
نویسنده : James L. Brooks, Tom Gammill, Max Pross
بازیگران :
محصول کشور :
تاریخ اکران : 06 Mar 2020
زمان فیلم : 
زبان فیلم :
 
خلاصه داستان : داستان فیلم در مورد مگی با پسر بچه ای خود است که در پارک مشغول بازی هستند و…
دانلود فیلم Playdate with Destiny 2020
تراول هیستوری یا تاریخچه سفر
زمانی که شما به یکی از کشور‌های خارجی سفر می‌کنید، ویزای آن کشور و یا مهر ورود به آن کشور در پاسپورت شما درج می‌گردد. همین روادید دریافت شده توسط شما و مهر‌های ورود و خروج داخل پاسپورت شما، تراول هیستوری شما را خواهند ساخت. بدیهیست هر چقدر یک مسافر سفرهای بیشتری را در پاسپورت خود داشته باشد، برای دریافت ویزای شینگن، ویزای کانادا، ویزای انگلستان، ویزای استرالیا و ویزای آمریکا به عنوان یک توریست و جهانگرد، شا
دانلود فیلم جدید اما Emma 2020
Download Film Emma 2020
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم اما
ژانر فیلم : کمدی، درام
زبان فیلم : دوبله فارسی
سال انتشار : 2020
محصول کشور : بریتانیا
کارگردان :
کیفیت : 1080p / 720p /480p WEB-DL
بازیگران : آنیا تیلور جوی، بیل نای، میا گاث، میراندا هارت، و کلوم ترنر
امتیاز : 6.9 از 10
خلاصه داستان : در سال 1800 در انگلستان زنی جوان زندگی میکند که به معنای واقعی انسان خوبی است اما کمی خودخوا
دانلود فیلم جدید اما Emma 2020
Download Film Emma 2020
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم اما
ژانر فیلم : کمدی، درام
زبان فیلم : دوبله فارسی
سال انتشار : 2020
محصول کشور : بریتانیا
کارگردان :
کیفیت : 1080p / 720p /480p WEB-DL
بازیگران : آنیا تیلور جوی، بیل نای، میا گاث، میراندا هارت، و کلوم ترنر
امتیاز : 6.9 از 10
خلاصه داستان : در سال 1800 در انگلستان زنی جوان زندگی میکند که به معنای واقعی انسان خوبی است اما کمی خودخوا
دانلود فیلم جدید اما Emma 2020
Download Film Emma 2020
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم اما
ژانر فیلم : کمدی، درام
زبان فیلم : دوبله فارسی
سال انتشار : 2020
محصول کشور : بریتانیا
کارگردان :
کیفیت : 1080p / 720p /480p WEB-DL
بازیگران : آنیا تیلور جوی، بیل نای، میا گاث، میراندا هارت، و کلوم ترنر
امتیاز : 6.9 از 10
خلاصه داستان : در سال 1800 در انگلستان زنی جوان زندگی میکند که به معنای واقعی انسان خوبی است اما کمی خودخوا
دانلود فیلم جدید اما Emma 2020
Download Film Emma 2020
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم اما
ژانر فیلم : کمدی، درام
زبان فیلم : دوبله فارسی
سال انتشار : 2020
محصول کشور : بریتانیا
کارگردان :
کیفیت : 1080p / 720p /480p WEB-DL
بازیگران : آنیا تیلور جوی، بیل نای، میا گاث، میراندا هارت، و کلوم ترنر
امتیاز : 6.9 از 10
خلاصه داستان : در سال 1800 در انگلستان زنی جوان زندگی میکند که به معنای واقعی انسان خوبی است اما کمی خودخوا
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مقرر، درخواست و
دانلود فصل اول انیمیشن استاربیم StarBeam S01 2020 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فصل اول انیمیشن استاربیم StarBeam S01 2020 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانـر: انیمیشن
تاریـخ انتشـار: سال 2020
زبان: انگلیسی
تعداد قسمت ها: 8
زیرنویس فارسی: ندارد
کیفیت: WEB-DL
حجم: متفاوت با هر کیفیت
محصول شبکه NETFLIX
امتیاز: 7.1 از 10
IMDB
دانلود فصل اول انیمیشن استاربیم StarBeam S01 2020
اندرک لاسن، بتر پروگرمینگ -- باورش سخت است، اما کم‌کم داریم به سال ۲۰۲۰ می‌رسیم. آدم فکر می‌کند سال ۲۰۲۰ از درون یک داستان علمی‌تخیلی درآمده است؛ داستانی که در آن ماشین‌ها پرواز می‌کنند و ربات‌های هوشمند ما را با موشک‌های شخصی‌ برای هواخوری به مریخ می‌برند. بنظر می‌رسد سال ۲۰۲۰ واقعی ما اینقدرها هم پیشرفته نیست، اما من معتقدم که قطعاً چیزهای هیجان‌انگیزی برای ما در چنته خواهد داشت‌! امروز می‌خواهم برایتان بگویم که به نظر من این سال
اخذ ویزای گرجستان
 
دارندگان پاسپورت ایرانی میتوانند جهت مقاصد توریستی بدون ویزا به این کشور سفرکنند و اقامتشان تا 45روز بدون نیاز به ویزا خواهد بود.
اما به دلیل سیاست های سختگیرانه اخیر نسبت به ایرانیان وآمار بالای مسافران inad(تایید نشده وبازگردانده شده) حتما مدارک بصورت کامل وصحیح همراه مسافر باشد:
 
1.اصل پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از تاریخ سفر
2.بلیط رفت وبرگشت
3.برگه اقامت هتل متناسب با زمان بلیط
4.بیمه مسافرتی متناسب با مدت زمان سفر
5تم
ازی eFootball PES 2020 را ما امروز در مستر اندروید به همراه دیتا برای دانلود قرار داده ایم که می توانید ان را به صورت رایگان دانلود کنید. طراحی فوق العاده بازیکن ها، ترکیب واقعی و به روز تیم ها، حضور ستاره های معروف، گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی عالی به همراه کنترل کلاسیک (دکمه ای) ، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی نظیر و … همگی ویژگیهایی هستند که باعث میشوند شما نتوانید این بازی فوق العاده را پس بزنید! اگر دارای یک دستگاه اندرویدی هستید همین ا
ترجمه سند طلاق :
سند طلاق برای امور مربوط به جدایی زوجین از یکدیگر به دلیل وجود برخی مشکلات که در این جا از حوصله صبر خارج است صادر میگردد , این سند همانند سند ازدواج است که در یک جلد تهیه میگردد , سند طلاق  به معنی اجازه گرفتن از پدر برای اخذ پاسپورت نیز می باشد , زیرا برای دریافت پاسپورت دیگر نیاز به اجازه پدر نخواهد بود .
امروزه خدمات رسانی برای صدور ترجمه سند طلاق نیز الکترونیکی شده است و دیگر برای تنظیم و اخد دفترجه سند طلاق نیاز به حضور فیز
امید جهان مادر
دانلود آهنگ زیبای امید جهان بنام مادر
پخش آنلاین و لینک دانلود پرسرعت آهنگ مادر با صدای امید جهان
لینک مستقیم دانلود آهنگ ایرانی مادر امید جهان با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ جدید امید جهان بنام مادر
دانلود موزیک امید جهان بنام مادر با لینک مستقیم و پخش آنلاین
آهنگ ایرانی امید جهان بنام مادر
Omid Jahan Madar
 
دانلود با کیفیت 320
Download
دانلود با کیفیت 128
Download
 
 
فیلم احضار 3 سال 2020 را به عنوان تاریخ اکرانش دریافت کرد. این مجموعه که به اتفاقات ماورا در زندگی واقعی اد و لارن میپردازد اولین بار در سال 2013 اکران شد و توانست بین طرفداران فیلم های ترسناک محبوبیت خاصی را کسب کند.
ادامه مطلب
مردی با آرزوهای کوچک :سخنی در خصوص سفر رئیس جمهور به کشور مستعمره ی آمریکا:چند روزی است که اخباری در خصوص سفر رئیس جمهور آقای روحانی به ژاپن به گوش می رسد.حال باید از رئیس جمهور پرسید هدف شما از این سفر چیست؟جناب آقای روحانی کشوری که بالاترین مقام اجرائی آن برای سفر به ایران از آمریکا اجازه می گیرد و برای پذیرش سفر شما به کشورش باز از آمریکا اجازه می گیرد می تواند چه دستاوردی برای ایران اسلامی داشته باشد؟کشوری که در آن دهها پایگاه نظامی آمری
استخراج (نام اصلی : Extraction) در دنیای زیرزمینی فروشندگان و قاچاقچیان سلاح ، پسر یکی از بزرگترین قاچاقچیان در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان دزدیده می شود. پدر او برای نجاتش مزدوری با نام راک را استخدام می کند که ...
ادامه مطلب
کفش چرم مدل جی هو یکی از شیک ترین مدل های کارخانه کفش چرم اسکاپ تبریز می باشد که در رده کفش های مجلسی و کلاسیک این شرکت قرار می گیرد .چرم طبیعی به علت دارا بودن منافذ طبیعی در بافتش ، امکان تبادل هوا میان بیرون و داخل کفش را فراهم می کند و به اصطلاح باعث تنفس پا می شود .رویه و آستر کفش جی هو از چرم طبیعی می باشد و یک کفش تمام چرم محسوب می شود .از نظر قالب بندی نیز ، قالب کفش جی هو به گونه ای است که به انگشت های پا فشار وارد نمی کند .کفش اسکاپ مدل جی
معمولا تبلت‌های اندرویدی را در مقایسه با آی پدهای اپل نادیده می‌گیرند اما این به معنای آن نیست که شما گزینه‌های خوبی از تبلت‌های اندرویدی در دسترس ندارید.
به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، تعدادی از بهترین تبلت‌های اندرویدی 2020 در ادامه برای شما معرفی می‌شود.
تبلت گوگل پیکسل اسلیت
ادامه مطلب
امید جهان بلم رون
دانلود آهنگ بسیار زیبای امید جهان بنام بلم رون
پخش آنلاین و لینک دانلود پرسرعت آهنگ بلم رون با صدای امید جهان
لینک مستقیم دانلود آهنگ ایرانی بلم رون امید جهان با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام بلم رون
دانلود موزیک امید جهان بنام بلم رون با لینک مستقیم و پخش آنلاین
آهنگ ایرانی امید جهان بنام بلم رون
Omid Jahan Balamroon
 
 
دانلود با کیفیت 320
Download
دانلود با کیفیت 128
Download
 
 
 
امسال به رقم حذف ویزای اربعین باز هم شاهد کم کاریهای شدیدی از طرف پلیس مهاجرت و همچنین سازمان اتباع ایران بودیم.
تا امروز سه شنبه حدود 3 هزار پاسپورت اتباع افغانستانی که حدود سه هفته قبل برای اربعین ثبت نام کرده بودند سرنوشتش معلوم نیست.
امروز در دفاتر کفالت که مسئول ثبت نام و رسیدگی به امور اتباع افغانستانی است ، چشمانی پر از اشک نتیجه انتظار مردم بود.
معلوم نیست که آیا این جمعیت 3 هزار نفری امسال جزو جاماندگان قلمداد میشوند یا در زمره ی زائ
MAXQDA 2020 – راه اندازی یک دهه جدید از نوآوری در پژوهش
برای شروع سال ۲۰۲۰ ، از خودمان یک سؤال ساده پرسیدیم: چه چیزی باعث می شود محققان در سراسر جهان MAXQDA را به عنوان نرم افزار تحقیقاتی شماره یک خود انتخاب کنند – و چگونه می توانیم این ابزارهای تحلیل بزرگ داده را بهتر کنیم؟ پاسخ این سؤال را در MAXQDA 2020 ، حاصل بیش از ۳۰ سال نوآوری ، خواهید یافت . این سیستم بر پایه نقاط قوت موجود بنا شده است ، اما ویژگیهای انقلابی جدیدی را نیز در اختیار شما قرار می دهد که
MAXQDA 2020 – راه اندازی یک دهه جدید از نوآوری در پژوهش
برای شروع سال ۲۰۲۰ ، از خودمان یک سؤال ساده پرسیدیم: چه چیزی باعث می شود محققان در سراسر جهان MAXQDA را به عنوان نرم افزار تحقیقاتی شماره یک خود انتخاب کنند – و چگونه می توانیم این ابزارهای تحلیل بزرگ داده را بهتر کنیم؟ پاسخ این سؤال را در MAXQDA 2020 ، حاصل بیش از ۳۰ سال نوآوری ، خواهید یافت . این سیستم بر پایه نقاط قوت موجود بنا شده است ، اما ویژگیهای انقلابی جدیدی را نیز در اختیار شما قرار می دهد که
امید جهان خدا این یارمو
دانلود آهنگ شاد امید جهان بنام خدا این یارمو
پخش آنلاین و لینک دانلود پرسرعت آهنگ خدا این یارمو با صدای امید جهان
دانلود آهنگ جدید امید جهان بنام خدا این یارمو
لینک مستقیم دانلود آهنگ ایرانی خدا این یارمو امید جهان با بالاترین کیفیت
دانلود موزیک امید جهان بنام خدا این یارمو با لینک مستقیم و پخش آنلاین
آهنگ ایرانی امید جهان بنام خدا این یارمو
Omid Jahan Khoda In Yaramo
 
دانلود با کیفیت 320
Download
دانلود با کیفیت 128
Download
قلب مسکو، زیباترین کاخ جهان در پهناورترین کشور جهان! نماد امپراطوری نیکلای اول که در دورانی پادشاه لهستان هم بود! همسرش شاهزادۀ آلمان در زمان پروس ها بود و ایران کهن او را با عهدنامۀ ترکمچای می شناسد. تزاری قدرتمند که در زمان محمد شاه قاجار بر خاورمیانه تسلط داشت. کاخ کرملین «Grand Kremlin Palace» به عنوان مرکز این فرمانروایی، با تاریخی طولانی از دخل و تصرف مشتمل بر 25 هزار متر مربع زیربنا است که توسط معماری به نام «کنستانتین تون» طراحی و ساخته شد.

ا
دسته بندی : 2020, Jang Hyuk, تحقیقاتی, رازآلود, کره جنوبی, هیجان انگیز

نام : به من بگو چه دیدی - Tell Me What You Saw
ژانر : هیجان انگیز، رازآلود، تحقیقاتی
مدت زمان : 60 دقیقه
تعداد قسمت ها : 16
روزهای پخش : شنبه، یکشنبه
سال انتشار : 2020
شبکه پخش : OCN, Netflix, Netflix, Netflix, Netflix
کشور سازنده : کره جنوبی
کارگردان : Lee Joon Hyeong
بازیگران : Jang Hyuk، Choi Soo Young، Jin Seo Yun

ادامه مطلب
دانلود فیلم عشق پنهانی ۲۰۲۰ با لینک مستقیم
دانلود فیلم سینمایی خارجی A Secret Love 2020 با کیفیت عالی سرعت بالا
لینک دانلود درج شد
ژانر فیلم : مستند
رده سنی : R
کارگردان : Chris Bolan
نویسنده : Chris Bolan, Alexa L. Fogel, Brendan Mason
بازیگران : Terry Donahue, Pat Henschel, Diana Bolan
محصول کشور : آمریکا
زبان فیلم : انگلیسی
IMDB
در مورد فیلم A Secret Love :
داستان دو زن می باشد که یک سفر ۶۵ ساله از غلبه کردن بر عشق را آغاز می کنند و…
 
ادامه م
دانلود فیلم A Secret Love 2020
دانلود سریال Find Me in Your Memory 2020
اثری از نویسنده سریال دو جهان و خاطرات الحمرا
 
نام ها: در خاطرت مرا پیدا کن
محصول: 2020 کره جنوبی از شبکه MBC
ژانر: عاشقانه | ملودرام | فانتزی
تاریخ پخش: 28 اسفند 1398 – Mar 18, 2020
قسمت ها: 32
روزهای پخش: چهارشنبه و پنج شنبه ها
مدت زمان: 35 دقیقه
وضعیت: در حال پخش 
بازیگران:
Kim Dong Wook – Moon Ga Young
قسمت 16-15 اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 16-15 اضافه شد.
ادامه مطلب
طالع بینی 2020
سال نو چینی در سال 2020 از شنبه 25 ژانویه آغاز می شود و در 11 فوریه 2021 به پایان می رسد. طبق فال چینی ،سال 2020 سال موش است.
فرصت های جدید ، عشق و پول، سال 2020 موفقیت آمیز خواهد بود!
موش اولین نشانه از چرخه 12 حیوانات زودیاک چین است.
ادامه مطلب
با ظهور بیماری کرونا استفاده از کاور کفش یکبار مصرف بسیار رواج پیدا کرده است
با استفاده از کاور کفش شما میتوانید مانع از ورود آلودگی به محیط شوید
برای خرید کاور کفش میتوانید از فروشگاه اینترنتی صنعت کالا استفاده نمایید.
 
از اونجایی که ملت تو شبکه های اجتماعیشون دارن هایکو کتاب میذارن گفتم مام بی نصیب نمونیم
ولی برای اینکه نوآوری کنیم علاوه بر هایکو کتاب به یه تاریخ یا حادثه تو سال ۹۸ ربطش میدیم!(پسر عجب نوآوری مزخرفی)
 
ماجرا فقط این نبود
من نوکر بابا نیستم
حقیقت دارد من یک فیلسوف کوچکم...
(خبببب ربطش میدم به جمعه ی هفته ی پیش که میخواست بابام پنجره ها رو تمیز کنه ولی من نق زدم که سرده بعدشم سرتق بازی درآوردم...تو سال جدید واقعا باید کمتر سرتق باشم)
 
 
روی تخته س
واحد ۴۵متری ۱خواب
جهانگیربهترین نقطه ی استانبول واقع در میدان تکسیم

طبقه ی اول با پله مثبت
سالن پذیرایی
راهرو که داخل ان اشپزخانه و سرویس و حمام هست

حمام و سرویس فرنگی
اینترنت
ماهواره
تی وی
گاز برقی
قهوه جوش
ظروف پخت پز
یک تخت ۲نفره 
و یک مبل تخت خواب شو 
و یک مبل تک نفره
داره
دانلود فیلم The Half of It 2020 با لینک مستقیم
دانلود فیلم نیمی از آن ۲۰۲۰ با کیفیت عالی سرعت بالا
لینک دانلود درج شد
ژانر فیلم : کمدی, عاشقانه
امتیاز فیلم : ۷.۲/۱۰ – ۱۶ رای
رده سنی : PG-13
کارگردان : Alice Wu
نویسنده : Alice Wu
بازیگران : Leah Lewis, Enrique Murciano, Becky Ann Baker
محصول کشور : آمریکا
تاریخ اکران : ۰۱ May 2020
زمان فیلم : ۱۰۴ دقیقه
زبان فیلم : انگلیسی
IMDB
در مورد فیلم :
نوجوانی تصمیم می گیرد که نامه عاشقانه را برای دوستش بنویسد این کار او باعث شد دوست او با دیدن این ن
دانلود سریال Hyena 2020 
با بازی جو جی هون
 
نام ها: کفتار
محصول: 2020 کره جنوبی از شبکه  SBS, Netflix
ژانر: قانونی | درام
تاریخ پخش: 02 اسفند 1398 – Feb 21, 2020
قسمت ها: 16 
روزهای پخش: جمعه و شنبه ها
مدت زمان: 60 دقیقه
وضعیت: در حال پخش 
بازیگران:
Kim Hye Soo – Joo Ji Hoon
قسمت 11 اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 10 اضافه شد.
ادامه مطلب
 
دانلود فیلم Dolittle 2020

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
مدت زمان :مشخص نشده !محصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Stephen Gaghanنویسنده :Stephen Gaghan,Hugh Lofting
امتیاز IMDB :0مشخص نشده !رده سنی :Adventure, Comedy, Family
ستارگان :Tom Holland,Robert Downey Jr.,Michael Sheen
 
دانلود فیلم
دانلود فیلم 2020
دانلود فیلم Bheeshma 2020 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Bheeshma 2020 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانر فیلم : اکشن , عاشقانه , کمدی
امتیاز فیلم : 7.3/10 – 459 رای
رده سنی : R
کارگردان : Venky Kudumula
نویسنده : Venky Kudumula
بازیگران : Ajay,Darbha Appaji Ambarisha,Raghu Babu,Brahmaji,
محصول کشور : هند
زبان فیلم : انگلیسی
IMDB
دانلود فیلم Bheeshma 2020
دسته بندی : 2020, Park Hae Jin, پزشکی, درام, عاشقانه, کره جنوبی, ملودرام

نام : جنگل - Forest
ژانر : عاشقانه، درام، پزشکی، ملودرام
مدت زمان : 35 دقیقه
تعداد قسمت ها : 32
روزهای پخش : چهارشنبه، پنج شنبه
سال انتشار : 2020
شبکه پخش : KBS2
کشور سازنده : کره جنوبی
نویسنده : Lee Sun Young
کارگردان : Oh Jong Rok
بازیگران : Park Hae Jin، Jo Bo Ah، Jung Yeon Joo

ادامه مطلب
دسته بندی : 2020, درام, فانتزی, فراطبیعی, کره جنوبی, کمدی

نام : سلام خداحافظ، مامان - Hi Bye Mama
ژانر : کمدی، درام، فانتزی، فراطبیعی
مدت زمان : 60 دقیقه
تعداد قسمت ها : 16
روزهای پخش : شنبه، یک شنبه
سال انتشار : 2020
شبکه پخش : tvN
کشور سازنده : کره جنوبی
نویسنده : Kwon Hye Joo
کارگردان : Yoo Je Won
بازیگران : Kim Tae Hee، Lee Kyu Hyung، Go Bo Gyeol

 
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
ما که حکم آتش به اخیاری داریم به بعضی ها هم ربطی نداره که ما جلسه گذاشتیم یانه! اصلا بعضی ها بدونن که حریف ما نمیشن.
کلاس تیراندازی مسجد امیرالمومنین علیه السلام مهریز
 کلاس مهدویت با موضوع خورشید پشت ابر
این عزیزان هم شاگردای گل ما هستند.
Norm of the North: Family Vacation 2020 1080p BluRay,انیمیشن Norm of the North: Family Vacation 2020 دوبله فارسی,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی Norm of the North: Family Vacation 2020,دانلود کارتون نورم شمالی تعطیلات خانوادگی,دوبله فارسی,زیرنویس فارسی Norm of the North: Family Vacation 2020,سایت دوستی ها,نورم از قطب شمال ۴: تعطیلات خانوادگی,نورم شمال 2020,
ادامه مطلب
ژانر فیلم : انیمیشن
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان :
نویسنده : 
بازیگران :
محصول کشور :                              
 
ژانر فیلم : انیمیشن
زبان فیلم :
 
خلاصه داستان : زوئی دختربچه ای است که برای ورود به کلاس دوم هیجان زده شده است اما هنگامی که با خطراتی مواجه میشود، طی اتفاقاتی به یک استاربیم و ابرقهرمان سریع، قدرتمند و پرشور تبدیل میشود و… 
دانلود فیلم Abigail Haunting 2020 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Abigail Haunting 2020 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانر فیلم : ترسناک
امتیاز فیلم : 3.5/10 – 209 رای
رده سنی : R
کارگردان : Kelly Schwarze
نویسنده : Charisma Manulat, Kelly Schwarze
بازیگران : Chelsea Jurkiewicz, Austin Collazo, Brenda Daly
محصول کشور : آمریکا
تاریخ اکران : 27 March 2020
زمان فیلم : 85 دقیقه
زبان فیلم : انگلیسی
IMDB
دانلود فیلم Abigail Haunting 2020
ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ سال ۱۳۹۸ (با شرایط جدید از 11 مهر 98 )
 
برای ثبت نام و ارسال اطلاعات از طریق آی دی تلگرام @pcmarket ذیل یا شماره تماس : 09219523861  اقدام کنید

ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ و شرایط دوره جدید
مهمترین تغییرات صورت گرفته در این دوره برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱، ضرورت داشتن پاسپورت برای متقاضی اصلی لاتاری میباشد.
چه افرادی برای ثبت نام در لاتاری باید پاسپورت داشته باشند؟
فرد مجردی که قصد دارد به تنهایی ثبت نام کند.
سرپرست خانواده ای که قصد ثبت نام در
داستان حضور پژو در ایران یکی از پرغصه ترین حکایت های صنعت خودروسازی جهان به شمار می رود. کراس اوور پژو 2008 قرار بود اولین گام بزرگ پسا برجامی شیر پیر فرانسوی در ایران باشد اما با بازگشت مجدد تحریم ها تمامی رشته های این شرکت پنبه شد اما این مسئله باعث نشده تا کار پژو متوقف شود و این شرکت با انقلاب در طراحی محصولات خود نسل جدید 2008 را برای سال 2020 معرفی کرد.
ادامه مطلب
مدل دسته گل عروس
دسته گل عروس یکی از جذابترین و مهم ترین کارهایی است که عروس خانم ها در انتخاب آن سخت گیرند
و دوست دارند شیک ترین مدل دسته گل را در مراسمشون داشته باشند، که البته حق هم دارند. چون،
عروسی یکی از مهم ترین اتفاق هر فردی است که دوست دارد به بهترین و شیک ترین نحو برگزار شود.
در جشن های ازدواج و عروسی یکی از اکسسوری های خاص و ویژه انتخاب دسته گل عروسی و نامزدی می باشد.
تمام نو عروسان دوست دارند که دسته گلی تک، جذاب و خاص داشته باشند. این
عکس پروفایل شهید حاج قاسم سلیمانی
عکس پروفایل سردار حاج قاسم سلیمانی را برای شما در این مطلب جمع آوری کرده ایم. حاج قاسم سلیمانی
متولد سال ۱۳۳۵ از شهر کرمان می باشد. او فرمانده سپاه قدس بوده است. فعالیت های او از زمان انقلاب
تا به الان ادامه داشته است. او در جنگ های ایران و عراق، جنگ با داعش در کشورهای سوریه و عراق
حضور داشته است. با شهادت او به دست آمریکایی ها موجب غم و اندوه مردم ایران و سرار جهان آنهایی
که او و کارهای او را می داستند شده است. ش
Harley Quinn Season 2 1080p,انیمیشن هارلی کوئین فصل دوم,انیمیشن هارلی کویین 2 با دوبله فارسی,دانلود انیمیشن Harley Quinn 2020,دانلود دوبله فارسی سریال Harley Quinn 2020,دانلود رایگان انیمیشن Harley Quinn 2020,دانلود کارتون هارلی کوئین فصل دوم,دانلود هارلی کوئین فصل 2,زیرنویس فارسی فیلم دوم Harley Quinn S02,سایت دوستی ها,فصل 2 انیمیشن Harley Quinn 2020,فصل دوم هارلی کوئین,
ادامه مطلب
دانلود فیلم جنگی Greyhound 2020 با کیفیت بالا ۷۲۰p 1080p HD BluRay
دانلود فیلم سگ تازی ۲۰۲۰ + دانلود فیلم گری هوند
 
دانلود دوبله فارسی فیلم Greyhound 2020 با کیفیت عالی HD
 
Download Greyhound 2020 + Zirnevis Farsi + x265
دانلود فیلم Greyhound 2020 , دانلود فیلم سگ تازی 2020 , دانلود فیلم Greyhound دوبله فارسی , دانلود فیلم سگ تازی بدون سانسور , دانلود فیلم خارجی سگ تازی دانلود فیلم بدون سانسور

ادامه مطلب
بازی قورباغه دیوانه 2 یا Crazy Frog Racer II یک بازی مسابقه‌ای از مجموعه بازی‌های Crazy Frog است، که توسط Neko Entertainment ساخته شده‌ است و توسط Valcon Games در سال 2006 منتشر شد.
 
 
 
توضیحات بازی قورباغه دیوانه :
قورباغه دیوانه (به انگلیسی: Crazy Frog) یک شخصیت انیمیشنی است که در یک فروشگاه صدای زنگ بر پایه The Annoying Thing، یک انیمیشن کامپیوتری توسط Erik Wernquist ساخته شد. توسط پخش کننده صدای زنگِ Jamba! به بازار آمد، انیمیشن آن در اصل برای هماهنگی با یک افکت صدا توسط Daniel Malmedahl ساخته شد
دن لاک کیست؟
 
 
دن لاک (Dan Lok) در تاریخ 24 نوامبر 1981 میلادی یا 1360 شمسی در کشور چین و شهر هنگ کنگ به دنیا آمد.
او نویسنده، سخنران، مشاور و یکی از برترین کارشناسان جهان در حوزه بازاریابی اینترنتی می باشد.
دن لاک به «پادشاه فروش کالای لاکچری و گران قیمت» معروف است و در همین زمینه خدماتی نیز ارائه می دهد اما درآمد اصلی او از سرمایه گذاری، فروش و کارآفرینی است . او همچنین جزو گران قیمت ترین مشاوران مالی در جهان هست.
او جزو میلیادر های خود ساخته ای است ک
در این پست میخایم درباره موضاعاتی که سال به سال برای برنامه نویس ها تغییر میکنه و مهم هست رو توضیح بدهیم.
اگر شما یک برنامه نویس تحت وب باشید قطعا در جریان هستید که سالانه موضوع خاصی برای رعایت و بکار بردن در پروژه ها برای گوگل مهم میشه.
 
حالا می خوایم موارد اساسی و مهم در سال 2020 را به شما معرفی کنیم.
 
مقاله کامل و جامع تو لینک زیر هست که امیدوارم براتون مفید واقع بشه.
 
https://www.no-avaran.ir/page/196/8%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88
یعنی یه وقتایی یه حرفایی مسئولین مملکت در کانادا به زبون میارن،
 
که من حس میکنم اتفاقا با وجود همچین تربیت هایی، که نتیجه ش این ادمها هستن، 
اقای Andrew Scheer
که عضو پارلمان هم هست
 
اتاووایی هم هست یعنی توی یه شهر بزرگ و با دیورسیتی بزرگ شده.
 
اومده گفته (همین چند ساعت قبل) که چرا gay ها (حتی نگفته همجنس گراها) باید اصلا حق ازدواج داشته باشن؟!
اونها امکان تولید مثل ندارن.
 
هرکس از شما بپرسه سگ چند تا پا داره
خواهید گفت 4 تا.
 
ایا اگه کسی بگه دم هم جز
بر اساس بررسی‌های انجام شده در خصوص قدرتمندترین اقتصادهای جهان، ایالات متحده آمریکا از سال ۱۸۷۱ تا کنون، در جایگاه نخست این لیست قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ٢٠١٩ نیز جایگاه خود را حفظ کند.
مراحل مختلف چرخه‌های اقتصادی، به طور مداوم باعث تغییر و تحول اقتصاد سراسر جهان می‌شود. اما جالب توجه است که اقتصادهای قدرتمند جهان، به همین سادگی جایگاه خود را از دست نمی‌دهند. با نگاهی به لیست 10 اقتصاد برتر جهان از سال1980 تا کنون، شاهد ثا
در شب یوم الله 22بهمن جشن باشکوهی در مسجد جامع حیدرآباد برگزار شد.
این مراسم با اقامه نماز مغرب و عشا آغاز گردید و با سخنرانی حجت الله الاسلام و المسلمین موسوی درباره فجر انقلاب و بررسی حواث مرتبط با انقلاب و وضعیت کنونی ایران اسلامی ادامه یافت.
 در ادامه کربلایی محمد شیخ بهمنی با مدیحه خوانی درباره فجر نور مراسم ادامه یافت. 
سپس گروه سرود پایگاه بسیج مسلم ین عقیل علیه السلام به اجرای سرود خود پرداخت!
 
 
همچنین در این مراسم برادر آقا سید مصط
دسته بندی : 2020, L, درام, دوستی, عاشقانه, فانتزی, کره جنوبی, کمدی

نام : خوش اومدی : میو پسر اسرارآمیز - Meow, the Secret Boy
ژانر : دوستی، کمدی، عاشقانه، درام، فانتزی
مدت زمان : 35 دقیقه
تعداد قسمت ها : 32
روزهای پخش : چهارشنبه، پنج شنبه
سال انتشار : 2020
شبکه پخش : KBS2
کشور سازنده : کره جنوبی
نویسنده : Joo Hwa Mi
کارگردان : Ji Byung Hyun
بازیگران : L، Shin Ye Eun، Seo Ji Hoon

ادامه مطلب
دانلود سریال Find Me in Your Memory 2020
اثری از نویسنده سریال دو جهان و خاطرات الحمرا
 
نام ها: در خاطرت مرا پیدا کن
محصول: 2020 کره جنوبی از شبکه MBC
ژانر: عاشقانه | ملودرام | فانتزی
تاریخ پخش: 28 اسفند 1398 – Mar 18, 2020
قسمت ها: 32
روزهای پخش: چهارشنبه و پنج شنبه ها
مدت زمان: 35 دقیقه
وضعیت: در حال پخش 
بازیگران:
Kim Dong Wook – Moon Ga Young
قسمت 16-15 اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 16-15 اضافه شد.
 
خلاصه داستان: لی جونگ هون (Kim Dong-Wook) مجری ایستگاه خبریست که دچار اختلالی به نام هایپرتی
دانلود فیلم Extraction 2020 استخراج با زیرنویس فارسی سانسور شده
زانر: اکشن
مخاطب: بالای 13 سال
محصول: آمریکا
زمان فیلم: 1 ساعت و 56 دقیقه
امتیاز IMDb: امتیاز 7.0/10 از 14882 رای
 
بازیگران : Chris Hemsworth، Golshifteh Farahani، Piyush Khatiکارگردان : Sam Hargrave
 
داستان فیلم استخراج
استخراج (نام اصلی : Extraction) در دنیای زیرزمینی فروشندگان و قاچاقچیان سلاح ، پسر یکی از بزرگترین قاچاقچیان در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان دزدیده می شود. پدر او برای نجاتش مزدوری با نام راک را استخدام
دانلود سریال Welcome 2020
2020 ، KBS2 ، در حال پخش ، درام ، عاشقانه ، فانتزی ، کمدی
 
چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399

دانلود سریال Welcome 2020
با بازی L عضو گروه Infinite
 
نام ها: خوش آمدی
محصول: 2020 کره جنوبی از شبکه  KBS2
ژانر: درام | کمدی | فانتزی | عاشقانه
تاریخ پخش: 6 فروردین 1399 – Mar 25, 2020
قسمت ها: 24
روزهای پخش: چهارشنبه و پنجشنبه ها
مدت زمان: 35 دقیقه
وضعیت: در حال پخش جایگزین جنگل
بازیگران:
Shin Ye-Eun – Kim Myung-Soo
قسمت 18-17 اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 18-17 اضافه شد.
ادامه مطل
⭕️5 risks to markets in 2020
✳️پنج ریسک بازار های مالی جهان در سال 2020
Continued increase in wealth inequality, income inequality and healthcare inequality.
تداوم افزایش نابرابری ثروت، نابرابری درآمد و نابرابری در دسترسی افراد به بهداشت و درمان
Phase one trade deal remains unsigned, continued uncertainty about what comes after phase one.
فاز یک مذاکرات تجاری آمریکا - چین بدون امضا باقی ماند و تداوم عدم اطمینان به آنچه که پس از فاز یک مذاکرات تجاری پیش خواهد آمد
Trade war uncertainty continued to weigh on corporate capex decisions.
ابهام در مذاکرات تجاری امریکا
شرایط، مدارک و هزینه ویزای ژاپن
کشور ژاپن با جاذبه‌های بیشمار گردشگری یکی از مقاصد محبوب گردشگران است. اما مانند اکثر کشورها، سفر به این کشور هم برای ایرانیان مستلزم اخذ ویزای ژاپن می‌باشد. در حال حاضر روند صدور ویزا به روش سنتی و با مراجعه حضوری مسافر امکان‌پذیر است. کشور ژاپن وعده داده است که در آپریل سال ۲۰۲۰ ویزای الکترونیکی eVisa را جایگزین روش قبلی کرده تا مراحل اپلیکیشن application process برای اخذ ویزای این کشور آسان‌تر شود.
جالب است بدانی
دانلود فیلم Ana 2020 با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم خارجی Ana 2020
نام فیلم : آنا Ana 2020ژانر : کمدی | درامکارگردان : Charles McDougallبازیگران : Dafne Keen, Andy Garcia, Jeanne Tripplehornمحصول : آمریکازبان : انگلیسیزمان : ۱۰۲ دقیقهامتیاز : ۵٫۴/۱۰کیفیت : BluRayفرمت : MKVحجم : ۱۵۰۰ | ۸۵۰ مگابایتاطلاعات بیشتر : کلیک کنیدخلاصه داستان : فیلم در مورد دختری به نام “آنا” است که به صورت اتفاقی با شخصی به نام “رافا” ملاقات میکند و با هم عازم یک سفر جاده ای می شوند که…

ادامه مطلب
 خب دوستان عزیز با یه پست کاملا متفاوت دیگه در خدمت تون هستیم. خب امروز قصد دارم سریال های ۲۰۲۰ در حال پخش یا قرار به زودی پخش بشه به طور خلاصه بهتون معرفی کنم . امیدوارم این پست هم برای شما دوست عزیز کی درامی یا غیر کی درامی مفید واقع بشه .
⁉️ شما منتظر کدام یک از سریال های ۲۰۲۰ هستید ؟ 
⚠️لازم به ذکر لیست سریال های ۲۰۲۰ خیلی خیلی بیشتر از آنچه دراین پست خواهید دید. و در این پست بیش تر سعی کردیم سریال های معروف ترین بازیگران بهتون معرفی کنم.
امید جهان دونه انار
دانلود آهنگ بسیار زیبای امید جهان بنام دونه انار
پخش آنلاین و لینک دانلود پرسرعت آهنگ دونه انار با صدای امید جهان
لینک مستقیم دانلود آهنگ ایرانی دونه انار امید جهان با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام دونه انار
دانلود موزیک امید جهان بنام دونه انار با لینک مستقیم و پخش آنلاین
آهنگ ایرانی امید جهان بنام دونه انار
Omid Jahan Doone Anar
 
دانلود با کیفیت 320
Download
دانلود با کیفیت 128
Download
 
 
مردم سراسر جهان همیشه برای بهبود مهارت های مدیریت زمان خود تلاش می‌کنند. مردم غالبا احساس می‌کنند وقت کافی برای رسیدگی به هر کاری که می‌خواهند در طول روز انجام بدهند، ندارند. آن‌ها مشغول کار هستند و سرشان حسابی شلوغ است، اما روی چیزهایی که به آن‌ها شادی زیادی می‌بخشد یا تأثیر واقعی در کسب و کار و زندگی آن‌ها می‌گذارد، کار نمی‌کنند. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا ۸ راهکار مدیریت زمان برای افراد پرمشغله را بدانید.

ادامه مطلب
فصل ششم فرار از زندان در سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد
ونتورت میلر ستاره‌ی سریال فرار از زندان (Prison Break) می‌گوید فصل ششم این سریال به این زودی‌ها و در سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد. این سریال در اصل با پنج فصل و بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ از شبکه FOX پخش شده بود، تا اینکه در سال ۲۰۱۷ فصل پنجم آن ساخته و در ماه آوریل پخش شد.
مسجد صاحب‌الزمان واقع در منطقه ۳ تهران یکی از مساجد فعال و جهادی در بحران کرونا بود. نیروهای بسیجی این پایگاه فعالیت شان را از اوایل اسفند و با شروع شیوع کرونا آغاز کردند. در آخرین فعالیت خود همزمان با شروع ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و خوراکی جهت توزیع در بین قشر آسیب پذیر کردند.
دسته بندی : 2020, Yoo Seung Ho, اکشن, تحقیقاتی, درام, رازآلود, فراطبیعی, کاراگاهی, کره جنوبی, هیجان انگیز

نام : یادآور - Memorist
ژانر : اکشن، هیجان انگیز، رازآلود، درام، فراطبیعی، کاراگاهی، تحقیقاتی
مدت زمان : 60 دقیقه
تعداد قسمت ها : 16
روزهای پخش : چهارشنبه، پنج شنبه
سال انتشار : 2020
شبکه پخش : tvN
کشور سازنده : کره جنوبی
نویسنده : Ahn Do Ha، Hwang Ha Na
کارگردان : So Jae Hyun، Kim Hwi
بازیگران : Yoo Seung Ho، Lee Se Young، Jo Sung Ha

ادامه مطلب
امتیاز : 3.5 از 10
کیفیت : WEB-DL 1080p
ژانر : درام, موزیک
کارگردان : Remo D'Souza
ستارگان : Nora Fatehi, Prabhu Deva, Shraddha Kapoor, Varun Dhawan
سال : 2020
کشور : هند
سازندگان : Farhad Samji
مدت زمان : 2 ساعت و 26 دقیقه
داستان فیلم درباره ی یک عده رقاص خیابانی میباشد که گروهی بزرگ تشکیل میدهند و به بزرگترین مسابقه رقصی جهان میروند...
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Zabane-elm Publication / Bojnord North Khorasan