نتایج جستجو برای عبارت :

SSD در مقابل HDD کدام یک برای شما بهتر است؟

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
پایتون در مقابل PHP؟ کدام زبان برای توسعه وب بهتر است
پایتون در برابر پی اچ پی 29 ژوئن 2018 ویشنو قبل از بررسی دلایلی که پایتون را بهتر از پی اچ پی تفسیر می کنیم ابتدا درک کنیم که توسعه وب چیست؟ این یک واژه گسترده برای کار در توسعه یک وب سایت برای اینترنت یا اینترانت است. این شامل طراحی وب، توسعه وب سایت، پیکربندی امنیت شبکه و ... می شود از ایجاد صفحات متن تا برنامه های پیچیده وب. طراحی وب در سلسله مراتب زیر انجام می شود: -
برنامه نویسی سمت سرویس گیرند
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
این ۱۵ عمل را رها کن تا شاد باشی:
۱ – بهتر است همیشه حق با تو بودن را رها کنی
۲ – بهتر است نیاز به کنترل کردن را رها کنی
۳ - بهتر است سرزنش کردن را رها کنی
۴ - بهتر است افکار مبارزه گرانه خود را رها کنی
۵ – بهتر است باورهای محدود کننده خود را رها کنی
۶ – بهتر است شکوه و شکایت را رها کنی
۷ – بهتر است قضاوت کردن را رها کنی
۸ – بهتر است نیاز به تحت تاثیر قرار دادن دیگران را رها کنی
۹ - بهتر است مقاومت در مقابل تغییر را رها کنی
۱۰ – بهتر است برچسب زدن ها
همانطور که میدانید مسی و رونالدو دو تن از بهترین بازیکنان فوتبال که دنیا به خودشان است دیده اند ولی همیشه این مشکل به وجود می اید که کدام از دیگری بهتر است
این مسئله آنقدر پیچیده شده که دانشمندان با کمک ابرکامپیوتر ها به مقایسه مسیو رونالدو پرداخته اند و در نهایت مسی با نمره بالا تری نسبت به رونالدو در رتبه بالاتر قرار گرفت اما نمیتوان فقط این را در نظر گرفت جام هایی این دو بازیکن در طی این سال ها برای باشگاه و کشورشان به دست اوردن هم بسیار م
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
همواره این سوال را در ذهن داشتم و اگر اهل دلی و یا فردی که حس می کردم از نگاه خاص به دنیا نگاه می کند را می بافتم ،  در صحبت خصوصی از او سوال می کردم:
زندگی چیست؟
پاسخ ها گوناگون و متفاوت بود
و هر کس به ذم خودش و از زاویه دید خودش آنرا تفسیر می کرد
اما واقعا زندگی چیست؟
برای من زندگی یک موهبت است که کمتر کسی ارزش حقیقی آنرا درک میکند
اگر چه در طول تاریخ این معنا تغییر نکرده بلکه این انسان بوده که در زمان های مختلف تفاسیر گوناگونی را از آن ارائه کرد
شرح وضعیت: 
استر خواند و رفت جلو و جلو و جلو و کتاب را انداخت توی جوب و رفت. 
خوشهٔ پروین مقابل در ورودی ایستاده.
آنجلیکا مقابل در ورودی ایستاده.
پلوتو مقابل در ورودی ایستاده و کلید خواندن را از جبیش درآورده. 
اورانوس از پل مقدمه گذشت.
بسم الله الرحمن الرحیمیافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
... میگویم چرا زیارت عاشورا نخوانیم میگوید تقیه لازم است و جان شیعیان در خطر
میگویم در مقابل یهود مگر جان مسلمانان در خطر نیست؟
مگر این همه فقر و فحشا که مستند ساختند برای آن ،مگر افت پول شیعیان مگر آمار بالای طلاق و ناامنی و فحشای ایرانیان در دبی و هشت سال جنگ و سایه جنگ و تحریم و .... بخاطر یهودی ها نیست؟
میگوید چرا اسرائیل ما را بیچاره کرده و همه بدبختی ها بخاطر آمریکا و یهودیان می‌باش
با چشمانی که به تیرگی شب شبیخون زده اند به کدام نقطه از تاریخ نقب زده ای که بودنت، فرسنگ ها بعید است و دور، به کدام قصه عاشقانه سفر کرده ای که مجنون بر لیلی نگاهت کرنش می کند، به کدام جوخه فرمان آتش داده ای که هویدا حلاج وار سر دار را طلب میکند و در کدامین آیه نازل شده ای که سهراب محمد وار به معراج می خواندت.
 
کدام خوانش دیگر رامیان جمله بگردانمکه در «به پنجره‌ها بنگر»خیالِ پرزده‌ای باشد؟کدام خواهش دیگر رابه گوش باد فروخوانمبه شوق آنکه پس از چندیمحالِ سرزده‌ای باشد؟کدام پنجره می‌بازد؟کدام پنجره می‌بندد؟کدام آینه غمگین است؟کدام آینه می‌خندد؟میان قاب لب دیوارهجوم جمعیتی خوشحالاز آن جهت که حضوری نیستبه راه وحشت و استیصالرسیده‌ایم به فرداهازمان کرشمهٔ نو داردبه جنگلی که در آن حتیشغال حق وتو دارد. 
غلامرضا آقاسی
آیا جاوا برای توسعه وب مفید است؟
در حالی که داشتن آگاهی از زبان های برنامه نویسی مختلف ممکن است مزایای زیادی به همراه داشته باشد. اما برای تضمین شغلی شما باید یک زبان را انتخاب کنید. اگر شما در مورد PHP در مقابل جاوا فکر می کنید، ممکن است اشتباه کنید که کدام زبان بهترین است.
پی اچ پی جاوا 
در این وبلاگ وب سایت، ما برخی از ویژگی های PHP و JAVA را توصیف می کنیم. قبل از انتخاب هر زبان، می توانید نکات توصیف شده در این وبلاگ را با دقت بخوانید. هنگامی که از
آموزش روش های بغل کردن همسر
 
اثرات بغل کردن همسر1- به آرامش رسیدن2- ایجاد امنیت خاطر3- احساس دوست داشتن4- احساس صمیمیت5- افزایش اعتماد به نفس6- انتقال عشق و علاقه
 
بیان احساسات هنگام بغل کردن همسربغل کردن می تواند بدون صدا باشد اما برای ایجاد احساس بهتر ، بهتر است در هنگام بغل کردن همسر به وی ابراز علاقه نمایید . گفتن کلماتی مانند دوستت دارم می تواند تاثیر مثبت بفل کردن را چند برابر کند .
 
بغل کردن همسر مانند خرساین نوع بغل کردن برای زن و شوهر
ساعت شش غروب سرد و بارونی، نشسته بودم توی ایستگاه اتوبوس و اتوبوس نمی‌آمد. شاید من بین‌ مسافرها کمتر کلافه بودم. این را  در حالی که با صدای هندزفری توی گوشم همراهی می کردم و از سرما لذت میبردم فهمیدم. با خودم فکر  کردم هر کدام این آدم ها داستانی دارند اما هیچ کدام امروز داستان مرا ندارند. هیچ کدام این آدم‌ها برای یک تکلیف کلاسی ساده کلی زحمت نکشیده اند و بعد سر کلاس ۵۰ درصد تلاششان را نشان نداده اند که همان برای رضایت استاد کافی باشد. هی
 
گریه بر مظلوم،فریاد مقابل ظالم
 
#امام_خمینی (ره) : 
 
امام حسین با عده کم همه چیزش را فدای اسلام کرد، مقابل یک امپراطوری بزرگ ایستاد و(نه) گفت. بچه ها و جوانهای ما خیال نکنند که مسأله،مسأله ملت گریه است ،این را دیگران القاء کردند به شماها که بگوئید ملت گریه. آنها از همین گریه ها می ترسند برای اینکه گریه ای است که گریه بر مظلوم است،فریاد مقابل ظالم است. صحیفه نور،جلد 10،صفحه 31
بیانات امام خمینی(ره) در جمع علمای غرب تهران
مورخ:1358/07/30
 
وب اپلیکیشن یا وب ویو؟ کدام بهتر است؟
بدون شک تکنولوژی ساخت اپ موبایل پیشرفت چشمگیری در چند سال اخیر داشته است، به طوری که امروزه کمتر کسب و کاری را می توان یافت که اپلیکیشن اختصاصی خود را در استورها منتشر نکرده باشد. اما از طرف دیگر این پیشرفت روز افزون باعث ایجاد رقابتی سنگین در بازار طراحی اپلیکیشن موبایل و دیجیتال مارکتینگ شده است. به طوری که صاحبان کسب و کارها برای ماندن در این بازار پرسود دائما به دنبال راه حل های جدید، کارآمد و خلاق
ساعت شش غروب سرد و بارونی، نشسته بودم توی ایستگاه اتوبوس و اتوبوس نمی‌آمد. شاید من بین‌ مسافرها کمتر کلافه بودم. این را  در حالی که با صدای هندزفری توی گوشم همراهی می کردم و از سرما لذت میبردم فهمیدم. با خودم فکر  کردم هر کدام این آدم ها داستانی دارند اما هیچ کدام امروز داستان مرا ندارند. هیچ کدام این آدم‌ها برای یک تکلیف کلاسی ساده کلی زحمت نکشیده اند و بعد سر کلاس ۵۰ درصد تلاششان را نشان نداده اند که همان برای رضایت استاد کافی باشد. هی
                                     به نام خدا
نتیجه بازی مقابل تیم ولیعصر رفسنجان ۱_۱ مساوی شد درحالی که ما دو تا از بهترین بازیکنان تیم رو در ترکیب نداشتیم  به دلیل مصدومیت این بازی رو از دست دادند. 
ترکیب بازی مقابل تیم ولی عصر وشهید حسینی در قسمت "بازیکنان تیم" وجود دارد
 زهری گوید  بحضرت علی بن الحسین ع عرضکردم  کدام مل بهتر است  فرمود عمل انکس که فروداید و کوچ کند   عرضکردم او کیست ویعنی چه فرمود قران را باز کند وخواندنش ا غاز کند و بانجام رساند و هر زمان که از اولش در اید  باخ ش گوچ کند   وفرمود رسولخدا ص هر کس که خدا قران باودادو چنان. پندارد که بمردی بهتر از اوبی نیاز چیزی داده اند خیر  بزرگی کوچک شمرده. وکوچکی. انرا بزرگ دانسته است 
امروزه می توان شیر را به راحتی و از مراکز فروش تهیه نمود. شیر می تواند به عنوان یک غذای کامل مصرف شود و برای سلامتی مزایای بالقوه ای دارد. شیر می تواند در انواع مختلفی تهیه  و مصرف شود، که هر کدام از انواع شیر با توجه به نوع شیر می تواند دارای مزایا و حتی معایب مختلفی باشد .بعضی از افزودنی های شیر می تواند علاوه بر طعم، خواص متفاوتی نیز داشته باشد.
به همین علت بهتر است با انواع شیر و افزودنی های آن آشنا شوید تا بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین
کدام کلاس عکاسی در تهران بهتر است؟ 
 
با روی کار اومدن دوربین های دیجیتال و علاقه مند شدن مردم به هنر و حرفه ی عکاسی ، خرید و فروش دوربین عکاسی افزایش پیدا کرده . به طبع نیاز به آموزش عکاسی هم بعد از این موضوع جزو نیاز های افرادی که دوربین خریدند به حساب میاد . طبق آمارهای گرفته شده بیشترین شهری در ایران که فروش دوربین عکاسی داره تهران است پس نیاز به کلاس عکاسی در تهران بسیار احساس میشه .
کلاس های عکاسی گوناگونی در تهران برگزار میشن حال چه به ص
به آمدن ها اعتباری نیست وقتی درها از باز و بسته شدنِ مدامصدای جیغ‌شان درآمده که نیاوقتی بالابر ساختمانهمیشه به همکف برمیگرددبه آمدن ها اعتباری نیستوقتی از زمین به آسمان باران و هی باران... "اخیرا" در کدام "آخرین بازدید" معنا میگیردامید روی کدام دیوار یادگار میگذارد کدام کوچه را آذین می بندند و به کدام شیرینی وعده سفارش داده‌اندوقتی به آمدن ها اعتباری نیست...؟
- فکر میکنی در مسئله ازدواج، وضعیّت قدیم بهتر بود یا الآن؟: من فکر میکنم قدیم بهتر از الآن بود.
- ولی به نظر من الآن بهتره؛ ازدواجهای قدیم ندیده و نشناخته و از روی مصلحت بود، ولی الآن دخترا و پسرا خودشون با شناخت کافی همدیگه رو انتخاب میکنن.
: پس چرا آمار طلاق اینقدر رفته بالا؟!
- چون زنهای قدیم اهل سوختن و ساختن بودند، ولی الآن بیدار شده ند و به حقوق خودشون واقفند.
: ولی اونها خودشون گفته ن که شوهراشونو از صمیم دل دوست دارن. پسرای امروز خیلی هم از
- فکر میکنی در مسئله ازدواج، وضعیّت قدیم بهتر بود یا الآن؟: من فکر میکنم قدیم بهتر از الآن بود.
- ولی به نظر من الآن بهتره؛ ازدواجهای قدیم ندیده و نشناخته و از روی مصلحت بود، ولی الآن دخترا و پسرا خودشون با شناخت کافی همدیگه رو انتخاب میکنن.
: پس چرا آمار طلاق اینقدر رفته بالا؟!
- چون زنهای قدیم اهل سوختن و ساختن بودند، ولی الآن بیدار شده ند و به حقوق خودشون واقفند.
: ولی اونها خودشون گفته ن که شوهراشونو از صمیم دل دوست دارن. پسرای امروز خیلی هم از
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
  قاسم سلیمانی ملتی بود که ملتی را نجات داد. قاسم سلیمانی، داعش چهار حرفی را که حرف های زیادی برای گفتن داشت، سه حرفی کرد و کشت.... همه ما قاسم سلیمانی هستیم، که اگر او نبود، داعش بود و آن چهار حرفی....
سردار، سپهبد و شهید، کدام یک بهتر است؟ کدام را انتخاب کنم در حالی که سلیمانی همه را دارد....
ادامه مطلب
بازگشت کورتوا به برنابئو بعد از 1 ماه 
درست یکماه بعد از دیدار جنجالی کورتوا مقابل بروژ، این دروازه بان در مقابل لگانس به برنابئو باز می‌گردد. 
در آن مسابقه کورتوا عملکردش فراتر از افتضاح بود و به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفت و در بین دونیمه به دلیل معده درد تعویض شد
کورتوا در تیم ملی درخشید و در بازی اخیرش مقابل گالاتاسرای کلین شیت کرد و حالا باید دید در بازگشتش به برنابئو چگونه خواهد بود 
قالیشویی در مشهد
 
بعضا دیگر از تفاوت‌های در میان پارکت و لمینت به شرح پایین میباشد:لمینت مقرون‌به‌صرفه و ارزان خیس از پارکت میباشد.حفظ و نظافت کردن لمینت سهل و آسان‌خیس میباشد.لیمنت ضایعات کمتر فضا زیستی داراست. (به جهت مواد تصنعی)پارکت مشقت بالایی نسبت لمینت دارااست.دوام و ارتفاع قدمت بوستان فراتر میباشد.پارکت قشنگ و گران‌قیمت میباشد و حس زنده بودن را منتقل می نماید.هر دو فارغ از لغزش (سُر میل کردن) می‌باشند، اما لمینت در قبال خراش یه
دندان مصنوعی متحرک بهتر است یا ایمپلنت؟
زمانی که فردی دندان های خود را از دست می دهد معمولا از چند جا دچار مشکل می شود، اولین مشکل، مشکل کاربردی
است و شخص در جویدن غذا دچار مشکل می شود و دیگری از لحاظ زیبایی است، دندان مصنوعی متحرک و ایمپلنت از روش
هایی هستند که برای حل این مشکلات و جایگزنی دندان اصلی مطرح می شوند، بسیاری از افراد که دندان های خود را از
دست می دهند در انتخاب نوع دندان مناسب جایگزین دچار تردید می شوند، دندان مصنوعایی متحرک و
❇️-هر کدام از ما برای #ازدواج معیارها و ملاک هایی داریم که سعی می کنیم انها را در وجود فرد مقابل جستجو کنیم. فهمیدن این که کسی واجد شرایط ما هست یا نقش بازی می کند، کار دشواری است. اما با دقت و تلاش و تحقیق، مشورت گرفتن و بررسی عمیق می توانید تا حد زیادی طرف مقابل را بشناسید.
❇️-چطور می توانیم به وجود معیارهایمان در طرف مقابل پی ببریم؟
           -از این سه روش:
 ۱. ~گفت وگوها~
باید چند جلسه در منزل یکدیگر (بیشتر در خانه دختر) و چند جلسه در مکان های
ممکن است شما هم در برخورد با انسان های اطرافتان دچار اختلاف رفتاری و باورها و آرمان ها شوید و کار شما به فحش و توهین برسید و نتوانید خودتان را کنترل کنید. اگر توهین و فحش به زبانتان آمد فحش یا توهین هایی را که به زبان آوردید این فحش هاو توهین ها اگر عمومی باشد اگر به حریم شخصی و زندگی فردی  طرف مقابل ارتباط نداشته باشد. بسیار بهتر است. زیرا اگر شما زندگی فردی طرف مقابل را در تیر فحش و توهین بگیرید ممکن است دیگر هیچ وقت نتوانید جبران کنید. برای م
ما باید تکلیف خودمان را مشخص کنیم و بدانیم که در کدام طرف ایستاده‌ایم؛ یا باید با سکوتمان از جبهه ظلم و فساد حمایت کنیم و یا باید در مقابل مفسدین اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بایستیم و برای برقراری عدالت تلاش کنیم.
 
ادامه مطلب
جکمت اشراق یا جکمت مشاء؟ یا گزینه سومی در کار است؟
گزینه سوم را فعلا نمی گویم
وقتش که شد خودتان می فهمید 
موضوع کمی تربیتی است و مجال می خواهد درک این سخن
پس بگذار این نکته خیس بخورد 
اما نکته ای که مد نظرم آمد این است که شما کدام را می پسندید؟ 
راه عقلی را بیشتر می پسندی؟
راه قلبی را بیشتر می پسندی؟
کدام به مذاق تو خوش می آید؟
هر کدام راهی است یکی را صوفی می نامند 
آن دیگری را عارف می نامند  
و هر کدام به طریق طی مسیر می نمایند...
پس کدامین را بای
همه به مسافرت می‌روند. از سفرهای کوتاه هر روزه گرفته تا سفرهای بین شهری و بین کشوی! سفرهای ما هم می‌تواند به دلایل مختلف باشد، سفرهای کاری، سفرهای تفریحی، سفرهای دانشجویی و... اما سفر خالی از خطر نیست و برای این خطرات هم باید فکری کرد. خطر لزوماً یک فاجعه بزرگ نیست گاهی یک دندان‌درد ساده یا گم‌شدن چمدان و بار می‌تواند کل سفر شما را تلخ کند. در اینجاست که نقش بیمه مسافرتی مشخص می‌شود. بیمه‌های مسافرتی مخصوص سفرهای خارج از کشور است و هر کسی
کشاورزان این مرز و بوم سالیانه محصولات مختلفی را تولید می‌کنند و هر کدام از این محصولات با قیمت‌های مختلفی در بازار معامله می‌شود، اما همان‌گونه که شما بهتر از ما می‌دانید، محصولات کشاورزی پر‌ درآمدی هم وجود دارد که با کشت و زرع این محصولات می‌توانید سود بیشتری ببرید. پیش‌از‌این از کشت پرسودترین محصولات کشاورزی و ایده‌های کارآفرینی کشاورزی برای کسب‌و‌کار بهتر نوشته بودیم، در ادامۀ آن متن‌ها با هم نگاهی به محصولات کشاورزی پر درآم
هر پوند چند کیلو است از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد
چگونه تبدیل واحدهای اندازه پایان میشود و مثلا هر اونس اند داغ است؟ Ton تن از واحدهای جرم درسیستم SI نابود و هر تن 1000 کیلوگرم و مقابل با پوند. همه پوند مقابل داغ است 1pound همه بدن مقابل 1000 کیلوگرم است 1tonne 1000Kilograms چند مثال وقتی گفته می شود همه اونس زر .
ادامه مطلب
انگار مستضعفین باور ندارند که در همین کشور در مقابل قلدرمآبان در حال تقابل و رویارویی هستند! انگار حواسشان نیست که هر کدام از دو طیف می خواهند کار را از دست طیف دیگر خارج کند!
می گویند: آنطور که می خواستیم نشد، دیگر رأی نمی دهیم! این حرف را کسانی می زنند که رأی ندادن آنها فقط به قوت بیشتر طیف مستکبرین داخلی منجر می شود. در رأی به کاندیدای خودی اهمال می کنند. کار به دست کاندیدای طیف مقابل می افتد. بعد تعجب می کنند که چرا دارد کار پیچیده تر می شود!
گروه معارف ــ امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: مهم‌ترین شاخصه ایمان، تسلیم محض بودن در مقابل امر خداست؛ باید ابراهیم‌گونه در مقابل احکام خداوند سر تسلیم فرود بیاوریم، حضرت ابراهیم با همین تسلیم شدن «خلیل‌الله» شد و پیامبر اکرم نیز با بندگی و تسلیم شدن در مقابل فرمان خدا، آن جایگاه عظیم را به‌دست آورد.
ادامه مطلب
کدام دستگاه بتن کن بهتر است برای عمل تخریب دیوار ها و سطح هایی که معمولا فلزی نیستند وجود ابزاری نیاز است تا این کار را به صورت حرفه ای انجام دهد یکی از ابزارهای برقی که برای این کار وجود دارد چکش تخریب نام دارد چکش های تخریب دو دسته هستند دسته اول رای کارهای آسان و سبک و دسته دوم برای عملیات های بسیار سنگین است.
به‌احتمال‌ زیاد شما می‌توانید به‌ صورت پیوسته از دریل چکشی سوراخ‌های کوچک، بر روی بتن ایجاد نمایید. اما ایجاد سوراخ‌های زیاد ب
مهر در سجاده ام پنهان بماند بهتر است
کفر ما در سایه ی ایمان بماند بهتر است
عشق و رسوایی خطر دارد زلیخای عزیز
یوسفت در گوشه زندان بماند بهتر است
در دلم نفرین و بر لب آفرین دارم ولی 
ماجرا بین لب و دندان بماند بهتر است
بعد از این از عشق ما در کافه های انزوا
نقش مرموزی ته فنجان بماند بهتر است
بی سلامی آمدی پس بی خداحافظ برو 
عشق بی آغاز بی پایان بماند بهتر است
احسان_افشاری
 
‌رئال مادرید باید در روز 18 دی در ورزشگاه ملک عبدالله در شهر جده عربستان به مصاف والنسیا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برود
در این بازی قطعا گونچالو گدس مهاجم پرتغالی والنسیا حضور نخواهد داشت ، این بازیکن در حال ریکاوری از مصدومیتش است و قطعا به تقابل با رئال مادرید نخواهد رسید 
آس : دلافوئنته سرمربی تیم المپیک اسپانیا فعلا علاقه ای به بردن راموس به مسابقات المپیک ندارد و ترجیح میدهد بازیکنانی که در قهرمانی یوروی زیر 21 سال نقش داشته اند را
اگر شما هم قصد راه اندازی سایت برای
خود یا کسب و کارتان دارید حتما تا به حال با پسوند های دامنه آشنا شده اید
، .com و ir و org و info پسوند های محبوبی هستند که می توانید برای سایت
خود انتخاب کنید ، اما سوال اینجاست ، برای سایتی که قصد دارید زمان زیادی
صرف طراحی آن نمایید کدام پسوند دامنه بهتر است ؟ تفاوت دامنه com و ir
چیست ؟ کدامیگ از این پسوند ها برای یک سایت که محصول برندی ارائه می کند
بهتر است ؟ آیا این پسوند ها در سئو و بازدید تاثیر دارند ؟ اینها س
اگر می‌خواهید زیبا باشید،
یک دقیقه مقابل آینهپنج دقیقه مقابل روحتانو پانزده دقیقه مقابل خداوند بایستید
آدمها به خاطر زیبا بودنشان دوست داشتنی نمی‌شوند بلکه اگر دوست داشتنی باشند، زیبا به نظر می‌رسند.بچه‌ها هرگز مادرشان را زشت نمی‌دانند؛ 
اگر کسی یا جایی را دوست داشته باشیدآنها را زیبا هم خواهید یافتزیرا حس زیبا دیدن همان عشق است.
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
 
  امروز صبح که راه افتادم به سمت محل کار صدای پارس سگ ها مرا ترساند. احساس می کردم در میان راه طعمه ی آنها خواهم شد. چون این روزها عکس ها و فیلم های مستندی از حیات وحش دیده بودم که شامل زندگی خرس های قطبی و گرگ های مناطق سردسیر بود. به پاره پاره شدن گوشت تنم فکر نکرده بودم . فقط یک صدا بود . صدای استخوان هایم را زیر دندان آن درنده ها شنیده و حس کرده بودم. و یا در حالت بسیار دلرحمانه تری لیسیده شدن استخوان های بدنم بود. اما خوب می دانستم که سگ های اط
 
خیلی‌ها در راه خدا شهید شدند، ولی هیچ‌کدام با حادثه کربلا قابل مقایسه نیست. [حسین‌بن‌علی(ع)]، تنهای تنها، فقط با تعداد معدودی از یاران مخلص و خانواده اش،[حتی] با فرزند شش ماهه، وارد میدان می شود. این در تاریخ، منظره‌ پرشکوهی است که در مقابل چشم بشریّت گذاشته شده است.
1392/3/22-رهبر انقلاب اسلامی
 
چه زمان به دکتر متخصص پوست و مو در شیراز باید مراجعه کنیم؟
از مهمترین دلایل مراجعه به متخصص پوست:
آکنهاگر به نوعی از آکنه مبتلا باشید که نسبت به درمان‌های بدون نسخه، واکنش مثبت نشان نمی دهد، بهتر است که ادامه روند فعلی را متوقف کنید و به متخصص پوست مراجعه کنید. متخصص پوست می‌تواند تعیین کند که کدام نوع از درمان‌های تجویزی دارای بیشترین اثربخشی برای نوع آکنه شما هستند و بیشترین تناسب را با سبک زندگی شما دارند.
سرطان پوستمتخصص پوست شیراز
برای جلوگیری از بارداری کدام روش را انتخاب کنیم؟راه های خیلی زیادی برای جلوگیری از بارداری وجود دارد و انتخاب یک راه ممکن است برای شما سخت باشد و ندانید که راهی که انتخاب می کنید بهتر از بقیه است یا خیر. این سوالات را برای انتخاب راه بهتر از خودتان بپرسید:
ادامه مطلب
 Shirazart.blog.ir 
۵- در کدام یک از دوره های زیر موسیقی پیشرفت بیشتری داشته است؟ 
    ۱- صفویه       ۲- ساسانیان          ۳- سامانیان        ۴- افشاریه
******** جواب : گزینه ی۲
۶- تصویر مقابل چه چیزی را نشان می دهد ؟
     ۱- یکی از خدایان موسیقی یونان قدیم ‌.
     ۲- یک نوازنده سیتار که از هند بدست آمده است. 
     ۳- یک نوازنده گیتار که از اسپانیا بدست آمده است. 
      ۴- تنبور نوازی که در شوش بدست آمده است .
******** جواب : گزینه ی ۴
الان توی اتوبوس دختر اومد بالا قشنگ اِنگار تی شرت و شلوار جین پوشیده! لعنتی من یه لحظه نگاهم افتاد بهش چرا اینقدر پفیوز ( خوشگل) هستند اینها من احساس زشتی مضاعف میکنم در مقابل شون! بهتر سرن پایین باشه و نگاه نکنم و سرمو با گوشی گرم کنم
من خیلی وقت گذاشتم، خیلی فکر کردم، ولی همه‌اش بیهوده بود. روزها خیلی زود می‌گذشت، اصلا نمی‌فهمیدم چطور، ولی می‌رفت و تمام می‌شد. هیچ کاری نکردم که دردی را درمان کند، اگر کاری انجام می‌دادم از سر ناامیدی بود به خاطر دانستن اینکه این کار مرا رشد نمی‌دهد.
من بریدم و این کارها را، همهء کارها را کنار گذاشتم. شاید روزی مجبور شوم به خاطر به دست آوردن نان خشکی با اینها سر و کله بزنم، ولی اکنون من رها هستم. نمی‌دانم تا کی کاری انجام نخواهم داد ولی.
بهترین مارک کرم پودر
هدف از به کار گیری ی کرم پودر چه می باشد؟● کرم پودر روشن یا تیره هدف به کار گیری از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش و پیرایش، این می باشد که پوست حالت یکنواخت و آماده برای آرایش و پیرایش پیدا کند.
هدف، رنگ بخشیدن به پوست نیست پس نباید تلاش نمائید با کرم پودر پوستتان را روشنتر یا تیره تر جلوه دهید، به همین جهت بهتر است هنگام انتخاب کرم پودر تا آنجا که ممکن است نزدیکترین رنگ به رنگ پوستتان را انتخاب فرمائید. برای اینکار رنگ ک
برنامه نویسی
مبحثی است که کم و بیش همه افراد علاقه مند به دنیای فناوری اطلاعات و
ارتباطات به آن اشتیاق دارند. گاهی این علاقه آنقدر زیاد می شود که فرد
تصمیم می گیرد تا شروع به یادگیری برنامه نویسی کند. اما وقتی وارد دنیای برنامه نویسی می شوند با کوهی از سوالات و زبان های مختلف روبرو میشوند که انتخاب راه برای آنها بسیار سخت می شود.
از کدام زبان برنامه نویسی شروع کنم ؟ کدام زبان برنامه نویسی بهتر است ؟ کدام زبان برنامه نویسی پول ساز تر است؟ و ...
دانلود انیمیشن تصمیم با کدام عقل یا قلب با لینک مستقیم و رایگان دانلود کامل کارتون تصمیم با کدام عقل یا قلب دانلود رایگان تصمیم با کدام عقل یا قلب
دانلود انیمیشن تصمیم با کدام عقل یا قلب
هوممممم، خودتان تصمیم بگیرید. خب، شما با عقل‌تان فکر می‌کنید یا با قلب‌تان؟ در پژوهشی اخیر از آدم‌ها پرسیدند محل تصمیم گیری‌شان در کجا واقع است؛ عقل یا قلب.
در امر ازدواج نیز قبل از هرگونه تصمیم و گزارشی، قلب باید از کارشناس ویژه خود یعنی عقل ... عقل باید
اینترنت کدام شهرها وصل شده است؟ شما از کدام شهر هستید؟ لطفا بنویسید آیا به شبکه جهانی اینترنت متصل هستید؟ باید از وضعیت هم خبردار باشیم. از دیروز تا به حال منتظرم تا به جهان وصل بشیم. متاسفانه در تهران که هنوز اینطور نیست. 
شما بگویید وضعیت اینترنت در شهرتان چگونه است. خواهش می کنم دریغ نکنید و کامنت بگذارید تا از اوضاع هم با خبر باشیم.
اینترنت کدام شهرها وصل شده؟ شما از کدام شهر هستید؟ لطفا بنویسید آیا به شبکه جهانی اینترنت متصل هستید؟ باید از وضعیت هم خبردار باشیم. از دیروز تا به حال منتظرم تا به جهان وصل بشیم. متاسفانه در تهران که هنوز اینطور نیست. 
شما بگویید وضعیت اینترنت در شهرتان چگونه است. خواهش می کنم دریغ نکنید و کامنت بگذارید تا از اوضاع هم با خبر باشیم.
امروز در بازی سخت مقابل تیم آماده ولی عصر باوجود محروم بودن هادی اکبری وخستگی بازیکنان تیم شکست سختی خوردیم 
در این بازی تیم امید هشت بر پنج بازی را واگذار کرد.
در این بازی مرصاد علیپور گلزنی کرد وگل های خود را بالا برد تا به آقای گلی نزدیک شود 
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
✅سوالات درسهایی از قرآن 98 تاریخ 2 آبان
 
1- کدام راه برای خداشناسی، آسان‌تر و اطمینان‌آورتر است؟
1) از وجود خود به وجود خدا✅
2) از وجود جهان به وجود خدا
3) از وجود خدا به وجود خود
2- در کدام مورد، راهی برای مشاهده نداریم و از طریق آثار به وجود آن پی می‌بریم؟
1) جاذبه زمین
2) درد و بیماری
3) هر دو مورد✅
3- کدام مسئولیت تربیتی است که تا پایان عمر ادامه دارد و بازنشستگی ندارد؟
1) معلّمی
2) مادری✅
3) مربی تربیتی
4- آیه 17 سوره غاشیه، به کدام یک از نشانه‌های خ
چند روزی‌ست باید گوشه ای بنشینم، اخم پیشانی ام را پررنگ کنم و خیره به نقطه ای نامعلوم، در فکر فرو روم تا به خاطر آورم اگر همه چیز این‌گونه نمیشد، دلم میخواست چه شود.
دلم میخواست کجا باشم.
نخ چندمِ کنت را کجای جهان خاموش کنم یا دستم را با مهر روی جلد کدام کتاب بکشم.
بعد اخم هایم را بیشتر در هم کنم و به خاطر بیاورم روزی دلم میخواست ادبیات بخوانم. آخر میدانی؛ واژه‌های مسحور کننده‌ی مولوی تنها چیزی بودند که هیچوقت از آنها خسته نمی‌شدم.
اشک‌های
 
خدایا عذر می خواهم از اینکه در مقابل تو می ایستم و از خود سخن می گویم و خود را چیزی به حساب می آورم که تو را شکر کند و در مقابل تو بایستد و خود را طرف مقابل حساب آورد!

خدایا آنچه می گویم از قلبم می جوشد و از روحم لبریز می شود. خدیا دل شکسته ام، زجر کشیده ام، ظلم زده ام، از همه چیز نا امید و از بازی سرنوشت مایوسم. در مقابل آینده ای تیره و مبهم و تاریک فرو رفته ام. تنها تو را می شناسم، تنها به سوی تو می آیم، تنها با تو راز و نیاز می کنم.
 
 بخشی از نیای
کدام بیماری در کدام گروه خونی؟
گروه خونی شما چیست؟ اما آیا باید نوع گروه خونی خود را بدانید؟ شناخت نوع گروه خونی به چه دردی می خورد؟ تحیقات نشان می دهند دانستن نوع گروه خونی، اطلاعات زیادی به ما می دهد. 
 دلیل اصلی شناخت نوع گروه خونی، مسئله انتقال خون است، در مواردی که شما نیاز به خون شخص دیگری دارید و یا کسی محتاج اهدای خون شماست.
همچنین نوع گروه خونی می تواند به شما بگوید که به کدام بیماری بیشتر و به کدام بیماری کمتر مبتلا شوید. البته شما ن
 
گابریل کالدرون:
من تمام تلاشم را می‌کنم که تیم نه ۱۰۰ درصد بلکه ۲۰۰ درصد پیشرفت کند این وظیفه من است و مشکلات مالی مربوط به مدیریت باشگاه است
احمدزاده مصدوم بود و به خاطر این مشکل چند روزی به او استراحت دادم، مقابل سایپا بازی کرد و شرایط او در حال بهتر شدن است
بیمه بدنه، نوعی از بیمه غیراجباری است که معمولاً برای صاحبان وسایل نقلیه بعد از بیمه شخص ثالث که پوشش بیمه‌ای الزامی است، شهرت خاصی دارد.
بنا بر اعلام بیمیتو، اگر ماشین داشته باشید قطعاً بیمه بدنه را می‌شناسید و می‌دانید که این بیمه اختیاری است و مثل بیمه شخص ثالث خرید آن اجباری نیست؛ اما به خاطر خدماتی که ارائه می‌کند طرفداران زیادی دارد. در بین ماشین دارانی که طرفدار این بیمه هستند این چالش برقرار است که بهترین بیمه بدنه خودرو کدام
مقام معظم رهبری:«تقوا» یعنی: «مراقبت دائمی از خود» در مقابل «آفات و انحرافات»؛ مراقبتی که مانند یک «زره» از انسان در مقابل «تیرهای زهرآگین و ضربه‌های مهلک مادی و معنوی» محافظت می‌کند.( بیانات در دیدار مسئولان نظام، ۹۴/۴/۲)
ادامه مطلب
کرم دست و صورت بیول عصاره Avoine Oat حجم 250 میلی لیتر یک نرم کننده با اثربخشی فوق العاده می باشد که برای مرطوب نگه داشتن پوست های خشک و حساس در طول شبانه روز بسیار مناسب است این کرم نرم کننده ی صورت دارای ویتامین های A ، E ، C که هر کدام نقش سازنده ای در سالم ماندن پوست دارند.
اگر نگاهی به میزان مفید بودن هر کدام از این ویتامین ها برای پوست بپردازیم می توان اینگونه بیان کرد که ویتامین A یکی از مهمترین فاکتورها برای هیدراته کردن پوست محسوب میشود در کن
محبّت در صورتی خواهد ماند که طرفین حقوق یکدیگر و حدود خود را رعایت کنند و
از آن تخطّی و تجاوز نکنند. یعنی در واقع هر کدام از این دو طرف سعی کنند که جایگاه خود را در دل
و ذهن و فکر طرف مقابل، جایگاه راسخ و نافذی قرار دهند. یعنی همان نفوذ
معنوی؛ همان ارتباط و پیوند قلبی زن و شوهر. احکام اسلامی مربوط به خانواده برای این است.
یکی از کارهای مهم نخبگان و خواص، تبیین است؛ حقائق را بدون تعصب روشن کنند؛ بدون حاکمیت تعلقات جناحی و گروهی و بر دل آن گوینده. اینها مضر است. جناح و اینها را باید کنار گذاشت.باید حقیقت را فهمید.در جنگ صفین یکی از کارهای مهم جناب عمار یاسر تبیین حقیقت بود. چون آن جناح مقابل که جناح معاویه بود، تبلیغات گوناگونی داشتند. همینی که حالا امروز به آن جنگ روانی می‌گویند، این جزو اختراعات جدید نیست، شیوه‌هایش فرق کرده؛ این از اول بوده. خیلی هم ماهر بود
امروزه برند های مختلفی در بازار وجود دارند که هر یک محصولات متفاوتی با ویژگی های خاص و مطابق با نیازهای بازار هدف را تولید و عرضه می کنند، اینکه کدام برند ماشین ظرف شویی بهتر است و خرید آن برای شما مناسب تر می باشد، بستگی به موارد زیادی دارد که در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد. برای اینکه آسان تر بتوانید ظرفشویی مناسبی را برای آشپزخانه ی منزلتان خریداری نمایید، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:
ادامه مطلب
ای سرزمین! کدام فرزندها، در کدام نسل، تو را آزاد، آباد و سربلند، با چشمانِ باور خود خواهند دید؟
ای مادرِ ما، ایران! جانِ زخمیِ تو، در کدام روزِ هفته التیام خواهد پذیرفت؟
چشمان ما به راهِ عافیت تو سفید شد؛ ای ما نثار عافیتِ تو
| محمود دولت آبادی |
اگر به دنبال بهترین تلویزیونهای جدید هستید مطمئنا با ورود تلویزیونهای جدید 2020 گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و همین امر باعث سختی انتخاب تلویزیون می شود.
در این مقاله بهترین تلویزیون های سال 2019 را مورد بررسی قرار داده ایم.
بهترین تلویزیون برای خرید کدام است؟
اخیراً بازار تلویزیون هم از نظر فناوری و هم از نظر قیمت تغییر کرده است ،. صفحه نمایش های جدید با پنل های (OLED) و با کیفیت بسیار عالی (UHD یا 4K) جایگزین استاندارد 1080p شده اند که قبلاً و
دستبند طلا تک پوش یکی از پر طرفدار ترین مدل های دستبند طلا زنانه است که زنان می پسندند، دستبند های تک پوش به دستبند های پهن و عریضی گفته می شود که معمولا تکی در دست چپ انداخته می شوند. اگر شما هم از ان دسته بانوان سخت پسندید و به دنبال دستبندی لوکس هستید بهتر است این مطلب را بخوانید
بعضی زنان دوست دارند این ئنمونه دستبند ها همیشه در دستانشان باشد و لی برخی بیشتر انها را برای مجالس بسیار ویژه نگه می دارند و فقط در انم شرایط است که انها را می اند
ایمان و گرویدن، نوعی تسلیم است؛ تسلیم حقیقتی شدن. گاهی انسان حقیقت را می فهمد اما دلِ خود را تسلیم این حقیقت نمی کند و در مقابل آن می ایستد. لذا می بینید در مقابل علم، جهل و شک است اما در مقابل ایمان، جهل نمی آورند؛ در مقابل ایمان، کفر می آورند؛ یعنی پوشاندن. انسان گاهی حقیقتی را قبول دارد اما آن را می پوشاند و پنهان می کند. نقطه مقابل پوشاندن، ایمان است؛ یعنی دل سپردن، گرویدن، سر سپردن، حقیقت را با همه وجود پذیرفتن و در مقابل آن تسلیم شدن. هر چ
در ایران پدرها و مادرها مقابل فرزندشون همدیگر را نوازش نمی کنند و در آغوش نمی کشند و اینکار رو مقابل کودک زشت می دانند...
اما هنگام مشاجره رعایت فرزند را نمی کنند و مقابل او با هم مشاجره می کنند و فرزند چه بسا از داد و بیداد آنها به گریه می افتد! خوب در ایران کودکان از کجا مهرورزی بیاموزند؟نوازش و مهرورزی در مدرسه ممنوع است.در خانواده ممنوع است.
پس ذهن کودک در ایران بیشتر از مهرورزی، خشونت را می آموزد.
جان لنون چه زیبا گفته: در جهانی زندگی می‌کن
هفتاد سالمان که بشود، حسرت چه کارهای نکرده‌ای را خواهیم خورد؟ کدام روزها، ماه‌ها، کتاب‌ها، صداها، فیلم‌ها یا آهنگ‌ها برایمان تداعی‌کنندهٔ اتفاقات و آدم‌های رفته و نرفتهٔ زندگی‌مان خواهند بود؟از کدام روزهای زندگی و جوانی با برق آشکاری در چشم‌ها و تپش پنهان‌نشدنی‌ای در قلبمان یاد خواهیم کرد؟تنها روی نیمکت پارک، خانهٔ خودمان یا خانهٔ سالمندان، در جمع دوستان، خانواده یا فرزندان، در هرکدام از این موقعیت‌ها به چه چیزی فکر می‌کنیم؟
پوست اندامی ‌است که سلامتی کلی بدن شما را نشان می‌دهد. یک رژیم غذایی غنی به سلامت پوست شما هم کمک خواهد کرد و در مقابل، یک رژیم غذایی فقیر از نظر مواد مغذی می‌تواند منجر به پیدا شدن آکنه‌ها شود. در این مقاله به شما میگوییم کدام مواد باعث آکنه میشود و کدام ویتامین ها از جوش زدن صورت جلوگیری میکنند.
چه غذاهایی باعث جوش صورت میشود :
 
تحقیقاتی که از حدود 40 سال پیش انجام شده است، هر گونه ارتباط بین آکنه و غذای مصرفی را رد می‌کند ولی تحقیقات سا
خرید زمین در کدام مناطق  شمال اقتصادی تر است ؟
برای خرید به نکات زیادی باید توجه کرد که در ابتدا به بررسی این مغوله که خرید زمین در گیلان از نظر اقتصادی به صرفه تر بوده یا خریددر مازندران خواهیم پرداخت .
خرید زمین در گیلان یا خرید زمین در مازندران ؟
عموما مکان هایی که در حال پیشرفت هستند دارای سود دهی بیشتر نسبت به مکان هایی هستند که رشد اقتصادیشان را کرده اند .
برای بررسی مکان های در حال پیشرفت می توان به بررسی پروژه های در حال ساخت در آن مکان
به من از آهنگ زندگی بگو 
در میان تاریکی های فروکشنده 
آدم هایی که روشنی را گم کرده اند چه می دانند از زندگی؟ 
خسته ام از این اطراف مه آلود و این هوای غلیظ
خسته ام از دیدن همه ی گمشده ها
هر کسی را می بینم بی قرار است و نابینا
به قول گروس : کدام پل در کجای جهان شکسته است که هیچ کس به خانه اش نمی رسد!
 
 
× توی کانال حامی آهنگ باکلام dust in the wind رو پیدا کردم. خیلی باحاله. بی کلامش چند سال پیش بین دوستان قدیم مد شده بود گمونم. 
الان که سرچ کردم انگار ازون
 
بر کدام جنازه زار می‌زند .بر کدام جنازه زار می‌زند این ساز ؟بر کدام مرده‌ی پنهان می‌گرید ؛ این ساز بی‌زمان ؟در کدام غار بر کدام تاریخ می‌موید این سیم و زهاین پنجه‌ی نادان ؟بگذار برخیزد مردم بی‌لبخندبگذار برخیزد !زاری در باغچه بس تلخ استزاری بر چشمه‌ی صافیزاری بر لقاح شکوفه بس تلخ استزاری بر شراع بلند نسیمزاری بر سپیدار سبز بالا بس تلخ است .بر برکه‌ی لاجوردین ماهی و باد چه می‌کند این مدیحه‌گوی تباهی ؟مطرب گورخانه به شهر اندر چه
هنگامی که درس خواندن برای کنکور سراسری را آغاز می‌کنید، همیشه با این پرسش مواجه خواهید بود که کتابخانه یا خانه، کدام یک برای مطالعه بهتر است. باید توجه داشته باشید که هر کدام یک را که انتخاب کنید قطعا مزایا و معایبی خواهد داشت. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد به شما مشکلات و فواید درس خواندن در کتابخانه یا خانه را یادآوری کنیم. سپس شما با توجه به شناختی که از ویژگی های خودتان دارید، سعی کنید بهترین مکان مطالعه را برای خود انتخاب کنید.
 
این مق
بسم‌الله الرحمن الرحیم 
یافارس الحجاز 
بخاطر غفلت و سهل انگاری عده ای دانش آموزانی در آتش سوختند
و بخاطر غفلت و سهل انگاری عده ای دانش آموزانی رقصیدند
مولایم ، براستی در دولت عدل و داد شما کدام گناه بزرگتر و نابخشودنی است؟
شما بعد از تشریف فرمایی به وعده مولایمان امیرالمومنین علی علیه الاف السلام ،حقوق را استیفا می‌نمایید حتی اگر مهریه زنان شده باشد...اولین پرونده رسیدگی بازرسان شما کدام خواهد بود 
سوختگی یا رقص؟حق الناس یا حق الله؟
الل
بنام خدا بخشنده و مهربان.
باسلام 
در این تصویر زیبا و جالب می توانید ببینید سیاره زمین ما در مقابل دیگر سیارات همسایه ما، چه اندازه ای می باشد ! همچنین همه سیارات (نزدیک ما) در مقابل خورشید  چه اندازه ای می باشند...!

ادامه مطلب
بنام خدا بخشنده و مهربان.
باسلام 
در این تصویر زیبا و جالب می توانید ببینید سیاره زمین ما در مقابل دیگر سیارات همسایه ما، چه اندازه ای می باشد ! همچنین همه سیارات (نزدیک ما) در مقابل خورشید  چه اندازه ای می باشند...!

ادامه مطلب
برای برقراری رابطه بهتر با همسر شکاک، بد دل و جلوگیری از بر هم خوردن آرامش و آسایش در زندگی مشترک ابتدا باید اعتمادسازی صورت بگیرد.حمیدرضا رحمانی روانشناس و مشاور خانواده با اشاره به پیرامون روش‌های ایجاد اعتماد در زندگی اظهار داشت: گزارش دادن از کارهایی که در طول روز انجام شده، درک و فهمیدن نکاتی که باعث آزار وی می‌شود مثل نوع لباس پوشیدن و یا لحن صحبت کردن و پیدا کردن راهی برای اصلاح رفتار در این زمینه می‌تواند موثر باشد.وی گفت: باید آگا
        
✍️ تمام کردن یک رابطه احساسی برای هر فردی سخت و طاقت فرساست، اما افرادی که مهارت پایان دادن به رابطه را دارند، اقداماتی انجام می دهند که عبور از این بحران را برای خود و شریکشان آسان تر می سازد: 
1️⃣ این فرد یک دفعه ناپدید نمی شود.
 شاید شما هم رابطه ای را تجربه کرده باشید که در آن طرف مقابل یک باره غیب شده است. شما روز قبل با هم بوده و اوقات خوشی را گذرانده اید، اما او از دیشب نه جواب تلفنتان را می دهد، نه پیام هایتان را می خواند.
✨ اگر ب
گیر افتاده ام
میان انسان های پر ادعا
همان ها که شعارِ زندگی هر کس مربوط به خود اَش است سر می دهند
اما در مواجه با پوششی متفاوت، فکری متفاوت، نگاه و زندگی متفاوت
می شوند قاضیانِ علامه دهر
دست در دست یکدیگر، مشت مشت حرف ویرانگر به دهان، نگاه های قضاوتگر در چشمان
می تازند به بی پناهانی که تنها تفاوت شان، تفاوت آنهاست
گیر افتاده ام میان انبوه نگاه هاشان، حرف هاشان، ادعا و شعار هاشان
همان هایی که عینک روشن فکری بر چشم زده اند و از برابری در روابط ز
نقاط ضعف گچ:
 
مقاوم نبودن در مقابل آب:
 
گچ در مقابل آب و رطوبت بسیار ضعیف است. لایه های سفید کاری گچ در مقابل رطوبت طبله کرده و به صورت جدا از هم در دیوار ظاهر می شوند و  پس از آنکه رطوبت از بین رفت و محل خشک شد گچ طبله شده به حالت اولیه باز نمی گردد به همین علت از بکار بردن گچ در مکان هایی که با آب در تماس هستند، مانند سرویس بهداشتی، حمام و آشپز خانه وهمچنین در مناطق شمالی که از رطوبت بالایی بر خوردار است، باید خودداری کرد.البته راه هایی برای مق
بگذار برایت از ام جی بگویم .
شخصیت کتابفروشی که نقش اول داستان را دارد .
آملیایی که اورا همراهی خواهد کرد.
هیچ کدام مکمل آن دیگری نیست .
هرکدام منحصر به فردن و شاید این نقطه مقابل زوج هایی بوده است که تا به حال خوانده ام و یا دیده ام .
ام جی برای تو در ابتدای هر فصل از کتاب هایی که خوانده است در چندین پارگراف و یا چند خط میگوید! و انتخاب هوشمندانه ی نویسنده از زاویه ی دید قهرمان داستان و ارتباط موضوعی با آن فصل .
بگذار که از پابان غم انگیز کتاب برا
بگذار برایت از ای جی بگویم .
شخصیت کتابفروشی که نقش اول داستان را دارد .
آملیایی که اورا همراهی خواهد کرد.
هیچ کدام مکمل آن دیگری نیست .
هرکدام منحصر به فردن و شاید این نقطه مقابل زوج هایی بوده است که تا به حال خوانده ام و یا دیده ام .
ای جی برای تو در ابتدای هر فصل از کتاب هایی که خوانده است در چندین پارگراف و یا چند خط میگوید! و انتخاب هوشمندانه ی نویسنده از زاویه ی دید قهرمان داستان و ارتباط موضوعی با آن فصل .
بگذار که از پابان غم انگیز کتاب برا
انگار مستضعفین باور ندارند که در همین کشور در مقابل قلدرمآبان در حال تقابل و رویارویی هستند! انگار حواسشان نیست که هر کدام از دو طیف می خواهند کار را از دست طیف دیگر خارج کند!
می گویند: آنطور که می خواستیم نشد، دیگر رأی نمی دهیم! این حرف را کسانی می زنند که رأی ندادن آنها فقط به قوت بیشتر طیف مستکبرین داخلی منجر می شود. در رأی به کاندیدای خودی اهمال می کنند. کار به دست کاندیدای طیف مقابل می افتد. بعد تعجب می کنند که چرا دارد کار پیچیده تر می شود!
هر گل برای خود معنی خاصی دارد از یک گل رز زیبا گرفته تا بابونه ی سفید .در تمامی آنها معنایی خاص نهفته است که با توجه به آن می توانید بفهمید که یک دسته گل مناسب برای هدیه دادن به طرف مقابل خود کدام یک می باشد و به راحتی آن را انتخاب کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
زبان گل ها
یک دسته گل زیبا می تواند بهترین هدیه برای کسی باشد که دوستش دارید و باید بدانید هر کدام از این دسته گل های زیبا دارای معنی خاصی می باشند و ما در اینجا انواع گل ها و معنی هر کدام ا
Shirazart.blog.ir 
۹۳- رویت تصاویر به کدام عامل بستگی دارد ؟ 
     ۱- رنگ         ۲- بافت         ۳- نور           ۴- بافت 
****** جواب : گزینه ی ۳ 
۹۴- اولین مرحله ی رویت یک تصویر کدام است ؟
     ۱- کادر        ۲- رنگ        ۳- جزئیات طرح       ۴- حجم
******* جواب : گزینه ی ۱
   عینڪ دودے را از مقابل چشمانش برداشت و با کلامے آمیختہ از تعجّب با خود گفت: پدر و عمو چہ بهم مےگویند؟! در مورد کدام پرستو حرف مےزنند؟! من کہ اینجا هستم؛ صحیح و سالم! نہ حافظہ‌ام را از دست داده‌ام و نہ بدنم ترکش دارد! چرا امروز همہ بےربط حرف مےزنند؟!... نکند شخص دیگرے را با من اشتباه گرفتہ‌اند؛... یعنے امکان دارد پروانہ را با من عوضے گرفتہ باشند؟!... آره پروانہ؛...
ادامه مطلب
هوشمند سازی بی سیم یا با سیم: کدام یک بهتر است؟
مشتری ها هنگام نصب سیستم هوشمندسازی ساختمان یا سیستم مدیریت انرژی ساختمان، کارآمدترین، اقتصادی ترین و سازگارترین را براساس شرایط محیطی موجود و با توجه به نیازهایشان را می‌‌خواهند. اما چگونه باید بین یک سیستم هوشمند سازی بی سیم یا با سیم را انتخاب کنیم؟ فرق این دو در چیست؟ و مزایای هر کدام در چیست؟
اختلاف هزینه هوشمند سازی بی سیم و با سیم
هنگام تصمیم گیری در مورد هوشمند سازی ساختمان، عامل اصل
راه ارتباطی من و شما آیدی اینستاگرام زیر
Iیا دنبال راهی برای رفتن به سوریه و مدافع حرم شدن میگردی با توجه به اینکه نهادهای نظامی سخت اعزام میکنن پیشنهاد من گروگان گیری ظاهری هست یعنی من و تو یکیمون طرف مقابل رو گروگان میگیره و تهدید میکنه اگه نهاد مربوط مثل سپاه طرف مقابل رو نفرستن سوریه دفاع از حرم، طرف مقابل اون یکی رو میکشه
Dr.Ahmad Farokhi Hajiabad, [۱۲.۰۸.۱۹ ۰۹:۱۱][In reply to Akbar Lashgari]سپاس   این کلمه اظهار اگر نوشته اش پیش رو نباشد معنای دیگری دارد , اگرچه در بعضی متون ازهار را اظهار هم دیده ام . مطالبات مدنی در سکوت مطالبه نیست و به مطلوب نمیرسد . میدانم که جواد خان ترکمن هم ترک ما و من نمی کند , و امروز کدام حمل و نقلی در زندان نیست .  زندانی به وسعت یک شهر , زندانی به وسعت یک استان , زندانی به وسعت یک کشور , زندگی به وسعت یک جهان .  گاهی به لژ نشینان اوین قبطه میخورم .   کدام جرم را سر
وقت عاشق شدن، باید بدونم که این عشق از درون خودم هست. منبعش منم و یعنی شبیه من هست.
درسته که با دیدن وجودی در من متبلور شده از زیبایی، ولی از من خبر می ده و نه از طرف مقابل.
البته که احتمالا طرف مقابل هم اگه زنگارهاشو پس بزنه، می تونه دریافت کننده ی همه ی این عشق بشه و ظرفیت وجودیش بیشتر شه.
پس شاید از پتانسیل وجودی طرف مقابل هم خبر بده...
و البته منم! باید تا می تونیم زیبا و زیباتر باشیم تا به عشق اجازه ی ظهور بدیم. گرچه... نمی دونم که عشق اگه قرار ب
ادوبی کانکت برای وبینارها
کدام نرم افزار بهترین بستر را برای وبینار های شما ایجاد میکتد؟
قابلیتهای کدام برنامه برای وب کنفرانس کامل تر است ؟
کدام بستر دسترسیبهتری برای یک جلسه انلاین دارد؟
کدام نرم افزار قابل اعتماد تر و بهتر میباشد؟
حتما قبل از برگزاری وبینارخود بااین دست از سوالات روبرو شده اید. و میخواهید بهترین نرم افزار را انتخاب کنید.
ادوبی کانکت برنامه ای برای وبینارها تعیین می کنه که خصوصیات کامل و قدرتمندی رو با تجربیات مفید مشت
کتاب نیروی جذبه (چگونه در هر موقعیتی نظر افراد را جذب کنیم؟)
نویسنده: برایان تریسی
مترجم: زهرا صابر نسب
ناشر : بوکتاب
رقعی شومیز
200 صفحه
باید این زیبایی را داشته باشید، تا به چکاد بی نهایت برسید. این زیبایی،
از همه چیز و هیچ چیز ساخته شده است. اراده ی قوی؛ نگاه کردن؛ قدم زدن؛
ابعاد بدن؛ صدا؛ اشتیاق و ژست گرفتن، هیچ کدام برای خوش سیما وخوش تیپ بودن
ضروری نیست؛ تنها چیزی که لازم است، جذبه است.گرم، دوستداشتنی، مهربان
و جذاب باشید، تمام این موا
️رهبرانقلاب: پرچمی که در مقابل انقلاب ایستاده، همان پرچمی است که در مقابل ابراهیم و موسی و عیسی برافراشته بود. آنها نابود شدند و موسی و عیسی و ابراهیم زنده‌اند. علّت این است که خدای متعال به حضرت موسیٰ فرمود: نترسید، دچار اشتباه در محاسبه نشوید، خدا با شما است، اِنَّنی مَعَکُما.
افراد موفق و ثروتمند زندگی را در آینده میبینند و نه در لا به لای خاطرات گذشته؛ 
اما افراد معمولی درست در نقطه ای مقابل قرار دارند.
پس تعیین کنید که میخواهید به کدام سمت بنگرید، آینده نگری و موفقیت یا گذشته را درنوردیدن؟
بیایید یک قرار بگذاریم! اینکه پول چرک کف دست نیست و حتی جمله ی پول خوشبختی نمیاره را هم دیگه به کار نبرید چرا که اینها فقط توجیه کردن تلاش نکردن هاست.
یادت باشه ثروت مند شدن قبل از هر چیز فکر مثبت و با انگیزه و ثروت ساز میخواد،
طرح ها و نقوش پته های کرمان هر کدام بر گرفته از ابعاد مختلف طبیعت هستند ، فرم دایره که بیانگر خورشید است که در مرکز قرار دارد ، گل های باغ های ایرانی ،  درختان سرو که در کنار هم چیده شده اند ، 
چرخه و فرم دایره که در هر کدام چندین بار تکرار شده ، 
فرم دایره که بیانگر زنانگی و حرکت هست  ، نشانه ی منبع گرما مثل فرم خورشید و طرح هایی که در آن ستاره های آسمان کویر به تصویر در آمده اند .  
اسرار نهفته در طرح های پته ها که زنان حاشیه کویر هر کدام داستان
مگس تسه تسه عامل کدام بیماری است از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد
سلامت نیوز محققان معتقدند که زخم پشه تسه‌تسه با کثیف کردن تن صاحبخانه انگلی را وارد تن می‌ آهسته که میسر است رویا دانا و مرگباری را به.
ادامه مطلب
                           
معنای شهید 
شهید، یعنی انسانی که در راه آرمانهای معنوی کشته میشود و جان خود را - که سرمایه‌ی اصلی هر انسانی است - برای هدف و مقصدی الهی صرف میکند و خدای متعال هم در پاسخ به این ایثار و گذشت بزرگ، حضور و یاد و فکر او را در ملّتش تداوم میبخشد و آرمان او زنده میماند. این، خاصیت کشته شدن در راه خداست. کسانی که در راه خدا کشته میشوند، زنده‌اند. جسم آنها زنده نیست؛ اما وجود حقیقی آنها زنده است. ۱۳۶۸/۰۵/۲۵
بیانات در دیدار فرزندان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها