نتایج جستجو برای عبارت :

نقش پاها در لذت جنسی!

به گزارش  مجله اینترنتی چفچفک به نقل روزیاتو  : بعضی بیماری ها می توانند باعث بروز تغییرات و مشکلاتی در پاها شوند. مثلاً بیماری دیابت می تواند سرعت گردش خون را کم کند و باعث مشکلاتی در عروق خونی شود. برای جلوگیری از این مشکلات ناخواسته باید متوجه شویم که آسیب کدام اندام باعث این تغییرات در پاها شده. در ادامه به ۶ تغییر رایج در پاها می پردازیم که نشانه ی مشکلی در اندام های داخلی بدن هستند.
ادامه مطلب

نقش پاها در لذت جنسی!
  
 
نقش پاها در لذت جنسی!یکی از اعضای مهم بدن که نقش بسزایی در سلامتی و شادابی انسان دارد پاها می باشد، این عضو تاثیر بسیار مهمی در خنک شدن و گرم شدن بدن بهمراه دارد، به نحوی که در گرمای تابستان قرار دادن پاها در یک تشت آب سرد یا در چشمه ی آب یا حتی حوض باعث کاسته شدن از دمای بدن می شود یا بر عکس آن اگر در سرمای زمستان  شلوار و گرم کن و لباسهای گرم بر تن کنید اما با پاهای بدون جوراب و کفش لحظاتی بر روی زمین سرد راه بروید احس
تا چند روز دیگر مدرسه‌ها باز می‌شود و دانش‌آموزان با فرم‌های رنگارنگ، کوله‌پشتی‌های روی دوش و کفش‌های راحت و ورزشی، حال و هوای خاصی به اولین ماه پاییز می‌بخشند .


به گزارش : صحبت از کفش شد که بی‌شک در کنار کیف مناسب مدرسه، مهم‌ترین پوشش دانش‌آموز از حیث سلامت فیزیکی‌اش محسوب می‌شود. پا، یکی از مهم‌ترین اندام‌ها در بدن است که از آن با عنوان قلب دوم نیز یاد می‌شود.
ادامه مطلب
علت تورم پا:عوامل بسیاری برای تورم پاها موجود می باشد.
ولی دلیل اصلی امکان دارد بعضی بیماری هایی باشد که از آن مطلع نمی باشید.
7 علت تورم پا به چه دلیل نباید کفش تنگ پوشید.وقتی که کفش های تنگ می پوشید ، رو به رو شدن با تاول ها تنها آشفتگی شما محسوب نمی شود.
کفش های تنگ باعث متورم شدن در پاها می شوند. پاهای متورم می تواند باعث استرس و ناراحت بودن انسان شوند.
ولی قبل از در پیش گرفتن حاد بودن موقعیت، به این موضوع دقت کنید که انجام عمل های ظاهرا بدون ض
جود برخی نشانه ها، مشکلات و بیماری ها در پاها می تواند نشان دهنده ابتلا به انواع خاصی از بیماری باشد. مثلا برخی از متخصصان معتقدند ابتلا به خشکی شدید و ترک خوردن پاشنه و کف پا می تواند نشان دهنده اختلال در کارکرد تیروئید در بدن باشد. مخصوصا اگر این خشکی ها و ترک ها به سادگی و با کمک مرطوب کننده های معمولی هم از بین نروند. اختلال در عملکرد تیرویید می تواند باعث رشد نامناسب بافت های پوستی و ابتلا به خشکی شدید و ایجاد ترک در پاها شود. در ادامه، به
جود برخی نشانه ها، مشکلات و بیماری ها در پاها می تواند نشان دهنده ابتلا به انواع خاصی از بیماری باشد. مثلا برخی از متخصصان معتقدند ابتلا به خشکی شدید و ترک خوردن پاشنه و کف پا می تواند نشان دهنده اختلال در کارکرد تیروئید در بدن باشد. مخصوصا اگر این خشکی ها و ترک ها به سادگی و با کمک مرطوب کننده های معمولی هم از بین نروند. اختلال در عملکرد تیرویید می تواند باعث رشد نامناسب بافت های پوستی و ابتلا به خشکی شدید و ایجاد ترک در پاها شود. در ادامه، به
همه افراد خواب رفتگی دست و پا را تجربه کرده اند.خواب رفتن دست ها و پاها ممکن است یک یا دو دقیقه طول بکشد.این احساس ناخوشایند اگر زیاد تکرار شود ممکن است نشان دهنده ی یک بیماری باشد و باید پیگیری نمایید.از علت خواب رفتن دست ها می تواند گردش خون ضعیف، دیابت و …باشد.در این مطلب در نیک صالحی مهمترین علل خواب رفتن دست و پاها و پیشگیری از آن را برایتان گرداوری کرده ایم.
علت خواب رفتن دست ها
ادامه مطلب
عمومی ترین علت گرم شدن پاها آسیب دیدن عصب ها است که اغلب اوقات به بیماری دیابت مربوط می شود. دلایل دیگری هم وجود دارد. درد ناشی از این عارضه ممکن است دوره ای یا دائم باشد و از شدت خفیف تا شدید ادامه پیدا کند. در این مواقع در پاهای تان حس گرم شدن، سوزش، بی حسی یا تیر کشیدن را احساس می کنید.
 

ادامه مطلب
متزلزل قدم برمی دارمو هر حرکتش رو بو میکشمچطور تبدیل شدم به زنی که میترسه،که نکنه ردی از مهربانی خشونت بار معشوق مرده ش، تو این نوظهور باشهرد پاها رو که میبینم دوباره از خودم میپرسم چرا؟چرا من؟انگار که دوباره سی آبان ۹۷ شده باشه
 
در این پست به اشتباهات رایجی که ورزشکاران حین انجام حرکت های کلیستنیکس مرتکب می شوند، می پردازیم.
 
حرکت اسکات (Squat):
۱- متمایل شدن به جلو حین انجام این حرکت مطابق شکل زیر:
خم شدن به جلو حین انجام اسکات
 
فرم صحیح: 
 
۲- صاف نگه نداشتن کمر حین انجام این حرکت
 
حرکت Lunges:
۱- جهت گرفتن و خم شدن پا و زانو به سمت داخل:
اشتباهات رایج حین حرکت Lunges
 
۲- شل و ول بودن حین انجام حرکت!:
کلیستنیکس Lunges
 
۳- بیش از حد جلو بردن پاها:
کلیستنیکس
 
 
۴- جلو نبردن پاها به ا
پاها اعضای مهمی در بدن ما هستند که در صورت عدم دریافت خون تازه و کافی در پیاده‌روی دچار مشکل می‌شوند اما چند روش طبیعی وجود دارد که می‌تواند به بهبود گردش خون در پاها کمک کند.
به گزارش ایسنا، گردش خون ضعیف می‌تواند منجر به درد شدیدی شده و اندام‌ها را برای مدت طولانی بی‌حس کند، این احساسات ناخوشایند در پاها باعث می‌شود راه رفتن و حتی ایستادن برای فرد بسیار دشوار شود.
داروهای طبیعی می‌توانند به بهبود و تقویت گردش خون در پاها کمک کنند. دار
پچ‌پچ‌ شب‌ها. گشنمه‌ها. بیرنج خواستن‌های. درد پاها. قرمزی رگ‌ها. قرمزی زن‌ها. ران‌ها. ران پهنِ ران گرمِ ران نرمِ ران سفیدها‌. زن‌ها. تفاوت جنس‌ها. آسایشگاه‌ها. قبرستان‌ها. قربستان‌ها. قرمه سبزی‌ها. شوخی‌ها. سایه‌ها روی دیوارها. بیداری‌ها. در خواب بیدارها. در بیدار خواب‌ها. عصبانی‌ها. زدن‌ها. زنده به گور کردن‌ها. مهره به مهر زدن‌ها. مرده به زندگی کردن‌ها. پرده‌ها. ترس‌ها از جای نو‌ها. کهنه‌ها. مرده‌ها. زنده مرده‌ها. صداهای متناس
حاجی سیدتو کشتن :
گاهی اوقات به دلیل مشکلات نگران کننده از قبیل تصادف، مرگ عزیزان و .. که پیش می آید دچار استرس می شوید و ممکن است مقدار غذایتان تغییر کند. بعضی افراد میل کمتری به خوردن دارند و دچار کاهش وزن می شوند اما بعد از مدتی که به این اتفاقات عادت کردید باید همه چیز به عادت قبل باز گردد. اگر این روند کاهش وزن ادامه دار بود حتما باید با پزشک مشورت کنید.
 
درمان : انواع بستنی رعفرانی میوه ای و موز و یخ در بهشت و سان شاین و ...
تب بدن داغی گرمازدگ
پچ‌پچ‌ شب‌ها. گشنمه‌ها. بیرنج خواستن‌های. درد پاها. قرمزی رگ‌ها. قرمزی زن‌ها. ران‌ها. ران پهنِ ران گرمِ ران نرمِ ران سفیدها‌. زن‌ها. تفاوت جنس‌ها. آسایشگاه‌ها. قبرستان‌ها. قربستان‌ها. قرمه سبزی‌ها. شوخی‌ها. سایه‌ها روی دیوارها. بیداری‌ها. در خواب بیدارها. در بیدار خواب‌ها. عصبانی‌ها. زدن‌ها. زنده به گور کردن‌ها. مهره به مهر زدن‌ها. مرده به زندگی کردن‌ها. پرده‌ها. ترس‌ها از جای نو‌ها. کهنه‌ها. مرده‌ها. زنده مرده‌ها. صداهای متناس
ماساژ پاها علاوه بر کاهش خستگی و استرس و احساس آرامش در فرد همچنین باعث درمان دردهای کمر و معده و بهبود سلامت قلب و چشم می شود.

بخش هایی از پاها که ماساژ آن می تواند به کاهش درد و بهبود سلامت شما کمک کند 
وقتی موضوع سلامتی است، دوست دارم مسئول بدن خود باشم اما هرگز به ما گفته نشده است که کلید حفظ سلامت در واقع ممکن است در پای ما باشد. "اگر پاهای شما سالم نباشد، بر عملکرد و زندگی شما اثر می گذارد.
" رفلکسولوژی را می توان برای از بین بردن درد تمام
آلاسکن مالاموت سگی است با بدنی بزرگ از نواحی شمالی همراه با پوشش دولایه ضخیم و دم پرپشت فر خورده. دارای ساختار فیزیکی ایده آل، جثه سنگین و نیرومند، صورت پهن و در مجموع چهره بسیار زیبایی دارد. گوشها ایستاده هستند و چشمهای بادامی، سیاه و کوچک دارد . پاها پوشیده شده از مواست بلندی موها حدود ۲ تا ۳ سانتی متر می باشد و در رنگ سفید، سیاه و سفید و خاکستری دیده می شود اما باید توجه داشت که پاها باید حتماً سفید رنگ باشند.
مالاموت بسیار باوفا و با ذکاوت
دانستنی های دردهای عصبی یا نوروپاتیک
نوروپاتی محیطی وضعیتی هست که در آن سیستم عصبی محیطی که اطلاعات را از مغز و طناب نخاعی به سایر قسمت‌های بدن منتقل می کند، دچار آسیب می شود. این امر می تواند منجر به ایجاد درد،
از دست دادن حواس، و ناتوانی در بازرسی ماهیچه‌ها شود. مثل هر مریضی دیگری، یک درمان جامع برای همۀ‌ی افراد مبتلا به این مریضی وجود ندارد و درمان ممکن هست با دقت به علت و شدت مریضی متفاوت باشد. با این حال، تعداد زیادی از افراد با بهره گی
اسپا پا آلی DIY
ما اغلب می گویم این چیز خوبی است که پاهای ما در زمستان در جوراب و کفش پنهان است. پوست خشک و ترک خورده ای که ناگزیر تحمل آن می شویم ، می تواند روی چشم سخت باشد. اما مسلح با زرادخانه مناسب محصولات و برخی از DIY می دانید که چگونه می توانید هنگام پرش به تابستان ، پاهای خود را احساس و نگاه عالی کنید!
"پاهای زمستانی" در بعضی مواقع غیرقابل اجتناب است ، اما پاهای پوسته پوسته می تواند دگرگون شود. راه حل ما: یک روز اسپا در خانه. در اینجا چگونه می
چند راه برای عضلات و تقویت ران های خود
 
تعییری ایجاد کنشکل دادن ، تقویت و تقویت عضلات ران برای شما مفید است. ران های قوی تر به این معنی است که شما سریع تر خواهید بود ، به سمت بالا می روید و پایداری کلی خود را بهبود می بخشید. به همین دلیل تقویت پاها یک هدف بسیار بهتر از دستیابی به رانهای کوچکتر است.
و به یاد داشته باشید که سلامت کلی قلب و عروق و ماهیچه ها مهم است - نه اندازه شلوار جین شما.
در حالی که شما نمی توانید یک هدف را برای هدف قرار دادن فقط ی
سلام 
کسی اینجا چیزی در مورد داغی کف پاها میدونه؟، به نظرتون علتش چیه؟، نشونه ی چیه؟، همچین موردی رو تجربه کردین اصلا تا حالا؟، اینکه کف پاهاتون داغ باشه و احساس کنین که داره آتیش میگیره؟
ممنون میشم اطلاعاتی یا تجربیاتی اگه دارید در اختیارم بذارید.
پیشنهاد:
تعریق بیش از حد دست و پای آقایان و اهمیت آن برای خانم ها در ازدواج
مشکل عرق کردن کف دست رو در جلسه خواستگاری باید مطرح کنیم؟
تجربیات شما در مورد گُر گرفتن کف دست و پا
تجربیات شما در مورد ت
چه عواملی باعث لخته شدن خون در رگ‌ها می شود

زیاد تلویزیون تماشا کردن موجب لخته شدن خون می‌شود. این احتمال تا حدودی
به این دلیل است که ساعت‌های طولانی نشستن می‌تواند جریان خون را در پاها
کاهش بدهد. حتی افرادی که در سطح مطلوبی، فعالیت بدنی دارند نیز با زیاد
تلویزیون تماشا کردن در معرض این بیماری‌اند.



شاید شنیده باشید که ساعت‌های طولانی نشستن احتمال ایجاد لخته خون در
وریدهای عمقی بدن را
آرتریت روماتوئید چیست؟ آرتریت روماتوئید یک بیماری طولانی مدت ، پیشرونده و ناتوان کننده ایمنی است. باعث ایجاد التهاب ، تورم و درد در مفاصل و سایر اعضای بدن می شود.آرتریت روماتوئید (RA) معمولاً ابتدا روی دست و پاها تأثیر می‌‌گذارد ، اما ممکن است در هر مفصل بروز کند. معمولاً مفاصل یکسان در هر  ادامه مطلب
جراحی برای افراد مبتلا به فلج مغزی ممکن است به کاهش سفتی عضلات یا اسپاسم و انعطاف پذیری و کنترل اندام آسیب دیده، و مفاصل کمک کند.
انتخاب پزشکی: متخصص مغز و اعصاب خوب
انتخاب جراحی
انتخاب های اصلی جراحی عبارتند از:
جراحی ارتوپدی (برای عضلات، تاندون ها و مفاصل). برای افزایش دامنه حرکت انجام می شود. به عنوان مثال ممکن است جراحی، یک تاندون را طولانی کند و یا آن را از طریق عضلات و تاندون ها قطع کند و تاندون را به بخش های دیگر ضمیمه کند. جراحی برای درم
کوفتگی یک شکل رایج است که در آن درد در پاها با ورزش به خاطر کاهش جریان روی می دهد. علتش سختی عروق است. علائم متداول، گرفتگی شبیه به دردی در ماهیچه ساق پا در زمان راه رفتن است. ران و عضلات باسن نیز ممکن است در این کار دخیل باشند.
ادامه مطلب
 
) آیا تزریق بوتاکس می تواند راه حلی برای درمان عرق کردن بیش از حد کف دست ها و یا پاها باشد ؟
پاسخ) بله یکی از استفاده های بوتاکس همین درمان هایپرهیدروزیس بوده و تزریق صحیح ان می تواند این مشکل را درمان کند.اما این کار عوارض جانبی نیز دارد که بهتر است قبل از انجام تزریق کاملا در مورد ان ها با پزشک خود مشورت کنید.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
آیا تزریق بوتاکس می تواند راه حلی برای درمان عرق کردن بیش از حد کف دست ها و یا پاها باشد ؟
پاسخ) بله یکی از استفاده های بوتاکس همین درمان هایپرهیدروزیس بوده و تزریق صحیح ان می تواند این مشکل را درمان کند.اما این کار عوارض جانبی نیز دارد که بهتر است قبل از انجام تزریق کاملا در مورد ان ها با پزشک خود مشورت کنید.
 
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
در دنیای بزرگتر ها دیگر خبری از هفت سنگ نبود
دیگر صدای سوک سوک قایم شدن زیر تخت نبود
دیگر خبری از دفتر نقاشی و مداد رنگی نبود
دیگر شوق تعطیلی در یک روز برفی نبود
دیگر داغ شدن پاها از بازی فوتبال نبود
دیگر شوق گرفتن عیدی بعد هر سال نبود
دیگر خبری از کتاب های تن تن و قهرمان بازی نبود
دیگر خبری از کل کل بچه ها سر قرمز و آبی نبود
دیگر خبری از سر زدن  و زنگ زدن و گل خشکیده داخل نامه نبود
دیگر پشت سرم رفیق و هم بازی که نه حتی سایه ام نبود
دیگر زندگی ام ب
1. ماساژ پاها برای سر: 
با توجه به رفلکسولوژی، راهنمایی های پا به طور مستقیم به سر و مغز متصل می شود ؛ ماساژ انگشتان پا می تواند به کاهش سردردها کمک کند و می تواند تاثیر مثبت بر سلامت کلی مغز شما، از جمله افزایش تحریک مغزی داشته باشد.

درمان سردرد با ماساژ پاها 
2. بهبود سلامت چشم با ماساژ پاها: 
سلامت چشم می تواند شامل انواع مختلفی از مسائل، از جمله مشکل بینایی، درد و قرمزی باشد.ماساژ دادن یا فشار دادن ناحیه پا که درست زیر انگشتان دوم و سوم اس
اندازه‌ی زنجیری که به پای شهربندهاست، فاصله‌ی بین پاها. انگشت‌ها از هم جدا و به هم وصل می‌شن. زمین سرد رو می‌فهمی. به سنگ زیر پات فکر می‌کنی و حافظه‌ش رو به شعورت درمیاری. تا اولش. تا خورشید. چشم بسته‌ست. هوا بی‌جریانه پس وقتشه گر بگیری. سیالی. انقدر که حرکات برگ درختی که اون شب از مکه تا هاوایی تعقیبش کردی رو حس می‌کنی. صدای آوندهاشو می‌شنوی. حلزون‌های اضطراب زیرپوستت می‌خزن و از رد لزج سیاه سردشون زالو خلق می‌شه الساعه و توانته که مکی
نحوه ی بستن شکم بند بارداری طب و صنعت:
خرید لوازم طبی و شکم بند بارداری
هنگام بارداری برای جلوگیری از درد در ناحیه ی شکم، کمر و پاها و همچنین جلوگیری از افتادگی شکم و پارگی لایه های زیرین از کمربند بارداری استفاده می شود. بهترین نوع آن که با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا در سایت آلیار عرضه می شود،شکم بند بارداری طب و صنعت می باشد. این کمربند در سایزهای مختلف ارائه شده و ضد حساسیت می باشد.
نحوه ی بستن شکم بند بارداری طب و صنعت:

نحوه ی بستن پد شک
چند روش مراقبت و درمان زانوها 
 
چند روش کاهش وزن در اطراف زانو
عوامل زیادی می توانند روی ظاهر زانوها تأثیر بگذارند. وزن اضافی ، لکه دار کردن پوست مربوط به پیری یا کاهش وزن اخیر و کاهش فشار عضلات ناشی از عدم تحرک یا آسیب دیدگی ، همگی می توانند در بروز ناحیه زانو تأثیر بگذارند.
در حالی که هیچ تکنیک خاصی نمی تواند چربی های زانو را به تنهایی هدف قرار دهد ، روش هایی وجود دارد که می توانید چربی را در کل بدن از دست بدهید و تمرین های زیادی وجود دارد که
گاهی برخی از افراد ساختار پاهایشان به گونه ای است که برایشان حسابی دردسر ساز می شود. هنوز علت اصلی و مشخصی برای بروز اختلال در ظاهر پاها مشخص نشده است و تنها در برخی از موارد نادر، نرمی استخوان شدید می تواند دلیلی برای ابتلا به این نوع اختلال باشد ولی این مشکل، علت اصلی برای این موضوع محسوب نمی شود.
 

ادامه مطلب
کفش ورزشی اولین نکته مهم در درست ورزش کردن است. این روزها در اکثر فروشگاههای لوازم ورزشی کارشناسانی وجود دارند که شما را در خرید کفش ورزشی مناسب راهنمایی می کنند ولی با این حال چند نکته ساده در خرید کفش ورزشی تان بدانید.
 
 
 
هرگز کفش های چند کاره خریداری نکنید
 
کفش های مناسب برای پیاده روی معمولا سفت بوده و به راحتی خم نمی شوند؛ در حالیکه، کفش های مناسب دویدن، انعطاف بیشتری داشته و راحت تر خم می شوند. بنابراین، اگر قصد انجام هر دو کار را دار
شکم شیب دار یکی از لوازم جانبی پر استفاده در سالن های ورزشی است. اجرای حرکت با این وسیله به این گونه است که ابتدا می بایست روی آن به پشت خوابیده به نحوی که پاهایتان رو به بالا باشد. در مرحله بعد پاها را از ناحیه مفصل لگن بالا آورده و ران ها را به طرف سینه هدایت کنید. در این وضعیت زانوها باید کمی خمیده باشند. سپس به آرامی پاهایتان را پایین آورده و به حالت شروع بازگردید.
خوش ساخت و با دوام
چرم طبیعی و دوخت با کیفیت

منبع:سایت تن آراتک
توضیحات آگوا بالانس
مشخصات فنی:
جنس: استیل 304+پلی اتیلن
ابعاد : طول: 200cm، عرض: 25/5cm،  ارتفاع: 19/5cm

عمق  مفید استفاده:130 – 140 cm

کارکرد:
ابزاری برای توانبخشی مفصل مچ پا
مناسب برای تمرینات حس عمقی
توانبخشی مفاصل پاها و شانه­
برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول اینجا کلیک کنید.
• پاها دیگر حرکت نمی‌کنند، دست‌ها رعشه گرفته‌اند، وجودمان پوسته‌ی نازک و دردناکی است که بر روی عصیان‌های به زنجیر کشیده شده و فریادهای به گلو رسیده، کشیده شده باشد... [در غرب خبری نیست، اریش ماریا رمارک] 
• انسان خسته نیست، به ستوه آمده است. نگویید غمگین، بگویید دلتنگ...
• خندان، گریان، افتان و خیزان، با زبانی الکن...، باید بیش از این‌ها کار کرد، باید بیش از این‌ها بود... [انجمن شاعران مرده، کلاین بام] 
چه عواملی باعث ایجاد خارش پا می شود ؟
 
بررسی اجمالی :
خارش اصطلاح پزشکی برای خارش ناشی از احساس تحریک کننده بر روی پوست شماست که باعث می شود خراشیده شود. این می تواند در هر جایی از پوست شما رخ دهد.
پاهای شما به ویژه آسیب پذیر هستند زیرا تمایل دارند که در انواع عرق کفش با انواع کفش قرار گیرند. بسیاری از موقعیت ها می توانند منجر به خارش پاها شوند ، از جمله قرار گرفتن در معرض:
مرطوبمحیطهای خشک که منجر به خشکی پوست می شوندتحریک کننده ها ، هنگام راه
پرسش و پاسخ @Ameli_Office پرسش:کمردرد در بیماران مبتلا به ms می تواند از عوارض بیماری باشد کمردردی که گاه ناگهانی و گاه هم به تدریج شروع می شود و با راه رفتن و ایستادن و حتی نشستن تشدید می شود و برای رفع آن چه توصیه ای دارید از پاسخگویی شما سپاسگزارم @Ameli_Office پاسخ: ✅ کمردرد از مشکلات شایع در جامعه است. در بیماران مبتلا به ام اس هم شیوع نسبتا زیادی دارد. حدود یک پنجم بیماران مشکل کمردرد را دارند.✅ کمردرد در اکثر افراد بدلیل ضعف عضلات حمایت کننده ستون فق
 
 
 
 
توضیحات آگوا پُل
مشخصات فنی:
جنس: استیل 304+پلی اتیلن
ابعاد : طول:80cm ، عرض: 80cm،  ارتفاع: 211cm

عمق  مفید استفاده:130 – 140 cm

کارکرد:
امکان انجام بیش از 150 تمرین در آب به کمک آگوا پل
انجام تمامی تمرینات در حالت شناوری و بدون بارگذاری بر مفاصل
مناسب برای تقویت عضلات بازوها، شکم و پاها
 
برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول اینجا کلیک کنید.
توضیحات آگوا بالانس بُرد
مشخصات فنی:
جنس: استیل 304+پلی اتیلن
ابعاد : طول: 50cm، عرض: 50cm،  ارتفاع: 7.5cm

عمق  مفید استفاده:130 – 140 cm

کارکرد:
ابزاری برای توانبخشی مفصل مچ پا
مناسب برای تمرینات حس عمقی
توانبخشی مفاصل پاها و شانه­
 
برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول اینجا کلیک کنید.
محارم انسان چه کسانی هستند (آیا همه به یکدیگر محرم اند)
محرم بودن و نامحرم بودن را با دو اثر می‌توان شناخت:
اثر اول: انسان نمی‌تواند با محارم ازدواج کند، اما با هر نامحرمی می‌تواند ازدواج کند.اثر دوم: مرد نمی‌تواند بیش از گردی صورت و دست‌ها تا مچ را از نامحرمان زن ببیند، اما می‌تواند به موها و قسمت محدودی از پاها و دست‌ها و بدن محارم که معمولاً در میان محارم پوشانده نمی‌شود، نگاه کند.
ادامه مطلب
مدرن ترین دستگاههای بدنسازی در ایران


در مجموعه ایکس بادی ایران
مصرف 700 کالری در 20 دقیقه -
تضمین کاهش وزن و لاغری سریع -
از بین بردن سلولیت و بدن درد و واریس از پاها و دستها وکمر درد -
فیزیوتراپی و بازپروری سریع -
بیست دقیقه تمرین در هفته برابر با 3 جلسه بدنسازی
باغبان شب. نوشته‌ی جاناتان آکسیِر‌. ترجمه‌ی ثمین نبی‌پور. کتابی که به‌سختی خوندمش اما نه چون متن و قصه‌ی حوصله‌سربری داشت که به‌خاطر نبود میز بود! هیچ‌وقت این ساخته‌ی دست بشر براتون مهم بوده؟ احتمالاً، ولی نه به‌اندازه‌ی من. میز، صندلی، تخت: خلاصه و سبک زندگی من که نبود هرکدوم‌شون مجموعه‌ای از دردهای وحشتناک رو به دنبال داره. همون‌طور که در دوروز گذشته فلج بودم و پاها و کمر و پشتم می‌خواستن هرچه بیشتر بهم ثابت کنن که چیزی جز یه مشت
فشار خون بیماری شایع در بین افراد میانسال و سالخورده میباشد که متأسفانه در هر سال جان صدهزار نفر از هموطنانمان را میگیرد. هنوز علت این بیماری بطور کامل شناخته نشده است و پزشکان عواملی از قبیل ژنتیک، مصرف دخانیات، مصرف بیش از 6 گرم نمک در هر روز، کم تحرکی، چاقی و غیره را در ایجاد آن مؤثر میدانند. 
برای هر فردی ممکن است پیش بیاید حتی بدون علائم قبلی. علامت هشدار دهنده این بیماری زمانی که به حد خطرناکی رسیده باشد چنین است.
سرگیجه شدید بخصوص هنگا
مشاور پرورش شترمرغ
 
 
پاهای قوی شترمرغ تنها به منظور سریع دویدن تکامل نیافته اند ، بلکه در هنگام دفاع از خود نیز این پاها نقش یک نیزه بسیار موثر را ایفاء می کنند. هنگامی که شترمرغ توسط یک شکارچی مانند شیر ، یوز پلنگ ، لئوپارد ( لئوپارد، گربه های وحشی و بزرگی هستند که جثه ی آن ها، کمی کوچکتر از شیر است ) و ... مورد حمله قرار میگیرد. یک ضربه توسط این پاها می تواند منجر به مرگ شکارچی شود. این را بررسی کنید، هر دو پای شترمرغ با یک پنجه ده سانتی تیز مسل
افغان هاند سگ شکاری اشرافی دارای بدنی بلند و سر باریک و کشیده است. بینی سیاه، چشمها تیره و بادامی شکل و گوشها بر روی سر افتاده است. افغان هاند دارای گردن بلند و قدرتمند، پاها بلند وصاف و در انتها بزرگ و پوشیده از مو می باشد. دم دارای یک فر در انتها می باشد اما بصورت حلقه در پشت بدن حیوان قرار نمی گیرد. موهای بلند و ابریشمی آن تقریباً در هر رنگی مخصوصاً شنی دیده می شود.
فشار خون بیماری شایع در بین افراد میانسال و سالخورده میباشد که متأسفانه در هر سال جان صدهزار نفر از هموطنانمان را میگیرد. هنوز علت این بیماری بطور کامل شناخته نشده است و پزشکان عواملی از قبیل ژنتیک، مصرف دخانیات، مصرف بیش از 6 گرم نمک در هر روز، کم تحرکی، چاقی و غیره را در ایجاد آن مؤثر میدانند. 
برای هر فردی ممکن است پیش بیاید حتی بدون علائم قبلی. علامت هشدار دهنده این بیماری زمانی که به حد خطرناکی رسیده باشد چنین است.
سرگیجه شدید بخصوص هنگا
فشار خون پایین (BP) به عنوان افت فشار خون شناخته می شود. اگر فشار خون شما از 90 میلی متر جیوه و 60 میلی متر جیوه کمتر باشد فشار خون پایین دارید. پایین بودن فشار خون ممکن است به اندازه فشار خون بالا نگران کننده نباشد. اما اگر فشار خون شما دائماً پایین باشد، ممکن است این چیزی باشد که باید به آن توجه کنیم. اگر علامتی نداشته باشید نیازی به نگرانی از فشار خون پایین نیست. اما اگر علائمی مانند احساس سرگیجه و خستگی را احساس می کنید ، ممکن است علامت این باشد
عکسای حدود شش ماهگی علی رو که نگاه میکردم، به خودم گفتم چرا اون موقع به اندازه ی کافی لُپ های آلوچه ایش رو نخوردم!! 
آخه چی شد که من اون دست و پاها و لُپای گوشتالو رو گازگاز نکردم؟؟!
خوب که فکر کردم یادم اومد که اون موقع تنها دغدغه م بزرگتر شدن پسرم و دراومدن دندوناش بود، و وقتی دندوناش دراومد، دیگه اون لپا هم آب شد... 
انتظار بزرگ شدنش رو میکشیدم، درحالیکه هیچ لذتی از کوچک بودنش نبردم!
مثل همین الان...
 گاهی فکر میکنم در چندسال آینده دلم برای هم
 
تمرین اول:پاشنه یک پا را بر روی یک میز با حدود ارتفاع ۱۵ اینچ بگذارید. پای خود را راست کنید. به جلوخم شوید،ازمفصل لگن خم شوید تا زمانی که یک کشش ملایم پشت ران احساس کنید.مطمئن شوید که شانه هایتان دچار چرخش نشود و همچنین از کمرخم نشوید. می خواهید پای خود را کشش دهید نه کمرخود را. این کار را ۳ بار بر روی هر پا انجام دهید. مدت زمان اجرا ۱۵ تا ۳۰ ثانیه می باشد.
تمرین دوم:بر  روی دست ها و زانوهایتان بروید.اجازه دهید شکم تان خم شود. اجازه دهید کمرتان به
عمومی ترین علت گرم شدن پاها آسیب دیدن عصب ها است که اغلب اوقات به بیماری دیابت مربوط می شود. دلایل دیگری هم وجود دارد. درد ناشی از این عارضه ممکن است دوره ای یا دائم باشد و از شدت خفیف تا شدید ادامه پیدا کند. در این مواقع در پاهای تان حس گرم شدن، سوزش، بی حسی یا تیر کشیدن را احساس می کنید.
 

ادامه مطلب
این آموزش را از "پروفسور سمیعی" مهربان و دوست داشتنی، در اختیار شما مخاطبان گرامی قرارمی دهم.
امروز راز مهمی را که حاصل تحقیق چندساله ام است به شما خواهم گفت:می‌دانید بیشترین تعداد سکته، مربوط به اول صبح است!چرا؟ این همان رازی است که به مردم گفته نشده!وقتی فردی شام پرچربی بخورد،حدود 8 ساعت بعد (یعنی نزدیک صبح) شیرابه غذا از معده وارد روده‌ها شده و چربی زیادی جذب خون می‌شود.به این ترتیب ویسکوزیته (چسبندگی) و غلظت خون بالا می‌رود.اول صبح سردتر
ویژگی های نژاد مرغ مرندی
گوشت
سیاه مرندی نژاد گوشتی برای افرادی که به عنوان تولید گوشت اورگانیک فعالیت دارند به شمار می آید و یکی از بهترین و پر خاصیت ترین گوشت مرغ را داراست.
تخمگذاری بالا، اصلیترین ویژگی مرغ سیاه مرندی
ولی اصلی ترین و بهترین ویژگی مرغ سیاه مرندی که آن را از سایر نژاد ها متمایز کرده است تخمگذاری عالی این نژاد در کنار مقاومت بالای سیستم ایمنی آن در برابر بیماری ها می باشد.
ویژگی های ظاهری
مرغ و خروس مرندی با جثه ای جمع و جور
سلامی دوباره به همراهان عزیزم. امیدوارم احوالتون خوب و دلتون شاد باشه.این پست با احترام تقدیم همگی شما همراهان و  عزیزانی که پست قبل رو مطالعه کردند و به دنبال راهکار برای رفع کولیک هستند.
❇️ مادر بعد از شیر خوردن و بین شیردادن باید به دفعات،نوزاد را بغل کند تا هوایی که وارد معده او شده با آروغ زدن خارج گردد.
❇️ بعضی از مواقع هوا در معده نیست و در روده هاست، بنابراین مالش دادن شکم و خم کردن پاها نوزاد روی شکم او کمک خواهد کرد و سبب جابچایی گا
سلامی دوباره به همراهان عزیزم. امیدوارم احوالتون خوب و دلتون شاد باشه.این پست با احترام تقدیم همگی شما همراهان و  عزیزانی که پست قبل رو مطالعه کردند و به دنبال راهکار برای رفع کولیک هستند.
❇️ مادر بعد از شیر خوردن و بین شیردادن باید به دفعات،نوزاد را بغل کند تا هوایی که وارد معده او شده با آروغ زدن خارج گردد.
❇️ بعضی از مواقع هوا در معده نیست و در روده هاست، بنابراین مالش دادن شکم و خم کردن پاها نوزاد روی شکم او کمک خواهد کرد و سبب جابچایی گا
تمام کفِ پا از تاول پُر بود. تاول ها، به حُباب می مانست. دوا گلی ها را رویِ کف پاها سراند. سوزش ... سوزش ... گردِ پنی سیلین را با پنبه به زخم کشید. "می تونستم آروم تر، رویِ زخم هاتون مرهم بذارم. اما دیدم درد مردونه ... سوزِ مردونه می خواد." مهیار از حرفهایِ ملک حَض کرد.
+ پاریس، پاریس - سعید تشکری
انجمن پزشکی کوهستان ایران: این روزها هوای مناطق کوهستانی شدیدا سرد بوده و برودت بالا میتواند کوهنورد را در معرض خطر هیپوترمی قرار دهد.
نشانه های تشخیص هیپوترمی:
احساس سرما و ناراحتیکند شدن حرکت و عقب ماندن از همراهانعدم توانایی هنگام حرکت در مسیرهای ناهموارکم شدن توانایی ذهنی و جسمیاختلال در تکلماز دست دادن توازن ، این مشکل میتواند به شکل عدم توانایی در بستن بند کفش یا زیپ لباس شروع شود و در نهایت منجر به تلو تلو خوردن و یا افتادن روی زمین
علائم زبان بدن غیر کلامی‌‌از سر تا انگشتان پا عبارتند از:
تکان دادن سر: این حرکت شبیه به حرکات فرد هیجان زده است.
نگاه خیره: در این حالت حرفی برای گفتن وجود ندارد، جز این که شخص نمی‌‌تواند چشم خود را از فرد علاقه عاشقانه مورد نظر خود برداشته باشد.
لبخندها: افرادی که به یکدیگر علاقه مند هستند بیشتر لبخند می‌‌زنند و حتی ممکن است موقع لبخند زدن دهانشان کمی‌‌باز باشد.
حرکات دست: حرکات جذاب می‌‌تواند علاقه مندی به شخص دیگر را نشان دهد.
یک لمسی
علائم زبان بدن غیر کلامی‌‌از سر تا انگشتان پا عبارتند از:
تکان دادن سر: این حرکت شبیه به حرکات فرد هیجان زده است.
نگاه خیره: در این حالت حرفی برای گفتن وجود ندارد، جز این که شخص نمی‌‌تواند چشم خود را از فرد علاقه عاشقانه مورد نظر خود برداشته باشد.
لبخندها: افرادی که به یکدیگر علاقه مند هستند بیشتر لبخند می‌‌زنند و حتی ممکن است موقع لبخند زدن دهانشان کمی‌‌باز باشد.
حرکات دست: حرکات جذاب می‌‌تواند علاقه مندی به شخص دیگر را نشان دهد.
یک لمسی
فشار خون بیماری شایع در بین افراد میانسال و سالخورده میباشد که متأسفانه در هر سال جان صدهزار نفر از هموطنانمان را میگیرد. هنوز علت این بیماری بطور کامل شناخته نشده است و پزشکان عواملی از قبیل ژنتیک، مصرف دخانیات، مصرف بیش از 6 گرم نمک در هر روز، کم تحرکی، چاقی و غیره را در ایجاد آن مؤثر میدانند. 
برای هر فردی ممکن است پیش بیاید حتی بدون علائم قبلی. علامت هشدار دهنده این بیماری زمانی که به حد خطرناکی رسیده باشد چنین است.
سرگیجه شدید بخصوص هنگا
اختلاف طول اندام تحتانی
دو اندام تحتانی در افراد طبیعی می توانند تا 1 سانتی متر تفاوت طول داشته باشند. تفاوت بالای 1 سانتی متر بین دو اندام تحتانی می تواند منجر به ایجاد علائم در بیماران شود. (راه رفتن و دویدن را برای بیمار دشوار سازد)
تفاوت طول پاها (اندام تحتانی) معمولا زمانی که کودک شروع به راه رفتن می کند توسط والدین تشخیص داده می شود. در برخی موارد تفاوت در طول پاها از دوران نوزادی بوده اما در برخی دیگر این تفاوت طول به دنبال بیماری یا آسیب
دیابت چگونه بر سلامت پا تأثیر می گذارد؟ چه مشکلی در پا ممکن است در بیماران دیابتی ایجاد شود؟
دیابت می تواند در بسیاری از ارگان ها عوارض جانبی بسیار جدی ایجاد کند و منجر به عوارض مختلفی شود. یکی از این مشکلات ، پای دیابتی است. تقریباً از هر ۱۰۰ بیمار مبتلا به دیابت ۱۵ -۱۰ نفر زخم های مرتبط با دیابت دارند. شایع ترین مشکلات عروقی و اعصاب ناشی از دیابت در پاها به خصوص انگشتان پا و پاشنه پا است. زیرا تغذیه سخت تر می شود. به دلیل از بین رفتن احساس در اع
با سلام و ادب
امروز 28 بهمن است.
چند روز پیش وقتی از سر کار به خونه اومدم و شروع به بازی با طاها کردم برای اینکه نگه بغلم کن و راهم ببر ، طاها را به پهلو خواباندم و کمر و پاها و دستهایش را ماساژ دادم.
الان یاد گرفته وقتی یه مدت بازی میکنه و مخصوصا از روی پشتی ها و پله بالا پایین میره میاد جلوی من یا مادرش دراز می کشه تا ماساژش بدیم.
ماساژ که می دیم برمیگرده واز پهلوی دیگه می خوابه و یه نگاه خیلی خوشگل به ما می کنه و بعد صورتش رو به طرف زمین می خوابونه
حرکت شنا یکی از بهترین حرکات برای داشتن بالاتنه ای قوی است.
 
فواید این حرکت:
● وقتی این حرکت با فرم درست و صحیح خود انجام شود باعث می شود که مفاصل سالم تری داشته باشید.
● قدرت و سلامت کلی شما افزایش پیدا می کند.
 
نکات مهم:
● بدن شما حین انجام این حرکت باید در یک خط باشد. بالا آمدن ناخودآگاه باسن در حین انجام این حرکت نشانه ی ضعیف بودن عضلات پشت است.
● پاهایتان را نزدیک به یکدیگر نگه دارید، باز کردن پاها باعث راحت تر شدن انجام این حرکت می شود.
تن و بدنم  زیاد کبود میشه اما بیشتر وقتها خودمم نمیدونم کی چی شده! الان گوشه ی انگشت اشاره م جوری کبود شده که قاعدتا باید لای چیزی مثل در مونده باشه ! اما هیچی یادم نمیاد !!! 
وقتی عادت ماهانه شروع میشه درد میپیچه تو دل و کمر و پاها و تمام بدن .خلق تنگ میشه اعصاب خورد و بی حوصلگی افسردگی میل به گریه همه و همه چند روز چنان درگیرت میکنن که حال نداری به چیزای دیگه فکر کنی اینا رو نگفتم که تکرار مکررات شه اما دیشب که کیسه آب گرم رو تو شب تابستونی گذاشت
عوارض دردناک جراحی دیسک کمر





درد در ناحیه پایین کمر، ران و
ماهیچه ساق پاها امانش را بریده است؛ دردی که هنگام عطسه، سرفه یا حرکت
بیشتر می شود. چنین دردی ناشی از دیسک کمر تلقی می شود که با احساس بی حسی و
سوزن سوزن شدن همراه است تا جایی که درمانی به جز جراحی دیسک کمر باقی نمی
ماند.
ادامه مطلب
در پایان یک روز طولانی خسته کننده که گاها با پیاده روی های طولانی مدت نیز همراه است بسیاری از مردم از دریافت ماساژ کف پا لذت زیادی می برند. این مقاله با همکاری استاد فرشاد فرجوند موسس و مربی مدرسه حرفه ای ماساژ ورزمان تهیه شده است .روش های بسیاری برای ماساژ کف پاها وجود دارد که امتحان کردن آن در خانه آسان است.
ادامه مطلب
تنها راه درمان ترک خوردگی پاشنه پا








یک متخصص پوست و مو تنها راه درمان ترک
خوردگی پاشنه پا را استفاده از کرم‌های مرطوب کننده دانست و افزود: استفاده
جوراب نخی بعد از چرب کردن پاها الزامی است بنابراین به افرادی که
نمی‌توانند از جوراب استفاده کنند توصیه می‌شود از جوراب‌های مخصوص ترک
پاشنه پا استفاده کنند.
ادامه مطلب
افراد با اندام گلابی شکل ، پایین تنه درشت، باسن بزرگ و پاها و ران‌های درشتی دارند اما برخلاف آن سینه‌های آن‌ها کوچک، میان تنه‌ای بلند  و کمر باریک می‌باشد. اگر شما دارای اندام گلابی باشید قطعا از بالا تنه‌ی خود احساس رضایت می‌کنید اما برای درشتی پایین تنه اندامتان افسوس می‌خورید، و فکر می‌کنید که هیچ‌‌‌ گاه جذاب به نظر نمی‌رسید. خوش‌ بختانه بسیار آسان‌ تر از آن‌چه فکر می‌کنید، اندام گلابی شکل  می‌تواند جذاب و زیبا به نظر برسد.
هد
باور عمومی بر این است که هنگام نشستن روی صندلی باید کمر را کاملاً راست نگه داشت، اما مطالعات اخیر نشان می دهند که این باور کاملاً اشتباه است. برای مدت طولانی این باور عمومی وجود داشت که اگر شخصی کمر خود را در حالت نشسته خم کند، میزان فشاری که به ستون فقرات وارد می شود به این بخش از بدن او آسیب خواهد رساند.
اما فیزیوتراپیست های بیمارستان نورث تیز با انجام مطالعات گسترده به این نتیجه رسیدند نشستن در حالتی که پشت کمی خم باشد برای کسانی که در پایی
1-گوشت گاوگوشت گاو مانند همه گوشت ها منبع خوبی از ریبوفلاوین است. 85 گرم استیک تندیلین کبابی 24 درصد از ارزش روزانه (DV) ویتامین B را تأمین می کند. با این حال گوشت جگر گاو حتی یک گزینه بهتر است، زیرا 85 گرم گوشت جگر ۱۷۱ درصد از ارزش روزانه ریبوفلاوین را تأمین می کند.
2- جوجهگوشت تیره مرغ (پاها) حاوی ریبوفلاوین بیش تری نسبت به سینه مرغ است. اگر 85 گرم گوشت تیره مرغ پخته شده میل کنید، حدود 11 درصد DV ویتامین B خود را دریافت می کنید. از طرف دیگر، 85 گرم گوشت سین
در اساطیر یونان باستان، از شخصیتی افسانه ای به نام پروکروستس نام برده شده است
او همه مسافرانی که قصد ورود به آتن را داشتند، روی تختی می خواباند و اگر مسافری، کوتاه تر از اندازه تخت بود، آنقدر او را می کشید تا اندازه شود یا اگر هم بلندتر بود پاها یا دستهایش را قطع می کرد
از نظر پروکروستس تنها اشخاصی درست و کامل بودند که به اندازه تخت او بودند!
داستان این تخت داستان هر روز زندگی ماست...در حقیقت تک تک ما آدم ها که خود را جزو افراد روشن و باسوا
Seyyed Kazem.S:
درمان ۲۷ مرض با چرپ کردن کف پا*
شاید به گوش خیلی ها نا آشنا و عجیب باشد اما این کاملا واقعیت دارد سبب اصلی بسیاری از بیماری ها خشکی کف پا است که با چرب کردن روغن های گرم و ملایم درمان می شود و ارتباط با سلامت همه ارگان های کل بدن نقش مهمی را ایفا میکند ..
روش استفاده: روغن زیتون،کنجد ، و روغن سیاه‌دانه، از هر کدام 50 گرم را باهم مخلوط کنید.این مقدار روغن برای یک ماه کفایت می‌کند و هر شب پا های خود را بااین روغن خوب چرب کنید وبعد از چرب کردن
فاطمه دلش گرفته....
بازم فهمیدم که خیلیا بهم دروغ گفتن
واقعا خسته شدم...
دیگه نمیدونم بیرون ازین خونه چی رو میشه باور کرد؟
 
این دومین باره که میفهمم یکی حتی اسمشم دروغ گفته 
نه فقط به من
 
به خیلی های دیگه....
خوبه که کار مهمی هم باهاش نداشتم
ینی تو زندگیم پررنگ نبود....
اما نمیفهمم چرا بهمون کمک کرد؟
چرا تو مترو هم دیدمش
و چرا یهو غیبش زد؟
چرا اون دسته منو فرستادن سمت اون...و چرا .... اون علائم چی میگفت؟
اون رفتار چی بود؟
چرا کمک کرد؟و برای کمک به ما ب
دکتر Rosling اپیدمیولوژیست مشهور سوئدی خاطره خود از دعوت به کوبا و ملاقات با فیدل کاسترو را بدین صورت تعریف می‌کند:
"در سال ۱۹۹۱ در بین کشاورزان  تهیدست در استانی که کشت تنباکو در آن انجام می‌شد بیماری کور رنگی به همراه مشکلات عصبی همچون از دست دادن حس در دست و پاها شایع شده بود … از زمان سقوط اتحاد جماهیر شوروی، هیچ کمکی از آنجا نمی‌رسید.
اپیدمیولوژیست‌های کوبایی در جستجوی تعدادی محقق خارجی باتجربه با من تماس گرفتند … در اولین روز پس از ورو
خودمان را به خانه یکی از فامیل ها به نام مشهدی فتاح رستمی رساندیم.
 
زنِ خانه، تا ما را دید، به سینه کوبید. تندی به پیشواز آمد و بچه ها را از کولمان پایین آورد. همان جا، دم در خانه، نزدیک بود از هوش برویم. توی خانه، دست و صورت و پاها را شستیم. خانه پر از آواره ها بود. زن فامیل، سریع دسته های نان کُردی را روی سفره چید و کاسه ای ماست وسط سفره گذاشت. بچه ها به طرف نان و ماست هجوم بردند ...
 فرنگیس، ص 132
کفش تنگ می تواند تمام روز آدم را جهنم کند؛ بگونه ای که تمام حواستان به پاهایتان باشد. کفش تنگ نتیجه ای جز تاول و زخم ندارد. برای این که کفشتان را گشاد کنید؛ با ما همراه باشید. یادتان باشد به جای کفش به فکر پاهایتان باشید. پاها یکی از ارگان های مهم بدن است و ناراحتی آنها بر خیلی از قسمت های بدنتان اثر می گذارد.
1- کیسه آب و فریزر
یکی از مطمئن ترین راه ها استفاده از یک پلاستیک آب و فریزر است. برای این کار پلاستیک آب شده را در کفشهایتان قرار می دهید و
هرکه راخواهی،توهرشب،چون عروسان سرگشایی
مانده ام آغوش دوری،جای پایی،گرگشایی
دربساط پادشاهی،بی خبرعالم توراهی
صدنظرعاشق توخواهی،درپناهی زرگشایی
عاشقان دردام عفت،عارفان دربندعزت
غافلان درخواب غفلت،کوکه یک دم برگشایی
پازدم بی باب وهم گِل،تاشدم یک دل به صددل
آمدم منزل به منزل،یارب امشب درگشایی
کی قدم یابم به راهت،گرکه دیدم درنگاهت
غمزه ای درروی ماهت،دست وپایم پرگشایی
شدفریبایارزیبا،مانده ام درپیچ پاها
می شوم پا،می روم یا،برگ نیلوفرگ
زگیل غده‌ای گوشتی است که انواع آن معمولا بر روی دست و پاها رشد می‌کند. گاهی ممکن است زگیل بر روی تمام نقاط نیز بدن رشد کند، و این غده‌ها را با داروهای سوزاننده از قبیل اسید ازتیک یا لیزر درمانی و… برطرف می‌کنند.
شفاکلینیک ، مرکز تخصصی درمان بواسیر ، درمان شقاق ( درمان فیشر ) ، درمان کیست مویی ، درمان فیستول ، درمان توده های ناحیه تناسلی ، درمان زگیل تناسلی به طور تخصصی و بدون درد و بیهوشی می باشد.
انواع بیماری زگیل:
زگیل معمولی: شایع ترین نوع
پوشیدن جوراب واریس آن هم به صورت سرخود می‌تواند خطرناک باشد، چرا که این جوراب‌ها می‌توانند باعث ایجاد خارش در سطح پوست و بعضا بروز شکلاتی در خون‌رسانی به اعضای بدن شوند.
 
چرا جوراب واریس بخریم؟
پوشیدن جوراب واریس در واقع اولین و ساده‌ترین روش برای درمان واریس به حساب می‌آید. این جوراب‌ها به صورت پیوست به رگ‌ها و پاها فشار می‌آورند تا رگ‌ها و ماهیچه‌ها در تمام طول روز به درستی حرکت کنند. که البته مقدار فشرده‌سازی رگ‌ها و پا به نوع جو
خدا را شکر امسال قسمت شد و در پیاده‌روی اربعین شرکت کردیم.
دو زوج بودیم. من و بانو به همراه دوستش و همسرش. من با آن‌هایی که می‌گویند پیاده‌روی اربعین جای خانم‌ها نیست مخالفم. مسلما همراهی با یک خانم در طول مسیر سختی‌های خاص خودش را دارد اما نمی‌شود گفت این سختی‌ها بد است یا نباید باشد. اتفاقا خوب است. بعضی چیزها را برای انسان ملموس‌تر می‌کند. به هرحال خانم‌ها تاب و توان کم‌تری از لحاظ جسمی دارند و این طبیعی است.
وقتی کم‌کم پاها شروع کند
نام بیماری “کبد چرب” در کتب طب ایرانی تحت عنوان “سوءالقنیه” است که می‌تواند مقدمه بیماری استسقا یا سیروز کبدی باشد.
مجدّانه توصیه و تأکید می‌کنیم از سونوگرافیهای بی‌مورد برای تشخیص کبد چرب خودداری کنید چرا که
سونوگرافیها عوارض جبران‌ناپذیری بر بافتهای کبدی و کلیوی وارد می‌کند.
در ادامه علائم کبد چرب آمده و چنانچه از حالات زیر برخوردارید‌، برای درمان کبد چرب‌، وقت را تلف نکنید:
ــ زرد بودن بار روی زبان
ــ زرد بودن سفیدی اسکلروز چ
گوسفندان کرمانی از گوسفندان ایرانی هستند . این گوسفندان را در دسته گوسفندان پشمی و گوشتی قرار می دهند . زیستگاه این گوسفندان همانگونه که از نامشان مشخص است کرمان، کهنوج، سیرجان و جیرفت است . در حدود 2 میلیون راس از گوسفندان کرمانی در ایران وجود دارد .
در رابطه با ظاهر این گوسفندان باید گفت که :
- دست و پاهای این گوسفندان نسبت به سایر گوسفندان بلندتر است و به همن علت توانایی پیمودن مسافت های طولانی را دارند .
- این گوسفندان چشمانی ریز و کوچک دارن
 
 خانه امن ترین جای دنیا در برابر ویروس13 توصیه کاربردی برای این که "کرونا" وارد خانه هایمان نشود
کیسه های نایلونی خرید را همان دم در خانه، خالی کنید و دور بیندازید./وسایل درون کیسه ها را همان ابتدای ورود به خانه، تا حد امکان ضد عفونی کنید. مثلاً اگر یک بسته شکلات خریده اید، یا بدنه بسته را ضد عفونی کنید یا شکلات را درون ظرفی خالی کرده و بسته اش را دور بیندازید./اگر در طول روز با جوراب جایی راه رفته اید، همان جا دم در جوراب هایتان را در آورید و پ
بیشتر افراد از حس سوزن سوزن شدن صورت ، سوزش ناگهانی در دستان و پاها، شکایت دارند. ممکن است وقتی که به مدت طولانی خوابیدید یا نشستید و در حال کتاب خواندن یا نوشتن هستید، این سوزش را احساس کنید.
از لحاظ علمی به این بیماری «پارستزی» می گویند. این حس سوزش معمولا نتیجه ضربه و یا آسیب به سیستم عصبی محیطی است. سیستم عصبی محیطی، بخشی از سیستم عصبی است که از طریق شبکه ای از رشته های عصبی، مغز را به اندام های مختلف بدن متصل می کند. سیستم عصبی محیطی، اطلاع
صندلی مدیریتی مناسب و ویژگی های آن
صندلی مدیریتی مناسب برای انجام کار بهتر و پربازده تر.
همکارانتان هر روز صبح باشتاب به محل کار می آیند تا صندلی اداری مطلوبی را به دست آورند،
احتمالا وقت آن رسیده که به بازار بروید و صندلی مدیریتی بیشتری همانند آن بگیرید .
برای آشنایی با صندلی کنفرانس و صندلی کارمندی کلیک کنید.
احتمال این وجود دارد که صندلی اداری مطلوب به علت قیمت بالای آن ، همیشه محبوب ترین نباشد
و این قیمت بالا به این دلیل است که صندلی
آیا عمل جراحی دیسک کمر خطرناک است؟





عمل جراحی دیسک کمر نوعی از جراحی است که برای درمان اعصاب تحت فشار در ستون فقرات کمر مورد استفاده قرار می گیرد.
عمل جراحی دیسک کمر  تنها زمانی توصیه می
شود که درمان های غیر جراحی کمکی به بهبودی فرد نکند. هدف از عمل جراحی
دیسک کمر بهبود علائمی مانند درد مداوم و بی حسی پاها ناشی از فشار در
اعصاب  ستون فقرات است. معمولا در این موارد پس از جراحی، مشکلات فرد تا
حدودی برطرف می شود.
ادامه م
خواب‌رفتگی دست در خواب و علت‌های آن
خواب‌رفتگی دست‌ها، با بی‌حسی یا سوزن‌سوزن شدن همراه است. چنین حالتی در طول روز یا شب امکان دارد اتفاق بیفتد. خواب‌رفتگی، اصطلاح علمی این احساس  می‌باشد. اگر در طول شب بیشتر به این احساس دچار می‌شویم،‌ چند مسئلهٔ مهم در علت آن دخالت دارند. در این مقاله به علت خواب رفتن دست در خواب و راه‌های پیشگیری و مقابله با آن، می‌پردازیم.
 
تعریف خواب‌رفتگی
خواب‌رفتگی (Pareshhesia) به احساس تیر کشیدن یا سوزشی می‌گوی
 ورزش های هوازی اثرات بسیار مفیدی در سلامت قلب و عروق دارند وهمچنین باعث  از بین بردن چربی های بدن می شوند. ما در این برنامه ۶ هفته ای بیشتر نیازمند اثرات چربی سوزی آنها هستیم.
در این ۶ هفته کافی است شما حداقل هفته ای ۵ روز به مدت یک ساعت ورزش های هوازی انجام دهید. اگر در ابتدای کار روزی یک ساعت برایتان دشوار است از روزی ۱۵ دقیقه شروع کنید و هر یک تا دو روز یکبار مقدار آن را ۵ تا ۱۰ دقیقه افزایش  دهید تا به روزی یک ساعت برسید.
 از تمام ورزش های هو
چهار فیلمبردار با ضبط و پخش دقیق:
هرلحظه و هرزمان چهار دوربین زنده در حال فیلمبرداری از زندگی ما هستند که قرار است روزی در قیامت تمام زندگی ما را به نمایش بگذارند
❶⇦ ناظر اول〖خــدا〗 است.
ألَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَری؛‏آیا انسان نمیداند که خدا او را نگاه میکند؟سوره مبارکه علق آیه ۱۴
❷⇦ ناظر دوم〖ملائک مقرب خدا〗 هستند؛
الله تعالی میفرماید :ما یَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلاَّ لَدَیْهِ رَقیبٌ عَتید؛از شما حرکتی سر نمیزند مگر اینکه دو م
تعطیلی و تعلیق آخرین روز سال بود و دستور قرنطینهٔ خانگی. پارک ملت لابد هیچ‌وقت این خلوتی را ندیده بود به خودش. گیج و خالی خیره شده بودم به منظرهٔ آب و آبی آسمان و کوه‌های سفیدپوش و درخت‌ها با برگ‌های سبز برّاق نو. باید مرتّب هوای خنک و عطر شب‌بوها را فرو می‌دادم که بغضم نشکند وگرنه مجبور می‌شدم دست‌ها را از جیب در بیاورم و اشک‌هایم را با انگشت‌هایم پاک کنم که این روزها کار خطرناکی است. بعد کم‌کم رنگارنگی و طراوت اطراف حواسم را پرت
گوسفندان زیادی در جهان وجود دارند که دارای خصوصیات مختلفی هستند و همین موضوع باعث می شود که گوسفندان را در دسته های مختلفی قرار دهند .
گوسفندانی که در یک دسته قرار داده می شوند دارای خصوصیات فیزیولوژی و تولیدی مشابه هستند .
یکی از نژادهای گوسفندان ، نژاد ماکویی است که اغلب به رنگ سفید دیده می شوند و در قسمت پوزه گوسفند و قسمت انتهایی دست و پاها و همین طور اطراف چشم ها کله هایی مشکی رنگ به چشم می خورد .
پشم این نژاد بسیار مرغوب است و در صنعت ریسن
به گزارش «تابناک»، دکتر فتانه اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان
اینکه آسیب‌های فیزیکی آموزگاری و معلمی بسته به نوع درس و رشته‌ای که معلم
تدریس می‌کند، متفاوت است، گفت: به طور معمول در شغل تدریس فرد باید مدت
زمان طولانی را در حالت نشسته یا ایستاده قرار گیرد که مهم‌ترین توصیه ما
به معلمان این است تا هرچند دقیقه یک بار حالت خود را عوض کنند.

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که پوزیشن به هنگام نشستن نقش بسزایی
در کاهش آسیب‌های فیزیکی دار
اختلال تیک
توالی آن با گذشت زمان کم و زیاد می‌شود و محل آن به طور تریجی از سر به سمت پاها تغییر می‌کند و همچنین شدت آن از خفیف تا شدید متغیر می‌باشد.
حمله‌های تیک می‌تواند به صورت تک تک یا گروهی باشد.
دو نوع حرکتی و صوتی تیک که در طیفی بین ساده تا پیچیده قرار دارد.
 تیک‌های حرکتی ساده مانند حرکت پره‌های بینی، پرش‌های بازو و دست و پرش شانه می‌باشد.
پلک زدن نیز شایع ترین شکل شروع این اختلال می‌باشد.
 تیک‌های حرکتی پیچیده اغلب آرام تر و هدف
پکیج های طلایی جشنواره (بانوان)
توتال بادی: 400 تومان
فول بادی کاربردی: 350 تومان
(زیربغل+بیکینی+خط لاین+خط باسن) 90 تومان
(بیکینی+خط لاین+خط باسن+زیربغل+خط ناف) 100 تومان
(بیکینی+خط لاین+خط باسن+زیربغل+صورت) 150 تومان
(بیکینی+خط لاین+خط باسن+روی باسن) 110 تومان
(ساق دست+روی دست+ساق پا+روی پا) 110 تومان
(صورت کامل+گردن) 50 تومان
(دست ها کامل+پاها کامل) 210
 
 
پکیج های طلایی (آقایان)
(خط ریش پایین+خط ریش بالا+خط گردن) 150 تومان
(زیر بغل+بازوها) 150 تومان
(خط گردن+گوش) 80 ت
به یاد داشته باشید که زمان خرید عروس هلندی علاوه بر چک کردن عروس هلندی از نظر سلامتی حتما با دقت به بررسی سن عروس هلندی منتخب بپردازید.

وجه تمایز عروس هلندی پیر از عروس هلندی جوان :

قبل از ذکر تفاوت ها لازم به ذکر هست که منظور از عروس هلندی جوان " به عروس هلندی اطلاق می شود که سنی حداکثر ما بین یک الی دو سال داشته باشد بنابراین به سن بلوغ رسیده است"  و منظور از عروس هلندی پیر " به عروس هلندی اطلاق می شود که حداقل سن آن ده سال می باشد"

عروس هلندی ه
یک نفر عکسی از پاهای تُپل نوزادی را در توئیتر به اشتراک گذاشته و زیرش نوشته: اگر می خوایید گاز بگیرید برید ته صف!
صدها نفر برای این پاهای بامزه غش و ضعف رفته‌اند. چند نفر نوشته‌اند همین فردا میرم «شوور»! می‌کنم، دو_سه نفر نوشته‌اند اصلاً من به عشق همین پاها می‌خوام بچه‌دار شم و ...
- مردی روی نوک کوهی ایستاده و دست‌هایش را باز کرده و نوشته: زندگی یعنی فتح قله‌ها!
- زنی در اینستاگرام عکسی از قورمه‌سبزی که پخته منتشر کرده و نوشته: هرکی هرچی دلش
طبق نتایج یک مطالعه جدید، ورزش و به خصوص دویدن می تواند به پیشگیری از سرماخوردگی کمک کند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، ورزش به حفظ تناسب اندام و زندگی عاری از استرس کمک می کند. حال یک مطالعه جدید نشان می دهد ورزش می تواند از افراد در مقابل سرماخوردگی هم محافظت کند.نتایج مطالعه مشترک توسط محققان دانشگاه کپنهاگ دانمارک و دانشگاه گلف کانادا نشان داد دویدن به ایجاد عضله در اندام بدن کمک می کند. همین عضلات بهترین عامل دفاعی در مقابل سرماخورد
زمین یا آسمان را نگاه نکنید (ارتباط چشمی
معنی‌داری برقرار کنید)؛

    تا زمانی که به جایگاه سخنرانی نرسیده‌اید، صحبت
کردن را شروع نکنید؛

    با موهای سر و صورت خود بازی نکنید؛

    روی یک پا تکیه نکنید؛

    با یک انگشت به کسی یا چیزی اشاره نکنید؛

    دست‌‌به‌سینه نباشید؛

    پاها را روی هم نیندازید؛

    بدن خود را به طرفین تاب ندهید؛

    پاها را جفت نکنید؛
 
هرگز قوز نکنید
زمین یا آسمان را نگاه نکنید (ارتباط چشمی
معنی‌داری برقرار کنید)؛

    تا زمانی که به جایگاه سخنرانی نرسیده‌اید، صحبت
کردن را شروع نکنید؛

    با موهای سر و صورت خود بازی نکنید؛

    روی یک پا تکیه نکنید؛

    با یک انگشت به کسی یا چیزی اشاره نکنید؛

    دست‌‌به‌سینه نباشید؛

    پاها را روی هم نیندازید؛

    بدن خود را به طرفین تاب ندهید؛

    پاها را جفت نکنید؛
 
هرگز قوز نکنید
علائم زردی در نوزاد
در بسیاری از موارد
علائم زردی در نوزاد در دومین یا سومین روز بعد از تولد ظاهر می شود. و شامل
زردی پوست،
زردی چشمها و
در بسیاری از موارد ضعف و بی حالی است.
این علائم  ابتدا در صورت نوزاد ایجاد می شوند و
سپس سینه و شکم درگیر شده و گاهی زردی به پاها نیز کشیده می شود.
یکی از راههای ساده تعیین زردی در هر نوزادی آن است که
با انگشت به آرامی بر روی سطح پوست پیشانی یا بینی نوزاد فشار دهیم.
ادامه مطلب:
علائم زردی در نوزاد
چرا نوزادم با کوچکترین صدا یا حرکت می ترسد، می پرد و وانکش نشان می دهد؟
رفلکس‌های نوزادی:
رفلکس‌ها گروهی از پاسخهای خود به خودی عصبی-عضلانی ساده هستند که در بدو تولد وجود دارند و به تدریج در طی سال اول زندگی مهار می‌شوند. این رفلکس ها توسط ساقه مغز کنترل می‌شوند.
وجود رفلکسهای نوزادی نشانه سلامت عصبی وی است ،تضعیف رفلکسها در نوزاد نشانه صدمه عصبی می باشد.این رفکس های خاص غیرارادی اند و برای بقا ضروری می ‏باشند.‏
رفلکس مورو (Moro) چیست؟
در ای
حرکات مناسب برای لاغری شکم با یوگا
چربی شکم یکی از سرسخت‌ترین چربی‌های موجود در بدن است. خلاصی از آن علاوه‌بر سلامتی باعث بهبود سطح اعتماد‌به‌نفس می‌شود. چربی شکم نه‌تنها باعث کاهش جذابیت شما می‌شود، بلکه بدن را در معرض ابتلا به فشار خون، بیماری دیابت و کبد چرب قرار می‌دهد.
البته می‌توانید از طریق رژیم غذایی و برنامه‌ی ورزشی مناسب از شر این چربی سرسخت خلاص شوید. همچنین می‌توانید تعدادی حرکات یوگا انجام بدهید که به‌صورت اختصاصی روی
یا جمیل
 
 
باید برم باشگاه.
هردفعه میرم، بازو و پاها و پهلوهام درد میگیره. بعد تاجلسه بعدی تااازه خوب شده که باز میریم جلسه بعد!
تازه به اون هدفی که میخواستم هم نمیرسم احتمالا :/
اما به هر حال این نکته قابل توجهه که متوجه میشم مثلا اولین جلسه 10ثانیه رو 180 وسط تونستم تحمل کنم. جلسه پیش 55 ثانیه
یا یوپ چاگی هامو بالاتر میزنم حالا.
یا نفسم، یکم کمتر میگیره موقع دو
یا دراز نشست هامو، جلسه پیش 40 تا تقریبا بدون هیچ مشکلی و پشت هم زدم
و اینا خوبه. این پیش
سندرم پای بی قرار یا Restless Leg Syndrome یا RLS
سندرم پای بی قرار (Restless Leg Syndrome یا RLS) نوعی اختلال خواب است که در آن، فرد مبتلا دچار احساس ناخوشایند در پاها می شود و آن را به صورت احساس گزگز، مورمور، سوزش، درد و کشش و یا حرکت حشرات روی پوست توصیف می کند و بیمار برای کاهش حس ناچار است پای خود را تکان دهد و یا بکشد.   
برای مشاهده متن کامل مقاله سندرم پای بی قرار روی لینک سندرم پای بی قرار کلیک کنید.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها